Ja afgezien dat je continu de foutmelding duplicate key found in common controls krijgt. Ook al staat die key er helemaal niet eens bij. Sterker nog: ik heb alle keys in alle tabs en velden gecleared en dan nog krijg ik dezelfde foutmelding.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 06:55:
[...]
Kun je gewoon instellen bij Options, Controls. Klik de binding aan die je wil veranderen, en ram dan op de knop waar je de binding aan wilt hebben. Simpeler kan niet.
Sommige keys kan je wel binden, zo wilde ik bijvoorbeeld ALT voor crouch ipv CTRL. Dat staat dan ingesteld, apply gedrukt. En dan werkt het gewoon niet. Het is gewoon nog steeds gewoon CTRL. Kortom: ik kan gewoon geen keys veranderen

Heb ondertussen genoeg punten voor Lance Corporal. Ik ga de L85 nemen, lijkt me wel een relaxed wapen
Ja, daar heb ik net op zitten spelen een tijdje. Zaten erg goede spelers op, oa ook die Electric. Werd op hoog niveau gespeeld maar verder geen relaxde sfeer, veel gezeur en gescheld en votes. Hoeft van mij niet zo, heb liever wat team play ofzo en verder gewoon geen gechat (iig niet om op elkaar te zeiken).DJMantri's server is ook goed, en er is ook een i3D server met gewoon 32 spelers op een 32 spelers-map. #1 is dat, die alleen urban maps draait.
[ Voor 20% gewijzigd door Jag op 18-08-2005 02:04 ]