De laatste tijd is communiceren via bluetooth op telefoons en pc's aardig populair geworden, echter gaat dit niet altijd ' van zelf '.
In dit topic wil ik de meest voorkomende problemen op een rijtje zetten en indien mogelijk oplossen.
Aangezien deze problemen nu nog versnipperd in diverse topics worden besproken is het lastig om een totaal plaatje te schetsen.
Informatie over bluetooth in het algemeen vind je bij

Ik wil de volgende dingen in dit topic bespreken:
Met de verkregen informatie kan ik straks korte handleidingen maken, zodat het configureren en gebruiken van bluetooth eenvoudiger wordt.
Deze startpost kan uitgebreid worden als er dingen zijn die ik nog niet genoemd heb
In dit topic wil ik de meest voorkomende problemen op een rijtje zetten en indien mogelijk oplossen.
Aangezien deze problemen nu nog versnipperd in diverse topics worden besproken is het lastig om een totaal plaatje te schetsen.
Informatie over bluetooth in het algemeen vind je bij

Ik wil de volgende dingen in dit topic bespreken:
- Bluetooth dongles en drivers voor pc's
- Bluetooth op mobiele telefoons, de mogelijkheden en beperkingen
- Synchroniseren van pc's en mobiele telefoons via Bluetooth met diverse programma's
- Toekomstige mogelijkheden met Bluetooth
Met de verkregen informatie kan ik straks korte handleidingen maken, zodat het configureren en gebruiken van bluetooth eenvoudiger wordt.
Deze startpost kan uitgebreid worden als er dingen zijn die ik nog niet genoemd heb
edit:
link naar logo aangepast
link naar logo aangepast
[ Voor 6% gewijzigd door Speedy-Andre op 21-04-2006 23:38 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW