Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.117 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 08:23
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:06:
[...]

Ik ken er minstens één: Arcane missiles, wel channelen en mana gaat er ook gewoon af maar _geen_ missiles. Dit gebeurt erg regelmatig en zat er al in tijdens de beta...
klopt is idd een bug, let maar eens op, dit zal eerder gebeuren als jij of de mob op een heuvel of een berg staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Boeb0e schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:20:
[...]

ach komaan, ALLES in WoW is tijdsverspilling. Gaming IS tijdsverspilling
.
Als je dat denk dan kruip je maar weer terug in je grot.

Sorrie dat ik even zo bot moet zijn, maar gaming is alles behalve tijdsverspilling.
Het is entertainment, wat zeer belangrijk is en (over het algemeen) stress verminderend.
Het is ook een hobby en heeft deze hobby geen fysieke resultaten, dar borduren, modeltrein of terroristje spelen dat wel heeft.
Ja het is eenmaal zo dat als je met een (virtueel) karakter bezig bent en je er veel tijd in stopt dat je pissig wordt als (in dit geval) blizz je een flinke trap geeft.
On_E schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:22:
[...]

Ik heb 40 dagen played op mijn main, een Warlock, waarschijnlijk nog steeds de class met de meeste bugs, en de enige class die mobs moet farmen om te kunnen PvPen, maar ik zeik niet.

En Blizzard heeft toch duidelijk uitgelegd dat de defence items overpowered waren en ze daardoor een nerf krijgen, niets mis mee IMO.
Verschil is, is dat jij er niet op achteruit gaat. (ook niet op vooruit).
De warriors blijkbaar wel.

Ik zeg niet of de nerf wel of niet terecht zijn , dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat (lees ik hierboven) de items zeer moeilijk te verkrijgen zijn en mensen letterlijk weken bezig zijn om ze te krijgen en als ze die hebben ze ineens niet meer zo nuttig zijn. Ja dat is een flinke domper.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Hooli-gan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:43:
Yeah...waarom nerfen ze de mages weer eens niet 8)7 8)7

NERF WARRIORS

@Pedr0: Kan gebeuren, gewoon de nieuwste downen en als er gezegd word dat ze out of date zijn, negeren. Waarschijnlijk werken ze toch wel. Zo niet dan haal je ze weer weg.
Het installeren van de addons heeft dus geen invloed op de bestaande bestanden van WoW. Dus als ik die meldingen negeer...gebeurt er verder niets met me huidige installatie?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-07 12:37

On_E

Housemusic

nhimf schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:30:

Verschil is, is dat jij er niet op achteruit gaat. (ook niet op vooruit).
De warriors blijkbaar wel.

Ik zeg niet of de nerf wel of niet terecht zijn , dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat (lees ik hierboven) de items zeer moeilijk te verkrijgen zijn en mensen letterlijk weken bezig zijn om ze te krijgen en als ze die hebben ze ineens niet meer zo nuttig zijn. Ja dat is een flinke domper.
Je weet dat Warlocks stats op moeten geven om +dmg gear te krijgen waardoor ze een DPS class kunnen zijn ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Weet iemand wat the baas van BlackFathom deeps Dropt en wat daar verder allemaal voor loot te halen valt . . . .?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

On_E schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:43:
[...]

Je weet dat Warlocks stats op moeten geven om +dmg gear te krijgen waardoor ze een DPS class kunnen zijn ?
Tja, dat is dan een keuze die je maakt om een dps-class te kunnen zijn. Heeft imo niets met een nerf te maken oid.

Meeste hunters kiezen er ook voor om een dps-class te zijn en leveren daarbij vaak veel stam in om meer agi te hebben...

(moet wel zeggen dat hunters niet erg veel last van bugs hebben, wel bijvoorbeeld het genoemde warp effect van mobs na een freezing trap).

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 31-08-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-07 15:18
jarnotjuh schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:59:
[...]

Ooit een mage gespeeld, nee zeker?
Dan zou je wel anders miepen. Wij hebben last van superbugs, die echt gefixed moeten worden...
Als je nou eens die &^%$ uit je ogen haalt en mijn signature leest dan had je wel anders gereageerd..........
btw, Mijn mage is bijna lvl60 dus ik weet dondersgoed wat die bugs inhouden.........

@Azqi, idd...Mages moeten ze met rust laten, wij zijn de meest generfde class...niet warriors. Ze moeten eens de mage bugs fixen ipv de class nutteloos te maken. Vroeger stond er bij deze class dat ze major damagers waren...nu staat er dat ze water en food kunnen maken voor iedereen. Hoe lame is dat 8)7 . Mages zijn gewoon niets meer dan wandelende vendor machines.

Blijf het wel de vetste class vinden die ik heb gespeeld.

@ryack2:

Clear bugs, Tested, and Confirmed~
- Pyroblast has an abnormally large resist rate, estimates are somewhere around 1 out of every 3-4 are completely resisted
- Improved Scorch occasionally does nothing no matter how many times it's cast, all casts were tested on PCs.
- Frostbolt and Improved Arcane explosion both use their "after" effects when applying how much +damage should be applied (Meaning, a 3.0 second frostbolt gets more from +frost than a 2.5 second), DIRECTLY contrary to the quote

- Blink occasionally simply blinks you in place, or backwards, wasting this high mana spell and the universal cooldown.
- Arcane Meditation's 15% regen is cleared when Mage Armour is refreshed or lost.
- Problems with ice block and cold snap
- Frost spells gain no benefit from Curse of Elements.
- Buffs can be purged/dispelled from the mage WHILE iceblocked.
- Iceblock fails to dispel mind vision.
- Out of range still wastes the PoM

~Unintended?~
- Impact resist rates when Impact procs seem to happen a LOT
- Grounding totems absorb an infinite amount of spells that a totem is "immune" to, not 1 as stated in the description. (If you cast counterspell or polymorph, it goes "immune" and keeps on going like nothing happened)
- Blizzard must be cast for about 2 seconds before any damage or slow is applied, if a mage casts it, and sees the wave then moves, the wave still does nothing if the caster hasn't stood there long enough

~Untested~
- Ice block crashes WoW if used to break fear

[ Voor 81% gewijzigd door Bulligan op 31-08-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Anoniem: 147287 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:46:
Weet iemand wat the baas van BlackFathom deeps Dropt en wat daar verder allemaal voor loot te halen valt . . . .?
http://worldofwarcraft.ga...ame_map/87.php!orderBy=17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hooli-gan schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:50:
[...]

