16 uur non-stop? dat zou ik niet eens kunnen denk ik ^^ Zelfs tijdens onze LAN-parties gaan we af en toe een uurtje wat anders doenHydra schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:15:
[...]
Oh, dat doe ik ook wel eens, maar alleen in 't weekend als m'n vriendin geen andere plannen heeft
Anoniem: 108648
het systeem werkt idd overal hetzelfde, maar concurrentie is gewoon groter op een pvp server. Tis wel duidelijk dat je niet weet hoe erg de concurrentie is op een pvpserverTr!gger schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:45:
[...]
Wat denk je dat ik heb gedaan dan, honor system werkt overal precies hetzelfde. Vanaf rank 10 is het 2 weken per rank en 3 weken voor 13-14 met elke week 300k+ honor om 1st standing te halen.
En tja dat iedereen het maar afdoet als makkelijk ga er maar even aanzitten 2 maanden lang van vroeg tot laat. Pve of PvP dat maakt geen donder uit, Tis wel duidelijk dat de lui die dat boven mij zeggen geen id hebben hoe het honorsystem werkt

De eerste rank 14 op onze server was een warrior.....Anoniem: 108648 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:18:
[...]
het systeem werkt idd overal hetzelfde, maar concurrentie is gewoon groter op een pvp server. Tis wel duidelijk dat je niet weet hoe erg de concurrentie is op een pvpserverEn ook nog, een warrior rank 14 op een pvp server zal je denk ik nooit zien, vandaar de 'milde' kritiek, het is nooit makkelijk om die rank te halen, maar op een pvp server zo goed als onmogelijk, en echt onmogelijk met een warrior.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 27963
Ik zie even niet waarom dat onmogelijker is voor een warrior dan voor een andere class, zo slecht zijn warriors echt niet in PvP hoor...Anoniem: 108648 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:18:
[...]
het systeem werkt idd overal hetzelfde, maar concurrentie is gewoon groter op een pvp server. Tis wel duidelijk dat je niet weet hoe erg de concurrentie is op een pvpserverEn ook nog, een warrior rank 14 op een pvp server zal je denk ik nooit zien, vandaar de 'milde' kritiek, het is nooit makkelijk om die rank te halen, maar op een pvp server zo goed als onmogelijk, en echt onmogelijk met een warrior.
Bij ons een priest ^^On_E schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:20:
[...]
De eerste rank 14 op onze server was een warrior.....
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 31-08-2005 15:20 ]
Op Warsong, zover als ik weet
Horde: Shaman (Rojan) en 2de een priest (Sara).
Alliance: Paladin (Leviathan) en 2de een warrior (Nikkikunem of iets in die geest).
Bij de horde kon ik op honor tabs kijken en die lagen tussen de 480k en 550k honor per week
dag in dag uit pvp op warsong gulch.
De paladin heeft overigens de dag na het behalen van zijn rank 14 zijn account te koop gezet en is ondertussen ook voor grof geld verkocht.
[ Voor 24% gewijzigd door volder op 31-08-2005 16:47 ]
ah ok, omdat bij ons voornamelijk mages bovenaan staan door aoe, melee heeft het nadeel dat ze dichtbij moeten komen en 1voor1 moeten killen. Maar dan heb ik het over av, en je hebt idd ook nog wg, anders was het echt wel voornamelijk casters bovenaan. En ik heb nooit gezegd dat warriors zuigen in pvp, het tegendeel is waar, maar ik dacht teveel vanuit av perspectiefOn_E schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:20:
[...]
De eerste rank 14 op onze server was een warrior.....
Warrior PvP is alleen interessant wanneer je crit gear hebt, en een fury build 31/20...Anoniem: 108648 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:50:
[...]
ah ok, omdat bij ons voornamelijk mages bovenaan staan door aoe, melee heeft het nadeel dat ze dichtbij moeten komen en 1voor1 moeten killen. Maar dan heb ik het over av, en je hebt idd ook nog wg, anders was het echt wel voornamelijk casters bovenaan. En ik heb nooit gezegd dat warriors zuigen in pvp, het tegendeel is waar, maar ik dacht teveel vanuit av perspectief
Pas dan wordt het leuk..
Vandaar ook dat ik mijn Tank ability heb opgegeven..
Tanken is leuk, maar voor de rest is het spelen geen moer aan.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ik heb een tijdje terug 31/20 gespecced (voor PvEp-content lmao...) en ik vond 't nou niet echt superboeiend tbh.FragNeck schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:59:
[...]
Warrior PvP is alleen interessant wanneer je crit gear hebt, en een fury build 31/20...
Pas dan wordt het leuk..
