Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.186 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 08:25:
[...]

Dit geld ook voor de Druids :| , nog steeds geen noemenswaardige items behalve de Salamander Scale Pants. En nu maar hopen dat als we zondag een poging gaan wagen op Major Domo dat Finkles Lava Dredger valt :P Zet ik tegelijk al mijn DKP in :)
Helaas, dat ga je niet redden :P er zijn nog 8 wachtende voor u

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Rashann     60 Shaman 73.00
Gravehard   60 Druid  69.00
Xairox      60 Shaman 68.00
Djengis     60 Shaman 65.00
Gravediggah 60 Shaman 64.00
Doomcaller  60 Shaman 55.00
Sharana     60 Druid  54.00
Skye        60 Druid  48.00
Puyol       60 Druid  43.00

Rashann is echt aso :/ naja hopelijke biede hij en Xairox op wat crap spul :P dan kan ik voor de vakantie nog ff de Helmet of 10 storms meepakken van Onyxia :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:30:
[...]

Ik vind dat ook, zodra iets beter is dan wat ik heb, heb ik het nodig. En dus roll ik.
Tenzij er van te voren is afgesproken dat als iets dropped dat 1 bepaald persoon ut mag hebben.

Mijn main speel ik niet veel meer mee (Nhimf, lvl 60 orc warrior) maar speel veel met mijn alt (Balatro lvl 53 undead mage). Mage is veel leuker om mee te spelen en ook meer gewild in parties.
Ik wordt geregeld gevraagd om mee te doen, omdat er simpelweg te weinig mages zijn in het spel.
Vreemde is dat mijn huidige guild (Terror) vooral bestaat uit warriors en mages en in verhouding veel priests.

Zijn er eigenlijk nog meer die spelen op Thunderhorn?
Hier is TheOmen een level 20 Undead Warrior (een beginner), ik speel meestal samen met LeFibo Undead Mage level 17 (beginner)
Altijd leuk meer Nederlanders op Thunderhorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:11
Leuk, die bedrijfjes die Gold verkopen, beginnen nu dus ook in WoW zelf te spammen.
Liep ik gisteravond dus door Stormwind heen, komt er 1 message door General heen.
Gelijk gooide ik een discussie open op Genereral over zijn waar.
Veel mensen wisten niet dat dit kon en vonden het dus wel handig.
Toen ik binnen 1 min. die gozer dus op mijn ignore list wilde gooien, was zijn karakter al deleted.
Ik heb natuurlijk wel een Ticket aan gemaakt, want dit vind ik te erg voor woorden.

Tijdens de discussie heb ik per ongeluk 1 keer gescholden over die persoon.
Ben benieuwd wat ze daar mee doen, maar als de GM's moeilijk doen daarover, dan zit ik erover te denken dat ik ga stoppen met dit fantastische spel.
Hopelijk kunnen ze er wel wat mee, want die gozer heeft zijn karakter dus al deleted, maar als ze een goede log hebben, moeten ze die hele account kunnen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-09 16:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wat ik me zo afvraag,

Hoe ver zijn de 'nieuwe' servers, dus mensen die daarop spelen en de guilds?
Met nieuw bedoel ik de batch van april. Zelf speel ik in de top alliance guild, en we hebben elke boss in MC op farm nivo gekregen (op ragnaros na, die moeten we nog omleggen) en onyxia ging al op de 4de try neer (eerste keer dat iemand van ons onyxia/mc doet, dus onze guild kan goed tactics lezen ;)).

Nu vraag ik me af of andere guilds op de 'nieuwe' servers MC allang achter zich hebben en BWL in de lijst hebben staan ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kees schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:12:
Wat ik me zo afvraag,

Met nieuw bedoel ik de batch van april. Zelf speel ik in de top alliance guild, en we hebben elke boss in MC op farm nivo gekregen (op ragnaros na, die moeten we nog omleggen) en onyxia ging al op de 4de try neer (eerste keer dat iemand van ons onyxia/mc doet, dus onze guild kan goed tactics lezen ;)).

Nu vraag ik me af of andere guilds op de 'nieuwe' servers MC allang achter zich hebben en BWL in de lijst hebben staan ;)
vast wel, volgens mij zijn een paar powerPvE guilds redelijk snel verhuist namelijk

enige is dat je in BWL geringe kans op overleven hebt, tenzij je vol zit met MC gear (fire resist)

ook de BWL Capable guilds zijn dus verplicht eerst vele malen MC te farmen om hun mensen met FR uit te rusten voor ze bwl in kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:03:
[...]

en als je je door 4 lvl 60ers laat booste door cathedral heb je een gegarandeerde wipe :P

want je bent met 4x lvl 60 dus je hoeft die hele cathedral niet te clearen :P die pak je wel even }> NOT :P

spreek niet uit ervaring trouwens hoor O-) :+
een wipe ja ? als we de hele cathedral pullen ???
wat zijn jullie dan voor noobs ??? O-) ;)

http://rapidshare.de/files/4299933/SM_AoE_2.avi.html

hier dus....
de complete cathedral......

ik ga dan wel dood ... maar dat betekend nog neit dat we een wipe hebbe :P

[ Voor 7% gewijzigd door BitByter op 26-08-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Heeft iemand hier een link of een lijst met goede fire res gear voor een warrior, mijn guild gaat binnenkort Ragna proberen maar eerst moeten we dus wat fire res gear halen. Met dark iron boe's kom ik op 111 en ik moet 250+ hebben dus als iemand een lijst heeft met items, graag :>

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 08:36:
[...]

Helaas, dat ga je niet redden :P er zijn nog 8 wachtende voor u

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Rashann     60 Shaman 73.00
Gravehard   60 Druid  69.00
Xairox      60 Shaman 68.00
Djengis     60 Shaman 65.00
Gravediggah 60 Shaman 64.00
Doomcaller  60 Shaman 55.00
Sharana     60 Druid  54.00
Skye        60 Druid  48.00
Puyol       60 Druid  43.00

Rashann is echt aso :/ naja hopelijke biede hij en Xairox op wat crap spul :P dan kan ik voor de vakantie nog ff de Helmet of 10 storms meepakken van Onyxia :P
Hmm word idd lastig, nou maar hopen dat ze geen belang hebben bij die two handed mace, kiijk hier is ie dan www.thottbot.com/?i=37426 :)

Of anders dit item www.thottbot.com/?i=37319 maar ja daar zal ook wel door Priest;s, Mages en Locks op geboden gaan worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven op Ventrillo gezeten, alleen luisterend om ff te wennen…

Hilarisch zeg, 1 gast zijn moeder kwam binnen, en toen begonnen ze zwaar tegen elkaar te zeuren terwijl ie zijn mic aan liet staan. :)

Maar wel makkelijk trouwens, we gingen met een guild-only team WSG in, en dat was nog veel leuker door Vent.
Dit weekend maar mijn eigen mic ook aansluiten, en me mengen in het slappe gelul van al die britten, noren etc.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-09 16:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:23:
[...]

