Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.188 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Hydra schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:52:
[...]
Als ik jou was zou ik even doorlevelen, en dan in Tyrs Hand gaan grinden. Daar lopen elites rond level 54, en die leven zo'n 20 silver per stuk op, droppen massa's runecloth, en droppen ook een hoop grey wapens die elk 1+ gold opleveren. Vooral voor een rogue zijn ze simpel, er zitten healers bij en die kun je kicken. Bovendien is Light's Hope Citadel naast de deur voor repairs / vendoring. No way dat je dat gaat halen met SM runs.
Eerst nog zorgen dat alle high level mensen in onze guild mits ze ze willen, devilsaur armor hebben. Zodra mijn guild voorzien is, ga ik ze en masse grinden en voor dik geld op AH gooien, maar wel ver onder de normale prijs. Er word gemiddel 30g bid en 45g buyout gevraagd, ik gooi er gewoon 5 op voor 25g BO per stuk :P Over 1 level kan ik de level 54 elites wel solo'en, en die fearen ook nog niet. Voordat ik de 55 en 56 elites aankan zal ik toch echt eerst 60 moeten worden. Nu kan ik een 55 elite wel solo doen, maar alleen als hij niet vaker dan 1 of 2 keer feared, en ik heb er prep+dual evasion voor nodig, en dan kan ik maar 1x in de 10 min een saur afmaken, niet efficient dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:01:
Eerst nog zorgen dat alle high level mensen in onze guild mits ze ze willen, devilsaur armor hebben. Zodra mijn guild voorzien is, ga ik ze en masse grinden en voor dik geld op AH gooien, maar wel ver onder de normale prijs. Er word gemiddel 30g bid en 45g buyout gevraagd, ik gooi er gewoon 5 op voor 25g BO per stuk :P
Wat is het nut daarvan? Je boort jezelf een hoop gold door de neus, en de kans is aanwezig dat iemand ze koopt en voor meer weer op de AH zet. Dat geld kun je beter zelf in je zak steken.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:17

On_E

Housemusic

Hearthglen > Tyr's Hand

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:06:
[...]

Wat is het nut daarvan? Je boort jezelf een hoop gold door de neus, en de kans is aanwezig dat iemand ze koopt en voor meer weer op de AH zet. Dat geld kun je beter zelf in je zak steken.
Ik wil gewoon zeker weten dat iemand ze koopt. So what of ze er ook nog wat aan verdienen, de kans dat zij ze weer doorverkopen is een stuk kleiner, en ik heb mijn geld dan allang binnen. Als mijn prijzen echt zo aantrekkelijk zijn, is de kans dat iemand zijn geld al ruikt en ze in 1 keer opkoopt zelfs heel groot, en dat is precies waar ik op doel, snel geld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:16:
Ik wil gewoon zeker weten dat iemand ze koopt. So what of ze er ook nog wat aan verdienen, de kans dat zij ze weer doorverkopen is een stuk kleiner, en ik heb mijn geld dan allang binnen. Als mijn prijzen echt zo aantrekkelijk zijn, is de kans dat iemand zijn geld al ruikt en ze in 1 keer opkoopt zelfs heel groot, en dat is precies waar ik op doel, snel geld :D
Als ze ze voor 2 gold onder de rest te koop zet, verkopen ze ook wel hoor. 15 gold onder BO prijs is gewoon dom, maargoed, suit yourself :)
Zitten daar Ore spawns? Dat is IMHO het grote nadeel van Tyr's Hand.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 29-08-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:39:
[...]

Zitten daar Ore spawns? Dat is IMHO het grote nadeel van Tyr's Hand.
Sowieso 1 Rich Thorium Vein.

Hearthglen is op onze server iig een stuk rustiger dan Tyr's Hand, vaak loop ik er in mijn eentje, terwijl in Tyr's Hand vaak 10-20 andere players lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:03:
Even een open vraagje:

Als jij dood bent en ik als pala kan je rezzen, maar dat kan nog niet omdat m'n mana zo goed als leeg is, vind jij het dan erg als ik eerst m'n 68 copper en m'n 2 wool pak van een mob?

Of is dat echt super asociaal en moet ik eerst wachten tot ik genoeg mana heb om te rezzen, dan rezzen en dan pas m'n 68 copper en 2 wool pakken?

Gast werd namelijk helemaal pissig dat ik respectloos m'n loot pakte, omdat ik toch moest wachten op m'n mana. B)
Gewoon lekker looten. Je moet eens opletten wat de rest doet als jij nr 3 of 4 staat te rezzen na een wipe. Die wachten ook niet tot je klaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 13:04
On_E schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:24:
[...]

Sowieso 1 Rich Thorium Vein.

Hearthglen is op onze server iig een stuk rustiger dan Tyr's Hand, vaak loop ik er in mijn eentje, terwijl in Tyr's Hand vaak 10-20 andere players lopen.
waar zijn die 2 plaatsen? en welke lvl's lopen daar rond? rich thorium vein zie ik wel zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
moet je de epic warlock set eens zien, ga je helemaal kwijlen :)

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16809

Afbeeldingslocatie: http://wow.allakhazam.com/images/fashion/felheartpatch1-6.jpgAfbeeldingslocatie: http://wow.allakhazam.com/images/fashion/Felheart1.JPG

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
*yawn*
2 uur lang gewhiped op razorgore vanavond..
Hele taktiek omgegooid, lijkt beter te werken.. meer controle over 't gevecht etc...
Ziekelijk veel training nodig voor razor.. en dat is dan 't eerste gevecht in BWL.

Ik ben al bang voor Vael ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Gister weer even MC gedaan, en eindelijk dropte mijn Gutgore >:) Heeft me wat puntjes gekost, maar hij is het waard! Loop met wel lekkere equip rond vind ik zelf, nog niet veel epics maar me char is beter gebouwd dan meeste andere rogues van me server.

Head: Eye of Rend (+100 hp)
Amulet: Emberfury Talisman
Shoulders: Shadowcraft Spaulders
Chest: Honor chest (1% crit)
Bracers: Shadowcraft Bracers
Gloves: Aged Core Leather Gloves (15str/15stam 1%crit +5dagger)
Belt: Muggers Belt (16stam 1%crit +5dagger)
Legs: Honor legs (2% crit)
Boots: Shadowcraft Boots
Ringen: Magni's Will / Painweaver Band
Trinklets: CounterAttack Lodestone / Blackhands Breath

Weapons; Gutgore / Heartseeker
Gun; Precisely Calibrated Shotgun

~3700 hp nu met 27,86% crit :7

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:10:
[...]

waar zijn die 2 plaatsen? en welke lvl's lopen daar rond? rich thorium vein zie ik wel zitten ;)
Western Plaguelands, lvl 55+ elite en non-elite humanoids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

kEv4h schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:38:
*yawn*
Hele taktiek omgegooid, lijkt beter te werken.. meer controle over 't gevecht etc...
Ziekelijk veel training nodig voor razor.. en dat is dan 't eerste gevecht in BWL.

controle over het gevecht?
waar haal jij daar controle vandaan? :P

Horde heeft het daar wel makkelijker met earth bind totem enzo.
Maar bij Vael "zouden" wij het makkelijker moeten hebben. Hij is gelukkig wel een stuk minder chaotisch en meer DPS ala Raggie 2.0. Enige irritante is als je 2e en 3e tank worden gegrepen door een Burning Adrenaline zodat die ook neer gaan :/

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
kEv4h schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:38:
*yawn*

Wat is jullie tactiek?
De tactiek waarbij iedereen hem tot nu toe bij ons heb neergekregen op de server is: Kill mages first, kill Legionnaires, CC Dragons.
Daarna Razorgore zelf, dat is gewoon zoals Onyxia.

Vael is als Alliance makkelijker omdat je BoS hebt. Rogues die dagger specced zijn, kunnen gewoon 24/7 backstabben, zonder aggro te krijgen. Alleen bij MT switch Feinten en als je van Prot --> Arms switched moet je effe vanishen. Priests gewoon faden bij switch. En zodra Razor onder de 20% zit gewoon alle tanks naar Battle Stance en execute spammen.

