X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
* klimt terug op stoel.Mojo schreef op donderdag 01 september 2005 @ 01:47:
Pimp My Ride
Wij hebben echt zo een gave warrior in ons guild:
[afbeelding]
Whehe, is wel leuk gedaan.
Tot hoelaat heeft die downtime geduurt van gister? Ik lag net dood in camp mojache, in feralas
Ik wou als lvl 45 mage met me mount er door heen tuffen, maar de guards vonden mij interessanter dan de rest..
Vandaag 46 proberen te worden, ik ga vanaf nu proberen elke dat minstens 0.7 lvl te doen.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dat is idd Scrolling Combat STats.joostve schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:46:
weet iemand hoe die mod heet waarbij je alle combat gegevens boven je ventje te zien krijgt?
hier nog even een screenshot waarop het te zien is
http://www.xs4all.nl/~itbg013/WoWScrnShot_082805_014207.jpg
zit dit soms standaard in Cosmos?
Anoniem: 138899
Misschien even off topic maar wou toch even kwijt dat ik Scrolling Combat Text erg handig vind. Voorheen had ik er niet zulke positieve gedachten over en vond het eigenlijk overbodig. Maar na het toch maar even proberen bleek dat ik niet meer zonder kon. Zeer nuttig en geeft een handig / snel overzicht van wat er tijdens het gevecht gebeurd zonder naar je Combat log te kijken.
Ik ben druk op zoek naar een leuke offhand, welke momenteel nog steeds mijn (foei!) trash blade is, shanker main. Heartseeker was het plan. Kom ik gisteren op de AH, staat daar een Assasination Blade te koop! 100g Buyout. Dat had ik niet, maar na een whisper zei de verkoper dat hij hem wel voor 80 wilde laten gaan, maar ik moest even geduld hebben tot hij uit WSG kwam. Althans, hij ging pas naar WSG nadat ik whisperde. Dat potje leek maar te duren, en te duren, en nét toen hij klaar was, had iemand anders het al gekocht
Enige tijd daarvoor, in het rustige winterspring, uit verveling maar Winterfall beesten grinden voor rep bij de timbermaw's, heb ik net zo'n beest afgemaakt, ga ik op de grond zitten om te eten.
Zie ik ineens een rood pijltje boven mijn hoofd
Blijkbaar twijfelde hij nogal, maar na een paar tellen spande hij zijn boog en begon toch maar te schieten. Wist hij veel dat ik een mongoose pot op had, instant op beide messen en een Firewater achter mijn kiezen
Dus dat was een kwestie van sprint en hakken maar. En dat zonder stealth, had nog half hp over
Ook heb ik wel door dat je beter met meerdere personen kunt questen omdat het anders erg moeilijk is.
Ik weet niet of het voor mij al tijd is om in een Guild te stappen...heeft dat zin op nog zo'n relatief laag lvl? Kan je in een guild snel lvlen?
Speel op 'Dragonmaw' - Horde..........
[ Voor 8% gewijzigd door Pedr0 op 01-09-2005 09:04 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
't Heeft altijd wel nut om een guild te joinenPedr0 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:02:
Ik ben het na een dikke week spelen allemaal door te krijgen. Ben nu Orc Shaman lvl 14, bijna 15 maar het begint iets te worden. Hoe hoger je lvl is, hoe leuker het spel wordt.
Ook heb ik wel door dat je beter met meerdere personen kunt questen omdat het anders erg moeilijk is.
Ik weet niet of het voor mij al tijd is om in een Guild te stappen...heeft dat zin op nog zo'n relatief laag lvl? Kan je in een guild snel lvlen?
Speel op 'Dragonmaw' - Horde..........
Zoek er dan wel een met mensen die nog rond jouw level zitten zodat je samen met hun kan questen/instancen.
Zou geen probleem moeten zijn om er een te vinden, als ik met mijn Alt in de Barrens kom zie ik vaak genoeg members spamen dat ze nieuwe members zoeken. En Shaman is btw een leuke class om te spelenkEv4h schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:07:
[...]
't Heeft altijd wel nut om een guild te joinen
Zoek er dan wel een met mensen die nog rond jouw level zitten zodat je samen met hun kan questen/instancen.
AFAIK blijven alleen de effecten van flasks actief, gewone potions blijven hetzelfde.KeeZ schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:19:
Na 1.7 wordt alchemy ook stukken leuker als je het mij vraagtDe buffs van potions blijven dan als je doodgaat... en ook wordt de blacklotus niet meer BoP maar BoE... dus is daar ook wat in te handelen
Ik ben zelf een minder/engineer; en hoewel mining een goeie money maker is, verdien ik meer op de Thorium die ik verkoop dan op de Arcane Crystals. Die dingen zijn gewoon erg rare.Thijs schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:23:
Feit is dat je met mining idd wel Arcane Crystals kan tegenkomen. Leveren veel op. Met Alchemy/Herbalism kan je idd aantal potions maken die geld verdienen (fire protection pots voor 1g per stuk ftw). Ook transmuten van Arcanite en Water-->Air levert veel geld op. Met Blacksmithing is alleen de Arcanite Reaper echt geliefd, verder is het nogal een profession waar je niet veel aan hebt gezien men betere gear in instances kan vinden.
Nou, je leveled in een guild niet bijzonder veel sneller, maar het is altijd handig om vrienden te maken met wie je samen kunt questen, en bovendien wordt er in veel guild een hoop spul naar 'beneden' doorgestuurd (goeie items enzo).Pedr0 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:02:
Ik ben het na een dikke week spelen allemaal door te krijgen. Ben nu Orc Shaman lvl 14, bijna 15 maar het begint iets te worden. Hoe hoger je lvl is, hoe leuker het spel wordt.
Wat betreft quests: quests die 'geel' (normaal) of groen (makkelijk) gekleurd in je questlog staan zou je alleen moeten kunnen doen (zeker als shaman). Tenzij er "(Elite)" of "(Dungeon)" achter staat, dan heb je over het algemeen een groep nodig.
[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 01-09-2005 09:41 ]
https://niels.nu
|{ brrr }] |
Tsja...
Triest
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Mja. Ik zou ook never nooit niet iemand buiten m'n guild hiermee vertrouwen, en dan nog vertrouw ik in mijn guild maar heel weinig mensen met zo veel geld. Ik heb ook wel eens iemand in m'n guild 30 gold geleend, en daar maar 15 gold van teruggekregen.
Maar die met die gast speel ik al sinds beta, da's toch even anders dan een random dude van een allied guild ^^
de meeste mensen vertrouwen mij wel iig
ik moest laatst voor iemand effe in de gate houden terwijl hij op vakantie was, of de ace of " naamvergeten " in de auctionhouse terecht kwam.
hij heeft me toen 200 goud gegeven om dat ding aan te schaffen.
later heb ik 'm gewoon z'n geld teruggegeven
Het is reuze handig als je abilities hebt die afhankelijk zijn van bijvoorbeeld parry of dodge. Ik heb het puur om te zien wanneer een mob of player dodged om vervolgens overpower los te knallenAnoniem: 138899 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 08:05:
[...]
Misschien even off topic maar wou toch even kwijt dat ik Scrolling Combat Text erg handig vind. Voorheen had ik er niet zulke positieve gedachten over en vond het eigenlijk overbodig. Maar na het toch maar even proberen bleek dat ik niet meer zonder kon. Zeer nuttig en geeft een handig / snel overzicht van wat er tijdens het gevecht gebeurd zonder naar je Combat log te kijken.
bah... dom dat GMs niks 'kunnen', als je items kwijtraakt zo dan krijg je het wel terug (vaak iig), gewoon posten op forum zou ik doen en net zolang klagen en blizz mailtjes sturen totdat ze iets doen
[ Voor 61% gewijzigd door reddevil op 01-09-2005 10:37 ]
Anoniem: 117222
Anoniem: 117053
Het creeren van een account gaat ook lekker vloeiend. Het heeft me 4 uur gekost om uit te vinden dat met een europese key je niet op de main page een account kan aanmaken tenzij je bij language english EU kiest. Voor een game die zoveel gespeeld wordt en een website die zoveel bezocht wordt zou je toch verwachten dat ze een fatsoenlijke webdesign en webhosting afdeling hebben.
Daar gaan m'n frustraties dat lucht op!
Kan iemand me ook vertellen of er een mogelijkheid is om buiten het spel te zien in welk realm je zit met een charcter?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 117053 op 01-09-2005 11:03 ]
Zelf zit ik op Twilight's Hammer en Shattered Hand. Op TH is het ook vaak veel problemen, op SH echter nog niet veel problemen gehad.Anoniem: 117222 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:37:
Welke server is nooit down? Ik zit op de Aszune en elke keer is het raak. Graag jullie ervaringen met andere servers.
Anoniem: 81112
Ik ben bang dat elke server wel eens down is. En het lijkt wat erger te worden dan "wel eens": (bijna) elke woensdag (na het onderhoud ja) is het nu raak....Anoniem: 117222 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:37:
Welke server is nooit down? Ik zit op de Aszune en elke keer is het raak. Graag jullie ervaringen met andere servers.
Als de server down is neem ik tenminste weer de tijd andere dingen te doen... rustig eten bijvoorbeeld, of zoals gisteren ff een hor voor me raam gehangen
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
http://www.thottbot.com/?i=35700
Echt een heerlijke groep met wat franse lui (uit canada), geen wipe en alleen maar gecontroleerde acties, was een verademing om mee te spelen na wat crappy ubrs pickup runs. Maargoed, ga zeker nog meer DM doen, er dropt gewoon geweldig spul daarzo, een paar heel mooie mail items met +1%crit/+sta/+agi/+int, misschien wel samen niet even goed als een complete beaststalker set, maar wel gemakkelijker te krijgen en erg goed voor pvp. (minder goed overall). De drop rate van de meeste items is 15 tot 30%!
Ik heb vanochtend contact gehad met Blizzard en het klopt dat er problemen zijn met de management page. Zuur want mijn account is verlopen ik kan hem niet heropenenAnoniem: 117053 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:46:
Even een geheel andere vraag. Heeft iemand die account management crap al eens werkend gezien? Ik probeer al een hele week in te loggen met 2 verschillende accounts. Ik heb verschillende pc's in verschillende netwerken geprobeerd maar nee. Ik krijg die pagina niet te zien. Heel af en toe krijg ik het login scherm nog te zien maar verder dan dat kom ik niet. Erg crappy voor een game die door miljoenen gespeeld wordt. Wat als ik mn account nu wil opzeggen? Dan he ik pech want kom niet in mijn account management.
Het creeren van een account gaat ook lekker vloeiend. Het heeft me 4 uur gekost om uit te vinden dat met een europese key je niet op de main page een account kan aanmaken tenzij je bij language english EU kiest. Voor een game die zoveel gespeeld wordt en een website die zoveel bezocht wordt zou je toch verwachten dat ze een fatsoenlijke webdesign en webhosting afdeling hebben.
Daar gaan m'n frustraties dat lucht op!
Kan iemand me ook vertellen of er een mogelijkheid is om buiten het spel te zien in welk realm je zit met een charcter?
Anoniem: 81112
Vanaf het begin was het zo dat de eerste uren na het onderhoud er meer lag dan anders was. Maar op een aantal servers, waaronder Azjol, begon de lag steeds grotere vormen aan te nemen. En op een gegeven moment begon het gebruik erin te komen dat de loginserver eruit knalde na onderhoud, of de realmserver, of de worldserver. En dat is, gelet op de berichten op de fora, niet alleen 'voorbehouden' aan Azjol.ReCreator schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:03:
Al vanaf het begin is het zo dat dit na onderhoud (vaak) is... Ik erger mij er al niet meer aan, want het went wel... Ik vind de server down lang niet zo erg als bijvoorbeeld een flinke lag constant! Dat een beetje farmen soms een minuut per mob duurt, terwijl met farmen de bedoeling is dat de mob binnen 20 seconden ligt...
Als de server down is neem ik tenminste weer de tijd andere dingen te doen... rustig eten bijvoorbeeld, of zoals gisteren ff een hor voor me raam gehangenDie lag er ook alweer een tijdje...
De meeste DM drops ownen de sets dus echt hardDarkShadow schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:07:
Heb gisteren een mooie quest gedaan in dire maul west met als reward deze helm:
http://www.thottbot.com/?i=35700
Echt een heerlijke groep met wat franse lui (uit canada), geen wipe en alleen maar gecontroleerde acties, was een verademing om mee te spelen na wat crappy ubrs pickup runs. Maargoed, ga zeker nog meer DM doen, er dropt gewoon geweldig spul daarzo, een paar heel mooie mail items met +1%crit/+sta/+agi/+int, misschien wel samen niet even goed als een complete beaststalker set, maar wel gemakkelijker te krijgen en erg goed voor pvp. (minder goed overall). De drop rate van de meeste items is 15 tot 30%!
Ik weet zeker dat als je je backwood helm, leggings of destruction, ogre forged hauberk etc etc hebt je niet eens meer aan je beaststalker set denkt
Items kwijtraken is wel iets anders dan dit. Als ik jou 800g geef en dan tegen een GM zeg dat jij het gestolen hebt zou ik het dan ook terug kunnen krijgen. Terecht dus dat GM's niets doen, omdat dit niet te controleren is.reddevil schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:36:
[...]
bah... dom dat GMs niks 'kunnen', als je items kwijtraakt zo dan krijg je het wel terug (vaak iig), gewoon posten op forum zou ik doen en net zolang klagen en blizz mailtjes sturen totdat ze iets doen
Volgens mij is dat niet bij de Argent Dawn maar bij de BG's. Dan kan je een warmount kopen als je genoeg reputation hebt daar.Anoniem: 149221 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:53:
wel jammer dat de site eruit ligt.. gametijd is op, wilde nieuwe kaart erop zetten maar gaat nu dus niet.. nouja, dan morgen maar lvl 59.
Even een vraagje dan maar. Ik nader lvl 60, en nu heb ik gelezen dat als je van die fast mounts gaat kopen, je dan ook bijvoorbeeld je human paladin op een tijger kan gaan zetten. Is dat zo of onzin?
Verder vertelde iemand ingame mij dat je naast de epic mount ook nog een mount zou kunnen verdienen via de Argent Dawn. Klinkt dit iemand bekend in de oren, en zo ja heeft iemand dit al bereikt? Is het een erg lange weg?
En als het al zou bestaan en ook al ergens ingame is.. zijn er pics van.. Ik zou zelf wel op thottbot zoeken, maar ik heb geen idee hoe die mount heet, vandaar..
Je kan als Human Pala een tijger als mount kopen maardan moet je exalted zijn in Darnassus anders kan je er niet op rijden. Dat kost je veel tijd en geld om dat te bereiken, ik weet er alles van
Was gisteren aan het gold farmen in Tyr's Hand...jeez dat gaat echt snel daar. Fucking fast respawns en ze droppen veel geld, runecloth, grijze items die veel waard zijn en groene items. Was er gisteren met een mage en dat ging lekker vlot.
Wel liepen er veel mensen rond die hetzelfde deden. Heb diverse whispers gehad waar ik niets van begreep. De mage werd er helemaal gek daar van de whispers voor water/food. Leverde wel geld voor hem op. Hij kreeg 1,20 for 2 stacks water
Logfiles + screenies die er genomen zijn = bewijs ?SouLmaN schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:28:
[...]
Items kwijtraken is wel iets anders dan dit. Als ik jou 800g geef en dan tegen een GM zeg dat jij het gestolen hebt zou ik het dan ook terug kunnen krijgen. Terecht dus dat GM's niets doen, omdat dit niet te controleren is.
[ Voor 7% gewijzigd door reddevil op 01-09-2005 11:31 ]
800g gejat. Iemand die zei dat hij 100g goedkoper kon kopen ivm PVP rank (epic mount kopen). En toen gaf de kerel die epic mount wilde 800g aan hem, scheelde 100gArinen schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:33:
[...]
Mag ik vragen wat daar staat ( beperkt internet)? Gaat het om geld lenen?
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Anoniem: 23522
Ik lees her en der dat er een aantal mensen op dit forum de Razorgore encounter nu toch wel doorhebben. Ik vroeg me af hoe jullie dit dan hebben gedaan? Wat wij doen is de mages laten afschieten door de mages/rogues, terwijl de legionaires worden gekite door de warriors (ronjes rennen & piercing howl), daarnaast zijn er nog wat mensen die dus de dragon om de beurt controleren en de eieren vernietigen. Tenslotte worden de dragonkins gesleeped door druids of constant gefeared door de warlocks. Misschien moeten we de taktiek nog wel verbeteren, maar misschien klopt de taktiek ook niet. Zou iemand de taktiek voor 'gore verder kunnen uitleggen (hier of via een PM?). Zou ons in ieder geval enorm helpen!
Nou, het scheelde 800g, want hij zag ze nooit meer terugFlapmo schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:32:
[...]
800g gejat. Iemand die zei dat hij 100g goedkoper kon kopen ivm PVP rank (epic mount kopen). En toen gaf de kerel die epic mount wilde 800g aan hem, scheelde 100g.
Inderdaad. Als priest heb je bijvoorbeeld een talent die afhankelijk is van een crit op jezelf, en ook kun je dan makkelijk zien dat je spirit tap gained, in plaats van naar 't icoon te moeten kijken. Ook is het handig te zien hoeveel damage een mob op je doet, kun je beter inschatten wat je overlevingskansen zijn.Kaap schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:31:
Het is reuze handig als je abilities hebt die afhankelijk zijn van bijvoorbeeld parry of dodge. Ik heb het puur om te zien wanneer een mob of player dodged om vervolgens overpower los te knallen
Ik weet niet in hoeverre ik geluk heb gehad in UBRS, maar ik heb plenty pickup runs gedaan, en niet een keer in de buurt van een wipe gekomen. Ook niet bij Rend of Drak zelf.DarkShadow schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:07:
Echt een heerlijke groep met wat franse lui (uit canada), geen wipe en alleen maar gecontroleerde acties, was een verademing om mee te spelen na wat crappy ubrs pickup runs.
[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 01-09-2005 12:27 ]
tyr's hand???Hooli-gan schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:29:
[...]
Volgens mij is dat niet bij de Argent Dawn maar bij de BG's. Dan kan je een warmount kopen als je genoeg reputation hebt daar.
Je kan als Human Pala een tijger als mount kopen maardan moet je exalted zijn in Darnassus anders kan je er niet op rijden. Dat kost je veel tijd en geld om dat te bereiken, ik weet er alles van
Was gisteren aan het gold farmen in Tyr's Hand...jeez dat gaat echt snel daar. Fucking fast respawns en ze droppen veel geld, runecloth, grijze items die veel waard zijn en groene items. Was er gisteren met een mage en dat ging lekker vlot.
Wel liepen er veel mensen rond die hetzelfde deden. Heb diverse whispers gehad waar ik niets van begreep. De mage werd er helemaal gek daar van de whispers voor water/food. Leverde wel geld voor hem op. Hij kreeg 1,20 for 2 stacks water
ik kan het nergens vinden op thottbot
enlighten me
Anoniem: 97943
Je kunt inderdaad een epic mount voor 800g kopen. Het enige dat je er voor nodig hebt is honored reputation en pvp rank 3+.Flapmo schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:32:
[...]
800g gejat. Iemand die zei dat hij 100g goedkoper kon kopen ivm PVP rank (epic mount kopen). En toen gaf de kerel die epic mount wilde 800g aan hem, scheelde 100g.
Het is ongeloofelijk dat er nog steeds domme mensen zijn die 800g aan een vreemde geven.
Ben ik compleet met je eens. Maar veel mensen geilen te veel op de sets. Al dan niet tier 0 of 1. (Of 2kEv4h schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:26:
[...]
De meeste DM drops ownen de sets dus echt hard
Ik weet zeker dat als je je backwood helm, leggings of destruction, ogre forged hauberk etc etc hebt je niet eens meer aan je beaststalker set denkt
Voor mijn mage ben ik voor allemaal items gegaan die + damage opleveren. Ik lever er wel redelijk wat stats voor in, maar dat is het waard
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ligt in Eastern Plaguelands. Helemaal rechtsonderin.BitByter schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:38:
[...]
tyr's hand???
ik kan het nergens vinden op thottbot
enlighten me
Verder is bloodscalp weer oke en tyr's hand the place to be tijdens het wachten op een AV plaatsje... oh en mages betaal ik daar ook maar wat graag een goldstuk voor 20 crystal water... scheelt me veel downtime en geld als ik enriched mana buscuit of alterac spring water moet kopen...
Deze plek is te koop.
Ach ik zit bij je in de guild, dus dat vertrouwen had ik wel. En trouwens het was *maar* 200 goldBitByter schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:31:
er zouden bij mij ook maar weinig mensen zijn die ik zoiets toevertrouw.
de meeste mensen vertrouwen mij wel iig
ik moest laatst voor iemand effe in de gate houden terwijl hij op vakantie was, of de ace of " naamvergeten " in de auctionhouse terecht kwam.
hij heeft me toen 200 goud gegeven om dat ding aan te schaffen.
later heb ik 'm gewoon z'n geld teruggegeven
Maar ik ben wel blij dat ik die Ace of elementals uiteindelijk voor 27 gold heb kunnen kopen...
Netjes alles doorgegeven en een Glowing brightwood staff met +22 int enchant voor terug gekregen. Tis wel zo dat we elkaar door en door vertrouwen, ik zou hem bij wijze van spreken mijn inlog gegevens doorgeven. Overigens heeft hij ook een keer 250 goud bij een andere guildy achter gelaten, met een boodschappenlijst voor tijdens zijn vakantie.
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Stop daar maar mee. Wij deden ook eerst de kite strategie, maar die is veel lastiger dan de kill strategie. Wij killen Legionaires/mages, Mages hoogste prioriteit. Minstens 1 warrior per hoek. Mage sheeped de add te veel.Anoniem: 23522 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:33:
Ha mensjes,
Ik lees her en der dat er een aantal mensen op dit forum de Razorgore encounter nu toch wel doorhebben. Ik vroeg me af hoe jullie dit dan hebben gedaan? Wat wij doen is de mages laten afschieten door de mages/rogues, terwijl de legionaires worden gekite door de warriors (ronjes rennen & piercing howl), daarnaast zijn er nog wat mensen die dus de dragon om de beurt controleren en de eieren vernietigen. Tenslotte worden de dragonkins gesleeped door druids of constant gefeared door de warlocks. Misschien moeten we de taktiek nog wel verbeteren, maar misschien klopt de taktiek ook niet. Zou iemand de taktiek voor 'gore verder kunnen uitleggen (hier of via een PM?). Zou ons in ieder geval enorm helpen!
Hunters/Druids/Warlocks CC dragons. Als er te veel draken zijn staat er bij ons een pala op het podium die telkens een draak selecteerd die de controller dan kan sleepen.
Duidelijker is het filmpje van onze eerste kill:
PC vs Razorgore
Een Prot/Retri pala, Priest, Mage, Prot Warrior, Holy Paladin en een Resto Druid. We zijn helemaal tot Drak gekomen maar daar whipede we helaas
Ik denk dat we voor drak een hunter extra moeten mee nemen om hem de hele kamer door te kiten terwijl de rest de adds killed
Als we de hele run af hebben zal ik wel mooi filmpje posten, want ik vind het toch best knap van ons
(elke baas behalve egg boss, want daar hebben we te weinig AOE voor denk ik
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Wel als blizzard kijkt naar de personen die betrokken zijn en hij ziet dat degene die de 800gold bijzig heeft dan halen ze dat gewoon uit zijn profiel. Degene waar het geld van is krijgt er gewoon weer 800gold bij. Ze kunnen gewoon iets uit je profiel halen of er weer bij doen indien nodig.robobeat schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:37:
geloof maar dat als hij het geld terug krijgt van blizzard hij dik gecontrolleerd gaat worden of hij ineens niet nog eens 800g krijgt van iemand, en dus ineens rond loopt met 1600g (ofwel een set-up)
De persoon die zo mooi toegeeft dat hij gestolen heeft mogen ze van mij wel een paar dagen een ban geven, gewoon zeer hard optreden, ook omdat hij het zelf toegeeft.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Anoniem: 27963
Correct me if I'm wrong maar het lijkt mij dat Drakk toch wel heel erg immune is voor kites...Wiebbe schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:47:
Gister voor het eerst een UBRS guild only run gedaan. Nou is dat normaal niet zo spannend ware het niet we maar met ze 6en zijn
Een Prot/Retri pala, Priest, Mage, Prot Warrior, Holy Paladin en een Resto Druid. We zijn helemaal tot Drak gekomen maar daar whipede we helaas
Ik denk dat we voor drak een hunter extra moeten mee nemen om hem de hele kamer door te kiten terwijl de rest de adds killed
Als we de hele run af hebben zal ik wel mooi filmpje posten, want ik vind het toch best knap van ons
(elke baas behalve egg boss, want daar hebben we te weinig AOE voor denk ik)
[ Voor 149% gewijzigd door Tranzity op 01-09-2005 14:53 ]
geen idee, maar het idee is meer om drakki de kamer rond te laten rennen achter de hunter aan terwijl de hunter aspect of the cheetah rond rent. Misschien gewoon richting de beast zodat de rest de 2 adds af kunnen maken. mocht drakk te ver komen, feign death en opnieuw.Anoniem: 27963 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:37:
[...]
Correct me if I'm wrong maar het lijkt mij dat Drakk toch wel heel erg immune is voor kites...
Maar ja, dit moeten we nog uitwerken
Ik heb er erg veel hoop ik dat we het halen
Anoniem: 143011

Ik ben te dom voor woorden, zat in een raidgroup

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 143011 op 01-09-2005 16:03 ]
leuk idee, heeft alleen wat nadelen.Wiebbe schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:54:
[...]
geen idee, maar het idee is meer om drakki de kamer rond te laten rennen achter de hunter aan terwijl de hunter aspect of the cheetah rond rent. Misschien gewoon richting de beast zodat de rest de 2 adds af kunnen maken. mocht drakk te ver komen, feign death en opnieuw.
A: 1 hit met je Aspect of the Cheetah aan en je bent er geweest (daze ftw)
B: feign death zou dan nice zijn, ik hoop voor je dat deze niet wordt geresist.
C: als je feign death gebruikt, wie vangt hem dan op? healers? die hem waarschijnlijk wel op hun krijgen wegens dat vele geheal.
al met al niet ff gedaan.
mja, ik denk dat een mage nog beter kan kiten dan een hunter op Drakki, want hij is toch best behoorlijk immune voor concussive shot, en hij rent dwars door een trap heen. Frost nova werkt daarentegen prima, we hebben een mage tijden geleden de laatste 20% van Drakki laten maintanken (ook omdat de MT al dood was, maar dat terzijdeAnoniem: 27963 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:37:
[...]
Correct me if I'm wrong maar het lijkt mij dat Drakk toch wel heel erg immune is voor kites...
Wegrennen heeft in zoverre zin dat hij een tijdje geinteresseerd in je blijft, maar als je te ver wegrent scheurt hij met een noodgang terug naar de groep, en raad eens wie er dan het hoogst op zijn aggrolijstje staat? Precies, de healers, aangezien niemand anders ook maar iets tegen hem gedaan heeft.
[ Voor 21% gewijzigd door Blistimo op 01-09-2005 16:14 ]
Maar het idee om een mage hem te laten kiten is niet erg gek. Ik heb van onze MT begrepen dat drakkie een 5sec immobilize skill heeft dus dat word blessing of freedom op de mage spammen.
Maar ja, met 6 man is het sowieso geen eitje dus dat het moeilijk word wist ik al
We zijn er eigelijk aan begonnen omdat we alles nogal saai beginnen te vinden, alle instances erg vaak gerunned en voor de items hoeven we het ook niet meer te doen. Daarom kwamen we op het idee om een UBRS run te doen met weinig members. Beetje naar aanleiding van het filmpje van een Hunter en Priest die Dm North soloen.
Maar ja, ik laat nog wel weten hoe het gaat lukken
moet je er wel even bij zeggen dat zij verschillende keren het loodje hebben moeten leggen. Dan nog, zeer zeker geen slechte prestatie.Wiebbe schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:26:
tja, ik heb drak nog nooit gedaan als hunter zijnde dus ik had geen idee hoe erg hij alles resist daarvan.
Maar het idee om een mage hem te laten kiten is niet erg gek. Ik heb van onze MT begrepen dat drakkie een 5sec immobilize skill heeft dus dat word blessing of freedom op de mage spammen.
Maar ja, met 6 man is het sowieso geen eitje dus dat het moeilijk word wist ik al
We zijn er eigelijk aan begonnen omdat we alles nogal saai beginnen te vinden, alle instances erg vaak gerunned en voor de items hoeven we het ook niet meer te doen. Daarom kwamen we op het idee om een UBRS run te doen met weinig members. Beetje naar aanleiding van het filmpje van een Hunter en Priest die Dm North soloen.
Maar ja, ik laat nog wel weten hoe het gaat lukken
je hebt mij niet horen zeggen dat wiij ook niet hebben gewhipedrobobeat schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:32:
[...]
moet je er wel even bij zeggen dat zij verschillende keren het loodje hebben moeten leggen. Dan nog, zeer zeker geen slechte prestatie.
Maar zij droegen ook dikke epic items toen ze dat deden, terwijl bij ons alleen de warrior in stukken might rond loopt
ha ha ha lol, ik heb zwaar te doen met de hunter die dat moet gaan uitvoeren ^^, hoewel ik het best zou willen proberen.Wiebbe schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:54:
[...]
geen idee, maar het idee is meer om drakki de kamer rond te laten rennen achter de hunter aan terwijl de hunter aspect of the cheetah rond rent. Misschien gewoon richting de beast zodat de rest de 2 adds af kunnen maken. mocht drakk te ver komen, feign death en opnieuw.
Het idee is leuk, maar een paar dingen:
- Als je geraakt wordt met aspect of the cheetah aan dan loop je op 50% snelheid, geen optie dus.
- Drakk loopt dan sneller, hunter gaat dus gemept worden.
- De meeste hunter builds zijn pure dps, wat betekent dat ze nauwelijks meer HP hebben dan een mage, ze hebben nooit een def hoger dan 300, en de armor is (hoewel mail) gewoon _laag_ want geen shield.
- Feign Death wordt errug vaak geresist tegen bosses (eigenlijk niet bruikbaar, je kunt er iig _zeker_ niet op rekenen tegen drakk ^^)
- Zelfs als het rondrennen lukt is het lastig om aggro vast te houden.
- een heal betekent directe aggro op de priest.
Wat kun je proberen met deze taktiek (hunter):
- eerste de pet op drakk, waarbij de hunter deze kan healen (healers helpen _niet_ want dat is asap aggro).
- hunter slaat zelf ook wat om na de dood van pet aggro te hebben.
- pet dood --> swiftness potion en rennen, jumpshots om aggro te houden (we hebben taunt-schot^^)
- wanneer de potion is uitgewerkt wordt het echt problematisch (als het dat niet al was). FD kan maar dropt _alle_ aggro, je weet dus niet waar drakk dan heengaat maar zeer waarschijnlijk een healer. Bovendien wordt FD zeer waarschijnlijk geresist.
Ik denk dat andere taktieken meer resultaat boeken maar inventief is het wel, jammer dat ik op een andere server zit, want ik had het zekers wel willen proberen ^^
Zo doen wij het all the time. Werkt perfect. Gewoon een shot op Drakki en rennen voor je leven richting de kamer van The Beast. Daar FD en drakki loopt weer terug. Mochten ze nog niet klaar zijn met de adds (meestal wel), pull je drakki gewoon nog een keer daarheen.robobeat schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:09:
[...]
leuk idee, heeft alleen wat nadelen.
A: 1 hit met je Aspect of the Cheetah aan en je bent er geweest (daze ftw)
B: feign death zou dan nice zijn, ik hoop voor je dat deze niet wordt geresist.
C: als je feign death gebruikt, wie vangt hem dan op? healers? die hem waarschijnlijk wel op hun krijgen wegens dat vele geheal.
al met al niet ff gedaan.
Dat is bij ons ook de standaard procedure, gaat (bijna) altijd goed. Als er geen hunter beschikbaar is, is iemand anders het haasje (hoewel dat met 6 man wat vervelend isHooli-gan schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:52:
[...]
Zo doen wij het all the time. Werkt perfect. Gewoon een shot op Drakki en rennen voor je leven richting de kamer van The Beast. Daar FD en drakki loopt weer terug. Mochten ze nog niet klaar zijn met de adds (meestal wel), pull je drakki gewoon nog een keer daarheen.
Wel leuk, ik ga het eens voorstellen in onze guild ^^
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 01-09-2005 17:29 ]
Levensmoe?Wiebbe schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:54:
geen idee, maar het idee is meer om drakki de kamer rond te laten rennen achter de hunter aan terwijl de hunter aspect of the cheetah rond rent.
Anoniem: 41820
Ik draag wel setitems, en ik crit met shadowbolt voor 1800Mojo schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:44:
[...]
Ben ik compleet met je eens. Maar veel mensen geilen te veel op de sets. Al dan niet tier 0 of 1. (Of 2)
Voor mijn mage ben ik voor allemaal items gegaan die + damage opleveren. Ik lever er wel redelijk wat stats voor in, maar dat is het waard. Als ik 3 groene crappy items er bij draag zit ik op + 200 damage. En dat is véél
Frostbolt hits van ~650 en hoogste crit tot nu toe is 1391. Standaard raak je niet eens de 1000, wellicht 950. En dankzei mijn build (meerdere mages hebben die hier) kan ik lang blijven casten en ook hard
. Ik hou het full buffed een minuut of 5 uit met frostbolts nuken zonder potions of iets dergelijks.
Ok, dat is wel met Curse of shadow
Het idee is dat je een aimed shot op Drak doet en dat de rest van de groep de 2 adds aanvalt op dat moment. Dan ren je met aspect of the cheetah de kamer uit en zorg je dat je hem ruim voor blijft, maar niet TE ver. Op een gegeven moment ben je dan een eind weg gerend, ik stop meestal bij een halletje waar trappen op uit komen allemaal, en daar feign je. Aangezien hij niet in de buurt is werkt dat eigenlijk altijd wel. Op dat moment gaat hij terug naar de groep en hebben zij rond de 45-60 seconde gehad om de adds te killen voor Drak terug is. Jij rent er als hunter achteraan en gaat helpen
Anoniem: 57857
Zoja plz add Bomen zijn Relaxed aub bij het volgende topic. BZR zit op Bloodscalp en we zitten nu op circa 80 members. GM: Boes / Mehamana Website: bomen.wyger.nl
Horde of scum sucking Alliance?Anoniem: 57857 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:32:
Is er nog ruimte voor een leuke NL / BE guild in de startpost?
Zoja plz add Bomen zijn Relaxed aub bij het volgende topic. BZR zit op Bloodscalp en we zitten nu op circa 80 members. GM: Boes / Mehamana Website: bomen.wyger.nl
Fiery War Axe http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=870
Ik ontdekte de achteringang van ulduman gisteren en loote dit van een mobje vlak voor de instance : P
Voordat ik naar LBRS ging even AH checken, en wat vind ik daar? Plans: Arcanite Reaper http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12838 voor 25g buyout
Recipe: Transmute Undeath to Water http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13486
vandaag geloot in LBRS
Pattern: Robe of the Archmage http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14513
ongeveer 5 minuten na bovenstaand item in LBRS geloot
* ImdaMned is een blije troll mage
epic mount, here I come !!!
*bovenstaand natuurlijk op het altijd gezellige en laggy bloodscalp*
Waar de lag werkelijk eindeloos is momenteel...ImdaMned schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:08:
Agree to disagree... | Sort that one out!
Anoniem: 153803
ben maar gestopt maar vind het eigelijk niet kunnen
Anoniem: 108648
damn niceeeeee, zeker die robe is je gegund al wil je nu zeker weer ingredientenImdaMned schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:08:toon volledige bericht
omg, hoeveel geluk kan je hebben...
Fiery War Axe http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=870
Ik ontdekte de achteringang van ulduman gisteren en loote dit van een mobje vlak voor de instance : P
Voordat ik naar LBRS ging even AH checken, en wat vind ik daar? Plans: Arcanite Reaper http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12838 voor 25g buyout
Recipe: Transmute Undeath to Water http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13486
vandaag geloot in LBRS
Pattern: Robe of the Archmage http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14513
ongeveer 5 minuten na bovenstaand item in LBRS geloot
* ImdaMned is een blije troll mage
epic mount, here I come !!!
Heb ook tracert gedaan en uiteraard weer timeouts bij dat telia.net
Snap niet dat dat Telia.net nog mag bestaan, zo vaak problemen.

Greetz van nagini de mage , Elfrix de rogue =)
En die hunter trick is zo makkelijk een kind doet bijna de was ,
De kunst is gewoon om je pet te gebruiken .
Send pet to drak.
Cheetah en lopen met die handel , bij deuropening pet terug roepen .
Drak volgt en warriors hebben genoeg tijd om agro te trekken .
doe je dit niet zo en doet een hunter bv gelijk aimed shot en begint te rennen , trek hij de 2 addons ook aan en dat kan knap vervellend aflopen .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Dat is makkelijk te counteren met een Distracting Shot van andere hunters, of een warrior's charge, dus dat is het probleem niet echt.rhermans schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:15:
doe je dit niet zo en doet een hunter bv gelijk aimed shot en begint te rennen , trek hij de 2 addons ook aan en dat kan knap vervellend aflopen .
There is no magic.
Anoniem: 41820 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:44:
[...]
