Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.984 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDELIJK

Een Blessing of Salvation nerf for al die easymode alliance in BWL ;P

http://forums.worldofwarc...6961&p=1&tmp=1#post116961
We are aware that Blessing of Salvation is causing a sense of imbalance between the two factions. The recent addition of Taunt to the drakes in Blackwing Lair was *NOT* a solution for this problem. The Drakes needed Taunt (with the exception of Flamegor) because they have inherent anti-tank abilities to begin with.

But in the long run, we are analyzing Blessing of Salvation's overall impact on the Raid Game. At this point, the raid and dungeon designers are consulting directly with the Class Spells & Abilities team to determine what the next step will be. We will evaluate if BoS is too powerful or too weak. We will evaluate if the Horde has adequate aggro management solutions to match that of the Alliance. But it will take some time before any change is made. I will keep you informed of any developments that arise.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:52:
Wheeeeee ;(

In de nieuwe patch levert in-combat weapons switchen je een 1 seconde cooldown op alle abilities op. Waar is dat goed voor :(

[...]
Omdat alleen Lucky Luke dat kan :P Probeer jij maar s in een fractie van een seconde je zwaard op je rug te hangen en je hamer te pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
even een vraagje over Legendary items, (hoger dan epic toch?)
nou speel ik like crazy, play time atm 41 dagen. maar nog nooit een legendary gezien
komen die dingen soms alleen voor op PVP servers?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:17
On_E schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:11:
lol

Heb sinds gisteravond voor de 100e keer ''ruzie'' met een online maatje, die gast doet al sinds lvl 15 niets anders als zeuren, schelden, klagen etc. waarna ie vaak zijn verontschuldigingen aanbood en weer een paar dagen normaal deed, maar gisteravond was echt de druppel.

Ik wou echt dat ik met mijn warlock naar een andere server kon, bv. 1tje waar veel van jullie spelen ofzo, zodat ik misschien ook eens met wat normale mensen kan spelen :P

Dit weekend iig maar even niet spelen, heb het er wederom weer even mee gehad.
Waarom ignore je hem niet gewoon? Dat is wel zo makkelijk :)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Patchnote van 1.7:
We have determined that the defense statistic was being applied to items too liberally, causing those items to be stronger than they should have been relative to other items of the same level with different effects. As a result, we have reduced the amount of defense points on all items with bonuses to defense by approximately 33% in order to bring those items in line with other similar items.
Plaatje van nieuwe stats, die legs hadden bv 22 defence, de chestplate van 15 naar 10.
Afbeeldingslocatie: http://img383.imageshack.us/img383/7339/fublizz4nt.jpg

Dit is echt te gek voor woorden. De helft van mijn gear wordt gewoon generfed.

Wat denk je trouwens van raids? Warrior krijgt doordat hij 33% minder defence heeft meer crits, dus meer chance om gekilled te worden, dus een grotere kans dat een raid gewhiped wordt.

Klasse hoor Blizzard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:56:
[...]

Omdat alleen Lucky Luke dat kan :P Probeer jij maar s in een fractie van een seconde je zwaard op je rug te hangen en je hamer te pakken :+
Probeer jij in het echt eens te stealthen of in een tijger te veranderen? Of bijvoorbeeld van hier naar 20 meter verder te blinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

joostve schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:58:
nou speel ik like crazy, play time atm 41 dagen. maar nog nooit een legendary gezien
Bij mijn weten zul je die ook voorlopig nog niet zien droppen. Volgens mij kunnen de legendaries die aanwezig zijn in de game alleen nog maar gecraft worden (en wees niet bang, dat is veel lastiger dan het vinden van een epic :D).

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
robbertinho schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:01:
[...]

Bij mijn weten zul je die ook voorlopig nog niet zien droppen. Volgens mij kunnen de legendaries die aanwezig zijn in de game alleen nog maar gecraft worden (en wees niet bang, dat is veel lastiger dan het vinden van een epic :D).
Ik heb er deze week anders 3 zien droppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Zondag dropte voor ons de eerste van Geddon :)

Is er nou bekend wat je met dat ding kan craften? Speculaties dat het dat onehanded sword met die irritante proc is zijn door GMs de kop ingedrukt, en volgens mij duiden alle aanwijzingen die je krijgt op de sleutel tot het zuidelijke deel van Silithus...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Kaap schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:00:
[...]
Probeer jij in het echt eens te stealthen of in een tijger te veranderen? Of bijvoorbeeld van hier naar 20 meter verder te blinken.
My point exactly!

Dat de cooldown van je gun nu losstaat van je andere skills vind ik goed, ik pull nog wel eens met mijn gun bij SM grinds. Maar niet meer switchen is gewoon kut-met-peren.

En zo erg is het niet bij mij hoor, ik heb een trash blade en een vorpal dagger offhand. Die wissel ik om als ik stealth. Dan heb ik dus dagger main, trash off.

Compleet eerlijk lijkt mij :(

Mijn SS crits zullen flink generfed worden met een dagger mainhand, dus dat word dan maar weer een backstab build.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:59:
Patchnote van 1.7:

[...]

Plaatje van nieuwe stats, die legs hadden bv 22 defence, de chestplate van 15 naar 10.
[afbeelding]

Dit is echt te gek voor woorden. De helft van mijn gear wordt gewoon generfed.

Wat denk je trouwens van raids? Warrior krijgt doordat hij 33% minder defence heeft meer crits, dus meer chance om gekilled te worden, dus een grotere kans dat een raid gewhiped wordt.

Klasse hoor Blizzard...
Ja, en dan in de omschrijving van de klasse doodleuk neerzetten dat je een van de "sterkste" classes bent omdat je het strekste armor aan kan.

Nog even, en ipv een tekort aan healers krijg je een tekort aan warrior's omdat niemand die class meer wil rollen. Veel succes in MC en BWL.

DPS = niet echt ons ding, kan wel maar nooit zoals een mage/rogue/warlock. Ranged = helemaal niets voor een warrior.
Tank = het enige waar een warrior in kan uitblinken.

En wat doet Blizzard? De mage +dmg items geven, en de tank nerfen. Handig!!

*NERF BLIZZARD* >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:10:
[...]
Mijn SS crits zullen flink generfed worden met een dagger mainhand, dus dat word dan maar weer een backstab build.. ;(
Zeur zeur, met een Barman Shanker en 600 AP doe je rond de 1400-1500 crits met Ambush
Die paar points minder per SS zul je echt niet hard gaan merken met PvP aangezien je toch Ambush/Backstab doet op clothies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik kan er ook echt niet bij dat ze dit gaan doen...

Warriors farmen weken voor items met degelijke stats en +defence en nu wordt dat allemaal generfed.

Echt te achterlijke actie van :r blizzard :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
blah blah zeur zeur en over 2 weken klaagt niemand er meer over. Het wordt iets moeilijker, so what? Wordt het toch alleen maar leuker op imo. 2 maanden geleden was Rag killen heel wat, nu gaat ie elke dag paar keer plat.
Daarnaast als je het niet leuk vindt, re-roll en niet klagen of anders stop je met wow???

[ Voor 18% gewijzigd door reddevil op 19-08-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Waarom verwacht iedereen dat als je druid kiest, dat je gelijk restoration specced neemt???
zonet ook weer... iemand wil me wildheart armor aansmeren, zeg ik dat ik niet healer/spelcaster ben... wordt gewoon vreemd gezien... zegt hij ook dat als ik wil dat ik op lvl60 in een groep kom, dat ik maar rest specced moet nemen

What the hell?!? voor wie speel ik het spel, voor mezelf of voor anderen? Laat mij lekker feralbuild druid zijn.

Zo... even gebraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:22:
[...]

Zeur zeur, met een Barman Shanker en 600 AP doe je rond de 1400-1500 crits met Ambush
Die paar points minder per SS zul je echt niet hard gaan merken met PvP aangezien je toch Ambush/Backstab doet op clothies...
Ik heb niet voor niets een weaponswitch mod :{

Ik gebruik non-stealth mijn Trash Blade main hand omdat ik dan hogere crits haal op mijn SS. De dagger is dan voor poison apply en voor de ambush opener. Probleem is, als ik voor daggers ga, is mijn grootste dmg dealer buiten stealth, de backstab, en die vertrouwt weer op het gebruik van gouge, die bijna niet te gebruiken is met de proc op de makkelijkst te verkrijgen dagger, de shanker.

