Je moet een vlucht zoeken
. Er zijn 2 vluchten in Moonglade, 1tje voor 'iedereen' en 1tje speciaal voor Druids (ook voor Tauren dus).
Windrider ?SkyStreaker schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:01:
Jongens, hoe kom ik uit Moonglade als je een lvl 15 Druid bent? Hearthstone buiten beschouwing gelaten?
Grrr, nooit meer PUGs voor mij.
Net uldaman gedaan, tot de hall waar de boss begint. De eerste echte boss is die grote vrouw uit de hidden chambre, affijn, gekilled. Dropt er die leggings die ik als mage natuurlijk wel kan gebruiken. Ik zeg N, gaat een 42 pala er ook op rollen.
Gelukkig de roll wel gewonnen, dat scheelt. Affijn, komen we bij die boss die achterin zo'n kamertje zit, met zo'n krokodil erbij, dropt een cloth chest, was niet veel beter/slechter dan wat ik nu aanhad, maar fijn. Ik leg van te voren uit dat ik em wel kan gebruiken als toch niemand em nodig heeft, iedereen stemde in. Dus ik roll, rollt die pala ook weer.
Nu gaat hij mij een ninjalooter noemen omdat ik 2 blue's loot, en hij zei dat ie em ook kon gebruiken. Pala met cloth, suuuuuure...
Hij heeft hearthstone gebruikt, ik hem meteen op ignore gegooid.
Group was: 47 warrior, 48 rogue, 45 druid, 43 mage(ik), en 42 pala.
Nooit meer
Net uldaman gedaan, tot de hall waar de boss begint. De eerste echte boss is die grote vrouw uit de hidden chambre, affijn, gekilled. Dropt er die leggings die ik als mage natuurlijk wel kan gebruiken. Ik zeg N, gaat een 42 pala er ook op rollen.
Gelukkig de roll wel gewonnen, dat scheelt. Affijn, komen we bij die boss die achterin zo'n kamertje zit, met zo'n krokodil erbij, dropt een cloth chest, was niet veel beter/slechter dan wat ik nu aanhad, maar fijn. Ik leg van te voren uit dat ik em wel kan gebruiken als toch niemand em nodig heeft, iedereen stemde in. Dus ik roll, rollt die pala ook weer.

Nu gaat hij mij een ninjalooter noemen omdat ik 2 blue's loot, en hij zei dat ie em ook kon gebruiken. Pala met cloth, suuuuuure...
Nooit meer

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 28-08-2005 18:22 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Paladin macro's ownen echt wel.
........
/cast heartstone
Har Har Har..
........
/cast heartstone
Har Har Har..
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
tja, veel mensen rammen helaas ook op N als ze het nodig hebben voor een alt.jarnotjuh schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:21:
Grrr, nooit meer PUGs voor mij.
Nooit meer![]()

laatst nog hele discussie in guildchan over gehad. uitkomst was
N = Need for this char
S = Sell | Need for alt
helaas werkt niet iedereen zo
Bier, Whiskey en Metal!!
Het waren 2 BoP items, dus dat zat er niet in hoor.Lord_Mithril schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:17:
[...]
tja, veel mensen rammen helaas ook op N als ze het nodig hebben voor een alt.
laatst nog hele discussie in guildchan over gehad. uitkomst was
N = Need for this char
S = Sell | Need for alt
Verwijderd
Lekker, vanmiddag weer MC in en tot Golemagg gekomen. Eerste 2x ging de MT down maar de 3e poging slaagde wel. Pala met de hoogste DKP had n disco (vond t wel lullig voor hem want hij wilde 'em graag) net voor de 3e poging en na hem had ik de meeste punten dus de chest die dropte was voor mij.
Eerste epic setitem, 7 te gaan.
Zucht, sommige mensen snappen het echt niet dat als je na 1 keer nee zegt op een duel, dat je dat een 2e, en een 3e keer ook zult doen....
* Gaius gaat auto decline installeren
* Gaius gaat auto decline installeren
Als ze niet snappen dat 'need' alleen equippen on-the-spot is, zullen ze merken dat ze niet erg welkom zijn in de meeste groepen. Die regels zijn gewoon standaard.Lord_Mithril schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:17:
Vanavond met m'n shadow priest verder gegaan, nu level 16 en die gaat ook de guild in. M'n 4e alt in de guild
https://niels.nu
Verwijderd
Als ik allemaal lees wat jullie al hebben zie ik dat jullie enorm veel tijd in deze game gestoken hebben. Toch maar ff feliciteren daarvoor 
Ik speelde zelf op de Perenolde server (Lvl 20 Warrior) maar ben gestopt omdat ik gek werd... kon nooit wat vragen
(Ja, eigen fout)
Ben nu begonnen op 2 servers, de eerste "The Maelstrom" waarop ik een lvl 9 Throll mage heb, en op de tweede "Earthen Ring" waarop ik een lvl 6 Human Paladin heb.
Ik speel graag beide characters (overdag mage, s''nachts paladin) en geniet van het spel
Vooral RP vind ik te gek, iedereen doet normaal ipv allemaal duels / handelen.
Zijn er nog meer RP'ers op Earthen Ring hier? En voor mijn mage heb ik tailoring + enchanting gekozen (is dat goed?)...
btw, khoop dat ze nog meer RP servers gaan opzetten... maar 2 english is echt teeee weinig
Ik speelde zelf op de Perenolde server (Lvl 20 Warrior) maar ben gestopt omdat ik gek werd... kon nooit wat vragen
Ben nu begonnen op 2 servers, de eerste "The Maelstrom" waarop ik een lvl 9 Throll mage heb, en op de tweede "Earthen Ring" waarop ik een lvl 6 Human Paladin heb.
Ik speel graag beide characters (overdag mage, s''nachts paladin) en geniet van het spel
Vooral RP vind ik te gek, iedereen doet normaal ipv allemaal duels / handelen.
Zijn er nog meer RP'ers op Earthen Ring hier? En voor mijn mage heb ik tailoring + enchanting gekozen (is dat goed?)...
btw, khoop dat ze nog meer RP servers gaan opzetten... maar 2 english is echt teeee weinig
Zie echt de lol niet van die RP servers, lijkt me wel een keer leuk op te kloten. XD
meestal doe ik dat wel, maar dat geld vooral later in het spel niet meer. Als warrior moet je veel fire res spullen hebben. Die hoef je dan niet perse op dat moment te gaan dragen. Ook heb je vaak enchantments op je spullen wat hetgene wat je aan hebt soms nog net iest beter maakt als hetgene wat je krijgt. Wel is het dan soulbound waardoor je het iig niet meer in AH kan zetten.Hydra schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:45:
[...]
Als ze niet snappen dat 'need' alleen equippen on-the-spot is, zullen ze merken dat ze niet erg welkom zijn in de meeste groepen. Die regels zijn gewoon standaard.
Vanavond met m'n shadow priest verder gegaan, nu level 16 en die gaat ook de guild in. M'n 4e alt in de guild
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Hmm vandaag in MC mijn 4e nightslayer piece gekregen, namelijk de boots! Nadat Garr het weer eens liet afweten (nog nooit een gutgore) en een brutality blade dropte (alweer) was Shazzrah wel zo aardig voor mij. Nog 1 piece en dan krijg ik de 5 piece bonus : +10 energy, dan heb ik 120 energy (31/8/12 specced)!
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Verwijderd
Dan moet je er maar niet op spelen. Ik zie vaak beginnende spelers die niet weten wat RP echt inhoudt, die dan beginnen te kloten omdat het raar/saai is.Zie echt de lol niet van die RP servers, lijkt me wel een keer leuk op te kloten. XD
Ik zie RP als een soort 2de leven, een spel(/realm) waar je een 2de sociaal leven hebt. Sommige noemen het een gametype voor nerds of loners... maar dat is niet zo. Je moet er gewoon van "houden" en er de tijd voor nemen.
Zie de post hieronder. Daarnaast zijn wervingsposts niet op zijn plaats in Spielerij
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 00:19 ]
Heal, lvl 60 priest @ Skullcrusher.eu
Verwijderd in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
Aangezien keldon geen mail adres hier achter heeft gelaten, kan je het niet mailen. Stuur het naar mijn email adres, en ik zorg wel dat het erinkomt, ooit.
Done... ik hoop dat ik ooit nog zal mee maken =PAangezien keldon geen mail adres hier achter heeft gelaten, kan je het niet mailen. Stuur het naar mijn email adres, en ik zorg wel dat het erinkomt, ooit.
