Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.983 views sinds 30-01-2008

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Nitai schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:40:
Hoe kun je nou zowel een Alliance als Horde character op een server hebben? Of je moet 2 computers hebben met 2 aparte WoW accounts.
Op de PVE realms kan je zowel een ally als een horde toon hebben.
Op de PVP realms kan dit niet, RP weet ik niet.

Namen overzicht:)

Bloodscalp:
Lucifera: HU Fire mage (lvl45 main char, Lucifer kennen we allemaal, 'a' toevevoegd vanwege female char)
Konstatine: NE Priest (lvl8 voor als ik geen zin heb in me mage)

Zenedar:
Grotekoe: Tauren Shaman (lvl16, doet al 2/3 maanden niet meer)
Goldylocks: Troll Priest (lvl6, female char met blond haar staat ook al 2/3 maanden stil).

Nieuwe PVP doos:
Cindarella: UD Mage (lvl10, voorzie alleen problemen om die te levelen aangezien er continue qeues van 3000+ ppl zijn).

Wolvie, ben jijj nou die vogel die vroeger in Blacklight zat (oa) Quake 1 tijd??

Jarno, we missen je wel hoor bij WoG, je had mooi in het vaste groepje gepast wat momenteel aan het onstaan is.

Slash Care
Mementô

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:12:
Gisteren was het dan zover, wederom een Ragnaros run. nadat we op de standaard mobs 3x zijn gewiped (niemand was echt aan t opletten, heel slecht) kwamen we dus bij Rag aan. What to say, het was een perfect gevecht. Op 45% voor de 1ste sonswave, de sons gingen echt perfect, super, en daarna ragnaros compleet afgemaakt met nog wat tijd op de submerge-timer. Super! Onze first kill of Ragnaros en daarmee op Aggramar meteen de eerste op de server! We doen nu lekker een weekje rustig aan en als we het volgnde week kunnen herhalen dan gaan we daarna naar BWL!
Wie ben jij dan bij Unseen Legion? Ik las het in general chat toen wij (TPO) bezig waren om voor de 2e keer Luci te slopen. We hebben (hadden, want hij ging neer natuurlijk) echt een 2e tranqshot nodig voor Maggy. Gratz iig!

Wij gaan vanavond voor de 2e keer Maggy proberen na vorige week keer op keer keihard gewhiped te zijn.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Boeb0e schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:45:
gisteravond nog een scholomance gedaan met 2 druids, een pala, hunter en rogue. Een zeer interessante combo moet ik zeggen :)
We zijn 1 keer gewiped (op barov, gelukkig bleef er enkel 1 add over) en voor de rest ging het bijzonder vlotjes. We hebben zelfs Jandice afgemaakt.
Kers op de taart: Gandling drop shadowcraft cap voor mij :D. Blij teruggekeerd met veel phat loot.
rare parties zijn leuk ^^

wij hebben strat scarlet ge 5 manned met

- Shaman
- Rogue
- Priest
- Mage
- Druid -> de tank!!!

jaja en maar 1x gewiped ivm een rotte patrol pull :P
ReCreator schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:48:
[...]

Hey op Al'Akir is ook onze guild 'Sisters'. Alleen Female human chars... Misschien leuk voor je om bij te komen? misschien tegen de tijd dat de 60 bent is de halve guild 60 en kunnen we runs doen :)

(Als je van plan bent 60 te worden dan...)

Laat anders ff weten wat je char naam is, dan whisper ik een keer... :) lezen is moeilijk char naam staat erbij... 8)7
klinkt wel leuk :) maar ik weet niet of ik er lang blijf omdat ik eigenlijk op de RP-PvP realm wil gaan spelen

maar indien ik wel blijf zal ik het onthouden :)

edit:

Wolvie had dacht ik in OR3 of in SM gezeten dacht ik maar dat weet ik niet zeker

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 18-08-2005 11:01 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Routed
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:59:

edit:

Wolvie had dacht ik in OR3 of in SM gezeten dacht ik maar dat weet ik niet zeker
Dat had ik me nog wel kunnen herrineren dan :)

OR3.Defflynn hier :P

Slash Care
Mementô

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:33
robbertinho schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:56:
[...]

Wie ben jij dan bij Unseen Legion? Ik las het in general chat toen wij (TPO) bezig waren om voor de 2e keer Luci te slopen. We hebben (hadden, want hij ging neer natuurlijk) echt een 2e tranqshot nodig voor Maggy. Gratz iig!

Wij gaan vanavond voor de 2e keer Maggy proberen na vorige week keer op keer keihard gewhiped te zijn.
2e tranq shot bij Mag is idd echt een must...tis echt een timer boss. Volledig afhankelijk daarvan, wij hebben em inmiddels zo vaak gedaan maar vorige week een keihard wipe omdat de addon niet goed werkte en daardoor de timer niet goed liep. Zwaar irritant als je daarop vertrouwd.

Sulfuros blijft voor ons een klootzak. :/

Schrok me rot in MC, we gingen richting Sulfuros, maar schijnbaar had iets of iemand vanaf dat 'bruggetje' Golemagg gepulled, had ik niet in de gaten dus ik liep daar die hoek om, is ineens m'n scherm gevuld met boss...WTF! _/-\o_

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Routed schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:56:
Jarno, we missen je wel hoor bij WoG, je had mooi in het vaste groepje gepast wat momenteel aan het onstaan is.
Nee niks! hij doet het hartstikke goed @ Dragonmaw en onze guild. ;)
Hij moet alleen eens niet op rare tijden spelen want elke keer als hij weg is vragen mensen om guildies die mee willen in instances die hij nodig heeft ;)

En elke keer moet ik hem helpen als ik net in Black Rock Mountain sta :p

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

The Realone schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:06:
[...]

2e tranq shot bij Mag is idd echt een must...tis echt een timer boss. Volledig afhankelijk daarvan, wij hebben em inmiddels zo vaak gedaan maar vorige week een keihard wipe omdat de addon niet goed werkte en daardoor de timer niet goed liep. Zwaar irritant als je daarop vertrouwd.