Als je nou eens die &^%$ uit je ogen haalt en mijn signature leest dan had je wel anders gereageerd..........
btw, Mijn mage is bijna lvl60 dus ik weet dondersgoed wat die bugs inhouden.........

@Azqi, idd...Mages moeten ze met rust laten, wij zijn de meest generfde class...niet warriors. Ze moeten eens de mage bugs fixen ipv de class nutteloos te maken. Vroeger stond er bij deze class dat ze major damagers waren...nu staat er dat ze water en food kunnen maken voor iedereen. Hoe lame is dat 8)7 . Mages zijn gewoon niets meer dan wandelende vendor machine.

Alsjeblieft zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 08-07 14:14
Sjoan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:31:
Nou, van alle classes is de warrior toch wel de class waar je de minste ''overpowered'' verhalen van hoort, en ook de class waar het minst voor om een nerf gevraagd word.
Moet je de priests boards een lezen ;)
Sengaia schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:14:
Ik denk, ik ga dan maar wat questen in STV, en ga wat Bloodsail Buccaneers killen. Zie ik een UD priest in nood, hij wordt aangevallen door twee swashbucklers en ik denk 'ik help m even'. Ik kill 1 swashbuckler en heal de priest. Zegt 'ie: 'f%^king noob, that was my kill for a quest'. Meteen op ignore gegooid. Wat is het toch met de houding van sommige mensen...
Nouja, het kan als priest soms behoorlijk vervelend zijn als iemand je probeert te 'helpen' terwijl dat niet nodig is. Als ik niet de killing blow krijg op een mob, krijg ik geen spirit tap, en heb ik veel meer downtime. Maar als 'ie niet wil dat jij een mob van 'em over neemt had 'ie eem gewoon moeten taggen, en zo'n reactie slaat helemaal nergens op.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:43:
[...]

Hoe zou jij 't vinden als je na een paar maanden elke avond Molten Core eindelijk al je +dmg gear te pakken hebt, en dat er dan de eerstvolgende patch 33% van al die +dmg afgehaald zou worden?

Juist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:35
Boeb0e schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:01:
sja, wat een dramahoeren die warriors hier zeg,
Let eens op je woorden

[ Voor 26% gewijzigd door Fuelke op 31-08-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:52:
[...]
Nou dan begrijp je toch waarom ik me genaaid voel?
Wat dacht je van de nerf die Hunters gaan krijgen op hun crit damage? Zit je met je crit% gear. Je bent echt de enige niet. Tis kut, maar suck it down of /cancel.
robobeat schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:28:
klopt is idd een bug, let maar eens op, dit zal eerder gebeuren als jij of de mob op een heuvel of een berg staat.
Nou, ik heb het ook regelmatig gehad met mobs die op hetzelfde niveau stonden. Vooral bij die Gnolls boven redridge gebeurde het contant, erg vervelend.
Joh, doe even normaal zeg.

[ Voor 58% gewijzigd door Fuelke op 31-08-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 147287 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:46:
Thottbot is your friend:

http://www.thottbot.com/?...=92&sort=killcount&sort2=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Je had het ook anders kunnen verwoorden

[ Voor 46% gewijzigd door Fuelke op 31-08-2005 13:09 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Pedr0 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:41:
[...]

Het installeren van de addons heeft dus geen invloed op de bestaande bestanden van WoW. Dus als ik die meldingen negeer...gebeurt er verder niets met me huidige installatie?
Je installeerd niet echt addons. Je plaats ze in een directory en je kan ze er weer net zo hard uit gooien. De spullen die in die map staan worden meegeladen met het spel.
Als je een melding krijgt dat een addon out of date is kan je gewoon aangeven dat je hem alsnog wilt laden. Mocht je gui er daarna niet meer uitzien of de addon totaal niet werken stop je gewoon het spel, gooit de addon weg en start het spel weer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Boeb0e schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:13:
goh, WEER beginnen schelden zodra je je gelijk niet kan krijgen? Ga nog wat voetbalstadions afbreken, puberke
Zullen we alsjeblieft gewoon gezellig gaan doen met mekaar? Anders wordt de thread weer gesloten, en dat zou ik erg zonde vinden. 'T is op kantoor toch m'n favoriete tijdverdrijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:38

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

De liefde is weer te voelen hiero :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Leuke instelling vertoon je weer ...

[ Voor 90% gewijzigd door Fuelke op 31-08-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153479

Jouw lange tenen passen mooi bij je onderschrift.

Kinders kinders toch ... lief zijn voor elkaar :>
Dit advies zou ik maar volgen

[ Voor 51% gewijzigd door Fuelke op 31-08-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

er is wel een 'klein' nuanceverschil tussen het vermelden van dramahoeren en iemands moeder een hoer noemen.

[ Voor 47% gewijzigd door Fuelke op 31-08-2005 13:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
ik kan best begrijpen dat de tank warriors onder ons niet blij zijn met deze beslissing. ik zie het geheel wat blizzard doet meer als een verandering de goede kant op. Waarom? I'll explain.

Zoals al eerder gezegd door anderen kan een main tank door de juiste gear te gebruiken makkelijk de +400 def bereiken. ik weet toevallig dat eens van onze tanks (niet eens def specced) tussen de 400 en de 420 def heeft. deze persoon heeft niet eens de volledige might set. Ik weet niet precies waar de grens ligt dat je immune wordt voor crits, maar volgens mij ligt deze rond de 500 def.

Deze "nerf" is niet alleen voor ons bedoelt. deze wordt ook ingevoerd in amerika. Stel je eens voor hoeveel def een main tank heeft van een us guild die blackwing lair al volledig gecleard heeft. (kan je er zo een paar opnoemen). die is dus gewoon immune voor crits en zo.
Wat blizzard gewoon wil ( en ik denk dat dit in combinatie is met de aanpassing van de tier 2 sets en andere nieuwe sets die nog moeten gaan komen) is dat dit natuurlijk nu al niet mag. Ofwel, er is een grens bereikt die nog niet mocht worden bereikt door blizzard.
Maar waarom verandert blizzard deze grens neit dan? misschien omdat dit moeilijker te doen is dan de sets aan te passen? ik weet het niet. Blizzard zal heus niet iets in gaan voeren wat de speelplezier gaat bederven (ofwel een strop om hun eigen nek binden :P ).

ps: niet flame intented :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Boeb0e schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:18:
[...]

er is wel een 'klein' nuanceverschil tussen het vermelden van dramahoeren en iemands moeder een hoer noemen.
In een discussie ga je niemand uitschelden, period.
Dus geen dramahoer of gewoon hoer. Nuanceverschil of niet.

