[PC] Battlefield 2 - deel XVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.526 views sinds 30-01-2008

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:14
Ik vind de support maar een verneukte class. Het slaat nergens op dat die gun zo scheel schiet. Bij een lange afstandsgevecht raak je nul komma nul ook al lig je prone en gemikt. Bij close range is het ook bidden dat je random kogelspray je target raakt. Als je hem dan raakt is het dankzij spam zonder echt te mikken. Leuk zeg. Zo kun je nooit echt skilled met die class worden.
Valt redelijk mee vind ik, ik ga wel es in strike at kirkand met de support ergens hoog op een dag liggen te sniperen. Heb ik tenminste niet het probleem dat mijn kogels op gaan, en ik raak er best redelijk mee. Gewoon liggen, mikken en korte bursts....

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Hielko schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:07:
[...]
Gewoon liggen, mikken en korte bursts....
In het echt werkt t ook zo. Support moet dekken waar je evt vijand verwacht maar niet zeker weet. Assault of sniper maakt t maar af.

By the way ik luister alsmaar Guns 'n Roses tijdens het spel mede dankzij die .Sir filmpjes. Hebben jullie nog een muziekje aan staan tijdens spelen??

And it goes BRAAAAAPP!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Hielko schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:07:
[...]

Valt redelijk mee vind ik, ik ga wel es in strike at kirkand met de support ergens hoog op een dag liggen te sniperen. Heb ik tenminste niet het probleem dat mijn kogels op gaan, en ik raak er best redelijk mee. Gewoon liggen, mikken en korte bursts....
Klopt korte burste maken het verschil (zelfs als je gehurkt zit). Een flink aantal rounds afschieten is ook wel cool dat geluid is toch wel heftig en als je merkt dat je er mee beschoten word dan neem ik wel een andere weg ipv er doorheen te rennen.

Wat ook wel eens wil helpen is er net iets voor richten. En ze hadden er beter een scope op kunne maken dan is de raak kan voor sommige ook groter. (en ja er bestaan M249 SAWs met scope

en voor de gene die nog steeds afvragen wat SAW nu betekend dat is Squad Automatic Weapon (leuk stukje over dit wapen)

nog even wat ander Waarom zijn er geen HMMWV uitgerust met TOWs? zie bestaand naar mijn weten wel maar zie ze hier niet, en je maakt dan wat meer kans tegen een tank?

@The_Cook:
dan doe je het onder een andere naam :)

[ Voor 3% gewijzigd door loodgieter op 18-08-2005 18:43 ]

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Jemig, hoe laag kun je zinken: was net op de id3 2 server, zit daar een admin (bobbjuu of zo iets) anderen uit een heli te dreigen omdat hij erin wil en admin is! (Hier moest ie hartelijk om lachen via de chat :X Echt bannen zo'n gast. Ben groot fan van de id3 servers, maar als hij er is mag de server leeg blijven :( (Ik ga dit niet op id3 zelf zetten, ik weet dat admins hier ook lezen)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja dat soort gedrag is echt kinderachtig en verwerpelijk, maar goed; dat soort gasten heb je er tussen zitten. Doe je niets aan.

[ Voor 40% gewijzigd door Gunner op 18-08-2005 18:45 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Over wapens gesproken, ik kwam straks met wat geGoogle naar die Predator film een site tegen met leuke renders van alle BF2 wapens:
http://www.bf2.be/?a=battlefield2/Wapens

Edit:
mss ken je ze al, maar hier nog meer linkies:
http://www.totalbf2.com/game/weapons/
http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/weapons/

[ Voor 30% gewijzigd door MaTr1x op 18-08-2005 19:07 ]

π MW finishers

Verwijderd

Wie kan mij helpen aan wat pics of info over de DOA12? De unluck voor de anti tank. Ik vindt hem zoooo gruwelijk, op short range.

Edit: al gevonden wist niet dat ie Striker heette. http://world.guns.ru/shotgun/SH09-E.HTM

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 18:59 ]

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
The_Cook schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:40:
Jemig, hoe laag kun je zinken: was net op de id3 2 server, zit daar een admin (bobbjuu of zo iets) anderen uit een heli te dreigen omdat hij erin wil en admin is! (Hier moest ie hartelijk om lachen via de chat :X Echt bannen zo'n gast. Ben groot fan van de id3 servers, maar als hij er is mag de server leeg blijven :( (Ik ga dit niet op id3 zelf zetten, ik weet dat admins hier ook lezen)
Hey Bobjuhhhh komt ook weer eens langs! Die jongen maakt vrienden! 8)

@Sickmind: ik hoop wel voor je dat je je stats terugkrijgt! Echt weer een lekkere EA afhandeling van een probleem!

offtopic:
Waar kan ik me eigenlijk aanmelden als officieel EA schoppertje? :D

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
Die bobjuhhh is idd een triest 12-jarig figuur. Daarom ga ik ook maar naar het andere team als hij m'n team joined :)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Post toch maar, aangezien ze het dan zeker weten, en ze bij meer klachten er misschien in ieder geval iets tegen doen. Die gast moeten ze echt bannen...
Viper2k1 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:05:
[...]

Hey Bobjuhhhh komt ook weer eens langs! Die jongen maakt vrienden! 8)

@Sickmind: ik hoop wel voor je dat je je stats terugkrijgt! Echt weer een lekkere EA afhandeling van een probleem!

offtopic:
Waar kan ik me eigenlijk aanmelden als officieel EA schoppertje? :D
Jep, ik had volgens mij de eerste post, en nu regent het al posts :)
m33p schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:08:
Die bobjuhhh is idd een triest 12-jarig figuur. Daarom ga ik ook maar naar het andere team als hij m'n team joined :)
Als ik Bobjuhhhh in een server zie, ga ik gewoon een andere server opzoeken, echt waar, ik heb in al mijn potjes nog niet 1 zo'n ongelovelijk zielig figuur gezien :*)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Gunner schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:44:
Ja dat soort gedrag is echt kinderachtig en verwerpelijk, maar goed; dat soort gasten heb je er tussen zitten. Doe je niets aan.
Ik had het net op een duitse server...die dude wilde in zijn afweergeschut zitten want hij was commander...als ik dan kwam aanlopen schoot hij dat ding kapot met zijn rocket launcher zodat ik hem iig niet kon krijgen.
Vraag je wat zijn probleem is krijg je te horen dat hij de baas is :X ...knife gepakt en hem geript en op zijn body een heel magazijn leeggeschoten...totdat ik gekickt werd :+ ...het lucht wel op :P

Verwijderd

waarvoor dienen de laatste patches eigenlijk?
bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:50:
waarvoor dienen de laatste patches eigenlijk?
bedankt!
Zoek zelf info op. Waarvoor denk je het zelf?

