Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 124693
Als rogue voorrang vragen op een item omdat je zogenaamt het meeste eraan hebt is ook zo een egoistische instelling he!RaseriaN schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:37:@Druids die rollen op Shadowcraft
Ik vind het zo klote dat er mensen gewoon rollen op die spullen. Het dropped al zo weinig bij de bosses terwijl dat Wildheart gebeuren wel regelmatig dropped voor jullie! Laatst ook een druid die wilde perse rollen op SC ook al had ik het nodig, ben toen maar de groep uitgegegaan.
De Tier0 sets zijn niet specifiek voor classes, maar geef dan wel de class die het meeste eraan heeft de voorrang erop dan?
"Als je het nodig hebt heb je het nodig" dit is zon egoistische instelling he!
Daarmee maak je je eigen echt niet populair in een group/guild hoor..
En in de guild waar ik in zit geldt al jaren "Als je het nodig hebt heb je het nodig"
(Guild is opgestart in Ultima Online en heeft momenteel delen in Anarchy Online, Everquest 2, SWG en WoW)
Waarom? Omdat de Arcanite Reaper nagenoeg dezelfde mat's nodig heeft en de Heartseeker niet in de buurt komt. Een betere offhand is die ik nu ook gebruik, die dropped in LBRS (kost je geen 400/500G aan mat's) Je kan ook nog voor de Bonescraper of Electrified Dagger gaan.HTT-Thalan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:39:
[...]
Waarom? Heb jij een beter alternatief? Ik moet een betere offhand zien te vinden, trash is hier waardeloos. Ik heb een crit build, en de +1% op die heartseeker zou welkom zijn.
Of eventueel nog de Dal'Rend offhand *sword*
Dus, even doorgetrokken.. voor jou dropped een superduper epic item maar het is BoE. In feite mag ik daar dan ook op rollen want ik heb het "nodig" voor mn epicmount geldAnoniem: 124693 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:41:
[...]
Als rogue voorrang vragen op een item omdat je zogenaamt het meeste eraan hebt is ook zo een egoistische instelling he!
En in de guild waar ik in zit geldt al jaren "Als je het nodig hebt heb je het nodig"
(Guild is opgestart in Ultima Online en heeft momenteel delen in Anarchy Online, Everquest 2, SWG en WoW)
En wat heeft je guild history te maken met het feit dat het egoistisch is?
Ja, maar aan AR zie ik mezelf nog niet wielden als rogueRaseriaN schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:44:
[...]
Waarom? Omdat de Arcanite Reaper nagenoeg dezelfde mat's nodig heeft en de Heartseeker niet in de buurt komt. Een betere offhand is die ik nu ook gebruik, die dropped in LBRS (kost je geen 400/500G aan mat's) Je kan ook nog voor de Bonescraper of Electrified Dagger gaan.
Of eventueel nog de Dal'Rend offhand *sword*
LBRS ben ik nog nooit geweest, en electrified dagger kost me (Als ik de verhalen op thott mag geloven) weken honour farmen op AV.
Ik zal eerst die lifeforce halen en dan maar zien wat mijn pad zal kruisen
Owja, dalrend schijnt een uberslechte droprate te hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door HTT-Thalan op 25-08-2005 10:48 ]
Ik zou voor Distracting Dagger gaan ( http://www.thottbot.com/?i=35748 ), gewoon runnen. Scheelt je een hoop geld en enorme goeie offhand. Speed van 1.3 is echt super lekker, zet er een +15 agi enchant op.HTT-Thalan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:39:
[...]
Waarom? Heb jij een beter alternatief? Ik moet een betere offhand zien te vinden, trash is hier waardeloos. Ik heb een crit build, en de +1% op die heartseeker zou welkom zijn.
Dal rend offhand dropt best vaak, maar als dagger rogue zou ik voor 2 daggers gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door SiNisTrAD op 25-08-2005 10:53 ]
Het is een vergelijking, de AR is een uber wapen voor Warriors (PvP wise natuurlijk, als tank heb je er weinig aan) De Heartseeker is niet van die kwaliteit dat je rogue met een een trap sterker word.HTT-Thalan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:48:
[...]
Ja, maar aan AR zie ik mezelf nog niet wielden als rogue
LBRS ben ik nog nooit geweest, en electrified dagger kost me (Als ik de verhalen op thott mag geloven) weken honour farmen op AV.
Ik zal eerst die lifeforce halen en dan maar zien wat mijn pad zal kruisen
Owja, dalrend schijnt een uberslechte droprate te hebben.
LBRS kost weinig moeite vind ik persoonlijk en ga je vrij snel komen met jouw lvling snelheid
AV farmen heb ik geen idee van, weet alleen dat die daar vandaan komt, heb hem zelf nog niet want heb me eigen er nog niet mee bezig gehouden
De offhand dropped redelijk vaak, de Mainhand.. dat is pas een klote droprate
Anoniem: 92666
Heej daar was ik bij (rogue "shadowfox"), wat een #$#$#% die mage zeg.. hij had dus totaal niets aan die ring die had Meisj (de warrior) wel kenne gebruike, maarjah dat soort mensen zul je altijd hebbenRouted schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:56:toon volledige bericht
Gisteren m'n eerste echte ninja meegemaakt..
Samen met een guildie en 3 pickups (tank, rogue, 2xmage en een priest, alles 43+) een Uldamann bossrun gedaan, ging opzich best goed, de priest healde goed de tank hield goed aggro en dps/cc liep lekker.
Bij de laatste archdingus liep het een beetje verkeerd.
Achteraf mag ik het me aantrekken want als hoogste mage (46) doe ik de meeste damage, ik vergat alleen toen me mana op was dat ik nog een evocation spell had:(
Dus juist op het moment dat je all out moet gaan (30% waneer die 4 elites gewekt worden) was ik met simpele scorches aan het smijten ipv fireballs/blasts.
Resultaat was een dooie tank, dooie priest en ondergetekende die het loodje legde.
Nahja shit happens, release en corpserun dan maar (en de rest van de party moet dan maar even wachte met looten).
Hier dacht de 2de mage dus anders over, hij loote de ring>>leave party>>hs
Dat hij geen flikker aan de ring had is het meest vreemde van de situatie (en dat de tank pissed was ook aangezien het een echte warrior ring was (+8 sta/str)).
Ook eens een "goede" rogue meegemaakt. We waren met z'n 3'en elementals aan het grinden in badlands, dat is niet boeiend maar wel dat 1 van de 3 een tauren druid was van 2lvls lager.
Die rogue liet hem bijna totaal ongemoeid.
