Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 Topic - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 8.944 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151715

"Sony Ericsson heeft ervoor gekozen om dit zo te doen gezien het feit dat Sony Ericsson niet in de problemen wilt komen in eventuele toekomstige gevallen. Het is voor te stellen dat sommige mensen het niet fijn vinden als er een mogelijkheid wordt gesteld dat er foto's kunnen worden gemaakt met een product dat er niet uit ziet als een camera."

Hoezo..., product dat er niet uitziet als een camera ¿? :?

Tiz bijna meer camera dan telefoon !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:58

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik ben nog bezig met de compoorten i.c.m. Widcomm drivers, die van XP en van Blue soleil (is ook Widcomm), er zijn aardig wat variabelen die de boel beïnvloeden |:(
Dennis (van die andere pc-internet handleiding) stelt mij ook vragen, ipv de gouden tips te geven :+
Het probleem is dat een aantal Bt dongles niet graag met bepaalde Widcomm drivers werkt, ik heb zelf een dongle die feilloos werkt met versies waarvan de licentie ok is, maar met de XP drivers gaat het minder goed.
Dit kan ik niet zomaar oplossen, ik ben afhankelijk van bestaande drivers en helaas ook van wat SP2 doet.
Zelf heb ik SP2 er weer af gegooid omdat ie teveel is dichtgetimmerd op netwerk gebied en bijv. downloaden van websites blokkeert tenzij je ergens in de registry iets aanpast.
Binnenkort heb ik een Cellink bta-6030 dongle in huis, die BT2.0 ondersteunt en klasse 1 is (100m bereik).
Of dat ding beter is weet ik niet, een andere Got-er vond hem niet echt stabiel en zijn K750i kon er op vastlopen, wat mij tot nu toe niet is gelukt.

Graag zou ik een lijst samenstellen met BT dongles, zodat ik wat gerichter kan zoeken naar de juiste drivers, daarvoor heb ik van jullie informatie nodig ;)

Mijn dongle is van Air2u en wordt gefabriceerd door Silicon Wave (chipset).
Dit vind ik bij de BT configuratie die ik via het BT symbooltje in de systray kan openen:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/btdongle.jpg

Ik gebruik de Widcomm 4.0.1.700 drivers van 5-11-2004.
Als julie die info ook verstrekken, dan kan ik kijken of er overeenkomsten zijn tussen verschillende merken, want ik denk dat er maar een paar chipsets zijn.
Voor die chipsets wil ik bekijken wat de beste drivers zijn en welke problemen er nu zijn.
Dit is een aardig klusje, dus verwacht niet dat ik over een week alles weet, want ik heb maar 1 dongle waar ik mee kan testen :P
Ik kan wel linkjes naar drivers geven die jullie dan installeren, zodat duidelijk wordt welke drivers met welke dongles goed werken.
Als ik hiervoor (na m'n nachtrust :Y) ) een nieuw topic open, dan blijft dit topic hopelijk een beetje verschoond van alle vragen en problemen :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:10
n00bs schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:30:
[...]

Verder het volume van je MP3's op de pc hoger of lager te maken is volstrekste onzin! dat zou betekenen dat elke keer dat ik een iets harder of zachter geluid nodig heb, de mp3tjes moet editten |:( Dit is de eerste telefoon die ik tegenkom waarvan je het volume van het alarm NIET kan wijzigen in de telefoon :( en verder zal ik voor een wekkertoon nooit mp3 gebruiken... maar eerder Midi
bij mijn nokia 3100 kon je het volume van het alarm ook niet verhogen hoor... kan jij misschien het volume van uw wekker ook wijzigen :? ? Ik alleszins niet en nog nergens tegengekomen

ik zie trouwens ook niet in waarom het nodig zou zijn om het volume van een alarm te wijzigen. Van een zacht alarm word je toch niet wakker? En als het om herinneringen gaat, en het moet discreet gebeuren, dan zet je het geluid van uw gsm toch volledig af en gebruik je de trilfunctie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
co0lman schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:29:
Wauw, veel gepost vandaag. Topic wordt aardig groot.

In verband met het shuttergeluid het volgende. Op mijn huidige telefoon een T610 kan ik dit als volgt uitzetten.

1. Kies in het standby scherm voor meer.
2. Zet je toestel op stil. (Je hoort nu niks meer)
3. Neem een foto. Bij mij is het geluid dan weg.

Wel niet vergeten om geluid weer aan te zetten of je voelt enkel als je gebeld wordt.

Kan iemand een stesten of dit ook met de topic toestellen werkt want misschein is dit wel de oplossing waarnaar hier gezocht hebt.
dit werkt bij alle firmwares behalve bij die van hongkong en eu_3.

een oplossing is gewoon via davinci de shutter sound laten afzetten met behoud van uw huidige firmware :)

[ Voor 33% gewijzigd door pina op 28-08-2005 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb nu ook een paar dagen een W800i geweldig apparaat vooral omdat mijn vorige een oude nokia 8850 was met alleen telefoon en SMS meer niet :)

Alleen ben ik een beetje te veel aan het prutsen geweest en heb ik per ongeluk alles gewist :'( dus ik ben alle ringtones videotour etc kwijt. Niet zo groot probleem omdat de standaard bestanden op een newsgroep stonden dus alles staat er alweer in. Alleen ben ik wel de games kwijt die stonden er ook niet bij.

Dus mijn vraag hoe heten die paar games die er standaard op stonden :?
Naam is eigenlijk wel genoeg dan vind ik ze waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963

PuzzleSlider & QuadraPop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 23:38

n00bs

Het is weer Zomer!

pina schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 03:39:
[...]
bij mijn nokia 3100 kon je het volume van het alarm ook niet verhogen hoor... kan jij misschien het volume van uw wekker ook wijzigen :? ? Ik alleszins niet en nog nergens tegengekomen

ik zie trouwens ook niet in waarom het nodig zou zijn om het volume van een alarm te wijzigen. Van een zacht alarm word je toch niet wakker? En als het om herinneringen gaat, en het moet discreet gebeuren, dan zet je het geluid van uw gsm toch volledig af en gebruik je de trilfunctie?
Ik heb al VEEL telefoons gehad, heb al 10 jaar lang mobieltjes en ik heb nog nooit dit meegemaakt!!!

En er zijn zat situaties te bedenken waarom je jouw volume wilt kunnen regelen, soms wil ik het volume wat harder en soms wat zachter, ligt aan de omgeving waar ik slaap, hoe ik mij zelf voel, hoe moe ik ben, hoe noodzakelijk is dat is exact op dat tijdstip wakker wil worden etc.

