[PC] Battlefield 2 - deel XVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.527 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Er is toch nu zon level editor, daarmee edit je dan een BH in karkand? Die map moet je geven aan de mensen die meespelen en dan ben je klaar lijkt mij.

edit @ ajampaniki:
De volgende ronde kan je er weer op.

BTW als MEC zijnde een vliegdekschip bomben is idd baserapen imo :P vind het niet gek dat je voor zoiets word gekickt.

[ Voor 38% gewijzigd door Widow op 19-08-2005 17:55 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
The Widow Maker schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:54:
Er is toch nu zon level editor, daarmee edit je dan een BH in karkand? Die map moet je geven aan de mensen die meespelen en dan ben je klaar lijkt mij.

edit @ ajampaniki:
De volgende ronde kan je er weer op.

BTW als MEC zijnde een vliegdekschip bomben is idd baserapen imo :P vind het niet gek dat je voor zoiets word gekickt.
Nou das dan mooi iig. Zal volgende keer maar geen bootjes meer bomben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik mag hopen dat dat onze Bobjuhhhh is >:)

[ Voor 4% gewijzigd door MadMarky op 19-08-2005 18:38 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:55

PoweRoy

funky!

ajampaniki schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:54:
Lekker weer dit ik zit gewoon normaal te spelen op de i3d server in een vliegtuig, gaat er iemand lopen roepen dat ik baserape. Het enige wat ik deed was een paar keer overvliegen over het vliegdekschip en een bom droppen. Ik heb net een nieuwe joystick dus kan niet zo goed vliegen dus kan nog wel eens mis schieten. Toen werd ik ineens gekicked en banned omdat ik teveel teamkills maakte ofzo. Zover ik weet heb ik niet 1 iemand gekilled en al helemaal niet opzettelijk. Weet iemand hoe ik unbanned kan worden?
niet :p of je moet de admin weten en liev vragen...

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:41

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Frontpage News from The Inquiry

New terroristmaterial found in an El Quada Warehouse in the Karhand Harbour Area

http://img209.imageshack.us/img209/3488/screen3452sn.jpg ;) :+

Newsflash!
Op GoT kan je ook resizen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 19-08-2005 20:54 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:11

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Epitome schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:51:
Engineer is een prima klasse, ook in combat:
[afbeelding]
Tenzij je longrange iets wilt doen of een tegenstander hebt die ook gewoon goed is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

even een waarschijnlijk stomme vraag... maar hoe kun je in de SP de wapens unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

LOL de graancirkels in Zatar Wetlands al gezien??

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:14
ROFLASTC schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:23:
LOL de graancirkels in Zatar Wetlands al gezien??
Waar zitten die, doe es een screenie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hielko schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:35:
[...]

Waar zitten die, doe es een screenie :)
Als je als MEC start, dan vlieg je een stukje voorbij de eerste spawn, dan zie je ze wel :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:45
Kwam die graancirkels een tijdje geleden ook al tegen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.intel.demon.nl/BF2-37tn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 09:40

Crusader

Arc Nature

ajampaniki schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:54:
Lekker weer dit ik zit gewoon normaal te spelen op de i3d server in een vliegtuig, gaat er iemand lopen roepen dat ik baserape. Het enige wat ik deed was een paar keer overvliegen over het vliegdekschip en een bom droppen.
Vind je het raar dat mensen denken dat je aan het baserapen bent dan?

[ Voor 8% gewijzigd door Crusader op 19-08-2005 19:45 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:33:Supoprt heeft eigenlijk niet heel veel toegevoegde waarde (het gebeurt zelden dat mensen zonder ammo komen, Spec Ops (C4) is misschien uitzondering)
Special ops zitten vaak na 2 tanks of andere voertuigen zonder C4, en Anti-tanks raken ook snel door hun Eryx/RPG heen als er meer dan één tank/APC de hoek omkomt, dan is het wel handig om een support rond te hebben hangen. En wat dacht je als een Engineer een stukje land moet afmijnen?

Ik heb als Medic ook vaak gemerkt dat je in urban maps (vooral Strike at Karkand) gauw door je medicijndozen heen bent, dan is het handig om ze even aan te vullen als je een Support tegenkomt.

Maar je hebt wel een beetje gelijk, een normale Assault die z'n normale wapen gebruikt, is niet lang genoeg in leven om alle 4/5/6 magazijnen er doorheen te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:10:
[...]

Lijkt me een beetje zinloos aangezien er geen nachtmaps zijn/komen :+
.
InfraRood kijkers zijn niet alleen handig tijdens de nachtelijke uurtjes, als het doordringings vermogen van bijvoorbeeld gebouwen ook goed is mee genomen, kun je als het ware door de muur heen kijken en er ook doorheen schieten, terwijl dat poppetje in het gebouw veilig dacht te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Voor de liefhebbers:interview met de nummer 1 van BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:57:
Maar je hebt wel een beetje gelijk, een normale Assault die z'n normale wapen gebruikt, is niet lang genoeg in leven om alle 4/5/6 magazijnen er doorheen te knallen.
Geen idee hoe jij speelt dan, maar ik schiet echt vaak al mijn magazijnen erdoor. Op close range steel ik dan meestal een kit van iemand die ik heb neergeschoten, op long range vaak genoeg ammo ammo roepen tot er iemand komt.

Niet dat ik iemand ben die met assault surpressive fire doet, maar met 1 magazijn kill ik 2, hooguit 3 mensen, continu headshots is er niet bij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt je score wereldwijd hoger door het halen van medaille's en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 à 7 uur per dag gamen, pffff dat red ik echt noooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeventien jaar, folders rondbrengen, beste film is 'war of the worlds', geen vriendin, maar hij praat tijdens zijn krantenwijk '20 minuten' met iemand... Enne: hij speelt 6 tot 7 uur per dag.
Boeiend leven hahaha ;)
(de term 'interview' is trouwens wel een beetje hoogdravend voor een vragenlijstje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:32:
Wordt je score wereldwijd hoger door het halen van medaille's en dergelijke?
medailles haal je door hoge scores, de rest van de awards en ribbons maakt niets uit op je score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:30:
[...]

