[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.286 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Deathscythehell schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:29:
EDIT: Dit spel was dus niet f16 maar F/A 18 Interceptor! heb het nog even opgezocht...
Ahh dat was zo een vet spel voor zn tijd!! Helemaal lam gespeelt :) Maar het is neit dhet spel dat gezocht wordt, want volgens mij kon je niet in de lucht bijtanken.
Afbeeldingslocatie: http://www.sutum.de/downloads/amiga/games/screenshots/fa_18_interceptor.gif

Ik wou een post doen over een spel dat ik zocht, maar de naamis me al te binnen geschoten.Persian Golf. Was ook nleuk C64 spel :)

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:13:
hej allemaal !

ben weer eens op zoek naar een oud spel (speelde het op de 486)

het is een Strategiespel waarbij 2 verschillende landen tegen elkaar vechten
(het zou zo maar WO I of II kunnen zijn)
waarbij ik me kan herinneren dat Frankrijk 1 van de landen was(volgens mij)

de manier van spelen was dat je elke beurt enkele stappen kon zetten met de soldaten en voertuigen die je had.
je had ook artelerie waarbij je van grote afstand (lijkt me ook wel logisch) de vijand kon uitschakelen

Verder had je in de levels verschillende posten die je kon overnemen van de tegenstander
hier kon je dan je legeruitbreiden.

een detail dat ik kan herinneren was dat er voor level 4 of 5 het wachtwoord 'BARON' was

Bedankt alvast :)
Marco
Wow! dat is lang geleden.. Ik heb dat spel ook nog super veel gespeeld, je had zo''n veld met allemaal hexagonale vakje, een beetje als het oude Battle Isle ofzo... ik ga het ff opzoeken!

-Edit-

Haha ik heb het gevonden, het heet History Line en is idd een voorloper van Battle Isle en is ook van Blue Byte. Je kan 'm downloaden bij home of the underdogs.

[ Voor 9% gewijzigd door Coca-Cola op 17-09-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 20:49

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:14:
He jammer, nee het is zeker niet coolspot, hoewel ik die wel vaak genoeg gespeeld heb. (was die ook op de amiga dan?). Nee ik denk dat het spelletje even een aantal jaartjes ouder is. was wel een erg vreemd spel.

Worms is toch niet 12 jaar oud trouwens?
Is het niet Oscar? :)

Van de makers van Trolls (Flair). Zelfde engine alleen een ander thema ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 02:10:
[...]

Ik denk dattie Maplestory bedoelt.
of ragnarok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Coca-Cola schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:47:
[...]

Wow! dat is lang geleden.. Ik heb dat spel ook nog super veel gespeeld, je had zo''n veld met allemaal hexagonale vakje, een beetje als het oude Battle Isle ofzo... ik ga het ff opzoeken!

-Edit-

Haha ik heb het gevonden, het heet History Line en is idd een voorloper van Battle Isle en is ook van Blue Byte. Je kan 'm downloaden bij home of the underdogs.
Ik zelf denk eerlijk gezegd dat hij North and South bedoeld. Dit waren de Yanks tegen de ?? Dit was echt de bomb! .. effe screenies zoeken

http://www.classicgaming.nl/reviews/northandsouth.html

Afbeeldingslocatie: http://www.classicgaming.nl/images/northandsouth/titlenorth.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.classicgaming.nl/images/northandsouth/fight.gif

[ Voor 16% gewijzigd door Falcon op 18-09-2005 22:43 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Eens kijken of iemand mij kan helpen. Afgelopen week is Battalion Wars voor de NGC uitgekomen. Toen ik dit spel een paar weken terug voor het eerst zag deed het me denken aan een game die ik jaren terug (kunnen er wel 10-15 zijn) gespeeld heb op de PC.

In het spel moest je een stelletje soldaatjes orders geven. Aan het begin van de missie begon je met een stel, zeg eens 10 en vervolgens probeerde je een missie te vol brengen. De soldaatjes die je overhield kon je mee nemen naar een volgende missie. Ook stegen de soldaatjes volgens mij in rank, dus bijv. van sgt. naar lt. op die was je dan extra zuinig aangezien die wat meer konden.

Game zag je volgens mij van boven af. Redelijk snel na deel 1 kwam volgens mij een deeltje 2 (meer van t zelfde)

Ik heb op mn werk ook al wat rond gevraagd, maar helaas daar zijn ze veel later begonnen met gamen (op 1 collega na dan)

Ik heb het hier niet over Armymen, Command & Conquer e.d. de game die ik zoek is ouder.

Iemand een idee? Anders moet ik mijn oude bakken met diskette's (die vierkante platte dingen) maar weer eens opzoeken en daar in gaan snuffelen.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Laatst online: 16-09 20:49

Thandor

SilverStreak

Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/675/cannonfodder9dv.th.jpg
Cannon Fodder ? :9

[ Voor 80% gewijzigd door Thandor op 19-09-2005 00:04 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha super bedankt bedoelde inderdaad battle isle / history line
maar nu ik north & south zie komt me dat ook super bekend voor
geweldig spel speelde ik vroeger vaak bij de buren :)
dat er onbedoeld nog een 2e spel aankomt is alleen maar super
dank u beide heren!

