Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.985 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:14

DinX

Motormuis

Ehehe, die kerel die door z'n ma betrapt is heeft zelfd de Inquirer gehaald :D

http://www.theinquirer.net/?article=25461

En http://www.cafepress.com/vgimp.28911173 :D ;( :D

En een nieuwe reactie van de moeder:
We really appreciate the thought, don't get me wrong. It's amazing the support we have gotten!

And I hate posting this because it makes me sound like I walked straight out of a Disney movie, and that's SO not me, trust me.

Please don't send us any game money. (stop crying, Brion!) He's been busted for doing something wrong, and while he's gotten punished in spades, there is also a certain amount of reward that comes with sudden popularity.

I don't want him thinking doing bad things results in rewards.

We'll earn our mounts like everyone else.

(Stop crying, Brion).

:)
:D

Afbeeldingslocatie: http://i20.photobucket.com/albums/b232/misabou/briowned.jpg

[ Voor 98% gewijzigd door DinX op 19-08-2005 20:01 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha,

Ik zag een http://thottbot.org/?i=35727 op de AH voor 65g, maar ik had nog maar 55 over na het kopen van spells en een nieuwe staff, dus vroeg ik een IRL vriend van me of ik wat geld kon lenen...

Hij het geld gegeven, ik snel naar de AH...
Jahoor wassie weg ik balen, balen en balen zegt ie een half uurtje later... Grapje hoor :) en geeft ie de robe nice nice nice :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:11:
Haha,

Ik zag een http://thottbot.org/?i=35727 op de AH voor 65g, maar ik had nog maar 55 over na het kopen van spells en een nieuwe staff, dus vroeg ik een IRL vriend van me of ik wat geld kon lenen...

Hij het geld gegeven, ik snel naar de AH...
Jahoor wassie weg ik balen, balen en balen zegt ie een half uurtje later... Grapje hoor :) en geeft ie de robe nice nice nice :D:D
Pardon? Je verhaal is niet helemaal te volgen. Probeer het nog eens ;)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
ik denk dat die vriend de robe voor hem had gekocht =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:34:
[...]

Pardon? Je verhaal is niet helemaal te volgen. Probeer het nog eens ;)
hij wou een robe, zijn vriend geld vragen, zijn vriend had als gein die robe gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:22
LOL, ik maak het net ook mee. In de afgelopen paar dagen al een paar greens gevonden.
Nu in STV, ik die toll legends quest doen. In totaal 35 trolls omgelegd ofzo, vind ik binnen een kwartier tijd gewoon 7 greens. :/
Nog nooit gehad dit.
Het is btw maar een klotequest, die niet alleen te doen is, maar gelukkig was een groep me voor, en hoefde ik er maar een paar te killen. Binnekort een keer SM doen, wordt wel tijd voor de ill.rod. Ook nog een quest daar voor mages, dus...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
weet iemand waar je kan zien wie er op jouw server bovenaan staat met PVP?
rank standing zeg maar.
k heb het ooit op een website gezien maar ben het nooit meer tegengekomen

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 23:38
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:17:
[...]

Ondanks dat ik most hated player op bloodscalp ben word ik in 70% van de gevallen gewoon met rust gelaten als ik grind op wat dan ook. Soms helpen ze me gewoon,of voorkomen dat andere horde me een pak sizzle geven. Maar als ik dan in AV kom ben ik de lul ;p
Ben jij toevallig Radeondutch, de Human Paladin? :D
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

Het gemak dat een rogue had met een warlock of misschien zelfs welke caster dan ook staat in geen verhouding tot de problemen die een caster heeft met een rogue, punt.

Ik wil best geloven dat 't met soullink build stukken beter gaat (ik ben zelf SM/Ruin), maar persoonlijk zie ik op tegen de afhankelijkheid van je pet bij een soullink build. Voor mij dus op dit moment geen optie, al zal ik het waarschijnlijk wel een keer gaan proberen.

Verder maakt 't volgens mij ook niet zo verschrikkelijk veel verschil welke build je als rogue hebt, een caster is gewoon bijna een gegarandeerde kill. En ergens klopt dat niet. Maar dit is speculatie van mijn kant, ik heb nooit een rogue gespeeld.
En ik neem aan dat jij altijd zonder pet rond loopt? Want jij bent niet afhangkelijk van je pet. Denk het eigenlijk niet. Pet is onderdeel van de class en zonder hem ben je gewoon zwaar gimped. Welke built je ook hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik het zo nalees; het kwam er inderdaad een beetje lullig uit. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:56:
[...]

Ik heb 3.1k health en 4.5k mana unbuffed met die +dmg gear.

Curses en inderdaad ook Soul Link zijn dispellable, maar ten eerste zijn er zat mages en priests die dat vergeten, en ten 2e zijn zij niet aan het aanvallen als ze dat doen, en ik recast de curses en SL gewoon, geen probleem !

Soul Link deelt trouwens ALLE dmg met je pet he, niet alleen melee.

En ik loop nu vaak met mijn Felhunter rond, dus dan kunnen casters het helemaal vergeten. ;)

Ik heb 0/30/21 ook geprobeerd ja, maar toen miste ik insta-cast corruption, CoEx en Siphon Life teveel had ik het idee.

Nu heb ik CoEx en Siphon Life helemaal niet meer nodig...

Oh, en in instances kun je je Succubus gebruiken voor 10% extra dmg op AL je spells, vergeet dat ook niet !