/offtopic

[ Voor 3% gewijzigd door nhimf op 31-08-2005 11:21 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

ik voel een ban aankomen ....

Welke sanctie er komt bepalen moderators, het is niet aan jou om er uitspraken over te doen

[ Voor 24% gewijzigd door Fuelke op 31-08-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Idem als hierboven

[ Voor 86% gewijzigd door Fuelke op 31-08-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
robobeat schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:21:
Maar waarom verandert blizzard deze grens neit dan? misschien omdat dit moeilijker te doen is dan de sets aan te passen? ik weet het niet. Blizzard zal heus niet iets in gaan voeren wat de speelplezier gaat bederven (ofwel een strop om hun eigen nek binden :P ).

Als Blizzard wil dat epic instances moeilijker zijn, moet dan niet de encounter gewoon moeilijker gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Heb me accauntje met 60 war en 60 pala maar aan me broertje gegeven. Kan er slecht tegen om verslagen te worden door no skill noobs met teveel vrij tijd. Ook opvallend dat ik in games waar skill nodig is zuig als ik stoned ben maar in wow juist weer opperbest speel... push button to own gg

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:05:
[...]

Wat dacht je van de nerf die Hunters gaan krijgen op hun crit damage? Zit je met je crit% gear. Je bent echt de enige niet. Tis kut, maar suck it down of /cancel.
Gelukkig heb ik geen crit-hunter gemaakt maar een agi-hunter (370 agi unbuffed atm) (attackpower dus eigenlijk en een beetje (niet echt noemenswaardige) crit). Meer gelijkmatige damage en dus minder aggro (PvE build dus ^^).
Nou, ik heb het ook regelmatig gehad met mobs die op hetzelfde niveau stonden. Vooral bij die Gnolls boven redridge gebeurde het contant, erg vervelend.
Idd, daar had ik het ook meer dan gemiddeld. Maar ook gewoon in Gates of IF en Lakeshire. Op de ene plaats komt het vaker voor dan op de andere maar toch nog te random om te kunnen zeggen dat het aan de plaats ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

jonge edit dat bericht nou gewoon dan komt er ook geen gezeur Dat geld voor jullie BIJDEN !
weest gewoon verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
evilpin0 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:25:
Heb me accauntje met 60 war en 60 pala maar aan me broertje gegeven. Kan er slecht tegen om verslagen te worden door no skill noobs met teveel vrij tijd. Ook opvallend dat ik in games waar skill nodig is zuig als ik stoned ben maar in wow juist weer opperbest speel... push button to own gg
Hoe bedoel je dat precies? Baal je van de end-game gear dependency of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hydra schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:14:
[...]

Zullen we alsjeblieft gewoon gezellig gaan doen met mekaar? Anders wordt de thread weer gesloten, en dat zou ik erg zonde vinden. 'T is op kantoor toch m'n favoriete tijdverdrijf :)
hehehe, mine as well :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ik kan best begrijpen dat de tank warriors onder ons niet blij zijn met deze beslissing. ik zie het geheel wat blizzard doet meer als een verandering de goede kant op. Waarom? I'll explain.

Zoals al eerder gezegd door anderen kan een main tank door de juiste gear te gebruiken makkelijk de +400 def bereiken. ik weet toevallig dat eens van onze tanks (niet eens def specced) tussen de 400 en de 420 def heeft. deze persoon heeft niet eens de volledige might set. Ik weet niet precies waar de grens ligt dat je immune wordt voor crits, maar volgens mij ligt deze rond de 500 def.

Deze "nerf" is niet alleen voor ons bedoelt. deze wordt ook ingevoerd in amerika. Stel je eens voor hoeveel def een main tank heeft van een us guild die blackwing lair al volledig gecleard heeft. (kan je er zo een paar opnoemen). die is dus gewoon immune voor crits en zo.
Wat blizzard gewoon wil ( en ik denk dat dit in combinatie is met de aanpassing van de tier 2 sets en andere nieuwe sets die nog moeten gaan komen) is dat dit natuurlijk nu al niet mag. Ofwel, er is een grens bereikt die nog niet mocht worden bereikt door blizzard.

toon volledige bericht
Heb je ook wel gelijk mee, ik vind het alleen erg jammer dat ik met volledige might gear gewoon mindere (tank) stats heb dan met blues uit DiM/ubrs. Dat is voor mij eigenlijk grootste punt, wat heb ik nog aan een epic warrior gear wat er alleen maar mooi uitziet :p

Btw, de grens voor lvl 62/63 mobs waarbij je immune wordt is rond de 420 dacht ik. Met de def stats die might nu heeft kom je daar ook niet aan, maar met back/neck/ring/trinkets kom je wel rond de 420, dus nu is might gewoon goed te dragen. Maar na de patch moet je dus echt andere items zoeken met meer defense dan might, en dat zijn dus blues :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Maar waarom verandert blizzard deze grens neit dan? misschien omdat dit moeilijker te doen is dan de sets aan te passen? ik weet het niet.
Je kans om te critten wordt medebepaald door het verschil in 'level' tussen 2 personen / mobs. Het 'getal' dat vergeleken wordt is alleen niet het level, maar de defence skill t.o.v. de attack skill van je tegenstander. Stel je bent een level 60 priest, en je hebt nooit je defence skill geleveled (niet dat dat echt mogelijk is maargoed) en deze zit nog op 1; dan zal een level 60 warrior met 300 skill in z'n melee wapen jou critten alsof je een level 1 bent.

Boss mobs hebben attack values die horden bij hun 'level', het werkelijke level van MC bosses is rond de 63. Ze doen per hit alleen veel meer damage. Als je dan erg veel defence hebt (+400 is absurd, je 'natuurlijke' defence op level 60 is 300, en dan heb je dus 700 defence), crit die mob nooit meer.