2e en 3e tank horen nie meer gegrepen te worden door een random BA, warriors altijd als ze tanken als 3e BA, dan weer 2 random, dan weer Tank.
Vael moet je gewoon beetje luck hebben dat de BA's nie op alleen maar healers komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Vincentio op 30-08-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:16
Gonna love it: O+

Afbeeldingslocatie: http://img323.imageshack.us/img323/8823/equipswapper9ym.th.jpg

Nu heb ik dus +fire dmg gear, en me gewone gear. Nu maar hopen dat dit niet onder cheaten valt :P
Werkt best lekker, net ff uitgetest in gadgetzan, met me normale equip kreeg ik die ene shammy niet dood, toen ik verwisselde terwijl ik aan het grinden was, dood.. :+

Rogues kunnen het ook met daggers/swords(cooldown van 1sec, ik weet het), maar dan nog. Als dat mag, mag dit ook :D

Edit, let niet op de guildchat :X

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 30-08-2005 01:41 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Dat ziet er echt vet uit op een orc!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:12:
[...]

http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=183

dreadmist is het beste, non-epic wat je kan krijgen zonder BWL/Onyxia/MC raid :)
met het woordje set ertussen klopt de info helemaal, want losse items zijn er betere te krijgen, dat geldt voor elke class-set btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:59:
Ik kreeg eergisteren een essence of earth voor 3 stacks crystal water, ik zei nog dat het niet nodig was maar hij stond erop....

nu nog iemand laten muten naar water en ik kan enchant spell power er op laten zetten : )

Gisteren ook de 1e arcanist item gevallen in MC met de exomna/remains runs en die item is nu van mij \o/

Owja, tis niet grappig als je pulled voor een warrior en hij ramt op taunt of iets dergelijks terwijl hij midden in de groep staat : /
ik had wel water voor je kunnen farmen, had je eerder je +30 dmg, kom je misschien een keer in mijn buurt :p

en het is idd niet grappig als de mt door alle adds van Garr door de grond wordt geslagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar je moet em zien op een orc..... (hier niet alles dreadmist aan, paar betere losse items, maar de belangrijkste looks heb ik wel aan)

Afbeeldingslocatie: http://xs44.xs.to/pics/05352/wlock2.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:41:

[afbeelding]

Nu heb ik dus +fire dmg gear, en me gewone gear. Nu maar hopen dat dit niet onder cheaten valt :P
Werkt best lekker, net ff uitgetest in gadgetzan, met me normale equip kreeg ik die ene shammy niet dood, toen ik verwisselde terwijl ik aan het grinden was, dood.. :+

Rogues kunnen het ook met daggers/swords(cooldown van 1sec, ik weet het), maar dan nog. Als dat mag, mag dit ook :D

Met EquipManager kun je dit veel makkelijker doen. Bedenk wel dat je je uitrusting niet kunt switchen als je in combat bent. Alleen wapens kun je switchen in combat.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 03:25:
[...]

met het woordje set ertussen klopt de info helemaal, want losse items zijn er betere te krijgen, dat geldt voor elke class-set btw
het ging ook om sets

zelf gebruik ik ook geen Elements, zou alleen de vest en helm wel aardig vinden, en zelfs de helm niet echt (Horns of Eranikus)

Gisteren ging minder lekker dan vorige week
Paar onnodige wipes maar toch Gehennas neer gekregen, vanavond Garr, Geddon en kijken of we ook sassrah en golemagg redden

Kutdrops btw :/

3x Nighstlayer troep, 1x Cenarion Leggings en nog een Neck met +18 healing/dmg

4 shamans zitten al bijna op de max dkp :/
hopen dat we ook golemagg down krijgen vanavond en er een earthfury chest dropt

Ziehier hoe goed de "Nerf Shaman" whiners de class wel niet kennen :P

vooral de persoon die het volgende zegt
Sad thing is a lot of those changes sound like good ideas
}>

[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 30-08-2005 07:57 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:41:

[afbeelding]

Ik zie dat je macro's hebt, daar ben ik nog naar opzoek voor mijn lockie, om de beste combo's e.d. te maken, maar met WOW heb ik daar nog niet veel ervaring mee. Weet hier iemand een site voor ?
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 03:43:
[...]

maar je moet em zien op een orc..... (hier niet alles dreadmist aan, paar betere losse items, maar de belangrijkste looks heb ik wel aan)

[afbeelding]
Hij ziet er prachtig uit. Ik ben nu lvl 54 en heb al 2 items (handschoenen en de waistband) :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
Mijn guild heeft inmiddels 4 bosses in bwl gecleared :). (Dark Age of Azeroth op Warsong), mijn eerste MC run moet echter nog komen, eerst nog atunement to the core en nog wat betere armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 07:26
DarkShadow schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:46:
Mijn guild heeft inmiddels 4 bosses in bwl gecleared :). (Dark Age of Azeroth op Warsong), mijn eerste MC run moet echter nog komen, eerst nog atunement to the core en nog wat betere armor.
Hey een medespeler op Warsong! Ik neem aan dat je in een guild van de horde zit, want de naam die je noemt zegt mij niks.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
Hey worldie :P, nee ik zit gewoon bij de alliance, dit is de buttsite van onze guild:
http://darkage.ezforum.org/

en hiermee doen we onze runs (behalve de nieuwe, die gaan we zelf doen):
http://www.perfectusordo.com/

Ik ben nu bijna zover. Hoe heet jij en wat lvl ben je en welke guild etc. Me is lvl60 dwarf hunter onder de naam Metsadah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Merdre! Aszhara, wat een saai land! Ben even wezen kijken, maar doe mij maar Winterspring.

Ik heb daar ooit eens met gevaar voor eigen leven @ level 54 enkele stukjes frostsaber kunnen skinnen, en daar 1 stukje frostsaber armor van kunnen maken.

Het jammer vind ik, dat ik met Tribal heel vet Chimera en Frostsaber armor kan maken, maar het is armor zonder stats. Wel met dikke resist bonussen. Aan wie moet ik dat nu slijten? En heeft het zin om nu nog frostsabers te gaan grinden? Zijn er andere toepassingen voor hun leer dan alleen het armor (gloves en leggings) dat ik ervan kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:42:
[...]

Ik zie dat je macro's hebt, daar ben ik nog naar opzoek voor mijn lockie, om de beste combo's e.d. te maken, maar met WOW heb ik daar nog niet veel ervaring mee. Weet hier iemand een site voor ?

[...]

Hij ziet er prachtig uit. Ik ben nu lvl 54 en heb al 2 items (handschoenen en de waistband) :)
Welke build heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SM/Ruin

Wat ik sowieso graag wil is een aantal voorbeelden van macro's zien om te kijken of ik hier iets mee kan.

Bijvoorbeeld in een group cast je standaard op volgorde een aantal spells, terwijl je alleen een andere volgorde gebruikt. Als je snel genoeg bent kan je alle spells casten voor je aggro hebt, met een macro zou deze kans groter zijn en haal ik meer dps :)

Zo zou ik bijvoorbeeld eens proberen om een low lvl mana/ aggro macro (vooral voor support doeleinden) maken en een full dps macro. Ik zit aan dat soort dingen te denken (al is het maar om te proberen wat de mogelijkheden zijn) Bij Quake e.d. schreef ik altijd ook complete scripts voor teamplay doeleinden enzo.

Ook zie ik standaard emotes voor low mana en heal me enzo, die wil ik ook graag es bekijken

Als het kan natuurlijk.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:06:
[...]

SM/Ruin

Wat ik sowieso graag wil is een aantal voorbeelden van macro's zien om te kijken of ik hier iets mee kan.

Bijvoorbeeld in een group cast je standaard op volgorde een aantal spells, terwijl je alleen een andere volgorde gebruikt. Als je snel genoeg bent kan je alle spells casten voor je aggro hebt, met een macro zou deze kans groter zijn en haal ik meer dps :)
Als het kan natuurlijk
spellcast chian macro's werken niet

dit ivm de global cooldown en het feit dat je geen waits kan plaatsen in macro's

1 spell per macro wat wel werkt zijn macro's zoals de Nature swiftness/heal

maar dat heeft dan een 'double tap' nodig

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 30-08-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:03:
Merdre! Aszhara, wat een saai land! Ben even wezen kijken, maar doe mij maar Winterspring.

