[PC] Battlefield 2 - deel XVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.420 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Anoniem: 46247 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:56:
[...]

Maar niet getreurd, met de komst van de 1.3 patch kun je geen vlaggen meer pakken in voertuigen. De BH zal dan moeten landen en is dan praktisch ten dode opgeschreven.
Dat lijkt mij niet geheel logisch dan moet je als tank of APC bestuurder je voertuig verlaten waardoor iemand van de tegenpartij er zo mee vandoor kan gaan en jou ermee kan afknallen omdat jij een vlag staat te pakken :?
Zal wel iets met "meerijders" zijn dat niet iedereen die in de APC zit verscholen meehelpt de vlag te pakken oid mag ik toch hopen, of gewoon laten zoals het nu is! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

BEVEL schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:43:
[...]

Jij vind het lame.. maar het is gewoon onderdeel van het spel.
Base rapen is niet geintroduceerd met dit spel. Andere spellen DRAAIEN just om de base-rape.
Denk aan Ghost recon en al dat soort 1st shooter spellen.

Als de spelmakers dat baserapen ook zo irritant vonden hadden ze wel iets op bedacht.
Dat mensen het baserapen niet leuk vinden kan ik begrijpen.. maar om iemand daarvoor te bannen/kicken is gewoon belachelijk
EA zou gewoon basis regels moeten opstellen.
Elke server die daarvan afwijkt zou non-ranked moeten zijn.
Kan mijn niet echt schelen of baserapen nou wel of niet toegestaan wordt door EA, maar ik vind het echt zinloos dat elke server z'n eigen regels begint te verzinnen.

e.e.a. conform meerdere betoogjes van Boris die hier ook wel post.
Mij gaat het om het spel leuk te houden.. niet om gefrustreerd BF2 af te sluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

BEVEL schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:43:
[...]

Jij vind het lame.. maar het is gewoon onderdeel van het spel.
Base rapen is niet geintroduceerd met dit spel. Andere spellen DRAAIEN just om de base-rape.
Denk aan Ghost recon en al dat soort 1st shooter spellen.

Als de spelmakers dat baserapen ook zo irritant vonden hadden ze wel iets op bedacht.
Dat mensen het baserapen niet leuk vinden kan ik begrijpen.. maar om iemand daarvoor te bannen/kicken is gewoon belachelijk
EA zou gewoon basis regels moeten opstellen.
Elke server die daarvan afwijkt zou non-ranked moeten zijn.
Kan mijn niet echt schelen of baserapen nou wel of niet toegestaan wordt door EA, maar ik vind het echt zinloos dat elke server z'n eigen regels begint te verzinnen.

e.e.a. conform meerdere betoogjes van Boris die hier ook wel post.
Wat je zegt: andere spellen draaien om base-rapen. En waar staat dan dat BF2 dat ook is?

Sorry hoor, maar base-rapen vind ik lame zolang "de aanvaller" niet de moeite doet om andere spawn-points in te nemen maar puur voor de puntjes op een berg gaat liggen of met een tank door je home-base crosst. Of was de missie-omschrijving niet "capture spawn points to reduce tickets"?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Nu moet ik toch even mijn fout bekennen (helaas :)), ik heb net een extra gig in mijn pc gestopt (nu dus 2gb) en moet toegeven dat ik nu wel de lighting setting op high kan zetten zonder lag. Ik heb het nog even nagekeken, en met 1gb geheugen worden de textures geswapped naar de hdd, daardoor ontstaat de lag. Me framerate is zelfs iets omhoog gegaan, in een chopper boven een stad draai ik nu 70fps, geloof niet dat ik dat ooit gehaald heb. Maar eens proberen of de fsaa nog verder omhoog kan dan 2x.

En het afsluiten.. moedertje lief ;) *plof* desktop.. klaar, geen geratel, geen muziek die nog 2 minuten doorspeelt of een desktop die een paar minuten vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:18:
[...]

De chopper is er, hoe die gebruikt wordt is volledig vrij ... Moet je maar iets vinden om die suicide-runs tegen te gaan (vb 2 at kerels mee aan boord nemen).

Eens je zulke regels wilt toepassen vind ik persoonlijk dat je beter naar een unranked server overgaat. Idem met die knife- en pistolservers, servers die hun punish afzetten, ... Zo krijg je echt scheefgroei.
scheefgroei... waar heb je het over kerel. Veel te overtrokken die reactie van je. Accepteer nou gewoon dat iedere server anders is, ranked of niet. Zoek gewoon je favoriete server op en klaar. Niet veel zeuren over admins, daar schiet je helemaal niks mee op. Als een server je niet bevalt, ga er dan weg. Zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netsensei916
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-10-2006

netsensei916

Convicted Debian Junkie

Blue2k schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:11:
Nu moet ik toch even mijn fout bekennen (helaas :)), ik heb net een extra gig in mijn pc gestopt (nu dus 2gb) en moet toegeven dat ik nu wel de lighting setting op high kan zetten zonder lag. Ik heb het nog even nagekeken, en met 1gb geheugen worden de textures geswapped naar de hdd, daardoor ontstaat de lag. Me framerate is zelfs iets omhoog gegaan, in een chopper boven een stad draai ik nu 70fps, geloof niet dat ik dat ooit gehaald heb. Maar eens proberen of de fsaa nog verder omhoog kan dan 2x.

En het afsluiten.. moedertje lief ;) *plof* desktop.. klaar, geen geratel, geen muziek die nog 2 minuten doorspeelt of een desktop die een paar minuten vast zit.
Wel, ik heb het bij mij en mijn 512mb opgelost door de swapfile te verplaatsen naar mijn SATA schijf.

Maakt ook al een wereld van verschil als je geen geld wil gooien tegen nog maar eens latjes RAM voor 1 game.

[ Voor 13% gewijzigd door netsensei916 op 23-08-2005 15:18 ]

"There are only 10 kinds of people on this world. Those who know binary and those who don't"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
netsensei schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:17:
[...]

Wel, ik heb het bij mij en mijn 512mb opgelost door de swapfile te verplaatsen naar mijn SATA schijf.

Maakt ook al een wereld van verschil als je geen geld wil gooien tegen nog maar eens latjes RAM voor 1 game.
ik heb 2 sata schijven, en die maakten niet het verschil van deze aankoop. Plus dat ik het altijd kan gebruiken omdat ik vrij vaak veel applicaties heb open staan (ontwikkel omgeving, design apps, 3d apps). Oftewel, ik haal het gewoon van me zaak af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 111816 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:16:
[...]

scheefgroei... waar heb je het over kerel. Veel te overtrokken die reactie van je. Accepteer nou gewoon dat iedere server anders is, ranked of niet. Zoek gewoon je favoriete server op en klaar. Niet veel zeuren over admins, daar schiet je helemaal niks mee op. Als een server je niet bevalt, ga er dan weg. Zo simpel is het.
en dat vind ik dus niet. Iedereen vecht op dezelfde ranglijst voor punten die te halen zijn op de ranked servers dus zouden die ranked servers zoveel mogelijk dezelfde gameplay moeten bieden zodat het halen van punten zo eerlijk mogelijk gaat en je niet op een bepaalde server kunt gaan om ff je knife of pistol badge te halen.

Ik maak me d'r persoonlijk niet zo druk om want ik speel toch voor de lol maar zo denk ik d'r gewoon over

Oh, en over dat baserapen. Stel je niet aan, spawn ergens anders en schiet hem van achteren in z'n donder.

[ Voor 14% gewijzigd door Kaasplank op 23-08-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 09:20

BEVEL

s9.BeVeL

MAX3400 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:48:
[...]

Wat je zegt: andere spellen draaien om base-rapen. En waar staat dan dat BF2 dat ook is?

Sorry hoor, maar base-rapen vind ik lame zolang "de aanvaller" niet de moeite doet om andere spawn-points in te nemen maar puur voor de puntjes op een berg gaat liggen of met een tank door je home-base crosst. Of was de missie-omschrijving niet "capture spawn points to reduce tickets"?
En waar staat het dat het NIET om baserapen draait en dat het verboden is?
Anyways...
Sommigen vinden het lame.. anderen niet. Dat is mijn punt.
Als EA hier duidelijke regels over geeft, en ook gewoon daar de ranking system aan koppelt zijn we van dat gezeur af.
Dus bijv. op alle ranked servers is base-rapen verboden.
Als je dit toch wilt toelaten moet je je server dan unranked maken.
Simpel zat lijkt me.

Mag duidelijk zijn dat ik dus geen tegenstander ben van de Base-rape.
Los van de puntjes...dat heeft er niks mee te maken.
Als ik met een tank kom crossen in een vijandelijke basis, en ik kom 20 man daar tegen.. dan ga ik die eerst neermaaien voordat ik eraan denk om die flag te capturen.
Zou vrij zinloos zijn.....
Het spel draait om de tickets. Als jij zorgt dat anderen maar 1 flag hebben is het lullig voor ze .. maar de base-rape die erbij hoort moet je dan ook accepteren.
Of gewoon nietmeer spawnen he :D

[ Voor 24% gewijzigd door BEVEL op 23-08-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 111816 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:16:
[...]

Juist. Maar sommige mensen willen inspraak in iets waarvoor anderen mensen betalen en zij niets betalen.

Ik heb het verhaal een paar uurtjes terug op de mailinglist gezet en tot nu toe zijn alle gamehosters het met mij eens: de huurder is de baas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 04-06 16:24

R-B

Blokkert

Mijn extra 1 gb komt morgen als goed is binnen :) Dan kan ik zonder gezeik spelen :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:52

beany

Meeheheheheh

DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:26:
[...]

Juist. Maar sommige mensen willen inspraak in iets waarvoor anderen mensen betalen en zij niets betalen.

Ik heb het verhaal een paar uurtjes terug op de mailinglist gezet en tot nu toe zijn alle gamehosters het met mij eens: de huurder is de baas :)
Ik wil geen inspraak... ik wil alleen geen belachelijke regeltjes(want niet met een heli in een BH vliegen is een belachelijke regel) en ik kan aan de server lijst niet direct zien wat de lokale regels zijn op de server. Raar taalgebruik, pointfarming, cheaten etc... dat moet direct tegen gegaan worden door admins!

Wat de gamehosters vinden interesseert mij eigenlijk geen hol. Ik ben van mening dat ranked servers gelijk moeten zijn. Wil een huurder van een server aparte rare regeltjes dan moet hij/zij maar een unranked server beginnen. Nogmaals, ik kijk niet zozeer de verhuurders of de huurders aan, maar wel EA die dit dus erg slecht geregeld heeft! Jullie maken net zo goed gebruik van de mogelijkheden die EA jullie gegeven heeft met betrekking tot het (ver)huren van een ranked server... net zoals ik van de mogelijkheden gebruik maak binnen het spel ;)

En de verhoudingen worden wel degelijk scheef getrokken op moment dat de BH "beschermd" word door lokale regeltjes. Het is namelijk zo dat iemand aan de USMC zijde meestal wint, plus dat er een aantal spelers zijn die gewoon erg veel punten kunnen halen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willeh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-05 22:13
[...]
M.a.w. iemand (bv. EA) heeft dus een krom systeem bedacht, waarbij sommige mensen een schijnbaar ander spel spelen dan anderen. Mijns inziens zou een server alleen Ranked mogen zijn als zij aan een door EA gedefinieerde ruleset zou voldoen. Dat moet je toch wel met me eens zijn denk ik? Anders kun je een dergelijk rangensysteem ook wel in de prullenbak gooien.

Uiteraard is het natuurlijk niet zo dat mensen niet helemaal zelf mogen weten wat zij doen op hun eigen betaalde server, maar dan wel unranked.

This sig space left vacant for tax writeoff reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Gezellig zo'n neefje op bezoek 8)7
Wil natuurlijk spelen dus ik zoek de GoT server voor hem op.
Na het thee drinken ga ik eens kijken zit ie flink te teamkillen 8)7 :X met mn account.
Dat was dus de laatste keer dat iemand anders op mijn naam gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

dan heb ik het idee dat je het op de mailinglist hebt gepresenteerd als:
"onze users vinden dat een huurder geen eigen regels mag hanteren op een server. Dat is toch onzin, de huurder is toch de baas over zijn eigen, dikbetaalde server"
en niet als
"er gaan geluiden dat er admins op ranked server zijn die allerlei regels instellen, bestraft met bans of kicks, waardoor de balans wel eens verstoord kon raken en je door een server te huren gewoon makkelijk punten (en dus unlocks, badges enz) kan "kopen". Nu wordt er voorgesteld dat Ranked servers alleen een door EA gedefinieerde ruleset mogen hanteren om het spelletje op die manier overall eerlijk te houden voor alle spelers. Wat vinden jullie hiervan"

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

rac-on schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:08:
[...]
"onze users vinden dat een huurder geen eigen regels mag hanteren op een server. Dat is toch onzin, de huurder is toch de baas over zijn eigen, dikbetaalde server"
en niet als
"er gaan geluiden dat er admins op ranked server zijn die allerlei regels instellen, bestraft met bans of kicks, waardoor de balans wel eens verstoord kon raken en je door een server te huren gewoon makkelijk punten (en dus unlocks, badges enz) kan "kopen". Nu wordt er voorgesteld dat Ranked servers alleen een door EA gedefinieerde ruleset mogen hanteren om het spelletje op die manier overall eerlijk te houden voor alle spelers. Wat vinden jullie hiervan"
....deze discussie wordt een beetje saai ;)
Zullen we stoppen met bespreken van de twijfelachtige wijze waarop sommige admins het spelletje in hun voordeel buigen door hun admin-rechten te misbruiken? Want we hebben nu al vier pagina's welles-nietes. Gewoon wegblijven van servers die niet bevallen of waar je gekicked wordt omdat je slimmer speelt dan de plaatselijke eigenaar-admin. Iedereen blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:15:
[...]

....deze discussie wordt een beetje saai ;)
ja... ik vond al die posts met 'kijk hoeveel mijn score is' of 'kan mijn P3 450mhz BF2 draaien?' veeeel interessanter dan dit slappe gelul over hoe ranked servers gedraaid worden door admins... en hoe dat ons speelplezier beinvloed :/

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19936

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:15:
[...]
Gewoon wegblijven van servers die niet bevallen of waar je gekicked wordt omdat je slimmer speelt dan de plaatselijke eigenaar-admin. Iedereen blij!
*nu op m'n oude account (zie willeh hierboven)*

Dan blijft nog steeds het argument dat die mensen (en de verhuurders ook, in mindere mate) toch puntjes kunnen "kopen" door maar een eigen server aan te schaffen en er met strenge hand te adminnen....misschien is het systeem inherent niet goed en zou EA alleen ranked servers aanbieden waar onafhankelijke admins de dienst uitmaken? Het is op dit moment een beetje oncontroleerbaar zoals je zelf al aangeeft, waardoor elke discussie verzandt in een WELLES/ NIETES discussie waarin admins lijnrecht tegenover de spelers staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

...Gewoon wegblijven van servers die niet bevallen of waar je gekicked wordt omdat je slimmer speelt dan de plaatselijke eigenaar-admin. Iedereen blij!
Laat ze dat dan wel even in hun regels zetten.
WE WILL KICK YOU IF YOU'RE SMARTER THAN THE ADMIN OR IF YOU KILL HIM A LOT!

Werd net ook weer van een server gestampt omdat ik de admin 4 of 5 had gedood had. Beide hadden we een APC maar aangezien ik altijd als engineer speel, kon telkens na een aanvaring met hem mijn APC weer maken. Dat vond die niet zo leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

rac-on schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:08:
[...]

en niet als
Pardon? Je hebt geen flauw idee waar wij allemaal over discussieren op die mailinglist en toch probeer je met een verzinsel de mening van anderen onderuit te halen.
Kan ik niet waarderen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:25:
[...]

Pardon? Je hebt geen flauw idee waar wij allemaal over discussieren op die mailinglist en toch probeer je met een verzinsel de mening van anderen onderuit te halen.
Kan ik niet waarderen.....
Nah, je leest zijn post iets te zwaar. Wat hij bedoelt te zeggen is dat het er maar net aan ligt hoe jij het op die mailinglist hebt beschreven. Dat is namelijk nogal van belang hoe andere gamehosters erop reageren namelijk. Zo bedoelde hij dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

beany schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:32:
[...]

Nah, je leest zijn post iets te zwaar. Wat hij bedoelt te zeggen is dat het er maar net aan ligt hoe jij het op die mailinglist hebt beschreven. Dat is namelijk nogal van belang hoe andere gamehosters erop reageren namelijk. Zo bedoelde hij dat :)
Vraag:
One of our customers is kicking people from his ranked server for violating his own private rules (example: no suicide runs with choppers). We are getting complaints from the people he kicked.

What should we do? Is the admin almighty? Are private rules allowed? Or should we enforce some kind of default admin policy?

En het antwoord (elk antwoord had deze strekking):
If he pays for the server, he should be able to ban who he feels like it when he wants to . The reprocussions may he may suffer will be an empty server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik krijg overigens zojuist een mailtje met een bevestiging dat enkele nieuwe coole feautures in de nieuwe patch komen. Volgens mij oa enkele van de meestgevraagden uit het vorige topic, ik mag helaas nog niet zeggen welke 8)7
Jullie mogen wél raden :P

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 23-08-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:36:
[...]

Vraag:
One of our customers is kicking people from his ranked server for violating his own private rules (example: no suicide runs with choppers). We are getting complaints from the people he kicked.

What should we do? Is the admin almighty? Are private rules allowed? Or should we enforce some kind of default admin policy?

If he pays for the server, he should be able to ban who he feels like it when he wants to . The reprocussions may he may suffer will be an empty server.
Ja en zo is het tog ook. Mensen houden over het algemeen niet zo van regeltjes dus als een server komt die teveel regeltjes opstelt, blijven de mensen tog wel weg. Zo simpel is het. Als ik is perongeluk op een server terechtkom waar het gedrag van sommigen mij niet aanstaat, peer ik hem en zoek ik een andere uit van de meer dan 2000 servers. Echt geen probleem hoor.

Ik zou het trouwens wel erg dope vinden als er samen met de aanstaande patch maybe 1 of 2 niewe maps erbij komen. Is daar enige kans op???

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 23-08-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Vraag:

Dus eigenlijk geef je gewoon toe dat de mensen die betalen op wat voor manier hier voordeel uit kunnen halen en zo hun eigen ranking kunnen opschroeven? En dat van die lege server is m.i. ook onzin, je blijft mensen houden (zoals ik) die willekeurig een server joinen op basis van goeie pings of wat dan ook.

Zie dan gewoon in dat het systeem zoals bedacht door EA gewoon lek is, en jullie gamehosters hier gewoon dankbaar gebruik van maken (waar op zich niets mis mee is, jullie werken ook met wat jullie geboden wordt), en over 2 maanden oid niemand meer om de stats en dit spel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dubbelpost B)

[ Voor 98% gewijzigd door Stewie! op 23-08-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 19936 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:44:
[...]

Dus eigenlijk geef je gewoon toe dat de mensen die betalen op wat voor manier hier voordeel uit kunnen halen en zo hun eigen ranking kunnen opschroeven? En dat van die lege server is m.i. ook onzin, je blijft mensen houden (zoals ik) die willekeurig een server joinen op basis van goeie pings of wat dan ook.

Zie dan gewoon in dat het systeem zoals bedacht door EA gewoon lek is, en jullie gamehosters hier gewoon dankbaar gebruik van maken (waar op zich niets mis mee is, jullie werken ook met wat jullie geboden wordt), en over 2 maanden oid niemand meer om de stats en dit spel geeft.
Wat stel je voor? Dat al onze medewerkers als nazi's de servers langslopen en daar onze huurders van bannen als ze iets doen wat tegen onze regeltjes is?
Ik denk dan dat betalende klanten pissig worden en stappen gaan ondernemen. Ik wil best kritiek van gamers op admins aanhoren, maar veel kunnen we daar gewoon niet (tijd, geld, capaciteit, etc) aan doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 23-08-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Laatst online: 15-02-2021
HELP!

Weet iemand in godsnaam waar de decicated serversconfigs worden opgeslagen? Want ik ze niet vinden! Ik heb heel google afgezocht, EA gemailt (wisten het ook niet :r) enz. In mijn Battlefield2 map staat wel één serverconfig genaamd "bf2_w32ded", alleen dat is er maar één en ik weet niet hoe hij is aantepassen? Iemand die het weet? BEDANKT! _/-\o_

PS: EA Games is troep ze weten niet eens waar ze dingen van hun eigen product opslaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Robbertz schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:46:
HELP!

Weet iemand in godsnaam waar de decicated serversconfigs worden opgeslagen? Want ik ze niet vinden! Ik heb heel google afgezocht, EA gemailt (wisten het ook niet :r) enz. In mijn Battlefield2 map staat wel één serverconfig genaamd "bf2_w32ded", alleen dat is er maar één en ik weet niet hoe hij is aantepassen? Iemand die het weet? BEDANKT! _/-\o_

PS: EA Games is troep ze weten niet eens waar ze dingen van hun eigen product opslaan _/-\o_
iets vriendelijker mag 't ook wel :)

"X:\BF2server\bf2\mods\bf2\settings"
en dan de serversettings.con

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05-2022
DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:37:
Ik krijg overigens zojuist een mailtje met een bevestiging dat enkele nieuwe coole feautures in de nieuwe patch komen. Volgens mij oa enkele van de meestgevraagden uit het vorige topic, ik mag helaas nog niet zeggen welke 8)7
Ze hebben de H-6 Littlebird toegevoegd misschien? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.ballisticaddonstudios.com/images/oldsite/Aircraft/mh-6/littlebird_project.jpg

Kunnen we eindelijk beginnen met die Black Hawk Down film.

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Cyber Spy schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:48:
[...]

[afbeelding]

Geen nieuwe units nee, daarvoor is de uitbreiding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

nightvision?
edit:
aah feature.. hmm..
lijkt me die faforite list voor de serverbrowser dan :D

[ Voor 78% gewijzigd door BEVEL op 23-08-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:46:
[...]

Wat stel je voor? Dat al onze medewerkers als nazi's de servers langslopen en daar onze huurders van bannen als ze iets doen wat tegen onze regeltjes is?
Laten we de nazi's erbuiten houden asjeblieft... Het is misschien onaanvaardbaar voor jullie en jullie verhuurders, maar idealiter zouden op alle ranked servers dezelfde regels moeten gelden. Dat dit praktisch niet haalbaar is kan ik begrijpen, maar het verdedigen van regels als "Geen suicides met voertuigen" is een stap tever vind ik...het zit nu eenmaal in het spel, gebruik dan je inspraak als "grote gamehoster" om dit verandert te krijgen bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netsensei916
  • Laatst online: 16-10-2006

netsensei916

Convicted Debian Junkie

DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:51:
[...]