Blizzard kan dat systeem niet aanpakken, het hele combat systeem is op attack skill v.s. defence gebaseerd. Als ze de defence skill zelf zouden 'nerfen' gaat iedereen, van level 1 tot 60, maar schade krijgen. Het is ook geen oplossing voor het probleem, het probleem is gewoon dat +def items onverwacht overpowered waren. Fout van Blizazrd inderdaad, maar niet al dit soort dingen kun je vooraf verwachten. De designers zijn ook gewoon mensen. Als je er niet tegen kunt dat classes en items veranderen in een MMORPG, kun je beter geen MMORGP spelen. Het is kut, maar geen reden kwaad te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

gezien het feit dat hier haast niet gepost wordt na de kantooruren denk ik wel dat dit voor de meeste mensen zo is :p

[ Voor 40% gewijzigd door boe2 op 31-08-2005 11:30 . Reden: ff quote bijgezet, mensen posten veel te snel :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Boeb0e schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:30:
gezien het feit dat hier haast niet gepost wordt na de kantooruren denk ik wel dat dit voor de meeste mensen zo is :p
Buiten kantooruren ben ik aan het spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:24:
[...]
Als Blizzard wil dat epic instances moeilijker zijn, moet dan niet de encounter gewoon moeilijker gemaakt worden?
door onder andere het verlagen van de def op items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]
Voorzover ik kan zien hebben de dev's hun handen écht wel vol. Encounters moeilijker maken kan je doen door óf alle encounters te gaan wijzigen, of de speler wat afzwakken. En dat laatste is gewoon minder werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Stel je eens voor hoeveel def een main tank heeft van een us guild die blackwing lair al volledig gecleard heeft. (kan je er zo een paar opnoemen).
Doe eens :P

Nah, je hebt natuurlijk wel gelijk, 't probleem is gewoon dat het veranderen van bestaande items waar veel moeite voor gedaan moet worden ze te krijgen niet erg leuk is.
Had desnoods een stealthbuff op de critchance gedaan van lv60+ mobs en niemand had geklaagd.
Daar komt ook nog eens bij dat 't gewoon een erg rare nerf is, sommige blauwe items die je uit tier0 instances haalt zijn nu beter dan items uit molten core, dit klopt imo niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Het zou nogal suf zijn de monsters harder te laten slaan alleen maar omdat 1 class 'fout' is. Het is ook veel lastiger te balanceren omdat je healers dan juist in 1 klap dood zouden zijn (nu is het nog in 1.5 in MC ;)).
kEv4h schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:32:
Had desnoods een stealthbuff op de critchance gedaan van lv60+ mobs en niemand had geklaagd.
Daar komt ook nog eens bij dat 't gewoon een erg rare nerf is, sommige blauwe items die je uit tier0 instances haalt zijn nu beter dan items uit molten core, dit klopt imo niet echt :)
Ach, de Hunter tier 0 set is crap in verhouding tot wat je uit DM kunt slepen, dus ik kijk daar niet echt van op :)

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 31-08-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
HolyCorn schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:29:
[...]

Heb je ook wel gelijk mee, ik vind het alleen erg jammer dat ik met volledige might gear gewoon mindere (tank) stats heb dan met blues uit DiM/ubrs. Dat is voor mij eigenlijk grootste punt, wat heb ik nog aan een epic warrior gear wat er alleen maar mooi uitziet :p

Btw, de grens voor lvl 62/63 mobs waarbij je immune wordt is rond de 420 dacht ik. Met de def stats die might nu heeft kom je daar ook niet aan, maar met back/neck/ring/trinkets kom je wel rond de 420, dus nu is might gewoon goed te dragen. Maar na de patch moet je dus echt andere items zoeken met meer defense dan might, en dat zijn dus blues :(
niet alleen might wordt generfed, ALLE items met def worden generfed afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Nah, je hebt natuurlijk wel gelijk, 't probleem is gewoon dat het veranderen van bestaande items waar veel moeite voor gedaan moet worden ze te krijgen niet erg leuk is.
Dat was al zo. In Scholo dropte een aantal items die echt te overpowered aan defence waren. Tier 0 items hadden ze moeten nerfen, niet Might en Wrath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HolyCorn schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:29:
[...]

dus voor de warrior Blue set geld nu hetzelfde als alle andere Blue sets van de classes

Losse Blue drops uit DiM/UBRS/Strat > Blue set items :)

en de rest van de Epic sets zijn volgens mij ook allemaal al een keer aangepast

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 31-08-2005 11:38 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
robobeat schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:37:
[...]

niet alleen might wordt generfed, ALLE items met def worden generfed afaik.
Ja klopt, maar de base defense van sommige blues is een stuk hoger dan van might, dus na patch hebben die nog steeds meer defense :)
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:37:
[...]

dus voor de warrior Blue set geld nu hetzelfde als alle andere Blue sets van de classes

Losse Blue drops uit DiM/UBRS/Strat > Blue set items :)

en de rest van de Epic sets zijn volgens mij ook allemaal al een keer aangepast
Tsja idd, maar daarom vind ik dat nog wel jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
[...]

fury, immortallity, Nightmare Asylum. Eén van de beste US guilds op dit moment. Ik weet dat immortallity (us guild op skullcrusher, alliance) tot aan nefarias is gekomen en het gevecht van hem nog niet hebben overleefd. De rest is wel al gecleard door ze. Nightmare Asylum (us guild, skullcrusher, horde) komt niet verder dan Chromaggus (baas voor nefarias). Fury is volgens mij ook tot nefarias gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
kEv4h schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:05:
[...]

't Is dan ook virtuele tijd die ik in 't spelen van WoW steek, geen echte tijd.
Quote van het jaar :Y)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:34:

Ach, de Hunter tier 0 set is crap in verhouding tot wat je uit DM kunt slepen, dus ik kijk daar niet echt van op :)
Zo crap is de Beaststalker set imo niet hoor (ik heb hem compleet). Als je hem vergelijkt met de andere tier0 sets dan hebben we nog mazzel gehad. Tuurlijk zijn er betere items (ook blauwe) maar die zijn vaak moeilijker te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
robobeat schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:44:
[...]

fury, immortallity, Nightmare Asylum. Eén van de beste US guilds op dit moment. Ik weet dat immortallity (us guild op skullcrusher, alliance) tot aan nefarias is gekomen en het gevecht van hem nog niet hebben overleefd. De rest is wel al gecleard door ze. Nightmare Asylum (us guild, skullcrusher, horde) komt niet verder dan Chromaggus (baas voor nefarias). Fury is volgens mij ook tot nefarias gekomen.
Dat is nog niet helemaal clearen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
robobeat schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:44:
[...]

Chromaggus is al niet meer gekilled sinds de 'fix' :P
En met een volledige clear bedoel ik natuurlijk _alle_ bazen, nefarius ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zou nog wel een keer de lore willen weten van al die epic bosses. Nefarion zie je ook in BRD bij Rend's arena. Maar ik begreep pas dat de dragonlords uit BRS en BWL de fire lords (MC) willen uitroeien. Maar MC entrance ligt in BRD.

