Hooli-gan schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:32:
[...]
Weet niet of je Horde of Alliance speelt maar alle Alliance spelers zijn ego's en denken alleen maar aan hun zelf in BG's. Ik heb het helemaal gehad met mijn lvl60 hunter in BG's. Alleen guild BG's kan leuk zijn, maar random in een groep resulteert meestal in een loss omdat ze het allemaal beter weten en binnen notime ieder voor zich bezig is. Horde daarintegen is veel socialer en werkt goed samen.
Dat is ook de reden dat ik nog nooit naar WSG of AV ben geweest. Alliance doet vaak waar ze zelf in heeft, en groepen bestaan uit niets meer dan een hoopje zeikerds met 1 grootste zeikerds als Party Leader. Als je in de STV Arena komt, tegen chest time, is het altijd hetzelfde verhaal:
Er staan 1 of 2 level 30-40 gastjes van de alliance, die hopeloos proberen alliance hulp te vinden door in /1 te spammen. Gisteren was ik daar, om mijn nieuwe build te testen op wat horde, en kreeg een invite om te komen helpen. Hij was level 34, dus ik dacht, ja, dat heeft hij wel nodig.
Kom ik daar, krijg ik het COMMANDO van die gast om samen met de andere rogue (level 40) die hij had opgetrommeld iedereen te sappen en bezighouden zodat hij de kist kon looten

Daarbovenop was het inclusief de priest die er nog aan kwam kakken 4 alliance tegen 20+ horde, waarvan er minimaal 5 (ik heb geteld) level 60 waren. Stealth - Heartstone.
Die hele arena is een grote mislukkig want het is altijd horde die de chest komt 'halen'. Ja, want ze hoeven er toch niks voor te doen. En je hoeft niet te rekenen op wat hulp van alliance, want die trekken een dikke neus en gaan verder met hun eigen ding.
Het gebeurt de laatste tijd steeds vaker dat ik door lowlevels gewhisperd word om te komen helpen in Gnomeregan enzo. Ik vraag dan waarom hij dat wil, er is niks aan met een high level, je doet niks, krijg bijna geen xp en mist de helft van de fun. Sommigen blijven ook inviten, keer op keer, en het enige wat je kan uitzetten zijn incoming trades. Heel irritant.
Ik heb via een ingame report trouwens aangevraagd of er niet een keer een spam/flood filter/blocker ingebouwd kan worden. Mensen die in /2 lopen te flooden/spammen kan je nog ignoren, maar mensen die emotes spammen met een macro kan ik ECHT wel schieten. Je probeert een chat te volgen waar iemand honderdduizend keer /chicken doorheen gooit
Ik ben blij dat ik nu weer wat solo'able opdrachten heb gevonden, en zodra ik 56 of 57 ben kan in tenminste farmen in winterspring zonder afgemaakt te worden door die frutsabers. Lekker rustig.