[PC] Battlefield 2 - deel XVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.458 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ik kreeg gisteren een punish omdat ik als een gek een bocht nam en in die bocht lag een teammate. Zo'n tk vind ik totaal terecht!! Had ik maar beter uit moeten kijken!
Een tk krijgen omdat er iemand naast of achter je tank ligt/zit/loopt is daarentegen totaal onterecht! Ik kan niet overal kijken! Ja alleen met 'c', maar dat die je niet iedere keer als je wegrijdt.

Wat dan wel weer grappig is om te constateren is hoe vriendelijk onze medemens eigenlijk is! Ze punishen je voor van alles en nog wat en als je een vliegtuig/chopper pakt krijg je de kogels om de oren! Sta je een keer nummer 1, en ben je lekker aan het killen en capturen, wordt er een kickvote tegen je gestart (geen teamkills, ik zat wel in een tank of APC)! Gelukkig werken die dingen niet!

Mensen gunnen elkaar steeds minder lijkt het wel en dat is toch wel jammer.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Hielko schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:43:
[...]

Maar waarom je 3 TK's krijgt snap ik niet, heb ik zelf ook nog nooit gezien. Wellicht dat 1 van de choppers op een paar medespelers is gevallen oid.
Had laatst iets soortgelijks....een heli was een paar teamgenoten aan het aanvallen...dus ik kom to the rescue en schiet die heli uit de lucht. Maar hij crashed bovenop mn teammaten die ik juist aant redden was... :(

Over die votes erger ik me nog steeds aan die mensen die als een kip zonder kop maar op ja drukken terwijl ze niet eens weten waarom de votekick gestart wordt! Gister wilde een clanmate mij muten omdat ik ook al op ts met m zat maar per ongelijk begon hij een kickvote tegen mij. Gelijk 5-6 mensen die op ja drukken....Ik wil altijd eerst weten waarom of ik druk gewoon standaard op nee.

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 20-08-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

Voor de mensen die graag op een knife and pistol only server zitten, (Ik had er vanochtend iets over gelezen en het idee stond me wel aan na een gewoon potje waar ik met drie tegen 2 zat te klooien met messen ergens achteraf) vanmiddag heb ik even gezocht in de serverbrowser en ik ben iig één zo´n server tegengekomen:

64.74.217.156:1656

Have Fun! (wel met een ping van 200 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-06 09:13
Hier nog een geniaal BF2 filmpje met aardig wat WTF??!!!?! acties ertussen!

Echt knap gemaakt! (en gedaan natuurlijk)

Clique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:35

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:31:
[...]

Op de een of andere reden had ik er vandaag ook last van. Tot 4x toe terwijl ik er anders eigenlijk nooit meer last van heb. Het was elke keer op dezelfde server trouwens. Het lijkt er op dat je het dus kunt interpreteren als "there is a problem with the servers connection" ;)

Nierenneukmodus:

[...]

Alleen mijn piloot
mierenorgiemodus:

Nierenneukmodus!? B) 8) :> ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

Viper2k1 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:06:
Ik kreeg gisteren een punish omdat ik als een gek een bocht nam en in die bocht lag een teammate. Zo'n tk vind ik totaal terecht!! Had ik maar beter uit moeten kijken!
Een tk krijgen omdat er iemand naast of achter je tank ligt/zit/loopt is daarentegen totaal onterecht! Ik kan niet overal kijken! Ja alleen met 'c', maar dat die je niet iedere keer als je wegrijdt.

Wat dan wel weer grappig is om te constateren is hoe vriendelijk onze medemens eigenlijk is! Ze punishen je voor van alles en nog wat en als je een vliegtuig/chopper pakt krijg je de kogels om de oren! Sta je een keer nummer 1, en ben je lekker aan het killen en capturen, wordt er een kickvote tegen je gestart (geen teamkills, ik zat wel in een tank of APC)! Gelukkig werken die dingen niet!

Mensen gunnen elkaar steeds minder lijkt het wel en dat is toch wel jammer.
Daarom heb ik op onze server tot de nieuwe patch voting en punishing uitgezet. Scheelt weer een paar punten in de bloeddruk :P Als admins houden we het teamkillen wel in de gaten en handelen we indien nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Viper2k1 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:06:

Wat dan wel weer grappig is om te constateren is hoe vriendelijk onze medemens eigenlijk is! Ze punishen je voor van alles en nog wat en als je een vliegtuig/chopper pakt krijg je de kogels om de oren! Mensen gunnen elkaar steeds minder lijkt het wel en dat is toch wel jammer.
Vind ik ook zoiets...ik ben toch wel best goed met een vliegtuig...iets van 800e ranked wereldwijd. Ik probeer altijd zoveel mogelijk mn medemens op de grond te ondersteunen door tanks uit een basis te bombarderen of een heli uit de lucht te knallen die een vlag probeerd over te nemen (dus blijf spotten die handel !!, vooral luchtvoertuigen!). In een goede ronde sta ik vaak 1e met 40 kills ofzo (alleen met het vliegtuig). Maar dan is er altijd wel zo'n pipo die dan per se het vliegtuig moet hebben en je daarvoor wilt killen. Goed ik ben de rotste niet en laat gerust ook wel een ander vliegen hoor. Maar als je dat ziet dat diegene alleen maar een beetje rondvliegt en vervolgens geen kills maakt of t niet eens probeerd dan heb ik zoiets van, laat mij dan lekker vliegen. Ik kan tenminste nog een verschil maken. Maar goed...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 20-08-2005 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:20
Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:19:
[...]

Vind ik ook zoiets...ik ben toch wel best goed met een vliegtuig...iets van 800e ranked wereldwijd. Ik probeer altijd zoveel mogelijk mn medemens op de grond te onderdteunen door tanks uit een basis te bombarderen of een heli uit de lucht te knallen die een vlag probeerd over te nemen. In een goede ronde sta ik vaak 1e met 40 kills ofzo (alleen met het vliegtuig). Maar dan is er altijd wel zo'n pipo die dan per se het vliegtuig moet hebben en je daarvoor wilt killen. Goed ik ben de rotste niet en laat gerust ook wel een ander vliegen hoor. Maar als je dat ziet dat diegene alleen maar een beetje rondvliegt en vervolgens geen kills maakt of t niet eens probeerd dan heb ik zoiets van, laat mij dan lekker vliegen. Ik kan tenminste nog een verschil maken. Maar goed...
Die storten waarschijnlijk toch in no time neer :Y)

Overigens ik zag vandaag ook wat moois. Ik was net de DJMantri server gejoined en zat nog ff te eten, dus zat ff in een buggie naast het vliegveld van China. Komen precies op hetzelfde moment twee vliegtuigen van ons over het vliegveld vliegen om te reloaden. Uiteraard precies van verschillende kanten, maar wel op precies dezelfde hoogte. Het gevolg laat zich wel raden: boem. Zag er echt lomp uit, maar natuurlijk wel pech voor de piloot die een TK krijgt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Hielko schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:30:
[...]