vast wel, volgens mij zijn een paar powerPvE guilds redelijk snel verhuist namelijk

enige is dat je in BWL geringe kans op overleven hebt, tenzij je vol zit met MC gear (fire resist)

ook de BWL Capable guilds zijn dus verplicht eerst vele malen MC te farmen om hun mensen met FR uit te rusten voor ze bwl in kunnen
ja, aan de 'andere' kant (horde dus :P) zit zo'n guild. Die liepe in het begin heel erg voor op ons tot een paar bij ons de koppen bijelkaar gestoken hebben en de meest actieve en beste spelers eruit gpikt hebben, nu lopen wij vrijwel gelijk met die guild (die ons overigens enorm geholpen hebben door bij ons op ventrilo te komen en ons door de eerste week MC heen te helpen waarin we de eerste 6 bosses hebben afgemaakt). Tegenwoordig clearen we zondag onyxia en maandag en dinsdag MC zodat de rest van de week vrij blijft voor ragnaros etc.

Nu hoor ik van anderen dat wij ontzettend snel zijn, dus ben ik benieuwd hoe de andere servers het doen :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:47:
Farmen is het nog niet ;) maar gisteren wel met m'n guild Garr en Baron Geddon neergekregen. Guild heeft deze week nu 3 guild-only runs in MC gehad (net op tijd gejoined ;) ) en wat mij betreft gaat t lekker, planning en ervaring voor iedereen kan natuurlijk nog beter maar het is voor (bijna) iedereen de eerste keer dat ze deze mobs tegenkomen en 5 bosses in de eerste week is toch niet slecht al zeg ik het zelf. :+ Leuk detail van gisteren was de pull van Geddon naar de grot van Garr, als het goed is moet die te doen zijn met n hunter pet met dash maar dat wilde nog niet vlotten. Na nog n druid te hebben laten proberen (en sterven) mocht ik het proberen (ik dacht "ach laat ik ook ns wat opperen") en daar ging ik, Geddon pullen, bubble aan en meteen na de bubble m'n stopwatch gebruikt. Het was n beetje kamikaze maar het lukte wel. 8)7 Dan ff n res door n OOC pally en we konden weer... Best lang gevecht maar als iedereen doorheeft wat te doen bij de AoE en "The Bomb" valt het best mee.

Grats trouwens aan Mythical Honour die gisteren Ragnaros hebben neergelegd, ik geloof de 2e guild op Arathor die dat voor elkaar krijgt. _/-\o_
Hartstikke goed man, gratz aan Velvet Glove :)

Lekker dat jullie guild zo gemotiveerd is om guild-only runs te doen in MC. Fallen Lords doet nu samen met The Black Rose MC runs, maar het loopt allemaal nog verre van soepel. So far alleen Luci down.

We hebben moeite om een volledige groep te krijgen, veel nieuwe mensen bij iedere run, aantal mensen die hun gear niet op een redelijk niveau hebben, niet iedereen luistert naar opdrachten, bereiden zich niet of onvoldoende voor, ga zo maar door. Behoorlijk demotiverend allemaal :/

Ben aan het nadenken over hoe dit te verbeteren, wellicht dat iemand nog goede tips heeft ? Ik verwacht trouwens dat wanneer we succesvoller worden de mensen vanzelf mee zullen willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:28:
omg vandaag was een klote dag :( het beign begon al slecht vanwege prive dingen, en nu net MC gedaan. niet om bosses te killen, maar voro core leather en fiery cores, en belts. nu dropte er zonet de nightslayer belt, ik was dus heel blij, omdat ik de kans had om een mooie epic te krijgen. maar blijkbaar dacht ik verkeerd. want we hebben pas sinds dinsdag een DKP systeem, dat is dus al bagger. maar het blijkt dat de mensen die zaterdag en zondag mee waren naar de raid WEL dkp kregen, terwijl dat eerst niet zo was. dus ik mocht niet rollen :( cheese is niet blij nu. omdat ik nu maar 3 dkp heb, en volgende raid nog neit mag rollen op loot, want er waren zaterdag 5 rogues mee, en er gaan een paar weer van mee terug. dus kan ik neit rollen. nu zul je zeggen:L dat is BS wat je zegt had je er zaterdag ibj moeten zijn. maar dit gaat ook neit helemaal op, want ik ben nog bij ALLE raids naar MC meegeweest vanaf het begin, alleen zaterdag niet omdat mijn dagen op waren. alleen toen hadden we nog geen dkp systeem. en dus zijn er nu 3 rogues die zaterdag voor het eerst mee waren en nu gelijk kunnen bieden op spullen. ik voel me in ieder geval flink genaaid. ik denk eraan om gewoon ./gquit te doen ofzo. bah :r de guils was zowieos toch al niet echt leuk. :( zo, dat moest er eventjes uit
OMG, dat is pas een naaistreek!
Als dit serieus is, dan zou ik er zeker over denken om op te stappen.
Dit zijn geen geintjes.

En dan nog, je kunt met DKP negatief staan hoor.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:11:
He Wolvie, hoe heet je op Stormrage? Ik ben alliance :P En welke class enzo?

Moonsword, lvl 60 warrior, inactief, tank build. Maar ik ga weer lekker PvP build. Veel leuker en we hebben al zat tanks :D

Elyva, lvl 60 mage, actief, raid build. DPS en sustained damage. (250DPS voor 5 min)
Ik heet Duckie, ben undead warlock lvl 53, highest DPS build. Je zal me in WG regelmatig tegen komen (als het ontmoedigings beleid van een aantal 60-ers niet zijn uitwerking krijgt) en bij RAID bij XR (als je alliance bent)

:)

Nog een vraagje: In WG begon iemand over contribution points. Hoe moet ik het Honor systeem nu zien?? Hoe werkt de verdeling van de punten e.d. nu ? Volgens mij zijn er heel veel misvattingen over want ik hoor heel veel mensen verschillende dingen zeggen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
FragNeck schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:55:
[...]

OMG, dat is pas een naaistreek!
Als dit serieus is, dan zou ik er zeker over denken om op te stappen.
Dit zijn geen geintjes.