Geen nieuwe units nee, daarvoor is de uitbreiding :P
Damn. Wéér geen BFG9000 :(

Verder kan ik best begrijpen dat als je een server huurt, er geen restricties zouden mogen zijn op de ruleset die de admin hanteert. Het feit dat er nu ranked servers en statistiekjes van de spelers worden bijgehouden maakt de zaak echter ingewikkelder. Uiteindelijk is het toch de bedoeling dat die representatief beeld geven van de prestaties van gamers die op ranked servers spelen.

Op zich vind ik dat het een beetje een vergelijkbare situatie is met cheaten. Met een cheat kan je als gamer de boel gaan bedotten. Een admin van een ranked server kan nu opeens rules gaan hanteren om situaties in zijn eigen en dat van zijn ploegmaats voordeel om te buigen. Ik vind het voorbeeld van de "no suicide choppers" daar eigenlijk wel een goed voorbeeld van. Het resultaat blijft wel hetzelfde: de statistiekjes beduvelen om toch sneller een hogere rank te halen, wapens te unlocken of ribbons te behalen.

Het grote probleem hier is nu dat het niet om de gamers gaat die de zaak beduvelen - wat al helemaal onaanvaardbaar is - maar om admins die juist geld neerleggen om een ranked server te huren. Uiteraard zal geen enkele hoster het in zijn hoofd halen om betalende klanten restricties op te leggen. En het argument dat dergelijke servers snel zullen leeglopen, daar heb ik ook mijn bedenkingen bij. Er zijn genoeg asociale typen die wel willen samenhokken op een private ranked server of zo om zo puntjes te sparen.

Los daarvan vraag ik mij überhaupt af wat de meerwaarde van het ranked systeem eigenlijk is. Buiten het unlocken van wapens en voorrang als commander heb ik als lance corporal niet méér espect voor een staff sergeant op het slagveld. En al zeker niet als die zich als een complete randdebiel gedraagt.

Enfin, een beetje my two cents.

"There are only 10 kinds of people on this world. Those who know binary and those who don't"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

de MEC helicopter krijgt een aparte radar om te zien waar de vijandelijke BH uithangt, inclusief of je hoger of lager moet gaan zitten om op ramkoers te komen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 19936 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:54:
[...]

Laten we de nazi's erbuiten houden asjeblieft... Het is misschien onaanvaardbaar voor jullie en jullie verhuurders, maar idealiter zouden op alle ranked servers dezelfde regels moeten gelden. Dat dit praktisch niet haalbaar is kan ik begrijpen, maar het verdedigen van regels als "Geen suicides met voertuigen" is een stap tever vind ik...het zit nu eenmaal in het spel, gebruik dan je inspraak als "grote gamehoster" om dit verandert te krijgen bij EA.
Je maakt een denkfout. Het is niet aan ons om te bepalen waar die grens ligt tussen aanvraardbaar en onacceptabel. Dat is sowieso voor iedereen anders. EA is van het probleem op de hoogte, maar ik ga geen stappen ondernemen voordat EA zelf aangeeft dat er iets aan gedaan dient te worden. Want dan moet ik bepalen wat wél en niet kan en ik zal je zeggen: ook daar zijn mensen het dan weer niet mee eens !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
Tja, maar stel eens een oplossing voor dan? Het is natuurlijk leuk om te zeggen "overal moeten dezelfde regels gelden", maar zolang je een spel hebt waarin admins zijn kan dat simpelweg altijd misbruikt worden. Aangezien ik geen systeem kan voorstellen dat goed werkt zonder admins, is het enige dat ik kan concluderen dat 't niet veel beter kan dan het huidige systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-06 13:53

MF

Take a Seat

beany schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:05:
[...]

de MEC helicopter krijgt een aparte radar om te zien waar de vijandelijke BH uithangt, inclusief of je hoger of lager moet gaan zitten om op ramkoers te komen? :*)
Nope, er komt een autcrash functie in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:05:
[...]

Je maakt een denkfout. Het is niet aan ons om te bepalen waar die grens ligt tussen aanvraardbaar en onacceptabel. Dat is sowieso voor iedereen anders. EA is van het probleem op de hoogte, maar ik ga geen stappen ondernemen voordat EA zelf aangeeft dat er iets aan gedaan dient te worden. Want dan moet ik bepalen wat wél en niet kan en ik zal je zeggen: ook daar zijn mensen het dan weer niet mee eens !
Ik zou het ook leuker vinden als de huurder zelf nadenkt en niet rare regels insteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
[...]

Vraag:

1. als je dat metten gepost had, had ik niet hoeven aan te geven dat een antwoord niks zegt als we niet weten hoe jij het punt ter sprake bent, en had je mij ook niet hoeven beschuldigen van verzinsels want die had ik dan niet hoeven maken
2. imho breng je het probleem, namelijk dat admins hierdoor op een kunstmatige manier punten kunnen verzamelen en een mogelijke oplossing, namelijk een default ruleset, nauwelijks naar voren. Je vraag (waarmee je vooral de nadruk legt op het feit dat het klanten zijn) benaderd de manier waarop ik het voorbeeld post (waarmee je duidelijk de nadruk legt op het mogelijke spelbederf en een oplossing aandraagt) totaal niet
3. ik weet niet wat voor mailinglist dit is en van wie het ene antwoord is wat je quote, dus ik weet nog steeds niet of dit nu wel zo'n objectief en ongekleurd antwoord is

@Hielko: zoals ik al eerder aangaf, bij America's Army moet je als admin van een ranked server verklaren dat je het spelletje altijd eerlijk houdt (staat gewoon in de "algemene voorwaarden" die je voor je neus krijgt als je je server als ranked aan probeerd te melden). Zodra dit niet gebeurd (oneerlijk kicken oid) kan iedere user gewoon een mailtje sturen en verdwijnt de server binnen de kortste keren uit de ranked-server-lijst. WErkt perfect, ik ben nog nooit een server tegengekomen waar oneerlijk voordeel was. Admins kunnen nog steeds rules zoals "geen votekicks" of "ingame alleen engels praten" hanteren, maar kunnen niet zeggen "de verdedigers mogen niet campen" of "de aanvallers krijgen allemaal sniper rifles"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ach rac-on, ga al geen moeite meer doen om jouw vragen te beantwoorden. Je legt de schuld van jouw flames bij mij en leest gewoon niet wat ik post waarna je wél de vraag stelt waarop ik allang had geantwoord..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:21:
Ach rac-on, ga al geen moeite meer doen om jouw vragen te beantwoorden. Je legt de schuld van jouw flames bij mij en leest gewoon niet wat ik post waarna je wél de vraag stelt waarop ik allang het geantwoord..... :/
ja zo kan je de discussie natuurlijk ook af doen... :X
Jij geeft aan "op de mailinglist zeggen ze zus en zo". Daar reageer ik op met "mwah, stel jij de vraag dan op manier X of manier Y", wat jij gelijk als flame afdoet.
Imho, zoals ik netjes en beargumenteerd aangeef, heb ik twijfels bij de objectiviteit van de mailinglist waar jij het over hebt. Op mijn vraag (wat voor mailinglist en van wie is het antwoord) geef je totaal geen antwoord.
Ik wil totaal niet flamen, zo zijn mijn posts ook zeker niet bedoeld (maar als je van mening bent dat er flamerige stukken inzitten zie ik graag wat quotes, pas ik ze voor je aan/nuanceer ik ze), ik heb niks tegen jou (vind je voor zover ik je ken aardige gozer, relaxed om mee te spelen en handig om een ingang bij EA te hebben hier op GoT voor hulp en de laastte nieuwtjes), maar ik ben het simpelweg niet eens met een argument naar voren brengt in deze discussie.

ik proef in je reply dat je simpelweg geen antwoord hebt op de 3 punten die ik aandraag...