En voor herinneringen hangt het ook af van de omgeving etc net als met SMS en gewone belsignalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
nou ja, ik zie eigenlijk het verband niet tussen uw humeur en het volume van een wekker. Als je wakker witl worden, dan is het enige belangrijke dat je effectief wakker geraakt met het geluid. Ieder zijn eigen behoeftes zeker? :)

Het is wel zo dat het een oplopend belsignaal is. Van zacht naar hard dus.

[ Voor 7% gewijzigd door pina op 28-08-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Van zacht naar hard, daar kan ik wel mee leven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
heeft er iemand al zijn w800i gebruikt met het davinciteam programma om bvb enkel de shutter sound te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153264

Ik vind persoonlijk het gespreksgeluid van de w800 erg zacht en dat terwijl ik hem op 8 hebt staan , het meest luidst dus. Iemand daar ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 153264 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 12:27:
Ik vind persoonlijk het gespreksgeluid van de w800 erg zacht en dat terwijl ik hem op 8 hebt staan , het meest luidst dus. Iemand daar ook last van ?
Dat vind ik wel een interessante voordat ik de W800 koop, weet iemand uit ervaring of de Samsung E700 of D500 luider is tijdens gesprekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien heb je je oor tegen het display :P

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09
Speedy-Andre schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:52:
Ik heb de headset een beetje aangepast, nu kan er een normale hoofdtelefoon op en ik kan nog steeds een gesprek aannemen :)

[afbeelding]

Echt netjes is het niet, maar het werkt prima :+
Hoe klinkt dit nu met een normale hoofdtelefoon? Want om 1 of andere reden klonk deze mod bij mij totaal niet met een sennheiser pmx 60

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Strider schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 14:16:
[...]

Hoe klinkt dit nu met een normale hoofdtelefoon? Want om 1 of andere reden klonk deze mod bij mij totaal niet met een sennheiser pmx 60
Ik heb een oude Sony mdr-51 (44 ohm) erop gehad en die presteert bijzonder goed en krachtig, een hoge ingangsimpedantie is wel wenselijk.
De pmx 60 heeft een impedantie van 24 ohm, de originele SE headset meet 32 ohm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Speedy-Andre schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 14:33:
[...]

Ik heb een oude Sony mdr-51 (44 ohm) erop gehad en die presteert bijzonder goed en krachtig, een hoge ingangsimpedantie is wel wenselijk.
De pmx 60 heeft een impedantie van 24 ohm, de originele SE headset meet 32 ohm.
Hmz zit wat in, waar kun je zien hoeveel ohm een headset is? Misschien is het wel te fixen, als ik er een weerstandje bij duw.

Nee dat is het denk ik toch niet, net sony dopjes erop aan gesloten, en het klinkt nog steeds zwaar bagger.

Het klinkt echt mega fel/schel, al het laag is eruit, en er is ook best veel mid weg.

[ Voor 26% gewijzigd door Strider op 28-08-2005 15:28 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 09:51
MyNameIs schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:41:
is un pro duo kaartje heel veel sneller dan un gewoon duo kaartje :?
dan bedoel ik niet in de kaartlezer, maar gewoon in de tel zelf...
heb nm nog gewoon un 64mb duo kaartje in mn k750 zitten en heb wel un btje last van de vertraging als ik foto's (hoogste resolutie) openmaak en dan de volgende foto wil zien :(
ben benieuwd of dit weg is als ik un pro duo kaartje koop :? of ligt dit gewoon aan de telefoon zelf.. :(
heb btw wel mn foto's op het geheugenkaartje eh ;) anders kom ik helemaal niet vooruit :P
overzetten van mp3's van pc naar tel gaat gelukkig wel snel genoeg :)
kick :)
wil toch graag weten of je het snelheidsverschil merkt.. anders hou ik verlopig nog mn 64mb kaartje, voor foto's is dat voorlopig nog genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Strider schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 14:38:
[...]

Hmz zit wat in, waar kun je zien hoeveel ohm een headset is? Misschien is het wel te fixen, als ik er een weerstandje bij duw.
Met een multimeter kun je dit meten, een weerstandje erbij maakt het niet beter denk ik, want dan verlies je signaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148769

pina schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:47:
heeft er iemand al zijn w800i gebruikt met het davinciteam programma om bvb enkel de shutter sound te verwijderen?
ik snap het programma niet echt, ik kan niet vinden hoe ik alleen het shuttersound eruit kan halen..
hmmz betalen.. daar houd ik niet zo van 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 148769 op 28-08-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik heb er toch geen last van. Onlangs belde ik mijn moeder en stond in antwerpen op de frankrijklei aan de verkeerslichten om over te steken. Dat is een groot kruispunt midden in het centrum op de grote baan. Dus er was genoeg lawaai om het te testen en geen last ondervonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Laatst online: 07-06 13:44
Kan iemand mij nog helpen aan de nieuwste widcomm drivers voor mijn Mycom BT dongle??

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Speedy-Andre schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:31:
Ik heb world cam viewer geïnstalleerd (1119241), je kan via http (of je pc) webcams zien op je foon :D
Het programma heeft een lijst met webcams in grote steden, die je met een click kunt bekijken :)
Gebruik hem niet via gprs, want je verbruikt veel data :+
Net als de minibrowser kun je hem via de Device explorer starten, vul de code in en dan haalt ie pics op van de cams uit de lijst.
De plaatjes kun je opslaan.
Bij mij doet 'ie dat niet. Netjes geinstalleerd en opgestart via de DE, maar telkens als ik een webcam wil aanklikken duurt het even en dan krijg ik een error....

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 28-08-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Ik vind de behuizing van mijn toestel (de k750i) erg kraken hebben meer mensen hier last van???

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Speedy-Andre schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 02:53:
Ik ben nog bezig met de compoorten i.c.m. Widcomm drivers, die van XP en van Blue soleil (is ook Widcomm), er zijn aardig wat variabelen die de boel beïnvloeden |:(
Dennis (van die andere pc-internet handleiding) stelt mij ook vragen, ipv de gouden tips te geven :+
Het probleem is dat een aantal Bt dongles niet graag met bepaalde Widcomm drivers werkt, ik heb zelf een dongle die feilloos werkt met versies waarvan de licentie ok is, maar met de XP drivers gaat het minder goed.
Dit kan ik niet zomaar oplossen, ik ben afhankelijk van bestaande drivers en helaas ook van wat SP2 doet.
Zelf heb ik SP2 er weer af gegooid omdat ie teveel is dichtgetimmerd op netwerk gebied en bijv. downloaden van websites blokkeert tenzij je ergens in de registry iets aanpast.
Binnenkort heb ik een Cellink bta-6030 dongle in huis, die BT2.0 ondersteunt en klasse 1 is (100m bereik).
Of dat ding beter is weet ik niet, een andere Got-er vond hem niet echt stabiel en zijn K750i kon er op vastlopen, wat mij tot nu toe niet is gelukt.