Verwijderd

Welkom op Gathering of Tweakers. Wij spreken hier Nederlands. Graag je mede-forummers met meer respect behandelen.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 21:18 ]

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
*knip* Nou de laatste patch doet volgens mij iets aan memory leaks en nog meer kleine dingskes. Maar als je het echt wil weten moet je ff de site van EA checken daar staat het punt voor punt omschreven. Oh ja en zonder die patch kun je heel waarschijnlijk niet online gamen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 21:19 ]

Verwijderd

Sorry hoor, maar ik heb het al meermaals gemerkt dat ik iets op een beleefde manier vraag en dan zulke antwoorden krijg.
Zijn hier dan alleen mensen welkom met enorm veel spel-ervaring enzo?
Wanneer ik het zelf opzoek krijg ik een vrij onduidelijhke uitleg en ik ben niet zo op de hoogte van alle computertermen.
Dus dacht ik dat een forum wel een geschikte plaats is om gerichte vragen te stellen.
In ieder geval bedankt voor de uitleg ;) !

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:08:
Sorry hoor, maar ik heb het al meermaals gemerkt dat ik iets op een beleefde manier vraag en dan zulke antwoorden krijg.
Zijn hier dan alleen mensen welkom met enorm veel spel-ervaring enzo?
Wanneer ik het zelf opzoek krijg ik een vrij onduidelijhke uitleg en ik ben niet zo op de hoogte van alle computertermen.
Dus dacht ik dat een forum wel een geschikte plaats is om gerichte vragen te stellen.
In ieder geval bedankt voor de uitleg ;) !
offtopic:
Gewoon een tip, maar als je het niveau hier te hoog vind, kun je bijvoorbeeld www.beginnersweb.nl proberen

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
*Knip* Zijn er trouwens meer mensen die na de cat5.8 drivers nog steeds rare shaduwen hebben? (met een x800xl? )

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 21:20 ]

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Zeg dat dan eerder, man. Als iemand zegt dat je dat zelf makkelijk kun opzoeken, zeg dan dat je die lingo niet begrijpt en kom dan niet met een reactie als:
*knip*
Begrijp je dat dat nogal onbeleefd is? Je moet niet schelden, da's niet netjes.
Lees anderd de faq eens door:
Registratievoorwaarden en faq

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 21:20 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Verwijderd

Ozxobez schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:18:
[...]

Die jongen maakt grappen! B) _/-\o_ Zijn er trouwens meer mensen die na de cat5.8 drivers nog steeds rare shaduwen hebben? (met een x800xl? )
Ja, de "blokjesshaduwen" zijn er nog steeds (x850xt)

Verwijderd

Als er iets mis is in een topic, plaats dan een topic report. Door er zelf op te reageren geef je mij alleen maar meer opruimwerk.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 21:20 ]

• Hielko
Hehe, volgens mij ben je al nummer 3 op GoT die zich verbaast over hoe diep 'admin' 'bobjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh' gezonken is..... overigens quit ik ook als ik em op de server zie, met zulke mensen kan je 't beste gewoon niet spelen.

Verwijderd

heb er ook nog steeds last van, mja zal wel komen omdat ik hem over 5.7 heb geinstalleerd.

ik ga nu weer even op i3d urban spelen trouwens :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 21:52 ]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:14:
[...]

Ja, de "blokjesshaduwen" zijn er nog steeds (x850xt)
Heb ik ook (X800 Pro). 't Valt me nu niet echt meer op, maar 't zou toch wel zo fatsoenlijk zijn om dat te verhelpen.

Back on-topic: nou, ik dacht 's een keer voor sniper te spelen. Maar hoe schiet je in godsnaam raak met dat ding? Zelfs iemand dit stokstijf stil stond kon ik nog niet eens raken!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

FnF schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:17:
[...]

Als ik Bobjuhhhh in een server zie, ga ik gewoon een andere server opzoeken, echt waar, ik heb in al mijn potjes nog niet 1 zo'n ongelovelijk zielig figuur gezien :*)
Idem hier. En als je dat soort mannetjes afschiet loop ik er altijd naar toe en leg ik een medpack op hun lichaam. Dan hoort die namelijk nog even "need first aid?" }) . Na een keer of 5 dat te doen verlaten ze dan de server of joinen ze jou team.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Is er al meer nieuws over wanneer de 1.03 verwacht wordt? Meen me te herinneren dat 19 augustus genoemd werd.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Help!!!! schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:37:
Is er al meer nieuws over wanneer de 1.03 verwacht wordt? Meen me te herinneren dat 19 augustus genoemd werd.
O-) Welke tijdzone leef je...

Serieus, geen idee wanneer 'ie uitkomt maar als het 19 augustus zou zijn, dan kan je wachten tot ongeveer 20:00 NL-tijd omdat EA ergens in Pacific Tijd leeft.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

*Knip* Zijn er trouwens meer mensen die na de cat5.8 drivers nog steeds rare shaduwen hebben? (met een x800xl? )
Hier zijn ze al heel wat beter ... maar je ziet inderdaad nog kartels aan de rand ... net of de schaduwen nog wat AA kunnen verdragen :p Hmm ... nu ja, 't scheelt toch al iets :p

Btw: als je ingame zit, kun je dan gewoon van team switchen ? Bepaalde mappen heb ik voorkeur om MEC of US te spelen, maar het is altijd op de gok als ik een server join :(

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ja, je kunt het kiezen in hetzelfde venster als waar je je klasse kunt kiezen, dacht ik.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Nou, niet altijd.
Als bijvoorbeeld team balancing aanstaat, en MEC staat hoger of het staat gelijk in aantal spelers, dan kan je niet naar MEC :/

//edit: dat geldt natuurlijk ook voor de andere situaties :P

[ Voor 19% gewijzigd door Mr. Bondt op 18-08-2005 23:39 ]

Verwijderd

Verschillende maar werken nog niet optimaal. Zo moet je altijd nog inloggen in battlefield zelf. Dus zoek maar naar servers waar nog genoeg plekken vrij zijn.