Geen idee hoe jij speelt dan, maar ik schiet echt vaak al mijn magazijnen erdoor. Op close range steel ik dan meestal een kit van iemand die ik heb neergeschoten, op long range vaak genoeg ammo ammo roepen tot er iemand komt.

Niet dat ik iemand ben die met assault surpressive fire doet, maar met 1 magazijn kill ik 2, hooguit 3 mensen, continu headshots is er niet bij helaas.
Ik schiet meer met bursts, dus ik jaag er waarschijnlijk wat minder kogels doorheen... Ligt ook aan je gun. En ik ga gewoon heel vaak dood. :+

Ik ben ook meer medic en bezig met mensjes healen en reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Hoop dat ze in 1.03 het nodige gaan fixen, want ben weer een aantal bijzonder irri bugs tegengekomen zonet....

- Join ik iemand in de chopper terwijl het missle lock alarm klinkt... blijft dat ding constant herrie maken (totdat ik eindelijk weer dood ging)

- Ook iets wat ik regelmatig heb; wil ik een tv-guided missle schieten, doet ie gewoon helemaal niks. En nee, hij was niet aan het reloaden oid. Heb ik regelmatig, en dan moet ik ff switchen van wapen voordat 't weer werkt (en dan is uiteraard het doelwit al weer uit zicht)

- En dan nog wel het meest vervelende; het laatste kwartier kreeg ik telkens als ik doodging in een tank/apc een teamvehicle damage terwijl ik dood ging. Niet 1x, 2x of 3x, maar minimaal een half dozijn x. Opzich een goede motivatie op niet dood te gaan, maar na een paar x wordt het toch echt vervelend :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Dat Statspadden daar zal wel iets aan gedaan worden door EA maar wat precies? Ik zag laatst weer 2 van die figuren die 380 punten pp hadden. Zo'n score is pakm beet 7 keer hoger dan het gemiddelde van een individuele speler. Als je procentuele score wordt bijgehouden onder je stats en bv "rising star" waarbij in procenten staat hoe goed je het doet. Is het dan niet mogelijk om je procentuele/relatieve scoring snelheid n beetje bij te houden. Iemand die met dezelfde speler binnen 5 minuten gruwelijk veel scoort die zal via Punkbuster toch wel te kicken zijn? Met Artillery als uitzondering oid

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Hielko schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:22:
Hoop dat ze in 1.03 het nodige gaan fixen, want ben weer een aantal bijzonder irri bugs tegengekomen zonet....

- Join ik iemand in de chopper terwijl het missle lock alarm klinkt... blijft dat ding constant herrie maken (totdat ik eindelijk weer dood ging)

- Ook iets wat ik regelmatig heb; wil ik een tv-guided missle schieten, doet ie gewoon helemaal niks. En nee, hij was niet aan het reloaden oid. Heb ik regelmatig, en dan moet ik ff switchen van wapen voordat 't weer werkt (en dan is uiteraard het doelwit al weer uit zicht)

- En dan nog wel het meest vervelende; het laatste kwartier kreeg ik telkens als ik doodging in een tank/apc een teamvehicle damage terwijl ik dood ging. Niet 1x, 2x of 3x, maar minimaal een half dozijn x. Opzich een goede motivatie op niet dood te gaan, maar na een paar x wordt het toch echt vervelend :S
Of dat je een kill damage assist krijgt wanneer een tegenstander je teammate molt. Ik had m alleen beschadigd maar niet gedood en kreeg dus een assist. Ik kon dit reproduceren door te schieten op een teammate die aangevallen wordt.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:22:
Dat Statspadden daar zal wel iets aan gedaan worden door EA maar wat precies? Ik zag laatst weer 2 van die figuren die 380 punten pp hadden. Zo'n score is pakm beet 7 keer hoger dan het gemiddelde van een individuele speler. Als je procentuele score wordt bijgehouden onder je stats en bv "rising star" waarbij in procenten staat hoe goed je het doet. Is het dan niet mogelijk om je procentuele/relatieve scoring snelheid n beetje bij te houden. Iemand die met dezelfde speler binnen 5 minuten gruwelijk veel scoort die zal via Punkbuster toch wel te kicken zijn? Met Artillery als uitzondering oid
dat rising star gaat toch alleen uit van je vorige score. Als jij bijvoorbeeld op dag 1 0 punten heb en de dag erna 2000 dan stijg je met 2000%. Niks vreemds aan aangezien je er de hele dag de tijd voor hebt. Volgens mij is het erg riskant om daar mensen mee te bannen, zowiezo ban je niet zomaar iemand. Stel dat hij het wel eerlijk heeft gehaald of door een fout in het spel (het geval bij sickmind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:37:
[...]

Zeventien jaar, folders rondbrengen, beste film is 'war of the worlds', geen vriendin, maar hij praat tijdens zijn krantenwijk '20 minuten' met iemand... Enne: hij speelt 6 tot 7 uur per dag.
Boeiend leven hahaha ;)
(de term 'interview' is trouwens wel een beetje hoogdravend voor een vragenlijstje)
Een beetje afgeven op iemand zn leven vind ik ook behoorlijk lame...Je elk weekend kapot zuipen/ blowen/snuiven enz vind ik persoonlijk ook niet echt boeiend/stoer ofzo!
Als die jongen daar nou gelukkig mee is...als t m gaat vervelen gaat ie gerust wel wat anders doen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
ROFLASTC schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:24:
[...]