Marco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

theezeefje

Poehee

Wie kan me helpen aan de naam van het volgende spel:

Is een oud Windows spel,
was onder anderen een soort van arkanoid,
dus met zo'n plankie onderop je scherm.
ipv dat je blokjes moest wegspelen, stonden er allemaal hoofden a la Monty Python.
wanneer je die raakte popte hun ogen eruit, en hoorde je ze schreeuwen enzo.

meesterlijk droog spel, maar geen idee meer hoe het heet
het is iig NIET Monty Phyton's flying Circus.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:35

Cyphax

Moderator LNX
theezeefje schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:33:
Wie kan me helpen aan de naam van het volgende spel:

Is een oud Windows spel,
was onder anderen een soort van arkanoid,
dus met zo'n plankie onderop je scherm.
ipv dat je blokjes moest wegspelen, stonden er allemaal hoofden a la Monty Python.
wanneer je die raakte popte hun ogen eruit, en hoorde je ze schreeuwen enzo.

meesterlijk droog spel, maar geen idee meer hoe het heet
het is iig NIET Monty Phyton's flying Circus.
7th Level heeft weleens iets gemaakt waar zoiets bij zit..
http://www.mobygames.com/game/win3x/take-your-best-shot
Dat is wat meer dan alleen die Arkanoid kloon. Bedoel je die toevallig?

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

theezeefje

Poehee

JAH !!! :D:D:D

Grote klasse !!! dank je !!!

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek n 3rd person 3d spel over het 1ste deel van star wars.
in het spel volg je eigelijk gewoon de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:06:
ik zoek n 3rd person 3d spel over het 1ste deel van star wars.
in het spel volg je eigelijk gewoon de film.
Ik meen dat het spel hetzelfde heet als episode 1 zelf. Of bedoel je niet?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• frickY
Moest ik ook direct aan denken.
Was een erg gaaf spel! War, have never been so much fun. Zat goeie muziek in :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het het heet 'vervolg' op Test Drive :?
Niet Trackmania maar het heet anders. Spel is dit jaar of vorig jaar uitgekomen (denk ik)

Kan er telkens niet opkomen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 09:32
Rakkerzero schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:03:
[...]

Ik meen dat het spel hetzelfde heet als episode 1 zelf. Of bedoel je niet?
Ik denk dat hij het over deel IV heeft

Is het toevallig Dark Forces?

http://lucasarts.com/products/darkforces/splash.htm

[ Voor 16% gewijzigd door Monsie op 21-09-2005 09:38 ]

Sign here please

Verwijderd

Ik zoek naar een spel dat ik op mn 468er speelde, het was een soort adventure.
Je speelde met een jongen met een petje op zijn hoofd en je zag het spel van de zijkant.
Ik kan me nog iets herrineren dat je in een cel zit van een gevangenis en dat je daar de kabel van een lamp kapot maakt die daar hangt en zodra er dan iemand eten door een gat in de deur schuift doe jij die kabel (waar stroom op staat) in dat eten waardoor degene die dat eten in zn handen heeft een electrische schok krijgt en jij de sleutels kan pakken en ontsnappen.
Ik kan me ook nog iets herrineren dat er in het begin van het spel heel veel goud word gestolen en dat jij daarnaar opzoek moet gaan.

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:37:
[...]

Ahh dat was zo een vet spel voor zn tijd!! Helemaal lam gespeelt :) Maar het is neit dhet spel dat gezocht wordt, want volgens mij kon je niet in de lucht bijtanken.
[afbeelding]

Ik wou een post doen over een spel dat ik zocht, maar de naamis me al te binnen geschoten.Persian Golf. Was ook nleuk C64 spel :)
Je kon ook niet in de lucht bijtanken, enige was op de landingsbanen en vliegdekschip ;)
Ik heb het ook tot vervelends toe gespeeld, echt werelds :)
En dat voor een Amiga 500 :)

Het mooiste is gewoon een lucht gevecht met 3 tegenstanders ofzo, dan krijg je het aardig moeilijk >:)

Edit: Volgens mij was bijtanken alleen bij Falcon

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 09:51 ]

• dadaemon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09-2022
Ola mensen. Ik ben op zoek naar een oud NES spelletje. Het is een adventure waarbij je moet "klikken" op het scherm om bepaalde dingen op te pakken of activeren. Het belangrijkste wat ik er nog van weet is dat je ook toortsen nodig had voor licht. Ik kwam alleen toen nooit verder op een gegeven moment.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Dit is een spel dat altijd in m'n achterhoofd is blijven steken! :D

• lmno31
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39
he hallo,

Ook ik ben op zoek naar een spelletje wat ik vroeger op een amiga bij een vriend van mij speelde. Het ongeveer 12 jaar geleden. Het is een 2d race spelletje waarbij het de bedoeling was om met behulp van mijnen, racketten en andere wapens de overige autootjes kapot te schieten om als eerste over de finish te komen. Als de racketten geen doel hadden getroffen gignen ze gewoon door. het kon dus zo zijn dat je in eens een racket onder je auto door zag schieten.

Als je met z'n tweeen speelde had de een een rode en de andere een groene auto. De overige autootjes waren grijs. De laps die gereden moesten worden waren niet zo heel erg ingewikkeld. Ook weet ik nog dat er gedrift kon worden en dat er dan zo'n heerlijk schurend geluidje uit de speakers kwam. :P

Alvast bedankt.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Super Cars 2, is inderdaad een leuk spel ja :)

Afbeeldingslocatie: http://www.vgmuseum.com/images/amiga/Super%20Cars%202%20-%20Ingame.gif

PSN id: NL_SToRM

• lmno31
SToRM666 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:33:
Super Cars 2, is inderdaad een leuk spel ja :)

[afbeelding]
JAAAAA dat is hem

dank je wel.

Wist je dit of heb je hem gezocht?

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Ik ben op zoek naar de naam van een PSX spel. Het was een puzzelspel, je had controle over een heel klein mannetje. Er kwamen blokken omlaag gerold of geschoven van boven naar beneden, volgens mij roteerde die blokken om hun eigen horizontale as.
Je kon met dat mannetje de vloerplaten opblazen of iets dergelijks waardoor die blokken werden tegengehouden...Volgens mij bewoog die vloer ook, en zaten/kwamen er gaten in..