Dus ik word gewoon keihard generfed nu :( Als ik wil weaponswitch kost me dat +1 sec en dan kan je niet gebruiken bij het ganken/pvp'en. Dus moet je vooraf al kiezen of je voor sword main of dagger main gaat. Ik moet dus een dagger zien te krijgen met een hoge max dmg en zonder dotproc.

Dat zal niet makkelijk worden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
omdat nu alleen nog de resto-spec nuttig is, rest nog niet echt... komt in 1.7 beetje en 1.8 als goed is meer variatie in de dr00d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:33
joostve schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:58:
Nope die zul je niet zomaar vinden. En voor zover ik weet vind je alleen maar items die onderdeel uitmaken van het uiteindelijke legendary item.

Een voorbeeld zijn de Bindings of the Windseeker, legendary items waarmee je dus iets leuks kunt doen. Onze guild heeft er 2 in het bezit, maar verder nog niks.

Om iemand van Allakhazam te quoten:
I had Bindings of the Windseeker drop last night from Baron Geddon on Doomhammer. I rode out to Silithus and sure enough, Highlord Demetrian is back in after patch 1.6 and he did, in fact, give me this quest. It shows up in a new category in the quest log ("Legendary") and is a level 63 raid quest. The description matches what is shown above. No specific reward is listed, simply "do this and gain the blessing of Thunderaan." Cryptic enough?

I figure in another 6-8 months of playing I might be able to gather up all the arcanite, figure out how to create elementium, get the other half of the Bindings to drop off Garr, AND manage to kill Ragnaros and have the Essence of the Firelord drop. (Yeah, right.)

By the way, if anybody has information on how to smelt Elementium Bars, please post it here...
Hier een aantal legendaries volgens Allakhazam, waarvan je overigens niet allemaal kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
reddevil schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:27:
blah blah zeur zeur en over 2 weken klaagt niemand er meer over. Het wordt iets moeilijker, so what? Wordt het toch alleen maar leuker op imo. 2 maanden geleden was Rag killen heel wat, nu gaat ie elke dag paar keer plat.
Daarnaast als je het niet leuk vindt, re-roll en niet klagen of anders stop je met wow???
Hmm
als ik met WoW stop, krijg ik dan die 31 dagen die ik ondertussen in m'n warrior heb gestoken terug?
Dacht 't niet.
Ik zit elke avond tot vervelens toe in MC.. elke avond wel een aantal uur, dat alles om sterker te worden en een kans te hebben in de volgende instance.
Al de gear waar ik elke avond zo keihard heb voor lopen instancen wordt de tering in generfed..
Vind je 't gek dat warriors zeiken?
Wat blizzard bij ons doet is 't zelfde als 33% van de int ofzo, of van alle +damage van alle mage gear halen, zou jij niet zeiken als ze dat doen?

Doe toch es normaal met die laatste opmerking, je weet duidelijk niet waar je 't over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

reddevil schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:28:
omdat nu alleen nog de resto-spec nuttig is, rest nog niet echt... komt in 1.7 beetje en 1.8 als goed is meer variatie in de dr00d
Dan blijf ik mooi bij feralbuild en kijk 1.7/1.8 aan ;) (sowieso bevalt feralbuild me prima)
Wat ik jammer vind is dat er weinig goede armorsets bij zijn voor feralbuild druids... heb nu warbear harness en warbear woolies wat, volgens mij, de beste keus is voor feralbuild (misschien dat devilsaur armor ook wel een goede keus is ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:28:
[...]

Ik gebruik non-stealth mijn Trash Blade main hand omdat ik dan hogere crits haal op mijn SS. De dagger is dan voor poison apply en voor de ambush opener. Probleem is, als ik voor daggers ga, is mijn grootste dmg dealer buiten stealth, de backstab, en die vertrouwt weer op het gebruik van gouge, die bijna niet te gebruiken is met de proc op de makkelijkst te verkrijgen dagger, de shanker.

Dus ik word gewoon keihard generfed nu :( Als ik wil weaponswitch kost me dat +1 sec en dan kan je niet gebruiken bij het ganken/pvp'en. Dus moet je vooraf al kiezen of je voor sword main of dagger main gaat. Ik moet dus een dagger zien te krijgen met een hoge max dmg en zonder dotproc.

Je word niet generfed man! En die proc op de shanker gaat echt amper af hoor, ik kom hem hooguit 1x per 3/4 gevechten tegen dus dat valt wel mee. En 1 seconde is gewoon die global cooldown van je skills, dus zo erg is dat nou ook weer niet. De andere chars krijgen 1.5 seconde.. mag je ook hebben hoor ;) Ennuh, in jouw taal DAGGER FTW! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
goed geflame is het halve werk lijkt 't hier...

Laatste wat ik hierover zeg:
ik weet best waar ik het over heb, mages zijn al behoorlijk generfed een aantal patches terug. Blizzard probeert al jaren (vanaf d2 al) de classes te balanceren en daar zitten o.a. nerfs bij. Al jaren klaagt iedereen. Op het moment dat het iets moeilijker voor iemand wordt, klaagt die persoon meteen en da's best jammer. Een uitdaging mag blijkbaar niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 02:54
HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:28:
[...]

Het zou eens tijd worden dat rogues generfed worden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Starchild schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:34:
[...]

Dan blijf ik mooi bij feralbuild en kijk 1.7/1.8 aan ;) (sowieso bevalt feralbuild me prima)
Wat ik jammer vind is dat er weinig goede armorsets bij zijn voor feralbuild druids... heb nu warbear harness en warbear woolies wat, volgens mij, de beste keus is voor feralbuild (misschien dat devilsaur armor ook wel een goede keus is ;))
Welke server zit je? Ik ga ze dit weekend fabriceren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
reddevil schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:27:
Je snapt het niet. Er wordt hier geen bepaalde talens of abilities generfed maar hier wordt de complete armor+weapon sets van een hele class generfed hoor. Dat is weken farmen geweest. Dat is gewoon not done en gewoon unfair.

Daar komt bij, waarom? Wie klaagde over warriors en hun defence? Waren we zo overpowered? Heeft Luci of Ragna een nerf topic geopent op official forums over dat warriors veel tijd en moeite hebben gestoken in hun gear en ze nu amper nog kunnen critten? Ik zie meer klaagzang over mages en rogues en shamans en paladins dan over warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

shadowcraft :P

mja zie het wel, denk dat de patch net komt als ik op vakantie ben
eerst maar ff snel em mage verder levellen en dkp zien binnen te halen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Sjoan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:36:
[...]
Het zou eens tijd worden dat rogues generfed worden })
Spoor je wel helemaal? Rogues zijn perfect gebouwd er zitten alleen onvolkomenheden in
Onze stealth is wel een beetje generfed omdat echt iedereen door onze stealth heen kijkt lijkt het wel. Paar bugfixes en wij zijn klaar hoor.. dat je er niet van kan winnen wil niet zeggen dat we imba zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
The Realone schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:28:
[...]

Nope die zul je niet zomaar vinden. En voor zover ik weet vind je alleen maar items die onderdeel uitmaken van het uiteindelijke legendary item.

Een voorbeeld zijn de Bindings of the Windseeker, legendary items waarmee je dus iets leuks kunt doen. Onze guild heeft er 2 in het bezit, maar verder nog niks.

Om iemand van Allakhazam te quoten:

[...]

Hier een aantal legendaries volgens Allakhazam, waarvan je overigens niet allemaal kloppen.
De volgende van dat lijstje zijn ingame:
Sulfuras, Hand of Ragnaros
Elementium Bar
Bindings of the Windseeker (linker en rechterkant)
Eye of Sulfuras
Essence of the Firelord

Talisman of Binding Shard is ooit eens gedropt in MC, een hele tijd geleden voor de guild Nurfed, 't item is hierna (volgens blizzard) uit het spel gehaald.

Vessel of Rebirth weet ik niet veel over, heeft geloof ik iets te maken met de Thunderaan quest (net als essence of the firelord, en de bindings of the windseeker helften)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:36:
[...]