En dan nog, je kunt met DKP negatief staan hoor.
Lijkt me niet dat je een schuld-koop (negatieve DKP in) kan doen als er mensen zijn die 't item ook willen en gewoon de volle prijs kunnen betalen, zo wel zou ik toch maar eens je DKP systeem nakijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:47:
Farmen is het nog niet ;) maar gisteren wel met m'n guild Garr en Baron Geddon neergekregen. Guild heeft deze week nu 3 guild-only runs in MC gehad (net op tijd gejoined ;) ) en wat mij betreft gaat t lekker, planning en ervaring voor iedereen kan natuurlijk nog beter maar het is voor (bijna) iedereen de eerste keer dat ze deze mobs tegenkomen en 5 bosses in de eerste week is toch niet slecht al zeg ik het zelf. :+ Leuk detail van gisteren was de pull van Geddon naar de grot van Garr, als het goed is moet die te doen zijn met n hunter pet met dash maar dat wilde nog niet vlotten. Na nog n druid te hebben laten proberen (en sterven) mocht ik het proberen (ik dacht "ach laat ik ook ns wat opperen") en daar ging ik, Geddon pullen, bubble aan en meteen na de bubble m'n stopwatch gebruikt. Het was n beetje kamikaze maar het lukte wel. 8)7 Dan ff n res door n OOC pally en we konden weer... Best lang gevecht maar als iedereen doorheeft wat te doen bij de AoE en "The Bomb" valt het best mee.

Grats trouwens aan Mythical Honour die gisteren Ragnaros hebben neergelegd, ik geloof de 2e guild op Arathor die dat voor elkaar krijgt. _/-\o_
Wij hebben nu alle bosses gedaan, behalve Domo en Ragnaros maar ik het begint er nu op te lijken dat MC wat mij betreft naar farm status kan geheven worden, als ik zie wat voor prestatie we deze week geleverd hebben kan ik met een gerust hart zeggen dat ik trots ben op de guild, daarnaast zijn wij de nederlandse guild op bloodscalp die het verst is gekomen in MC wat de horde side betreft _/-\o_

Nu maar hopen dat veel guildmembers snel bijna complete tier 1 sets dragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:20

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Whehehehe. Gisteren een guildie geholpen met Devilsaurs grinden voor een paar gauntlets. Daarvoor mijn vriendin geholpen met enkele quests in Ashenvale. Ik liep stealthed een eindje van haar weg, en ze werd gecharged door een level 51 warrior .... ze is zelf een level 21 druid.

Ik weet niet hoeveel honour hij daaruit hoopte te halen maar ik kan met vreugde melden dat mijn shanker erg hard aankwam, ik critte op bijna elke hit :D Hij heeft me 1 of 2 keer goed kunnen raken, maar ik gebruikte het sprint truukje, waardoor hij moeilijk kon orienteren waar ik nu weer was, ik kon zelfs een backstab landen zonder hem te stunnen :P Hij was dood tegen de tijd dat de cooldown op mijn stealth eraf was.

En toen ik mijn guildie in ungoro aan het helpen was werd hij op low hp ge-ambusht door een 54 (UD natuurlijk weer) rogue. Ook die heeft de might van de shanker in zijn vlees gevoeld! Dit gevecht duurde wel wat langer, we hebben beide behoorlijk wat stuns kunnen landen en onze cooldowns opgebruikt, maar na een minuutje had ik wat gelukkige crits en delfde hij het onderspit :9

Hij probeerde me te stunlocken, maar ik had een helm of fire en een major hp pots gereed staan, en hij miste gelukkig heel wat hits. Hij had wél lef, een team met een 51 en en 55 rogue aan te vallen. Helaas wint lef meestal geen oorlog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BitByter schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:37:
[...]

een wipe ja ? als we de hele cathedral pullen ???
wat zijn jullie dan voor noobs ??? O-) ;)

http://rapidshare.de/files/4299933/SM_AoE_2.avi.html

hier dus....
de complete cathedral......

ik ga dan wel dood ... maar dat betekend nog neit dat we een wipe hebbe :P
Wat een kut site zeg, het zal wel aan mij liggen maar ik krijg het niet gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klik beneden aan op de link Free. Dan scroll je op de nieuwe pagina naar beneden en zie je dat je 30 sec moet wachten voordat de download link tevoorschijn komt. Klik hierop en je kan de filedownloaden.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:45:
[...]

Hmm word idd lastig, nou maar hopen dat ze geen belang hebben bij die two handed mace, kiijk hier is ie dan www.thottbot.com/?i=37426 :)

Of anders dit item www.thottbot.com/?i=37319 maar ja daar zal ook wel door Priest;s, Mages en Locks op geboden gaan worden :/
ik weet welke je bedoeld :P

Finkle's Lava dredger is shaman/druid

Staff of dominance zou ik aan mage/priest laten
eigenlijk zelfs mage ivm benediction

zelf twijfel ik als Lava dredger dropt om erop te bieden

gebruik tegenwoordig zelden meer 2H namelijk, dus heb liever Aurastone van Garr, maar ik zie het wel eerst maar kijken wat er op de planning staat komend weekend

en hopelijk maandag weer net als afgelopen keer even de eerste 4 bazen omleggen en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:17:
Klik beneden aan op de link Free. Dan scroll je op de nieuwe pagina naar beneden en zie je dat je 30 sec moet wachten voordat de download link tevoorschijn komt. Klik hierop en je kan de filedownloaden.
You have requested 19634 KB in one hour. If you request a file and get a download-link, your download-counter is increased immediately.
This is neccessary in order to give you completely anonymous download-links without strong restrictions. We protect your privacy.
In order to finance this webspace, downloads are limited for free-users. This file exceeds your download-limit.
Please wait one hour. Or maybe you want to get a PREMIUM-Account, too? Instant access!

LOL !! De eerste keer dat Ik op de link klik... Heeft iemand het nog ergens anders beschikbaar voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 14:30
RollieBollie schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:01:
Leuk, die bedrijfjes die Gold verkopen, beginnen nu dus ook in WoW zelf te spammen.
Liep ik gisteravond dus door Stormwind heen, komt er 1 message door General heen.
Gelijk gooide ik een discussie open op Genereral over zijn waar.
Veel mensen wisten niet dat dit kon en vonden het dus wel handig.
Toen ik binnen 1 min. die gozer dus op mijn ignore list wilde gooien, was zijn karakter al deleted.
Ik heb natuurlijk wel een Ticket aan gemaakt, want dit vind ik te erg voor woorden.

Tijdens de discussie heb ik per ongeluk 1 keer gescholden over die persoon.
Ben benieuwd wat ze daar mee doen, maar als de GM's moeilijk doen daarover, dan zit ik erover te denken dat ik ga stoppen met dit fantastische spel.
Hopelijk kunnen ze er wel wat mee, want die gozer heeft zijn karakter dus al deleted, maar als ze een goede log hebben, moeten ze die hele account kunnen verwijderen.
Hier ook gister op frostwhisper in ogrimmar, eentje die dafdadashofa heete ofzo, meteen na zn bericht was die weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:22:
[...]

Staff of dominance zou ik aan mage/priest laten
eigenlijk zelfs mage ivm benediction
Ahem, en locks hebben niets aan deze staff ? Denk het wel hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:24:
[...]

You have requested 19634 KB in one hour. If you request a file and get a download-link, your download-counter is increased immediately.
This is neccessary in order to give you completely anonymous download-links without strong restrictions. We protect your privacy.
In order to finance this webspace, downloads are limited for free-users. This file exceeds your download-limit.
Please wait one hour. Or maybe you want to get a PREMIUM-Account, too? Instant access!

