okeee als ik even mijn frustraties hier kwijt mag......
Valt het niemand op dat Battlefield 2 vaak gewoon "niet klopt" qua hit indicatie?
Er zijn een aantal factoren in het spel gebouwd die aardig irritant zijn wat mij betreft.....
Neem de sniper rifle... en dan gelijk maar de .50...dat ding is gewoon 3 keer k.u.t.
Alleen de scope al, 2 dikke vette lijnen als crosshair......enig idee Dice waarom het crossHAIR is en niet cross-fucking-BOOMSTAM ??
Niet dat je precies moet kunnen schieten hoor, want dan is er nog de "random" afwijking.
jaja, soms snipe je een doel op afstand, jij beweegt niet, je doel beweegt niet, en je mist. das toch gek denk je dan.....want ik had hem precies in de lekkere vette crosshair. schiet je nog een keer, echt EXACT dezelfde positie (jij hebt niet bewogen en je doel ook niet) *bam* raak. ik bedoel...WTF??? (<== en dat gebeurd dus HEEL vaak)
Dan het simpele feit dat iemand gewoon niet hartstikke dood is als ie in de borst geraakt is door de 0.50 is ook echt huilen.....komop he! die stakker zou in twee stukken moet liggen...
en als ik even door mag zeveren over de wapens....de saiga 12k ook zo'n lachertje... schiet iemand 2 keer in de borst van nog geen paar meter afstand...niks hoor staat nog gewoon overeind.
En nog wel meer vreemde dingen. vandaag iemand vet in z'n porum geschoten met een M95 sniper, van nog geen 10 meter afstand, kwam recht naar me toe gelopen.........en ging niet neer.
vervolgens was ik de pineut.
Alles wat niet Assault, Medic of Spec ops is heeft als gun (enyx daargelaten) gewoon een ontzettend klappertjepistool.
Ik kom misschien over als een ongelovelijke zeikerd, maar ik vind dat battlefield dus vol zit met van die - "yeah, right !" - momenten. iets wat ik met bijvoorbeeld Desert Combat nooit had, voordat mensen gaan roepen dat ik gewoon een slechte verliezer ben, daar gaat het dus niet om.
Maar ik merk dat ik in DC en ook in BF1942 niet de irritatie had die ik met BF2 WEL heb, wat betreft bovenstaand verhaal.