Het had een klein beetje weg van Klax, alleen toch net wat anders...Ik dacht dat het spel alleen in Europa was uitgebracht, en uit een kort woord bestond (nee, niet Tetris :P )...

Wie weet waar ik het over heb??

Verwijderd

MadMarky schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 01:34:
[...]

Onder het motto beter laat dan nooit, het spel dat je bedoeld heet Rodents Revenge
Joepie, iemand die het spel kent. Het heeft ook zo'n moeilijke naam en is daardoor zo moeilijk te vinden.

Verwijderd

Ook ik dacht dit topic niet nodig te hebben, maar ik heb er toch een waarvan ik me afvraag of iemand deze kent.

Het was niet echt n game, meer grappige animaties op commando, het draaide onder windows 95 en/of win 98, ik denk dat het een jaartje of 8 oud is.

Het is een stilstaand scherm met in het midden een groot vlak waarop je vanaf borsthoogte een of twee oude kerels zag. Aan de linker en rechterkant had je 4 vakken met daarin een dynamietstaaf, een taart (volgens mij) en nog een aantal zaken. Deze kon je aanklikken en dan werd het "item" toegepast op het hoofd in het middelste scherm, bijvoorbeeld de dynamietstaaf werd in zn hoofd gestopt en deze ontplofte dan op uitermate hilarische wijze :P Volgens mij sloegen het hoofdfiguur (of de hoofdfiguren) op mensen uit de film/animatiewereld, het zag er allemaal wat tekenachtig uit. De achtergrond was geloof ik paars/blauw/grijs.

Ik heb helemaal dubbel gelegen om deze animaties, heeft iemand enig idee?

Verwijderd

Ik zoek een spel. Werdt gespeeld op 286 of 386 in 16 kleuren. Waarin je in de krant auto's kon kopen. Deze kon tunen en vervolgens bij de locale snackbar mensen kon uitdagen voor verschillende races. Een beetje de Pre-NFSU. Ik weet nog dat er bij het begin van de race of een race stoplicht of een "dame" in het midden stond. Als de dame er stond en je stuurde gelijk naar het midden reed je haar dood en je wagen de prak in }) Als je een wagen had en je wou de motor verwisselen met de verkeerde kreeg je een melding van "That won't fit stupid" of "There is not enough room for this engine".

Iemand een idee?

• lmno31
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:29:
Ik zoek een spel. Werdt gespeeld op 286 of 386 in 16 kleuren. Waarin je in de krant auto's kon kopen. Deze kon tunen en vervolgens bij de locale snackbar mensen kon uitdagen voor verschillende races. Een beetje de Pre-NFSU. Ik weet nog dat er bij het begin van de race of een race stoplicht of een "dame" in het midden stond. Als de dame er stond en je stuurde gelijk naar het midden reed je haar dood en je wagen de prak in }) Als je een wagen had en je wou de motor verwisselen met de verkeerde kreeg je een melding van "That won't fit stupid" of "There is not enough room for this engine".

Iemand een idee?
Was dat niet street rod?

edit: voor plaatjes, zoeken op google naar afbeeldingen met sleutel "pc game street rod" dan het 2de plaatje

[ Voor 15% gewijzigd door lmno31 op 21-09-2005 13:59 ]

• SToRM666
lmno31 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:58:
[...]

JAAAAA dat is hem

dank je wel.

Wist je dit of heb je hem gezocht?
Ik wist wel welk spel je bedoelde, maar ik heb de naam even op moeten zoeken tussen mn Amiga diskettes :)

Verwijderd

Ik zoek al maanden een spel wat ik vroeger met een goeie vriend speelde.. je zat op een motor om te racen en je kon onder het rijden mensen neer schoppen ofzo... is een vrij oud spel... iemand enig idee?

Was voor de PC Trouwens

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 17:36 ]

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Genocide schreef:
Je speelde met een jongen met een petje op zijn hoofd en je zag het spel van de zijkant.
Ik kan me nog iets herrineren dat je in een cel zit van een gevangenis en dat je daar de kabel van een lamp kapot maakt die daar hangt en zodra er dan iemand eten door een gat in de deur schuift doe jij die kabel (waar stroom op staat) in dat eten waardoor degene die dat eten in zn handen heeft een electrische schok krijgt en jij de sleutels kan pakken en ontsnappen.
Ik kan me ook nog iets herrineren dat er in het begin van het spel heel veel goud word gestolen en dat jij daarnaar opzoek moet gaan.
Makkie, Teen Agent. :)

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:29:

Iemand een idee?
Hot Rod, prachtig spel was dat, speel het heel af en toe nog met dosBox

• SToRM666
valkie schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:18:
Ik ben op zoek naar de naam van een PSX spel. Het was een puzzelspel, je had controle over een heel klein mannetje. Er kwamen blokken omlaag gerold of geschoven van boven naar beneden, volgens mij roteerde die blokken om hun eigen horizontale as.
Je kon met dat mannetje de vloerplaten opblazen of iets dergelijks waardoor die blokken werden tegengehouden...Volgens mij bewoog die vloer ook, en zaten/kwamen er gaten in..

Het had een klein beetje weg van Klax, alleen toch net wat anders...Ik dacht dat het spel alleen in Europa was uitgebracht, en uit een kort woord bestond (nee, niet Tetris :P )...

Wie weet waar ik het over heb??
Was dat niet Intelligent Qube (IQ)? :)

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/6/197636/iq_screen005.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 21-09-2005 18:34 ]

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:50
blorf schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:41:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een race-spel met speelgoed autootjes. De enige level die ik me kan herinneren (gezien in +/- 2001) was een speelgoedwinkel. Dat was volgens mij het eerste level.
Er zaten ook antenne's op, het waren zogenaamd radiografisch bestuurbare voertuigjes ongeveer zo groot als 2 cdromspelers op elkaar :7
Dat kunnen naar mijn mening 2 spellen geweest zijn:

Ignition (van bovenaf bekeken)

of

Revolt

Oops, ik zat ff fout in het topic, deze zal al wel beantwoord zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door Black Sparrow op 21-09-2005 18:40 ]

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:50
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:35:
Ik zoek al maanden een spel wat ik vroeger met een goeie vriend speelde.. je zat op een motor om te racen en je kon onder het rijden mensen neer schoppen ofzo... is een vrij oud spel... iemand enig idee?