(en voor de volledigheid, ik heb ook altijd gedacht dat Soul Link klote was, en je amper dmg zou doen, maar qua DPS ben ik er niet op achteruit gegaan hoor, burst dmg is misschien minder, maar aangezien je gewoon veel langer leeft tikken die DoTs ook lekker aan !)
ik heb 4,1k health, en 5,4k mana unbuffed, een healthstone van 1440 en een major healing pot... dat is toch ook niet mis als je me dood wilt hebben. In the end, 0/30/21 is een endgame instance build waar je aardig mee kan grinden en zelf pvp'en. Soullink is zeker super, maar minder divers vind ik, maar wat jij zegt heb ik eerst ook gehad met mijn huidige build... die zag ik ook niet zitten omdat ik mijn curses zou missen.... alleen heb je daar niets aan in raids.....en tot nu toe vindt ik het super, het was nooit mijn bedoeling om soullink af te kraken, ik weet alleen nu al dat het niet bij mijn speelstijl zou passen. Die 10% dmg increase heb ik ook btw... 30 punten tot soullink :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:08:
LOL, ik maak het net ook mee. In de afgelopen paar dagen al een paar greens gevonden.
Nu in STV, ik die toll legends quest doen. In totaal 35 trolls omgelegd ofzo, vind ik binnen een kwartier tijd gewoon 7 greens. :/
Nog nooit gehad dit.
Moet je is die 57 elites pakken in tyrs hand (eastern plaguelands) die droppen wel 30 greens in een uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:35:
[...]

Als jij niet weet hoe goed een pally zijn heal-mogelijkheden zijn, moet je je neus es uit de Retribution tree halen. Pallies zijn geen tanks in PvE, en zijn geen damage-dealers in het algemeen, hoe wanhopig sommige het nog proberen ook. Paladins zijn priests in plate. En aangezien we nu al weer meer richting een Paladin-pvp argument gaan kap ik het hier maar op af.

En ja, Alliance easy-mode bedoel ik inderdaad heel denigrerend. Wellicht zijn het de 5 miljoen female Nightelves gespeeld door geile pubertjes, wellicht de 5 miljoen Paladins gespeeld door luie pubertjes, of de 5 miljoen whiners op forums overal die hun scheur opentrekken bij het minste of geringste wat hun gerieflijke hand-in-hand wandeltochten naar de gratis loot kan verstoren.
Kom zeg Rak, waar is dat nu voor nodig? Beetje onnodige generalisatie, denkt ge ook niet? Ik mag toch niet hopen dat de 20 miljoen UD rogues gangsta thug pubertjes zijn, ofwel?

Speciaal voor rak, een female ne! <3

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v430/allinallisallweare/vertexthumb.jpg

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb dit topic en de vorige topics doorgezocht, maar ik kon geen antwoord op mijn vraag vinden.

Ik heb net een quest gehaald, en toen mocht ik een item uitzoeken, dus dat deed ik.
Alleen was ik vergeten dat ik geen ruimte meer had in mn backpack.
Nu heb ik dat item dus aangeklikt, en de quest gecomplete, maar niks gekregen.
Als ik weer met die gast praat, heb ik ook niet de kans om mn item weer te krijgen (wat ik bij een andere quest wel had).

Bekend probleem? ligt het aan mij? :?

Sorry als dit een utfs vraagje is, heb in ieder geval mn best gedaan om te zoeken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 02:31:
Moet je is die 57 elites pakken in tyrs hand (eastern plaguelands) die droppen wel 30 greens in een uur :)
Nu heb ik daar laatst een paar uur gefarmd (althans, geprobeerd te farmen), met z'n 2tjes en we hebben maar liefst 2 greens gekregen... Toegegeven, we zijn beiden pallie, dus deel het normaal verkregen spul maar door 10 ofzo :+, maar dan nog hadden we veel meer moeten vinden. Droppen niet alle mobs daar veel? Echt enkel de lvl 57s ofzo :?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:21:
Ik heb dit topic en de vorige topics doorgezocht, maar ik kon geen antwoord op mijn vraag vinden.

Ik heb net een quest gehaald, en toen mocht ik een item uitzoeken, dus dat deed ik.
Alleen was ik vergeten dat ik geen ruimte meer had in mn backpack.
Nu heb ik dat item dus aangeklikt, en de quest gecomplete, maar niks gekregen.
Als ik weer met die gast praat, heb ik ook niet de kans om mn item weer te krijgen (wat ik bij een andere quest wel had).

Bekend probleem? ligt het aan mij? :?

Sorry als dit een utfs vraagje is, heb in ieder geval mn best gedaan om te zoeken :>
meestal hoort hij dan te zeggen, invent is vol, en dan krijg je ook geen exp :-/ moet je gewoon ff iets verwijderen en opnieuw acepten/completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Razorfist schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:48:
Nu ik lvl 60 ben ga ik me natuurlijk meer en meer bezighouden met dingen als raids en AV. In AV ben ik er nu achtergekomen dat wanneer we echt lekker tekeer gaan (zeg 30 vs 30 voor een graveyard ongeveer, met guards erbij) de fps bijna ondraaglijk laag wordt! Ik heb titanbar aan staan en daarin zie ik hem soms wel naar 4 fps zakken. Wat zou het beste zijn voor mij om te upgraden hiervoor?
Ik heb nu:
• Athlon 1700+ op 2ghz,
• 1gig aan geheugen
• een geforce 6800LE die naar gewone 6800 is gemod.

Oja, ik draai op 1280x1024 en alle settings heb ik omlaag gezet (low detail textures, fsaa uit enz)
Iemand die mij hierin advies kan geven? Ik baal er nogal van namelijk aangezien het de speelbaarheid behoorlijk beinvloedt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

Razorfist schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:43:
[...]

