Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
afhankelijk van de server heb ik bij ons op de server een rogue gezien waar ik vaak Scarlet monestary mee heb gedaan. (nu beide lvl 60) die vanaf lvl 57 - 60 alleen maar scholo heeft gedaan.On_E schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:27:
Thalan, ik waardeer je eigenwijsheid, maar je komt echt geen Scholo/Strat/BRS in als lvl 55.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Anoniem: 6104
Ik weet niet wat ze vindenkEv4h schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:18:
[...]
Ik denk dat deze mensen vinden dat jij hun kansen op winnen omlaag haalt doordat je geen schijn van kans hebt tegen lv60 spelers.
Maargoed dan moeten die huilies maar 'Join as Group' gebruiken, zo niet moeten ze niet zeiken ook
De grap is dat CTF helemaal niet over brute force gaat, maar om het gebruik van hersens, maarja...
Ik scheld niemand uit als er een 51 mee doet, maar het zuigt wel want je wilt honor en met een 51 in je team is dei kans alleen maar kleiner.
JE kan daarom pas beter aan pvp op je 60 beginnen. Minder frustrerend ook en leuker
[ Voor 4% gewijzigd door PacinoAllstars op 22-08-2005 17:41 ]
Anoniem: 6104
Ik ben het met je verhaal opzich wel eens, maar die gasten met die "roelende" gear gaan zeker zovaak dood als ik. Nu begrijp ik natuurlijk wel dat ik 1-1 tegen een lvl 60 wel wat moeite heb, dus die moeite bespaar ik me en cast iedereen met alle curses die ik heb en gebruik fear om anderen te helpen en geef info over de vlaggen en waar we aangevallen worden (want het valt mij op dat de meeste sowieso als een kip zonder kop rondrennen)Anoniem: 114195 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:58:
[...]
Even grofweg algemeen gezegd, een level 51 heeft flutgear, flutstats en doorgaans flutervaring tegen een level 60 groep die waarschijnlijk hun Tier 0/1 sets al volledig hebben.
Vergelijk het even met twee hardloopgroepjes, allebei bestaan ze uit hard getrainde marathonrenners. Dan valt er eentje uit, en krijgt dat groepje een kleuter met een gebroken been erbij als vervanging (even heeeel erg overtrokken hoor). Dat maakt het niet zo eerlijk he?
Natuurlijk is het lullig van ze om je zo te behandelen, maar dat ligt ook een beetje aan het systeem van Blizzard. Lvl 60's met Molten Core gear tegen lvl 51's met groen spul is niet echt eerlijk, waarschijnlijk werd jij ook steeds hard gepakt door een lvl 60 bij de tegenstander in die game.
Daarom hebben die lui liever iemand die ook lvl 60 is in hun match. Die heeft tenminste redelijke gear, toch 10 levels meer spelervaring en zijn hoogste level spells en abilities.
Even als achterliggend verhaaltje... persoonlijk word ik ook wel beetje gestoord van die lvl 51's die AV binnenkomen met LFG Korrak! voor hun Ice Barbed Spear ;p
En wat Ultrar hierboven ook al zegt mbt instances... Ik ga echt geen lvl 15-16 meenemen in mijn lvl 20 party voor Wailing Caverns. Dr is een verschil tussen iemand een kans geven en iemand die gewoon te laag is (die bijvoorbeeld alleen maar rooie of skull-level mobs in die instances heeft...resist resist resist en ze pullen de 3 mobs van 3 kamers verder nog naar ze toe met dat aggro level)
Als goeie handregel kun je aanhouden dat men niet lager mag zijn dan 2 levels onder de eindbaas. Healers mogen wel 3-4 levels eronder hangen, die doen toch bijna niks met de mobs en ze staan vaak achteraan waar ze toch niet per ongeluk aggro kunnen krijgen.
De vlag rent voorbij en ze blijven lekker met 5 man op dat ene mannetje inhakken omdat ze die dood willen hebben.. en dan vloeken als de tegenstander captured
En als mensen mij dan uit de raid gooien omdat ze verliezen, nou dan zijn ze NOG dommer als ik al dacht.
Nu moet ik eerlijkheids halve ook zeggen dat er hele coole goed spelende mensen zijn en gewoon vriendelijk zijn. Tegen bijvoorbeeld healers zeg ik altijd dat ze mij als laatste healen, want ik ben gewoon het zwakste, dus laat mij maar een keertje extra dood gaan als je daarmee het team helpt.
Erg grappig.
Ik speel het spel liever in mn eentje, maar als dat de enige keus is dan moet het maar.Hulp zoeken?
Als je het spel liever in je eentje speelt, dan heb je het verkeerde spel gekozenRoD schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:28:
[...]
Erg grappig.
[...]
Ik speel het spel liever in mn eentje, maar als dat de enige keus is dan moet het maar.
De tip van Thalan is helemaal niet verkeerd. Als je vast zit omdat je te laag level bent voor de quests die je hebt, dan is grinden een goede optie. Zeker op lvl10, dan ben je binnen een half uurtje grinden weer een lvl hoger.
en ook al help je het team er niet meeAnoniem: 6104 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:52:
[...]
Nu moet ik eerlijkheids halve ook zeggen dat er hele coole goed spelende mensen zijn en gewoon vriendelijk zijn. Tegen bijvoorbeeld healers zeg ik altijd dat ze mij als laatste healen, want ik ben gewoon het zwakste, dus laat mij maar een keertje extra dood gaan als je daarmee het team helpt.
maarja dat is trouwens niet alleen op lvl 51 hoor

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat is idd wel zo'n beetje de grootste en meest voorkomende fout die word gemaakt, mensen die alleen maar hordes aan het killen zijn in het centrum van de map en geen oog hebben voor de vlag. Vechten met hordes is nutteloos, tenzij het met een groep is waar de flagbearer zich ook in bevind.Anoniem: 6104 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:52:
[...]
Ik ben het met je verhaal opzich wel eens, maar die gasten met die "roelende" gear gaan zeker zovaak dood als ik. Nu begrijp ik natuurlijk wel dat ik 1-1 tegen een lvl 60 wel wat moeite heb, dus die moeite bespaar ik me en cast iedereen met alle curses die ik heb en gebruik fear om anderen te helpen en geef info over de vlaggen en waar we aangevallen worden (want het valt mij op dat de meeste sowieso als een kip zonder kop rondrennen)
De vlag rent voorbij en ze blijven lekker met 5 man op dat ene mannetje inhakken omdat ze die dood willen hebben.. en dan vloeken als de tegenstander captured
Horizon Choker
Dragonstrider Boots
Magister's Belt
Magister's Robe
Mijn bijdrage was alleen niet zo groot, maar goed
[ Voor 16% gewijzigd door Sjoan op 22-08-2005 22:01 ]

Nog 42g voor mount, zucht...