M'n damage is goed genoeg zonder enrage (alhoewel enrage wel lekker is natuurlijk)
Ik loop nu rond met een 31/4/16 spec met 32%crit in zerker, en met die build is pvp-en ook interessant hoor, als ik m'n best doe sta ik vrij vaak eerste
Zolang je niet de MT bent dan is er een aardige hybrid te maken hoor, zelfs onze MT heeft geen volledige tank-build (weet niet precies hoe zijn talents zitten, heb zelf ook geen warrior). Dan nog 2 verschillende gears en je bent al een heel eind.FragNeck schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:59:
[...]
Warrior PvP is alleen interessant wanneer je crit gear hebt, en een fury build 31/20...
Pas dan wordt het leuk..
Anoniem: 130304
Als de concurentie groter is, zou je toch verwachten dat er meer spelers zijn die in staat zijn de hoogste rank te halen? Ik bedoel (bijvoorbeeld) als je 100 private's hebt zijn er mischien 10 corporals en 5 sergeants. Hoe breder de basis van onder af, hoe meer spelers er kunnen zijn met een hogere rank. Dat is tenminste wel zoals Blizzard het voorgesteld heeft.Anoniem: 108648 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:18:
[...]
Neem nou die pve server waar ik op zit. Er zijn geen AV games en zo'n beetje, als het meezit, 3 a 4 horde teams van 10 spelers die zich met WSG bezighouden. Dat betekent wachttijden van 20 to 40 minuten voordat je een WSG game kunt spelen aan de Alliance kant. In dat licht bezien vindt ik het behalen van een hoge rang op een pve server een hele prestatie. Helaas bestaat die prestatie dan ook grotendeels uit het beoefenen van geduld..

De hoeveelheid posities die er binnen een bepaalde rank beschikbaar zijn is afhankelijk van het aantal spelers op de server (ongeacht hoeveel er meedoen aan PvP).Anoniem: 130304 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:15:
[...]
Als de concurentie groter is, zou je toch verwachten dat er meer spelers zijn die in staat zijn de hoogste rank te halen? Ik bedoel (bijvoorbeeld) als je 100 private's hebt zijn er mischien 10 corporals en 5 sergeants. Hoe breder de basis van onder af, hoe meer spelers er kunnen zijn met een hogere rank. Dat is tenminste wel zoals Blizzard het voorgesteld heeft.
Neem nou die pve server waar ik op zit. Er zijn geen AV games en zo'n beetje, als het meezit, 3 a 4 horde teams van 10 spelers die zich met WSG bezighouden. Dat betekent wachttijden van 20 to 40 minuten voordat je een WSG game kunt spelen aan de Alliance kant. In dat licht bezien vindt ik het behalen van een hoge rang op een pve server een hele prestatie. Helaas bestaat die prestatie dan ook grotendeels uit het beoefenen van geduld..
Als er dus veel spelers op de server zijn maar er relatief weinig aan PvP wordt gedaan (PvE-servers dus) dan is het dus makkelijker om een hoge rank te behalen.
Onze 2e alliance side rank 14 is een warrior. Deze week geworden, 4 weken nadat een mage rank 14 had gehaald. Horde rank 14 was 2 weken na Alliance 1e en dat was ook een mage. Dit zijn wel gasten die 24/7 met een vaste groep in WSG zaten.Anoniem: 108648 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:18:
[...]
Ranking en standing zou volgens Blizz gebaseerd zijn op het totale honor-cijfer behaald door spelers die zich met pvp bezig houden. Hoe wil je daar de factor "aantal spelers op de server ongeacht of ze aan pvp doen of niet" in meenemen? Waar staat dat, dat het afhankelijk is van het aantal spelers, ongeacht hoeveel er meedoen aan PvP?Anoniem: 27963 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:19:
[...]
De hoeveelheid posities die er binnen een bepaalde rank beschikbaar zijn is afhankelijk van het aantal spelers op de server (ongeacht hoeveel er meedoen aan PvP).
Als er dus veel spelers op de server zijn maar er relatief weinig aan PvP wordt gedaan (PvE-servers dus) dan is het dus makkelijker om een hoge rank te behalen.
ik heb er een duidelijker verhaal over gezien maar hier kun je het ook uit opmaken:Anoniem: 130304 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:37:
[...]
Ranking en standing zou volgens Blizz gebaseerd zijn op het totale honor-cijfer behaald door spelers die zich met pvp bezig houden. Hoe wil je daar de factor "aantal spelers op de server ongeacht of ze aan pvp doen of niet" in meenemen? Waar staat dat, dat het afhankelijk is van het aantal spelers, ongeacht hoeveel er meedoen aan PvP?
"The system is thus designed so that most players will be settled into the "enlisted" ranks, while each successively higher rank will be populated by fewer and fewer players. The highest rank of 14, for example, will only be occupied by the top 0.1 percent of players (one in every one-thousand characters). You'll need to fight furiously and honorably to climb up the ranks of our PvP system and keep it up to stay there"
bron (site van Blizzard zelf): http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html
EDIT:
Hmm, uit de FAQ komt dit:
"How many points do I need to get my next rank?