LOL !! De eerste keer dat Ik op de link klik... Heeft iemand het nog ergens anders beschikbaar voor ?
je moet gewoon aan het werk gaan prutser, ipv wow filmpjes downloaden :P

vanavond verder met me mage. vind alleen dat het erg lastig is om groups te vinden voor die lvl 50 elite quests in hinterlands :/

die wildhammer quest is trouwens naar, staat bij lvl 50 pvp, kom ik dat wildhammer dorp in op zoek naar die "well" wordt ik gezerged door lvl 54 npc guards 8)7 frostnova blink ftw, maar ff wat guildies vragen voor hulp :P
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:34:
[...]

volgens mij hebben locks meer aan een mainhand/offhand combo? of heb ik dat mis

zie veel high end locks namelijk met erg dikke combo's rondlopen ipv een staff

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 26-08-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:34:
[...]

Sword + offhand > Staff

Azuresong Mageblade + Book of Shadows ftw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Warbringer schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:04:
Is er een warlock op Stormscale die de items al gekocht heeft voor de Warlock Epic Mount quest?

Neem ff een keer contact met op me please! char name = warbringer

thanks in advance!
Ik ken wel een lock in mijn Guild die de items heeft, msg me vanavond. Zie signature voor info :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
omg :D op US wow forums

Beste Shield EVER!!!

zijn die sufixes random ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:45:
[...]

Ik hoef je staf iig niet, en ik zou zo ook geen priest weten die hem wel wil aangezien de benediction gewoon veel bruter is. Ik heb ook al heel wat DKP opgespaard om aankomende maandag iets leuks te kopen, Har Har Har.

code:
1
Alucardu  60 Priest 62.00 DKP 08/24/05

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

MrVegeta schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:50:
[...]

Ik hoef je staf iig niet, en ik zou zo ook geen priest weten die hem wel wil aangezien de benediction gewoon veel bruter is. Ik heb ook al heel wat DKP opgespaard om aankomende maandag iets leuks te kopen, Har Har Har.

code:
1
code:
1
Shinobu Paladin Human   60  0 RP +(0 BP)

Ach ik denk dat ik nog wel even moet door sparen ;)

Maaruh die lava dredger is voor een paladin ook wel erg lekker :P
Wat ik trouwens wel grappig vind bij paladins is dat veel pala's proberen te ontkennen dat wij geen healers zijn, maar als je dan naar de Lawbringer set kijkt je ziet dat elk item mana regen heeft en +healing. En geen +crit of +to hit ofzo.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
ROFL

Dit is echt te grappig :D
http://www.discordguild.org/
De eerste pagina, eerste verhaaltje.. gewoon _te_ grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 18-09 17:20
Afbeeldingslocatie: http://img397.imageshack.us/img397/28/attackpower4bp.th.jpg

Heeft die gozer gelijk of niet?
Ik wil dus weten wat het precies betekend. :)

Want mijn ranged power is nogsteeds superlaag, dus ik denk dat het niet veel uitmaakt.
Iemand die het exact weet?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:02:
[afbeelding]

Want mijn ranged power is nogsteeds superlaag, dus ik denk dat het niet veel uitmaakt.
Atk power (ranged en melee) verhoogt alleen je damage op physical attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
[afbeelding]

Hij heeft gelijk, zelfde geld voor "+ crit. chance" dat heeft ook geen effect op je spells, daar moet je "+crit. chance on spells" voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:50:
[...]

code:
1
Ja Alu jij ontdeugend ventje ;) Jij hebt maar makkelijk om zo'n uberstaff te verdienen, bah waarom geld die Benediction ook niet voor Druids :X Kun je weer zien dat Blizzard ons als tweede hands healers ziet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:20

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

kEv4h schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:58:
ROFL

Dit is echt te grappig :D
http://www.discordguild.org/
De eerste pagina, eerste verhaaltje.. gewoon _te_ grappig :D
Wheheheheheheheh 8)

Echt te vet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 08:25:
[...]

Dit geld ook voor de Druids :| , nog steeds geen noemenswaardige items behalve de Salamander Scale Pants. En nu maar hopen dat als we zondag een poging gaan wagen op Major Domo dat Finkles Lava Dredger valt :P Zet ik tegelijk al mijn DKP in :)
Hmm bij ons lijkt het of iedere MC raid bijna alleen druid stuff dropt, al die cenarion zooi komt onze neus uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:13:
[...]

Wat een kut site zeg, het zal wel aan mij liggen maar ik krijg het niet gedownload
gewoon op free drukken
daarna 30 seconden wachten, en de link komt tevoorschijn.

het is de moeite waard :)

[edit]
als je die message krijgt, wil dat zeggen dat iemand op jouw ip adres al iets heeft geupload naar die site. iemand op jouw werk, houd zich dus ook bezig met niet werk gerelateerde dingen ;)) "

[ Voor 25% gewijzigd door BitByter op 26-08-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
[afbeelding]

Wat is die bovenste bar voor mod? Cosmos/cosmic gedoetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
BaN5Hee schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:44:
[...]

Wat is die bovenste bar voor mod? Cosmos/cosmic gedoetje?
Dat is Titanbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:29
Van de week Onyxia gedaan en die dropte o.a. Nemesis skullcap dus warlock blij (de anderen hadden allemaal al Felheart). Blijkt dat onze Masterlooter hem die niet kan geven omdat hij released was voordat Onyxia dood was. Naja, GM ticket gestuurd en nog geen antwoord maar van andere guilds gehoord dat dit vaker voorkomt en dat de GM het desbetreffende item mailed. We hopen het maar 8)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Imodium schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:27:
Van de week Onyxia gedaan en die dropte o.a. Nemesis skullcap dus warlock blij (de anderen hadden allemaal al Felheart). Blijkt dat onze Masterlooter hem die niet kan geven omdat hij released was voordat Onyxia dood was. Naja, GM ticket gestuurd en nog geen antwoord maar van andere guilds gehoord dat dit vaker voorkomt en dat de GM het desbetreffende item mailed. We hopen het maar 8)
Masterlooter heeft al sinds dat 't bestaat problemen.
Mijn tip: Gebruik 't niet.

Ik neem aan dat je toch wel alleen met guildies bent (en anders wel met mensen die te vertrouwen zijn), dus gebruik gewoon FFA loot :P
Mocht er dan iets gebeuren bij iemand waardoor die niet kan looten dan is 't alleen bij diegene, niet bij de hele raid (wat dus bij ML wel 't geval is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Zijn er nog Alliance guilds op Bloodscalp (buiten de guilds die in de TS staan) die dit lezen en
lvl 20+ accepteren? En zo ja, vertel eens wat over je guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:05:
[...]

Atk power (ranged en melee) verhoogt alleen je damage op physical attacks.
Uhm, ietsje anders.