Je word niet generfed man! En die proc op de shanker gaat echt amper af hoor, ik kom hem hooguit 1x per 3/4 gevechten tegen dus dat valt wel mee. En 1 seconde is gewoon die global cooldown van je skills, dus zo erg is dat nou ook weer niet. De andere chars krijgen 1.5 seconde.. mag je ook hebben hoor ;) Ennuh, in jouw taal DAGGER FTW! :Y)
Tuurlijk wel! 1sec cooldown erbij is minder goed dan nu. Punt.

En 3/4 gevechten is me nog steeds te veel, ik wil hem helemaal niet hebben, die proc. Maja, weinig keus. Ik zal maar es een fellow rogue gaan zoeken zodra ik mijn devil gauntles heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:37:
[...]

Welke server zit je? Ik ga ze dit weekend fabriceren :P
Emerald Dream, een PvE server ;)

oeh:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64319/thumb.jpg

zo ziet het er uit ;) (sexy, no?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:40:
[...]

Tuurlijk wel! 1sec cooldown erbij is minder goed dan nu. Punt.

En 3/4 gevechten is me nog steeds te veel, ik wil hem helemaal niet hebben, die proc. Maja, weinig keus. Ik zal maar es een fellow rogue gaan zoeken zodra ik mijn devil gauntles heb.
Zucht, kun je ook iets zonder overal commentaar op te geven? Echt niks is goed genoeg in jouw ogen he? 1 sec cooldown op je weaponswitch is helemaal niks man! En zowiezo die seconde dat je uit stealth komt is volgens mij alles al op cooldown (weet niet zeker)

Die proc zit erop en wen er maar alvast aan, weinig goede farmable daggers die beter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
reddevil schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:36:
goed geflame is het halve werk lijkt 't hier...

Laatste wat ik hierover zeg:
ik weet best waar ik het over heb, mages zijn al behoorlijk generfed een aantal patches terug. Blizzard probeert al jaren (vanaf d2 al) de classes te balanceren en daar zitten o.a. nerfs bij. Al jaren klaagt iedereen. Op het moment dat het iets moeilijker voor iemand wordt, klaagt die persoon meteen en da's best jammer. Een uitdaging mag blijkbaar niet meer.
Met die laatste opmerking lokte je natuurlijk zo'n reactie uit, denk je niet?

Overigens heeft deze nerf weinig met classbalancing te maken, defense wordt al totaal genegeerd in PvP.

Uitdagingen heb ik overigens ook niets tegen, graag zelfs.
Gear waar mensen hard voor moeten instancen naar de klote helpen heb ik dan wel weer iets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
ter info voor defense:

http://forums.worldofwarc...x?FN=wow-bugs&T=58949&P=1

als je kijkt naar die thread dan zie je "exact" wat defense doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:43:
[...]

Zucht, kun je ook iets zonder overal commentaar op te geven? Echt niks is goed genoeg in jouw ogen he? 1 sec cooldown op je weaponswitch is helemaal niks man! En zowiezo die seconde dat je uit stealth komt is volgens mij alles al op cooldown (weet niet zeker)

Die proc zit erop en wen er maar alvast aan, weinig goede farmable daggers die beter zijn
Pff, alsof ik hier alles loop te becommentarieren. Ik vind die 1sec nergens op slaan, net zo onzinnig als de 33% defense nerf van de warriors. Er was niemand die er moeite mee had ook.

Het maakt het gewoon nog net iets lastiger voor rogues om aan een perfecte weaponbuild te komen, alsof dat al niet moeilijk genoeg was.

Eerst die questen maar es checken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu sinds een tijdje lvl 60, en dat bevalt best, maar ik ben nu bezig met de quests voor mijn dreadsteed, mag ik lekker ff een paar 100G gaan grinden :p

Naja, ik doe het wel via instanceruns enzo, heb ik tenminste nog kans op een paar setitems :)
Heb nu dreadmist belt, bracers en wraps, en dus mijn eerste setbonus.

Ik vind het wel jammer dat de guild waar ik in zit te klein is om guild-only Molten Core te doen, maar ik ben nu nog bezig met mijn onyxia prequests, en eens ik die af heb heb ik kans om een veel grotere guild te joinen die elke week Molten doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:48:
[...]
Het maakt het gewoon nog net iets lastiger voor rogues om aan een perfecte weaponbuild te komen, alsof dat al niet moeilijk genoeg was.

Eerst die questen maar es checken :{
komaan, nu overdrijf je echt wel zwaar hoor. Ikzelf gebruik ook weaponswitch om van mijn dual dal'rend over te schakelen op de shanker, en ik zie echt niet in hoe ocharme 1 seconde (even lang als de feint ability?) u zo hard gaat nerfen dat je moet beginnen janken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
reddevil schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:48:
ter info voor defense:

http://forums.worldofwarc...x?FN=wow-bugs&T=58949&P=1

als je kijkt naar die thread dan zie je "exact" wat defense doet...
Ik weet wat defense doet, wat probeer je met je post te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

dus al mijn +defense gear wordt generfed :? *huil*

en je hebt 420 def nodig om MT te zijn in MC
ffs !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 02:54
RaseriaN schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:39:
[...]

Spoor je wel helemaal? Rogues zijn perfect gebouwd er zitten alleen onvolkomenheden in
Onze stealth is wel een beetje generfed omdat echt iedereen door onze stealth heen kijkt lijkt het wel. Paar bugfixes en wij zijn klaar hoor.. dat je er niet van kan winnen wil niet zeggen dat we imba zijn :/
Dacht dat de ironie wel duidelijk van mijn bericht afdroop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Boeb0e schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:53:
[...]

komaan, nu overdrijf je echt wel zwaar hoor. Ikzelf gebruik ook weaponswitch om van mijn dual dal'rend over te schakelen op de shanker, en ik zie echt niet in hoe ocharme 1 seconde (even lang als de feint ability?) u zo hard gaat nerfen dat je moet beginnen janken.
Omdat je de gemiddelde caster binnen 3 a 4 seconden moet kunnen killen. Lukt je dat niet, dan kunnen ze makkelijker reageren en terugvechten. Dit is een seconde extra. Genoeg voor wat meer responstijd van hun kant.

Maar temeer omdat het totaal onnodig was. Niemand vroeg erom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

is het al in je opgekomen dat casters ook een kans in pvp moeten hebben wanneer de rogue initiatief neemt?

boe-hoe, je hebt geen gegarandeerde kills meer

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:19
HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:02:
[...]

Omdat je de gemiddelde caster binnen 3 a 4 seconden moet kunnen killen. Lukt je dat niet, dan kunnen ze makkelijker reageren en terugvechten. Dit is een seconde extra. Genoeg voor wat meer responstijd van hun kant.

hahahaha, NERF THE ROGUES:), vuile backstabbers. :) :)

Kan ik ook eindelijk wat rogues killen met mijn mage.

[ Voor 6% gewijzigd door Bulligan op 19-08-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Hooli-gan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:07:
[...]

hahahaha, NERF THE ROGUES:), vuile backstabbers. :) :)

Kan ik ook eindelijk wat rogues killen met mijn mage.
Die zijn de ergste :P

Ik moet mijn ambush + crit evis eraf hebben voor jij de kans krijgt om op blink te douwen :9

En met +1sec word dat onmogelijk ;(

Owjah, ik backstab nooit, heb een sword mainhand :')

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-08-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeb0e schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:06:
is het al in je opgekomen dat casters ook een kans in pvp moeten hebben wanneer de rogue initiatief neemt?

boe-hoe, je hebt geen gegarandeerde kills meer
Inderdaad. Ik (even egoistisch gedacht) kan hier niet meer dan blij mee zijn. Als ik mijn succie niet uit heb, en een rogue heeft de opening, dan ben ik al dood voordat ik ook maar iets terug heb kunnen doen of 'm heb kunnen fearen of iets dergelijks.

Nu fear nog een instant cast maken voor locks en dan hebben we pas echt een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:11:
[...]

Inderdaad. Ik (even egoistisch gedacht) kan hier niet meer dan blij mee zijn. Als ik mijn succie niet uit heb, en een rogue heeft de opening, dan ben ik al dood voordat ik ook maar iets terug heb kunnen doen of 'm heb kunnen fearen of iets dergelijks.

