was ook mijn eerste blauwe BoE (buiten een instance natuurlijkHydra schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:23:
[...]Lekker! Blauwe BoE items vinden is altijd erg fijn. Tijdje terug nog een blauwe BoE gun gevonden, bracht 80 gold op op de AH.
Waarom de quest voor de key van Scholo doen, als je gewoon dood kan gaan voor de deur, en binnen kunt ressen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
HTT-Thalan schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:57:
[...]
Dat word dus een miner in de guild lief aankijken of mijn alt op mining levelen
Ik doe het eerste wel, mijn alt is al vrij ver met enchanting en tailoring.
Ik zou never nooit niet zomaar crystals weggeven aan iemand. Ik ben zelf 300 mining en ik sta een gedeelte van mijn ore en crystals wel af aan guildbank. Uit die bank worden items gecraft voor de raidcore members. Zo craften ze voor mij Enchanted Thorium Leggings (10 arcanite bars) en de Dark Iron Plate Helm. Ik lever wel een bijdrage aan die items maar nog niet eens de helft.Hydra schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:18:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel miners in je guild zijn die zo maar even arcane crystals weg gaan geven. Ik geef veel weg, maar 20 gold gaat me toch iets te ver. Arcane Crystals die ik mine laat ik transmuten, heb een aardige stock arcanite nu, maar die ga ik niet zo maar even inleveren.
Als ik af en toe eens niks afsta dan is dat niet erg, guild snapt ook wel dat je soms gewoon cash nodig hebt.
Ik heb trouwens mining op lvl 60 genomen en binnen 1 week naar 300 gelvl'd.
Wat we eens in de week doen is met alle miners naar BRD gaan en dan farmen we de instance en minen we alle dark iron veins.
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-09-2005 10:40 ]
Ik probeer zo min mogelijk dood te gaanOn_E schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:38:
Waarom de quest voor de key van Scholo doen, als je gewoon dood kan gaan voor de deur, en binnen kunt ressen.
Raw materials verkopen doe ik nu ook, dus dat is dan een kwestie van gewoon doorgaan.
Die arcane crystals wil een guildie misschien wel voor gereduceerde prijs laten gaan, als ik geluk heb. Het mag best wat kosten hoor, heb wel goed geld over voor die heartseeker, maar ik gan geen 23 goud per crystal betalen. Dan wacht ik wel tot ik een andere offhand vind.
En dan klagen over de repair kosten na elke Scholo run, nee dank je lekker, betaal dan liever 15G aan materialen voor die key of vraag of iemand hem open wil doen..On_E schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:38:
Kos geldOn_E schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:38:
https://niels.nu
Oh ja, niet iedereen is een warlock die zichzelf dood kan maken zonder dura loss
Alles in je inventory gaat ook achteruit, niet alleen 't spul dat je draagt
Hoe doet een warlock dat?On_E schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:02:
Oh ja, niet iedereen is een warlock die zichzelf dood kan maken zonder dura loss
[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 02-09-2005 11:06 ]
Niet bij een death hoor, da's alleen als je ressed via een spirit healer.Hydra schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:05:
[...]
Alles in je inventory gaat ook achteruit, niet alleen 't spul dat je draagt
de vraag is ook, hoe ga je dood voor de deur van scholo
geen mobs daar, dus wachten op een vriendelijke horde die je doodmaakt?
ik heb nog een zooi demonic runes, lig je zo platfixxx schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:08:
de vraag is ook, hoe ga je dood voor de deur van schologeen mobs daar, dus wachten op een vriendelijke horde die je doodmaakt?
Een /Taunt doet wonderen denk ikfixxx schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:08:
de vraag is ook, hoe ga je dood voor de deur van schologeen mobs daar, dus wachten op een vriendelijke horde die je doodmaakt?
Ik denk dat poster hierboven doelt op de Life-Tap van een warlock, waarmee je van Hp->Mana maakt. Maar daar kun je jezelf niet mee afmaken hoor. "not enough health" zegt ie dan.
Ik pleit voor lockpicking, das mijn voordeel als rogue, laat ik het nuttig gebruiken
Een Warlock kan zichzelf Life Tappend doodmaken.
Alleen de laatste 2 a 300 health moet ik Hellfire gebruiken, maar heb 0,0 dura loss.
Alleen de laatste 2 a 300 health moet ik Hellfire gebruiken, maar heb 0,0 dura loss.
Ja, dan wel ja, maar waarom zou je jezelf (buiten die scholo truuc dan) af willen makenOn_E schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:11:
Een Warlock kan zichzelf Life Tappend doodmaken.