Was voor de PC Trouwens
Road Rash
Afbeeldingslocatie: http://www.royhooper.com/RoadRash3.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Black Sparrow op 21-09-2005 18:42 ]

• CRpt3r55
  • Laatst online: 16-09 11:03
ZO krijg tieten!!! die heb ik helemaal dood gespeeld!!

Etuuuuuh!

Verwijderd

Road Rash had je ook op de Amiga hoor, wel fun, lekker kicken en hameren >:)

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:35:
Hallo mensen,

Moest ook maar eens wat in dit topic posten. Was op zoek naar een oud spel wat ik volgens mij op een 486 heb gespeeld en het was een tennis spel. Het spel was te spelen in dos. Kan zijn dat het in de tijd van windows 3.1 was, maar ik denk dat het nog iets daarvoor was. Het leek bijna wel een 3d spel waarbij tennispeler er uit zag als een draadjesmodel maar dan simpeler (zo ongeveer). Volgens mij waren sommige delen van de spelers ook nog gekleurd (niet helemaal zeker).
Volgens mij is dat 4D Tennis van Mindscape.
Ze hadden namelijk meerdere games die gebruik maakte van deze 3D draad modellen. 4D Boxing komt uit dezelfde serie.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:26:
Ook ik dacht dit topic niet nodig te hebben, maar ik heb er toch een waarvan ik me afvraag of iemand deze kent.

Het was niet echt n game, meer grappige animaties op commando, het draaide onder windows 95 en/of win 98, ik denk dat het een jaartje of 8 oud is.

Het is een stilstaand scherm met in het midden een groot vlak waarop je vanaf borsthoogte een of twee oude kerels zag. Aan de linker en rechterkant had je 4 vakken met daarin een dynamietstaaf, een taart (volgens mij) en nog een aantal zaken. Deze kon je aanklikken en dan werd het "item" toegepast op het hoofd in het middelste scherm, bijvoorbeeld de dynamietstaaf werd in zn hoofd gestopt en deze ontplofte dan op uitermate hilarische wijze :P Volgens mij sloegen het hoofdfiguur (of de hoofdfiguren) op mensen uit de film/animatiewereld, het zag er allemaal wat tekenachtig uit. De achtergrond was geloof ik paars/blauw/grijs.

Ik heb helemaal dubbel gelegen om deze animaties, heeft iemand enig idee?
Volgens mij is deze al eerder genoemd, hoewel het heel anders beschreven werd :9
Cyphax schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:42:
[...]

7th Level heeft weleens iets gemaakt waar zoiets bij zit..
http://www.mobygames.com/game/win3x/take-your-best-shot
Dat is wat meer dan alleen die Arkanoid kloon. Bedoel je die toevallig?
Deze?

Btw... hier is een demo (met alleen de Pong kloon)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 19:35 . Reden: Link naar demo toegevoegd ]

• jvalks
  • Laatst online: 04-09 14:17
SToRM666 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:26:
[...]

Was dat niet Intelligent Qube (IQ)? :)

[afbeelding]
YES!!!! Dat is ie!!! Hartstikke bedankt!!!!

Verwijderd

Monsie schreef op woensdag 21 september 2005 @ 09:36:
[...]

Ik denk dat hij het over deel IV heeft

Is het toevallig Dark Forces?

http://lucasarts.com/products/darkforces/splash.htm
nee k geloof dat rakker gelijk heeft. maar k kan het spel nergens meer vinden :-(

• I386DX
  • Laatst online: 16:59
Wie kent er deze nog?

DOS-spelletje
Als ik het goed heb zat er in de titel het woordje "Bomb" , "Bomber" of iets in die aard.

Beschrijving:
Je had een tafel met gootjes; je moest dmv verschillende draaiende platformen in de juiste richting te zetten bommen naar een emmer met water leiden, waar die dan geblust werd. Bommen mochten niet tegen elkaar komen, in de afgrond vallen, of ontploffen door tijd op.

Rond die "tafel" stonder er mensen te kijken, zorgden ook voor afleiding. (stond madammeke mee haar tetten te zwaaien, er was een oud peken dat de draaiende platformen verdraaide, ene die met ne toeter over de tafel kwam toeteren, baby die over tafel kroop,...)

• SIMPY.be
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-07 09:58
Ik zou graag de naam weten van een spel dat ik nog heb gespeeld op PC, je moest in een appartementsgebouw een zekere Derrida gaan evacueren op de bovenste verdieping. Vijanden moest je verslaan, en de burgers konden je helpen (RPG), hierdoor kon je weten langs welke kant je uit moest.
Moet ergens tussen DOS en WIN95 zijn (DOS4GW).
Bedankt

// Zelf al gevonden, wel serieus moeten googlen, D generation... Waar is de tijd!

[ Voor 12% gewijzigd door SIMPY.be op 21-09-2005 23:10 ]

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:20:
[...]

Joepie, iemand die het spel kent. Het heeft ook zo'n moeilijke naam en is daardoor zo moeilijk te vinden.
Ooh ja dat was de naam, leuk spel was dat!

Afbeeldingslocatie: http://www.acid-play.com/images/screens/1b32ee839fa6a600_big.jpg

Je kan het hier downloaden, ik neem aan dat het legaal is.

