Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 21:17:
zow vandaag ook weer een soort van stats padding tactieken gezien van marcel1968, die gast zit in zn eigen server de hele tijd in de blackhawk, iedereen neer te maaien op mashtuur city (32 players, 64 map size) serieus na iets van 10 minutent al 160 punten, maar owee als jij je crappy mec helicopter in hem suicide, dan word je gelijk gekickbanned. Ik hoop dat dat soort stats padding dingen met de nieuwe patch een beetje gefixed gaan worden iig.
Jammer dat je een eenzijdig verhaal hier af gaat hangen. Ik heb meerdere malen (zelfs al een paar mappen voor mashuur city) tegen je gezegt dat de regels voor de GOF server staan op
www.bf2gof.tk. Enige wat we toen kregen van de B&B clan jonges was een grote bek.
Daar had je kunnen lezen dat er op onze (niet mijn) server geen suicide runs met jets en choppers mogen. Toen heb je toch de MEC chopper gepakt en bent op ons ingevlogen. Wie is hier nu fout ??? BH heb ik even in kurbadam in gezeten en in mashuur city voor de rest gewoon armour of te voet.
Mbt tot de BH volgens mij was je jaloers dat je er zelf niet in zat. Jullie team werkte niet samen, zaten te snipen in mashuur city (DOM DOM) Toen je weg was heb ik ze wat tips gegeven en toen kregen ze ons vaak uit de lucht. En gaarne voortaan je beklag doen op
www.bf2gof.tk en niet hier.
En over de map/groote die worden gekozen door een voting systeem op de webpage. Al met al beschuldig mij dus niet van statspadding als je niet kan winnen volgens de regels, als je in mij stats profiel zal zien ben ik gezien de uren die ik gespeeld heb gewoon een middelmatige speler.
Zelf wordt ik behoorlijk moe van dat gezeik mbt de BH, ik speel vaak MEC/CHINA met een paar man en een vrouw in een squad, 3 AT 1 Medic 1 suppor, teamspeak erbij en weg is die BH.
Dit spel draait om samenwerking en dat hebben een hoop mensen (nog) niet door. Door samenwerking scoor je.
Mashuur cirty MEC
1) Tank pakken en gebruiken om de BH te pakken geen tank battles me doen
2) Verdedig als MEC je tank basis (energie plant) alsof het je eigen gezin is
3) Snipers zijn nutteloos
4) Maak een sqaud met AT,Medic Support en weg BH
5) 2 Vodniks hebben die BH zo down
6) C4 op de vlag of op de Bh als die hovert
7) Ga direct voor de helipadv;ag of de mainbase valg

Pak de Blue Whale (mec chopper) en ga ook vlaggen pakken
Ps met 1 ding ben ik het eens de punten die je als piloot krijgt van support, kill, medic in een chopper moeten ze aanpassen.
[
Voor 30% gewijzigd door
Verwijderd op 22-08-2005 22:27
]