conundrum schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:14:thallan... je hebt plezier in het spel maar zegt rare dingen:
1. in stratholme zitten undead, die zien sneller door je stealth heen idem alle honden (die ruiken je, dus ja misschien je deo

), en ik neem aan dat je echt stratholme niet van binnen gaat zien voordat je minimaal 58 bent. Waarom? Je hebt al een klein nadeel dat je rogue bent, maar de voornaamste reden is dat al je klappen gewoon niet aan zullen komen, de mobs zijn 58-62. Dan kan je zeggen dat je weet wat je aggrocircle is, dat blizzard zegt dat het kan vanaf 55... blijft gewoon een waardeloze opvulling van een plek in de groep als je 80% van de mobs niet kan raken, en de rest wat noobdmg op doet
Ik weet hoe de mobs zijn in Strat, ik ben er immers nog nooit geweest, ik baseer mijn uitspraak op de inschatting blizzard dat het vanaf 55 te doen is

2. ik denk niet dat er veel mensen plezier beleven van een tig aantal wipes omdat je wilde zien hoe ver je kan komen met een rare groep, eerder van het behalen van succes, dat kan al moeilijk genoeg zijn met een uitgebalanceerde groep. Nu heb je een klote ervaring met een slechte groep en je noemt de warlock een kneus ipv hem te onderwijzen wat je altijd preekt?
Ik heb heb helemaal geen kneus genoemd. Ik heb
hier vermeld dat ik hem een kneus
vond.
Waarom had hij zijn voidwalker uit ipv imp of succi en werd er niet gecommuniceerd wat er gesapt/ gebanished zou worden voordat de pull komt? Dat is meestal de taak van de leader net als het aanspreken op iets zoals verkeerde pets, verkeerde pulls etc.
Ik was niet de group leader, en die was van mening dat wat extra tank-kracht van pas zou zijn boven het nut van de stamina boost op zijn imp. Er was op een gegeven moment wel wat communicatie over wat er gebanished zou moeten worden, maar toen kwam het voor dat er helemaal niet gebanished werd, of nog steeds de verkeerde omdat hij niet snel genoeg kon targetten.
En ook nog, je hebt een pvpbuild, geen groupbuild, waarom moeten 4-14 man aanpassen aan jou speelstijl? Een rogue zonder imp sap is bv waardeloos in stratscarlet...Critten is leuk, maar iedereen weet dat dat je daarmee moet uitkijken in instances.
Ik heb wel degelijk geprobeerd rekening te houden met groups, door voor Hemmorage te kiezen, om zo de warrior meer schade te laten doen, en rupture, om mijn schade geleidelijk toe te dienen in plaats van met een eviscerate. Ik heb MOD om minder snel gezien te worden en Camo om in stealth beter te kunnen volgen. Imp.sap heb ik nog niet genomen omdat ik er nog nooit echt nut voor gehad heb, en ik die punten liever ergens anders in stak. Ik gaf echter net al aan dat ik @ 60 nog ga respeccen, en dan afhankelijk van de vaste group die ik nu poog op te bouwen (en ook dalord guild waar ik dan waarschijnlijk naartoe ga), die zullen aangeven of ze dat wel of niet willen. Als er al meerdere rogues met imp.sap in de guild zitten kan ik me voorstellen dat ze willen mixen.
3. imho is het bekendste wow filmpje geacteerd. Waarom gaat een pala voor clothschouders? En als je 1x in ubrs bent geweest weet je wat je daar moet doen, en dat is niet naar binnen rennen als een gek. Daarnaast is de regel ook, heb je daar aggro, blijf staan en ga dood, je krijgt een rez. en ook nog, de rest van de wereld had lol, die groep toen volgens mij niet.
Ik heb ook wel eens mensen gezien die dat voor de lol doen, puur omdat ze geen zin meer hebben in de instance en baldadig willen doen. Of ze doen het voorzichtig, zodat het een ongelukje lijkt. Daarna zeggen ze sorry, mijn gear is vernield, ik moet repareren. HS->IF en done.