[PC] Battlefield 2 - deel XVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.416 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 15:43
BEVEL schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 08:38:
hoi hoi
als iemand van TS me mist...
ik ben verhuisd en heb nog geen internet
Chello is niet zo snel in het meeverhuizen volgensmij :(

anyways.. ik kan nieteens singleplayer spelen want je moet inloggen in je account.
Zijn er misschien andere methoden om singleplayer te spelen (zonder internet) ?
je kan een lokaal profiel aanmaken doormiddelvan het beheren van je accounts, dus eigenlijk een online offline account aanmaken.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:16

GurbY{nl}

GurbY{nl}

@HeckerBob: yep. Komt me erg bekend voor. En wat je ook veel ziet: 3,4 of meer squads die allemaal gelocked zijn, met maar één member. Iedereen squadleader dus.
Maar agree: vaak gespeeld, als squadleader, terwijl ik me afvroeg: is er eigenlijk wel een commander? Niks geen scans, niks geen artillerie, niks geen supply drops ook niet na herhaaldelijke verzoeken.

Kortom: het spel wordt toch veel gebruikt als online-single-player game. Waarbij iedereen apart een soort semi-intelligente bot speelt in plaats van lekker samen in een team met een goede commander. Dat soort servers zijn helaas nog zeldzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik merk echt te vaak dat ik squadleader of squadmember ben, en dat ik na 100x "request orders" nog geen reactie heb. Dan verlaat ik doorgaans het squad of start ik een mutiny... Als je zonodig de baas wil zijn, moet je wel fatsoenlijk spelen.. Net als squadleaders die als sniper in de grootste uithoek van de map gaan liggen.. niet handig!

Anyway, laatste was ik commander op Kurba Dam. Ik was USMC en lag bij de basis links midden (de meeste linkse van de 3 die op 1 horizontale lijn tegen/op/aan de dam liggen) op de berg in een soort kuil, nauwelijks te zien dus. Iedere keer een scan doen, kijken waar er een MEC gastje stil ligt op een vreemde plek. Op die manier zeker 5 keer de MEC commander gesloopt met Arti voordatie door had dat ie misschien in een huisje moest gaan liggen :D
Wel naar dat je 100 keer kan zeggen dat de squadleaders supplies oid kunnen aanvragen, maar ze doen het bijna nooit. Dan moet je weer zelf gaan bedenken wie het misschien nodig heeft. Of mensen die via de gewone chat functie gaan roepen dat ze iets nodig hebben, ipv via T voor zo'n mooi geel icoon op m'n map te zorgen.. en het dan raar vinden dat ze het niet krijgen (simpelweg omdat het ik regeltje niet voorbij heb zien komen). juk...
dus squadleaders: gebruik T om uav, supplies e.d. aan te vragen, daat is een stuk makkelijker voor je commander!

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146324

rac-on schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 08:59:
ik merk echt te vaak dat ik squadleader of squadmember ben, en dat ik na 100x "request orders" nog geen reactie heb. Dan verlaat ik doorgaans het squad of start ik een mutiny... Als je zonodig de baas wil zijn, moet je wel fatsoenlijk spelen.. Net als squadleaders die als sniper in de grootste uithoek van de map gaan liggen.. niet handig!
....ik heb juist een bloedhekel aan squadleaders die de hele tijd REQUEST ORDERS lopen te roepen. Iedereen speelt al een paar jaar BF, dus je weet toch zelf wel wat de bedoeling is? En ook als je wel orders geeft, moet ik de eerste squadleader nog tegenkomen die zich daar ook echt aan houdt. Ik geef altijd orders die in de buurt van zijn squad plaatsvinden (dus niet de hele map over sturen voor een attack) en die betrekking hebben op zijn class, maar soms gaan ze zich toch vervelen en de andere kant uit of willen ze echt alleen maar aanvallen en niks verdedigen, repareren, infiltreren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Anoniem: 130054 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:38:
[...]

Cat 5.7 en een 9700. 1024x768 alles med en nergens last van. Geen artifacts of missing textures.
Ik bedoel dat dit, volgens mij, niet voorkomt met een NVidia kaart. Ik heb het het alleen nog maar gezien voor Ati. Mijn kaart is een 9800 pro 128 Mb. Misschien dat daar het specifieke probleem in zit?
BEVEL schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 08:38:

anyways.. ik kan nieteens singleplayer spelen want je moet inloggen in je account.
Zijn er misschien andere methoden om singleplayer te spelen (zonder internet) ?
Als je het spel start dan even naar 'manage accounts' en een singleplayer account aanmaken (2e tabblad volgens mij).

[ Voor 34% gewijzigd door Viper2k1 op 24-08-2005 09:24 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ja inderdaad; de normale chat is erg lastig te volgen in dat kleine windowtje links; veel handiger is inderdaad het requesten middels de standaard knoppies.

Het is echt heel erg lekker om als commander squads te hebben die niet continue de bevelen afwijzen of negeren en regelmatig om UAV en Supply's of Arty vragen.

@ enrico-enrico: ja, eens, even kijken of er wel een engineer in een squad zit voordat je het squad opdracht geeft iets te repairen is wel zo handig ja... >:)

En squadleaders die bevelen negeren schiet inderdaad niet op. Maar over dat dat je wel weet wat de bedoeling is, ben ik niet helemaal met je eens. Als Commander kun je vaak een strategie uitdenken waar je bepaalde squads juist een bepaald punt wilt laten verdedigen, en andere iets aanvallen. Squadleaders gaan er dan ook van uit, dat een goeie commander daar de juiste aanwijzingen voor geeft en als die niet komen, vragen ze om orders. En dat lijkt mij terecht?

[ Voor 50% gewijzigd door GurbY{nl} op 24-08-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Anoniem: 146324 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 09:19:
[...]

....ik heb juist een bloedhekel aan squadleaders die de hele tijd REQUEST ORDERS lopen te roepen. Iedereen speelt al een paar jaar BF, dus je weet toch zelf wel wat de bedoeling is? En ook als je wel orders geeft, moet ik de eerste squadleader nog tegenkomen die zich daar ook echt aan houdt. Ik geef altijd orders die in de buurt van zijn squad plaatsvinden (dus niet de hele map over sturen voor een attack) en die betrekking hebben op zijn class, maar soms gaan ze zich toch vervelen en de andere kant uit of willen ze echt alleen maar aanvallen en niks verdedigen, repareren, infiltreren etc.
natuurlijk speel ik vrolijk verder als ik geen orders krijg, maar dan kunnen we het hele squad idee toch overboord mikken? De lol van squads en een commander is juist dat je gecoordineerd aan kunt vallen, ipv dat iedereen zonder enig verband maar ergens naar toe rent... Als je geen zin hebt om orders uit te delen, moet je maar geen commander worden hoor...
En als ik orders krijg die reeel zijn (gister ook een commander gehad die me de hele map overstuurde, letterlijk van helemaal links naar helemaal rechts) dan volg ik ze ook op!

@gyedema: de chat is echt totaal niet te volgen in dat window, maar toch zijn er veel mensen die dat gebruiken ipv via T iets te requesten...

[ Voor 12% gewijzigd door Rac-On op 24-08-2005 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
dat hele opdrachten geven en werken in squads faalt vaak genoeg omdat je squadleden vaak geen zin hebben om een bepaald punt te defenden omdat er niet genoeg punten te verdienen valt. Ook ben je het laatst levende squad en wil je het laatste spawnpunt verdedigen om de rest te laten spawnen dan is het nog vaak 5x 'no way man' en weg rennen ze richting de vijand om overhoop geknald te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Anoniem: 146324 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 09:19:
[...]

....ik heb juist een bloedhekel aan squadleaders die de hele tijd REQUEST ORDERS lopen te roepen. Iedereen speelt al een paar jaar BF, dus je weet toch zelf wel wat de bedoeling is?
Iedereen speelt al een paar jaar BF?? Heb jij iedereen gevraagd ofzo? Heb je mij overgeslagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-06 16:24
DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:35:
...
Wacht maar op de nieuwe patch, met serverfavorieten. Zal je zien dat een slechte admin dan een lege server heeft
Ik dacht dat je niks mocht zeggen over de 1.03 patch... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Onze ranked server draait en werkt geweldig, lage ping.
Battlefield 2 =JFF=Clan RANKED SERVER. Deze is te vinden op: 213.239.188.50:16567

Let wel er staan wat kleine regels in de servermessage: We kick for members en No Basecamping allowed! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Gisteren even bezig geweest met die editor. Ik vind hem t.o.v. Battlecraft Vietnam vrij pittig in het gebruik. Vooral omdat je nu zelf de textures op de grond moet painten. Ik worstel vooral met het verkrijgen van de juiste kleur en het juiste effect. Zijn daar een beetje goede tutorials voor of is dat puur ervaring?

Overigens wel mijn eerste landschap weten te creëren dmv hightmaps. Ik heb een satelietfoto genomen en die bewerkt in Photoshop. Daarna opgeslagen in het .raw formaat en ingelezen in BF2 editor. Resultaat is verbluffend. Waar je eerst uren bezig was om een mooi landschap te creëren ben je nu binnen een uur klaar. Achteraf kun je natuurlijk nog van alles handmatig bijschaven.

