lol vergat stukje zondag mee te tellen:Probbertinho schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:33:
[...]
Zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag zijn 6 dgn. De 7e dag wordt hij gereste en kun je dus weer opnieuw beginnen.
Het klopt dus wat er gezegd is (zoals ik vele posts hierboven al zei).
Welke addons raden jullie me aan? Ik speel WoW pas een volle week echter wil wat addons installen......
De volgende twee spraken me wel aan, is het iets?
Titan Panel http://www.wowwiki.com/Titan_Panel
Map Notes http://www.wowwiki.com/Map_Notes
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Hoe installeer ik die eigenlijk? Ik kan dat namelijk nergens vinden. Moet ik gewoon die mappen in de WoW directory dumpen?Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:48:
ja dat zijn must haves
Daarnaast zijn handig:
http://www.lowlandslegion...d916db7cf039348d36814f84a
WoW -----> Interface -------> AddOns.Pedr0 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:53:
[...]
Hoe installeer ik die eigenlijk? Ik kan dat namelijk nergens vinden. Moet ik gewoon die mappen in de WoW directory dumpen?
Als je het in die map dumpt, dan komt het helemaal goed.
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
als je ctmod neemt, heb je meteen ook een heleboel handige mods erbij, en makkelijk te configureren (www.ctmod.net)
atlas is ook handig
atlas is ook handig
[ Voor 18% gewijzigd door reddevil op 30-08-2005 15:09 ]
addons zijn persoonlijkPedr0 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:43:
Welke addons raden jullie me aan? Ik speel WoW pas een volle week echter wil wat addons installen......
Maar zeer aan te raden is:
Allinoneinvetory (alle bags als 1)
Gatherer (kan je al eerder geloote herbs/veins/chests op de map en minimap zien)
AlphaMap (een doorschijnende map in beeld die niet alles cancelled met waar je mee bezig was, zoals de normale map wel doet)
BuffTimers (kan je alle buffs tot op e seconde nauwkeurig zien hoe lang ze nog duren, zonder met je muis er overheen te hooveren)
MonkeyQuest (een extra quest dialog met level info en veel compacter dan de normale)
En er zijn bakken met specifieke addons voor classes.
Kijk ook op http://curse-gaming.com/mod.php daar staan er ook veel.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
kijk ook even bij de class specific mods, ik als hunter heb bv erg veel aan petfeed en petattack etc.
Verder zijn er nog veel manieren om je balken totaal anders in te delen, bij veel compilaties zit dit er ook in. Dat vind ik voor mezelf het belangrijkste omdat je dan werkelijk je interface kan indelen zoals je het zelf wilt.
Verder zijn er nog veel manieren om je balken totaal anders in te delen, bij veel compilaties zit dit er ook in. Dat vind ik voor mezelf het belangrijkste omdat je dan werkelijk je interface kan indelen zoals je het zelf wilt.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Kan iemand mij uitleggen waar ik moet beginnen met de quest voor Gnome engineering. Ik heb ergens gelezen dat die quest zou beginnen in Booty Bay. Ik heb nu lvl170 met engineering en je zou zo'n quest kunnen doen als je expert bent.
Ben dus een paar dagen terug in Booty Bay geweest en ik heb wel chief engineer Scoot gezien maar ik kon er geen quest beginnen. Kan iemand mij helpen ?
Ben dus een paar dagen terug in Booty Bay geweest en ik heb wel chief engineer Scoot gezien maar ik kon er geen quest beginnen. Kan iemand mij helpen ?
offtopic:
Hoe kan ik het beste zoeken in dit topic ? Als ik iets zoek zie ik bij de resultaten namelijk alleen de eerste regel altijd van de startpost
Hoe kan ik het beste zoeken in dit topic ? Als ik iets zoek zie ik bij de resultaten namelijk alleen de eerste regel altijd van de startpost
zelfs de bom van geddon gaat eraf
erg handig
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Een vraagje tussendoor, ik ben enchanter en ik zou graag willen weten wat redelijke verkoopprijzen zijn voor
-Enchant 2H Weapon - Lesser Impact (+3dmg 2h)
-Enchant Weapon - Striking (+3dmg 1h)
-Enchant 2H Weapon - Impact (+5dmg 2h)
alvast bedankt
-Enchant 2H Weapon - Lesser Impact (+3dmg 2h)
-Enchant Weapon - Striking (+3dmg 1h)
-Enchant 2H Weapon - Impact (+5dmg 2h)
alvast bedankt
Quest begint voor Horde in Ratchet.ProgrammerX schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:09:
Kan iemand mij uitleggen waar ik moet beginnen met de quest voor Gnome engineering. Ik heb ergens gelezen dat die quest zou beginnen in Booty Bay. Ik heb nu lvl170 met engineering en je zou zo'n quest kunnen doen als je expert bent.
offtopic:
alles over professions:
http://forums.worldofwarc...x?fn=wow-professions&t=40
misschien iets voor de startpost ?
http://forums.worldofwarc...x?fn=wow-professions&t=40
misschien iets voor de startpost ?
serieus niet doen echt nietHTT-Thalan schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:01:
[...]
Eerst nog zorgen dat alle high level mensen in onze guild mits ze ze willen, devilsaur armor hebben. Zodra mijn guild voorzien is, ga ik ze en masse grinden en voor dik geld op AH gooien, maar wel ver onder de normale prijs. Er word gemiddel 30g bid en 45g buyout gevraagd, ik gooi er gewoon 5 op voor 25g BO per stukOver 1 level kan ik de level 54 elites wel solo'en, en die fearen ook nog niet. Voordat ik de 55 en 56 elites aankan zal ik toch echt eerst 60 moeten worden. Nu kan ik een 55 elite wel solo doen, maar alleen als hij niet vaker dan 1 of 2 keer feared, en ik heb er prep+dual evasion voor nodig, en dan kan ik maar 1x in de 10 min een saur afmaken, niet efficient dus.
ga het zelfde of er heel iets onder..Want jij doet het voor 25 Bo volgende voor 20 etc etc
op langere termijn heb je er veeeeel meeer aan
[ Voor 6% gewijzigd door SaURoN op 30-08-2005 15:29 ]
Die AddOns map heb ik niet....moet ik die zelf aanmaken dan?robbertinho schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:58:
[...]
WoW -----> Interface -------> AddOns.
Als je het in die map dumpt, dan komt het helemaal goed.
yepPedr0 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:37:
[...]
Die AddOns map heb ik niet....moet ik die zelf aanmaken dan?
Ik ben nog steeds op zoek naar een manier om veel geld te verdienen.
Farmen of wat dan ook.
Ben lvl60 warrior fury build.
Momenteel ben ik in Blasted lands de blackrocks aan het slachten voor de runecloth, het geld en de drops.
Af en toe valt er een groene, of zelfs een blauw item.
Maar het moet veel sneller kunnen..
Farmen of wat dan ook.
Momenteel ben ik in Blasted lands de blackrocks aan het slachten voor de runecloth, het geld en de drops.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Correct me if I'm wrong maar, runecloth kan je dacht ik beter farmen in western/eastern plaguelands.FragNeck schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:39:
Farmen of wat dan ook.
Voor mij is het ook nogsteeds makkelijk om lekker te gaan vissen op Deviate. Verdien er nogsteeds erg goed aan. (je vangt ze in the Barrens Oasis of Wailling Caverns). Je moet er wel http://www.thottbot.com/?i=4710 van maken uiteraard.
[ Voor 21% gewijzigd door Bulligan op 30-08-2005 15:51 ]
Verwijderd
Tyr's Hand in EPL. Op Stormreaver heerst daar ook een non-aggression pact om iedereen rustig te laten grinden, alles 52-58 elite humanoids. Veel runecloth, drops, en nutteloze (grijze) 2-handers die wel 2g per stuk opleveren ^^FragNeck schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:39:
Farmen of wat dan ook.
Ik heb nooit gesnapt waarom die items erin zitten. Geen enkel zichzelf respecterende speler loopt met een Min level 53 req. Grey wapen rond, toch? Iedereen kan een item vinden met stats dat zijn werk vele malen beter doet. En de droprate van grey's is ook niet significant beter dan die van greens. Zelfs in high level content vind je die waardeloze shit! Waar is het goed voor???Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:51:
[...]
Tyr's Hand in EPL. Op Stormreaver heerst daar ook een non-aggression pact om iedereen rustig te laten grinden, alles 52-58 elite humanoids. Veel runecloth, drops, en nutteloze (grijze) 2-handers die wel 2g per stuk opleveren ^^
Waarschijnlijk precies waarom spelers er voor gaan farmen/grinden. Voor het geld. Het leven als lvl 60 is duur. Met die troep die je dan af en toe vindt kun je mooi je bestaan bekostigen.
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Repair kosten : )
Hoe denk je anders uiteindelijk een epic mount / arcanite reaper te kunnen betalen?
Hoe denk je anders uiteindelijk een epic mount / arcanite reaper te kunnen betalen?
Geld natuurlijk.HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:53:
Ik heb nooit gesnapt waarom die items erin zitten. Geen enkel zichzelf respecterende speler loopt met een Min level 53 req. Grey wapen rond, toch? Iedereen kan een item vinden met stats dat zijn werk vele malen beter doet. En de droprate van grey's is ook niet significant beter dan die van greens. Zelfs in high level content vind je die waardeloze shit! Waar is het goed voor???
https://niels.nu
Verwijderd
Idd, voor het geld lijkt me. Maar vanuit roleplaying-standpunt: niet al die scarlets lopen met über-weapons rond, de meeste lopen met troep te slaan (doen ook niet veel damage, behalve die stomme enchanters, kill those firstHTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:53:
[...]
Ik heb nooit gesnapt waarom die items erin zitten. Geen enkel zichzelf respecterende speler loopt met een Min level 53 req. Grey wapen rond, toch? Iedereen kan een item vinden met stats dat zijn werk vele malen beter doet. En de droprate van grey's is ook niet significant beter dan die van greens. Zelfs in high level content vind je die waardeloze shit! Waar is het goed voor???
Grinden in Tyr's werkt trouwens wel beter met party van 2, dan kun je respawns het hoofd bieden, in je eentje kan dat wat lastig blijken... Feign Death ftw
Ik grind daar samen met een mage, zeer effectief.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 16:11 ]
Naar aanleiding van eerdere posts heb ik ook eens besloten om naar een nieuwe (frost/arcane) build te gaan kijken voor mn (eindelijk) lvl 60 gnome mage.
ik zat te denken aan deze build:
Frost Mastery
Improved Frostbolt Rank 5
Ice Shards Rank 5
Improved Frost Nova Rank 1
Piercing Ice Rank 3
Cold Snap Rank 1
Improved Blizzard Rank 3
Arctic Reach Rank 2
Frost Channeling Rank 3
Ice Block Rank 1
Improved Cone of Cold Rank 3
Frost Total: 27
Arcane Mastery
Improved Arcane Missiles Rank 5
Arcane Concentration Rank 5
Improved Arcane Explosion Rank 5
Evocation Rank 1
Improved Counterspell Rank 2
Improved Mana Shield Rank 2
Presence of Mind Rank 1
Arcane Mind Rank 3
Arcane Total: 24
kan iemand me zeggen of ik iets over het hoofd zie of echt verkeerd doe?
ik zat te denken aan deze build:
Frost Mastery
Ice Shards Rank 5
Improved Frost Nova Rank 1
Piercing Ice Rank 3
Cold Snap Rank 1
Improved Blizzard Rank 3
Arctic Reach Rank 2
Frost Channeling Rank 3
Ice Block Rank 1
Arcane Mastery
Improved Arcane Missiles Rank 5
Arcane Concentration Rank 5
Improved Arcane Explosion Rank 5
Evocation Rank 1
Improved Counterspell Rank 2
Improved Mana Shield Rank 2
Presence of Mind Rank 1
Arcane Mind Rank 3
Arcane Total: 24
kan iemand me zeggen of ik iets over het hoofd zie of echt verkeerd doe?
[ Voor 4% gewijzigd door kroeske op 30-08-2005 16:12 ]
Nou ja, de grey's voegen niets toe. Green's hebben ook als functie dat je ze kan gebruiken of veilen op de AH. Grey's hebben die functie niet, en niemand zal ze ooit willen gebruiken, dus veilen is ook geen optie. Als die dingen puur droppen voor het geld, kunnen ze net zo goed de droprate op greens opkrikken en/of de bedragen die van humanoids droppen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:08:
[...]
Idd, voor het geld lijkt me. Maar vanuit roleplaying-standpunt: niet al die scarlets lopen met über-weapons rond, de meeste lopen met troep te slaan (doen ook niet veel damage, behalve die stomme enchanters, kill those first). Vraag je je wel af waarom ze niet allemaal zo'n ding droppen terwijl ze er toch echt mee lopen te rammen ^^
Again, I dare thee, waarom hebben wij grey's
greens opkrikken? nah dan worden die redelijk tot niks waard...HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:11:
[...]
Nou ja, de grey's voegen niets toe. Green's hebben ook als functie dat je ze kan gebruiken of veilen op de AH. Grey's hebben die functie niet, en niemand zal ze ooit willen gebruiken, dus veilen is ook geen optie. Als die dingen puur droppen voor het geld, kunnen ze net zo goed de droprate op greens opkrikken en/of de bedragen die van humanoids droppen.
maar idd vanuit roleplaying standpunt en het geld
Ik ben benieuwd of morgen de anti-warriors patch uitkomt. Mijn hunter alt is inmiddels 27. Als defence nerf er door is ga ik 100% mijn hunter spelen en mag mijn guild op zoek naar een nieuwe MT voor MC.
Verwijderd
--> roleplaying. Je pakt de troep op van degene die je net hebt gekilled. Had hij een mooi wapen, heb jij nu een mooi wapen. Had hij een rukwapen, heb jij nu een rukwapen om te verkopen. Overigens droppen er ook grappige dingen die niet nuttig zijn en ook nog eens geen ruk waard zijn. bv een boek in ZF: "How to serve men"...HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:11:
[...]
Nou ja, de grey's voegen niets toe. Green's hebben ook als functie dat je ze kan gebruiken of veilen op de AH. Grey's hebben die functie niet, en niemand zal ze ooit willen gebruiken, dus veilen is ook geen optie. Als die dingen puur droppen voor het geld, kunnen ze net zo goed de droprate op greens opkrikken en/of de bedragen die van humanoids droppen.
Tjonge jonge jonge. Drama queen. Rogue's hebben ook de nodige nerfs gehad, en daar hoor je ons toch ook niet over klagen? Het is echt niet alsof de warrior opeens kartonnen bordjes draagt hoor.Kaap schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:28:
Ik ben benieuwd of morgen de anti-warriors patch uitkomt. Mijn hunter alt is inmiddels 27. Als defence nerf er door is ga ik 100% mijn hunter spelen en mag mijn guild op zoek naar een nieuwe MT voor MC.
Het betekent gewoon dat je weer een andere manier moet vinden om te winnen. Beetje uitdagend moet het wel zijn natuurlijk. Ik kreeg een nerf op mijn weaponstance mod, +1 sec cooldown. Ja, lastig, maar jammer, ik heb nu een dual dagger build en geef er niet meer om.
Ja, daar heb je wel een punt ja. Jammer dat players killen ook niet een random dropchance van een grey item geeft. Hoeft niet persé een item uit zijn bags te zijn, gewoon een random spawn, kleine beloning voor je moeite. Zou pvp een extra dimensie gevenVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:28:
[...]
--> roleplaying. Je pakt de troep op van degene die je net hebt gekilled. Had hij een mooi wapen, heb jij nu een mooi wapen. Had hij een rukwapen, heb jij nu een rukwapen om te verkopen. Overigens droppen er ook grappige dingen die niet nuttig zijn en ook nog eens geen ruk waard zijn. bv een boek in ZF: "How to serve men"...
tuurlijk komt ie morgen niet, hij's toch ook niet in US alKaap schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:28:
hij is nog niet eens van de test servers af. dus die patch kan nog wel ff duren.
Verwijderd
En warriors hebben +1,5 sec cooldown op weaponswitchHTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:31:
[...]
Tjonge jonge jonge. Drama queen. Rogue's hebben ook de nodige nerfs gehad, en daar hoor je ons toch ook niet over klagen? Het is echt niet alsof de warrior opeens kartonnen bordjes draagt hoor.
Het betekent gewoon dat je weer een andere manier moet vinden om te winnen. Beetje uitdagend moet het wel zijn natuurlijk. Ik kreeg een nerf op mijn weaponstance mod, +1 sec cooldown. Ja, lastig, maar jammer, ik heb nu een dual dagger build en geef er niet meer om.
Verwijderd
did i miss something?Tranzity schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:46:
en mogen geen dual meer gebruiken in instances.
Nou, ik heb anders aardig wat geklaag van jou gezien toen de rogue werd aangepastHTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:31:
[...]
Tjonge jonge jonge. Drama queen. Rogue's hebben ook de nodige nerfs gehad, en daar hoor je ons toch ook niet over klagen? Het is echt niet alsof de warrior opeens kartonnen bordjes draagt hoor.
Valt best meeSjoan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:07:
[...]
Nou, ik heb anders aardig wat geklaag van jou gezien toen de rogue werd aangepast
Als de mages toch bezig zijn met hun builds posten:
Frost Mastery
Ice Shards Rank 5
Winter's Chill Rank 1
Improved Frost Nova Rank 2
Cold Snap Rank 1
Improved Blizzard Rank 2
Arctic Reach Rank 2
Shatter Rank 5
Ice Block Rank 1
Fire Mastery
Impact Rank 5
Ignite Rank 5
Flame Throwing Rank 2
Incinerate Rank 2
Improved Flamestrike Rank 3
Burning Soul Rank 3
Critical Mass Rank 3
Blast Wave Rank 1
Fire Total: 24
Deze build gebruik ik dus voor pvp en MC. Het is wel ff wennen zonder evocation, clearcast, IAE en impr. CS maar het is weer eens wat anders
. Aoe grinden kan, maar vergt wat meer skills.
Frost Mastery
Ice Shards Rank 5
Winter's Chill Rank 1
Improved Frost Nova Rank 2
Cold Snap Rank 1
Improved Blizzard Rank 2
Arctic Reach Rank 2
Shatter Rank 5
Ice Block Rank 1
Fire Mastery
Impact Rank 5
Ignite Rank 5
Flame Throwing Rank 2
Incinerate Rank 2
Improved Flamestrike Rank 3
Burning Soul Rank 3
Critical Mass Rank 3
Blast Wave Rank 1
Fire Total: 24
Deze build gebruik ik dus voor pvp en MC. Het is wel ff wennen zonder evocation, clearcast, IAE en impr. CS maar het is weer eens wat anders
Dit spel rockt behoorlijk, maar het valt me wel op dat er vaak echt botte boeren om je heen wandelen.
Voorbeeld: doe ik (op het moment een lvl 40 Tauren shaman) net een SM/Cathedral run met 2 warriors, een mage en een hunter. De ene warrior roept 'I'll tank' (hij is gebruikt dual wields & berserker stance). Ik probeer netjes te vragen of hij dan in ieder geval een shield en een 1h en defensive stance wil doen, krijg ik meteen een 'lol, ure not a warrior, so shut up, i know my class'. Ik begon al een beetje nijdig te worden nu, en ging met een slecht gevoel de instance in.
De andere warrior wilde per se 1handed en de mage bleef maar pullen, waardoor hij steeds aggro kreeg. De warriors hadden blijkbaar nooit van taunt gehoord en de mage ging dus al twee keer dood in de eerste 10 minuten. Natuurlijk kreeg ik het te horen: 'HEAL FFS', dat soort dingen. 3 of 4 38+ Elites outdamagen mijn heals behoorlijk, legde ik uit, opgevolgd door een 'lol, shaman heal better then priest when correctly specced.' Ik grinnikte maar wat en dacht 'goed nog 1 kans'.
Pulled de warrior 6 mobs uit de cathedral, sterft in 5 seconden, de party wiped in 20 seconden, gilt 'FFS SHAMAN NOOB LEARN HOW TO HEAL!!!!, RESS!!!!'. Nu was de maat vol, ik excuseer me tegenover de aardigere party leden en leave de party.
Krijg ik een lading zeer onaangename whispers van de warrior, die ik op ignore zet. Krijg ik later een whisper van (blijkbaar) zijn guildleader dat ik geblacklist ben door hun guild (ik zit al in een guild nota bene). Nu vraag ik je...
Ik denk, ik ga dan maar wat questen in STV, en ga wat Bloodsail Buccaneers killen. Zie ik een UD priest in nood, hij wordt aangevallen door twee swashbucklers en ik denk 'ik help m even'. Ik kill 1 swashbuckler en heal de priest. Zegt 'ie: 'f%^king noob, that was my kill for a quest'. Meteen op ignore gegooid. Wat is het toch met de houding van sommige mensen...
Zo dat moest er effe uit. Voor de rest, prachtspel.
Voorbeeld: doe ik (op het moment een lvl 40 Tauren shaman) net een SM/Cathedral run met 2 warriors, een mage en een hunter. De ene warrior roept 'I'll tank' (hij is gebruikt dual wields & berserker stance). Ik probeer netjes te vragen of hij dan in ieder geval een shield en een 1h en defensive stance wil doen, krijg ik meteen een 'lol, ure not a warrior, so shut up, i know my class'. Ik begon al een beetje nijdig te worden nu, en ging met een slecht gevoel de instance in.
De andere warrior wilde per se 1handed en de mage bleef maar pullen, waardoor hij steeds aggro kreeg. De warriors hadden blijkbaar nooit van taunt gehoord en de mage ging dus al twee keer dood in de eerste 10 minuten. Natuurlijk kreeg ik het te horen: 'HEAL FFS', dat soort dingen. 3 of 4 38+ Elites outdamagen mijn heals behoorlijk, legde ik uit, opgevolgd door een 'lol, shaman heal better then priest when correctly specced.' Ik grinnikte maar wat en dacht 'goed nog 1 kans'.
Pulled de warrior 6 mobs uit de cathedral, sterft in 5 seconden, de party wiped in 20 seconden, gilt 'FFS SHAMAN NOOB LEARN HOW TO HEAL!!!!, RESS!!!!'. Nu was de maat vol, ik excuseer me tegenover de aardigere party leden en leave de party.
Krijg ik een lading zeer onaangename whispers van de warrior, die ik op ignore zet. Krijg ik later een whisper van (blijkbaar) zijn guildleader dat ik geblacklist ben door hun guild (ik zit al in een guild nota bene). Nu vraag ik je...
Ik denk, ik ga dan maar wat questen in STV, en ga wat Bloodsail Buccaneers killen. Zie ik een UD priest in nood, hij wordt aangevallen door twee swashbucklers en ik denk 'ik help m even'. Ik kill 1 swashbuckler en heal de priest. Zegt 'ie: 'f%^king noob, that was my kill for a quest'. Meteen op ignore gegooid. Wat is het toch met de houding van sommige mensen...
Zo dat moest er effe uit. Voor de rest, prachtspel.
Tsjonge jonge...Kaap schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:28:
Warriors hebben amper wat te klagen gehad man, nu 1 nerf en gelijk maar stoppen met je char ?

Nou, van alle classes is de warrior toch wel de class waar je de minste ''overpowered'' verhalen van hoort, en ook de class waar het minst voor om een nerf gevraagd word. Eerlijk gezegd snap ik deze actie van Blizzard niet, andere classes verdienen het mijn inziens meer om generfed te worden (rogues, shamans anyone?On_E schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:21:
[...]
Tsjonge jonge...
Warriors hebben amper wat te klagen gehad man, nu 1 nerf en gelijk maar stoppen met je char ?
Ik krijg nu een melding dat ze 'out-of-date' zijn??
Yeah...waarom nerfen ze de mages weer eens niet
NERF WARRIORS
@Pedr0: Kan gebeuren, gewoon de nieuwste downen en als er gezegd word dat ze out of date zijn, negeren. Waarschijnlijk werken ze toch wel. Zo niet dan haal je ze weer weg.

NERF WARRIORS
@Pedr0: Kan gebeuren, gewoon de nieuwste downen en als er gezegd word dat ze out of date zijn, negeren. Waarschijnlijk werken ze toch wel. Zo niet dan haal je ze weer weg.
[ Voor 56% gewijzigd door Bulligan op 30-08-2005 17:45 ]
Ooit een mage gespeeld, nee zeker?Hooli-gan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:43:
Yeah...waarom nerfen ze de mages weer eens niet![]()
Dan zou je wel anders miepen. Wij hebben last van superbugs, die echt gefixed moeten worden...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Als een warrior een goeie healer heeft, is die bijna niet dood te krijgen.
Verwijderd
probeer dus nu een scroll te krijgen bij een vendor,maar omdat deze scroll limited is was hij er niet.. wilt dat zeggen dat de vendor een soort van "cooldown" heeft, en zo ja? hoelang duurt dat?
Dat is meestal zo als er een goede healer bij is...blackraid3r schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:01:
Als een warrior een goeie healer heeft, is die bijna niet dood te krijgen.
Verwijderd
hallo, ik heb nu net mijn harde schijf geformatteeerd, hij deed het niet meer
omdat dit wel vaker gebeurt heb ik WoW op een andere partitie gezet, maar nu staat er een nieuwe windows op, en doet WoW het niet meer. voor zo ver ik het weet heeft het te maken met het register, zou iemand weten hoe het weer te maken is zodat het wel weer goed speeltl? ik heb ook niets kunnen vinden met de search. ik hoop dat het te maken is, want ik heb geen zin om het opnieuw te installeren, en de updates weer te downloaden
Verwijderd
Dit is vreemd, want WoW heeft helemaal geen registry entries nodig om te werken. Wat jij deed heb ik al een paar keer gedaan, zonder enig probleem.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:09:
hallo, ik heb nu net mijn harde schijf geformatteeerd, hij deed het niet meeromdat dit wel vaker gebeurt heb ik WoW op een andere partitie gezet, maar nu staat er een nieuwe windows op, en doet WoW het niet meer. voor zo ver ik het weet heeft het te maken met het register, zou iemand weten hoe het weer te maken is zodat het wel weer goed speeltl? ik heb ook niets kunnen vinden met de search. ik hoop dat het te maken is, want ik heb geen zin om het opnieuw te installeren, en de updates weer te downloaden
Ik heb zelfs al de WoW-install van mijn laptop gecopierd naar mijn desktop, en zelfs dat werkte. Als je WoW niet meer werkt dan vrees ik dat je em moet opnieuw installeren.
Als het goed is heb je de patches nog, ik zou die even in een andere dir saven.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:12:
Ik heb zelfs al de WoW-install van mijn laptop gecopierd naar mijn desktop, en zelfs dat werkte. Als je WoW niet meer werkt dan vrees ik dat je em moet opnieuw installeren.
https://niels.nu
Er zijn genoeg problemen die een healer kan krijgen tijdens het healen van de MT.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:06:
probeer dus nu een scroll te krijgen bij een vendor,maar omdat deze scroll limited is was hij er niet.. wilt dat zeggen dat de vendor een soort van "cooldown" heeft, en zo ja? hoelang duurt dat?
Healen is niet alleen maar het groene balkje kijken en zorgen dat die niet te ver omlaag gaat, wat veel mensen denken maar ja...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
heeft er iemand een link naar een site waar ze vaak gebruikte WOW afkortingen uitleggen, en ook dingen zoals ik hier gelezen heb (speccen bijvoorbeeld, of grinden).
Voor de rest heel leerzaam topic voor deze 4 dagen oude wow newbie, super ding
Er kan misschien in de startpost een stukje hierover handelen? met o.m uitleg voor specifieke WOW termen zoals LFM...
Er kan misschien in de startpost een stukje hierover handelen? met o.m uitleg voor specifieke WOW termen zoals LFM...
[ Voor 20% gewijzigd door DrMacabr3 op 31-08-2005 02:42 ]
Hmm met juiste spec en beetje nadenken is het redelijk makkelijk hoor.MrVegeta schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 00:37:
[...]
Er zijn genoeg problemen die een healer kan krijgen tijdens het healen van de MT.
Healen is niet alleen maar het groene balkje kijken en zorgen dat die niet te ver omlaag gaat, wat veel mensen denken maar ja...
Shieldje hier, renew daar. Flash heal hier. Greater Heal daar af en toe een Prayer of Healing, alleen maar zorgen dat je niet overhealt en daardoor aggro trekt. Fade is te laat als je eenmaal aggro hebt.
Mijn eerste keel dat ik een priest speelde, was meteen bij Vaelastrasz en dat is de eerste van de zooi moeilijke bazen in BWL voor Healers.
Het zijn geen specifieke WoW termen, meer algemene MMORPG termenDrMacabr3 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 02:34:
heeft er iemand een link naar een site waar ze vaak gebruikte WOW afkortingen uitleggen, en ook dingen zoals ik hier gelezen heb (speccen bijvoorbeeld, of grinden).
MMORPG Lexicon
Lol knulletje, je begrijpt het gewoon echt niet he?HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:31:
[...]
Het gaat de meeste warriors er niet om dat hun class moeilijker wordt, uitdagender. Het gaat er om dat een aantal items, en nee niet allemaal, zodanig gedaald zijn kwa stats dat de utility van deze items zo laag is geworden dat andere, non-defence items, beter zijn geworden.
Concreet: voor sommige items is de tijd, moeite en gold voor niets geweest.
Begrijp je het nu? Mr. Ubah wtfpwn rogue
Zie commentaar op die thalanOn_E schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:21:
[...]
Tsjonge jonge...
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-08-2005 08:47 ]
Jij draait nog niet al te lang mee met WoW zeker?On_E schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:21:
[...]
Tsjonge jonge...
Warriors zijn een van de hardst generfde classes, en nu nerfen ze niet onze class maar onze items (waar ik ondertussen al 20 dagen /played in heb zitten om die bij elkaar te krijgen, thx blizz)
kEv4h schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:25:
[...]
Jij draait nog niet al te lang mee met WoW zeker?
Warriors zijn een van de hardst generfde classes, en nu nerfen ze niet onze class maar onze items (waar ik ondertussen al 20 dagen /played in heb zitten om die bij elkaar te krijgen, thx blizz)
Lees de ondertitel van Hooligan eens? Hij heeft een undead mage op Daggerspine.jarnotjuh schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:59:
[...]
Ooit een mage gespeeld, nee zeker?
Dan zou je wel anders miepen. Wij hebben last van superbugs, die echt gefixed moeten worden...
Daarnaast lees ik zijn post heel anders dan jij. Misschien is ie onduidelijk, maar ik denk dat
hij juist bedoelde dat ze alles mogen nerfen, maar dat mages buiten schot moeten blijven.
Verwijderd
Hmm. Ik heb een 48 mage en speel dagelijks met een aantal 60 mages. Eerlijk gezegd zou ik zo geen "super"bugs kunnen bedenken. Zou jij een lijstje kunnen maken? Er zijn zeker wel wat bugs en die moeten gefixed worden. Maar mages zijn gewoon vreselijk goed op het moment.jarnotjuh schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:59:
[...]
Ooit een mage gespeeld, nee zeker?
Ik neem aan dat jullie het hebben over de Items die + Defense hebben, aangezien deze worden verminderd. Alleen zie ik het probleem niet waar jullie om klagen. Ik geeft toe het is verveld, maar met de complete Might set kom je al uit op iets van 400 + defense, wat al heel erg veel is en een crit ontvangen van trash mobs in MC kan je op 2 handen tellen.kEv4h schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:25:
[...]
En items verzameld ? een MT krijgt bij ons alle Might die hij niet heeft, dus die verzameling die je had moet al lang bij de NPC liggen. En Arm speced warriors hebben zowiezo niet zoveel + defense gear ( tenzij ze add moeten tanken ofc
Verwijderd
Ik weet dat fear liever niet gebruikt wordt en dat doe ik ook niet. Over de hogere instances kan ik niet oordelen (ben inmiddels lvl 55 trouwens) maar ik weet wel zeker bij eindbazen het soms handig is als je iemand even niet meer ziet-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:18:
[...]
mwoah fear in instance![]()
![]()
op zich kan het handig zijn, maar niet altijd nodig, hooguit bij initiele pull
Ik bedoel ook de initiele pull en als je dat altijd doet, dan kunnen mensen zich daarop ook richten..
Zoveel gebruik ik banishing niet, maar het is wel handig denk ik, want veel mensen staan nog lekker op een demon te hakken die banished is (how F stupid can u be btw
Misschien is het voor een aantal spells gewoon belangrijk dat te doen, bij mage bijvoorbeeld sheep en ice, warlock fear, group fear en banish
Als een Mage namelijk arcane gebruikt, dan zal ik snel een spell doen die arcane resistance sterk verlaagd, als hij ice gebruikt zal ik rain of fire gebruiken.
Als een melee gast aanvalt gebruik ik curse of reckless, cast 1 of 2 curses erbij en val de volgende aan (want meestal wordt er op 2 of 3 plekken tegelijk gevochten. Heb ik iedereen gehad die aggro heeft, dan ga ik naar de eerste terug om hem full damage te geven, maar meestal is de eerste target al dood. ect ect
Verder is het gewoon een kwestie van opletten en goed luisteren en kijken wat de anderen doen.
Ik let ook wel op, maar het is sowieso een extra maatregel[...]
Luie prutser
Healers letten op HP van iedereen, iedereen let op Mana van healers en mage
simpele regel
[...]
niet horen, oplettenbovendien in instances is het om de group/2 groepen gewoon standaard mana break
Aha, dat verklaart dus waarom ik daar een macro voor gemaakt heb
Het komt nog veel te vaak voor dat er mensen zijn die beter solo kunnen spelen zeg maar.
Als priest loop ik ook altijd de banished mobs te hakken, ff wapen skills trainenVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:01:
[...]
Zoveel gebruik ik banishing niet, maar het is wel handig denk ik, want veel mensen staan nog lekker op een demon te hakken die banished is (how F stupid can u be btw)
Verwijderd
hey heeft iemand enig id waarom ik blijf hangen bij authentication ? ksnap er niets van man kan zo niet inloggen!!!!!
Alle 8 Might items dropte natuurlijk de eerste avond en hij was de enigste tankArinen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:52:
[...]En items verzameld ? een MT krijgt bij ons alle Might die hij niet heeft, dus die verzameling die je had moet al lang bij de NPC liggen. En Arm speced warriors hebben zowiezo niet zoveel + defense gear ( tenzij ze add moeten tanken ofc).

Een tank zal voordat hij naar MC gaat eerst zoveel mogelijk +def gear moeten verzamelen, Grand Medallion, Stockade Spaulders, Stonegrip Gauntlets. Alleen die 3 items (world drops) hebben me al 425G gekost.
Wat ik zo bizar aan Blizzard vind is dat ze zeggen dat deze nerf geen effect heeft op raids en dat het allemaal zo weinig uitmaakt. Waarom dan nerfen als niemand er last van heeft? Nu creeeren ze alleen onvrede en woede.
Verwijderd
Het is woensdag ..... maintenance dag. Alle servers zullen over een paar uur wel weer in de lucht zijn.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:19:
hey heeft iemand enig id waarom ik blijf hangen bij authentication ? ksnap er niets van man kan zo niet inloggen!!!!!
Tell me why! I dont like wednesdays! Tell me why! I dont like wednesdays.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:19:
Als je nou de startpost eens leest zou je weten waarom je niet kan inloggen.
kzal 1 keer normaal zeggen: het is woensdagVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:19:
kzal ook 1 keer zeggen wat sommige anderen zouden zeggen: LEES DIE STARTPOST IS FFS. TIS MAINTENANCE!
De totale Might set is +62 defense (zelfs dit is te weinig al eigenlijk).. Trek daar 33% vanaf en tel uit de wipes die je krijgt als je MT alleen maar Full might heeft. Het probleem is dat na de 33% nerf de might set gewoon overbodig wordt, ik spaar hem iig alleen nog maar voor de looks. Er zit dan zo weinig +def op, dat warriors bijna gedwongen worden om blue+greens te gaan zoeken waarmee ze meer defense krijgen (http://thottbot.com/?i=17848, http://thottbot.com/?i=8477 etc).Arinen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:52:
[...]
Ik neem aan dat jullie het hebben over de Items die + Defense hebben, aangezien deze worden verminderd. Alleen zie ik het probleem niet waar jullie om klagen. Ik geeft toe het is verveld, maar met de complete Might set kom je al uit op iets van 400 + defense, wat al heel erg veel is en een crit ontvangen van trash mobs in MC kan je op 2 handen tellen.
En items verzameld ? een MT krijgt bij ons alle Might die hij niet heeft, dus die verzameling die je had moet al lang bij de NPC liggen. En Arm speced warriors hebben zowiezo niet zoveel + defense gear ( tenzij ze add moeten tanken ofc).
Het punt waarom zoveel warriors nu gek worden bij de patchnotes is dat dit al de 2e nerf is aan onze epic sets. Een tijdje geleden werd alle agi/+crit % van alle 2 de epic sets gehaald en vervangen door str/def, waardoor je voor pvp niks aan je epic set had. Nu halen ze dezelfde defense erweer af en vervangen ze door niks, zodat onze epics dus eigenlijk nutteloos zijn. /hug blizzard
En ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar wij werken met DKP zodat de MT niet zomaar elke might piece krijgt.
[ Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 31-08-2005 09:50 ]
Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:19:
[...]
Alle 8 Might items dropte natuurlijk de eerste avond en hij was de enigste tank
Een tank zal voordat hij naar MC gaat eerst zoveel mogelijk +def gear moeten verzamelen, Grand Medallion, Stockade Spaulders, Stonegrip Gauntlets. Alleen die 3 items (world drops) hebben me al 425G gekost.
Wat ik zo bizar aan Blizzard vind is dat ze zeggen dat deze nerf geen effect heeft op raids en dat het allemaal zo weinig uitmaakt. Waarom dan nerfen als niemand er last van heeft? Nu creeeren ze alleen onvrede en woede.
Dat moet je gewoon afdwingen dat ze dropen
Ook de tier 2 set wordt generfed. Alle items waar +defence op zit wordt met 33% gedowngrade.Arinen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:32:
[...]
Dat moet je gewoon afdwingen dat ze dropen. Denk dat ze de Tier 2 set wat nuttiger willen maken door Tier 1 een Nerf te geven, aangezien je daarmee al de Max benodigde Defense kan halen.
tijd genoeg om de startpost te lezen nu dusVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:24:
Ow sorry hoor, toen ik nog speelde was het op vrijdag en neej ik lees die startpost nooit!, stel hyperactieve *****.
magoed maintance das balen heb ik ook een x een ochtend vrij
Vanaf dag 1.kEv4h schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:25:
[...]
En Warriors zijn door itemization overpowered.
Ik zie anders altijd shaman, paladin en rogue nerf topics. Nooit over warriorsOn_E schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:35:
[...]
Vanaf dag 1.
Besides, een warrior met protection spec en defence gear zal je in PVP weinig kwaad doen, hits like a wimp.
Verwijderd
Ik snap best dat een 33% nerf van veel def armor niet leuk is, maar sommigen zeiken wel erg veel, je class is niet generfed! Ze hebben niets veranderd aan skills, en in pvp heb je echt niet je tankgear aan... Ok je hebt heel veel geld en tijd besteed aan dat armor, so? Je kan het nog steeds dragen of items nemen met andere stats, en vergeet niet dat ook een healer het juist moeilijker zal hebben.Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:19:
[...]
Alle 8 Might items dropte natuurlijk de eerste avond en hij was de enigste tank
Nref teh warriors, overpower for teh pwn !Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:38:
[...]
Ik zie anders altijd shaman, paladin en rogue nerf topics. Nooit over warriors
Besides, een warrior met protection spec en defence gear zal je in PVP weinig kwaad doen, hits like a wimp.
Ik ben het met jullie eens dat de warrior dé rogue killer bij uitstek is, maar het toeval wil dat mijn KOS mod laat zien dat de class die ik het váákst afmaak, wél de warrior is
Met de complete might set kom je niet boven de 400 uit, blauwe items waren wat defense betreft al superieur (alleen mis je dan een goed aantal sta/str die je dan weer wel van might krijgt)Arinen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:52:
[...]
Ik neem aan dat jullie het hebben over de Items die + Defense hebben, aangezien deze worden verminderd. Alleen zie ik het probleem niet waar jullie om klagen. Ik geeft toe het is verveld, maar met de complete Might set kom je al uit op iets van 400 + defense, wat al heel erg veel is en een crit ontvangen van trash mobs in MC kan je op 2 handen tellen.
En items verzameld ? een MT krijgt bij ons alle Might die hij niet heeft, dus die verzameling die je had moet al lang bij de NPC liggen. En Arm speced warriors hebben zowiezo niet zoveel + defense gear ( tenzij ze add moeten tanken ofc).
Ipv dat die items met achtelijk veel def worden generfed (+25def chest van scholo, anyone?), doen ze gewoon een globale nerf zonder ook maar de moeite te nemen welke items nou echt generfed moeten worden.
Crits zijn er misschien niet zoveel nee, maar heb je enig idee wat een crit van golemagg met <10% HP op je tank doet? of een crit van bv Broodlord Lashlayer, die met een noncrit MS al 90% van je MT's HP wegslaat?
En je MT alle gear geven klinkt leuk, alleen hebben wij meerdere warriors... met alleen 1 geared-out tank en de rest undergeared ga je moeite krijgen, dus verdelen wij warriors gewoon de loot onder onszelf dmv beurten te nemen met loot. En dan duurt 't idd wel een aantal maanden voordat je volledig might hebt (nog 1 piece hier gelukkig -_-)
Dag 1 retail?On_E schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:35:
[...]
Vanaf dag 1.
Want daarvoor zijn ook aardig wat warrior nerfs geweest, en dan geen kleine.. de hele class is al minimaal 1 keer totaal overhoop gegooid en verandert omdat we 'imba' waren.
edit:oeps volgende keer edit gebruiken, sorry.
[ Voor 8% gewijzigd door bcd87 op 31-08-2005 09:50 ]
Alleen als warrior arms spec is, want imp. overpower is wat rogue's sloopt.HTT-Thalan schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:42:
[...]
Nref teh warriors, overpower for teh pwn !
Ik ben het met jullie eens dat de warrior dé rogue killer bij uitstek is, maar het toeval wil dat mijn KOS mod laat zien dat de class die ik het váákst afmaak, wél de warrior is
Nou dan begrijp je toch waarom ik me genaaid voel?Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:39:
[...]
Ok je hebt heel veel geld en tijd besteed aan dat armor, so? Je kan het nog steeds dragen of items nemen met andere stats,
Ik blijf het grappig vinden dat zoveel mensen de beta als échte game beschouwen (en dus ook wijzigingen in de beta beschouwen als het compleet nerfen van je class), terwijl de beta er juist voor was om het geheel te balanceren
sja, wat een dramahoeren die warriors hier zeg, misschien toch eens leren beseffen dat het om ingame geld gaat waarmee je je 'coole' items koopt, niet om echt geld
get a grip
get a life
als je je classe niet deftig kunt spelen, tijd om een andere class dan warrior te rollen, zo denk ik.

get a grip
get a life
als je je classe niet deftig kunt spelen, tijd om een andere class dan warrior te rollen, zo denk ik.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Boeb0e schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:01:
sja, wat een dramahoeren die warriors hier zeg, misschien toch eens leren beseffen dat het om ingame geld gaat waarmee je je 'coole' items koopt, niet om echt geld![]()
get a grip
get a life

't Is dan ook virtuele tijd die ik in 't spelen van WoW steek, geen echte tijd.Boeb0e schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:01:
sja, wat een dramahoeren die warriors hier zeg, misschien toch eens leren beseffen dat het om ingame geld gaat waarmee je je 'coole' items koopt, niet om echt geld![]()
get a grip
get a life
De meest irritantie is de warping bug.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:48:
[...]