[ Voor 10% gewijzigd door Rac-On op 23-08-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
AMD 64 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:41:
Ik vind een nadeel aan BF2 dat je in de single player mode maar met maximaal 16 man kunt spelen, en bij de netwerk mogelijkheid kun je niet eens bots toevoegen of wat dan ook. Of heb ik dit helemaal fout? ik heb zowat alle menu's door gespit..
Niemand een reactie hier op?.

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

rac-on schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:26:
[...]

ja zo kan je de discussie natuurlijk ook af doen... :X
Jij geeft aan "op de mailinglist zeggen ze zus en zo". Daar reageer ik op met "mwah, stel jij de vraag dan op manier X of manier Y", wat jij gelijk als flame afdoet.
Imho, zoals ik netjes en beargumenteerd aangeef, heb ik twijfels bij de objectiviteit van de mailinglist waar jij het over hebt. Op mijn vraag (wat voor mailinglist en van wie is het antwoord) geef je totaal geen antwoord.
Ik wil totaal niet flamen, zo zijn mijn posts ook zeker niet bedoeld (maar als je van mening bent dat er flamerige stukken inzitten zie ik graag wat quotes, pas ik ze voor je aan/nuanceer ik ze), ik heb niks tegen jou (vind je voor zover ik je ken aardige gozer, relaxed om mee te spelen en handig om een ingang bij EA te hebben hier op GoT voor hulp en de laastte nieuwtjes), maar ik ben het simpelweg niet eens met een argument naar voren brengt in deze discussie.
Als je goed leest weet je aan wie ik die vraag stuur en wie er antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
AMD 64 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:27:
[...]
Niemand een reactie hier op?.
het kan wel via een paar hacks volgens mij (nouwja hacks, het aanpassen van wat instellingen files) maar dan reageren je bots niet echt lekker geloof ik. Ze hebben dan niet 100% dat het veld groter is. Misschien is hier ook wel weer een oplossing voor, maar ik heb me er verder niet in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:28:
[...]

Als je goed leest weet je aan wie ik die vraag stuur en wie er antwoorden
het enige wat ik kan vinden is " mailinglist gezet en tot nu toe zijn alle gamehosters ". Daarmee reageer je dus op 1 van mijn 3 punten, en benadruk je nog eens mijn mening dat het hier om een gekleurde mening gaat. Immers, als gamehoster heb je je klanten tevreden te houden.
Voor de duidelijk: niet persoonlijk of als aanval bedoeld, maar de mening van de mensen op deze lijst is imho erg gekleurd en dus een zwak argument. Heb je de mogelijkheid dit verhaal (in evenwichtige bewoordingen, dus zowel ingaang op het mogelijk-spel-bederf-aspect als op het hou-doen-we-dit-praktisch-gezien en hoe-houdt-ik-mijn-klanten-tevreden) niet rechtstreeks naar EA sturen? En dan niet naar de manager server-slot-verkoop maar een neutraler iemand?

edit:

dubbelpost, sorry

[ Voor 3% gewijzigd door Rac-On op 23-08-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ja, en die mensen zitten allemaal ook op die list, ja ook mensen van Dice.
Jij noemt ze gekleurd, ik noem ze professionals die maandenlang elke dag met BF2 bezig zijn ;)

Wacht maar op de nieuwe patch, met serverfavorieten. Zal je zien dat een slechte admin dan een lege server heeft

[ Voor 26% gewijzigd door Stewie! op 23-08-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-05 16:33
Komt er dan toch eindelijk een "Nudepatch"?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-05 16:33
MAX3400 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:48:
[...]

Tja is toch ook een kwestie van taktiek, 1 persoon gaat bij de base staan met zijn tankje, knalt alle luitjes neer die spawnen, terwijl de rest van zijn team op zijn gemak de vlaggetjes kan jatten.

Oh ja en hier heb je het helemaal fout!!! Of was de missie-omschrijving niet "capture spawn points to reduce tickets"? Je vergeet iets namelijk FASTER op het eind, je moet dus toch mannetjes neerknallen, met alle spawns in handen en 0 kills heb je nog lang niet gewonnen

en ja vind baserapen ook lame, maarja wat doe je er aan? Ze hadden iets van spawnarmor moeten inbouwen, 3 seconden niet te raken tenzij je zelf schiet

[ Voor 10% gewijzigd door Stimpy1978 op 23-08-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115217

waar is deze game het goedkoopst? online bestellen vind ik ook best maar liever niet uit het buitenland, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm... dan hoop ik toch op een paar nieuwe maps...
en geintegreerde admintools voor ingame admins...

verder de aangekondigde fixes... en ik zou al heel blij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Cyber Spy schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:48:
[...]

[afbeelding]

Niet beginnen over Black Hawk Down moet ik kwijlen :D (i love the us army special forces _/-\o_)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137576

Ik ben echt heel goed volgens dit plaatje... iets te goed...

volgens mij klopt het niet helemaal, maar ik kan er wel leuk mee patsen :*)

edit: ik ben niet echt goed, maar ik speel het al wel erg lang volgens dit plaatje...

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 137576 op 23-08-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:48:
[...]
iets vriendelijker mag 't ook wel :)

"X:\BF2server\bf2\mods\bf2\settings"
en dan de serversettings.con
Bedankt voor je antwoord, alleen ik bedoelde waar alle al gebruikte verschillende decicatedservers worden opgeslagen? Ik wil namelijk op mijn gameserver ze met één klik kunnen starten, wat nu dus ongeveer met C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Server\bf2_w32ded kan.(sry voor mijn houding ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Een paar Urban maps erbij ???? _/-\o_

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130054

Anoniem: 137576 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:09:
Ik ben echt heel goed volgens dit plaatje... iets te goed...

volgens mij klopt het niet helemaal, maar ik kan er wel leuk mee patsen :*)

edit: ik ben niet echt goed, maar ik speel het al wel erg lang volgens dit plaatje...
Mwa. 2miljard deaths tegen 1 miljoen kills (~per 2000 keer gedood 1 kill) impliceert dat je definitie van richten misschien niet helemaal de juiste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

Anoniem: 130054 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:38:
[...]

Mwa. 2miljard deaths tegen 1 miljoen kills (~per 2000 keer gedood 1 kill) impliceert dat je definitie van richten misschien niet helemaal de juiste is.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021

Serieus? 70 FPS? Ik heb een x850xt pe met 2 gig ram 10.000 rpm schijf ed en ik haal dus echt niet met alles op high en 2x aa 70 fps. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Puresmoker schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:33:
[...]

Een paar Urban maps erbij ???? _/-\o_
DaMorpheus had al eerder tegen mij, en de rest dus, dat er geen nieuwe maps en vehicles e.d. inkomen...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 17:19
Wat is het toch elke keer met de mensen als je commander speelt....
Ik bedoel....vlag wordt overgenomen en ik gooi daar artilerrie op,dit duurt ongeveer 6 a 7 seconden voordat de hel losbreekt.
Komen er op eens 3 volle jeeps aanrijden...en ik stond al op -14 omdat ze niet eerder luisterde(denk dat ik op -40 uitkwam en gekicked werd :+ )

Waarom kunnen mensen niet op hun radar kijken?
Is dat zo veel gevraagd in dit spel....in strike @ karkland heb ik eergister gespeeld met 4 volle squads.
De artilerrie was echt close combat maar omdat iedereen luisterde had ik iets van 55 kills zonder een teammate te raken.

Er moet echt wat gebeuren met dit systeem,commander spelen is zo niet leuk meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 01-06 11:31
Weet iemand een goede microfoon die ik ergens kan kopen om in BF2 te gebruiken voor teamspeak? Ik heb het liefst zo'n microfoontje dat voor mn mond hangt...maar ik wil niks op of in mn oren, dus gewoon al mn geluid via de boxen.
Ik kan eigenlijk niks vinden...alleen deze:

http://shop.informatique....n/iqshop.xgi?M=I&A=890539

maar dat hangt eik ook weer niet echt voor mn mond (met zon beugeltje bedoel ik).
Iemand een idee?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Gewoon een headset kopen en dan de beugel met oortjes niet op je oren maar om je nek hangen, en het stekkertje voor "geluid-uit" van die headset niet in je pc stoppen, zodat al het geluid uit je boxen blijft komen.