[ Voor 29% gewijzigd door RAZORDUDE op 21-09-2005 23:44 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Verwijderd

Wil de demo van Road Rash hebben maar er is nergens te krijgen. heeft iemand deze nog? of de voledige versie?

Copyrights zijn toch verlopen dus is geen warez :P

Verwijderd

lmno31 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:32:
[...]

Was dat niet street rod?

edit: voor plaatjes, zoeken op google naar afbeeldingen met sleutel "pc game street rod" dan het 2de plaatje
Jahaha _/-\o_ :D

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

In de trailer van Game Kings op TMF is er een korte preview van games die ze gaan reviewen, Er zit een strategy game tussen, Command&Conquer kloon, maar die ziet er erg strak uit. Iemand de naam paraat? Ik weet alleen nog dat het twee woorden waren ;)

update: kben eruit: Shattered Union, http://www.2kgames.com/index.php?p=games&title=sunion

[ Voor 17% gewijzigd door mayhem op 23-09-2005 16:54 ]

• Teun_2
  • Laatst online: 09:09
Ik zoek een spel waarbij je zo'n aparaat moet bedienen dat je in een casino vindt, zo een waarbij je 3 dezelfde symbooltjes hebt. Ik heb niet een bepaald spel in gedachten, maar ik wist niet echt waar ik het anders moest posten. Het moet draaien op een 486 25Mhz, 8MB ram en windows 3.1 (of DOS). Iemand een idee?

Edit: het spel wat ik bedoel heet "lots".

[ Voor 8% gewijzigd door Teun_2 op 22-09-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Als je weet hoe het spel heet, waarom plaats je het dan in dit topic?

Maar het apparaat dat je bedoeld heet een "slot machine", of ook wel "fruit machine".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Dat is de naam van het echte spel. Ik ben op zoek naar een versie voor op een trage pc, maar ik zal nog eens zoeken met termen die gegeven hebt, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 09:42:
B7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I386DX
  • Laatst online: 16:59
I386DX schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:59:
Wie kent er deze nog?

DOS-spelletje
Als ik het goed heb zat er in de titel het woordje "Bomb" , "Bomber" of iets in die aard.

Beschrijving:
Je had een tafel met gootjes; je moest dmv verschillende draaiende platformen in de juiste richting te zetten bommen naar een emmer met water leiden, waar die dan geblust werd. Bommen mochten niet tegen elkaar komen, in de afgrond vallen, of ontploffen door tijd op.

Rond die "tafel" stonder er mensen te kijken, zorgden ook voor afleiding. (stond madammeke mee haar tetten te zwaaien, er was een oud peken dat de draaiende platformen verdraaide, ene die met ne toeter over de tafel kwam toeteren, baby die over tafel kroop,...)
Ondertussen gevonden; het was Boston Bomb Club

Afbeeldingslocatie: http://www.oldware.net/vignette/boston.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok.. ik zoek weer een oud spel :)

Je was een gast en in het intro filmpje zie je hem met een sportauto bij een gebouw aankomen.
Daar gaat hij een lift in geloof ik, wanneer de bliksem inslaat.
Hierdoor zapt hij perongeluk naar een andere dementie.
Op het begin moet je over zwarte wormpjes heenspringen met een soort gif messen.
Als je ze raakt zie je ingezoomd hoe de worm je killed.
Ook herrinner ik me iets van een laser gun waarmee spontaal al het vlees van je botten af wordt gebrand.
Was platform style trouwens.
Wie o wie.

edit:
oeh.. na het typen van dit bericht schoot het me spontaan weer te binnen.
Another world :D
Afbeeldingslocatie: http://mortal.shang.free.fr/images/culte/another%20world/1-1.png
Afbeeldingslocatie: http://mortal.shang.free.fr/images/culte/another%20world/2-1.png
Afbeeldingslocatie: http://mortal.shang.free.fr/images/culte/another%20world/3-3.png
Afbeeldingslocatie: http://mortal.shang.free.fr/images/culte/another%20world/3-2.png
Geweldig spel :D :D
Hopelijk draait ie nog op de huidige platforms :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:26
of op internet zoeken naar 'raw' dat is een sdl herimplementatie van Another world.
Zie http://membres.lycos.fr/cyxdown/raw/ alleen zijn daar de binaries/source weggehaald.

Verwijderd

Vroeger had ik in dos een game waar je een wereldkaart had en transporten moest voorzien van haven naar haven met bepaalde goederen. Een soort transport tycoon, maar dan heel primitief

Ik weet niet meer precies hoe het in elkaar zat, maar je moest een lading kiezen, afhankelijk van wat je kon betalen of zo? Of gewoon de verbindingen maken tussen de haven. Alleszinds iets met boten.

Een deel van de game zag je gewoon als een wereldmapje, met de boten die over en weer gingen. (gewoon een 2d bootje dat over de map schoofà en bij het binnevaren van en haven moest je het schip zelf 'docken' (ook weer niets speciaals, een dikke lijn => zoiets, die je naast de kade moest zetten)

Ik weet het, nogal vaag, en ook niet zo belangrijk. Maar je kent dat he, je denkt daar plots aan terug en dan wil je per se weten hoe dat heette, of wil je het gewoon nog eens proberen, for old times sake. Dus je weet maar nooit dat iemand weet wat ik bedoel

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:33:
Vroeger had ik in dos een game waar je een wereldkaart had en transporten moest voorzien van haven naar haven met bepaalde goederen. Een soort transport tycoon, maar dan heel primitief

Ik weet niet meer precies hoe het in elkaar zat, maar je moest een lading kiezen, afhankelijk van wat je kon betalen of zo? Of gewoon de verbindingen maken tussen de haven. Alleszinds iets met boten.