Iemand die mij hierin advies kan geven? Ik baal er nogal van namelijk aangezien het de speelbaarheid behoorlijk beinvloedt
Je systeem is goed er zit voldoende geheugen in, het is denk ik zelf server lag en geen lag van jouw zelf.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, gisteren m'n eerste run in MC met m'n nieuwe guild, Velvet Glove. Voor hun ook de eerste guild only run (met minstens 5 MC-newbies) en het ging niet slecht moet ik zeggen, uiteindelijk Gehennas nog gepakt maar toen was het echt te laat voor sommige inclusief mij. ;) Lucifron in 1 keer plat maar bij Magdamar hadden we ik geloof wel 3 wipes. :X Nu was de 3e keer onnodig want toen hadden we 'm op 14% met maar 1 death toen in onze rug 3 of 4 Corehounds spawnden. |:( |:( Daarna door naar Gehennas en die ging wel in 1 keer plat. Paar leuke warrior items en verder zijn n priest en n mage ook erg tevreden na gisteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:52:
Wow, gisteren m'n eerste run in MC met m'n nieuwe guild, Velvet Glove. Voor hun ook de eerste guild only run (met minstens 5 MC-newbies) en het ging niet slecht moet ik zeggen, uiteindelijk Gehennas nog gepakt maar toen was het echt te laat voor sommige inclusief mij. ;) Lucifron in 1 keer plat maar bij Magdamar hadden we ik geloof wel 3 wipes. :X Nu was de 3e keer onnodig want toen hadden we 'm op 14% met maar 1 death toen in onze rug 3 of 4 Corehounds spawnden. |:( |:( Daarna door naar Gehennas en die ging wel in 1 keer plat. Paar leuke warrior items en verder zijn n priest en n mage ook erg tevreden na gisteren. ;)
Congrats namens Mythical Honour :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:52:
Hebben wij ook wel eens gehad inderdaad :P Vrij irritant, het zag er toen naar uit dat we het gingen halen namelijk :/

Gelukkig hebben we inmiddels geen problemen meer met Magmadar, alleen zat de MT gister op 200 HP :X op 95%. Dat ging gelukkig nét goed :D

Ow en ik heb een Choker of Enlightenment van Lucifron :9

[ Voor 6% gewijzigd door Mojo op 20-08-2005 13:30 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:33
Razorfist schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:43:
[...]

Ach je CPU is niet het beste...als je al zou upgraden zou ik daarmee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Imodium mag ik je misschien vragen welke mod je gebruikt? (WoW noob)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Mojo schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:29:
[...]

Hebben wij ook wel eens gehad inderdaad :P Vrij irritant, het zag er toen naar uit dat we het gingen halen namelijk :/

Gelukkig hebben we inmiddels geen problemen meer met Magmadar, alleen zat de MT gister op 200 HP :X op 95%. Dat ging gelukkig nét goed :D

Ow en ik heb een Choker of Enlightenment van Lucifron :9
Nu niet meer nee...maar de eerste 15 wipes @ magma waren we schandalig slecht :P
Gelukkig hebben we nadat we Magma neer hebben gehaald de rest tot aan Majordomo vrij gemakkelijk gehaald verder :) Alleen Shazzrah en Geddon blijven pittig :)
Problemen bij Geddon is de bomb: iemand vergeet weg te rennen > 4 squishies kapot :(
En Shazzrah *blink* *2 mages vergeten DPS te holden* *5 man dood omdat de MT als een dolle achter Shazzrah aant rennen is omdattie naar de andere kant wil om die mages te killen >_<*
Verder is Sulfuron een watje en Golemagg een kwestie van goede positionering.

Deze week Majordomop maar weer s summonen en hopen dat we Ragnaros nog te zien krijgen \o/

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Hehe tja, wij krijgen Sulfuron niet dood, de adds zelfs niet...toen we om wat advies vroegen aan de andere guilds op onze server was de reactie elke keer weer: "WTF? You managed to kill Shazzrah on your very first try ever and you can't beat Sulfuron?" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:46:
@ Imodium mag ik je misschien vragen welke mod je gebruikt? (WoW noob)

Alvast bedankt
Insomniax.

Wat betreft Sulfuron. Tank de 4 adds + sulfuron en pul er 1 tegelijk van de groep weg zodattie niet gehealed kan worden en kill hem dan (rogues kunnnen ook kicken als de add zichzelf probeert te healen). Dat herhaal je dan totdat ze allemaal dood zijn en Sulfuron is vervolgens een makkie :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

lol, zojuist in de Blasted Lands geholpen tegen Teremus the Devourer :D

damn, wat een draak :D
Geloof dat we in een raid van een tien man ofzo zaten :) dat zijn nou de kleinigheidjes dat je dag toch nog goed maakt :P

[ Voor 5% gewijzigd door White Dust op 20-08-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Zow en hoe zit het hier met de vorderingen van mensen in Blackwing's Lair ?

Mijn guild zit nu beetje te hameren op Firemaw (4rde baas) we hadden em tot 33% laatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had deze vraag al eens gesteld, maar nog geen antwoord gekregen...

Wat is een beetje het juiste moment om in Silverpine Forrest te gaan worstelen?
Ik ben er als level 13/14 gekomen, maar wil niet te hard van stapel lopen.
Ik geloof dat je vroeger in Diablo een soort van Guide had, van nu in dit level moet je zo rond de level 20 (bvb) zitten. Dan wist je altijd van dan moet je nog ff wat levelen voordat je daar verder gaat.
Ik ben nu level 17, en max heb ik ze van 20 gezien, af en toe een verdwaalde 25......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:53:
Ik had deze vraag al eens gesteld, maar nog geen antwoord gekregen...

Wat is een beetje het juiste moment om in Silverpine Forrest te gaan worstelen?
Ik ben er als level 13/14 gekomen, maar wil niet te hard van stapel lopen.
Ik geloof dat je vroeger in Diablo een soort van Guide had, van nu in dit level moet je zo rond de level 20 (bvb) zitten. Dan wist je altijd van dan moet je nog ff wat levelen voordat je daar verder gaat.
Ik ben nu level 17, en max heb ik ze van 20 gezien, af en toe een verdwaalde 25......
Er staat een guide op WoW site, maar je kan deze ook gebruiken:

http://www.kaldorei.com/worldmap/

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:27:
[...]