Ik gebruik die hellfire liever om icm mijn vwshield een flinke groep mobs af te maken en ze dan allemaal ineens te looten. Dan heb je die 15g voor een sleutel zo bij elkaar
Er zijn nog veel meer dichte deuren en portals waar je zo doorheen kan, bv. de ''verboden gebieden'' als Hyjal en Medivh's Tower.HTT-Thalan schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:22:
[...]
Ja, dan wel ja, maar waarom zou je jezelf (buiten die scholo truuc dan) af willen maken
Ik gebruik die hellfire liever om icm mijn vwshield een flinke groep mobs af te maken en ze dan allemaal ineens te looten. Dan heb je die 15g voor een sleutel zo bij elkaar
Onze warrior is weer bezig 

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
leuke stripjes ^^
is er een website waar op hij ze verzameld heeft?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hij maakt ze zelf 
Niet echt, staan allemaal op ons forum, maar ook allemaal hier ^^.
Niet echt, staan allemaal op ons forum, maar ook allemaal hier ^^.
[ Voor 66% gewijzigd door Mojo op 02-09-2005 12:17 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Vraagje aan GM's/officers van guilds:
Hoe lossen jullie 't probleem met leechers op?
Mensen die niet komen naar raids als 't geen sure-kill is, maar daarna wel ineens online zijn voor diezelfde baas als die net een week ervoor voor 't eerst gesloopt is.
Wij zijn bezig een systeem op te zetten dat met punten werkt.
Elke raid waar je heengaat om een encounter te leren (whipe-raids dus ;p) is 1 rank-point waard.
Na een x aantal rank-points wordt je rank1, als rank1 heb je prioriteit op mensen met rank0.
En zodoende heb je dan een stuk of 5 ranks, elke rank zal ook weer wat extra privileges meebrengen (watvoor moeten we nog bedenken)
En DKP voor bazen/instances die we op farm-status hebben wordt zwaar omlaag gehaald, terwijl DKP voor instances die we moeten leren een flinke (tijdelijke) boost krijgt.
Hopelijk zal dit 't probleem oplossen (zo niet wordt 't misschien maar eens tijd voor wat /gkicks)
Hoe lossen jullie je problemen met dit soort mensen op (als jullie die al hebben ;p)?
Mensen die niet komen naar raids als 't geen sure-kill is, maar daarna wel ineens online zijn voor diezelfde baas als die net een week ervoor voor 't eerst gesloopt is.
Elke raid waar je heengaat om een encounter te leren (whipe-raids dus ;p) is 1 rank-point waard.
Na een x aantal rank-points wordt je rank1, als rank1 heb je prioriteit op mensen met rank0.
En zodoende heb je dan een stuk of 5 ranks, elke rank zal ook weer wat extra privileges meebrengen (watvoor moeten we nog bedenken)
En DKP voor bazen/instances die we op farm-status hebben wordt zwaar omlaag gehaald, terwijl DKP voor instances die we moeten leren een flinke (tijdelijke) boost krijgt.
Hopelijk zal dit 't probleem oplossen (zo niet wordt 't misschien maar eens tijd voor wat /gkicks)
Hoe lossen jullie je problemen met dit soort mensen op (als jullie die al hebben ;p)?
Ons DKP systeem geeft 2 extra punten voor een 1st down op een bosskEv4h schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:18:toon volledige bericht
voorbeeld:
Majordomo wordt voor het eerst door onze guild gekilled, das dus een 1st down, alle mensen die hierbij zijn krijgen 2 extra dkp punten
bji de volgende keer dat domo downgaat, worden deze punten niet meer gegeven.
verder ook DKP voor tijd (2 uur raiden is 1 punt) mensen die dus later pas erbij komen, krijgen minder dkp
de tijd dkp wordt dus steeds minder, hoe beter we worden/sneller we door de instance gaan
[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 02-09-2005 12:25 ]
Ben wel geen officer/GM maar onze guild werkt wel met een systeem.kEv4h schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:18:toon volledige bericht
Wij hebben een status in de guild voor mensen die meedoen aan raids. Als je die status hebt wordt er verwacht dat je minimaal 2 dagen per week deelneemt aan MC of Onyxia. Doe je dat niet wordt je uit die rank gehaald. Ben je wel online gedurende het grootste deel van de raid maar je neemt niet deel dan wordt dat genoteerd en na een paar keer wordt je uit de rank gehaald.