Niet helemaal fair, er staat duidelijk in de originele post dat als je wilt dat je in de lijst wordt toegoevoegd, dat je hier je guild info moet posten. Misschien moet je dat zinnetje weghalen? Verder kun je niet verwachten dat ik all 46 delen van begin tot eind doorlees, voordat ik 1 keer post (dan had ik namelijk die ene post wel gelezen (overigens idd geen email adres) en iets anders geprobeerd).angrymr-t schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:08:
Zie de post hieronder. Daarnaast zijn wervingsposts niet op zijn plaats in Spielerij
Anyways, het is niet mijn bedoeling geweest om te werven voor mijn guild, ik vroeg me gewoon af of er misschien mensen van Skullcrusher actief waren en aangezien ik recruiter ben kon ik het niet laten om gelijk even te melden dat we nog plek hadden voor [censored]...
Excuus het was niet zo bedoeld.
Goeten, Heal
Daar hebben ze nou irc voor uitgevondenangrymr-t schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 01:13:
[...]
Niet helemaal fair, er staat duidelijk in de originele post dat als je wilt dat je in de lijst wordt toegoevoegd, dat je hier je guild info moet posten. Misschien moet je dat zinnetje weghalen? Verder kun je niet verwachten dat ik all 46 delen van begin tot eind doorlees, voordat ik 1 keer post (dan had ik namelijk die ene post wel gelezen (overigens idd geen email adres) en iets anders geprobeerd).
Anyways, het is niet mijn bedoeling geweest om te werven voor mijn guild, ik vroeg me gewoon af of er misschien mensen van Skullcrusher actief waren en aangezien ik recruiter ben kon ik het niet laten om gelijk even te melden dat we nog plek hadden voor [censored]...
Excuus het was niet zo bedoeld.
Goeten, Heal
yup, skullcrusher.wow op quakenet... maar, kennelijk heb ik het allemaal verkeerd begrepen.
Greets, Heal
Greets, Heal
Noem me gek, maar kent iemand muziekstromen die vergelijkbaar zijn met de eerste 8-10 nummers van de soundtrack die ik bij mijn collectors editie gekregen heb? Waarschijnlijk ben ik de enige die het erg mooie muziek vind, maar ach, proberen kun je altijd
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Keldon bedoelt denk ik, #wow op irc.tweakers.netangrymr-t schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 01:29:
yup, skullcrusher.wow op quakenet... maar, kennelijk heb ik het allemaal verkeerd begrepen.
Greets, Heal
Yaay Remains / Exomna zijn weer n bossje verder - vanavond (gister eigenlijk) Gehennas en Garr ff gesloopt :
Met actiefoto's
http://members.home.nl/optical/Wow/Gehennieteheasy.jpg
http://members.home.nl/optical/Wow/Garrexplosion.jpg
Met actiefoto's
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Gratz mensenOptical schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 03:17:
Yaay Remains / Exomna zijn weer n bossje verder - vanavond (gister eigenlijk) Gehennas en Garr ff gesloopt :
Met actiefoto's
Blackraven gaat vanavond kijken of onze run van vorige week skill was of gewoon geluk
doel is weer tot en met Garr te clearen, als het sneller gaat dan vorige week dan denk ik ook 1 try op geddon
Voor woensdag is een Onyxia testrun ingeplanned, weet alleen niet of ik daar bij kan zijn
edit btw best een butt weekend qua wow gehad

meerendeel van mijn gametijd bezig geweest om Maraudon/Zul Farrak groep te zoeken, tevergeefs
en ik twijfel nog steeds of ik Eye of Flame moet verkopen of zelf gebruiken
[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 29-08-2005 07:31 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Dat heb ik met mensen die mij inviten voor een groep zonder dat ik ze ooit gesproken heb. En ik ben nieuw in het spel.Miles Teg schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:39:
Zucht, sommige mensen snappen het echt niet dat als je na 1 keer nee zegt op een duel, dat je dat een 2e, en een 3e keer ook zult doen....
/me gaat auto decline installeren
Wat dacht je van die 100en charters die je zonder een whisper voor je kiezen krijgt... druk altijd op decline en als ze echt lastig worden ff een whisper die in de vorm is van '@#$*#$ @#*$('Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 07:31:
[...]
Dat heb ik met mensen die mij inviten voor een groep zonder dat ik ze ooit gesproken heb. En ik ben nieuw in het spel.
Werkt altijd
Van het weekend mn Benediction gehaald, gelukkig quest in 1e try. Guild enchanter er meteen +22 int op laten zetten. Ben nu 3e in de guild met deze staf, is wel leuk om de reacties te zien als we met zn 3en door IF naast/achter elkaar lopen zo'n mooi trail laten ze acher
. Kreeg nu naast de vele wispers die je als priest krijg om hulp voor instances nu ok nog vele wispers over mn staf. Vooral leuk om te zien dat de lowbies vragen waar die dropt en dat ze hem ook willen (ook andere classes
) en als je over MC begint vragen ze wat is dat MC???
Verwijderd
Wij hebben gisteren Maradon (de princes run) gedaan met 3 man, Ik (lvl 53 toen nog) warlock, lvl 60 warlock en een lvl 60 mage. Allemaal uit onze guild om teamplay te bevorderen, wat quests mee te pakken en items te zoeken natuurlijk. Eigenlijk niet echt problemen gehad omdat we via Teamspeak tactics bespraken. Niet 1x dood geweest.
Als lockie is de dreadmist set toch het beste? Ik kan wel links vinden over de set, maar niet over de bonussen die je ervan kan krijgen. Weet iemand die te vinden?
Als lockie is de dreadmist set toch het beste? Ik kan wel links vinden over de set, maar niet over de bonussen die je ervan kan krijgen. Weet iemand die te vinden?
http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=183Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:07:
Wij hebben gisteren Maradon (de princes run) gedaan met 3 man, Ik (lvl 53 toen nog) warlock, lvl 60 warlock en een lvl 60 mage. Allemaal uit onze guild om teamplay te bevorderen, wat quests mee te pakken en items te zoeken natuurlijk. Eigenlijk niet echt problemen gehad omdat we via Teamspeak tactics bespraken. Niet 1x dood geweest.
dreadmist is het beste, non-epic wat je kan krijgen zonder BWL/Onyxia/MC raid
anders is Nemesis op dit moment de hoogste Tier set dacht ik
btw wth doe je in Maraudon ??? op lvl 53 kan je beter naar ST gaan en levellen naar 54 zodat je BRD in kan
[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 29-08-2005 09:13 ]
alleen zie ik hun 3en nog niet ST doen zonder 2 extra mensen en marau levert nog wel xp op
is het nog steeds zo dat zodra je de staff transformed naar anathema je enchants verwijderd worden?SpeedhasteXP schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 08:27:
Van het weekend mn Benediction gehaald, gelukkig quest in 1e try. Guild enchanter er meteen +22 int op laten zetten. Ben nu 3e in de guild met deze staf, is wel leuk om de reacties te zien als we met zn 3en door IF naast/achter elkaar lopen zo'n mooi trail laten ze acher. Kreeg nu naast de vele wispers die je als priest krijg om hulp voor instances nu ok nog vele wispers over mn staf. Vooral leuk om te zien dat de lowbies vragen waar die dropt en dat ze hem ook willen (ook andere classes
Heb een weekend niet kunnen spelen (bezoekje naar familie) maar deze week ga ik die opgebouwde rested xp even snel naar de 57 stuwen 
Ik ga eerst een lifeforce dirk halen, en dan proberen de stormshroud recepten te pakken te krijgen, dan ga ik samen met een maatje even een stelletje stormshroud armor grinden en maken, mijn breastplate is dringend aan vervanging toe.
En met een beetje geluk kan ik misschien via mijn guild goedkoop aan een heartseeker komen. Ik ga eindelijk, na al die tijd, de level 60 halen, en ik ga proberen de dikste uitrusting te krijgen die zonder grote MC instances te verzamelen valt. Tegen die tijd zullen andere guildleden ook de 60 gehaald hebben en kunnen we de wijde instancewereld intrekken. Ik zal de eerste level 60 rogue in mijn guild worden, als het lukt
Weet iemand nog stukjes armor te noemen, die je kunt maken of verdienen, zonder een 40-man instance in te hoeven gaan, die absoluut de moeite waard zijn voor een level 60 rogue? Ik ben daggerbuild (zelfde als rasarian) maar dan met poisons ipv remorseless.
Ik ga eerst een lifeforce dirk halen, en dan proberen de stormshroud recepten te pakken te krijgen, dan ga ik samen met een maatje even een stelletje stormshroud armor grinden en maken, mijn breastplate is dringend aan vervanging toe.