Graag zou ik een lijst samenstellen met BT dongles, zodat ik wat gerichter kan zoeken naar de juiste drivers, daarvoor heb ik van jullie informatie nodig ;)

Mijn dongle is van Air2u en wordt gefabriceerd door Silicon Wave (chipset).
Dit vind ik bij de BT configuratie die ik via het BT symbooltje in de systray kan openen:

[afbeelding]

Ik gebruik de Widcomm 4.0.1.700 drivers van 5-11-2004.
Als julie die info ook verstrekken, dan kan ik kijken of er overeenkomsten zijn tussen verschillende merken, want ik denk dat er maar een paar chipsets zijn.
Voor die chipsets wil ik bekijken wat de beste drivers zijn en welke problemen er nu zijn.
Dit is een aardig klusje, dus verwacht niet dat ik over een week alles weet, want ik heb maar 1 dongle waar ik mee kan testen :P
Ik kan wel linkjes naar drivers geven die jullie dan installeren, zodat duidelijk wordt welke drivers met welke dongles goed werken.
Als ik hiervoor (na m'n nachtrust :Y) ) een nieuw topic open, dan blijft dit topic hopelijk een beetje verschoond van alle vragen en problemen :)
Is hier al een nieuw topic over, want graag zou ik mijn bijdrage hieraan leveren.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127560

DaveD1109 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:38:
Ik vind de behuizing van mijn toestel (de k750i) erg kraken hebben meer mensen hier last van???
Ja ik heb dat dus ook :S vooral bij het batterijklepje :S Ik vroeg dat ook 5 pag trug maar niemand vind het denk boeiend of heeft er last van ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat je zou kunnen proberen is een stuk papier onder het klepje te doen. Daarnaast wil 't ook nog wel helpen om de schroefjes van je cover aan te draaien maar ivm garantie zou ik dat laatste niet doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Bij mij is het voornamelijk het frontje, ik zal is kijken naar die schroefjes heb namelijk vorige week het stof onder mijn scherm laten verwijderen bij de service point in den haag dus aan de schroefjes is al gedraaid en daar heb ik een bewijsje van! >:)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Speedy-Andre schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:29:
[...]

Met een multimeter kun je dit meten, een weerstandje erbij maakt het niet beter denk ik, want dan verlies je signaal :/
En op welke punten kun je dit precies meten?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:45
doet de w800 het ook in isync (mac osx)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152994

Anoniem: 131325 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:26:
Ik heb soms (met mijn oude k750 en vanmiddag bleek ook met mijn nieuwe) dat wanneer ik een smsje heb ingetikt en ik hem wil verzenden dit niet lukt en er 'verzenden mislukt' komt te staan... Het maakt niet uit hoevaak ik het opnieuw probeer en ik heb gewoon vol bereik - het lukt gewoon niet. Als ik hem dan als concept opsla en een ander smsje type kan ik deze wél gewoon versturen.. Ook daarna kan ik het opgeslagen smsje nog steeds niet versturen, ik moet het smsje dus echt opnieuw intypen voordat ik hem kan versturen... 8)7
Ik vind het iig echt supervaag en heb geen flauw idee waar het aan kan liggen dus als iemand mij hiermee kan helpen, graag!
Ik heb volgens mij af en toe hetzelfde probleem. Wanneer mijn vriendinnetje mij smst en ik wil 'antwoorden met sms' staat het bericht-type standaard ingesteld op 'semafoon' welke ik dan altijd moet wijzigen bij >meer >geavanceerd >bericht-type >sms. Overigens heb ik dat probleem alleen wanneer zij mij smst, andere vrienden terugsmsen gaat zonder problemen.

Overigens heb ik zelf ook nog een klein vraagje.. kan je met bijvoorbeeld dat programma float's mobile agent alle smsjes veiligstellen op je computer? Want hoewel ik genoeg ruimte vrij heb op mijn telefoon en memorystick zit het smsgeheugen al voor 95% vol??

En verder ben ook ik anti-'shutter geluid', je wordt gelijk chagerijnig aangekeken, wanneer je in de trein een foto maakt van een mooi, mistig, roodgloeiend, ochtend landschap. Of wanneer ik in een collegezaal een foto wil maken van een presentatiesheet, welke ik niet wil overschrijven. *lui :z

*op dit soort momenten blijft zo'n camera in je telefoon handig http://home.hccnet.nl/peter.al/nils/fotos/DSC00080.JPG :9 *

Maar whatever, keep up the good work!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 152994 op 28-08-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80860

Hmm, ik heb een probleempje : Wanneer ik de telefoon uitzet, en de DCU-60 kabel inplug, dan start de gsm zichzelf meteen op. Iets wat ik niet wil, omdat ik d.m.v. een korte "aanknop-pulse" de telefoon handmatig aan wil zetten (dit i.v.m. de servicemodus waarin de telefoon zich dan opstart).

Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen/uit kan zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149924

ik zal het nog is vragen :P

ik wil een k750 kopen met een vodafone abonnement (12.50 per maand voor 2 jaar), weet iemand of vodafone hierbij aan de menu layout heeft geprutst net als de prepaid toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 149924 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:06:
ik zal het nog is vragen :P

ik wil een k750 kopen met een vodafone abonnement (12.50 per maand voor 2 jaar), weet iemand of vodafone hierbij aan de menu layout heeft geprutst net als de prepaid toestellen?
Waarom neem je niet een k750 met een 1 jarig TF 150 abbonement... stuk goedkoper en je hebt maar 1 jaar contract ;) en daarnaast komt er nog een speciale dag van TF met50% korting op je abbo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omdat ik precies 100 euro in huis had (ja ik ben arm :P), toch maar is naar die telfort kijken dan, die hebben niet met de menu interface geknoeit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 149924 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:29:
omdat ik precies 100 euro in huis had (ja ik ben arm :P), toch maar is naar die telfort kijken dan, die hebben niet met de menu interface geknoeit?
Uhm als je maar 100 Euro hebt, bij TF krijg je de telefoon al gratis bij een TF 150 abbo met 1 jarig contract, dat abbo kost 21 Euro en op de speciale TF dag bij de TF shops nog maar 10.50 per maand ;) en de telefoon is dus GRATIS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61447

n00bs schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:30:
[...]