This is one area where the PvP and normal experience system differ. There is no set amount of honor needed to reach a certain level. The PvP ranking system is based on the number of players engaging in PvP combat, and how good each player is in relation to other players.
Think of the PvP rankings as a curve, where the highest ranks will encompass the top percentage of players. While there are a finite amount of players who can be in the top ranks, the actual number will depend on how many other characters on the server are involved in PvP. The more players competing, the more players will be able to reach the top ranks."
waaruit blijkt dat het alleen gaat om de ppl die deelnemen aan PvP, maarja, iedereen hoekt weleens iemand neer, dus wat de definitie is van "deelnemen aan PvP" vraag ik me dan even af.
Ik doe al 2 maanden niet meer aan PvP en toch ben ik nog steeds corporal...
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 31-08-2005 17:10 ]
Finalcut, Moskau en Criox, aka the "honorfarmers", staan volgens mij aan de top op Warsong. Heb er overigens een 60 UD Priestvolder schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:37:
[...]
Op Warsong, zover als ik weet
Horde: Shaman (Rojan) en 2de een priest (Sara).
Alliance: Paladin (Leviathan) en 2de een warrior (Nikkikunem of iets in die geest).
Bij de horde kon ik op honor tabs kijken en die lagen tussen de 480k en 550k honor per week
dag in dag uit pvp op warsong gulch.
De paladin heeft overigens de dag na het behalen van zijn rank 14 zijn account te koop gezet en is ondertussen ook voor grof geld verkocht.
[ Voor 8% gewijzigd door silentsnow op 31-08-2005 17:34 ]
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Waar kan ik een prijzenlijst vinden met dkp punten.
Bijvoorbeeld dat item is zoveel waard en mee doen aan azuregos in aszhara is bijvoorbeeld 15 punten. Etc Etc.
Bijvoorbeeld dat item is zoveel waard en mee doen aan azuregos in aszhara is bijvoorbeeld 15 punten. Etc Etc.
Ik heb gelezen (weet even niet meer precies waar) dat je om in de honor-pool mee te draaien 25 HK's nodig hebt (in één week).waaruit blijkt dat het alleen gaat om de ppl die deelnemen aan PvP, maarja, iedereen hoekt weleens iemand neer, dus wat de definitie is van "deelnemen aan PvP" vraag ik me dan even af.
Anoniem: 93525
Pff al 3x vaelstrasz proberen te killen, maar we komen maar niet onder de 20%
Heeft iemand tips wat betreft dit draakje?
damn kom thuis, log in
loop AH in, Crash
Serverstatus page => alles down
loop AH in, Crash
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
jouw schuld dus!-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:28:
damn kom thuis, log in
loop AH in, Crash
verdomme...kzit net allemaal macro's te maken voor mijn nieuwe priest loopt de hele meuk vast-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:28:
damn kom thuis, log in
loop AH in, Crash
Steam: CatBearCow
Net bride of the embalmer geslacht, nou maar hopen dat 't hartje straks nog in m'n inventory zit.
Hmm ja, het ziet er naar uit dat alles down is.. 

[ Voor 44% gewijzigd door FragNeck op 31-08-2005 20:35 ]
Ik ben op 5500 gekomen op een mob in wp. Volle ragebar met enrage en crusader proc. ftw.Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:54:
Ik heb 2 weken geleden op Onyxia een execute van 1800+ gehaald
Lekker zeg, net een vet spannende BG aan et doen van 51 minuten crasht de server. Had 100 HKs en we stonden met 1 vlag voor. Zal blizzard een dikke reroll hebben, kan ik fluiten naar mn dikke 1k honor?
controle is alles.. Zorg dat je 5 tanks hebben die weten wat ze doen. Bepaal een volgorde voor de tankswitches. Laat alle rogues vanishen wanneer de eerste tank BA krijgt, om de rogue threat te resetten. Mages moeten altijd faden en inhouden en priests hebben geloof ik ook een skill die de threat verminderd. Wij hebben hem gister neer gekregen met een balanced group.. (ongeveer alle classes evenveel vertegenwoordigd.. dus niet 12 rogues of zo).Anoniem: 93525 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:25:
Pff al 3x vaelstrasz proberen te killen, maar we komen maar niet onder de 20%![]()
Als je zorgt dat alle tankswitches goed gaan (dus dat de volgende tank steeds Vaelstrasz kan bedwingen als de maintank het loodje legt) en geen enkele andere class de aggro steelt, maar alsnog goed damage doet (grenzen opzoeken) versla je hem wel. Het moeilijke is echter de tankswitches soepel te laten verlopen..het is ons gister echter gelukt
Sterk!
Mja, onze guild gaat nou net mc doen, gaat lekker dan...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
geen MC dusjarnotjuh schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:41:
[...]
Sterk!
Mja, onze guild gaat nou net mc doen, gaat lekker dan...