En met een beetje geluk kan ik misschien via mijn guild goedkoop aan een heartseeker komen. Ik ga eindelijk, na al die tijd, de level 60 halen, en ik ga proberen de dikste uitrusting te krijgen die zonder grote MC instances te verzamelen valt. Tegen die tijd zullen andere guildleden ook de 60 gehaald hebben en kunnen we de wijde instancewereld intrekken. Ik zal de eerste level 60 rogue in mijn guild worden, als het lukt
Weet iemand nog stukjes armor te noemen, die je kunt maken of verdienen, zonder een 40-man instance in te hoeven gaan, die absoluut de moeite waard zijn voor een level 60 rogue? Ik ben daggerbuild (zelfde als rasarian) maar dan met poisons ipv remorseless.
Ja.admiral schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:21:
[...]
is het nog steeds zo dat zodra je de staff transformed naar anathema je enchants verwijderd worden?
Gisteravond de eerste MC run van mijn nieuwe guild, en we zijn tot Magmadar gekomen. 
En dat is niet slecht voor een eerste keer volgens mij.
En dat is niet slecht voor een eerste keer volgens mij.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
auw

geld dat ook voor het hunter epic quest wapen eigenlijk?
behoorlijk bout

2h staff met een scope enchant of een boog met 15 agil lijkt me toch wel een beetje imba ;D-=BoKKiE=- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:03:
[...]
auw
geld dat ook voor het hunter epic quest wapen eigenlijk?
behoorlijk bouthoop dat ze dat snel fixen
Weet je dat zeker?? Ik lees namelijk het volgende: If you get this enchanted be careful, using it destroys the item you have the enchantment on and spawns a new item of the other kind.SpeedhasteXP schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 08:27:
Van het weekend mn Benediction gehaald, gelukkig quest in 1e try. Guild enchanter er meteen +22 int op laten zetten. Ben nu 3e in de guild met deze staf, is wel leuk om de reacties te zien als we met zn 3en door IF naast/achter elkaar lopen zo'n mooi trail laten ze acher. Kreeg nu naast de vele wispers die je als priest krijg om hulp voor instances nu ok nog vele wispers over mn staf. Vooral leuk om te zien dat de lowbies vragen waar die dropt en dat ze hem ook willen (ook andere classes
Therefore, if you get it enchanted, you are stuck with only one item.
Damn.....te laat:)
gewoon zo maken dat de enchant blijft hangen aan de vormArinen schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:10:
[...]
2h staff met een scope enchant of een boog met 15 agil lijkt me toch wel een beetje imba ;D
scope in boogvorm, 15 agi in stafvorm
Daar is Blizz mee bezig, want als je staff nu omgooid is ook je dura loss weg.-=BoKKiE=- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:57:
[...]
gewoon zo maken dat de enchant blijft hangen aan de vorm
scope in boogvorm, 15 agi in stafvorm
Dus met al dat wipen in BWL heeft niemand meer een enchant op zijn staff bij ons
Eergister ging ik even een BG doen, uiteindelijk 4 potjes achter elkaar gewonnen...
Of dit een bug is of niet, ik weet het niet, maar aan het einde van de 3e keer, maakte ik 2 marks of honor aan.

Vreemd, maar wel leuk.. Kon ze allebei gewoon inleveren, dus dubbel aantal xp en dubbel aantal reputation
Of dit een bug is of niet, ik weet het niet, maar aan het einde van de 3e keer, maakte ik 2 marks of honor aan.

Vreemd, maar wel leuk.. Kon ze allebei gewoon inleveren, dus dubbel aantal xp en dubbel aantal reputation
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Idd een bug. Het schijnt dat als je mount of iets in die geest, tijdens het inleveren van de laatste vlag, je 2 marks krijgtOphidian schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:27:
Eergister ging ik even een BG doen, uiteindelijk 4 potjes achter elkaar gewonnen...
Heb het zelf nog nooit geprobeerd want ik ben de BG's op stormrage meer dan zat.
Dat heb ik ook wel eens gehad. Heel vreemd, maar niet vervelend :-)
Gister dropte deze uber-vette plate girdle trouwens:
Onslaught Girdle
Binds when picked up
Waist Plate
494 Armor
+31 Strength
+11 Stamina
Durability 55 / 55
Requires Level 60
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Equip: Improves your chance to hit by 1%.
+31str... need!! O_O
Heb em niet gekregen tho, had die dude makkelijk kunnen outbidden, maar hij passed altijd op tank-gear tenzij niemand anders het wilt, dus passte ik voor hem.
Volgende die dropt daar ga ik wel lekker op bidden ^_^
ook nog eens 2x transcendence leggings en daarna trans head van ony.. priest dag gister voor de eerste keer, mag ook wel eens.. daar hebben we immers meer aan dan aan een hunter/warlock dag waarbij 50% van de drops wordt gedisenchant ;D
Onslaught Girdle
Binds when picked up
Waist Plate
494 Armor
+31 Strength
+11 Stamina
Durability 55 / 55
Requires Level 60
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Equip: Improves your chance to hit by 1%.
+31str... need!! O_O
Heb em niet gekregen tho, had die dude makkelijk kunnen outbidden, maar hij passed altijd op tank-gear tenzij niemand anders het wilt, dus passte ik voor hem.
Volgende die dropt daar ga ik wel lekker op bidden ^_^
ook nog eens 2x transcendence leggings en daarna trans head van ony.. priest dag gister voor de eerste keer, mag ook wel eens.. daar hebben we immers meer aan dan aan een hunter/warlock dag waarbij 50% van de drops wordt gedisenchant ;D
Als je een spell cast oid op het moment van inleveren van de laatste vlag worden er idd 2 items aangemaakt. Wij staan altijd met z'n allen te stonen als onze druid de laatste vlag inlevert.Hooli-gan schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:33:
[...]
Idd een bug. Het schijnt dat als je mount of iets in die geest, tijdens het inleveren van de laatste vlag, je 2 marks krijgt.
Heb het zelf nog nooit geprobeerd want ik ben de BG's op stormrage meer dan zat.
Kunnen jullie mij uitleggen hoe een mage IN HEMELSnaam kan verliezen in een duel van een rogue?
ik heb gisteren eens met de mage van m'n broertje gespeeld en wat rogues geduelled.
je zet je shield aan.
zodra je gebackstabbed en/of gestunned wordt. blink + sheep
grote kans dat de rogue uit sheep komt dmv trinket.
proberen te sheepen voordat hij vanished (dit lukt meestal)
zo niet, nifty stopwatch voor 40% runspeed en kiten totdat je je blink weer hebt
zodra hij weer toeslaat, .blink + sheep
als dit nog fout zo gaan, kan je nog pom+sheep doen.
arcane power
fireball & pom + pyro & fireblast
en nog wat instacasts om het af te maken
zie ik hier iets over het hoofd?
ik heb gisteren eens met de mage van m'n broertje gespeeld en wat rogues geduelled.
je zet je shield aan.
zo niet, nifty stopwatch voor 40% runspeed en kiten totdat je je blink weer hebt
arcane power
[ Voor 6% gewijzigd door BitByter op 29-08-2005 11:54 ]
Je vergeet dat het duells zijn, dat is toch anders dan normaal pvp. Jij hebt nu full mana en hp, roques vallen namelijk altijd aan als je geen hp/mana meer hebt en aan het drinken bent.BitByter schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:52:
Kunnen jullie mij uitleggen hoe een mage IN HEMELSnaam kan verliezen in een duel van een rogue?
je zet je shield aan.
arcane power
De beste gear setup voor een rogue (pre-mc) :HTT-Thalan schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:29:
Heb een weekend niet kunnen spelen (bezoekje naar familie) maar deze week ga ik die opgebouwde rested xp even snel naar de 57 stuwen
Head - Shadowcraft cap (scholo) / ghostshroud (BRD)
Neck- Will of the Martyr/Mark of Fordring (strat/questline)
Shoulder- Wyrmtongue Shoulders - (strat scarlet)
Back- Black baron/stoneskin gargoyle - (strat baron)
Chest- Cadaverous/Nightbrace Tunic (scholo/UBRS)
Bracers- Bracers of eclipse - (DM prince)
Hands - Devilsaur - (leatherworking)
Waist- Frostbite girdle/Mugger's belt (scholo/LBRS)
Legs - Devilsaur - (leatherworking)
Feet - Pads of dreadwolf - (LBRS)
PS : Stormshroud is een belabberd armor voor rogues.
1. Ja, dit zijn duels, je weet dat de rogue er is.BitByter schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:52:
je zet je shield aan.
arcane power
2. Je duelled zeker goldfarmers in ironforge?
Een beetje goede rogue doet trinket + vanish en ambushed je zo weer (1500). Dan heb ik nog eens lekker een blind voor je, ff bandage (+2000 hp) en restealth + ambush.
Mage VS Rogue is op z'n best 50/50
Cool, we hebben een beetje zitten praten in de guild over raids toevoegen aan ons DKP-systeem etc.
Degene die dit nu doet is nogal een slacker dus bedachten we dat 't makkelijker zou zijn om gewoon een XML-bestandje te uploaden naar de website en dat op die manier alles bijgewerkt wordt.