Een deel van de game zag je gewoon als een wereldmapje, met de boten die over en weer gingen. (gewoon een 2d bootje dat over de map schoofà en bij het binnevaren van en haven moest je het schip zelf 'docken' (ook weer niets speciaals, een dikke lijn => zoiets, die je naast de kade moest zetten)

Ik weet het, nogal vaag, en ook niet zo belangrijk. Maar je kent dat he, je denkt daar plots aan terug en dan wil je per se weten hoe dat heette, of wil je het gewoon nog eens proberen, for old times sake. Dus je weet maar nooit dat iemand weet wat ik bedoel
'
Ports of Call ?

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44

CNS

Zeker weten :)

• SToRM666
Another World is heel erg gaaf ja _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk bedankt, dat was het inderdaad!

(zo typisch één van die searches die je niet vindt als je de naam niet meer kent)

Er is een nieuwe versie uit blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobra88
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik ben ook opzoek naar een spel(duh, anders was ik hier niet)
Wat ik er nog van weet:
Het was een soort racespel, met de mogelijkheid elkaar in een arena helemaal aan gort te rijden. Als ik me niet vergis zat er ook nog een soort dumb&dumber auto in, en je kan het multiplayer spelen. Het is niet veel info, maar ik hoop dat het genoeg is. Ik zou t echt graag willen wete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Destruction Derby?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 09:28
Vroeger was er een spel, waarin je allerlei objecten aan elkaar kon koppelen.

En dan stak je b.v. een kaars aan, en die stak weer een dynamietstaaf aan, en die weer een ander ding.

Zo had je allemaal tandraderen die je aan elkaar kon koppelen, je kon touw ergens aan verbinden... enz.

Het spel was erg verslavend, alleen ik weet de naam niet meer. Ik denk dat het nu iets van 4/5 jaar geleden is. Wie weet die naam van dat spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenz18 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:37:
Vroeger was er een spel, waarin je allerlei objecten aan elkaar kon koppelen.

En dan stak je b.v. een kaars aan, en die stak weer een dynamietstaaf aan, en die weer een ander ding.

Zo had je allemaal tandraderen die je aan elkaar kon koppelen, je kon touw ergens aan verbinden... enz.

Het spel was erg verslavend, alleen ik weet de naam niet meer. Ik denk dat het nu iets van 4/5 jaar geleden is. Wie weet die naam van dat spel?
The Incredible Machine ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 09:28
Bedankt! Dat is hem ;) :o _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 01:18:
Ok.. ik zoek weer een oud spel :)

Je was een gast en in het intro filmpje zie je hem met een sportauto bij een gebouw aankomen.
Daar gaat hij een lift in geloof ik, wanneer de bliksem inslaat.
Hierdoor zapt hij perongeluk naar een andere dementie.
Op het begin moet je over zwarte wormpjes heenspringen met een soort gif messen.
Als je ze raakt zie je ingezoomd hoe de worm je killed.
Ook herrinner ik me iets van een laser gun waarmee spontaal al het vlees van je botten af wordt gebrand.
Was platform style trouwens.
Wie o wie.

edit:
oeh.. na het typen van dit bericht schoot het me spontaan weer te binnen.
Another world :D
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldig spel :D :D
Hopelijk draait ie nog op de huidige platforms :P
Dit spel is er nu ook voor s60 telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoutvat schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:55:
[...]

Dit spel is er nu ook voor s60 telefoons.
Voor de mensen met een GBA of NDS en een flashrom, er is ook een (GRATIS !!! ) versie van Another world voor de GBA, linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

had eigen topic gemaakt, netjes hierheen gestuurd, alsnog:
Ik heb het weekend beetje doorgebracht met het spelen van wat oude PS2/X spellen, toen ik toevallig een volleybal spel tegen kwam. Dit deed mij meteen herinneren aan een spel dat ik eens heb gehuurt bij de locale videotheek waar ik echt grandioos van genoot. Helaas weet ik dus niet de naam meer en helemaal erg.. op welke PS het was (PS1 of PS2).

Het spel in kwestie was een beetje cartoon-achtige volleybal spel (2 vs 2)met diverse special-moves. De duo's die meespeelde waren oa. 2 voetballers, 2 ninja's en 2 leger-mannen. Via bepaalde knoppen-combo's kon je special moves toveren, die voetballers konden bijvoorbeeld vette omhaal-smashes maken.

Google komt steeds op DoA extreme volleyball en Outlaw volleyball extreme, die laatste heb ik recent gekocht en valt erg tegen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek ook een game :) Ik heb een aantal jaar geleden er een demo van gespeeld maar nu weet ik de naam niet meer en kan het nergens vinden. Het gaat richting Transport Tycoon en Capitalism op denk ik. Het kwam erop neer dat je fabrieken en andere dingen moest bouwen. Je moest ook routes aanleggen tussen je fabriek en grondstoffen zoals hout en ijzer. Dan kon je met de goede grondstoffen bepaalde producten in je fabriek maken en weer verkopen. Heeft iemand enig idee over welk spel ik het heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Sinergy schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:36:
Het spel in kwestie was een beetje cartoon-achtige volleybal spel (2 vs 2)met diverse special-moves. De duo's die meespeelde waren oa. 2 voetballers, 2 ninja's en 2 leger-mannen. Via bepaalde knoppen-combo's kon je special moves toveren, die voetballers konden bijvoorbeeld vette omhaal-smashes maken.
Volgens mij weet ik wel welk spel je bedoelt, maar ik kan ook even niet op de naam komen. Het was in ieder geval een spel van de PS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:46:
Ik zoek ook een game :) Ik heb een aantal jaar geleden er een demo van gespeeld maar nu weet ik de naam niet meer en kan het nergens vinden. Het gaat richting Transport Tycoon en Capitalism op denk ik. Het kwam erop neer dat je fabrieken en andere dingen moest bouwen. Je moest ook routes aanleggen tussen je fabriek en grondstoffen zoals hout en ijzer. Dan kon je met de goede grondstoffen bepaalde producten in je fabriek maken en weer verkopen. Heeft iemand enig idee over welk spel ik het heb?
Industry Giant??