Wat is het verband ertussen en is er een verband tussen Onyxia en de dragonlords :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:13:
Ik zou nog wel een keer de lore willen weten van al die epic bosses. Nefarion zie je ook in BRD bij Rend's arena. Maar ik begreep pas dat de dragonlords uit BRS en BWL de fire lords (MC) willen uitroeien. Maar MC entrance ligt in BRD.

Wat is het verband ertussen en is er een verband tussen Onyxia en de dragonlords :?
Onyxia is 't kleine zusje van Nefarius.

* Anoniem: 94890 moet zelf ook nog eens een boek vinden over dat stuk van het warcraft verhaal.

Weet iemand van jullie btw een nederlandse webshop waar warcraft boeken te koop zijn? Op bol.com vind ik maar bar weinig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
kEv4h schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:25:
[...]

Onyxia is 't kleine zusje van Nefarius.

* Anoniem: 94890 moet zelf ook nog eens een boek vinden over dat stuk van het warcraft verhaal.

Weet iemand van jullie btw een nederlandse webshop waar warcraft boeken te koop zijn? Op bol.com vind ik maar bar weinig ;(
Misschien kan je het hiereens proberen: http://www.gamekeeper.nl/
of http://www.games-workshop.com/. Beide hebben een winkel in A'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-07 22:50
Hooli-gan schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:28:
[...]

Misschien kan je het hiereens proberen: http://www.gamekeeper.nl/
of http://www.games-workshop.com/. Beide hebben een winkel in A'dam.
Bij de gamesworkshop zal je dit niet vinden, die verkopen alleen boeken van hun eigen uitgeverij (black library, over het algemeen hele leuke boeken).

Ik had laatst nog wat warcraft boeken in mijn handen bij de Elf in Den Haag. Kijk eens op www.tolkien.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Bedankt, hopelijk kan ik wat op die websites vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
kEv4h schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:40:
Bedankt, hopelijk kan ik wat op die websites vinden :)
Anders moet je ze gewoon even bellen. Waarschijnlijk kunnen ze je wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:13:

http://www.blizzplanet.co...ntent&pa=showpage&pid=150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
kEv4h schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:55:
[...]

Chromaggus is al niet meer gekilled sinds de 'fix' :P
En met een volledige clear bedoel ik natuurlijk _alle_ bazen, nefarius ook :P
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31

Fuelke

Forza Ferrari

En kunnen we het nu terug vriendelijk houden?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Fuelke schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:14:
Naar mijn mening was iedereen allang weer gezellig naar elkaar :)....
Het is tenslotte weer een aantal pagina's terug.

[ Voor 10% gewijzigd door Bulligan op 31-08-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Over defense enzo:
425 kan je niet meer gecrit worden. 425 halen is niet mogelijk met wrath of might, beide sets zijn al aangepast btw. Deze nerf heeft wrath en might naar de schroothoop geworpen. Als tank gear heb je er niks meer aan en als pvp gear heb je er niks aan.

En er whinen mensen dat er wel gecrit moet kunnen worden, nou das leuk en aardig en ik wens die dan ook veel succes bij Broodlord om tanks met meer dan 10k hp te krijgen, daar Broodlord gewoon 10k mortal strikes crit slaat op de tanks als ze minder dan 425 defense hebben. Deze patch houdt alleen maar in dat je straks als guild met 8 tanks in BWL moet lopen, omdat die bazen daar zo super hard slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Vincentio schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:16:
Over defense enzo:
425 kan je niet meer gecrit worden. 425 halen is niet mogelijk met wrath of might, beide sets zijn al aangepast btw. Deze nerf heeft wrath en might naar de schroothoop geworpen. Als tank gear heb je er niks meer aan en als pvp gear heb je er niks aan.

En er whinen mensen dat er wel gecrit moet kunnen worden, nou das leuk en aardig en ik wens die dan ook veel succes bij Broodlord om tanks met meer dan 10k hp te krijgen, daar Broodlord gewoon 10k mortal strikes crit slaat op de tanks als ze minder dan 425 defense hebben. Deze patch houdt alleen maar in dat je straks als guild met 8 tanks in BWL moet lopen, omdat die bazen daar zo super hard slaan.
met andere woorden, blizzard wil gewoon nog meer de gametime verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82623

bwl is leuk we hebben nu bijna de 5de en 6de boss dood maar op het moment nog wat probleempjes met het overnemen :)

Afbeeldingslocatie: http://wow.allakhazam.com/profile.html?246216 dis me priest nu.

5de boss is op 28% en 6de is nog makkelijker dus dan kunnen we aan chomo beginnen :)

tis trouwens leuk om te zien hoe top europa guilds elkaar in de gaten houden op irc, alleen jammer dat veel guilds the mindvision bug gebruiken om voorbij vael te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Fuelke schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:14:
Test

Fuck, bij mij werkt het niet :')

[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 31-08-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
robobeat schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:26:
[...]

met andere woorden, blizzard wil gewoon nog meer de gametime verlengen :)
Als je op die manier de game time probeert te verlengen ben je fout bezig. Bij ons op de server stoppen er steeds meer mensen, omdat end game niks voorsteld voor hardcore gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 82623 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:28:
bwl is leuk we hebben nu bijna de 5de en 6de boss dood maar op het moment nog wat probleempjes met het overnemen :)

[afbeelding] dis me priest nu.

5de boss is op 28% en 6de is nog makkelijker dus dan kunnen we aan chomo beginnen :)

tis trouwens leuk om te zien hoe top europa guilds elkaar in de gaten houden op irc, alleen jammer dat veel guilds the mindvision bug gebruiken om voorbij vael te komen.
Werkt dat dan nog [KR]Iwubjoe?
Mjah wij waren gister wel voorbij vael gekomen als het niet zo lagde en dan hadden we eindelijk Broodlord misschien is kunnen afmaken nu alle priests respecced zijn, om een of andere reden trokken ze nog aggro ondanks BoS. Misschien moet je ze is leren healen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Vincentio schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:32:
[...]

Als je op die manier de game time probeert te verlengen ben je fout bezig. Bij ons op de server stoppen er steeds meer mensen, omdat end game niks voorsteld voor hardcore gamers.
Hoe bedoel je dat?
BWL moet de meeste hardcore-guilds toch wel zoet houden totdat Ahn'Qiraj uitkomt denk ik :P

Alleen bij PvP guilds kan ik me wel wat voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82623 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:28:

[afbeelding] dis me priest nu.

Dat werkt dus niet, het is geen plaatje in deze vorm ;-)

Lijkt me leuk als meer ppl hier hun profile posten, is er niet een topic/site ofzo waar de tweakers hun profile op kunnen neerzeten, zou die van veel players hier wel willen zien.