Bijna als dat hij hem wel eens sapte waneer de druid een elemental tagede, hierna finishde wij de elemental voor hem:). Denk dat hij voor de princess questline in arathi daar aan het killen was.
Toen ik de rogue vroeg of hij hem nog ging killen (ik was het zowieso niet van plan) kreeg ik als antwoord dat dat voor hem geen lol was, hij mikte alleen op hogere targets.
www.blizzarduniverse.net
Alle boekjes die je in WoW kan vinden hebben deze gasten overgetypt en op hun website gezet
Geen idee eigenlijk, vind het zelf eigen ook een beetje aan de lage kant.HTT-Thalan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:54:
Btw Rasarian ik heb je profiel even bekeken, ik zie dat jij net zoveel AP @ lvl 60 hebt, als ik op 55 heb. Ik probeer zowel mijn AP als mijn agility/crits te maximaliseren, dus ik wil ook dat martyr necklace hebben en blackhands breadth. En dan overal agility enchants op, dus ook 2x+15 op de daggers. Hoe komt het dat je zo weinig AP hebt? Ik dacht dat je op level 60 meestal tegen de 700/750 aanhikte, dus ik dacht dat ik veel te laag zat!
AGI is wel hoogst mogelijk dat ik nu kan hebben, maar crit kan ik eventueel hoger leggen door Eye of Rend te equipen. Heb je zelf nog +att power items geequiped?
Ik ben een sword specced rogue met beide dal'rend zwaarden (met een +15 agi enchant op ieder zwaardRaseriaN schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:54:
[...]
De offhand dropped redelijk vaak, de Mainhand.. dat is pas een klote droprate
Dal'rend is een zalige set. Met de set bonus is het main hand zwaard beter dan de krol blade (heeft eveneens +1% crit chance) en de offhand is heel snel EN doet zalig veel dmg EN geeft je 100 extra armor.
Als rogue is het niet gemakkelijk om die set te krijgen echter. Zowel warriors als hunters kwijlen hier ook op
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Jawel, voor ik de Shanker kreeg had ik een vorpal dagger met +24 AP, en nu heb ik de devilsaur set, even uit mijn hoofd is dat +28 AP op de gloves en +48 AP op de legs. Beiden hebben een +9 en +12 stamina bonus en een +1% crit chance. Set bonus is dus +2% crit en ook +2% chance to hit.RaseriaN schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:00:
[...]
Geen idee eigenlijk, vind het zelf eigen ook een beetje aan de lage kant.
AGI is wel hoogst mogelijk dat ik nu kan hebben, maar crit kan ik eventueel hoger leggen door Eye of Rend te equipen. Heb je zelf nog +att power items geequiped?
Nu wil ik samen met een bevriende rogue (die elemental is) de stormshroud recipe's gaan farmen in ashzara, en daar dan de shoulders en chestpiece van gebruiken. Daar doe ik dan een flinke agility bonus op, voorzover mogelijk. Met necklace en trinket die jij ook hebt, en eye of rend, moet ik behoorlijk hoog in mijn crits/ap gaan zitten, zeker als ik 2x+15 agi kan krijgen.
Ik zal flink moeten inboeten op sta en dus hp, maar ik heb nog niet bedacht hoe ik dat op ga lossen.
[ Voor 28% gewijzigd door HTT-Thalan op 25-08-2005 11:11 ]
Shanker heb ik nu zelf ook dus dat maakt geen verschil, die 28 en 48 is vrij veel natuurlijk om erbij te krijgen. Heb alleen die Will of the Matyr geequiped en die doet +30 APHTT-Thalan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:08:
[...]
Jawel, voor ik de Shanker kreeg had ik een vorpal dagger met +24 AP, en nu heb ik de devilsaur set, even uit mijn hoofd is dat +28 AP op de gloves en +48 AP op de legs. Beiden hebben een +9 en +12 stamina bonus en een +1% crit chance. Set bonus is dus +2% crit en ook +2% chance to hit.
Toch maar eens meer op AP gaan focussen denk ik dan
Als je jezelf als lootwhore wil classificeren mag je dat zeker.RaseriaN schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:45:
[...]
Dus, even doorgetrokken.. voor jou dropped een superduper epic item maar het is BoE. In feite mag ik daar dan ook op rollen want ik heb het "nodig" voor mn epicmount geld
Er is een verschil tussen een item nodig hebben (voor gebruik) en het willen hebben voor de verkoop. BoE superduper epic items gaan naar een guildie die het wil gebruiken - ook al is die niet op die raid aanwezig (natuurlijk met voorang voor diegene die wel aanwezig is)!
Wij gebruiken hier gewoon common-sense en aangezien we allemaal volwassen spelers zijn werkt dat bij ons ook 99,999% van de tijd goed .
En wat heeft je guild history te maken met het feit dat het egoistisch is?
Even zamengezet aangezien je mijn punt miste - Wij werken in onze guild al jaren met success met dat systeem. Nieuwe leden worden eerst gescreent of ze binnen de groep en onze spelwijze passen (verder nog maand trial etc)Daarmee maak je je eigen echt niet populair in een group/guild hoor..
En voor PuGs is het gewoon zo - vooraf aangeven wat je wilt hebben in de dungeon. Iemand die er iets tegen heeft dat een ander ook op en item rolt (of dat hij niet mag rollen ivm class-set) dan kun je voor begin van de run uit de pug stappen. (en niet achteraf zeuren)
Dat je goede BoE items aan guildie's geeft is bij ons ook normaal hoor. Dus daar geef ik groot gelijk in. Maar in PUG's items gaan claimen boven de classes die het beter kunnen gebruiken dan jij zelf vind ik egoistisch. Gelukkig hebben we allemaal andere meningen over dingen waardoor het spel zo leuk wordtAnoniem: 124693 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:12:
[...]
Als je jezelf als lootwhore wil classificeren mag je dat zeker.
Er is een verschil tussen een item nodig hebben (voor gebruik) en het willen hebben voor de verkoop. BoE superduper epic items gaan naar een guildie die het wil gebruiken - ook al is die niet op die raid aanwezig (natuurlijk met voorang voor diegene die wel aanwezig is)!
Wij gebruiken hier gewoon common-sense en aangezien we allemaal volwassen spelers zijn werkt dat bij ons ook 99,999% van de tijd goed .