Ik heb daar ooit eens met gevaar voor eigen leven @ level 54 enkele stukjes frostsaber kunnen skinnen, en daar 1 stukje frostsaber armor van kunnen maken.

Het jammer vind ik, dat ik met Tribal heel vet Chimera en Frostsaber armor kan maken, maar het is armor zonder stats. Wel met dikke resist bonussen. Aan wie moet ik dat nu slijten? En heeft het zin om nu nog frostsabers te gaan grinden? Zijn er andere toepassingen voor hun leer dan alleen het armor (gloves en leggings) dat ik ervan kan maken?
Mja, heb dat leer even op thott opgezocht, en voorzover daar bekend word dit leer echt alleen in dat armor gebruikt. Op AH zetten heeft dus geen zin. Ik kan misschien voor de fun een armorsetje voor mezelf maken met leuke resistances, om mages en warlocks aan te pakken ofzo, maar veel nut zal het niet hebben.

Ik heb trouwens mijn stancesets mod uitgeschakeld. Geen weaponswitching meer voor mij, heb nu shanker mainhand en trash offhand, wachtend op een betere offhand dagger. Trash heeft +3 wepdmg en bewaar ik gewoon, voor instance runs.

Nieuw crit record: 1415 op een full hp warlock (die het helaas niet meer navertelde) in Gadgetzan. Moet hoger kunnen, maar daarvoor moet ik nog wat meer AP verzamelen (zit nu op 520 ofzo).

Agility ergens in de 260, is aan de lage kant merk ik wel. Op naar de 60, daar zitten de leuke spulletjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:13:
[...]

spellcast chian macro's werken niet

dit ivm de global cooldown en het feit dat je geen waits kan plaatsen in macro's

1 spell per macro wat wel werkt zijn macro's zoals de Nature swiftness/heal

maar dat heeft dan een 'double tap' nodig
En die emote dingussen ?? Need mana, heal me ect? Attacking <target> dat soort dingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
DarkShadow schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:51:
Hey worldie :P, nee ik zit gewoon bij de alliance, dit is de buttsite van onze guild:
http://darkage.ezforum.org/

en hiermee doen we onze runs (behalve de nieuwe, die gaan we zelf doen):
http://www.perfectusordo.com/

Ik ben nu bijna zover. Hoe heet jij en wat lvl ben je en welke guild etc. Me is lvl60 dwarf hunter onder de naam Metsadah
Ik ben een lvl 52 human mage en zit bij de guild God's Grace. Zitten erg veel Nederlanders bij. We hebben nu nog geen site, maar die is in ontwikkeling.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:18:
[...]

En die emote dingussen ?? Need mana, heal me ect? Attacking <target> dat soort dingen??
Je zou CombatCaller kunnen gebruiken. Zelf instelbaar op welk percentage health/mana je gaat piepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Mega irritant. Ik zie wel nut in het feit dat Priests op die manier aangeven wie er nu geheald gaat worden (Casting Greater heal on <player>) maar er zijn ook van die aandachtstrekkers die elke tik in de chat melden: ("Target: Schreecher, Level 43 beast, Location xx.xx Hp: bla bla bla) en daarna heel leuk "I Killed <player> at Location xx.xx @ 14:40, Rank: " melden.

Alsof ik wil weten wie welke persoon waar vermoord :(

Een goede priest weet wat hij doet en heeft die emote's niet nodig. Een Main tank heeft sowieso healing nodig en moet de priests primary concern zijn. Een Mage of Rogue MOET geen healing nodig hebben en als dat wel zo is doet hij/zij iets fout. Ik vind het dan ook vervelend als mensen om heals vragen. Ook dingen als "out of mana" moet niet nodig zijn, ik val vanzelf aan zodra ik zie dat de main tank bezig is, (of gewoon zelf, wanneer er geen MT is) en zorg dat de casters hun mana terughebben voor ik dat doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Een healer die aangeeft wie hij gaat healen kan erg handig zijn hoor. Stel je eens een groep voor met meer dan 1 healer. Dan kun je met deze addon voorkomen dat 1 persoon 2x geheald wordt. Ook voorkomt het dat iemand onnodig in lichte paniek een potion inslikt terwijl hij geheald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:26:
[...]

Mega irritant. Ik zie wel nut in het feit dat Priests op die manier aangeven wie er nu geheald gaat worden (Casting Greater heal on <player>) maar er zijn ook van die aandachtstrekkers die elke tik in de chat melden: ("Target: Schreecher, Level 43 beast, Location xx.xx Hp: bla bla bla) en daarna heel leuk "I Killed <player> at Location xx.xx @ 14:40, Rank: " melden.

Een goede priest weet wat hij doet en heeft die emote's niet nodig. Een Main tank heeft sowieso healing nodig en moet de priests primary concern zijn. Een Mage of Rogue MOET geen healing nodig hebben en als dat wel zo is doet hij/zij iets fout. Ik vind het dan ook vervelend als mensen om heals vragen. Ook dingen als "out of mana" moet niet nodig zijn, ik val vanzelf aan zodra ik zie dat de main tank bezig is, (of gewoon zelf, wanneer er geen MT is) en zorg dat de casters hun mana terughebben voor ik dat doe.
P'cies. Alhoewel ik <main tank attacking [...]> soms wel handig vind; weet tenminste de hele groep zeker wie de sigaar is. Persoonlijk echter 'f' ik altijd op de main tank.
En <sheeping [...]> voor mages blijft toch wel nuttig. Ik kom nog steeds mensen tegen die het nodig vinden schapen aan te vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 19-09 17:42
vaak zijn die dingen idd erg irritant... ff roepen dattie moet kappen met die spam en anders de ignorelijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:22:
Je zou CombatCaller kunnen gebruiken. Zelf instelbaar op welk percentage health/mana je gaat piepen.
Hou er rekening mee dat dat voor een priest bijzonder vervelend is. Bovendien zal de gemiddelde priest in een gevecht denk ik vooral gefocussed zijn op healthbars. Zelf heb ik geen tijd om op chatlogs te letten.

Bovendien ben je als 'lock geen prioriteit, als je aggro krijgt is dat over 't algemeen je eigen schuld. Als een warlock dat niet uit zet na een waarschuwing zou ik 'em gewoon niet meer healen. Hoop voor 'em dat 'ie First Aid heeft ;)
sebasgrif schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:30:
Een healer die aangeeft wie hij gaat healen kan erg handig zijn hoor. Stel je eens een groep voor met meer dan 1 healer. Dan kun je met deze addon voorkomen dat 1 persoon 2x geheald wordt. Ook voorkomt het dat iemand onnodig in lichte paniek een potion inslikt terwijl hij geheald wordt.
Dat is wat anders natuurlijk, dat kan vrij nuttig zijn. De MT zou nooit potions nodig moeten hebben, vooral met een priest. Je kunt je MT shielden, en dan fijn de tijd nemen een heal te casten als 't nodig is. Nog 1 level en dan heb ik flash heal :D

Gisteren met m'n (nu level 19) priest een 2e DM (deadmines dus :P) run gedaan, en heb nu de volgende goodies bij mekaar gesleept:
http://www.thottbot.com/?i=5989
http://www.thottbot.com/?i=4815
http://www.thottbot.com/?i=3512
en:
http://www.thottbot.com/?i=4236

Niet slecht voor een lvl 19 priest :D

Skycaller is een coole wand trouwens, hij heeft een mooie enchant achtige effect :)

[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 30-08-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:32:
[...]

Hou er rekening mee dat dat voor een priest bijzonder vervelend is. Bovendien zal de gemiddelde priest in een gevecht denk ik vooral gefocussed zijn op healthbars. Zelf heb ik geen tijd om op chatlogs te letten.

