Ik heb een USB dongle van Mycom van 2 jaar geleden en met mij lukt bluetooth ook niet helemaal, vandaag erg lang mee geprutst....
Ik heb drie drivers geprobeerd de standaard sp2 driver, de meegeleverde widcomm drivers en bluesoleil. Met de sp2 driver lukt niet zoveel eigenlijk ik kan er mee internetten mbv van de faq die eerder gegeven is en ik kan synchroniseren met outlook. Voorheen lukte het mij ook om de filemanager van SE te gebruiken maar dat lukt nu op een of andere manier niet meer en het ging rete traag 15 kb/s, 9 minuten om een liedje over te zetten

Het lukte ook niet om van de telefoon bestanden naar de pc te sturen. En HID werkt ook niet
De widcomm driver werkt in principe best goed, ik kan met de filemanager van widcomm bestanden van de telefoon ophalen en van de telefoon bestanden naar computer toe sturen. Internet werkt ook lekker snel allemaal prima, maar het lukt me dan weer niet om de filemanager en het sync programmaatje van SE te gebruiken. Hier werkt HID ook niet. Ik heb geprobeerd een nieuwere versie van de widcomm drivers te gebruiken maar dan gaat die zeiken over dat ik de dongle van een ander bedrijf heb en dus niet gesupport wordt........... Iemand al de nieuwste drivers gevonden voor de Mycom dongle?
Dan bluesoleil HID werkt perfect, echt leuk om van de keuken Itunes te besturen

. Ook bestanden sturen van de telefoon werkt prima en met de filemanager van bluesoleil werkt het ook prima, maar hier heb ik dan weer een limiet van 5mb omdat mijn dongle niet is gesupport. En hier werkt internet niet ik kan niet een poort seriel maken. Als iemand mij weet te vertellen hoe dat moet word ik al een stuk gelukkiger. Maar hier lijken de programma's van SE ook niet te werken.
Kort samengevat, is de driver van winxp gewoon kut daar lijkt bijna niks te werken. En komt bluesoleil op een goede 2e plaats maar die stomme limiet van 5mb.........

Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar bluesoleil het schijnt dat als je ze je bt dongle adres geeft dat ze dan nog wel eens die ook willen supporten (van een ander forum gelezen).
En werkt de meegeleverde driver het best maar daar lukt het me niet om de programma's van SE aan de praat te krijgen... Ik zou heel erg blij zijn als er iemand wist hoe ik dit helemaal aan de praat krijg!
best een lang verhaal........ het lukt mij trouwens ook met geen enkele driver om float mobile aan de praat te krijgen (om het verhaal nog iets langer te maken

)
[
Voor 4% gewijzigd door
TheKHing op 28-08-2005 01:36
]