Op het moment dat je bij ons niet bij de core van de raidgroup hoort kun je geen spot claimen in een raid. Concreet: diegene kan zich opgeven voor een raid maar iedereen met raidstatus krijgt voorrang op zijn spot. Pas als er plek overblijft dan worden in de laatste 5 minuten voor de raidstart non-raid members geinvite.
Tis hard maar het voordeel is dat iedereen die die rank heeft met elkaar kan spelen. We hebben zodoende hoogstens 10 n00bs bij.
Dit heeft bij ons dus niets geholpen, we geven extra DKP voor een eerste kill op moeilijke bazen, hebben DKP voor de tijd in MC omlaag gehaald, geven geen punten meer voor bazen in MC (alleen nog voor ragnaros, terwijl attendance daar altijd hoog genoeg is sinds we hem neer hebben gek genoeg -_-)-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:23:
[...]
Ons DKP systeem geeft 2 extra punten voor een 1st down op een boss
voorbeeld:
Majordomo wordt voor het eerst door onze guild gekilled, das dus een 1st down, alle mensen die hierbij zijn krijgen 2 extra dkp punten
bji de volgende keer dat domo downgaat, worden deze punten niet meer gegeven.
verder ook DKP voor tijd (2 uur raiden is 1 punt) mensen die dus later pas erbij komen, krijgen minder dkp
de tijd dkp wordt dus steeds minder, hoe beter we worden/sneller we door de instance gaan
Dit alles heeft niets geholpen bij ons ;/
Dan zou je zeggen: recruit wat nieuwe mensen, dit doen we ook, alleen 't probleem is dat die mensen eerst weer gear moeten halen uit MC voordat we wat aan ze hebben in BWL, wat ook weer lang duurt

Zoiets proberen wij dus ook op te zetten met het rank systeem, laten we hopen dat dit wel iets uithaalt.Kaap schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:27:
[...]
Ben wel geen officer/GM maar onze guild werkt wel met een systeem.
Wij hebben een status in de guild voor mensen die meedoen aan raids. Als je die status hebt wordt er verwacht dat je minimaal 2 dagen per week deelneemt aan MC of Onyxia. Doe je dat niet wordt je uit die rank gehaald. Ben je wel online gedurende het grootste deel van de raid maar je neemt niet deel dan wordt dat genoteerd en na een paar keer wordt je uit de rank gehaald.
Op het moment dat je bij ons niet bij de core van de raidgroup hoort kun je geen spot claimen in een raid. Concreet: diegene kan zich opgeven voor een raid maar iedereen met raidstatus krijgt voorrang op zijn spot. Pas als er plek overblijft dan worden in de laatste 5 minuten voor de raidstart non-raid members geinvite.
Tis hard maar het voordeel is dat iedereen die die rank heeft met elkaar kan spelen. We hebben zodoende hoogstens 10 n00bs bij.
[ Voor 33% gewijzigd door bcd87 op 02-09-2005 12:32 ]
Ik zit in dezelfde guild als Bokkie. Twee extra punten voor het 'voor het eerst' omleggen van een boss. Bovendien hebben we nog voor elke 2 uur dat iemand raid, +1 dkp.
Wij hebben BWL try points onwijs geboost ten opzichte van de punten die we per uur krijgen voor MC en gericht gerecruit. Bovendien op een gegeven moment is er ook gezegd, diegene die naar BWL komen, krijgen ook spot bij MC, nu kan dit alleen niet meer omdat we nu weer altijd 40+ man hebben voor raids.
Ben dan wel geen officer.
Alles zelf samengesteldCrowmeister schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:54:
[...]
Hmm gebruik je een Compilatie of heb je die mods zelf samen gesteld?
Ik herken die compilatie (als het dat is) nml niet.
Talents zijn gimmicks en hebben amper effect op de hoeveelheid dmg die je doet (fire tree uitgezonderd en Arcane Power). Het is dus de Gear.Davidita schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:53:toon volledige bericht
[...]
Eey draakje,
Ik zie jou screenie en ik wil ff weten welke mods jij gebruikt ik zie door de bomen het bos namelijk niet meer.
waar het mij om gaat is
# Hoe je part/raid wordt weergegeven
#De Health & mana balk + action buttons in het midden van je sherm
# Timers onder je buffs.
# Het health & mana/energy rage balkje van je enemy boven zijn hoofd.
dan nog een vraag als je het niet erg vind.
hoe kan jij met frostbolt critten tot 2000+ ik ben zelf ook een frostmage lvl 60 100% frost
en ik haal crits van 1040 max.
is het je gear of heb ik me talents toch niet goed verdeeld?
alvast bedankt,
Davidita
Magezz @ Vashj
Nee 1 arcanist item. Die twee sets zijn ronduit slecht en ook maar 2 items zijn er maar die ik uiteindelijk zou willen hebben. Om maar niet te spreken over de set bonussen.Arinen schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:39:
[...]