Die storten waarschijnlijk toch in no time neer :Y)

Overigens ik zag vandaag ook wat moois. Ik was net de DJMantri server gejoined en zat nog ff te eten, dus zat ff in een buggie naast het vliegveld van China. Komen precies op hetzelfde moment twee vliegtuigen van ons over het vliegveld vliegen om te reloaden. Uiteraard precies van verschillende kanten, maar wel op precies dezelfde hoogte. Het gevolg laat zich wel raden: boem. Zag er echt lomp uit, maar natuurlijk wel pech voor de piloot die een TK krijgt......
Dus nu zitten je toetsenbord en monitor onder de halfgekauwde etenswaar?? :D :+ ;)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Tis eigenlijk grappig dat het pistool nauwkeuriger is dan menig ander wapen :D

Erg hoog noobgehalte trouwens op de EA official servers !! Maar ja.....meer kills voor jou dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 15:05

dfr0st

Geel is mooier

Viper2k1 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:33:
[...]

Dus nu zitten je toetsenbord en monitor onder de halfgekauwde etenswaar?? :D :+ ;)
bij mij ook, Snel even broodje smeren tijdens het laden of wachten op je spawn. Soms echt iri als een medic je opeens weer tot leven brengt.
Anders gewoon lekker meerijden in een heli of in AA zitten. Heb je toch alleen je rechterhand voor nodig kun je mooi met links eten.

[ Voor 16% gewijzigd door dfr0st op 20-08-2005 19:50 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Viper2k1 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:33:
[...]

Het scheelde niet veel ;)

Overigens dat gerevived worden door een medic komt mij ook regelmatig niet zo goed uit. Je gaat meestal niet voor niks dood, dus regelmatig dat je weer direct dood bent zonder ook maar iets te kunnen doen. Of je moest natuurlijk net reloaden, of je ammo is op oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:19:
Maar als je dat ziet dat diegene alleen maar een beetje rondvliegt en vervolgens geen kills maakt of t niet eens probeerd dan heb ik zoiets van, laat mij dan lekker vliegen. Ik kan tenminste nog een verschil maken. Maar goed...
Dat is iets waar ik me ook gigantischa aan erger. Ik ben vaak piloot, soms copiloot, maar sommige mensen die gaan dan echt naar de eerste basis toe, droppen bommen terwijl er totaal niets is, snel overhaast terug naar vliegveld en bommen halen. Echt. vlieg dan gewoon ff een rondje op de map, een goed bestuurde F15 is echt superdodelijk, vooral met copiloot die ground targets uitschakelt naast de piloot zelf. Ik sta zelf iets van 1100e wereldwij dus ik kan ook wel redelijk vliegen, maar ik vind het echt verschrikkelijk als ik bij iemand zit die geen gebruik maakt van de mogelijkheden van zon vliegtuig.

Wat ik dan wel leuk vind, is als de piloot die dus voor geen meter kan vliegen, 5 teammates bombardeert, en gepunisht word. Dan kan ik snel het vliegtuig overnemen, is me al een paar keer gebeurt :D echt geniaal.

Ow BTW ik ben nu corporal, heb de G36C unlockt, dat is echt een fijn wapen. Op long range teminste precies, dat kan ik niet zeggen van de M16 en dergelijke.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

bertenernie schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:13:
Voor de mensen die graag op een knife and pistol only server zitten, (Ik had er vanochtend iets over gelezen en het idee stond me wel aan na een gewoon potje waar ik met drie tegen 2 zat te klooien met messen ergens achteraf) vanmiddag heb ik even gezocht in de serverbrowser en ik ben iig één zo´n server tegengekomen:

64.74.217.156:1656

Have Fun! (wel met een ping van 200 :))
Heb net even op die server gekeken, maar dit is zeker geen knife & pistol only server, ik liep vol goede moed met mijn mes door het veld word ik overhoop geschoten door een helikopter. :P

Die andere server die hier werd genoemd doet het al de hele dag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 14-06 02:33

Crusader

Arc Nature

eendje schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:55:
grmbl ik word me toch een partij sjaggo van die "there is a problem with your connection" en "connection has been lost" meldingen.. kheb 2 potjes geprobeert te spelen op de DJ server... en 5x zo'n error.. dan is het toch ook niet fijn meer spelen :(
Bij welke provider zit je?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Anoniem: 62696 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:55:
[...]

Heb net even op die server gekeken, maar dit is zeker geen knife & pistol only server, ik liep vol goede moed met mijn mes door het veld word ik overhoop geschoten door een helikopter. :P

Die andere server die hier werd genoemd doet het al de hele dag niet.
Ik zie dat plaatje al voor me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zie steeds vaker mensen aan 2 verschillende kanten die samenwerken. Jammer dat het voten niet werkt, hoe goed je het dan uit gaat uitleggen :( Dat ligt evenveel aan het BF-2 publiek als aan het votesysteem imho.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 20-08-2005 20:21 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

ik zie dat plaatje al voor me :P
lol , ik nu ook. Knife VS Heli

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dfr0st schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:34:
[...]
lol , ik nu ook. Knife VS Heli
Je bent mijn held als je m met je knife omlaag haalt
:+
Ik zie steeds vaker mensen aan 2 verschillende kanten die samenwerken. Jammer dat het voten niet werkt, hoe goed je het dan uit gaat uitleggen Dat ligt evenveel aan het BF-2 publiek als aan het votesysteem imho.
k had t laatst ook...zag op Fushee Pass bij de eerste basis rechts van de USA heli spawn (die met die grote silo's en HJ-8 enzo) 2 ventjes vlak bij elkaar staan en ze deden niets op dat moment..een ervan was rood (en medic) dus ik schiet m neer. Begint die andere pipo op me te schieten (teammaat dus!) Nou die waren met louche praktijken bezig lijkt me. Ik heb de namen opgeschreven ergens :P
quote:
PhoeniXProjects schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:19:
[...]

Vind ik ook zoiets...ik ben toch wel best goed met een vliegtuig...iets van 800e ranked wereldwijd. Ik probeer altijd zoveel mogelijk mn medemens op de grond te onderdteunen door tanks uit een basis te bombarderen of een heli uit de lucht te knallen die een vlag probeerd over te nemen. In een goede ronde sta ik vaak 1e met 40 kills ofzo (alleen met het vliegtuig). Maar dan is er altijd wel zo'n pipo die dan per se het vliegtuig moet hebben en je daarvoor wilt killen. Goed ik ben de rotste niet en laat gerust ook wel een ander vliegen hoor. Maar als je dat ziet dat diegene alleen maar een beetje rondvliegt en vervolgens geen kills maakt of t niet eens probeerd dan heb ik zoiets van, laat mij dan lekker vliegen. Ik kan tenminste nog een verschil maken. Maar goed...