Sulfuros blijft voor ons een klootzak. :/

Schrok me rot in MC, we gingen richting Sulfuros, maar schijnbaar had iets of iemand vanaf dat 'bruggetje' Golemagg gepulled, had ik niet in de gaten dus ik liep daar die hoek om, is ineens m'n scherm gevuld met boss...WTF! _/-\o_
Wij hebben in onze guild nog geen dwarf priest (komt er wel 1 aan op lvl 56) en alhoewel het geen must is, is het wel heel fijn om er 1 te hebben. Onze tank moet nu heel goed timen om goed te kunnen stancedancen. Één keer fout timen en hij wordt gefeard. Maggy on the loose en we worden keihard gewiped. Een ander probleem is idd zijn frenzy, met maar 1 tranqshot is hij veel te vaak in een frenzy en dan kunnen we healen wat we willen (we hebben 2 groepen van 4 man puur voor MT), maar als hij toevallig 1x ongelukkig crit gaat de MT down en hebben we weer een wipe te pakken.

Vorige week hadden we 1 goede poging en kregen we haar tot 45%. Onze MT was goed aan het stancedancen en werd niet gefeared. Onze hunter miste echter zijn tranq shot en Maggy ging in een frenzy en onze MT kreeg 2 crits achter elkaar op zijn hoofd. Gevolg: dooie MT :(

• Routed
RaseriaN schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:10:
[...]

Nee niks! hij doet het hartstikke goed @ Dragonmaw en onze guild. ;)
Hij moet alleen eens niet op rare tijden spelen want elke keer als hij weg is vragen mensen om guildies die mee willen in instances die hij nodig heeft ;)

En elke keer moet ik hem helpen als ik net in Black Rock Mountain sta :p
dat probleem had hij op Bloodscalp ook heel vaak:)

Ging hij meestal maar met Jox die instance doen bij tristfall glades in de buurt voor ze mage goodies:)

Slash Care
Mementô

Verwijderd

Routed schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:05:
[...]

Dat had ik me nog wel kunnen herrineren dan :)

OR3.Defflynn hier :P
Dan ben je een ouwe lul aan het worden Deff, Wolverine ken je vast nog wel, regelmatig CTF meegespeeld. Ik heb lang bij SM gezeten en heel kort bij OR3 (maar dat was al tegen het eind van de Quake 1 periode) voor CTF.

Met deathmatch bij DDA, RMX, Cubic, Panic, FS (maar dat waren eigenlijk bijna allemaal dezelfde mensen met een nieuwe clan naam omdat niemand meer wilde spelen :P :P)

Genoeg offtopic:

Ik merk bijvoorbeeld wel in Warsong Glutch dat je qua inzicht met CTF-en wel een voordeel hebt, omdat je eigenlijk instinctief weet wat je moet doen

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:22:
[...]

Dan ben je een ouwe lul aan het worden Deff, Wolverine ken je vast nog wel, regelmatig CTF meegespeeld. Ik heb lang bij SM gezeten en heel kort bij OR3 (maar dat was al tegen het eind van de Quake 1 periode) voor CTF.

Met deathmatch bij DDA, RMX, Cubic, Panic, FS (maar dat waren eigenlijk bijna allemaal dezelfde mensen met een nieuwe clan naam omdat niemand meer wilde spelen :P :P)

Genoeg offtopic:

Ik merk bijvoorbeeld wel in Warsong Glutch dat je qua inzicht met CTF-en wel een voordeel hebt, omdat je eigenlijk instinctief weet wat je moet doen
enige wat ik mis in WG is me hook en me rocket launcher :+
enige waar ik van baal is dat mijn CTF FPS vrienden allemaal later zijn begonnen dan ik :P dus kan niet samen met ze CTF doen

Verwijderd

robbertinho schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:56:
[...]

Tinya ben ik, die kleine mage ;) Wie ben jij? Sorry nog voor het onderspammen van de general MC chat, we hadden nogal een kick ineens van het verslaan van Rag :P

Ik probeer een beejte op de hoogte te blijven van jullie attempts door af en toe eens te whisperen tegen Bass :) Goed dat jullie de 2de tranq shot hebben, dat helpt zeker veel. Jullie gaan Magdamar uiteindelijk zeker neer krijgen. Ik hoorde dat Sino de laatste tijd erg goed bezig was, en jullie luisteren (toen ik nog bij TPO zat iig) goed naar de raidleader, erg belangrijk. Jullie krijgen hem wel neer! Laat me vanavond anders ff weten hoe het gaat!

Verwijderd

robbertinho schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:14:
[...]

Wij hebben in onze guild nog geen dwarf priest (komt er wel 1 aan op lvl 56) en alhoewel het geen must is, is het wel heel fijn om er 1 te hebben. Onze tank moet nu heel goed timen om goed te kunnen stancedancen. Één keer fout timen en hij wordt gefeard. Maggy on the loose en we worden keihard gewiped. Een ander probleem is idd zijn frenzy, met maar 1 tranqshot is hij veel te vaak in een frenzy en dan kunnen we healen wat we willen (we hebben 2 groepen van 4 man puur voor MT), maar als hij toevallig 1x ongelukkig crit gaat de MT down en hebben we weer een wipe te pakken.

Vorige week hadden we 1 goede poging en kregen we haar tot 45%. Onze MT was goed aan het stancedancen en werd niet gefeared. Onze hunter miste echter zijn tranq shot en Maggy ging in een frenzy en onze MT kreeg 2 crits achter elkaar op zijn hoofd. Gevolg: dooie MT :(
Dan doen wij het beter. :P Mijn collega-tranq-hunter crashte 5 seconden na de pull. Gevolg is dat je telkens 1 frenzy moet overslaan en dan weer 1tje kunt tranqen. Iedereen dacht meteen aan een wipe, maar we hebben 'm op 9% gekregen (en dat was dan met 4 priests, 4 druids en 4 shamans, eigenlijk te weinig healing power voor magma). Daarna was hij terug (lang leve 30-minute queues) en ging hij natuurlijk neer.

• Routed
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:28:
[...]

enige wat ik mis in WG is me hook en me rocket launcher :+
enige waar ik van baal is dat mijn CTF FPS vrienden allemaal later zijn begonnen dan ik :P dus kan niet samen met ze CTF doen
* Routed is oud aan het worden :)

En me fn/blink functie is ook redelijk effectief als vervanger van de hook, en als vervanger van de rocket launcher komt de Arcane Miss. spell redelijk in de buurt:)

Slash Care
Mementô

Verwijderd

Deze gast is zó dom dat het eigenljk wel weer grappig is
(gaat over zijn ninja-looten in MC)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~moorlag/Images/webshots/WoWScrnShot_081805_112326.jpg

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:25:
[...]

Ze zeiden dat ik een l33t server moest pakken (stormrage dus)
Nee, geen idee, wat andere bekende van mij speelde daar al, vandaar. Maar eigenlijk maakt het mij niets uit ;)
Voor een l33t server zit je op stormrage dus echt verkeerd :)

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:40:
[...]

Tinya ben ik, die kleine mage ;) Wie ben jij? Sorry nog voor het onderspammen van de general MC chat, we hadden nogal een kick ineens van het verslaan van Rag :P

Ik probeer een beejte op de hoogte te blijven van jullie attempts door af en toe eens te whisperen tegen Bass :) Goed dat jullie de 2de tranq shot hebben, dat helpt zeker veel. Jullie gaan Magdamar uiteindelijk zeker neer krijgen. Ik hoorde dat Sino de laatste tijd erg goed bezig was, en jullie luisteren (toen ik nog bij TPO zat iig) goed naar de raidleader, erg belangrijk. Jullie krijgen hem wel neer! Laat me vanavond anders ff weten hoe het gaat!
LoL, nadat jullie Ragna neer hadden, heb ik de general chat uitgezet. Werd er gek van.

Jij bent dus Tinya? Waarom ben je weer teruggegaan naar UL? Want volgens mij hadden meer oud-UL members destijds bij ons geapplied om dezelfde redenen als jij destijds, maar die zijn volgens mij ook allemaal weer teruggegaan tijdens mijn vakantie. Am I right?

Ik ben Talmaril - lvl 60 Night Elf Priest trouwens. Sino is een erg goede MT, maar ook hij moet nog leren in MC. De discipline is erg hoog tijdens onze raids idd, daar zal het niet aan liggen als we wipen, dat gebeurt meer uit onervarenheid. Ik ben er van overtuigd dat Maggy vandaag of zaterdag neer gaat. The puppy is going down! :D

Verwijderd

robbertinho schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:52:
[...]

LoL, nadat jullie Ragna neer hadden, heb ik de general chat uitgezet. Werd er gek van.

Jij bent dus Tinya? Waarom ben je weer teruggegaan naar UL? Want volgens mij hadden meer oud-UL members destijds bij ons geapplied om dezelfde redenen als jij destijds, maar die zijn volgens mij ook allemaal weer teruggegaan tijdens mijn vakantie. Am I right?

Ik ben Talmaril - lvl 60 Night Elf Priest trouwens. Sino is een erg goede MT, maar ook hij moet nog leren in MC. De discipline is erg hoog tijdens onze raids idd, daar zal het niet aan liggen als we wipen, dat gebeurt meer uit onervarenheid. Ik ben er van overtuigd dat Maggy vandaag of zaterdag neer gaat. The puppy is going down! :D
Ik kan me goed voorstellen dat je de general chat hebt uitgezet ;) het was gewoon de ontlading op dat moment.

Nou, ik ben ooit weggegaan bij UL omdat het een raidguild is en met mijn toenmalige lvl 60 pally vond ik niks aan raiden, het beviel me gewoon niet. In overleg ben ik toen eruit gegaan. Uiteindelijk dus mijn mage gelevelled naar 60 en TPO gejoined in de hoop daar veel mee te kunnen raiden. Helaas viel dat vele raiden erg tegen en MC zat toen (vernomen via whispers) nog op de lange lange termijn planning, terwijl FE juist was begonnen met MC raiden. Zodoende dus toen overgestapt naar FE.

Ik kwam er toen achter dat ik met mijn mage raiden superleuk vond, dus ik wilde graag al een tijdje terug in UL, maar ze zaten vol toen. Een weekje in FE gezeten, en toen kreeg ik ineens de vraag of ik terug wilde naar UL (een van de mages ging weg). Niet lang over na hoeven te denken eigenlijk, met UL altijd een supertijd gehad en ik kon/kan het goed vinden met de mensen daar (was mijn eerste guild), dus zodoende was de overstap voor mij heel makkelijk. Helaas heeft dit echter blijkbaar in FE nogal wat kwaad bloed gezet :S

Dus ik hoop dat TPO en FE niet al te boos zijn ;) (alhoewel een aantal members mij semi-haat nu geloof ik :P). Maar voor mezelf was het de logische overstap. Dat wil overigens dus niet zeggen dat ik hoop dat jullie het goed doen, want ik wens het jullie toe (zoals ik al zei goede raiddiscipline en aardige mensen). En het zal ook wel gaan lukken, daar ben ik van overtuigd, het kost alleen wat tijd om aan MC te wennen.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
Routed schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:15:
[...]

dat probleem had hij op Bloodscalp ook heel vaak:)

Ging hij meestal maar met Jox die instance doen bij tristfall glades in de buurt voor ze mage goodies:)
:+ O+
Je moet wat he.
@ routed. Tja, ik mis jullie ook. Toen ik vandeweek savonds laat ngo eens langs kwam, was barrell geleaved naar een andere guild, welke, weet je dat?
Ik kan het me goed voorstellen hoor, geen flame ofzo maar: Als iedereen in WoG lvl 60 was konden we nog amper MC'en, ik ken er maar 15-20 personen uit, ik ga echt niet met mensen zo intensief samenwerken zonder dat je weet hoe en wat.