Heb net ook even gekeken naar het plaatje ( altijd fijn ff link op schrijven en naar pc met volledig inet toegang te lopen)
Ik zie alleen maar Arcane power, zal vast en zeker flink wat Arcanist / Netherwind gear hebben.
Owkee een hoop mensen willen weten wat de UI is en wat mijn gear is.
Nou hier een screenie wat mijn UI is. Sommige delen verschijnen pas als ik een enemy target of als ik een friendly target. Verder hier een lijstje van mijn addons:

AdvancedBagsPlus Hele fijne mod die alles automatisch sorteer. Herbs in de herbs etc. Past formaat van de bag ook aan.
AggroAlert Geeft een melding als een mob van de tank af springt en mij target.
Atlas Maps Map van alle instances. Gebruik ik eigelijk niet echt meer
AutoBar Pakt automatisch beste water/food/Mana stone etc uit de inv en plaatst die in de bar.
AutoRepair Nooit meer vergeten te repairen
CleanChat verwijdered [raid] [guild] en geeft namen een kleurtje
CombatStats Houdt bij dmg van je spells crits etc
CooldownCount Geeft numeriek de lengte van de cooldown aan
CQOnyxia Voor ony
CT_BuffMod
CT_MailMod
CT_MasterMod
CT_RaidAssist
CT_RaidTracker
CT_Timer
CT_UnitFrames
DamageMeters Om bij te houden we top DPS is. Zit altijd in de top 3 in MC.
Decursive Voor verwijderen van Curses etc
FlexBar Highly customisable interface. Gebruik er nog niet 10% van wat het allemaal kan
FlightMap Vliegtijden
Gatherer Waar moet ik zijn voor Dreamfoil etc
goodinspect Kan mensen inspecten over hele grote afstand. En ook de andere factie.
LinkWrangler Open 5 item windows
MarsProfessionOrganizer Organiseert de potions een beetje
MarsTradeHelper Dependency
MobHealth schat HP van mobs
MonkeyQuest Lol wanneer heb ik voor het laatst een quest gedaan
MoveAnythingOm Bars etc te verbergen.
MozzFullWorldMap Kan je ook verborgen gedeeltes zien
MyBank Bank zien als je niet bij de bank bent. Zoiets als allinventory
Perl Unit frames en zo. Heerlijk dat je de target van je target kan zien en lekker clean.
PlayerLinkMenu Klik op een naam om hem te inviten/wisperen/etc
ProTimers Timer voor ragnaros enzo
QT_Stamp Time stamps aan de chat toevoegen
QuickCalc Calculator
Reputation Shows numerieke reputation.
ResurrectMe Autores in BG en van priests enzo
sct Scrolling Combat text. Geeft aan hoeveel je geraakt word en allerlei flags zoals in/uit combat.
Sea Dependency
SlashEquip Voor snel switchen van gear
SLoc Kompas naar een coordinaat
SpellAlert ists in the name
SpellReagentCount Houdt bij in de iconenen hoeveel reagents ik nog heb voor een spell zoals AB
TipBuddy hover over een naam en krijg bij je muis een windowtje met wat wie het is. Heerlijke addon
Titan Balk bovening
TitanAlarmClockWrangler Niet vergeten wanneer ik weg moet
TitanCritLine houdt crits bij
TitanItemBonuses Telt gear etc op
TitanRoll Houdt bij wie wat rolled
TrinketMenu Snel switchen van trinkets.
Owkee mensen wilde ook mijn gear weten.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?351979
Flarecore leggings heb ik nog in de bank staan voor de volgende patch wanneer de dmg van die van +54 fire naar +43 naar alles gaat. Heb ik eindelijk ook iets meer Stamina, met libram +36 fire res in totaal.
Het komt erop neer dat ik
full dps build:
+201 spelldmg
+110 frostdmg
= +311 op frost heb. Dan nog de talisman +175 = +386 dmg. Vanuit de talents heb ik +3%dmg vanuit Arcane en +6% vanuit frost. Dan heb ik ook nog Arcane Power dat is nog een extra 35% dmg aan het einde van alles.