Afbeeldingslocatie: http://www.trust.com/_images/products/300/12819.jpg

15,- bij Dixons

[ Voor 18% gewijzigd door -Pjotrski- op 23-08-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Laatst online: 04-06 21:00
Aangezien ik het nog niet in de startpost kon vinden, is er een ETA voor de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Freezerator schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:14:
Aangezien ik het nog niet in de startpost kon vinden, is er een ETA voor de patch?
Ja, je moet nog even (*) geduld hebben :)

* = kuch

[ Voor 17% gewijzigd door Stewie! op 23-08-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Die is opgeschort naar september. Heeft DaMorpheus een mail over mogen ontvangen.

offtopic:
Morph beat me to it ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Viper2k1 op 23-08-2005 19:23 . Reden: "begin" weggehaald :) ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Wat?!? Patchterroristen?!? WAAR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146324

[...]
Heb je dit zelf bedacht/vertaald, of komt het zo van een EA-medewerker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 146324 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:21:
[...]

Heb je dit zelf bedacht/vertaald, of komt het zo van een EA-medewerker?
Andere gamehoster. EA zelf zegt dit:

Hi <voornaam>,
There is no set standard for rules to force people to use when admining their personal rented server. If he wishes to enforce his own personal set on people who join the server its his right.
Viper2k1 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:21:
[...]

Die is opgeschort naar september. Heeft DaMorpheus een mail over mogen ontvangen.

offtopic:
Morph beat me to it ;)
Ik mag niet meer zeggen wanneer de patch uitkomt, maar ik zeg wel driedubbel-hoest over september....

Er komt overigens ook nog een verandering die voor iedereen effect zal hebben, ongeacht de versie BF2 die je speelt.

[ Voor 38% gewijzigd door Stewie! op 23-08-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115939

Even tussen alle discussies door een kort berichtje. Ik speel nog met de BF2 demo. Toch gisteren een geweldige game gespeeld als gunner met een zeer goede heli piloot. Hij vloog zij heli zeer laag tussen allerlei obstakels, onder bruggen en door straten (Gulf of Oman). Onderwijl kon ik lekker gunnen, want de heli was mooi rustig en in balans. Zelfs een missile lock kon deze piloot niet van de wijs brengen terwijl we er toch een aantal hadden, pffft. Een hoop kills kunnen maken en eindelijk eens een keer die TV guided missiles kunnen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aah poep. Als ze straks alsnog een shaky patch uitbrengen dan krijgen ze denk ik nog meer klachtjes van boze gamertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

okeee als ik even mijn frustraties hier kwijt mag......

Valt het niemand op dat Battlefield 2 vaak gewoon "niet klopt" qua hit indicatie?
Er zijn een aantal factoren in het spel gebouwd die aardig irritant zijn wat mij betreft.....

Neem de sniper rifle... en dan gelijk maar de .50...dat ding is gewoon 3 keer k.u.t.
Alleen de scope al, 2 dikke vette lijnen als crosshair......enig idee Dice waarom het crossHAIR is en niet cross-fucking-BOOMSTAM ??

Niet dat je precies moet kunnen schieten hoor, want dan is er nog de "random" afwijking.
jaja, soms snipe je een doel op afstand, jij beweegt niet, je doel beweegt niet, en je mist. das toch gek denk je dan.....want ik had hem precies in de lekkere vette crosshair. schiet je nog een keer, echt EXACT dezelfde positie (jij hebt niet bewogen en je doel ook niet) *bam* raak. ik bedoel...WTF??? (<== en dat gebeurd dus HEEL vaak)

Dan het simpele feit dat iemand gewoon niet hartstikke dood is als ie in de borst geraakt is door de 0.50 is ook echt huilen.....komop he! die stakker zou in twee stukken moet liggen...

en als ik even door mag zeveren over de wapens....de saiga 12k ook zo'n lachertje... schiet iemand 2 keer in de borst van nog geen paar meter afstand...niks hoor staat nog gewoon overeind.

En nog wel meer vreemde dingen. vandaag iemand vet in z'n porum geschoten met een M95 sniper, van nog geen 10 meter afstand, kwam recht naar me toe gelopen.........en ging niet neer.
vervolgens was ik de pineut.

Alles wat niet Assault, Medic of Spec ops is heeft als gun (enyx daargelaten) gewoon een ontzettend klappertjepistool.

Ik kom misschien over als een ongelovelijke zeikerd, maar ik vind dat battlefield dus vol zit met van die - "yeah, right !" - momenten. iets wat ik met bijvoorbeeld Desert Combat nooit had, voordat mensen gaan roepen dat ik gewoon een slechte verliezer ben, daar gaat het dus niet om.
Maar ik merk dat ik in DC en ook in BF1942 niet de irritatie had die ik met BF2 WEL heb, wat betreft bovenstaand verhaal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:24:
[...]

Er komt overigens ook nog een verandering die voor iedereen effect zal hebben, ongeacht de versie BF2 die je speelt.
Ik wat voor opzicht bedoel je dit (2x).
1e: In wat voor richting moeten we denken?
2e: Ongeacht de versie BF2 die je speelt? Iedereen heeft neem ik aan dezelfde versie, anders speelt het zo slecht online tegen elkaar :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-06 18:07

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

valt wel mee hoor, zat eergister in een chopper toen ik iemand beschoot die in een sam site zat.
vet raak met de boord gung, maar dood gaan nee.... volgens mij zit daar een onzichtbaar shield in dat ding ofzo :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Nee, maar met de gun van de attack heli's kan je gewoon nauwelijks iets raken (de MEC heli uitgezonderd). Die dingen doen namelijk nauwelijks splash damage en dan moet je echt precies raak schieten, en dan heb je nog steeds een lading kogels nodig. TV-guided rakketten zijn het antwoord op alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Je vergeet 1 ding: het zijn rubberbandmannetjes he! Als je een schot hagel of een .50 round of een tank round incasseert dan blijft het mannetje helemaal heel! :P Dus die 'gemiste' .50 round is waarschijnlijk gewoon raak, maar ketst af!
Ze moeten het spel ook in Amerika kwijt he, dus blood en gore eruit, want in een echte oorlog is geen bloed.

Just my € 0.02 B) :*)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 08:24
Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:31:

Neem de sniper rifle... en dan gelijk maar de .50...dat ding is gewoon 3 keer k.u.t.
Alleen de scope al, 2 dikke vette lijnen als crosshair......enig idee Dice waarom het crossHAIR is en niet cross-fucking-BOOMSTAM ??
Uber\o/

helemaal mee eens, daarom speelde ik in het begin alleen maar SpecOps

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Ik snap ook niet waarom die .50 nou niet gewoon one shot one kill is als je em in zijn romp raakt. Die kogel heeft een impact van 18000 joule! Daar schiet je 25 man in rij mee dood!

