Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 Topic - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 9.063 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.

Ik ben sinds kort ook een trotse bezitter van de K750i! Ik heb een klein vraagje. Is het slecht om de telefoon op te laden als hij niet helemaal leeg is? Vergroot je daarmee de snelheid dat je batterij opgaat? Of is dit pure flauwekul?

Als iemand dit weet. please reply! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

n00bs schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:29:
Heeft iemand al ergens Bluetooth v2.0 dongles kunnen vinden en dan ook nog eens klasse 1 :?
Ik zit mij suf te zoeken en echt nergens te vinden, helaas vullen VEEL Nederlandse sites niet de versie in alleen maar de klasse :( daardoor is het echt niet te vinden met google
Zoek eens op Cellink bta-6030, dan vind je er wel een paar (wel duur in NL weshops).
De mijne is onderweg via Ebay, waar hij de helft kost ;)
Drivers die op de cd staan zijn niet erg stabiel, maar er zijn al updates voor gemaakt.
Ik zag iemand die deze BT dongle gebruikt met z'n K750i en hij behaalde geen hogere snelheid dan een 1.2 klasse 1 (100m) BT dongle, die ik momenteel in gebruik heb.
Wellicht is de K750i afgeknepen, omdat hij de volle snelheid van BT2.0 niet aan kan.
Tussen 2 K750i's gaat het niet sneller dan 43KB/s terwijl ruim 200KB/s mogelijk is met BT2.0.
De meerwaarde van BT2.0 voor de K750i is dat hij meerdere connecties tegelijk kan maken, voor de snelheid hoef je het niet te doen, tenzij dit na een FW update beter wordt.
Met een BT1.2 dongle is dit voor pc's ook al mogelijk, ik kan 2 telefoons en een headset tegelijk met m'n pc verbinden zonder dat het fout gaat :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:58
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:31:
Hallo.

Ik ben sinds kort ook een trotse bezitter van de K750i! Ik heb een klein vraagje. Is het slecht om de telefoon op te laden als hij niet helemaal leeg is? Vergroot je daarmee de snelheid dat je batterij opgaat? Of is dit pure flauwekul?

Volgens mij heeft dit type accu geen last van het geheugeneffect, de verkoper van de Phone House zei ook tegen me dat het niet nodig was hem helemaal op te laden voor het eerste gebruik :)

Ik heb ook nog een vraagje, komen de frontjes van deze telefoons nog los op de markt? wil ook wel een zwart frontje voor m'n W800i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Speedy-Andre schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:37:
[...]

Zoek eens op Cellink bta-6030, dan vind je er wel een paar (wel duur in NL weshops).
De mijne is onderweg via Ebay, waar hij de helft kost ;)
Drivers die op de cd staan zijn niet erg stabiel, maar er zijn al updates voor gemaakt.
Ik zag iemand die deze BT dongle gebruikt met z'n K750i en hij behaalde geen hogere snelheid dan een 1.2 klasse 1 (100m) BT dongle, die ik momenteel in gebruik heb.
Wellicht is de K750i afgeknepen, omdat hij de volle snelheid van BT2.0 niet aan kan.
Tussen 2 K750i's gaat het niet sneller dan 43KB/s terwijl ruim 200KB/s mogelijk is met BT2.0.
De meerwaarde van BT2.0 voor de K750i is dat hij meerdere connecties tegelijk kan maken, voor de snelheid hoef je het niet te doen, tenzij dit na een FW update beter wordt.
Met een BT1.2 dongle is dit voor pc's ook al mogelijk, ik kan 2 telefoons en een headset tegelijk met m'n pc verbinden zonder dat het fout gaat :)
Voor mij is het dan ook voor de W800 ;) en zover ik weet gebruikt die v2.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

n00bs schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 02:15:
[...]

Voor mij is het dan ook voor de W800 ;) en zover ik weet gebruikt die v2.0 :)
Je kan ff w8en tot ik hem heb getest, dan vergelijk ik 2.0 met 1.2, beide klasse 1 en dus met 100m bereik.
Een extra BT dongle vind ik wel handig, ik wil ook wel eens weten hoe goed een BT netwerk tussen 2 pc's werkt :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb sinds vandaag de SE K750 :) Ik heb al heel wat zitten spelen ermee, maar krijg met geen mogelijkheid een aantal files eraf. "Kan niet worden verwijderd, beveiligd bestand." is wat ik voorgeschoteld krijg. Is hier een workaround voor?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was 't maar waar...

Ik wil ook wel graag een zootje van die onnodige troep kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jewie schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:37:
Ik heb dit probleem al eerder aangekaart, zonder reactie, en misschien dat iemand dit probleem ook heeft gehad.

Momenteel krijg ik mijn K750i niet opgestart omdat hij de foutmelding 'Insert SIM' geeft. Op de website van SE staat dat de SIM-kaart waarschijnlijk beschadigd zou zijn en dat ik deze dus moet vervangen. Nu heb ik zojuist een andere SIM-kaart erin gezet en het probleem blijft zich nog steeds voor doen.

Iemand bekend met dit probleem? Wat is hiervan de oplossing? Onder garantie opsturen naar Dynafix? Dat zou dan al de tweede keer worden, aangezien ik voorheen al problemen heb gehad met de software-update... ;( .
Ik heb hetzelfde gehad donderdag en ik heb em maar gelijk weer teruggestuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tynos schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:16:
[...]

Willen deze "verschillende personen" zich aanmelden op het GOT-forum _/-\o_ en het aan ons mede delen?
Er mag hier niet gesproken worden over hoe het een en ander in zijn werk gaat mbt niet-legale firmware upgrades.
Een beetje creatief met Google zijn en je vind er genoeg over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Captain N schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 02:31:
Ik heb sinds vandaag de SE K750 :) Ik heb al heel wat zitten spelen ermee, maar krijg met geen mogelijkheid een aantal files eraf. "Kan niet worden verwijderd, beveiligd bestand." is wat ik voorgeschoteld krijg. Is hier een workaround voor?
Bij de T610 kon dit door een reset naar fabrieksinstellingen te doen en na 10 of 11 seconden je accu eruit te halen (dus ongeveer halverwege de reset).
Na die 10 of 11 seconden begon hij namelijk met het terug zetten van de "vaste" items.
Wellicht dat het ook voor deze telefoon werkt maar het is natuurlijk wel op eigen risico ;)

[ Voor 5% gewijzigd door AP3X op 27-08-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:31:
Hallo.

Sir_Killalot schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 02:10:
[...]