Attack power van items geldt nog gewoon voor ranged en normale attack power.
Attack power van BUFFS (zoals Battle Shout en Onyxia buff bijv.), geldt alleen voor melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Dus volgens jou zoneseek, kan ik WEL gewoon dat item kopen en genieten van mij extra attack power? :)

Anyway, SM done.
2x cathe, 1x library net gedaan met een group.
40 druid, 44 pala, 41 mage (ik), 39 mage, 39 lock. Het ging gesmeerd! :9
Meteen mijn whitemane's chapeau, en de quest klaar, i kben helemaal uldaman proof, al denk ik niet dat ik met lvl 41 er in kom met een group.
De pala tankte echt goed, ik ben nauwelijks hp kwijtgeraakt, alleen bij de bosses even.

Nu nog 50copper over, net mount gekocht O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 18:26
jarnotjuh schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:12:
Dus volgens jou zoneseek, kan ik WEL gewoon dat item kopen en genieten van mij extra attack power? :)

Anyway, SM done.
Meteen mijn whitemane's chapeau, en de quest klaar, i kben helemaal uldaman proof, al denk ik niet dat ik met lvl 41 er in kom met een group.
De pala tankte echt goed, ik ben nauwelijks hp kwijtgeraakt, alleen bij de bosses even.

Als ik jou was zou ik nog even een paar keer Library doen voor de Ilussionary Rod, die kun je als mage goed gebruiken. Ik gebruik hem nu, op lvl 50, nog steeds, al zal dat niet al te lang meer duren ;) Moet je alleen hopen dat hij een beetje snel valt en dat je niet, zoals ik, iets van 10 runs moet doen.

edit:
O.. je had hem al... niks gezegd dan :D

[ Voor 4% gewijzigd door Masch op 26-08-2005 16:17 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Die heb ik al ;)
Check profile anders, daar staat allakhazam link, 41 mage moet je hebben.

Ik wil ook die necklace nog wel...

http://thottbot.com/?i=3205
Triune Amulet
Binds when picked up
Neck
+7 Stamina
+7 Intellect
+7 Spirit

[ Voor 102% gewijzigd door enira op 26-08-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
jarnotjuh schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:15:
Die heb ik al ;)
Check profile anders, daar staat allakhazam link, 41 mage moet je hebben.

Ik wil ook die necklace nog wel...

http://thottbot.com/?i=3205
Triune Amulet
Binds when picked up
Neck
+7 Stamina
+7 Intellect
+7 Spirit
Heb ik al ;)

Als je die allemaal hebt dan blijft er niet veel meer over en moet je inderdaad Uldaman eens gaan bezoeken, daar valt ook veel leuks (ik heb er oa een ring en legs vandaan). Kan ze helaas niet opzoeken, zit nu op mijn werk ;)

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
http://thottbot.com/?i=3770
Stoneweaver Leggings
Binds when picked up
Legs Cloth
51 Armor
+9 Stamina
+8 Intellect
+15 Spirit

Deze dan denk ik, is een leuk dingetje, maar is al mage niet echt zo heel handig, ik wil meer int/sta, die spi is ook wel leuk, maar toch... ik verkies liever 13int 13sta voor dit hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Glorificationer schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:43:
Heeft iemand hier een link of een lijst met goede fire res gear voor een warrior, mijn guild gaat binnenkort Ragna proberen maar eerst moeten we dus wat fire res gear halen. Met dark iron boe's kom ik op 111 en ik moet 250+ hebben dus als iemand een lijst heeft met items, graag :>
Dark Iron Plate - 19 fire res
Dark Iron Leggings - 30 fire res
Dark Iron Helm - 35 fire res
Dark Iron Gauntlets - 28 fire res
Dark Iron Bracers - 18 fire res
Core Forged Greaves - 12 fire res
Emberplate Armguards of Fire Resistance - 10 fire res +15 res. fire
Onyxia Scale Cloak - 16 fire rez
Belt of Might - 7 fire res

en natuurlijk de Greater Fire Protection Potion
Use: Absorbs 1950 to 3250 fire damage. Lasts 1 hour.

Dus totaal 187 (205 met MotW)Fire res. en ~2800 fire absorb.

Eventueel in combinatie met Skullflame Shield welke 10 fire res heeft.
(Voor een non epic shield> Draconian Deflector)

En de Dark Iron Reaver 1h sword voor 6 fire res...

Volgens mij is dat wel het maximale wat je uit je fire res kunt halen...

Oh, en nog wat ringen:
Ocean's Breeze 15 fire res
Ragnaros Core of the Bear 18 fire res
Tidal Loop 15 fire res

Neck:
Drakefire Amulet 15 fire res
Elder Magus Pendant 10 fire res

Dus stel dat je alles zou hebben wat ik beschreven heb, inclusief ringen, neck, shield, wapen en de armor, dan zou je maximaal op 266 unbuffed uitkomen. Dus dat zou rond de 292 buffed kunnen zijn.
Maar samen met die potion heb je aardig wat fire res hoor :P

Maar voor dit alles heb je wel een enorme hoeveelheid resources nodig :P

[ Voor 28% gewijzigd door FragNeck op 26-08-2005 16:37 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
jarnotjuh schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:24:
http://thottbot.com/?i=3770
Stoneweaver Leggings
Binds when picked up
Legs Cloth
51 Armor
+9 Stamina
+8 Intellect
+15 Spirit

Deze dan denk ik, is een leuk dingetje, maar is al mage niet echt zo heel handig, ik wil meer int/sta, die spi is ook wel leuk, maar toch... ik verkies liever 13int 13sta voor dit hoor..
Mjah, ik ben het hier met je oneens. Ik had eerst al mijn gear alleen toegesplitst op int en sta, maar ben er van teruggekomen nadat ik erachter kwam dat ik wel heel erg veel cooldown heb. Nu vindt ik spi nog steeds niet het belangrijkste, maar ik heb zeker wel een aantal dingen met +spi. Ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit wat echt het beste is voor een mage. Mijn idee is 40% int, 30% spi en 30% sta. Wat is de mening van andere mages hierover?

edit:
lol, het is vrijdagmiddag en ik was moe :p

[ Voor 4% gewijzigd door Masch op 26-08-2005 16:36 ]

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Masch schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:28:
[...]
Mijn idee is 40% int, 20% spi en 20% sta. Wat is de mening van andere mages hierover?
En die andere 20%? :9
Ik wil ook best een keer voor int/sta/spi gear gaan, maar dat is best rare (niet raar dus) gear.
Spi ben ik er achtergekomen dat je echt HEEL VEEL nodig hebt, wil het werken. Int is gewoonweg nog het belangrijkst, 100int is 1% crit chance, en veel mana.