@ raserian, leuk dat je zegt dat ik het goed doe ;)
Van die rare tijden: Tja, dat heb je als je vakantie hebt. Savonds(snachts meer) omm 3:15 naar bed, en dan om 12:00 uur er weer uit. Het zal niet vaker voorkomen hoor, als ik weer naar school moet is het 22:45 ofzo. Maar dan heb ik ook minder tijd om instances enzo te doen.

Nu je toch meeleest moet ik in SM library een mage specific item hebben, een boek. Als we die run doen dan kan ik meteen wel ff die ill.rod halen ;).

@routed nogmaals. Ik zal zeker terugkomen, als ik met mijn mage lvl 60 ben en full magister heb, dan zie je me wel vaker weer. Ik mis jullie ook ;(

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:13:
[...]
@ raserian, leuk dat je zegt dat ik het goed doe ;)
Nu je toch meeleest moet ik in SM library een mage specific item hebben, een boek. Als we die run doen dan kan ik meteen wel ff die ill.rod halen ;).

@routed nogmaals. Ik zal zeker terugkomen, als ik met mijn mage lvl 60 ben en full magister heb, dan zie je me wel vaker weer. Ik mis jullie ook ;(
Dan rerollen hun toch ook gewoon bij ons ;) Zijn nog wel wat classes die we nodig gaan hebben ;)
En die SM run, vraag een paar in de guild .. zijn er een aantal rond jouw lvl die willen. Royalty en Bigmeal zowiezo wel :)

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
enig goed raid guild op Silvermoon?

zit nog steeds te zoeken naar goed raid guild.

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:05:
[...]

Dus ik hoop dat TPO en FE niet al te boos zijn ;) (alhoewel een aantal members mij semi-haat nu geloof ik :P). Maar voor mezelf was het de logische overstap. Dat wil overigens dus niet zeggen dat ik hoop dat jullie het goed doen, want ik wens het jullie toe (zoals ik al zei goede raiddiscipline en aardige mensen). En het zal ook wel gaan lukken, daar ben ik van overtuigd, het kost alleen wat tijd om aan MC te wennen.
Nee hoor, ik begrijp je keuze helemaal. Ik zit zelf al te lang bij TPO om er ooit weg te gaan. Heb er ook al hele leuke contacten aan over gehouden. MC is voor mij geen must, maar wel een hele leuke bijkomstigheid (en ik ga gewoon lekker 3x per week mee uiteraard, Maggy moet down, want die dropt priest stuff :D). Bij TPO heeft het volgens mij geen kwaad bloed gezet dat jij (en een aantal anderen) binnen een paar weken na aangenomen te zijn weer weg zijn gegaan. Het enige jammere was dat we mages te kort kwamen toen en dat jij weg ging hielp niet echt. Ik zal je naam onthouden en ik zal je op de hoogte van onze "prestaties". Ik hoop vanavond op een Maggy kill en een poging op Garr (das de volgende toch?). Ik ben benieuwd hoe jullie binnenkort gaan presteren in BWL aangezien dat toch weer van een andere orde of grootte is.

Final Equilibrium vind ik trouwens niets en UL is mij net iets te gefocust op raiden. Verder leveren jullie natuurlijk wel goede prestaties. Zeker de eerste Ragna kill op onze server is een vermelding waard!.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik me kapot gelachen heb toen jullie vorige week op 2% bij Raggie wipete :D. Voelde goed nadat wij al 4x op Maggy gewiped waren.

Even iets anders. Ik heb de afgelopen 2dgn 2x een epic drop gehad. Deze in Stratholme die onze warrior best happy maakte en deze in DM. Ik won de roll en had al voordat ik won besloten dat ik één van onze guild mages gelukkig zou maken.

Volgens mij ga ik dit niet veel vaker meemaken. Nu de glowing brightwood nog of ik moet gewoon de roll voor SoD winnen als we éénmaal zover zijn in MC.

Verwijderd

leuk Ninja filmpje :P
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=4568

Ik vond hem wel grappig

• Routed
RaseriaN schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:24:
[...]

Dan rerollen hun toch ook gewoon bij ons ;) Zijn nog wel wat classes die we nodig gaan hebben ;)
En die SM run, vraag een paar in de guild .. zijn er een aantal rond jouw lvl die willen. Royalty en Bigmeal zowiezo wel :)
Kwil nog ergens een serieus 2de char beginnen doe eens een sugestie dan?
Sta open voor sugesties, zolang het maar een caster is (Mage heeft uiteraard voorkeur).

Slash Care
Mementô

• enira
Routed schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:56:
[...]

Sta open voor sugesties, zolang het maar een caster is (Mage heeft uiteraard voorkeur).
Kom dan gewoon @ dragonmaw, alliance kant, en dan in onze guild. Wij zoeken nog mages, en locks :)
Edit, waarom zou je 2 mages rollen? :P

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 18-08-2005 13:03 ]

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Routed schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:56:
[...]
Wij hebben bij ons nog wel mages/warlocks nodig ja! Hebben er eigenlijk een chronisch gebrek aan zelfs :(
Dragonmaw ben je welkom hoor, whisper me maar (Raserian) en je hebt een invite te pakken ;)

• Routed
RaseriaN schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:59:
[...]

Wij hebben bij ons nog wel mages/warlocks nodig ja! Hebben er eigenlijk een chronisch gebrek aan zelfs :(
Dragonmaw ben je welkom hoor, whisper me maar (Raserian) en je hebt een invite te pakken ;)
Kheb al een lvl8 druid en een lvl1 priest op dragonmaw.

Maar als ik een nieuwe char begin om het einde mee te halen wordt het gewoon een mage, vind het de coolste class van het spel:)
Al zal ik dan vanaf het begin frost gaan.

Ik voorzie dat vanaaf iemand een whisper gaat krijgen ;).

Slash Care
Mementô

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:45
Het is zeker niet mogelijk om je ingame nick te changen? :( Want ik heb nogal een lompe nick :D

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:35
nope, das niet mogelijk. Net als dat het niet mogelijk is om een char naar een ander account te verplaatsen :'(

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:17

Wimo.

Shake and Bake!