Is dat op EU servers of US want alle3 die namen zeggen me compleet niks...silentsnow schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:34:
[...]
Finalcut, Moskau en Criox, aka the "honorfarmers", staan volgens mij aan de top op Warsong. Heb er overigens een 60 UD Priest
Ik speel op de EU warsong
Anoniem: 153479
Na een wsg van een uur .. *disconnect* .. connecting ... niets. 
Guildies zitten r wel nog in. Lijkt precies op wat r gisteravond rond 2200 met stormrage gebeurde.
Guildies zitten r wel nog in. Lijkt precies op wat r gisteravond rond 2200 met stormrage gebeurde.
Kan iemand een post vinden op WOW fora? over server toestanden?
Alle EU realms zijn down.altec schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:53:
Kan iemand een post vinden op WOW fora? over server toestanden?
Zie de realm status site.
Mensen die op Dragonmaw spelen? Zoja, wat is je CharName?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Dat zag ik alFragNeck schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:55:
[...]
Alle EU realms zijn down.
Zie de realm status site.
M.a.w. het is weer woensdag, het gebeurt dit keer wat later op de avond, maar weer gezeik met de servers. 
* Gaius rent gelijk naar trainer om de nieuwe skill te trainen
\o/RedruM schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:33:
[...]
controle is alles.. Zorg dat je 5 tanks hebben die weten wat ze doen. Bepaal een volgorde voor de tankswitches. Laat alle rogues vanishen wanneer de eerste tank BA krijgt, om de rogue threat te resetten. Mages moeten altijd faden en inhouden en priests hebben geloof ik ook een skill die de threat verminderd. Wij hebben hem gister neer gekregen met een balanced group.. (ongeveer alle classes evenveel vertegenwoordigd.. dus niet 12 rogues of zo).
* Gaius rent gelijk naar trainer om de nieuwe skill te trainen
konstantine, lvl17 human mage.Pedr0 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:57:
Mensen die op Dragonmaw spelen? Zoja, wat is je CharName?
withr, lvl8 NE druid
verder zitten er zeker nog 2 van dragonmaw hier (zit bij hun in het guild).
Jarnotjuh en Raserian (GoT nicks)
/follow milesMiles Teg schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:05:
M.a.w. het is weer woensdag, het gebeurt dit keer wat later op de avond, maar weer gezeik met de servers.
[...]
\o/
* Routed rent gelijk naar trainer om de nieuwe skill te trainen
Kan natuurlijk ook een NE mage zijn
[ Voor 37% gewijzigd door Routed op 31-08-2005 21:08 ]
Ok dan!Routed schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:06:
[...]
konstantine, lvl17 human mage.
withr, lvl8 NE druid
verder zitten er zeker nog 2 van dragonmaw hier (zit bij hun in het guild).
Jarnotjuh en Raserian (GoT nicks)
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Moet wel zeggen dat ik momenteel meer speel met me main mage op bloodscalp (Lucifera, 48,8).
het lijkt erop dat de servers langzamerhand een voor een de lucht weer inkomen
Edit: Ik geloof dat ik iets te voorbarig ben geweest.. staan allemaal weer op rood
Edit: Ik geloof dat ik iets te voorbarig ben geweest.. staan allemaal weer op rood
[ Voor 37% gewijzigd door altec op 31-08-2005 21:16 ]
pedro> jazeker, mijn char is wielhelmina
Nog steeds down. ik hoop vandaag iig nog wel een uurtje te kunnen spelen anders ga ik trillen
Anoniem: 136453
Zucht, ik zou nogwel door SM gemept worden door wat highlevel guildies met mijn lvl 35 priest alt.
Naja, dan maar een terrasje opzoeken. Das fijn aan guildgenoten die tegelijk ook je kroegmaatjes zijn
Naja, dan maar een terrasje opzoeken. Das fijn aan guildgenoten die tegelijk ook je kroegmaatjes zijn
Hhe... bb... jjiii..jj.... ddaaar.r..... zzzoo....'nn..... laa...ss..tt... vaa....nn... daa...nn.... ?Tijs_a schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:30:
Nog steeds down. ik hoop vandaag iig nog wel een uurtje te kunnen spelen anders ga ik trillen
Dan maar bier gaan halen. Overings heeft ook iemand een shaman. En hoe heb jij je talents verdeeld?
Anoniem: 112387
Vinden jullie trouwens niet dat er wel veel overeenkomsten zijn tussen een shaman en Jezus ? ze kunnen o.a. allebei over water lopen en mensen resurrecten.
rofl... Jezus de shamaan... ik zag m anders nog niet earthshocken of met palen smijten
Deze plek is te koop.
Als ze nou van het door mages geconjurede water wijn kunnen maken, mja okay, dan zou het nog kunnen, maar nu?Anoniem: 112387 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:45:
Vinden jullie trouwens niet dat er wel veel overeenkomsten zijn tussen een shaman en Jezus ? ze kunnen o.a. allebei over water lopen en mensen resurrecten.
