[PC] Battlefield 2 - deel XVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.529 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Ok gedaan, het probleem met mijn geforce 6800 Gt dat in het begin het beeld bevriest lijkt wel aardig verholpen met alles op high. (in ieder geval veel minder) maar nu gaat hij na verloop van tijd in de game schokken..
Dus niet meer zoals eerst dat hij in het begin bevriest en daarna als een zonnetje draait.

Maar goed heb nu op texture na alles op high + 4 x AA staan en draait werkelijk subliem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Gebeurt het vaker dat de stats van een ranked server niet overgenomen worden?

Ik speelde vanmiddag een potje karkand waarbij ik 2 badges won (basic armor en basic anti tank) maar ik zie ze niet in m'n stats staan, ook de punten zijn niet doorberekend. Ik heb 3 rondes op de server gespeeld maar niets is meegenomen in m'n stats :?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie een knife and pistol only server zoekt, sorteer dan even op naam en kijk bij Karkand 24/7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:57:
Gebeurt het vaker dat de stats van een ranked server niet overgenomen worden?

Ik speelde vanmiddag een potje karkand waarbij ik 2 badges won (basic armor en basic anti tank) maar ik zie ze niet in m'n stats staan, ook de punten zijn niet doorberekend. Ik heb 3 rondes op de server gespeeld maar niets is meegenomen in m'n stats :?
1° Kun je nog eens nagaan dat ie zeker ranked was ?
2° Het kan soms 24 uur duren vooraleer alle punten geupdated zijn

Vraagje : ik heb naast de full ook nog de demo op mijn pc staan. Kan ik met de 'python' unlock alle wapens in de demo unlocken zonder de full in gevaar te brengen ? Ik moet er eentje unlocken en wil graag nog eens één en ander testen :p

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 15:21:
En als je als BH piloot of zelfs vaak met een attack heli vliegt weet je gewoon dat je geen tot weinig kills maakt...in mn attackheli komt toch 75% van de kills van mn gunner.
Een goede attack heli piloot weet meestal toch wel de nodige kills te maken, ik vlieg regelmatig als gunner mee met piloten die wel weten hoe zo'n heli werkt en meestal halen we dan allebij ongeveer evenveel kills (of niet epitome, snak3bite? ;) ).

Overigens, wat pas echt lame is, is dat je mensen kan neerknallen door een muur heen. Als ze dan liggen steekt wel eens een been naar buiten, en als je daar op knalt gaan ze dood.... best wel een lame bug, daar is echt namelijk niks tegen te doen behalve niet naast een muur gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:13:
Voor wie een knife and pistol only server zoekt, sorteer dan even op naam en kijk bij Karkand 24/7.
Geweldig dat er ook dat soort servers zijn _/-\o_
Natuurlijk blijf je van die ******* houden die rifles gebruiken maar des te leuker is het om juist hun met je pistol af te slachten >:)
Dus als je pistol badges wilt halen moet je hier zeker naar toe gaan, net 27 pistol kills in een ronde gehaald :*)

offtopic:
Electric is btw ingehaald door [TR]Dissb :/

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 22-08-2005 00:47 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

Begreep dat dat in de patch zit, dus nog ff geduld :)

Dan gaat Spec Ops misschien ook nog lonend worden voor de team punten. Met Support mannetje basis van tegenstander in sluitpen en arti, radar, tanks en heli's van C4 blijven voorzien (en opblazen natuurlijk :)). Support kan de Spec Ops weer van nieuwe voorraden voorzien, dus die vangt ook nog wat team punten.
Als ik er zo over nadenk biedt dat dan weer een nieuwe statspadding optie?

Ik heb er niet zoveel tegen anders dan dat het veel tickets voor de rest wegsnaait waardoor het potje snel over is. Als iedereen dezelfde rang en alle badges heeft moet je toch nog als eerste raak schieten.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
alles in bf op medium gezet en nog af en toe die haperingen denk dat 1 gig mem te weinig is als ik alt tab doe zit ik al gauw aan de 800 a 900 mb mem gebruik in windows.

zullen de haperingen mischien weg zijn als ik er 1,5 gb indouw of moet het gelijk 2 gb zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Hoe zit het nou met die BlackHawk down remake?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dan misschien een van die schuldige volgens een paar van jullie (eindige met 154 punten in die ronde), maar ik zal altijd met elk wapen me best doen om zoveel mogelijk punten te krijgen das toch het leuke van het spel. Ik kan me de tijd goed herinneren dat we precies het zelfde deden met Al alamein (dan met bv een Hind of apache) en toen was er niks aan de hand. maar ik vind dat je het wel altijd leuk moet houden. Ik kan me er ook goed aan irriteren als ik tot 4 x toe gespawnkilled word omdat er overal al een overmacht is maar dat gebeurd zo nu en dan is. Wat ik dan doe (als standaard suport speler) neem een anti tank wat wel is wil helpen.

@ hierboven
Hoe zit het nou met die BlackHawk down remake?
Lijkt me niet dat die eraan zit te komen persoonlijk, het spel is eigelijk al zeer goed doordacht (behave software issues dan) zou kunnen dat ze wat anti air aan het leven toevoegen (als er vee'el naar gevraagt is) maar thats it

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 02:10:

@ hierboven
[...]
Lijkt me niet dat die eraan zit te komen persoonlijk, het spel is eigelijk al zeer goed doordacht (behave software issues dan) zou kunnen dat ze wat anti air aan het leven toevoegen (als er vee'el naar gevraagt is) maar thats it
Err ik bedoelde eigenlijk dat iemand in dit topic een BF2 film wil maken ala Blackhawk down

[ Voor 42% gewijzigd door ROFLASTC op 22-08-2005 02:26 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

jorisw86 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 01:29:
alles in bf op medium gezet en nog af en toe die haperingen denk dat 1 gig mem te weinig is als ik alt tab doe zit ik al gauw aan de 800 a 900 mb mem gebruik in windows.