Korte vraag,

Ik heb 2 accounts. 1 alliance en 1 horde beide op dezelfde server. Nou wil ik graag mijn lieve alliance gnome helpen door flink wat gold over te hevelen .. nou zat ik te denken om mijn main rogue spullen te laten kopen, deze op de tanarais AH te zetten voor 1c en vervolgens met mijn alt deze spullen te kopen. Ik zie regelmatig lvl 1 alts lopen daar.

Maar, hoe krijg ik mijn alt daar OOIT levend ? Zodra ik homebase verlaat is ie al dood vanwege de lvl 11 npc's :)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Wimo. schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:24:
Korte vraag,

Ik heb 2 accounts. 1 alliance en 1 horde beide op dezelfde server. Nou wil ik graag mijn lieve alliance gnome helpen door flink wat gold over te hevelen .. nou zat ik te denken om mijn main rogue spullen te laten kopen, deze op de tanarais AH te zetten voor 1c en vervolgens met mijn alt deze spullen te kopen. Ik zie regelmatig lvl 1 alts lopen daar.

Maar, hoe krijg ik mijn alt daar OOIT levend ? Zodra ik homebase verlaat is ie al dood vanwege de lvl 11 npc's :)
Warlocks lief vragen te summonen ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
unex schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:18:
Het is zeker niet mogelijk om je ingame nick te changen? :( Want ik heb nogal een lompe nick :D
Gewoon zorgen dat iemand je report voor een of andere vage reden.
Lukt dat niet dan kan je 't nog altijd met een in-game petitie vragen, want dat GM's 't kunnen is zeker :)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wimo. schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:24:
Korte vraag,

Welke server is dat? >:)

Zo kun je het in elk geval beter niet doen, wat je beter kan doen is om een waardeloos grijs item met je lage alt voor 900g op de AH te zetten en met je hoge alt dat ding te kopen, zo heeft je alt ineens veel geld en loop je niet het risico dat iemand anders je rogue stuff sneller koopt dan jij. Als iemand dat grijze item voor 900g koopt is t toch niet erg ;)

Ik denk dat je voor transport een warlock moet vinden die je daar wil transporteren ;)

Gister @ bloodscalp 10g van iemand gewonnen :D (hij beloofde aanvankelijk 100g maar dat had ie niet ;) )

Toen de servers net online waren na onderhoud staat er een mage op de AH tribune te roepen dat de eerste non-mage die naast m kwam staan 100g van m kreeg. Vanzelfsprekend staan er dus allemaal gekken (incl ik) te springen om de AH tribune, dat ging dus niet. Nu bedacht ik dat de enige manier een bug zou zijn. Aangezien ik engineer was mn rocket boots aangedaan en in de AH gaan staan. Ik gebruik ze, boem malfunction. Gevolg daar van was dat ik allemaal rondjes begon te rennen, en ik stop precies naast m :D :D :D

Dikke lol, hij wtf :D allemaal pay the man om me heen ;)

Nothing to see here

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:17

Wimo.

Shake and Bake!

its_me schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:44:
[...]

Welke server is dat? >:)

Zo kun je het in elk geval beter niet doen, wat je beter kan doen is om een waardeloos grijs item met je lage alt voor 900g op de AH te zetten en met je hoge alt dat ding te kopen, zo heeft je alt ineens veel geld en loop je niet het risico dat iemand anders je rogue stuff sneller koopt dan jij. Als iemand dat grijze item voor 900g koopt is t toch niet erg ;)

Ik denk dat je voor transport een warlock moet vinden die je daar wil transporteren ;)

Gister @ bloodscalp 10g van iemand gewonnen :D (hij beloofde aanvankelijk 100g maar dat had ie niet ;) )

Toen de servers net online waren na onderhoud staat er een mage op de AH tribune te roepen dat de eerste non-mage die naast m kwam staan 100g van m kreeg. Vanzelfsprekend staan er dus allemaal gekken (incl ik) te springen om de AH tribune, dat ging dus niet. Nu bedacht ik dat de enige manier een bug zou zijn. Aangezien ik engineer was mn rocket boots aangedaan en in de AH gaan staan. Ik gebruik ze, boem malfunction. Gevolg daar van was dat ik allemaal rondjes begon te rennen, en ik stop precies naast m :D :D :D

Dikke lol, hij wtf :D allemaal pay the man om me heen ;)
Deathwing.. nu nog een alliance warlock vinden die me wil teleporten :) Bedankt voor de tip!

Verwijderd

klinkt wel leuk maar ik weet niet of ik er lang blijf omdat ik eigenlijk op de RP-PvP realm wil gaan spelen
Ik ga daar ook spelen, indien je een alliance char zou beginne kan je misschien m'n guild joinen
link van het forum: http://www.the-ancient-guardians.tk/
Als meer mensen zich geroepen voelen kom maar gerust af :7

Hoop dat de release van de server niet al te lang meer op zich laat wachten. We weten nu al bijna een hele maand dat de server gaat komen maar ie is er nog steeds niet; blizzard is echt goed in het laten wachten ze :r

greetzzzzz

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:52:
[...]

Ik ga daar ook spelen, indien je een alliance char zou beginne kan je misschien m'n guild joinen

Hoop dat de release van de server niet al te lang meer op zich laat wachten. We weten nu al bijna een hele maand dat de server gaat komen maar ie is er nog steeds niet; blizzard is echt goed in het laten wachten ze :r

greetzzzzz
ook dat zal ik onthouden ^^

is lang geleden dat ik rp gedaan hebt, dus zal wel even moeten inkomen :)

wordt inderdaad zowieso een human female priest :) facemelting ftw }>

server komt samen met de volgende contentpatch

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 18-08-2005 14:02 ]

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:52:
[...]

greetzzzzz
Het zal nog wel een tijd duren, al vanaf februari wordt er gezegt dat in de eerst volgende patch de druid class herzien zou worden wel het is nu 6 maanden verder en nog niets veranderd.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:56:
[...]

is lang geleden dat ik rp gedaan hebt, dus zal wel even moeten inkomen :)
Ik heb toevallig van 't weekend een beetje (voor 't eerst) lopen RP-en.
Was in een doodnormale DM run met wat guildies die blijkbaar weleens vaker RP-en.
Moet zeggen dat dat de hele run toch wel een heel stuk vermakelijker maakt en heb dan ook echt gelachen hehe :P
Toch maar eens een altje op een RP server maken denk ik

Verwijderd

unex schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:18:
Is bewust gedaan, anders kan je lekker de ninja uithangen en dan je nick veranderen. En ook om accounthandel min of meer tegen te houden.