Bovendien ben je als 'lock geen prioriteit, als je aggro krijgt is dat over 't algemeen je eigen schuld.
Klopt. Ik aggro ook vrijwel nooit, behalve om een occasioneel dommerikje te ontzetten :P
Heb mijn 'help-ik-ben-bijna-dood' dan ook op 5% HP staan. Low mana gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:30:
Dat kan bijvoorbeeld bij Guild Wars, dan kun je aangeven welke skills je op wie of welke tegenstander gebruikt. Inderdaad erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:31:
[...]

P'cies. Alhoewel ik <main tank attacking [...]> soms wel handig vind; weet tenminste de hele groep zeker wie de sigaar is. Persoonlijk echter 'f' ik altijd op de main tank.
En <sheeping [...]> voor mages blijft toch wel nuttig. Ik kom nog steeds mensen tegen die het nodig vinden schapen aan te vallen :P
Dat is waar, maar ik val aan vanuit Stealth, dus assist main tank word wat lastig, als ik dichtbij kom en begin te meppen omdat ik assist gebruik, verlies ik mijn opener (cheapshot, garotte) en dus is het verstandiger om met tab te targetten en zo zelf te bepalen wanneer ik open.

Vandaar dat het wel eens voorkomt dat ik een add van de tank aftrek, wat op zich nog niet heel erg is, de meeste add's heb ik tot nu toe zelf wel aangekund. Ik weet dat dat in endgame instances niet meer mogelijk zal zijn, dus daar zal ik wat anders op moeten verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Is Magmadar te doen met 1 Tranq shot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

hoe bedoel je ertussen?

je kan per macro maar 1 spell laten casten dit in verband dat men anders heel makkelijk bots kan maken.

Macro's waarin je aangeeft wie je cursed/healed/sheeped/banned zijn heel makkelijk

/CastSpellByName blablabla
/p Banishing %T

dat soort dingen bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Persoonlijk vind ik het (als Priest) verschrikkelijk irritant. Stop gewoon een healer in elke group en het probleem is opgelost. Je kunt ook gewoon afspreken dat je dan je eigen group healed en bij een bepaald percentage hp van de MT gaat meehelpen op de MT. Die chatberichten: cast greater heal (etc) on....... zijn super irritant.

Weleens in MC gestaan met een priest met die addon? Ik wel en ik kan je vertellen dat als je in een healing rotation op de MC zit er niets zo irritant is als om de 1,5 sec te moeten lezen: cast flash heal on ........

Vriendelijk verzocht om hem uit te zetten en dat wordt dus ook gelukkig niet meer gebruikt. In normale instances weet ik wat mijn taak is en heb ik die "Heal me" macros niet nodig. Ik roep tegen een warrior ook niet constant (via een macro): Taunt <target> oid. Enige nuttige emote macros zijn de CC emotes. De rest mogen ze van mij meteen mee kappen.

(Buiten de macros die je nodig hebt in MC etc. dan)

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay, vaelstrasz is down door onze guild ^^

Helaas was ik afwezig omdat ik met wat vrienden te druk bezig was met wiet, bier en resident evil 4 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
reddevil schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:31:
vaak zijn die dingen idd erg irritant... ff roepen dattie moet kappen met die spam en anders de ignorelijst :)
Heck no! Ik spele nu een priest, en dat is een absolute powertrip. Je kunt iedereen dwingen te doen wat jij wil, anders hou je gewoon op met healen ;)

(Nee, ik ga echt niet iemand zo maar dood laten gaan, maar als een DPSer overaggroed en dan ook nog gaat roepen kan 'ie van gaan bandagen)

Die 2e deadmines run trouwens met een level 38 Hunter en een level 20 Warrior gedaan. Warrior met, jawel, een 2-hander. Hij had geen schild bij zich (in dit geval boeide het niet zo heel erg veel omdat de Hunter tankte), en van aggro management had 'ie nooit gehoord. Ik moest ook blijven roepen dat ik 'em niet kon healen als 'ie mobs op zich had die niet getarget werden. Die Hunter was ook best wel slecht, targette ook maar 1 mob, en ik werd ook een keer besprongen terwijl ik ze aan 't healen was, hij lette niet op z'n tracker. Maargoed, wel weer 2 blauwe items uit die instance gesleept :)
On_E schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:43:
Als je geluk hebt en de Hunter niet missed ;) Maggy doet echt shitloads damage als hij enraged, en als de Hunter missed heb je een flinke bak healers nodig om je MT in leven te houden.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 30-08-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:26:
[...]

Die messages zijn vaak overbodig en in raid moet je alles wat overbodig is vermijden ;)

Het is erg kort door de bocht om te zeggen dat als een mage aggro trekt dat de mage wat fout doet. Er zijn massa's warriors die nog steeds denken dat je in een highlvl instances geen shield en geen defensive stance nodig hebt, dat taunt niet werkt en dat shieldbash overbodig is.
Een erg goede warrior tankt zo goed dat ik als mage aardig 1 mob kan nuken zonder aggro te krijgen of dat als ik aggro krijg dat de warrior hem terug heeft voordat ik damage krijg.
Maar wat wel zo is, is dat veel mages gaan casten voordat een warrior gecharged heeft (tot zover dat kan) of gepulled heeft. Een goede mage wacht ook totdat er meedere sunder armors op de mob zitten voordat hij gaat nuken.

(Ik heb beide classes dus weet hoe ze beiden werken, lvl 60 warrior en lvl 57 mage)

Grootste irritatie van een warrior is, is dat de groep gaat aanvallen voordat ik als warrior ook maar 1 klap heb uitgedeeld en dan gezeik over me heen krijg dat ik niet de aggro op 4 mobs kan vasthouden.
Bij mage is het dat de tank denkt meer damage te kunnen doen als ik dat doe. (of mensen die denken dat ik meer dan 1 mob kan sheepen(dit komt btw wel weinig voor) of denken dat ik elementals/demons kan sheepen)

[ Voor 5% gewijzigd door nhimf op 30-08-2005 10:54 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Heel veel mensen kiezen een warrior omdat ze het beeld hebben van een grote sterke machtige alles-killer. Om die reden koos een collega van mij ook warrior. Ze hebben een ideaalbeeld voor zich van een ridder in dik plaatarmor met oneindige durability en een dps van alle klassen tesamen.

Werkelijkheid is iets anders, maar de meesten komen daar pas rond level 50 achter :')

Ik heb genoeg 2h tanks meegemaakt en ik doe de moeite niet eens meer. Op KOS tag met een melding mbt plaats/tijd/vergrijp. Nooit meer last van. Ook warlocks die weigeren (op verzoek van party leader zelfs) een imp te gebruiken of druids die zeggen dat de pala maar moet tanken omdat die dat beter kunnen, en dan zelf in cat form mee gaan melee'en, weg ermee.

Ik ben absoluut voor de experimenten (druid tank/rogue of pala mainhealer en een warlock tank voor mijn part) maar het moet wel leuk blijven. Ik heb ook ooit gepoogd voor tank te spelen (wat jullie je vast nog wel kunnen herinneren) en heb op die manier heel goed geleerd wat de verschillen zijn (omdat ze me lekker mijn gang lieten gaan) en heb nu meer controle over mijn aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nhimf schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:51:
Het is erg kort door de bocht om te zeggen dat als een mage aggro trekt dat de mage wat fout doet. Er zijn massa's warriors die nog steeds denken dat je in een highlvl instances geen shield en geen defensive stance nodig hebt, dat taunt niet werkt en dat shieldbash overbodig is.
.
Even uitgaande van mensen die wel weten wat ze doen natuurlijk :)

Ik ga met m'n priest geen instances doen met een warrior die geen shield gebruikt. Ik vind een warrior die switched naar gelang welke skills hij gebruikt helemaal prima natuurlijk, warriors met stancesets = goeie warrior over het algemeen. Maar in een instance heb je gewoon een shield nodig. Shield = minder damage = minder aggro voor de healer. Healer met aggro = dooie healer. Dooie healer = wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:43:
te doen ja

Enige is Cooldown op tranq is langer dan de tijd tussen 2 frenzies

Dus je hebt fatass healing nodig omdat je steeds 1 frenzy moet 'overhealen'
daarnaast ook kans op een miss :)

wij proberen altijd minimaal 3 hunters mee te hebben, liefst 4

laatste paar keer maar steeds 4 a 5 shammies meegehad, wel onderhand genoeg priests en druids nu ^^

dus gaat wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

nhimf schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:51:
Bij mage is het dat de tank denkt meer damage te kunnen doen als ik dat doe. (of mensen die denken dat ik meer dan 1 mob kan sheepen(dit komt btw wel weinig voor) of denken dat ik elementals/demons kan sheepen)
Ja, kom je wel eens tegen. Dan gaan ze als een idioot 2h tekeer op alles wat ze zien in een poging de mage of rogue voor te blijven op de dmg meters. Ik draaide vorige week een level 60 hunter + zijn pet eruit met 10% meer schade dan hij, aan het eind van de rit. Ik was toen level 55 en had mijn shanker nog niet. Mage's krijg ik zo goed als nooit voor elkaar, tenzij het een frost mage is. Warlocks gaat meestal gelijk op, ondanks dat ik natuurlijk zeer goed weet wat het potentieel van de lock is. De lock heeft de beschikking over een groter damagepotentieel, maar de rogue kan het in kortere tijden neerzetten. En mobs gaan nu eenmaal snel dood met een party. Vandaar dat de lock dan achterblijft op de rogue en de mage, die meer voor de grote getallen gaan.