Uhm als je maar 100 Euro hebt, bij TF krijg je de telefoon al gratis bij een TF 150 abbo met 1 jarig contract, dat abbo kost 21 Euro en op de speciale TF dag bij de TF shops nog maar 10.50 per maand ;) en de telefoon is dus GRATIS!
Als je bij T-Mobile koopt krijg je denk ik wel een D750..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153153

hey iedereen,

ikheb een klein probleem ik heb perongeluk mijn telefoon geblokkeerd dus niet me simkaart maar me tel.
hij vraagt steeds beveilgingscode maar die weet ik niet meer ik wat te kutten en nu weet k het neit weet iemand wat of hoe ik kan doen om het weer ongedaan te maken?

Met vriendelijke groet,

Revelino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Ik heb nog een probleempje om dat inetten via bluetooth aan de praat te krijgen. Ik heb een router waarvan de IP 10.0.0.2 is (als je zeg maar naar het menu van de router wil). De IP van de pc is 10.0.0.6 . Deze IP vul ik in bij datacomm. en als DNS zet ik 10.0.0.2, omdat dat staat bij de eigenschappen van mijn netwerkverbinding. Ik heb jBrowser geprobeert en dan geeft hij de volgende foutmelding:
There was no response. Server could be down or is not responding.
Hoe weet ik cker wat ik bij DNS moet invullen en bij IP? Moet ik niet de IP van mijn inet gewoon invullen (die ik dus van wanadoo heb gehad)?
Ik start het trouwens wel via DeviceExplorer en heb ook opera mini browser geprobeerd.
Kan iemand me helpen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

oke dat is mooi :D en hoe zit het met die TF dag? wanneer is die en geld 10.50 dan voor het hele jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93730

jeuh, sinds vanmiddag de k750i in bezit. Vet goede actie: 10 maanden lang 16 euro en 2 maanden 26 euro dus dat is 212 euro voor een jaar lang bellen (telfort 200) met telefoon. Niet slecht dacht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Amiet01 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:43:
Ik heb nog een probleempje om dat inetten via bluetooth aan de praat te krijgen. Ik heb een router waarvan de IP 10.0.0.2 is (als je zeg maar naar het menu van de router wil). De IP van de pc is 10.0.0.6 . Deze IP vul ik in bij datacomm. en als DNS zet ik 10.0.0.2, omdat dat staat bij de eigenschappen van mijn netwerkverbinding. Ik heb jBrowser geprobeert en dan geeft hij de volgende foutmelding:
There was no response. Server could be down or is not responding.
Hoe weet ik cker wat ik bij DNS moet invullen en bij IP? Moet ik niet de IP van mijn inet gewoon invullen (die ik dus van wanadoo heb gehad)?
Ik start het trouwens wel via DeviceExplorer en heb ook opera mini browser geprobeerd.
Kan iemand me helpen?
Het laatste nieuws is dat je helemaal niets hoeft in te stellen in je foon, want Device explorer blijkt de internetverbinding te regelen.
Wat ik wel adviseer is om een internetprofiel van een andere provider in te stellen, zodat je niet per ongeluk via gprs contact maakt (kan duur zijn :+ )
Opera mini-browser werkt beter dan jBrowser en ook nog zonder licentie.
Als je mini-browser met Device explorer kunt starten, dan lijkt het erop dat je Serial networking nog niet hebt aangevinkt in het file menu van Device explorer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Strider schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:57:
[...]

En op welke punten kun je dit precies meten?
Er zijn er maar 3, de langste is meestal de common (nul), de middelste en uiterste zijn R en L, meten doe je op de nul en L of R, die beide gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

martijn12345 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:39:
[...]

Is hier al een nieuw topic over, want graag zou ik mijn bijdrage hieraan leveren.
Ik heb nog geen topic gemaakt, waar kan ik dat eigenlijk het beste doen?
Het lijkt me een pc hardware iets iig ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Bosmonster schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:09:
M'n vraag van het vorige topic nog maar een keer herhalen dan, aangezien de feature op zo'n beetje iedere SE telefoon zit:

Weet iemand hoe je een procent-teken (%) in een code memo op kan geven :?

Overal kan ik gewoon % gebruiken, behalve waar het belangrijk is: in een wachtwoord in een code memo.....

Voor de mensen die nog nooit van de feature gehoord hebben:

Code memo zit bij organiser en is ervoor om wachtwoorden en dergelijken beveiligd met een pincode op te kunnen slaan.
Het procent teken krijg je door op de nul knop te blijven drukken als je de telefoon gewoon op abc stand heb staan, daar kwam ik gisteren toevallig achter want had hem ook nodig! :D

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Anoniem: 153153 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:32:
hey iedereen,

ikheb een klein probleem ik heb perongeluk mijn telefoon geblokkeerd dus niet me simkaart maar me tel.
hij vraagt steeds beveilgingscode maar die weet ik niet meer ik wat te kutten en nu weet k het neit weet iemand wat of hoe ik kan doen om het weer ongedaan te maken?

Met vriendelijke groet,

Revelino
probeer hem is te flashen via de update service misschien dat dat helpt anders zou ik het ook niet weten en zal je er toch denk mee terug moeten gaan naar de winkel.
Veel succes!!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Yesssss het is me gelukt. Thnx man. Maar weet iemand hoe je Opera in het Engels zet? Die Opera die je kon downen vanaf de laatste k750 pagina werkt niet op m'n w800i. Als ik em open zie ik de eerste pagina (die witte) en dan sluit ie zichzelf af. Ik had ergens anders een andere versie van die Opera minibrowser gevonden die wel werkt, maar daar kan ik de taal niet veranderen (of mss kan ik het niet vinden). Kan iemand me helpen met de Noorse taal???

