DaViDoViTsCh schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 00:40:
Ik kan alleen niet zien hoeveel accuduur ik nog heb, dat geeft ie niet aan... Evenals mijn CPU & GPU laat ie niet zien...
Voor CHC moest ik dat Microsoft.NET Framework 1.1 installeren, en van NHC heb ik zelf versie 1.8.
Had ik beter meteen die Framework 2.0 + NHC 1.10 erop kunnen zetten?
Voor mij m'n X600 de Omega 6.01 drivers en die draait nu op 133/133 IPV 400/230. (MBV ATI-TOOL)
Verder loopt mijn 730 op:
6x 0,716V (0,7 = BSOD)

8x 0,780
10x 0,876
12x 0.972
(Verdere laptop specs, zie signature)
Ik heb nu Frameworks 2.0 erop gezet en NHC 1.10 Beta. Deze laatste heeft wel wat meer opties merk ik, maar persoonlijk vind ik dat laatste scherm vervelend met upgraden naar NHC Pro.
Maar das iets persoonlijks en heeft verder geen invloed ofzo...
Wat me opvalt is dat als ik mijn laptop aansluit op het stroomnet, hij bij 6x het CPU-clock verhoogt van 700MHz naar 800MHz. Dat is iets wat ik ook héél fijn vind en waardoor de accu langer mee kan omdat ie schijnbaar idle nóg lager geklokt wordt als ie niet op het stroomnet aangesloten is...
Maar om de een of andere reden hab ik toch nog last van nutteloze, onvoorspelbare BSOD's...
Edit:
Opgelost... had de voltages nog meer verlaagd (6x naar 0,7 en 12x naar 0,954) maar die laatste wil niet echt...
Edit 2:
Werkt NHC op alle notebooks of alleen met Centrino's? Dat kan ik niet echt opmaken uit dit topic...
Edit 3:
Zo, heb ff wat apparaten uitgeschakeld en zo. Samen met NHC ben ik van 2h13m accuduur naar 3h17m gegaan!
Edit 4:
Ok, dit vind ik dan weer minder: als ik NHC aan heb staan en wil gamen (NFSU2/MW) krijg ik artifacts. Ik moet em echt uitzetten wil ik géén artifartiparty willen...
Best handig die edit-knop, velen zullen blij voor me zijn dat deze bestaat!
[
Voor 26% gewijzigd door
DaViDoViTsCh op 01-06-2006 22:01
]