Mijne: http://wow.allakhazam.com/profile.html?96329

Mijn guild wordt nu beter, we krijgen ook meer balance in de guild nu (we hadden te weinig priests/druids/locks).

Onyxia op 30% gekregen, Magma moet nog dood maar dat gaat vrijdag zeker wel lukken. Overigens heb ik alles t/m Majordomo al gezien met een andere MC-group maar met een "echte" guild met alle friends (veel reallife) is het toch leuker (zeker met TS erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:40:
[...]

Lijkt me leuk als meer ppl hier hun profile posten, is er niet een topic/site ofzo waar de tweakers hun profile op kunnen neerzeten, zou die van veel players hier wel willen zien.

Meeste mensen hebben hem toch staan in hun onderschrift. Jammer dat ik alleen op het werk geen volledig internet heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
kEv4h schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:39:
[...]

Hoe bedoel je dat?
BWL moet de meeste hardcore-guilds toch wel zoet houden totdat Ahn'Qiraj uitkomt denk ik :P

Alleen bij PvP guilds kan ik me wel wat voorstellen.
BWL kan je te weinig doen, je hebt er verplicht een goed gebalanceerde 40 man groep voor nodig en is dus te weinig om een hardcore gamer zoet te houden. Ik speel liever een MMORPG waar ik zelf de hele tijd bezig kan zijn, nu is het inloggen voor BWL /MC en dat is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Vincentio schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:46:
[...]

BWL kan je te weinig doen, je hebt er verplicht een goed gebalanceerde 40 man groep voor nodig en is dus te weinig om een hardcore gamer zoet te houden. Ik speel liever een MMORPG waar ik zelf de hele tijd bezig kan zijn, nu is het inloggen voor BWL /MC en dat is het.
Dan had je uberhaupt niet voor WoW moeten kiezen, aangezien er nadrukkelijk gezegd is dat WoW niet voor de hardcore gamers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:49:
[...]

Dan had je uberhaupt niet voor WoW moeten kiezen, aangezien er nadrukkelijk gezegd is dat WoW niet voor de hardcore gamers is.
Endgame zegt iets anders tho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:56

Wiebbe

<none />

Anoniem: 27963 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:40:
[...]

Mijn guild wordt nu beter, we krijgen ook meer balance in de guild nu (we hadden te weinig priests/druids/locks).

Onyxia op 30% gekregen, Magma moet nog dood maar dat gaat vrijdag zeker wel lukken. Overigens heb ik alles t/m Majordomo al gezien met een andere MC-group maar met een "echte" guild met alle friends (veel reallife) is het toch leuker (zeker met TS erbij).
ga jij eens heel snel items uit DM North halen :P
Er zijn zoveel betere non set items voor een hunter dan de Beaststalkers set, die eigelijk bijna waardeloze stuff heeft. Er is in DM North vooral bij tribute erg veel Hunter stuff met +crit en agi erop.

bijv:

Ogre Forged Hauberk
Leggings of Destruction

Deze valt in DM West bij een mob boven bij de pylons:
Backwood Helm

deze valt te betwisten maar is ook erg nais voor een hunter:
Barbarous Blade

en als je daar dan toch bent neem je meteen deze ring mee :P
Tarnished Elven Ring

De set bonus van +4 bows, guns, xbows is leuk maar lang niet zo leuk als al deze agi en +crit ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Wiebbe op 31-08-2005 14:00 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Hooli-gan schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:50:
[...]

@ryack2:

Clear bugs, Tested, and Confirmed~
- Pyroblast has an abnormally large resist rate, estimates are somewhere around 1 out of every 3-4 are completely resisted
- Improved Scorch occasionally does nothing no matter how many times it's cast, all casts were tested on PCs.
- Frostbolt and Improved Arcane explosion both use their "after" effects when applying how much +damage should be applied (Meaning, a 3.0 second frostbolt gets more from +frost than a 2.5 second), DIRECTLY contrary to the quote

- Blink occasionally simply blinks you in place, or backwards, wasting this high mana spell and the universal cooldown.
- Arcane Meditation's 15% regen is cleared when Mage Armour is refreshed or lost.
- Problems with ice block and cold snap
- Frost spells gain no benefit from Curse of Elements.
- Buffs can be purged/dispelled from the mage WHILE iceblocked.
- Iceblock fails to dispel mind vision.
- Out of range still wastes the PoM

~Unintended?~
- Impact resist rates when Impact procs seem to happen a LOT
- Grounding totems absorb an infinite amount of spells that a totem is "immune" to, not 1 as stated in the description. (If you cast counterspell or polymorph, it goes "immune" and keeps on going like nothing happened)
- Blizzard must be cast for about 2 seconds before any damage or slow is applied, if a mage casts it, and sees the wave then moves, the wave still does nothing if the caster hasn't stood there long enough

~Untested~
- Ice block crashes WoW if used to break fear
toon volledige bericht
Ik weet dat mages bugs hebben. Net zoals een aantal andere klassen.

Maar welke van deze bugs zijn nu "super" bugs? Persoonlijk vind ik de mage zelfs met al deze bugs een van de leukste klassen om te spelen. Voor mij zijn er geen "super" "show stopper" bugs. En als blizzard er eindelijk eens aan toe komt om de bugs op te lossen dan wordt het alleen maar leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Vincentio schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:32:
[...]

A: ik vraag me af of ze dan wel hardcore zijn :P
B: dit is echt niet de laatste instance die komt, ik noem op Al'Qurai, Emerald dream, Caverns of time, enz.
C: niets voorstelt? ik moet toch zeggen dat mc, bwl geen kinderspel is. Niet te weten wat nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
robobeat schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:00:
[...]

A: ik vraag me af of ze dan wel hardcore zijn :P
B: dit is echt niet de laatste instance die komt, ik noem op Al'Qurai, Emerald dream, Caverns of time, enz.
C: niets voorstelt? ik moet toch zeggen dat mc, bwl geen kinderspel is. Niet te weten wat nog komt.
Ja dat is 's avonds 4 uur inloggen en dan weer wat anders doen en MC is wel kinderspel hoor :P Dat doen we half slapend zelfs.
BWL is meer kwestie van gear/raidsetup/luck dan iets anders tot en met Broodlord in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 18:30
Na weken van warsong grinden en niks anders is de beloning eindelijk daar _/-\o_ :

Afbeeldingslocatie: http://img41.imageshack.us/img41/1807/highwarlord9ug.th.jpg

Het was al het harde werken waard.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:57:
[...]