Verwijderd

Ben blij dat er dus nog veel rp liefhebbers zijn; het maakt het spel echt leuker en aangenamer om te spelen. Ook een goede guild is altijd leuk op zo'n rp server daarom dat ik begonnen ben met The Ancient Guardians. Rp zal hier centraal staan net zoals raids en onze lieve Onyxia })
Nog effe de link van ons forum http://www.the-ancient-guardians.tk/

Greetzzzzzzz

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

....je hebt wel lef

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

joostve schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 18:38:
filmpje van mijn lvl 60 mage, ff stone guardian afmaken in ungoro, makkie
http://www.xs4all.nl/~knm...one%20Guardian%20kill.avi
toevallig nog een goede drop ook ;)
Gehehe, De drive-by-mage. Jij ook hier?

BTW, het zou leuk zijn als de andere Aggramar peeps ook even hun ingame nick vermelden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 14:43 ]

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:17:
Ben blij dat er dus nog veel rp liefhebbers zijn; het maakt het spel echt leuker en aangenamer om te spelen. Ook een goede guild is altijd leuk op zo'n rp server daarom dat ik begonnen ben met The Ancient Guardians. Rp zal hier centraal staan net zoals raids en onze lieve Onyxia })
Nog effe de link van ons forum http://www.the-ancient-guardians.tk/

Greetzzzzzzz
Je hoeft niet onder elke post Greetzzzzzz te zetten hoor.
Maar veel succes met je raid op Onyxia op een realms zonder characters :P
Zal nog wel lang lang gaan duren voordat je een Guild hebt met 40 level 60 mensen.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Verwijderd

Kennen jullie deze meneer al? Hij campt Menethil Harbor bootjes als een lvl 60 rogue en heeft een lvl 1 spy daar staan om te kijken of er mensen aankomen ;P

http://forums.worldofwarc...887&p=1&tmp=1#post4504887

Alle quotes staan op http://spunkay-angwe.com/quotes.htm

Mijn nieuwe held ;P

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:01:
Kennen jullie deze meneer al? Hij campt Menethil Harbor bootjes als een lvl 60 rogue en heeft een lvl 1 spy daar staan om te kijken of er mensen aankomen ;P

Mijn nieuwe held ;P
omg

ja ik had al van die gast gehoord :D echt wicked

• appelkoek
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
Ik speel dit spel nu al enkele maanden met zeer veel plezier, maar ik zal de komende maanden helaas amper tijd hebben om verder te gaan :'( .
Omdat ik het een beetje zonde van het geld vind als ik toch niet speel zou ik graag mn account tijdelijk willen bevriezen. Heeft iemand enig idee of dit mogelijk is? bij account management is hij volgens mij alleen te verwijderen...

I do what I like and I like what I do

Verwijderd

appelkoek schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:29:
Ik speel dit spel nu al enkele maanden met zeer veel plezier, maar ik zal de komende maanden helaas amper tijd hebben om verder te gaan :'( .
Omdat ik het een beetje zonde van het geld vind als ik toch niet speel zou ik graag mn account tijdelijk willen bevriezen. Heeft iemand enig idee of dit mogelijk is? bij account management is hij volgens mij alleen te verwijderen...
Je kan gewoon cancellen, das hetzelfde als bevriezen. Je account en karakters blijven gewoon bewaard.

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Mijn nieuwe held ;P
_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://spunkay-angwe.com/19.jpg

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn nieuwe held ;P
haha, die gast is wel cool, echt iedereen pissed :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Bulligan
  • Nu online
Cthulhu schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:22:
[...]

haha, die gast is wel cool, echt iedereen pissed :P
Nou leuk zo'n gast op je server. Je lacht wel maar wacht maar tot je zo iemand tegenkomt.
Was gisteren lekker met mijn mage aan het lvl-en, komt er een lvl?? rogue op mount voorbij. 3x raden wat ie doet....Draait om stapt af en killed mij. Snap niet dat ie daar helemaal de moeite voor neemt. Krijgt er niet eens honour voor.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

ZOOOO blij met deze game hè :D
Vannacht lvl60 geworden, en net zit ik in UBRS en er dropt natuurlijk geen hol. Tot de laatste hal voor Drakkisath, komt er van zo'n draakje ineens een Helm of Narv zetten (linkje)
En ik rollde 96 er op, perfect hunter helmpje ^^

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:18
*ding* lvl 58.. hopelijk kan ik nu nóg meer mee in raids naar scholo etc... :D

priest @ lvl 34, nu met een nice illu rod..

Verwijderd

Zijn er mensen die ook wel eens last hebben of hadden van random disconnects?

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Hooli-gan schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:22:
[...]

Nou leuk zo'n gast op je server. Je lacht wel maar wacht maar tot je zo iemand tegenkomt.
Was gisteren lekker met mijn mage aan het lvl-en, komt er een lvl?? rogue op mount voorbij. 3x raden wat ie doet....Draait om stapt af en killed mij. Snap niet dat ie daar helemaal de moeite voor neemt. Krijgt er niet eens honour voor.
Ik speelde op een PvP server, en ben zulke lui vaak genoeg tegen gekomen, als je daarom gaat janken moet je maar naar een andere server gaan

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:10:
Disconnects ja. Random nee. Ze gebeuren namelijk vrijwel altijd op een ongunstig moment (ik zwem onder water, ben op de vlucht voor Mor'Ladim, of zoals de laatste 5 keer; ik pull net een mob). Het begint iig vreselijk irritant te worden. :(

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:10:
ja ik wel en dat is op de US realms

Iseci

Verwijderd

Ik heb 2 vraagjes,

Wat is ongeveer het goede level om Silverpine Forrest te betreden? IK hou er niet van om op zaken vooruit te lopen en dus te snel te gaan, of dingen te vergeten. Was geloof ik 13 of 14 toen ik naar binnen ging.