Volgens mij heeft dit type accu geen last van het geheugeneffect, de verkoper van de Phone House zei ook tegen me dat het niet nodig was hem helemaal op te laden voor het eerste gebruik :)

Ik heb ook nog een vraagje, komen de frontjes van deze telefoons nog los op de markt? wil ook wel een zwart frontje voor m'n W800i :)
yup, dat klopt op het forum van esato vond ik zelfs dat je juist niet je telefoon op moet laten gaan:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=93050&14

--------------------------------------------------
Don't Drain The Battery
With Lithium batteries there is no advantage to draining the battery. The battery will infact last longer with partial rather than full discharges. There is no battery memory effect with a lithium battery - you can charge the battery whenever you like without fear of reducing its charge capacity, and you do not need to drain a lithium battery completely before recharging it.

Find out more about Lithium batteries here: http://www.batteryuniversity.com/

In response to lots of questions about the battery, I've explained things in greater detail on page 4 of this thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Speedy-Andre schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:25:
[...]

Hier staan Widcomm drivers die het bij mij goed doen, incl. workaround voor de licentie.
Ik heb SP2 niet geïnstalleerd omdat je idd niet eens aan je eigen spullen mag zitten :+
Dat gedoe met compoorten verschilt per pc en windows, de een ziet maar 1 compoort en krijgt het aan de praat, de ander heeft er 12 en het lukt niet :X
Met de setup van de SE proxy zou je in principe de verbinding tot stand moeten kunnen brengen, meestal gaat dit de 1e keer niet goed (default setup).
Een extra'tje wat ik gebruik is Xtnd connect van SE, dit heb ik voor de T630 geïnstalleerd omdat ik dan vrij makkelijk kan synchroniseren met Outlook en dit werkt met de K750i ook prima.
Dit programma doet ook e.e.a. met compoorten en BT, misschien helpt dit nog een beetje ;)
Dank je wel voor deze links en instructies, ik ga het eens rustig proberen.Maar nogmaals dank voor je hulp :D

UPDATE: ik krijg die bluetooth drivers echt niet aan de gang, dus ik geef dat verhaal maar gewoon op. Hij installeert wel, maar lijkt niet te werken, ook mis ik een licentie, en ook met de LicenceUpdater krijg ik dit niet voor elkaar. Denk dat mijn dongle niet compatible is met die drivers, kan dat ?

Dus we zijn weer terug bij af... als het zo FC knudde blijft gaat die W800i er weer uit, ik ben een smartphone gewend, die met 1 druk op de knop zonder enig probleem synchroniseerd....

[ Voor 19% gewijzigd door martijn12345 op 27-08-2005 11:17 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
Captain N schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 02:31:
al die troep die standaard in de afbeeldingen-folder zitten kan je verplaatsen of verwijderen met uitzondering van 1 bestand (het zwarte opstartscherm met die lichtgevende bollen). Ik heb die allemaal onder een folder 'templates' geplaatst. Wat je gewoon moet doen is alles verplaatsen naar het externe geheugen en dan via je pc in een file manager die zaken verplaatsen of verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek voor mijn K750i een programma, waarmee ik kan zien of er andere mensen met een bluetooth verbinding ( die ze aan hebben staan ) in de buurt zijn. Ik weet dat zulke programmas voor mobiele telefoons bestaan, alleen heb ze nog niet voor de SE gevonden.

Wie kan me helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Al die plaatjes kon ik gewoon verwijderen, behalve inderdaad dat opstartplaatje. Maar ik doelde meer op die wereldbolletjes. Sony Fun en zo.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://fma.sourceforge.net/images/fma_new_release.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

# Om het shuttergeluid van de camera te dempen:
- Houd je vinger op het speakertje van je telefoon
- Bel een (gratis) nummer (bijv. je voicemail) en maak onder het bellen een foto
Ik vind dit echt gewoon eigenlijk triest! Zodra ik een vraag stel of het geluid uit kan van de camera
word je meteen uitgemaakt voor voyeur fotograaf. Ik had laatst een presentatie bijgewoond waar
ik graag een paar fotos van had willen maken, maar aangezien de camera een zo'n belapperd en
had shuttersound maakt heb ik het niet gedaan. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn of wel?

Het enige wat ik heb kunnen ontdekken is dat enkele oude firmware versies de mogelijkheid bieden
om het geluid uit te zetten. Van mij hoeft het niet eens helemaal uit, maar een beetje subtiliteit
zou niet verkeerd zijn.

Wie gaat er mee klachten indienen tegen de mensen die hier zo moeilijk over doen? Of is er nog iemand die weet hoe je daadwerkelijk het camera geluid kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Het rare is dat bij Samsung telefoons het shutter geluid wel gedempt kan worden. En zelfs als dit bij een aantal modellen standaard niet kan, is het mogelijk om in bepaalde menu's te komen d.m.v. codes en daarmee alsnog het geluid uit te zetten.

Ook weet ik dat het soms mogelijk is de firmware te editten en bv gewoon die shutter sounds eruit slopen, maar hoe het zit bij SE :? I dunno...

Ik maak soms ook in stille omgevingen foto's dan moet ik geen herrie horen als ik een foto maak, dat heeft mijn digitale camera ook niet

[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 27-08-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Weet iemand een (gratis) Japans woordenboek die kan draaien op de K750? Ik heb al wel wat Kanji flash cards gevonden, maar de woordenboeken die ik tegen kom kosten allemaal $400 oid. Dat is een beetje teveel van het goede :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:58:
[...]

Ik vind dit echt gewoon eigenlijk triest! Zodra ik een vraag stel of het geluid uit kan van de camera
word je meteen uitgemaakt voor voyeur fotograaf. Ik had laatst een presentatie bijgewoond waar
ik graag een paar fotos van had willen maken, maar aangezien de camera een zo'n belapperd en
had shuttersound maakt heb ik het niet gedaan. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn of wel?

Het enige wat ik heb kunnen ontdekken is dat enkele oude firmware versies de mogelijkheid bieden
om het geluid uit te zetten. Van mij hoeft het niet eens helemaal uit, maar een beetje subtiliteit
zou niet verkeerd zijn.

Wie gaat er mee klachten indienen tegen de mensen die hier zo moeilijk over doen? Of is er nog iemand die weet hoe je daadwerkelijk het camera geluid kan aanpassen?
ja, ik las ook dat andere firmware (k750i) gewoon geen geluid geeft in silent mode, dit wil ik eigenlijk ook hebben op mijn w800i maar daar is nog niks voor uit geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:15:
[...]
al die troep die standaard in de afbeeldingen-folder zitten kan je verplaatsen of verwijderen met uitzondering van 1 bestand (het zwarte opstartscherm met die lichtgevende bollen). Ik heb die allemaal onder een folder 'templates' geplaatst. Wat je gewoon moet doen is alles verplaatsen naar het externe geheugen en dan via je pc in een file manager die zaken verplaatsen of verwijderen
Ja, plaatjes ja, maar die achterlijke VideoDJ rommel die nergens naar klinkt bestaande uit 20 files kun je helemaal nix mee.
En dan al die irri internetlinks (bolletjes), weg ermee... maar hoe?