Enige probleem atm is dat er nog geen addons als CT raid-tracker zijn die alles mooi naar bv XML exporten (afaik).
Dus dat wordt of er zelf een schrijven, of wachten totdat de CT raid-tracker met export functie uitkomt.
Of weten jullie zo'n add-on waarmee je alle data van een raid mooi kan exporten?
Degene die dit nu doet is nogal een slacker dus bedachten we dat 't makkelijker zou zijn om gewoon een XML-bestandje te uploaden naar de website en dat op die manier alles bijgewerkt wordt.
Enige probleem atm is dat er nog geen addons als CT raid-tracker zijn die alles mooi naar bv XML exporten (afaik).
Dus dat wordt of er zelf een schrijven, of wachten totdat de CT raid-tracker met export functie uitkomt.
Of weten jullie zo'n add-on waarmee je alle data van een raid mooi kan exporten?
Pwned!Kanter schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:10:
[...]
Je vergeet dat het duells zijn, dat is toch anders dan normaal pvp. Jij hebt nu full mana en hp, roques vallen namelijk altijd aan als je geen hp/mana meer hebt en aan het drinken bent.
Dat wilde ik maar even zeggen ja
Het is me dan ook nog NOOIT gelukt om een rogue van gelijk of ongv zelfde lvl af te maken in pvp. Altijd ganken vanuit stealth, en voodat je iets kan doen ben je half dood.
Nog wat toevoegingenImodium schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:11:
[...]
De beste gear setup voor een rogue (pre-mc) :
Head - Shadowcraft cap (scholo) / ghostshroud (BRD)
Neck- Will of the Martyr/Mark of Fordring (strat/questline)
Shoulder- Wyrmtongue Shoulders - (strat scarlet)
Back- Black baron/stoneskin gargoyle - (strat baron)
Chest- Cadaverous/Nightbrace Tunic (scholo/UBRS)
Bracers- Bracers of eclipse - (DM prince)
Hands - Devilsaur - (leatherworking)
Waist- Frostbite girdle/Mugger's belt (scholo/LBRS)
Legs - Devilsaur - (leatherworking)
Feet - Pads of dreadwolf - (LBRS)
PS : Stormshroud is een belabberd armor voor rogues.
Head: Felhide Cap (DM East)
Back: Shifting Cloak (Leatherworking sicke ingredients helaas
Chest: Tombstone Tunic (2% crit uit Scholo)
Chest: Breastplate of Bloodthirst (pristine hide of the beast nodig, en nog wat andere leuke dingen
Verder zijn het wel de beste items, maar je moet ook goed voor jezelf bepalen of je full voor ATP wil gaan of juist meer voor crit chance.
Voor allerlei rogue items inc. de PvP rewards en de MC items verwijs ik je naar www.shadowpanther.net hele goede site om je items te vergelijken, helaas alleen rogue only
Dat zijn verdomd goede items ja. Devilsaur heb ik al, en ik heb ook een Helm of fire. Ik zal hem binnenkort echt wel moeten vervangen (scim schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:32:
[...]
Nog wat toevoegingen
Back: Shifting Cloak (Leatherworking sicke ingredients helaas)
Chest: Breastplate of Bloodthirst (pristine hide of the beast nodig, en nog wat andere leuke dingen)
Verder zijn het wel de beste items, maar je moet ook goed voor jezelf bepalen of je full voor ATP wil gaan of juist meer voor crit chance.
Voor allerlei rogue items inc. de PvP rewards en de MC items verwijs ik je naar www.shadowpanther.net hele goede site om je items te vergelijken, helaas alleen rogue only
Ik dacht dat ik goed deed aan stormshroud vanwege de +crit, maar ik zie dat er betere +crit items te krijgen zijn idd. Het liefst wil ik +AP én +crit, net zoals devilsaur dus. Will o/t martyr wil ik supergraag hebben, en eigenlijk ook wel een heartseeker (*hoopt stiekem*).
Ik ga eens kijken wat ik deze week kan bereiken
weet iemand een goed werkende versie van iets als allinoneinventory? als je dan 1 bag aanklikt, opent hij automatisch alles, in 1 groot venster. erg overzichtelijk. werkt helaas niet meer na de patch..? ik krijg de versie niet meer aan de praat.. iemand suggesties?
Als de mage weet dat je er bent ben je feitelijk al de lul. Ik werd in ungoro door een mage 3 levels lager dan mij ge-owned omdat hij me hoorde stealthen. Ik had dual crippling maar het mocht niet baten. Toen hij eenmaal afstand had (Wat niet lastig is met blink) was het een kwestie van sheep-nuke-sheep-nuke-sheep-nuke en dan ben je dood.jarnotjuh schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:20:
[...]
Pwned!
Dat wilde ik maar even zeggen ja
Het is me dan ook nog NOOIT gelukt om een rogue van gelijk of ongv zelfde lvl af te maken in pvp. Altijd ganken vanuit stealth, en voodat je iets kan doen ben je half dood.
Ik pak mages ook full health, maar ik win alleen als ik dichtbij kan blijven, of de mage in paniek raakt van die eerste 1000+ crit. Meteen erachteraan een (ss) evis en hopen dat 'ie crit. Laatste loodje (als hij dat nog heeft) maak ik dan af met helm of fire of mijn gun (gun crit vrij vaak op mages, en heb 600+ AP op dat ding)
Er hoeft maar íets mis te gaan, en je bent stof
Ja oke, let op : ik bedoel hier dagger roguescim schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:32:
[...]
Nog wat toevoegingen
Back: Shifting Cloak (Leatherworking sicke ingredients helaas)
Chest: Breastplate of Bloodthirst (pristine hide of the beast nodig, en nog wat andere leuke dingen)
Als je dagger rogue bent is crit chance niet het belangrijkst (immers, je krijgt +30% van je talents) hoewel het wel nice is. Vind AP dan ook belangrijker. Breastplate of bloodthirst is niet echt goed voor het geld dat je dokt (1500-2000 gold voor hide?
Trouwens, heartseeker is het geld niet waard IMO. De speed is 1.70 en zit net tussen mainhand en offhand in. Mainhand is barman shanker veel beter (een groene demon blade 1.8 speed is nog beter). Heartseeker is beter als offhand te gebruiken dan MH, maar offhand is bonescraper toch wel de beste
Als je gepolied bent, regen je je HP heel erg snel, dus dit is niet bepaald 'de' manier om het aan te pakken.HTT-Thalan schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:08:
Toen hij eenmaal afstand had (Wat niet lastig is met blink) was het een kwestie van sheep-nuke-sheep-nuke-sheep-nuke en dan ben je dood.
das een slechte manier sheep, krijg je lekkere HP regen vanHTT-Thalan schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:08:
[...]
Als de mage weet dat je er bent ben je feitelijk al de lul. Ik werd in ungoro door een mage 3 levels lager dan mij ge-owned omdat hij me hoorde stealthen. Ik had dual crippling maar het mocht niet baten. Toen hij eenmaal afstand had (Wat niet lastig is met blink) was het een kwestie van sheep-nuke-sheep-nuke-sheep-nuke en dan ben je dood.
Ik pak mages ook full health, maar ik win alleen als ik dichtbij kan blijven, of de mage in paniek raakt van die eerste 1000+ crit. Meteen erachteraan een (ss) evis en hopen dat 'ie crit. Laatste loodje (als hij dat nog heeft) maak ik dan af met helm of fire of mijn gun (gun crit vrij vaak op mages, en heb 600+ AP op dat ding)
Er hoeft maar íets mis te gaan, en je bent stof
Verwijderd
Omdat Blizzard na 6 maanden nog steeds het vertikt een werkende search functie te maken, vraag ik het hier maar. Ik ben op zoek naar ingame pictures van de caster rewards voor de aankomende Arathi Basin Battleground.
Namelijk, Ironbark staff & Sageclaw dagger... Iemand pics?
Namelijk, Ironbark staff & Sageclaw dagger... Iemand pics?
Verwijderd
Ik ben inmiddels al 54, maar was 53 toen ik naar binnen ging. We gingen naar binnen omdat we wat items wilde halen en nog een aantal quests wilde doen voor wat items. De mage heeft alle items die "bind when picked up" disenchanted en daarna hebben gerolled, waar ik bijvoorbeeld een lager radiant shard aan overgehouden heb, die ik op mijn uiteindelijke gear wil gebruiken voor enchantments.-=BoKKiE=- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:12:
[...]
http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=183
dreadmist is het beste, non-epic wat je kan krijgen zonder BWL/Onyxia/MC raid
anders is Nemesis op dit moment de hoogste Tier set dacht ik
btw wth doe je in Maraudon ??? op lvl 53 kan je beter naar ST gaan en levellen naar 54 zodat je BRD in kan
ST is ??