Even zamengezet aangezien je mijn punt miste - Wij werken in onze guild al jaren met success met dat systeem. Nieuwe leden worden eerst gescreent of ze binnen de groep en onze spelwijze passen (verder nog maand trial etc)
En voor PuGs is het gewoon zo - vooraf aangeven wat je wilt hebben in de dungeon. Iemand die er iets tegen heeft dat een ander ook op en item rolt (of dat hij niet mag rollen ivm class-set) dan kun je voor begin van de run uit de pug stappen. (en niet achteraf zeuren)
Zoals ik al eens deed, een druid wilde SC parts hebben. Dus ben ik maar de group uitgegaan omdat ik geen zin heb in zulke mensen die het alsnog voor mn neus weggraaien terwijl ik er ietsje meer NEED op heb dan hun.
Ik zie trouwens wel mogelijkheden bij de bracers en de ranged weapons. Jij hebt blijkbaar een leuke sta/agi bonus op je ranged, dat zou mijn stamina loss enigzins goedmaken op mijn build. En ik had nog niet gezien dat die necklace ook een stamina bonus had.RaseriaN schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:10:
[...]
Shanker heb ik nu zelf ook dus dat maakt geen verschil, die 28 en 48 is vrij veel natuurlijk om erbij te krijgen. Heb alleen die Will of the Matyr geequiped en die doet +30 AP
Toch maar eens meer op AP gaan focussen denk ik danMoet natuurlijk groot, sterk en badass blijven
Dan is de vraag: Welke is interessanter: De shadowcraft cap, of eye of rend. Jij hebt ze beide, dus jij kon blijkbaar ook niet kiezen
SC set zal ik nooit hebben, ivm devilsaur, dus op een set bonus hoef ik al niet te rekenen.
Agi enchants op shoulder en chestpiece? Ik ben reuzebenieuwd waar je die vandaan gaat halen. "normale enchants" zijn er niet voor die pieces en libram of voracity gaat ook alleen maar op legs en head. Wordt lang zoeken denk ik dan.....HTT-Thalan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:08:
[...]
Jawel, voor ik de Shanker kreeg had ik een vorpal dagger met +24 AP, en nu heb ik de devilsaur set, even uit mijn hoofd is dat +28 AP op de gloves en +48 AP op de legs. Beiden hebben een +9 en +12 stamina bonus en een +1% crit chance. Set bonus is dus +2% crit en ook +2% chance to hit.
Nu wil ik samen met een bevriende rogue (die elemental is) de stormshroud recipe's gaan farmen in ashzara, en daar dan de shoulders en chestpiece van gebruiken. Daar doe ik dan een flinke agility bonus op, voorzover mogelijk. Met necklace en trinket die jij ook hebt, en eye of rend, moet ik behoorlijk hoog in mijn crits/ap gaan zitten, zeker als ik 2x+15 agi kan krijgen.
Ik zal flink moeten inboeten op sta en dus hp, maar ik heb nog niet bedacht hoe ik dat op ga lossen.
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Die Crossbow dropped in Stratholme bij een 'sub-boss'. Vind het wel een leuke om erbij te hebben als rogue zijnde, zoals je zei leuke stats erop. Eye of Rend is in principe beter voor de crit's maar de set bonus van een compleet Shadowcraft is weer beter dan Eye of Rend. (Set geeft bergen AGI en +1% to crit dus dat komt over die 2% van Eye of Rend heen).HTT-Thalan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:17:
[...]
Ik zie trouwens wel mogelijkheden bij de bracers en de ranged weapons. Jij hebt blijkbaar een leuke sta/agi bonus op je ranged, dat zou mijn stamina loss enigzins goedmaken op mijn build. En ik had nog niet gezien dat die necklace ook een stamina bonus had.
Dan is de vraag: Welke is interessanter: De shadowcraft cap, of eye of rend. Jij hebt ze beide, dus jij kon blijkbaar ook niet kiezen
SC set zal ik nooit hebben, ivm devilsaur, dus op een set bonus hoef ik al niet te rekenen.
Met SC Cap zit ik op 18.xx % crit rate in Spellbook en met Eye of Rend op 19.xx %.
Wat dus in combat weer een stukje hoger ligt (don't ask my why, CombatStats says so!)
[ Voor 10% gewijzigd door RaseriaN op 25-08-2005 11:24 ]
Op chest kan eventueel +3 to all stats geenchant wordenrobbertinho schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:19:
[...]
Agi enchants op shoulder en chestpiece? Ik ben reuzebenieuwd waar je die vandaan gaat halen. "normale enchants" zijn er niet voor die pieces en libram of voracity gaat ook alleen maar op legs en head. Wordt lang zoeken denk ik dan.....
Op shoulders kan alleen maar +resistance geenchant worden door iets met Argent Dawn (meen ik te herinneren)
Ja, maar voor een SC set zou ik ook mijn +21 stamina, +76 AP, +2%crit en +2% hit op de mijn devilsaur op moeten geven, en dat zijn heel dikke bonussen als je beseft dat het maar om 2 items gaat. Is de SC set dan nog steeds voordeliger?RaseriaN schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:21:
[...]
Die Crossbow dropped in Stratholme bij een 'sub-boss'. Vind het wel een leuke om erbij te hebben als rogue zijnde, zoals je zei leuke stats erop. Eye of Rend is in principe beter voor de crit's maar de set bonus van een compleet Shadowcraft is weer beter dan Eye of Rend. (Set geeft bergen AGI en +1% to crit dus dat komt over die 2% van Eye of Rend heen).
Damn, als enchanter had ik die +3 to all stats toch niet mogen vergeten (er is zelfs +4 geloof ik, maar heb die formule nog nooit gezien). Maar goed +4 agi is ook niet iets om over naar huis te schrijvenRaseriaN schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:22:
[...]
Op chest kan eventueel +3 to all stats geenchant worden
Op shoulders kan alleen maar +resistance geenchant worden door iets met Argent Dawn (meen ik te herinneren)
Ja, die heb ik nu ook op mijn chest maar die chest doet +14 agi en +14 sta, moet gauw vervangen worden dus, die is echt next on the list. Enchant op head zou fijn zijn, ik heb wel van die librams gehoord maar nog nooit eentje tegengekomen.RaseriaN schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:22:
[...]
Op chest kan eventueel +3 to all stats geenchant worden
Zijn er uberhaupt guns te vinden die stats zelfde, of beter dan die bow van jou hebben? Want anders moet ik mijn bow gaan levelen
- edit -
Misschien nog maar wat vaker BRD runnen:
http://www.thottbot.com/?i=5346
is ook leuk als aanvulling
[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 25-08-2005 11:31 ]
Ik vind dat ook, zodra iets beter is dan wat ik heb, heb ik het nodig. En dus roll ik.Anoniem: 124693 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:41:
[...]