Nu fear nog een instant cast maken voor locks en dan hebben we pas echt een kans.
Effe voor de duidelijkheid, ik speel ook een warlock hoor, soullink en level 42 met dikke gear. En ik heb lang niet zo veel moeite met rogues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:12:
[...]

Effe voor de duidelijkheid, ik speel ook een warlock hoor, soullink en level 42 met dikke gear. En ik heb lang niet zo veel moeite met rogues.
Het gemak dat een rogue had met een warlock of misschien zelfs welke caster dan ook staat in geen verhouding tot de problemen die een caster heeft met een rogue, punt.

Ik wil best geloven dat 't met soullink build stukken beter gaat (ik ben zelf SM/Ruin), maar persoonlijk zie ik op tegen de afhankelijkheid van je pet bij een soullink build. Voor mij dus op dit moment geen optie, al zal ik het waarschijnlijk wel een keer gaan proberen.

Verder maakt 't volgens mij ook niet zo verschrikkelijk veel verschil welke build je als rogue hebt, een caster is gewoon bijna een gegarandeerde kill. En ergens klopt dat niet. Maar dit is speculatie van mijn kant, ik heb nooit een rogue gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
kEv4h schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:54:
[...]

Ik weet wat defense doet, wat probeer je met je post te zeggen?
Niks, daarom staat er ook 'ter info' boven... da's info voor de mensen die het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
nvm, ondertussen opgelost

[ Voor 103% gewijzigd door memento__mori op 19-08-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

Het gemak dat een rogue had met een warlock of misschien zelfs welke caster dan ook staat in geen verhouding tot de problemen die een caster heeft met een rogue, punt.

Ik wil best geloven dat 't met soullink build stukken beter gaat (ik ben zelf SM/Ruin), maar persoonlijk zie ik op tegen de afhankelijkheid van je pet bij een soullink build. Voor mij dus op dit moment geen optie, al zal ik het waarschijnlijk wel een keer gaan proberen.

Verder maakt 't volgens mij ook niet zo verschrikkelijk veel verschil welke build je als rogue hebt, een caster is gewoon bijna een gegarandeerde kill. En ergens klopt dat niet. Maar dit is speculatie van mijn kant, ik heb nooit een rogue gespeeld.
Ik ben net overgestapt van SM/Ruin naar 7/31/13 (Imp Corruption, Imp Life Tap, Soul Link, Shadowburn) en het is echt verrassend goed !

Doe uiteraard een stuk minder dmg, maar ik leef 10 keer zo lang, dus DoTs hebben eindelijk zin !

Gisteren ff uitgerekend dat als ik al mijn cooldowns nog heb, ik met SL en 2 Voidwalker sacs meer dan 11k health heb ! :P

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 19-08-2005 13:45 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
reddevil schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:37:
[...]

Niks, daarom staat er ook 'ter info' boven... da's info voor de mensen die het niet weten.
Oh ok, sorry, dacht dat 't een reactie op mij was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ff voor de duidelijkheid: haal lvl 60, camp 2 maanden lang MC 3 dagen per week voor je complete warlock set, ga dan een week lang je in bg door bijna iedere rogue instakillen en kom daarna hier terug om commentaar te geven.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zag net op US forum dat er al een 24 pagina lange petition is tegen die -33 defence nerf is. Ik heb op Euro offi forum er zelf maar 1 gestart. Hoop dat veel mensen hem tekenen.

:r Blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:56:
EINDELIJK

Een Blessing of Salvation nerf for al die easymode alliance in BWL ;P

http://forums.worldofwarc...6961&p=1&tmp=1#post116961

[...]
Zegt een horde met shammies.. 8)7 BoS is 1 van de weinige dingen die een pally goed kan doen in een raid en een toevoeging is..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:01:
[...]

ff voor de duidelijkheid: haal lvl 60, camp 2 maanden lang MC 3 dagen per week voor je complete warlock set, ga dan een week lang je in bg door bijna iedere rogue instakillen en kom daarna hier terug om commentaar te geven.

;)
Kijk nu even goed op wie je reageerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

[...]

Neuh, dat valt best mee hoor. Tuurlijk, ik heb wel eens one-shot-kills gehad, waarbij je dan toevallig eens voor 1200 of 1300 punten crit en de caster toevallig wat zwak in zijn hp of armor zat.

Maar het gebeurt minstens zo vaak dat de mage op tijd blinkt, of de warlock je kan seducen/fearen.

Ik val echter ook gewoon warriors en shamans aan, hunters enz. De enige class die ik uit voorzorg niet aanval als ik de keus heb zijn priests :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In principe ligt dit aan wie eerst aanvalt. In warsong glutch speel ik Warlock (inmiddels 49) met SM en onderweg naar Ruin. Als een Rogue mij aanvalt ben ik in principe binnen een paar seconden al mijn health kwijt en stunned. Maar als ik een spell kan plaatsen (fear) dan maak ik weer een redelijke goede kans, want dan curse ik hem vol (rennend) en fear ik hem weer, shiphon life, drainlife en eventueel heathstone. Maar het is helemaal afhankelijk van of ik los kan komen jah of nee. Zeker als hij niet alleen is ben ik gewoon dood, als hij me als eerste aanvalt. Daarin tegen, als ik 2 man aanval en hun kan verrassen is de kans redelijk groot dat ik er tenminste 1 dood en het overleef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:21:
Zag net op US forum dat er al een 24 pagina lange petition is tegen die -33 defence nerf is. Ik heb op Euro offi forum er zelf maar 1 gestart. Hoop dat veel mensen hem tekenen.

Het is mijn niet helemaal duidelijk waar het over gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:38

Wimo.

Shake and Bake!

HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:28:
[...]

Neuh, dat valt best mee hoor. Tuurlijk, ik heb wel eens one-shot-kills gehad, waarbij je dan toevallig eens voor 1200 of 1300 punten crit en de caster toevallig wat zwak in zijn hp of armor zat.

Maar het gebeurt minstens zo vaak dat de mage op tijd blinkt, of de warlock je kan seducen/fearen.

Ik val echter ook gewoon warriors en shamans aan, hunters enz. De enige class die ik uit voorzorg niet aanval als ik de keus heb zijn priests :')
Zo heeft iedere class zijn voor en tegens ... ik als shammy val alles at kan casten aan + rogues, pally
s enz. De enige class waar ik moeite mee heb is de warrior .. en de priest uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:40:
[...]

In principe ligt dit aan wie eerst aanvalt. In warsong glutch speel ik Warlock (inmiddels 49) met SM en onderweg naar Ruin. Als een Rogue mij aanvalt ben ik in principe binnen een paar seconden al mijn health kwijt en stunned. Maar als ik een spell kan plaatsen (fear) dan maak ik weer een redelijke goede kans, want dan curse ik hem vol (rennend) en fear ik hem weer, shiphon life, drainlife en eventueel heathstone. Maar het is helemaal afhankelijk van of ik los kan komen jah of nee. Zeker als hij niet alleen is ben ik gewoon dood, als hij me als eerste aanvalt. Daarin tegen, als ik 2 man aanval en hun kan verrassen is de kans redelijk groot dat ik er tenminste 1 dood en het overleef :)
In mijn voor- vorige post ;) had ik het inderdaad over openers door de rogue. Dan is het vrij snel afgelopen. Bij geen opening door de rogue of zodra ik een fear kan zetten die niet (snel) geresist of dispelled wordt, veel meer kans voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:42:
[...]

Het is mijn niet helemaal duidelijk waar het over gaat?
Blizzard gaat opeens alle items waar +defence opzit, met 33% omlaag brengen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online

Zet er dan een linkje bij he...
Dat deze verandering er maar niet doorheen gaat!
Alhoewel iedereen weet dat alles wat er op de testserver komt 99 van de 100 keer gewoon doorheen gaat naar Retail ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Wimo. schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:45:
[...]