Ow Sunken temple... die ben ik al rond geweest, we hadden een lvl 60 warrior als tank en we hebben alles gedaan, helaas moet ik nog terug omdat ik de follow up nog niet had
Maar het komt best goed. Ik stijg gestaag en wordt heel veel meegevraagd voor parties en instances.
Daar ben ik best trouwens best trots op, want ze vragen je natuurlijk niet voor niets.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 13:55 ]
hij werkt wel nog gewoon hoor.. ff zoeken naar wat je ook alweer precies moest doen...BootVluchteling schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:06:
weet iemand een goed werkende versie van iets als allinoneinventory? als je dan 1 bag aanklikt, opent hij automatisch alles, in 1 groot venster. erg overzichtelijk. werkt helaas niet meer na de patch..? ik krijg de versie niet meer aan de praat.. iemand suggesties?
je moet van cosmos ff Chronos en Sea kopieren, dan werkt ie perfect... als je daar geen zin in hebt, kan je mybags (http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1838) nemen of OneBag (http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1778) maar die layout vind ik lelijk
Sunken Temple
[ Voor 33% gewijzigd door reddevil op 29-08-2005 13:55 ]
Sunken Temple ook wel Temple of Atal Hakkar (of zoiets
Laatste paar dagen ben ik verslingerd aan Dire Maul om mijn +regen/+heal gear te completeren.
Dropt er dit: Ring of Demonic Guile, Whipvine Cord en Quel'dorai Channeling Rod
Mijn weekend was weer goed
[ Voor 4% gewijzigd door robbertinho op 29-08-2005 13:56 ]
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
ik heb cosmos draaien, maar wat bedoel je met chronos en sea? de vorige versie werkte nl direct perfect...?reddevil schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:51:
[...]
hij werkt wel nog gewoon hoor.. ff zoeken naar wat je ook alweer precies moest doen...
je moet van cosmos ff Chronos en Sea kopieren, dan werkt ie perfect... als je daar geen zin in hebt, kan je mybags (http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1838) nemen of OneBag (http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1778) maar die layout vind ik lelijk
[...]
Sunken Temple
Had je Mindtap Talisman al? Die dropt daar ook en is behoorlijk prettigrobbertinho schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:55:
Laatste paar dagen ben ik verslingerd aan Dire Maul om mijn +regen/+heal gear te completeren.
Dropt er dit: Ring of Demonic Guile, Whipvine Cord en Quel'dorai Channeling Rod
[ Voor 76% gewijzigd door Okyah op 29-08-2005 13:59 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik kreeg altijd als ik inlog de mooie foutmelding te zien van een of andere 'nil value'. Oplossing was altijd ff je ui opnieuw in te laden via "/console reloadui".BootVluchteling schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:56:
[...]
ik heb cosmos draaien, maar wat bedoel je met chronos en sea? de vorige versie werkte nl direct perfect...?
Als je dat eerst even probeert als je 'ingame' zit en daarna werkt aioi wel, dan moet je even kijken in je Addons directory of je de subdirectories 'Chronos' en 'Sea' ziet staan.
Daarnaast heb je geloof ik bij aioi 3 versies, 1 speciaal voor cosmos... trouwens, je kan altijd een oudere versie draaien hoor, werkt gewoon goed.
Ik ben hard aan het proberen om die te krijgen, maar het probleem is dat ie nog niet echt wil droppen. Heb wel het priest book en ga dus binnenkort deze beauty toevoegen aan mijn collectie:Okyah schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:58:
[...]
Had je Mindtap Talisman al? Die dropt daar ook en is behoorlijk prettigMaar nice gear heb je al
Royal Seal of Eldre'Thalas.
Samen met die Mindtap talisman en nog een ring of demonic guile + binnenkort +20 spi op mijn quel'dorai staff ga ik even laten zien hoe je healed in MC
Met BoW zit ik dan straks op ong. 90 a 100 mana regen per 5 sec extra. OOM, wat is dat?
En Devout hoef ik dus ook niet meer.
Oh ja: Deze Padre's Trousers staan ook hoog op het lijstje.
[ Voor 4% gewijzigd door robbertinho op 29-08-2005 14:06 ]
Ow, maar daar ging ik ook voor! Ik wil de heartseeker juist offhand hebben omdat de shanker mainhand only is. En dan heb ik er wéér +1% crit bij, ik wil zo hoog mogelijk in mijn crit zitten.Imodium schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:14:
[...]
Ja oke, let op : ik bedoel hier dagger rogue![]()
Als je dagger rogue bent is crit chance niet het belangrijkst (immers, je krijgt +30% van je talents) hoewel het wel nice is. Vind AP dan ook belangrijker. Breastplate of bloodthirst is niet echt goed voor het geld dat je dokt (1500-2000 gold voor hide?).
Trouwens, heartseeker is het geld niet waard IMO. De speed is 1.70 en zit net tussen mainhand en offhand in. Mainhand is barman shanker veel beter (een groene demon blade 1.8 speed is nog beter). Heartseeker is beter als offhand te gebruiken dan MH, maar offhand is bonescraper toch wel de beste
Agility is een goede 2e, want die zorgt weer voor +dodge +armor en ook +crit. Ook zorgt dat voor lekkere crits op ranged attack. Maar agility kan je ook krijgen via enchants, waar dit niet kan met +crit.
soulstone plzVerwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:44:
[...]
Ik ben inmiddels al 54, maar was 53 toen ik naar binnen ging. We gingen naar binnen omdat we wat items wilde halen en nog een aantal quests wilde doen voor wat items. De mage heeft alle items die "bind when picked up" disenchanted en daarna hebben gerolled, waar ik bijvoorbeeld een lager radiant shard aan overgehouden heb, die ik op mijn uiteindelijke gear wil gebruiken voor enchantments.
ST is ??
Ow Sunken temple... die ben ik al rond geweest, we hadden een lvl 60 warrior als tank en we hebben alles gedaan, helaas moet ik nog terug omdat ik de follow up nog niet had
Maar het komt best goed. Ik stijg gestaag en wordt heel veel meegevraagd voor parties en instances.
Daar ben ik best trouwens best trots op, want ze vragen je natuurlijk niet voor niets.
summon plz
mja ik zit nu dus op nog steeds in een dip

Offtopic,reddevil schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:04:
[...]
Ik kreeg altijd als ik inlog de mooie foutmelding te zien van een of andere 'nil value'. Oplossing was altijd ff je ui opnieuw in te laden via "/console reloadui".
Als je dat eerst even probeert als je 'ingame' zit en daarna werkt aioi wel, dan moet je even kijken in je Addons directory of je de subdirectories 'Chronos' en 'Sea' ziet staan.
Daarnaast heb je geloof ik bij aioi 3 versies, 1 speciaal voor cosmos... trouwens, je kan altijd een oudere versie draaien hoor, werkt gewoon goed.
Red devil? Van GP CS?
En weet iemand of de patchnotes van 1.7 al gereleased zijn?
Ben altijd erg benieuwd naar patchnotes
[ Voor 13% gewijzigd door FragNeck op 29-08-2005 14:47 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Priests en mages hebben het ook zwaar hoor.
Sta buff plz
Water plz, food plz
Gister in STV ook, een warrior passeert mij, en vraagt wat food, ik maak het(25 stuks) en zeg dat ik 5s vraag. Hij geeft me netjes die 5s, en bedankt me enorm. Zo kan het dus ook.
Nee, anderen moeten het weer persee gratis hebben,
Het kost mij ook mana, en de kans dat je geganked wordt in stv is iets groter als in IF
Vind het nog niet eens zo'n slecht idee, een klein bedrag vragen voor die conjured items. En de meeste vinden het wel goed, zijn allang blij DAT ze het krijgen.
Wat vinden jullie, stel ik me aan met het geld vragen ervoor, of moet ik het gratis doen?
Warlocks kunnen ook handig zijn met de imp. Ik ben met mijn mage erg blij als ik extra stamina krijg-=BoKKiE=- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:21:
[...]
soulstone plz
summon plz
mja ik zit nu dus op nog steeds in een dipblijf maar rond de 50 hangen, nog anderhalf leveltje en dan ben ik 52 en dan g ai kweer rap omhoog
De levels 48-52 waren echt slechte levels. Had ik ook met mijn warrior. Maar nu mijn mage 57 is gaat het hard. (56-57 was maar 7 1/4 uur zonder rest). Voor het einde van de week 2 level 60's hoop ik.
@ hierboven. Ik zit op een pve server en kan het altijd doen. Maar meestal doe ik het alleen in orgrimmar. Ook krijgen ze alleen veel als ik op een level zit dat ik ze per 10 (of meer) kan maken.
edit: Ik doe het dus gratis. Ik verwacht van een rogue dat hij ook geen geld vraagt om mijn lockboxes open te maken.