Voor Windows en zo, heb je allemaal van die coole tweak programmaatjes waarin je dingen kan veranderen die eigenlijk niet de bedoeling waren om verandert te kunnen worden.
Het wachten is dus op een kundig iemand die even zo'n tweakertje maakt voor de telefoon.
Al zal het alleen maar iets zijn om de overtollige troep weg te halen.

Waarschijnlijk een van de redenen waarom SE zijn software alleen online wil updaten en het niet zo laat zijn dat je een file kan downloaden wat je daarna vanaf je PC je telefoon in pompt.
Want dan is het voor de slimmerikken onder ons een makkie om in de software te komen.

Het zou trouwens sowieso een hoop update ellende schelen, zo'n downloadbaar file...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

martijn12345 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:46:
[...]

Dank je wel voor deze links en instructies, ik ga het eens rustig proberen.Maar nogmaals dank voor je hulp :D

UPDATE: ik krijg die bluetooth drivers echt niet aan de gang, dus ik geef dat verhaal maar gewoon op. Hij installeert wel, maar lijkt niet te werken, ook mis ik een licentie, en ook met de LicenceUpdater krijg ik dit niet voor elkaar. Denk dat mijn dongle niet compatible is met die drivers, kan dat ?

Dus we zijn weer terug bij af... als het zo FC knudde blijft gaat die W800i er weer uit, ik ben een smartphone gewend, die met 1 druk op de knop zonder enig probleem synchroniseerd....
Volgens mij leg je nu de schuld bij de verkeerde, er is iets met je dongle niet goed, waarschijnlijk is hij niet goed compatible met Widcomm drivers.
De meegeleverde drivers deden het ook al niet goed, dus trek je conclusie.
Met de K750i kan ik alles synchroniseren, internetten en noem maar op en ik gebruik overal de SE software voor.
Die software is dus goed en de foon ook ;)
Ik zou eerder voor een andere dongle gaan, zoveel kosten die dingen niet :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:30:
[...]

ja, ik las ook dat andere firmware (k750i) gewoon geen geluid geeft in silent mode, dit wil ik eigenlijk ook hebben op mijn w800i maar daar is nog niks voor uit geloof ik
Als je nou perse wilt dat ie geen geluid maakt onderbreek je je luidsprekertje met een microswitch.
Er zijn zulke kleine knopjes te krijgen dat er vast wel een plaatsje vrij is in je foon waar je 'm zou kunnen plaatsen. Een mini onderbrekings druktoetsje (werkt als een deurbel maar dan andersom) heeft maar een gaatje van 1 millimeter nodig.

Je kan ook je luidsprekertje deactiveren door 't draadje door te knippen en gewoon altijd met je doppies in je oren blijven lopen. Mja, da's ook niet erg handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:13:
[...]

[...]

yup, dat klopt op het forum van esato vond ik zelfs dat je juist niet je telefoon op moet laten gaan:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=93050&14

Don't Drain The Battery
With Lithium batteries there is no advantage to draining the battery. The battery will infact last longer with partial rather than full discharges. There is no battery memory effect with a lithium battery - you can charge the battery whenever you like without fear of reducing its charge capacity, and you do not need to drain a lithium battery completely before recharging it.

Find out more about Lithium batteries here: http://www.batteryuniversity.com/

In response to lots of questions about the battery, I've explained things in greater detail on page 4 of this thread.
thx mensen. Ik zat er hier toch over in maar nu weet ik hoe het zit! :D Weer een voordeel aan de K750i!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:23:
Ik word gewoon helemaal gek van de keuze tussen een W800 en een K750i
Het uiterlijk van de 750i staat me meer aan, maar de functies van de W800 kunnen me weer meer bekoren. Ik moet echter €0,00 bijleggen bij verlengen van mijn abbo voor de K750i, en ik moet €80 bijleggen voor een W800... Wie kan mij hier enigszins raad in geven? Ik weet gewoon niet of de extra fucnties van de W800 €80 meer waar zijn... :|
Ik vind mijn K750 fijner dan mijn vriendin haar W800.Alleen dat mijneOrange-branded is vind ik een tegenvaller. Ik had liever het standaard SE-menu gehad.
Groot voordeel van mijn K750 vind ik dat als ik op de shortcut-button druk, die boven de joystick, ik mijn shortcut menu krijg. Als zij dat doet, krijgt ze de mediaplayer
Het shortcut menu gebruik ik omdirect mn alarm aan of uit te kunnen zetten, of het lampje. Daarvoor moet zij helemaal via het hoofdmenu en Organizer...
Verder heb ik haar de mediaplayer ook nog niet zien gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand hoe het zit met alarmtonen e.d.? want ik las op howards dat je de alarmtonen een standaardvolume hebben :?

En kan je tijdens een gesprek het volume harder en zachter zetten van je gesprekspartner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik kwam op internet deze handleiding tegen, die je stap voor stap uitlegt hoe je via je usb kabel of bleutooth kan internetten met je K750/W800/D750.

klik

Comments gaan naar Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Ik had nu zoiets vaags gehoord dat je garantie vervalt als je de telefoon zelf update. Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk maar de persoon van wie ik het hoorde bleef maar volhouden dat als je het zelf doet de garantie vervalt :?

klopt da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nee dit klopt niet.
En daarbij kan er echt niet zoveel misgaan. met de update.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

willy1986 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:38:
Ik kwam op internet deze handleiding tegen, die je stap voor stap uitlegt hoe je via je usb kabel of bleutooth kan internetten met je K750/W800/D750.

klik

Ik heb hem een mailtje gestuurd, zijn werkwijze is iets anders dan de mijne, hij gebruikt 2 SDK's en de seriële poort setup voor BT verschilt, waarschijnlijk omdat hij XP drivers heeft.
De browser is dezelfde die ik gebruik en hij is gelukkig niet naar mijn homepage gelinkt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
frickY schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:10:
[...]

Ik vind mijn K750 fijner dan mijn vriendin haar W800.Alleen dat mijneOrange-branded is vind ik een tegenvaller. Ik had liever het standaard SE-menu gehad.
Groot voordeel van mijn K750 vind ik dat als ik op de shortcut-button druk, die boven de joystick, ik mijn shortcut menu krijg. Als zij dat doet, krijgt ze de mediaplayer
Het shortcut menu gebruik ik omdirect mn alarm aan of uit te kunnen zetten, of het lampje. Daarvoor moet zij helemaal via het hoofdmenu en Organizer...
Verder heb ik haar de mediaplayer ook nog niet zien gebruiken :P
bedoel je met alarm je wekker?
die kan je gewoon bij je extra snelkoppelingen voor joystick up toevoegen..
ik mis echt geen extra knop op de w800. heb onder mijn stick berichten, agenda, telnummers en dan overige koppelingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog steeds een beetje aan het stoeien met PvAuthor, maar nog steeds krijg ik de melding "unknown file" op het moment dat ik een 190 mb grote mpg wil gaan converteren. Heb al andere mpg's geconverteerd en die deden prima, maar eentje van 190 mb wil 'ie op de een of andere manier niet.
Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
DarkChylde schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:16:
[...]