zullen de haperingen mischien weg zijn als ik er 1,5 gb indouw of moet het gelijk 2 gb zijn?
Met 1GB is het wel te spelen op redelijk hoge instellingen (1024 en het meeste high) zolang je de textures maar niet op high zet. Doe je dat wel dan schiet het geheugengebruik boven de 1GB uit en gaat het zaakje haperen.
Het is goed te spelen, maar dat neemt niet weg dat ik upgrade naar 1,5GB ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
The Widow Maker schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:47:

Volgens mij 5 mijnen, en ze liggen tot je doodgaat of er meer neerlegt, dan is het een soort fifo sysyeem. Dus leg jij er 5 neer, je pakt een resupply kit, legt er een 6e bij, dan gaat die 1e weg geloof ik. Maar of het precies 5 was weet ik niet 100% zeker, ben niet zovaak engineer.
Ja dat klopt ja, 5 mijnen max it is. C4 heeft ook een max van 5.
Hielko schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:23:

Overigens, wat pas echt lame is, is dat je mensen kan neerknallen door een muur heen. Als ze dan liggen steekt wel eens een been naar buiten, en als je daar op knalt gaan ze dood.... best wel een lame bug, daar is echt namelijk niks tegen te doen behalve niet naast een muur gaan liggen.
Je kan idd het beste ietsje vanaf de rand van een muurtje gaan liggen, anders knife ik je namelijk door het muurtje heen :P

Was wel irritant zaterdag hè op de DJ Mantri server, die ikilleveryone die continue spamde dat "DUTCH PEOPLE S*CK" etc etc en ook continue de radio volspamde met wel continue 'Roger that' enzo. Duurde wel twee uur voordat hij eindelijk werd gebanned... Hij werd ook continue ge-TK-d, imho gerechtvaardigd. Toen Snak3bite de server weer joinde werd er eindelijk ingegrepen.

Trouwens damn n0rp, wat had je een keertje een berg punten zeg, 180(!).

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een website waar de stats nog werken en geupdate worden? Die got3n.com is nu ook al uit de lucht.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

tvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Dissb is ook wel eens te vinden op de officiele European servers, ondanks dat hij Amerikaan is. Gisteren kwam ik hem toevallig tegen in een game. Wat me het meest opviel is dat hij, in tegenstelling tot Electric, in een 1-mansteam zat. Hij had er een slotje op gedaan. Het team kwam nooit van de grond en verloor een aantal keer achter elkaar, maar Dissb stond wel steeds bovenaan. Misschien doet hij dat niet altijd en misschien deed hij het wel omdat hij het even zat was, maar dat is wel een heel sterk punt aan het spel van Electric.
Het grappige is dat mensen Electric 'vertrouwen' en dan dus ineens wel als team gaan opereren. Een volle APC met Electric als bestuurder op Karkand zal veel eerder voorkomen dan met een willekeurige andere bestuurder.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoeveel uren spelen die mensen als Electric? Hebben die helemaal geen leven / werk / studie ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 22-08-2005 09:51 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
Lees het volgende interview maar eens:

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:57
Bor de Wollef schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:46:
Hoeveel uren spelen die mensen als Electric wel niet? Hebben die helemaal geen leven / werk / studie ofzo?
"interview" met de betreffende persoon :)

[ Voor 3% gewijzigd door biobak op 22-08-2005 09:52 . Reden: spuit 11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, hij loopt elke dag kranten en staat dan soms wel 20 minuten met iemand te praten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:51:
Jawel, hij loopt elke dag kranten en staat dan soms wel 20 minuten met iemand te praten! :D
17 en hij doet geen studie of echt werk? Figures..
Ik kom altijd iemand tegen als ik kranten loop en daar sta ik meestal een kwartier tot 20 min mee te praten soms langer als het aan het einde is van mn ronde
:o

Hoeveel potjes statpadding zal hij hebben gedaan ;)

offtopic:
En nee, ik ben niet jaloers, ik heb niet eens tijd om zo veel tijd in een game te stoppen

[ Voor 44% gewijzigd door Bor op 22-08-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:51:
Beetje zinloze reply, vind je zelf ook niet? Net als deze eigenlijk. :X
Volgens mij zouden veel mensen wel graag een keer bovenaan die ladder willen staan, maar omdat de tijd en skill ontbreekt posten we maar dergelijke replies. Is mijn gedachte hierbij!

@Bor_de_Wollef (of zoiets): Stempel erop en in een hokje ermee! Doe nou niet, voegt niets toe. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Viper2k1 op 22-08-2005 10:25 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Viper2k1 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:18:
[...]

Beetje zinloze reply, vind je zelf ook niet? Net als deze eigenlijk. :X
Volgens mij zouden veel mensen wel graag een keer bovenaan die ladder willen staan, maar omdat de tijd en skill ontbreekt posten we maar dergelijke replies. Is mijn gedachte hierbij!
Ach ja, tijd / skills / statpadding, het zal wel een combi van die 3 dingen zijn denk ik. Ik denk dat tijd vooral ook een belangrijke factor is. Zoals in het interview is te lezen doet die gozer niets behalve wat kranten rondbrengen. Dan heb je automatisch veel tijd om in een game te pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog al een nub als t aankomt op BF2, ik speel meestal op i3D of GoT server als A-Waxx.

Maar wat ik me afvroeg is, zijn er op internet nergens uitgebreide guides ofzo te vinden?

Want het meegeleverde boekje bij BF2 is nogal summier vind ik. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

guides waarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een uitgebreide uitleg over stats en ranks en over het unlocken van wapens, het besturen van voertuigen, dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit het interview:

"Met een beetje mazzel blijf ik eerste tot dat ik weer begin met school kan zijn dat het korter is maar ook langer"

Blijkt dat die kerel toch wel school loopt, begrijpelijk dat hij nu veel tijd heeft aangezien het vakantie is.

En waarom lees ik hier zoveel negatieve reactie's? Die jongen is 17 en heeft gewoon veel tijd, als hij nu graag veel speelt, so be it.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:42:
Gewoon een uitgebreide uitleg over stats en ranks en over het unlocken van wapens, het besturen van voertuigen, dat soort zaken.
http://www.totalbf2.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Wat ik gister had :? Operation Cleansweep begon en ik spring meteen in de F-15. Is er iemand anders die dr ook in wilt, dus die springt als gunner er in. Maakt ie een team, en invite ie mij, dus ik denk naja prima. Vervolgens wordt ik gewoon uit het vliegtuig geschopt :?
Ik viel dr echt gewoon in eens uit en hij vloog lekker verder...WTF? Kan een squad leader een team-mate van zn plek ontzetten in een vliegtuig/vehicle? Dat was echt zo lame....het moet wel zo gegaan zijn, ik deed niks anders dan vliegen, typte zelfs niet eens...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:20:
[...]