Als rogue voorrang vragen op een item omdat je zogenaamt het meeste eraan hebt is ook zo een egoistische instelling he!
Tenzij er van te voren is afgesproken dat als iets dropped dat 1 bepaald persoon ut mag hebben.
Mijn main speel ik niet veel meer mee (Nhimf, lvl 60 orc warrior) maar speel veel met mijn alt (Balatro lvl 53 undead mage). Mage is veel leuker om mee te spelen en ook meer gewild in parties.
Ik wordt geregeld gevraagd om mee te doen, omdat er simpelweg te weinig mages zijn in het spel.
Vreemde is dat mijn huidige guild (Terror) vooral bestaat uit warriors en mages en in verhouding veel priests.
Zijn er eigenlijk nog meer die spelen op Thunderhorn?
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Ancient Bone Bow
Precisely Calibrated Boomstick
En uit MC:
Striker's Mark
Blastershot Launcher
[ Voor 7% gewijzigd door Thralas op 25-08-2005 11:34 ]
ABB = Scholomance (kans op drop bij meerdere bosses)
PCB = Strat scarlet (canonier boss)
denk dat hij dat ook wel wil weten.
Had laatst ook een scholo PuG waar een lvl 55 warrior niet af te brengen was van het idee om op die ABB te rollen (ofschoon ik als hunter die ook nodig had).
Dus ras nagedaan en gewoon uit die groep gestapt
Allemaal niks voor mij, behalve die laatste gun die je noemt. De bow van Rasarian heeft bijna net zo veel agility als die ancient bow, maar dan nog met stamina erbij. Dan is die blastershot veel beter.
Ik ga als ik niks te doen heb toch wel even in mulgore een paar van die deadwoods afmaken, misschien heb ik geluk op die die andere items
Dat was m ja
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Weet iemand wanneer de 1.7 patch uitgegeven wordt ik had hem gistern al verwacht.
[ Voor 17% gewijzigd door we_are_borg op 25-08-2005 11:42 ]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Of ben ik nu in de war?
40k gewone exp of blauwe? is wel netjes als het gewone iswe_are_borg schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:41:
Gisterenavond even een Zul'Farak gedaan ik moet zeggen dat het nu beter loopt met healen als druid. Deze week ook nog Sunken Temple en Maraudon doen. De XP die ik kreeg bij Zulli was zeer welkom heb in 2 uur 40k binnen gehaalt.
Weet iemand wanneer de 1.7 patch uitgegeven wordt ik had hem gistern al verwacht.
Met blauwe exp haalde ik altijd 40k per uur... door te farmen.. dat ging wel lekker.. alleen het is zo saai om van lvl 55 t/m 60 nagas te farmen.. mja wel golden pearls..
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik had hier gisteravond helemaal geen last van en nu om de 15 min disconect
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb hem als hunter een hele tijd gebruikt maar wil nu toch voor de Ancient Bone Bow gaan. Heb op dit moment die xbow van RaseriaN ook
Blastershot ga je never nooit niet krijgenHTT-Thalan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:40:
[...]
Allemaal niks voor mij, behalve die laatste gun die je noemt. De bow van Rasarian heeft bijna net zo veel agility als die ancient bow, maar dan nog met stamina erbij. Dan is die blastershot veel beter.
Ik ga als ik niks te doen heb toch wel even in mulgore een paar van die deadwoods afmaken, misschien heb ik geluk op die die andere items
Tenzij je MC al een jaar runt en al je hunters al een blastershot of rhok hebben ;p
Ik heb al last van plotselinge d/c's sinds vorige week woensdag. Zijn het bij jou WoW disconnects of klapt je hele internetverbinding eraf voor een paar seconden?MrVegeta schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:57:
Heeft hier iemand last van plotseling disconect?
Ik had hier gisteravond helemaal geen last van en nu om de 15 min disconect
Ruik ik hier een uitdaging?kEv4h schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:59:
[...]
Blastershot ga je never nooit niet krijgen
Tenzij je MC al een jaar runt en al je hunters al een blastershot of rhok hebben ;p
Alleen mijn WoW.robbertinho schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:00:
[...]
Ik heb al last van plotselinge d/c's sinds vorige week woensdag. Zijn het bij jou WoW disconnects of klapt je hele internetverbinding eraf voor een paar seconden?
Heel raar, vent blijft het wel gewoon doen. Ik DC en dan kan ik weer reloggen..
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Forget heartseeker en farm Scarlet Kris en gebruik die samen met Shanker.HTT-Thalan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:37:
[...]
Waarom? Omdat hij een stamina bonus heeft? Die kan ik ook gebruiken hoor. Ik wil hem omdat het een makkelijk te krijgen (quest reward) dagger is, geschikt als offhand, en met een hogere dps dan mijn huidige trashblade. Hij is sneller dan trash en dus beter voor poisons. En daggers zijn uberhaupt al lastig te krijgen. Dus kies ik deze (het kost me toch niks) tot ik iets beters vind. Vandaar mijn vraag of iemand op vashj de heartseeker kan maken, daar heb ik wel wat geld en tijd voor over
En ga niet lopen zeiken dat ik trash offhand heb, want ik heb shanker mainhand nu
Overigens blijf ik erbij dat de swordset van Warchief Rend de beste rogue wapens zijn. Daarnaast Shanker voor openers houden.
Maak die 15 min maar 5 min..MrVegeta schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:11:
[...]
Alleen mijn WoW.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik heb Dal'Rend's mainhand zelf. Ik ben echter warrior. Ik liep op 60 rond met een green drop bij het tanken omdat ik niks degelijks kon vinden. Die dropte en 2 rogues rolde. Ik ook want het was wel degelijk een hele verbetering kwa stats en dmg. Rogues pissed toen ik 97 rolde en won maar lekker belangrijk. Ik had het nodig, en gebruik hem nog steeds. Hoop binnenkort uit MC of Onyxia eens een leuk 1H wapen te vinden.Boeb0e schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:03:
[...]
Ik ben een sword specced rogue met beide dal'rend zwaarden (met een +15 agi enchant op ieder zwaard). Offhand had ik redelijk snel te pakken (andere rogue zwaar pissed gekregen omdat die de mainhand al had), maar de mainhand heeft me toch wel aardig wat runs gekost, waarna ie uiteindelijk dropte in een guildrun voor Drakkisat's blood.
Dal'rend is een zalige set. Met de set bonus is het main hand zwaard beter dan de krol blade (heeft eveneens +1% crit chance) en de offhand is heel snel EN doet zalig veel dmg EN geeft je 100 extra armor.