bedoel je met alarm je wekker?
die kan je gewoon bij je extra snelkoppelingen voor joystick up toevoegen..
ik mis echt geen extra knop op de w800. heb onder mijn stick berichten, agenda, telnummers en dan overige koppelingen..
het verschil ligt hem in het feit dat je bij de k750i de mediaplayer kan oproepen via de joystick up, terwijl je dan activity-button hebt om je snelkoppelingen op te roepen, terwijl het bij de w800i net het omgekeerde is.

daar heb je die activity button die als mediaplayer dient, en joystick up voor de snelkoppelingen. Ik vind het best handig die ene knop om je mediaplayer boven te halen, want ik gebruik hem toch regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:50:
Hey,
Ik had nu zoiets vaags gehoord dat je garantie vervalt als je de telefoon zelf update. Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk maar de persoon van wie ik het hoorde bleef maar volhouden dat als je het zelf doet de garantie vervalt :?

klopt da?
uw garantie vervalt indien je uw firmware zou flashen naar een firmware van een andere regio of van een ander toestel, wat normaal is. Bij een normale firmware update van je gsm zal je garantie niet vervallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je iets speciaals downloaden als je spraak herkenning wilt doen bij de w800i want ik heb spraak herkenning geactiveerd, in gesproken maar als ik die naam dan zeg, gaat ie niet bellen (dat is toch de bedoeling???? )

ilse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

klik

Misschien een domme vraag, maar gebruik je dan je vaste breedbandverbinding en maak je dan dus geen verbinding met je telefoon, en dus geen kosten? Of zit ik er nu naast?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Je hebt een draadloze verbinding met je pc/breedbandverbinding en dus internet je via je pc. De telefoon maakt nu ook geen gebruik meer van de gprs instellingen, maar van de ip en dns instellingen die je hebt ingevoerd bij het nieuwe account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

In de nieuwe cosumentengids staat de K750i als 2e. De Nokia 6230i staat 1e, maar dit alleen vanwege de lagere prijs. Verder scoort de K750i het best O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, sorry als het al eerder gevraagd is, maar ik heb de telefoon ook pas sinds gisteren en alles werkt prima, maar wat ik niet geregeld krijg is het bluetoothen...
Ik zet het bluetooth aan, ga naar Mijn Apparaten, dan staat er b.v. de telefoon van mn vriendin bij ( bluetooth staat aan bij haar ) die klik ik dan aan en dan staat er alleen maar Services, dat klik ik dan aan, dan gaat ie zoeken, krijg ik een lijstje met de services die mogelijk zijn moet ik op Ok klikken en dan springt ie weer terug naar datzelfde scherm waar alleen Services en Meer staat....
Hoe kan ik nu bestanden uitwisselen met andere telefoons?
Want bij de Samsung E730 van mn vriendin krijg je een lijst te zien van bestanden die gedeeld worden.

Kan iemand me daar bij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

klik

Heeft iemand dit geprobeerd met de USB kabel? En welke Opera Mini is geschikt voor de K750? Het toestel staat er namelijk niet tussen wanneer je op die download link klikt.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spockster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:40
hier kun je Opera mini vinden

[ Voor 8% gewijzigd door spockster op 27-08-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Captain N schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:55:
[...]

Heeft iemand dit geprobeerd met de USB kabel? En welke Opera Mini is geschikt voor de K750? Het toestel staat er namelijk niet tussen wanneer je op die download link klikt.
Ik maak maar geen opmerking over ' lezen in dit topic' , maar het antwoord is al gegeven :/
Bij Denniz moet je niet op de mirror clicken, maar op het bestand links daarvan .....
Het werkt via de usbkabel, BT en IR, voor elke verbinding moet je een andere serial port selecteren in de SE proxy, probeer gewoon uit welke het is, refresh de device explorer om te zien of je contact hebt met de foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:52:
Ok, sorry als het al eerder gevraagd is, maar ik heb de telefoon ook pas sinds gisteren en alles werkt prima, maar wat ik niet geregeld krijg is het bluetoothen...
Ik zet het bluetooth aan, ga naar Mijn Apparaten, dan staat er b.v. de telefoon van mn vriendin bij ( bluetooth staat aan bij haar ) die klik ik dan aan en dan staat er alleen maar Services, dat klik ik dan aan, dan gaat ie zoeken, krijg ik een lijstje met de services die mogelijk zijn moet ik op Ok klikken en dan springt ie weer terug naar datzelfde scherm waar alleen Services en Meer staat....
Hoe kan ik nu bestanden uitwisselen met andere telefoons?
Want bij de Samsung E730 van mn vriendin krijg je een lijst te zien van bestanden die gedeeld worden.

Kan iemand me daar bij helpen??
In de bestandsmanager selecteer je het bestand wat je wilt versturen... Meer... en het spreekt voor zich.

Maar even iets anders:

Hoelang duurde bij iedereen een gemiddelde reparatie bij DynaFix? Mijn K750i is nu al meer als 1 week weg... op de site van DynaFix staat dat een gemiddelde reparatie 5 werkdagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Woei! ik heb opera mini werkend en post nu vanaf m'n telefoon. Hoe weet ik nu zeker dat ik m'n pc verbinding gebruik?

edit: @ Speedy-Andre: Mja, sorry. Ik las de post op deze bladzijde, en dat dat het een nieuwe onthulling was nav die website. Maar het bleek al in dit topic te staan. Thanks voor de hulp! :)

[ Voor 49% gewijzigd door Captain N op 27-08-2005 15:55 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Captain N schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:50:
Woei! ik heb opera mini werkend en post nu vanaf m'n telefoon. Hoe weet ik nu zeker dat ik m'n pc verbinding gebruik?
Je ziet de data in de SE connection proxy oplopen, als je daar niets ziet veranderen, dan gebruik je waarschijnlijk gprs :/

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/k750proxy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:34:
[...]

In de bestandsmanager selecteer je het bestand wat je wilt versturen... Meer... en het spreekt voor zich.

Maar even iets anders:

Hoelang duurde bij iedereen een gemiddelde reparatie bij DynaFix? Mijn K750i is nu al meer als 1 week weg... op de site van DynaFix staat dat een gemiddelde reparatie 5 werkdagen duurt.
Jah dat werkt wel, maar ik moet toch ook kunnen bladeren door de bestanden van de ander?
Want ik wil ook dingen kunnen ontvangen en niet alleen versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje!!

Heb nu een tijdje de K750i en ben heel erg tevreden! :) behalve dat me batterijklepje zo kraakt bij sms enzo :S. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen???