Of dat je een kill damage assist krijgt wanneer een tegenstander je teammate molt. Ik had m alleen beschadigd maar niet gedood en kreeg dus een assist. Ik kon dit reproduceren door te schieten op een teammate die aangevallen wordt.
Das idd wel lomp, je krijgt ook een assist als je een tegenstander beschadigd en ie vervolgens zelfmoord pleegt of ge TK'ed wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wat vinden de mensen hier eigenlijk van die add-on die eraan zit te komen? Van mij hoeft ie namelijk niet zo. Ik zit totaal niet op die donkere maps te wachten.... heb ik namelijk nooit echt zo gewaardeerd. Spelen met nightvision goggles vind ik namelijk vrij vervelend. Je ziet dan nog steeds geen kont en alle eyecandy die deze game kan bieden gaat zo'n beetje verloren. Ik had liever een stapel nieuwe en goede daymaps gezien, een zooi nieuwe wapens en voertuigen etc. Toevoeging van een Brits leger zou ik ook erg leuk vinden...

Maar goed..misschien trek ik mijn conclusie te snel en is ie dalijk smullen geblazen. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Wat nog lomper is, ik zat toenet achter een vliegtuig aan, schoot em neer, stortte het karkas van het vliegtuig op een autootje waar 3 man in zaten van de tegenpartij. Kreeg die gast 3x TK :X dat vond ik wel erg lullig voor em. Maar hij werd ook meteen gekickt dus iets van sorry zeggen ging al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:22:
Ze moeten er gewoon voor zorgen dat er een timer opzit zo dat de speler genoeg kans heeft om zig te sucsiden en ook dat het andere team niet beter kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:38:
Wat vinden de mensen hier eigenlijk van die add-on die eraan zit te komen? Van mij hoeft ie namelijk niet zo. Ik zit totaal niet op die donkere maps te wachten.... heb ik namelijk nooit echt zo gewaardeerd.
Same here, dat zal de eerste BF versie (als in expansion) worden die ik zeker niet ga kopen. Het thema trekt mij totaal niet. Het hele nighttime gebeuren hoef ik niet in dit soort games. Bovendien vind ik het meer een mod dan een expansion als ik de previews etc zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Bor de Wollef schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:44:
[...]

Same here, dat zal de eerste BF versie (als in expansion) worden die ik zeker niet ga kopen. Het thema trekt mij totaal niet. Het hele nighttime gebeuren hoef ik niet in dit soort games. Bovendien vind ik het meer een mod dan een expansion als ik de previews etc zo lees.
Zo denk ik er ook over, wat ik er nu van heb gezien is iig niet positief. Je slaat op de spijker op de spreekwoordelijke kop; het lijkt meer op een mod dan een expansion... en daar zit ik iig niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Laatst online: 15-09 15:34
Ik krijg het vliegen die die rot heli's maar niet voor elkaar.

Ik wil geen multiplayer spel verpesten, dus ik speel singleplayer.
Maar ja, daar krijg je bijna geen heli te pakken omdat die verdraaide bots al met die heli's aan de haal zijn gegaan voor je maar met je ogen kan knipperen.

Heeft iemand tips hoe je ene beetje snel het vliegen met een heli onder de knie kan krijgen zonder anderen hun spel te bederven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Begin bij Multiplayer een local server, dan zit je lekker in je eentje, en kun je prima knallen. Een paar pagina's terug heb ik een link gepost naar een pagina over helikopters leren vliegen trouwens.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:34:
6 à 7 uur per dag gamen, pffff dat red ik echt noooit
Da's ook meer voor de kansarmen denk ik ;) Normale mensen hebben toch school / werk / sociale contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg.. ik heb nog eens zitten denken over dat 'alle wapens unlocken'..
Ik had 1000 punten na een dikke week, heb de M82 unlocked.
Dat ding is echt bagger. Ik had verwacht dat een hit altijd een kill zou zijn, maar nee mooi niet.
Ook is deze gun die irl 1600 meter kan schieten, onnauwkeuriger als de M24 die irl tot 1180 meter wordt gewaardeerd.

Ik zit nu na 4 weken op 4000 punten. Als ik straks 10.500 punten heb, en ik unlock weer een wapen die achteraf mega kl*te is, dan moet ik dus tot 25000 wachten, en daarna 50.000!
Yeah right.

Ik ga nu 7 accounts maken (gewoon met hotmail 7 emailadressen maken).
Dan haal ik 7x die 1000 punten, en heb alle wapens. Das nog wel te overzien.

Wat ik nog meer zat te denken: als nu eens iemand die de mensen kennen (een van de moderators?) een 7-tal accounts maakt voor iedereen toegangkelijk. Bijvoorbeeld:
TweakerG3
TweakerM82
TweakerG36C
etc..

Die brengen met met een aantal vrijwilligers op 1000 punten. Dan unlocken we alle wapens dus.
Stel dat je nu met je echte account 10.500 punten hebt, en je wil je wapen eerst uitproberen voordat je er definitief voor kiest, dan log je in met TweakerG36C, probeert het uit en als het een goed wapen is dan pak je die voor je eigen account.
Als er een grapjas is die de accounts voorziet van een ander password doe je gewoon password-email naar degene van Tweakers die de accounts heeft aangemaakt.

Dus het worden dan 'uitprobeeraccounts'.

Zou dat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titusvh schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:09:
Ik krijg het vliegen die die rot heli's maar niet voor elkaar.

Ik wil geen multiplayer spel verpesten, dus ik speel singleplayer.
Maar ja, daar krijg je bijna geen heli te pakken omdat die verdraaide bots al met die heli's aan de haal zijn gegaan voor je maar met je ogen kan knipperen.

Heeft iemand tips hoe je ene beetje snel het vliegen met een heli onder de knie kan krijgen zonder anderen hun spel te bederven?
Zoek een server uit met tussen de 0 en 10 users die speelt dan nog niet maar je kan wel oefenen. Zo heb ik het ook geleerd. Een golf of Oman map is het beste. Maar wees snel wat deze map gebruik ik om mijn server opgestart te krijgen, gaat rap want iedereen wil oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:47:
Dat ding is echt bagger. Ik had verwacht dat een hit altijd een kill zou zijn, maar nee mooi niet.
Ook is deze gun die irl 1600 meter kan schieten, onnauwkeuriger als de M24 die irl tot 1180 meter wordt gewaardeerd.