Als rogue is het niet gemakkelijk om die set te krijgen echter. Zowel warriors als hunters kwijlen hier ook op
Voor tanken??Kaap schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:21:
[...]
Ik heb Dal'Rend's mainhand zelf. Ik ben echter warrior. Ik liep op 60 rond met een green drop bij het tanken omdat ik niks degelijks kon vinden. Die dropte en 2 rogues rolde. Ik ook want het was wel degelijk een hele verbetering kwa stats en dmg. Rogues pissed toen ik 97 rolde en won maar lekker belangrijk. Ik had het nodig, en gebruik hem nog steeds. Hoop binnenkort uit MC of Onyxia eens een leuk 1H wapen te vinden.
Veel succes, die zijn er niet.
Misschien Deathbringer, maar das meer een DD axe dan een tank axe.
Je enige optie is een Quel'Serrar.
Of een Spineshatter van Razorgore, maar das geen MC of BWL
Speel je op skullcrusher? Want daar heb ik er ook veel last van. Ik ben zelfs gestopt omdat het gewoon niet te doen is.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Yup er zijn bar weinig 1H wapens om te tanken dus vandaar ookmaar Dal'Rend.kEv4h schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:27:
[...]
Voor tanken??
Veel succes, die zijn er niet.
Misschien Deathbringer, maar das meer een DD axe dan een tank axe.
Je enige optie is een Quel'Serrar.
Of een Spineshatter van Razorgore, maar das geen MC of BWL
Anoniem: 145206
Gister Zul'Farak gedaan, en ook ongeveer 25k rested XP per uur. (2 lvl 60, lvl 41, lvl 46 en ik op 44).
Alleen is nu m'n prepaid afgelopen en kan ik een week wachten op FRS voordat ze weer die dingen binnenhebben, kan je ze neit ergens anders (lees: sneller) bestellen ?
Heb sinds gisteren 2 monitors, en wil nu wow in windowed mode draaien maar heb gigantische last van FPS drop.
NGO drivers heb ik geinstalleerd, sindsdien gaat 't al wat sneller en beter, en ook met het wow-opstart-programma'tje Maximizer heb ik betere resultaten, maar het is nog steeds beneden peil. (in AV haal ik nu zo'n 20 FPS in een gevecht terwijl dat altijd 40 oid was, ik had iig nooit last van schokkend beeld).
Systeem is een athlon 3200 64 bits, 1 gig ddr en een Geforce 6600 GT.
FRS is niet de enig die die dingen verkoopt. Probeer andere game boeren. (lees speelgoed/cd winkels)Anoniem: 145206 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:34:
Lange tijd dat ik hier gekeken heb... Ben inmiddels lvl 45 Rogue op Doomhammer en goed bezig...
Gister Zul'Farak gedaan, en ook ongeveer 25k rested XP per uur. (2 lvl 60, lvl 41, lvl 46 en ik op 44).
Alleen is nu m'n prepaid afgelopen en kan ik een week wachten op FRS voordat ze weer die dingen binnenhebben, kan je ze neit ergens anders (lees: sneller) bestellen ?
ik gebruik nog steeds de trash blade(op lvl 60) en dat gaat gewoon goed. Pas een boss run gedaan in strat met 9 man. En maar 1x echt gewiped door die boss die één van je in iemand veranderd van de tegenpartij totdat je hem killed. Maar da was een rogue, en die was behoorlijk sterk.Kaap schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:33:
[...]
Yup er zijn bar weinig 1H wapens om te tanken dus vandaar ookmaar Dal'Rend.
Vlak daarna nog wel een whipe, maar dat kwam doordat iedereen disconnecte, en dus weer één voor één online kwam, en dus dood ging. Maar verder was het een makkelijk rondje. Die wil ik nog wel een paar keer joinen
dixons, music store. Alle speelgoedwinkels zoals intertoys en bart smid. Als je in de buurt van Uden woont dan kan je ook naar de ben van dijk gaan, die hebben ze ook altijd(iig in mijn geval).Hooli-gan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:42:
[...]
FRS is niet de enig die die dingen verkoopt. Probeer andere game boeren. (lees speelgoed/cd winkels)
[ Voor 24% gewijzigd door Kevinp op 25-08-2005 12:47 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Anoniem: 121671
Same here. Ik heb het niet zo heel veel, maar er zijn guildies die gewoon rustig een 15 minuten tot een half uur niet meer kunnen reloggen als ze out of the blue een d/c krijgen.MrVegeta schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:11:
[...]
Alleen mijn WoW.
Heeel irritant als je net in een instance zit. Teriwijl ze wel gewoon op vent blijven zitten.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 25-08-2005 12:52 ]
Was het die baroness? Die is namelijk erg goed te doen, zelfs met een 5 man party.kevinp schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:45:
[...]
ik gebruik nog steeds de trash blade(op lvl 60) en dat gaat gewoon goed. Pas een boss run gedaan in strat met 9 man. En maar 1x echt gewiped door die boss die één van je in iemand veranderd van de tegenpartij totdat je hem killed. Maar da was een rogue, en die was behoorlijk sterk.
Vlak daarna nog wel een whipe, maar dat kwam doordat iedereen disconnecte, en dus weer één voor één online kwam, en dus dood ging. Maar verder was het een makkelijk rondje. Die wil ik nog wel een paar keer joinen.
[...]
dixons, music store. Alle speelgoedwinkels zoals intertoys en bart smid. Als je in de buurt van Uden woont dan kan je ook naar de ben van dijk gaan, die hebben ze ook altijd(iig in mijn geval).
Eergisteren even voor een guildy de BS plans gehaald en gelijk maar even de baroness gekilled. Goed we moesten wel elkaar killen, maar met 2 priests komt het allemaal goed hehe

C2D 6600, 275 GTX Windows 7
@raserian, leuke discussie weer meet thalane he
Anyway, hopelijk vandaag lvl 41, en dan mount
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18376
Timeworn Mace
Binds when picked up
One-Hand Mace
120 Armor
62 - 117 Damage Speed 2.20
(40.7 damage per second)
+7 Strength
+11 Stamina
Requires Level 57
In combinatie met dit schild:
http://www.thottbot.com/?i=37197
Intricately Runed Shield
Binds when picked up
Off Hand Shield
2121 Armor
39 Block
+8 Stamina
Durability 100 / 100
Requires Level 57
Equip: Increases the block value of your shield by 24.
