[PC] Battlefield 2 - deel XVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.415 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
fsfikke schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:49:
Ok, ik zat net op een server waarbij imo wel een belachelijke regel van toepassing was: 'Admins can only be commander' 8)7
Heb je het IP daarvan nog :D ? Dan ga ik ff commanderen daar 8)

edit: wie opent er een nieuw topic?

[ Voor 9% gewijzigd door Widow op 24-08-2005 16:56 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MAX3400 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:52:
[...]

Op zich wel handig als er een admin online is want dan kunnen ze even een UAV & Artillery geven, weer 30 seconden aan admin taken besteden, volgende request voor UAV inwilligen etc. En wie belet je om Commander te zijn als er geen admin is?
Ik was even de lijst kwijt waarop de admins van elke server staan :Y)

IP weet ik helaas niet meer :/

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 24-08-2005 16:58 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Flex schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:40:
[...]

Juist en nu kom je toevallig op een server waar de meeste zuigen,je kan dan nog zo goed zijn maar dat maakt op dat moment niets meer uit.
Disconnecten doe ik niet omdat ik elk potje afmaak..of ik nou win of verlies.
Gister kwamen we bij Gulf of Oman nog niet eens de carrier af....3 vliegtuigen vlogen over met bommen...commander met artillerie en 2 heli hingen wat verderop boven zee.

Wat je ook probeert...je kan het die gasten niet wijsmaken dat dit niet hoort,maar iedereen denkt wel dat dit normaal is.
Voordat je het weet zitten er straks 100-en van die gekken die denken dat dit normaal is :P

Dit heeft niets met "niet tegen je verlies kunnen" te maken hebben maar gewoon het fatsoen om 1 of 2 regels uit je hoofd te leren...kan je dat niet dan kan je beter gaan pongen ofzo :)

En zijn die regels nou zo moeilijk :?

1: geen baserape
2: geen teamkills
Als jouw team zuigt dan mag je verwachten dat je zwaard geowned wordt. Als het niet op het vliegdekschip was, dan werd je ergens anders wel geowned. Dat jij hardcore in zo'n incompetent team wil spelen is jouw probleem. Het enige wat niet hoort is een stel debielen hebben in een team.

Vanaf het vliegdekschip heb je een voordeel hoor. Je hele team kan respawnen en jij kan ook vliegtuigen gebruiken om die anderen neer te schieten of dat anti-air geval gebruiken. Het is echt niet zo dat ze constant druk op het vliegdekschip uit kunnen oefenen. Of je team moet wel heel incompetent zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Maar.... Sommige mensen zijn wel heel creatief in het invullen van de betekenis van het begrip baserapen. Gisteren had ik precies zo'n gevalletje, we gaan met z'n allen naar de laatste USMC basis -ja die kon ingenomen worden- en je knalt op elk ventje dat voor je neus komt. Als ze dan zielig gaan doen en zeggen dat je aan het valsspelen bent snappen ze het spel gewoon niet.
En ik hanteer de volgende regels voor teamkillen; punish alleen als het stelselmatig gebeurt.
Iedereen heeft wel eens dat ie denkt dat de vijand voor hem/haar staat, terwijl dat geen vijand is. De reflex is dan dat je hem volpompt met lood, nou ja, foutje moet kunnen, ik heb het ook wel eens gehad, dus vergeef hem/haar lekker en denk er verder niet aan, je frustreert de ander er alleen maar mee. Hetzelfde geldt voor de weg oprennen en dan overreden worden door een maat.
Houd gewoon als motto: Ik heb ook wel eens een foutje gemaakt, so be it.
Bovenstaand kan de sfeer alleen maar positief beïnvloeden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

fsfikke schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:49:
Stadspadding noem ik handgranaten gooien en een vriend die je de hele tijd resupplyd, of als medic iemand de hele tijd reviven e.d.
Niet als iemand in een helecopter mensen neerknalt en daar eerlijk punten voor krijgt.
Anders zou je iemand die de hele tijd met z'n PKM mensen neerknalt ook een statspadder moeten noemen ;)
Ben ik het wel mee eens....nog ff en alles word gezien als statpadden! Dat zijn naar mij idee ook gevallen van statpadden..maar dat hele BH gebeuren vind ik een beetje overtrokken. Dat zelfde kan je ook met een jeep, apc of tank doen. En uiteindelijk zijn het maar punten. Kijk werden ze nou omgezet in keiharde €, tja dan kon ik me er nog wat bij voorstellen :+

Uiteindelijk heb je dan een hogere rang of meer lintjes oid. Maar je blijft gewoon een kneusje. Als je gepromoveerd wordt omdat je echt skills hebt en/of je puntjes eerlijk hebt verdiend merk je dat toch wel. Hoe mooi is het niet als je iemand met 2 rangen hoger ofzo achter elkaar neer hakt omdat het een prutser is. Dan lach je je toch dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
The Widow Maker schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:55:
[...]

edit: wie opent er een nieuw topic?
Iemand anders dan Lighteye, want die heeft computerproblemen (moederbord is stuk).
Dus... wie wil? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
fsfikke schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:49:
Ok, ik zat net op een server waarbij imo wel een belachelijke regel van toepassing was: 'Admins can only be commander' 8)7
Gevolg > niemand durfde commander te zijn :/
Haha,
wat als die commander een zwik team kills veroorzaak door een verkeerd geplande arty strike?? :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[rml][ PC] Battlefield 2 - deel XVII[/rml]