Ik heb meteen een goed idee voor een map en ben dus ook van plan dit te gaan bouwen. Eerst even bekend worden met die editor en dan aan de slag. De map wordt een woestijnvlakte met een snelweg richting een Oosterse stad. Langs de weg staan wrakken, brandhaardjes, kleine gebouwtjes, Industrieterreinen en/of raffinaderijen. De US rukt op richting de stad en MEC moet dit uiteraard zien te voorkomen. Ik probeer de controlpoints zoveel mogelijk op 1 lijn te houden zodat de gevechten voor 90% op 1 plek plaatsvinden.

Verdere ideeën zijn uiteraard welkom.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Gisteren met een leuke piloot in een attack heli gevlogen in de Map Golf of oman. 3 x eerste als schutter. Minimaal 80 punten.

We namen alle vlaggen over en schakelde elke BH en elke stinger uit die op ons zat te schieten.

Na een tijdje begon iemand ons te TK-en omdat hij zo nodig in de heli wilde. Na een tijdje werdt ie geband door een admin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19936

DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:24:
[...]

EA zelf zegt dit:

Hi <voornaam>,
There is no set standard for rules to force people to use when admining their personal rented server. If he wishes to enforce his own personal set on people who join the server its his right.
Leuk om te weten dat EA hun rankingsysteem zo te grabbel wil gooien. Opvallend is dat er hier niets gezegd wordt over de status (ranked/ unranked) van een gehuurde server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Juggernaut schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 09:35:
dat hele opdrachten geven en werken in squads faalt vaak genoeg omdat je squadleden vaak geen zin hebben om een bepaald punt te defenden omdat er niet genoeg punten te verdienen valt. Ook ben je het laatst levende squad en wil je het laatste spawnpunt verdedigen om de rest te laten spawnen dan is het nog vaak 5x 'no way man' en weg rennen ze richting de vijand om overhoop geknald te worden :P
En daar heb je één van de zwaarst wegende punten: ergens blijven liggen om een punt/weg/vlag te verdedigen levert doorgaans minder punten op dan op pad gaan in een BH met 5 andere crewmembers en als een razende puntjes sprokkelen. Iedereen moet het vooral op zijn eigen manier spelen, maar ik vind het erg uitdagend om bij de commander assets te blijven waken en de specops die daar op af komt (en na de patch nog veel eerder..) te verhinderen zijn c4 te plaatsen. Maar goed, ieder zijn eigen spelletje, toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:07
The Widow Maker schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:19:
Ik snap ook niet waarom die .50 nou niet gewoon one shot one kill is als je em in zijn romp raakt. Die kogel heeft een impact van 18000 joule! Daar schiet je 25 man in rij mee dood!

En vooral die compleet random afwijking is gruwelijk irritant. IRL kan je met dat ding tot op 1.8 km raak schieten, maar vergeet maar dat je in BF2 iets op 180 meter kan raken. IMO mag dat ding echt een goeie upgrade krijgen, ik lig nu vaak met een G36C in de torens waar ik normaal snipe en dat werkt een stuk beter. Jammer dat ie alleen maar 4 patronen bij zich heeft.
zullen we daar maar patroonhouders van maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:31
ik zat gister ff op een i3d server en daar zat onder andere ook elektric. Op een gegeven moment zaten we bij elkaar in een squad samen met nog een paar andere. En wat ze dus de hele tijd deden, was de squad verlaten en dan weer joinen, zodat ze geen squadleader meer waren...ik werd dus de hele tijd squad leader. (paar keer gebeurt, ik werd naar de andere side gemoved door de server, later kwam ik weer terug etc). Ik snap niet waarom ze dat doen :? Want echt het hele squad deed het...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 17:01
FireFoz schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 10:34:
ik zat gister ff op een i3d server en daar zat onder andere ook elektric. Op een gegeven moment zaten we bij elkaar in een squad samen met nog een paar andere. En wat ze dus de hele tijd deden, was de squad verlaten en dan weer joinen, zodat ze geen squadleader meer waren...ik werd dus de hele tijd squad leader. (paar keer gebeurt, ik werd naar de andere side gemoved door de server, later kwam ik weer terug etc). Ik snap niet waarom ze dat doen :? Want echt het hele squad deed het...
Dat doen ze omdat als je squadleader bent je niet bij de groep kan spawnen. Wanneer je de squad verlaat en meteen weer joined word een ander van die squad squadleader. Dit betekend dat je dan op hem weer kunt spawnen.

Op deze manier hoef je dus niet bij een vlag verweg te spawnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Kid_E schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 10:40:
[...]

Dat doen ze omdat als je squadleader bent je niet bij de groep kan spawnen. Wanneer je de squad verlaat en meteen weer joined word een ander van die squad squadleader. Dit betekend dat je dan op hem weer kunt spawnen.

Op deze manier hoef je dus niet bij een vlag verweg te spawnen. :)
ahhh...slim...en ik maar dom squadleader blijven }:O
Waren wel leuke potjes overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137471

rac-on schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 08:59:
Wel naar dat je 100 keer kan zeggen dat de squadleaders supplies oid kunnen aanvragen, maar ze doen het bijna nooit. Dan moet je weer zelf gaan bedenken wie het misschien nodig heeft.
Meestal roep ik nog ff negative als ik die bende niet nodig heb en commander geeft aan dat ze beschikbaar zijn. Ff om te laten weten dat je luisterd en beetje actief mee probeert te spelen. Vaak als je dan om supplies vraagt krijg je die ook wel. Aanvragen van dat spul kan idd het beste via de standard radio (T?), das veel duidelijker.

VOIP kan je evt gebruiken om iets meer/specifiekere info door te geven. Zo valt me op dat op de operation clean sweep map veel commanders en squad leaders (US) direct de dichts bij zijnde basis van de MEC aan gaan vallen (de eerste basis op het eiland zeg maar). Meestal is het veel te druk hier en liggen er mijnen, C4 en te veel tegenstanders. Aangezien het makkelijk is om een basis op het eiland te hebben probeer ik zelf meestal de vlag aan te vallen bij die brug en dat kapotte huis (dicht bij de main base van de MEC en bijna nooit verdedigd. Dit soort dingen doe ik meestal wel via VOIP zodat commander een beetje de indruk krijgt wat je van plan ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
FireFoz schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 10:46:
[...]

ahhh...slim...en ik maar dom squadleader blijven }:O
Waren wel leuke potjes overigens :)
een goede squadleader verlaat het squad en joined gelijk weer zodra hij dood gaat. Op die manier wordt iemand anders squadleader en kan je altijd bij elkaar in de buurt spawnen!

@HeckerBob: ff negative zeggen is idd relaxed! ik had laatst een knakker die de hele tijd "roger that" zei. Bedoeld ie dan datie ze hebben wil of alleen datie het gehoord heeft? Ik heb het hem gevraagd maar hij antwoorde niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad
  • Laatst online: 24-03 01:05

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

FireFoz schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 10:34:
Yup,

En zo zie je maar dat zelfs de 'beste' spelers misbruik maken van het systeem :X !
Gewoon zodra jij squad leader bent een slotje op het squad gooien, houdt dat squad-rapen ook meteen op!

Overigens iets anders: In (close) combat komt het wel eens voor dat je iemand dood schiet, maar jijzelf ook door die persoon wordt doodgeschoten of andersom (terwijl beide met guns schieten). Is dit een bug (soort van lag) of is dit een 'feature' mbt tot time travel van de kogels??????

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137471

Juggernaut schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 09:35:
Tuurlijk gaat niet altijd goed (of misschien meestal niet :+ ), maar nooit geprobeert is altijd mis ;). Laatst zat ik op zelfde cleen sweep map en had net het kapotte huis bij brug vlag veroverd met squad, vraagt commander of squad daar wil defenden. Spawnen dan in no time allemaal mannetjes omdat het eerste spawn punt op eiland was die main MEC base aanvallen. MEC wil met alles wat rijdt richting die mainbase om die te re-capturen, maar brug is al opgeblazen en mijn squad is daar nog aan het defenden (3 man), gedurende bijna de hele map daar gelegen (en stand gehouden) en ene na andere voertuig/soldaat uitgeschakeld. Commander gaf supplies wanneer nodig en heeft andere squads op andere plekken laten aanvallen. Werkte echt super. Dan ben je alleen aan het verdedigen maar geeft wel voldoening. Jammer dat ik dit soort samenwerking/coordinatie zo weinig tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Dr Mad schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:01:
En zo zie je maar dat zelfs de 'beste' spelers misbruik maken van het systeem :X !
Gewoon zodra jij squad leader bent een slotje op het squad gooien, houdt dat squad-rapen ook meteen op!
wat is er mis mee? Op die manier bevorder je juist de samenwerking met je squad omdat je altijd bij elkaar in de beurt spawned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

rac-on schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:03:
[...]

wat is er mis mee? Op die manier bevorder je juist de samenwerking met je squad omdat je altijd bij elkaar in de beurt spawned...
Klopt, maar naar mijn idee was het systeem niet bedoeld op deze manier en is het in mijn ogen dus misbruik maken van het systeem en dus niet goed! Een 'goeie' squad-leader zorgt ervoor dat hij niet dood gaat (lees hij blijft op een afstand van het echte gevecht en zorgt er zo voor dat z'n squad members de tijd hebben om te respawnen op zijn positie).

