[PC] Battlefield 2 - deel XVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.525 views sinds 30-01-2008

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53

Jag

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 06:55:
[...]

Kun je gewoon instellen bij Options, Controls. Klik de binding aan die je wil veranderen, en ram dan op de knop waar je de binding aan wilt hebben. Simpeler kan niet. ;)
Ja afgezien dat je continu de foutmelding duplicate key found in common controls krijgt. Ook al staat die key er helemaal niet eens bij. Sterker nog: ik heb alle keys in alle tabs en velden gecleared en dan nog krijg ik dezelfde foutmelding.
Sommige keys kan je wel binden, zo wilde ik bijvoorbeeld ALT voor crouch ipv CTRL. Dat staat dan ingesteld, apply gedrukt. En dan werkt het gewoon niet. Het is gewoon nog steeds gewoon CTRL. Kortom: ik kan gewoon geen keys veranderen :/. Ik probeer maar gewoon aan de default keys te wennen, maar het blijft lastig (zeker prone en reloaden).

Heb ondertussen genoeg punten voor Lance Corporal. Ik ga de L85 nemen, lijkt me wel een relaxed wapen :).
DJMantri's server is ook goed, en er is ook een i3D server met gewoon 32 spelers op een 32 spelers-map. #1 is dat, die alleen urban maps draait.
Ja, daar heb ik net op zitten spelen een tijdje. Zaten erg goede spelers op, oa ook die Electric. Werd op hoog niveau gespeeld maar verder geen relaxde sfeer, veel gezeur en gescheld en votes. Hoeft van mij niet zo, heb liever wat team play ofzo en verder gewoon geen gechat (iig niet om op elkaar te zeiken).

[ Voor 20% gewijzigd door Jag op 18-08-2005 02:04 ]

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Hielko schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 01:37:

Overigens wel vet, ik wist niet dat wanneer je gewoon geen parachute gebruikt je het overleeft als je precies op het juiste moment op e drukt boven een voertuig. Moet ik toch eens gaan proberen :D
Ja dit doe ik sinds kort ook steeds vaker. Zag dit eerder in het 2e deel van dat Stunts of Oman filmpje. Gewoon recht boven een voertuig ergens vanaf springen en dan op het juiste moment op E drukken. Gaat stukken sneller dan helemaal naar beneden lopen/rennen. :)

π MW finishers

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Jag schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 02:02:
[...]
Ja, daar heb ik net op zitten spelen een tijdje. Zaten erg goede spelers op, oa ook die Electric. Werd op hoog niveau gespeeld maar verder geen relaxde sfeer, veel gezeur en gescheld en votes. Hoeft van mij niet zo, heb liever wat team play ofzo en verder gewoon geen gechat (iig niet om op elkaar te zeiken).
Nadeel van electric is dan ook dat hij ontzettend veel mensen aantrekt die wel even willen laten zien dat ze beter zijn dan de nummer 1 in de globale statistieken. Rainmaker idem

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:23

GurbY{nl}

GurbY{nl}

En alweer een avond lekker bij djmantri in een ECHT team kunnen spelen. Een club die bijelkaar bleef, ook af en toe terugkwam om een neergeknalde teammaat te reviven, echt top. Ga ik vaker op zien te komen!

Nog een vraag: niemand een idee of je de view vanuit 3e persoon kunt pannen/zoomen? (al eerder gesteld..)

Verwijderd

Gisteren meegemaakt dat de Blackhawk echt zwaar ruled in Mashtuur City, ik was er al van overtuigt dat er te weinig Anti Air in deze map zit maar die gasten waren gewoon niet neer te halen omdat er volgens mij minstens 2 engineers in zaten, 2 schoten met tank vol op de BH en dat ding kwam nog niet naar beneden storten, rest van MEC team waren misschien ook wel N00BS want niemand (behalve ik dus) deed verder een poging de BH te slopen, maar ook door de sterke Minigunners is het ook wel moeilijk om dit te realiseren als je geen tank hebt.
Eind van de ronde stond ik ruim bovenaan bij de MEC maar die gasten in de BH hadden allemaal rond de 200 punten! 8)7 . Er moet in die map gewoon meer Anti Air komen!

Verwijderd

@MaTr1x :
Ik gebruik een vast IP adres binnen mijn thuis netwerk. Overigens heb ik in mijn netwerk configuratie nooit problemen gehad tot voor ongeveer 2 weken geleden( En nee, er is ook niets veranderd binnen dat netwerk ) . Zelfs DMZ heb ik gebruikt ( alle poorten naar mijn game pc geforward ) , ook dit mocht niet baten.
Echt bizar : en ook alleen BF2 heeft er ineens last van. Andere online spellen niet.

Ik ben er serieus aan het denken om het spel terug te brengen met de mededeling dat ik hem niet goed meer aan de praat krijg.( Het ene moment heb ik 1 minuut spel plezier, het andere een half uur maar altijd heb ik de mededeling "you have a problem with your connection" en ben ik ook mijn zorgvuldig opgebouwde stats kwijt na een reconnect )

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

sain onez schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 21:15:
[...]

Hehe, dat dacht ik stiekem zelf ook, er zit tenslotte toch maar één kaart in me pc, dus die zoekt dan zelf wel de juiste...

maar wonder boven wonder liep de install van deze 5.8 met ccc gewoon door, ook viel in atitool weer de fan te controleren, waardoor ik je tips&tricks niet hoef op te volgen en het alweer perfect werkt, nouja perfect, de schaduwproblemen lijken vermindert, maar zijn nog altijd duidelijk aanwezig... :(
heb ook de cache geleegd zodat ie eens opn optimaliseerde, maar geen soelaas...

achja weer paar inf-goocheltrucken, een default Cat's installerende vga-kaart, en iets minder bf2 schaduwproblemen rijker.. nu gaan we knallen 8)
Heb je met DriverCleaner PE wel alles van ATi van te voren verwijderd? Dit wil namelijk nog wel eens de doorslag geven :*)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Hielko schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:27:
Lijkt me nou niet echt een slimme positie, je kan beter ergens gaan staan waar ze je niet direct zien. Bij veel levels kan je je mooi positioneren een beetje aan de rand van het level, daar sta je meestal hoog (dus ook goed uitzicht). En wanneer je alleen je raketten gebruikt dan ben je vrij moeilijk te spotten.
Opzich sta je best lekker op die dam, als je maar zorgt dat je als een gek achteruit of vooruit kan rijden (het liefst tussen de wat gebouwen, geeft weer bescherming). Op rand van map op zo'n heuvel moet je altijd zo ver rijden en als je raketten op is resupply zo lastig (tenzij je support speelt natuurlijk ;))

Verwijderd

Nog ff een vraagje over support machine gun (basis en unlock). Doet deze wel schade aan choppers (Cobra, HB, Hi-spul ed). Het lijkt altijd weinig effect te hebben als ik op die krengen schiet.

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:12

SmidsY

hallo!?.............

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 08:02:
2 schoten met tank vol op de BH en dat ding kwam nog niet naar beneden storten,
Sorry hoor, maar dan kan jij of je team dus echt niet schieten ;) , van z'n inpact gaat hij echt neer. Zeker als je één shell in zijn deur/ruim schiet (is de crew stuk, dus geen repairs meer) of één schell direct op de neus (is de piloot dood, meestal heeft crew dat niet meer door tot die boom wel erg in de buurt komt). De rest maak je dan af met je machinegun.