En ik vroeg me af of er mischien een programmatje bestaat waarmee je via bluetooth kan chatten :9~

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
bestaan er "oortjes" met een ingebouwde BT-receiver zodat ik mijn mp3's draadloos kan beluisteren op straat via de headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:29:
[...]

Jah dat werkt wel, maar ik moet toch ook kunnen bladeren door de bestanden van de ander?
Want ik wil ook dingen kunnen ontvangen en niet alleen versturen
Bladeren door andermans bestanden kan niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Speedy-Andre schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:37:
[...]

Volgens mij leg je nu de schuld bij de verkeerde, er is iets met je dongle niet goed, waarschijnlijk is hij niet goed compatible met Widcomm drivers.
De meegeleverde drivers deden het ook al niet goed, dus trek je conclusie.
Met de K750i kan ik alles synchroniseren, internetten en noem maar op en ik gebruik overal de SE software voor.
Die software is dus goed en de foon ook ;)
Ik zou eerder voor een andere dongle gaan, zoveel kosten die dingen niet :7
Ik denk zeker dat mijn dongle niet de makkelijkste is. En ach ja, ik roep wel heel hard dat het klote is. Maar aan de andere kant ken ik mezelf... zolang het niet werkt kan ik prutsen en is het leuk. Als het toestel eenmaal alles kan wat ik wil, dan is het nog een maand of 3 leuk en dan wil ik wat anders.
Dus ik zie het maar als optimaal plezier van mijn telefoon hebben. Inmiddels heb ik de BT met mijn eigen drivers helemaal goed geinstalleerd. Echter werkt geen enkel BT-synchronisatie-programma van SE(vind phone niet) het programma wat je me eerder aanraadde bood geen optie tot instellen... kon alleen verbinden kiezen, wat tot niks leidde. Ook FMA werkt niet (crasht bij verbinding maken)wat erg jammer is daar ik inmiddels zeker ben dat mijn BT voor seriele verbindingen COM8 heeft toegewezen. Volgens bartjes zou je dit dus gewoon in FMA kunnen aangeven, en klaar is kees...
Maar goed, de aanhouder wint.

Dus ik maak vorderingen.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:55:
[...]

Je moet onder andere java 2 sdk installeren, nou vraag ik me af of dat geen kwaad kan op je computer als je al java virtual machine op je comp hebt staan, misschien komen er dan wel conflicten , of is dat niet zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die niet akkoord is met die onnozele shuttergeluid stuur een email naar hun, via dit formulier: http://www.sonyericsson.c...00&template=ph1_2&zone=ph
Als we maar met genoeg zijn zullen ze het wel beseffen dat ze die onnozeliteiten beter achterwege laten. Alsof we niet oud genoeg zijn :X :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:14:
Iedereen die niet akkoord is met die onnozele shuttergeluid stuur een email naar hun, via dit formulier: http://www.sonyericsson.c...00&template=ph1_2&zone=ph
Als we maar met genoeg zijn zullen ze het wel beseffen dat ze die onnozeliteiten beter achterwege laten. Alsof we niet oud genoeg zijn :X :r
Zal niet gaan lukken. Is gewoon een wet die het shuttergeluid verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Je hoeft deze k750i niet als mp3 spelert te gaan gebruiken, want de geluidskwaliteit is echt waardeloos zeg.

Ik heb vandaag aan mijn SE music cable 60 een 3.5mini jack plugin gesoldeerd, zodat ik mijn senheiser headset erop aan kon sluiten, maar de geluidskwaliteit is dan echt zo waardeloos, het klinkt nergens naar, zo kil, super fel in het oog etc.

Hmz of het is verrukt gesoldeerd :D

[ Voor 10% gewijzigd door Strider op 27-08-2005 18:32 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:47
ErikJanVens schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:01:
[...]

Ik heb ondertussen gewoon van mijn oude telefoon (Siemens CX65) de instellingen met het handje naar de nieuwe telefoon gekopieerd. Het bleek vrij eenvoudig.

0.1. aan laten zetten Orange World
0.2 aanmaken e-mailaccount op de Orange site met e-mailalias onder je 06-nummer
1. aanmaken account met APN "internet" zonder usernaam en wachtwoord en DNS 000.000.000.000
2. aanmaken e-mailaccount dat gebruik maakt van dat account waarbij usernaam (e-mailalias) en wachtwoord uit stap 0.2; smtp-server is smtp.orange.nl

Klaar. Dat werkt. Ik heb net een foto naar een ander e-mailadres gemaild.
Ik heb in een eerdere post (die in de laatste k750i forum) al helemaal uitgelegd hoe je hem aan de praat krijg met je eigen mail acount.
Ik gebruik gewoon mijn wanadoo mail op de k750i kijk daar eens misschien heb er wat aan.
hier is de link Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zag in de -nieuwe mooie- startpost (mijn complimenten) allemaal mooie links staan naar de GPRS-instellingen site van SE. Nu vroeg ik me alleen af: als je zo'n set datagegevens ontvangt en je slaat ze op, kan je ze dan ook weer verwijderen?

Ik heb nl. is een motorola gehad, waarbij je die "data-profielen" niet kon verwijderen en er was ook nog is een max. aan data-settings :z grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan de k750 te kopen in combinatie met een vodafone abbonement, weet iemand of vodafone het menu hier heeft aangepast net als bij de prepaid toestellen van vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:47
Voor de mensen die het willen weten.... ik heb mijn k750i geflasht en heb nu gewoon my friends erop en moet zeggen het werkt toppie met msn!
kijk op deze links voor de info.

Modbreak:En dat is niet de bedoeling. Lees de policies even door!

[ Voor 34% gewijzigd door bjck op 28-08-2005 22:42 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb goed nieuws, althans voor mij...

aantal dagen terug melde ik nog dat mijn telefoon met mij en al in een zwembad was geduwt. Heb zojuist een brief binnen van school dat ik de kosten op hen kan verhalen. Inmiddels deed de telefoon t alweer, maar na deze brief laat ik em natuurlijk volledig checken of een nieuwe geven door sony ericsson. Zal em wel weer eeuwen kwijt zijn, maar ach, dan heb je ook wat..

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:16:
[...]

Zal niet gaan lukken. Is gewoon een wet die het shuttergeluid verplicht.
Sony Ericsson Tool 2
Supports: Sony Ericsson, LG

Features: write flash, repair, change language, read user code, remove camera shutter, reset call counter, decustomization, upgrade flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony Ericsson Tool 2

Features: unlock, write flash, repair, change language, read user code, remove camera shutter, reset call counter, decustomization, upgrade flash.

---> waar heb je dit dan vandaaaaaaan.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Ik zou die linkjes weghalen.
Over het unlocken of verwijderen van de T-Mobile/Vodafone/Orange 'troep' mag hier op geen enkele manier gediscuseerd worden. Er is zelfs een bepaalde policy over unlocken en het wijzigingen van de firmware:

Policy m.b.t. unlocken en firmware aanpassen
quote:
Policy m.b.t. unlocken en firmware aanpassen
Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd.