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar kun je het bijladen van de accu ook uitschakelen wanneer de telefoon verbonden is met computer? Dit lijkt me namelijk beter voor de accu.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Amiet01 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:54:
Yesssss het is me gelukt. Thnx man. Maar weet iemand hoe je Opera in het Engels zet? Die Opera die je kon downen vanaf de laatste k750 pagina werkt niet op m'n w800i. Als ik em open zie ik de eerste pagina (die witte) en dan sluit ie zichzelf af. Ik had ergens anders een andere versie van die Opera minibrowser gevonden die wel werkt, maar daar kan ik de taal niet veranderen (of mss kan ik het niet vinden). Kan iemand me helpen met de Noorse taal???
verktøy --> instillinger --> språk --> english
Staat ook al tig keer in dit topic, maar ja :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 149924 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:13:
[...]

oke dat is mooi :D en hoe zit het met die TF dag? wanneer is die en geld 10.50 dan voor het hele jaar?
Ik wil niet dat het nu al te bekend wordt maar volg gewoon dit topic... in ieder geval duurt het nog meer dan 1 week (dus als je nog even kan wachten) en je moet dus wel bij een TF shop gaan anders geldt die aanbieding niet. Maar ik zal wel nog op tijd de dag posten... al zal het vast al ergens gepost zijn. Maar hoe meer mensen ervan weten hoe kleiner de kans is dat je iets kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06 09:49
weet niet of meer mensen er al last van gehad hebben, maar ik vond mijn memorycard traaaaaag. ik eens gekeken met hdtune gekeken. ten eerste is dat ding al rete traag :? en ten tweede bevat hij iig 2 damaged blocks !! die kaart is net een maand in gebruik ofso :| al meer mensen hier problemen mee ?

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148769

Amiet01 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:54:
Die Opera die je kon downen vanaf de laatste k750 pagina werkt niet op m'n w800i. Als ik em open zie ik de eerste pagina (die witte) en dan sluit ie zichzelf af.
gooi hem er een keer af en installeer de andere (je hebt 2 files), ik had hetzelfde

ik heb ook nog een vraag, al meerdere keren gevraagd in het w800 topic maar nog steeds geen antwoord:
is het mogelijk om het geluid van de mediaplayer net zo hard te zetten als een mp3 ringtone (deze gaan namelijk een stuk harder)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 148769 op 28-08-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 08:37
Prutz0r schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:58:
Misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar kun je het bijladen van de accu ook uitschakelen wanneer de telefoon verbonden is met computer? Dit lijkt me namelijk beter voor de accu.
Maakt met deze accu niks uit: Anoniem: 152671 in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

[...]

Wanneer is die speciale dag? En geld dat dan voor het hele contract (dus 1 of 2 jaar)?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133424

kan iemand mij vertellen hoelang de draad van de oordoppen zijn die je krijgt bij een w800i? op plaatjes lijkt het alsof die draad erg kort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

-tom->

1 jarige contracten en ik zeg het tzt wel wanneer die dag is en anders ff flink zoeken op i-net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 20:55
Telfort 150:
21,00 p/m, 225 belminuten (waarvan 75 bonus)
Toestelprijs: 0,00
Aansluitkosten: ???

Vodafone 27,50:
27,50 p/m, 200 belminuten en/of smsjes
Toestelprijs: 54,00
Aansluitkosten: 0,00

Kan iemand mij vertellen of er aan het menuinterface is gekloot bij deze 2 abo's? Bij Vodafone is het een "Live!" abo dus ik denk dat ze een menu "Live!" erbij hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 08:37
Anoniem: 133424 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:37:
kan iemand mij vertellen hoelang de draad van de oordoppen zijn die je krijgt bij een w800i? op plaatjes lijkt het alsof die draad erg kort is.
Je steekt hem nog in een verlengkabeltje en daardoor is ie bijna net zolang als gewone oordopjes :)

Weet iemand trouwens waar ik me Account details kan vinden van mn W800 zodat ik met dat DaVinci programmatje het shutter geluid kan weghalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

The Conman schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:51:
Telfort 150:
21,00 p/m, 225 belminuten (waarvan 75 bonus)
Toestelprijs: 0,00
Aansluitkosten: ???

Vodafone 27,50:
27,50 p/m, 200 belminuten en/of smsjes
Toestelprijs: 54,00
Aansluitkosten: 0,00

Kan iemand mij vertellen of er aan het menuinterface is gekloot bij deze 2 abo's? Bij Vodafone is het een "Live!" abo dus ik denk dat ze een menu "Live!" erbij hebben gezet.
Telfort laat de telefoons ALTIJD standaard, Vodafone en Orange en T-mobile meestal niet. Verder kent TF geen aansluitkosten en is het afluisteren van voicemail gratis. echter kan het zo zijn dat je bij TF op bepaalde plekken iets mindere dekking hebt dan bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Speedy-Andre schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:31:
[...]

Ik heb nog geen topic gemaakt, waar kan ik dat eigenlijk het beste doen?
Het lijkt me een pc hardware iets iig ....
Aangezien het volgens mij redelijk GSM gerichte acties zijn die we van onze dongles verwachten, lijkt me dat het gewoon in het GSM gedeelte moet kunnen. Zolang het maar een duidelijke link heeft, en dat heeft het. Want we hebben het ook over synchronisatie van GSM, en een aantal SE softwarepakketten.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148672

n00bs schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:56:
[...]

Telfort laat de telefoons ALTIJD standaard, Vodafone en Orange en T-mobile meestal niet. Verder kent TF geen aansluitkosten en is het afluisteren van voicemail gratis. echter kan het zo zijn dat je bij TF op bepaalde plekken iets mindere dekking hebt dan bij Vodafone.
en als je nou een winkel binnestapt (bv PhoneHouse ofzo) en je vraagt naar de W800i, ze pakken deze *welke Sim-Lock vrij is* en je sluit er gelijk een Vodafone abbo bij af... dan is het gewoon de "reguliere" uitvoering van de W800i neem ik aan :)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

martijn12345 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:18:
[...]

Aangezien het volgens mij redelijk GSM gerichte acties zijn die we van onze dongles verwachten, lijkt me dat het gewoon in het GSM gedeelte moet kunnen. Zolang het maar een duidelijke link heeft, en dat heeft het. Want we hebben het ook over synchronisatie van GSM, en een aantal SE softwarepakketten.
Wat de toepassing betreft zit ik hier wel goed ja, zowel internet als telefonie worden hier behandeld.
Ik maak gewoon een topic, dan hoor ik vanzelf of het hier wel of niet kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06 09:49
Sir_Killalot schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:52:
[...]

Je steekt hem nog in een verlengkabeltje en daardoor is ie bijna net zolang als gewone oordopjes :)

Weet iemand trouwens waar ik me Account details kan vinden van mn W800 zodat ik met dat DaVinci programmatje het shutter geluid kan weghalen? :)
k denk dat je die account op de site kan vinden. moet je ze betalen en krijg je een account. btj jmmr, maarjah.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151715

Ons laatst aangekochte abo:

PhoneHouse winkel
Debitel 150 abo, 150 BM (2,5 uur) of 150 SMS, uit 1 bundel
Overschot meenemen naar volgende maand
Vodafone netwerk
€ 22,50 p/m waarvan 1e 8 maanden halfgeld (€ 11,25)
Gratis zwarte K750i met nieuwste originele software.
(Op de zilverkleurige zit Vodafone troep, niet doen dus)

Ikzelf heb 5 weken terug een Debitel 275 abo a 35,00 p/m afgesloten.
Debitel winkel
1e vier maanden voor de helft.
rest zelfde als boven.