Er staat een guide op WoW site, maar je kan deze ook gebruiken:

http://www.kaldorei.com/worldmap/
Ok bedankt, ik had de kaart al ik snuffel wel wat rond en ga gewoon niet verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De site is plat, klopt dat? Ik kan me herinneren dat ik afgelopen weet ook een paar keer gechecked heb .... kan me niet herinneren dat 'ie het 1 moment deed .... was ff een maandje gestopt, wil mijn account weer activeren .... *zucht*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 02:54
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:42:
De site is plat, klopt dat? Ik kan me herinneren dat ik afgelopen weet ook een paar keer gechecked heb .... kan me niet herinneren dat 'ie het 1 moment deed .... was ff een maandje gestopt, wil mijn account weer activeren .... *zucht*.
Ik zit nu op de site, dus de site werkt (op dit moment :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Sjoan op 20-08-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 13:28
Ik ben pas begonnen als een undead priest, en een vriend van mij is begonnen als tauren warrior.
Nu willen we graag samen optrekken. Weet iemand hoe ik bij de tauren home ground kan komen?
Ik ben intussen level 12 en heb zo'n 20-30 silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

FireAge schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:07:
Ik ben pas begonnen als een undead priest, en een vriend van mij is begonnen als tauren warrior.
Nu willen we graag samen optrekken. Weet iemand hoe ik bij de tauren home ground kan komen?
Ik ben intussen level 12 en heb zo'n 20-30 silver.
Ligt er aan waar je nu bent.
Uitgaande van dat je in de Undercity bent; buiten de undercity neem je de Zepilin (iets te noorden van de UC) naar Orgrimar. Dan loop je naar het zuiden en westen tot je in de Barrens bent. Dan loop je door naar het westen en zuiden tot je in de Crossroads bent. Daarnaa blijf je je weg doorzetten naar het zuiden, totdat je in Camp Taurajo bent. Daar neem je de westerlijke weg naar Mulgore: Tauren beginplek.
Dit is wel een stukje lopen en het kan uiteraard zo zijn dat je het loodje legt onderweg. Blijf op je kaart kijken ('m')

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:18

freshy98

Atari

Misschien eens suffe vraag, maar zat wat op thotbott te kijken bij recipe's voor BlackSMithing en zie daar "Item level ??" staan waar ?? staat voor bv 36 ofzo.
Betekend dit nu dat ik met lvl34 character dit recipe wel kan kopen maar nog niet gebruiken, of betekend het heel wat anders?

edit:
ok, nevermind. kwam er net achte dat Item Level ?? niks te maken heeft mety het level waarop je zoiets kan leren. een Glinting Steel Dagger kan ik bv al maken met mijn lvl34 character, en ook daar staat Item Level 36 voor.

Ben nog steeds benieuwd wat die Item Level is dan...

[ Voor 40% gewijzigd door freshy98 op 20-08-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom Weustink schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:59:
Misschien eens suffe vraag, maar zat wat op thotbott te kijken bij recipe's voor BlackSMithing en zie daar "Item level ??" staan waar ?? staat voor bv 36 ofzo.
Betekend dit nu dat ik met lvl34 character dit recipe wel kan kopen maar nog niet gebruiken, of betekend het heel wat anders?

edit:
ok, nevermind. kwam er net achte dat Item Level ?? niks te maken heeft mety het level waarop je zoiets kan leren. een Glinting Steel Dagger kan ik bv al maken met mijn lvl34 character, en ook daar staat Item Level 36 voor.

Ben nog steeds benieuwd wat die Item Level is dan...
item lvl geeft aan hoe goed dat item is, en dat staat los van je char lvl. Er zijn bv voor lvl 60 lvl 60+ items te verkrijgen, lvl 76 zelf.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98

freshy98

Atari

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:08:
[...]

item lvl geeft aan hoe goed dat item is, en dat staat los van je char lvl. Er zijn bv voor lvl 60 lvl 60+ items te verkrijgen, lvl 76 zelf.....
Moet ik dat dus zien als vergelijkbaar met/aan een lvl36 wapen bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ik kan een hele verzameling aan gaan leggen met suffe uitspraken uit onze guild, sjeezus man.
Het gaat steeds beter met de drops, vandaag weer 5 greens erbij, maar het probleem is dat ze voor geen kont verkopen op de AH.

Wat doen jullie dan? Net zo lang (of 3/4/5 keer) op de ah zetten zolang het wel verkoopt, of gewoon na de 1ste keer meteen naar de vendor?
Dilemma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verkoop tegenwoordig bijna al het groene aan de vendor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Ik verkoop tegenwoordig de greens gelijk aan vendors... de AH is redelijk screwed.
Blues kun je nog wel op de AH zetten.

wat ook luceratief kan zijn, zijn essences etc kopen en weer verkopen... meestal is er wel iemand tussen die ze voor veel minder dan ze eigenlijk waard zijn verkoopt. Het mooie aan dat spul is dat er geen inleg voor hoeft worden betaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:44:
[...]

meestal hoort hij dan te zeggen, invent is vol, en dan krijg je ook geen exp :-/ moet je gewoon ff iets verwijderen en opnieuw acepten/completen.
Juist dat hoort ie te zeggen, maar dat doe ie dus niet.
Zoals ik al zei, ik heb wat verwijderd en opnieuw met die gast gepraat, ik kreeg alleen niet mijn quest te zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom Weustink schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:19:
[...]

Moet ik dat dus zien als vergelijkbaar met/aan een lvl36 wapen bv?
hm, nee, je moet het zien als een rating die blizzard geeft aan items/ armor. Dus het kan beter zijn dan een lvl 36 wapen zeg maar. De lvl requirement van een item staat los van het item lvl. De rating is soms scheef, maar het is een makkelijke indicatie mocht je 2 items hebben die bijna hetzelfde zijn, in theorie is het hogere lvl item beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
greens verschilt per type/stat

cloth of the eagle verkoopt heel goed, mits het lager is dan lvl 54 daarboven dragen mensen veelal blauw spul namelijk en wordt of the eagle vaak niet meer gekocht

zelfde geld voor andere stats

veel dingen die goed zijn voor een bepaalde class verkopen tot ongeveer max lvl 52 is mijn ervaring, dus de rest of vendor ik of laat ik DE'en

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister voor het eerst onyxia geslayed >:) voelt echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

We hebben bezoek gehad in Orgrimmar van een dwarf paladin op een gryphon

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64976/thumb.jpg

Hij bracht een bezoekje aan de AH

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64977/thumb.jpg

Waarop iedereen begon te AoE'en wat geen effect had

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64978/thumb.jpg

Toen besloot hij maar naar de Cleft of Shadow te gaan :+

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64979/thumb.jpg

En daar te verdwijnen in RFC :D

En ik heb hulp gekregen vandaag

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64980/thumb.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik heb sinds kort een probleempje, ik zie geen chat berichten meer..... geen say geen guild helemaal niks. De berichtjes van mijn ct_mod komen er nogwel in... Er is verder niks veranderd in het spel.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe ik de fps kan verbeteren in WoW mijn gemiddeld ligt rond de 20. Heb de resolutie van 800x640 al geprobeerd maar dat ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, wat zijn je specs? andere drivers geprobeerd? Misschien is je videokaart gewoon te slecht?
Als je niet meer info geeft valt er weinig over te zeggen.

Bovendien kun je met problemen beter een topic in SPV starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ves007: vandeweek precies hetzelfde gevraagd en mijn specs zijn toch niet echt beroerd (2ghz, 1gig ram en 6800LE).
Ben er nog niet uit wat het precies is. Wat wel schijnt te helpen is om niet teveel UI mods te gebruiken.

Ik ben op dit moment trouwens hard aan het sparen voor alle materials om 2x een +15 agi enchant op mijn Dawn's Edges te laten zetten. Ik moet nog 4x een Large Brilliant Shard en dan ben ik er, alles zelf verzameld en niets gekocht in de AH ofzo.
Nu nog iemand vinden die hem er op kan zetten :P Weet iemand een hele goeie enchanter op Sunstrider? Horde ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Blamm op 21-08-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

wat zitten er toch geweldige verwijzingen in het spel :D
Quest titel: When Smokey Sings, I Get Violant
_o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98

freshy98

Atari

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 00:25:
[...]

hm, nee, je moet het zien als een rating die blizzard geeft aan items/ armor. Dus het kan beter zijn dan een lvl 36 wapen zeg maar. De lvl requirement van een item staat los van het item lvl. De rating is soms scheef, maar het is een makkelijke indicatie mocht je 2 items hebben die bijna hetzelfde zijn, in theorie is het hogere lvl item beter.
Ok, interresant. Dank je voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98

freshy98

Atari

Starchild schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 15:42:
wat zitten er toch geweldige verwijzingen in het spel :D
Quest titel: When Smokey Sings, I Get Violant
_o_
Ik blijf The Lost Vikings in Uldaman de beste vinden. Is een quest dat je Erik moet zoeken.
Erik, Baelog en Olaf zijn daar samen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb even op de testserver gezeten voordat hij crashte.
Nu heb ik wat vraagjes over de nieuwe hunter petskilss.

1. Wat is over het algemeen beter? +1000 armor of +40 stamina voor de pet.
2. Hoe groot is de kans dat mn pet frostnova (mage) resist met 120 frostresistance?
3. Hoe groot is de kans dat mn pet sheep (mage) en fear resist met 120 arcane resistance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
hey gasten. Hoe zit et met de guilds speelt iedereen van the lowlanders nog op bloodscalp of zijn er veel verkast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:04
werkt er iemand met dual screen ik wil n.l op mijn main scherm WoW hebben op de andere gewoon internet-winamp enz

hoe zet je dat ongeveer op, ik heb een radeon 9800 pro

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat kan heel makkelijk, kun je gewoon instellen.
Kijk ns even rond bij de instellingen van je kaart zou ik zeggen, dit heeft verder niet veel met WoW te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Zojuist na heel lang zoeken een 5 mans party voor LBRS gevonden. Onze guild gaat namelijk komende zondag voor het eerst Onyxia een bezoekje brengen en ik vond het dus tijd die questchain ook maar eens af te ronden. Ik moest namelijk nog steeds die documents hebben.

Hele instance niks gezien, vele disconnects en vreemde bugs waar ik onderhand echt moe van wordt...zoals onder andere de bug waarbij je als je dood gaat spawned in de Alterac Mountains... :X

Wel wat trashmobs die leuke Beaststalkers zooi dropte en uiteindelijk ook een mobje die voor mij de Magister's Bindings wilde afstaan. Eindelijk...!

Met pijn en moeite (door al die ongein die tussendoor gebeurde) Overlord Wyrmthalak gehaald en nog kunnen killen ook. :P

Die dropte vervolgens voor mij deze Trindlehaven Staff...Beide items dus gekregen met 1 need en 1 setneed (onze standaard lootregels). En daarachter lagen ook nog eens de Important Blackrock Documents waar ik de roll op verloor...maar toen die geloot had spawnde er meteen nog 1 dus ook die heb ik binnen. Een betere run had ik me niet kunnen bedenken, ik ben voorlopig weer even tevreden. Met nog 90G tot m'n Epic mount te gaan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

tntkiller schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:25:
werkt er iemand met dual screen ik wil n.l op mijn main scherm WoW hebben op de andere gewoon internet-winamp enz

ik draai windowed op fullscreen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
hmm ik heb last van critical errors. Hij zegt dat et aan patch.mpq ligt, heeft iemand anders daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:04
KeeZ schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:10:
[...]

ik draai windowed op fullscreen...
ah yup heb het al gevonden en moet zeggen dat is best makkelijk dual screen :P ene scherm wow de andere thottbot-official forum(ben nogal een boardtroll :D)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Bleh voor de zoveelste keer ge-disc in WSG. Iemand een idee hoe dat toch steeds komt? Gebeurt bijna altijd bij de rezzer. En dan nog een leuke queue van 10 min, heel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:55:
hmm ik heb last van critical errors. Hij zegt dat et aan patch.mpq ligt, heeft iemand anders daar last van?
Heb ik ook nog gehad, enige optie is opnieuw installeren en opnieuw patchen als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
maar ik heb et net geinstalleerd en gepatched >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:51:
hey gasten. Hoe zit et met de guilds speelt iedereen van the lowlanders nog op bloodscalp of zijn er veel verkast?
Lowlanders bestaat geloof ik al niet meer op bloodscalp, maar er zitten nog wel heel veel nederlanders op bloodscalp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Ik ben nu 4 dagen bezig en 100% verslaafd.
Ik speel in Skullcrusher en ben Dark Night Elf Warrior lvl17 :)
Mijn naam is Joozt :D
Als ik vragen heb stel ik ze hier wel :P

*Shit, moet wachten... realm zit vol :/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:18:
Bleh voor de zoveelste keer ge-disc in WSG. Iemand een idee hoe dat toch steeds komt? Gebeurt bijna altijd bij de rezzer. En dan nog een leuke queue van 10 min, heel fijn
Hoe zit je netwerk eruit? Modem/Router/netwerkkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:17:
Zo. Ik ben nu 4 dagen bezig en 100% verslaafd.
Ik speel in Skullcrusher en ben Dark Elf Warrior lvl17 :)
Mijn naam is Joozt :D
Als ik vragen heb stel ik ze hier wel :P

*Shit, moet wachten... realm zit vol :/
Dark Elf? hiervoor toevallig Lineage gespeeld? :P
Het zijn Night Elves ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Zoals je in de startpost en hier kunt lezen kan je wijzigingen doormailen :)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 22:36 ]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorfist schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:07:
[...]

Dark Elf? hiervoor toevallig Lineage gespeeld? :P
Het zijn Night Elves ;)
Heeeeeel lang Morrowind gespeeld B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Pff, ik zit net met iemand over instance resets te praten, schijnt dat ze in de US al door hebben gevoerd dat je max 5 resets in 1 uur mag doen. Dat betekend dus dat we geen sm grave meer kunnen farmen, geen DM west voor tomes kunnen doen.

Dit is wel flink balen. Weet iemand hier iets meer over?
Geluk kan nogsteeds niet op, vandaag 1 iron lockbox geloot, en 4 greens van rock elementals uit badlands, alles binnen 1.5 uur tijd.
Nogsteeds 20g voor mount nodig, lvl 39.6 nu. Schiet gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

jarnotjuh schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:01:
Pff, ik zit net met iemand over instance resets te praten, schijnt dat ze in de US al door hebben gevoerd dat je max 5 resets in 1 uur mag doen. Dat betekend dus dat we geen sm grave meer kunnen farmen, geen DM west voor tomes kunnen doen.
En de macro voor instance-resetten werkt al een tijdje niet meer :( DM east was best lekker ook, om te farmen voor geld. Tja ;(

Net gewiped op Ragnaros btw :P Damn it :P Wel LB chest rijker ^^

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Heb vanavond nog 17 greens items uit SM Graveyard gehaald.
Zat al in een party met een vriend van me (deed niet mee met farmen, lvl31 :P) en loote beide chests, toen uit de instance, leave party, instance weer in en de party weer in.
Heb dat echt wel 8x gedaan denk ik, en toen waren mijn bags vol. :(

Dus die limiet van 5x gaat nog niet op denk ik. :)

[ Voor 9% gewijzigd door M@NIC op 22-08-2005 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Crowmeister schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:18:
heb je CTRA? die veroorzaakt bij sommige mensen (oa bij mij :X) DCs in WSG, probeer die eens uit te schakelen mocht het weer gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Maegrim schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 02:32:
[...]

heb je CTRA? die veroorzaakt bij sommige mensen (oa bij mij :X) DCs in WSG, probeer die eens uit te schakelen mocht het weer gebeuren :)
Hmm ja idd, zal die eens uitzetten. Dank u
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:36:
[...]

Hoe zit je netwerk eruit? Modem/Router/netwerkkaart?
Tja gewoon een Zyxel Modem, een Linksys router en ik gebruik de ingebouwde netwerkkaart in mijn MSI mobo. Maar op de rest van de wereld heb ik nooit disc. alleen in WSG als ik rez bij de healer of heeeeel soms gewoon in WSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Geluk kan nogsteeds niet op, vandaag 1 iron lockbox geloot, en 4 greens van rock elementals uit badlands, alles binnen 1.5 uur tijd.
Rock elementals farm je niet voor greens, maar voor hun vendor trash ^^ (en elemental earth voor onze Elemental Sharpening stones ^^ )

Gisteren onze guild met 33 man Geddon omgelegd ^^

ik was er helaas niet bij ivm familievisite :) wel beter, eindelijk een keer verder dan garr

Vanavond proberen Luc, Mag en Gehannes :P in 1x om te leggen, zal wel bij luci en mag blijven, maar we gaan het zien

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 22-08-2005 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb rond dat level niets anders gedaan dan SM library en Armory. Gewoon een highlevel of 2 meevragen en blazen maar.

Ik heb het toen gedaan met een level 57 druid, en een rogue van rond mijn level toen. Heb echt van level 37 tot en met 40 die 2 gedaan en zat in notime op 113g ofzo. Tuurlijk daarvoor ook wel gespaard, maar ik denk dat ik wel een 45g weg gehaald heb daar. Enige nadeel is dat ik SM nu echt wel gezien heb :P doe em nu bijna op de auto piloot zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 08:40:
[...]

Ik heb rond dat level niets anders gedaan dan SM library en Armory. Gewoon een highlevel of 2 meevragen en blazen maar.

Ik heb het toen gedaan met een level 57 druid, en een rogue van rond mijn level toen. Heb echt van level 37 tot en met 40 die 2 gedaan en zat in notime op 113g ofzo. Tuurlijk daarvoor ook wel gespaard, maar ik denk dat ik wel een 45g weg gehaald heb daar. Enige nadeel is dat ik SM nu echt wel gezien heb :P doe em nu bijna op de auto piloot zeg maar
geld voor alle instances eigenlijk nu wel :/

daarom wacht ik ook met smart op zul gurub

Daarom regelt een guildie van me af en toe wat rare parties voor instances, om het spannend te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
neem een willekeurige pug en je hebt een rare party :)

Van't weekend denk ik ff maraudon te doen eindelijk, aangezien ik weinig tijd door de week had. Dus ik een pug zoeken en ja hoor, redelijk snel had ik iets, ze wilden wel alleen princess run, maar goed..... Echt snel waren ze niet: 45 mins voordat ze uberhaupt richting desolace gingen (groep zat toen al vol)... duurde nog 15 mins voordat ze de scepter entrance hadden gevonden, waar ik al stond. Bleek dat 1 persoon, lvl 57 rogue, de scepter had, rest had nog nooit princess gezien... OMFG dan vraag je toch niet een princess run, want die rogue kwam er nog als laatste bij...

toen 't gevecht met de eerste mob... laten we zeggen dat ik direct erna geHS'd heb |:( |:( |:(

soms is een pug leuk, maar meestal ... :(

[ Voor 100% gewijzigd door reddevil op 22-08-2005 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:00:
[...]

geld voor alle instances eigenlijk nu wel :/

daarom wacht ik ook met smart op zul gurub

Daarom regelt een guildie van me af en toe wat rare parties voor instances, om het spannend te houden :P
Geen last van. Ik moet Zul'Farrak nog wel een paar keer doen ivm tijd door de week, en ook Mauradon en Uldaman mag ik nog wel een paar keer bezoeken denk ik. T zullen geen farm plekken worden voor geld zeg maar.

Voorlopig vermaak ik me nog wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
reddevil schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:01:
neem een willekeurige pug en je hebt een rare party :)

Van't weekend denk ik ff maraudon te doen eindelijk, aangezien ik weinig tijd door de week had. Dus ik een pug zoeken en ja hoor, redelijk snel had ik iets, ze wilden wel alleen princess run, maar goed..... Echt snel waren ze niet: 45 mins voordat ze uberhaupt richting desolace gingen (groep zat toen al vol)... duurde nog 15 mins voordat ze de scepter entrance hadden gevonden, waar ik al stond. Bleek dat 1 persoon, lvl 57 rogue, de scepter had, rest had nog nooit princess gezien... OMFG dan vraag je toch niet een princess run, want die rogue kwam er nog als laatste bij...

toen 't gevecht met de eerste mob... laten we zeggen dat ik direct erna geHS'd heb |:( |:( |:(

soms is een pug leuk, maar meestal ... :(
uh nee willekeurige pug = 5 individuen

Guild Party = 5 mensen die weten wat ze doen en wat ze van de ander kunnen verwachten :)

met de mensen in onze guild waar ik vaak mee run is eigenlijk geen woord nodig in instances, iedereen wat wat ie moet doen wanneer ie het moet doen, dus vent is alleen voor slap geouwehoer :P

Voorbeeld rare party
Instance: Strat Scarlet
- Druid Tank
- Druid healer
- Warlock
- Shaman
- Rogue

dat zijn 'rare' parties :) (1x gewiped btw :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 15:56

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

*Ding* :D

van Level 53 naar 55 in 1 weekend. Lang leve winterspring :9

Wat quests voor Donova Snowden gedaan, en met een vriend (60 Hunter) De Link-quest in Ungoro afgemaakt. Flink wat goud gemaakt op het verkopen van de soil en alle green drops, en mijn devilsaur gauntles gemaakt van de eerste batch met devilsaur leer :D

Heb er nu nog 6, nog even doorsparen voor de broek nu. En daarna chimera's en frostsaber farmen. Niemand biedt dat leer aan, dus kan ik er vast wel leuk aan verdienen, je maakt er leer met leuke magic resistances mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:18:
[...]
Voorbeeld rare party
- Druid Tank
- Druid healer
- Warlock
- Shaman
- Rogue
Vraagje over druids: Ik heb ontdekt dat het verdomd goeie healers zijn (ik kreeg zeer regelmatig een flinke 2k heal en hij raakte bijna nooit oom) maar hij trekt wel aggro. Ik zie priests zelden aggro trekken. Zijn het de crit heals waardoor hij in Sunken Temple zo veel aggro trok? Ik moest de hele tijd die kleine duiveltjes van zijn lijf trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorbeeld rare party
- Druid Tank
- Druid healer
- Warlock
- Shaman
- Rogue

Daar ben ik gisteren met 10 man raid geweest - werd na 30 minuten 9 man omdat direct na start onze priest zei dat ie maar 30 minuten had ...
30 minuten later vraagt onze overgebleven druid "who is responsible for the healing? " - was een beetje een moeilijke keuze tussen hem en de paladin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
HTT-Thalan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:32:
[...]

Vraagje over druids: Ik heb ontdekt dat het verdomd goeie healers zijn (ik kreeg zeer regelmatig een flinke 2k heal en hij raakte bijna nooit oom) maar hij trekt wel aggro. Ik zie priests zelden aggro trekken. Zijn het de crit heals waardoor hij in Sunken Temple zo veel aggro trok? Ik moest de hele tijd die kleine duiveltjes van zijn lijf trekken.
een druid heeft geen fade om aggro te lozen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
[...]

uh nee willekeurige pug = 5 individuen

Guild Party = 5 mensen die weten wat ze doen en wat ze van de ander kunnen verwachten :)

met de mensen in onze guild waar ik vaak mee run is eigenlijk geen woord nodig in instances, iedereen wat wat ie moet doen wanneer ie het moet doen, dus vent is alleen voor slap geouwehoer :P

Voorbeeld rare party
- Druid Tank
- Druid healer
- Warlock
- Shaman
- Rogue

valt nog wel mee toch???

met vrienden heb ik nu een 3x warrior en 1x druid party... best apart :)
soms pakt 1 warrior z'n mage alt om iets afwisselen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:16:
[...]

Geen last van. Ik moet Zul'Farrak nog wel een paar keer doen ivm tijd door de week, en ook Mauradon en Uldaman mag ik nog wel een paar keer bezoeken denk ik. T zullen geen farm plekken worden voor geld zeg maar.

Voorlopig vermaak ik me nog wel :D
mja Uldaman suckt, ben er 3x geweest maar ken die hele instance uit me hoofd op de een of andere manier

Maraudon is altijd wel leuk, maar daarvan doe ik altijd alleen bossruns, de rest is ook easy mode,
Maraudon is juist wel een goede group farm plek :)

bossruns kan je als je hele group 50+ is perfect doen, meeste groepjes kan je dan omzeilen ivm aggro range namelijk en alle bosses even afwerken en klaar

nu Strat en Scholo minder mobs hebben is dat ook een ram en ros run geworden

Sunken temple duurt alleen lang

Zul Farrak blijf ik geweldig vinden :) ook veel te omzeilen door over de muren te lopen ^^

maar Zul Gurub is een goede afwisseling voor als er niet genoeg mensen zijn voor MC, UBRS wordt ook saai, en die carpace en hide droppen toch nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Welke instances (behalve sm) kun je nog meer goed solo'en voor goede loot? Is zulfarrak solo te doen @ 55?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

tntkiller schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:25:

Dan moet je het in wow instellen als windowed en dan iets met borders weghalen (weet niet precies hoe die optie heet) dan heb je een scherm over anders kan je met de muis niet naar andere scherm en moet je als nog alt tabben (spreek uit eigen ervaring), de rest moet je in windows instellen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Gisteren was m'n geluksdag :)

Na 45 minuten scalder whelps farmen viel er een Dark Whelpling :)
Ik kon het niet weerstan en heb hem zelf gebruikt. Deze week nog wat verder farmen en als er nog 1 dropt gaat die de AH op voor 60-65g :)

Ziet er best vet uit die pet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja.....

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pdhathie/wtf.jpg

Dat moet je als Guild ook wel eens gehad hebben he ;p Verschrikkelijke lags op Bladefist gisteren, 5 second of langer voordat een actionkey ook de gewenste actie uitvoerde. Toch nog impressive dat we zo ver kwamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
geen battle chicken om rag te finishen ? :)

da's echt kl*te gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Hehe...lullig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Okyah schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:45:
[...]
En de macro voor instance-resetten werkt al een tijdje niet meer :(
Mijn macro werkt nog perfect. Zeker als degene die je helpt instance resetten autogroup heeft geinstalleerd, reset binnen 1 seconde. Gewoon op macro klikken als je richting uitgang instance loopt.

/script leaveParty()
/i <charname>

En inderdaad, ik baal er flink van dat die resets gecapt worden, 5 keer deed ik meestal in 2 minuten ofzo :|.

[ Voor 8% gewijzigd door Compubiter op 22-08-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Compubiter schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:23:
[...]En inderdaad, ik baal er flink van dat die resets gecapt worden, 5 keer deed ik meestal in 2 minuten ofzo :|.
Knap, aangezien je dan in die tijd ook 10x een laadscherm voor je ogen krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:56
Hoi Allemaal,

Ik heb afgelopen weekend WOW gespeeld bij een vriend van me en was meteen verkocht. Ik ben zelf een echte (1337) 3D-Shooter maar wil toch overgaan op iets anders.

En €11,- om de 6 maanden is niks…toch?

Nu is mijn vraag….hoe is het als ‘rookie’ nu te beginnen aangezien er al vele duizenden mensen WOW spelen. Maak ik kans, of hoe zit dat?

Ik neem aan dat alles in het engels is?

Bedankt voor jullie tijd en antwoorden.

Greetz……..

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 16:11
Pedr0 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:31:
Hoi Allemaal,

Ik heb afgelopen weekend WOW gespeeld bij een vriend van me en was meteen verkocht. Ik ben zelf een echte (1337) 3D-Shooter maar wil toch overgaan op iets anders.

Nu is mijn vraag….hoe is het als ‘rookie’ nu te beginnen aangezien er al vele duizenden mensen WOW spelen. Maak ik kans, of hoe zit dat?

Ik neem aan dat alles in het engels is?

Bedankt voor jullie tijd en antwoorden.

Greetz……..
Volgens mij varieëerd het bedrag van €11,- t/m €13,- PER MAAND. (scheelt eraan hoeveel maanden tegelijk je betaald)

Ten 2de, gewoon beginnen. Je wordt in het begin van het spel genoeg geholpen en als die maat van je al een tijdje speelt kan je beginners vragen bij hem kwijt :)

Tipje: ga op een PVP server spelen. Ik ben begonnen op een PVE server en heb spijt als haren op mijn hoofd omdat ik me daar nu de pleuris verveel als lvl60 zijnde. PVE servers zijn slecht bevolkt en het vinden van groepen voor instance runs is erg vervelend en langdurig. Battlegrounds (Alterac in ieder geval) zijn bijna nooit toegankelijk door tekort spelers.

[ Voor 26% gewijzigd door Bulligan op 22-08-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Hoi Allemaal,

Zullen we er maar € 65,- om de 6 maanden van maken :P
Verder maak natuurlijk kans, je begint eerst in een start gebied waar je woon rustig kan questen. Daar heb je echt geen last van die duizenden andere lui :P En ja naast engels, heb je ook franse en duitse servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Compubiter schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:23:
Mijn macro werkt nog perfect. Zeker als degene die je helpt instance resetten autogroup heeft geinstalleerd, reset binnen 1 seconde. Gewoon op macro klikken als je richting uitgang instance loopt.
/script leaveParty()
/i <charname>
En inderdaad, ik baal er flink van dat die resets gecapt worden, 5 keer deed ik meestal in 2 minuten ofzo :|.
Oh?!? :D
Ik deed altijd instance uit, macro toepassen op iemand (die al gegrouped is), weer er inrennen. Aangezien ik geen downtime heb ging het zo wel aardig. Natuurlijk duurde het voor mij wel een stuk langer om de mobs te killen :P

Maar ik zal het nog eens proberen dan...

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetz……..
Kans op wat?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.