Sells for 3 Gold 34 Silver 76 Copper to vendors
Item Level 62
Source: Drop
Voor pvp en pve gebruik ik deze 2h sword:
http://www.thottbot.com/?i=35869
Barbarous Blade
Binds when picked up
Two-Hand Sword
138 - 207 Damage Speed 3.20
(53.9 damage per second)
Durability 100 / 100
Requires Level 58
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Equip: +60 Attack Power.
Sells for 6 Gold 86 Silver 52 Copper to vendors
Item Level 63
Source: Drop
Voorlopig leuke wapens om mee door te gaan totdat er iets beters komt
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Oy, als je wat op te merken hebt, mag je dat doen hoor.jarnotjuh schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:00:
@keldon, deel 45 moet nog in de TS
@raserian, leuke discussie weer meet thalane he, anyway, die pyrella, wat moet ik er van verwachten dan, gewoon whisperen en vragen hoe en wat? Ik vind het zo'n onzin..
Anyway, hopelijk vandaag lvl 41, en dan mount
GatherBook ofzo toch?PacinoAllstars schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:37:
Waar is dat programma om complete herb lijsten te importeren in gatherer. Ben het kwijt
http://gather.reet.org/
Timeworn is wel wat beter, maar het is bijna 't zelfde..
[ Voor 24% gewijzigd door agentorangina op 25-08-2005 13:55 ]
en ze zijn net zo makkelijk te krijgenagentorangina schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:52:
Voor tanken kan je uit Scholomance simpel een Hammer of Vesper halen http://www.thottbot.com/?i=37179 die geeft een best aardige sta bonus, en dropt aardig veel.
Timeworn is wel wat beter, maar het is bijna 't zelfde..
gisteren in MC dropte vna trashmobs
Mass of McGowan
erg leuke hamer, maar niemand had zin om er DKP aan uit te geven
hijs iets beter dan timeworn, maar iig niet de dkp waard
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Inderdaad ik had hetzelfde maar goed, ik heb wel 2 gig en een 6800 GE iets sneller geclocked, maar bij mij ging ook de fps zovat gehalveerd verder. Ik had er dus ook niet zon erg in.TangLeFuzZ schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:39:
Hey hebben jullie ervaring met het in windowed mode draaien van WoW?
Heb sinds gisteren 2 monitors, en wil nu wow in windowed mode draaien maar heb gigantische last van FPS drop.
NGO drivers heb ik geinstalleerd, sindsdien gaat 't al wat sneller en beter, en ook met het wow-opstart-programma'tje Maximizer heb ik betere resultaten, maar het is nog steeds beneden peil. (in AV haal ik nu zo'n 20 FPS in een gevecht terwijl dat altijd 40 oid was, ik had iig nooit last van schokkend beeld).
ik heb ook 2 monitoren en heb totaal geen last van FPS drops draai windowed(frameless) met een ati radeon 9800 proTangLeFuzZ schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:39:
Hey hebben jullie ervaring met het in windowed mode draaien van WoW?
wat zou het mooi zijn als je een zooi info mods op die andere monitor kon plaatsen je scherm staat soms zo vol in raids hehe
Iseci
Anoniem: 114195
Ik heb een Sword of Zeal voor lvl 58 alvastKaap schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:21:
[...]
Ik heb Dal'Rend's mainhand zelf. Ik ben echter warrior. Ik liep op 60 rond met een green drop bij het tanken omdat ik niks degelijks kon vinden. Die dropte en 2 rogues rolde. Ik ook want het was wel degelijk een hele verbetering kwa stats en dmg. Rogues pissed toen ik 97 rolde en won maar lekker belangrijk. Ik had het nodig, en gebruik hem nog steeds. Hoop binnenkort uit MC of Onyxia eens een leuk 1H wapen te vinden.
Ik heb ook 2 monitoren en draai gewoon fullscreen en op de 2de monitor web-paginas of 2de WoW clienttntkiller schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:49:
[...]
ik heb ook 2 monitoren en heb totaal geen last van FPS drops draai windowed(frameless) met een ati radeon 9800 pro
Leuk feli, wat dropte er? Aangezien gelijk die Paladin staat te kwijlen voor MT gear *braak* ;pjoostve schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:56:
gister voor het eerst met onze guild Magmadar afgemaakt
En dan ook nog dat je zondag op vakantie gaat voor 3 weken dat je dan ook nog zonder zit.
( Of ik moet een inet cafe gaan zoeken en daar een paar uurtjes spelen
Sorry voor mn post, knetter druk @ work en ook geen internet thuis is niet goed voor je gezelligheid
Hmm anders doe je het met blauwe items net als onze guild, alleen epic is dkp. Blauwe items zijn gratis (0 dkp) geinteresserde rollen hiervoor. na wat mc runs heeft toch iedereen paars en is er niemand of een enkeling voor blauwe items. Als niemand ze nodig heeft, worden ze door de guild enchanter gedisenchant. Het is zelfs bij ons al voorgekomen dat er epics werden gedisenchant omdat niemand zn dkp ervoor wilde gebruiken-=BoKKiE=- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:04:
[...]
en ze zijn net zo makkelijk te krijgen
gisteren in MC dropte vna trashmobs
Mass of McGowan
erg leuke hamer, maar niemand had zin om er DKP aan uit te geven
hijs iets beter dan timeworn, maar iig niet de dkp waard
Hoe doe je dat dan, want als je fullscreen draait kan je met je muis niet naar het 2e scherm(of heb je daar een nieuwe manier voor, want die zou ik dan wel willen weten), ik doe het zo gewooon, 2 computers naast elkaar.Anoniem: 124693 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:58:
[...]
Ik heb ook 2 monitoren en draai gewoon fullscreen en op de 2de monitor web-paginas of 2de WoW client
evt zelf hosten is niet zo'n probleem
Zoiets als http://www.guildportal.com/ maar dan gratis (ja ik ben en blijf een nederlander:P)
denk dat we daar later naar toe gaan inderdaadSpeedhasteXP schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:34:
[...]
Hmm anders doe je het met blauwe items net als onze guild, alleen epic is dkp. Blauwe items zijn gratis (0 dkp) geinteresserde rollen hiervoor. na wat mc runs heeft toch iedereen paars en is er niemand of een enkeling voor blauwe items. Als niemand ze nodig heeft, worden ze door de guild enchanter gedisenchant. Het is zelfs bij ons al voorgekomen dat er epics werden gedisenchant omdat niemand zn dkp ervoor wilde gebruiken
maar dit is een erg goede BOE blue drop welke op de AH nog redelijk wat oplevert
dus denk dat ie op de AH gezet wordt en het geld naar de guildbank gaat
ja die 2de computer die aan mijn 2de scherm hangt is maar een detailSpeedy55 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:40:
[...]