Skill voor shamans dus:
Conjure Wine
200 Mana
1,5 Sec cast
Reagents: Water
[ Voor 11% gewijzigd door Gaius op 31-08-2005 21:49 ]
Anoniem: 71103
De site ligt eruit en ik kan niet inloggen en dit is niet het normale tijdspit, altijd leuk =)
De overeenkomsten tussen mij en jezus zijn groter. Overigens als jezus een shaman was had hij zich zelf ook een keer in het uur kunnen resurrecten. Misschien is blizzard dan wel god. Cool alles valt nu op zijn plaats
Ehr... vind niet dat er overeenkomsten zijn... voor zover ik weet had jezus nooit een bijl/armor/lelijke tauren/orc/whatever hoofd
het is gebruikelijk om dergelijke classes in fantasy RPGs te stoppen... snap de vergelijking van geen enkele kant...
het is gebruikelijk om dergelijke classes in fantasy RPGs te stoppen... snap de vergelijking van geen enkele kant...
Jezus deed er 2 dagen over om uit de dood te weder keren, een shaman kan het binnen een uur doen !
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 112387 op 31-08-2005 21:57 ]
De servers doen het een keer niet en iedereen begint weer onzin uit te kramen, Waaronder ondergetekende.
Trouwens als maria in het spel zal zitten zal ze wel als mount een ezel hebben.
oeh stoerTijs_a schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:54:
De servers doen het een keer niet en iedereen begint weer onzin uit te kramen, Waaronder ondergetekende.
j/k
ik moet zeggen dat ik trouwens de Dwarf mount echt het mooiste vind
echt gaaf gemaakt die Ram mounts ^^
Anoniem: 12316
Wees zelf de verstandigste en doe dat niet.Tijs_a schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:54:
Als je niets zinnigs te melden hebt, reageer dan niet. Voor offtopic en losse discussies kun je altijd op IRC terecht, of als het niet over WoW hoeft te gaan ook in de Huiskamer. Dit is en blijft een topic waar nuttig gereageerd moet worden, ook al zijn de servers down.
Ik ben nu warrior lvl 23 en heb nog steeds herbalism
dat heb ik in het begin gekozen toen ik er nog geen snars van snapte. Maar nu wil ik eigelijk mining en blacksmithing gaan doen.
Heeft het nog zin om om te schakelen?? of levert BS ook geen drol op?

Heeft het nog zin om om te schakelen?? of levert BS ook geen drol op?
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Ik ben gisteren ook begonnen.. nou ben ik eigenlijk op zoek naar een Guide voor het verdelen van talent points voor een warrior...
heeft iemand die!? of heeft iemand een link!? ik kan het niet vinden
heeft iemand die!? of heeft iemand een link!? ik kan het niet vinden
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Hmmm dit mag hoop ik wel.. lijkt me een nuttige post 
Wil straks nog wel ff verder met me nieuwe lvl 7 Tauren Druid
Rechtstreeks van WoW forum...08/31 Realm Unavailability | 8/31/2005 1:05:27 PM PDT
We are aware of the issue currently affecting the World of Warcraft realms. We are working to correct this as quickly as possible. We apologise for the lack of any earlier notification; however, this was impossible due to technical reasons. We regret any inconvenience caused.
Wil straks nog wel ff verder met me nieuwe lvl 7 Tauren Druid
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Toch is dit een aanfluiting.
Stel dat je nu net aan ragnaros begonnen was? Guildies van mij waren net met 5 man groep bij baron in strat en dan simpel weg een disc?
En waar zijn de tijden dat je de hele dag een ping van 30 hebt? Nu is die bijna altijd 100+
Stel dat je nu net aan ragnaros begonnen was? Guildies van mij waren net met 5 man groep bij baron in strat en dan simpel weg een disc?
En waar zijn de tijden dat je de hele dag een ping van 30 hebt? Nu is die bijna altijd 100+
Anoniem: 153685
Meerdere servers draaien al
Helaas Azjol-Nerub nog niet.
Nog meer mensen op Azjol hier ?
Ik heb me nu maar eens aan gemeld
servers zijn toch down.
Ik heb me nu maar eens aan gemeld
Anoniem: 81112
Jup, ik zit op Azjol. En dat meerdere servers draaien al: net ingelogd op Argent Dawn (zitten 3 alts van me), eerste wat ik te zien krijg op het moment dat ik in de wereld zit is de boodschap "Server going down in 15 minutes for maintainance"...Anoniem: 153685 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:17:
Meerdere servers draaien al![]()
Ik heb me nu maar eens aan gemeldservers zijn toch down.