Zo heeft iedere class zijn voor en tegens ... ik als shammy val alles at kan casten aan + rogues, pally
s enz. De enige class waar ik moeite mee heb is de warrior .. en de priest uiteraard :)
Ja, shammy's zijn nog de lastigste. De beste tip die ik in de praktijk heb kunnen gebruiken was om gewoon buiten bereik van zijn totems te blijven. En dat is met een warlock niet moeilijk, maar met een rogue wel. Zaak is dan om crippling + mn poison te gebruiken, maar mn heb je niet zo vaak op als crippling. Er zijn 3 manieren om een spell te breken, gouge, ks en kick. Als je level 2 crippling of beter hebt, eventueel met MN, dan maak je een goede kans. Door het gif loopt hij niet sneller dan jou ook al gooit hij grounding totems neer. En dan heb je een sprint om alsnog dichtbij te komen.

De heals onderbreek je met kick/gouge/ks en zodra hij gaat melee'en ram je op evasion + gs. Das 86% miss rate voor hem, de komende 7 seconden, en daarbinnen kun jij al heel wat hits uitdelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kEv4h schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:52:
[...]

Zet er dan een linkje bij he...
Dat deze verandering er maar niet doorheen gaat!
Alhoewel iedereen weet dat alles wat er op de testserver komt 99 van de 100 keer gewoon doorheen gaat naar Retail ;/
Nazi mods van Blizzard Europe hebben het petition topic al gesloten. De US variant loopt vrolijk door.

Deze nerf gaat er gewoon komen. Dat betekent dat de Might en Wrath epic warrior sets ook generfed worden, en zo goed waren die al niet.

Na 1.7 zijn warriors beter af om arms/fury spec te gaan, crit/str gear te verzamelen en vollop te gaan PVPén want na 1.7 zullen de pvp rewards beter zijn dan tier 1 & 2.

Als dat gebeurt dan kunnen guilds hun MC raids ook wel vergeten op die sukkel na die dit wel pikt van Blizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Kaap schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:19:
[...]
Nazi mods van Blizzard Europe hebben het petition topic al gesloten. De US variant loopt vrolijk door.

Deze nerf gaat er gewoon komen. Dat betekent dat de Might en Wrath epic warrior sets ook generfed worden, en zo goed waren die al niet.

Na 1.7 zijn warriors beter af om arms/fury spec te gaan, crit/str gear te verzamelen en vollop te gaan PVPén want na 1.7 zullen de pvp rewards beter zijn dan tier 1 & 2.

Als dat gebeurt dan kunnen guilds hun MC raids ook wel vergeten op die sukkel na die dit wel pikt van Blizz.
Link? Kwil de slotpost wel ff lezen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Helpt geen ene reet en dat je eenzelfde thread start in de Euro forums omdat die overspannen amerikanen dat ook doen verbaasd me. Amerikanen starten 4-5 van dat soort threads na elke grote patch. Tot nu toe is er nog niks terug gedraaid.
We have determined that the defense statistic was being applied to items too liberally, causing those items to be stronger than they should have been relative to other items of the same level with different effects. As a result, we have reduced the amount of defense points on all items with bonuses to defense by approximately 33% in order to bring those items in line with other similar items.
Zij hebben dat gezien in de stats en bepaald dat het terug gedraaid moet worden. Nou stoppen met zeuren en zeiken, je doet er toch niks meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Kaap schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:19:
[...]
Don't assume things you cannot possibly know.

Oftewel: Ga er niet vanuit dat iedereen zo denkt als jij. Zelfs als die kl*te nerf er komt, zijn er nog zat Warriors die graag naar MC gaan met hun guild. Niet iedereen doet MC voor de loot (al is het wel een hele lekkere bijkomstigheid). Ik zit bijv. in een guild waar 75% MC doet voor de uitdaging en het feit dat je met 40 man naar een gemeenschappelijk doel toewerkt. Ik geef ook geen flikker om loot, het is dat je betere equip nodig hebt om verder te komen in MC en ik vind het mooi om te hebben, maar je kunt mij gerust 20x MC in sturen zonder dat ik kans maak om iets te winnen hoor. No problems.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Keldons wijze woordjes ;) O+

Anyway, voor degene die ook crashes krijgen bij de testrealm, gewoon je wowtest dir verwijderen, en die patch downloaden. Worked for me.
Nu ben ik druk spells aan het kopen met me mage, crash! :+
queue van 1100 al, maar gaat vrij rap...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:51:
[...]
Blizzard gaat opeens alle items waar +defence opzit, met 33% omlaag brengen. :/
Mwja... kan me er iets bij voorstellen. Maarja... ik heb cloth (dus al geen defence) Dus 33% van niets is ook niet veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Het was toch eerst zo dat er agility op de sets zat en daar +def voor in de plaats kwam, toen was er ook zon ophef over in ieder geval en je hoort er nu niks meer over =/

Dus eerst maar ff kijken hoe het uitpakt lijkt me :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag lvl 30 bereikt met mijn paladin (ik ben pas geleden weer terug gekeerd naar wow maar had geen zin meer om met mijn oude char,een lvl 34 rogue troll te spelen,heb dus nu een nieuwe gemaakt :) )

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y165/bert_7/WoWScrnShot_081905_153517.jpg
Is er trouwens een lvl 30 pali quest ?

Hier is trouwens wat verdere playtijd informatie en zo :) :

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y165/bert_7/WoWScrnShot_081905_154004.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Glorificationer schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:33:
Het was toch eerst zo dat er agility op de sets zat en daar +def voor in de plaats kwam, toen was er ook zon ophef over in ieder geval en je hoort er nu niks meer over =/

Dus eerst maar ff kijken hoe het uitpakt lijkt me :P
Yup ze hebben eerst van alle tier 1 & 2 sets alle agility eraf gehad en daar def voor in de plaats gedaan. Nu gaan ze dus die defence nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:30:
[...]

Mwja... kan me er iets bij voorstellen. Maarja... ik heb cloth (dus al geen defence) Dus 33% van niets is ook niet veel ;)
volgnes mij heb je op cloth ook geen +def stats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Precies, dus voordat er +def konden ze ook tanken lijkt me Oo

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:25:
[...]

Zegt een horde met shammies.. 8)7 BoS is 1 van de weinige dingen die een pally goed kan doen in een raid en een toevoeging is..
En hoeveel, pray tell, voegen shammies toe aan pve raids? Begin alsjeblieft niet met Windfury totem want dat zorgt alleen maar voor MEER aggro door de dps groep. Het enige waar Earthbind gebruikt kan worden is in de Razorgore encounter, in de rest van end-game is alles immune ervoor.

ik zie al die Alliance gastjes ook wel kakelen op de US boards over Pally nerf dit en dat, terwijl het enige dat aangepast wordt:

1) voor pve geldt (waar pallies net als shamans gewoon heal- en buffbots zijn);
2) voor een oneven situatie zorgde waarbij alliance raids meer dps _kunnen_ doen in vergelijking met horde, die hun dps niet teveel mogen laten gaan ivm aggro van tank pullen.

Meer dps = sneller gevecht over = minder moeite en niet te vergeten gewoonweg minder kans op een wipe door healer/dps-aggro (wat je in bwl heel erg tegenkwam met de untauntable bosses).

Ik weet niet hoever jullie Medivh gastjes in end-game PvE zijn, maar volgens mij niet ver genoeg om hier een oordeel over te vestigen. Behalve dan weer natuurlijk weer es hard te schreeuwen dat het toch oh zo zielig is als alliance skills nader moeten worden bekeken in het licht van gamebalance, immers Horde -> Shamans en daardoor verdient de Horde geen eerlijke kansen. Grow up of zo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
[...]

ik neem aan dat je een druid bent? (als je niet teveel in het groot denkt ;)) is de de shadowcraft set dan niet iets voor jou? is eigenlijk een rogue set maar een feraldruid heeft ook strength, agility en stm nodig. feral lijkt me best leuk, heb nu ook 18 talent points in bearform vooral gestopt voor het soloen. probleem is alleen dat mn uitrusting helemaal op healen gericht is en als ik dus naar feral zo switchen moet ik ook een nieuw compleet equip zien te krijgen :/
maar zal wel moeilijk zijn om aan de bak te komen in instances, healers zijn toch grotere tekorten aan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Dat gezeik om die +1 seconde, zoals vele mij al voor gingen: "Als het iets moeilijker wordt gaan mensen meteen zeiken...".