Ik draag wel setitems, en ik crit met shadowbolt voor 1800
Ok, dat is wel met Curse of shadow

Mijn laatste crit. Normaliter zonder buffs en potions kan ik critten voor 2500. Ben erg benieuwd wat voor crits ik haal. Maar dat test ik wel bij ragnaros.
Het is wel een beetje een gimped build is voornamelijk gericht op constante dps voor lange tijd.
[ Voor 10% gewijzigd door DRaakje op 01-09-2005 23:18 ]
(dropte wel nog een Nightslayer Belt in die 20 minuten binnen)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hmm gebruik je een Compilatie of heb je die mods zelf samen gesteld?DRaakje schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:46:
[...]
[afbeelding]
Mijn laatste crit. Normaliter zonder buffs en potions kan ik critten voor 2500. Ben erg benieuwd wat voor crits ik haal. Maar dat test ik wel bij ragnaros.
Het is wel een beetje een gimped build is voornamelijk gericht op constante dps voor lange tijd.
Ik herken die compilatie (als het dat is) nml niet.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Anoniem: 86074
Hoe kom je achter het IP-address van je server? Het IP-address naar de buitenwereld om wel te verstaan? Heb je wel eens een traceroute erdoorheen zien gaan? Traceroute / Pings kunnen zo geblocked worden door een firewall (of ACLs).Kaap schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:38:
Emerald Dream kan ik niet eens 5 minutes ingame blijven. Op offi forums loopt topic over lag issues door Thundgot en hij vraagt om tracerts.
Heb ook tracert gedaan en uiteraard weer timeouts bij dat telia.net
Snap niet dat dat Telia.net nog mag bestaan, zo vaak problemen.
Anoniem: 29882
Daar kan je je pensioen mooi mee complimenteren.ImdaMned schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:08:
omg, hoeveel geluk kan je hebben...
vandaag geloot in LBRS
Nee.. geweldig! Ik zit als lvl60 player ook echt te wachten op full rest creditwow-europe.com
We will be adding full rest credit on all characters as compensation for the inconvenience. This will be added during the maintenance Wednesday September 7th, meaning all characters will have full rest bonus when they log in after the maintenance.

Gisteren heel de avond alle servers er uit gelegen en vandaag zoveel lag dat het gewoon suicide was om iets aan te vallen. En nu krijg ik 2x zo hard 0 xp erbij!
Eey draakje,DRaakje schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:46:
[...]
[afbeelding]
Ik zie jou screenie en ik wil ff weten welke mods jij gebruikt ik zie door de bomen het bos namelijk niet meer.
waar het mij om gaat is
# Hoe je part/raid wordt weergegeven
#De Health & mana balk + action buttons in het midden van je sherm
# Timers onder je buffs.
# Het health & mana/energy rage balkje van je enemy boven zijn hoofd.
dan nog een vraag als je het niet erg vind.
hoe kan jij met frostbolt critten tot 2000+ ik ben zelf ook een frostmage lvl 60 100% frost
en ik haal crits van 1040 max.
is het je gear of heb ik me talents toch niet goed verdeeld?
alvast bedankt,
Davidita
Magezz @ Vashj
Blizzard vroeg iedereen een trace te doen naar eu.logo.worldofwarcraft.com, zodoende dus.Anoniem: 86074 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:06:
[...]
Hoe kom je achter het IP-address van je server? Het IP-address naar de buitenwereld om wel te verstaan? Heb je wel eens een traceroute erdoorheen zien gaan? Traceroute / Pings kunnen zo geblocked worden door een firewall (of ACLs).
# Perl Unit FramesDavidita schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:53:toon volledige bericht
[...]
Eey draakje,
Ik zie jou screenie en ik wil ff weten welke mods jij gebruikt ik zie door de bomen het bos namelijk niet meer.
waar het mij om gaat is
# Hoe je part/raid wordt weergegeven
#De Health & mana balk + action buttons in het midden van je sherm
# Timers onder je buffs.
# Het health & mana/energy rage balkje van je enemy boven zijn hoofd.
dan nog een vraag als je het niet erg vind.
hoe kan jij met frostbolt critten tot 2000+ ik ben zelf ook een frostmage lvl 60 100% frost
# dunno maar zit ook in insomniax dacht ik
# Buff Timers
# Perl Targetframes (onderdeel van Perl Unitframes pakket)
+DMG gear, VEEL + dm gear + Arcane Mind volgens mij ^^
edit:
Punt 2: kan ook flexbar zijn, maar ik kan het niet goed genoeg zien ivm de reso van de screenshot
[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 02-09-2005 08:58 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
/mierenneuker-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 07:07:
[...]
# Perl Unit Frames
# dunno maar zit ook in insomniax dacht ik
# Buff Timers
# Perl Targetframes (onderdeel van Perl Unitframes pakket)
+DMG gear, VEEL + dm gear + Arcane Mind volgens mij ^^
Arcane Power
Wat ook nog mogelijk kan zijn dat er gebruik word gemaakt van Arcane Elixer / Greater Arcane Elixer
dat bedoel ikArinen schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:58:
[...]
/mierenneuker
Arcane Power
Wat ook nog mogelijk kan zijn dat er gebruik word gemaakt van Arcane Elixer / Greater Arcane Elixer
mja volgens mij hebben elixers een groen flesje als buff icon
en ik weet niet of ToEP ook een buff icon geeft, want die kan ook nog gebruikt zijn
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Leuk voor de stats...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Misschien met curse of elements, van een lock? Of in elk geval die curse waarbij frost dmg increased isDavidita schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:53:
[...]
oh nvm. Had et plaatje niet gezien
[ Voor 13% gewijzigd door admiral866 op 02-09-2005 09:23 ]
Heb net ook even gekeken naar het plaatje ( altijd fijn ff link op schrijven en naar pc met volledig inet toegang te lopenadmiral schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:20:
[...]
Misschien met curse of elements, van een lock? Of in elk geval die curse waarbij frost dmg increased is
oh nvm. Had et plaatje niet gezien

Ik zie alleen maar Arcane power, zal vast en zeker flink wat Arcanist / Netherwind gear hebben
57, nog 3 leveltjes te gaan
WPL Zuigt! Je word de hele tijd achterna gezeten door mages en andere vervelende horde. Als ik geen stealth had, was dit gebied totaal onbegaanbaar, echt. Heb een aantal cauldron en "light the towers" quests kunnen doen, maar toen stond er dan ook 20 horde op me te wachten in chillwind camp. Tijd om te hearten dus.