Mijn Gear is echt alleen maar +dmg, Heb ook nog een fire res gear waarbij ik zonder pallie 150 res heb en toch nog 720 frostbolts. Erg fijn voor ragnaros omdat ik dan niet zo ontzettend veel dmg oploop van zijn fire spells.
De screenie is nog niet eens met de talisman maar wel met de WSG buff. Normaliter zonder buffs Potions oid (alleen Arcane Power en Talisman) Kan ik critten voor 2500.
Verder nog vragen?
[ Voor 6% gewijzigd door DRaakje op 02-09-2005 12:56 ]
Dit proberen we ook voor elkaar te krijgen idd.Vincentio schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:43:
Wij hebben BWL try points onwijs geboost ten opzichte van de punten die we per uur krijgen voor MC en gericht gerecruit. Bovendien op een gegeven moment is er ook gezegd, diegene die naar BWL komen, krijgen ook spot bij MC, nu kan dit alleen niet meer omdat we nu weer altijd 40+ man hebben voor raids.
Maar 't goed om te zien dat we niet de enige guild zijn met een overvloed aan mensen die zo'n *(& lootwhore-instelling hebben.
Leechers zijn 't

[ Voor 3% gewijzigd door bcd87 op 02-09-2005 12:56 ]
Leuke itemsDRaakje schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:46:
Lang verhaal
Wat is voor de horde kant een goeie line up voor Onyxia? Ik dacht zelf aan zoiets als
5 warrior
4 druid
6 priest
6 mage
4 hunter
5 shaman
4 warloc
6 rogue
Geef me advies als je een betere suggestie hebt.
5 warrior
4 druid
6 priest
6 mage
4 hunter
5 shaman
4 warloc
6 rogue
Onyxia kan gekilled worden met de raarste setupsPacinoAllstars schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:14:toon volledige bericht
Wat is voor de horde kant een goeie line up voor Onyxia? Ik dacht zelf aan zoiets als
5 warrior
4 druid
6 priest
6 mage
4 hunter
5 shaman
4 warloc
6 rogue
Klopt. Maar Int is echt useless voor een mage. Alleen bij Garr loop ik tegen het einde van mijn mana pool aan, maar voor de rest nooit. Genoeg mogelijkheden voor extra mana. Verder Sta is leuk, maar als je in PVE aggro krijgt ben je hoe dan ook dood tenzij je iceblock hebt dus nee niet echt een probleem vind ik.Mojo schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:04:
[...]
Leuke itemsMaar je levert er wel een hoop stats voor in, dat is zonde
Mijn guild had de laatste keer bij Onyxia wel een vreemde "bug". Ze bleef in Fase 2 tot 18 % en daarna ging ze pas landen. Dat scheelde wel wat werk / tijdkEv4h schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:25:
[...]
Onyxia kan gekilled worden met de raarste setupsMaar als je gewoon 5 van elke class, of rond dat aantal gaat zitten zit 't wel goed.
Ik ben benieuwd naar volgende patch waar de fear niet meer te breken is door steeds naar voren en achteren te lopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Arinen op 02-09-2005 13:35 ]
Ghe, ik speel sinds 't begin van open beta, en dat wist ik dus gewoon nietkEv4h schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:07:
Niet bij een death hoor, da's alleen als je ressed via een spirit healer.

Die gozer zou ze op een site moeten verzamelen, ze zijn leuk, en erg goed getekend-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:40:
leuke stripjes ^^
is er een website waar op hij ze verzameld heeft?
[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 02-09-2005 13:41 ]
Dat is echt niet waar. Tenzij je echt veel spirit hebt, maar dat heb je ook niet geloof ikDRaakje schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:30:
[...]
Klopt. Maar Int is echt useless voor een mage. Alleen bij Garr loop ik tegen het einde van mijn mana pool aan, maar voor de rest nooit. Genoeg mogelijkheden voor extra mana. Verder Sta is leuk, maar als je in PVE aggro krijgt ben je hoe dan ook dood tenzij je iceblock hebt dus nee niet echt een probleem vind ik.
Zal het eens vragenDie gozer zou ze op een site moeten verzamelen, ze zijn leuk, en erg goed getekend
[ Voor 10% gewijzigd door Mojo op 02-09-2005 14:36 ]
Whaa, mooie addons. Zit zeker wel wat bij wat interesant klinkt. Nog één vraag though, die bar onder je playerframe in het midden van het scherm, met poly en CS bv, is dat ook flexbar?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Anoniem: 138899
Zit er iig wel zo uit, alleen de buttons zijn wat kleiner gescaled, ik zeg dus jaCrowmeister schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:36:
[...]