Ik zit nu na 4 weken op 4000 punten. Als ik straks 10.500 punten heb, en ik unlock weer een wapen die achteraf mega kl*te is, dan moet ik dus tot 25000 wachten, en daarna 50.000!
Yeah right.

Wat ik nog meer zat te denken: als nu eens iemand die de mensen kennen (een van de moderators?) een 7-tal accounts maakt voor iedereen toegangkelijk. Bijvoorbeeld:
TweakerG3
TweakerM82
TweakerG36C
etc..

Die brengen met met een aantal vrijwilligers op 1000 punten. Dan unlocken we alle wapens dus.
Stel dat je nu met je echte account 10.500 punten hebt, en je wil je wapen eerst uitproberen voordat je er definitief voor kiest, dan log je in met TweakerG36C, probeert het uit en als het een goed wapen is dan pak je die voor je eigen account.
Als er een grapjas is die de accounts voorziet van een ander password doe je gewoon password-email naar degene van Tweakers die de accounts heeft aangemaakt.

Zou dat werken?
Maar voor mensen die op hun eigen account punten omhoog willen halen is het niet echt interesant :/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

ook leuk

chopper neer knallen en dan 3x zien staan: Vlag verdedigt.. en onwijse lading punten erbij B) (17 ofzo)

Later had ik dat nog een keer.. met een vervoer unit.. ook 3x vlag verdedigt en 9 punten ofzo

Zat net met hielko op DJ server.. ging wel goed opzich.. hij 1, ik 2.. samen beste squad :D

[ Voor 49% gewijzigd door R-B op 20-08-2005 01:11 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op de thule-clanserver gekickt wegens spawn-whoring ... ik cirkelde 2x rond het hotel in Karkand aangezien dat de enige vlag was die we nog moesten cappen ?ç! Meteen er terug opgekomen en nog tien man omver gelegd ... toen had de admin het door :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
R-B schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:09:
ook leuk

chopper neer knallen en dan 3x zien staan: Vlag verdedigt.. en onwijse lading punten erbij B) (17 ofzo)

Later had ik dat nog een keer.. met een vervoer unit.. ook 3x vlag verdedigt en 9 punten ofzo

Zat net met hielko op DJ server.. ging wel goed opzich.. hij 1, ik 2.. samen beste squad :D
Ja, ging zonet mooi op Mushtuur city. Eerste ronde werden we allebei van USMC naar MEC ge-autobalanced.... helaas stond MEC toen al enorm achter qua punten, dus ondanks een sterke comeback alsnog hard verloren. Tweede potje direct bij MEC (samen met nog een paar Gotters) en toen een nette overwinning neergezet :).

Tank > BlackHawk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Laatst online: 09-07 13:39
Hielko schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:34:
[...]

Ja, ging zonet mooi op Mushtuur city. Eerste ronde werden we allebei van USMC naar MEC ge-autobalanced.... helaas stond MEC toen al enorm achter qua punten, dus ondanks een sterke comeback alsnog hard verloren. Tweede potje direct bij MEC (samen met nog een paar Gotters) en toen een nette overwinning neergezet :).

Zeer netjes Hielko, onze eigen blackhawkkiller :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

Hielko schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:34:
[...]

Daar was ik ook bij, ik joinde en kwam bij de verliezende mec team terecht. Haalde wel met nog 7 punten te gaan een BH neer met mijn granadelauncher. Potje daarna was ik commander bij USMC en werd ik ingemaakt. Was best frusterend dat de squad allemaal bij 1 flag bleven rondsukkelen. Was maar 1 squad die soms uitbrak om flaggen te cappen. Heb wel tijdens het commander volgens mij 2 coppers van de MEC neergehaald met AA.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

fsfikke schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:09:
[...]

Maar voor mensen die op hun eigen account punten omhoog willen halen is het niet echt interesant :/
juist wel weet je tenminste welke wapen je volgende keer wil unlocken

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:09:
[...]

Realistisch gezien denk ik dat ik de 25.000 punten haal in mijn BF2 carriere, maar de 50.000 is al zeeeeeer twijfelachtig. :|
Dat zijn dus 3, maximaal 4 unlocks.
De M82 is een totale waste, echt verschrikkelijk zonde :'( , maar er is geen mogelijkheid om het terug te draaien.
Voor iedereen die niet het risico wil lopen om een useless wapen te unlocken, is het wel een heel goed idee vind ik.

Of EA moet iets uitvinden zodat ik voor 1000 global points een unlock kan 'undo-en'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
dfr0st schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:52:
[...]

juist wel weet je tenminste welke wapen je volgende keer wil unlocken
Als je dat wilt weten kan je dat volgens mij ook in singleplayer testen, het kon iig bij de demo door heel simpel een .txt bestandje aan te passen. Of dat nog kan weet ik niet, maar ff de demo downloaden is sowieso minder werk dan 1000 pnt verzamelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Hielko op 20-08-2005 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
weet iemand het ip toevallig van die knife and pistol-only server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 02:09:
[...]

Als je dat wilt weten kan je dat volgens mij ook in singleplayer testen, het kon iig bij de demo door heel simpel een .txt bestandje aan te passen. Of dat nog kan weet ik niet, maar ff de demo downloaden is sowieso minder werk dan 1000 pnt verzamelen.
In singleplayer kon je voor 1.02 idd even 2 bestandjes aanpassen en dan de wapens uitproberen.
Je wordt dan alleen gebanned door EA als ze het uitvinden dat je de bugcheat gebruikt, en dat risico wil ik absoluut niet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:31:
[...]