Ik als mage heb niet veel last van rogues, als ze mij niet killen met een ambush/backstab of hoe het dan ook allemaal heet (iig de attacks waarvan ze uit het niets ineens een volle 2000+ damage op je doen zonder dat je kunt reageren ;) ), dan zijn ze de lul want dan blink ik weg en krijgen ze een polymorph voor hun bek. Tijd zat voor mij om te bandagen en pas dan kan een eerlijk gevecht beginnen. :Y)

Tip voor mages die een hekel hebben aan een rogues stealth...pleur lvl1 arcane explosion op je balkje, kost geen mana en is een uitstekende stealth detector. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
keldon schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:23:
[...]

Helpt geen ene reet en dat je eenzelfde thread start in de Euro forums omdat die overspannen amerikanen dat ook doen verbaasd me. Amerikanen starten 4-5 van dat soort threads na elke grote patch. Tot nu toe is er nog niks terug gedraaid.

[...]

Zij hebben dat gezien in de stats en bepaald dat het terug gedraaid moet worden. Nou stoppen met zeuren en zeiken, je doet er toch niks meer aan.
Ik heb 7 items waar defence opzit. Zoveel defence dat ik het nodig achtte een gelijkwaardig item met STR/AGI etc te dumpen.

Items die je bij veel warriors terugvindt:
Enchanted Thorium Leggings: 10 arcanite bars, 20 enchanted thorium bars, 6 essence of water en meer
Enchanted Throium Helm: 6 Arcanite bars, 16 enchanted thorium bars, 6 essence of earth.

Jij dacht dat die items zomaar uit een crafter zijn broekzak getoverd zijn? Nee, daar heb ik uren voor gemined en dat wordt dan zomaar even verneukt door Blizzard. Om maar even te zwijgen over het geld uitgegeven aan de essences of de tip aan de crafter? Of de gemiddelde 100-150G voor stockade spaulders?

Ik denk dat elke warrior welk degelijk recht tot klagen heeft...

Ik wordt hier echt moedeloos van, al die uren tijd die ik erin gestoken heb :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:02:
[...]

Dus het is de bedoeling dat alle clothies in 3 sec neer moeten door rogues anders kunnen ze terugvechten? Oh wat een ramp, hij moet even zijn spells laden die je interrupt mocht hij niet in die tijd dood zijn. Nog beter, als ik geambushed wordt laat ik rogues wel hun gang gaan, stel je eens voor dat ik de kans krijg om terug te vechten, miss wordt ik generfd dan.
[...]

Ik weet dat je een warlock speelt, maar ok je hebt een warlock 42 met 'dikke' gear. Het feit dat je soullink hebt is de enige reden dat je het redt tegen rogues, niet je dikke gear, at dat ook mag zijn op lvl 42. Feit is dat je door soullink crap dmg doet en zelf bijna niet neer te krijgen bent.Het is alleen handig om te lvlen, en te lachen in pvp omdat de melee denkt dat hij een warrior voor zicht heeft. Maar lvl maar tot 60 met je warlock, waardoor je vast zal respeccen, en dan praat je wel anders over rogues vs casters

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:42:
Ik weet niet hoever jullie Medivh gastjes in end-game PvE zijn, maar volgens mij niet ver genoeg om hier een oordeel over te vestigen. Behalve dan weer natuurlijk weer es hard te schreeuwen dat het toch oh zo zielig is als alliance skills nader moeten worden bekeken in het licht van gamebalance.
Ik weet ook niet hoever zij zijn, maar de guild waar in speel doet nu een paar maanden MC & Ony en ik vind salvation wel zo prettig. Waarom het bij ons nerfen? Waarom niet shamans ook zoiets geven?

Ik zie het probleem niet helemaal eik. Sommige mensen hier zeggen "Wat is er mis met een beetje uitdaging meer?" (wordt hier gebruikt voor iets anders, ik weet het ;) Maar je begrijpt m'n idee ;)). Ik denk dat het overgrote deel Horde is. Nja, uitdaging heb je nu dus, want jullie hebben geen salvation. Ik weet geen Alliance-piepeltjes die graag willen dat salvation verdwijnt of generfed wordt. Dan zit het dus toch allemaal goed? Of gunnen jullie ons niets? :Y)

Maar ik zou zeggen > Geef shamans ook een soort salvation. Liever dat dan een nerf aan de Aliance-kant.

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 19-08-2005 15:52 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

stel u niet aan man! ge hebt nog steeds uber def gear in verhouding tot andere items. Gaat ge nu beweren dat je totaal waardeloos bent? Stop met spelen, jij beleeft duidelijk geen plezier aan dit spel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Boeb0e schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:50:
[...]

stel u niet aan man! ge hebt nog steeds uber def gear in verhouding tot andere items. Gaat ge nu beweren dat je totaal waardeloos bent? Stop met spelen, jij beleeft duidelijk geen plezier aan dit spel.
Je snapt de point niet. Ik heb heel veel tijd, moeite en ingame gold besteed aan items waarvoor nu betere items verkrijgbaar zijn alleen dan bv str of agi ipv defence. Of wat dacht je van DKPS die ik in raids verbruikt hebt aan items die nu een nerf krijgen. Nou prettig hoor...

Dat is mijn point.

Ik stel me dus niet aan, ik heb een mening net als jij dat hebt.
*knip* :/

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Kaap schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:54:
[...]Volgens mij lees je net zo krom als dat je post.
gaan we zo beginnen ja? Ik zou maar oppassen als ik jou was...
Volgens mij zou ik maar oppassen als ik jou was...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:47:
[...]

Ik weet dat je een warlock speelt, maar ok je hebt een warlock 42 met 'dikke' gear. Het feit dat je soullink hebt is de enige reden dat je het redt tegen rogues, niet je dikke gear, at dat ook mag zijn op lvl 42. Feit is dat je door soullink crap dmg doet en zelf bijna niet neer te krijgen bent.Het is alleen handig om te lvlen, en te lachen in pvp omdat de melee denkt dat hij een warrior voor zicht heeft. Maar lvl maar tot 60 met je warlock, waardoor je vast zal respeccen, en dan praat je wel anders over rogues vs casters
Erm, je doet helemaal geen crap dmg met Soul Link.

Mijn shadowbolts hitten nog steeds voor minimaal 740 hoor, alleen kan ik nu ongeveer 10 keer zo lang blijven schieten als toen ik geen Soul Link had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nee volgens mij zijn zulke uitspraken hier niet gewenst knul.
Zulke replies ook niet, en dat moet jij ondertussen toch wel weten

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:02:
[...]

Erm, je doet helemaal geen crap dmg met Soul Link.

Mijn shadowbolts hitten nog steeds voor minimaal 740 hoor, alleen kan ik nu ongeveer 10 keer zo lang blijven schieten als toen ik geen Soul Link had.
minimaal voor 740 is onzin, dan schiet je op lvl 1 mobs, een standaard sb rank 9 doet 510 dmg, met +dmg gear kan je dat makkelijk opschroeven, en cos wil ook wel helpen natuurlijk. Maar zonder ruin mis je de 100% crit damage, dus die 740 van jou is vaak 1200 tot 2800 (so far, heb nog niet veel +dmg gear) van mij. Ik heb je build gezien een aantal paginas terug, idd leuke build, zeker voor pvp. Maar warlocks kunnen zulke hoge dmg doen en dat is naast de hs en ss ook je taak in groups. Zolang je melee dmg kan ontwijken heb je soullink niet nodig, en dat kan op veel manieren in pve en pvp....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:42:
[...]

En hoeveel, pray tell, voegen shammies toe aan pve raids? Begin alsjeblieft niet met Windfury totem want dat zorgt alleen maar voor MEER aggro door de dps groep. Het enige waar Earthbind gebruikt kan worden is in de Razorgore encounter, in de rest van end-game is alles immune ervoor.

ik zie al die Alliance gastjes ook wel kakelen op de US boards over Pally nerf dit en dat, terwijl het enige dat aangepast wordt:

1) voor pve geldt (waar pallies net als shamans gewoon heal- en buffbots zijn);
2) voor een oneven situatie zorgde waarbij alliance raids meer dps _kunnen_ doen in vergelijking met horde, die hun dps niet teveel mogen laten gaan ivm aggro van tank pullen.