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
@DaMorpheus > hebben ze gedacht aan het niet kunnen rechtsklikken in het stats-scherm? (TAB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:20
Guttegut... d'r is ook niet veel he wat mag? Heb je eindelijk een squad dat een beetje samen aan het werken is, is het ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
Ik hoop dat je in de nieuwe favorites browser je servers met een IP adres kan toevoegen..
Anders ben ik 2 weken bezig om mijn hele lijst toe te voegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 19:07

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

jagermeister schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 09:48:
Gisteren even bezig geweest met die editor. Ik vind hem t.o.v. Battlecraft Vietnam vrij pittig in het gebruik. Vooral omdat je nu zelf de textures op de grond moet painten. Ik worstel vooral met het verkrijgen van de juiste kleur en het juiste effect. Zijn daar een beetje goede tutorials voor of is dat puur ervaring?

[...]
De editor is wel wat pittiger dan Battlecraft. Maar ik heb een paar tutorials gelezen maar dat is alleenmaar de standaart zooi. Alleen deze vond ik wel handig :P . Ik probeer altijd maar wat (wel de level back-uppen dan! ) en als ik iets echt niet weet ga ik wat op forums kijken. Ik heb mijn eerste map al af. De optie dat je in de editor kan lopen en rijden vind ik wel fijn alleen die is soms wat buggy.

Screenie
Download :P

[ Voor 6% gewijzigd door Basti504 op 24-08-2005 11:59 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hielko schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:50:
Guttegut... d'r is ook niet veel he wat mag? Heb je eindelijk een squad dat een beetje samen aan het werken is, is het ook niet goed.
Pas maar op, zometeen heb je er nog een ban voor aan je broek wegens "Spelbederf" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Hielko schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:50:
Beetje zielig antwoord of niet Heilko??? Wat iemand anders doet moet hij weten (of het nou stats-rapen, Heli-suicides, base-rapen of wat dan ook is). Ik zeg alleen wat IK ervan vindt. Tuurlijk vind ik goed samenwerken een must en doe niets liever, maar dan liefst wel op een manier zoals het bedoeld is in het spel.

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Op servers zie je wel van die automatische berichten langskomen, helemaal op clan servers, standaard zijn deze alleen in de zelfde kleur als de UAV verzoeken e.d. kun je deze ook in een andere kleur voorbij laten komen dat ze wat meer opvallen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-06 13:26

Shuriken

Life is all about priorities

Bor de Wollef schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:33:
[...]

Ik loop helemaal niet te zeiken. Leer nou eerst eens gewoon goed lezen, no offence natuurlijk. Iemand die kritisch is word hier meteen als zeikerd bestempeld? Erg jammer hoor. Zoals ik al vaker heb gezegd: als je niet tegen de mening van een ander kunt, wat doe je dan op een forum wat bedoelt is voor discussie? Jammer dat je gelijk weer tot jou gebruikelijke niveau moet zinken.

Graag zie ik dan ook nog een normale onderbouwing waarom je het niet met mijn post eens bent. Ik vind gewoon dat ze admins strenger moeten monitoren op ranked servers. Ik zie de ranked servers dan ook als een verlengde van de "dienst" van EA.

[...]

Blijkbaar heb je niet goed gelezen. De speler in kwestie (marcel1968) doet aan statpadding en kickbanned iedereen die er wat tegen wil doen. Het is dus niet de speler die dit heeft gepost die gebanned is. Het is de admin die mensen kicked zonder reden, zich schuldig maakt aan statpadding en daarmee misbruikt maakt van zijn machtspositie als admin zijnde.

De volgende keer graag wat meer respect. De :r smilies mag je wel achterwege laten, die zijn meer op het soort replies als jij net liet zien van toepassing namelijk. Lees de warning bovenin ook nog eens.
Dat de admin aan statspadding is de conclusie van itchie. Als je als squad in BH zit dan krijg je gewoon veel punten. En degene die piloot is en daarnaast bv. medic zal de meeste krijgen.

De admin treed gewoon op tegen mensen die kennelijk niet genoeg skills hebben om een BH de normale manier neer te halen en dus kiezen voor een suicide met een heli of jet.

Admin geeft duidelijk aan dat dergelijke suicide acties niet zijn toegestaan op zijn server. Dus als mensen daar problemen mee hebben dan moeten ze lekker op een andere server gaan spelen. Dus speler word niet zonder reden gekicked. En speler was van te voren gewaarschuwd. Dus lijkt me een simpele zaak.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shuriken schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:15:
[...]

Dat de admin aan statspadding is de conclusie van itchie. Als je als squad in BH zit dan krijg je gewoon veel punten. En degene die piloot is en daarnaast bv. medic zal de meeste krijgen.

De admin treed gewoon op tegen mensen die kennelijk niet genoeg skills hebben om een BH de normale manier neer te halen en dus kiezen voor een suicide met een heli of jet.

Admin geeft duidelijk aan dat dergelijke suicide acties niet zijn toegestaan op zijn server. Dus als mensen daar problemen mee hebben dan moeten ze lekker op een andere server gaan spelen. Dus speler word niet zonder reden gekicked. En speler was van te voren gewaarschuwd. Dus lijkt me een simpele zaak.
Het gaat er juist om dat dit soort regeltjes voor een hoop mensen niet door de beugel kunnen op RANKED SERVERS. Elke admin kan wel allerlei obscure regeltjes gaan verzinnen, maar daar maak je het niet beter op. Stel je voor dat iemand per ongeluk zn vliegtuig in een ander vliegtuig parkeert (is mij wel eens gebeurt, ik kan niet echt vliegen), verdient hij dan gelijk een ban? Ik dacht het toch even niet. What's next? Mensen die artillery strikes op uncappable flags gaan gooien bannen? Bans uitdelen voor het slopen van de artillery punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 19936 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:24:
[...]

Het gaat er juist om dat dit soort regeltjes voor een hoop mensen niet door de beugel kunnen op RANKED SERVERS. Elke admin kan wel allerlei obscure regeltjes gaan verzinnen, maar daar maak je het niet beter op. Stel je voor dat iemand per ongeluk zn vliegtuig in een ander vliegtuig parkeert (is mij wel eens gebeurt, ik kan niet echt vliegen), verdient hij dan gelijk een ban? Ik dacht het toch even niet. What's next? Mensen die artillery strikes op uncappable flags gaan gooien bannen? Bans uitdelen voor het slopen van de artillery punten?
:|

Je kan het ook overdrijven. Tuurlijk krijg je geen ban omdat je je vliegtuig in iemand anders parkeert. Als het meezit krijg je een kill, als het tegenzit een teamkill. Maar als het op een gegeven moment opvalt dat je op 18 deaths staat, 0 kills en -4 qua team-score, dan gaat er bij mij als admin wel een lampje branden en kijk ik hoe dat komt. Maar om nou meteen uit te gaan van een ban: overdreven.

En ik zie niet helemaal waarom je het slopen van artillery aanhaalt; zolang je het niet bij je eigen team doet en gaat repairen (dus point-farming), is het toch alleen maar positief voor de snelheid waarmee jouw team de map kan overnemen? 8)7

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:32:
[...]

:|

Je kan het ook overdrijven. Tuurlijk krijg je geen ban omdat je je vliegtuig in iemand anders parkeert. Als het meezit krijg je een kill, als het tegenzit een teamkill. Maar als het op een gegeven moment opvalt dat je op 18 deaths staat, 0 kills en -4 qua team-score, dan gaat er bij mij als admin wel een lampje branden en kijk ik hoe dat komt. Maar om nou meteen uit te gaan van een ban: overdreven.
In het geval van een suicide op een BH zou je wel degelijk punten krijgen. Verder kan het zo zijn dat het gewoon een slechte speler is die niet weet wat hij moet doen. Om dan nou gelijk op te treden als admin zou ik wat overdreven vinden.
En ik zie niet helemaal waarom je het slopen van artillery aanhaalt; zolang je het niet bij je eigen team doet en gaat repairen (dus point-farming), is het toch alleen maar positief voor de snelheid waarmee jouw team de map kan overnemen? 8)7
Het waren maar wat (extreme) voorbeelden, ik kan me wel voorstellen dat het spammen van artillery op een uncappable basis als "onsportief" kan worden ervaren, maar het hoort toch gewoon bij het spelletje vind ik. Het was meer om aan te geven dat als admins maar wat regeltjes gaan verzinnen, het hek toch van de dam is.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 19936 op 24-08-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 21:36

ReLight

echo("What Now ? !")

Anoniem: 116693 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:46:
Is er ook een goed 3rd party programma los van gamespy waarmee je ook servers van BF2 kunt browsen en ook daadwerkelijk kunt joinen? (want AsE werkt niet echt met BF2...)

(en nog belangrijker, waarmee je favorites op kunt bouwen)
ASE doet alles wat jij wilt, en goed ook.

Als je tegen een te grote server lijst aanloopt waardoor je dus een Zyxel modem reset veroorzaakt dan kan je de Country filter gebruiken in ASE.
Zo kan je bv enkel de NL en BE servers laten zien.
Werkt super.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Blacksnak schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:49:
@DaMorpheus > hebben ze gedacht aan het niet kunnen rechtsklikken in het stats-scherm? (TAB)
Geen idee :)
Anoniem: 152481 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 06:55:
[...]
Edit: effe vraagje.
Gebruiken 4 servers van 16 players eigenlijk net zoveel bandbreedte als 1 server van 64 players?
Als dat zo is, waarom zijn er dan zo verrekte weinig 16 player servers?
Iets minder.
De reden is dat 16 player servers verreweg niet zo populair zijn als 64 slot servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Basti504 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:56:
[...]