Het is zo simpel. Ik snap niet wat mensen zeuren over de sterkte van de BH, ik gebruik het zelf ook wel eens en weet zodoende wat de zwakheden zijn, gebruik die, en als je als een team speelt dan is die BH echt geen lang leven gegund, zeker als je hem ziet als een flying bullseye die 6x2=12 punten opleverd (en in de buurt van een vlag nog 6x defended flag)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:14:
Van die vliegtuigen.... het is heel irritant als je als gewone infantrist WEEEER gebombt wordt door een vliegtuig. En goede piloten haal je niet neer met standaard IGLA of Stingers, enigste mogelijkheid is mobile AA, wat je niet op alle maps hebt. Of neerknallen met FAV, met BF1942 werkt dat heel goed, maar het raken van die vliegtuigen hier in BF2 is erg moeilijk...

Enigste manier om goede piloten neer te halen is een dogfight aangaan, op de bom-hud zetten zodat je meer stealth hebt (alarm gaat niet af bij vijandelijk vliegtuig) waardoor jeje goed kunt positioneren achter het vliegtuig..en veel immelmans en split-Sen. Maar dan nog...
Ik zie hier wel een imbalance met de vliegtuigen
Je vergeet dat jij ook een vliegtuigje ter beschikking hebt.
Als jij nou eventjes die andere piloot op de hielen gaat, heeft ie geen tijd om zijn bommen te droppen maar zit ie voortdurend om zich heen te kijken waar jij bent.
Simpel zat

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

SmidsY schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:15:
[...]

Sorry hoor, maar dan kan jij of je team dus echt niet schieten ;) , van z'n inpact gaat hij echt neer. Zeker als je één shell in zijn deur/ruim schiet (is de crew stuk, dus geen repairs meer) of één schell direct op de neus (is de piloot dood, meestal heeft crew dat niet meer door tot die boom wel erg in de buurt komt). De rest maak je dan af met je machinegun.

Het is zo simpel. Ik snap niet wat mensen zeuren over de sterkte van de BH, ik gebruik het zelf ook wel eens en weet zodoende wat de zwakheden zijn, gebruik die, en als je als een team speelt dan is die BH echt geen lang leven gegund, zeker als je hem ziet als een flying bullseye die 6x2=12 punten opleverd (en in de buurt van een vlag nog 6x defended flag)
Jep.. die BH hoort erbij.
Ik heb gister ook 2x die BH neergehaald. 1x een FAV naar binnengeschoten (3 kills) en alle engineers waren dood. Daarna gewoon die op je gemak chopper kapotschieten.

Verwijderd

SmidsY schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:15:
[...]

Ja ik was op zo'n afstand dat ik al lang blij was dat ik de BH kon raken, dus om dan nog op de piloot of zijdeur te mikken lukte even niet, maar ja met goed teamwork had dat ding herhaaldelijk naar beneden moeten komen helaas was er geen sprake van een team maar 20 losse spelers, ik was wel squadleader geworden maar er werd niet naar orders geluisterd dus dat schoot ook niet op.
En die BH maar spotten zodat nnderen hem ook konden aanvallen, maar niemand had interesse :(

Verwijderd

BEVEL schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:23:
Jep.. die BH hoort erbij.
Ik heb gister ook 2x die BH neergehaald. 1x een FAV naar binnengeschoten (3 kills) en alle engineers waren dood. Daarna gewoon die op je gemak chopper kapotschieten.
FAV staat toch voor Fast Attack Vehicle? Die kan je niet naar binnen schieten (of in ieder geval niet heel erg makkelijk 8) ) Maar ik neem aan dat je wat anders bedoeld, of dat ik afkorting fout heb :).

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 14:02
sain onez schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:59:
[...]

Voor wie? niet voor de film die blackhawk down heet?! anders hadden ze em wel Littlebirds down! genoemt, volgens mij vind je het meer jammer voor jezelf :>

[...]
in Blackhawk Down zitten zeker wel Littlebirds, ik zou 'm maar eens gaan kijken als ik jou was. Ook als je het heersende spel Delta Force BHD speelt, komen die regelmatig langs

[ Voor 4% gewijzigd door roadcee op 18-08-2005 09:41 . Reden: woeps, mijn tekst binnen de quote gezet ]

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:36:
[...]

FAV staat toch voor Fast Attack Vehicle? Die kan je niet naar binnen schieten (of in ieder geval niet heel erg makkelijk 8) ) Maar ik neem aan dat je wat anders bedoeld, of dat ik afkorting fout heb :).
lol
ja ik bedoelde ook de raket die dat ding kan afvuren :)

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Ben het er wel mee eens dat in die map de BH echt te sterk is. 90% van de mensen spelen niet als team. Ik had gisteren in die map een squad gemaakt, wat mensen uitgenodigd en toen kwam de BH. Wat mensen afgeschoten, vlag overgenomen, ging ie naar de volgende vlag. Met 3 man de vlag terug gepakt en via squad talk gevraagd of mensen aub als support of antitank wilde spawnen. Mooi niet dus, iedereen bleef heerlijk als sniper of engineer spawnen....

tja, wat was eerder, de kip of het ei....is die BH zo sterk of de spelers zo dom?

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

T4F.nl_Muad schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:45:
Ben het er wel mee eens dat in die map de BH echt te sterk is. 90% van de mensen spelen niet als team. Ik had gisteren in die map een squad gemaakt, wat mensen uitgenodigd en toen kwam de BH. Wat mensen afgeschoten, vlag overgenomen, ging ie naar de volgende vlag. Met 3 man de vlag terug gepakt en via squad talk gevraagd of mensen aub als support of antitank wilde spawnen. Mooi niet dus, iedereen bleef heerlijk als sniper of engineer spawnen....

tja, wat was eerder, de kip of het ei....is die BH zo sterk of de spelers zo dom?
Maw..je team(play) was kut en de BH is niet sterker dan toen het spel uitkwam.
Enige veriabele is dus de teamplay, en daar kan iedereen dus wat aan doen.
Maar zoals eerder gezegd. Als je dat ding dus gewoon laat rondvliegen raak je in de problemen.
Met een tank of APC kan je dat ding echt wel neerkrijgen
Het is dus een kwestie om de bemanning kapot te krijgen en niet zozeer de BH zelf.
Bij de BH moet je dus in de zijdeur een schot plaatsen.
Bij de van de chinezen en MEC moet je em van achter naar binnen vuren.
Dan is de meeste bemanning wel dood hoor
En de piloot is meestal medic dus gaat er ook gauw genoeg aan.

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:07

flessuh

Set sail for fail!

Cyber Spy schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 21:56:
[...]

Ik heb er in ieder geval zin in. :)
ikke ook:P count me in.......
we hebben op n LAN ook al n keer de "broken arrow" scene uit we were soldiers nagedaan in BF:V
>:) is ook zo'n leuke scene
welke map heb je in gedachten om in te spelen?

https://www.dutchsolarboat.com

Verwijderd

BEVEL schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:41:
lol
ja ik bedoelde ook de raket die dat ding kan afvuren :)
Wat is trouwens de range van zijn TOW? Heb het idee dat hij heel ver kan schieten maar dat hij het laatste stuk niet echt bestuurbaar is.

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18

Klopt inderdaad! Maar je ziet ook weer vaak zat dat mensen engineer spawnen en dan de hele rit gunner zijn. Ook als de heli begint te piepen, omdat 'ie rookt! Als ik in de BH meevlieg dan is het als engi en dan zit ik niet op een gunner plaats! Weet je in elk geval zeker dat dat ding even in de lucht blijft.
Maar idd, mensen zouden eeens wat vaker support moeten zijn in een heli! Kun je in elk geval fatsoenlijk doorgooien met granaten! :D

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

fryskmantsje schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 01:19:
Check dit filmpje. Deze gast doet de gekste dingen met vliegtuig in BF2.
Kon glimlach niet onderdrukken in dit filmpie. _/-\o_

http://balker.dk/GSn_Movie_2005.rar
Dat soort dingen vind ik cool.