Wel kunnen ze niet verwachten dat ik midden in een groep mobs even 100 water en 100 food ga maken.
[ Voor 28% gewijzigd door nhimf op 29-08-2005 14:58 ]
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Gewoon gratis.jarnotjuh schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:51:
[...]
Sta buff plz
Water plz, food plz
Gister in STV ook, een warrior passeert mij, en vraagt wat food, ik maak het(25 stuks) en zeg dat ik 5s vraag. Hij geeft me netjes die 5s, en bedankt me enorm. Zo kan het dus ook.
Nee, anderen moeten het weer persee gratis hebben,. Ga het dan bij een vendor kopen, JUIST!
Het kost mij ook mana, en de kans dat je geganked wordt in stv is iets groter als in IF
Vind het nog niet eens zo'n slecht idee, een klein bedrag vragen voor die conjured items. En de meeste vinden het wel goed, zijn allang blij DAT ze het krijgen.
Wat vinden jullie, stel ik me aan met het geld vragen ervoor, of moet ik het gratis doen?
Je wordt niet zo gauw geganked als er ook een warrior bij je staat he...
Je helpt de alliance (of de horde) er mee.
Geld vragen voor iets wat alleen mana kost, vind ik belachelijk. Als mensen het vriendelijk vragen kunnen ze van mij alles krijgen. Vragen ze het niet maar eisen ze het of vragen ze het niet netjes, dan kunnen ze lekker doodvallen.jarnotjuh schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:51:
[...]
Sta buff plz
Water plz, food plz
Nee, anderen moeten het weer persee gratis hebben,. Ga het dan bij een vendor kopen, JUIST!
Ik zal iedereen mijn PW:F geven wanneer er vriendelijk naar gevraagd wordt hoor. Komen ze met: Priest, buff me!......tsja..........
ik weet het, heb zelf ook een magejarnotjuh schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:51:
[...]
Sta buff plz
Water plz, food plz
mja of ik geef het gratis, of ik geef het niet
ben zinds ik de lvl 45 gepasseerd ben eigenlijk geen onbeschofte water beggars meer tegengekomen
gisteren wel 2g gekregen voor 4stacks lvl 45 water
FN, jij hier!!! ouwe CS verslaafde ;-)FragNeck schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:23:
[...]
Offtopic,
Red devil? Van GP CS?
En weet iemand of de patchnotes van 1.7 al gereleased zijn?
Ben altijd erg benieuwd naar patchnotes
http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.html
Ik kreeg eergisteren een essence of earth voor 3 stacks crystal water, ik zei nog dat het niet nodig was maar hij stond erop....
nu nog iemand laten muten naar water en ik kan enchant spell power er op laten zetten : )
Gisteren ook de 1e arcanist item gevallen in MC met de exomna/remains runs en die item is nu van mij \o/
Owja, tis niet grappig als je pulled voor een warrior en hij ramt op taunt of iets dergelijks terwijl hij midden in de groep staat : /
nu nog iemand laten muten naar water en ik kan enchant spell power er op laten zetten : )
Gisteren ook de 1e arcanist item gevallen in MC met de exomna/remains runs en die item is nu van mij \o/
Owja, tis niet grappig als je pulled voor een warrior en hij ramt op taunt of iets dergelijks terwijl hij midden in de groep staat : /
Ik doe het altijd gratis. Als ik het geef....
Sommige mensen zijn namelijk heel irritant. Als ze het normaal vragen dan krijgen ze het altijd wel van mij. Helaas komt dat niet altijd voor en krijg je meestal ineens een trade scherm voor je neus met de mededeling wtr plz. Dan kun je het vergeten bij mij
Wat ik nog irritanter vindt zijn mensen die denken dat portals gratis zijn
Dat maak ik de laatste tijd erg vaak mee, die reagents zijn niet gratis (18S) en ik heb meestal ook maar 5 stones bij me, dus ik ga zeker niet voor elke Jan-Joop een portal maken. Ik maak alleen een portal voor mensen met wie ik in een party zit waarmee ik eerst wat heb gedaan. Of het moeten friends zijn natuurlijk
Sommige mensen zijn namelijk heel irritant. Als ze het normaal vragen dan krijgen ze het altijd wel van mij. Helaas komt dat niet altijd voor en krijg je meestal ineens een trade scherm voor je neus met de mededeling wtr plz. Dan kun je het vergeten bij mij
Wat ik nog irritanter vindt zijn mensen die denken dat portals gratis zijn
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
hehe, yeah, ik loop hier al een paar jaartjes rond hoorreddevil schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:59:
[...]
FN, jij hier!!! ouwe CS verslaafde ;-)
http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.html
Maar bedankt voor de notes
Verwijderd
Is er trouwens iemand de de Dreadmist al compleet heeft of een gedeelte hiervan?
En zou degene eens een screenshot willen plaatsen??
Ik krijg juist steeds meer verzoeken voor water/food, net als portals en alles.-=BoKKiE=- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:58:
[...]
ik weet het, heb zelf ook een mage
mja of ik geef het gratis, of ik geef het niet
ben zinds ik de lvl 45 gepasseerd ben eigenlijk geen onbeschofte water beggars meer tegengekomen![]()
gisteren wel 2g gekregen voor 4stacks lvl 45 water
Maar beggars krijgen maar 1 antwoord: "no"
Meer niet en als ze vragen waarom (als het om geld gaat) vertel ik dat ze best zelf even een paar mobs mogen killen. Mijn lvl 57 mage heeft ook zijn best moeten doen voor de 160g die ik nu heb.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Als je nou ff doorgeklikt had:Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:08:
Is er trouwens iemand de de Dreadmist al compleet heeft of een gedeelte hiervan?
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16701
screenshots \o/
Verwijderd
Ik heb het meer over mensen waar ik inmiddels regelmatig mee speel. een soulstone krijgt OF een shamaan of priest en meer niet. Je hebt ook van die mensen die als een debiel tekeer gaan omdat ze een soulstone of healthstone krijgen van me.. Dat doen ze hooguit 1x want daar zeg ik direct iets van, anders krijgen ze niets meer en laat ik ze ook barsten.-=BoKKiE=- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:21:
[...]
soulstone plz
summon plz
mja ik zit nu dus op nog steeds in een dipblijf maar rond de 50 hangen, nog anderhalf leveltje en dan ben ik 52 en dan g ai kweer rap omhoog
Van de week voor het eerst van mijn WOW carriere uit een party gestapt omdat ik met een stelletje rando's te maken had die gewoon gingen rennen omdat ze geraakt werden (in Zul'farrak), aanvallen voor dat de rest klaar was en om de 5 minuten een soulstone of healthstone wilde. Na in de eerste 20 minuten 3x gewiped te zijn geweest (ik was lvl 53 en op lvl 45 heb ik het gespeeld en maar 1x dood gegaan) heb ik gezegd dat ze de boom in konden (ik had ze voor de eerste wipe al gezegd dat ze beter moesten nadenken, na de 2de keer dat dit de laatste keer was ect.) Ik heb helemaal geen problemen om dood te gaan, maar nutteloos doodgaan omdat 1 staat te slapen (gewoon afk is midden in een battle) en de rest "iets" aan het doen was en lekker van iedereen aggro trekt enzo..
idioten....
En summonen doe ik alleen als het nodig is
oops lol, sorryBlistimo schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:21:
[...]
Als je nou ff doorgeklikt had:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16701
screenshots \o/
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 15:42 ]
Verwijderd
Geld vragen vind ik opzich geen probleem als je niet met iemand samen speelt.jarnotjuh schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:51:
[...]
Sta buff plz
Water plz, food plz
In een party/raid vind ik het niet goed, want je bent afhankelijk van elkaar. Dan zou je kunnen stellen dat alle buffs betaald moeten worden. Dat als jij aanvallen wordt en ik aggro trek dat geld kost om mijn equipment te kunnen repareren, ect....
MAAR ik vind wel dat het niet logisch is dat iemand zomaar spullen ter beschikking stelt. Een bedankje is wel heel minimaal.
Ik zelf koop het altijd, maar in WG/AV of een instance vind ik het wel heel fijn als spullen krijg, omdat ik daar meer gebruik als ik normaal gebruik omdat ik zo sterk mogelijk wil zijn voor het team en mezelf ook meteen vol in de strijd gooi of aggro trek om een ander adem te geven ect...
Dan is mana en health wel erg belangrijk.
Als we het toch over dingen hebben die tegen mages gezegd worden, lees dit maar eensnhimf schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:12:
[...]
Ik krijg juist steeds meer verzoeken voor water/food, net als portals en alles.