Ik wou echt dat ik geld over kon zetten van mijn andere characters op bloodsclap naar deze, scheelt best wel veel. Moet nogsteeds sm doen, elke keer wordt ik geinvite met een groep die al 2 mages heeft, en priest en warrior. En die mages willen dan ook de ill.rod, die ik ook nog moet.
Zit nu nog met de emberstone staff, tis niet anders. Morgen grinden, grinden, grinden...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 41820
Kan je die 42G niet van een vriend of guildie lenen en dan beetje bij beetje terugbetalen? Ik ken er iig veel die het zo doen, en dan moet je geen uren aan een stuk gaan grinden.jarnotjuh schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:19:
Jeuj, ding -> 40...
Nog 42g voor mount, zucht...
Ik wou echt dat ik geld over kon zetten van mijn andere characters op bloodsclap naar deze, scheelt best wel veel. Moet nogsteeds sm doen, elke keer wordt ik geinvite met een groep die al 2 mages heeft, en priest en warrior. En die mages willen dan ook de ill.rod, die ik ook nog moet.
Zit nu nog met de emberstone staff, tis niet anders. Morgen grinden, grinden, grinden...
Maar daar kan ik het dus niet vinden.
Dat zoeken geldt ook voor vragen binnen een topic. Echt, makkelijker kan het niet!
Hij ging neer op de eerste try
36% voordat sons kwamen, toen sons neer met nog 20 secs op de emerge timer ofzo, en toen was 't over met hem
4 doden in totaal
Rag farm status... nu lekker concentreren op BWL ^^
[ Voor 6% gewijzigd door bcd87 op 22-08-2005 23:10 ]
cat barrier (black tabbey) ; pet.
Kan je dat een beetje verkopen op AH? Heb cash nodig voor me mount
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Mijne dropt alleen ^^Cat Carrier (Black Tabby)
Drop 20
Cat Carrier (Bombay)
Vendor 20
Cat Carrier (Cornish Rex)
Vendor 20
Cat Carrier (Orange Tabby)
Vendor 20
Cat Carrier (Siamese)
Drop 20
Cat Carrier (Silver Tabby)
Vendor 20
Cat Carrier (White Kitten)
Vendor 20
[ Voor 97% gewijzigd door Flapmo op 22-08-2005 23:21 ]
gratzkEv4h schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:08:
Hehe net rag neer voor de tweede keer.
Hij ging neer op de eerste try
36% voordat sons kwamen, toen sons neer met nog 20 secs op de emerge timer ofzo, en toen was 't over met hem
4 doden in totaal
Rag farm status... nu lekker concentreren op BWL ^^
onze MC run van vanavond
Tot en met Garr alles in 1x down ^^
Helaas niet genoeg DKP voor Earthfury Helm
19:30 1e pull
23:15 Garr down
Eerste 4 bazen nu Farm status
nu nog ff geddon proberen
laat morgen wel weten hoe het ging ^^
Mjah, had het inderdaad wel ff op Google op kunnen zoeken, ik heb WoW topics door zitten spittenjarnotjuh schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:50:
http://thottbot.com/?i=594
Dat zoeken geldt ook voor vragen binnen een topic. Echt, makkelijker kan het niet!

Maar bedankt
Nou een dmg dealer >58 nee dankje, aggro magneet en als healer ben je continue op hem aan het letten....doe mij maar gewoon 60 of 59 veel fijner..HTT-Thalan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:22:
[...]
In principe zouden ze dat moeten doen om:
a) die persoon die kans te gunnen
b) zichzelf en hem een grotere uitdaging te gunnen.
Daar komt het idd niet op neer. Ze hebben liever easymode. Ik geef mensen die kans zelf altijd wel, behalve als ze echt onder het officiele minimum zitten (14 voor dm bv) dan vraag ik ze om het later nog eens te vragen, als ze wat levels hoger zijn, en dan ga ik graag mee. Ik hoop zo een steentje bij te dragen aan een nieuwe lichting newbies die wat minder 'harsh' zijn en wat minder lui.
[...]
Heb je gelijk in, maar zo zou het niet moeten zijn.
1) er zouden geen idioten moeten zijn. Kennis moet je opdoen, maar leren is een vak. Als ze lak hebben aan wat jij zegt en de instance expres verkloten was het toch nooit wat met hem/haar geworden
2) Je moet je avond er niet door laten verpesten. Als jij 1 of 2 maal per weekend voor mijn part besluit een lager dan normaal iemand mee te nemen, en die verpest het dan een keertje, so be it. Maar de kans dat er iemand tussenzit die echt verdomd veel leert en je daar dankbaar voor is, is óók erg groot. En daar doe ík het voor.
Ja ik ben healer ik liep op lvl 54 al mee, maarja als healer blijf je meestal bij mobs weg en enter je altijd als laatste een room...
heel fijn dat ze dankbaar enzo zijn, maar nee dankje feestelijk tis al moeilijk genoeg om als enige healer 10 man aan de praat te houden van lvl 60 laatstaan nog een lvl 55 er bij
Gisteranavond na 45 minuten farmen dropte er een Dark Whelpling. En wat dropt er vandaag na 5 minuten ... juist ja ...

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Anoniem: 139446
En met lvl 10 kan je dus beasts temmen alleen als ik naar de hunter trainer ga in die stad met een k (ben de naam ff kwijt

Ligt het er misschien aan dat ik op patch 1.5 speel?
Anoniem: 71103
Maar net voor het portal naar buiten ging ik dood
/Edit: Dinx? Welke mods heb jij allemaal?
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 71103 op 23-08-2005 00:26 ]
Insomniax als basis en dan nog wat kleinere, weet het eigenlijk niet van buiten.Anoniem: 71103 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:25:
Net mijn eerste keer DM gedaan... was vet! Lekkere swords erbij!
Maar net voor het portal naar buiten ging ik doodaltijd leuk
/Edit: Dinx? Welke mods heb jij allemaal?
Totem timers en totembar (heb een toggle en dan komt er een paneeltje met de totems mooi geordend per soort, en dat zich automatisch update als je nieuwe ranks krijgt).
Bovenaan Titanbar natuurlijk.

Hier zie je totembars
En m'n felhound
[ Voor 14% gewijzigd door DinX op 23-08-2005 00:40 ]
Net zoiets als gisteren, 5 rogues in een UBRS groep

Garr wil voor ons trouwens de gutgore ripper maar NIET droppen. Hij dropte vanavond wel brutality blade maar ja we hebben maar 1 sword rogue die naar MC gaat. Voor de verandering dropte die ook nog eens felheart. En Geddon dropte voor de verandering weer Felheart en...Cenarion. Naja toch nog iemand epics denk ik zo maar weer
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Hoe kun je ingodsnaam op patch 1.5 spelen? Private server zeker?Anoniem: 139446 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:24:
Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met World of warcraft (veeel beter dan runescape) en ben nu een lvl 10 dwarf hunter.
En met lvl 10 kan je dus beasts temmen alleen als ik naar de hunter trainer ga in die stad met een k (ben de naam ff kwijt![]()
) heb ik niet de mogelijkheid om te leren temmen...
Ligt het er misschien aan dat ik op patch 1.5 speel?
Die worden hier niet gewaardeerd, en met dergelijke problemen wordt je dan ook niet geholpen vrees ik.
Private servers zijn IMHO erg buggy, en de hackers hebben menigeen dingen moeten scripten, alle serversite dingen, parties, guildroster, charscreen, die zooi. (vraag me niet hoe ik dit weet
Als je wel op een officiële realm speelt ,dan heb je automatisch 1.6...
Over die drop,
Die mace is zo
Six Demon BagDinX schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:30:
[...]
Insomniax als basis en dan nog wat kleinere, weet het eigenlijk niet van buiten.
Totem timers en totembar (heb een toggle en dan komt er een paneeltje met de totems mooi geordend per soort, en dat zich automatisch update als je nieuwe ranks krijgt).
Bovenaan Titanbar natuurlijk.
[afbeelding]
Hier zie je totembars
En m'n felhound
Die doet alleen handige dingen als je het net niet nodig hebt.
InderdaadSjoan schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:43:
[...]
Six Demon Bag
Die doet alleen handige dingen als je het net niet nodig hebt.
Ben je PvP bezig, sheept ie iemand die je net geflameshocked hebt enzo. Erg nuttig
Of een 150 frostbolt
Ik zit gewoon te wachten tot ie een infernal spawnt tijdens PvP. En dan het gezicht van die Alliance zien
[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 23-08-2005 00:46 ]
he sjoan
kijkt naar icon -> groet member...
Sorry voor offtopic, ontopic staat hierboven al...
Denk niet dat hij 41G waard was (avg) most common 15G nog niet eens. Zag de rest voor 4G gaan in AH. (de andere kleurtjesSaURoN schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:54:
[...]
http://wow.allakhazam.com/db/price.html?witem=8491
gemiddelde prijsjes
Mja, *beetje late reactie* Protector hebben we eruit gestemd en hij wou geen normale member zijn, dus heeftie zichzelf eruit gesmeten. Kerel was te erg pissed enzo, zijn gedrag was niet te harden. Arrogantie idd.
Btw: GG @ WSG
Failure is part of the process. You don't know where you're vulnerable until your fail.

naja 4 bosses op 1 avond, niet slecht, begint eindelijk wat te worden met Blackraven ^^
http://www.blackraven.nl/dkp/viewnews.php
klein verhaaltje en loot
Woensdag Geddon en shaz proberen Ook eindelijk Honoured met Hydraxian, dus vanmiddag ff de handenquest halen
BTW WEER veel Felheart en Magisters
Hij kan het en ik kan het ook, goh raar. De ene keer gaat het makkelijk de andere keer niet. Dus ik denk dat jij gewoon nooit een goed uit geruste pally bent tegen gekomenAnoniem: 108648 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:16:
[...]
een 60 pally krijgt niet eens 'makkelijk' een willekeurige andere lvl 60 neer. In een groep is een pally wel heel goed omdat hij gewoon niet snel dood gaat, kan healen, bubblen etc, maar het gezeik van palas dat ze zuigen in pvp klopt, dus raar dat jij wel makkelijk lvl 60's kan verslaan dan?
Anoniem: 114195
Leuk! Alleen welke class?Woutev schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:12:
En toen had madcap http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40103 op Twilight's Hammer ^^
Als je Paladin zegt ga ik huilen namelijk
Hoezo?Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 08:26:
Leuk! Alleen welke class?
Als je Paladin zegt ga ik huilen namelijk
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Een andere druid als de vorige keer, btw. En wederop kreeg de druid constant aggro, ik begin echt te denken dat het aan die crit heals ligt. Dat, en dat hij natuurlijk het laagste level van de group had. En natuurlijk werden die 3 onkundinge vervelende mensen (laat ik ze nu eens niet voor noobs/prutsers uitmaken) gewiped. Warrior charge ipv gunpull, waardoor hij soms ook bodypullde van een andere groep, warlock banishte constant een demon waar iemand mee ingevecht was ipv een loslopende demon, en de healer kon de helft van de tijd niet healen omdat hij steeds die beesten op zich had. Kortom, but. Na de eerste boss zijn we maar gekapt. Warrior, druid en warlock dood dus wij zijn maar weggeheart.
Ik had blijkbaar mijn dag sowieso al niet, want bij het frostsabers grinden werd ik geowned door 3 stealthed level 60 saber huntresses. Toen werd ik geinvite voor een mauradon run.
51 Priest, 51 rogue, 51 mage en 50 warrior. En ik dan natuurlijk. Ook deze priest kreeg het voor elkaar om dood te gaan, nadat 2 members (de mage en de tank) het al voor elkaar kregen om bij landslide naar beneden te pleuren zodat ik en de priest uiteindelijk doodgingen bij landslide zelf door het gemis van het halve team. Ik kon met mijn laatste crit evis landslide nog afmaken maar kwam dus onder hem terecht. Priest doet corpserun en resst iedereen.
Vervolgens word de priest gewiped net bij de laatste behemoth voor de princess. Ze wil corpserun doen, maar kan blijkbaar niet meer bij ons komen door de spawns, dus andere rogue en ik willen haar gaan ophalen. Ze voelde zich vast heel veilig met 2 rogues bij haar want ze besloot maar gewoon langs allen patrouilles heen te rennen
Ik weet niet waar ik dit aan verdiend heb
-- edit -- Klein lichtpuntje: Tijdens de (zeer korte, ong. 1 uurtje) BRD run had ik (met agility +25 pot) wel een gemiddelde crit rate van 29,98% En outdamage de hunter + zijn pet met gemak
[ Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 23-08-2005 09:21 ]
KarmaHTT-Thalan schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:19:
Gisteren voor het eerst naar BRD geweest. Ik, 60 hunter, 56 warrior, 57 warlock en 53 druid.
[..] lang verhaal [..]
Ik weet niet waar ik dit aan verdiend heb
53 is aan de lage kant voor brd, maar zou te doen moeten zijn
wat ik zo las is het grootste deel communicatie en een tank die mischien niet helemaal goed zijn werk doet
BRD is de eerste instance waarbij een Tank echt moet laten zien wat ie kan, en ook gebruik moet maken van zijn hele arsenaal.
Tevens ook de eerste instance waarbij hij echt aggro van meerdere mobs MOET houden en krijgen
qua team zat je wel goed, Hunter Freezetrap, Warlock Succy voor humanoids, banish voor elementals, en nog een sap van jouw voor humanoids + een pet om aggro te peelen van healer
dat is ook meteen de tactiek voor BRD in een nutshell
Nu kan ik proberen die shanker te krijgen...
Zou het lukken in me eentje? lvl 60 rogue...
En die adds lokken met bier... vanaf waar kan ik dat het beste doen? Vorige keer was meteen de hele bar hostile
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Anoniem: 130680
Ja, het was gisteren idd of we al jaren dit event doen-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 07:27:
2x gewiped op geddonwas ook wel laat
naja 4 bosses op 1 avond, niet slecht, begint eindelijk wat te worden met Blackraven ^^
http://www.blackraven.nl/dkp/viewnews.php
klein verhaaltje en loot
Woensdag Geddon en shaz proberen Ook eindelijk Honoured met Hydraxian, dus vanmiddag ff de handenquest halen
BTW WEER veel Felheart en Magistersen er staan potdorrie nog 2 shamans boven mij met DKP
Zowiezo het geeft een voldaan gevoel dat je 4 bazen en trashmobs hebt kunnen clearen in plusminus 3 uur tijd.
By the way het was geen Magister maar Arcanist
whateva, het was cloth crapAnoniem: 130680 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:08:
[...]
Ja, het was gisteren idd of we al jaren dit event doenNou als dit zo doorgaat en we hebben door hoe we ook de andere bazen ook snel kunnen killen, daan staan we binnen een mum van tijd bij Ragnaros
![]()
Zowiezo het geeft een voldaan gevoel dat je 4 bazen en trashmobs hebt kunnen clearen in plusminus 3 uur tijd.
By the way het was geen Magister maar Arcanist
I wanna be like Zoneseek
Ja, maar wat me wel opviel is dat die demon hounds van meters ver al door mijn stealth heenkijken, als ik de buurt kom, draaien ze zich naar me om! Zou het mijn deo zijn?-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:27:
[...]
Karma![]()
J/K
53 is aan de lage kant voor brd, maar zou te doen moeten zijn
wat ik zo las is het grootste deel communicatie en een tank die mischien niet helemaal goed zijn werk doet
BRD is de eerste instance waarbij een Tank echt moet laten zien wat ie kan, en ook gebruik moet maken van zijn hele arsenaal.
Tevens ook de eerste instance waarbij hij echt aggro van meerdere mobs MOET houden en krijgen
qua team zat je wel goed, Hunter Freezetrap, Warlock Succy voor humanoids, banish voor elementals, en nog een sap van jouw voor humanoids + een pet om aggro te peelen van healer
dat is ook meteen de tactiek voor BRD in een nutshell
De hunter deed idd zijn freezetrap en dergelijke, maar de warlock vond ik maar een kneus, de verkeerde mobs banishen en beetje met zijn voidwalker rondlopen. Tis jammer dat mijn warlock te laag level is, anders zou ik het ff voordoen
Kreeg gelukkig wel het commentaar van de 60 hunter dat ik mijn werk meer dan uitstekend deed, dat is toch weer een positieve pointer om mee te nemen naar future instances. Ik heb geen imp.sap, ben echt een critical damage dealer, maar zolang de groep dat weet en daarop ingespeeld is, hoeft het geen probleem te zijn merk ik wel. Ik begin het steeds beter onder de knie te krijgen mezelf te healen tijdens een gevecht met bandages (runecloth ftw
Je aggro onder controle houden word steeds moeilijker met een crit build, heb wel imp rupture en feint e.d., maar zelfs als ik geen moves gebruik critten mijn normale aanvallen ook al boven de 300/400 per mep, en dan krijg je toch wel aggro hoor
Feint doet goed werk en als het te zot word een kidneyshot/blind/vanish/ bandagen en gaan met die banaan. Daarom werk ik het liefst met Sirdalord en the gang, die kennen mijn manier van werken en ik die van hen. Het was altijd heerlijk spel met ze, maar ze zijn nu allemaal 60 en doen instances waar ik nog niet binnen kan
waar denk je dat die honden voor zijnHTT-Thalan schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:17:
[...]
Ja, maar wat me wel opviel is dat die demon hounds van meters ver al door mijn stealth heenkijken, als ik de buurt kom, draaien ze zich naar me om! Zou het mijn deo zijn?
Als rogue ben je een selfsupporting dmg dealer, in instancesDe hunter deed idd zijn freezetrap en dergelijke, maar de warlock vond ik maar een kneus, de verkeerde mobs banishen en beetje met zijn voidwalker rondlopen. Tis jammer dat mijn warlock te laag level is, anders zou ik het ff voordoen
Kreeg gelukkig wel het commentaar van de 60 hunter dat ik mijn werk meer dan uitstekend deed, dat is toch weer een positieve pointer om mee te nemen naar future instances. Ik heb geen imp.sap, ben echt een critical damage dealer, maar zolang de groep dat weet en daarop ingespeeld is, hoeft het geen probleem te zijn merk ik wel. Ik begin het steeds beter onder de knie te krijgen mezelf te healen tijdens een gevecht met bandages (runecloth ftw) en in combinatie met prep (2x evasion) en ghostly strike heb ik elites van mijn bijna mijn eigen level aan kunnen pakken terwijl het team de rest afhandelt.
bij ons de guild geld ook => Rogue/warrior dmg dealer NOOIT erop rekenen dat je gehealed wordt
Oefenen en doserenJe aggro onder controle houden word steeds moeilijker met een crit build, heb wel imp rupture en feint e.d., maar zelfs als ik geen moves gebruik critten mijn normale aanvallen ook al boven de 300/400 per mep, en dan krijg je toch wel aggro hoor
anders even wachten met beuken tot je zeker weet dat de tank aggro heeft
mja grinden krengFeint doet goed werk en als het te zot word een kidneyshot/blind/vanish/ bandagen en gaan met die banaan. Daarom werk ik het liefst met Sirdalord en the gang, die kennen mijn manier van werken en ik die van hen. Het was altijd heerlijk spel met ze, maar ze zijn nu allemaal 60 en doen instances waar ik nog niet binnen kan
maar zoals ik al zei BRD is het begin van het echte instance werk
Anoniem: 90928
Ah
Klopt, en dat vind ik ook best wel fijn, geeft toch dat beetje elite status zo zelfonderhoudend te kunnen zijn, dat kan bijna geen enkele andere class met een dergelijke dps.[...]
Als rogue ben je een selfsupporting dmg dealer, in instances
bij ons de guild geld ook => Rogue/warrior dmg dealer NOOIT erop rekenen dat je gehealed wordtop tijd feinten, terugtrekken bandagen, wordt je gehealed is het mooi meegenomen
Dat is een beetje een probleem. In de instances waar ik tot nu toe ben geweest kan ik de meeste trashmobs nu ook wel alleen aan. De meeste tanks hebben het veel te moeilijk met aggro houden en in leven blijven. Daarom kies ik er vaak voor om er een mob weg te pakken en zelf af te maken/tanken. Dat scheelt weer schade op de maintank. Kan zijn dat ik tot nu toe gewoon met uberslechte tanks heb gewerkt, maar aangezien ik niet weet hoe een warrior werkt moet ik voorzichtig zijn met die uitspraken[...]
Oefenen en doseren
anders even wachten met beuken tot je zeker weet dat de tank aggro heeft
Dan moet ik daar maar es veel gaan oefenen. Helaas kan ik bijna nooit aan een groep daarheen komen[...]
mja grinden kreng
maar zoals ik al zei BRD is het begin van het echte instance werk

Anoniem: 47226
eeeh lvl 53... duh!HTT-Thalan schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:19:
60 hunter, 56 warrior, 57 warlock en 53 druid.
Een andere druid als de vorige keer, btw. En wederop kreeg de druid constant aggro
Ik ben toch malle pietje niet!
Don't give me any of that
We konden absoluut geen enkele healer vinden, dit was onze enigste optie, en dan nog is 53 een level boven het minimum level voor BRD, dus ik heb hem de kans gegeven. We hebben het geprobeerd en het is niet gelukt. Maar dat was denk ik niet geheel aan hem te wijten, hij deed zijn best. Priests hebben net iets meer controle over hun heals denk ik, de druid crit te vaak, waarom dat is, weet ik ook niet. Ik was verder ook niet boos op ze ofzo, maar wel gefrustreerd dat ik nu zo dichtbij de shanker was, en het toch niet lukte
Anoniem: 26351
Improved Regrowth, +50% crit chance. Wordt die skill zo heerlijk onvoorspelbaar vanHTT-Thalan schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:43:
[...]
Priests hebben net iets meer controle over hun heals denk ik, de druid crit te vaak, waarom dat is, weet ik ook niet.
[...]
@Jarno
We kunnen je gewoon wel wat geld lenen hoor, geen probleem
@Thalan
Imp.sap is ZO geweldig en als je een group meld dat je dat hebt zijn ze meteen een stuk blijer met je. 45 seconden disorient is vrij veel op een mob moet ik zeggen, tegen die tijd is de 'rest' al dood en kun je focussen op de sheeped/sapped/shackled/banished mob
Op een of andere manier vinden veel rogues dat niet handig maar ik vind het toch wel een pre als je nog voor MC/Onyxia zit (PvP en Endgame Instances heb je er niks meer aan eigenlijk!)
Anoniem: 132667
imp sap in MC onyxia?RaseriaN schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:52:
Die honden @ BRD zijn zwaar irritant hoor, net zoals alle Ghouls in Stratholm eigenlijk. Al die krengen hebben major stealth detection en zien gewoon dwars door je stealth heen eigenlijk.. lijkt wel of ze je dan eerder zien met dan zonder stealth!
@Jarno
@Thalan
Imp.sap is ZO geweldig en als je een group meld dat je dat hebt zijn ze meteen een stuk blijer met je. 45 seconden disorient is vrij veel op een mob moet ik zeggen, tegen die tijd is de 'rest' al dood en kun je focussen op de sheeped/sapped/shackled/banished mobEn die 90% kans om in stealth te blijven is zon grote kans dat het ongeveer niet mis kan gaan. Gebeurt het toch, vanish je gewoon en ga je voor de herkans
Op een of andere manier vinden veel rogues dat niet handig maar ik vind het toch wel een pre als je nog voor MC/Onyxia zit (PvP en Endgame Instances heb je er niks meer aan eigenlijk!)
meer *BRS/Strat/scholo denk ik
Maar idd improved sap is heerlijk in die instances
enige waar de groep wel op moet letten is afstand houden bij de sap
edit: oke ik las te snel
nevermind me, just move along
[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 23-08-2005 11:21 ]
Hij zei ook dat het voor onyxia en mc handig was, maar goed het is inderdaad wel heerlijk als je er een vast kan zetten op deze manier, en dan nog een shackle(bij undead natuurlijk) en een sheep, en dan staat halve groep stil of meer.-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:18:
[...]
imp sap in MC onyxia?
meer *BRS/Strat/scholo denk ikvalt weinig te sappen in MC/Onyxia
Maar idd improved sap is heerlijk in die instances
enige waar de groep wel op moet letten is afstand houden bij de sap, vaak genoeg meegemaakt dat er iemand te dichtbij staat, de rogue vanished, maar de mobs alsnog onze kant op komen
edit: je moet niet zo snel je post aanpassen, kan ik niet meer zeuren
[ Voor 6% gewijzigd door Speedy55 op 23-08-2005 11:23 ]
Nou, je zult het met me eens zijn dat de build van een rogue geen punten te over schiet. Je komt er eik altijd 1 of 2 tekort. De 3 punten die ik niet in imp sap steek, maken dat ik juist wel premed en prep heb, en toch nog malice voor die 5% extra crits.RaseriaN schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:52:
@Thalan
Imp.sap is ZO geweldig en als je een group meld dat je dat hebt zijn ze meteen een stuk blijer met je. 45 seconden disorient is vrij veel op een mob moet ik zeggen, tegen die tijd is de 'rest' al dood en kun je focussen op de sheeped/sapped/shackled/banished mobEn die 90% kans om in stealth te blijven is zon grote kans dat het ongeveer niet mis kan gaan. Gebeurt het toch, vanish je gewoon en ga je voor de herkans
Dit is mijn huidige build:
Subtlety Mastery
Master of Deception Rank 5
Camouflage Rank 5
Opportunity Rank 5
Initiative Rank 5
Ghostly Strike Rank 1
Improved Ambush Rank 3
Improved Rupture Rank 3
Preparation Rank 1
Setup Rank 2
Hemorrhage Rank 1
Subtlety Total: 31
Assassination Mastery
Remorseless Attacks Rank 5
Malice Rank 5
Murder Rank 2
Lethality Rank 3
Assassination Total: 15
Total
Total Points Spent: 46
Level Required: 55
Nu kan ik zodra ik level 60 ben, die remorseless wel laten vallen, grinden hoef ik dan toch niet meer. (al levert een honourable target mij ook remorseless op) En dan hou ik 5 punten over. Ik wil nog 2 punten in lethal. steken voor max crit dmg. Dan hou ik nog 3 punten over, de 5 van remorseless nog niet meegeteld.
Die kan ik in imp.sap steken, maar ook in imp.evis. En sinds die onzichtbare evis nerf (daar ben ik 90% zeker van) is die evis dmg echt waardeloos. Zeker tegen armored targets. Ik crit ontzettend vaak, behalve mijn evis, die crit bijna nooit. Dus een boost is welkom.
Als ik remorseless laat vallen op level 60, kan ik én imp.sap én imp.evis nemen, maar ruthlessness is ook zo'n lekkere talent, zeker omdat ik in deze build ook premed en setup heb voor rappe cp opbouw.
En wie zei er dat rogue spelen makkelijk was
VOOR, in de zin van... instances die voor MC/Onyxia komen.. klopt zin staat er wat krommig
Wijsneus
@Thalan
Heb zelf de 21/8/22 build gebruikt.
Build kan je zien @ mn Allakhazam profile in het linkje in mn sig
Makkelijker dan alles compleet hier posten
[ Voor 39% gewijzigd door RaseriaN op 23-08-2005 11:27 ]
mijn rogue build geeft me zowel imp. sap als cold blood en preparation. Ideaal voor instances. (en geloof me: eens zul' gurub er is gaat imp. sap weer superpopulair zijn
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik ben dr dus wel in geweest op mn lvl51 en eigenlijk voornamelijk omdat ik geinteresseerd was in korrak, ik weet het het is irritantPacinoAllstars schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:40:
Dat wsg. Een lvl 51 word nou eenmaal makkelijk gekilled daar. Alles is bijna lvl60 en dus 9 lvls hoger. Dit betekent 4 generaties verder in skills!!!
Ik scheld niemand uit als er een 51 mee doet, maar het zuigt wel want je wilt honor en met een 51 in je team is dei kans alleen maar kleiner.
JE kan daarom pas beter aan pvp op je 60 beginnen. Minder frustrerend ook en leuker
Nou, ik twijfel nog over een eventuele dagger build, en daar is de jouwe met ipm.backstab meer geschikt voor natuurlijk. Imp.SS is misschien een minder goed idee, omdat die veel minder hoog crit vanwege de snelheid en lagere max dmg van de dagger an sich.RaseriaN schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:25:
@Bokkie
VOOR, in de zin van... instances die voor MC/Onyxia komen.. klopt zin staat er wat krommig
Wijsneus
@Thalan
Heb zelf de 21/8/22 build gebruikt.
Build kan je zien @ mn Allakhazam profile in het linkje in mn sig
Makkelijker dan alles compleet hier posten
Ik bouw nu razendsnel combopunten op, maar mis vaak de energie, met iets meer van dat gele balkje zou je onoverwinnelijk zijn maar dat weten ze bij blizzard ook vast wel
Mocht ik terug naar een daggerbuild gaan dan zal ik wel gaan respeccen naar imp.backstab iig.
En dat is natuurlijk afhankelijk van of ik die shanker of iets beters te pakken kan krijgen, zodra ik hem hem test ik hem gewoon met mijn huidige build, respeccen kan altijd nog.
[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 23-08-2005 11:34 ]
Anoniem: 23844
Yep, ik speel daar ook, Neb lvl 60 Druid. Horde though =). Hellion FTW!larose schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:36:
[...]
Overigens, ik speel meestal op maelstrom, Alliance. Karakters daar:
Jasmine, Priest
Magistor, Mage
Klan, Paladin
Nog anderen die daar spelen?
Ik crit wel veel.. ambush, backstab en evis denk ik voor 80 @ 90 % (ligt ook aan de mob natuurlijk...
erg vaak iig... leuk voor de damage...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Pffff, die mensen daar....
Ha-ha-ha goe_I~e G_r/Ap B~aS s ie

Waarom willen al die gefrustreerde hordies toch het speelplezier van de alliance vergallen? Vraag dan zelf om een buff als je er zoveel problemen mee hebt, maar probeer niet het plezier van de andere helft v/d spelers te bederven....
Wat is er precies geweldig aan?Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:40:
Jongens, geweldige thread dit. Aanrader!
[ Voor 20% gewijzigd door Okyah op 23-08-2005 11:46 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Anoniem: 143011
Van wat ik tot nu toe wel gezien heb is Arathi Basin heel leuk tho!
Bij de horde zijn we in ieder geval de enige die dit kunnen.
Dit alles op terenas BTW.
De tweede run dropte de shanker
[ Voor 9% gewijzigd door Minotic op 23-08-2005 12:49 ]
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Hehe, 765 int erbij, netjesFurio schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:47:epic brightwood staff, met die enchant erop. 51 int erbij is niet vervelend.
Ik zit zelf nog hevig te twijverelen tussen +22 int of up to +55 healing.... Moeilijk, moeilijk
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik ga toch de laatste tijd voor de +int equip inplaats van de + healing equip. Merk er eigenlijk helemaal niets van, die extra +healing power.
[ Voor 5% gewijzigd door M617573 op 23-08-2005 13:12 ]
Ik heb die enchant ook sinds afgelopen zaterdag. Hij verkoopt bij ons voor de server voor 250 G ofFurio schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:47:
Gisteren en eergisteren 2 keer een barman run in BRD gedaan. Een guilde is revered geworden: +22 int!!!! enchant op wapens. Vanwege al mijn hulp bij het opkopen van de dark rion ore in IF (wij zijn horde)en het overzetten via Gat kreeg ik van hem de epic brightwood staff, met die enchant erop
. 51 int erbij is niet vervelend. Nu alle gemaakte schulden terugverdienen door die enchant te verkopen.
75 G als je zelf de materialen brengt.
Ik MC als priest zit ik altijd te "overhealen" om het zo maar te zeggen, altijd flash heal te spammen, dan kun je beter een grotere mana pool en regen hebben dan +healing want dat is dan toch alleen maar overheal.
En +healing merk je opzich wel als je +200 hebt (wat toch wel zo'n beetje het max is.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja, zo denk ik er ook over. Ik neem liever veel +int dan veel +healing. En met bijvoorbeeld Hide of the Wild (epic cloak, veel geld, +healing) heal ik gewoon even veel als met de +6 int extra op de Royal Tribunal Cloak (blue, dropt VAAK in UD Strat van Magistrate Barthilas)MrVegeta schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:31:
Ik redeneer maar zo.
Ik MC als priest zit ik altijd te "overhealen" om het zo maar te zeggen, altijd flash heal te spammen, dan kun je beter een grotere mana pool en regen hebben dan +healing want dat is dan toch alleen maar overheal.
Yup, je merkt het wel. Magma Tempered Boots, LB-pieces, +healing weap, nog wat en m'n flash of light doet gewoon ongeveer 25% meer healingEn +healing merk je opzich wel als je +200 hebt (wat toch wel zo'n beetje het max is.
[ Voor 4% gewijzigd door Okyah op 23-08-2005 13:36 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Hoe heet jou char op Terenas dan?Furio schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:47:
Gisteren en eergisteren 2 keer een barman run in BRD gedaan. Een guilde is revered geworden: +22 int!!!! enchant op wapens. Vanwege al mijn hulp bij het opkopen van de dark rion ore in IF (wij zijn horde)en het overzetten via Gat kreeg ik van hem de epic brightwood staff, met die enchant erop
. 51 int erbij is niet vervelend. Nu alle gemaakte schulden terugverdienen door die enchant te verkopen.
De tweede run dropte de shanker.
In MC ga ik in de meeste gevallen ook voor int/spi, maar in 'gewone' instances heeft het zeker nut. Bij mages die AoE doen heb je meer aan een hogere hps dan aan een lange manabar. En doordat renew tikt voor 289 hoef ik (zeker op trashmobs) bijna niet bij te healen. En als het moet heb je ruimte genoeg om een Greater Heal te doen, of om een lagere rank te gebruiken. Heal (rank 2): 3.5s cast en healt 1k+ voor maar 265 mana.MrVegeta schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:31:
Ik kom nu tot 423 +healing, maar dan lever ik wel wat int/spi in. Met behoud van stats zit ik nog steeds makkelijk op +300. De max ligt nu rond de +1000 dacht ik (maar dat is inclusief tier 2 epics etcEn +healing merk je opzich wel als je +200 hebt (wat toch wel zo'n beetje het max is.
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
75G als je zelf de materialen brengt ?Azqi schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:27:
[...]
Ik heb die enchant ook sinds afgelopen zaterdag. Hij verkoopt bij ons voor de server voor 250 G of
Lekkere server heb jij dan
Ik ben Minotic, lvl 60 Warlock. Wie ben jij?
[ Voor 3% gewijzigd door Minotic op 23-08-2005 14:08 ]
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Anoniem: 124693
Op Shadowsong voor 20g (als je mats brengt) gezien.Azqi schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:27:
[...]
Ik heb die enchant ook sinds afgelopen zaterdag. Hij verkoopt bij ons voor de server voor 250 G of
Waarin heb jij je talentpoints geinvesteerd?Furio schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:08:
[...]
39
Anoniem: 114195
Uhm. Die gast is een sukkel? Lees de hele thread nou es door hoe hij steeds gecorrigeerd wordt en toch weer door gaat lopen draven.Okyah schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:45:
[...]
Pffff, die mensen daar....
Ha-ha-ha goe_I~e G_r/Ap B~aS s ie
Waarom willen al die gefrustreerde hordies toch het speelplezier van de alliance vergallen? Vraag dan zelf om een buff als je er zoveel problemen mee hebt, maar probeer niet het plezier van de andere helft v/d spelers te bederven....
[...]
Wat is er precies geweldig aan?
Wat denken jullie? Of heeft iemand het al eens geprobeerd?
Moet je voor Onyxia key dan naar LBRS?QuarK schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:17:
Ik moet alleen Wyrmthalak nog killen voor de Onyxia chain quest, maar heb geen zin om echt de hele run nog eens te doen (LBRS duurt lang). Is het te doen om een stealthrun te doen? 2x rogues + 3x druids? 1 van de druids heeft behoorlijk wat armor en moet dus redelijk kunnen tanken, daarnaast dus 2x healers en 2x goede rogues (oa ik, zware damage/crit builds beide).
Wat denken jullie? Of heeft iemand het al eens geprobeerd?
Was het niet gewoon:
1) Dragonkin Menace
2) Marshall Windsor
3) Bring bad news to Marshall Maxwell
4) Shred of Hope
5) 2 bossen in BRD killen voor lost information
6) jail break
7) rendevouz at Stormwind
En dan krijg je je Onyxia Talisman toch? Wat moet je dan in LBRS doen?
Ik heb de 250 G met een dikke smile afgetikt. Geen probleem.On_E schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:06:
[...]
75G als je zelf de materialen brengt ?
Lekkere server heb jij dan
Het is het me dik waard. Helemaal als ik zie, wat je er voor moet doen, voor je zoveel rep gewonnen hebt.
Oh, ok. Ja, er zitten idd een paar figuren bij die absoluut niet weten waar ze het over hebbenAnoniem: 114195 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:13:
[...]
Uhm. Die gast is een sukkel? Lees de hele thread nou es door hoe hij steeds gecorrigeerd wordt en toch weer door gaat lopen draven.
Alone at last
Just nostalgia and I
horde: mischien, maar ik denk dat je Drakkisath bedoeld in UBRSKaap schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:22:
[...]
Moet je voor Onyxia key dan naar LBRS?
Was het niet gewoon:
1) Dragonkin Menace
2) Marshall Windsor
4) Shred of Hope
6) jail break
castle fight
Ok lees dit nu nog eens en ga dan eens naar de shaman class forumsOkyah schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:30:
[...]
En ik speel btw zowel horde als allianceMaar kunnen gefrustreerde hordies niet gewoon vragen om verbeteringen aan hun eigen kant? Waarom jouw probleem een ander z'n probleem maken?
kthnxbye
[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 23-08-2005 14:32 ]
Anoniem: 101975
1) Dragonkin Menace (Elite) from Halrendis in Morgan's Vigil, Burning Steppes.Kaap schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:22:
[...]
Was het niet gewoon:
1) Dragonkin Menace
2) Marshall Windsor
4) Shred of Hope
6) jail break
castle fight
2) Talk to Marshal Maxwell in Morgan's Vigil.
3) Talk to Magistrate Solomon in Lakeshire.
4) Talk to Highlord Bolvar Fordragon in Stormwind.
5) Talk to Magistrate Solomon in Lakeshire.
6) Talk to Marshal Maxwell in Morgan's Vigil.
7) Find Marshal Windsor in Blackrock Depths jail.
8 ) Return to Maxwell.
9) Find a random "A Crumpled Up Note" drop from a random dwarf in Blackrock Depths.
10) Take said note to Marshal Windsor.
11) Retrieve Marshal Windsor's Lost Information from General Angerforge and Golem Lord Argelmach (two pieces).
12) Escort Marshal Windsor out of Blackrock Depths jail.
13) Meet Marshal Windsor at gates of Stormwind.
14) Escort Marshal Windsor to Stormwind Keep to unveil who Lady Katrana Prestor really is.
15) Stand way the hell back while Bolvar fights the elite dragons.
16) Travel to Winterspring to find Haleh. Find lots of elite blue dragons and run to the back of the cave, where you'll see a rune on the floor. It's hard to see, so you will die a few times.
17) Haleh tells you to go kill Drakkisath in Upper Blackrock Spire. You will need 15 fairly skilled players for this quest, including yourself.
18 ) Once you have the "Blood of the Black Dragon Champion", return to Haleh.
19) Return to Haleh with the Blood and claim your Drakefire Amulet.
Anoniem: 143011
Horde, my friend, Horde.Kaap schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:22:
[...]
Was het niet gewoon:
1) Dragonkin Menace
2) Marshall Windsor
4) Shred of Hope
6) jail break
castle fight
Siona, lvl60 MageFurio schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:08:
[...]
Je bent geweldig!RaseriaN schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:52:
@Jarno
Mja, dat farmen gaat niet echt lukken, kan de 4 elites van SM graveyard niet voorbij komen, iemand een tip voor een mage hoe dat moet?
Ik heb teveel aggro nog, zelfs met blink kom ik er niet.
30/0/21 build: SM/ruin. Ik zit nu op mijn werk, dus ik kan ff de link met volledige indeling niet opzoeken, maar ik denk dat met een beetje zoeken op een site met builds, je al snel op mijne terecht komt.Homedisc schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:11:
[...]
Waarin heb jij je talentpoints geinvesteerd?
btw, shardtracker is echt essentieel voor een lock. Jammer dat ik er pas dit weekend ben achter gekomen

Das idd wel erg nice, ik moet toegeven dat ik me daar niet zo in heb verdiept..ik heb +249 healing maar ik ga meer voor de +mana regen per 5 sec, ik heb het gevoel dat dat erg leuk werkt_Squatt_ schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:59:
[...]
In MC ga ik in de meeste gevallen ook voor int/spi, maar in 'gewone' instances heeft het zeker nut. Bij mages die AoE doen heb je meer aan een hogere hps dan aan een lange manabar. En doordat renew tikt voor 289 hoef ik (zeker op trashmobs) bijna niet bij te healen. En als het moet heb je ruimte genoeg om een Greater Heal te doen, of om een lagere rank te gebruiken. Heal (rank 2): 3.5s cast en healt 1k+ voor maar 265 mana.
[...]
Ik kom nu tot 423 +healing, maar dan lever ik wel wat int/spi in. Met behoud van stats zit ik nog steeds makkelijk op +300. De max ligt nu rond de +1000 dacht ik (maar dat is inclusief tier 2 epics etc).
Ik heb nu 50 mana regen per 5 sec, in een lange bossfigh van bv 5 min is dat toch 3000 mana
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
invisible potion?jarnotjuh schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:35:
[...]
Je bent geweldig!![]()
![]()
Mja, dat farmen gaat niet echt lukken, kan de 4 elites van SM graveyard niet voorbij komen, iemand een tip voor een mage hoe dat moet?
Ik heb teveel aggro nog, zelfs met blink kom ik er niet.
Beetje duur, niet?
1.5g per stuk....
Ik zoek nog een mooie poly macro die bijvoorbeeld in de party zegt wie je target alvorens je hem sheeped. Heb hier wel een addon voor gezien maar daar heb ik mijn twijfels over.
Vind deze macro's ook wel leuk
/r You have reached the Mage Water Works, we are sorry to inform you that we are currently understaffed and will not be able to take your order. Try again later or try one of our other Mage Vending Machines™.
/r You have reached the Mage Food Farm, we are sorry to inform you that we are currently closed because of reorganisation and will not be able to take any orders. Please try one of our other Mage Vending Machines™.
Als je lastig gevallen word met /w in een stad om water/food.
[ Voor 49% gewijzigd door Bulligan op 23-08-2005 14:49 ]
Je moet em handmatig aanzetten: /sheepwatch on
Als je /sheepwatch doet, dan zie je de opties die mogelijk zijn, je kan em ook verplaatsen, en er staat ook bij dat je het in de chat kan spammen, want ik gebruik het ook
* Newly introduced commands:
/sheepwatch announce (toggle - disabled by default)
/sheepwatch target [say|party|guild|raid] (default to "say")
Daar iets van?
[ Voor 25% gewijzigd door enira op 23-08-2005 14:49 ]
"you regen .. mana"
"you regen .. mana"
"you regen .. mana"
"you regen .. mana"
"you regen .. mana"
ja maar je komt als het goed is met meer naar buiten dus winst maak je toch
Dit topic is gesloten.