Vooral in de makkelijkere instances (ST bv) open ik 9 van de 10 keer gewoon met ambush om gelijk een flinke hap uit zijn hp te nemen. De warlock moet het met een 3sec cast shadowbolt doen en doet dan dezelfde schade. In die 3 seconden heb ik er met geluk alweer 2 SS en een evis achteraan gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rogues staan over 't algemeen ook bovenaan de damage meters. Dan Warlocks, en dan de goeie Hunters. Mages staan vaak lager, maar die zijn veel bezig met sheepen e.d. Enige uitzondering is als er in een instance flink geAoEd wordt, dan rulen mages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 10:03
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 03:38:
[...]

ik had wel water voor je kunnen farmen, had je eerder je +30 dmg, kom je misschien een keer in mijn buurt :p

en het is idd niet grappig als de mt door alle adds van Garr door de grond wordt geslagen....
pls pls, gimmeh ze water !!!

ik zou je eeuwig dankbaar zijn enzo ;x

Owja, mijn character : http://www.exomna.nl/rost...llimmie&server=Bloodscalp

met deze build + gear doen mijn frost boltjes inmiddels 670/680 dmg met een cast time van 2.5 seconden, nu nog die 30 spell dmg enchant en ik ga over de 700 heen \o/

En hoezo, bij jou in de buurt staan qua dmg, volgens mij stond ik gisteren per ongeluk op nr 1 : P

(belt of the archmage is inmiddels vervangen door arcanist belt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:57:
[...]

te doen ja

laatste paar keer maar steeds 4 a 5 shammies meegehad, wel onderhand genoeg priests en druids nu ^^

dus gaat wel lekker
Wij hebben afgelopen zondag voor het eerst MC gedaan met mijn nieuwe guild, en hebben maar 1 hunter met tranq shot, maar we gaan toch overmorgen proberen Magmadar neer te krijgen, en mocht dat niet lukken dan gaan we alvast richting Gehennas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Hydra schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:01:
Rogues staan over 't algemeen ook bovenaan de damage meters. Dan Warlocks, en dan de goeie Hunters. Mages staan vaak lager, maar die zijn veel bezig met sheepen e.d. Enige uitzondering is als er in een instance flink geAoEd wordt, dan rulen mages.
Het is heel simpel, 1 target dmg ----> Rogues ftw, multiple target dmg ------> mages/goeie locks ftw.

Probleem voor rogues in instances is toch een beetje dat elke instance zonder rogue gedaan kan worden, terwijl je voor de high lvl instances toch zeker een lock/mage nodig hebt.

Bij ons bijv. in MC staan mages gewoon bovenaan de meters, samen met de locks, dan een hele tijd niets en dan rogues/hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

On_E schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:15:
[...]

Wij hebben afgelopen zondag voor het eerst MC gedaan met mijn nieuwe guild, en hebben maar 1 hunter met tranq shot, maar we gaan toch overmorgen proberen Magmadar neer te krijgen, en mocht dat niet lukken dan gaan we alvast richting Gehennas.
Heb jij dwarf priests? (of speel je horde?). Wij hebben met onze guild verschrikkelijk veel moeite op Magmadar gehad met maar 1 tranq shot en geen fear ward. Wipe na wipe na wipe. Maar goed, Maggy met maar 1 tranqshot en zonder fear ward (of shammy totems) is gewoon rete moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
[...]

te doen ja

dus gaat wel lekker
Tegenwoordig doet Magmadar veel minder damage dan vroeger in Frenzy mode.
Wij hebben de huidige magmadar wel eens zonder hunter gedaan en de vorige maar met een tranq. Gewoon beetje goed healen en het is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

robbertinho schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:18:
[...]

Heb jij dwarf priests? (of speel je horde?). Wij hebben met onze guild verschrikkelijk veel moeite op Magmadar gehad met maar 1 tranq shot en geen fear ward. Wipe na wipe na wipe. Maar goed, Maggy met maar 1 tranqshot en zonder fear ward (of shammy totems) is gewoon rete moeilijk.
Horde, maar we nemen genoeg shammys mee, dus het komt vast goed. ;)

Talisman of Ephereal Power, here I come.

En over die damagemeters, wacht maar tot de debuff slot naar 16 gaat, en warlocks Curse of Doom gaan spammen op offtanked mobs ;)

[ Voor 12% gewijzigd door On_E op 30-08-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

robbertinho schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:16:
[...]

Het is heel simpel, 1 target dmg ----> Rogues ftw, multiple target dmg ------> mages/goeie locks ftw.

Probleem voor rogues in instances is toch een beetje dat elke instance zonder rogue gedaan kan worden, terwijl je voor de high lvl instances toch zeker een lock/mage nodig hebt.

Bij ons bijv. in MC staan mages gewoon bovenaan de meters, samen met de locks, dan een hele tijd niets en dan rogues/hunters.
Klopt, AoE is hun goedmaker. Als ik met mijn lock echt naar de 1e plek wilde sprinten, (en dan heb ik nog een demo build) was het firestone equippen, op alle mobs die de tank heeft een curse of elements, imp saccen voor +fire dmg en dan AoE rain of fire/hellfire doen. De cijfers zijn veelvuldig, en beeldvullend :P

Je zou met een ruin build en +fire gear nog veel hoger kunnen komen, maar dat Master Demo talent is echt te vet om te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:25:
[...]

Je zou met een ruin build en +fire gear nog veel hoger kunnen komen, maar dat Master Demo talent is echt te vet om te laten liggen.
Ehh, ik heb 5/5 Master Demo EN Ruin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
In alle instances die ik heb gedaan met damagemeter aan stonden de locks en rogues toch echt een stuk onder de hunters. Was eigenlijk altijd mage-hunter-lock-rogue-tanks-healers.

En vergeet eventuele shadow priests niet :)

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 30-08-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Vincentio schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:18:
[...]

Tegenwoordig doet Magmadar veel minder damage dan vroeger in Frenzy mode.
Wij hebben de huidige magmadar wel eens zonder hunter gedaan en de vorige maar met een tranq. Gewoon beetje goed healen en het is geen probleem.
klopt
maar goed healen kan wel eens een probleem zijn voor nieuwelingen (ook voor veteranen trouwens :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:31:
Het lijkt me anders voor low mana en request for healing wel handig.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:35:
[...]

Klopt. Ik aggro ook vrijwel nooit, behalve om een occasioneel dommerikje te ontzetten :P
Heb mijn 'help-ik-ben-bijna-dood' dan ook op 5% HP staan. Low mana gebruik ik niet.
Je health kan je idd heel laag zetten. Low mana is vooral belangerijk met van die gasten blijven doorrennen of je nu wel of geen mana hebt. Als ik in een party "need mana" hoor, dan gaat bij mij er meteen de rem op.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:27:
[...]

Ehh, ik heb 5/5 Master Demo EN Ruin ;)
Excuus, ik heb zelf ook Soullink, en dan gaat dan niet meer, ik was vergeten dat te vermelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 05:07

Flapmo

and back is gigi!