1 http://www.battlefieldbrowser.com/

2 http://bf2autoloader.spoluck.ca/

Deze 2 lijken erg op elkaar. Dus ik zou zeggen probeer ze zelf eens.

Mart

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 23:44 ]

Verwijderd

Nou net zoals bij de 5.7 drivers kreeg ik zwarte vlekken her en der en soms bijna een heel zwart scherm. Je kon alleen de hud en de kaart nog zien.

Ow, ik gebruik n ati 9500.

• Wildfire
  • Laatst online: 07:09

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:46:
[...]

Nou net zoals bij de 5.7 drivers kreeg ik zwarte vlekken her en der en soms bijna een heel zwart scherm. Je kon alleen de hud en de kaart nog zien.

Aha! Iemand die dezelfde problemen heeft als ik... ook ik heb af en toe zwarte vlekken in het scherm, dan loop ik er naartoe en dan komt opeens de texture tevoorschijn. En soms is heel m'n scherm zwart bij het inzoomen, ik zie dan niet veel meer... :(

BTW, nu ik anti-aliasing heb uitgezet heb ik die bugs tot nu toe nog niet gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 18-08-2005 23:55 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:12

Stewie!

Keen must die!

Hielko schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:50:
[...]

Hehe, volgens mij ben je al nummer 3 op GoT die zich verbaast over hoe diep 'admin' 'bobjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh' gezonken is..... overigens quit ik ook als ik em op de server zie, met zulke mensen kan je 't beste gewoon niet spelen.
Inmiddels heeft hij te horen gekregen dat als het niet verbeterd dit weekend hij moet opstappen.
Graag hoor ik van jullie hoe het dit weekend gaat. Meldt misbruik dan direct hier: http://forum.i3d.nl/forumdisplay.php?f=44

Ik heb hem al 2x zelf toegesproken. 3e maal dan houdt het op.
Basti504 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:06:
Ik zat net op een ranked server te spelen met mijn eigen costom map 8)7 :P , ik wis niet en ik dacht ook niet dat het kon om costom maps te draaien op een ranked server, in de game browser en ASE stond dat ie ranked was. Is ie dan nog ranked of toch niet? Maar het was wel lol :P

EDIT:

zoals hier staat "bf2_ranked 1 ", dus zal ie dan nog ranked zijn of niet?
Nope, is niet ranked. Je kan ranked servers wel met mods ed opstarten, stats worden echter niet berekend dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Er wordt o.a. in dit topic gespeculeert dat de 1.03 patch vandaag released zou worden. Is dit inmiddels met zekerheid te zeggen. . . . . ?

En nog een editje: Ik kan voor weinig een Thrustmaster FireStorm Dual Power 2 gamepad van iemand overnemen. Is deze voor het besturen van heli's en jets te gebruiken en hoe zijn de ervaringen hiermee?

[ Voor 48% gewijzigd door Bornin op 19-08-2005 07:53 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Patch 1.03 wordt 26 augustus uitgebracht, volgens de i3d/Battlefield 2 jongens.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

The Wizard schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 08:39:
cool..nog een weekje wachten dus.
Ik ben benieuwd wat ze ECHT hebben veranderd en of er nog last-minute dingen worden toegevoegd.
Zoals die night-vision die ik ergens aan t begin van dit draadje noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...wat ik al eerder schreef: admins moeten niet meespelen, want voor veel kiddies is de verleiding te groot om hun admin-rechten te zien als een verlengstuk van het spel. Een soort uber-commander ofzo ;)
Ik vraag me ook af of veel van die gekozen admins niet gewoon te jong of te kinds zijn voor zo'n functie. Gezien de exposure die de eigenaren aan hun servers geven, is het voor iedereen een serieuze zaak om een server-park neer te zetten, maar vervolgens gooien ze hun 'goede' naam te grabbel door d'r een paar aso's in te zetten als admin.

Over slecht gesproken: gisteren liep ik weer tegen die Noorse cr@p-server aan die mensen kicked nav hun ip-adres en landen-locatie. Hun website is www.bf2.no en de server heet 'Battlefield.no #2 Favourites'... Allemaal dus mijden, want je wordt pas gekicked nadat je een seconde of tien in het spel geweest bent. Zou makkelijk zijn als dit in hun naam was terug te vinden of in de server GFX die je rechts onderin ziet. Maar nee.
Het is een ranked server en ik vraag me nog steeds af of je dan automatisch mensen mag kicken op grond van hun locatie/thuisland. In theorie zou je dan een ranked server helemaal kunnen afsluiten, maar is het niet de bedoeling dat iedereen even veel kansen krijgt om op ranked servers te spelen?
Naja; mijden die handel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

Nah.. lijkt me geen probleem als jij een select groepje op je server wilt hebben.
En lijkt me ook geen probleem als je dan vanaf gekicked wordt als je daar niet thuis hoort.

Ik heb het ook 1 keer gehad bij die noorse server. Als je alleen noren erop willen hebben.. who cares.
zoek je toch gewoon een andere server op?
Keuze zat dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Puresmoker schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 07:07:
Er wordt o.a. in dit topic gespeculeert dat de 1.03 patch vandaag released zou worden. Is dit inmiddels met zekerheid te zeggen. . . . . ?

En nog een editje: Ik kan voor weinig een Thrustmaster FireStorm Dual Power 2 gamepad van iemand overnemen. Is deze voor het besturen van heli's en jets te gebruiken en hoe zijn de ervaringen hiermee?
Voor het besturen van heli en jets is een joystick met een gas hendel wel erg prettig. Zo kun je makkelijk hoveren in heli.

Daarnaast is voor de heli en de F35B in VSTOL modus wel erg handig om rudder control te hebben. Ik gebruik zelf de Logitech 3D ervoor.

Op een gamepad ontbreken deze functies dus het lijkt me persoonlijk niet zo handig.

Ik word btw gestoord van die mensen die niet kunnen vliegen. Zit je met 5 man in een blackhawk en dan knalt er weer zo'n aap met zn mig in de zijkant.