"Is that C4? im outta here!"

:P :D

And it goes BRAAAAAPP!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Heeft iemand nog tips voor het droppen van de bommen met de F-18? In de F-15 raak ik 9/10x wel (ook 3 bommen meer) maar in de F-18 echt bijna nooit...die dingen vallen heel anders ofzo.... als ik dan achterom kijken zie ik meestal wel gewoon een rookwolk rond mijn target :?
Moet je die dingen echt exact raak gooien ofzo...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

sain onez schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:59:

Voor wie? niet voor de film die blackhawk down heet?! anders hadden ze em wel Littlebirds down! genoemt, volgens mij vind je het meer jammer voor jezelf :>
Zaten wel degelijk in de film heur die kleine "OH-6 Loach" helikopters

http://www.vhpamuseum.org...b%20Reese%20&%20Loach.jpg

And it goes BRAAAAAPP!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik vermaak me altijd prima in zo'n BH, zit dan als medic elke keer van die verbandtrommels naar beneden te gooien :) Of als engineer dat ding te fixen, maar ik wordt er toch vrij vaak en vrij snel afgeschoten. Maar ja, aan de andere kant, als ik met me m4 over zo'n BH heen maai schiet ik er ook meestal 2 gastjes vanaf.

Vliegen gaat steeds beter, maar ik ben altijd 'bang' dat ik met 6 personen ten onder ga, dus laat meestal iemand anders vliegen. Alleen in die gevechts choppers wil ik nog wel eens achter de stuurknuppel kruipen, maar dan wordt je constant opgeblazen door jets :(

[ Voor 3% gewijzigd door Blue2k op 18-08-2005 10:47 ]

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 15:18
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 08:04:
@MaTr1x :
Ik gebruik een vast IP adres binnen mijn thuis netwerk. Overigens heb ik in mijn netwerk configuratie nooit problemen gehad tot voor ongeveer 2 weken geleden( En nee, er is ook niets veranderd binnen dat netwerk ) . Zelfs DMZ heb ik gebruikt ( alle poorten naar mijn game pc geforward ) , ook dit mocht niet baten.
Echt bizar : en ook alleen BF2 heeft er ineens last van. Andere online spellen niet.

Ik ben er serieus aan het denken om het spel terug te brengen met de mededeling dat ik hem niet goed meer aan de praat krijg.( Het ene moment heb ik 1 minuut spel plezier, het andere een half uur maar altijd heb ik de mededeling "you have a problem with your connection" en ben ik ook mijn zorgvuldig opgebouwde stats kwijt na een reconnect )
Ik heb in het begion ook problemen met m'n verbinding gehad. Bleek dat 't door m'n router kwam.
Heb een smc router met daarop een firewall aanstaan. Kwam door de intrusion detection van dat ding. Kreeg nl de hele tijd mailtjes met UDP flood detected. Bleek ikzelf vaak de verzender van de pakketjes te zijn en soms de server.
Ik heb de marges voor deze instellingen verhoogd en nu heb ik nergens meer last van.
Misschien dat jij hier ook last van hebt?

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

o dat filmpje, haha wat een humor.. die gast is trouwens ook zeer goed in vliegtuigje besturen :)
haha.. echt prachtig :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 12:09
Deze truc komt nog van bf42.... ;)
MaTr1x schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 02:07:
[...]

Ja dit doe ik sinds kort ook steeds vaker. Zag dit eerder in het 2e deel van dat Stunts of Oman filmpje. Gewoon recht boven een voertuig ergens vanaf springen en dan op het juiste moment op E drukken. Gaat stukken sneller dan helemaal naar beneden lopen/rennen. :)

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Kiphaas7 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:07:
Deze truc komt nog van bf42.... ;)

[...]
Ooit een filmpje van gemaakt: What the hell is a parachute.?
starring: me!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:35
Inmiddels is er een filmpje opgedoken waarin aangetoond zou worden dat de BH met 1 AT rocket neer te halen is. Door precies een van de voorwielen te raken.
linkje (MPEG2 filmpje)

Verwijderd

Ik heb het spel nou zo'n 2 weken maar ik krijg de besturing van de heli en vliegtuig maar niet onder de controle en ik snap niet dat mensen dat wel goed lukken. Gebruiken jullie een joystick ipv een muis want met een muis gaat het echt klote.....

Verwijderd

Had post al paar pagina's eerder geplaatst, maar waarschijnlijk zoek geraakt in hoeveelheid berichten :) Doen de support machine geweren nu schade aan choppers of niet? Ik vermoed van wel maar volgens mij is het niet heel erg veel. Heb paar dagen eerder complete kogelbanden op helikopter leeg geschoten maar echt veel leek het niet te helen.

• dCY

dCY

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:18:
Ik heb het spel nou zo'n 2 weken maar ik krijg de besturing van de heli en vliegtuig maar niet onder de controle en ik snap niet dat mensen dat wel goed lukken. Gebruiken jullie een joystick ipv een muis want met een muis gaat het echt klote.....
Vind juist met joystick zwaar kloote.. ik bestuur de heli gewoon met muis en keyboard.
Gaat erg goed.. ik wel reverse mouse ivm dat ik BF42 DC gewend was..

• LifeTecH
  • Niet online
Ik gebruik gewoon de pijltjestoetsen en het gaat perfect. De muis moet je ook helemaal niet aanraken :P

Verwijderd

Is bij mij ook niet alles maar gevoeligheid van muis omhoog maakt het in ieder geval wat beter. En helikopters lijken wat laat te reageren dus rustig sturen en afwachten, anders ga je echt als een dronken gek door de lucht ;)

Verwijderd

Ik gebruik inderdaad een joystick, het is te doen met keyboard en muis, ik ken mensen die redelijk kunnen vliegen op die manier... Maar met een joystick is veel handiger vind ik zelf, je hebt alles bij elkaar. Bij mij Logitech Extreme 3D Pro heb je ook een twist handle en gasregelaar, dus kun je rollen, klimmen en duiken, gas geven en afremmen, links en rechts afgaan, je afterburner aanzetten en je flares afschieten met dezelfde joystick. :)

Overigens, als er nog acteurs nodig zijn voor de film, ik wil best meedoen, ik kan een aardig rondje vliegen met een BH. :) M'n MSN is erikvroon [AT] hotmail.

Verwijderd

Ik gebruik enkel het toetsenbord om te vliegen en dat gaat best redelijk! ;)

Om een heli uit de lucht te halen schiet het niet echt op met de support gun, de machien geweren op jeeps en busjes richten meer uit maar moet je wel alles raak schieten en oppassen op overheaten, AT mannetjes, APC's en tanks halen meer uit tegen heli's en niet te vergeten Stingers en AA-Vehicles!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Voor iedereen die wil leren vliegen met de choppers, of beter wil leren vliegen heb ik hier een hele mooie (en best leuk geschreven) handleiding!

De boodschap: practice, practice & practice. When you are happy with your skills, practice some more!