Die storten waarschijnlijk toch in no time neer

Nou zal je altijd zien dat ze m wel 10 min in de lucht kunnen houden.... :/

*TIP* Ik kijk tegenwoordig ook op mn radar voordat ik over de baan ga vliegen want t is me al te vaak gebeurd dat er een van de andere kant komt of dat er iemand doodleuk met een heli hangt *TIP*

[ Voor 111% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 20-08-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 130054 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:06:
[...]

Knap gespeeld hoor. In totaal 7 knife kills, de basic knife badge en een "favourite enemy" genaamd "I want to be stabbed". Pistol; in totaal 10 kills en ook de basic badge, een beetje hetzelfde verhaal. Als er een "minst ideale team lid" ribbon zou zijn mag je daar van mij ook 12 van krijgen. Als je zelf een server huurt die ranked is, hem password protect hoef je zelfs niet meer mensen uit jouw voertuigen te jagen als je je zinnen heb gezet op een nieuwe virtuele award. Krijg ik nou een "basic tip medal of satisfactory insight" voor het voorgaande of niet?

Mid east ribbon is iets van 100 wins als MEC en 500uur gelogd als MEC. Veel succes
Hoe kom jij zo gefrusteerd? Nuttige post.
En wat is er mis mee om met een vriend af te spreken om ff een ribbon te halen ofzo, als je maar plezier in het spel hebt toch? En qua teamwork zit het bij mij ook wel goed hoor, of heb je mijn scores toch niet zo grondig zitten bestuderen.

[ Voor 5% gewijzigd door -Pjotrski- op 20-08-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

-Pjotrski- schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:47:
[...]

Hoe kom jij zo gefrusteerd? Nuttige post.
En wat is er mis mee om met een vriend af te spreken om ff een ribbon te halen ofzo, als je maar plezier in het spel hebt toch? En qua teamwork zit het bij mij ook wel goed hoor, of heb je mijn scores toch niet zo grondig zitten bestuderen.
Als dat 2 vrienden zijn die beide aan een andere kant gaan "vechten" (dwz afspreken om elkaar te knifen om de beurt of elkaar te helpen) vind ik dat echt super lame. Direct permbannen en de key revoken als je het mij vraagt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 20-08-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

tweakdsl

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

ik dus ook en het lijkt er op dat voornamelijk tweakdsl klanten er last van hebben.
In de draad over TweakDSL wordt er af en toe ook over gesproken, maar dat zijn alleen maar bevestigingen van wat we al weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

Crusader schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:01:
[...]

ik dus ook en het lijkt er op dat voornamelijk tweakdsl klanten er last van hebben.
In de draad over TweakDSL wordt er af en toe ook over gesproken, maar dat zijn alleen maar bevestigingen van wat we al weten...
dus gewone BF2 mensen hebben hier niet/weinig last van? beetje lullig om tweakdsl te beschuldigen van iets wat niet hun schuld is :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

dus gewone BF2 mensen hebben hier niet/weinig last van? beetje lullig om tweakdsl te beschuldigen van iets wat niet hun schuld is :)
Ik zit hier viaversatel en heb er ook last van. Maar tot eergisteren nergens last van nu bijna elk potje dat ik speel. Haalt de lol van het spelen er wel vanaf.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben meer mensen trouwens last van het volgende?

In de 2e positie van de F-15 locken de raketten vaak na 3-4 kills niet meer of ze schieten hun doel voorbij als ze toch gelocked zijn. K heb al zo vaak mn gunner vriendelijke voertuigen zien opblazen terwijl hij toch echt de vijand locked. Ik heb het zelf ook een paar keer gehad maar ik vlieg meestal. En het ligt er niet aan dat ik wild vlieg iod want als mn bommen op zijn vlieg ik meestal nog een paar rondjes zodat mn gunner er ook nog een paar kan pakken...of als ik meerdere tankies zie dat ik nog een paar keer terug vlieg zodat mn gunner ze kan pakken. Daarvoor vlieg ik in een rechte lijn, heel rustig richting het target die ik ook zie in bomb mode natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-06 05:33
Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:50:
[...]

Als dat 2 vrienden zijn die beide aan een andere kant gaan "vechten" (dwz afspreken om elkaar te knifen om de beurt of elkaar te helpen) vind ik dat echt super lame. Direct permbannen en de key revoken als je het mij vraagt :)
helemaal mee eens, je gaat toch ook niet met je maat afspreken om ff een die tank ribbon te halen, en dan ff 20 minuten in je tank zitten en vragen of hij er ff 19 keer voor wil gaan lopen.
m.a.w je heb zo'n ribbon, award what ever maar je weet eigenlijk dat je hem niet verdien. 8)7

Dan is er ook niks mis met dat medic verhaal, want dan psreek je ook met je maten af, alleen is het dan om 1e op de ranking te komen, en al je unlocks te hebben. niks mis mee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

harryvos schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:32:
[...]

helemaal mee eens, je gaat toch ook niet met je maat afspreken om ff een die tank ribbon te halen, en dan ff 20 minuten in je tank zitten en vragen of hij er ff 19 keer voor wil gaan lopen.
m.a.w je heb zo'n ribbon, award what ever maar je weet eigenlijk dat je hem niet verdien. 8)7

Dan is er ook niks mis met dat medic verhaal, want dan psreek je ook met je maten af, alleen is het dan om 1e op de ranking te komen, en al je unlocks te hebben. niks mis mee natuurlijk.
Dat is helaas wel wat veel mensen doen of hebben gedaan. Die ribbons en awards zijn dan ook totaal niets waard in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135830

Heb ik wel eens gezien in een ranked server maar dat was echt heel erg. Ik ging in een volle server, en spawnde maar er was bijna niemand. Ik ging dood, echt helemaal dood, niet critical wounded dus, en dan ga ik meestal mannetjes kijke wat ze doen/waar ze zijn enzo. En toen zag ik dus 1 grote clan die mensen aan het doodschieten waren en weer reviven en andere weer ammo geven. Nou van mij mocht het gelijk permaban en opzodemieteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 135830 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:40:
Heb ik wel eens gezien in een ranked server maar dat was echt heel erg. Ik ging in een volle server, en spawnde maar er was bijna niemand. Ik ging dood, echt helemaal dood, niet critical wounded dus, en dan ga ik meestal mannetjes kijke wat ze doen/waar ze zijn enzo. En toen zag ik dus 1 grote clan die mensen aan het doodschieten waren en weer reviven en andere weer ammo geven. Nou van mij mocht het gelijk permaban en opzodemieteren
Yep, zo zijn veel, heel veel aan hun medals en ribbons etc gekomen. Sommigen hadden in no time alle rewards te pakken. Zo snel zelfs dat dat nooit eerlijk kon zijn gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

dfr0st schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:11:
[...]