[rml][ PC] Battlefield 2 - deel XVII[/rml]

nou dat is toch niet zo moeilijk :P

[ Voor 23% gewijzigd door Gunner op 24-08-2005 17:18 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Lapo
..
..
(last post) })

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

@PUM:

Wat betreft de sniper die afwijkt in America's Army..... die is juist WEL GOED !
Je ziet het ding namelijk lichtjes heen en weer gaan, en dat kan je compenseren door lichtjes je muis in tegenovergestelde richting te bewegen of heel goed te timen.
Wat met BF2 zo zwaar irritant is, is dat die scope gewoon rock-steady is alsof ie vastgeschroeft is maar er vervolgens toch een afwijking is die op het zicht dus niet te zien is maar gewoon maar "toevallig" is....nee begrijp me niet verkeerd, maak het snipen maar flink moeilijk, maar "toevallig mis"..-.want euhh ja je kan niet altijd raak schieten -.....ja...daar kan ik dus niet zo goed tegen.

@ FireFoz, Bevel, Jugernaut, gyedema...

Hoera ! eindelijk mensen die ook niet snappen wat baserapen nou is.
Goh ik dacht dat ik de enige was.
"Baserapen" vind ik persoonlijk het meest vage begrip in de gameswereld ooit.
(Jaja nog vager dan "campen")
Want wat is dan baserapen?

Baserapen is een beetje jezelf bij een vijandelijk "spawn point" begeven en alles neerschieten wat binnen komt "spawnen" zodat het betreffende slachtoffer geen kans heeft om terug te schieten....
Erg gemeen zou je zo zeggen, ware het niet dat er niet 1 spawnpoint is per vlag. De echte locatie is altijd "om en nabij" de vlag niet steeds op exact dezelfde plek. Hetgeen het "baserapen" al een stuk minder aantrekkelijk maakt.

Nu heeft baserapen in BF2 nog eens extra toegevoegde non-waarde, want met baserapen haal je alleen maar kills en punten haal je maar deels uit de kills, maar hoofdzakelijk dus gewoon uit vlaggen pakken, verdedigen en je team maten helpen.

En dan nog wat....wanneer is "baserapen" nou "baserapen"?

In het geval dat alle vlaggen ongeveer evenredig verdeeld zijn onder de 2 kampen is het baserapen meestal door de vingers te zien, en is het volgens sommigen ook geen baserapen meer.
Echter....als de verliezende partij nog maar, pak hem beet, 2 vlaggen heeft, ja dan hoor ik toch al gelijk vaker de term "baserapen"...
En uiteraard als er alleen nog maar 1 vlag over is (en helemaal als het een "uncaptureble" vlag is)
dan vliegen de baserape verwijten je om de oren.
Waar precies de grens ligt en het "baserapen" betreft in bovenstaande verhaal is mij in het geheel niet duidelijk. (en ga het niet uitleggen want het interesseerd me geen hol, echt.)

Kortom: ik vind geklaag over baserapen vooral een hoop geblaat en soms zelfs lachwekkend.
zo van "euhhh we worden in de pan gehakt en hebben nog maar 1 vlag....baserapers!"
Ik denk dan: I.p.v. te mekkeren over "baserapen", ga als een gek zorgen dat je nog een vlag te pakken krijgt voordat je geen schijn van kans meer maakt.
"In de pan gehakt worden" is naar mijn bescheiden mening gewoon onderdeel van het spelletje, en het getuigt van slecht tegen je verlies kunnen om dan maar weer "baserapen" erbij te halen.

just my 2 cents. nouja 3 dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Je beschrijft spawncampen, dat is wat anders dan baserapen...

Baserapen wordt meestal gedaan wanneer alle vlaggen al zijn veroverd, maar er nog wel een onneembare vlag van de tegenstanders is. Als men dan die basis ingaat en alles afschiet wat spawnt is er pas sprake van baserapen.

Eigenlijk is dit in BF2 niet zo'n probleem, het is ook een term uit Battlefield Vietnam, waar men eenvoudig met een chopper de laatste spawnplek kon bestoken waardoor men echt geen kans had om weg te komen en de ronde dan al was beslist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Niet iedereen hanteert de zelfde definitie, sommige mensen gaan al huilen wanneer ze neergeschoten worden door een voorbij rijdende tank bij een inneembare vlag oid...

Overigens, ik zou niet de basis ingaan; het veel effectiever om vlak buiten de basis te blijven }> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Baserapen gaat imo alleen op in het geval de basis niet overneembaar is. In het andere geval gaat het toch gewoon over het aanvallen van de vlag!?! Moet je anders teruggaan naar de vorige base en daar zitten wachten tot iedereen van de tegenpartij daar weer komt aanlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Blacksnak schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:18:
Baserapen gaat imo alleen op in het geval de basis niet overneembaar is. In het andere geval gaat het toch gewoon over het aanvallen van de vlag!?! Moet je anders teruggaan naar de vorige base en daar zitten wachten tot iedereen van de tegenpartij daar weer komt aanlopen?
2nd that ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113748

ik heb nou een wapen mogen unlocken en heb die van de hospik genomen. Hij is wel nauwkeurig maar niet echt effectief. Ik moet nou veel meer schieten dan eerst. Gebruiken jullie dit wapen veel of is het gewoon een leuk extraatje??? En als je bijvoorbeel op iemand z'n hoofd schiet gaat hij dan ook eerder af dan als je op zijn benen schiet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:15

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.