Had even niets te doen, dus ik klikt op de tekst in Ruins of Lordean, en bedacht iets leuks om te gaan doen:

Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/dekoning.jpg

:Y)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

johnnyv.nl schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:27:
In alle instances die ik heb gedaan met damagemeter aan stonden de locks en rogues toch echt een stuk onder de hunters. Was eigenlijk altijd mage-hunter-lock-rogue-tanks-healers.

Zal dan wel een rogue met briefopeners geweest zijn, en een lock die vergeten was zijn talentpunten te spenderen :P

Ik heb absoluut geen notie van de mogelijkheden in een hunter talentbuild, maar ook die zullen wel een dmg/defense/mixed buildmogelijkheid hebben, zoals elke class. Ik zie hunters eigenlijk nooit echt eruitspringen, zelfs als ze wat hoger geleveld zijn. Ze zijn vooral afhankelijk van ranged dmg, en dus afhankelijk van de kwaliteit van het wapen dat ze kunnen vinden. Ondanks hun talents is de tijd tussen de hits van een pijl of kogel toch wat langer dan de dolk van een rogue (2.xx gemiddeld bij de hunter ranged weapons tegen de 1.xx gemiddeld bij een rogue) waardoor de rogues vaker kans hebben een crit te maken. De hunter mag dan mits juist gebouwd net zoveel crit chance hebben, hij hit gewoon minder vaak. Ik denk dat dat de reden is dat rogue's toch vaak winnen van hunters in die metingen.

Zoals bij rogues een stamina build minder gekozen word dan een agility build, is de voordeligste en beste build (lees: meest gekozen) voor de hunter misschien wel niet de build met de hoogste dps output. Kwestie van keuzes. Ik denk dat de hunter vaker meegenomen moet worden in een party, maar ik moet zeggen dat ik de meest ideale samenstelling toch wel in warrior/priest/rogue/mage/warlock zie.

Je hebt dan banish,sheep,sap en shackles. 4 soorten mobs kun je wegspelen. Hunters hebben wel een freeze trap maar die kan je niet in combat plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Me guildje heeft nu zo rond de 90 lvl60, dus we gaan serieus aan mc beginnen.

Iemand even een class set up wat beste is?

6 warriors hoorde ik. Dan nog:
rogues -
mages -
priest -
hunters -
druids -
shamans -
warlocs -
(Lijkt me mooi om een richtlijn te horen.)
2 hunters hebben al tranq shot in me guild. BTW hoe doen jullie dat met teamspeak etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:45:
[...]

hoe bedoel je ertussen?

je kan per macro maar 1 spell laten casten dit in verband dat men anders heel makkelijk bots kan maken.

Macro's waarin je aangeeft wie je cursed/healed/sheeped/banned zijn heel makkelijk

/CastSpellByName blablabla
/p Banishing %T

dat soort dingen bedoel je?
Ja, vooral een aantal belangerijke zaken voor een lock zoals fear, banishing lijkt me wel van belang voor de teamplay.

Ow btw, AV afgelopen zaterdag (ik was vergeten meer shots te nemen, want het was zo dat alliance en horde beiden tegelijk deze monsters summonde, uiteindelijk deze tegen elkaar vochten, horde won. Tot de laatste base kwam, maar NET net kon doordrukken (dat was natuurlijk verdienste van Alliance). Ik heb van 21 uur 's avonds tot 04.15 in de ochtend gespeeld en daarna ben ik weggegaan omdat ik bijna dood neerviel :PAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~itbg013/WoWScrnShot_082805_014207.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:27:
[...]

klopt
maar goed healen kan wel eens een probleem zijn voor nieuwelingen (ook voor veteranen trouwens :X )
Je kan nog zo goed healen als je wilt, als Maggy gaat lopen, heb je heel veel geluk nodig om haar neer te krijgen. Als Tank haar op 1 positie kan houden is het prima te doen. Dus zonder dwarf priest (aan alliance side) is het best lastig, want warrior moet dan extreem goed opletten met stancedancen.
PacinoAllstars schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:37:

BTW hoe doen jullie dat met teamspeak etc?
Guildleader zit op TS en is de enige die zijn mond open doet samen met MT tijdens gevechten. Er tussenin wordt er heel wat afgeluld. Discipline op TS is belangrijk. 25 mensen die door elkaar lullen op TS tijdens een gevecht is een hel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
[...]

te doen ja

dus gaat wel lekker
heb zelf een hele tijd als enige hunter in de guild gefunctioneerd en dat ging goed. zorg gewoon dat je genoeg healers hebt op de main tank. en over die cooldown, magmadar gaat in frenzy als de tranq shot van een hunter op een cooldown staat van tussen de 5 en 0 seconde. daarom zijn 2 hunters makkelijker, omdat je dan altijd 1 hunter hebt met een vrije tranq shot. 1 hunter is te doen, maar kans is dat hij niet altijd op tijd kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:59:
[...]

Ja, kom je wel eens tegen. Dan gaan ze als een idioot 2h tekeer op alles wat ze zien in een poging de mage of rogue voor te blijven op de dmg meters. Ik draaide vorige week een level 60 hunter + zijn pet eruit met 10% meer schade dan hij, aan het eind van de rit. Ik was toen level 55 en had mijn shanker nog niet. Mage's krijg ik zo goed als nooit voor elkaar, tenzij het een frost mage is. Warlocks gaat meestal gelijk op, ondanks dat ik natuurlijk zeer goed weet wat het potentieel van de lock is. De lock heeft de beschikking over een groter damagepotentieel, maar de rogue kan het in kortere tijden neerzetten. En mobs gaan nu eenmaal snel dood met een party. Vandaar dat de lock dan achterblijft op de rogue en de mage, die meer voor de grote getallen gaan.

Vooral in de makkelijkere instances (ST bv) open ik 9 van de 10 keer gewoon met ambush om gelijk een flinke hap uit zijn hp te nemen. De warlock moet het met een 3sec cast shadowbolt doen en doet dan dezelfde schade. In die 3 seconden heb ik er met geluk alweer 2 SS en een evis achteraan gegooid.
Ik had een fire/arcane spec maar respecced naar frost/arcane omdat ik merkte dat ik steeds meer en meer resistant mobs tegenkwam (searing gorge, burning steppes, blasted lands) en ook verwacht dat BRD/BRS/MC veel fire resitance tegen zla komen. Als dat waar is, dan zal een frost mage meer damage doen dan een fire mage :P
Maar ik denk dat een mage op hoger level ook meer crowdcontroll moet doen dan puur gaan lopen nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
johnnyv.nl schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:27:

Het verschilt nogal. Goeie Hunters en goeie rogues doen veel damage. Slechte Hunters weinig. Je ziet veel Hunters alleen maar een beetje autoshotten, waardeloos. Ik gebruik veel Volley en MultiShot (alleen als het kan natuurlijk, maar je kunt MultiShot aardig targetten) bijvoorbeeld, zelf op een single target doet MultiShot erg veel damage. Het is niet mana efficient maar dat regennen we wel.

Shadow priest doen erg veel damage idd, maar over het algemeen zijn end-game priests aan 't healen, zeker als je een 1/class raid doet. Ik ben nu zelf een priest aan 't levelen, maar verwacht zo rond level 55 te gaan respeccen naar disc/holy.
robobeat schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:55:
daarom zijn 2 hunters makkelijker, omdat je dan altijd 1 hunter hebt met een vrije tranq shot. 1 hunter is te doen, maar kans is dat hij niet altijd op tijd kan schieten.
Daarnaast wil die Tranq shot nog wel eens missen ook. Erg vervelend.
HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:35:
Ondanks hun talents is de tijd tussen de hits van een pijl of kogel toch wat langer dan de dolk van een rogue (2.xx gemiddeld bij de hunter ranged weapons tegen de 1.xx gemiddeld bij een rogue) waardoor de rogues vaker kans hebben een crit te maken. De hunter mag dan mits juist gebouwd net zoveel crit chance hebben, hij hit gewoon minder vaak. Ik denk dat dat de reden is dat rogue's toch vaak winnen van hunters in die metingen.
Hoezo misinformed.