Ach ja, tijd / skills / statpadding, het zal wel een combi van die 3 dingen zijn denk ik. Ik denk dat tijd vooral ook een belangrijke factor is. Zoals in het interview is te lezen doet die gozer niets behalve wat kranten rondbrengen. Dan heb je automatisch veel tijd om in een game te pompen.
hij doet niet aan statspadding. Hij zit vaak op de i3d server en speelt daar gewoon serieuse rondjes van vaak rond de 100 punten bij elkaar. Meestal wel als medic, maar goed dat doen er meerdere. Ik bedoel als medic laat je niet zomaar een dooie liggen, iedereen zou die reviven. Naast dat hij er nu al zon ruim 400 uur in heeft gestoken en hij gewoon goed kan richten. Staat hij zo hoog in die ranking. Alleen soms heb ik wel het idee dat hij echt iets te erg met zijn stats bezig is, het kan soms ook best handig zijn om engineer te zijn of aa. Maar dat heb ik hem bijna nog nooit zien spelen, simpelweg omdat hij dan minder punten binnenhaalt denk ik. Ik zou het iig niet leuk vinden om in me achterhoofd te hebben dat ik plaats nr 1 moet blijven staan. Meer een dwang als een leuke spelervaring.
FireFoz schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:15:
Wat ik gister had :? Operation Cleansweep begon en ik spring meteen in de F-15. Is er iemand anders die dr ook in wilt, dus die springt als gunner er in. Maakt ie een team, en invite ie mij, dus ik denk naja prima. Vervolgens wordt ik gewoon uit het vliegtuig geschopt :?
Ik viel dr echt gewoon in eens uit en hij vloog lekker verder...WTF? Kan een squad leader een team-mate van zn plek ontzetten in een vliegtuig/vehicle? Dat was echt zo lame....het moet wel zo gegaan zijn, ik deed niks anders dan vliegen, typte zelfs niet eens...
nee dat kan niet, tenzij jij de bug van het typen tegen kwam. Heb je iets getypt druk je op enter dan val je er soms uit.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nu inmiddels ook 6 weekjes heerlijk BF2. En vind het spel echt kicken :)

Weet niet of ik het hier mag vermelden...

Maar ben met wat bekenden ook een server opgestart bij I3d.nl. Tis een ranked 64 player server genaamd: I3d.nl IKS bf2.nl.
Is sinds Vrijdag up en draaide meteen al best lekker en was binnen een half uur al propvol. :) Mochten jullie nog een leuke server zoeken, kom gerust eens gedag zeggen :)

Statspadding komt ons ook echt de strot uit. houden we best wel scherp in de gaten. laatst zaten 2 gastjes elkaar hele tijd elkaar supersnel met medics op te werken. Banned 4 life O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ik hoop dat ze in de 1.03 patch ook dingen fixen zoals wapen-locks in de vliegtuigen. Gister Operation cleansweep gespeeld. In de F-18 en raggen maar. Na een gegeven moment krijg je een wapen lock en je schiet, blijkt het je eigen teammaat te zijn. Meteen escuses aangeboden, maar nee hoor, meteen straffen natuurlijk. Van mij mogen ze dat straffen er ook uit gooien. Meestal is het een ongelukje. en dan wordt je uiteindelijk gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 00:44:
[...]

Geweldig dat er ook dat soort servers zijn _/-\o_
Natuurlijk blijf je van die ******* houden die rifles gebruiken maar des te leuker is het om juist hun met je pistol af te slachten >:)
Dus als je pistol badges wilt halen moet je hier zeker naar toe gaan, net 27 pistol kills in een ronde gehaald :*)

offtopic:
Electric is btw ingehaald door [TR]Dissb :/
ik slacht zowiezo erg veel mensen af met me pistol omdat ik altyd als sniper door het leven ga :P
gewoon beetje op het hoofd richten en klaar is kees. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:22:
[...]

nee dat kan niet, tenzij jij de bug van het typen tegen kwam. Heb je iets getypt druk je op enter dan val je er soms uit.
Nee...ik was dus ook niet aan het typen :/ Erg vaag. Ik had dat gister trouwens wel :/ hoe zie je trouwens welke # je bent op de pilot-list bijv? Ik zie sommige mensen hier zeggen " ik kan best goed vliegen, ik sta # 600" ofzo, maar waar zie je dat dan?

[ Voor 21% gewijzigd door FireFoz op 22-08-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
Ik speel sinds een paar dagen nu ook BF2, echt geweldig spel! Alleen mijn pc is het niet zo mee eens (XP1600+, 9600XT, 1GB) maar een nieuwe pc komt eraan :)

Alleen ik heb nu 1100 punten, en heb mijn eerste wapen kunnen unlocken! Heb de G3 gekozen, weet alleen nog niet wat ik er van moet denken? Hoe bevalt dit wapen jullie?

En hoeveel punten heb ik nodig om weer een wapen te unlocken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgende unlock bij de 10500 succes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:04:
volgende unlock bij de 10500 succes :9
:X dan mag ik nog wel even....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar waar zie je dat dan?
gewoon in BF2 zelf bij BFHQ/Leaderboards - >scores is een submenu (pijltje naar beneden) ik kwam er gister ook pas achter, maar je kan het ook op een site als http://www.bf2tracker.com/ zien. Ik was dan niet zn goeie piloot als ik hoopte maar ik ben wel de 5e Suport van de wereld(nu 4e) :p en dat heeft ook wel wat. En ja dat is een rede om nog iets langer met mijn PKM te blijfen schieten maar mijn volgende unlock word zeker die G3 ik hoor er heele goeie dingen over en sniper en medic gebruik ik niet zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ook even de unlocks getest ... moet eerlijk toegeven dat er me geeneen echt weet te bekoren ... de medic had ik al, ik denk nu voor de G3 te gaan ... niet dat ik 'm veel zal gebruiken, maar kom ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Danielson schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:16:
Ik speel sinds een paar dagen nu ook BF2, echt geweldig spel! Alleen mijn pc is het niet zo mee eens (XP1600+, 9600XT, 1GB) maar een nieuwe pc komt eraan :)

Alleen ik heb nu 1100 punten, en heb mijn eerste wapen kunnen unlocken! Heb de G3 gekozen, weet alleen nog niet wat ik er van moet denken? Hoe bevalt dit wapen jullie?