[ Voor 10% gewijzigd door Shuriken op 19-08-2005 09:51 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:58

Phreak

KTM SuperDuke

Ik heb sinds gister ook 2gb geheugen in m'n pc zitten.
Ik moet zeggen dat je toch wel verschil merkt dan met 1gb.
Vooral de laadtijden zijn korter.
Ook als je het spel afsluit zit je sneller terug in windows.
Als je grafisch meer pruttel aanzet, dus alles op gemiddeld/hoog dan zuipt het spel steeds meer geheugen, nu is dat niet zo'n probleem meer.

Volgende week dus de 1.03 patch... Ben benieuwd wat het gaat brengen :9

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:46:
[...]

Heb ik ook! Na een aantal grote maps (vooral de non-urban) krijg ik op een gegeven moment screencorruptie. Beweeg je naar links dan krijg je zwarte vlakken en naar rechts is het weer even normaal, nog een stukje naar rechts en alles is weer zwart! Het duurt dan meestal ook niet heel lang of ik krijg een blauw scherm en een reboot. Nu met 5.8 is dat veel minder snel! Het gebeurt nog wel, maar het duurt veel langer. Nu crashed de boel ook niet meer, maar gaat alles laggen.
Tis een verbetering! :D

Ik gebruik een 9800 pro 128 Mb b.t.w..

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NC_Phreak schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:53:
Ik heb sinds gister ook 2gb geheugen in m'n pc zitten.
Ik moet zeggen dat je toch wel verschil merkt dan met 1gb.
Vooral de laadtijden zijn korter.
Ook als je het spel afsluit zit je sneller terug in windows.
Als je grafisch meer pruttel aanzet, dus alles op gemiddeld/hoog dan zuipt het spel steeds meer geheugen, nu is dat niet zo'n probleem meer.

Volgende week dus de 1.03 patch... Ben benieuwd wat het gaat brengen :9
Ben ook zinnens een gigje bij te steken ... wel ff zoeken naar soortgelijke mem als die die er al insteekt ... zou graag dual channel en 1T blijven draaien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit onderwerp is vast wel een keer eerder in een van de duizenden posts aan de orde gekomen, maar nu veel mensen veel meer uren in BF2 hebben zitten ben ik toch wel benieuwd naar de ervaringen. Wat is volgens jullie de beste (meest gespeelde) class, en waarom? Zelf denk ik dat Anti-Tank en Spec Ops hoog staan omdat beide vrij gemakkelijk voertuigen uit kunnen schakelen.

Engineer en Support zijn denk ik de minst gespeelde classes, maar dit is niet gebaseerd op een telling ofzo ;). Supoprt heeft eigenlijk niet heel veel toegevoegde waarde (het gebeurt zelden dat mensen zonder ammo komen, Spec Ops (C4) is misschien uitzondering) en engineer is een vrij lastige class (team members hebben veel de neiging om jouw mijnen op te zoeken ;)). Alleen in een black hawk (af andere grote heli) van hij snel punten verzamelen en nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:33:
Dit onderwerp is vast wel een keer eerder in een van de duizenden posts aan de orde gekomen, maar nu veel mensen veel meer uren in BF2 hebben zitten ben ik toch wel benieuwd naar de ervaringen. Wat is volgens jullie de beste (meest gespeelde) class, en waarom? Zelf denk ik dat Anti-Tank en Spec Ops hoog staan omdat beide vrij gemakkelijk voertuigen uit kunnen schakelen.

Engineer en Support zijn denk ik de minst gespeelde classes, maar dit is niet gebaseerd op een telling ofzo ;). Supoprt heeft eigenlijk niet heel veel toegevoegde waarde (het gebeurt zelden dat mensen zonder ammo komen, Spec Ops (C4) is misschien uitzondering) en engineer is een vrij lastige class (team members hebben veel de neiging om jouw mijnen op te zoeken ;)). Alleen in een black hawk (af andere grote heli) van hij snel punten verzamelen en nuttig zijn.
ummm, MEDIC??
i denk toch echt dat medic het meest gespeelde class is, gevolgd door Spec Ops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
ik speel persoonlijk het liefste Assault maar ben dan ook van DF-BHD uit een echte CQB-er. Gelukkig voor mensen zoals ik lopen er lekker veel medics rond :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel alles, de situatie bepaald de kit zeg ik altijd maar. En als je een goed squad hebt is de support class onmisbaar. Neem mashuur ciry als MEC, 3 man als AT een medic een support en die BH is zo pleite. Kijk als je zo vaak dood gaat dat je ammo niet op gaat dan zit denk daar het probleem. Ik speelde eerst ook "alleen" maar sinds ik meer in squadverband (teamspeak erg belangrijk) speel gaat het stukken beter.

Helaas zie ik met name bij bovengenoemde map totaal geen teamplay of mensen met verkeerde kits voor die map zoals te veel snipers/medics. Elke map vraagt om een andere aanpak en dus ook samenstelling qua kits.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:55:
[...]

Ik speel alles, de situatie bepaald de kit zeg ik altijd maar. En als je een goed squad hebt is de support class onmisbaar. Neem mashuur ciry als MEC, 3 man als AT een medic een support en die BH is zo pleite. Kijk als je zo vaak dood gaat dat je ammo niet op gaat dan zit denk daar het probleem. Ik speelde eerst ook "alleen" maar sinds ik meer in squadverband (teamspeak erg belangrijk) speel gaat het stukken beter.

Helaas zie ik met name bij bovengenoemde map totaal geen teamplay of mensen met verkeerde kits voor die map zoals te veel snipers/medics. Elke map vraagt om een andere aanpak en dus ook samenstelling qua kits.
Al merk ik wel dat de AT kit de meeste functionele is in alle maps, medic is wel aardig op infantry based maps, maar bij de meeste andere maps waar je veel APC's en tanks hebt dan blinkt de AT klasse toch uit. Spec Ops toch ook wel, maar Spec Ops tegen een goede speler in een tank of APC is meestal onbegonnen werk..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YozY schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:48:
[...]

ummm, MEDIC??
Al is het alleen voor de pointfarming waarom hij zo populair is. (en misschien door zijn unlock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YozY schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:48:
ummm, MEDIC??
Dacht ik eerst ook maar ze zijn nooit in de buurt als ik ze nodig heb ;). Laatste dagen ben ik er iets meer op gaan letten en ik zie toch meer offensieve classes dan ondersteunend (kan natuurlijk aan de servers liggen waar ik speel). Al moet ik wel zeggen dat ik af en toe op servers kom waar er zoveel medics rond lopen dat ze elkaar af maken om jouw maar te mogen reviven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:17:
[...]