En geloof me, met alleen sta/int gear kan je het lang uithouden, ik heb alleen wat frostboltjes zitten spammen, en had om de 6-7 minuten cooldown, en dan ben ik nog niet eens frostspecced.
Ik had wel mage armor aan, 30% mana regen tijdens casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
FragNeck schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:25:
[...]

Dus totaal 164 (180 met MotW)Fire res. en ~2800 fire absorb.

Oh, en nog wat ringen:
Tidal Loop 15 fire res

Neck:

Vergeet onyxia scale cloack niet 16 fire ress met een +7 fire ress enchant en schouder enchants met + 5 fire ress ( AD). Ook zijn die Librams met 20 fire ress voor broek en hoofd stuk interesant. Dan heb je natuurlijk nog de LBRS buff met 83 fire ress en natuurlijk de fire ress buffs van shaman / paladin, 60 als ik me niet vergis.

Ook kan ik me iets herrinneren dat de Maximale nutige fire ress 315 is meer dan dat is niet merk baar.

[ Voor 5% gewijzigd door Arinen op 26-08-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze MT heeft ~300 Fire res unbuffed om Rags te tanken, offtank zit rond de 250 geloof ik

Hij heeft (uit mijn hoofd dus of het volledig optelt weet ik niet :))
Dark Iron helm (+20 fire res van resilience)
Onyxia key
Pauldrons of Might (+5 fire res)
Onyxia Scale Cloak
Hydralick Armour
Emberplate of the Bear
Dark Iron Gauntlets
Lava Belt (leather ;p)
Dark Iron Leggings (+20 fire res van resilience)
Lavawalker Greaves
Tidal Breeze
groene +18 fire res ring
Onyxia's head trinket reward (+10 res oa)
Fire Reflector (+18 fire res)
Draconian Deflector
En die mace van de mastersmith uit UBRS, +10 fire res

Veel succes ;)

Ik sta toch te healen, dus ik heb genoeg aan ~100 unbuffed, krijg toch 60 fire res van m'n totem :)
http://wow.allakhazam.com/profile.html?56263

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:12:

Anyway, SM done.

voor spells werkt Attack Power niet :P
Ranged=bow etc

Spells is niet physical :) en daar geld AP voor

net ff DM North alleen in geweest en mijn trinket opgehaald
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18470
8)
Kreeg het boek ineens in me mail van een guildy :P

[ Voor 11% gewijzigd door SaURoN op 26-08-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 16:27
Kees schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:12:
Wat ik me zo afvraag,

Ik speel op een van die nieuwe servers, de Alliance heeft 2 guilds die nu MC aan het doen zijn, eentje heeft pas de eerste baas doet en een andere is bij de 3de ofzo. De Horde heeft 1 guild en die is al bij de laatste baas voor ragnaros en heeft onyxia ook al down. Ik speel trouwens op Frostwhisper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Mijn dag kan niet meer stuk :D
Robes of the lich net even uit RFD geplukt, 20sta, 10 int. Nice! :D

Questen was het vandaag niet waard, die horde in stv kunnen niet eens fatsoenlijk iemand laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 17-09 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

FragNeck schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:25:
[...]

Onyxia Scale Cloak - 16 fire rez
Belt of Might - 7 fire res

Dus totaal 187 (205 met MotW)Fire res. en ~2800 fire absorb.

Oh, en nog wat ringen:
Tidal Loop 15 fire res

Neck:

Dus stel dat je alles zou hebben wat ik beschreven heb, inclusief ringen, neck, shield, wapen en de armor, dan zou je maximaal op 266 unbuffed uitkomen. Dus dat zou rond de 292 buffed kunnen zijn.
Maar samen met die potion heb je aardig wat fire res hoor :P

wow thx :D

ik ga aan de slag

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
Iemand een idee waarom https://www.wow-europe.com/ niet bereikbaar is?

Was van plan het spel vandaag te gaan spelen voor het eerst.

Dat gaat nu dus niet door |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Stylisimo op 26-08-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die site is zo vaak plat. Vreemd. Vooral de Europese versie, ik zie de US versie eigenlijk nauwelijks tot nooit onbereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
Kan mij blijkbaar niet registreren via de US site.

Maar de EU site kan ik niet op komen. :'(

Dan maar weer verder met mijn kast, die moet toch in mekaar gezet worden. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 15:50
Site werkt nu wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
Inderdaad :/

Snel registreren dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
eindelijk Revered in Ironforge :)
is er nou eigenlijk een voordeel aan Revered? ik hoorde dat het niks uitmaakte
nu voor Exalted, want ik wil een epic Ram als Human :)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al aardig wat in mijn tailor skill gestegen :). Mijn eerste blauwe item die ik kan maken, maar wat is het waard? De kosten om het te maken zijn ook nog vrij hoog. Gelukkig vind ik een hoop, jammer van die pearls.

http://www.thotbott.com/?i=38558

Hoe reken je meestal de prijs uit voor AH oid? Ik weet dat meestal niet en kan het niet op Thotbott vinden, alleen de vendorprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 16:27
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:42:
Ben al aardig wat in mijn tailor skill gestegen :). Mijn eerste blauwe item die ik kan maken, maar wat is het waard? De kosten om het te maken zijn ook nog vrij hoog. Gelukkig vind ik een hoop, jammer van die pearls.

http://www.thotbott.com/?i=38558

Hoe reken je meestal de prijs uit voor AH oid? Ik weet dat meestal niet en kan het niet op Thotbott vinden, alleen de vendorprijs.
Ik kijk meestal naar de gemiddelde prijs op www.allakhazam.com daar houden ze bij voor welke prijs items verkocht worden. Daar een beetje rond zitten is wel goed. Maar het kan ook heel erg aan de server liggen vooral bij trade items.
jarnotjuh schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:12:

Questen was het vandaag niet waard, die horde in stv kunnen niet eens fatsoenlijk iemand laten lopen.
Ja vandaag heb ik hem ook eindelijk na mijn 5de Lich run oid :D morgen even de whitemane chapeau halen want die heb ik ook nog steeds niet en dan heb ik wel alle goede items uit de instances van mijn level. ff een paar levels up en dan weer door naar uldaman en zul'farrak. :)

[ Voor 30% gewijzigd door unex154 op 27-08-2005 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
waarom is men er soms zo gebrand op de rep bij een faction zoals argent dawn zo hoog te krijgen? Kan je dan gear kopen ofzo? En bij welke facties is dat allemaal zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 15-09 02:54
Ik heb vandaag weer eens een blunder gemaakt.. Ik had een DevOut belt op de AH gekocht...Mijn bags zaten nog al vol, dus ik verkocht een hoop spul aan een vendor...waaronder de Devout Belt |:( |:( .Voordat ik dit doorhad, verkochtte ik nog een paar items.. dus terug kopen van de vendor kon ook niet meer.