Anoniem: 69085
Ik kan inloggen, ut begint te laden....maar dan zegt hij dat hij me char niet kan vinden en deze zie ik dan ook niet meer in beeld 
Ach er zit vooruitgang in
Ach er zit vooruitgang in
dat is nog iets.
logging in to game server .....
en dan weer terug naar het realm keuze menu.
maar Thuzkold ( in game naam ) , zat jij niet bij Doomhammer -> Brothers of doom ?
logging in to game server .....
en dan weer terug naar het realm keuze menu.
maar Thuzkold ( in game naam ) , zat jij niet bij Doomhammer -> Brothers of doom ?
vet vaag ik was ingelogd, wou op mn char inloggen (zat nog in Warsong Gulch) balkje was geladen. Character not found..........
Heb hetzelfde probleem. Ik kan zelfs mijn character niet meer vinden op de account page van world of warcraft ! Ik denk misschien ligt het aan mijn wachtwoord. Ik dus mijn emailadres invullen om mijn wachtwoord op te vragen, is me emailadres niet meer bekendDrProctor schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:31:
vet vaag ik was ingelogd, wou op mn char inloggen (zat nog in Warsong Gulch) balkje was geladen. Character not found..........
Anoniem: 5646
net weer even 20min zitten spelen, en nu gaat ie weer onderuit...
was net wat yeti's aan het grinden in winterspring
was net wat yeti's aan het grinden in winterspring
mja is echt vaag. Ik speel zelf op bloodscalp, weet niet of het overal zo is. Ach dan maar ff wat anders doen en zien we morgen wel weer verder. Zou wel minder vinden als we dikke server rollback krijgen, had net lekker veel honor en HKs in BG
Yup, zit ik nog steeds bij (bij BoD dus)Anoniem: 153685 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:28:
dat is nog iets.
Aha vandaar dat ik de naam al bekend vond.Anoniem: 81112 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:42:
[...]
Yup, zit ik nog steeds bij (bij BoD dus)
ik ben recentelijk overgegaan naar Dark Crusaders.
Niets bizonders alleen wat meer "bekende"
Anoniem: 149221
wel jammer dat de site eruit ligt.. gametijd is op, wilde nieuwe kaart erop zetten maar gaat nu dus niet.. nouja, dan morgen maar lvl 59.
Even een vraagje dan maar. Ik nader lvl 60, en nu heb ik gelezen dat als je van die fast mounts gaat kopen, je dan ook bijvoorbeeld je human paladin op een tijger kan gaan zetten. Is dat zo of onzin?
Verder vertelde iemand ingame mij dat je naast de epic mount ook nog een mount zou kunnen verdienen via de Argent Dawn. Klinkt dit iemand bekend in de oren, en zo ja heeft iemand dit al bereikt? Is het een erg lange weg?
En als het al zou bestaan en ook al ergens ingame is.. zijn er pics van.. Ik zou zelf wel op thottbot zoeken, maar ik heb geen idee hoe die mount heet, vandaar..
Even een vraagje dan maar. Ik nader lvl 60, en nu heb ik gelezen dat als je van die fast mounts gaat kopen, je dan ook bijvoorbeeld je human paladin op een tijger kan gaan zetten. Is dat zo of onzin?
Verder vertelde iemand ingame mij dat je naast de epic mount ook nog een mount zou kunnen verdienen via de Argent Dawn. Klinkt dit iemand bekend in de oren, en zo ja heeft iemand dit al bereikt? Is het een erg lange weg?
En als het al zou bestaan en ook al ergens ingame is.. zijn er pics van.. Ik zou zelf wel op thottbot zoeken, maar ik heb geen idee hoe die mount heet, vandaar..
Sja, zijn idd een aantal bekenden overgestapt naar vooral DC (Poker, Ego, enz)...Anoniem: 153685 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:49:
[...]
Aha vandaar dat ik de naam al bekend vond.
ik ben recentelijk overgegaan naar Dark Crusaders.
Niets bizonders alleen wat meer "bekende"
hmmz ik herhaal me vraag nog ff:
dat heb ik in het begin gekozen toen ik er nog geen snars van snapte. Maar nu wil ik eigelijk mining en blacksmithing gaan doen.
Heeft het zin om het nu nog te veranderen??
en heb k wel wat aan BS of verdien ik daar ook geen drol mee?

Heeft het zin om het nu nog te veranderen??
en heb k wel wat aan BS of verdien ik daar ook geen drol mee?
[ Voor 33% gewijzigd door pyrofielo op 31-08-2005 23:02 ]
Is op zich niets mis mee hoor
[ Voor 5% gewijzigd door Mojo op 31-08-2005 23:02 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
[quote]pyrofielo schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:57:
hmmz ik herhaal me vraag nog :
en op lvl 200 kan je kiezen welke kant je opgaat armor /weapons maar die keuze is aan u.