Meer niet en als ze vragen waarom (als het om geld gaat) vertel ik dat ze best zelf even een paar mobs mogen killen. Mijn lvl 57 mage heeft ook zijn best moeten doen voor de 160g die ik nu heb.
http://forums.worldofwarc...8225&p=1&tmp=1#post298225
Verwijderd
Wat dacht je van die mensen die mij als warlock zomaar wispheren en zeggen, summon me.nhimf schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:12:
[...]
Ik krijg juist steeds meer verzoeken voor water/food, net als portals en alles.
WTF ??? Waarom zou ik dat doen?? Dan moet ik eerst nog mensen bij elkaar zoeken en het kost me nog een soulshard ook... Voor iemand die ik eigenlijk niet eens ken en dan ook nog es te lam is om te vliegen of te heartstonen... donder ff lekker op zou ik zeggen
WOEI! na 3 weken UBRS grinden heb ik hem dan eindelijk 
Plans: Arcanite Champion
nu heb ik mijn iig al mijn BS receptjes compleet
Plans: Arcanite Champion
nu heb ik mijn iig al mijn BS receptjes compleet
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Verwijderd
Ik vind dat daar vaak zo onnodig moeilijk over gedaan wordt ... tis verdomme geen beleefdheidswedstrijdVerwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:25:
[...]
Ik heb het meer over mensen waar ik inmiddels regelmatig mee speel. een soulstone krijgt OF een shamaan of priest en meer niet. Je hebt ook van die mensen die als een debiel tekeer gaan omdat ze een soulstone of healthstone krijgen van me.. Dat doen ze hooguit 1x want daar zeg ik direct iets van, anders krijgen ze niets meer en laat ik ze ook barsten.
Van de week voor het eerst van mijn WOW carriere uit een party gestapt omdat ik met een stelletje rando's te maken had die gewoon gingen rennen omdat ze geraakt werden (in Zul'farrak), aanvallen voor dat de rest klaar was en om de 5 minuten een soulstone of healthstone wilde. Na in de eerste 20 minuten 3x gewiped te zijn geweest (ik was lvl 53 en op lvl 45 heb ik het gespeeld en maar 1x dood gegaan) heb ik gezegd dat ze de boom in konden (ik had ze voor de eerste wipe al gezegd dat ze beter moesten nadenken, na de 2de keer dat dit de laatste keer was ect.) Ik heb helemaal geen problemen om dood te gaan, maar nutteloos doodgaan omdat 1 staat te slapen (gewoon afk is midden in een battle) en de rest "iets" aan het doen was en lekker van iedereen aggro trekt enzo..
idioten....
En summonen doe ik alleen als het nodig is
Ik speel zelf een lock lvl60, en ik zorg gewoon dat iedereen zn soul/healthstones krijgt, nog zelfs voordat ze d'r om kunnen vragen. Tuurlijk summon ik iedereen die nog niet bij de instance ingang is. Dat is gewoon je taak in de groep. Net als de taak van een priest is om de tanks/casters gezond te houden, en die van een tank om de gemenerikken dicht bij zich te houden. Ik ga ook niet 'dankjewel' zeggen voor iedere keer dat ik geheal'ed word, mocht dat eens nodig zijn.
Laatst zat ik in een 10-man pug strat met 2 priests. Zegt primary tank iets over t heal-gedrag van 1 priest ( niet bijzonder opbouwend maar ook niet echt grof ), weigert die kleuter vervolgens om de tank nog verder gezond te houden. Ben gelijk maar uit de groep gestapt. Dit soort kinderachtig geneuzel leidt tot wipes, en daar heeft niemand wat aan.
Er zijn natuurlijk grenzen, maar vaak wordt er gewoon te moeilijk gedaan. Sommige lieden zouden de 'temper-ego' addon maar ns moeten installeren
ow btw: hallo iedereen hier ...
ben van lurker toch maar s op registered overgestapt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 15:56 ]
Mja, ik vind dat mensen best een lesje geleerd mogen worden, maar dan op een nette manier, en dat hangt dan ook een beetje van mijn bui af.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:46:
[...]
Ik vind dat daar vaak zo onnodig moeilijk over gedaan wordt ... tis verdomme geen beleefdheidswedstrijd
Ik speel zelf een lock lvl60, en ik zorg gewoon dat iedereen zn soul/healthstones krijgt, nog zelfs voordat ze d'r om kunnen vragen. Tuurlijk summon ik iedereen die nog niet bij de instance ingang is. Dat is gewoon je taak in de groep. Net als de taak van een priest is om de tanks/casters gezond te houden, en die van een tank om de gemenerikken dicht bij zich te houden. Ik ga ook niet 'dankjewel' zeggen voor iedere keer dat ik geheal'ed word, mocht dat eens nodig zijn.
Laatst zat ik in een 10-man pug strat met 2 priests. Zegt primary tank iets over t heal-gedrag van 1 priest ( niet bijzonder opbouwend maar ook niet echt grof ), weigert die kleuter vervolgens om de tank nog verder gezond te houden. Ben gelijk maar uit de groep gestapt. Dit soort kinderachtig geneuzel leidt tot wipes, en daar heeft niemand wat aan.
Er zijn natuurlijk grenzen, maar vaak wordt er gewoon te moeilijk gedaan. Sommige lieden zouden de 'temper-ego' addon maar ns moeten installeren
Ik was een of twee maanden geleden in een heel slechte bui, weet niet meer waarom, en stond een mailtje te typen bij de IF mailbox bij de bank.
Opeens is mijn mail foetsie, mijn mailbox closed en staat er een tradescherm voor in de plek met de bijbehorende whisper "open plz"
Toen ben ik wel even flink tekeer gegaan. Tegenwoordig gebeurt dat niet echt meer, maar de irritatie is er niet minder om. Als ze nu zonder vragen een trade openen, vraag ik geld. Als ze om geld bedelen zorg ik (na een tip in dit forum) dat ze zelf platgespamd worden met money requests. Iets in de trant van "/1 (beggar) Is giving away free money! /w him!" wil wel helpen.
Ook word ik toenemde mate gewhisperd met de vraag of ik een non-guildmember lowbie "even" door Gnom wil halen. Ik stel dan de vraag waarom ze lui zijn en een highlevel om hulp vragen, terwijl ze net zo goed met een groep kunnen gaan. Meestal krijg ik dan geen reply meer terug, want ook daar zijn ze dan te lui voor
Eentje bood zelfs geld: 2g als ik hem door Gnom zou leiden. Ik reply met de vraag waarom ik dat zou doen, aangezien ik in de tijd dat me dat kost bijna 30 goud kan grinden in SM.
Verwijderd
Het is leuk hoor die Heartseeker, maar als je de prijzen ziet die gemiddeld gevraagd worden op de AH 400 G is niets, kun je toch echt beter voor de Bonescraper gaan. Moet je wel een baron runs voor doen, maar uiteindelijk is dat een stuk goedkoper dan de prijs die je moet neerlegeen op de AH.:)HTT-Thalan schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:07:
[...]
Ow, maar daar ging ik ook voor! Ik wil de heartseeker juist offhand hebben omdat de shanker mainhand only is. En dan heb ik er wéér +1% crit bij, ik wil zo hoog mogelijk in mijn crit zitten.
Agility is een goede 2e, want die zorgt weer voor +dodge +armor en ook +crit. Ook zorgt dat voor lekkere crits op ranged attack. Maar agility kan je ook krijgen via enchants, waar dit niet kan met +crit.
ja hoor, ik heb er hier eentje voor je:kEv4h schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:19:
Cool, we hebben een beetje zitten praten in de guild over raids toevoegen aan ons DKP-systeem etc.
CT Raidtracker - http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1836
Hehe, nee geen grapje, dit is CT Raidtracker die gemod is zodat hij XML output geeft. Rechter klikken op een raid en hij output het in een text vakje naar XML.
Er staat daar ook bij dependecies de eqDKP plugin ervoor zodat je niks hoeft uit te lezen.
Btw, met de 1.2.4 versie en de 1.2.3 had ik problemen dat hij mensen heel veel dubbel opsloeg. Soms had ik 170 mensen in een raid staan omdat hij elke keer als je iemand verplaatst hij die persoon opnieuw opsloeg. de 1.2.2 versie werkt bij ons zonder problemen.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Even een open vraagje:
Als jij dood bent en ik als pala kan je rezzen, maar dat kan nog niet omdat m'n mana zo goed als leeg is, vind jij het dan erg als ik eerst m'n 68 copper en m'n 2 wool pak van een mob?
Of is dat echt super asociaal en moet ik eerst wachten tot ik genoeg mana heb om te rezzen, dan rezzen en dan pas m'n 68 copper en 2 wool pakken?
Gast werd namelijk helemaal pissig dat ik respectloos m'n loot pakte, omdat ik toch moest wachten op m'n mana.