Hoe doe je dat dan, want als je fullscreen draait kan je met je muis niet naar het 2e scherm(of heb je daar een nieuwe manier voor, want die zou ik dan wel willen weten), ik doe het zo gewooon, 2 computers naast elkaar.
Wij gebruiken Guildwizard, is wel gratis geloof iknhimf schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:52:
Wat is een goeie site voor een (premade) guild site?
evt zelf hosten is niet zo'n probleem
Zoiets als http://www.guildportal.com/ maar dan gratis (ja ik ben en blijf een nederlander:P)
www.guildwizard.com
Heh, al die raidbazen droppen wel 1 of 2 leuke blauwe dingen. Die mijn medeguildies en ik dus snel voor onze alts wegkapenSpeedhasteXP schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:34:
[...]
Hmm anders doe je het met blauwe items net als onze guild, alleen epic is dkp. Blauwe items zijn gratis (0 dkp) geinteresserde rollen hiervoor. na wat mc runs heeft toch iedereen paars en is er niemand of een enkeling voor blauwe items. Als niemand ze nodig heeft, worden ze door de guild enchanter gedisenchant. Het is zelfs bij ons al voorgekomen dat er epics werden gedisenchant omdat niemand zn dkp ervoor wilde gebruiken
Zo heb ik
-Sword of Zeal
-Direwing Legguards
-Hydralick Armour
van oa Ragnaros en Onyxia gekregen
Anoniem: 122318
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 122318 op 25-08-2005 17:06 ]
Moonsword, lvl 60 warrior, inactief, tank build. Maar ik ga weer lekker PvP build. Veel leuker en we hebben al zat tanks
Elyva, lvl 60 mage, actief, raid build. DPS en sustained damage. (250DPS voor 5 min)
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Dat gaat, maar je hebt dan wel 2 accounts nodig om met 2 chars tegelijk te spelen. Er zijn zelfs mensen die daar een sport van maken. Die spelen dan constant met 2 chars tegelijk.Anoniem: 124693 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:05:
[...]
Krijg je dan ook 2 WoW-clients opgestart?
En dat blijkt goed te lukken bij sommigen. Dan kan je 2 chars kiezen die elkaar goed aanvullen. Bijvoorbeeld een healende class en een warrior enzo.
[ Voor 18% gewijzigd door DinX op 25-08-2005 17:17 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Call me a newb maarehhh, explain wat "farmstatus" is....Never been in MC.Anoniem: 122318 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:06:
Nu we eindelijk MC, en alle raidbosses op farmstatus hebben is mijn guild geinterreseerd geraakt in BWL. Heeft iemand al goede tactieken gevonden die als een basis kunnen dienen?
is het iets speciaals of is het gewoon zo dat jullie alle bossen gekilled hebben?
niet zozeer de quests klaarjevn schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:54:
Volgens mij is farstatus als iedereen alle quests klaarheeft en je er dus puur heengaat voor de gear die ze droppen: farmen
maar meer het feit dat je alle bosses door hebt
en je bij wijze van net zo simpel even de bosses farmt als dat je lvl 1 murlocs grind
Anoniem: 117852

Grats trouwens aan Mythical Honour die gisteren Ragnaros hebben neergelegd, ik geloof de 2e guild op Arathor die dat voor elkaar krijgt.
Wat ik ermee bedoel is, we kunnen nu alle bazen in een keer verslaan, zonder extreme verliezen, d.w.z. minder dan 10 spelers dood. In principe verliezen we behalve op Ragnaros zelden meer dan twee a drie spelers van de Raid. Ragnaros, is meestal zo ongeveer 8-10 spelers dood.
Wij gebruiken voor Geddon altijd een Hunterpet, aangezien we maar 4 pallies meenemen. Neem twee hunterpets, stuur er een op af, 9/10 komt Geddon vanzelf, zo niet, stuur de 2de pet. Als we desondanks toch een Pally gebruiken, dan overleeft deze het meestal wel, gebruikt een sprint pot + fire absorb pot.Anoniem: 117852 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:47:
Farmen is het nog nietmaar gisteren wel met m'n guild Garr en Baron Geddon neergekregen. Guild heeft deze week nu 3 guild-only runs in MC gehad (net op tijd gejoined
) en wat mij betreft gaat t lekker, planning en ervaring voor iedereen kan natuurlijk nog beter maar het is voor (bijna) iedereen de eerste keer dat ze deze mobs tegenkomen en 5 bosses in de eerste week is toch niet slecht al zeg ik het zelf.
Leuk detail van gisteren was de pull van Geddon naar de grot van Garr, als het goed is moet die te doen zijn met n hunter pet met dash maar dat wilde nog niet vlotten. Na nog n druid te hebben laten proberen (en sterven) mocht ik het proberen (ik dacht "ach laat ik ook ns wat opperen") en daar ging ik, Geddon pullen, bubble aan en meteen na de bubble m'n stopwatch gebruikt. Het was n beetje kamikaze maar het lukte wel.
Dan ff n res door n OOC pally en we konden weer... Best lang gevecht maar als iedereen doorheeft wat te doen bij de AoE en "The Bomb" valt het best mee.
Grats trouwens aan Mythical Honour die gisteren Ragnaros hebben neergelegd, ik geloof de 2e guild op Arathor die dat voor elkaar krijgt.
Neem ff een keer contact met op me please! char name = warbringer
thanks in advance!
I want to live forever, so far.. so good.
Anoniem: 135836
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 135836 op 25-08-2005 19:32 . Reden: dom geblaat over servers die down zouden zijn, maar die inmiddels al weer werken ]
Anoniem: 117859

jammerMrVegeta schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:14:
Blackraven gaat nu Sulferon (voor het eerst) pullen.. en ik ben er niet bij!
Zowel Sulferon als Golemag beide in 1x down zonder wipes
zondag gaan we verder
hebben 10 mensen om te sumonnen ^^
Ik speel op de nieuwe server (haumarush) met een Troll mage. Nu zit ik flink Wailing Caverns te spelen (leuke instance!). Maar ik moet zeggen dat mijn aandeel in de totale groepsdmg me een beetje tegenvalt. Laatste run werd ik behoorlijk outdamaged door een lvl 24 shaman en een lvl 23 rogue (ik ben lvl 21). Is dit normaal of doe ik iets verkeerd?