Mijn Windows was corrupt, om alles beter te laten draaien moet ik natuurlijk WoW erafgooien en weer installeren. Mijn vraag is, moet ik nog iets bewaren of doet Blizzard dat al (mijn character bvb)

• RollieBollie
  • Laatst online: 06:49
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:13:
Ik heb 2 vraagjes,

Wat is ongeveer het goede level om Silverpine Forrest te betreden? IK hou er niet van om op zaken vooruit te lopen en dus te snel te gaan, of dingen te vergeten. Was geloof ik 13 of 14 toen ik naar binnen ging.

Mijn Windows was corrupt, om alles beter te laten draaien moet ik natuurlijk WoW erafgooien en weer installeren. Mijn vraag is, moet ik nog iets bewaren of doet Blizzard dat al (mijn character bvb)
Je karakters staan op de servers van Blizzard.
Je macro's staan op je eigen pc (dus als je die wilt bewaren, moet je even een oplossing daarvoor zoeken, misschien kan je ze opschrijven).
Data die is gevonden/gegenereerd door add-ons staat ook op jouw pc, dus die moet je als je die niet kwijt wilt raken ook op de een of andere manier gaan bewaren.
Voor de rest, volgens mij is er niks meer.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:33
Tenzij je addons hebt die data opslaan die jij wilt behouden (lootlink, gatherer, je hele interface map met alle addons) niet, Blizzard bewaard gewoon alles. Er is ook vast een manier om je huidige interface indeling op te slaan maar ik weet niet hoe.

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Haha, Angwe speelde op de server waar ik op zat alleen heeft hij zijn Rogue op stal gezet en warrior gererolled op een andere server

Dat van Outbakjack is extra leuk als je weet dat hij al eens verbannen is omdat hij speedhacks heeft gebruikt

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
als je je interface, WDB en WTF mappen backupped heb je al je interface opties, grafische zooi, macro's en complete interface bewaard :>

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:54
Cthulhu schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:26:
[...]

Ik speelde op een PvP server, en ben zulke lui vaak genoeg tegen gekomen, als je daarom gaat janken moet je maar naar een andere server gaan
Dat is toch wel zo'n standaard antwoord :/

Er is een verschil tussen PvP spelen, en PvP misbruiken.

Ik zie niet in hoe iemand die urenlang het spelen van WoW onmogelijk maakt voor veel spelers door het campen van een vrij belangrijk punt in het spel (de docks) stoer kan zijn.

Verwijderd

Sjoan schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:37:
[...]

Ik zie niet in hoe iemand die urenlang het spelen van WoW onmogelijk maakt voor veel spelers door het campen van een vrij belangrijk punt in het spel (de docks) stoer kan zijn.
Ondanks dat ik most hated player op bloodscalp ben word ik in 70% van de gevallen gewoon met rust gelaten als ik grind op wat dan ook. Soms helpen ze me gewoon,of voorkomen dat andere horde me een pak sizzle geven. Maar als ik dan in AV kom ben ik de lul ;p

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sjoan schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:37:
[...]

Hij kan daar alleen campen als hij daar de gelegenheid toe krijgt, lijkt mij. Als er regelmatig een paar lvl60's daar gaan patrouilleren en hem gelijk even een uurtje corpsecampen zal hij het wel snel afleren. :P

Verwijderd

Ik snap echt niet wat er leuk is aan Corpse campen of lowbs ganken. Je maakt het spel voor andere alleen maar verrot.
Als er 5 taurens op me corpse dansen en me niet weg laten gaan zit er altijd maar 1 ding op. pally style - AOE,Shield,HS :9

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Maegrim schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:00:
als je je interface, WDB en WTF mappen backupped heb je al je interface opties, grafische zooi, macro's en complete interface bewaard :>
voor macros is dat niet nodig ga naar de map \World of Warcraft\WTF\Account\{naam account}

en backup het bestand macros-local.txt

als je dan je WDB en WTF deleten en dan nadat je WoW even opnieuw heb opgestart en weer sluit dan zet je dit bestand weer terug in dezelfde map dan zijn je macro's weer terug.

die folders wegggooien doe soms juist om als er problemen zijn om alles weer schoon te krijgen plaats je ze in zijn geheel weer terug dan krijg je je oude problemen weer terug.

[ Voor 16% gewijzigd door tntkiller op 18-08-2005 21:49 ]

Iseci

Verwijderd

hey :)

kwam dit een paar dagen geleden midden in duskwood tegen:

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y165/bert_7/whatsthis.jpg

iemand me zeggen waar het voor is ?

• Sjoan
  • Laatst online: 02:54
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:56:
hey :)

kwam dit een paar dagen geleden midden in duskwood tegen:

[afbeelding]

iemand me zeggen waar het voor is ?
Ik kwam het ook tegen, maar weet ook niet waar het voor is.

Wat is er zo bijzonder dat het weggestreept is? :)

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:17
Voor de vrouwelijke humans onder ons ;)

Dressroom

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

• Thunderman_303
  • Laatst online: 00:17

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

wOOt, ben lekker aan het questen in felwood, dropt er opeens een Lifestone :9~

Is nu mijn 2e epic, naast mijn Precisely Calibrated Boomstick :9~

Alhoewel ik als hunter er niet superveel aan heb (soms wel als me pet weer eens de pijp uitgaat :( ) ben ik er toch wel blij mee, zit me alleen af te vragen hoeveel gold ik nu ben misgelopen, want ik lees op thottbot verhalen dat ie 750g bo op de AH doet, kan ik me alleen niet voorstellen.

Maar goed, nog 1,2 lvl tot 60.

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• enira
Auction house
As the example in the opening paragraph illustrates, using the Dressing Room feature in the auction house will help you make up your mind about which item to bid on. If two items are similar in stats, why not go for the one that will look better on you?