Meer dps = sneller gevecht over = minder moeite en niet te vergeten gewoonweg minder kans op een wipe door healer/dps-aggro (wat je in bwl heel erg tegenkwam met de untauntable bosses).

Ik weet niet hoever jullie Medivh gastjes in end-game PvE zijn, maar volgens mij niet ver genoeg om hier een oordeel over te vestigen. Behalve dan weer natuurlijk weer es hard te schreeuwen dat het toch oh zo zielig is als alliance skills nader moeten worden bekeken in het licht van gamebalance, immers Horde -> Shamans en daardoor verdient de Horde geen eerlijke kansen. Grow up of zo.
Medivh zelf is niet ver.. maar alle 60-ers lopen met andere guilds mee.. gaat prima zo.. We willen alleen gezellige NL-ers.. Als we minder critisch zouden zijn zouden we het ook kunnen..

Grow up?? jij komt de nutteloze opmerking over "alliance easy mode".. of mis ik gewoon de ^^

Meer dps hoor je de pally niet over (oke sommige).. Verdiep je eens in de class.. Als de pally bedoeld is voor healen.. geef hem betere heal mogelijkheden.. of via talents.. Als pally buffbot is waarom stacken dezelfde buffs niet (vind dit ook logisch).. zorgt voor dat meerdere pallys niet nodig zijn voor buffs.. daarnaast de buffs op zich zijn niet de reden waarom je mee gaat.. zijn meer een leuke extra in een raid.. Als pally tank is.. waarmee moet hij taunten (enige mogelijkheid is via de retri tree Consecration).. als pally damage dealer is.. waar is zijn dps..

Die bubbles om de 5 min mogen van mij weg als er controleerbare dps/betere healing tegenover staat.. al was het maar in de richting van de shaman..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:10:
[...]

minimaal voor 740 is onzin, dan schiet je op lvl 1 mobs, een standaard sb rank 9 doet 510 dmg, met +dmg gear kan je dat makkelijk opschroeven, en cos wil ook wel helpen natuurlijk. Maar zonder ruin mis je de 100% crit damage, dus die 740 van jou is vaak 1200 tot 2800 (so far, heb nog niet veel +dmg gear) van mij. Ik heb je build gezien een aantal paginas terug, idd leuke build, zeker voor pvp. Maar warlocks kunnen zulke hoge dmg doen en dat is naast de hs en ss ook je taak in groups. Zolang je melee dmg kan ontwijken heb je soullink niet nodig, en dat kan op veel manieren in pve en pvp....
+214 dmg gear vriend, mijn SB's hitten de laatste tijd ALTIJD voor min. 740.(met CoS er uiteraard bij)

Met SM/Ruin had ik inderdaad weleens een crit van 2.5k of zelf 3.1k, maar dat gebeurde 1 op de 500 shadowbolts ofzo, en daar ben ik nu niet meer afhankelijk van.

Verder kun je omdat je VEEL langer leeft, casters net zo lang outlasten tot ze geen mana meer hebben, en je kunt eindelijk volledig gebruik maken van CoA, Corruption en Immolate.

Ik heb alle gangbare builds wel gehad nu, en sinds kort dus voor het eerst Soul Link, en ik heb in PvP nog nooit zoveel kans gehad tegen alle classes als nu.

En in instances kan ik heerlijk snel switchen tussen pets voor alle Master Demonologist buffs, of af en toe in een boss-fight ofzo DS gebruiken op de Felhunter of VW voor health of mana regen. (wat ECHT een openbaring is trouwens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Gasten, dit is een leuk forum, gezellig enzo, kunt hier vanalles zeggen maar ga aub niet op elkaar lopen bitchen. We zijn niet allemaal 12 jarige kindjes mag ik hopen en een beetje volwassenheid is wel op z'n plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:47:
[...]

Dus het is de bedoeling dat alle clothies in 3 sec neer moeten door rogues anders kunnen ze terugvechten? Oh wat een ramp, hij moet even zijn spells laden die je interrupt mocht hij niet in die tijd dood zijn. Nog beter, als ik geambushed wordt laat ik rogues wel hun gang gaan, stel je eens voor dat ik de kans krijg om terug te vechten, miss wordt ik generfd dan.

[...]

Ik denk dat je half gelijk hebt.

Op level 60 ben je uitgeleveld en ga je voor de dikke items aan de slag. Vooral de rogue kan een aantal fijne wapens krijgen waarmee je voor insane amounts kan critten. De warlock is en blijft zwak qua armor, en zijn demon armor word niet heel veel beter op hoger level. Zelfs een warlock met 5000 hp gaat er dan binnen enkele crits aan.

Een soullink warlock is misschien een beetje generfed qua schade, maar hij heeft veeeel meer tijd om die schade uit te delen. Ik kan mits ze mijn level of lager zijn soms nog wel eens winnen van 2 pvp opponents. En in PvE pak ik makkelijk 3 of 4 mobs van mijn level of lager. Maar in the end is je damage wel behoorlijk, zo niet gelijk aan dat van de rogue. Je krijgt hem wel neer, maar het kost je meer tijd om de dots zijn werk te laten doen. En die tijd heb je, wanneer je met 8 a 9k effectief hp rondloop (5 a 6k van jezelf en dan dmg /2 vanwege sl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:12:
[...]

Medivh zelf is niet ver.. maar alle 60-ers lopen met andere guilds mee.. gaat prima zo.. We willen alleen gezellige NL-ers.. Als we minder critisch zouden zijn zouden we het ook kunnen..

Grow up?? jij komt de nutteloze opmerking over "alliance easy mode".. of mis ik gewoon de ^^

Meer dps hoor je de pally niet over (oke sommige).. Verdiep je eens in de class.. Als de pally bedoeld is voor healen.. geef hem betere heal mogelijkheden.. of via talents.. Als pally buffbot is waarom stacken dezelfde buffs niet (vind dit ook logisch).. zorgt voor dat meerdere pallys niet nodig zijn voor buffs.. daarnaast de buffs op zich zijn niet de reden waarom je mee gaat.. zijn meer een leuke extra in een raid.. Als pally tank is.. waarmee moet hij taunten (enige mogelijkheid is via de retri tree Consecration).. als pally damage dealer is.. waar is zijn dps..

Die bubbles om de 5 min mogen van mij weg als er controleerbare dps/betere healing tegenover staat.. al was het maar in de richting van de shaman..
Als jij niet weet hoe goed een pally zijn heal-mogelijkheden zijn, moet je je neus es uit de Retribution tree halen. Pallies zijn geen tanks in PvE, en zijn geen damage-dealers in het algemeen, hoe wanhopig sommige het nog proberen ook. Paladins zijn priests in plate. En aangezien we nu al weer meer richting een Paladin-pvp argument gaan kap ik het hier maar op af.

En ja, Alliance easy-mode bedoel ik inderdaad heel denigrerend. Wellicht zijn het de 5 miljoen female Nightelves gespeeld door geile pubertjes, wellicht de 5 miljoen Paladins gespeeld door luie pubertjes, of de 5 miljoen whiners op forums overal die hun scheur opentrekken bij het minste of geringste wat hun gerieflijke hand-in-hand wandeltochten naar de gratis loot kan verstoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:16:
[...]

+214 dmg gear vriend, mijn SB's hitten de laatste tijd ALTIJD voor min. 740.(met CoS er uiteraard bij)

Met SM/Ruin had ik inderdaad weleens een crit van 2.5k of zelf 3.1k, maar dat gebeurde 1 op de 500 shadowbolts ofzo, en daar ben ik nu niet meer afhankelijk van.

Verder kun je omdat je VEEL langer leeft, casters net zo lang outlasten tot ze geen mana meer hebben, en je kunt eindelijk volledig gebruik maken van CoA, Corruption en Immolate.

Ik heb alle gangbare builds wel gehad nu, en sinds kort dus voor het eerst Soul Link, en ik heb in PvP nog nooit zoveel kans gehad tegen alle classes als nu.