De editor is wel wat pittiger dan Battlecraft. Maar ik heb een paar tutorials gelezen maar dat is alleenmaar de standaart zooi. Alleen deze vond ik wel handig :P . Ik probeer altijd maar wat (wel de level back-uppen dan! ) en als ik iets echt niet weet ga ik wat op forums kijken. Ik heb mijn eerste map al af. De optie dat je in de editor kan lopen en rijden vind ik wel fijn alleen die is soms wat buggy.

Screenie
Download :P
Bedankt voor het linkje. Ik vroeg me al af hoe je 'color' in combinatie met die textures moet gebruiken. Nu is het alweer iets duidelijker. Blijft toch lastig om een goede kleur te krijgen vrees ik. Heb de standaard Gulf_of_Oman map al eens geopend in de editor om te kijken hoe het daar gedaan is. Helaas zijn de layers leeg, dus kun je niet achter halen hoe dit door DICE/Trauma Studios is gedaan.

Maar goed... ik ga mij de komende tijd weer ff lekker bezig houden met het bouwen van een leuke map. Ik hoop iig dat ie beter gespeeld gaat worden als de map die ik destijds voor BF:Vietnam gebouwd heb (Battle of Dong Ap Bia en Battle of Dong Ap Bia day 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

rac-on schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:03:
[...]

Wat ik er irritant aan vind is dat je zonder dat je t doorhebt vaak ineens squadleader bent.
Voor de squad is het denk ik beter als je eenmaal een goede squadleader hebt dat deze "op zijn post" blijft.

Maar bij een goede evenwichtige squad kan het wel een handig trucje zijn.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Meteen bannen is inderdaad niet ok, maar zover ik uit de posts hierover kan opmaken is Itchie meerdere malen gewaarschuwd voordat hij gebanned werd.
En zoals al eerder gezegd, als je de regels niet goed vind kan je het best een andere server opzoeken.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-06 13:26

Shuriken

Life is all about priorities

[...]

Kijk mensen krijgen op marcel zijn server ook niet gelijk een ban. Een ongeluk kan gebeuren. Maar als mensen structureel zn jet in een helicopter parkeert is het een ander verhaal.

EA stelt geen duidelijke regels aan een RANKED server. Dus het staat een admin vrij regels voor zijn server te maken. Dat mag ook wel als je 80 euro in de maand ervoor betaalt.

De regels staan bij marcel netjes op de website. Dus ze zijn na te lezen. Het is niet zo dat de admins daar lukraak wat regels verzinnen zoals het hun uit komt.

Dus als een speler zich niet kan vinden in de regels moet hij niet op de server gaan spelen. Dan kan ie misschien beter een ranked server zoeken waarvan de admin nooit zich online vertoont. Weet ie tenminste zeker dat ie van alles kan uitspoken.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
omfg :P stomme connection problems, echt NET op het moment dat je een headshot wilt doen :(

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/OMFG_NEE_NIET_NU.JPG

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68159

Shuriken schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:15:
[...]

Nou ik denk dat de admin in dat geval zelf niet genoeg skills heeft om de blackhawk in de lucht te houden om puntjes te verzamelen dat hij maar dit soort regels bedenkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 68159 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:19:
[...]

Nou ik denk dat de admin in dat geval zelf niet genoeg skills heeft om de blackhawk in de lucht te houden om puntjes te verzamelen dat hij maar dit soort regels bedenkt
Denk ik ook, die admin kan niet eens z'n heli in de lucht houden als een andere heli er tegenaan botst :D :'( :D Wat een n00b 8)7

Het lijkt er toch echt meer op dat jij, of andere mensen uit het MEC team niet genoeg skills hebben om die BH kapot te krijgen en daarom op zo'n manier het moeten doen.

[ Voor 20% gewijzigd door fsfikke op 24-08-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 09:20

BEVEL

s9.BeVeL

Anoniem: 19936 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 09:57:
[...]

Leuk om te weten dat EA hun rankingsysteem zo te grabbel wil gooien. Opvallend is dat er hier niets gezegd wordt over de status (ranked/ unranked) van een gehuurde server.
oh geweldig..
zullen we een server huren en dan gaan pointfarmen?
8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Gister was trouwens ook wel lache; ik zat dus bij elektric in de squad, en we waren USMC en de map mashuur city oid (met die BH dus). Dus wij staan te wachten tot die BH spawned...hij spawned...iedereeen dr in...elektric achter de knuppel...opstijgen....vliegt ie hem recht in een berg :X :9
Dus iedereen "n00b !!" enzo :P Hij zei dat het lag was, hoewel ie een ping van 30 had (oid), maar ja zou kunnen of course :)
Was iig wel lache al die reacties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

BEVEL schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:24:
[...]

oh geweldig..
zullen we een server huren en dan gaan pointfarmen?
8)7 8)7
Wat wil je dan? Een admin die een admin in de gaten houdt? En wie controleert die admin dan weer? Een admin die een admin die een admin die een admin die een admin in de gaten houdt? En daar nog superadmin boven? 7(8)7
FireFoz schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:31:
Gister was trouwens ook wel lache; ik zat dus bij elektric in de squad, en we waren USMC en de map mashuur city oid (met die BH dus). Dus wij staan te wachten tot die BH spawned...hij spawned...iedereeen dr in...elektric achter de knuppel...opstijgen....vliegt ie hem recht in een berg :X :9
Dus iedereen "n00b !!" enzo :P Hij zei dat het lag was, hoewel ie een ping van 30 had (oid), maar ja zou kunnen of course :)
Was iig wel lache al die reacties :P
Dat was ook wel heel erg ja :X
Had ie maar 4 punten aan het einde van de ronde :P

[ Voor 45% gewijzigd door Stewie! op 24-08-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
The Widow Maker schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:15:
omfg :P stomme connection problems, echt NET op het moment dat je een headshot wilt doen :(

[afbeelding]
:)
Heb ook al een paar keer zoiets meegemaakt...Wou bijna mijn puter 4 hoog naar beneden donderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

DaMorpheus schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:33:
[...]

Wat wil je dan? Een admin die een admin in de gaten houdt? En wie controleert die admin dan weer? Een admin die een admin die een admin die een admin die een admin in de gaten houdt? En daar nog superadmin boven? 7(8)7 [...] .
Nee hoor...
ik (en meerderen met mij) zeg gewoon dat EA een standaard ruleset moet maken voor de RANKED servers.
Wil je wat anders... ga je gang.. maar dan niet ranked.
Krijg je voortaan ook geen gezeur over dat pointfarmen, BH te sterk etc etc.
Of wilde jij nog 10 pagina's vullen daarmee?

[ Voor 3% gewijzigd door BEVEL op 24-08-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
[...]

Wat wil je dan? Een admin die een admin in de gaten houdt? En wie controleert die admin dan weer? Een admin die een admin die een admin die een admin die een admin in de gaten houdt? En daar nog superadmin boven?
ik heb al aangegeven wat er een oplossing voor zou zijn dus het is een beetje een flauwe reactie van je. Punt is wel dat EA blijkbaar ranked server niet wil reguleren en op deze manier een 'gat' in het stats systeem bewust open laat staan. Hun keuze, ik vind het jammer van je...

Even iets over BH & suicide runs. Ik heb een paar keer met Elektric gevolgen en hij ontweek de Mec chopper een paar keer perfect. Kwestie van een piloot hebben die om zich heen kijkt en de skill heeft om de BH dusdanig onder controle te hebben dat je kan uitwijken.
Dus niet de hele tijd afgeven op de skills van MEC, kijk eens naar de skills van je piloot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

fsfikke schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:24:
[...]

Denk ik ook, die admin kan niet eens z'n heli in de lucht houden als een andere heli er tegenaan botst :D :'( :D Wat een n00b 8)7

Het lijkt er toch echt meer op dat jij, of andere mensen uit het MEC team niet genoeg skills hebben om die BH kapot te krijgen en daarom op zo'n manier het moeten doen.
En gelijk heeft het MEC team. Als er niet samengewerkt kan worden met zelfs maar 2 AT's om m uit de lucht te krijgen, dan maar zo. Nood breekt wet. Noob breekt wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
sjah... ik vergelijk het aanpassen van de regels nog steeds met eigenaar van een voetbalstadion die besluit dat de tegenstanders in een wk wedstrijd de bal alleen maar achteruit mogen spelen. Kun je ook fluiten naar je puntjes.

EA moet gewoon de regels voor alle ranked servers hetzelfde houden en iedere server die daar bij voldoende bewijs dat het niet zo is op unranked zetten.