Lol, dat is toevallig :P
Industry Giant - August 27, 1998
A little Capitalism and a little Transport Tycoon add up to a lot of pain.

[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 03-10-2005 22:23 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
SToRM666 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:19:
[...]

Volgens mij weet ik wel welk spel je bedoelt, maar ik kan ook even niet op de naam komen. Het was in ieder geval een spel van de PS1
Ik weet het al, V-Ball :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

:D issem helemaal, nu nog ff vinden waar te koop op het net

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoek eigelijk niet 1 game maar meerdere

ik zoek games voor de megadrive in het gerne
alla streets of rage
dat type games
voor de mega drive
en eigelijk ook voor de snes
als je titels weet zou ik heel blij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:59:

alla streets of rage
dat type games
voor de mega drive
offtopic:
Je hoeft je vraag niet perse in haiku of limerickvorm te gieten om hem te laten beantwoorden ;)

Dit topic is meer bedoeld voor mensen die een bepaald spel zoeken, zo eentje waar de naam op het puntje van je tong ligt, maar je kunt er niet op komen. Maar om toch even een paar namen te noemen ( ik weet alleen niet of ze beschikbaar zijn voor de systemen die je noemt )
- Altered Beast
- Double Dragon
- Battletoads
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- The Ninja Warriors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:59:

alla streets of rage
dat type games
voor de mega drive
Dubieus, maar goed.

Megadrive:
Streets of Rage 1 2 & 3
Teenage Mutant Ninja Turtles: Hyperstone Heist
Golden Axe 1 2 & 3
The Punisher
DJ Boy
Double Dragon 1 & 3
Might Morphin Power Rangers 2

Snes:
Final Fight 1 2 & 3
Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time
Batman Returns
Captain Commando
Sonic Blastman 1 & 2
Alien vs Predator
Battletoads
Super Double Dragon
Battletoads and Double Dragon
Cutthroath Island
The Combatribes
Knights of the Round
Rival Turf 1 & 2

Ik hou ook erg van het genre. De nr 1 beat ém up ter wereld kan je helaas alleen op de NES vinden, met z'n japanse sequel op de SNES... maar ik onthou erg moeilijk japanse titels ("Super Seitsendetsu Robotto Haiku Power Horseracing").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Paul.Maud.dib : goonies?
Sinergy : super spike v-ball ?

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadaemon
Pete_Sampras schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:40:
Paul.Maud.dib : goonies?
Sinergy : super spike v-ball ?
Ben blij dat er toch nog iemand naar mij verzoek heeft gekeken :)
Maar nee, dit is het niet. Het is een soort van Myst achtig spelletje.

JOH!

Het spel heet Shadowgate :) (Zoeken op Myst + Nes in google -> Kom uit op een opsommings site van rpg achtige spellen -> van onder beginnen (oude spellen) -> kom zo het spel Shadowgate tegen -> nog maals googlen en tada!)

Even goed bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 10:34
Ik zoek een spel.

Het is ik schat een jaar of 3 a 4 oud. Gespeeld op pc. Je moest in het spel een soort boerderij opbouwen. Molens e.d. voor voedsel, en de populatie laten groeien. Klinkt erg kinderachtig, maar het is dan ook niet voor mezelf bedoelt :9 Je kon volgens mij ook hekken bouwen en zo terreinen afzetten voor dieren e.d. Voor de rest staat me weinig bij :( Heb het ooit bij een vriend toendertijd gezien, maar nu geen contact meer mee (sort of van de aardbodem verdwenen) Suggesties zijn welkom :)

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SIMPY.be
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-07 09:58
Lassie dutch schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:52:
Ik zoek een spel.

Het is ik schat een jaar of 3 a 4 oud. Gespeeld op pc. Je moest in het spel een soort boerderij opbouwen. Molens e.d. voor voedsel, en de populatie laten groeien. Klinkt erg kinderachtig, maar het is dan ook niet voor mezelf bedoelt :9 Je kon volgens mij ook hekken bouwen en zo terreinen afzetten voor dieren e.d. Voor de rest staat me weinig bij :( Heb het ooit bij een vriend toendertijd gezien, maar nu geen contact meer mee (sort of van de aardbodem verdwenen) Suggesties zijn welkom :)
Age Of Empires
http://www.microsoft.com/games/empires/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Bedankt voor je reactie, maar nee, tis m niet. Het speelde zich echt volledig op een boerderij af, zonder in beschaving vooruit te gaan, zeg maar.

offtopic:
Of was het niet serieus B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
@Lassie dutch,
Staat misschein hier tussen ->"farm games" op gamespot

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:16:
Ik dacht dat ik dit topic nooit nodig ging hebben, maar toch ben ik opeens op zoek naar een spel.

Het is een Windows spel met dezelfde vensterstijl als mijnenveger
Je hebt een muis en dan heb je een paar katten.

Het is de bedoeling met de muis de katten in te sluiten met blokjes voor ze bij de muis zijn. (Het is dus Turn/Timer-based)
Deze blokjes waren groen.
Verder kan het ook zijn dat de muis kaas kon pakken maar dat weet ik niet meer zeker.

O ja, je gaat pas naar moeilijker niveau als de katten dus totaal niet kunnen bewegen (helemaal omringd met blokjes)

Alvast bedankt.
Dit zat volgens mij in een Windows Entertainment Pack

Rodent's Revenge \o/

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Bedankt voor je reactie, maar helaas, khep alle links gecheckt maar geen van allen is het :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:07
Ik zoek een spel.

Euhhh. Sim Farm?