Debitel winkel, foon uitverkocht, niet te krijgen, duurt 6 weken, bla bla bla, lulpraat!
Phonehouse winkel (50 meter verderop) hele stapels op voorraad.!!

Je kunt dus beter een Debitel abo afsluiten in een NIET-Debitel winkel.
Belachelijk, maar waar.

De UPC huisaansluiting hebben we maar opgezegd, bellen we toch nooit mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Hoe is de radio functie van de W800i? Dat vraag ik omdat ik het toestel in de trein wil gaan gebruiken. Daarvoor had ik al een Nokia 5100, maar dat valt zwaar tegen, veel ruis e.d. Is dat bij de W800i beter?

Verder: hoe is de taak functie geregeld, en hoe ziet het eruit? Ik kan er nergens screenshots van vinden (alleen calendar) terwijl ik het wel belangrijk vindt. Vergelijkbaar met tasks op een pda? Categorieen? Repeterend? etc.etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Bug in de W800i software,zeg na de toon een naam...........maar er komt geen toon :X
Daar had de eerste SWversie van de K750i ook al last van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 19503 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:03:
Bug in de W800i software,zeg na de toon een naam...........maar er komt geen toon :X
Alle bugs moeten wel doorgegeven worden aan SE, anders wordt er nooit iets aan gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28

reiker

dan jij!

Anoniem: 19503 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:03:
Sterker nog, de laatste firmwareversie voor de K750i heeft het nog steeds. Bij mij althans.
Maar ach, dat hele voicegedoe gebruik ik toch nooit :P Net als de MP3- en radio-functie, en de camera... Ik gebruik m eigenlijk alleen voor bellen, sms-en en om naar het mooie kleurenscherm te kijken :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139947

lowfi schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:01:
doet de w800 het ook in isync (mac osx)?
sony ericsson-helpdesk heeft me per mail bevestigt dat dit mogelijk is. ik heb het zelf niet kunnen testen. ik heb ze deze vraag gesteld n.a.v. toekomstige switch.

vraag:
ik heb de w800 nu bijna drie weken. het schermpje voor de lens zakt soms met een 1,5mm omlaag, terwijl ik de lens op gesloten heb zitten. zal dit snel verergeren en moet ik me nu eigenlijk al melden bij orange shop om te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:45
Hij doet het als het goed is. Overigens is het meer aan apple om dit werkend te krijgen en heeft het niet zo zeer met SE te maken.

Hier wat meer info: http://discussions.info.a...4.fYqlaguC8A7.4@.68b6af66

Morgen kan ik het zelf testen omdat ik dan de w800 ga kopen. Gaat er gewoon om dat je isync 2.1 hebt zover ik het begrijp :)

[ Voor 26% gewijzigd door lowfi op 29-08-2005 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heeft iemand ervaring met de nokia HDW-3 bluetooth headset en de k750i ?
Ik ben namelijk van plan om er een te kopen.
Je hebt Bluetooth-specificatie 1.1 of Bluetooth-specificatie 1.2 met profielen Headset 1.0 en/of Handsfree 1.1 nodig voor de headset dit heeft de k750i toch ik kon het niet echt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
RutgerJan schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:33:
Hoe is de radio functie van de W800i? Dat vraag ik omdat ik het toestel in de trein wil gaan gebruiken. Daarvoor had ik al een Nokia 5100, maar dat valt zwaar tegen, veel ruis e.d. Is dat bij de W800i beter?

Verder: hoe is de taak functie geregeld, en hoe ziet het eruit? Ik kan er nergens screenshots van vinden (alleen calendar) terwijl ik het wel belangrijk vindt. Vergelijkbaar met tasks op een pda? Categorieen? Repeterend? etc.etc.
ik vind de ontvangst niet zo heel goed. Veel hangt wel af hoe uw antenne is gepositioneerd (dat tussenstuk van je headset dat ook dient als microfoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mophun
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-08-2022
Maakt iemand hier gebruik van software om de vervorming die optreed bij genomen foto's te corrigeren? (zoiets als PTLens bijvoorbeeld)
Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45617

Ik heb recentelijk (vorige week) een K750i aangeschaft en tot volle tevredenheid. Toch een vraagje:

aangezien ik in Engeland woonachtig ben en dus ook daar deze telefoon gekocht heb (trouwens geen mp3 lock op mijn telefoon) heb ik in mijn taalinstelligen geen Nederlands staan. Op zich niet zo'n ramp, ware het niet dat ik dus mijn T9 sms'jes niet kan gebruiken voor mijn vriendjes en vriendinnetjes in Nederland. Na een dikke duim getext te hebben heb ik de helpdesk van SE maar eens gevraagd waar ik dat mooie Nederlandse taalpakket kan downloaden. Je raadt het al, "is niet mogelijk", "bestaat niet". Uiteraard geloof ik dat niet, namelijk, die taal is wel beschikbaar in Nederland (ga ik van uit, naief als ik ben). Op internet heb ik wel enige info gevonden over de daVinci site, waar het wel mogelijk is, maar dat lijkt me nou niet echt een goed plan (last resort) omdat het niet officieel is en ik geen mensen ken die daar ervaring mee hebben. Heb ook geprobeerd de firmware te updaten, maar daar krijg ik de melding dat de laatste update al geinstalleerd is (zal ook minder met firmware te maken hebben heb ik het idee?). Ten einde raad kreeg ik deze link en ik hoop dus dat er hier mensen zijn die mij kunnen vertellen of het uberhaupt mogelijk deze taal extra op je telefoon te krijgen en zo ja, hoe ik dit zou kunnen doen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60437

Op het moment dat je de W800i aansluit op de laptop/pc met de usb kabel.
Dan wordt meteen de accu opgeladen. Iemand een idee of dit uit te zetten valt :?
Ik heb zelf al door de menu's heen gekeken. Maar kan zo niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Waarom zou je dat uit willen zetten?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Captain N schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:00:
Omdat je laptop toch al niet heel lang werkt op 1 batterij, en je hem niet wilt vermoeien met opladen van telefoon die het toch nog wel een paar dagen trekt...