Al is het alleen voor de pointfarming waarom hij zo populair is. (en misschien door zijn unlock)
Buiten pointfarming kan je met medic gewoon veel punten halen. Daarnaast is het erg handig om je squadleader te kunnen reviven.

Ik speel zo nu en dan medic. Zowel MEC als US kan je met het standaard wapen op single shot echt enorm precies killen. 2 a 3 kogels is vaak al genoeg.

Als je met (marcel1968 ;) ) in de BH zit is het ook wel erg handy om een medic te hebben. Al is het maar om al je engineers in leven te houden.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel alles, de situatie bepaald de kit zeg ik altijd maar. En als je een goed squad hebt is de support class onmisbaar.
Ben ik et zeker mee eens, persoonlijk speel ik ook veel met support. De class zelf is prima om grote groepen tegenstanders op afstand te houden (je hoeft niet veel te herladen, is effectief op wat groter afstanden en hij doet redelijk wat schade). Maar echt veel andere met support zie ik niet en echt mensen die ammo nodig hebben kom ik niet/nauwelijks tegen. Alleen Mobile AA willen nog wel eens een refill nodig hebben ;)
Neem mashuur ciry als MEC, 3 man als AT een medic een support en die BH is zo pleite. Kijk als je zo vaak dood gaat dat je ammo niet op gaat dan zit denk daar het probleem.
Hehe yep maar dat gebeurt wel vaak. Mensen vallen bij bosjes in dit spel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik vind assualt nog steeds overall gezien de beste klasse. Wapen is krachtig en nauwkeurig tegen infanterie. Grenadelauncher om op grote afstand (groepjes) mannetjes te mollen, in close combat snel te winnen en ze doen nog genoeg damage bij voertuigen om de bestuurder lekker panisch om zich heen te laten kijken, zodat de specops en AT meer tijd/ruimte/mogelijkheid hebben om te killen.

Daarnaast speel ik toch vaak support om een squad te supporten. Ik schiet dan niet zo zeer om te killen, maar meer om de vijand laag te houden/te verwonden. Op die manier heeft de rest van je team/squad een groot voordeel omdat ze veel meer initiatief kunnen nemen en qua health in het voordeel zijn.

AT kies ik alleen als ik weet dat ik tegen voertuigen kom, omdat ik het standaard wapen echt te slap vind om mee te killen. Engineer alleen als ik in een heli denkt te belanden of als ik commander ben. Specops speel ik nauwelijks, tenzij ik redelijk zeker weet dat er iets leuks is om op te blazen. medic tot slot alleen als ik ff geen zin meer heb om met m'n grenadelauncher te killer.

Overigens vind ik het resupplien door support wel belangrijk. Denk daarbij aan c4 voor specops, missles voor AT, grenades voor assault. allemaal zeer krachtige wapen imho die snel op raken.. dan is een support menneke toch wel prettig!

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

[...]

In een squad is support inderdaad erg nuttig. Supressive fire kan handig zijn als de vijand op enige afstand om een hoekje schuilt (bijv. sniper). Teammaten krijgen zo de gelegenheid te flanken zonder meteen neer gemaaid te worden. Moeten ze niet in de vuurlijn gaan lopen natuurlijk 8)7

Overigens is het voor het spammen van granaten ook wel handig hoor die supportclass ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Shuriken schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:23:
[...]

Buiten pointfarming kan je met medic gewoon veel punten halen. Daarnaast is het erg handig om je squadleader te kunnen reviven.

Ik speel zo nu en dan medic. Zowel MEC als US kan je met het standaard wapen op single shot echt enorm precies killen. 2 a 3 kogels is vaak al genoeg.

Als je met (marcel1968 ;) ) in de BH zit is het ook wel erg handy om een medic te hebben. Al is het maar om al je engineers in leven te houden.
Met medic is het inderdaad punten scoren! Zeker in citymaps loop je binnen. Na een arti is het echt punten halen :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 11:50

Tjark

DON'T PANIC

Sinds de afgelopen dagen heb ik eens meer Assault class gespeeld: echt een leuke klasse voor city maps: met 1 granaat heb je 1,2 of 3 mensen meteen neer. Dan is een support in de buurt of een kratje wel erg handig want 5 granaten zijn zo op!

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:55:
[...]

Aha! Iemand die dezelfde problemen heeft als ik... ook ik heb af en toe zwarte vlekken in het scherm, dan loop ik er naartoe en dan komt opeens de texture tevoorschijn. En soms is heel m'n scherm zwart bij het inzoomen, ik zie dan niet veel meer... :(

BTW, nu ik anti-aliasing heb uitgezet heb ik die bugs tot nu toe nog niet gezien.
Met mijn kaart kan ik AA niet eens aanzetten:) Ik hou het nu weer bij de 5.6 drivers. Even wachten of de omega drivers die straks uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
IK speel zelf het meest als Medic, dit ook om het unlocked wapen dat naar mijn mening toch wel erg goed is.
Maar je komt regelmatig in situaties terecht dat je moet switchen naar een andere class, b.v. als je basis wordt aangevallen door tanks, apc's e.d.. Dan heb je toch echt meer aan een antitank unit of een spec. ops.

Heb gisterenavond op een server gespeeld die de tickets had staan op 300, dat is pas leker spelen.
We zijn 45 minuten bezig geweest voor een spel. In die 45 minuten begin je te merken wat de M.O. (Mode of Operation) van de vijand is en zo kan je hierop anticiperen. Zo was er een tegenstander die elke keer bovenop een van de tanks zat in Daqing Oilfileds, toen ik dat door had heb ik hem dat snel afgeleerd door 2x op een tank achter hem te kruipen en hem van achteren neer te schieten O-) . Je moet toch wat om aan je punten te komen ;).
De 3e keer dat hij het probeerde spotte ik hem voor een teammate in een Helicopter die meteen reageerde en hem om zeep te helpde.

Na ongeveer een half uur spelen, de stand was nagenoeg gelijk, merkte ik dat de vlagen aan de rand van de map slecht werden verdedigd Ik switchde van medic naar spec. ops en begon die vlaggen te verdedigen met mijn C4. Dat gemeld aan mijn squad waar ik toen teamleider van was, is toch wel lachen als de tegenstander niets vermoedend komt aanrijden, vliegen of lopen en wordt opgeblazen. :9 .

Na 45 minuten wonnen we met 51 - 0, was een heerlijk potje BF2 met goede teamplay..dit maakt BF2 zo erg verslavend. :9~

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TjarkVerhoeven schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:05:
Sinds de afgelopen dagen heb ik eens meer Assault class gespeeld: echt een leuke klasse voor city maps: met 1 granaat heb je 1,2 of 3 mensen meteen neer. Dan is een support in de buurt of een kratje wel erg handig want 5 granaten zijn zo op!
Mee eens.

Mijn meest gerbuikte wapen volgens mij stats is: Weapon: Grenade Launcher Attachment. :7

En hoe langer ik hem gebruik, des te makkelijker schakel ik er mensen mee uit. Ook op grote afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 11:50

Tjark

DON'T PANIC

mis eigenlijk wel de gewone handgranaten om die achter een muurtje te lobben :)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Support is idd wel handig, vind et alleen jammer dat ze zo bar weinig tegen voertuigen kunnen doen. Dus het komt er gewoon op neer dat die jongens goed functioneren maar het is wel makkelijk als er AT in de buurt is ed. Anders om is het veel minder nodig. Ik dacht dat die AT class 4 of 5 raketten bij zich heeft en daar kan je het in ieder geval (even) redelijk goed mee uithouden.

Support werkt wel weer heel erg goed als je met Mobile AA aan het rijden bent... paar keer schieten en jezelf bijvullen :) Dat scheelt wel veel. Verder is het ook ideaal als je met Spec Ops in 1 team zit en basis van tegenstander gaat opblazen... zijn veel meer targets dan Spec Ops aan C4 heeft. Maar overall denk ik toch dat AT meest gebruikte class is (of misschien toch medic :? ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Mwa, persoonlijk ben ik liever engineer als ik in een voertuig zit. De mogelijkheid om je eigen spullen te kunnen repareren is net hetgeen wat je het voordeel kan geven. Voor resupplies vraag ik wel een supplydrop aan, is meestal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:17:
Support is idd wel handig, vind et alleen jammer dat ze zo bar weinig tegen voertuigen kunnen doen. Dus het komt er gewoon op neer dat die jongens goed functioneren maar het is wel makkelijk als er AT in de buurt is ed. Anders om is het veel minder nodig. Ik dacht dat die AT class 4 of 5 raketten bij zich heeft en daar kan je het in ieder geval (even) redelijk goed mee uithouden.

Support werkt wel weer heel erg goed als je met Mobile AA aan het rijden bent... paar keer schieten en jezelf bijvullen :) Dat scheelt wel veel. Verder is het ook ideaal als je met Spec Ops in 1 team zit en basis van tegenstander gaat opblazen... zijn veel meer targets dan Spec Ops aan C4 heeft. Maar overall denk ik toch dat AT meest gebruikte class is (of misschien toch medic :? ).
Ja, toen ik net begon was ik ook altijd Support.
Vanwege die gun :9~ B)

Nu niet meer, omdat ik altijd werd afgeranseld door die karretjes, jah 8)7

offtopic:
Hmm, het begint hier een BEETJE te regenen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:36:
Mwa, persoonlijk ben ik liever engineer als ik in een voertuig zit. De mogelijkheid om je eigen spullen te kunnen repareren is net hetgeen wat je het voordeel kan geven. Voor resupplies vraag ik wel een supplydrop aan, is meestal geen probleem.
Engineer ben ik niet zo'n fan van. Eigen spullen fixen is wel makkelijk (al moet ik zeggen dat mijn materiaal vaak sneller stuk gaat dan ik het kan maken :Y) ), maar als je een gemiddeld voertuig probeert te repareren moet je het meestal met de dood bekopen (tank opeens in zijn achteruit, granaat die in de buurt inslaat ed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:45:
[...]

Engineer ben ik niet zo'n fan van. Eigen spullen fixen is wel makkelijk (al moet ik zeggen dat mijn materiaal vaak sneller stuk gaat dan ik het kan maken :Y) ), maar als je een gemiddeld voertuig probeert te repareren moet je het meestal met de dood bekopen (tank opeens in zijn achteruit, granaat die in de buurt inslaat ed).
Je moet natuurlijk er wel altijd voor zorgen dat je een eigen voertuig hebt, anders is engineer zijn knap waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
Engineer is een prima klasse, ook in combat:
Afbeeldingslocatie: http://www.bf2tracker.com/gallery/smallpics/smallpic-2673.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik speel het meeste Spec Ops of Support. Spec Ops vanwege het effectieve geweer (single shot mode ownt op afstand) en de C4. Support als er veel vijandelijke infanterie is of als er suppressive fire nodig is bij een aanval. De PKM machinegun ownt, nog redelijk nauwkeurig bij korte bursts en op korte afstand is het een soort gehaktmolen :7

Als je spec ops bent is het altijd leuk voertuigen uitschakelen in dichtbebouwde gebieden. Je rent tussen wat gebouwen door langs de zijkant of de achterkant van het voertuig, plakt wat C4 erop en als je een meter of wat weg bent druk je op de knop. Je krijg dan altijd van die panische reacties van de bestuurders, áls ze je al gezien hebben that is :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een andere tactiek op mashuur city, grappig dat ik die hier nog niet voorbij heb zien komen tegen de bh .
Ik val altijd direct ( het liefst met een team natuurlijk ) de vlag aan boven die oprit bij die flat, heb je die dan vet verdedigen ( meestal eerst specops daarna indien gekild at ) als de bh wordt afgeschoten moet men eerst die vlag weer innemen :) om weer een bh te krijgen

Dan is t gewoon een kwestie van w8ten en dan komt er wel een ( in ged8ten mopperende :) ) groep
aan rijden die je letter opblaast of at 't :p

Ik heb er veel lol aan en het is goed voor de rest als die bh niet rondvliegt, en omdat er meestal verwoede pogingen worden gedaan om die vlag t pakken krijg je erg leuke gevechte rond die vlag, heb je dat trukje bijv 2x al gedaan zie je vaak dat ze jou weer aan t opw8ten zijn lolololol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

The Wizard schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 08:39:
Krijg net te horen dat de patch verschoven is naar de eerste week van September B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
DaMorpheus schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:07:
[...]

Krijg net te horen dat de patch verschoven is naar de eerste week van September B)
Kijk eens aan, tesamen met Knight Rider Seizoen 2 :P
Niet handig dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Epitome schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:51:
[afbeelding]
Als die mensjes niet allemaal naar beneden hadden gekeken, maar jouw richting op denk ik niet dat je overlevingskansen erg groot waren. Zomaar een gokje, want hoewel de shotgun op closerange wel oke is moet de tegenstander toch redelijk scheel zijn om je niet dood te krijgen in de tijd die jij nodig hebt op 4 (of meer) schoten te lossen. Maar je hebt verder wel gelijk dat 't wel dodelijk wapen is, maar die unlock van de engi lijkt me nog net een beetje beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

De unlocked wapen van de engi vind ik erg goed.. wel snel leeg afentoe.. maar je kan er wel veel meepakken.. Ik vind het wel een fijn wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Mr. Bondt schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:09:
[...]

Kijk eens aan, tesamen met Knight Rider Seizoen 2 :P
Niet handig dus :)
Oeff die zou ik nog niet willen krijgen 8)7

maar ontopic, is er nu al wat meer info dan wat er de laatste keer is vrij gegeven door EA (DICE) wat er allemaal gefixed gaat worden. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

Echt ik zie vaak staan dat mensen op 1024 met alles op medium kunnen spelen. Nu dacht ik dat doe ik ook kijken hoe het gaat. Beeld was echt slecht en haak haak haak. Door de schaduwen was veel super donker.

Dus ik speel nu weer op mijn oude settings:
1600x1200
Alles op low en off behalve texures die heb ik op medium staan.
Speel en stuk lekkerder ik kan veel makkelijker tegenstanders spotten.
En de framerate is ook een stuk hoger. Pas bij 40+ servers heb ik soms last van haak.

system specs:
Athlon 1800+
1 GB ram
9700 pro

screenschot : http://www.renekok.com/pics/bf.png
alleen heb ik sinds 5.8 dan soms iets verkeerd wordt weergegeven (zie shot)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

harryvos schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:16:
[...]

Oeff die zou ik nog niet willen krijgen 8)7

maar ontopic, is er nu al wat meer info dan wat er de laatste keer is vrij gegeven door EA (DICE) wat er allemaal gefixed gaat worden. ??
Ja, ga naar http://www.battlefield2.nl/ -> search -> zoeken op patch en je vind al het nieuws over de patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

Epitome schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:51:
[afbeelding]
Eerder close-combat, op lange afstand is de shotgun nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik speel afwisselend sniper en special forces. Sniper ligt me goed omdat ik redelijke aim heb. Special Forces vind ik vooral handig om base te defenden met C4. Pakketjes mooi spreiden, wachten tot base vol is met enemy en dan blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik had trouwens van de week even een jackhammer in bezit, maar vind dat ding best fijn, zijn er mensen die hem unlocked hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

raptorix schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:32:
Ik had trouwens van de week even een jackhammer in bezit, maar vind dat ding best fijn, zijn er mensen die hem unlocked hebben?
JA..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:32:
Wat verschilt dat ding dan met die DAO-12 (of hoe hij ook precies heet) van de AT? Allebij shotgun achtige wapen toch, met veel damage short range en zo goed als geen damage long range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen ja?, dan willen we weten wat jij van dat wapen vindt, dat snap je toch zelf ook wel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:45:
[...]

Alleen ja?, dan willen we weten wat jij van dat wapen vindt, dat snap je toch zelf ook wel. :/
Zoals ik eerder had gezegd, ik vind het een fijn wapen.. ook op een aantal meter afstand issie nog gevaarlijk.

Ik ben blij dat ik de Jackhammer heb geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta voor een nieuwe unlock en twijfel wat ik moet pakken, ik heb t medic wapen al.Ik denk aan t specops wapen omdat ik deze klasse veel speel .

Is t een goede keuze heeft er iemand ervaring mee ???

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:04:
Ik sta voor een nieuwe unlock en twijfel wat ik moet pakken, ik heb t medic wapen al.Ik denk aan t specops wapen omdat ik deze klasse veel speel .

alvast bedankt
Ik ben gek op de g36, ding is erg stabiel en je legt er zo een paar mee om. Ik heb nu de L85, G3 en de G36 en van alle had ik spijt behalve deze. Als in de nieuwe patch je punten krijgt voor opblazen maakt het deze class alleen maar interresanter

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvast bedankt
Ik vind de specops wapen fijn!. Soms vind ik de normale specops wapen heel fijn aan de amerikaanse en chinese kant. Wat ik zelf ook wel fijn vind is de unlocked weapon bij engineer en bij de anti-tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:09:
[...]

Ik ben gek op de g36, ding is erg stabiel en je legt er zo een paar mee om. Ik heb nu de L85, G3 en de G36 en van alle had ik spijt behalve deze. Als in de nieuwe patch je punten krijgt voor opblazen maakt het deze class alleen maar interresanter
g36 ownt omg eindelijk tenminste wat killing power je kan alleen geen reet doen tegen armor.en helis zonder grenade launcher. close range schiet je iedereen al neer terwijl je maar hooguit 1x geraakt wordt. van afstand is die erg goed alleen op een aardige afstand heb ik vaak dat ik gewoon raak mik maar niet kill/raak. moet je iets ervoor mikken of erboven ofzo?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:19:
[...]

Ik vind de specops wapen fijn!. Soms vind ik de normale specops wapen heel fijn aan de amerikaanse en chinese kant. Wat ik zelf ook wel fijn vind is de unlocked weapon bij engineer en bij de anti-tank.
ik heb die van de anti-tank, vette shotgun, erg handig voor close range :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds mijn unlock speel ik veel mee, bijna altijd, support. En mensen komen misschien niet zonder ammo te zitten maar misschien wel zonder granaten oid. Hier en daar wat supplykitjes neergooien werkt toch echt wel goed hoor...hoe vaak ben je niet in gevecht en had je net graag nog een paar granaatjes gehad. En ik gooi altijd 1 of 2 kitjes naast een sniper. Die wil ook kunnen blijven schieten namelijk. En zo'n kist naast m valt toch wel een beetje op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[quote]DaMorpheus schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 02:33:
[...]