Maar bij EA is het vooral 'we hebben je geld al! Laat ons met rust!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Kan iemand mij uitleggen waarom er van mij niks bijgehouden wordt? Ik heb nu een paar keer online gespeeld, de nodige tegenstanders neergeknald en natuurlijk zelf veel lood gevangen, maar bij statistieken staat alles nog op 0, en ook de voortgang is er niet. Zo kan ik nooit wapens unlocken.. :'(

Ik speel op klassementsservers.. (tenminste er staat een kruisje in het vakje voor klassement :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Getah schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:48:
Kan iemand mij uitleggen waarom er van mij niks bijgehouden wordt? Ik heb nu een paar keer online gespeeld, de nodige tegenstanders neergeknald en natuurlijk zelf veel lood gevangen, maar bij statistieken staat alles nog op 0, en ook de voortgang is er niet. Zo kan ik nooit wapens unlocken.. :'(

Ik speel op klassementsservers.. (tenminste er staat een kruisje in het vakje voor klassement :P )
het kan effe duren voordat de server waar je op speelt de stats uploaden naar EA (of hoe dat ook werkt)
Kortom.. tjeck morgen weer je stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Maar ik had gister gespeeld, vandaag nog niet, wou net beginnen maar zag dus dat m'n stats er niet waren... en ik speelde op de EA official server (of iets dergelijks)

[ Voor 25% gewijzigd door Getah op 24-08-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Getah schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:48:

:O

Heb eens geduld en lees het topic! Bijwerken kan een tijdje duren..

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Getah schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:56:
Maar ik had gister gespeeld, vandaag nog niet, wou net beginnen maar zag dus dat m'n stats er niet waren...
welk deel van "het kan wel 24 uur duren voordat je stats zijn geupdate" heb je moeite mee? Ik zou gewoon morgen nog eens kijken, wellicht dat het dan welk goed staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:42
Getah schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:56:
Maar ik had gister gespeeld, vandaag nog niet, wou net beginnen maar zag dus dat m'n stats er niet waren... en ik speelde op de EA official server (of iets dergelijks)
Als je op http://bf2s.com/ je naam invult dan zie je dit staan:

Next BF2s Update You are not in the Queue.

Of er staat bij binnen hoeveel dagen je ongeveer een update kan verwachten.

[ Voor 3% gewijzigd door rvrbtcpt op 24-08-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Frijns.Net schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:00:
[...]

Als je op http://bf2s.com/ je naam invult dan zie je dit staan:

Next BF2s Update You are not in the Queue.

Of er staat bij binnen hoeveel dagen je ongeveer een update kan verwachten.
Buiten het feit dat bf2s.com niet al te snel is; mijn stats daar lopen ook nog weken achter.

Probeer eens www.battlefield2.nl en daar je stats opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Wat wil je dan? Een admin die een admin in de gaten houdt? En wie controleert die admin dan weer? Een admin die een admin die een admin die een admin die een admin in de gaten houdt? En daar nog superadmin boven? 7(8)7
Lezen is niet eenvoudig blijkbaar, of lees je gewoon over de mensen die schreeuwen LAAT EA STANDAARD REGELTJES MAKEN heen?

Er zou toch niets mis zijn met een standaard ruleset? Het spel zou hier best bij gebaat zijn als iedereen gewoon rustig kon spelen i.p.v. op te moeten letten of ze niet per ongeluk de plaatselijke regels overtreden. Ik snap dat dat niet ten goede komt voor jullie verhuur, want geen hond wil natuurlijk een Ranked server als hij er toch niets mee mag doen wat buiten de regels is. Maar goed, dat kan niemand je blijkbaar aan je verstand timmeren, want jij en je elite ploegje van "Gamehosters" willen gewoon zoveel mogelijk servers verhuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Gister zat ik een ronde. de ronde was over en de stats waren ge-update (op I3d iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

Juggernaut schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:42:
sjah... ik vergelijk het aanpassen van de regels nog steeds met eigenaar van een voetbalstadion die besluit dat de tegenstanders in een wk wedstrijd de bal alleen maar achteruit mogen spelen. Kun je ook fluiten naar je puntjes.

EA moet gewoon de regels voor alle ranked servers hetzelfde houden en iedere server die daar bij voldoende bewijs dat het niet zo is op unranked zetten.

Maar bij EA is het vooral 'we hebben je geld al! Laat ons met rust!'
Je slaat de spijker op z'n kop. Het heeft gewoon met geld te maken.

Er is wel eens vaker het voorbeeld aangehaald van America's Army en waarbij officiele servers gewoon afgepakt worden. Het zal het Amerikaanse leger, plat gezegd, worst wezen of dat iemands betalende klanten zijn. Zij eisen dat wanneer je als bedrijf een officiele honor server aanbiedt, je aan de regels houdt die zij opgesteld hebben, met als doel dat alle honor servers gelijkwaardig en fair zijn.

"If the server operator or administrator is found to be cheating the system to where he or his clan, squads, guild mates, etc. are seen as trying to rig the honor system to their advantage, that server owner will be banned from our systems along with any of the players shown to be guilty of such acts. The ban may extend to their accounts being banned from the game. In the event this happens( cheating), no refunds will be granted for any reason."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 12:09

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 19936 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:05:
[...]

...
Maar goed, dat kan niemand je blijkbaar aan je verstand timmeren, want jij en je elite ploegje van "Gamehosters" willen gewoon zoveel mogelijk servers verhuren.
Er is niks mis met de gamehosters... die willen gewoon poen verdienen en dat is hun goed recht. Niks mis mee! De gamehosters staan ook buiten de hele discussie eigenlijk. Het gaat om de admins van een server, de spelers en EA. Het probleem met een aantal admins is dat ze regels verzinnen en toepassen die voor hun het voordeligst zijn. Dat trekt dingen scheef. De afgelopen pagina's is het 'niet met de heli in een BH vliegen' als voorbeeld gebruikt maar het is natuurlijk breder! Ik heb ook al wat kleine discussies gezien over het wel of niet mogen killen bij de laatste neembare vlag van de tegenpartij zonder zelf bezig te zijn de vlag te pakken. Sommige servers hebben deze regel(bizar imho) maar ze vergeten wel dat het niet om de vlaggen draait, maar om de tickets! Als die bij de tegenstander op zijn, is het potje gewonnen. En tickets verminderen bij de vijand doe je oa door ze veelvuldig te killen!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:36

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jagermeister schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:43:
[...]

Bedankt voor het linkje. Ik vroeg me al af hoe je 'color' in combinatie met die textures moet gebruiken. Nu is het alweer iets duidelijker. Blijft toch lastig om een goede kleur te krijgen vrees ik. Heb de standaard Gulf_of_Oman map al eens geopend in de editor om te kijken hoe het daar gedaan is. Helaas zijn de layers leeg, dus kun je niet achter halen hoe dit door DICE/Trauma Studios is gedaan.

Maar goed... ik ga mij de komende tijd weer ff lekker bezig houden met het bouwen van een leuke map. Ik hoop iig dat ie beter gespeeld gaat worden als de map die ik destijds voor BF:Vietnam gebouwd heb (Battle of Dong Ap Bia en Battle of Dong Ap Bia day 2)
Met kop en schouders, ver boven de rest van de andere custom made maps die ik gezien heb,het zijn juist die details die het er profesioneel laten uitzien.. (belichting, shadows, en hoe gedetailleerd de tructuren van de textures zijn... )

Ben erg benieuwd naar je nieuwe creatie... _/-\o_
We speelden de map weleens op de OPA server van uni twente, maar we hebben nu een eigen -x-[SswL]-x- ranked server, waarop we je map (dan maar ff unranked) wel eens op kunnen testen...

[ Voor 4% gewijzigd door SAiN ONeZ op 24-08-2005 14:36 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

beany schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:18:
[...]*KNIP Ik heb ook al wat kleine discussies gezien over het wel of niet mogen killen bij de laatste neembare vlag van de tegenpartij zonder zelf bezig te zijn de vlag te pakken. Sommige servers hebben deze regel(bizar imho) maar ze vergeten wel dat het niet om de vlaggen draait, maar om de tickets! Als die bij de tegenstander op zijn, is het potje gewonnen. En tickets verminderen bij de vijand doe je oa door ze veelvuldig te killen!
Misschien dat ik niet goed lees of verkeerd typ: voor wat betreft de i3d-servers die ik beheer wordt campen/rapen op spawnpoints met een vlag die je kan overnemen niet bestraft. Maar als je bijvoorbeeld als Amerikaan op Sharqii Peninsula direct na het starten van een ronde met een tank naar 1 van de 3 MEC-bases zonder overneembare vlag rijdt en daar 50 kills wil regelen: dan heb je een probleem. Dat wordt op veel servers en dus niet alleen bij i3d niet gewaardeerd. Niet door de admins, niet door de MEC's en in veel gevallen niet door je eigen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

MAX3400 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:22:
[...]

Misschien dat ik niet goed lees of verkeerd typ: voor wat betreft de i3d-servers die ik beheer wordt campen/rapen op spawnpoints met een vlag die je kan overnemen niet bestraft. Maar als je bijvoorbeeld als Amerikaan op Sharqii Peninsula direct na het starten van een ronde met een tank naar 1 van de 3 MEC-bases zonder overneembare vlag rijdt en daar 50 kills wil regelen: dan heb je een probleem. Dat wordt op veel servers en dus niet alleen bij i3d niet gewaardeerd. Niet door de admins, niet door de MEC's en in veel gevallen niet door je eigen team.
Als een team zich zovaak laat killen door 1 tank dan verdienen ze dat ook. Hoe moeilijk is het nou om als anti-tank te spawnen en een schot af te lossen voor de tankloop op je richt? Helemaal als meerdere mensen het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 41239 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:24:
[...]