En vooral die compleet random afwijking is gruwelijk irritant. IRL kan je met dat ding tot op 1.8 km raak schieten, maar vergeet maar dat je in BF2 iets op 180 meter kan raken. IMO mag dat ding echt een goeie upgrade krijgen, ik lig nu vaak met een G36C in de torens waar ik normaal snipe en dat werkt een stuk beter. Jammer dat ie alleen maar 4 patronen bij zich heeft.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heel verhaal
Over de .50 ben ik het met je eens dat als je iemand raakt in zijn borst (van mijn part been of linker kleine teennagel) dat die gewoon dood moet zijn. Maar nu dat niet zo is moet je je misschien afvragen in hoeverre je nog sniper wil spelen. Een sniper in BF2 is niets meer dan iemand met stro op zijn gezicht geplakt, een kermiskraam geweer die ergens achteraf mag gaan liggen en vertellen wat er aan komt. Als je dat niets lijkt moet je er vooral van wegblijven. Plus het feit dat ik nog 0 snipers in BF2 gezien heb die de winst in een map bepaalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

weer iets nieuws voor mij:

Doorzichtige gebouwen ed
Zwarte vlekken over hele beeld
13 fps ipv stuk of 50/60

toen maar even gestopt. Eenmaal in menu was weer normaal :O

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Valt het niemand op dat Battlefield 2 vaak gewoon "niet klopt" qua hit indicatie?
Er zijn een aantal factoren in het spel gebouwd die aardig irritant zijn wat mij betreft.....

Niet dat je precies moet kunnen schieten hoor, want dan is er nog de "random" afwijking.
jaja, soms snipe je een doel op afstand, jij beweegt niet, je doel beweegt niet, en je mist. das toch gek denk je dan.....want ik had hem precies in de lekkere vette crosshair. schiet je nog een keer, echt EXACT dezelfde positie (jij hebt niet bewogen en je doel ook niet) *bam* raak. ik bedoel...WTF??? (<== en dat gebeurd dus HEEL vaak)

Dan het simpele feit dat iemand gewoon niet hartstikke dood is als ie in de borst geraakt is door de 0.50 is ook echt huilen.....komop he! die stakker zou in twee stukken moet liggen...

en als ik even door mag zeveren over de wapens....de saiga 12k ook zo'n lachertje... schiet iemand 2 keer in de borst van nog geen paar meter afstand...niks hoor staat nog gewoon overeind.

En nog wel meer vreemde dingen. vandaag iemand vet in z'n porum geschoten met een M95 sniper, van nog geen 10 meter afstand, kwam recht naar me toe gelopen.........en ging niet neer.
vervolgens was ik de pineut.

Alles wat niet Assault, Medic of Spec ops is heeft als gun (enyx daargelaten) gewoon een ontzettend klappertjepistool.

Ik kom misschien over als een ongelovelijke zeikerd, maar ik vind dat battlefield dus vol zit met van die - "yeah, right !" - momenten. iets wat ik met bijvoorbeeld Desert Combat nooit had, voordat mensen gaan roepen dat ik gewoon een slechte verliezer ben, daar gaat het dus niet om.
Maar ik merk dat ik in DC en ook in BF1942 niet de irritatie had die ik met BF2 WEL heb, wat betreft bovenstaand verhaal. :(
Schieten is in BF2 een stuk realistischer gemaakt....kogels buigen ook af...en kogels hebben ook wel eens een willekeurige afwijking in het echt. Daar moet je maar rekening mee houden als sniper zijnde...
Ik vind het erg goed dat ze de sniper-klasse zo zwak hebben gemaakt, zo blijft er tenminste teamplay in het spel bestaan.

Er is wel een bug trouwens waar je als AT op voertuigen schiet waar vervolgens je raket er dwars doorheen gaat zonder het daadwerkelijk te raken..

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 116693 op 23-08-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Laatst online: 04-06 19:59
R-B schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:05:

Doorzichtige gebouwen ed
:O
hee....da's handig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Vanavond voor de eerste keer commander geweest :) Schitterend, heb me echt vermaakt, af en toe een sniper een supply drop geven die dan er gretig op af rent om z'n kogels bij te vullen. De squads helpen met de UAV / orders. En proberen die artillery zo voordelig mogelijk in te zetten. Je kunt echt niets anders doen, bent er druk zat mee. Had gelijk de eerste ronde een bronze medialle te pakken (3de van de server) zonder ook maar 1 stap te hebben gezet, puur door commanderen.

2de ronde ging iets minder, af en toe die artillery te laat ingezet zodat teammates dood gingen (sorry voor degene die dat waren), en we hadden de ronde verloren. maar toch, elke keer als ik iemand een plezier doe met zo'n supply crate geeft dat toch iets van voldoening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 16:43
Punt is als je de sniper te goed maakt dan zitten we hier zomenteen allemaal te zeiken omdat er door de hele fucking map overal campers liggen.

Op dit moment eindigen snipers ergens onderaan de lijst, dus de mensen die puur voor de stads gaan nemen hem niet. Dan blijven de paar man over die er wel handig in zijn, maar die gaan niet als snipers het veld in maar als scouts.

Let op mijn woorden, als je de sniper overpowerd zitten we zomenteen allemaal te zeiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
R-B schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:05:

Doorzichtige gebouwen ed
Zwarte vlekken over hele beeld
13 fps ipv stuk of 50/60

toen maar even gestopt. Eenmaal in menu was weer normaal :O
Laat me raden: Ati videokaart? Is een Ati videokaart feature! Hebben ze een beetje onder de knie weten te krijgen met de 5.8 drivers, maar zit er nog steeds in! Ik heb het ook. Oplossing is om inderdaad even uit BF2 te gaan en de handel te rebooten. Als je erg lang doorgaat krijg je een blauw scherm (zie je die ook eens :P ) en een bijbehorende reboot (tenzij je dat uit hebt staan natuurlijk).
Dit alles alleen als je een Ati card hebt! :9

[ Voor 28% gewijzigd door Viper2k1 op 23-08-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 11:58
Icey schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:32:
Punt is als je de sniper te goed maakt dan zitten we hier zomenteen allemaal te zeiken omdat er door de hele fucking map overal campers liggen.

Op dit moment eindigen snipers ergens onderaan de lijst, dus de mensen die puur voor de stads gaan nemen hem niet. Dan blijven de paar man over die er wel handig in zijn, maar die gaan niet als snipers het veld in maar als scouts.

Let op mijn woorden, als je de sniper overpowerd zitten we zomenteen allemaal te zeiken :).
Misschien dan one shot one kill MET iets meer random afwijking bij die .50? of zoiets als in America's Army dat je moet wachten tot je net uit- of in geademt hebt en dan dus het stilst ligt en dan dus het meest raakt.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:21:
[...]
Schieten is in BF2 een stuk realistischer gemaakt....kogels buigen ook af...en kogels hebben ook wel eens een willekeurige afwijking in het echt. Daar moet je maar rekening mee houden als sniper zijnde...
Een stuk realistischer dan wat?
Met alle respect, maar de wapens in BF2 zijn totaal niet realistisch en soms gewoonweg helemaal verkeerd.

Neem nou de M203. Die kan helemaal niet na 1, 5 of 10 meter ontploffen (die granaat armed zich pas na 15 of 20 meter), of de mk40 SRAW, die is helemaal niet wire guided en wordt boven een tank tot ontploffing gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 07:47
Beste wapen wat ik tot nu toch gebruikt heb om te sniperen is het standaard assault wapen. De sniperrifle zelf vind ik ook niks, maar des te meer respect voor mensen die er wel mee overweg kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik vind zowieso de feeling van veel wapens in Battefield 2 matig. In CounterStrike is dat bijvoorbeeld echt 10x beter vind ik dan... niet alleen qua gedrag van kogels, maar ook het geluid bijvoorbeeld. Maarja, zal wellicht ook deels een persoonlijke kwestie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Viper2k1 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:41:
[...]

Laat me raden: Ati videokaart? Is een Ati videokaart feature! Hebben ze een beetje onder de knie weten te krijgen met de 5.8 drivers, maar zit er nog steeds in! Ik heb het ook. Oplossing is om inderdaad even uit BF2 te gaan en de handel te rebooten. Als je erg lang doorgaat krijg je een blauw scherm (zie je die ook eens :P ) en een bijbehorende reboot (tenzij je dat uit hebt staan natuurlijk).
Dit alles alleen als je een Ati card hebt! :9
Hmm.. Cool.. Ik had alleen het spel herstart en toen lekker verder gaan gamen :)

En nog iets, ik had een redelijk relaxte ronde @ DJmantri's server. Dik 50 punten. Word iedereen disconnect, echt iedereen, Zonde. Had graag me 15e gouden medaille willen hebben :)

Iedereen was ook beetje verward, gelukkig hou je de punten wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Anoniem: 46247 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:14:
[...]