Leuke extra is dat je met mining op hoger level (50+) kans heb dat je dus de begeerde "arcane crystals" kunt vinden, scheelt weer in de aanschaf
Op de site van WoW staat in het Professions forum een zeer handige link naar alle FAQ's van alle professions
http://forums.worldofwarc...x?fn=wow-professions&t=40
hmmz ik herhaal me vraag nog :
Ja zou ik ckers doen als warrior zijn kan je items voor jezelf en andere maken.pyrofielo schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:00:
Ik ben nu warrior lvl 23 en heb nog steeds herbalismdat heb ik in het begin gekozen toen ik er nog geen snars van snapte. Maar nu wil ik eigelijk mining en blacksmithing gaan doen.
en op lvl 200 kan je kiezen welke kant je opgaat armor /weapons maar die keuze is aan u.
Leuke extra is dat je met mining op hoger level (50+) kans heb dat je dus de begeerde "arcane crystals" kunt vinden, scheelt weer in de aanschaf
Op de site van WoW staat in het Professions forum een zeer handige link naar alle FAQ's van alle professions
http://forums.worldofwarc...x?fn=wow-professions&t=40
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 153685 op 31-08-2005 23:07 . Reden: Link ]
Nou ik verdien er helemaal niks mee potions die ik maak gaan weg voor paar bronze nou ben ik dus nog maar lvl 23 maja wanneer begint het nou leuk te worden dan dat je wat bijzonders kan maken?Mojo schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:01:
[...]
Is op zich niets mis mee hoorHerbalism en Alchemy is leuk voor een warrior. Je kan dan namelijk je eigen potions maken. Hiermee kan je je zelf toch nog healen en dat soort dingen
En daarnaast verkopen potions ook gewoon best goed
kheb onderhand me skill op 111
Ik had het inderdaad over US Warson. Wist niet dat Warsong een EU en US versie hadvolder schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:49:
[...]
Is dat op EU servers of US want alle3 die namen zeggen me compleet niks...
Ik speel op de EU warsong
lvl 50+ pas. De "Flask ..." recepten vereisen vaak heel veel herbs (denk aan 30 dreamfoil, 15 mountain silversage, black lotus), maar deze kan je dan wel weer verkopen voor 40-50G als je geluk hebt. De verkoop van Major Healing en Major Mana potions kan vaak ook vette winst opleveren. Fire Resistance potions ook, deze gebruikt men vooral in MC en BWL. Arcanite Transmutes leveren vaak ook 4-5G op, maar bedenk wel dat deze eencooldown van 48 uur hebben.pyrofielo schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:05:
[...]
Nou ik verdien er helemaal niks mee potions die ik maak gaan weg voor paar bronze nou ben ik dus nog maar lvl 23 maja wanneer begint het nou leuk te worden dan dat je wat bijzonders kan maken?
[ Voor 57% gewijzigd door silentsnow op 31-08-2005 23:19 ]
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Herbalism en Alchemy zijn IMO een van de weinige professions waar je echt veel geld mee kan verdienen. Als je bijvoorbeeld swiftness potions kan maken, die verkopen heel erg goed. En wanneer je skill 250+ is kan je ook echt de betere potions maken. Heb geduld, dat zal je nog wel vaker tegen komenpyrofielo schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:05:
[...]
Nou ik verdien er helemaal niks mee potions die ik maak gaan weg voor paar bronze nou ben ik dus nog maar lvl 23 maja wanneer begint het nou leuk te worden dan dat je wat bijzonders kan maken?
Mining en Blacksmithing is ook leuk, maar vaak zijn drops en quest reward of zelfs dingen die je op AH kan kopen goedkoper en leuker
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Op mijn server (Dragonblight) is de potionmarkt wat slapjes geworden... Ik verdiende normaal 4-5G per 5 greater Agility pots. Nu raak ik ze aan de straatstenen niet meer kwijt. Geldt ook voor andere pots

Had ik gister met diverse librams. Zelfs constitutions gingen voor 10g over de AH tafelNyarlathotep schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:18:
Op mijn server (Dragonblight) is de potionmarkt wat slapjes geworden... Ik verdiende normaal 4-5G per 5 greater Agility pots. Nu raak ik ze aan de straatstenen niet meer kwijt. Geldt ook voor andere pots
Na 1.7 wordt alchemy ook stukken leuker als je het mij vraagt
De buffs van potions blijven dan als je doodgaat... en ook wordt de blacklotus niet meer BoP maar BoE... dus is daar ook wat in te handelen
Deze plek is te koop.
hmm ik was al bang voor tegenstrijdige meningen.Mojo schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:14:
[...]
Herbalism en Alchemy zijn IMO een van de weinige professions waar je echt veel geld mee kan verdienen. Als je bijvoorbeeld swiftness potions kan maken, die verkopen heel erg goed. En wanneer je skill 250+ is kan je ook echt de betere potions maken. Heb geduld, dat zal je nog wel vaker tegen komen
Mining en Blacksmithing is ook leuk, maar vaak zijn drops en quest reward of zelfs dingen die je op AH kan kopen goedkoper en leukerDaar verdien je simpelweg geen geld mee. Behalve als je echt exclusieve dingen kan maken.