Ik zit hier viaversatel en heb er ook last van. Maar tot eergisteren nergens last van nu bijna elk potje dat ik speel. Haalt de lol van het spelen er wel vanaf.
Hier een Planet Internet klant. Gister ook opvallend veel connectie problemen. Vandaag tot op heden geen last gehad. Even afkloppen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

eendje schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:04:
[...]

Uit welke woorden maak jij op dat ik Tweak er de schuld van geef?
Ik zeg alleen maar dat het er op lijkt dat het voornamelijk bij Tweak klanten speelt. 8)
En het leek er inderdaad op, want nu zie ik dat Versatel mensen er ook last van hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:34:
[...]

Dat is helaas wel wat veel mensen doen of hebben gedaan. Die ribbons en awards zijn dan ook totaal niets waard in mijn ogen.
Dat is helaas wel wat veel mensen doen of hebben gedaan. Die ribbons en awards zijn dan ook totaal niets waard in mijn ogen.[/quote]

het is natuurlijk hoe je het bekijkt als je met hard werken. (bloed zweet en tranen) zo'n ribbon of award heb gehaald geeft dat wel een voldoening. (op een manier zoals het hoort)

Ik had in het begin erg veel moeite om mijn plane ribbon te halen, dus wat heb ik gedaan, een lan opgezet en oefenen en oefenen net zolang todat ik het onder de knie had, Nu schiet ik tanks buggies enz. van de grond weg en win ook wel aardig vaak een dogfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-05 15:45
Ik had vandaag een heel raar voorval.
- Ik zat op een ranked server
- Mijn normale rank is Lance Corporal
- HEb de l85a2 geunlock

Ik dacht leuk lekker even spelen, maar dan zie ik dat ik mijn l85 niet kan pakken. Dus denk jah, zal wel een server zijn waar dat neit kan. Maar keek toen naar mijn rank en die was private:S
Ik van de server en opnieuw gejoined, nu kon ik wel mijn gun kieze maar mijn rank klopte nog steeds niet. Dus maar eens naar BFHQ gegaan en daar was alles normaal. Maar mijn gehaalde ribbon was er niet:S
Hoe kan dat?
Weet een van jullie het??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
eendje schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:04:
[...]

Nou mannen: ligt echt niet alleen aan Tweakdsl hoor ;) Ik heb er sinds gister ook op alle servers last van en zit bij Compuserve. De conncetion errors om de 10 seconden bedoel ik (en nadat catalyst 5.8 erop is gekomen) Zal toch geen verband zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:17

R-B

Blokkert

The_Cook schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:00:
[...]

Nou mannen: ligt echt niet alleen aan Tweakdsl hoor ;) Ik heb er sinds gister ook op alle servers last van en zit bij Compuserve. De conncetion errors om de 10 seconden bedoel ik (en nadat catalyst 5.8 erop is gekomen) Zal toch geen verband zijn?
Nope. 5.8 werkt perfecto hiero..

Ik heb trouwens gister extra 2x512 mb geheugen bestelt.. Laten we hopen dat ik met 2 gb van die hangende momenten afben.. Word je zo moe van..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 11:20
Over dat maatjes in verschillende teams... Check dit filmpje maar eens :(

http://www.gigashare.com/files/embed/748915217.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:17

R-B

Blokkert

htf99 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:50:

dat is gewoon triest toch.. bedoel is toch ook veel leuker als je mannetjes kilt op normale manier :s..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

dat was echt triest! Het zag er ook naaaruit dat degene die gekilled werd telkens niet vrijwillig medeed.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
htf99 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:50:

Ik kan de lol er wel van in zien, als het op een unranked private server is. Als ze dit daadwerkelijk doen om hun score te verhogen is het echt diep triest.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 06-06 15:13
Spiller schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 00:07:
[...]

Ik kan de lol er wel van in zien, als het op een unranked private server is. Als ze dit daadwerkelijk doen om hun score te verhogen is het echt diep triest.
Dit gebeurt op ranked servers en is alleen maar bedoelt om snel punten binnen te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Depress schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:56:
Ik had vandaag een heel raar voorval.
- Ik zat op een ranked server
- Mijn normale rank is Lance Corporal
- HEb de l85a2 geunlock

Ik dacht leuk lekker even spelen, maar dan zie ik dat ik mijn l85 niet kan pakken. Dus denk jah, zal wel een server zijn waar dat neit kan. Maar keek toen naar mijn rank en die was private:S
Ik van de server en opnieuw gejoined, nu kon ik wel mijn gun kieze maar mijn rank klopte nog steeds niet. Dus maar eens naar BFHQ gegaan en daar was alles normaal. Maar mijn gehaalde ribbon was er niet:S
Hoe kan dat?
Weet een van jullie het??
Heb ik ook wel es, is een hikje van de stats servers. Opnieuw inloggen lost het meestal wel op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 21:11
Best vreemd, ik heb de veteran pistol award badge, maar niet de basic hoewel ik die al 2x gehaald heb...iemand enig idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

recca schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 01:38:
Best vreemd, ik heb de veteran pistol award badge, maar niet de basic hoewel ik die al 2x gehaald heb...iemand enig idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?
Je hebt hem wel.
Maar omdat je veel/alle badges drie niveau's hebt zie je alleen het hoogste niveau in BFHQ.
Op stats sites zie je volgens mij als je bijde badges in 1 ronde hebt gehaald alleen de veteran en anders ook de basic.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

ging daarnet super lekker met een GOT squad:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/409Q8927BE42

ik zie ook net dat de strijd voor 1ste place nek aan nek is:
1 eXp.ElekTriC 86,781
2 [TR]Dissb 86,740

maar 41 puntjes verschil

[ Voor 43% gewijzigd door dfr0st op 21-08-2005 02:08 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
dfr0st schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 02:02:
kwa punten ja, maar kills - deaths ziet er niet al te best uit. het bekende blackhawk verhaal zeker ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

nee we waren mec, wel vaak beschoten door de BH

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ze waren MEC, maar dan wel in de chopper. En als je dan een 1 of andere noob in het team hebt zitten die in het begin van de ronde de tank jat terwijl ik em aan het repairen schiet het niet zo hard op. Zeker als ie vervolgens de halve ronde er mee rond rijdt en geen fuck doet (jaja, in de ranglijst bij USMC staat ie derde, van onderaf gezien wel te verstaan)..... maar voor de rest wel ff lekker gegamed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Maar jij haalde volgens mij onze copper wel 2 keer naar beneden Hielko. Volgens mij moest iederren behoorlijk gek zijn geworden van de mijnen die overal lagen. 3 man mijnen strooien 2 man resuplienen en 1 man healen.