Linkje: http://gamewag.com/archives/2005/07/gamewags_bf2_he.html

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Verwijderd

Gisteren ben ik de beste chopper-pilot tot nu toe tegengekomen in het Sharqi Peninsula-level. Die jongen kon echt op de vierkante millimeter vliegen met de Cobra en hij 'sloop' ahw door de straten van het level op dakrand-hoogte en gaf mij als tv-guided gunner alle ruimte om de kills te maken. Vooral het 90-graden om een hoekje draaien bij het innemmen van de vlaggen bij het tunneltje en het hotel was imposant. Ik zag in zijn stats dat hij wel 42 uur op de chopper heeft gevlogen, dus voor mensen die net bezig zijn: er is nog even te gaan ;)
Belangrijkste wat ik in zijn vliegen terug 'voelde' was wel beheersing en een zeer subtiel gebruik van de controls. Zijn spelersnaam was btw Zerial_chillar....
http://www.got3n.com/player.php?pid=zerial_chillar

Verwijderd

ivm met die BHs, ik was gisteren commander tijdens Mashtuur City en heb wel drie keer een volle BH neergehaald! Met wat? Met Artillery >:) Ik zie dat de BH naar een base vliegt om deze te cappen => artillery strike op die base (niet te vroeg) => BH hovert boven die vlag => BH kapot :+ , is me twee keer gelukt. Een andere keer zag ik een bijna kapotte BH naar zijn helipad vliegen => arti strike op helipad. /me fragtallica moest toen best wel lachen Eindigde die ronde met 25 - 1 ofzo, maar ja, die punten tellen dus niet mee maar we waren wel lekker gewonnen !

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 11:54 ]

• T4F.nl_Muad
Whahahahaaha, das een goede!!!! Die punten tellen weliswaar niet, maar hoeveel kills heb jij je team bespaard? Hoeveel vlaggen heb je zo gered van de vijand?? Dat tikt goed aan, 3 keer een BH uit de lucht!

GJ zou ik zeggen...

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
ik vind zoiezo wel stom dat dat soort dingen niet meetellen...
net als dat een commander bij supplies geen repair, ammo en healpoints krijgt :s
daardoor is het ook minder leuk denk ik om commander te spelen...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:20:
Had post al paar pagina's eerder geplaatst, maar waarschijnlijk zoek geraakt in hoeveelheid berichten :) Doen de support machine geweren nu schade aan choppers of niet? Ik vermoed van wel maar volgens mij is het niet heel erg veel. Heb paar dagen eerder complete kogelbanden op helikopter leeg geschoten maar echt veel leek het niet te helen.
Ik zou altijd wel op de heli schieten als die langskomt...heb namelijk al een paar keer gehad dat ik met het Special Forces wapen op de BH schoot en dat die neerging en daar punten voor kreeg :P

Misschien iets voor de upgrade van de assualt mannetjes >:) :

Afbeeldingslocatie: http://www.intel.demon.nl/Pic-884tn.jpg

• dCY

dCY

Wat ik mij afvraag, worden de kills wel opgeteld bij total kills als je commander bent..?

Punten doen mij weinig.. ik vind het wel leuk dat mijn aantal kills oplopen.. :)

Verwijderd

djmantri schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:41:
net als dat een commander bij supplies geen repair, ammo en healpoints krijgt :s
Het zou wel logisch zijn als commanders die punten wel zouden krijgen maar ik denk dat het voor game balance redenen is gedaan. Meestal heeft commander redelijk wat kills (=punten) en als je ook nog een team hebt dat een beetje luistert naar 'arti strike at your position' valt het aantal negatieve punten mee :)

Verwijderd

Flex schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:50:
Ik zou altijd wel op de heli schieten als die langskomt...heb namelijk al een paar keer gehad dat ik met het Special Forces wapen op de BH schoot en dat die neerging en daar punten voor kreeg :P

Altijd goed als je met zo'n wapen rond mag sjouwen... als dit niet werkt tegen heli's dan weet ik et ook niet meer.

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 16:29

Phreak

KTM SuperDuke

Gister ook nog weer een uurtje vermaakt in een F18 op 1 of andere wazige server.
Zaten niet veel mensen op, maar dat maakte het spel er niet minder leuk op :)

Na een tijdje rondvliegen en een paar kills later werd in neergeschoten... naja dat gebeurt nou eenmaal...

Loop ik naar de Hangar om het vliegtuig te pakken, staat er iemand ook te wachten op het vliegtuig.
Prima, hij was eerst, dus ik laat hem een rondje vliegen. Hij werd na een minuut ook al weer neergeschoten.
Dus ik sta nog steeds te wachten op dat vliegtuig.
Hij spawned, ik stap in, komt die gast aanlopen met een M95. Baf ! dood :(
Ik straf die gast voor de teamkill. Gaan ze mij allemaal lopen voten.
Ineens komt er een melding van de admin dat ik gekicked wordt voor "Bad Language" ??? 8)7

Ok... andere server.. en gaan met die banaan...

Noobmeter WoT: Froekie

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

[...]

[afbeelding]
Heb ik ook al eens een paar keer gehad, lekker met de handgun blijven schieten op de bh als die voorbij komt, en zich daarna in een gebouw of boom boort :P come to pappa puntjes :D .

Dat wapens als upgrade zou ik niet erg vinden, alleen wil ik er dan ook unlimited ammo erbij :P je bent er namelijk zo doorheen :7 (denkt terug aan de film predator 8) )

[ Voor 3% gewijzigd door whyz op 18-08-2005 13:13 ]

Right for all the wrong reasons.

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:07

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:54:
[...]

Altijd goed als je met zo'n wapen rond mag sjouwen... als dit niet werkt tegen heli's dan weet ik et ook niet meer.
denk dat men de support-lui dan wel heel erg gaan warderen.....
hoe lang zou je kunnen zonder ammo-resupply??
3 seconden? :?

denk dat het anders een beetje te zwaar word denk je niet :P

ok...te laat dus

[ Voor 4% gewijzigd door flessuh op 18-08-2005 13:20 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Mwoah zou de commander dan niet heel makkelijk heel veel punten kunnen krijgen?

Ik heb liever dat special forces puntjes krijgt voor C4-en van arty enzo Zoals de engineer dan weer wel repair points krijgt

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:21:
Ik heb liever dat special forces puntjes krijgt voor C4-en van arty enzo Zoals de engineer dan weer wel repair points krijgt
Begreep dat dat in de patch zit, dus nog ff geduld :)

Dan gaat Spec Ops misschien ook nog lonend worden voor de team punten. Met Support mannetje basis van tegenstander in sluitpen en arti, radar, tanks en heli's van C4 blijven voorzien (en opblazen natuurlijk :)). Support kan de Spec Ops weer van nieuwe voorraden voorzien, dus die vangt ook nog wat team punten.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 13:25 ]

• htf99
  • Laatst online: 19:47
Weet je dat zeker dat de commander daar geen punten voor krijgt? Ik heb wel meegemaakt dat ik als commander bijv. 20 punten in een ronde haalde zonder ook maar één kill. Ik heb de hele match in een hoekje gelegen. Ik dacht altijd dat ik die punten van die supply drops kreeg.

Volgens mij is het enige verschil dat het geen Healpoint,supplypoint of repairpoint heet maar een commanderpoint maar ik kan er naast zitten natuurlijk :*)

Verwijderd

htf99 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:33:
[...]
Weet je dat zeker dat de commander daar geen punten voor krijgt? Ik heb wel meegemaakt dat ik als commander bijv. 20 punten in een ronde haalde zonder ook maar één kill. Ik heb de hele match in een hoekje gelegen. Ik dacht altijd dat ik die punten van die supply drops kreeg.

Volgens mij is het enige verschil dat het geen Healpoint,supplypoint of repairpoint heet maar een commanderpoint maar ik kan er naast zitten natuurlijk :*)
Volgens mij leveren de 'prestaties' van squads ook punten op. Bijvoorbeeld als je een squad een 'ATTACK THIS POSITION'-commando geeft en ze pakken een vlag, dan krijg je daar als commander ook punten voor.
Repareren levert ook punten op (als je bv als engineer je eigen UAV of artillery repareert na een Spec-Ops aanval). Enige wat ik zeker weet, is dat kills (artillery, met een infanteriewapen of in een vliegtuig of helicopter) geen punten geven. Een noobie-commander die dus zelf moeite doet om steeds in een vliegtuig rond te vliegen en bommen te gooien of er in een tank vandoor gaat, is dus voor zijn slachtoffers wel een pain-in-the-ass, maar zelf krijgt ie er geen enkele punt voor (en dan laten we even achterwege dat het combineren van de top-down map en zijn eigen gevechtsacties ook niet echt optimaal zal werken)

• JohnD
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

sommige mensen. Ik had eergisteren dat iemand in een mec truck op een squadmember van mij af komt rijden. Ik blaas die gast op met mijn antitank wapen voordat deze over mijn collega rijdt, truck ontploft en blaast die gast ook nog mee op. Krijg ik een teamkill op mijn naam en die gast punished mij ook nog eens 7(8)7

En ja ik zeg altijd sorry.

Dan kan ik me toch stiekem wel een beetje ergeren ;)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
sain onez schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:01:
jeps me too.... alle console commands worden met hoofdletters genoteerd zodat het eventueel duidelijker leest, maar ingeven maakt niet uit....

offtopic: FnF, even een vraagje, ik zit met een x850xt p van asus, en alle asus kaartjes van x850 willen enkel hun eigen asusdrivers van cdrom/site (of eventueel OMEGA's , wel makkelijk icm traytools) en zijn vaak altijd stukkie achter, nu speel ik enkel BF2 en je nieuws dat de shadows weer werken en ook de texturefreeze issues volgens de release notes ook opgelost zouden zijn, doet me deugd om te horen, maar baal dan weer dat ik die niet draaien kan ivm INF errors na willen installeren van default Cat's... :'( |:( , jij weet geen trukje om via safemode of andere workarounds toch dit te realiseren?! _/-\o_
Vreemd dat jij problemen hebt met de standaard CAT's; ik heb daar namelijk helemaal geen last van! Ik heb een X850XTPE van ASUS en die slikt gewoon de ATI catalyst drivers hoor! Heb de standaard ASUS cd helemaal nog nooit in mijn drive gehad, die standaard asus drivers zijn namelijk meestal best wel buggy/crappy.

Geen idee wat de oplossing overigens is voor je probleem, ik heb het zoals eerder gezegd niet.

Verwijderd

:? even dat ik het goed begrijp, als je commander bent krijg je geen punten als je iemand met je eigen wapens kiled zowel met artillery als vlieguig enz... alleen maar voor supply en de orders die je geeft. Daarentegen als je een motherload artillery op je teammates gooit dan krijg je wel teamkills. :?
Als dat zo is dan mag patch 1.03 Wel inderdaad een HELE goeie worden ja..
Ik speel zelf bijna nooit commander, en nu als dit waar is dan hoef ik het ook niet te doen ook.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 12:37
[...]

[afbeelding]
een verzonnen wapen? ;)
ding bestaat alleen mounted op trucks of in heli's, foto is een model waarschijnlijk. Als je deze zou afvuren zou de grootste vent na een korte burst al op de grond liggen :)

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
ff een reply op het teamkillen/punishen en gekickt worden door de admin, ik vind dat er op sommige servers trieste admins rond lopen. (ik zeg sommige voordat iemand zich aangesproken voelt).

Kicken omdat je hoger staat, bv. jij staat op goud admin op zilver, bam kick.
Het punishen van een admin omdat hij jou gewoon lomp teamkill, bam kick.

Gisteren bv. ook nog in een server was iemand de hele tijd aan het campen met zijn chopper, dus ik zeg daar wat van, krijg ik een waarschuwing van de admin. dat ik daar over moet ophouden anders kost het me een bann.Dus ik zeg nog tegen hem waarom ik dat niet mag zeggen, er stond toch echt in de regels dat base campen niet was toegestaan.
Me woorden waren nog niet koud of ik was al gekicked. (was zeker een maatje van hem, of zat zelf in die chopper.)

En zo kan je nog wel even door gaan, jammer dat het ten kosten gaat van de naam van de goede admin's want die zijn er zeker.

Punishen ik doe er niet meer aan mee ik druk nu gewoon standaard op page up, behalve als iemand een c4 op me tank of plane plakt en laat ontploffen, enz.(opzettelijk teamkillen dus wel,waar het waarschijnlijk ook voor bedoeld is. )

BTw: hoop dat patch 1.03 zo snel mogelijk uitkomt. zal waarschijnlijk een hoop ergenis weghalen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door harryvos op 18-08-2005 14:06 ]

Verwijderd

Volgens mij - ik ben bijna zeker - is de score van de commander gewoon de gemiddelde score van je team, min natuurlijk je eigen teamkills (!!). Geen punten voor kills, flag capture oa; gewoon de gemiddelde score van je team

• MaTr1x
offtopic:
Iemand die hier toevallig het 24" scherm van Dell heeft (de 2405 FPW)? Er is wel een 2405 draadje maar ik heb daar niet veel info kunnen vinden over dit scherm i.c.m. BF2. Alleen dat BF2 op 1280*960 en 1600*1200 wordt gespeeld met deze monitor. Maar hoe is de IQ dan omdat je dan dus niet op de native resolutie (1920*1200) speelt?

Ik dacht dat de commander wel punten voor kills met artillery kreeg, toch?

[ Voor 11% gewijzigd door MaTr1x op 18-08-2005 14:11 ]

π MW finishers

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

harryvos schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:05:
ff een reply op het teamkillen/punishen en gekickt worden door de admin, ik vind dat er op sommige servers trieste admins rond lopen. (ik zeg sommige voordat iemand zich aangesproken voelt).

Kicken omdat je hoger staat, bv. jij staat op goud admin op zilver, bam kick.
Het punishen van een admin omdat hij jou gewoon lomp teamkill, bam kick.

Gisteren bv. ook nog in een server was iemand de hele tijd aan het campen met zijn chopper, dus ik zeg daar wat van, krijg ik een waarschuwing van de admin. dat ik daar over moet ophouden anders kost het me een bann.Dus ik zeg nog tegen hem waarom ik dat niet mag zeggen, er stond toch echt in de regels dat base campen niet was toegestaan.
Me woorden waren nog niet koud of ik was al gekicked. (was zeker een maatje van hem, of zat zelf in die chopper.)

En zo kan je nog wel even door gaan, jammer dat het ten kosten gaat van de naam van de goede admin's want die zijn er zeker.

Punishen ik doe er niet meer aan mee ik druk nu gewoon standaard op page up, behalve als iemand een c4 op me tank of plane plakt en laat ontploffen, enz.(opzettelijk teamkillen dus wel,waar het waarschijnlijk ook voor bedoeld is. )

BTw: hoop dat patch 1.03 zo snel mogelijk uitkomt. zal waarschijnlijk een hoop ergenis weghalen. ;)
Ha ik zat op diezelfde server als pizzadoos, en heb meerdere malen die chopper neergehaald met de stingers, kreeg geen waarschuwing ofietsdergelijk maar wel een Grrrrrr........
Was een goede pot

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:35
Schuey schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:03:
[...]

een verzonnen wapen? ;)
ding bestaat alleen mounted op trucks of in heli's, foto is een model waarschijnlijk. Als je deze zou afvuren zou de grootste vent na een korte burst al op de grond liggen :)
Schwarzenegger en zijn collega's konden er wel mee omgaan in de film Predator :)

edit:
plaatje is kapot
MaTr1x schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:09:
Ik dacht dat de commander wel punten voor kills met artillery kreeg, toch?
Ja, dat zeker maar volgens mij ook een punt als een spotted enemy omgelegd wordt. En als je team wint natuurlijk een verdubbeling van de punten.

[ Voor 34% gewijzigd door biobak op 19-08-2005 08:37 ]

• Flex
OMG...vraag je 10 keer req. pickup en iedereen... zelfs mensen van je eigen squad rijden gewoon langs je heen zonder je op te pikken.
Is dat nou teveel gevraagd :? ...de proef op de som genomen en op 2 wagens c4 geplakt en weer om pickup gevraagd,nog niet.....toen maar de knop ingedrukt.
Wel frapant dat dan wel iedereen in een keer kan luisteren :+

• MaTr1x
biobak schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:12:

Schwarzenegger en zijn collega's konden er wel mee omgaan in de film Predator :)
hehe ja Painless noemden ze die toch? Vooral die scene dat die gozer helemaal doordraait met die gun in z'n hand terwijl de kogels al op zijn, vooral dat geluid, echt memorabel :D . Ik moet altijd aan die scene denken als ik in de BH zit als gunner en die gun laat draaien zonder daadwerkelijk te schieten :)

Edit2: Painless: :D

Afbeeldingslocatie: http://www.montysminiguns.com/macside03.GIF
Meer pics:
http://www.montysminiguns.com/PreditiorPage.htm
Sorry voor OT guys.

[ Voor 31% gewijzigd door MaTr1x op 18-08-2005 14:36 ]

π MW finishers

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

biobak schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:12:
[...]

Ja, en zelfs met één hand 8)7

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik vind het eigenlijk wel stom dat je als commander wel teamkills kan maken en dan wel punten krijgt (negatieve) maar als je gewone kills maakt met arti niet...

ik ben soms wel eens sniper en commander tegelijk. Dan ga ik maar 1 à 2x per ronde dood en kan ik rustig commander spelen als dat nodig is en als er ff niks te doen is sniperen. Wat ik me dan wel af vraag is of die kills dan meetellen....

als je wint krijg je 2x het gemiddelde van je spelers, als je verliest 1x. Verder geen punten voor supplies e.d. volgensmij. Maar de non-commander kills moeten dr echt wel bij vind ik...dat staat er los van

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
FireFoz schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:30:
Ik vind het eigenlijk wel stom dat je als commander wel teamkills kan maken en dan wel punten krijgt (negatieve) maar als je gewone kills maakt met arti niet...

ik ben soms wel eens sniper en commander tegelijk. Dan ga ik maar 1 à 2x per ronde dood en kan ik rustig commander spelen als dat nodig is en als er ff niks te doen is sniperen. Wat ik me dan wel af vraag is of die kills dan meetellen....

als je wint krijg je 2x het gemiddelde van je spelers, als je verliest 1x. Verder geen punten voor supplies e.d. volgensmij. Maar de non-commander kills moeten dr echt wel bij vind ik...dat staat er los van
dan gaan mensen alleen maar commander zijn om 2 keer hun punten te scoren, ipv ook daadwerkelijk als commander te spelen...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Hielko
  • Laatst online: 04:14
MaTr1x schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:09:
offtopic:
Iemand die hier toevallig het 24" scherm van Dell heeft (de 2405 FPW)? Er is wel een 2405 draadje maar ik heb daar niet veel info kunnen vinden over dit scherm i.c.m. BF2. Alleen dat BF2 op 1280*960 en 1600*1200 wordt gespeeld met deze monitor. Maar hoe is de IQ dan omdat je dan dus niet op de native resolutie (1920*1200) speelt?
offtopic:
Als je op 1600x1200 speelt, speel je ook op native resolutie; alleen dan gebruikt ie de pixels aan de zijkant niet. Ik heb zelf ook een 23" LCD met als native resolutie 1920x1200, maar ik speel op 1280x960. Niet helemaal optimaal qua beeldkwaliteit, maar goed te doen.

Overigens, wat befeft commander punten; ik weet eigenlijk wel haast wel zeker dat dat gewoon het gemiddelde van het team is. Dus geen punten voor kills, supply drops of teams die orders opvolgen.

• Flex
rac-on schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:34:
[...]

dan gaan mensen alleen maar commander zijn om 2 keer hun punten te scoren, ipv ook daadwerkelijk als commander te spelen...
Idd...commanders moeten eigenlijk opgesloten worden in een bunker waar ze niet uit kunnen komen.(ik heb nog nooit in een oorlog een opperbevelhebber met een gun in het veld zien lopen)
Als ik commander ben speel ik nooit...lig altijd in een hoekje van de map,zijn we overduidelijk aan het winnen en staan we 50/60 punten voor dan vraag ik altijd of niemand er problemen mee heeft dat ik de laatste paar punten meespeel.

Zelfs als je niet meespeelt dan kan je potten winnen van 90 a 100 punten...zolang iedereen maar doet wat die opgedragen krijgt.

• T4F.nl_Muad
Ik heb ook nooit een oorlog gezien waar tanks etc weer spawnen
Ik heb ook nooit een oorlog gezien waar mensen weer tot leven komen
Ik heb ook nooit een oorlog gezien waar je zomaar even een tankje kon repareren.
Ik heb...

Ik ben van mening dat een commander wel mee kan vechten, zij het in beperkte mate. Vliegen is uit den boze, heb je je aandacht 100% voor nodig, maar hier en daar een beetje meeknokken/dingen bewaken, geen enkel probleem mee. Taken zijn prima te combineren.

• dfr0st
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

als commande ga ik meestal in een AA zitten bij de basis. Ben je tenminste nuttig bezig op een plek die best wel saai is.

Verder vind ik de guns die de levels staan vaak op totaal onlogische plekken staan, je kun nooit shieten waar de tegenstanders op je af komen.

-

Verwijderd

rac-on schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:34:
[...]

...en dit is nou juist iets wat geen zin heeft, want je scoort geen kills. Alleen flag captures en repair punten... Tot nu toe heb ik altijd m'n gouden sterren (en +/- 90 scores) gehaald door als commander voor 95% in de top-down map bezig te zijn en de squads te steunen. En dan de x2 bonus aan het einde (bij een winnende ronde).

Verwijderd

Waarom hebben ze het voor de commander ook niet zo gemaakt dat je in plaats van aan te melden, gewoon in dat commanders hutje kruipt en dan die dingen tot je beschikking hebt. Dat dwingt mensen toto nog meer taktiek. Want dan moet die goede man ook beschermd worden. En zeg nu niet dan wordt het nog onaantrekkelijker. Ik denk van niet het dwingt mensen wat innovatiever te zijn en geen Quake 3 arena praktijken.
Of beter nog een mobiel Headquarters..

Just my 2 cent's

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 15:01 ]

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:51:
Ik heb ook nooit een oorlog gezien waar tanks etc weer spawnen
Ik heb ook nooit een oorlog gezien waar mensen weer tot leven komen
Ik heb ook nooit een oorlog gezien waar je zomaar even een tankje kon repareren.
Ik heb...

Ik ben van mening dat een commander wel mee kan vechten, zij het in beperkte mate. Vliegen is uit den boze, heb je je aandacht 100% voor nodig, maar hier en daar een beetje meeknokken/dingen bewaken, geen enkel probleem mee. Taken zijn prima te combineren.
klopt, maar als je zoals voorgesteld voor kills punten gaat geven, zullen spelers er veel vaker voor kiezen om "gewoon" mee te spelen en wel de 2x bonus op te strijken...
een beetje meevechten is wat mij betreft ok (vaak ben ik engineer om m'n eigen assets te kunnen repairen trouwens) maar er moet imho niet gestimuleerd worden dit te doen

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

dfr0st schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:59:
als commande ga ik meestal in een AA zitten bij de basis. Ben je tenminste nuttig bezig op een plek die best wel saai is.

Verder vind ik de guns die de levels staan vaak op totaal onlogische plekken staan, je kun nooit shieten waar de tegenstanders op je af komen.
Ik ben ook al commanders tegengekomen die zich alleen veilig volen in een tank of APC die ze dan gewoon op de basis parkeren alleen kan de rest van het team er dan helemaal niks meer mee en is toch wel jammer van zo'n krachtig voertuig! :(

• T4F.nl_Muad
rac-on schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:01:
[...]

klopt, maar als je zoals voorgesteld voor kills punten gaat geven, zullen spelers er veel vaker voor kiezen om "gewoon" mee te spelen en wel de 2x bonus op te strijken...
een beetje meevechten is wat mij betreft ok (vaak ben ik engineer om m'n eigen assets te kunnen repairen trouwens) maar er moet imho niet gestimuleerd worden dit te doen
Ik ben het er ook geheel mee eens kills niet te laten meetellen voor de stats! Echter, een commander die 10 kills maakt, pakt wel 10 tickets van de enemy af! Of eentje die een defended flag heeft, houd de vijand wel bezig. Op 64 speler mappen zal er vrij veel van de commander gevraagd worden, echter op 32 of 16 is dit veel minder en mis je gewoon een speler. 32 vs 31 valt wel mee, maar 8 vs 7 of 15 vs 16 valt het al veel meer op. Een kill van een commander moet wel gewoon van de tickets afgaan (dit gebeurt toch ook, of niet?)

• Hielko
Jep, een kill van een commander gaat inderdaad wel van de tickets af. En opzich wordt ie er ook wel voor beloond, als zijn team wint krijgt ie 2x punten.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hielko schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:13:
Jep, een kill van een commander gaat inderdaad wel van de tickets af. En opzich wordt ie er ook wel voor beloond, als zijn team wint krijgt ie 2x punten.
Ik dacht dat het winnende team sowieso 2x punten kreeg, of is dat alleen de commander?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Flex
FnF schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:34:
[...]

Ik dacht dat het winnende team sowieso 2x punten kreeg, of is dat alleen de commander?
Alleen de commander...is maar goed ook anders zullen alle spelers overstappen(indien dat kan) naar het winnende team om punten te kunnen scoren voor de stats.

Verwijderd

Enkel de commander krijgt de x2 bonus.

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

[quote]dfr0st schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:59:
quote]

Dat is zwaar irritant want je loopt weer half wel en half niet op te letten of er wel of geen vliegtuig aankomt.
Bovendien heeft iemand anders dat voertuig wel nodig, en dan niet perse op de basis.

Bovendien is het ook nog zo dat.. als je achterna gezeten wordt in je jet.. dat je dan ook naar je vliegdekschip moet kunnen terugkeren zodat degenen die nog op dat schip zijn je een handje kunnen helpen met de AA
Dat werkt niet als diegene ook commander is en nieteens door heeft dat er een vijandige jet boven zijn hoofd rondvliegt

dus bij deze... nietmeer daarin springen en lopen niksen..
Ik blaas datsoort mensen gewoon op eerlijkgezegd.

[ Voor 8% gewijzigd door BEVEL op 18-08-2005 16:07 ]

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

T4F.nl_Muad schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:09:
[...]

Ik ben het er ook geheel mee eens kills niet te laten meetellen voor de stats! Echter, een commander die 10 kills maakt, pakt wel 10 tickets van de enemy af! Of eentje die een defended flag heeft, houd de vijand wel bezig. Op 64 speler mappen zal er vrij veel van de commander gevraagd worden, echter op 32 of 16 is dit veel minder en mis je gewoon een speler. 32 vs 31 valt wel mee, maar 8 vs 7 of 15 vs 16 valt het al veel meer op. Een kill van een commander moet wel gewoon van de tickets afgaan (dit gebeurt toch ook, of niet?)
Of dat zo is weet ik niet.. ik denk eigenlijk van niet.
Maargoed.. ik zal het eens checken

Verwijderd

Waar ik al bang voor was is dus gebeurd.
Ik sta weer helemaal op 0

Nu kan ik dus weer helemaal opnieuw beginnen :'(

Ik heb al verschillende mailtjes gestuurd naar de helpdesk en de account admins van EA.
Maar ze reageren gewoon niet op mijn mailtjes.
Dit vind ik persoonlijk niet erg netjes.
Ze kunnen gewoon toch iets van zich laten horen?

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
fryskmantsje schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 01:19:
Check dit filmpje. Deze gast doet de gekste dingen met vliegtuig in BF2.
Kon glimlach niet onderdrukken in dit filmpie. _/-\o_

http://balker.dk/GSn_Movie_2005.rar

Nog een paar mirrors.

http://files.filefront.co.../;3987689;;/fileinfo.html
http://rapidshare.de/files/3624099/GSn_Movie_2005.rar.html
WOW, die gozer kan vliegen. Heb al veel dingen geflikt met die planes maar daar durf ik toch niet doorheen.

• dfr0st
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

dus bij deze... nietmeer daarin springen en lopen niksen...
Ik loop dus niet te niksen, meestal haal ik een stuk of 3-8 planes neer afhangkelijk hoevaak je wordt aangevallen.
Bij het schip pak ik de voorste AA, die wordt haast nooit bemand en bij de MEC zijn het vaak die stingers die niet van plaats kunnen wisselen.

Handig is ook als je een plane neerhaalt en je gooit arti op de basis van de tegenstander erachter aan dan zijn ze meestal de plane voor nog een ronde kwijt.

-

Verwijderd

If you feel that this action is unwarranted, or if you wish to dispute
the claims of this email, we ask that you please visit the EA Account
Administration site at http://eamembers.custhelp.com
<http://eamembers.custhelp.com/> so that they can review any possible
discrepancies of this event. The Account Admin team is also available at
that site should you have any general questions or concerns about the
rule or its enforcement in the game, as we feel it is important to
understand the rule completely before returning to the game world.

Als het goed zou ik dus een klacht kunnen indienen op deze site: http://eamembers.custhelp.com
Kan aan mij liggen maar ik kan toch echt niet vinden hoe of waar ik dit zou moeten doen?
Misschien iemand hier die dit wel weet???

• Hielko
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:23:
If you feel that this action is unwarranted, or if you wish to dispute
the claims of this email, we ask that you please visit the EA Account
Administration site at http://eamembers.custhelp.com
<http://eamembers.custhelp.com/> so that they can review any possible
discrepancies of this event. The Account Admin team is also available at
that site should you have any general questions or concerns about the
rule or its enforcement in the game, as we feel it is important to
understand the rule completely before returning to the game world.

Als het goed zou ik dus een klacht kunnen indienen op deze site: http://eamembers.custhelp.com
Kan aan mij liggen maar ik kan toch echt niet vinden hoe of waar ik dit zou moeten doen?
Misschien iemand hier die dit wel weet???
Druk op de knop "Click here to email us" :?

• beany
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

hier misschien: http://eatech.custhelp.co...h.cfg/php/enduser/ask.php?

Is de enige plek waar je als product Battlefield 2 kan selecteren, zover ik kan zien dan... allemaal erggggggg wazigggggg

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

Hielko schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:37:
[...]

Druk op de knop "Click here to email us" :?
Daar heb ik dus al 2 mailtjes naar gestuurd.
Maar daar is tot nu toe niet op gereageerd.

Ach misschien moet ik gewoon geduld hebben.

Verwijderd

beany schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:42:
hier misschien: http://eatech.custhelp.co...h.cfg/php/enduser/ask.php?

Is de enige plek waar je als product Battlefield 2 kan selecteren, zover ik kan zien dan... allemaal erggggggg wazigggggg
Dank je.
Ga het meteen proberen.

Verwijderd

Weet iemand ook nog een servers waar het druk is, alleen maar nederlanders op spelen en waar met teams op gespeeld wordt??? En voor de domme onder ons... wat is baserape of zoiets want ik knalde de radar en artillerie van de vijand kapot en toen zeiden sommige mensen "geen baserape" of iets dergelijks. alvast bedankt!!!

• beany
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:56:
Weet iemand ook nog een servers waar het druk is, alleen maar nederlanders op spelen en waar met teams op gespeeld wordt???
Ja, op de servers die staan in Utopia ...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Flex
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:56:
En voor de domme onder ons... wat is baserape of zoiets want ik knalde de radar en artillerie van de vijand kapot en toen zeiden sommige mensen "geen baserape" of iets dergelijks. alvast bedankt!!!
Als je de radar en artillerie kapot maakt is dit geen baseraping maar strategie...baseraping is als je met een tank in hun baseskamp gaat staan en alle mannetjes kapot knalt die opnieuw spawnen.

• MaTr1x
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:59:
[...]

...en dit is nou juist iets wat geen zin heeft, want je scoort geen kills. Alleen flag captures en repair punten...
Even voor de duidelijkheid, als commander scoor je dus alleen punten voor kills met artillery. Je krijgt _geen_ punten voor assists en dergelijke en dus ook niet voor flag captures en -defends.
Als ik commander ben en ik ben als eerste bij de vlag dan loop ik ff weg zodat iemand anders de capture points krijgt, want anders krijgt niemand die points dus. Damn ik ben te goed voor deze wereld O-)

BTW thnx Hielko voor de info. Werd die monitor nou maar 'ns een keer geleverd...

π MW finishers

Verwijderd

Flex schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:14:
[...]

Als je de radar en artillerie kapot maakt is dit geen baseraping maar strategie...baseraping is als je met een tank in hun baseskamp gaat staan en alle mannetjes kapot knalt die opnieuw spawnen.
Baserapen is ook strategie. En je kan er meer tegen doen dan een jet die uit het niets bommen op je gooit. Dat noem ik pas rape. Maar dat schijnt iedereen ok te vinden 8)7

Ik vind de support maar een verneukte class. Het slaat nergens op dat die gun zo scheel schiet. Bij een lange afstandsgevecht raak je nul komma nul ook al lig je prone en gemikt. Bij close range is het ook bidden dat je random kogelspray je target raakt. Als je hem dan raakt is het dankzij spam zonder echt te mikken. Leuk zeg. Zo kun je nooit echt skilled met die class worden.

Ook vind ik de assault weapon unlock maar stom. Assault is juist uniek door die granaat en iedereen wil zijn unlock wapen zoveel mogelijk gebruiken, of je nou usa bent of mec of china. Maar ze moesten assault nou net een nadelige unlock geven. Het standaardwapen is veel beter. Het is jammer dat je het standaardwapen van een ander land niet kan kiezen. Nu zit je als MEC bvb met een lelijke ak terwijl ik het liefst die usa gun heb. Dat is een soort realisme waar niemand lol aan heeft. Unlocks zijn ook voor elk land hetzelfde.

Verwijderd

R-B schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:20:
[...]

Normaal zit ik ook in AA voertuig en gaathet ook zeer relax allemaal.. Alleen ik was vandaag al dood door zo pokkevliegtuig voordat ik zelf iemand uberhaupt overhoop knal :O
Als je mij locked met zo'n AA moet je wel zeker weten dat je me raakt want anders ben je echt de klos ;) Of ik moet net door mn bommen heen zijn :P

Volgens mij heb ik een paar dagen geleden Hielko ongeveer iedere 2 min gekilled....;)

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 21:48

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

slash24 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:43:
[...]

Vreemd dat jij problemen hebt met de standaard CAT's; ik heb daar namelijk helemaal geen last van! Ik heb een X850XTPE van ASUS en die slikt gewoon de ATI catalyst drivers hoor! Heb de standaard ASUS cd helemaal nog nooit in mijn drive gehad, die standaard asus drivers zijn namelijk meestal best wel buggy/crappy.

Geen idee wat de oplossing overigens is voor je probleem, ik heb het zoals eerder gezegd niet.
bedankt voor je medeleven, leuk dat er over mijn probleem word gedacht, maar heb ook al beschreven in dit topic dat, nadat ik met die INF files , op advies van FnF, bezig was, ik de 5.8 eens liet doorlopen en toen pakte hij ineens.. ik heb zelf de agp versie en 2 collegas de pci-E versie, en idd had 1 ervan ook deze meldingen en de ander niet :? ook kwam ik in het V&B forum ook meldingen tegen van asus x850 pro's die dit ervaarden... maar alles werkt weer als een zonnetje, maar de verminderde IQ van Cats tov OMEGAS valt direct op, maar las al wat leuke tips in het algemene ATI topic dat de lodbias mooi aangepast kan worden en ook andere 'oneffenheden' ietsie mooier gemaakt kunnen worden... Maar nu eerst Lowlands, zit aan 23k+ punten had nog gehoopt om te promoveren, maar das wat voor na het weekend dan... 8)

ps -x-[SswL]-x- server zoekt kannonnevoer ;) :Y)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:02:
[...]

Ik ben ook al commanders tegengekomen die zich alleen veilig volen in een tank of APC die ze dan gewoon op de basis parkeren alleen kan de rest van het team er dan helemaal niks meer mee en is toch wel jammer van zo'n krachtig voertuig! :(
Mwoch, ligt er aan hoe de commander speelt.

Wat ik vaak deed als ik commander was, juist een tank claimen, die parkeren aan het einde van je main (maar capturable) basis, kratje ernaast droppen en wachten. Ondertussen je troepen aansturen, arti's doen, supplies droppen, scans, UAV's, genoeg werk. En zodra je op een scan ziet dat een eenzame vijand je basis probeert te jatten, ga ik even uit commandermodus en ros ik er overheen.
Wat je dan krijgt is dat je weinig vlaggen verliest, vooral je belangrijkste vlag. En je team weet continu waar de vijand zit. Dan vind ik 1 tank een klein offer.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:23

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Ik zat net op een ranked server te spelen met mijn eigen costom map 8)7 :P , ik wis niet en ik dacht ook niet dat het kon om costom maps te draaien op een ranked server, in de game browser en ASE stond dat ie ranked was. Is ie dan nog ranked of toch niet? Maar het was wel lol :P

EDIT:

zoals hier staat "bf2_ranked 1 ", dus zal ie dan nog ranked zijn of niet?

[ Voor 26% gewijzigd door Basti504 op 18-08-2005 19:13 ]

...

Verwijderd

Ok thnx voor de reacties allemaal. Maar ik heb nog 1 ding. Ik heb nou mijn account aangemaakt maar als ik nou bij een clan in gaat schrijven dan moet ik mijn naam veranderen. Betekend dan dat ik al mijn punten kwijt ben omdat ik een andere account aan moet maken??? Zal wel jammer zijn ik ben namelijk net lekker op weg. Bedankt weer!!!
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.