Ze moeten er gewoon voor zorgen dat er een timer opzit zo dat de speler genoeg kans heeft om zig te sucsiden en ook dat het andere team niet beter kan maken
Volg eerlijk gezegd niet helemaal wat je bedoelt. Mij lijkt het niet waarschijnlijk dat iemand suicide doet wat daar naait ie zichzelf alleen maar mee. De truuk tegen statpadden zit m denk ik in het tempo waarmee punten gescoord wordt.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:07
Sjit man... wil ik net lekker gaan gamen op me nieuwe pc.. Douw mijn BF2 disc er in start de installatie en toen had ik zo van sjit me doosje ligt nog bij me vriendin met het boekje er in AAAAAAARRRRRRGGGGGHHHH moet ik hele week wachten :( arme ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
hmm vreemd ik wil maar niet promoten, sta al meer dan een dag boven de 25.000 punten.
Nou zal nog wel komen dan, moet toch nog nog nadenken over me volgende unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Rddr schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 05:19:
Sjit man... wil ik net lekker gaan gamen op me nieuwe pc.. Douw mijn BF2 disc er in start de installatie en toen had ik zo van sjit me doosje ligt nog bij me vriendin met het boekje er in AAAAAAARRRRRRGGGGGHHHH moet ik hele week wachten :( arme ik.
Gast.... Je post dit om iets over 5 's nachts.... :X

Ga lekker slapen zou ik zeggen.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrm de hele week wachten ...er bestaan dingen die telefoons heten hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.03 Update Progress
In this space about a month ago, EA and DICE listed many of the feature tweaks and updates that are pending for the 1.03 Update. In order to address the key issues as quickly as possible, we set an aggressive release date for the end of August. Unfortunately, as we approach the end of this month, it has become apparent that we will not meet this goal, and we wanted to keep you abreast of our progress. We are committed to making the 1.03 Update as comprehensive as possible, so while it is important to us to keep the release date, it is more important that we take the time to do this right. We will avoid committing to another date, but know that our goal is to get 1.03 out as quickly as possible. Keep fighting soldiers, the 1.03 Update is coming!

bron: http://www.eagames.com/of...rc=communityupdate_081905

Had ik wel verwacht. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Baserapen is echt lame heb ik gisteravond gemerkt :)

Deed het namelijk even zelf.....gewoon bij een helipad in een zo'n "stinger" apparaat (niet een vehicle) en maar wachten op beschadigde heli's :) En eventuele tanks / APC's schiet je ook zo kapot met behulp van je anti-tank maatje :)

Maar ja..het is ongelofelijk lame, en ik snap ook dat baserapers op goede servers gekicked worden. Dit was namelijk echt een baggerserver waar geen enkele vorm van teamwork werd gebruikt.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Ga dan gewoon nog een keer extra naar je vriendin, meteen een goede reden om nog een keer... ;)

Trouwens, 1 weekje maar... ik zit al anderhalve week zonder eigen pc wegens crash van HD en gaat in het beste geval nog een week duren. Kga m'n toetsen nog niemeer weten staan volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
duiveltje666 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 02:55:
weet iemand het ip toevallig van die knife and pistol-only server?
Ja weet ik, ik heb hem genoteerd: 64.74.217.10 is guns and knives only! Veel plezier! :)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:44
Ebayzo schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:41:
Baserapen is echt lame heb ik gisteravond gemerkt :)

Deed het namelijk even zelf.....gewoon bij een helipad in een zo'n "stinger" apparaat (niet een vehicle) en maar wachten op beschadigde heli's :) En eventuele tanks / APC's schiet je ook zo kapot met behulp van je anti-tank maatje :)

Maar ja..het is ongelofelijk lame, en ik snap ook dat baserapers op goede servers gekicked worden. Dit was namelijk echt een baggerserver waar geen enkele vorm van teamwork werd gebruikt.
Ik begrijp al het gezeur over baserapen niet hoor. Het is zo makkelijk om baserapers om te leggen. Zeker als je met een paar bekenden speelt. Vaak een kwestie van even allemaal anti-tank kiezen en de rapende tank / APC is binnen no-time naar de andere wereld. Je bent gewoon dom als je je de hele tijd laat "rapen". Zie al voor me dat ze in de middeleeuwen terwijl een kasteel belegerd werd een brief naar de vijand stuurde dat het erg lame is om het kasteel te baserapen. Het hoort er gewoon bij.

Het gebeurt mij ook wel eens en dan baal je maar dan probeer je juist door de juiste kit te kiezen om de spawnraper uit te schakelen.

Nog triester zijn admins die dreigen je eruit te kicken als je niet stopt. Zo had ik het laatst in de 2FAST server (oid) ze hadden nog 1 base op Dragon Valley... die aan de linker kant met dat muurtje eromheen en met een soort van schuurtje waar 2 APC's spawnen en een chopper.

beide ingangen lagen vol met mijnen en C4. Was een 32 speler server dus ongeveer 16 man op die spawn. Kwam aan rijden met een APC en het was echt target practice. Kon zo 10 / 15 kills maken voordat ik een anti-tank raket aan mijn broek had. Begonnen de mensen van 2FAST te dreigen "JohnnyV take over the flag or you will be kicked". Ja hallo.... ben toch niet dom... je gaat toch niet over 10 mijnen heen rijden?!?! Dat is 100% zelfmoord dus probeer je de basis onder druk te houden. En weer zei de admin "Take over the goddamn flag or you will be kicked". Da's nou echt pure onzin. Op zo'n moment naar de vlag rijden druist in tegen al je gevoelens van tactiek en in leven blijven.

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 20-08-2005 13:15 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 02:09:
[...]

Realistisch gezien denk ik dat ik de 25.000 punten haal in mijn BF2 carriere, maar de 50.000 is al zeeeeeer twijfelachtig. :|
Dat zijn dus 3, maximaal 4 unlocks.
De M82 is een totale waste, echt verschrikkelijk zonde :'( , maar er is geen mogelijkheid om het terug te draaien.
Voor iedereen die niet het risico wil lopen om een useless wapen te unlocken, is het wel een heel goed idee vind ik.

Of EA moet iets uitvinden zodat ik voor 1000 global points een unlock kan 'undo-en'
50.000 punten ga ik ook never halen. Tegen die tijd ligt de game hier allang weer in de kast (onder een laag stof) ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

over die punten en al, ik denk dat iemand met een mod zou kome zodat je bv; een Enemy Territory systeem hebt waar al jouw punten van elke ronde worden opgeteld, en hoe meer punten je hebt in totaal, hoe meer unlocks je krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 02:09:
De M82 is een totale waste, echt verschrikkelijk zonde :'( , maar er is geen mogelijkheid om het terug te draaien.'
Hoezo, dat is een ubersniper :P ik vind het echt n superwapen, het is btw geen m82 maar m95 ;) maar dat mag de pret niet drukken. Alleen jammer dat het geen one shot, one kill is, maar dat je 2 streepjes health overhoud. Daarom ga ik vaak mijn pistool leeghozen op de gene waar ik net op schoot, vaak krijg ik em daar wel mee neer. Ik vind het alleen een beetje lomp dat alleen een headshot gelijk dood is, ik bedoel, je schiet met een .50, een van de meest krachtige handwapens die er bestaan, en toch is het nog geen one shot one kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 16-09 19:47
Viper2k1 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:14:
[...]

Ja weet ik, ik heb hem genoteerd: 64.74.217.10 is guns and knives only! Veel plezier! :)
Welke poort? Met de standaard 16567 port kan ik 'm niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:06:
1.03 Update Progress
In this space about a month ago, EA and DICE listed many of the feature tweaks and updates that are pending for the 1.03 Update. In order to address the key issues as quickly as possible, we set an aggressive release date for the end of August. Unfortunately, as we approach the end of this month, it has become apparent that we will not meet this goal, and we wanted to keep you abreast of our progress. We are committed to making the 1.03 Update as comprehensive as possible, so while it is important to us to keep the release date, it is more important that we take the time to do this right. We will avoid committing to another date, but know that our goal is to get 1.03 out as quickly as possible. Keep fighting soldiers, the 1.03 Update is coming!

bron: http://www.eagames.com/of...rc=communityupdate_081905

Had ik wel verwacht. :'(
Same here, was te verwachten. Hopelijk testen ze deze keer de boel ook goed. Liever een goede patch dan weer hetzelfde gezeur als bij de release en de vorige patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

The Widow Maker schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:02:
[...]

Hoezo, dat is een ubersniper :P ik vind het echt n superwapen, het is btw geen m82 maar m95 ;) maar dat mag de pret niet drukken. Alleen jammer dat het geen one shot, one kill is, maar dat je 2 streepjes health overhoud. Daarom ga ik vaak mijn pistool leeghozen op de gene waar ik net op schoot, vaak krijg ik em daar wel mee neer. Ik vind het alleen een beetje lomp dat alleen een headshot gelijk dood is, ik bedoel, je schiet met een .50, een van de meest krachtige handwapens die er bestaan, en toch is het nog geen one shot one kill.
Doe je toch iets niet goed..?
Ik heb vaak genoeg lui om zeep geholpen met 1 schot recht op het lichaam. En de M95 heeft ook nog als voordeel dat die 10x scope heeft en 1500mtr ver komt en dat heeft de M24 niet dat is 6x scope en effectief 800mtr. Nee prima wapen :) niets mis mee.

En zoals een echte sniper betaamd; take your time to fire the 1 shot kill :)

[ Voor 5% gewijzigd door loodgieter op 20-08-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel dan gewoon even of ze de code door wil geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Twix schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:10:
[...]

Doe je toch iets niet goed..?
Ik heb vaak genoeg lui om zeep geholpen met 1 schot recht op het lichaam. En de M95 heeft ook nog als voordeel dat die 10x scope heeft en 1500mtr ver komt en dat heeft de M24 niet dat is 6x scope en effectief 800mtr. Nee prima wapen :) niets mis mee.

En zoals een echte sniper betaamd; take your time to fire the 1 shot kill :)
Ja kijk als ze al damage hebben en dan schiet ik erop zijn ze ook dood ja, maar vaak als ze fresh spawnen en ze lopen naar een vlag toe en ik schiet, dan zijn ze niet dood, das n beetje jammer.

BTW wat EA ook mag doen is een betere scope erop, want volgens mij zoomen de M24 en de M95 evenver in, net zoals de SVD. In het spel dan he ;) IRL is het wat anders. Een 25x scope zou erg welkom zijn iig :) of net zoals bij farcry, dat je in en uit kan zoomen met de scope. Eerst vijanden zoeken met 10x, dan inzoemen naar 25x en in 1x vol headshot >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
htf99 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:11:
[...]

Welke poort? Met de standaard 16567 port kan ik 'm niet vinden.
De poort staat er niet bij als je ingame checked welk adres het is. Your guess is as good as mine! Ik zou denken dat het de standaard poort is, maar dat weet ik dus niet zeker. Kan zijn dat de server even down is.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:25:
[...]

Ja kijk als ze al damage hebben en dan schiet ik erop zijn ze ook dood ja, maar vaak als ze fresh spawnen en ze lopen naar een vlag toe en ik schiet, dan zijn ze niet dood, das n beetje jammer.

BTW wat EA ook mag doen is een betere scope erop, want volgens mij zoomen de M24 en de M95 evenver in, net zoals de SVD. In het spel dan he ;) IRL is het wat anders. Een 25x scope zou erg welkom zijn iig :) of net zoals bij farcry, dat je in en uit kan zoomen met de scope. Eerst vijanden zoeken met 10x, dan inzoemen naar 25x en in 1x vol headshot >:)
Een imbalance met de snipers moet ter alle koste voorkomen worden. Geen deja-vu met BF1942...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb trouwens gespeeld op de ID3D.nl server, 64 spelers, maar veels te druk man! 32 spelers zou veel beter zijn.... Wel goede server qua teamwork in de squads en ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Jezus, anderhalve week weg geweest en 2 topcis erbij. Geen zin om dat allemaal te lezen aangezien de helft toch crap is.

Iig weer ff ontopic. Ik zie dat patch 1.03 naar september uitgesteld is, vind 't iig wel een goede ontwikkeling dat ze dat farming aan gaan pakken en favorites in je ingame browser.

Hoop wel dat EA met een admin tool komt voor ranked servers. Die rcon commands zijn gewoon te lang. :P
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:29:
Heb trouwens gespeeld op de ID3D.nl server, 64 spelers, maar veels te druk man! 32 spelers zou veel beter zijn.... Wel goede server qua teamwork in de squads en ping.
Maar zoals je ziet is hij wel meestal vol, dat is waarom I3d hem in die opstelling online houd, veel mensen vinden dit wel een leuke manier van spelen. Voorderest komen er over tijdje weer nieuwe servers aan dacht ik.

[ Voor 41% gewijzigd door Kiev op 20-08-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik doe nog maar een rondje demo...

/me mompelt iets over dat langzame TPG

Kun je in de demo ook wapens unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen 64-p servers meer voor mij ... teveel voetvolk, onmoglijk om daar met armor doorheen te manouvreren ... mensen kijken ook geen beetje uit hun doppen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ben ik het helemaal mee eens, maar geloof dat ik dat al eens een topic terug heb uitgelegd :). Zelfs al ligt het niet helemaal vol met mijnen en C4 is het in je 1'tje binnen rijden van de laatste vijandelijke basis gewoon zelfmoord. Ik probeer er altijd voor te zorgen dat de tegenstander maar aan 1 kant van mij zit, maar als je een volle basis inrijdt zit ie dus aan alle kanten en ben je ook binnen no-time dood.

Overigens; base-rapen door in de stinger te gaan zitten bij de basis van de tegenstander? :D Het is nou niet echt wat ik base-rapen zou noemen. De enige de geraped gaat worden ben je zelf, je kan misschien een x een chopper neerschieten, maar de eerste en de beste persoon die in de basis spawnt knalt je overhoop...

Wat ik trouwens ook wel is doe dat ik met mijn APC (oid) net buiten de vijandelijke basis blijf staan terwijl de rest van mijn team richting de vlag gaat. Dat maakt het innemen van de vlag voor hun een stuk veiliger, aangezien ik de meeste spec ops en anti-tank figuren dan zonder problemen kan neerleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Viper2k1 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:26:
[...]

De poort staat er niet bij als je ingame checked welk adres het is. Your guess is as good as mine! Ik zou denken dat het de standaard poort is, maar dat weet ik dus niet zeker. Kan zijn dat de server even down is.
helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Als je unlocked wapens wil proberen moet je gewoon zo'n server joinen waar al die dingen unlocked zijn.. dat is dan wel geen ranked server maar je kan wel alle guns uitproberen.. en ik vind die sniper unlock echt 10x beter dan wat de mecs/chinesen eerst hebben.. wat een prut gun is dat zeg

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zijn der ook hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:26:
[...]

Als je d'r ooit nog eens in komt, probeer dan te achterhalen wat de poort is, want een gun and knife only server staat me wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Daarom hebben we ook meer dan één online :P

http://www.i3d.nl/gamehosting-overview.php
Wel leuk om te zien hoeveel varianten de bedrijfsnaam heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Is nou al bekend wat je precies voor de The Mid-East Service Ribbon en The Far East Service Ribbon moet doen? Ik zag dat Exp.Elektric ze iig al had.

Agent_Obese

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

The Widow Maker schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:25:
[...]

nee in en uitzoomen is niet leuk. wel als je bijvoorbeeld je kliks moet instellen voor de wind dat maakt het pas echt :) en een stuk moeilijker om iemand te raken.

Wat ik trouwens ook mis is een Laser Designator Rangefinder zodat planes doormiddel van de laser de bommen kunnen droppen op een doel die jij voor ogen hebt of de artellerie. Dit lijkt me een leuke extra wapen voor bijvoorbeeld de Spec Ops ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Pjotrski- schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:41:
Is nou al bekend wat je precies voor de The Mid-East Service Ribbon en The Far East Service Ribbon moet doen? Ik zag dat Exp.Elektric ze iig al had.

Agent_Obese
http://www.planetbattlefi...game/awards/ribbons.shtml
wat is http://www.google.nl toch goed hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Daar staat:
::: 5 Kill Streak
::: 13 Kills in 1 Round
Dat lijkt me sterk, misschien in combinatie met 250 global hours playtime? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah right.

TweakerG3
TweakerM82
TweakerG36C
etc..

Zou dat werken?
Je kan natuurlijk ook gewoon ff naar een unranked server zoeken waar alle wapens unlocked zijn. Zo heb ik het gedaan...gewoon een avondje al die wapens testen en dan nemen wat je het beste lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je vriendin heeft geen telefoon? Ook vaag dat je alleen de dvd in je zak hebt gestoken zonder hoesje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Epitome schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:07:
[...]

Daar staat:

[...]
Dat lijkt me ook sterk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Epitome schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:07:
[...]

Daar staat:

[...]
Dat lijkt me idd niet kloppen. Wat volgens mij het geval is dat je 250 uur totaal moet hebben, en een x aantal uur gesteeld hebben op maps die in het midden oosten of het verre oosten liggen (voor resp. mec service ribbon en chinese service ribbon). Hoeveel uur dat is weet ik (niemand?) precies, maar zelf denk ik dat 't iets van 150 oid zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:44
Hielko schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:24:
[...]

Dat lijkt me idd niet kloppen. Wat volgens mij het geval is dat je 250 uur totaal moet hebben, en een x aantal uur gesteeld hebben op maps die in het midden oosten of het verre oosten liggen (voor resp. mec service ribbon en chinese service ribbon). Hoeveel uur dat is weet ik (niemand?) precies, maar zelf denk ik dat 't iets van 150 oid zal zijn.
Je moest toch ook minimaal xx aantal keer de map gewonnen hebben met MEC toch?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke ranked servers worden vaak ticketaantallen gebruikt van 3 a 400? Lekker lange potjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:44:
In welke ranked servers worden vaak ticketaantallen gebruikt van 3 a 400? Lekker lange potjes
In de 1.02 versie zijn tickets altijd gelijk (afhankelijk van de mapgrootte ipv maxplayers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

grmbl ik word me toch een partij sjaggo van die "there is a problem with your connection" en "connection has been lost" meldingen.. kheb 2 potjes geprobeert te spelen op de DJ server... en 5x zo'n error.. dan is het toch ook niet fijn meer spelen :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Laatst online: 25-06-2023
Is dit een bekende bug? Ik stap in een chopper in als gunner, we stijgen op ik schiet 3 keer en we vliegen tegen een andere chopper aan, van de tegenstander(!). En dan krijg IK (als gunner) 3 teamkills. Ten eerste waarom ik, als gunner.. En ten tweede, waarom 3? Alleen me piloot is toch dood, of moet ik gelijk de familie thuis ook maar compenseren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

eendje schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:55:
grmbl ik word me toch een partij sjaggo van die "there is a problem with your connection" en "connection has been lost" meldingen.. kheb 2 potjes geprobeert te spelen op de DJ server... en 5x zo'n error.. dan is het toch ook niet fijn meer spelen :(
Had ik gisteer heeel erg last van, en vandaag ook 2 keer gehad.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dfr0st schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:28:
[...]

Had ik gisteer heeel erg last van, en vandaag ook 2 keer gehad.
Op de een of andere reden had ik er vandaag ook last van. Tot 4x toe terwijl ik er anders eigenlijk nooit meer last van heb. Het was elke keer op dezelfde server trouwens. Het lijkt er op dat je het dus kunt interpreteren als "there is a problem with the servers connection" ;)

Nierenneukmodus:
Alleen me piloot is toch dood
Alleen mijn piloot

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 20-08-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Wees blij !

Heb gisteren (geprobeerd) gespeeld en 10x (!!) disconnected.
Ik heb een TweakDSL Ultra verbinding (VoDSL).
Gisteren van TweakDSL te horen gekregen dat er een Cisco router problemen heeft met zijn OS. Er is gisteren (voor dat ik ging spelen) een aanpassing gedaan aan mijn poortje (ze zochten testkonijnen en aangezien ik heel goed kan ******... nou ja... :P) hebben ze die dus aangepast... het is er NIET beter op geworden :(
Heb zelf (uiteraard) nog vanalles geprobeerd. Portforwardings (van andere progsels) uitgezet, andere pc's van het netwerk geknetterd, firewall gerestart, etc... helaas :(

Jullie zijn dus nog 'gezegend' ;)

(Ik zat gisteren overigens op de JPC server)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
Blue2k schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:16:
Is dit een bekende bug? Ik stap in een chopper in als gunner, we stijgen op ik schiet 3 keer en we vliegen tegen een andere chopper aan, van de tegenstander(!). En dan krijg IK (als gunner) 3 teamkills. Ten eerste waarom ik, als gunner.. En ten tweede, waarom 3? Alleen me piloot is toch dood, of moet ik gelijk de familie thuis ook maar compenseren :|
Dan ben je hoogstwaarschijnlijk net op dat moment door autoteambalance naar het andere team overgezet waardoor je 3 teamkils krijgt omdat je dan opeens tegen een helicopter van je eigen team bent aangevlogen.. Gewoon 1 van de irritante features/bugs whatever dat ze nog moeten fixen in BF2.. Als het goed is komt er eind deze maand een nieuwe patch die o.a. dat zou aanpakken (v1.03), we gaan het zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
JohnnyV27 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:40:
[...]

Je moest toch ook minimaal xx aantal keer de map gewonnen hebben met MEC toch?
Volgens mij niet, als je kijkt naar de eisen van de mensen die em hebben staat re bij: time in service & time in theatre. Wat die eisen precies zijn is natuurlijk zoals altijd niet duidelijk, maar dat het alleen om de tijd gaat lijkt me wel vrij obvious.
Blue2k schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:16:
Het tk-systeem werkt een beetje vaag, maar waar het meestal op neer komt is dat de speler die de laatste damage heeft gedaan als veroorzaker wordt gezien. Als jij bijv. als gunner op een heli schiet van de tegenstander en die heli stort neer krijg jij als gunner de kills. Als die heli vervolgs op een teammate komt, of tegen je eigen heli aan komt dan krijg jij ook de TK's.

Maar waarom je 3 TK's krijgt snap ik niet, heb ik zelf ook nog nooit gezien. Wellicht dat 1 van de choppers op een paar medespelers is gevallen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
Inflatable schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:40:Als het goed is komt er eind deze maand een nieuwe patch die o.a. dat zou aanpakken (v1.03), we gaan het zien..
Laat maar..
http://www.gamer.nl/nieuws/27472 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dat werken?
nou ik weet al zeker dat ik er geen gebruik van ga maken, je ziet er vaak genoeg mensen meelopen en daar raap ik het dan wel van op als ze dood zijn. Ook vind ik het teveel moeite en vergeet niet dat ze ook in gebruik kunnen wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Pjotrski- schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:41:

Agent_Obese
Knap gespeeld hoor. In totaal 7 knife kills, de basic knife badge en een "favourite enemy" genaamd "I want to be stabbed". Pistol; in totaal 10 kills en ook de basic badge, een beetje hetzelfde verhaal. Als er een "minst ideale team lid" ribbon zou zijn mag je daar van mij ook 12 van krijgen. Als je zelf een server huurt die ranked is, hem password protect hoef je zelfs niet meer mensen uit jouw voertuigen te jagen als je je zinnen heb gezet op een nieuwe virtuele award. Krijg ik nou een "basic tip medal of satisfactory insight" voor het voorgaande of niet?

Mid east ribbon is iets van 100 wins als MEC en 500uur gelogd als MEC. Veel succes
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.