Potje daarna baalde ik wel, met veel moeite de toren van de US veroverd en team bijna gewonnen wordt ik geswichted naar US met geen vlaggen meer over :(
Ze moeten met die patch echt instellen dat bij 20 punten of minder niet meer geswitched kan worden.

[ Voor 40% gewijzigd door dfr0st op 21-08-2005 02:25 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ging hier ook super ... 3 rondjes en kleine 400 punten verdiend (waarvan 1 ronde als comm) ... zalige server, goede dag ... daar kan een mens een boost van krijgen :P

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/woot_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik sta niet voor niks bovenaan bij het USMC team ;)

Die mijnen is overigens wel erg lame... beetje punten farmen.... er kunnen maximaal slechts 5 mijnen tegelijkertijd liggen, dus als je de heletijd mijnen gooit is dat niks meer dan de support een lading punten geven. As matter of fact; naast medic/kill/revive is 't een klassiek punten farming voorbeeld. Wees er trots op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

1 eXp.ElekTriC 86,781
2 [TR]Dissb 86,740

maar 41 puntjes verschil
Haha sorry hoor maar ik vindt dat best wel triest eigenlijk die nummer 1 Norp? met ze zielige 2 kills. Als men dat onder lekker gamen verstaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
Mijn score laatst was anders ook niet mis :D

Afbeeldingslocatie: http://img398.imageshack.us/img398/7826/bf2npladz4iy.th.jpg

En nog eentje alleen met sniper was deze [M95]

Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/8749/bf218lh.th.jpg
fsfikke schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 01:41:
[...]

Je hebt hem wel.
Maar omdat je veel/alle badges drie niveau's hebt zie je alleen het hoogste niveau in BFHQ.
Op stats sites zie je volgens mij als je bijde badges in 1 ronde hebt gehaald alleen de veteran en anders ook de basic.
nja op die site waar je de stats kunt bekijken staat die ook niet :(

[ Voor 70% gewijzigd door recca op 21-08-2005 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

I dacht juist dat mijnen wel bleven liggen en juist c4 en claymores een maximum hadden

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk dat is het betere werk. Heb ik veel meer respect voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

[afbeelding]

1 eXp.ElekTriC 86,781
2 [TR]Dissb 86,740

maar 41 puntjes verschil
vind dit wel heel erg op statpadding lijken erg triest
zag er vandaag ook 2 druk bezig in een hoekje eentje mijnen gooien de ander resupply nou dan moet ik eerlijk zijn en maak ik wel een uitzondering en maak ik die 2 teamkills wel dat trieste gedoe van sommige mensen ook altijd zogauw er ranks en punten te verdelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 02:39:
[...]

vind dit wel heel erg op statpadding lijken erg triest
zag er vandaag ook 2 druk bezig in een hoekje eentje mijnen gooien de ander resupply nou dan moet ik eerlijk zijn en maak ik wel een uitzondering en maak ik die 2 teamkills wel dat trieste gedoe van sommige mensen ook altijd zogauw er ranks en punten te verdelen zijn.
2nd this _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152730

hoi (PLEASE HELP MIJ),

ik heb battlefield 2 geinstalleerd , en heb meteen patch erop gegooid.
Alles doet het , maar als ik server wil kiezen heb ik maar een keuze tussen 9 a 10 servers ..waarvan 1 Ranked is.

Als ik via Filter kruisje weghaal bij 'alleen voor deze versie' en daarna toepassen doe krijg ik tig servers waaronder tegen de 1000 ofzo ranked zijn en daar wil ik ook op.
Maar die servers zijn dan ROOD en als ik die aanklik zegt hij

' je gebruikt een oudere versie dan de server'

Hoe kan dit ?? :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06 10:29

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Anoniem: 152730 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 04:10:
hoi (PLEASE HELP MIJ),

ik heb battlefield 2 geinstalleerd , en heb meteen patch erop gegooid.
Alles doet het , maar als ik server wil kiezen heb ik maar een keuze tussen 9 a 10 servers ..waarvan 1 Ranked is.

Als ik via Filter kruisje weghaal bij 'alleen voor deze versie' en daarna toepassen doe krijg ik tig servers waaronder tegen de 1000 ofzo ranked zijn en daar wil ik ook op.
Maar die servers zijn dan ROOD en als ik die aanklik zegt hij

' je gebruikt een oudere versie dan de server'

Hoe kan dit ?? :( :(
weet je zeker dat je de nieuwste patch hebt 1.2

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
dfr0st schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 00:07:
dat was echt triest! Het zag er ook naaaruit dat degene die gekilled werd telkens niet vrijwillig medeed.
Dat idee kreeg ik ook ja... Diep triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 00:55

RMB

Nee, geen right mouse button!

misschien punkbuster handmatig updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 17:42
Anoniem: 107573 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 02:26:
[...]
Haha sorry hoor maar ik vindt dat best wel triest eigenlijk die nummer 1 Norp? met ze zielige 2 kills. Als men dat onder lekker gamen verstaat....
inderdaad.... dit neigt naar farming toe zeg. Ik heb een lekker potje gespeeld als je veel kills hebt kunnen maken... lekker intens knokken, plannetje bedenken om spawns over te nemen... mensen neer maaien of plat rijden die C4 op je tank willen plakken enz. enz... vaak heb ik geen idee van mijn score tot het eind van de ronde omdat je geconcentreerd bezig bent...

Elkaar een beetje van punten voorzien door een klein Black Hawk punten-fabriekje lijkt me weinig voldoening geven... zoal iemand hierboven al zei: "Weer er maar trots op"

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Woei score's posten, dan doe ik ook even mee :)

Afbeeldingslocatie: http://img383.imageshack.us/img383/1848/omg1247dm.th.jpg

Dit is dus waarom in operation cleansweep zon supermap vind >:) vanuit een bommenwerper 58 kills en 2x doodgegaan, en voor het eerst zon hoge score zonder TK :D mijn dag was toen weer helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R
  • Laatst online: 27-05 08:48

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Gisteravond de meeste punten tot nu toe gepakt, 190 stuks :) . Nu is dat niet echt reeel omdat we uiteindelijk met zijn 6en over waren op een 16 persoons map met elk team 200 punten, dan blijf je rijden en vlaggen veroveren. Alleen jammer dat ik toen we uiteindelijk de US basessen allemaal hadden dood ging en terugspawnde bij de US, verloor ik uiteindelijk toch nog :(. Maar ik voel me de morele winnar en ik heb eindelijk ook eens een silver star. ook lekker gespeeld samen met mijn broertje, met 2 tanks kan je nog best wel veel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Het lijkt een rage te worden om je beste scores van een potje te posten.

Tenzij je je score op een enorm bijzondere manier gekregen hebt, en je kan er een flink (cq. lang en leuk!) verhaal over maken: Post ze niet. Aan een screenshot met slechts een tekstje in de trand van "Kijk mij eens goed zijn" heeft niemand iets namelijk.

Misschien dat je het je zelf ook kan indenken: Stel, je bezoekt deze thread steeds. Zou jij het reuze interessant vinden om keer op keer de scoreboards van een random potje voor je neus te krijgen? Zou je er iets mee opschieten door die steeds te zien? Zou je echt denken dat het iets waardevols toevoegd aan het topic?

Heb je op een van die vragen 'Ja' ingevuld, stuur me dan een mailtje met argumentatie waarom het wel zou mogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130054

[...]En wat is er mis mee om met een vriend af te spreken om ff een ribbon te halen ofzo, als je maar plezier in het spel hebt toch?
Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:50:
[...]Als dat 2 vrienden zijn die beide aan een andere kant gaan "vechten" (dwz afspreken om elkaar te knifen om de beurt of elkaar te helpen) vind ik dat echt super lame. Direct permbannen en de key revoken als je het mij vraagt :)
harryvos schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:32:
[...]helemaal mee eens, je gaat toch ook niet met je maat afspreken om ff een die tank ribbon te halen, en dan ff 20 minuten in je tank zitten en vragen of hij er ff 19 keer voor wil gaan lopen.
Kijk -Pjotrski-, als ik nou de enige was die er zo over dacht had ik misschien niet gereplyed, maar dat is dus niet zo.
[...]En qua teamwork zit het bij mij ook wel goed hoor, of heb je mijn scores toch niet zo grondig zitten bestuderen.
En dat zie je dus in mijn ogen helemaal fout. Na je stats bekeken te hebben kom ik tot de conclusie dat je nogal voor jezelf en medailles en puntjes speelt(je ontkent dat zelfs niet en geeft toe dat je een afspraak maakt met vrienden om badges te halen), en niet echt om het doel van het spel-> je team laten winnen. Als tegenargument breng je nu dat je wel een teamspeler bent omdat je zo veel "teampunten" gescoord hebt?

Mijn grote probleem hiermee is dat die medals en badges er ten eerste voor zorgen dat (sommige) mensen ontzettend asociaal gaan spelen. EA verzint een spelletje -> het teamwork maakt het spelletje zo leuk -> EA verzint manieren om teamwork te promoten in vorm van awards -> teamwork wordt er minder op door een aantal (hoop) kleuters die er te veel waarde aan hechten.

Nog een probleem van stats is dus dat het totaal niet te vergelijken is. Stel iemand speelt en knifed in 1 map 7 snipers, hij/zij heeft ontzettend zijn best gedaan om rond hen heen te lopen om vooral niet gezien krijgt zo'n badge totaal onverwacht en is er blij mee. Die persoon heeft er dus moeite voor moeten doen en dat maakt de badge voor hem/haar leuk. Tot het moment dat hij/zij er tegenaan loopt dat er dus andere mensen met vrienden ingame afspreken om zeven keer geknifed te worden puur en alleen om dat stomme ding te halen. Zo wordt de betekenis van zon badge onderuit gehaald.

Stats zijn ook ontzettend slecht te vergelijken omdat elke aap een server mag huren, lekker zijn eigen regels d'r op mag laten (vliegtuigen/helis/tanks met de naam van de admin/clan er op etc) en het is allemaal prima zo lang ze betalen. En in een tank is het 9/10 net iets makkelijker punten scoren.

Dus mijn conclusie is dat die stats echt nagenoeg niets zeggen over hoe goed iemand werkelijk is. Alleen die win/loss ratio kan iets zeggen omdat die alleen maar nauwkeuriger wordt hoe langer je speelt maar zelfs die is niet 100% waterdicht (bij elke death proberen te teamswitchen als de tegenstander beter is, en als je op dik verliezen staat de server veralten)
[...]Hoe kom jij zo gefrusteerd? Nuttige post.
Ik heb te veel Delta Force Landwarrior gespeeld. Mijn eerste ervaring met online stats en medailles en deze community ging van leuk, vriendelijk, volwassen en competetief (DF1~2 tijd) naar totaal verkloot, kinderachtig irritant aso en cheat festijn mede dankzij een invoering stats (DFLW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
[quote]Anoniem: 130054 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 10:54:
Mijn grote probleem hiermee is dat die medals en badges er ten eerste voor zorgen dat (sommige) mensen ontzettend asociaal gaan spelen. EA verzint een spelletje -> het teamwork maakt het spelletje zo leuk -> EA verzint manieren om teamwork te promoten in vorm van awards -> teamwork wordt er minder op door een aantal (hoop) kleuters die er te veel waarde aan hechten.

_/-\o_ Helaas maar waar.
Het idee achter BF2 is zeer goed en leuk imho, maar zal NOOIT werken.
Human nature, denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024

[afbeelding]

1 eXp.ElekTriC 86,781
2 [TR]Dissb 86,740

maar 41 puntjes verschil
Ik weet niet hoe die [TR]Dissb het doet, maar het lijkt wel alsof hij nooit slaapt :S Maybe acount sharing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 10:11
Laatst zat ik in een willekeurige server die alleen Strike At Karkand had.
Ik dacht, cool, weet je wel.

Ik spelen, spelen, komt er op een gegeven ogenblik iemand op de server in mijn team (MEC).
Geen rank voor zijn naam (Was ranked server).
Gaat ie als Special Ops class alle eigen commander spullen opblazen :/
Ok, da's zo erg nog niet, ik denk, spawn als Engineer >:) en repareren die hap.

Nou, dat mocht niet van meneer n00b :(
Hij teamkillde iedereen die in de buurt kwam met een moersleutel.

20000 kickvotings tegen hem :P van ons hele team.
Uiteindelijk gelukt, volgens mij had een admin hem gekickt.