Ik heb een mailtje naar een GM gestuurd, met de hoop dat hij/zij me kan helpen. Ik denk het eerlijk gezegd niet, aangezien het mijn eigen fout was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

als het goed is kunnen ze 1x in je "acount leven" een item aan je terug geven. Hetzelfde kunnen ze met quest items doen, als je bijv de verkeerde kiest een plate piece ipv de cloth ofzo :P

maar ik hoop het voor je, is anders toch weer 30g :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Wiebbe schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:04:
als het goed is kunnen ze 1x in je "acount leven" een item aan je terug geven. Hetzelfde kunnen ze met quest items doen, als je bijv de verkeerde kiest een plate piece ipv de cloth ofzo :P

Ik had hem gekocht voor 20, maar nu staan er alleen maar belts vanaf 60g op mijn server te koop...

Ik wacht de reactie van de GM maar af dan :) Bedankt voor je berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Wie doet er dan ook zoiets stoms? :D

Net lvl 42 geworden, begint nu echt leuk te worden. Toenstraks in stv een 60 shaman die mijn questmaatje(60 paladin) aanviel. Dan zeggen ze dat shamans moeilijk te killen zijn, nou, dat valt reuze mee, binnen 3 holy attacks van de pala was ie neer. ik was al dood, dus hij wil me ressen, staat die shaman weer op. :+
Dus ik meteen STOP, achter je! En weer binnen 2 holy attacks, dood! :)

Morgen nog een SM run doen voor die necklace die whitemane dropt, is ook wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:29
Dat heeft dan vrij weinig met de Shaman class te maken maar meer met de speler. Een goeie shaman gaat echt niet snel neer. :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Goeie shamans zijn voor mij in duels zeker onverslaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:25
Wiebbe schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:04:

Zelfde gebeurde bij een vriend van me, verkocht na een instance run per ongeluk z'n Devout Belt en andere crap er achter na. Was geen probleem, en hij had de volgende dag de Belt weer terug van een GM. Afaik is er ook niet echt een limiet aan. Meeste mensen maken zo'n fout toch maar één keer. :P

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

:9~ Wat er gister in MC dropte was echt unheard of.. :X Eerst Lucifron waar we op wipen (:X) Vervolgens dropt Magmadar "Formula - Enchant Weapon: Spell Power". En hierna dropte Garr de andere variant. "Formula - Enchant Weapon: Healing Power". Dat maakt ons guild de eerste met beide enchants. En ik moet en zal de eerste op de server zijn met Spell Power :+

[ Voor 5% gewijzigd door Mojo op 27-08-2005 10:37 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

jarnotjuh schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:12:

Klopt, daar word je kotsziek van, je kan nooit normaal passeren

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 15:50
Zijn er hier ook nog mensen die op de Test realm spelen? Ondanks de hoge ping vind ik de nieuwe BG een stuk leuker. Alleen de alliance bug is echt irritant, ik speel zelf ook alliance. We zijn net 2 minuten begonnen en we hebben dan al gewonnen. Dat moet blizzard nog maar even fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
The Will schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 04:33:
[...]

Zelfde gebeurde bij een vriend van me, verkocht na een instance run per ongeluk z'n Devout Belt en andere crap er achter na. Was geen probleem, en hij had de volgende dag de Belt weer terug van een GM. Afaik is er ook niet echt een limiet aan. Meeste mensen maken zo'n fout toch maar één keer. :P
Ik heb daarnet een berichtje van een GM gehad, en ze zouden de logfiles gaat uitzoeken of mijn verhaal klopt. Ik krijg dan mijn item terug _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:55
Homedisc schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:34:
[...]

Klopt, daar word je kotsziek van, je kan nooit normaal passeren
lol daar heeft niet alleen alliance last van hoor. Iig op onze server staat STV gekend als gank gebied. Nessingwary's wordt om de 10 minuten door lvl 60 mensen gecleared. En ingenomen. Waarna mensen van de andere factie hetzelfde doen.

Maar ja de quests daar leveren wel veel xp op.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:52:
[...]

lol daar heeft niet alleen alliance last van hoor. Iig op onze server staat STV gekend als gank gebied. Nessingwary's wordt om de 10 minuten door lvl 60 mensen gecleared. En ingenomen. Waarna mensen van de andere factie hetzelfde doen.

Maar ja de quests daar leveren wel veel xp op.
Hehe, het is idd een soort mini-hillsbrad.
Af en toe moeten wij ook wel eens met een paar 60's het kamp even schoonvegen voor wat guildies. Wij blijven alleen meestal hangen tot iedereen de quests ingeleverd heeft en dan gaan we weer.
Lowbies ganken vind ik zowieso zinloos. Alleen af en toe een keer met een maat splintertree of hammerfall aanvallen is wel leuk, kijken hoever je kan gaan enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gister Ragnaros voor de 6de keer gedowned.
Eindelijk een Perdition Blade en een Malistar Defender. Ik heb de Malistar meegenomen. Geen zin om te wachten todat vael ooit zijn schild dropped. Gister ook voor het eerst Corehound tooth gedropped in de 12 keer ofzo dat we Majordomo hadden verslagen.
Weekend even rust en dan maandag Razorgore + Vael iig en met beetje mazzel ook eindelijk Broodlord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat de account creation page zo sloom is? Wil mijn timecard invoeren, maar duurt nu al dik een half uur :S

Ik wil verder gamen! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:09:
Is het normaal dat de account creation page zo sloom is? Wil mijn timecard invoeren, maar duurt nu al dik een half uur :S

Ik wil verder gamen! O+
Waarom altijd pas op het laatste moment? :X, ik zorg dat ik 2 weken van te voren zo'n card in huis heb, en dan vul ik em meteen in. Kan je ook nooit gebeuren dat dan die page niet bereikbaar is, je hebt immers nog 2 weken...

Ik snap dat niet hoor, maar ok.
Toenstraks een golden pearl, 2 black pearls, 1 iridescent pearl, en 3 small lustrous pearls geloot met het farmen van de naga's in STV.
Nu maar hopen dat het verkoopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En alweer een goede dag in MC gisteren, waar we vorige week 3 "runs" nodig hadden om de eerste 5 bosses te pakken hebben we gisteren alles tot en met Geddon gepakt. Morgen Shazzrah, ben benieuwd. ;) Ook al een paar hele fijne drops langs zien komen btw. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Vincentio schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:23:
Gister Ragnaros voor de 6de keer gedowned.
Eindelijk een Perdition Blade en een Malistar Defender. Ik heb de Malistar meegenomen. Geen zin om te wachten todat vael ooit zijn schild dropped. Gister ook voor het eerst Corehound tooth gedropped in de 12 keer ofzo dat we Majordomo hadden verslagen.
Weekend even rust en dan maandag Razorgore + Vael iig en met beetje mazzel ook eindelijk Broodlord.
Wij zitten op 2 keer Major Domo en 2 Core Hound Teeth :) Verder 1 keer priest quest en 1 keer hunter quest item, hoop dat dat elkaar beetje netjes blijft afwisselen. Acht keer hunter quest item hebben we zo weinig aan met krap 3 hunters per run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Sinds 3 weken doet onze guild aan MC. Eerste week tot Geddon gekomen zonder hem te proberen. Tweede week tot Shazzrah gekomen met Geddon in de 2e try down.