En in instances kan ik heerlijk snel switchen tussen pets voor alle Master Demonologist buffs, of af en toe in een boss-fight ofzo DS gebruiken op de Felhunter of VW voor health of mana regen. (wat ECHT een openbaring is trouwens...)
alle +dmg gear is qua stats vaak naadje, met een paar uitzonderingen. Dus dan heb je een kleinere manapool, 'eigen' hp die je kan gebruiken voor lifetap, en spirit. Ik ben het met je eens dat een 2500+ sb crit niet dagelijks voorkomt, maar met 1200-2000 ben ik niet ontevreden aangezien die wel vaak langskomen. Je curses worden door mages en priests gedispelled, en dat kan trouwens ook met soullink, of miss niet meer met 1.7 als ik de notes goed heb begrepen, nu kan dat namelijk wel. Heb je 0/30/21 wel eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:49:
[...]

alle +dmg gear is qua stats vaak naadje, met een paar uitzonderingen. Dus dan heb je een kleinere manapool, 'eigen' hp die je kan gebruiken voor lifetap, en spirit. Ik ben het met je eens dat een 2500+ sb crit niet dagelijks voorkomt, maar met 1200-2000 ben ik niet ontevreden aangezien die wel vaak langskomen. Je curses worden door mages en priests gedispelled, en dat kan trouwens ook met soullink, of miss niet meer met 1.7 als ik de notes goed heb begrepen, nu kan dat namelijk wel. Heb je 0/30/21 wel eens geprobeerd?
Ik heb 3.1k health en 4.5k mana unbuffed met die +dmg gear.

Curses en inderdaad ook Soul Link zijn dispellable, maar ten eerste zijn er zat mages en priests die dat vergeten, en ten 2e zijn zij niet aan het aanvallen als ze dat doen, en ik recast de curses en SL gewoon, geen probleem !

Soul Link deelt trouwens ALLE dmg met je pet he, niet alleen melee.

En ik loop nu vaak met mijn Felhunter rond, dus dan kunnen casters het helemaal vergeten. ;)

Ik heb 0/30/21 ook geprobeerd ja, maar toen miste ik insta-cast corruption, CoEx en Siphon Life teveel had ik het idee.

Nu heb ik CoEx en Siphon Life helemaal niet meer nodig...

Oh, en in instances kun je je Succubus gebruiken voor 10% extra dmg op AL je spells, vergeet dat ook niet !

(en voor de volledigheid, ik heb ook altijd gedacht dat Soul Link klote was, en je amper dmg zou doen, maar qua DPS ben ik er niet op achteruit gegaan hoor, burst dmg is misschien minder, maar aangezien je gewoon veel langer leeft tikken die DoTs ook lekker aan !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:35:
[...]

Als jij niet weet hoe goed een pally zijn heal-mogelijkheden zijn, moet je je neus es uit de Retribution tree halen. Pallies zijn geen tanks in PvE, en zijn geen damage-dealers in het algemeen, hoe wanhopig sommige het nog proberen ook. Paladins zijn priests in plate. En aangezien we nu al weer meer richting een Paladin-pvp argument gaan kap ik het hier maar op af.

En ja, Alliance easy-mode bedoel ik inderdaad heel denigrerend. Wellicht zijn het de 5 miljoen female Nightelves gespeeld door geile pubertjes, wellicht de 5 miljoen Paladins gespeeld door luie pubertjes, of de 5 miljoen whiners op forums overal die hun scheur opentrekken bij het minste of geringste wat hun gerieflijke hand-in-hand wandeltochten naar de gratis loot kan verstoren.
Ooh erg kortzichtig.. Female NE.. wat is daar uberhaubt mis mee.. UD is de tegenhanger met de imba skill.. Paladin is alleen een klein beetje goede healer als hij heel veel cloth +healing spullen gebruikt.. wat jij doet is theoriecraft.. gebasseerd op niks..

Misschien helpt dit je kortzichtigheid een beetje.. US Beta Shaman lvl 43.. lvl 49 pally alt nu.. Ik weet wat de tegenhanger kan.. ik vind hybrids het leukst om te spelen.. de pally is de slechtst uitgewerkte hybrid die er is.. Het enige waar ik je in je lap tekst gelijk kan geven is dat de pally een wat luiere char is om mee te spelen.. En als nog? Het is niet alsof de pally imba skills heeft.. een 5 min bubble is het enige tegenantwoord wat je kan geven waarschijnlijk.. en zelfs dat is uitstel van executie.. Zoals ik al zei kan het me niks schelen als BoS weggehaald wordt en vervangen wordt door een taunt.. BoS is bedoeld alleen maar voor de pally om te tanken.. dat andere er ook profeit van krijgen als ze zelf tanken is iets waar Blizzard niet over na heeft gedacht (net als de gehele tree van de pally)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

nogmaals (post is mysterieus verdwenen /golfclap): Warriors trekken zich dit probleem teveel aan. Men doet net alsof het een afschuwelijk slechte ervaring was om die items te verkrijgen, terwijl het de bedoeling is dat je plezier beleeft aan dit spel. Alle drama die ik hierover lees is dan ook zwaar overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iedereen voordat hij of zij post nog even tot 10 tellen en alles doorlezen wat hij of zij geschreven heeft? Sommige mensen trekken zich dingen iets teveel aan en vergeten vervolgens dat je netjes met elkaar om moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Ik vind die warrior nerf op zich wel jammer natuurlijk. Maar IMO heeft blizzard wel een goede reden. Als die + defense niet bij het level van de items past, dan is dat ook gewoon zo. Ze hebben daar een hoop strategie experts zitten... vergeet dat niet..

Ik zeg niet dat de nerf terecht is... Maar onterecht is die ook niet. En ja, het is kut voor de mensen die er op hebben zitten farmen.. maar niet al je defense is weg "maar" 33%.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Boeb0e schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:17:
nogmaals (post is mysterieus verdwenen /golfclap): Warriors trekken zich dit probleem teveel aan. Men doet net alsof het een afschuwelijk slechte ervaring was om die items te verkrijgen, terwijl het de bedoeling is dat je plezier beleeft aan dit spel. Alle drama die ik hierover lees is dan ook zwaar overdreven.
Niemand heeft het over een slechte ervaring. Maar heelv eel warriors spenderen gold aan enchanted thorium armor en heel veel tijd aan die armor pieces. En nu worden die items generfed.

Das toch zonde? Of heb je nou echt moeite met begrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
Mojo schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:35:
Ik vind die warrior nerf op zich wel jammer natuurlijk. Maar IMO heeft blizzard wel een goede reden. Als die + defense niet bij het level van de items past, dan is dat ook gewoon zo. Ze hebben daar een hoop strategie experts zitten... vergeet dat niet..

Ik zeg niet dat de nerf terecht is... Maar onterecht is die ook niet. En ja, het is kut voor de mensen die er op hebben zitten farmen.. maar niet al je defense is weg "maar" 33%.
33% is nogal wat imo, heb 419, dat word dus +/-380.... is nogal zonde, inderdaad wat kaap zegt, ik ben er behoorlijk lang mee bezig geweest om alles bij elkaar te sprokkelen.... en dat is nu voor 33% down the drain......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:46:
[...]

33% is nogal wat imo, heb 419, dat word dus +/-380.... is nogal zonde, inderdaad wat kaap zegt, ik ben er behoorlijk lang mee bezig geweest om alles bij elkaar te sprokkelen.... en dat is nu voor 33% down the drain......
I agree, het is veel :) Maar toch... Blizzard doet dit echt niet voor niets :)

Wat denk je van Ragnaros... die kan nie eens meer lekker critten... :P En de raid maar betere items krijgen :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Nu ik lvl 60 ben ga ik me natuurlijk meer en meer bezighouden met dingen als raids en AV. In AV ben ik er nu achtergekomen dat wanneer we echt lekker tekeer gaan (zeg 30 vs 30 voor een graveyard ongeveer, met guards erbij) de fps bijna ondraaglijk laag wordt! Ik heb titanbar aan staan en daarin zie ik hem soms wel naar 4 fps zakken. Wat zou het beste zijn voor mij om te upgraden hiervoor?
Ik heb nu:
• Athlon 1700+ op 2ghz,
• 1gig aan geheugen
• een geforce 6800LE die naar gewone 6800 is gemod.

Oja, ik draai op 1280x1024 en alle settings heb ik omlaag gezet (low detail textures, fsaa uit enz)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.