Whaa, mooie addons. Zit zeker wel wat bij wat interesant klinkt. Nog één vraag though, die bar onder je playerframe in het midden van het scherm, met poly en CS bv, is dat ook flexbar?
Woho eerste epic gevonden
Dazzling Longsword
Lvl 36
31.5 dps
1.7 speed
Jammer genoeg wel zo ongeveer de slechtste die er is aangezien je op dat lvl bijna de questwapens uit SM en RFD (~30dps) kunt halen maar ik klaag niet
Ik vroeg me alleen af voor hoeveel dit ding op de AH zou doen, ik hem op mijn server (Frostwhisper) namelijk zelf nog niet eerder zien staan en als warrior kan ik het geld wel goed gebruiken. Ik dacht zelf aan 50g ofzo, iemand een idee?
Dazzling Longsword
Lvl 36
31.5 dps
1.7 speed
Jammer genoeg wel zo ongeveer de slechtste die er is aangezien je op dat lvl bijna de questwapens uit SM en RFD (~30dps) kunt halen maar ik klaag niet

Ik zou een starting bid op 50 doen, en een BO op 150. Hoogstwaarschijnlijk is niemand zo gek 150 gold te betalen, maar sommige mensen zijn gewoon Purple-geil en willen dat ding alleen maar hebben omdat "epix teh coolz0rz" zijn.NoTimeToPlay schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:45:
Jammer genoeg wel zo ongeveer de slechtste die er is aangezien je op dat lvl bijna de questwapens uit SM en RFD (~30dps) kunt halen maar ik klaag nietIk vroeg me alleen af voor hoeveel dit ding op de AH zou doen, ik hem op mijn server (Frostwhisper) namelijk zelf nog niet eerder zien staan en als warrior kan ik het geld wel goed gebruiken. Ik dacht zelf aan 50g ofzo, iemand een idee?
Anoniem: 108648
een lvl 36 die er 50g voor kan en wil betalen moet ik nog tegenkomen, post alsjeblieft voor hoeveel je het zwaard uiteindelijk hebt verkocht als het zover is. Nadeel is gewoon dat iedereen geld spaart voor zijn lvl 40 mount, en dan is de kans groot dat ze al een vergelijkbaar blue wapen hebben, mochten ze nog geld over hebben.....Hydra schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:53:
[...]
Ik zou een starting bid op 50 doen, en een BO op 150. Hoogstwaarschijnlijk is niemand zo gek 150 gold te betalen, maar sommige mensen zijn gewoon Purple-geil en willen dat ding alleen maar hebben omdat "epix teh coolz0rz" zijn.
Bij ons zijn alle low levels bijna allemaal Alts van de hogere levels op de server en die hebben geld genoeg. Ik heb laatst ook gewoon een epic gekocht voor mijn alt, schiet het tenminste op na dat levelAnoniem: 108648 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:05:
[...]
een lvl 36 die er 50g voor kan en wil betalen moet ik nog tegenkomen, post alsjeblieft voor hoeveel je het zwaard uiteindelijk hebt verkocht als het zover is. Nadeel is gewoon dat iedereen geld spaart voor zijn lvl 40 mount, en dan is de kans groot dat ze al een vergelijkbaar blue wapen hebben, mochten ze nog geld over hebben.....
Mja daar hoop ik ook een beetje opArinen schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:08:
[...]
Bij ons zijn alle low levels bijna allemaal Alts van de hogere levels op de server en die hebben geld genoeg. Ik heb laatst ook gewoon een epic gekocht voor mijn alt, schiet het tenminste op na dat level

Ja nog 1tjeDRaakje schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:46:toon volledige bericht
[...]
Alles zelf samengesteld
[...]
Talents zijn gimmicks en hebben amper effect op de hoeveelheid dmg die je doet (fire tree uitgezonderd en Arcane Power). Het is dus de Gear.
[...]
Nee 1 arcanist item. Die twee sets zijn ronduit slecht en ook maar 2 items zijn er maar die ik uiteindelijk zou willen hebben. Om maar niet te spreken over de set bonussen.
Owkee een hoop mensen willen weten wat de UI is en wat mijn gear is.
Nou hier een screenie wat mijn UI is. Sommige delen verschijnen pas als ik een enemy target of als ik een friendly target. Verder hier een lijstje van mijn addons:
[afbeelding]
AdvancedBagsPlus Hele fijne mod die alles automatisch sorteer. Herbs in de herbs etc. Past formaat van de bag ook aan.
AggroAlert Geeft een melding als een mob van de tank af springt en mij target.