Ik denk dat ik het dan toch bij herbalism en alchemy hou. ik maak wel een alt aan met mining en BS
Feit is dat je met mining idd wel Arcane Crystals kan tegenkomen. Leveren veel op. Met Alchemy/Herbalism kan je idd aantal potions maken die geld verdienen (fire protection pots voor 1g per stuk ftw). Ook transmuten van Arcanite en Water-->Air levert veel geld op. Met Blacksmithing is alleen de Arcanite Reaper echt geliefd, verder is het nogal een profession waar je niet veel aan hebt gezien men betere gear in instances kan vinden.pyrofielo schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:20:
[...]
hmm ik was al bang voor tegenstrijdige meningen.
Ik denk dat ik het dan toch bij herbalism en alchemy hou. ik maak wel een alt aan met mining en BS
weet iemand hoe die mod heet waarbij je alle combat gegevens boven je ventje te zien krijgt?
hier nog even een screenshot waarop het te zien is
http://www.xs4all.nl/~itbg013/WoWScrnShot_082805_014207.jpg
zit dit soms standaard in Cosmos?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
zit er standaard in jajoostve schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:46:
weet iemand hoe die mod heet waarbij je alle combat gegevens boven je ventje te zien krijgt?
Steam: CatBearCow
en hoe heet het dan?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Scrolling Combat Text is gewoon een losse addon, ga aub geen cosmos crap installeren
Anoniem: 29204
ik zit in een horde guilde.. razorgore voor 3e x down.. ragnaros 6?
maar vael wil nog ff nie lukken
lucky allience met bos
maar vael wil nog ff nie lukken
lucky allience met bos
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 29204 op 01-09-2005 00:05 ]
Dat is niet echt van cosmos,
Ik denk dat je Scrolling Combat text bedoeld. Deze addon laat damage, spells, honor en nog veel meer boven jou hoofd zien in een naar boven scrollende manier.
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=75
[edit] is het helemaal eens met keldon
[ Voor 6% gewijzigd door Wiebbe op 01-09-2005 00:07 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ik heb al 2 maanden geen 25 kills per maand gemaakt maar daar ik nog corporal ben doe ik kennelijk nog wel mee in de ranking... wellicht is die 25 dan dus ook een gemiddelde over een x aantal weken. over de laatste 3 maanden heb ik gemiddeld wel 25 horde per week omgelegd... (1e maand 350, andere 2 niets).Anoniem: 130304 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:06:
[...]
Ik heb gelezen (weet even niet meer precies waar) dat je om in de honor-pool mee te draaien 25 HK's nodig hebt (in één week).
Ik heb een probleem met inloggen op mijn realm (bloodhoof). Ik kan wel normaal inloggen met authentication enzo maar hierna word ik automatisch doorverwezen naar een ander realm. Ik heb net gekeken of het realm down is, maar dit is ook niet het geval. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik heb een lvl 34 rogue en ik heb weinig zin om weer van voor af aan te beginnen
Ik heb een lvl 34 rogue en ik heb weinig zin om weer van voor af aan te beginnen

Anoniem: 119691
Zelfde geldt voor Dragonblight. Ik kan me echter niet voorstellen dat je je char kwijtraakt. Zal wel een fout zijn op de Realm-status page.
Edit: Overigens haal ik de realm-status wel eens van wowguru.com, als de wow-europe site down is (incl. de realm-status page). Iemand enig idee of wowguru betrouwbare informatie plaatst m.b.t. de realm-status? DB stond namelijk als "up", terwijl hij duidelijk down was. Heb ik mijzelf nu het antwoord al gegeven?
Edit: Overigens haal ik de realm-status wel eens van wowguru.com, als de wow-europe site down is (incl. de realm-status page). Iemand enig idee of wowguru betrouwbare informatie plaatst m.b.t. de realm-status? DB stond namelijk als "up", terwijl hij duidelijk down was. Heb ik mijzelf nu het antwoord al gegeven?
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 119691 op 01-09-2005 00:54 ]
je kunt die rank nog wel hebben dan , maar je hebt geen standing meerAnoniem: 27963 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:26:
[...]
Ik heb al 2 maanden geen 25 kills per maand gemaakt maar daar ik nog corporal ben doe ik kennelijk nog wel mee in de ranking... wellicht is die 25 dan dus ook een gemiddelde over een x aantal weken. over de laatste 3 maanden heb ik gemiddeld wel 25 horde per week omgelegd... (1e maand 350, andere 2 niets).
Anoniem: 119691
De official realm-status page is weer up. Bloodhoof & Dragonblight, as well as a few others, down.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 119691 op 01-09-2005 00:55 ]
Dit topic is gesloten.