En hoeveel punten heb ik nodig om weer een wapen te unlocken? :)
heb ook de G3 geunlocked. In het begin vond ik het maar een waardeloos wapen maar de laatste dagen blijkt ie toch van waarde als assault. Op korte en middellange afstand erg dodelijk zolang je maar kort schiet, dus niet blijft ratelen. ook van grotere afstand erg nauwkeurig en dodelijk. In 2 schots vaak een kill.
Hoewel ik echte supernoob ben qua spel toch die electric gister 3 x gekilled. En op mijn leeftijd (ouwe knar) vin ik dat een hele prestatie :D Nu, nog 6500 punten voor mijn 2de unlock. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

ik denk dat ik een 2e account ga maken.... heb te weinig tijd om tot de volgende rang in een korte tijd te komen en ik wil toch wel een nieuw wapen....

Plus, de stats van mijn huidige account zijn brak :P (1 kill, 2 death ratio ofzo :P)

Edit: RMB was in een dwaze bui... komop! Doorzetten jongetje! 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door RMB op 22-08-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:01:
Uit het interview:
"Met een beetje mazzel blijf ik eerste tot dat ik weer begin met school kan zijn dat het korter is maar ook langer"
Blijkt dat die kerel toch wel school loopt, begrijpelijk dat hij nu veel tijd heeft aangezien het vakantie is.
En waarom lees ik hier zoveel negatieve reactie's? Die jongen is 17 en heeft gewoon veel tijd, als hij nu graag veel speelt, so be it.
....ik denk dat we allemaal stiekum de wens hadden dat het een hoger-opgeleide dertiger met een goede job, strakke auto en een blond mokkel met brains and breasts zou zijn. Maar wat uit het vragenlijstje naar voren komt, is een stereotype dat nog erger is dan je zelf zou bedenken. We moeten dat even op onze manier verwerken, komop hee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De clan waar ik bij zit huurt sinds kort een BF2 ranked server bij Clanpoint, probleem is alleen dat de ranking niet werkt, Clanpoint verhuurd nog meer servers maar daar geen problemen mee, iemand hier enig idee wat het kan zijn???
Clanpoint heeft al mail gestuurd aan EA maar in dat tempo is de server volgend jaar nog niet ranked! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:45:
De clan waar ik bij zit huurt sinds kort een BF2 ranked server bij Clanpoint, probleem is alleen dat de ranking niet werkt, Clanpoint verhuurd nog meer servers maar daar geen problemen mee, iemand hier enig idee wat het kan zijn???
Clanpoint heeft al mail gestuurd aan EA maar in dat tempo is de server volgend jaar nog niet ranked! :(
Waarschijnlijk moet EA dan even de server uit de lijst van ranked servers halen en weer ff opnieuw toevoegen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
is i3d nou ranked of niet? ik speelde er nl met een vriend gisteren en die zei dat ie wat medals had gehaald maar die zijn dus helemaal niet doorgekomen. Stond wel dat het een ranked server was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke leestip: http://www.webturd.com/index.php
website met allemaal BF2 zaken; ik kwam op deze site terecht via de 'fishcrate' easter-egg die in BF2 zit. Er is ook een Pink Elephant... Iemand enig idee wat dat is?

*edit: ik heb de pink bears nu ook gevonden (zelfde website)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:32:
[...]
gewoon in BF2 zelf bij BFHQ/Leaderboards - >scores is een submenu (pijltje naar beneden) ik kwam er gister ook pas achter, maar je kan het ook op een site als http://www.bf2tracker.com/ zien. Ik was dan niet zn goeie piloot als ik hoopte maar ik ben wel de 5e Suport van de wereld(nu 4e) :p en dat heeft ook wel wat. En ja dat is een rede om nog iets langer met mijn PKM te blijfen schieten maar mijn volgende unlock word zeker die G3 ik hoor er heele goeie dingen over en sniper en medic gebruik ik niet zoveel
haha net gevonden idd, thanks!
ik ben echt zo goed, # 17000 :+
damn...:p maar ik sta wel meestal bovenaan @ de maps dus het zegt lang nite alles, tis maar net hoeveel je het speeld...ik ben een hard werkende ondernemer, kan moeilijk op tegen al die studentjes die 8 weken zomervakantie hebben 8)7 :)

Ik vind trouwens wel dat er wat duidelijk verschil had mogen zijn tussen de ranks in de stats enzo...ik vind de badges erg veel op elkaar lijken, op de eerste 3-4 na dan.

[ Voor 9% gewijzigd door FireFoz op 22-08-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou mijn account aangemaakt maar als ik nou bij een clan in gaat schrijven dan moet ik mijn naam veranderen. Betekend dan dat ik al mijn punten kwijt ben omdat ik een andere account aan moet maken??? Zal wel jammer zijn ik ben namelijk net lekker op weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ajampaniki schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:04:
is i3d nou ranked of niet? ik speelde er nl met een vriend gisteren en die zei dat ie wat medals had gehaald maar die zijn dus helemaal niet doorgekomen. Stond wel dat het een ranked server was.
Ja & nee. I3D verhuurt servers aan mensen die er eentje willen hebben. Het is niet automatisch zo dat een verhuurde server ook ranked is. Heb je een IP-adres of precieze naam van die server?
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:13:
Ik heb nou mijn account aangemaakt maar als ik nou bij een clan in gaat schrijven dan moet ik mijn naam veranderen. Betekend dan dat ik al mijn punten kwijt ben omdat ik een andere account aan moet maken??? Zal wel jammer zijn ik ben namelijk net lekker op weg...
Ja, als de clan eist dat je een andere naam neemt, ben je je punten kwijt. Aan de andere kant zijn er overal "tips" om je account te hernoemen maar tot op heden is niemand dat gelukt.