Uiteraard zijn er ook minder legale manieren om de simlock van je telefoon te (laten) verwijderen. In veel gevallen wordt hierbij de (copyrighted) software op de telefoon aangepast. Zaken die copyright schenden worden uiteraard om deze reden geweerd van het forum. In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan. Echter, omdat de forumcrew niet de mogelijkheden heeft om te testen welk type software of methode het betreft, wordt er een 'zero tolerance' policy gevoerd op dit gebied en mag dus ook deze manier van unlocken niet besproken worden.

Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.
* Let op! *

Overtreding van de hierboven vermelde policy kan een officiële waarschuwing tot gevolg hebben.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
Lees ik het nou goed?
W800i met een SANDISK 512MB MS Pro Duo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Conman schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:28:
Lees ik het nou goed?
W800i met een SANDISK 512MB MS Pro Duo?
Volgens mij ga je door voor de vaatwasser :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
robert-630 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:21:
Ik zag in de -nieuwe mooie- startpost (mijn complimenten) allemaal mooie links staan naar de GPRS-instellingen site van SE. Nu vroeg ik me alleen af: als je zo'n set datagegevens ontvangt en je slaat ze op, kan je ze dan ook weer verwijderen?

Ik heb nl. is een motorola gehad, waarbij je die "data-profielen" niet kon verwijderen en er was ook nog is een max. aan data-settings :z grrr
(N)iemand!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mijn vorige sony ericsson (t310) kon dat wel, ik weet niet meer waar, maar ik neem aan dat het dus ook bij deze modellen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Ja je kan data profielen aanmaken en verwijderen

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:05:
Sony Ericsson Tool 2

Features: unlock, write flash, repair, change language, read user code, remove camera shutter, reset call counter, decustomization, upgrade flash.

---> waar heb je dit dan vandaaaaaaan.... :X
Doet er niet toe... SE tool 2 kost 269 USD, veeeeeels te duur.
Daarbij staan de K750 en de W800 er niet eens bij.
Trouwens alles wat je niet kan vinden moet je aan Google vragen... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje tussendoor, is er iemand die de HPM-70 headset al is tegen gekomen?
Afbeeldingslocatie: http://www.blueunplugged.com/dbimgs/large-hpm-70.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb world cam viewer geïnstalleerd (1119241), je kan via http (of je pc) webcams zien op je foon :D
Het programma heeft een lijst met webcams in grote steden, die je met een click kunt bekijken :)
Gebruik hem niet via gprs, want je verbruikt veel data :+
Net als de minibrowser kun je hem via de Device explorer starten, vul de code in en dan haalt ie pics op van de cams uit de lijst.
De plaatjes kun je opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op internet?

Zat!

Vul HPM-70 in in Google.

Nog meer simpele vragen¿?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat leek me wel duidelijk.. Ik bedoel in een winkel, of in een webwinkel op voorraad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Heeft iemand een antwoord op mijn vragen: n00bs in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
dat is inderdaad zo, maar dat kan je normaal gezien omzeilen door het volume van uw mp3 te verhogen op uw pc, en dan verzenden...

en duh, natuurlijk kan je het volume van uw gesprek verhogen/verlagen 8)7 8)7 |:(

[ Voor 5% gewijzigd door pina op 27-08-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk (na ruim 3 weken) mijn k750i weer op kunnen halen na een reparatie omdat de camera het niet meer deed..
Heb alleen een klein probleempje en vroeg me af of meer mensen hier last van hadden:

Ik heb soms (met mijn oude k750 en vanmiddag bleek ook met mijn nieuwe) dat wanneer ik een smsje heb ingetikt en ik hem wil verzenden dit niet lukt en er 'verzenden mislukt' komt te staan... Het maakt niet uit hoevaak ik het opnieuw probeer en ik heb gewoon vol bereik - het lukt gewoon niet. Als ik hem dan als concept opsla en een ander smsje type kan ik deze wél gewoon versturen.. Ook daarna kan ik het opgeslagen smsje nog steeds niet versturen, ik moet het smsje dus echt opnieuw intypen voordat ik hem kan versturen... 8)7
Ik vind het iig echt supervaag en heb geen flauw idee waar het aan kan liggen dus als iemand mij hiermee kan helpen, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:29:
Even een kort vraagje tussendoor, is er iemand die de HPM-70 headset al is tegen gekomen?
[afbeelding]
Ik wil ff weten wat de mensen met een w800i van die oordopjes vinden want ik vind je af en toe super iritant, ze geven vrij goed geluid maar mits ze in je oren blijven zitten...en daar zit nou net het iritante, die dingen blijven dus echt niet in je oren zitten af en toe...erg iritant

niet te vergeten dat je helemaal niks hoort als je die dingen goed in hebt...dat vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig :|

ze zijn niet zo enorm rampzalig maar Ik had liever die k750i ipv "zogenaamde stylish in-ear headphones"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

pina schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:58:
[...]
dat is inderdaad zo, maar dat kan je normaal gezien omzeilen door het volume van uw mp3 te verhogen op uw pc, en dan verzenden...

en duh, natuurlijk kan je het volume van uw gesprek verhogen/verlagen 8)7 8)7 |:(
Dat van dat gesprek volume is niet zo raar ;) aangezien dit bij de J300 en K300 NIET kan ;)

Verder het volume van je MP3's op de pc hoger of lager te maken is volstrekste onzin! dat zou betekenen dat elke keer dat ik een iets harder of zachter geluid nodig heb, de mp3tjes moet editten |:( Dit is de eerste telefoon die ik tegenkom waarvan je het volume van het alarm NIET kan wijzigen in de telefoon :( en verder zal ik voor een wekkertoon nooit mp3 gebruiken... maar eerder Midi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de foto's, die ik heb gemaakt met een SE K750 of W800, direct te bekijken vanaf het geheugenkaartje op een Sony PSP? De PSP ondersteund namelijk wel Memory Stick PRO duo})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:40:
Is het mogelijk om de foto's, die ik heb gemaakt met een SE K750 of W800, direct te bekijken vanaf het geheugenkaartje op een Sony PSP? De PSP ondersteund namelijk wel Memory Stick PRO duo})
Ik denk niet dat dat kan, want de opbouw van de psp mappen is anders..
(ben te lui om te testen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:28:
[...]

Ik wil ff weten wat de mensen met een w800i van die oordopjes vinden want ik vind je af en toe super iritant, ze geven vrij goed geluid maar mits ze in je oren blijven zitten...en daar zit nou net het iritante, die dingen blijven dus echt niet in je oren zitten af en toe...erg iritant

niet te vergeten dat je helemaal niks hoort als je die dingen goed in hebt...dat vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig :|

ze zijn niet zo enorm rampzalig maar Ik had liever die k750i ipv "zogenaamde stylish in-ear headphones"
In die van de K750i zit weinig laag (tenzij je ze aan drukt) en ze zitten niet lekker, ze vallen er snel uit omdat ze zo groot zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:28:
[...]