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pina schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:38:
[...]
ik heb er toch geen last van. Onlangs belde ik mijn moeder en stond in antwerpen op de frankrijklei aan de verkeerslichten om over te steken. Dat is een groot kruispunt midden in het centrum op de grote baan. Dus er was genoeg lawaai om het te testen en geen last ondervonden :)
Misschien is er nog een andere optie om het geluid harder te krijgen, als iemand dat weet hou ik me aanbevolen.

Verder krijg ik steeds een vastloper als ik de afstandsbediening gebruik, ook zo iets vaags. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik snap er echt niks meer van. Als ik dus kijk in de bluetooth configuration, bij tabblad 'hardware', staat er 'bluetooth device not detected'.
Wat moet ik nu doen in DeviceExplorer? Welke com poort moet ik nu kiezen etc? Waar kan ik dat zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60437

Captain N schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:00:
Als eerste omdat ik een laptop gebruik. Dit gaat tenkoste van de accu van de laptop.
En ik ben zelf nog echt altijd onder de veronderstelling dat je een accu volledig op moet maken, alvorens weer te lade. Echter weet ik wel dat de huidige generatie batterijen dit niet nodig heeft. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 60437 op 29-08-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-05 16:40
Anoniem: 60437 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:34:
[...]

Als eerste omdat ik een laptop gebruik. Dit gaat tenkoste van de accu van de laptop.
En ik ben zelf nog echt altijd onder de veronderstelling dat je een accu volledig op moet maken, alvorens weer te lade. Echter weet ik wel dat de huidige generatie batterijen dit niet nodig heeft. 8)
De accu in je auto maak je toch ook niet helemaal op :Y) ?

If I can't fix it, it ain't broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb deze suggesties gestuurd naar de contact van SE. Ik hoop echt dat dit wel allemaal mogelijk is. Wat denken jullie ervan:

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben nu een week de trotse eigenaar van een SE W800i. Echt een toptoestel. Ik had echter nog een paar suggesties/opmerkingen. Ik heb weleens last gehad van vastlopers (niet zo vaak, maar batterij moest er wel uit) en vroeg me dus ook af wanneer er een firmware update voor dit toestel komt.
Nou had ik nog een paar iedeeën qua software (als het kan). Ik vind de kwaliteit van filmpjes in fullscreen niet echt denderend (is blokkerig). Kunnen jullie niet de software zo aanpassen dat je filmpjes met een resolutie van 176x220 en dat ie dus meteen in fullscreen komt? En als dat niet kan om er een soort van filter voor het beeldkwaliteit in de software te plaatsen. Nog een minpuntje vond ik dat het browsen door sommige menu's langzaam gaat (met name het walkman gedeelte en plaatjes openen). War ik ook nog slecht vond was de beeldkwaliteit van opgenomen video's (de bitrate is te laag). Als het probleem zit in de schrijfsnelheid van de memorystick kunnen jullie een deel eerst laten bufferen op het gewone telefoongeheugen. Het meest irritante vind ik de playlists. Wanneer je een nieuw nummer aan de playlist toevoegd komt ie helemaal onderaan de playlist. Ik wil gewoon een nummer nog kunnen verplaatsen nadat ik hem in de playlist heb gezet. Een goed idee zou ook zijn om m3u playlists te ondersteunen. Als laatste nog het spoelen van liedjes en films. Dat moet sneller kunnen (instelbaar) en bij filmpjes in fullscreen moet je bij het spoelen een balk kunnen zien van hoe ver je aan het spoelen bent (dat moet nu op gevoel).
Dit waren al mijn opmerkingen. Ik ben verder erg te spreken over dit toestel. Ik hoop echt dat jullie dit allemaal in een nieuwe firmware kunnen verwerken met name de kwaliteit van gewone en opgenomen filmpjes en de bovengenoemde playlist functionaliteit. Ik hoop zo spoedig mogelijk iets van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Amiet Chhatta

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Amiet01 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:51:
Ik heb deze suggesties gestuurd naar de contact van SE. Ik hoop echt dat dit wel allemaal mogelijk is. Wat denken jullie ervan:

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben nu een week de trotse eigenaar van een SE W800i. Echt een toptoestel. Ik had echter nog een paar suggesties/opmerkingen. Ik heb weleens last gehad van vastlopers (niet zo vaak, maar batterij moest er wel uit) en vroeg me dus ook af wanneer er een firmware update voor dit toestel komt.
Nou had ik nog een paar iedeeën qua software (als het kan). Ik vind de kwaliteit van filmpjes in fullscreen niet echt denderend (is blokkerig). Kunnen jullie niet de software zo aanpassen dat je filmpjes met een resolutie van 176x220 en dat ie dus meteen in fullscreen komt? En als dat niet kan om er een soort van filter voor het beeldkwaliteit in de software te plaatsen. Nog een minpuntje vond ik dat het browsen door sommige menu's langzaam gaat (met name het walkman gedeelte en plaatjes openen). War ik ook nog slecht vond was de beeldkwaliteit van opgenomen video's (de bitrate is te laag). Als het probleem zit in de schrijfsnelheid van de memorystick kunnen jullie een deel eerst laten bufferen op het gewone telefoongeheugen. Het meest irritante vind ik de playlists. Wanneer je een nieuw nummer aan de playlist toevoegd komt ie helemaal onderaan de playlist. Ik wil gewoon een nummer nog kunnen verplaatsen nadat ik hem in de playlist heb gezet. Een goed idee zou ook zijn om m3u playlists te ondersteunen. Als laatste nog het spoelen van liedjes en films. Dat moet sneller kunnen (instelbaar) en bij filmpjes in fullscreen moet je bij het spoelen een balk kunnen zien van hoe ver je aan het spoelen bent (dat moet nu op gevoel).
Dit waren al mijn opmerkingen. Ik ben verder erg te spreken over dit toestel. Ik hoop echt dat jullie dit allemaal in een nieuwe firmware kunnen verwerken met name de kwaliteit van gewone en opgenomen filmpjes en de bovengenoemde playlist functionaliteit. Ik hoop zo spoedig mogelijk iets van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Amiet Chhatta
Is goed Chhatta(paraplu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Is goed Chhatta(paraplu)[/quote] Maar deze week komt er een nieuwe firmware uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Hoe bedoel je paraplu. Zo spreek je me naam nie eens uit joh oma :D .