Atlas Maps Map van alle instances. Gebruik ik eigelijk niet echt meer
AutoBar Pakt automatisch beste water/food/Mana stone etc uit de inv en plaatst die in de bar.
AutoRepair Nooit meer vergeten te repairen
CleanChat verwijdered [raid] [guild] en geeft namen een kleurtje
CombatStats Houdt bij dmg van je spells crits etc
CooldownCount Geeft numeriek de lengte van de cooldown aan
CQOnyxia Voor ony
CT_BuffMod
CT_MailMod
CT_MasterMod
CT_RaidAssist
CT_RaidTracker
CT_Timer
CT_UnitFrames
DamageMeters Om bij te houden we top DPS is. Zit altijd in de top 3 in MC.
Decursive Voor verwijderen van Curses etc
FlexBar Highly customisable interface. Gebruik er nog niet 10% van wat het allemaal kan
FlightMap Vliegtijden
Gatherer Waar moet ik zijn voor Dreamfoil etc
goodinspect Kan mensen inspecten over hele grote afstand. En ook de andere factie.
LinkWrangler Open 5 item windows
MarsProfessionOrganizer Organiseert de potions een beetje
MarsTradeHelper Dependency
MobHealth schat HP van mobs
MonkeyQuest Lol wanneer heb ik voor het laatst een quest gedaan
MoveAnythingOm Bars etc te verbergen.
MozzFullWorldMap Kan je ook verborgen gedeeltes zien
MyBank Bank zien als je niet bij de bank bent. Zoiets als allinventory
Perl Unit frames en zo. Heerlijk dat je de target van je target kan zien en lekker clean.
PlayerLinkMenu Klik op een naam om hem te inviten/wisperen/etc
ProTimers Timer voor ragnaros enzo
QT_Stamp Time stamps aan de chat toevoegen
QuickCalc Calculator
Reputation Shows numerieke reputation.
ResurrectMe Autores in BG en van priests enzo
sct Scrolling Combat text. Geeft aan hoeveel je geraakt word en allerlei flags zoals in/uit combat.
Sea Dependency
SlashEquip Voor snel switchen van gear
SLoc Kompas naar een coordinaat
SpellAlert ists in the name
SpellReagentCount Houdt bij in de iconenen hoeveel reagents ik nog heb voor een spell zoals AB
TipBuddy hover over een naam en krijg bij je muis een windowtje met wat wie het is. Heerlijke addon
Titan Balk bovening
TitanAlarmClockWrangler Niet vergeten wanneer ik weg moet
TitanCritLine houdt crits bij
TitanItemBonuses Telt gear etc op
TitanRoll Houdt bij wie wat rolled
TrinketMenu Snel switchen van trinkets.
Owkee mensen wilde ook mijn gear weten.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?351979
Flarecore leggings heb ik nog in de bank staan voor de volgende patch wanneer de dmg van die van +54 fire naar +43 naar alles gaat. Heb ik eindelijk ook iets meer Stamina, met libram +36 fire res in totaal.
Het komt erop neer dat ik
full dps build:
+201 spelldmg
+110 frostdmg
= +311 op frost heb. Dan nog de talisman +175 = +386 dmg. Vanuit de talents heb ik +3%dmg vanuit Arcane en +6% vanuit frost. Dan heb ik ook nog Arcane Power dat is nog een extra 35% dmg aan het einde van alles.
Mijn Gear is echt alleen maar +dmg, Heb ook nog een fire res gear waarbij ik zonder pallie 150 res heb en toch nog 720 frostbolts. Erg fijn voor ragnaros omdat ik dan niet zo ontzettend veel dmg oploop van zijn fire spells.
De screenie is nog niet eens met de talisman maar wel met de WSG buff. Normaliter zonder buffs Potions oid (alleen Arcane Power en Talisman) Kan ik critten voor 2500.
Verder nog vragen?
Hoe is het je gelukt om die Perl Unit Frames boven je enemy te krijgen en je eigen health en mana onder je char. Als je begrijpt wat ik bedoel... Je hebt je iegen health / mana niet linksboven maar onder je mannentje staan en de health/mana van je enemy staat ook boven zijn hoofd.
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel en ff kan uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen :-)
alvast bedankt
Davidita
Zoals je in diezelfde startpost kunt lezen, kun je guild informatie doormailen.