Er zijn zoveel betere non set items voor een hunter dan de Beaststalkers set, die eigelijk bijna waardeloze stuff heeft. Er is in DM North vooral bij tribute erg veel Hunter stuff met +crit en agi erop.

bijv:

Ogre Forged Hauberk
Leggings of Destruction

Backwood Helm

Barbarous Blade

Tarnished Elven Ring

De set bonus van +4 bows, guns, xbows is leuk maar lang niet zo leuk als al deze agi en +crit ;)
toon volledige bericht
He he :) i know ^^

Royal Seal of Eldre'Thalas komt ook uit DM en Tarnished Elven Ring heb ik al ;)

Beaststalker is nu zeker goed genoeg voor MC en dat is waar we nu heen gaan. Beetje erg veel werk om nu nog eens andere blauwe gear te gaan halen (check ook alle enchants op mijn gear ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Anoniem: 97943 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:58:
[...]

Ik weet dat mages bugs hebben. Net zoals een aantal andere klassen.

Maar welke van deze bugs zijn nu "super" bugs? Persoonlijk vind ik de mage zelfs met al deze bugs een van de leukste klassen om te spelen. Voor mij zijn er geen "super" "show stopper" bugs. En als blizzard er eindelijk eens aan toe komt om de bugs op te lossen dan wordt het alleen maar leuker.
Voor mij is het ook geen show stopper, anders was ik niet zo actief met mijn mage. Ik vind mijn mage 10x leuker om te spelen dan mijn hunter met bijna alle beaststalker items en exalted in darnassus :).
Daarentegen vind ik sommige bugs van mages toch behoorlijk irri.

Het was gewoon een kort lijstje van bekende bugs die ik liet zien omdat iemand beweerde geen bugs te kennen met mages ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Bulligan op 31-08-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Tr!gger schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:06:
Na weken van warsong grinden en niks anders is de beloning eindelijk daar _/-\o_ :

[afbeelding]

harde werken? je speelt op een pve server..... op een pvp server zat je nog niet eens op rank 7 met die hk's en hp's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:06:
[...]

He he :) i know ^^

Royal Seal of Eldre'Thalas komt ook uit DM en Tarnished Elven Ring heb ik al ;)

Beaststalker is nu zeker goed genoeg voor MC en dat is waar we nu heen gaan. Beetje erg veel werk om nu nog eens andere blauwe gear te gaan halen (check ook alle enchants op mijn gear ;) )
heb zwelf ook met de beaststalker set rond gelopen (is wel nice, maar er is beter), ren nu gelukkig rond met de volledige giantstalker set (zondag eindelijk mij chest gekregen). daarnaast 2x Tarnished Elven Ring, die royal seal en die 2% crit trinket.
Ben zelf ook meer gebaseerd op agi / attack power dan crit. Crit is wel nice als hunter maar heb liever (in combi dat ik het meeste in instances als mc en bwl rondren) attack power. Zit nu (met druid buff en mongoose pot) op 1279 attack power :D.
Heb zondag ook weer eens mijn aimed shot crit verhoogd naar 2949 :P vond ik wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Hooli-gan schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:08:
[...]

Voor mij is het ook geen show stopper, anders was ik niet zo actief met mijn mage. Ik vind mijn mage 10x leuker om te spelen dan mijn hunter met bijna alle beaststalker items en exalted in darnassus :).
Daarentegen vind ik sommige bugs van mages toch behoorlijk irri.
Die bugs doen mij denken aan SS, vriend van mij zag een lvl 1 chicken daar lopen en hij dacht die even te slopen. Hij deed, PoM, Arcane Power, Talisman of Epower, Pyroblast. En wat denk je .... Resisted! Ik bedoel een lvl 60 character die een spell gooit op een lvl 1, kans dat hij die resist is normaal even groot om een epic te vinden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Handig, account is verlopen en moet nog even mijn CC info toevoegen, uiteraard is er account management pagina onderhoud :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Arinen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:18:
[...]

Die bugs doen mij denken aan SS, vriend van mij zag een lvl 1 chicken daar lopen en hij dacht die even te slopen. Hij deed, PoM, Arcane Power, Talisman of Epower, Pyroblast. En wat denk je .... Resisted! Ik bedoel een lvl 60 character die een spell gooit op een lvl 1, kans dat hij die resist is normaal even groot om een epic te vinden :P.
heheheh....dat soort verhalen heb ik ook gelezen in de mage forums....rofl. Zelf gelukkig nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:16:
[...]

harde werken? je speelt op een pve server..... op een pvp server zat je nog niet eens op rank 7 met die hk's en hp's
Idd, onterecht of niet, maar de hoogste ranks zijn op PvP-servers bijna alleen beschikbaar voor players die geen andere verplichtinge hebben (werk/school/kids oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 18:12

Glorificationer426

come we hero rush yes?

op stormscale kom je niet eens hoger dan stone guard volgens mij als werkend iemand die alleen 's avonds en in het weekend kan spelen =/

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 27963 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:21:
[...]

Idd, onterecht of niet, maar de hoogste ranks zijn op PvP-servers bijna alleen beschikbaar voor players die geen andere verplichtinge hebben (werk/school/kids oid).
Haal dat bijna maar weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robobeat schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:17:
[...]

heb zwelf ook met de beaststalker set rond gelopen (is wel nice, maar er is beter), ren nu gelukkig rond met de volledige giantstalker set (zondag eindelijk mij chest gekregen). daarnaast 2x Tarnished Elven Ring, die royal seal en die 2% crit trinket.
Ben zelf ook meer gebaseerd op agi / attack power dan crit. Crit is wel nice als hunter maar heb liever (in combi dat ik het meeste in instances als mc en bwl rondren) attack power. Zit nu (met druid buff en mongoose pot) op 1279 attack power :D.
Heb zondag ook weer eens mijn aimed shot crit verhoogd naar 2949 :P vond ik wel nice.
nice, mijn hoogste crit is 2648 (*KUCH*wolfje bij Kharanos*KUCH*)... ^^
attackpower is 944, maar dat is zonder AotH en zonder trueshot (allakhazam-waarde dus). 2e tarnished elven ring is ook een leuke idd, die Masons-ring wordt een beetje oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Gisteren een ExecuteCrit op een Molten Giant van over de 2300 :P

Dat is tot nu toe mijn hoogste crit..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Tr!gger schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:06:

[afbeelding]

En hoelang heb je daarover gedaan..?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Leuk, hoogste crit tijd, die van mij zijn 3187 Shadowbolt op een Scarlet Paladin en een 3456 Gnomish Deathray crit op een Sunken Temple mob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik deed laatst een duel tegen een mage, mjin aimed critte en mijn normal shot daarna ook. Probleem was dat zijn 3 eerste dingen (Fireball, Pyroblast, Fireblast dacht ik) ook allen critten, hij won dus toch nog (blast na mijn aimed). Erg chaotisch en het hele duel duurde maar 6 seconden ongeveer (vanaf eerste schot van mage op mij (sheeped uiteraard :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 16:48
Relaxed dat rank 14, maar zonde dat het op pve is. PVP moet je echt veel meer grinden.