Wow, ruilen? Nu direct? lol, ik zit al tijden te wachten op die HPM-70 zodat die rotdingen van mijn k750i direct de prullenbak in kunnen. Zonder die dingen heeft het voor mij geen zin om een extra geheugenkaartje te kopen, want ik kan toch niet luisteren. Als je in het oosten woont, mail maar, staat in m'n profiel. :+

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Evolutionz schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:43:
[...]

Ik denk niet dat dat kan, want de opbouw van de psp mappen is anders..
(ben te lui om te testen :P )
De opbouw is wel anders, maar als het goed is herkend de psp de foto's wel. Ben ook te lui om te testen.

De memorystick die ik in mij digi.vid.cam had zit nu in mijn psp en ik kan gewoon de foto's die ik erop had gemaakt op mijn psp bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaa-aaaight.
Mijn lichaam is ook weer up&running.
Mijn k750 hield 't langer uit dan ik, eigenlijk.
Vanaf vorige week donderdagochtend (zeg 11u) tot maandagmiddag (13u) heeft mijn zwarte vriend het uitgehouden. Met contiue heen en weer bellen op LowLands, plus filmpjes en feauteau's maken.
Ik ben trots.
De oplaadstand van Orange werd zaterdagochtend al platgelopen en de rijen waren 50 man dik. Dat hield aan tot zondagnacht.
Ergo: Big-Ups voor phone en accu (er was nog 14% over maandag, tot zover het positieve nieuws ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb de headset een beetje aangepast, nu kan er een normale hoofdtelefoon op en ik kan nog steeds een gesprek aannemen :)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/headset.jpg

Echt netjes is het niet, maar het werkt prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:52:
Ik heb de headset een beetje aangepast, nu kan er een normale hoofdtelefoon op en ik kan nog steeds een gesprek aannemen :)

[afbeelding]

Echt netjes is het niet, maar het werkt prima :+
Ziet er functioneel uit, en daar gaat het om.
(valt het omhulseltje van het aanneemknopje er niet steeds af? of secondelijm gebruikt?)
Bungelen die jackplugjes niet steeds in je nek ?
Nu nog ff andere oordopjes strippen tot 5 cm onder de splitsing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het ingekorte oordopje zou eigenlijk een langere draad moeten hebben, want nu zit de splitsing een beetje raar, toch klopt het redelijk met de oude lengtes.
Met een walkman koptelefoon erin zit je met een lang snoer, maar je hoeft hem tenminste niet te slopen ;)
De HPM-70 is compacter, die heeft de 3,5mm jack in het hulsje zitten, da's mooier dan die hongkong namaak dingen B)

Hier is ie al te koop lijkt het :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Wauw, veel gepost vandaag. Topic wordt aardig groot.

In verband met het shuttergeluid het volgende. Op mijn huidige telefoon een T610 kan ik dit als volgt uitzetten.

1. Kies in het standby scherm voor meer.
2. Zet je toestel op stil. (Je hoort nu niks meer)
3. Neem een foto. Bij mij is het geluid dan weg.

Wel niet vergeten om geluid weer aan te zetten of je voelt enkel als je gebeld wordt.

Kan iemand een stesten of dit ook met de topic toestellen werkt want misschein is dit wel de oplossing waarnaar hier gezocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:50:
aaa-aaaight.
Mijn lichaam is ook weer up&running.
Mijn k750 hield 't langer uit dan ik, eigenlijk.
Vanaf vorige week donderdagochtend (zeg 11u) tot maandagmiddag (13u) heeft mijn zwarte vriend het uitgehouden. Met contiue heen en weer bellen op LowLands, plus filmpjes en feauteau's maken.
Ik ben trots.
De oplaadstand van Orange werd zaterdagochtend al platgelopen en de rijen waren 50 man dik. Dat hield aan tot zondagnacht.
Ergo: Big-Ups voor phone en accu (er was nog 14% over maandag, tot zover het positieve nieuws ;) )
Post eens een aantal foto's genomen met je zwarte vriend? Ben best wel benieuwd :)
Hier http://users.fulladsl.be/spb2827/HVC/ zijn een aantal foto's van Het Hof van Commerce in Oostende - verkleind en groot deel genomen met digitale zoom (die overigens suckt ;() })

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Speedy-Andre schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:31:
Ik heb world cam viewer geïnstalleerd (1119241), je kan via http (of je pc) webcams zien op je foon :D
Het programma heeft een lijst met webcams in grote steden, die je met een click kunt bekijken :)
Gebruik hem niet via gprs, want je verbruikt veel data :+
Net als de minibrowser kun je hem via de Device explorer starten, vul de code in en dan haalt ie pics op van de cams uit de lijst.
De plaatjes kun je opslaan.
Koel, werkt goed :)
Kmoest alleen wel eerst de server type in de instellingen veranderen naar direct connection, anders kreeg ik wrong access code ofso :(
Heb jij bij image type png of jpg staan :? Maakt dat nog iets uit voor de kwaliteit :? Denk eerlijk gezegd dat het niet te zien is op de tel zelf, maar als je het opslaat en dan op de pc bekijkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

co0lman schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:29:

In verband met het shuttergeluid het volgende. Op mijn huidige telefoon een T610 kan ik dit als volgt uitzetten.

Wel niet vergeten om geluid weer aan te zetten of je voelt enkel als je gebeld wordt.

Kan iemand een stesten of dit ook met de topic toestellen werkt want misschein is dit wel de oplossing waarnaar hier gezocht hebt.
Met mijn W800i werkt het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
co0lman schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:29:

Nee, dit werkt niet met un standaard W800 of K750.
D750 volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:43:
Nee dat leek me wel duidelijk.. Ik bedoel in een winkel, of in een webwinkel op voorraad 8)7
Hij is nog niet te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:36:
[...]

Post eens een aantal foto's genomen met je zwarte vriend? Ben best wel benieuwd :)
Hier http://users.fulladsl.be/spb2827/HVC/ zijn een aantal foto's van Het Hof van Commerce in Oostende - verkleind en groot deel genomen met digitale zoom (die overigens suckt ;() })
jep. de zoom is klote. beter gewoon 'n foto maken en goed kijken zegmaar.
ik post mijn foto's denk ik morgen, als ik ze teruggevonden heb (drank, drugs, verkoudheid vermoeidheid en 4 pc's gaan slecht samen).
de meeste foto's zijn in grote lowlandstenten gemaakt, van nogal springerige gitaristen enzo. Donker en beweging, ook niet al te gunstig. 't lijken meer snapshots.
die van jou zijn ook met 'n k750 gemaakt ? ze zien er goed uit, al was het alleen al omdat je meer licht had >:)
donkere vlakken zijn funest. behoorlijk wat strepen.
kan dat niet egaal zijn ofzo ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Weet iemand of het mogelijk is om fonts als Japans, Chinees, Russisch, Arabisch, etc. toe te voegen aan de K750, zonder alle menu's gelijk in het Japans etc te krijgen? Dus dat je wel een Japanse website kunt bezoeken bijvoorbeeld. Of Japanse tekst in applicaties kunt bekijken.

edit: Ik kwam toevallig tegen dat alleen de Firmware versies "K750i Europe3 en/da/nl/fr/de" en "K750i HongKong en/zc" dat geluidje hebben wanneer je een foto maakt. Flashen naar een andere firmware versie zou het dus moeten verhelpen.