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-09-2005 15:26 ]
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Patser!! Je hebt ook altijd geluk...TomSmit82 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:20:
Gisteren een erg productief dagje gehad, was op Al'Akir beetje aan het grinden in Azshara (ondanks the latency van 500~2000) in 45 min, had ik 2 green staffs terwaarde van ruim 4g, een paar trash items van 1g, 3 black pearls, 1 golden pearl (welke voor zo'n 19g over de AH gaan) en Wand of Allistarj voor 30g op de AH
Altijd als ik met Tom ga farmen of een instance in wint ie alles! En er droppen natuurlijk ook meestal pala items
Dropt er een star ruby, win ik em... jeuj.. die dingen pickpocket ik!

hehe... mja blijft wel leuk met je spelen hoor... op Zenedar zijn de goden mij toegezind, dus die rogue van je krijgt niks
Ik heb inmiddels die CritLine mod gedownload.. vanavond ff testen.. toch wel leuk om een ambush record te halen en dat je het ook ziet.. hoef je het lekker niet bij te houden...
Dit soort mods zijn echt super...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
/perl unlockDavidita schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:12:
[...]
Ja nog 1tje
Hoe is het je gelukt om die Perl Unit Frames boven je enemy te krijgen en je eigen health en mana onder je char. Als je begrijpt wat ik bedoel... Je hebt je iegen health / mana niet linksboven maar onder je mannentje staan en de health/mana van je enemy staat ook boven zijn hoofd.
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel en ff kan uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen :-)
alvast bedankt
Davidita
om de boel te locken moet je maar ff nadenken
De truc is meerdere mana gems maken. En ze meteen als je al de 1e 1500 mana down bent de eerste te gebruiken om de cooldowns op gang te krijgen. Zelfde kan je doen met met de major mana potions.Mojo schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:35:
[...]
Dat is echt niet waar. Tenzij je echt veel spirit hebt, maar dat heb je ook niet geloof ik. Bij Magmadar en Golemagg vind ik mijn Mana pool vaak ook wat leegjes
Verder zijn er naast de +25 spi buff van de priests nog een +25 spi buff die je in DiM kan kopen van kreeg.
Blessing of Wisdom helpt ook veel procced ongeveer 75% en geeft 59 mana terug.
Clearcasting 15%
Blessing of Wisdom. 36 mana/5 sec
En dan ook nog 2 items met regen. De trinket en de snowblind shoes.
Evocation
Frost channeling zorgt for 220 mana frostbolts.
Nou neem van mij je kan het op die manier HEEEL erg lang volhouden...
jepsCrowmeister schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:36:
[...]
Meeste level 40s zijn toch alts, en die hebben mains die het wel kunnen betalen.Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:05:
een lvl 36 die er 50g voor kan en wil betalen moet ik nog tegenkomen, post alsjeblieft voor hoeveel je het zwaard uiteindelijk hebt verkocht als het zover is. Nadeel is gewoon dat iedereen geld spaart voor zijn lvl 40 mount, en dan is de kans groot dat ze al een vergelijkbaar blue wapen hebben, mochten ze nog geld over hebben.....
hmmz bloodscalp zuigt nog steeds aars, qua connex en de forums ook down 
naja 500 latency is nog altijd beter dan de 5000 van gisteravond ^^
nog even wat grinden met me mage, en dan 2 weken afkicken
12 daagjes op vakantie naar Singapore ^^
naja 500 latency is nog altijd beter dan de 5000 van gisteravond ^^
nog even wat grinden met me mage, en dan 2 weken afkicken
Hehe ja, op Burning Blade ook al dikke lag problemen. M'n mage is nu 59, nog 1 lvl. ^^ Ben maar een 2e alt begonnen (warrior) op Runetotem.
Latency op Argent Dawn is ook 350+ in IF
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Is ook hoorDRaakje schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:38:toon volledige bericht
[...]
/perl unlock
om de boel te locken moet je maar ff nadenken
[...]
De truc is meerdere mana gems maken. En ze meteen als je al de 1e 1500 mana down bent de eerste te gebruiken om de cooldowns op gang te krijgen. Zelfde kan je doen met met de major mana potions.
Verder zijn er naast de +25 spi buff van de priests nog een +25 spi buff die je in DiM kan kopen van kreeg.
Blessing of Wisdom helpt ook veel procced ongeveer 75% en geeft 59 mana terug.
Clearcasting 15%
Blessing of Wisdom. 36 mana/5 sec
En dan ook nog 2 items met regen. De trinket en de snowblind shoes.
Evocation
Frost channeling zorgt for 220 mana frostbolts.
Nou neem van mij je kan het op die manier HEEEL erg lang volhouden...
Ow en Clearcasting is 10%
Dit topic is gesloten.