Jew mag dan minder vaak critten, crits van 2000+ zijn niet bepaald een uitzondering op aimed shot. En dan heb je de rest van je abilities nog.

Het gaat om DPS, niet om hoe vaak je mept. Trager wapen = hogere crits = zelfde DPS, heel simpel. Als Hunter met een DPS build steek je energie in crit % / ATP / agi gear. Ik heb 300 agi, veel ATP en rond de 20% crit. Daarnaast heb ik 'maar' 2800 HP en rond de 5000 mana.

[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 30-08-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
robbertinho schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:46:
[...]

Je kan nog zo goed healen als je wilt, als Maggy gaat lopen, heb je heel veel geluk nodig om haar neer te krijgen. Als Tank haar op 1 positie kan houden is het prima te doen. Dus zonder dwarf priest (aan alliance side) is het best lastig, want warrior moet dan extreem goed opletten met stancedancen.

[...]
Guildleader zit op TS en is de enige die zijn mond open doet samen met MT tijdens gevechten. Er tussenin wordt er heel wat afgeluld. Discipline op TS is belangrijk. 25 mensen die door elkaar lullen op TS tijdens een gevecht is een hel.
CT_Raid FTW :)

Stance dancen is moeilijk, niet alleen voor de warrior, maar ook voor de healers ivm de extra dmg

belangrijk als maggie on the run gaat is dat iedereen stopt met dmg, en de tank asap aggro moet krijgen en dmg pas weer los mag op moment dat tank weer in positie is en genoeg aggro heeft

onze 3 tank warriors hebben nu dankzij onze guild armor blacksmith elk 3 onderdelen dark iron armor ^^
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:39:
[...]

Ja, vooral een aantal belangerijke zaken voor een lock zoals fear, banishing lijkt me wel van belang voor de teamplay.
mwoah fear in instance :+ :P
op zich kan het handig zijn, maar niet altijd nodig, hooguit bij initiele pull
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:28:
[...]

Het lijkt me anders voor low mana en request for healing wel handig.
Luie prutser :P

Healers letten op HP van iedereen, iedereen let op Mana van healers en mage

simpele regel
[...]

Je health kan je idd heel laag zetten. Low mana is vooral belangerijk met van die gasten blijven doorrennen of je nu wel of geen mana hebt. Als ik in een party "need mana" hoor, dan gaat bij mij er meteen de rem op.
niet horen, opletten :P bovendien in instances is het om de group/2 groepen gewoon standaard mana break

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Hydra schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:05:
[...]
Het verschilt nogal. Goeie Hunters en goeie rogues doen veel damage. Slechte Hunters weinig. Je ziet veel Hunters alleen maar een beetje autoshotten, waardeloos. Ik gebruik veel Volley en MultiShot (alleen als het kan natuurlijk, maar je kunt MultiShot aardig targetten) bijvoorbeeld, zelf op een single target doet MultiShot erg veel damage. Het is niet mana efficient maar dat regennen we wel.

Hoezo misinformed.

Jew mag dan minder vaak critten, crits van 2000+ zijn niet bepaald een uitzondering op aimed shot. En dan heb je de rest van je abilities nog.

Het gaat om DPS, niet om hoe vaak je mept. Trager wapen = hogere crits = zelfde DPS, heel simpel. Als Hunter met een DPS build steek je energie in crit % / ATP / agi gear. Ik heb 300 agi, veel ATP en rond de 20% crit. Daarnaast heb ik 'maar' 2800 HP en rond de 5000 mana.
Als aanvulling:

Bij b.v. Luci doen de mages bij ons alleen decursen en misschien af en toe een bolt/am. (afhankelijk van de timer van de curses)

Wij hebben vrij veel hunters en die dps is ruim voldoende samen met die van de locks en rogues om dat gevecht te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 02:41
nhimf schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:59:
[...]

Ik had een fire/arcane spec maar respecced naar frost/arcane omdat ik merkte dat ik steeds meer en meer resistant mobs tegenkwam (searing gorge, burning steppes, blasted lands) en ook verwacht dat BRD/BRS/MC veel fire resitance tegen zla komen. Als dat waar is, dan zal een frost mage meer damage doen dan een fire mage :P
Maar ik denk dat een mage op hoger level ook meer crowdcontroll moet doen dan puur gaan lopen nuken.
Dat is een vrij standaard gebruik voor mages volgens mij. Ik ken er genoeg en ze zijn allemaal van fire naar ice gegaan. Ik doe het met mijn mage ook zo. Eerst snel lvl-en met fire en dan respeccen naar ice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Hydra schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:05:
[...]

Daarnaast wil die Tranq shot nog wel eens missen ook. Erg vervelend.
het leuke is dat ik als ik alles tel ik door mijn gear +6% hit chance hebt (max is +5%). ik heb toevallig de laatste magmadar kill weer eens gemist, maar dit gebeurd niet vaak. Ik denk dat als ik 1 keer mis in 5 magmadar kills dat je dan wel goed zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ok even een vraag.

rond de 10 guildies hebben afgelopen zondag luci gekilled. We willen donderdag mc in met een totaal andere raid groep, maar er zullen geloof ik een paar mensen van die zondag mee gaan.

Wat gebeurt er dan als we gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Die van zondag komen in een andere instance. Als je een boss killed in MC ben je raidlocked en dat blijf je 6 dgn. Pech voor die gasten die Luci gedowned hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 07:20:
[...]
Kutdrops btw :/

3x Nighstlayer troep, 1x Cenarion Leggings en nog een Neck met +18 healing/dmg

4 shamans zitten al bijna op de max dkp :/
wij hebben in 2 1/2 week al 5x earthfury gezien...... nerf shamandrops!
en die necklace heb ik ook btw, het is het op 1 na beste caster necklace http://www.thottbot.com/?i=26483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Hooli-gan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:43:
[...]

Dat is een vrij standaard gebruik voor mages volgens mij. Ik ken er genoeg en ze zijn allemaal van fire naar ice gegaan. Ik doe het met mijn mage ook zo. Eerst snel lvl-en met fire en dan respeccen naar ice.
Ik heb op dit moment ook een fire/ arcanebuild, maar hoe ziet een beetje standaard frost build eruit? Ik denk dat ik mijn pyroblast, blast wave en combustion wel erg zal gaan missen. Heb je misschien een voorbeeld voor mij van een mooie frost arcane build? Ik hoor altijd 21 arcane/ 30 frost, maar hoe worden de punten in frost dan verdeeld?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
PacinoAllstars schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:04:
Ok even een vraag.

rond de 10 guildies hebben afgelopen zondag luci gekilled. We willen donderdag mc in met een totaal andere raid groep, maar er zullen geloof ik een paar mensen van die zondag mee gaan.

Wat gebeurt er dan als we gaan?
het is zo dat als je een instance zoals molten core in gaat en je aanwezig bent bij de kill van een boss je een raid ID krijgt (je ziet dan ook de melding komen "you are now saved for this instance"). als je dus met een nieuwe groep molten core ingaat en er zitten mensen bij die al een raid ID hebben kan er 2 dingen gebeuren.
1: als de leader van de raid een raid ID heeft zla je de instance ingaan waar al wat gekilled is.
2: als de leader van de raid geen raid ID heeft zal degene met een raid ID niet in dezelfde instance terecht komen maar de melding krijgen dat hij al gesaved is voor een andere instance.

edit:
heb trouwens sinds zondag eindelijk mijn laatste deel van mijn giantstalker set gekregen, mijn giantstalker breastplate. Geweldig die laatste setbonus "+15% more damage with volley and mulishot" :P

[ Voor 13% gewijzigd door robobeat op 30-08-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Masch schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:13:
[...]