Als een team zich zovaak laat killen door 1 tank dan verdienen ze dat ook. Hoe moeilijk is het nou om als anti-tank te spawnen en een schot af te lossen voor de tankloop op je richt? Helemaal als meerdere mensen het doen.
Zoek het uit. Sharqii is niet de map waar je aan het begin (zoals ik dit nu al 3x zeg, lezen wordt op prijs gesteld!) niet als AT'er spawnt maar als Assault of SpecOps gezien de algemene strategie om op deze map een vlag te veroveren.

En ook eerder gaf ik aan dat er dus zelfs momenten zijn dat er meer Amerikanen op de MEC-bases zijn dan dat ze in de stad vlaggen overpakken of verdedigen. Of vind jij het leuker om als slachtvlees te dienen dan dat je minstens een paar stappen kan zetten in een spel van €50.- (you're welcome to be the number 1 victim)?

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 24-08-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:18:
[...]

Er is niks mis met de gamehosters... die willen gewoon poen verdienen en dat is hun goed recht. Niks mis mee! De gamehosters staan ook buiten de hele discussie eigenlijk. Het gaat om de admins van een server, de spelers en EA. Het probleem met een aantal admins is dat ze regels verzinnen en toepassen die voor hun het voordeligst zijn. Dat trekt dingen scheef. De afgelopen pagina's is het 'niet met de heli in een BH vliegen' als voorbeeld gebruikt maar het is natuurlijk breder! Ik heb ook al wat kleine discussies gezien over het wel of niet mogen killen bij de laatste neembare vlag van de tegenpartij zonder zelf bezig te zijn de vlag te pakken. Sommige servers hebben deze regel(bizar imho) maar ze vergeten wel dat het niet om de vlaggen draait, maar om de tickets! Als die bij de tegenstander op zijn, is het potje gewonnen. En tickets verminderen bij de vijand doe je oa door ze veelvuldig te killen!
Ik ben het roerend met je eens, alleen wat meer actie van EA zou op z'n plaats zijn. Anders is iedereen dit spel over een maandje of wat weer vergeten omdat de stats er toch niet toe doen. En juist dat voegt behoorlijk wat toe aan het spel voor veel mensen, en het is jammer dat EA dit zomaar zou willen afdoen als niet belangrijk.
[...]

Weer zoiets...als je daar niet tegen kunt, genoeg dingen die je ertegen kunt doen. Maar natuurlijk moet het weer met regeltjes opgelost worden. En als je er iets over zegt dat dit er OOK bijhoort, is iedereen verontwaardigd, terwijl de mensen die de BH overpowered vinden te horen krijgen dat ze maar een andere server moeten zoeken, of tactieken moeten gebruiken om de BH neer te halen. Dat geldt hier net zo goed.

Als dit soort trends zich doorzetten krijgen we nog dat mensen de unlockable wapens gaan dichtzetten omdat ze het een oneerlijk voordeel noemen (ik noem maar iets als voorbeeld), of alleen de sniper rifle, omdat alleen skilloze types het gebruiken (zie elke CS thread ooit over de AWP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

[...]

lol... ik had het niet over i3d servers :) Ik heb het bij 2 buitenlandse servers gezien... weet niet eens meer welke...

Ik ben erg tevreden over de i3d servers... speel er zeer regelmatig! ( op #2 ). Maar ondanks dat ik tegen het killen ben bij een vlag die niet overneembaar is, is het discutabel natuurlijk. Lees maar wat CREAM schrijft :) Als het niet de bedoeling was van DICE dat je op die plekken niet kan killen dan had DICE er wel wat moois op gevonden. Het is overigens ook raar dat met een vliegtuig bommen op een niet overneembare vlag gooien 'not done' is maar artillery mag wel :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

sain onez schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:20:
[...]

Met kop en schouders, ver boven de rest van de andere custom made maps die ik gezien heb, zijn juist die details die het er profesioneel laten uitzien..

Ben erg benieuwd naar je nieuwe creatie... _/-\o_
We speelden de map weleens op de OPA server van uni twente, maar we hebben nu een eigen -x-[SswL]-x- ranked server, waarop we je map (dan maar ff unranked) wel eens op kunnen testen...
Bedankt voor het compliment. Het heeft me destijds ook wel een week of 2 a 3, dag-in-dag-uit, werk gekost (was toen ff een korte periode Koos Werkeloos :o ).

Ik ga wederom mijn best doen, maar ik heb veel minder tijd dan toen. Toch heb ik al een leuk idee in mijn hoofd en begin ik de editor flink door te krijgen. Dus wie weet binnenkort de eerste screens of zelfs Alphaversie online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Anoniem: 41239 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:24:
[...]

Het is gewoon zielig dat je als naar zo'n basis rijdt!
Ik bedoel, wat voor een TEAMwork ben je dan aan het doen..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

dCY schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:35:
[...]
Ik bedoel, wat voor een TEAMwork ben je dan aan het doen..??
Ligt er aan, of je een gunner bij je hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

beany schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:31:
[...]

lol... ik had het niet over i3d servers :) Ik heb het bij 2 buitenlandse servers gezien... weet niet eens meer welke...

Ik ben erg tevreden over de i3d servers... speel er zeer regelmatig! ( op #2 ). Maar ondanks dat ik tegen het killen ben bij een vlag die niet overneembaar is, is het discutabel natuurlijk. Lees maar wat CREAM schrijft :) Als het niet de bedoeling was van DICE dat je op die plekken niet kan killen dan had DICE er wel wat moois op gevonden. Het is overigens ook raar dat met een vliegtuig bommen op een niet overneembare vlag gooien 'not done' is maar artillery mag wel :?
Het gaat hier ook niet zozeer om i3d, ondanks dat er veel gal over die servers wordt gespuwd op GoT.

Ik ga het verhaal omdraaien, misschien dat we dan eindelijk van die eindeloze discussies afkomen:

Stats; iedereen speelt mee om stats te verzamelen! Stoer, badges, ribbons, nieuwe wapens en op sommige momenten opscheppen hoe goed je wel niet bent. Realiseer je je wel dat je die stats kan opkrikken door niet alleen maar mensen af te schieten die als een stel Lemmings met zijn 20-en tegelijk op 1 plek verschijnen?

Of is het tegenwoordig nog 1337-er om geen badges en ribbons te halen maar zoveel mogelijk voor de rest van de spelers de sfeer te bederven door elke vorm van tegenstand in de kiem te smoren zodat jij in je eentje 80miljoen punten per ronde krijgt en de rest niks?

Want uiteindelijk heb je 2 mogelijkheden omtrent het admin-geneuzel hierzo: of er wordt een server beheerd waar je graag & vaak speelt en waar de admins goed optreden tegen gescheld, point-farming en overige ergernissen of je speelt constant op servers waar het F-word constant wordt gebruikt, je hele familie voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt en je je totaal niet vermaakt omdat een of andere wall-hacker als een geile **** achter je kont aanloopt met zijn shotgun.

Succes ermee; stuur allemaal EA maar een mailtje met wat je het beste uitkomt ofzo. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:28:
[...]

Zoek het uit. Sharqii is niet de map waar je aan het begin (zoals ik dit nu al 3x zeg, lezen wordt op prijs gesteld!) niet als AT'er spawnt maar als Assault of SpecOps gezien de algemene strategie om op deze map een vlag te veroveren.

En ook eerder gaf ik aan dat er dus zelfs momenten zijn dat er meer Amerikanen op de MEC-bases zijn dan dat ze in de stad vlaggen overpakken of verdedigen. Of vind jij het leuker om als slachtvlees te dienen dan dat je minstens een paar stappen kan zetten in een spel van €50.- (you're welcome to be the number 1 victim)?
jezus, dan pas je je strategie toch aan (anticiperen heet dat!) en spawn je een keer wel als AT. Wat jij zegt is ongeveer dit "er zijn te weinig AT mannetjes, dus je mag de tank niet gebruiken". Dan ben je imho de rollen aan het omkeren. Als je weet dat je overreden gaat worden door een tank en dat wil je niet, dan moet je de AT kit kiezen. Samenwerken heet dat, en dat is precies hetzelfde argument dat gehanteerd wordt mbt de BH: je kan er wel wat tegen doen, moet je maar slim spelen.

als je een strategie hebt die als gevolg heeft dat je team in de eerste minuut wordt uitgeroeid, is het gewoon een kut strategie

[ Voor 7% gewijzigd door Rac-On op 24-08-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
MAX3400 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:38:
[...]

Het gaat hier ook niet zozeer om i3d, ondanks dat er veel gal over die servers wordt gespuwd op GoT.

Ik ga het verhaal omdraaien, misschien dat we dan eindelijk van die eindeloze discussies afkomen:

Stats; iedereen speelt mee om stats te verzamelen! Stoer, badges, ribbons, nieuwe wapens en op sommige momenten opscheppen hoe goed je wel niet bent. Realiseer je je wel dat je die stats kan opkrikken door niet alleen maar mensen af te schieten die als een stel Lemmings met zijn 20-en tegelijk op 1 plek verschijnen?

Of is het tegenwoordig nog 1337-er om geen badges en ribbons te halen maar zoveel mogelijk voor de rest van de spelers de sfeer te bederven door elke vorm van tegenstand in de kiem te smoren zodat jij in je eentje 80miljoen punten per ronde krijgt en de rest niks?

Want uiteindelijk heb je 2 mogelijkheden omtrent het admin-geneuzel hierzo: of er wordt een server beheerd waar je graag & vaak speelt en waar de admins goed optreden tegen gescheld, point-farming en overige ergernissen of je speelt constant op servers waar het F-word constant wordt gebruikt, je hele familie voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt en je je totaal niet vermaakt omdat een of andere wall-hacker als een geile **** achter je kont aanloopt met zijn shotgun.