Heb in mijn guild op sunstrider iemand die shaman rank 13 is en waarschijnlijk de eerste rank 14 gaat worden. Die gast speelt van tien uur ochtend tot 2 uur 'in de nacht of later.

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 31-08-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Wiebbe schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:57:
[...]

bijv:

Ogre Forged Hauberk
Leggings of Destruction

Backwood Helm

Barbarous Blade

Tarnished Elven Ring

toon volledige bericht
de ring is goed, de pants en de girdle zijn ook goed, barbarous blades is lekker, maar die helm = questreward, en de breastplate vind ik niet heel geweldig, vind vooral de setbonus van beaststalker wel lekker als je hem totaal hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:34:
Leuk, hoogste crit tijd, die van mij zijn 3187 Shadowbolt op een Scarlet Paladin en een 3456 Gnomish Deathray crit op een Sunken Temple mob.
Wheheheh. Mijn top is echt beschamend voor een 56 rogue:

1415 ambush op een warlockje paar dagen terug in Gadgetzan, en 1789 eviscerate op een Winterfall furbolg in Winterspring. Draag een shanker, dus vandaar beschamend, zou veel hoger moeten kunnen, maar heb maar 511 AP op dit moment ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
PacinoAllstars schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:36:
Relaxed dat rank 14, maar zonde dat het op pve is. PVP moet je echt veel meer grinden.

Heb in mijn guild op sunstrider iemand die shaman rank 13 is en waarschijnlijk de eerste rank 14 gaat worden. Die gast speelt van tien uur ochtend tot 2 uur 'in de nacht of later.
Wat denk je dat ik heb gedaan dan :), honor system werkt overal precies hetzelfde. Vanaf rank 10 is het 2 weken per rank en 3 weken voor 13-14 met elke week 300k+ honor om 1st standing te halen.

En tja dat iedereen het maar afdoet als makkelijk ga er maar even aanzitten 2 maanden lang van vroeg tot laat. Pve of PvP dat maakt geen donder uit, Tis wel duidelijk dat de lui die dat boven mij zeggen geen id hebben hoe het honorsystem werkt :z

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tr!gger schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:45:
[...]

Wat denk je dat ik heb gedaan dan :), honor system werkt overal precies hetzelfde. Vanaf rank 10 is het 2 weken per rank en 3 weken voor 13-14 met elke week 300k+ honor om 1st standing te halen.

En tja dat iedereen het maar afdoet als makkelijk ga er maar even aanzitten 2 maanden lang van vroeg tot laat. Pve of PvP dat maakt geen donder uit, Tis wel duidelijk dat de lui die dat boven mij zeggen geen id hebben hoe het honorsystem werkt :z
Je hoort mij niet zeggen dat het makkelijk is hoor, alleen dat het op een PvP-server bijna onmogelijk is. Daar wordt veel meer aan PvP gedaan en er kunnen er maar een bepaald aantal (afhankelijk van aantal players op de server) de marshall-rank halen. Je hebt dan dus meer punten nodig voor een dezelfde rank...

edit: wilde het net verduidelijken maar Vincentio legt het hieronder al prima uit ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 31-08-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:34:
Wacht maar op de trash mobs na Broodlord of Firemaw weet nie meer precies welke. Daar zitten mobs en elke heeft voor een bepaald type damage een enorme vulnerability. Haal je zo Shadowbolt crits van 5k+ op de shadow vulnerable gasten.
Tr!gger schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:45:
[...]

Hebben ze wel, je zegt het zelf al. Je moet tijden op standing 1 staan. Nou bij ons op de PvP server zijn er zo een stuk of 10 per side die wekelijks meer dan 300k+ honor hebben, wil je zeker weten dat je standing 1 hebt moet je zo 400k honor halen. Op een PvP server is veel meer competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Vincentio schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:49:
[...]

Wacht maar op de trash mobs na Broodlord of Firemaw weet nie meer precies welke. Daar zitten mobs en elke heeft voor een bepaald type damage een enorme vulnerability. Haal je zo Shadowbolt crits van 5k+ op de shadow vulnerable gasten.

[...]

Hebben ze wel, je zegt het zelf al. Je moet tijden op standing 1 staan. Nou bij ons op de PvP server zijn er zo een stuk of 10 per side die wekelijks meer dan 300k+ honor hebben, wil je zeker weten dat je standing 1 hebt moet je zo 400k honor halen. Op een PvP server is veel meer competitie.
Hoeveel honor staat er dan in min honor tabje onder weekly :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb 2 weken geleden op Onyxia een execute van 1800+ gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Even terugkomend op het negatieve advies mbt de heartseeker:

Ik heb thott bekeken en een selectie gemaakt van alle one- en off-hand daggers die er (blauw en paars) te krijgen zijn in het spel.

Daar komt uit dat de heartseeker de beste blauwe offhand dagger is die er te krijgen is, op de AV quest rewards na. En met beste doel ik op de hoogste DPS. De +1% crit is natuurlijk Ownzorz in pvp.

De rest van de daggers (allemaal lagere dps) zijn drops of rewards/vendor @ wsg oid. Alles daarboven is Epic, en drop of reward van quest of honour. 1 Recipe dagger, en die is niet haalbaar/betaalbaar cq draagbaar voor mij nu, op mijn level.

Bovendien zou het een leuke primeur zijn om dit ding echt te pakken te krijgen. Sirdalord heeft de plans en kan aan thorium komen, mijn guild heeft een transmuter en voor de rest is het gewoon allemaal op AH te koop, flink geld grinden dus voor mij.

Perfecte offhand bij mijn shanker, dus ik ga het, eigenwijs als ik ben, toch doen :P

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 31-08-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
PacinoAllstars schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:36:
Oh, dat doe ik ook wel eens, maar alleen in 't weekend als m'n vriendin geen andere plannen heeft :D

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.