Hoe ik het aanpak is bij een grote groep mobs altijd eentje in sheep houden, verder gewoon puur dmg dealen op de mob waar de tank op zit. Dit doe ik doormiddel van voornamelijk arcane missiles, afgewisseld met fireblast en fireball. In de situaties waarin het van pas komt nog af en toe een AOE. Ook gebruik ik vaak als de laatste mob op lage hp zit vaak mn wand om mn mana downtime zo laag mogelijk te houden (dit lukt goed, in een WC run hoef ik gemiddeld niet vaker dan 4 of 5 keer mana pauze te nemen). Toch hadden in de laatste run de lvl 24 shaman en lvl 23 rogue samen meer dan 60% van de dmg en ik minder dan 20%.
Iemand een idee tot verbetering van mn speelstijl of doe ik het al goed genoeg?
Anoniem: 58898
Ik las dat je ook mounts kan kopen bij een bepaalde honor rank. Als je nou zo'n mount koopt en je zakt later in rank kan je deze dan nog steeds gebruiken?
Cola reclame en WoW in 1. Doe mij maar een traytje.
http://media.putfile.com/coke_wow_commercial71
Anoniem: 132653
rogues outdamagen je vrijwel altijd en een 3 lvls hogere shaman is ook niet zo gek.UltraR-pc schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 23:00:
@ cheezy: das kut ja. Laat het in de guild gewoon ff weten dat je het er niet mee eens bent.
Ik speel op de nieuwe server (haumarush) met een Troll mage. Nu zit ik flink Wailing Caverns te spelen (leuke instance!). Maar ik moet zeggen dat mijn aandeel in de totale groepsdmg me een beetje tegenvalt...................
je doet dus helemaal niets verkeerd
jaAnoniem: 58898 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 23:52:
efe een snel vraagje tussendoor:
Ik las dat je ook mounts kan kopen bij een bepaalde honor rank. Als je nou zo'n mount koopt en je zakt later in rank kan je deze dan nog steeds gebruiken?
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 132653 op 26-08-2005 00:28 ]
Startpost doorgelezen? Denk het niet.blackraid3r schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 23:52:
wat is een DKP systeem ?
Ja, dit is veranderd in de 1.5 patch dacht ik. Je kan je spullen nog wel gewoon gebruiken op basis van highest rank lifetime...Anoniem: 58898 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 23:52:
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Jah verkoop en geld naar Guildbank is ook een goede optie en doen we ook soms (maar meestal disenchant) onze nechanters kunne er leuke dingen mee zoals +22 int op wapons, dit is zeker leuk voor een priest zoals ik ben-=BoKKiE=- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:52:
[...]
denk dat we daar later naar toe gaan inderdaad
maar dit is een erg goede BOE blue drop welke op de AH nog redelijk wat oplevert
dus denk dat ie op de AH gezet wordt en het geld naar de guildbank gaat
hebben net MC boss 1 t/m 6 gedaan en een uurtje of wat en farmen MC ook, we farmen ook in MC als alle bosses dood zijn. Er dropt dan regelmatig een epic belt of bracers van de gewone mobs, dit doen we voor de lava en fiery cores om beter items te craften met bv fire res voor nieuwkomers @ ragnaros.
helaas vanaaf weer een epic gedisenchant: Flameguard Gauntlets maar als niemand het wilt hoort dat erbij.
morgen clearen we MC compleet en gaan we voor het eerst BWL proberen.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.
DE zou ik niet doen met deze maceSpeedhasteXP schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:10:
[...]
Jah verkoop en geld naar Guildbank is ook een goede optie en doen we ook soms (maar meestal disenchant) onze nechanters kunne er leuke dingen mee zoals +22 int op wapons, dit is zeker leuk voor een priest zoals ik ben
hebben net MC boss 1 t/m 6 gedaan en een uurtje of wat en farmen MC ook, we farmen ook in MC als alle bosses dood zijn. Er dropt dan regelmatig een epic belt of bracers van de gewone mobs, dit doen we voor de lava en fiery cores om beter items te craften met bv fire res voor nieuwkomers @ ragnaros.
helaas vanaaf weer een epic gedisenchant: Flameguard Gauntlets maar als niemand het wilt hoort dat erbij.
morgen clearen we MC compleet en gaan we voor het eerst BWL proberen.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.
daar kan je heel wat shards voor kopen
Gisteren een overload aan fiery cores gehad
Zowel Sulferon als Golemagg gingen erg makkelijk neer

hadden meer moeite met Geddon en Mag dan met de rest eigenlijk
en weer geen Shaman loot
echt de shamans zitten allemaal al met de 50+ dkp op 1 na omdat Earthfury helm gedropt was
dit is klote, want dit betekend dat we straks voor dik veel dkp je items moet gaan krijgen

andere classes halen gewoon hun items nu voor minimale DKP omdat
edit:
voor de mensen die tot nu toe nooit geloofden in de kracht van een "Blacklist"
klik HIER voor het bewijs dat Ninja looten niet loont
[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 26-08-2005 07:33 ]
Er zijn zoveel verschillende manieren om Razorgore te doen, tegelijkertijd zijn zoveel van die manieren niet geschikt voor bepaalde raid-compo's dat je niet echt een tactiek kan uitkiezen voor BWL en zeggen: Nou, jongens, die tactiek doen we.Anoniem: 122318 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:06:
Nu we eindelijk MC, en alle raidbosses op farmstatus hebben is mijn guild geinterreseerd geraakt in BWL. Heeft iemand al goede tactieken gevonden die als een basis kunnen dienen?
Beste wat je kan doen is de forums nalezen op de verschillende dingen die in de events gebeuren en zelf iets verzinnen.
Voor Razorgore kan je wel wat filmpjes vinden, maar Razorgore gaat vooral om veel ervaring met het gevecht en training van je tactiek.
Anoniem: 130680
Dit geld ook voor de Druids-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 07:19:toon volledige bericht
[...]
DE zou ik niet doen met deze maceding gaat voor 150-200G op Bloodscalp AH
daar kan je heel wat shards voor kopen
Gisteren een overload aan fiery cores gehad
Zowel Sulferon als Golemagg gingen erg makkelijk neer
hadden meer moeite met Geddon en Mag dan met de rest eigenlijk
en weer geen Shaman loot
echt de shamans zitten allemaal al met de 50+ dkp op 1 na omdat Earthfury helm gedropt was
dit is klote, want dit betekend dat we straks voor dik veel dkp je items moet gaan krijgen![]()
andere classes halen gewoon hun items nu voor minimale DKP omdat
edit:
voor de mensen die tot nu toe nooit geloofden in de kracht van een "Blacklist"
klik HIER voor het bewijs dat Ninja looten niet loontRealm Forums FTW!!
Dit topic is gesloten.