Nou, ik lekker punten binnenhengelen met repareren :)
En nog bedankjes krijgen van onze commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

Hielko schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 02:25:
Ik sta niet voor niks bovenaan bij het USMC team ;)

Die mijnen is overigens wel erg lame... beetje punten farmen.... er kunnen maximaal slechts 5 mijnen tegelijkertijd liggen, dus als je de heletijd mijnen gooit is dat niks meer dan de support een lading punten geven. As matter of fact; naast medic/kill/revive is 't een klassiek punten farming voorbeeld. Wees er trots op.
Dan hebben ze geluk gehad dat er geen admins online waren 8)
punten farming is iets dat me erg tegenstaat. Scores spreken boekdelen. Wees er idd maar trots op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Er zijn wel heel veel dingen die lame beginnen te worden trouwens. Als je als support/medic je punten haalt met ammo giving / reviving / healing (zonder afspraken met de andere kant), als je op mashtuur in de BH gaat zitten, als je de punten krijgt door tank / APC te rijden en vlaggen niet overneemt, als je goed bent met een helicopter op Sharqi (ben ik niet dus daar stoor ik me dan weer aan :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 17:42
Viper2k1 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 12:19:
Er zijn wel heel veel dingen die lame beginnen te worden trouwens. Als je als support/medic je punten haalt met ammo giving / reviving / healing (zonder afspraken met de andere kant), als je op mashtuur in de BH gaat zitten, als je de punten krijgt door tank / APC te rijden en vlaggen niet overneemt, als je goed bent met een helicopter op Sharqi (ben ik niet dus daar stoor ik me dan weer aan :+ ).
choppers op kleine map zijn hooguit irritant...
wat voor mij prima werkt is 1x zien te raken met een tank... moet kunnen want op de kleinere maps zoals sharqi en mashtuur heb je redelijke beschutting. 1x raken en meneer de piloot vind dat het te heet onder zijn voetjes wordt en vlucht naar een chopper platform om te repareren. Wat ik dan altijd doe als ik geen gunner op de tank heb is switchen naar positie 2 en de vluchtende chopper neerhalen met de mounted gun. Heb al enorm veel kills gemaakt zo.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Hier een leuke Monty Python sketch met BF2 beelden gemonteerd:

http://www.fileplanet.com...ld/how_not_to_be_seen.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV27 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 12:53:
[...]

choppers op kleine map zijn hooguit irritant...
wat voor mij prima werkt is 1x zien te raken met een tank... moet kunnen want op de kleinere maps zoals sharqi en mashtuur heb je redelijke beschutting. 1x raken en meneer de piloot vind dat het te heet onder zijn voetjes wordt en vlucht naar een chopper platform om te repareren. Wat ik dan altijd doe als ik geen gunner op de tank heb is switchen naar positie 2 en de vluchtende chopper neerhalen met de mounted gun. Heb al enorm veel kills gemaakt zo.
wat ik ook erg vervelend vind als je in een BH zit dat hele irritante geluidje van dat je gelocked zit terwijl je door niks beschoten word, maar je wordt wel ongelofelijk zenuwachtig ervan want je kan dus ieder moment geraakt worden. Dus ram je maar de hele tijd op X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Statspadding vind ik echt als je inderdaad afspraken maakt om je stats te verhogen en als doel een 200++ score te halen. Het rond vliegen in een heli vind ik absolut niet stat padding zeker niet als het geen BH is. Teamwordt zorgt ervoor dat het ding in de lucht blijft. En teamwork van de tegenpartij zorgt ervoor dat het ding neerstort. Je hoeft trouwens maar 1 vlag te veroveren om te zorgen dat de copper niet meer spwant.
Man je kunt bijna niet meer over een ammobox heen lopen zonder de angst dat de ander een puntje meer krijgt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40255

volgens de offic. site werkt BF2 pas vanaf een videokaart als de fx5700, mijn GF4Ti4600 zal het vast wel aankunnen verwacht ik of laad BFdan niet eens in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij zal wel laden denk ik, alleen wat je daarna te zien krijgt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

laad BFdan niet eens in?
Download de demo effe zou ik zeggen

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik heb een:

amd xp 3200+ 400fsb

1 gig ddr400 dual channel crosair xms 2-2-2-5

6800gt 256 mb ddr3 8x agp core400/mem1100

450 watt voeding

200 gb hd sata 150 7200 rpm 8mb cash

en af en toe hapert bf2 als een idoot snap er nix van.

heb van alles al geprobeerd maar wordt er gek van.

settings medium 800x600
settings high 800x600

zelfde ook allemaal op de resoluties van 1280x1024 en 1024x768 gedaan hapert net zo als op 800x600 dan.

maar het gekke is de ene server heb ik er wel last van de andere server niet.

ligt het nu aan al die ranked servers of aan mijn hardware.

draai alle nieuwste drivers en alles erop en eraan.

alle andere games draaien wel 1280x1024 alles high en ultra high zonder haperingen zoals hl2 doom3 far cry noem maar op.

waar liggen die haperingen aan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je het ook in SP? want als je het niet heb dan ligt het waarschijnlijk aan je internetverbinding. En anders ligt het wel degelijk aan je hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

[quote]jorisw86 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 14:14:

maar het gekke is de ene server heb ik er wel last van de andere server niet.

ligt het nu aan al die ranked servers of aan mijn hardware.
/quote]

Dynamic light die moet je med zetten (geloof ik) zorgt voor veel stotteringen. Heb je AA en AF op het hoogst? En als je het op sommige servers hebt zal het vast aan jouw ping of aan de ping van de server liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 134870 op 21-08-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Zeg, wat was dat nu opeens op I3D :D een non-urban map :P ?

Jammer dat ik aan het einde in Mashtuur City er werd uitgegooit wegens connection problems, maar toch vind ik die G36C nog steeds het beste wapen wat er is :D heerlijk op 50 meter met een paar kogels iemand omleggen enzo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 19-05 21:26
heb alles op medium staan alleen terrain op high.

aa en af allemaal uit

sp moet ik even testen dan

heb altijd ping onder de 35 speel alleen server met low latency denk niet dat het daaraan ligt

speel rond de 5 games online daaro ook nooit lagg. en ping van rond de 20 a 25 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-06 23:30
jorisw86 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 14:36:

aa en af allemaal uit

heb altijd ping onder de 35 speel alleen server met low latency denk niet dat het daaraan ligt

speel rond de 5 games online daaro ook nooit lagg. en ping van rond de 20 a 25 ms
Heb je veel processen op de achtergrond draaien? (geheugen gebruik) Zo ja, probeer zo veel mogelijk uit te zetten. 1024 MB is in principe genoeg maar heb je wat extra aan staan gaat het spel haperen vanwege het swappen naar je harde schijf.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Viper2k1 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 12:19:
Helemaal mee eens. Zo langzamerhand wordt bijna alles lame. Ik vin vijandelijke F15 die mijn thuisbasis keer op keer bombarderen nogal lame. Makkelijk hoor :D Maarja, ben dan ook ongelovelijk slecht maar raak zo onderhand toch verslaafd.
Laat iedereen het nou maar fijn spelen zoals die wil. Zal mij een worst wezen.