Nu was ik eindelijk hard op weg te sparen voor een goed wapen zodra ik er eentje vind, (zit al aan de 100g, whoehoe) krijg ik een quest voor een key naar scholomance, kost me dat 15 goud om die sleutel te laten maken in Tanaris
Volgens mij is dat CritLine.ReCreator schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:08:
Ik ben ook wel benieuwd naar de mod van Draakje die de records bijhoud
Leuk voor de stats...
Die key hoef je als rogue niet te laten maken hoor, mits je lockpicking skill hoog genoeg isHTT-Thalan schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:39:
.. krijg ik een quest voor een key naar scholomance, kost me dat 15 goud om die sleutel te laten maken in Tanaris
Ik vind de quests for WPL en EPL weinig aan, en ik vind het saaie gebieden. Ik heb danook een sterke voorkeur voor Winterspring. Ben je daar al geweest? Ik heb de laatste x levels daar gegrind op de ghosts rond het bevroren meer.HTT-Thalan schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:39:
*Dingderdedingdingding*
57, nog 3 leveltjes te gaan
WPL Zuigt!
Je kunt daar komen vanuit Felwood, door een Tunnel met Furbolgs. Die zijn in eerste instantie Hostile, maar je kunt deadwood furbolgs killen om faction te krijgen met de Timbermaws. Ik raad je aan GEEN timbermaws te killen. Je kunt ook gewoon door de tunnel stealthen en dan de flightpath pakken in Everlook.
Daarnaast kun je die deur openen met engineering (powerful seaforium charge), en sowieso heeft over het algemeen wel iemand de key, vooral nu Andorhal gefixed is. Ik heb maar een deel van die questline gedaan voor de XP, en heb 'em gedropped toen ik 60 werd.Phantom schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:42:
Die key hoef je als rogue niet te laten maken hoor, mits je lockpicking skill hoog genoeg is
[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 02-09-2005 09:45 ]
Oh jawel, dat ken ik zeer goed, heb er mijn 56 en 57 bij elkaar gegrind. Winterfall Firewater ftw!Hydra schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:44:
[...]
Ik vind de quests for WPL en EPL weinig aan, en ik vind het saaie gebieden. Ik heb danook een sterke voorkeur voor Winterspring. Ben je daar al geweest? Ik heb de laatste x levels daar gegrind op de ghosts rond het bevroren meer.
Je kunt daar komen vanuit Felwood, door een Tunnel met Furbolgs. Die zijn in eerste instantie Hostile, maar je kunt deadwood furbolgs killen om faction te krijgen met de Timbermaws. Ik raad je aan GEEN timbermaws te killen. Je kunt ook gewoon door de tunnel stealthen en dan de flightpath pakken in Everlook.
Ik moest vanuit WS een boek naar EPL brengen dus vandaar, ik deed er gelijk wat quests als ik toch in de buurt was. Goeie tip van phantom btw
Paar dagen terug stond er een assasination blade op de AH voor 100g buyout, maar de verkoper wilde me wel matsen voor 80, zodra hij uit WSG kwam. Dat duurde 3 kwartier en toen hij eruit kwam kocht iemand het op buyout
En voor de julie's dagger die iemand anders aanbood maar waar ik mee wachtte omdat ik eerst wilde weten of ik dat ass.blade te pakken kreeg, was daarna ook al verkocht
Zo kom ik natuurlijk nooit aan een goede offhand. We hebben een transmuter in de guild die gratis wil transmuten voor me, ivm de heartseeker, maar die arcane crystal kosten 22g per stuk op AH
Rich Thorium Veins, dus je hebt mining nodig.HTT-Thalan schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:48:
[...]
Iemand een idee waar ik die kan grinden?
Phantom schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:50:
[...]
Rich Thorium Veins, dus je hebt mining nodig.
Dat word dus een miner in de guild lief aankijken of mijn alt op mining levelen
Ik doe het eerste wel, mijn alt is al vrij ver met enchanting en tailoring.
Ik verdien een leuk zakcentje bij met het verkopen van ungoro soil, en hier en daar een blauw of green item, of de greys uit WS vendorren, maar echt hard gaat het nog niet. Ik heb 300/300 LW maar de items die ik kan maken, daar is de AH al mee overspoeld. Waar zou ik nu nog eens echt goed mee kunnen verdienen? Ik kan wel devilsaur items gaan maken maar ik ben niet de enige die ze aanbied (helaas) en solo'en gaat slecht, ik kan alleen de 54 elite's aan en die kosten me bijna al mijn cooldowns
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel miners in je guild zijn die zo maar even arcane crystals weg gaan geven. Ik geef veel weg, maar 20 gold gaat me toch iets te ver. Arcane Crystals die ik mine laat ik transmuten, heb een aardige stock arcanite nu, maar die ga ik niet zo maar even inleveren.HTT-Thalan schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:57:
Dat word dus een miner in de guild lief aankijken of mijn alt op mining levelen
Raw materials leveren eigenlijk altijd meer op dan geproduceerde goods. Ik zou dus het spul dat je skinned gewoon verkopen. Ik verdien ook vooral op de Thorium die ik mine, en de Runecloth en items die ik loot.HTT-Thalan schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:57:
Ik verdien een leuk zakcentje bij met het verkopen van ungoro soil, en hier en daar een blauw of green item, of de greys uit WS vendorren, maar echt hard gaat het nog niet. Ik heb 300/300 LW maar de items die ik kan maken, daar is de AH al mee overspoeld. Waar zou ik nu nog eens echt goed mee kunnen verdienen? Ik kan wel devilsaur items gaan maken maar ik ben niet de enige die ze aanbied (helaas) en solo'en gaat slecht, ik kan alleen de 54 elite's aan en die kosten me bijna al mijn cooldowns
[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 02-09-2005 10:21 ]
Lekker! Blauwe BoE items vinden is altijd erg fijn. Tijdje terug nog een blauwe BoE gun gevonden, bracht 80 gold op op de AH.TomSmit82 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:20:
Gisteren een erg productief dagje gehad, was op Al'Akir beetje aan het grinden in Azshara (ondanks the latency van 500~2000) in 45 min, had ik 2 green staffs terwaarde van ruim 4g, een paar trash items van 1g, 3 black pearls, 1 golden pearl (welke voor zo'n 19g over de AH gaan) en Wand of Allistarj voor 30g op de AH
Dit topic is gesloten.