Voorde mensen die de herfst en winterdoorrijden: de Hein Gericke Master IV jas is een pracht van een jas. Gisteren gekocht en ik moet zeggen dat dit de beste (winter)jas is die ik al aan gehad heb.
Pluspunten:
• Erg goede binnenvoering. Niet normaal hoe warm die jasje houdt. Ik heb hem nog niet getest in de vrieskou (moet nog komen hè

), maar ik draag hem nu al en het is WARM. Er zit zelfs een thermometer in de binnenvoering

Toen ik gisterenavond thuis kwam stond die op 36°C. Lekker
• Veel zakken. Gewone jaszakken. De buitenkant daarvan zijn ook nog eens zakken. 2 grote borstzakken. 2 binnenzakken.
• Een "stormhoes" voor je nek. Die kan je erop ritsen en kan je ni prnicipe half vor je gezicht trekken.
• Hoge kraag met een soort fleece erin. Lekker warm en er komt geen wind door. De rkaag komt tot juist aan men helm, dus in principe heb je de stormhoes zelfs nog niet nodig.
• Goed aanpasbaar op je grootte. Op de armen zitten 2 stukjes om de mouwen vaster te maken, en 1 met velcro bij je handen. Buikriem zoals de meeste textiel jassen. Zo een touwtje helemaal beneden om hem te laten spannen. Achteraan kan jer er ook een lange riem uithalen die je tussen je benen door kan doen naar voor. Dit voor als je hem niet aan je broek kan ritsen (als je geen HG broek hebt).
• Bescherming al bij al in orde voor textiel. Weinig harde of middelharde stukken erin, maar wel een soort van dikke geweven matten. Ziet eruit alsof dat een flinke glijder wel kan uithouden.
Nadelen:
• De prijs: 406€ met MAG-korting, normaal 451€. Al valt dat al bij al nog mee als je ziet wat je ervoor terugkrijgt.
[
Voor 3% gewijzigd door
DinX op 29-09-2005 10:22
]