Ontopic:
Wat voor veranderingen komen er dan in die nieuwe firmware? Ik hoop iig dat die irritante playlistfunctie beter wordt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 17:07
ben trouwens bang dat ze erg weinig met je mailtje gaan doen.
zijn eigenlijk allemaal vanzelfsprekende verbeteringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amiet01 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:51:

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Amiet Chhatta
Je bericht is op zich wel goed, alleen begin je met "het is een toptoestel" en gaandeweg het bericht ga je met woorden gooien als "slecht" en "irritant". Op het moment dat je zo blij met je toestel bent moet je andere woorden gaan gebruiken. Woorden als "wat ik minder vind is" en "een ander minpunt is". Daarnaast ga je ze op technisch gebied raad geven en dat lijkt me minder verstandig. Ze beschouwen jou en je mail als "betweter" en doen er wellicht minder mee dan dat je zulke technische gegevens weg laat.

Als deze dingen gefixt zijn, zou dat natuurlijk fantastisch zijn, maar vergeet niet dat het om een telefoon gaat met ingebouwde radio/mp3 speler/fotocamera/videorecorder....je moet niet te kritisch zijn en alles ineens willen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

LOL @ die mail. Die gaat zo bij deleted items binnen een bedrijf :D

Je kan wellicht aangeven waar je problemen mee hebt, maar ga ZEKER geen oplossingen aangeven, daar zitten ze echt niet op te wachten. Verder worden er dingen gevraagd die ze never nooit niet zullen implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ja ok als ik nu zo terug kijk is het wel wat betweterig. Maar wat voor dingen zullen ze nooit implementeren?
Btw, hebben jullie ook last van stof onder je scherm? Ik heb em nu nog net geen week en er zit al stof onder. Wat kun je hier tegen doen en hoe kun je het weghalen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:24

Nyana

Who?!

Borizz schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:37:
[...]

De accu in je auto maak je toch ook niet helemaal op :Y) ?
Nee, maar goed ook. Een lood accu mag niet volledig ontladen worden. Dan is ie snel dood. En euh... lastig starten zonder ;)

Ontopic:

Het is dus niet noodzakelijk om elke x volledig te ontladen. af en toe is het wel goed. maar niet verplicht om altijd te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94650

Hallo mensen.

Wie weet waar ik de goedkoopste abbo kan krijgen met deze telefoon.(K750)
Ik wil tot zo'n 26 euro p/m betalen voor abbo kosten en moet 1 jaar geldig zijn.

Graag geen provider logo's op de telefoon

Alvast bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 94650 op 29-08-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:20
Anoniem: 94650 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:49:
Hallo mensen.

Wie weet waar ik de goedkoopste abbo kan krijgen met deze telefoon.
Ik wil tot zo'n 26 euro p/m betalen voor abbo kosten en moet 1 jaar geldig zijn.

Graag geen provider logo's op de telefoon

Alvast bedankt :)
www.telecomvergelijker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
En zoals ik al dacht, ik had de W800i besteld bij telfort.. en deze is niet voorradig :(

En dat na eerst 7 dagen wachten :(

Zijn er meer mensen die dit toestel al eerder hebben besteld bij telfort en nog steeds zitten te wachten?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 09:50
Evil M@V schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:57:
En zoals ik al dacht, ik had de W800i besteld bij telfort.. en deze is niet voorradig :(

En dat na eerst 7 dagen wachten :(

Zijn er meer mensen die dit toestel al eerder hebben besteld bij telfort en nog steeds zitten te wachten?
Ik meen een aantal dagen geleden nog gezien te hebben dat dit toestel helemaal uit het assortiment is gehaald. Schijnbaar problemen met de levering. De K750i staat overigens wel nog vermeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Anoniem: 143766 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:10:
[...]

Je bericht is op zich wel goed, alleen begin je met "het is een toptoestel" en gaandeweg het bericht ga je met woorden gooien als "slecht" en "irritant". Op het moment dat je zo blij met je toestel bent moet je andere woorden gaan gebruiken. Woorden als "wat ik minder vind is" en "een ander minpunt is". Daarnaast ga je ze op technisch gebied raad geven en dat lijkt me minder verstandig. Ze beschouwen jou en je mail als "betweter" en doen er wellicht minder mee dan dat je zulke technische gegevens weg laat.

Als deze dingen gefixt zijn, zou dat natuurlijk fantastisch zijn, maar vergeet niet dat het om een telefoon gaat met ingebouwde radio/mp3 speler/fotocamera/videorecorder....je moet niet te kritisch zijn en alles ineens willen....
een playlist is een basis bij een mp3-speler. Aangezien dit een walkman-logo heeft mag men dit zeker verwachten van een mp3-speler. Zelfs de meest idiote mp3-spelers kunnen dit aan.

Ik heb ook een mail gestuurd waarin ik klaagde over het gebrek van een playlist, en zij stuurden mij terug dat het "probleem" te complex was en ze verzochten mij om het via de telefoon uit te leggen
8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even over dat internetten via bluetooth. Je moet daarvoor java 2 sdk downloaden en installeren op je pc, maar ik vraag me af of dat geen kwaad kan als je java virtual machine op je pc hebt staan, komen die twee niet met elkaar in de clinch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Jewie schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:05:
[...]

Ik meen een aantal dagen geleden nog gezien te hebben dat dit toestel helemaal uit het assortiment is gehaald. Schijnbaar problemen met de levering. De K750i staat overigens wel nog vermeldt.
Volgens mij is de vraag naar dit toestel vrij groot en de aanbod aan de kant van SE minimaal, beetje het Sony PSP verhaal wederom.....

* Dutch is blij met zijn W800i

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
Jewie schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:05:
[...]

Zucht :/

Ik heb maar ff een mailtje gedaan naar Telfort of ze een indicatie kunnen geven hoelang het nog gaat duren

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148672

Evil M@V schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:44:
[...]

Zucht :/

Ik heb maar ff een mailtje gedaan naar Telfort of ze een indicatie kunnen geven hoelang het nog gaat duren
Donderdag had ik mijn W800i "besteld" *apart laten houden* bij de PhoneHouse, vandaag maar eens gebeld aangezien ze zeiden dat deze die vrijdag of zaterdag binnen zou zijn.... nu kreeg ik te horen dat er problemen zijn met de levering, er is geen indicatie over hoelang dit gaat duren... en ik HEB een telefoon nodig met contactenlijst *slecht in nummers onthouden + kapot telefoonmem = frustratie*... GRMBLE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118817

Weet er al iemand of de volgende java software beschikbaar is:
landkaarten van nederland (enof steden)
nederlands woordenboek
en ne woordenboek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Landkaarten? Google earth op je phone werkt ook. :P
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste