Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.012 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:26

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Pedr0 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:31:
Hoi Allemaal,

Ik heb afgelopen weekend WOW gespeeld bij een vriend van me en was meteen verkocht. Ik ben zelf een echte (1337) 3D-Shooter maar wil toch overgaan op iets anders.

En €11,- om de 6 maanden is niks…toch?

Nu is mijn vraag….hoe is het als ‘rookie’ nu te beginnen aangezien er al vele duizenden mensen WOW spelen. Maak ik kans, of hoe zit dat?

Ik neem aan dat alles in het engels is?

Bedankt voor jullie tijd en antwoorden.

Greetz……..
Je kan ook duits of frans kiezen.

En het is 27.50 per 2 maanden per gamecard. Als je 11 euro per maand kwijt wil zijn ipv 13,75, moet je met creditcard betalen, en 6 maanden vooruit. Dan is het 66 euro voor een half jaar.

Je maakt een kans, er zijn met jou immers nog duizend newbies die nu nog maar net beginnen spelen.

Je hebt de keuze uit PvP of PvE, en dan nog RP.

PvE = niemand kan je wat doen tenzij jij dat wil. Je kunt zelf bepalen of je 'aanvalbaar' ben, simpel gezegd.

PvP = 3 soorten gebieden. Groen gebied = veilig, PvE style. Niemand kan je wat doen tenzij jij het gevecht initieert. Geel gebied = Iedereen tegen iedereen. Je kan zonder pardon in je rug aangevallen worden of ge groupraped door 40 horde. Rood gebied = Hun groene gebied. Jij kan niemand aanvallen tenzij ze jou eerst pakken.

RP = hetzelfde als PvE óf PvP met als verschil dat je in je rol moet blijven. Je verzint een karakter met een verhaal erachter/omheen en je gedraagt je daar ook naar. (piraat, goedzak, bangebroek of world domination, wat jij leuk vind)

OOC (out of character, als in gesprekjes over die film die je gister nog gezien hebt is dus not-done)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:02
HTT-Thalan ...het is me duidelijk! ThX!

Wat is eigenlijk het hoogste wat je kunt halen? Is er dan nog wel fun aan?
En nog een laatste vraag...qua controls. Is alles makelijk te besturen enzo? (gameplay)

[ Voor 51% gewijzigd door Pedr0 op 22-08-2005 11:49 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:47:
Tja...je levels opkrikken ofzo?

Wat is eigenlijk het hoogste wat je kunt halen? Is er dan nog wel fun aan?
lvl 60 is op het moment het hoogste, maar je bent wel even bezig voordat je daar bent, ondanks dat het relatief snel is tov andere mmorpg's. En na lvl60 is er nog genoeg te doen imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:41
Aangezien we hier met een beginner te maken hebben...

Met het niemand aan kunnen vallen/aangevallen kunnen worden in bepaalde gebieden wordt dus de de alliance of horde bedoelt (mede/tegenspelers).

Je kunt in PvP inschakelen of je in je eigen (groene) gebied aangevallen kunt worden met het /pvp commando, of dat bij PvE ook zo is weet ik niet, nooit gedaan.

Ik speel ook shooters (enige wat ik deed voordat zo dom was ook WoW te gaan spelen). Ik moest niks van dit soort spellen hebben en MMORPG's had ik nog nooit gespeeld. Inmiddels ben ik lvl60 en speel ik bijna meer WoW dan shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Een echte verslaving dus, lijkt me........ :?

Als ik het spel koop....kan ik dan al een aantal maanden (3 ofzo) spelen of moet ik meteen betalen?

[ Voor 54% gewijzigd door Pedr0 op 22-08-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:51:
De drang om nog even door te spelen om dat ene item te krijgen/vinden, of om nog eventjes die 10% experience erbij te halen zodat je weer een lvl bent, is erg groot (bij mij iig :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Als ik het spel koop....kan ik dan al een aantal maanden (3 ofzo) spelen of moet ik meteen betalen?
Toen ik in afgelopen juni met WoW begon ging ik van ongeveer 1 uur per dag speeltijd uit, daar zit ik echter al lang niet meer op :P Vooral omdat je met groepen van 5 man bepaalde gebieden (instances) binnen kan gaan waar bosses in zitten met leuke items, deze duren meestal wel een x aantal uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Het spel is goed te spelen, zeker in het begin, als je maar enkele uren per week wil of kan besteden. Maar je wil steeds meer. Je wil net even dat item ophalen, even nog een extra quest doen, even dit, even dat. Het kost vanzelf meer tijd. Er zijn 3 mogelijkheden:

1) Je smijt het na 3 uur weg omdat je het niks vind.
2) Je begint voorzichtig, raakt compleet hooked, realiseert je de verslaving, smijt het weg en kickt af 'cold turkey'
3) Je word een deel van het spel en word een heer en meester van je klasse, kent alle ins en outs, gebruikt je 1337 WoW termen zoals /rude en "rez plz" ook 'oog' (out of game), en je gaat part time werken om zo sneller je epic class set bij elkaar te sparen.

Nou jongens, tis bijna 1 uur dus ik ga zo naar huis, tot morgen he? :P

geintje B)

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-08-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25
Laten we het zo zeggen: "welke vrije tijd?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
reddevil schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:58:
[...]
Laten we het zo zeggen: "welke vrije tijd?"
De 40 uur die je moet werken bij je baas?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
TomSmit82 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:00:
[...]

De 40 uur die je moet werken bij je baas?? :P
Nopes, da's 40 uur spammen hiero op het forum... is ook verplichting van elke WoW-er btw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Dan ben ik mijn werkdag weer goed begonnen :P

[ Voor 71% gewijzigd door TomSmit82 op 22-08-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Maar daar kom ik wel aan....40uur spammen op GoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de eerste 31 dagen zijn free, bij aanschaf van het spel in de winkel of webshop :)

Daarna kun je beslissen of je verder wilt of niet, door simpel via CC of Gamecard te betalen.

Maar de meesten hierzo zijn superverslaafd geraakt, je blijft steeds terugkomen voor dat ene itempje of questje af te ronden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:29
TomSmit82 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:57:
[...]

Toen ik in afgelopen juni met WoW begon ging ik van ongeveer 1 uur per dag speeltijd uit, daar zit ik echter al lang niet meer op :P Vooral omdat je met groepen van 5 man bepaalde gebieden (instances) binnen kan gaan waar bosses in zitten met leuke items, deze duren meestal wel een x aantal uur.
En om ook gelijk maar problemen te voorkomen als je het spel koopt: Koop gelijk een Gamecard of beschik over een creditcard. Dit heb je namelijk nodig als je een account aan wilt maken. Je krijgt de 1ste maand gratis en als je ook nog een guestkey krijgt kan je die eerst gebruiken voor jezelf om 10 dagen extra gratis te krijgen. Ook hierbij moet je een betaalmethode invullen en dit kan volgens mij alleen met een geldig creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Maar als de eerst 31 dagen 'free' zijn, waarom heb ik dan een CC nodig? Ik heb wel een CC hoor, dat is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

reddevil schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:01:
[...]

Nopes, da's 40 uur spammen hiero op het forum... is ook verplichting van elke WoW-er btw 8)
Dus die paar uur die ik per dag besteed aan het vertalen van teksten, telefonisch afhandelen van vragen en het studeren op dotnet maken mij een minder-dan-perfecte wow'er? :X

[ Voor 4% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-08-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:02:
[...]
Nee, de eerste 31 dagen zijn free, bij aanschaf van het spel in de winkel of webshop :)

Daarna kun je beslissen of je verder wilt of niet, door simpel via CC of Gamecard te betalen.

Maar de meesten hierzo zijn superverslaafd geraakt, je blijft steeds terugkomen voor dat ene itempje of questje af te ronden. :P
Klein foutje, om die 31 dagen te krijgen moet je dus een CC of Gamecard opgeven. In het eerste geval betaal je nog niks. Heb je geen CC moet je dus een Gamecard kopen voordat je je account aan kan maken in dat geval betaal je dus wel voor 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Pedr0 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:05:
Maar als de eerst 31 dagen 'free' zijn, waarom heb ik dan een CC nodig? Ik heb wel een CC hoor, dat is het probleem niet.
Je krijgt die 31 dagen free op voorwaarde dat je ook een maand 'koopt'. En dat kan via een prepaid gamecard, of een abonnement via je credit card. Dus je moet bij het aanmaken van je account óf een gamecard óf je creditcard gereed hebben.

Bij guest accounts heb je alleen de keuzen voor een CC. Volgens blizzard is dit om fraude te voorkomen, de CC is hun enige manier om iemand te traceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:22

BitByter

Prutst dit forum

Gisteren had ik 50kxp per uur in scarlet monestary :)
Ik moet zeggen dat ik mijn mage, een stuk vetter vind, dan mijn warrior :)

zie hier, een filmpje van gisteren :)
Je hoort m'n broertje en neefje op de achtergrond in teamspeak :)

wij ownen samen ;)

http://dl3.rapidshare.de/files/4240671/49730387/SM_AoE.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Nice...met die ingame filmpje kan ik echt een idee krijgen van het spel opzich. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Pedr0 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:12:
Nice...met die ingame filmpje kan ik echt een idee krijgen van het spel opzich. ;)
probeer dan is www.warcraftmovies.com
Paar topfilmpjes downloaden en kijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
ThX! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Pedr0 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:05:
Als een soort van controle.
Waarvan weet ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nou het spel is echt te erg hoor.. soms zit ze gewoon een uur lang te lopen in Ironforge (soort hoofdstad) omdat je niks te doen hebt... En ga je op een gegeven moment een pak laten maken voor je :P Om er netjes uit te zien in IF.
een beetje ouwehoeren daar met medespelers... rondspringen op je mount (paard, mechanische struisvogel ofzo of op een tijger..)... slaat nergens op, maar het is wel leuk... :D

Gisteren wilde ik per see de shadowforged key krijgen... Wat denk je.. heb ik de Ironfel, kapt de groep ermee... nu zit ik met ironfel, ik weet waar hij in moet, maar ik kan het niet alleen! Grmbl...

achjah, misschien maar een keer met een raid mee... dan heb ik em zo... het is dichtbij, ik kan lockpicken (de eerste deuren)... dus ik ben met een mobje of 10 a 20 klaar... misschien wilt Sylvar mee? *knipper* *knipper*...

samen met wat sisters :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:58:
[...]

mja Uldaman suckt, ben er 3x geweest maar ken die hele instance uit me hoofd op de een of andere manier

Maraudon is altijd wel leuk, maar daarvan doe ik altijd alleen bossruns, de rest is ook easy mode,
Maraudon is juist wel een goede group farm plek :)

bossruns kan je als je hele group 50+ is perfect doen, meeste groepjes kan je dan omzeilen ivm aggro range namelijk en alle bosses even afwerken en klaar

nu Strat en Scholo minder mobs hebben is dat ook een ram en ros run geworden

Sunken temple duurt alleen lang

Zul Farrak blijf ik geweldig vinden :) ook veel te omzeilen door over de muren te lopen ^^

maar Zul Gurub is een goede afwisseling voor als er niet genoeg mensen zijn voor MC, UBRS wordt ook saai, en die carpace en hide droppen toch nooit :P
Okay, ik hoor dat namelijk ook van de high levels bij ons uit de guid. Dat Uldaman echt tegenvalt. Mauradon zal dan wel lukken als ik 50+ ben, ik zit in een groep groep van hoge 40 spelers bij ons in de guild. 5 man heb je zo.

Zul'Farrak is zeker gaaf, vooral de trap daar is echt gaaf. 2x mage en 2x priest en als warrior hoef je alleen maar je priests te beschermen. Mages worden geshield en AOE'en die hele trap leeg. :D

Geweldig in elkaar gezet. Ik had gisteren echt zo iets van WTF zoveel? in 1 keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:07:
[...]

Je krijgt die 31 dagen free op voorwaarde dat je ook een maand 'koopt'.
uhhm als je binnen de eerste maand afmeld wordt er niks van je cc afgeboekt.
(ook nog een reden om een kredietkaart te gebruiken bij het aanmelden)

In feite heb je die eerste maand betaald door een WoW doos te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:30:
[...]

Okay, ik hoor dat namelijk ook van de high levels bij ons uit de guid. Dat Uldaman echt tegenvalt. Mauradon zal dan wel lukken als ik 50+ ben, ik zit in een groep groep van hoge 40 spelers bij ons in de guild. 5 man heb je zo.

[...]
Ben ik dan de enige die Uldaman een leuke instance vindt? Als er dan een instance benoemd worden moet worden tot kl*te instance, doe dan Gnomeregan, |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:38:
[...]

Ben ik dan de enige die Uldaman een leuke instance vindt? Als er dan een instance benoemd worden moet worden tot kl*te instance, doe dan Gnomeregan, |:(
Uldaman heeft 2 leuke stukjes, dat is de endboss, en die vrouwelijke reus die je met die lichtsleutel vrijmaakt. Voor de rest saaie, vervelende trashmobs (Elite) waar je door moet ploegen.

Maar gnomeregan spant echt de kroon, met die rotte alarmbots en giftige groene gastjes. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
[...]

Vind zul'farrak ook erg leuk, uldaman sla ik altijd over net als gnomeregan. Lbrs vind ik de meest klote instance, doe ik veel liever ubrs runs (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Gnomeregan heeft ook wat leuks! Kadootjes!!! :P

Maar ver een rotte instance.. vooral die baas met die lopende bommen.. verschikkelijk...

:)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik weet nog niet of ik Uldaman wel of niet leuk vind, ik moet er nog steeds een keer doorheen. Wie weet vind ik em ook wel leuk. Of niet. Gnomeregan heb ik maar niet gedaan, zeker niet na de verhalen die ik hier gelezen heb. Misschien dat ik daar op level 60 een keer doorheen jaag als ik me echt verveel. (zal dus wel niet gebeuren :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Ik ga zo maar weer een SM graveyard doen, dit is het enigste wat ik momenteel kan doen. Is er misschien nog een andere plek waar ik alleen uit te voeten kan, ben een lvl 51 druid

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32

On_E

Housemusic

Na een weekendje vol Soul Link genot, gisteravond maar weer gerespecced naar MD/Ruin.

Ik miste de grote gele cijfertjes teveel, en wat bleek na 1 rondje WSG met good old MD/Ruin ?

13 killing blows, 1 flag return, nr 1 Horde speler. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Ik vind Uldaman ook erg cool :)
Vooral als je de eindbaas hebt gesloopt en die quest met de diskettes begint, geniaal :)
Ook een van de weinige eindbazen die ook echt een uitdaging is voor het level waar die voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:02:
Na een weekendje vol Soul Link genot, gisteravond maar weer gerespecced naar MD/Ruin.

Ik miste de grote gele cijfertjes teveel, en wat bleek na 1 rondje WSG met good old MD/Ruin ?

13 killing blows, 1 flag return, nr 1 Horde speler. :P
o.O

Als ik dit lees ben ik toch blij dat ik vooralsnog niet geresppecced heb naar SL. Ben ook meer van 't nuken dan van de puny damage :)

En hoevaak ben je doodgegaan in die WSG ronde ? Want dat zou dan het enige voordeel moeten zijn van Soul Link..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:03:
[...]

Vooral als je de eindbaas hebt gesloopt en die quest met de diskettes begint, geniaal :)
Ook een van de weinige eindbazen die ook echt een uitdaging is voor het level waar die voor is.
Over uitdagingen gesproken, we hebben hem eindelijk neergehaald de man die je steeds in een levende bom veranderd. ene Baron Geddon. Het heeft wel bloed zweet en tranen gekost, maar hij ging neer. en mooiste is dat we het met 34 man hebben gefixt. Dus ons nieuwe doel is van af vandaag om het tot Shazzrah te schoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:29
Feli alweer blackraven : )

Wij (exomna + remains) hebben gisteren gahennas geprobeerd.

1e keer een whipe omdat de adds onze healers veel leuker vond dan onze hunters die pullden
2e keer een whipe omdat onze warlocks dood waren terwijl een lava surger spawnde (en ja, we wisten dat ie kwam
3e keer bijna perfecte kill (2 doden)

Daarna voor de 1e keer garr geprobeerd wetende dat we redelijk kansloos waren met maar 2 locks op een 1e try.

Nu alleen nog wachten op arcanist en might set items, deze zijn helaas nog niet gedropped : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:17:
[...]

o.O

Als ik dit lees ben ik toch blij dat ik vooralsnog niet geresppecced heb naar SL. Ben ook meer van 't nuken dan van de puny damage :)

En hoevaak ben je doodgegaan in die WSG ronde ? Want dat zou dan het enige voordeel moeten zijn van Soul Link..
Geloof iets van 8 deaths, dat had met SL hooguit 4 geweest...

SL is top voor PvP trouwens hoor, waarschijnlijk zelfs de beste PvP talent die een Warlock kan hebben, maar ik miste de dikke crits gewoon TE erg....

(Het tofste was : Soul Link + Master Demo + Felhunter = elke caster dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
UltraR-pc in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
Iemand? Op de forums van Blizzard weet ook al niemand het, hoe kan je dan ooit beslissen voor welke skills je gaat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
UltraR-pc schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:31:
UltraR-pc in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
Iemand? Op de forums van Blizzard weet ook al niemand het, hoe kan je dan ooit beslissen voor welke skills je gaat? :?
Ik weet het ook niet, maar als alles bekend is, is het toch ook niet echt leuk, dan hoef je zelf niet te kiezen, maar gebeurt dat voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:27:
Feli alweer blackraven : )

Wij (exomna + remains) hebben gisteren gahennas geprobeerd.

1e keer een whipe omdat de adds onze healers veel leuker vond dan onze hunters die pullden
2e keer een whipe omdat onze warlocks dood waren terwijl een lava surger spawnde (en ja, we wisten dat ie kwam
3e keer bijna perfecte kill (2 doden)

Daarna voor de 1e keer garr geprobeerd wetende dat we redelijk kansloos waren met maar 2 locks op een 1e try.

Nu alleen nog wachten op arcanist en might set items, deze zijn helaas nog niet gedropped : (
Nou niet getreurd hoor, bij ons loopt Gehannas ook nog niet gesmeerd tot nog toe dat we hem
gedaan hadden en de laatste keren krijgen we ook nog steeds een whipe bij hem.

En Garr is echt een van de makkelijkste bosses in MC ook als je maar 2 Locks hebt is ie nog wel te doen, mits je maar genoeg warriors bij je hebt om die adds te offtanken en natuurlijk genoeg healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
kEv4h schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:03:
[...]

dat is inderdaad wel leuk

Het probleem van Uldaman is dat de beginstukken gewoon saai zijn, en lang duurt

die baas en de discs is prima, ook de enige reden om Uldaman te doen, maar voor de rest, de quests van Uldaman zuigen harder dan de Helm of Latent crap van de shaman :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
The Stockades vind ik zo'n domme instance...

- geen leuke drops
- bosses te simpel
- layout crappy
- quests redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
lol op de Wow forums staat een filmpje over ene Wiejt (Orc Warrior) op bloodscalp die gemold wordt door de Horde, nadat hij ge-min controlled wordt :D

een of andere rogue staat boven AH en MC'd Wiejt, waarop vervolgens iedereen op Wiejt begint in te beuken :D ipv te zoeken naar die Alliance dude :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:56
1) 5 man strat scarlet, cashflow zo heerlijk, vooral als er veel orbs droppen
2) Baron run
3) Uldaman, de mobs zuigen maar de bezienswaardigheden zijn leuk
4) Scarlet Monastery, de lore en layout is super, sfeer heerlijk
5) Molten Core

Zuurste instances:

1) Gnomeregan, irri muziek, teveel mobs, doolhof instance, irri mobs, en waarom zouden we uberhaupt Gnomes helpen :D
2) Sunken Temple, te lang, te saai, te zuur
3) Maraudon, half uur voordat je er bent, layout niet leuk
4) RFD, leuke drops, maar gaar gebouwde en buggy instance
5) RFK, zie punt 4

Dan zijn er nog *BRS en Scholo, die zijn allemaal vrij saai, soms zuur, te lang maar de drops maken weer veel goed en daarom zet ik ze niet in 1 van de lijstjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:20:
[...]

Over uitdagingen gesproken, we hebben hem eindelijk neergehaald de man die je steeds in een levende bom veranderd. ene Baron Geddon. Het heeft wel bloed zweet en tranen gekost, maar hij ging neer. en mooiste is dat we het met 34 man hebben gefixt. Dus ons nieuwe doel is van af vandaag om het tot Shazzrah te schoppen :)
Gratz :D
Wij gaan vanavond kijken of vorige week nou gewoon veel geluk was, of dat we 't gevecht echt door hebben. Rag weer :P moet lukken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:48:
lol op de Wow forums staat een filmpje over ene Wiejt (Orc Warrior) op bloodscalp die gemold wordt door de Horde, nadat hij ge-min controlled wordt :D

een of andere rogue staat boven AH en MC'd Wiejt,
Hoe kan een rogue iemand mc'en :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
-=BoKKiE=- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:48:

een of andere rogue staat boven AH en MC'd Wiejt, waarop vervolgens iedereen op Wiejt begint in te beuken :D ipv te zoeken naar die Alliance dude :D
link? te lui om te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
HTT-Thalan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:59:
[...]
Gnomish engineering, mind control cap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:59:
[...]

Gnomisch Mind Cotrnol Cap :P

Enigneering for the win :D

Tis dat ik andere dingen even belangrijker vind en ik geen zin hebt om alles wat ik geleerd heb te dumpen,

Maar mijn volgende char ooit, wordt een engineer B)
http://members.lycos.nl/joeyjanclaes/wiejt_got_owned[by%20kraiden].avi

hoop dat ie het nog doet :P

[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 22-08-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 04:58
mc + bop wat is dat nou precies in wsg?

Die judge hamer ken ik wel die je de vlag laat droppen maar de term mc + bop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
PacinoAllstars schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:13:
mc + bop wat is dat nou precies in wsg?

Die judge hamer ken ik wel die je de vlag laat droppen maar de term mc + bop?
Zodra een paladin Blessing of Protection (BoP) gebruikt op een flag carrier dan dropt ie de vlag. Dus eerst Mind control (MC) je de horde die de vlag jat, vervolgens geef je hem BoP omdat ie dan friendly is geworden en dropt ie de vlag. Alleen dit is volgens mij er uitgehaald in de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
reddevil schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:34:
[...]

Ik weet het ook niet, maar als alles bekend is, is het toch ook niet echt leuk, dan hoef je zelf niet te kiezen, maar gebeurt dat voor je.
Daar heb je wel gelijk in, maar op deze manier klopt het toch ook niet helemaal. Stamina of Armor? Pure gok.
Nuttig om voor arcane resistance te gaan? Geen idee, straks heeft dat helemaal geen effect op sheep. Maar ja, afwachten maar neem ik aan. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
UltraR-pc schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:23:
[...]

Daar heb je wel gelijk in, maar op deze manier klopt het toch ook niet helemaal. Stamina of Armor? Pure gok.
Nuttig om voor arcane resistance te gaan? Geen idee, straks heeft dat helemaal geen effect op sheep. Maar ja, afwachten maar neem ik aan. :Z
Arcane op sheep??? eerder arcane op arcane missiles, moonfire en nog tig andere arcane spells :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
reddevil schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:35:
[...]

Arcane op sheep??? eerder arcane op arcane missiles, moonfire en nog tig andere arcane spells :)
True, maar ik zou die skill vooral nemen voor sheep, en frost voor frostnova. Die dingen schakelen je pet namelijk gewoon uit, terwijl die je maindamage doet (ik ga BM uitproberen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heeft iemand tips voor wat je het beste kunt doen op level 10?
Ik ben een Dwarf paladin en ik heb nu die quest dat ik van die trollen moet vermoorden.
Alleen deze zijn met zoveel tegelijk dat ik ze niet aankan.

Wat is nu het slimste om te doen? zoeken naar andere quests? zo ja, waar? of moet ik gewoon domweg gaan trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RoD schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:39:
Level 11 worden?
Ik ben een Dwarf paladin en ik heb nu die quest dat ik van die trollen moet vermoorden.
Hulp zoeken?
Wat is nu het slimste om te doen? zoeken naar andere quests? zo ja, waar? of moet ik gewoon domweg gaan trainen?
Zie boven. Ja. Overal. Ja.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Zoek een groep om die trollen te killen en ga dan questen in Elwynn.

edit: iemand was mij voor.

[ Voor 19% gewijzigd door WickedWizard op 22-08-2005 14:46 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje wat mij gister opviel.

Ik ben gisteren lvl 51 geworden en ging even een potje Warsong Glutch spelen.
Kom ik op de server en vraag om een invite.
Krijg ik letterlijk de volgende reactie:

FU you asshole, get lost you n00b! You are only here for easy XP!

Nu blijkt dat een aantal heren en dames lvl 60 een mening te hebben over mijn persoontje (of eigenlijk uberhaubt lagere levels)

Even los van het feit dat ik een goede WG speler ben, 27 WG medaillions ingeleverd heb (dus ongeveer 75K XP) na mijn lvl up na 51 en dat ik altijd nuttige informatie doorgeef me spelen, vind ik het ronduit onbeschoft (en lame) dat er mensen zijn die andere mensen afzeiken omdat ze een lager level hebben.

Als lvl 51 wordt je door sommige mensen uitgescholden, genegeerd, niet invited, ect. Tevens denken veel mensen dat in kleinere groepen meer honor te verkrijgen is en daarom geen raid willen, omdat ze bang zijn dat mensen de honor moeten delen en ze dus een paar honor punten mislopen....

Behalve dat deze mensen niet doorhebben dat WG een teamgame is en je wint door samenspel en het om deze reden belangerijk is om je team te kunnen zien en elkaar van informatie te voorzien, is het ook enorm zielig. Wellicht is eea te verklaren door zuurstof tekort tijdens de geboorte of jaren lang misbruik waardoor ze een beetje phycho geworden zijn.

Maar jongens, winnen in WG door je door teamplay. Of ik nu lvl 51 en doodga omdat ik zwakker ben en mijn curses wat vaker geresist worden of dat ik lvl 60 ben en dood ga omdat ik niet samenspeel of gewoon dom speel. Wat is het verschil dan?

Nu kan ik best begrijpen dat met lvl 51 het een stuk moeilijker winnen is van een lvl 60. Ik heb best door dat ik er beter een paar lvl's bij te halen.

Maar ik ben warlock, mijn bijdrage zit niet in tanken en ik ben niet de grootste damage dealer, maar supportive spelen, curses casten, (group)fear om de medespelers te ontzetten of de vlag te saven.
Daarnaast heeft mijn impje bloodpact wat ook wel handig is.

Ik was gisteren namelijk een beetje van mijn stuk om op deze manier benaderd te worden dood (een paar) lvl 60's die last hebben van hun god complex. Alsof zij meer "recht" hebben ofzo, ik betaal net zoveel als zij! Wat vinden jullie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!
PUT THEM BACK! PUT THEM BACK !!!!

Yuck :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:26
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:56:

Nu blijkt dat een aantal heren en dames lvl 60 een mening te hebben over mijn persoontje (of eigenlijk uberhaubt lagere levels)

Even los van het feit dat ik een goede WG speler ben, 27 WG medaillions ingeleverd heb (dus ongeveer 75K XP) na mijn lvl up na 51 en dat ik altijd nuttige informatie doorgeef me spelen, vind ik het ronduit onbeschoft (en lame) dat er mensen zijn die andere mensen afzeiken omdat ze een lager level hebben.

Als lvl 51 wordt je door sommige mensen uitgescholden, genegeerd, niet invited, ect. Tevens denken veel mensen dat in kleinere groepen meer honor te verkrijgen is en daarom geen raid willen, omdat ze bang zijn dat mensen de honor moeten delen en ze dus een paar honor punten mislopen....

Behalve dat deze mensen niet doorhebben dat WG een teamgame is en je wint door samenspel en het om deze reden belangerijk is om je team te kunnen zien en elkaar van informatie te voorzien, is het ook enorm zielig. Wellicht is eea te verklaren door zuurstof tekort tijdens de geboorte of jaren lang misbruik waardoor ze een beetje phycho geworden zijn.

Maar jongens, winnen in WG door je door teamplay. Of ik nu lvl 51 en doodga omdat ik zwakker ben en mijn curses wat vaker geresist worden of dat ik lvl 60 ben en dood ga omdat ik niet samenspeel of gewoon dom speel. Wat is het verschil dan?

Nu kan ik best begrijpen dat met lvl 51 het een stuk moeilijker winnen is van een lvl 60. Ik heb best door dat ik er beter een paar lvl's bij te halen.

Maar ik ben warlock, mijn bijdrage zit niet in tanken en ik ben niet de grootste damage dealer, maar supportive spelen, curses casten, (group)fear om de medespelers te ontzetten of de vlag te saven.

Ik was gisteren namelijk een beetje van mijn stuk om op deze manier benaderd te worden dood (een paar) lvl 60's die last hebben van hun god complex. Alsof zij meer "recht" hebben ofzo, ik betaal net zoveel als zij! Wat vinden jullie ??
De report-knop wil nog wel eens wonderen doen.

Verder kom ik dat ook wel redelijk vaak tegen, en dat betekend automatisch geen heals (ben priest) voor hun in dat potje WSG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:39:

Die trolls in die cave vallen op zich wel mee, met zn 2en zijn ze goed te doen. Daarna richting loch modan lopen, kom je onderweg nog 3 questjes tegen. Dan questjes doen rond thelsamar en dan gauw naar westfall. Je kan ook naar Elwynn forest, maar imo dun morogh > elwynn forest 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:06:
[...]

De report-knop wil nog wel eens wonderen doen.

Verder kom ik dat ook wel redelijk vaak tegen, en dat betekend automatisch geen heals (ben priest) voor hun in dat potje WSG :)
Ik kreeg de indruk van deze mensen dat iedereen er zo over denkt, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82

.. de rest..
Is op Al'Akir net zo, laatste keer dat ik ff WSG in ging kreeg ook gelijk te horen, owno a fucking lvl 53, go to AV. En ga je AV in dan krijg je te horen. "With all these low lvls we never gonna win AV" terwijl de helft van de lvl 60's rondjes loopt te lopen om reputation te verzamelen. Maar idd veel lvl 60 hebben volgens mij nog al last van het "God" syndroom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online

Ik denk dat deze mensen vinden dat jij hun kansen op winnen omlaag haalt doordat je geen schijn van kans hebt tegen lv60 spelers.
Maargoed dan moeten die huilies maar 'Join as Group' gebruiken, zo niet moeten ze niet zeiken ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Over het WSG verhaal. Ik vind in principe ook dat een lvl 51 daar niks te zoeken heeft. Ik ben zo lang mogelijk lvl 50 gebleven en ben daarna zo snel mogelijk naar lvl 56 gelvl'ed voordat ik weer WSG in ging. Als lvl 51 is je bijdrage (ook curses ed) gewoon veel te laag in vergelijking met lvl 60.
Ook ik geef dat altijd even aan bij low lvl. Die voelen zich dan toch altijd (echt altijd) niet zo prettig, zelfs een beetje schuldig :P . Waar het natuurlijk om gaat is hoe je het zegt. Ik zeg het gewoon altijd netjes, en respecteer de lagere lvl's gewoon. Bovendien heb ik een enorme hekel aan het woordje noob. Zo'n reactie als wolvie kreeg is gewoon idioot en dat moet je reporten. Maar ik zou je wel willen aanraden eerst te gaan lvl'en. Want echt elke WSG speler vind het vervelend om een low lvl in zn party te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

UltraR-pc schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:26:
Over het WSG verhaal. Ik vind in principe ook dat een lvl 51 daar niks te zoeken heeft. Ik ben zo lang mogelijk lvl 50 gebleven en ben daarna zo snel mogelijk naar lvl 56 gelvl'ed voordat ik weer WSG in ging. Als lvl 51 is je bijdrage (ook curses ed) gewoon veel te laag in vergelijking met lvl 60.
Ook ik geef dat altijd even aan bij low lvl. Die voelen zich dan toch altijd (echt altijd) niet zo prettig, zelfs een beetje schuldig :P . Waar het natuurlijk om gaat is hoe je het zegt. Ik zeg het gewoon altijd netjes, en respecteer de lagere lvl's gewoon. Bovendien heb ik een enorme hekel aan het woordje noob. Zo'n reactie als wolvie kreeg is gewoon idioot en dat moet je reporten. Maar ik zou je wel willen aanraden eerst te gaan lvl'en. Want echt elke WSG speler vind het vervelend om een low lvl in zn party te hebben.
Iemand die 60 is, is ook ooit 51 geweest, en zou het ook vervelend hebben gevonden als hij ergens om zijn level geweigerd werd.

Wat ik zelf heel vaak tegenkom, zijn mensen die je te low-level noemen als je mee wil/gaat naar een instance run. Level 18 voor deadmines? Sry, 2 low lvl! Level 28 naar gnom? sry, 2 low lvl!

Mensen willen een group maken met zo hoog mogelijke levels erin, alsof het dan nog leuk is! De uitdaging van een instance zit hem in de teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
HTT-Thalan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:37:
[...]

Iemand die 60 is, is ook ooit 51 geweest, en zou het ook vervelend hebben gevonden als hij ergens om zijn level geweigerd werd.

Wat ik zelf heel vaak tegenkom, zijn mensen die je te low-level noemen als je mee wil/gaat naar een instance run. Level 18 voor deadmines? Sry, 2 low lvl! Level 28 naar gnom? sry, 2 low lvl!

Mensen willen een group maken met zo hoog mogelijke levels erin, alsof het dan nog leuk is! De uitdaging van een instance zit hem in de teamplay.
hehe, sorry, lvl 18 voor DM vind ik idd 2 low lvl, zelfde geld voor 28 Gnomeregan.
Ik heb gewoon geen zin in wipes, en daarom zal ik zelf ook nooit een groep zoeken voor instance waar ik nog te low voor ben. Zelfde geld voor WSG, in de 41-50 range kan je gewoon als 41 meedoen omdat de tegenstander ook zeker lage lvl's heeft rondlopen. Maar in de 51-60 is dat een heel ander verhaal. 1 lvl 51 haalt de power van de groep gelijk een flink stuk naar beneden tov de tegenstander waar hoogst waarschijnlijk allemaal 60's rondlopen. Ik vind gewoon dat je zelf niet in een instance moet gaan waar je niet sterk genoeg voor bent, ik wil gewoon niet degene zijn die voor wipes / verlies in bg's zorgt.

Edit: wat betreft de idiote reacties van sommige spelers. Met een hoop mensen is echt iets goed mis. Heb al vaker gehad dat ik netjes laat weten aan lvl 51 dat hij de groep wel een stuk zwakker maakt, maar dat als hij persé wil ik hem wel in de raid zal inviten. Krijg ik als reactie terug "STFU Noob, i pwn in WSG, i pwn you all, NOOBS!!!111"
Wat is dat met die mensen? Is het echt teveel gevraagd om gewoon iedereen met respect te behandelen? Je mening geven is prima, maar doe dat wel een normale manier lijkt mij. Zodra iemand trouwens over 'noob' begint reageer ik al gelijk niet meer, dat vind ik zo'n dooddoener.

[ Voor 21% gewijzigd door UltraR-pc op 22-08-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
mijn theorie: "90% van de gamers zijn 12 jaar oud of iig mentaal".

Gaat altijd op... let maar is op hoevaak je mensen tegenkomt die

1. niks snappen en na uitleggen nog niks begrijpen
2. lopen te irriteren
3. mensen uitschelden, of het ergste van alles: de persoon zelf afkraken
4. etc.

Helaas zullen we die altijd houden :(

[ Voor 11% gewijzigd door reddevil op 22-08-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
reddevil schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:53:
mijn theorie: "90% van de gamers zijn 12 jaar oud of iig mentaal".

Gaat altijd op... let maar is op hoevaak je mensen tegenkomt die

1. niks snappen en na uitleggen nog niks begrijpen
2. lopen te irriteren
3. mensen uitschelden, of het ergste van alles: de persoon zelf afkraken
4. etc.

Helaas zullen we die altijd houden :(
90% is een beetje aan de hoge kant denk ik :)
Ik heb vooral het idee dat deze mensen gewoon contact gestoord zijn. Komen nooit buiten, ontmoeten nooit mensen, en snappen dus gewoon niet hoe je met anderen moet omgaan. En dat uit zich op zo'n manier ( veilig achter hun pc'tje). Maar goed, /ignore ftw.

[ Voor 4% gewijzigd door UltraR-pc op 22-08-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

Even grofweg algemeen gezegd, een level 51 heeft flutgear, flutstats en doorgaans flutervaring tegen een level 60 groep die waarschijnlijk hun Tier 0/1 sets al volledig hebben.

Vergelijk het even met twee hardloopgroepjes, allebei bestaan ze uit hard getrainde marathonrenners. Dan valt er eentje uit, en krijgt dat groepje een kleuter met een gebroken been erbij als vervanging (even heeeel erg overtrokken hoor). Dat maakt het niet zo eerlijk he?

Natuurlijk is het lullig van ze om je zo te behandelen, maar dat ligt ook een beetje aan het systeem van Blizzard. Lvl 60's met Molten Core gear tegen lvl 51's met groen spul is niet echt eerlijk, waarschijnlijk werd jij ook steeds hard gepakt door een lvl 60 bij de tegenstander in die game.

Daarom hebben die lui liever iemand die ook lvl 60 is in hun match. Die heeft tenminste redelijke gear, toch 10 levels meer spelervaring en zijn hoogste level spells en abilities.

Even als achterliggend verhaaltje... persoonlijk word ik ook wel beetje gestoord van die lvl 51's die AV binnenkomen met LFG Korrak! voor hun Ice Barbed Spear ;p

En wat Ultrar hierboven ook al zegt mbt instances... Ik ga echt geen lvl 15-16 meenemen in mijn lvl 20 party voor Wailing Caverns. Dr is een verschil tussen iemand een kans geven en iemand die gewoon te laag is (die bijvoorbeeld alleen maar rooie of skull-level mobs in die instances heeft...resist resist resist en ze pullen de 3 mobs van 3 kamers verder nog naar ze toe met dat aggro level ;))

Als goeie handregel kun je aanhouden dat men niet lager mag zijn dan 2 levels onder de eindbaas. Healers mogen wel 3-4 levels eronder hangen, die doen toch bijna niks met de mobs en ze staan vaak achteraan waar ze toch niet per ongeluk aggro kunnen krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
WSG voor 51-60 moeten ze splitsen naar 51-57 en 58-60,
Gezeik altijd, maak dan vooraf een groep met alleen 60.
edit:
Krijg met m'n 54 pally makkelijk 60's neer :D

[ Voor 22% gewijzigd door Tranzity op 22-08-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Tranzity schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:00:
edit:
volgende patch is WSG:
51-59
60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Beter! geen gezeik meer dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:56:
[...]

90% is een beetje aan de hoge kant denk ik :)
Ik heb vooral het idee dat deze mensen gewoon contact gestoord zijn. Komen nooit buiten, ontmoeten nooit mensen, en snappen dus gewoon niet hoe je met anderen moet omgaan. En dat uit zich op zo'n manier ( veilig achter hun pc'tje). Maar goed, /ignore ftw.
Klopt Gisteren ook irritant. was met mijn alt char aan het spelen (NE Druid lvl 22), kom ik op darkshore een NE Warrior tegen van lvl 12 of zo, die wilde naar IF. Heb hem verteld hoe die daar moest komen, met de opmerking erbij, dat het erg zwaar zal zijn, voor hem, om daar te komen.

Wordt ik na mijn uitleg (duurde toch een minuut of 5) gewoon uitgescholden, dat ik een fking noob was, en dat hij ook een lvl 60 Druid had...uhu, en dan aan mij vragen hoe hij in IF moet komen???

fijne mensen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:34
Ben afgelopen week op die nieuwe server een undead mage begonnen. Ben tot nu alleen nog maar alliance geweest, dus het is wel leuk om eens wat nieuws te zien.

En de class is ook nog eens leuk om te spelen (was eerst warrior).

Screenie!

Jammer alleen van de queue's op die nieuwe server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzity schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:00:
edit:
een 60 pally krijgt niet eens 'makkelijk' een willekeurige andere lvl 60 neer. In een groep is een pally wel heel goed omdat hij gewoon niet snel dood gaat, kan healen, bubblen etc, maar het gezeik van palas dat ze zuigen in pvp klopt, dus raar dat jij wel makkelijk lvl 60's kan verslaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:58:
[...]

En wat Ultrar hierboven ook al zegt mbt instances... Ik ga echt geen lvl 15-16 meenemen in mijn lvl 20 party voor Wailing Caverns. Dr is een verschil tussen iemand een kans geven en iemand die gewoon te laag is (die bijvoorbeeld alleen maar rooie of skull-level mobs in die instances heeft...resist resist resist en ze pullen de 3 mobs van 3 kamers verder nog naar ze toe met dat aggro level ;))

Als goeie handregel kun je aanhouden dat men niet lager mag zijn dan 2 levels onder de eindbaas. Healers mogen wel 3-4 levels eronder hangen, die doen toch bijna niks met de mobs en ze staan vaak achteraan waar ze toch niet per ongeluk aggro kunnen krijgen.
Zo doen wij het bij ons in de guild ook altijd. Echt niet dat ik een lager gelevelde mee neem de instance in. Of er moet een lvl 60 of 2 mee zijn, maar dan hoef je zelf toch geen moer te doen. Ja looten, en meer niet. Doen we vaak voor alt runs. ff met een paar level 60's er door heen, met je main heb je het toch al gedaan. Xp grind je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

UltraR-pc schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:45:
[...]

hehe, sorry, lvl 18 voor DM vind ik idd 2 low lvl, zelfde geld voor 28 Gnomeregan.
Ik heb gewoon geen zin in wipes, en daarom zal ik zelf ook nooit een groep zoeken voor instance waar ik nog te low voor ben.
Dit is nu juist te foute instelling waar ik over praat. Zeker de helft van alle 'lowbies' zijn alts van mensen die heus wel weten waar ze mee bezig zijn. En dan nog zitten er ook newbies bij die gewoon goed zijn en de draad snel oppakken. Op deze manier kweek je een ras met nieuwelingen die zelf met diezelfde mening toegedaan, anderen gaan afwijzen, net zo lang tot de min. lvl req. voor DM 30 is en Gnom vanaf 40. Het moet wel een uitdaging blijven! Die uitdaging is ook wat high levels zoeken op het moment dat ze een alt levelen!
Zelfde geld voor WSG, in de 41-50 range kan je gewoon als 41 meedoen omdat de tegenstander ook zeker lage lvl's heeft rondlopen. Maar in de 51-60 is dat een heel ander verhaal. 1 lvl 51 haalt de power van de groep gelijk een flink stuk naar beneden tov de tegenstander waar hoogst waarschijnlijk allemaal 60's rondlopen.
Op aannames win je niks. Je kan het altijd proberen, voor hetzelfde geld is die 'lowbie' enorm goed in wat hij doet. En zo 'kweek' je een lowbie dat er 110% voor moet en wil gaan, want hij was 'taught by the best'.
gewoon dat je zelf niet in een instance moet gaan waar je niet sterk genoeg voor bent, ik wil gewoon niet degene zijn die voor wipes / verlies in bg's zorgt.
Jij bent niet de persoon die bepaalt of iemand sterk genoeg is. Als er met koeieletters op de meeting stone 17-27 van DM staat, dan mag en kun je ervanuit gaan dat blizzard er voor gezorgd heeft dat een goed gemixte en gespeelde groep het met 1 of 2 'low levels' (17 of 18 dus) die instance goed kan doorlopen. Met te hoog level spelen is te makkelijk en 'kweekt' een lowbie die zijn klasse imo niet tot in de puntjes beheerst, want hij speelt de instances met gemak door met half zijn spells en zonder die lastige momenten waarop je crisis control leert.
Wat betreft de idiote reacties van sommige spelers. Met een hoop mensen is echt iets goed mis. Heb al vaker gehad dat ik netjes laat weten aan lvl 51 dat hij de groep wel een stuk zwakker maakt, maar dat als hij persé wil ik hem wel in de raid zal inviten. Krijg ik als reactie terug "STFU Noob, i pwn in WSG, i pwn you all, NOOBS!!!111"
Wat is dat met die mensen? Is het echt teveel gevraagd om gewoon iedereen met respect te behandelen? Je mening geven is prima, maar doe dat wel een normale manier lijkt mij. Zodra iemand trouwens over 'noob' begint reageer ik al gelijk niet meer, dat vind ik zo'n dooddoener.
Er word zo vaak geklaagd dat de horde zo veel beter georganiseerd is dan de alliance. Ze groupen meer, vechten beter, en winnen de pvp arena's met gemak. Maar daar zie ik de lowlevels wel hard werken, lef tonen, higher levels aanvallen e.d. en daar leer je van. Bij alliance zie ik ze hard wegrennen en hulp inroepen van een high level om het voor ze oplossen.

Imo heeft de horde zijde een net iets sterker groepsgevoel waardoor ze hun mensen beter trainen. Als jij een level 22 group hebt, en een level 17 meeneemt naar DM, vergt dat meer skill van jullie én van hem. En daar leert hij meer van dan als 27 door Dm heen te razen samen met andere level 27 of 28 gasten. Als je een instance gaat doen en je kan wat moeilijk aan mensen komen, kan je óf beslissen om niet te gaan (0,0 xp en 0,0 loot) of je kan besluiten iemand net over of precies op de min lvl req. mee te nemen. Je geeft ten eerste iemand een geweldige dag, hij leert en ziet een nieuwe instance, hij leert zijn skills allemaal aan te spreken om het maar te redden en doet hij het niet goed, dan kunnen de high levels hem vertellen hoe het wel moet.

---

Ik ben nu 55 en dus het goeie min level om naar stratholme te kunnen. En je zal zien (ik iig wel) dat ik minimaal 25 keer uitgescholden en afgewezen word voor ik een group vind die me wél meeneemt naar strat. Dit terwijl ik verdomd goed instances kan spelen. Ik ken mijn aggro cirkel, mijn abilities, weet wat wel en wat niet te doen als het mis dreigt te lopen. Ik moet net iets harder mijn best doen, maar daar heb ik geen moeite mee.

Velen zien het levelen als een manier om zsm naar de 60 te komen zodat je lekker kan raiden en mc gear verzamelen. Die weg ernaartoe is maar lastig. En dat is nu juist zo zonde! Het moet een avontuur zijn waar geen einde aan komt. Ik keek uit naar level 55 omdat ik dan devilsaur pants kon dragen, en nu ik het ben, is mijn goal die broek te leren maken, te grinden, en te dragen! Ik vind het jammer dat je niet tot 80 of 90 kan levelen, want dan is een deel van je uitdaging gewoon weg. Ook op lage levels kan je inmens veel lol hebben, dat heb ik ook gehad in mijn begindagen, ook al vertelde ik volgens jullie 'grootste verhalen', ik zat helemaal in de game en voelde me op en top rogue!

En uiteindelijk gaat het allemaal om de fun. Ook om een wipe moet je nog es kunnen lachen. En dat vergeten sommigen nog wel eens.

[ Voor 11% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-08-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
die lvls 60ers die lopen te janken zijn volgens mij dezelfde lvl 60 gasten die pre- battlegrounds hun honour kills haalden op lvl 51 gasten omdat ze "groen" zijn :r

wees dan slim en gebruik de "lagere" lvls als cannon fodder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:56
kEv4h schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:05:
[...]

volgende patch is WSG:
51-59
60
_/-\o_ Vink een hele mooie change. Alleen jammer dat mijn class een dikke nerf krijgt. Ik kan me nu wel totaal focussen op PVP, de rewards uit BG's zijn beter dan Might of Wrath sets die je in MC/Onyxia krijgt, als je naar utility kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:23:
die lvls 60ers die lopen te janken zijn volgens mij dezelfde lvl 60 gasten die pre- battlegrounds hun honour kills haalden op lvl 51 gasten omdat ze "groen" zijn :r

wees dan slim en gebruik de "lagere" lvls als cannon fodder :P
Dat is dus de fun die ik heb als ik mijn vriendin ergens doorheen moet loodsen :D

Dan komt er een of andere groene drol met zijn bijl op haar inhakken of te dotten, dan roep ik altijd maar tegen haar 'gewoon aanvallen / terugvechten' en zodra die die gast dan denkt 'yess, weer een easy hk' is het *click*

"Unkown entity's ambush crits you for 1240 damage"
"You die"

En op haar scherm:

Honour kill: Grunt

Altijd lachen :+

[ Voor 6% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-08-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:21:
---

Ik ben nu 55 en dus het goeie min level om naar stratholme te kunnen.
Hoe kom je erbij ?

lvl 58 minimum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 11:20
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:07:
[...]

Klopt Gisteren ook irritant. was met mijn alt char aan het spelen (NE Druid lvl 22), kom ik op darkshore een NE Warrior tegen van lvl 12 of zo, die wilde naar IF. Heb hem verteld hoe die daar moest komen, met de opmerking erbij, dat het erg zwaar zal zijn, voor hem, om daar te komen.

Wordt ik na mijn uitleg (duurde toch een minuut of 5) gewoon uitgescholden, dat ik een fking noob was, en dat hij ook een lvl 60 Druid had...uhu, en dan aan mij vragen hoe hij in IF moet komen???

fijne mensen....
Denk dat iedereen dit wel meemaakt.
Wat mij erg opvalt na 6 maanden spelen is dat er blijkbaar een hele hoop mensen zijn die wow niet echt leuk vinden. Zie vaak opmerkingen als ik moet dat en ik moet zus, ik heb zoveel tijd daaraan besteed enz. Iedereen heeft haast, wil het liefst 3 instances binnen een half uur doen enz.
Lijkt wel werk.....
Ik snap dit dus niet. Ik speel wow omdat ik het leuk vind. Punt.

Leg je iemand iets uit, krijg je opmerkingen als hierboven.

Zeg je tegen een mage dat ie wat minder arc. missiles moet gebruiken en ff moet stoppen met spellcasten als ie agro krijgt, krijg je opmerkingen als waar bemoei je je mee?
Even later gaat ie weer, gaat ie als een gek in de rondte rennen om die mob te ontlopen. Zeg je daar wat van, gewoon vriendelijk, weer zo´n opmerking. Na weer wat uitleg wou hij dan wel dingen aannemen maar zat anderen die dat niet doen.
Priest op lvl 30 die niet eens weet dat ie fade heeft. Mages die niet sheepen behalve als je het vraagt enz. Geeft niet maar doe niet hatelijk als je iets vriendelijk zegt.
Ik heb inmiddels bijna alle soorten karakters gespeeld, op zijn minst tot lvl 25-30
Dat maakt je nog geen expert maar je weet wel wat de mogelijkheden ongeveer zijn. Toch krijg je dan nog steeds opmerkingen als je wat zegt.
Gelukkig niet altijd :)

Overigens, ik speel meestal op maelstrom, Alliance. Karakters daar:

Jasmine, Priest
Magistor, Mage
Klan, Paladin

Nog anderen die daar spelen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:32:
[...]

Hoe kom je erbij ?

lvl 58 minimum...
High End Locations added

Two new high-level instance dungeons - Stratholme and Blackrock Spire - and three exterior zones - Winterspring, Western Plaguelands, and Eastern Plaguelands - have been introduced to Azeroth.

Stratholme is geared toward level 55-60 players and is located in the northern part of Eastern Plaguelands.
Bron

-- edit --

En voor de duidelijkheid, de officiele warcraft-eu site vermeld ook met koeieletters op de nieuwe ( 2 dagen oud ofzo ) online interactieve kaart van de warcraft-wereld, dat stratholme voor spelers vanaf level 55 bedoeld is. Die kaart valt echter niet te hotlinken hier.

[ Voor 20% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-08-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:16:
[...]

een 60 pally krijgt niet eens 'makkelijk' een willekeurige andere lvl 60 neer. In een groep is een pally wel heel goed omdat hij gewoon niet snel dood gaat, kan healen, bubblen etc, maar het gezeik van palas dat ze zuigen in pvp klopt, dus raar dat jij wel makkelijk lvl 60's kan verslaan dan?
Heb eerlijk gezegd geen probleem met zuigen in PVP (speel dan wel op een PVE server), ok, paladins maken niet veel damage maar met healen en juist gebruik van seals/judge sta ik aardig m'n mannetje, ok... Shamans en priests dan niet... maar rogue's ... eitje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tranzity schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:38:
[...]

Heb eerlijk gezegd geen probleem met zuigen in PVP (speel dan wel op een PVE server), ok, paladins maken niet veel damage maar met healen en juist gebruik van seals/judge sta ik aardig m'n mannetje, ok... Shamans en priests dan niet... maar rogue's ... eitje!
Een vriend van me is een paladin alt begonnen, en heeft (ik dacht op level 40 ofzo, kan mis zijn) 84 dps. Ik kom daar boven, met een trash blade en een vorpal dagger, maar ik kan alleszins zeggen dat de dps van die pala echt niet slecht is. Ik denk dat het heel erg build-afhankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:18:
[...]

Zo doen wij het bij ons in de guild ook altijd. Echt niet dat ik een lager gelevelde mee neem de instance in. Of er moet een lvl 60 of 2 mee zijn, maar dan hoef je zelf toch geen moer te doen. Ja looten, en meer niet. Doen we vaak voor alt runs. ff met een paar level 60's er door heen, met je main heb je het toch al gedaan. Xp grind je wel
Ja ik doe het met mijn alt ook, even laten boosten. Vandaag waarschijnlijk even snel een bossrun voor m'n Thrash Blade, de rest van de quests doe ik wel met pickups. Maar vooral in de lagere levels waren instance runs verschrikkelijk... mensen die skills niet hebben/kopen omdat ze ze onzin/verspilling vonden, geruzie tussen mages en priests over water/buffs/heals, warriors met 2h die moeten tanken, feral druids, shadow priests (voordat we dat weer krijgen btw, shadow*FORM* priests), elemental shamans etc. Kep nog geluk dat ik Horde speel anders had ik er ook nog paladin spelers bij gehad :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
HTT-Thalan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:36:
[...]

[...]

Bron

-- edit --

En voor de duidelijkheid, de officiele warcraft-eu site vermeld ook met koeieletters op de nieuwe ( 2 dagen oud ofzo ) online interactieve kaart van de warcraft-wereld, dat stratholme voor spelers vanaf level 55 bedoeld is. Die kaart valt echter niet te hotlinken hier.
Persoonlijk ben ik van mening dat blizzard te lage minimum lvl's geeft. Sunken Temple zeggen ze minimaal lvl 44. Nou, als je daar de hele instance wilt doen als lvl 44 wens ik je veel succes. Kan je honderd keer je class perfect kennen en gewoon een hele goede speler zijn, je gear en skills zijn gewoon simpelweg van te laag lvl, niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:36:
[...]

[...]

Bron

-- edit --

Probleem voor jou blijft dat iedereen en zijn broertje met een rogue speelt, ze verkiezen dus liever een lvl 60 rogue boven een lvl 55 rogue, er zijn er immers toch zat.

Ben zelf sinds afgelopen weekend eindelijk lvl 60 geworden met mijn Priest. Vanavond waarschijnlijk respeccen naar een tri spec build

Shadow (21pts):

5pts blackout
2pts Imp. SWP
3pts Shadow Focus
1pt Mind Flay
2pts Imp. Psychic Scream
4pts Imp. Mind Blast
3pts Shadow Reach
1pt Silence

Discipline (21pts):

5pts Unbreakable Will
3pts Imp. PWS
2pts Imp. PWF
5pts Mental Agility
5pts Mental Strength
1pt Inner Focus

Holy (9pts):

5pts Imp. Renew
4pts Spiritual Healing

Kom van een shadow/disc build af, 34/17. Hoop dat het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

UltraR-pc schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:42:
[...]

Persoonlijk ben ik van mening dat blizzard te lage minimum lvl's geeft. Sunken Temple zeggen ze minimaal lvl 44. Nou, als je daar de hele instance wilt doen als lvl 44 wens ik je veel succes. Kan je honderd keer je class perfect kennen en gewoon een hele goede speler zijn, je gear en skills zijn gewoon simpelweg van te laag lvl, niks aan te doen.
Dat mag dan wel jouw mening zijn, (niks mis mee) maar dat zegt niet dat jouw visie persé de juiste is. Met een goede groep (en dan bedoel ik niet 4x44 en 1x45, maar eerder 50, 48, 49, 47, 44) is die instance juist heel goed te doen. En dán moet je op strategie en taktiek gaan letten. Ik heb die run pas gedaan met een group die (helaas ook halverwege moest stoppen omdat de healer hem peerde) bestond uit een 58 rogue, 58 warrior, 51 druid, 58 pala en ik. (toen nog 54).

Er was geen donder meer aan! De warrior kon blind een mobgroup binnenrennen, en ik pikte de targets er links en rechts vanaf met de andere rogue. Je kon tien mobs pullen en na een paar minuten waren ze foetsie, en we hadden zo goed als geen cooldown ivm mana e.d. om weer door te gaan. Geen enkele kans op een wipe, geen moeilijkheden, was gewoon *Zoef* erdoorheen.

Dat is toch geen uitdaging meer? Het moet een adventure zijn, een mysterieuze tempel, half gezonken, je weet niet wat je tegenkomt (en dat gaat natuurlijk nog wél op voor newbies) en je moet soms snelle beslissingen nemen. Dat is spannend, leerzaam en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

@Thalan

Ga jij lekker met je 55 Strat runnen en kijken hoelang het duurt voor de eerste whipe.
Je aggro is veels te groot ook al beheers je hem perfect.. je pulled gewoon te snel de volgende groep al! En die kans is ook zo heerlijk met die @#$@# fear bats (you know who i mean! :( )
En dat niet alleen, maar je dmg ligt serieus lager met 55 dan met 60 en dan ook nog met dezelfde gear :)

Maaaaargoed.. Blizzard geeft het aan, en jij weet het beter :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:44:
[...]

Probleem voor jou blijft dat iedereen en zijn broertje met een rogue speelt, ze verkiezen dus liever een lvl 60 rogue boven een lvl 55 rogue, er zijn er immers toch zat.
Klopt, maar dat is niet het punt van discussie hier. Ik heb ook geen klassen genoemd. Het gaat om het principe lowlevel-highlevel. En daar schort het hier en daar nog wel eens aan inzicht. (aan beide kanten)

Alhoewel ik toe moet geven dat het als rogue lastig (soms onmogelijk) is aan een groep te komen, blijf ik het wel volhouden. Ik help ook mensen onder mijn level. Als die eenmaal mijn level zijn, zullen ze mij ook graag terughelpen. Ik heb ooit een level 10 druid op een tochtje dun morogh meegenomen, daar hebben we alle gekilld en geskint wat we konden vinden. En van dat leer heb ik een volledige level 10 armor set voor hem gemaakt. Nog wat meat voor hem gekookt op een zelfgemaakt vuurtje en voila.

Een hele tijd later kwam ik hem weer tegen, echter nu een level 42 druid in een prachtig bij elkaar gezochte armorset. Hij herkende me en wilde me meenemen naar elke instance die ik maar wilde (ik was toen in /4 naar een group aan het zoeken) om me daar als healer bij te staan. We zijn naar SM gegaan en hebben een pracht van een run gehad.

Zó kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:52:
@Thalan

Ga jij lekker met je 55 Strat runnen en kijken hoelang het duurt voor de eerste whipe.
Je aggro is veels te groot ook al beheers je hem perfect.. je pulled gewoon te snel de volgende groep al! En die kans is ook zo heerlijk met die @#$@# fear bats (you know who i mean! :( )
En dat niet alleen, maar je dmg ligt serieus lager met 55 dan met 60 en dan ook nog met dezelfde gear :)

Maaaaargoed.. Blizzard geeft het aan, en jij weet het beter :Y)
Natuurlijk is het veel moeilijker dan met een level 60 rogue. Maar tussen 'sure wipe' en 'piece of cake' zit nog een groot schemergebied. Ik ben nog nooit in strat geweest, dus ik zal niet weten hoe het eraan toegaat tot ik er kom. Maar ik ben geenszins van plan te wachten tot ik ook een fullgear 60 ben en het geen uitdaging en/of lol meer oplevert. Als blizzard zegt dat het vanaf 55 te doen is, dan wil ik dat minimaal 1 keer geprobeerd hebben.

En over mijn aggro maak ik me niet zo zorgen, als ik stealth is die cirkel een stuk kleiner.

- edit -

En nou ik erover nadenk, ik noem de woorden 'level 55' en 'stratholme' en krijg zelfs nu (buiten het spel!) al 2 tegenwerpingen. De eerste zegt dat het niet kan, en zodra ik zeg dat de teksten zeggen van wel is het 'ja maar het is niet te doen'

Het is een spel jongens! Geen beroep of race ofzo! Je doet het voor de lol! Je wil graag een instance doen, maar er is geen lol aan als er allemaal harde eisen worden gesteld, dat zet gelijk alweer een sfeer voor de groep. Je moest eens weten hoeveel (hoewel soms onproductieve, dat geef ik toe) runs ik gehad heb met een druid als tank en een pala als main healer! Ik heb met sirdalord (Die hard op weg is onixya tank te worden) de domste runs meegemaakt, soms ook wipes, maar we konden er altijd om lachen. Je flikkert een groep vrienden of gelijksgezinden bij elkaar, plakt er een healer (pala/druid/priest, voor mijn part pak je een rogue met 300 FA) tegenaan en je gaat gewoon ergens heen en je kijkt hoe ver je komt. Dat levert veel leukere situaties en verhalen op dan ze zoveelste volgens het boekje uitgevoerde perfecte run.

Leeroy Jenkins is er beroemd geworden met een wipe van jewelste, die gasten hadden echt wel lol daar denk ik hoor! :)

[ Voor 41% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-08-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:59:
[...]

Natuurlijk is het veel moeilijker dan met een level 60 rogue. Maar tussen 'sure wipe' en 'piece of cake' zit nog een groot schemergebied. Ik ben nog nooit in strat geweest, dus ik zal niet weten hoe het eraan toegaat tot ik er kom. Maar ik ben geenszins van plan te wachten tot ik ook een fullgear 60 ben en het geen uitdaging en/of lol meer oplevert. Als blizzard zegt dat het vanaf 55 te doen is, dan wil ik dat minimaal 1 keer geprobeerd hebben.

En over mijn aggro maak ik me niet zo zorgen, als ik stealth is die cirkel een stuk kleiner.

- edit -

En nou ik erover nadenk, ik noem de woorden 'level 55' en 'stratholme' en krijg zelfs nu (buiten het spel!) al 2 tegenwerpingen. De eerste zegt dat het niet kan, en zodra ik zeg dat de teksten zeggen van wel is het 'ja maar het is niet te doen'

Het is een spel jongens! Geen beroep of race ofzo! Je doet het voor de lol! Je wil graag een instance doen, maar er is geen lol aan als er allemaal harde eisen worden gesteld, dat zet gelijk alweer een sfeer voor de groep. Je moest eens weten hoeveel (hoewel soms onproductieve, dat geef ik toe) runs ik gehad heb met een druid als tank en een pala als main healer! Ik heb met sirdalord (Die hard op weg is onixya tank te worden) de domste runs meegemaakt, soms ook wipes, maar we konden er altijd om lachen. Je flikkert een groep vrienden of gelijksgezinden bij elkaar, plakt er een healer (pala/druid/priest, voor mijn part pak je een rogue met 300 FA) tegenaan en je gaat gewoon ergens heen en je kijkt hoe ver je komt. Dat levert veel leukere situaties en verhalen op dan ze zoveelste volgens het boekje uitgevoerde perfecte run.
Met een groep vrienden kan dat ja, maar niet met een pickup group. Er is keuze zat aan lvl 60 rogues, waarom zouden ze dan een lvl 55 meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is eigenlijk Thalan.... na de 15e idioot die hun avond verpest, nemen mensen dat risico niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:19:
[...]

Met een groep vrienden kan dat ja, maar niet met een pickup group. Er is keuze zat aan lvl 60 rogues, waarom zouden ze dan een lvl 55 meenemen?
In principe zouden ze dat moeten doen om:

a) die persoon die kans te gunnen
b) zichzelf en hem een grotere uitdaging te gunnen.

Daar komt het idd niet op neer. Ze hebben liever easymode. Ik geef mensen die kans zelf altijd wel, behalve als ze echt onder het officiele minimum zitten (14 voor dm bv) dan vraag ik ze om het later nog eens te vragen, als ze wat levels hoger zijn, en dan ga ik graag mee. Ik hoop zo een steentje bij te dragen aan een nieuwe lichting newbies die wat minder 'harsh' zijn en wat minder lui.
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:19:
Het probleem is eigenlijk Thalan.... na de 15e idioot die hun avond verpest, nemen mensen dat risico niet meer.
Heb je gelijk in, maar zo zou het niet moeten zijn.

1) er zouden geen idioten moeten zijn. Kennis moet je opdoen, maar leren is een vak. Als ze lak hebben aan wat jij zegt en de instance expres verkloten was het toch nooit wat met hem/haar geworden
2) Je moet je avond er niet door laten verpesten. Als jij 1 of 2 maal per weekend voor mijn part besluit een lager dan normaal iemand mee te nemen, en die verpest het dan een keertje, so be it. Maar de kans dat er iemand tussenzit die echt verdomd veel leert en je daar dankbaar voor is, is óók erg groot. En daar doe ík het voor.

[ Voor 35% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-08-2005 17:24 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.