[ Voor 32% gewijzigd door Captain N op 28-08-2005 00:53 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Nog steeds druk met mijn BT dongle. Ik gebruik de BlueSoleil drivers. En zoek iemand met wat ervaring hiermee. Wanneer ik het hele pakket installeer werkt alles goed, ik blader via BT een beetje door de mappen van de memory stick. Dan op een semi willekeurig moment (map met Overige, tot 3 keer toe) hij niks meer lijkt te doen en hangt. (na 5 minuten nog niet klaar met lezen welke bestanden er in de map staan)
Ik moet dus helaas het hele pakket afsluiten, en vanaf dat moment werkt het niet goed meer, en wanneer ik dan 'verbinding' maak met een service, krijg ik de melding 'verbinding mislukt' en daar kan ik het dan mee doen. Opnieuw opstarten en alles helpt allemaal niks, alleen verwijderen van het pakket, opnieuw installeren, maakt het weer werkend, tot ik weer door de mappen blader en tegen hetzelfde probleem aanloop.

Ik heb nu een simpele BT dongle van de belcompany (merk Cellink). Kan ik deze beter terugbrengen en een andere halen, en zo ja, zit er werkelijk veel verschil tussen de merken en welke is een aanrader ?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

MyNameIs schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:38:
[...]

Koel, werkt goed :)
Kmoest alleen wel eerst de server type in de instellingen veranderen naar direct connection, anders kreeg ik wrong access code ofso :(
Heb jij bij image type png of jpg staan :? Maakt dat nog iets uit voor de kwaliteit :? Denk eerlijk gezegd dat het niet te zien is op de tel zelf, maar als je het opslaat en dan op de pc bekijkt :?
Het is idd erg grappig. Zitten zo af en toe toch nog leuke dingen tussen die java zooi.

Is er al de mogelijkheid om een spelletje over BT tegen elkaar te spelen ?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 07:26
Ik heb een USB dongle van Mycom van 2 jaar geleden en met mij lukt bluetooth ook niet helemaal, vandaag erg lang mee geprutst....

Ik heb drie drivers geprobeerd de standaard sp2 driver, de meegeleverde widcomm drivers en bluesoleil. Met de sp2 driver lukt niet zoveel eigenlijk ik kan er mee internetten mbv van de faq die eerder gegeven is en ik kan synchroniseren met outlook. Voorheen lukte het mij ook om de filemanager van SE te gebruiken maar dat lukt nu op een of andere manier niet meer en het ging rete traag 15 kb/s, 9 minuten om een liedje over te zetten :z Het lukte ook niet om van de telefoon bestanden naar de pc te sturen. En HID werkt ook niet

De widcomm driver werkt in principe best goed, ik kan met de filemanager van widcomm bestanden van de telefoon ophalen en van de telefoon bestanden naar computer toe sturen. Internet werkt ook lekker snel allemaal prima, maar het lukt me dan weer niet om de filemanager en het sync programmaatje van SE te gebruiken. Hier werkt HID ook niet. Ik heb geprobeerd een nieuwere versie van de widcomm drivers te gebruiken maar dan gaat die zeiken over dat ik de dongle van een ander bedrijf heb en dus niet gesupport wordt........... Iemand al de nieuwste drivers gevonden voor de Mycom dongle?

Dan bluesoleil HID werkt perfect, echt leuk om van de keuken Itunes te besturen :). Ook bestanden sturen van de telefoon werkt prima en met de filemanager van bluesoleil werkt het ook prima, maar hier heb ik dan weer een limiet van 5mb omdat mijn dongle niet is gesupport. En hier werkt internet niet ik kan niet een poort seriel maken. Als iemand mij weet te vertellen hoe dat moet word ik al een stuk gelukkiger. Maar hier lijken de programma's van SE ook niet te werken.

Kort samengevat, is de driver van winxp gewoon kut daar lijkt bijna niks te werken. En komt bluesoleil op een goede 2e plaats maar die stomme limiet van 5mb......... ;( Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar bluesoleil het schijnt dat als je ze je bt dongle adres geeft dat ze dan nog wel eens die ook willen supporten (van een ander forum gelezen).

En werkt de meegeleverde driver het best maar daar lukt het me niet om de programma's van SE aan de praat te krijgen... Ik zou heel erg blij zijn als er iemand wist hoe ik dit helemaal aan de praat krijg!

best een lang verhaal........ het lukt mij trouwens ook met geen enkele driver om float mobile aan de praat te krijgen (om het verhaal nog iets langer te maken :))

[ Voor 4% gewijzigd door TheKHing op 28-08-2005 01:36 ]

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:58:
[...]Ik vind dit echt gewoon eigenlijk triest! Zodra ik een vraag stel of het geluid uit kan van de camera

zou niet verkeerd zijn.

Ik heb gemaild met SE over het uitzetten van het sluitergeluid. Dit was hun eerste reactie:

"Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Helaas is het niet mogelijk dat u het sluiter geluid uit zet. Dit is vanwege privacy wetgevingen in bepaalde landen."

Vervelend als ik ben, heb ik natuurlijk gevraagd of ze mij even de naam van de wet en het artikel wilden toesturen. Daarop kreeg ik deze reactie:

"Sony Ericsson heeft ervoor gekozen om dit zo te doen gezien het feit dat Sony Ericsson niet in de problemen wilt komen in eventuele toekomstige gevallen. Het is voor te stellen dat sommige mensen het niet fijn vinden als er een mogelijkheid wordt gesteld dat er foto's kunnen worden gemaakt met een product dat er niet uit ziet als een camera."

Er is dus kennelijk helemaal geen wetgeving die het uitzetten van het sluitergeluid verbiedt, daar verschuilen ze zich alleen maar achter.

Massaal klagen hierover dus bij SE, misschien dat het ooit effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Speed-Andre,
Zou je asjeblieft eventjes het berichtje van mij, een aantal pagina's terug willen lezen,
en daar proberen een antwoord op te geven?
Ik kom nu namelijk helemaal niet meer connected met mijn telefoon via bluetooth en DeviceExplorer. Dat ligt denk ik aan de com poorten maar ik snap even niet meer hoe het er nou mee zat, om
deze gelijk te maken..
Alvast bedankt.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.