Als jij dood bent en ik als pala kan je rezzen, maar dat kan nog niet omdat m'n mana zo goed als leeg is, vind jij het dan erg als ik eerst m'n 68 copper en m'n 2 wool pak van een mob?
Of is dat echt super asociaal en moet ik eerst wachten tot ik genoeg mana heb om te rezzen, dan rezzen en dan pas m'n 68 copper en 2 wool pakken?
Gast werd namelijk helemaal pissig dat ik respectloos m'n loot pakte, omdat ik toch moest wachten op m'n mana.
Stel dat daar een epic in had gezeten, dan had je hem kunnen ninja-en geloof ik. Hij kan wel rollen maar te ver weg om op te pakkenBaN5Hee schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:03:
Even een open vraagje:
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Ik heb het ook over summonen als ik in ogrimar loop en dat iemand je out of the blue whispered. Voor een partymember is het anders.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:46:
[...]
Ik vind dat daar vaak zo onnodig moeilijk over gedaan wordt ... tis verdomme geen beleefdheidswedstrijd
ow btw: hallo iedereen hier ...
ben van lurker toch maar s op registered overgestapt
Normaal geef ik ook iedereen wat hij nodig heeft, maar helaas kom ik toch redelijk wat mensen tegen die denken dat deze spullen ze onoverwinnelijk maakt (als je begrijpt wat ik bedoel)
Is dat solo-en in SM ook rendabel als je geen disenchant hebt?HTT-Thalan schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:53:
[...]
Mja, ik vind dat mensen best een lesje geleerd mogen worden, maar dan op een nette manier, en dat hangt dan ook een beetje van mijn bui af.
Ik was een of twee maanden geleden in een heel slechte bui, weet niet meer waarom, en stond een mailtje te typen bij de IF mailbox bij de bank.
Opeens is mijn mail foetsie, mijn mailbox closed en staat er een tradescherm voor in de plek met de bijbehorende whisper "open plz"
Toen ben ik wel even flink tekeer gegaan. Tegenwoordig gebeurt dat niet echt meer, maar de irritatie is er niet minder om. Als ze nu zonder vragen een trade openen, vraag ik geld. Als ze om geld bedelen zorg ik (na een tip in dit forum) dat ze zelf platgespamd worden met money requests. Iets in de trant van "/1 (beggar) Is giving away free money! /w him!" wil wel helpen.
Ook word ik toenemde mate gewhisperd met de vraag of ik een non-guildmember lowbie "even" door Gnom wil halen. Ik stel dan de vraag waarom ze lui zijn en een highlevel om hulp vragen, terwijl ze net zo goed met een groep kunnen gaan. Meestal krijg ik dan geen reply meer terug, want ook daar zijn ze dan te lui voor
Eentje bood zelfs geld: 2g als ik hem door Gnom zou leiden. Ik reply met de vraag waarom ik dat zou doen, aangezien ik in de tijd dat me dat kost bijna 30 goud kan grinden in SM.
Jawel hoor, maar ik weet niet of het op 56 nog interssant is. Je krijgt in de regel veel greens, en als rogue is het nog iets makkelijk, ik sneak gewoon direct naar de hotspots (bosses en chests) en ben binnen 5 minuten binnen-buiten met mijn spullen. Dan is het wel lekkere opbrengst/tijd verhouding. Zodra mijn tassen vol zijn heart ik naar IF en vendor het allemaal, neem de moeite niet eens om het te veilen.FragNeck schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:10:
[...]
Is dat solo-en in SM ook rendabel als je geen disenchant hebt?
Er zijn twee situaties:Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:46:
Ik speel zelf een lock lvl60, en ik zorg gewoon dat iedereen zn soul/healthstones krijgt, nog zelfs voordat ze d'r om kunnen vragen. Tuurlijk summon ik iedereen die nog niet bij de instance ingang is. Dat is gewoon je taak in de groep. Net als de taak van een priest is om de tanks/casters gezond te houden, en die van een tank om de gemenerikken dicht bij zich te houden.
- Iemand heeft een summon nodig.
- Iemand blijft lui in IF zitten omdat er wel een warlock in de groep zit. In dat laatste geval zou ik ook aardig chaggy worden.
Sowieso krijg je aardig wat abuse, vooral op lower levels, omdat mensen vinden dat je als een bepaalde class een bepaalde taak hebt, die je koste wat 't kost moet volbrengen. Gisteren nog was een warrior in Moonbrook bezig met een zooi Pillagers (hoezo imbalanced mobs trouwens, wat een klote hoeveelheid damage voor een level 13 mob). Er stonden 2 pillagers op 'em te casten, en ook kwamen er 2 looters (melee mobs) helpen. Die gozer, level 14, gaat hardstikke dood natuurlijk. Ik ress hem naderhand, geef 'em een heal en een sta buff, gaat 'ie zitten zeiken dat ik 'em had moeten healen!
Goed, daarna ging die sukkel weer dood, dit keer kon 'ie fluiten naar z'n ress
Als ik jou was zou ik even doorlevelen, en dan in Tyrs Hand gaan grinden. Daar lopen elites rond level 54, en die leven zo'n 20 silver per stuk op, droppen massa's runecloth, en droppen ook een hoop grey wapens die elk 1+ gold opleveren. Vooral voor een rogue zijn ze simpel, er zitten healers bij en die kun je kicken. Bovendien is Light's Hope Citadel naast de deur voor repairs / vendoring. No way dat je dat gaat halen met SM runs.HTT-Thalan schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:19:
Jawel hoor, maar ik weet niet of het op 56 nog interssant is. Je krijgt in de regel veel greens, en als rogue is het nog iets makkelijk, ik sneak gewoon direct naar de hotspots (bosses en chests) en ben binnen 5 minuten binnen-buiten met mijn spullen. Dan is het wel lekkere opbrengst/tijd verhouding. Zodra mijn tassen vol zijn heart ik naar IF en vendor het allemaal, neem de moeite niet eens om het te veilen.
[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 29-08-2005 16:56 ]
Verwijderd
Dat bedoel ik.
Het is logisch dat je in een group doet waar je sterke punten liggen. Ik deel (als ik shareds genoeg heb) healthstones uit aan iedereen die maar wil, ik vraag het altijd. Soulstones die geef je normaal aan iemand die healed of kan ressen (anders gebruik ik hem meestal zelf of helemaal niet als ik denk dat het niet nodig is)
Maar ik bedoelde meer mensen die niet in een group/raid zitten en die je dus ook helemaal niet kent die zomaar vragen of je ze naar ogrimar wil summonen.
Ik summon mensen natuurlijk als we voor een instance staan of als ze dood zijn geweest en wij aan de andere kant van de instance staan. Dat vind ik logisch.
Maar als steeds dezelfde mensen doodgaan of denken dat ze bij elke battle een healthstone moeten gebruiken, daar heb ik toch zo mijn gedachten over....(laat ik het zo maar zeggen dan
)
Het is logisch dat je in een group doet waar je sterke punten liggen. Ik deel (als ik shareds genoeg heb) healthstones uit aan iedereen die maar wil, ik vraag het altijd. Soulstones die geef je normaal aan iemand die healed of kan ressen (anders gebruik ik hem meestal zelf of helemaal niet als ik denk dat het niet nodig is)
Maar ik bedoelde meer mensen die niet in een group/raid zitten en die je dus ook helemaal niet kent die zomaar vragen of je ze naar ogrimar wil summonen.
Ik summon mensen natuurlijk als we voor een instance staan of als ze dood zijn geweest en wij aan de andere kant van de instance staan. Dat vind ik logisch.
Maar als steeds dezelfde mensen doodgaan of denken dat ze bij elke battle een healthstone moeten gebruiken, daar heb ik toch zo mijn gedachten over....(laat ik het zo maar zeggen dan
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 16:57 ]
Pff, who cares, als je maar geressed wordt binnen de 6 minuten. Ik neem aan dat 't in een group was?BaN5Hee schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:03:
Healthstones zijn potions, als ze die dingen iedere keer zouden gebruiken zonder dat het nodig was, zou ik ze ook niet meer geven. Gisteren de deadmines gedaan met een level 38 paladin (crap damage trouwens, niet normaal) uit onze guild, en ik ga vanavond nadat ik op level 18 gekomen ben met m'n priest de mines maar eens doen met een normale groep, kijken hoe dat gaat. Moet de kneepjes van 't vak nog een beetje zien te lerenVerwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:54:
Maar als steeds dezelfde mensen doodgaan of denken dat ze bij elke battle een healthstone moeten gebruiken, daar heb ik toch zo mijn gedachten over....(laat ik het zo maar zeggen dan)
[ Voor 50% gewijzigd door Hydra op 29-08-2005 17:04 ]
Dit topic is gesloten.