Wb. haperingen bij xp3000 6800 gt etc: Heb bijna dezelfde specs en de haperingen vallen mee. Alleen de eerste 10 seconden ofzo aan het begin van elke nieuwe map. AA op 2x terrain op medium en de rest alles op high. Alleen sinds gisteren ook steeds connectionprobs. grrrrrr.

[ Voor 3% gewijzigd door SlagerBlom op 21-08-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Kwan deze tegen, Faceplant:

Afbeeldingslocatie: http://www.totalbf2.com/potd/faceplant.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

1 eXp.ElekTriC 86,781
2 [TR]Dissb 86,740

maar 41 puntjes verschil
Lol...ik sta er ook in....was dit niet op mashtuur city?? Want dan weet ik t wel...norp in de heli en onze helibasis was overgenomen....maar goed...PKM op die heli en mannetjes regenen maar !! >:)
Anoniem: 111816 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 11:59:
[...]

Dan hebben ze geluk gehad dat er geen admins online waren 8)
punten farming is iets dat me erg tegenstaat. Scores spreken boekdelen. Wees er idd maar trots op...
Nou ik moet eerlijk toegeven dat ik het meestal onbewust ook doe...ik probeer in het begin altijd zo snel mogelijk een paar vlaggen te scoren maar dat zie je vaak dat je eigen vlag ook meteen eraan gaat...dus ga je snel weer terug om die terug te krijgen en zo blijf je vaak aan de gang....dus in dat opzicht doe ik dat meestal onbewust. Maar ik ga idd niet boven de laatste vlag oid hangen om spawnende mannetjes neer te laten maaien ofzo. Ik probeer gewoon een ondersteunende fuctie te hebben met de blackhawk. En omdat ik ook support speel krijg ik daar ook nog eens punten voor. Maar goed..wat moet je dan? Ik kan een aardig potje vliegen dus doe ik waar ik goed in ben en wat ik het leukst vind. Het hoort nou eenmaal bij het spel want anders hadden ze die choppers er niet in gegooid toch? Dit soort dingen kan je net zo goed met een tank of apc doen trouwens. Al heb je 2 apc's met beide 2 engineers erin kan je elkaar ook blijven fixen door dicht bij elkaar te blijven, ja toch?

En als je dan toevallig bij het verliezende team zit moet je er gewoon het beste van maken. Ik ben gister toevallig nog naar het verliezende team gebalanced en dan moet je er ook wat van zien te maken. Dus dan ga ik maar zorgen dat ik daar een heli te pakken krijg en dan draaien we de rollen om oid. Punten is een leuke bijzaak maar ik win gewoon liever dan dat ik verlies. En als dat dan is door vlaggen te vangen so be it. Ik heb ook vaak genoeg in een map rond gevlogen met een volle BH dat ik nergens een vlag kon vangen omdat in ieder spawn wel een tank, apc, of AT stond. Tis maar net hoe slim je tegenstander speelt en of mensen samen willen/kunnen werken.

En als je als BH piloot of zelfs vaak met een attack heli vliegt weet je gewoon dat je geen tot weinig kills maakt...in mn attackheli komt toch 75% van de kills van mn gunner.

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 21-08-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40255

dfr0st schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 14:07:
[...]

Download de demo effe zou ik zeggen
specs op internet lijken te kloppen..
even zwart beeld alsof er iets gebeurt en dan terug naar desktop...

hij draait dus NIET op een GF4 Ti4600 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

Anoniem: 40255 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 15:24:
[...]

hij draait dus NIET op een GF4 Ti4600 :(
Download ff nieuwe videokaart drivers op www.nvidia.com

Wil ook wel eens helpen.... HIj werkt op een TI4200, dus het kan wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 07:47
had net iets wazigs op server #2 van i3d.............het geluid was volop vaag, keihard geluid van helicopters en artillerie, en dat heel de tijd. Kan ook aan mijn bf2 liggen natuurlijk, maar ben maar ff gestopt. Zo weer ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
het spel ondersteunt toch geen geforce 4. Hij start dan niet eens op geloof ik.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-06 12:16
Anoniem: 40255 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 15:24:
[...]

Zelfde probleem heb ik ook mijn specs zijn Amd 2200+
768 Mb Geheugen
V9999GE (Nvidia 6800)
Ik heb die problemen niet als ik niet update dus weet iemand het probleen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
MarcoZ20 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:16:
had net iets wazigs op server #2 van i3d.............het geluid was volop vaag, keihard geluid van helicopters en artillerie, en dat heel de tijd. Kan ook aan mijn bf2 liggen natuurlijk, maar ben maar ff gestopt. Zo weer ff proberen
Heb ik ook wel eens, maar dan alleen als ik net een game binnen ga. Hoor je heel luid de arti neervallen, maar als je dan binnen bent is er niks meer aan de hand. Lijkt me een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
jorisw86 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 14:36:

aa en af allemaal uit

Terrain dus op medium zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
iemand die nieuwe driver van nvidia 78.11 beta al uitgeprobeerd. Moet het nl. erg goed doen, bij bf2. ???

[ Voor 3% gewijzigd door harryvos op 21-08-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
harryvos schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:49:
iemand die nieuwe driver van nvidia 78.11 beta al uitgeprobeerd. Moet het nl. erg goed doen, bij bf2. ???
check ff dan :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
Je moet gewoon alles op low zetten, behalve model detail, 4xaa en 16x AF. Dan heb je bijna geen schaduws en zie je iedereen veel beter vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Klein vraagje: Hoe lang blijven mijnen van een engineer liggen en wat is het maximale aantal mijnen wat je kan neerleggen :?

In dit topic lees ik tegenstrijdige berichten, dus vandaar mijn vraag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
wwillem schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:32:
Klein vraagje: Hoe lang blijven mijnen van een engineer liggen en wat is het maximale aantal mijnen wat je kan neerleggen :?

In dit topic lees ik tegenstrijdige berichten, dus vandaar mijn vraag :).
Volgens mij 5 mijnen, en ze liggen tot je doodgaat of er meer neerlegt, dan is het een soort fifo sysyeem. Dus leg jij er 5 neer, je pakt een resupply kit, legt er een 6e bij, dan gaat die 1e weg geloof ik. Maar of het precies 5 was weet ik niet 100% zeker, ben niet zovaak engineer.

Ik heb BTW net weer wat superlames uitgevonden, als je bovenop een dakje staat, en er loopt iemand op, dan zie je eeh halve milliseconde dat beeld bovenaan de trap van als er iemand naar boven klimt. Ik zat net in Karkand zonder ammo op een redelijk druk gedeelte, zonder ammo, op een dak >:) ik ging dus perfect voor die trap liggen, en iedereen die erop loopt eraf kniven :D

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.