Hmm. Ik heb een 48 mage en speel dagelijks met een aantal 60 mages. Eerlijk gezegd zou ik zo geen "super"bugs kunnen bedenken. Zou jij een lijstje kunnen maken? Er zijn zeker wel wat bugs en die moeten gefixed worden. Maar mages zijn gewoon vreselijk goed op het moment.
Als je iets freezed (wat ik als frost mage nogal graag doe) en de mob raakt lost dan warped hij heel vaak ineens naar je toe. Hij raakt je nog niet (dus onderhuids loopt/rent hij wel) maar je ziet het niet. Dus heel erg moeilijk in te schatten of je nog een frostball kan gooien of weer moet freezen/blinken of wat dan ook
Daarnaast merk ik dat spellcasting minder goed reageerd. Ik kan precies gelijk achter een spell een nieuwe plakken met minimale tijd ertussen. De laatste tijd merk ik dat hij dan niet lekker reageerd en ik dus nog een keer moet starten. Of dat ik door de niet lekker reagerende casting 2x arcane missles doe en ik daardoor stop met casten.Kost tijd en mana.
Ook vervelend is een nietsdoende arcane missles. Je cast wel en hoort het geluid van de cast maar er gebeurd (inc damage) helemaal niets. Kost je wel mana. Deze komt gelukkig weinig voor.
Verwijderd
Ik ken er minstens één: Arcane missiles, wel channelen en mana gaat er ook gewoon af maar _geen_ missiles. Dit gebeurt erg regelmatig en zat er al in tijdens de beta...Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:48:
[...]
Hmm. Ik heb een 48 mage en speel dagelijks met een aantal 60 mages. Eerlijk gezegd zou ik zo geen "super"bugs kunnen bedenken. Zou jij een lijstje kunnen maken? Er zijn zeker wel wat bugs en die moeten gefixed worden. Maar mages zijn gewoon vreselijk goed op het moment.
^^kEv4h schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:05:
[...]
't Is dan ook virtuele tijd die ik in 't spelen van WoW steek, geen echte tijd.
Sorrie hoor, maar mensen die zeiken dat je hier niet over zeiken zullen of geen warrior hebben/kennen of minder dan 3 dagen playtime hebben.
Sommige mensen zitten al ver over de 40 dagen playtime met 1 karakter en dan krijg je dit soort gekut.
Ja dan wordt je pissed en terecht. Zeker dit soort items zit _veel_ tijd in en virtueel geld. Geld dat je nu beter had kunnen besteden aan ander gear en je veel tijd had gescheeld.
Rerollen doe je niet zomaar, juist doordat er zoveel tijd in zit.
Er is een verschil tussen een (nuttige) nerf en het overbodig maken van nuttig spul waar moeilijk aan te komen is.
Blijkbaar is dat balancen in de beta niet echt goed gedaan als er nu nog steeds regelmatig grote nerfs op classes zijnjohnnyv.nl schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:54:
Ik blijf het grappig vinden dat zoveel mensen de beta als échte game beschouwen (en dus ook wijzigingen in de beta beschouwen als het compleet nerfen van je class), terwijl de beta er juist voor was om het geheel te balanceren
houd je er rekening mee dat ALLE tier2 sets nog moeten worden aangepast (zoals ook gedaan is met de tier1 set 2 patches terug)? dus ook de wrath set.Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:33:
[...]
Ook de tier 2 set wordt generfed. Alle items waar +defence op zit wordt met 33% gedowngrade.
Overdrijven is natuurlijk ook een kunst. Ik zie de item nerf meer als iets wat iedereen beïnvloed, aangezien de tanks wat meer Spike damage ontvangen.Boeb0e schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:01:
get a grip
get a life
Maar bekijk het van de zonnige kant! Het verwisselen van stance breekt niet meer "Orb of deception" effect na de patch
[ Voor 3% gewijzigd door Arinen op 31-08-2005 10:21 ]
ach komaan, ALLES in WoW is tijdsverspilling. Gaming IS tijdsverspillingnhimf schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:12:
[...]
^^
Sorrie hoor, maar mensen die zeiken dat je hier niet over zeiken zullen of geen warrior hebben/kennen of minder dan 3 dagen playtime hebben.
Sommige mensen zitten al ver over de 40 dagen playtime met 1 karakter en dan krijg je dit soort gekut.
Ja dan wordt je pissed en terecht. Zeker dit soort items zit _veel_ tijd in en virtueel geld. Geld dat je nu beter had kunnen besteden aan ander gear en je veel tijd had gescheeld.
Er is een verschil tussen een (nuttige) nerf en het overbodig maken van nuttig spul waar moeilijk aan te komen is.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
ja qua geld en een tijd snap ik het, niet qua class. Een dooie mt is voor 4-39 man vervelend, dus het is heus niet zo dat andere classes het niet erg vinden, maar zoals ik al zei -> nu betere healing eerder nodig dan betere warriors door de nerfKaap schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:52:
[...]
Nou dan begrijp je toch waarom ik me genaaid voel?
Ik heb 40 dagen played op mijn main, een Warlock, waarschijnlijk nog steeds de class met de meeste bugs, en de enige class die mobs moet farmen om te kunnen PvPen, maar ik zeik niet.nhimf schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:12:
[...]
^^
En Blizzard heeft toch duidelijk uitgelegd dat de defence items overpowered waren en ze daardoor een nerf krijgen, niets mis mee IMO.
On_E schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:22:
[...]
Ik heb 40 dagen played op mijn main, een Warlock, waarschijnlijk nog steeds de class met de meeste bugs, en de enige class die mobs moet farmen om te kunnen PvPen, maar ik zeik niet.
En Blizzard heeft toch duidelijk uitgelegd dat de defence items overpowered waren en ze daardoor een nerf krijgen, niets mis mee IMO.
Dus: defense was te sterk, we nerfen het, maar de nerf heeft bijna geen effect op tanking.The reason Defense was reduced is because it was more powerful than originally intended. It is still the best stat to have if you are the primary melee damage taker. We are confident that tanking will not become significantly more difficult for warriors than it was before, nor do we feel that keeping tanks alive will become increasingly more difficult.
Right...
Dit topic is gesloten.