Inmiddels heeft hij te horen gekregen dat als het niet verbeterd dit weekend hij moet opstappen.
Graag hoor ik van jullie hoe het dit weekend gaat. Meldt misbruik dan direct hier: http://forum.i3d.nl/forumdisplay.php?f=44

Ik heb hem al 2x zelf toegesproken. 3e maal dan houdt het op.

[...]

Als zn reactie uit het forumtopic van i3d hiervan een voorbeeld is, wist ik het wel : http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=4315 .

Lijkt me dat het runnen van de servers jullie een hoop € kost en die wil je graag met publiciteit compenseren. Dat lukt niet met "meneer" Bobjuu als admin, laat hij eerst zn school afmaken en een cursus sociale vaardigheden volgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kookgek op 19-08-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:33
Hielko schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:49:
[...]

Je moet natuurlijk er wel altijd voor zorgen dat je een eigen voertuig hebt, anders is engineer zijn knap waardeloos.
Ik ben je al meerdere keren tegengekomen online, altijd in een Karretje :P

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Mja heb vanmiddag Hielko eens gezelschap gehouden in z'n APC :) Hij had binnen de kortste keren meer dan 100 punten, erg knap, ik ben al blij als ik 50 punten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Ik heb die G3 nu ook in mijn handen gehad (een gefragde teammate zijn weaponkit gepakt) maar ik ga bij nader inzien toch voor de G36. Ik vond vooral de iron sight van de G3 bout, je ziet een redelijk groot stuk niet meer. En ja 100 kogels is nou ook niet echt extreem veel ofzo. Ook vond ik het een groot gemis dat de M203 er niet meer aanzit, want dat ding is o zo fijn... jammer dat er alleen maar 5 grenades bij zitten, hadden er wel 10 mogen zijn imo.

En gezien commander assets opblazen (van de vijand dan) nu ook punten gaat opleveren ga ik toch voor spec ops. Ik hoop btw op lekker veel punten voor die assets, 5 per ding ofzo :P

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

By the way ik luister alsmaar Guns 'n Roses tijdens het spel mede dankzij die .Sir filmpjes. Hebben jullie nog een muziekje aan staan tijdens spelen??[/quote]

jaaaa, duvelduvel met "wie is ut?" --> doet het ook goed!!!

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BEVEL schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:13:
[...]

cool..nog een weekje wachten dus.
Ik ben benieuwd wat ze ECHT hebben veranderd en of er nog last-minute dingen worden toegevoegd.
Zoals die night-vision die ik ergens aan t begin van dit draadje noemde.
de vorige keer hebben geloof ik al een paar mensen gereageerd op je "nightvision goggles", komt niet in deze patch maar in de uitbreiding spec-ops (later dit jaar).
de echte veranderingen (wat ze met zekerheid weten dan..) kan je teruglezen op: http://www.shackbattles.c...BF2:Patches#Version_v1.03

beetje googelen en je komt er vanzelf achter... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvast bedankt
idd zeker dienemen. Erg accuraat en dodelijk, heb er een paar keer meegespeeld en bevalt me echt goed. Gaat zeker mijn derde unlock worden. DOA 12 is overigens ook een goede keuze, al heb je daar niet zoveel aan bij longe range en aangezien je vaak specs speelt gewoon de g36 nemen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:28:
Ben ik et zeker mee eens, persoonlijk speel ik ook veel met support. De class zelf is prima om grote groepen tegenstanders op afstand te houden (je hoeft niet veel te herladen, is effectief op wat groter afstanden en hij doet redelijk wat schade). Maar echt veel andere met support zie ik niet en echt mensen die ammo nodig hebben kom ik niet/nauwelijks tegen. Alleen Mobile AA willen nog wel eens een refill nodig hebben ;)
Moet je toch eens wat beter om je heen kijken ;) , ik speel ook vaak support. Kan met dat wapen goed overweg en kom veel mensen tegen die low on ammo zijn dus vaak veel punten voor ammo fills.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hendal. schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:06:
[...]

Moet je toch eens wat beter om je heen kijken ;) , ik speel ook vaak support. Kan met dat wapen goed overweg en kom veel mensen tegen die low on ammo zijn dus vaak veel punten voor ammo fills.
helemaal gelijk, volgende unlock is de PKM..
heb 'm al getest (grote gatenmaker), ik vinnet prettiger om support te spelen als andere classes (hangt natuurlijk van het veld af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 16-09 19:47
Hielko schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:36:
Dat is inderdaad vaak het kleine beetje voordeel dat je zoekt.

Ik heb trouwens wel eens dat ik er uit spring om m'n tank te fixen en er een teammate inspringt, weg rijd en dan nog roept "hey thanks!" voor het repairen. Hahaha :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-07 13:07
Cyber Spy schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 21:56:De map word denk ik Masthuur City omdat hier die black hawk in staat. Ik had liever Strike at Karkand gebruikt omdat dit meer op de stad in de film lijkt, maar daar staan helaas geen Black Hawks in. (Of iemand moet deze map aan kunnen passen zodat er wel BH's in staan.. maar dat zal wel niet mogelijk zijn.)
Je kan toch nog steed strike at Karkand gebruiken. Je laat de Black hawk in Masthuur city neerstorten, maar dan kan je nog steeds de scene dat ze door de straten rennen om bij die blackhawk te komen in strike at Karkand opnemen. Je maakt ergens een mooie overgang en hup je loopt van Karkand zo Mashtuur binnen.

Alles is mogelijk in de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Lekker weer dit ik zit gewoon normaal te spelen op de i3d server in een vliegtuig, gaat er iemand lopen roepen dat ik baserape. Het enige wat ik deed was een paar keer overvliegen over het vliegdekschip en een bom droppen. Ik heb net een nieuwe joystick dus kan niet zo goed vliegen dus kan nog wel eens mis schieten. Toen werd ik ineens gekicked en banned omdat ik teveel teamkills maakte ofzo. Zover ik weet heb ik niet 1 iemand gekilled en al helemaal niet opzettelijk. Weet iemand hoe ik unbanned kan worden?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.