[ Voor 37% gewijzigd door MAX3400 op 22-08-2005 15:15 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
eXp.ElekTriC staat overigens inmiddels geen 1e meer, dat is nu [TR]Dissb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

FireFoz schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:30:
Yupz
Ik snap best dat we trots zijn dat er een Nederlander eerste staat/stond/staat/stond, maar gezien de speling naar zijn achtervolger (zeg maar) die die heeft kan het dagelijks veranderen. Is het handig om per uur te posten waar 'ie nou staat?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:00

XanderDrake

Build the future!

FireFoz schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:30:
nee toch?

http://www.battlefield2.nl/bf2stats/index.php

91.000 punten, 500 meer dan de nummer twee, Dissb

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:04:
als je badges ontvangt dan issie ranked. Al wil het wel eens voorkomen dat die niet altijd doorkomen, al ligt dat niet aan i3d maar hebben meer servers daar last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
XanderDrake schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:37:
[...]

nee toch?

http://www.battlefield2.nl/bf2stats/index.php

91.000 punten, 500 meer dan de nummer twee, Dissb
Dissb was wel eerste, gister nog.
Het gaat echt nek aan nek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Kan je ergens ook zien hoeveelste plek ik sta..??

nummer 1 t/m 30 boeit mij geen reet.. Ik zie liever mijzelf ergens op nummer 5000 staan..

www.bf2s.com heeft het wel alleen die update zijn site maar 1x per week ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Laatst online: 14-09 19:44
Wie kan mij helpen, ik heb vandaag een nieuwe monitor gekocht, een Acer AL1715s, maar nu elke keer als ik BF2 start zie ik dat hij zich aan past aan de resolutie (1024x768 netzoals mijn desktop) en dan schiet hij er weer uit.
Nu kan ik dus geen bf2 meer spelen en dat zuigt ....
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Xato schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:57:
Wie kan mij helpen, ik heb vandaag een nieuwe monitor gekocht, een Acer AL1715s, maar nu elke keer als ik BF2 start zie ik dat hij zich aan past aan de resolutie (1024x768 netzoals mijn desktop) en dan schiet hij er weer uit.
Nu kan ik dus geen bf2 meer spelen en dat zuigt ....
Iemand een idee?
refresh rate aanpassen van BF2 naar 60 Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
Maar hoe kan ik dat doen vanuit windows, want ik kom bf2 niet eens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Xato schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:59:
Maar hoe kan ik dat doen vanuit windows, want ik kom bf2 niet eens in.
de file video.con aanpassen.

ik weet even niet preciese locatie.. maar ik denk als je een search uitvoert een aantal tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Laatst online: 12-09 21:04
Mijn documenten\Battlefield 2\Profiles\0001dan video openen in kladblok. Dan zie je een regeltje met resolutie. Die aanpassen en dan documentje opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
Bedankt mensen, hij doet het weer >:) Ga weer lekker spelen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MAX3400 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:33:
[...]

Yupz
Ik snap best dat we trots zijn dat er een Nederlander eerste staat/stond/staat/stond, maar gezien de speling naar zijn achtervolger (zeg maar) die die heeft kan het dagelijks veranderen. Is het handig om per uur te posten waar 'ie nou staat?
Ben ik het totaal mee eens. De score van Electric zou me aan mij $#$# roesten eigenlijk. Totaal oninteressant om elke keer die score weer te moeten lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:27

Phreak

KTM SuperDuke

Een tijdje geleden kwam ik iemand tegen op een server van i3d.nl op karkand met 64man.
Die gozer die gooide steeds met c4 naar mensen en dan BOEM !!

Nu heb ik dat afgelopen weekend eens geprobeerd...

Na veel teamkills en een paar bans later kreeg ik het een beetje onder de knie..

Ik zat zondag op een 24/7 Karkand server met 64man. Ik had 46kills in 1 ronde met eigenlijk alleen maar c4. Je kan best ver gooien met die rommel als je sprint en dan springt.
Bliep... BOEEEEM !!! Weer 5 man door de lucht :)
Onbewust ook nog een badge verdient, veteraan explosieven... _/-\o_

Ik denk dat m'n volgende upgrade gun die g36c wordt van de elite troepen...
Begin het steeds leuker te vinden...

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

dCY schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:53:
Kan je ergens ook zien hoeveelste plek ik sta..??

nummer 1 t/m 30 boeit mij geen reet.. Ik zie liever mijzelf ergens op nummer 5000 staan..

www.bf2s.com heeft het wel alleen die update zijn site maar 1x per week ofzo..
www.battlefield2.nl en dan klikken op Player stats -> altijd verse statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

DaMorpheus schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:40:
[...]

www.battlefield2.nl en dan klikken op Player stats -> altijd verse statistieken
Dank je , maar er staan geen global rank in je stats.
Ik bedoel, je ziet niet hoeveelste plek je staat in de wereldrang lijst van BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Kan je gewoon in je bfhq zien in het spel. Sterker nog daar kun je het ook nog eens per kit, voertuig, wapen etc zien. Ik zit nu niet thuis, maar uit m'n hoofd zeg ik in het leaderboard scherm, en dan aan de linkerkant kun je wat filters instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Hey.
Ik zat nu een paar dagen op de 64player server van i3d maar die ligt er de laatste tijd nogal veel uit :(
Weet iemand een andere goede 64player server urban only?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

B1gk1ller schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:18:
Hey.
Ik zat nu een paar dagen op de 64player server van i3d maar die ligt er de laatste tijd nogal veel uit :(
Weet iemand een andere goede 64player server urban only?

Thx
Hij is weer online ;)
Vanaf 1.03 geen crashes meer op de 64 public, dan is die bug eindelijk weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
DaMorpheus schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:20:
[...]

Hij is weer online ;)
Als ik connect zegt die "You have failed to connect" en op de site staat bij de status van de server
"No server at this IP or it is down !"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

B1gk1ller schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:25:
[...]