Succes ermee; stuur allemaal EA maar een mailtje met wat je het beste uitkomt ofzo. |:(
ik vind het een geweldig spel en het is je game experience die mag changen during game play die bij jou ver$^%t is. ik vind het een geweldig spel

ooh. en ik ga nu battlefield 2 spelen

geweldig spel

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

rac-on schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:40:
[...]

jezus, dan pas je je strategie toch aan (anticiperen heet dat!) en spawn je een keer wel als AT. Wat jij zegt is ongeveer dit "er zijn te weinig AT mannetjes, dus je mag de tank niet gebruiken". Dan ben je imho de rollen aan het omkeren. Als je weet dat je overreden gaat worden door een tank en dat wil je niet, dan moet je de AT kit kiezen. Samenwerken heet dat, en dat is precies hetzelfde argument dat gehanteerd wordt mbt de BH: je kan er wel wat tegen doen, moet je maar slim spelen.
Leg uit: hoe ga je samenwerken als je basis wordt belegerd door 2 tanks, 3 Humvee's en een Super-Cobra en dat allemaal op momenten dat als je spawnt dat je tegenstander je al kan bescshieten maar jij nog 1 of 2 seconden niet kan bewegen?

Lees ook mijn stukje hierboven even en mail EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:43:
[...]

Leg uit: hoe ga je samenwerken als je basis wordt belegerd door 2 tanks, 3 Humvee's en een Super-Cobra en dat allemaal op momenten dat als je spawnt dat je tegenstander je al kan bescshieten maar jij nog 1 of 2 seconden niet kan bewegen?

je spawnt als mec in het begin gewoon gelijk als AT of als engineer en je legt die weg vol mijnen cq je blaast die bad-ass-mother-fuckers naar het hiernamaals...
of je spawnt op een andere basis
en ik geloof dat er ook nog wat TOW's in dat leven staan bij de mec basissen (in ieder geval die midden links wel)

En zoals Morpheus al aangeeft: EA heeft laten weten dat ze admins op ranked servers geen regels gaan opleggen.. naja, ik vind het erg jammer dat EA daar voor kiest..

[ Voor 29% gewijzigd door Rac-On op 24-08-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:43:
[...]

Op een van de andere bases spawnen en vlaggen gaan overnemen zodat ze wel uit de basis MOETEN? Of als ze inzien dat ze zo niet echt puntjes binnenkrijgen waardoor ze vanzelf weggaan? Als commander wat arti op hun dak gooien?

Sowieso lijkt me dit wel erg onwaarschijnlijk. Als je dit laat gebeuren ben je wel erg als een kip zonder kop bezig en kan maar beter z.s.m. de volgende ronde beginnen.

En naar EA mailen hoef ik niet te doen, je voorbeelden zijn wat extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Haha ja das zwaar fucked up. Ik ken het. Enigste is dan hopen dat een squadmember of jijzelf uit kan breken met en snelle jeep ofzo en dan bij je squad spawnen. Kan ook zijn Willempie dat dat je enigste basis nog is he. Gewoon totaal omsingeld dus.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 24-08-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

MAX3400 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:38:
[...]

Vergeet je niet dat we hier virtueel oorlogje spelen? Het gaat er toch om om de tegenstand in de kiem te smoren? Ik heb pas echt voldoening als het team waar ik in zit gewonnen heeft! Het is een SPEL, en bij een spel gaat het om het winnen! Jammer voor de geen die verloren hebben, maar dat is dan hun probleem. Moeten ze de volgende ronde maar beter hun best doen... Ik ben zeker niet van plan om het rustiger aan te doen om de vijand een kans te geven... als ik ze onder voet kan lopen, dan zal ik dat zeker niet nalaten!

Jep, tegen gescheld, point farming en andere ergernissen! Top! Ben erg blij dat er admins zijn, en ik waardeer ze ook! Totdat ze gaan roepen 'Hey, ik zat in een BH... en jij haalde mij uit de lucht door met een heli tegen mij aan te vliegen... wil je dat niet meer doen, want anders krijg je een ban!'. Nee, ik zeg niet dat dit op jouw server gebeurt... even in het algemeen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik heb nu een dagje BF2 erop staan en moet zeggen is een schitterend spel wat er ook nog eens gelikt uit ziet.
aangezien ik de hele battlefieldreeks al in mijn bezit heb was het voor dit spel reden genoeg om een andere videokaart te kopen welke dit spel ondersteund.

Nu zit ik even met het volgende probleem.
Zoals in BF1942 en BFV speelde ik veel als piloot en ben behoorlijk gedreven in het vliegen met een helicopter.
Nu gebruikte ik voor het vliegen van de helicopter altijd mijn joypad een Thrustmaster dual firestorm en had ik de bewegingen als volgt ingedeeld.
De linkerjoystick gebruikte ik voor sturen naar links en rechts en mede voor het naar voor en naar achter bewegen van de neus.
De linker joypad (naast de stick)voor het draaien.
en de 4 knoppen voor stijgen landen en schieten.

Nu krijg ik mijn linker joystick niet in de setting veranderd dat ik er zowel mee kan sturen als vooruit achteruit bewegen waardoor ik de 2e joystick ook van een functie moet voorzien.
het configuratiegedeeltje van BF2 meldt mij dan dat de betreffende assen al in gebruik zijn terwijl dit op de oudere versies wel goed werkte.
Heeft iemand mischien een oplossing voor dit probleem gevonden?

Heb BF2 al geupdate en de originele drivers van de thrustmaster geinstalleerd.
bij andere games werkt deze functie dus weer wel.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:20
Ik heb het ook nog NOOIT gezien dat USMC bij Sharqi echt gaat baserapen bij een MEC basis die je niet kan innemen. Basis nummer 1 met de heli is zo ver weg dat er waarschijnlijk niemand meer is als jij eindelijk komt aanrijden met je tank. In basis nummer 2 kom je een MEC tank tegen als USMC en dan is de kans dat je uberhaupt een kill maakt niet bijster groot. Bij basis nummer 3 moet je ook een flink stuk rijden en kom je ook nog een apc tegen, dus dat is ook niet direct een groot succes lijkt me....

Maarja, dat baserapen verhaal vind ik zowieso al in bijna alle gevallen onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 19936 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:05:
[...]

Lezen is niet eenvoudig blijkbaar, of lees je gewoon over de mensen die schreeuwen LAAT EA STANDAARD REGELTJES MAKEN heen?

Er zou toch niets mis zijn met een standaard ruleset? Het spel zou hier best bij gebaat zijn als iedereen gewoon rustig kon spelen i.p.v. op te moeten letten of ze niet per ongeluk de plaatselijke regels overtreden. Ik snap dat dat niet ten goede komt voor jullie verhuur, want geen hond wil natuurlijk een Ranked server als hij er toch niets mee mag doen wat buiten de regels is. Maar goed, dat kan niemand je blijkbaar aan je verstand timmeren, want jij en je elite ploegje van "Gamehosters" willen gewoon zoveel mogelijk servers verhuren.
Ik heb de afgelopen paar dagen een paar keer gespeeld op zo'n pistol/knife only server, ik vind af en toe een paar rondes op zo'n server een hele leuke afwisseling. Met standaard rules zou zo iets dus niet meer mogen op een ranked server.

En het is imho nog niet zo dat je op elke server waar je komt na een tijdje gekicked wordt door een boze admin, dit is mij misschien een keertje gebeurd, dan join je toch gewoon een andere server?

Dat iedereen die een server huurt dat alleen doet om op een oneerlijke manier punten te verdienen is nieuw voor mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
fsfikke schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:07:
[...]

Ik heb de afgelopen paar dagen een paar keer gespeeld op zo'n pistol/knife only server, ik vind af en toe een paar rondes op zo'n server een hele leuke afwisseling. Met standaard rules zou zo iets dus niet meer mogen op een ranked server.

En het is imho nog niet zo dat je op elke server waar je komt na een tijdje gekicked wordt door een boze admin, dit is mij misschien een keertje gebeurd, dan join je toch gewoon een andere server?

Dat iedereen die een server huurt dat alleen doet om op een oneerlijke manier punten te verdienen is nieuw voor mij 8)7
ik vind dat er niks mis is met een pistol/knife server, maar wel bij een server waar regels gelden die voor ongelijkheid zorgen. Kijk, als ik geen heli in een BH mag rammen, is dat duidelijk een regel die 100% bedoeld is om voordeel te creeeren voor het USMC. Als iedereen alleen een mes mag gebruiken, hebben beide partijen nog steeds evenveel kans.

Zoals ze het bij America's Army (zie een eerdere post) zo mooi zeggen:
"If the server operator or administrator is found to be cheating the system to where he or his clan, squads, guild mates, etc. are seen as trying to rig the honor system to their advantage, that server owner will be banned from our systems along with any of the players shown to be guilty of such acts. The ban may extend to their accounts being banned from the game. In the event this happens( cheating), no refunds will be granted for any reason."
bij america's army zijn er dan ook servers te vinden waar je aan het begin van het rondje opeens allemaal met een pistooltje in je hand staat. Of je krijgt geen wapen, iedereen rent naar 1 plek en dan krijg iedereen opeens een sniper ik zijn klauwen. Hardstikke leuk, super afwisselend maar wel eerlijk omdat de kansen voor iedereen nogsteeds gelijk zijn.
rondjes met alleen 203's zijn trouwens heftig, dan vliegen de granaten om je oren er is er geen enkele voor van taktiek meer aanwezig. (in aa is de 203 een van de beste wapens)

[ Voor 38% gewijzigd door Rac-On op 24-08-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:07:
[...]