Met alle respect, maar de wapens in BF2 zijn totaal niet realistisch en soms gewoonweg helemaal verkeerd.

Neem nou de M203. Die kan helemaal niet na 1, 5 of 10 meter ontploffen (die granaat armed zich pas na 15 of 20 meter), of de mk40 SRAW, die is helemaal niet wire guided en wordt boven een tank tot ontploffing gebracht.
Dat noem ik details. Niet "totaal niet realistisch" :/

En in games moet gameplay niet ten koste gaan van realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

dis geen cs source thread he:P in bf2 heb je terminste geen kogel lagg en fuxed hitboxes:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:30:
[...]
Dat noem ik details. Niet "totaal niet realistisch" :/

En in games moet gameplay niet ten koste gaan van realisme.
Dat snap ik ook wel. Je zult een lijn moeten trekken m.b.t. realisme, maar persoonlijk had ik het toch iets meer realistischer gezien. De bullet spread van wapens vind ik bijvoorbeeld te groot. Misschien komt het doordat ik al 3 jaar AA speel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Anoniem: 46247 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:14:
[...]

LEZEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Viper2k1 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:41:
[...]Dit alles alleen als je een Ati card hebt! :9
Cat 5.7 en een 9700. 1024x768 alles med en nergens last van. Geen artifacts of missing textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Anoniem: 130054 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:38:
[...]

Cat 5.7 en een 9700. 1024x768 alles med en nergens last van. Geen artifacts of missing textures.
Lezen ;) Hij zei met 5.8.. ;)

hmm.. Ik vind die APC echt rocken gewoon :) samen met paar gotters net in een squad. wou even de 5000 punten halen vandaag nog.. had er nog 134 nodig oid.. kom er uit met dik 5110 punten :P

in uurtje denk 190/200 punten :O

Hielko, Tommie(NL), bedankt voor weer geweldig potje!! Was echt paar keer gekkenhuis.. bijvoorbeeld 3 tegen 3 (voertuigen dan )

[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 24-08-2005 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
DaMorpheus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:21:
Ach rac-on, ga al geen moeite meer doen om jouw vragen te beantwoorden. Je legt de schuld van jouw flames bij mij en leest gewoon niet wat ik post waarna je wél de vraag stelt waarop ik allang had geantwoord..... :/
mensen die de term nazi hanteren en anderen dan beschuldigen van flames? Hmm, lijkt me beter dak die van jou dan niet meer lees. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152481

Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:31:
dis geen cs source thread he:P in bf2 heb je terminste geen kogel lagg en fuxed hitboxes:)
Over die hitboxes...
Als iemand op de grond ligt, en jij bent vanaf de zijkant op hem aan het schieten moet je eens proberen een headshot te maken. Verder vind ik BF2 erg veel bugs hebben, maar goed het spel is nog jong.

Even over de algemene gameplay:
De meeste gave games heb ik gespeeld waar mensen vrijwel geen gebruik maken van de vehicles, en waar ook geen gebruik werd gemaakt van de artillery.
Ik ben zo iemand die een score van 40 kills, 5 deaths, veeeeeeel mooier vind als 100 kills en 95 deaths.

Mijn advies: speel op large map, 16-20 player maximum. Round time 60 minuten of langer.
Je begint na een half uur je tegenstanders echt te leren kennen.
"Aha, MrX. Die gaat met zijn jeep altijd via die weg. Ik zal er eens een AT-mine neerleggen."
Ook is het zo dat je dan ziet wie er wel skills hebben en wie niet.
Ik was vandaag aan het jagen op ene 'Deathmatch'.
Tering, die gast was goed zeg. Hij was medic met unlock, ik USMC-Assault zonder unlock.
Hebben heeeele mooie 1v1's uitgevochten, waarbij we zelfs allebei door alle magazijnen waren en op het laatst met pistolen stonden (hij won :( )
Enige nadeel is dat ik maar 1.5 punt per minuut haal, dus voor statswhores is dit geen goede playstyle.

Echt, mijn advies voor dit spel: zorg dat je op een server gaat met maar weinig players, op een map met maar weinig vehicles. Wat mij betreft mogen er sowieso wel maps in waar geen vehicles behalve jeeps in zitten.

Edit: effe vraagje.
Gebruiken 4 servers van 16 players eigenlijk net zoveel bandbreedte als 1 server van 64 players?
Als dat zo is, waarom zijn er dan zo verrekte weinig 16 player servers?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 152481 op 24-08-2005 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:45

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Flex schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:04:
Wat is het toch elke keer met de mensen als je commander speelt....
Ik bedoel....vlag wordt overgenomen en ik gooi daar artilerrie op,dit duurt ongeveer 6 a 7 seconden voordat de hel losbreekt.
Komen er op eens 3 volle jeeps aanrijden...en ik stond al op -14 omdat ze niet eerder luisterde(denk dat ik op -40 uitkwam en gekicked werd :+ )

Waarom kunnen mensen niet op hun radar kijken?
Is dat zo veel gevraagd in dit spel....in strike @ karkland heb ik eergister gespeeld met 4 volle squads.
De artilerrie was echt close combat maar omdat iedereen luisterde had ik iets van 55 kills zonder een teammate te raken.

Er moet echt wat gebeuren met dit systeem,commander spelen is zo niet leuk meer :'(
Ja, helemaal eens. Heb in het begin vaak en met plezier als commander gespeeld, maar op enig moment had ik er de broek goed vol van. Meer dan de helft wil geen team joinen, rennen ongecoördineerd rond, kijken niet waar de eigen artillery gaat vallen, teams reageren niet op "artillery in your area" en als je dan toch wat punten bijelkaar sprokkelt gaan ze een kickvote vlak voor het einde opstarten. Bah. Heb nog maar weinig servers ontdekt waar het echt heel anders gaat (bij djmantri tot dusver positief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137471

gyedema schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 07:37:
Ja, helemaal eens. Heb in het begin vaak en met plezier als commander gespeeld, maar op enig moment had ik er de broek goed vol van. Meer dan de helft wil geen team joinen, rennen ongecoördineerd rond, kijken niet waar de eigen artillery gaat vallen, teams reageren niet op "artillery in your area" en als je dan toch wat punten bijelkaar sprokkelt gaan ze een kickvote vlak voor het einde opstarten. Bah. Heb nog maar weinig servers ontdekt waar het echt heel anders gaat (bij djmantri tot dusver positief)
Ben ik wel een met je eens maar ik merk het tegen gestelde ook heel erg vaak. Ben je squad leader en probeer je een beetje in teamverband te werken (met squad maar ook met commander) komt er weinig uit. Geen duidelijk doelen, geen resupplies ed. Als je dan commander in een tank in de heat of battle ziet rijden is de reden ook gelijk duidelijk 8).

Ik heb een paar keer mogen spelen met een commander die wel zijn taak goed uitvoerden en dat scheelt zo ontzettend veel. Je bent natuurlijk nog steeds afhankelijk van andere squads voor overwinning maar alle kleine beetjes helpen, en resupplies en arti ed wanneer je het nodig hebt helpt zo ontzettend veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

hoi hoi
als iemand van TS me mist...
ik ben verhuisd en heb nog geen internet
Chello is niet zo snel in het meeverhuizen volgensmij :(

anyways.. ik kan nieteens singleplayer spelen want je moet inloggen in je account.
Zijn er misschien andere methoden om singleplayer te spelen (zonder internet) ?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.