Als ik connect zegt die "You have failed to connect" en op de site staat bij de status van de server
"No server at this IP or it is down !"
Try again ;)
Je was wat te snel B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

Gisteren een meerdere games op 1 server achterelkaar als commander gespeeld (voor de eerste keer) veel punten (over de 100) per keer gehaald, dit kwam natuurlijk ook door het z.g vraag en aanbod spel, reageren op situaties, en meerdere malen de collega's in het veld gewaarschuwd voor naderend onheil. dus een lintje (goud) en ribbon (die voor commander) gehaald, nu dus gekeken bij mijn stats (tja ben nieuwsgierig) werd wel gemeld dat ik heb gespeeld als commander (punten en tijd e.d) maar niet de bling-bling erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
DaMorpheus schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:20:
[...]

Hij is weer online ;)
Dan hoop ik snel dat die patch eens komt, want het is echt schijt irritant de hele tijd dat die server wegvalt.

Over anderhalve week heb ik een LAN, hopelijk heeft EA die patch dan al klaar, snap niet wat er zo moeilijk is aan fouten zoeken en ze oplossen 8)7 , maar EA kennende zal die patch wel de maandag erop vrijkomen.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
NC_Phreak schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:32:
Een tijdje geleden kwam ik iemand tegen op een server van i3d.nl op karkand met 64man.

Na veel teamkills en een paar bans later kreeg ik het een beetje onder de knie..

Ik zat zondag op een 24/7 Karkand server met 64man. Ik had 46kills in 1 ronde met eigenlijk alleen maar c4. Je kan best ver gooien met die rommel als je sprint en dan springt.

Maar het switchen van die C4 naar de detonator gaat ook best langzaam...moeten ze je niet door hebben denk ik anders ben je al lang dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

zo net bij de Makro even Battlefield 2 gehaald :D

nu ga ik die straks installeren (wil eerst nog even een clean install doen van Windows XP SP2 maar MSDN schiet nog niet echt op dus moet nog even geduld hebben :P)

maar voor het gamespy id wat voor mail adres gebruiken jullie daarvoor?

Kan wel mijn prive adres gebruiken maar dan kan ik de spam filter wel scherp in gaan stellen, of zet je die gewoon op een simpel hotmail accountje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

NC_Phreak schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:32:

Ik ben er dan zo een die als MEC z'n wagen vollaad, naar de USMC rij, uitstap vlak voor iemand en *klik*

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:40:
[...]

Ik ben er dan zo een die als MEC z'n wagen vollaad, naar de USMC rij, uitstap vlak voor iemand en *klik*
:7 Dan noem ik geen skills, kan iedereen!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
Movinghead schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:39:
zo net bij de Makro even Battlefield 2 gehaald :D

nu ga ik die straks installeren (wil eerst nog even een clean install doen van Windows XP SP2 maar MSDN schiet nog niet echt op dus moet nog even geduld hebben :P)

maar voor het gamespy id wat voor mail adres gebruiken jullie daarvoor?

Kan wel mijn prive adres gebruiken maar dan kan ik de spam filter wel scherp in gaan stellen, of zet je die gewoon op een simpel hotmail accountje ?
Gewoon account in het spel zelf aangemaakt, heb nieteens een bevestigingsmail gekregen (of hij wordt er bij xs4all al uitgefilterd, maar dat lijkt mij sterk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

The Widow Maker schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:22:
[...]

Dan hoop ik snel dat die patch eens komt, want het is echt schijt irritant de hele tijd dat die server wegvalt.

Over anderhalve week heb ik een LAN, hopelijk heeft EA die patch dan al klaar, snap niet wat er zo moeilijk is aan fouten zoeken en ze oplossen 8)7 , maar EA kennende zal die patch wel de maandag erop vrijkomen.
Patch heeft vertraging opgelopen "omdat ze alles goed wilden testen".
Stiekem is het ook omdat ze nog wat extra bugs willen fixen en wat gameplay willen aanpassen (daar waar ik hier een tijdje geleden ook om vroeg). Ik vind het prima, maar toch jammer dat ze geen patch systeem hebben zoals NovaLogic: een auto-updater die zelfstandig alle nieuwe files binnenhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:49:
[...]

:7 Dan noem ik geen skills, kan iedereen!!!! :P
Hadden we het over skills dan? O-)

En dan die enkeling die me wil kickvoten omdat ie er niet tegenkan. Lag ie helemaal verdekt opgesteld zoals ie in die films had gezien klaar om iedereen te ownen met z'n 1337schi3tzkillz. Kom ik aan karren *knal.

Janken dat ze doen joh

[ Voor 36% gewijzigd door ROFLASTC op 22-08-2005 19:03 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:53:
[...]

Patch heeft vertraging opgelopen "omdat ze alles goed wilden testen".
Stiekem is het ook omdat ze nog wat extra bugs willen fixen en wat gameplay willen aanpassen (daar waar ik hier een tijdje geleden ook om vroeg). Ik vind het prima, maar toch jammer dat ze geen patch systeem hebben zoals NovaLogic: een auto-updater die zelfstandig alle nieuwe files binnenhaalt.
Gelukkig niet bedoel je. Ik wacht altijd eerst een paar dagen de reacties af mbt patches van EA. Vaak doen ze meer fout dan goed helaas. Als de game auto update ben je in dat geval dus direct het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:04:
[...]

Gelukkig niet bedoel je. Ik wacht altijd eerst een paar dagen de reacties af mbt patches van EA. Vaak doen ze meer fout dan goed helaas. Als de game auto update ben je in dat geval dus direct het haasje.
Nope, als je gewoon test voordat je massaal verspreid, zoals normaal is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Fear my 1337 BF2 stats :P..

Uitloggen & inloggen heeft het weer gefixt, maar je staat toch ff raar te kijken als je dit ziet :P

http://www.syserror.nl/GoT/bf2stats.jpg

Je resize skills laten iig nog te wensen over ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 22-08-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
SyS_ErroR schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:11:
Fear my 1337 BF2 stats :P..

Uitloggen & inloggen heeft het weer gefixt, maar je staat toch ff raar te kijken als je dit ziet :P

[afbeelding]
Playername: undefined :+
Een beetje met de stats van undefined lopen opscheppen, hè! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 19:09

Crusader

Arc Nature

DaMorpheus schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:08:
[...]

Nope, als je gewoon test voordat je massaal verspreid, zoals normaal is ;)
Dan nog, onder het grote publiek komen vaak pas de bugs tevoorschijn.
Kan er donder op zeggen dat ook 1.03 de nodige bugs gaat vertonen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb even rondgelezen maar ik kan het dus nergens vinden al kan dat aan mij liggen. B)

Voor zover heb ik begrepen dat je door punten verdienen wapens kunt unlocken. Betekent dit dat je per klasse (medic, engineer, enz.) 1 wapen kunt unlocken of gaat dit één voor één? Zo ja welke zou ik dan het beste als eerste moeten kiezen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekent dit dat je per klasse (medic, engineer, enz.) 1 wapen kunt unlocken of gaat dit één voor één?
je kan idd 1 wapen unlocke per rang die je haalt en er is maar 1 "upgrade" per klasse
Welk wapen jij unlockt is geheel aan jezelf natuurlijk.
Ik was al fan van de suport in battlefield 1942 / DC maar dit zijn er maar zeer weinig.
De assualt unlock hoor ik de meeste goeie dingen over maar heb hem zelf nog niet (wel geprobeert natuurlijk) deze schijn erg zuiver te schieten wat natuurlijk sneller kills oplevert en zorgt dat je langer op je bene blijft staan.
Maar mischien ben jij meer een sniper of een repair mannetje dan moet die die natuurlijk nemenAfbeeldingslocatie: http://images.pexsus.com/games/battlefield1942/mods/media/thumbs/d10947de052a2d22653ffc5576d77c56.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Bor de Wollef schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:04:
[...]

Bij Steam heb ik daar eigenlijk nooit problemen mee gehad, en het biedt ook verschillende voordelen. Als ze daar elke dag een update zouden uitbrengen is dat voor niemand een probleem, updaten gaat immers automatisch. Als jij straks 1.03 downloadt en er blijkt een bug in te zitten en je kan een uur later 1.04 downloaden en de volgende dag 1.05 dan zou je een auto-update wel kunnen waarderen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Crusader schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:16:
[...]

Dan nog, onder het grote publiek komen vaak pas de bugs tevoorschijn.
Kan er donder op zeggen dat ook 1.03 de nodige bugs gaat vertonen.
Ik wil een lang verhaal typen, maar Hielko zegt zowat hetzelfde, dus een quote:
Hielko schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:38:
[...]

Bij Steam heb ik daar eigenlijk nooit problemen mee gehad, en het biedt ook verschillende voordelen. Als ze daar elke dag een update zouden uitbrengen is dat voor niemand een probleem, updaten gaat immers automatisch. Als jij straks 1.03 downloadt en er blijkt een bug in te zitten en je kan een uur later 1.04 downloaden en de volgende dag 1.05 dan zou je een auto-update wel kunnen waarderen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hielko schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:38:
[...]

Yep, maar je kent EA. Als 1.03 een bug heeft duurt het dagen voordat 1.04 het licht zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zow vandaag ook weer een soort van stats padding tactieken gezien van marcel1968, die gast zit in zn eigen server de hele tijd in de blackhawk, iedereen neer te maaien op mashtuur city (32 players, 64 map size) serieus na iets van 10 minutent al 160 punten, maar owee als jij je crappy mec helicopter in hem suicide, dan word je gelijk gekickbanned. Ik hoop dat dat soort stats padding dingen met de nieuwe patch een beetje gefixed gaan worden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
zit er ook een fix voor anisotropisch filteren in de patch, want hier kan ik weinig over vinden ?

dat doet het nou niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik moet zeggen dat ik de systeemeisen voor dit spel wel erg hoog vind hoor... Ik zit hier met 512MB RAM, wat toch een behoorlijke hoeveelheid was toen ik dit systeem kocht, en vervolgens ga ik BF2 spelen en dan duurt het gewoon 5 minuten voordat het spel is afgesloten... en dan staat alles nog op laag :/

Moet ik toch maar 512MB bijplaatsen, maar dan verlies ik wel m'n dual channel volgens mij. Dan is mijn vraag dus wat sneller is... 2x 256 MB Dual Channel of 2x256 + 1x512 en dan (volgens mij) geen Dual Channel... Iemand hier ervaringen mee?

(ik ga geen 2x512 kopen want dat laat m'n portemonnee niet toe ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door Getah op 22-08-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 21:17:
zow vandaag ook weer een soort van stats padding tactieken gezien van marcel1968, die gast zit in zn eigen server de hele tijd in de blackhawk, iedereen neer te maaien op mashtuur city (32 players, 64 map size) serieus na iets van 10 minutent al 160 punten, maar owee als jij je crappy mec helicopter in hem suicide, dan word je gelijk gekickbanned. Ik hoop dat dat soort stats padding dingen met de nieuwe patch een beetje gefixed gaan worden iig.
Jammer dat je een eenzijdig verhaal hier af gaat hangen. Ik heb meerdere malen (zelfs al een paar mappen voor mashuur city) tegen je gezegt dat de regels voor de GOF server staan op www.bf2gof.tk. Enige wat we toen kregen van de B&B clan jonges was een grote bek.
Daar had je kunnen lezen dat er op onze (niet mijn) server geen suicide runs met jets en choppers mogen. Toen heb je toch de MEC chopper gepakt en bent op ons ingevlogen. Wie is hier nu fout ??? BH heb ik even in kurbadam in gezeten en in mashuur city voor de rest gewoon armour of te voet.

Mbt tot de BH volgens mij was je jaloers dat je er zelf niet in zat. Jullie team werkte niet samen, zaten te snipen in mashuur city (DOM DOM) Toen je weg was heb ik ze wat tips gegeven en toen kregen ze ons vaak uit de lucht. En gaarne voortaan je beklag doen op www.bf2gof.tk en niet hier.

En over de map/groote die worden gekozen door een voting systeem op de webpage. Al met al beschuldig mij dus niet van statspadding als je niet kan winnen volgens de regels, als je in mij stats profiel zal zien ben ik gezien de uren die ik gespeeld heb gewoon een middelmatige speler.
Zelf wordt ik behoorlijk moe van dat gezeik mbt de BH, ik speel vaak MEC/CHINA met een paar man en een vrouw in een squad, 3 AT 1 Medic 1 suppor, teamspeak erbij en weg is die BH.
Dit spel draait om samenwerking en dat hebben een hoop mensen (nog) niet door. Door samenwerking scoor je.

Mashuur cirty MEC
1) Tank pakken en gebruiken om de BH te pakken geen tank battles me doen
2) Verdedig als MEC je tank basis (energie plant) alsof het je eigen gezin is
3) Snipers zijn nutteloos
4) Maak een sqaud met AT,Medic Support en weg BH
5) 2 Vodniks hebben die BH zo down
6) C4 op de vlag of op de Bh als die hovert
7) Ga direct voor de helipadv;ag of de mainbase valg
8) Pak de Blue Whale (mec chopper) en ga ook vlaggen pakken

Ps met 1 ding ben ik het eens de punten die je als piloot krijgt van support, kill, medic in een chopper moeten ze aanpassen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 19:57
Pistol en/ of knife server: 85.236.100.15:30919

Af en toe rijdt er iemand in een tank dwars door heen maar die is binnen 10 sec. gekicked. Heb er een paar hele idiote potjes gespeeld :o 16 bunnyhoppers op een paar vierkante meter.

EDIT: Ik geloof dat ie al weer offline is...

[ Voor 10% gewijzigd door htf99 op 22-08-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Getah schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 21:50:
Ik moet zeggen dat ik de systeemeisen voor dit spel wel erg hoog vind hoor... Ik zit hier met 512MB RAM, wat toch een behoorlijke hoeveelheid was toen ik dit systeem kocht, en vervolgens ga ik BF2 spelen en dan duurt het gewoon 5 minuten voordat het spel is afgesloten... en dan staat alles nog op laag :/
Nou, 512 is in gamers wereld toch echt niet veel voor een gamePC hoor. 512 zit standaard in een standaard PC, een gamer heeft een gieg of meer. En als ik jou was zou ik die 2x 256 verkopen en 2x 1gb kopen, dat kost 85 euro per reepje ofzo, maar dan zit je ook als eerste in de levels. Anders 2x 512, dat kost rond de 50 euro per reep. Als je het een beetje goed aanpakt vang je nog 40 euro voor je oude 2x 256 en koop je dus zo 2x 512 en heb je wel DC.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 21:54:
[...]

Jammer dat je een eenzijdig verhaal hier af gaat hangen. Ik heb meerdere malen (zelfs al een paar mappen voor mashuur city) tegen je gezegt dat de regels voor de GOF server staan op www.bf2gof.tk. Enige wat we toen kregen van de B&B clan jonges was een grote bek.
Daar had je kunnen lezen dat er op onze (niet mijn) server geen suicide runs met jets en choppers mogen. Toen heb je toch de MEC chopper gepakt en bent op ons ingevlogen. Wie is hier nu fout ??? BH heb ik even in kurbadam in gezeten en in mashuur city voor de rest gewoon armour of te voet.

Mbt tot de BH volgens mij was je jaloers dat je er zelf niet in zat. Jullie team werkte niet samen, zaten te snipen in mashuur city (DOM DOM) Toen je weg was heb ik ze wat tips gegeven en toen kregen ze ons vaak uit de lucht.

En over de map/groote die worden gekozen door een voting systeem op de webpage. Al met al beschuldig mij dus niet van statspadding als je niet kan winnen volgens de regels, als je in mij stats profiel zal zien ben ik gezien de uren die ik gespeeld heb gewoon een middelmatige speler.
Zelf wordt ik behoorlijk moe van dat gezeik mbt de BH, ik speel vaak MEC/CHINA met een paar man en een vrouw in een squad, 3 AT 1 Medic 1 support en weg is die BH

En gaarne voortaan je beklag doen op www.bf2gof.tk en niet hier.

Ps met 1 ding ben ik het eens de punten die je krijgt van support, kill, medic in een chopper moeten ze aanpassen.
welnee je zat elke keer in de blackhawk, behalve als ie net weg was of als ie te vaak werd opgeblazen achter elkaar, en trust me altijd als ik je op een server zie zit je in een blackhawk puntjes te verzamelen. Jij bent alleen tegen suicide runs omdat een blackhawk er niets maar dan ook niets kan tegen doen, oftewel hetzelfde verhaal als je een infanterist bent en er komt een blackhawk langs. Ik vind het gewoon erg jammer dat mensen zoals jij admin zijn over ranked servers. En het is niet een beklag over jou algemeen, maar gewoon over de meeste mensen die in de blackhawks gaan zittent om punten te verzamelen, ik vind het echt kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:21:
[...]

welnee je zat elke keer in de blackhawk, behalve als ie net weg was of als ie te vaak werd opgeblazen achter elkaar, en trust me altijd als ik je op een server zie zit je in een blackhawk puntjes te verzamelen. Jij bent alleen tegen suicide runs omdat een blackhawk er niets maar dan ook niets kan tegen doen, oftewel hetzelfde verhaal als je een infanterist bent en er komt een blackhawk langs. Ik vind het gewoon erg jammer dat mensen zoals jij admin zijn over ranked servers. En het is niet een beklag over jou algemeen, maar gewoon over de meeste mensen die in de blackhawks gaan zittent om punten te verzamelen, ik vind het echt kansloos
als infanterist is het juist makkelijk punten scoren als er een volle BH langs komt. Heb al vaak genoeg de gunners eruit geschoten en daarna de mensen die achterin zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

ik wil me niet mengen in het conflict tussen Itchie en Marcel, maar ik ben van mening dat een suicide run gewoon tot de mogelijkheden moet behoren. Anders ben je alleen maar bezig om de balans te verstoren. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je dan kunstmatig bezig bent om de BH nog sterker te maken...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

www.bf2gof.tk en als je je frustatie kan onderdrukken en stopt stemming te maken ben je weer gewoon welkom op de server.

ps 2e ronde in mashuur city gewoon te voet ook 100+ punten :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 22:41 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.