Deze week zeker 8x gewiped op Geddon, omdat onze MT steeds dood ging. Als de MT doodgaat lijkt het voor hem onmogelijk om weer aggro terug te krijgen na z'n combat ress. Jammer, maar volgende week weer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
We hebben bezoek :D
Iedereen allemaal lachen enzo...

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/1129/trollhunter1ci.th.jpg
Dit ga ik ook een keer doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een stomme vraag, maar is het egt niet mogelijk om via PayPal te betalen??
kan natuurlijk ook naar de stad, je bent een nerd of niet he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 01:34:
Mischien een stomme vraag, maar is het egt niet mogelijk om via PayPal te betalen??
kan natuurlijk ook naar de stad, je bent een nerd of niet he :D
Nee, dat is het eCHt niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
keldon schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 01:46:
[...]

Nee, dat is het eCHt niet.....
:D :X
Anyway, mijn geluk kan weer niet op. Vandaag 2 golden pearls geloot, waarvan 1 al verkocht.

Ik blijf wel die naga's en snappers farmen, handig zonder horde in de buurt. Midden in de nacht dan wel. Toenstraks nog een blunder gemaakt. Ik stond er versteld van waarom mijn skinningskill niet raisde, toen ik een oranje mob skinde. Blijkt dat ik vanaf lvl 35 tot nu gewoon met lvl 225 skinning heb zitten doen, heel stv dus "voor niets" geskinned! :(
Gelukkig zit ie nu weer op lvl 240 :)

keldon, deel 45 in de TS?

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 28-08-2005 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Kan iemand me vertellen wat de armorrating van een lvl59/60 tankbuild warrior is? (zonder schild graag :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Starchild schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:20:
Kan iemand me vertellen wat de armorrating van een lvl59/60 tankbuild warrior is? (zonder schild graag :P)
Het gaat niet eens zo zeer om de armor, maar meer om de defense/stamina/dodge/parry van een tank. Maar een goede tank zal wel zo rond de 6k armor zitten zonder schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

mja... wilde even weten of een feral druid ermee kan concureren... in direbearform heb ik, buffed, een 6K armor...

niet verwacht dat het verschil zo klein zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Starchild schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:00:
mja... wilde even weten of een feral druid ermee kan concureren... in direbearform heb ik, buffed, een 6K armor...

niet verwacht dat het verschil zo klein zou zijn ;)
Sterker nog, een druid kan veel meer armor krijgen dan een warrior. Warrior kan op zo'n 8k komen als ik het goed heb begrepen (unbuffed), druid in bear wel op 11k. Alleen heb je er niet zoveel aan, gezien block/parry nogal belangrijk is en een druid dat niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otho
  • Laatst online: 23:23

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Feral zit ik op 9.5k armor en 6k health, volledig gebuffed.

Maar kan nog hoger, ben druk bezig met betere items te verzamelen. Mijn doel is althans om de 10k te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 15:20
Wat zijn goede professions voor een orc shaman
zelf dacht ik aan enchanting maar welke moet ik daarbij doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Otho schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:25:
Feral zit ik op 9.5k armor en 6k health, volledig gebuffed.

Maar kan nog hoger, ben druk bezig met betere items te verzamelen. Mijn doel is althans om de 10k te halen.
Ik heb al 11k gehaald, maar nu ben ik weer opnieuw gear aan het verzamelen omdat m'n stats zuigen. Ik ga proberen 6-7k hp te halen, redelijk wat str/agi en zo'n 8000 armor. Meer heb je niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:55
ik ben inmiddels lvl 60 (al een tijdje) ben een warrior protection build maar ik denk dat m'n huidige build niet optimaal is. Na wat fora te hebben gelezen is het me duidelijk geworden dat ik nog wat dingen mis. En ik heb blood Craze, maar dat is echt niks 150 HP erbij op de 5000 dat schiet niet echt op(ondanks dat ik nog wel eens met 600 hp wil overleven).

nu heb ik een iets wat andere build gemaakt. En zouden jullie mij daar wat advies bij kunnen geven. In een instance vecht ik altijd met shield(duh) en dus een 1h sword. In pvp met een 2h sword

Fury Mastery
Cruelty Rank 5
Improved Demoralizing Shout Rank 5
Piercing Howl Rank 1
Fury Total: 11

Protection Mastery
Shield Specialization Rank 5
Improved Bloodrage Rank 2
Toughness Rank 5
Last Stand Rank 1
Improved Shield Block Rank 1 // 1 is voldoende want dan krijg je 2 extra bonussen meer is alleen maar verlening
Improved Revenge Rank 3
Defiance Rank 5
Improved Taunt Rank 2
Concussion Blow Rank 1
One-Handed Weapon Specialization Rank 5
Shield Slam Rank 1
Protection Total: 31

Arms Mastery
Deflection Rank 5
Tactical Mastery Rank 4 // voor switch + intercept + hamstring
Arms Total: 9
Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:32:
[...]

Waarom altijd pas op het laatste moment? :X, ik zorg dat ik 2 weken van te voren zo'n card in huis heb, en dan vul ik em meteen in. Kan je ook nooit gebeuren dat dan die page niet bereikbaar is, je hebt immers nog 2 weken...

Ik snap dat niet hoor, maar ok.
Toenstraks een golden pearl, 2 black pearls, 1 iridescent pearl, en 3 small lustrous pearls geloot met het farmen van de naga's in STV.
Nu maar hopen dat het verkoopt..
Ik ben een paar weken offline geweest. Gewoon even een time-out gehad en mijn prive-leven wat meer aandacht gegeven.

Die small lustrous pearls leveren bijna niks op, de rest verkoopt best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 14:09:
[...]

Die small lustrous pearls leveren bijna niks op, de rest verkoopt best goed :)
Heb het gemerkt, nu in 24hr tijd, 3 golden pearls gevonden. :9
Heb er nu 2 verkocht, zit nu aan 47g, gaat lekker.

Jullie mening:Is 43 te laag voor uldaman? Iedereen zegt van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
jarnotjuh schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 14:47:
[...]

Heb het gemerkt, nu in 24hr tijd, 3 golden pearls gevonden. :9
Heb er nu 2 verkocht, zit nu aan 47g, gaat lekker.

Jullie mening:Is 43 te laag voor uldaman? Iedereen zegt van wel.
Wel als je de boss wilt pakken, over het algemeen ga je dan met een 45+ groep. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:09

SkyStreaker

Move on up!

Jongens, hoe kom ik uit Moonglade als je een lvl 15 Druid bent? Hearthstone buiten beschouwing gelaten?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.