Ik heb op dit moment ook een fire/ arcanebuild, maar hoe ziet een beetje standaard frost build eruit? Ik denk dat ik mijn pyroblast, blast wave en combustion wel erg zal gaan missen. Heb je misschien een voorbeeld voor mij van een mooie frost arcane build? Ik hoor altijd 21 arcane/ 30 frost, maar hoe worden de punten in frost dan verdeeld?
Ik heb (op 57) het volgende:

Frost Mastery
Improved Frostbolt Rank 5
Ice Shards Rank 5
Improved Frost Nova Rank 2
Piercing Ice Rank 3
Cold Snap Rank 1
Arctic Reach Rank 2
Frost Channeling Rank 3
Shatter Rank 5
Ice Block Rank 1
Frostbite Rank 4
Ice Barrier Rank 1
Frost Total: 32

Arcane Mastery
Improved Arcane Missiles Rank 5
Arcane Concentration Rank 5
Improved Arcane Explosion Rank 5
Evocation Rank 1
Arcane Total: 16

Total
Total Points Spent: 48
Level Required: 57

En geloof me, icebarrier is gewoon te goed om te laten liggen. Absorbed, op rank 3, 654 (oid) damage en je spells worden niet interupted. Het absorben geld _ook_ voor magic _en_ poison.

[ Voor 9% gewijzigd door nhimf op 30-08-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang blijft MC dan bijvoorbeeld gesaved ? Stel je gaat er euhh om de dag in. blijft hij dan bestaan totdat je de laaste boss in die instance gekilled hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Het belangrijste is dat je zoveel mana besparende talents neemt met een zo hoog mogelijk sustained dmg output (bijv. frost channeling voor de 10% mana besparing en ice shards voor 6% extra dmg op frost spells). Ik heb nu met buffs tegen de 7000 mana en bij magmaddar moet ik 1x evocation gebruiken. Na het gevecht ben ik oom, maar heb ik geen mana ruby of potion gebruikt.

nog 1 x mijn build ^^ http://www.exomna.nl/rost...llimmie&server=Bloodscalp

nadeel is wel dat je in 1vs1 PvP ongelooflijk sucked : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:26:
Hoe lang blijft MC dan bijvoorbeeld gesaved ? Stel je gaat er euhh om de dag in. blijft hij dan bestaan totdat je de laaste boss in die instance gekilled hebt ?
MC reset op de 7e dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:57

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:10:
[...]

wij hebben in 2 1/2 week al 5x earthfury gezien...... nerf shamandrops!
en die necklace heb ik ook btw, het is het op 1 na beste caster necklace http://www.thottbot.com/?i=26483
En gisteren dropte er 2 keer druid gear, ben ik er niet bij :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 02:41
[...]

Arcane Talents - 21 points

Improved Arcane Missiles rank 5/5
Arcane Concentration rank 5/5
Improved Arcane Explosion rank 5/5
Evocation rank 1/1
Improved Mana Shield rank 2/2
Improved Counterspell rank 2/2
Presence of Mind rank 1/1

Frost Talents - 30 points
Improved Frostbolt rank 5/5
Permafrost rank 1/5
Ice Shards rank 5/5
Winter's Chill rank 1/3
Improved Frost Nova rank 2/2
Cold Snap rank 1/1
Arctic Reach rank 2/2
Shatter rank 5/5
Ice Block rank 1/1
Improved Cone of Cold rank 3/3
Frostbite rank 4/5

[ Voor 18% gewijzigd door Bulligan op 30-08-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 19-09 17:42
alleen is niemand het echt over eens of pom of ice barrier beter is... ikzelf heb pom, maar voor ice barrier is ook wel iets te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
m0nk schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:32:
[...]

En gisteren dropte er 2 keer druid gear, ben ik er niet bij :P
mja wij hebben 1 speler die zowel een Druid als een Hunter heeft, en hij heeft gewoon geen geluk :/

Is hij met hunter mee, dropt er druid shit en andersom

POM = PvP

in PvE zie ik nergens het nut van PoM zoals het in PvP gebruikt wordt

maar das mijn mening :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 30-08-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:15:
pls pls, gimmeh ze water !!!

ik zou je eeuwig dankbaar zijn enzo ;x

Owja, mijn character : http://www.exomna.nl/rost...llimmie&server=Bloodscalp

met deze build + gear doen mijn frost boltjes inmiddels 670/680 dmg met een cast time van 2.5 seconden, nu nog die 30 spell dmg enchant en ik ga over de 700 heen \o/

En hoezo, bij jou in de buurt staan qua dmg, volgens mij stond ik gisteren per ongeluk op nr 1 : P

(belt of the archmage is inmiddels vervangen door arcanist belt)
water krijg je vanavond, en jij stond niet bovenaan maar een rare troll :p (ik vergat weer wie je was :s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

PacinoAllstars schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:37:
Me guildje heeft nu zo rond de 90 lvl60, dus we gaan serieus aan mc beginnen.
we gaan heersen daar binnen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de damage en verschillende classes:
Gisteren in een lange run in 1x heel MC gedaan en de dmgmeter gaven dit aan (na syncen):
1. Mage
2. Rogue
3. Rogue
4. Mage (ik, jee :))
5. Mage
6. Warlock
En zo voorts... ook nog een paar crit warriors. Dit zijn dus allemaal mages, rogues en warlocks met enkel epics ongeveer (goede epics), dus ik denk dat dit een prima vergelijking is. De rogues hebben ziekelijk goede daggers, de mages hebben stapels arcanist onderdelen en ringen. Bottomline is dus dat de damagelijst gewoon wordt aangevoerd door mages/rogues (ongeveer gelijk) met daar onder warlocks en crit-warriors. Daaronder zitten de hunters en daaronder de rest van het gepeupel. De totale dmg done was voor de top 6 ruim boven de 1.3 miljoen, dus het is een redelijk betrouwbare lijst, denk ik.

Over de frost-build:
Ikzelf ben arcane/frost specced. Ik heb dus de extra mana regen en 8% extra mana uit de arcane tree, evenals PoM en (belangrijker) 3% meer crit&dmg. Iceblock is wel super, maar dat frostshield een stuk minder, aangezien je in instances (hetgeen dat ik het meeste doe) meestal wel wordt gehealed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Nu het weirdste tot nu toe: m'n main 60 in badlands kan niet connecten want de world server is down, maar m'n alts in crossroads kunnen wel connecten 8)7 (Shadow Moon, blijkbaar staan de twee continenten op verschillende servers)

[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 30-08-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
6 dagen schijnt het. /raidinfo gedaan en we kunnen zaterdag al terwijl we zondag in mc waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

johnnyv.nl schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:15:
Nu het weirdste tot nu toe: m'n main 60 in badlands kan niet connecten want de world server is down, maar m'n alts in crossroads kunnen wel connecten 8)7 (Shadow Moon, blijkbaar staan de twee continenten op verschillende servers)
Dit hadden wij vorige week op Sunstrider ook, toen lag heel Kalimdor er uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elk continent heeft inderdaad zijn eigen worldserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ice block is zooooo ongelooflijk goed, heerlijk als al die debuffs (curses, dots etc) er af gaan

en met ice snap kan je het nog een keer gebruiken als de nood aan de man komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
ff heel snel mijn build, ideaal foor molten core:

Arcane Talents - 28 points

Improved Arcane Missiles rank 5/5
Arcane Concentration rank 5/5
Improved Arcane Explosion rank 5/5
Evocation rank 1/1
Improved Mana Shield rank 2/2
Improved Counterspell rank 2/2
Presence of Mind rank 1/1
Arcane Mind rank 4/4
Arcane Instability rank 3/3

Frost Talents - 23 points

Improved Frostbolt rank 5/5
Ice Shards rank 5/5
Piercing Ice rank 3/3
Cold Snap rank 1/1
Improved Blizzard rank 3/3
Arctic Reach rank 2/2
Frost Channeling rank 3/3
Ice Block rank 1/1

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

PacinoAllstars schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:16:
[...]

6 dagen schijnt het. /raidinfo gedaan en we kunnen zaterdag al terwijl we zondag in mc waren.
Zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag zijn 6 dgn. De 7e dag wordt hij gereste en kun je dus weer opnieuw beginnen.

Het klopt dus wat er gezegd is (zoals ik vele posts hierboven al zei ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:20:
Ice block is zooooo ongelooflijk goed, heerlijk als al die debuffs (curses, dots etc) er af gaan
Gaat die Luci curse er ook af dan?

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.