Als je op dit soort servers ook badges en ribbons kan halen vind ik het een zeer slechte zaak dat dit soort dingen gewoon mogen. Zo haal je toch een heel ranking systeem onderuit als iedereen op een dergelijke wijze eenvoudig zijn pistol/ knife ribbons kan halen? Ik wist niet eens dat dit bestond, maar ik vind het nogal stompzinnig dat EA hier niets aan wil doen.
In mijn optiek zouden admins alleen bij beledigingen en expres etteren mogen optreden, voor de rest hoeven ze het spel niet meer te leiden (ik noem als voorbeeld dat een map 5x gerestart wordt, zeer irritant) of de spelers te betuttelen met domme regeltjes.

En dat argument "Dan join je maar een andere server" moet ook eens afgelopen zijn. Ik vind niet dat je het gedrag van admins op ranked servers op deze manier kan goedpraten, in America's Army hebben ze blijkbaar een systeem wat wel werkt, en dan kan EA het opeens niet? Wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik vind echt 9/10 van al het gezeur hier gewoon klinken als mensen die niet tegen hun verlies kunnen :) Hoevaak ik wel niet neer geknalt ben nadat ik net gespawned ben...nou ja jammer dan
volgende keer ben ik de gene die dat doe :)
Who cares, in een oorlog ga je dood :) Tegen sommige dingen kun je gewoon weinig doen, so be it. Alsof je in het echt overal wat aan kunt doen. En echt baserapen komt imo ook erg weinig voor, en als het al voorkomt duurt het hooguit een minuut of 2. En anders zuigt je hele team gewoon dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

^^^ wat hij zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
dat baserapen boeit me ook geen hol.
ik zie mezelf al staan met een tank in een vijandelijke basis en d'r spawnen een stuk of 3 AT mannetjes.
How! die mag ik niet dood schieten omdat de admin mij dan bant! En vervolgens komen d'r 3 raketten op je tank af 8)7

Een admin hoeft daar wat mij betreft niet tegen op te treden. Maar het punt van dat ranked servers hetzelfde moeten zijn qua regels blijft gewoon staan lijkt me.

[ Voor 26% gewijzigd door Kaasplank op 24-08-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

^^^wat hullie 3 hierboven zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
IMO had men de Uncapable base zo moeten plaatsen dat je daar niet zomaar makkelijk met een Tank inrijd, bijvoorbeeld door een stijle afrit naar beneden zodat je er alleen af kan rijden. Maar zelfs dat helpt niet, van de week was er een gast die een blackhawk in de base had gezet zodat de boardgunner iedereen omver kon sproeien. Maar het probleem is ook dat de AT te zwak is, imo zouden lichte voertuigen met 1 AT kapot moeten zijn en de zware met 2. AT is nu niet populair omdat je er nauwelijks zwaardere voertuigen mee kapot krjigt, wat dat betreft is C4 vele malen effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62881

Shuriken schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:07:
[...]

Kijk mensen krijgen op marcel zijn server ook niet gelijk een ban. Een ongeluk kan gebeuren. Maar als mensen structureel zn jet in een helicopter parkeert is het een ander verhaal.

EA stelt geen duidelijke regels aan een RANKED server. Dus het staat een admin vrij regels voor zijn server te maken. Dat mag ook wel als je 80 euro in de maand ervoor betaalt.

De regels staan bij marcel netjes op de website. Dus ze zijn na te lezen. Het is niet zo dat de admins daar lukraak wat regels verzinnen zoals het hun uit komt.

Dus als een speler zich niet kan vinden in de regels moet hij niet op de server gaan spelen. Dan kan ie misschien beter een ranked server zoeken waarvan de admin nooit zich online vertoont. Weet ie tenminste zeker dat ie van alles kan uitspoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Had ook eens zoiets.
Daliant plant (oid)... Ik stond met mijn tank vlakbij die vlag in de loods.
Ik reed niet de loods in omdat dat zelfmoord zou zijn.
Dus ik schoot gewoon die mannekes neer en vroeg mijn team voor meer hulp.
Een admin (tegenpartij) riep toen dat ik moest stoppen met basecampen.
Ik antwoorde dat ik op hulp stond te wachten en gewoon "supressing fire" aan het geven was.
Maar goed..ik wat verder achteruit gereden.stond toen gewoon een eind weg,aan de zijkant van de loods.Dus hun spawnplek lag niet onder vuur. (dat terwijl ik wel onder vuur lag van hun)
Admin weer...stop camping.
Ikke..Stop spawning there,so I can take the flag. (vond hem wel grappig)
En jawel....KICK!

Dus....
Wat iemand ziet als goede tacktiek kan door een ander opgepakt worden als lame.
Daarom vind ik dat er gewoon 1 set regels moet zijn voor elke server.

btw: Waarom is het zo moeilijk om met AA een vijandelijk toestel te raken maar o zo makkelijk een toestel van je eigen team :(

[ Voor 8% gewijzigd door Odessa op 24-08-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62881

kuch... kuch.. te snel geenterd

ik bedoel mee eens zie boven .. edit : er al een tussen gaat snel vandaag :P

overigens vind ik ook dat zelfmoord op een heli moet kunnen ... heb t zelf overigens niet nodig een beetje teamwerk en hij komt toch wel omlaag ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 62881 op 24-08-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56
FireFoz schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:43:
ik vind echt 9/10 van al het gezeur hier gewoon klinken als mensen die niet tegen hun verlies kunnen :) Hoevaak ik wel niet neer geknalt ben nadat ik net gespawned ben...nou ja jammer dan
volgende keer ben ik de gene die dat doe :)
Who cares, in een oorlog ga je dood :) Tegen sommige dingen kun je gewoon weinig doen, so be it. Alsof je in het echt overal wat aan kunt doen. En echt baserapen komt imo ook erg weinig voor, en als het al voorkomt duurt het hooguit een minuut of 2. En anders zuigt je hele team gewoon dik.
Juist en nu kom je toevallig op een server waar de meeste zuigen,je kan dan nog zo goed zijn maar dat maakt op dat moment niets meer uit.
Disconnecten doe ik niet omdat ik elk potje afmaak..of ik nou win of verlies.
Gister kwamen we bij Gulf of Oman nog niet eens de carrier af....3 vliegtuigen vlogen over met bommen...commander met artillerie en 2 heli hingen wat verderop boven zee.

Wat je ook probeert...je kan het die gasten niet wijsmaken dat dit niet hoort,maar iedereen denkt wel dat dit normaal is.
Voordat je het weet zitten er straks 100-en van die gekken die denken dat dit normaal is :P

Dit heeft niets met "niet tegen je verlies kunnen" te maken hebben maar gewoon het fatsoen om 1 of 2 regels uit je hoofd te leren...kan je dat niet dan kan je beter gaan pongen ofzo :)

En zijn die regels nou zo moeilijk :?

1: geen baserape
2: geen teamkills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Laatst online: 15-02-2021
Weet iemand waar alle al gebruikte verschillende decicatedservers worden opgeslagen? Ik wil namelijk op mijn gameserver ze met één klik kunnen starten, wat nu dus ongeveer met C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Server\bf2_w32ded kan, alleen is dat bij mij een map waar ik niks aan kan veranderen? Hoe is dat bij jullie? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ok, ik zat net op een server waarbij imo wel een belachelijke regel van toepassing was: 'Admins can only be commander' 8)7
Gevolg > niemand durfde commander te zijn :/
Dit soort regels zijn natuurlijk idioot maar ik denk niet dat EA er echt iets tegen moet doen om dit te voorkomen, wanneer ik een server huur vind ik het ook pretig als ik daar mee kan doen wat ik wil (niet per se om oneerlijk punten te krijgen :P )

[ Voor 45% gewijzigd door fsfikke op 24-08-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

fsfikke schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:49:
Ok, ik zat net op een server waarbij imo wel een belachelijke regel van toepassing was: 'Admins can only be commander' 8)7
OMG... dat meen je niet |:(

zielig... erg zielig... nog even je krijgt 'niemand mag schieten, behalve de admins'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

fsfikke schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:49:
Dit soort regels zijn natuurlijk idioot maar ik denk niet dat EA er echt iets tegen moet doen om dit te voorkomen, wanneer ik een server huur vind ik het ook pretig als ik daar mee kan doen wat ik wil (niet per se om oneerlijk punten te krijgen :P )
Op zich wel handig als er een admin online is want dan kunnen ze even een UAV & Artillery geven, weer 30 seconden aan admin taken besteden, volgende request voor UAV inwilligen etc. En wie belet je om Commander te zijn als er geen admin is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:52:
[...]

OMG... dat meen je niet |:(

zielig... erg zielig... nog even je krijgt 'niemand mag schieten, behalve de admins'
Na dat bericht dat er schijnbaar pistol & knife only servers zijn verbaas ik me nergens meer over. En we kennen ook de verhalen "Only clanmembers may fly" van een aantal topics terug.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.