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Nope, is het ook niet. Het was meer 3D ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heet dat tetris-achtige spel ook alweer dat "vroegah" in een televisieprogramma te zien was(volgens mij een programma met Martijn Krabbé?)

Er liepen dan blokken in verschillende kleuren over een soort lopende band naar beneden. Die blokken kon je dan weer opvangen met een plankje, en op een andere plek weer droppen. Het doel was dan om blokken van dezelfde kleur bij elkaar te krijgen.

Iemand een idee? (het ligt echt op de punt van m'n tong, maar kan er niet opkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:48:
hoe heet dat tetris-achtige spel ook alweer dat "vroegah" in een televisieprogramma te zien was(volgens mij een programma met Martijn Krabbé?)

Er liepen dan blokken in verschillende kleuren over een soort lopende band naar beneden. Die blokken kon je dan weer opvangen met een plankje, en op een andere plek weer droppen. Het doel was dan om blokken van dezelfde kleur bij elkaar te krijgen.

Iemand een idee? (het ligt echt op de punt van m'n tong, maar kan er niet opkomen)
Is het misschien Klax? Dat spel werd volgens mij vroeger in Power Play(bij de Tros) gespeeld.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Outerspace schreef op woensdag 21 september 2005 @ 09:24:
Het het heet 'vervolg' op Test Drive :?
Niet Trackmania maar het heet anders. Spel is dit jaar of vorig jaar uitgekomen (denk ik)

Kan er telkens niet opkomen.
Ik zoek dit spel nog steeds.
Oh ja, het spel waar het op lijkt heet Stunts (die moet iedereen wel kennen).
Dit spel zou dit jaar / vorig jaar / volgend jaar uitkomen.

Wie helpt mij ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
IK weet wel dat Test Drive 6 de laatste was, maar of het nog verder is gegaan weet ik niet.
Verder wordt Test Drive Unlimited binnenkort ook gereleased.
Maar het spel wat jij zoek zal ik ff moeten zoeken.

Is het niet Test Drive: Eve of Destruction??

[ Voor 86% gewijzigd door Zeror op 06-10-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:56:
[...]

Is het misschien Klax? Dat spel werd volgens mij vroeger in Power Play(bij de Tros) gespeeld.
Die ja, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Rakkerzero schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:10:
IK weet wel dat Test Drive 6 de laatste was, maar of het nog verder is gegaan weet ik niet.
Verder wordt Test Drive Unlimited binnenkort ook gereleased.
Maar het spel wat jij zoek zal ik ff moeten zoeken.

Is het niet Test Drive: Eve of Destruction??
Nee, ik zei Test Drive, maar dat was het dus helemaal niet :D

Ik zocht niet Stunts:Afbeeldingslocatie: http://www.ibiblio.org/GameBytes/issue20/misc/stunts4.gif , maar de zogenaamde 'opvolger' ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zoek een spel.

Settlers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadaemon
Het was echt voor de pc? Ik ken wel een boerderij spel voor de SNES e.d.. Harvest moon. (http://www.hmfarm.com/)

Afbeeldingslocatie: http://iep.ath.cx/top_games/snes_harvest_moon.gif

[ Voor 15% gewijzigd door dadaemon op 08-10-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:35

Cyphax

Moderator LNX

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stunts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boiert
  • Laatst online: 25-06-2024
trackmania sunrise?

[ Voor 27% gewijzigd door boiert op 09-10-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:46
ik zoek een spel had ik nog op een mac gespeeld veelst te lang gelden en dan had je een crosmotor en een berg achtig parcour helemaal 2d vanuit de zijkant bekeken. maar je kon ook van alles veranderen zoals wiel grote enz was altijd wel lache. en dan kon je tegen de comp racen. beetje zoals funkycar alleen uitgebreider : Afbeeldingslocatie: http://www.spele.nl/images/meer/race60groot.gif

hoop dat er een pc verzie of iets van is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 00:13:
[...]

Nee, ik zei Test Drive, maar dat was het dus helemaal niet :D

Ik zocht niet Stunts, maar de zogenaamde 'opvolger' ervan.
Crashday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik zoek 'n spel wat ik echt 10 jaar geleden speelde (bij m'n neef)

(ik bestuurde het toen met 'n Joystick, maar hij speelde het met het toetsenbord)

Het was 'n soort platformachtige game, waarin je kon beginnen met drie figuurtjes:
-een mannetje met 'n zwaard
-een mannetje met 'n bijl (soort gimli van LOTR)
-en nog 'n figuur die mij nu niet bijstaat

je kon het spel ook met z'n tweeen spelen en het doel van het spel, was gewoon allerlei vijanden verslaan. Allemaal kleine kaboutertjes, heksen en andere ridders met zwaarden waren dat

Ook kon je potjes en flesjes halen die je 'health' dan een beetje omhoog haalden.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn (ps bestaat er geen site met alleen maar screenshots van games?)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

CLB schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 14:53:
Ik zoek 'n spel wat ik echt 10 jaar geleden speelde (bij m'n neef)

(ik bestuurde het toen met 'n Joystick, maar hij speelde het met het toetsenbord)

Het was 'n soort platformachtige game, waarin je kon beginnen met drie figuurtjes:
-een mannetje met 'n zwaard
-een mannetje met 'n bijl (soort gimli van LOTR)
-en nog 'n figuur die mij nu niet bijstaat

je kon het spel ook met z'n tweeen spelen en het doel van het spel, was gewoon allerlei vijanden verslaan. Allemaal kleine kaboutertjes, heksen en andere ridders met zwaarden waren dat

Ook kon je potjes en flesjes halen die je 'health' dan een beetje omhoog haalden.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn
Was het misschien Golden Axe?
(ps bestaat er geen site met alleen maar screenshots van games?)
The Video Game Museum heeft alleen maar screenshots van spellen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.