I like it :)
Ik heb echt vaak genoeg dat kleding me niet staat, zo dus geen last meer van.
Maar het zijn toch meestal de blue items die leuk staan, en green is over het algemeen crap.

Ik heb nog nooit (;( ) een epic in me lootscherm gezien, daar meot echt verandering in komen. Het gaat de goede kant op op dragonmaw. Ik heb nu zo'n 7 blue drops gehad, en al 10talllen groene, allemaal van 1% of lager.
Hopen dat ik nog in stv mijn staff of jordan loot, of later een glowing brightwood staff.

Edit, gratz kev4h met ragna down!

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 18-08-2005 23:25 ]

Verwijderd

Of het al vermeld is weet ik niet, maar ik lag in een deuk :P

Moeder 1 - 0 Zoon (pwned! ;))

http://forums.worldofwarc...narioncircle&T=145812&P=1

Eerste pagina, post #3 en #5.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 23:25 ]

• enira
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:25:
Of het al vermeld is weet ik niet, maar ik lag in een deuk :P

Moeder 1 - 0 Zoon (pwned! ;))

http://forums.worldofwarc...narioncircle&T=145812&P=1

Eerste pagina, post #3 en #5.
Je bent de 3de al :>

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

jarnotjuh schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:21:
I like it :)
Ik heb echt vaak genoeg dat kleding me niet staat, zo dus geen last meer van.
Maar het zijn toch meestal de blue items die leuk staan, en green is over het algemeen crap.
Ik heb nu een epic helm, maar hij ziet er gewoon hetzelfde uit als mijn vorige 2 helmen, alleen een gouden rand ipv een zilveren. Ik zou er bijna wat van gaan zetten op de forums :(

• bcd87
  • Niet online
en 't was dan ook zover voor ons vanavond :)

Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/4952/ragdown9ua.th.jpg

We hadden em op 1% met de helft van de raid over, alle healers LoM.. toen kwamen sons ;/
Met moeite hebben we 't overleeft met alleen nog een rogue en wat druids enzo over, toen hebben we nog net de laatste procent eraf weten te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

Even een vraagje, welke judgement gebruiken de meeste paladins icm seal of command?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ik gebruikte zelf altijd sotc, werkt leuk samen. Dat is dus een snellere attackspeed, maar minder dmg. Maar als je een proc hebt, dan doe je weer meer dmg, dus..

Seal of the Crusader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
dus je gebruikt twee seals tegelijk? =P
in pvp zijn seals pure mana verspilling, maar in pve wil JotC + SoC wel goed werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Maegrim schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:13:
dus je gebruikt twee seals tegelijk? =P
in pvp zijn seals pure mana verspilling, maar in pve wil JotC + SoC wel goed werken
De judgement sotc, en dan soc inderdaad.

In pvp, tja. Voordat ik uberhaupt kans heb om iets terug te doen, moet ik al me seals/blessings enzo nog aanpassen, ben ik al half dood, en meot ik ook nog eens healen. Voordat ik dat klaar heb, dood ;)

Dan zeggen ze pala lang overleefbaar in pvp, nou. De eerste keer dat ik het langer dan 20 sec uithou moet nog komen. :Y) Ik zuig echt in pvp.
Mage is gelukkig wel leuker, toenstraks met ease een lvl 41 hunter gekilled. Pet gesheeped, en gaan. Nog nooit zo makkelijk. Sorrowhill movies kijken leer je toch nog wel wat van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
maar JotC geeft meer holy damage per attack, de seal zelf geeft alleen snellere att speed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:29
jarnotjuh schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:17:
[...]

De judgement sotc, en dan soc inderdaad.

In pvp, tja. Voordat ik uberhaupt kans heb om iets terug te doen, moet ik al me seals/blessings enzo nog aanpassen, ben ik al half dood, en meot ik ook nog eens healen. Voordat ik dat klaar heb, dood ;)

Dan zeggen ze pala lang overleefbaar in pvp, nou. De eerste keer dat ik het langer dan 20 sec uithou moet nog komen. :Y) Ik zuig echt in pvp.
Mage is gelukkig wel leuker, toenstraks met ease een lvl 41 hunter gekilled. Pet gesheeped, en gaan. Nog nooit zo makkelijk. Sorrowhill movies kijken leer je toch nog wel wat van. :)
Dan ligt dat helemaal aan jou dat een pali suckt in pvp. Heb toch al vaker gelijkgelevelde, die toevallig pvp aan hadden, neer gesabelt en dat is met seals en alles erbij . Gewoon voordat je begint al met seals beginnen (zeg maar net voordat de persoon je in de gaten heeft )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoan schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:58:
[...]

Ik kwam het ook tegen, maar weet ook niet waar het voor is.

Wat is er zo bijzonder dat het weggestreept is? :)
Vroeg me ook af wat het is. misschien dat een van hogere lvl's het weten?? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:27

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 08:34:
[...]

Vroeg me ook af wat het is. misschien dat een van hogere lvl's het weten?? :*)
Portal. Mages kunnen ermee teleporteren dacht ik.

--

Gisteravond skill-level 290 bereikt met leatherworking. Heb tribal, en heb zojuist het devilsaur pattern voor gloves geleerd, +28 AP, +1% Crit en +9 stamina. Die ga ik eens even fijn maken voor mezelf, en daarna de resterende 9 skillspunten erbij werken met dit recept, dan kan ik er lekker mee verdienen op de ah. Vriend van me grind voor mij de devilsaurs, verkoopt het leer voor een leuk prijsje aan mij, ik grind zelf het rugged, en presto :D

En zodra ik 55 hit kan ik de leggings ook maken. Hopelijk kan ik daar heel snel genoeg meer verdienen om de stormshrouds er zelf bij te kopen :P

[ Voor 55% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-08-2005 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
nopse, tis gewoon nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kan niet wachten op 1.7
WARRIOR NERFS FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
woot, leuke patchnotes :)

"The Darkreaver Menace" quest has had its reward improved; any Shaman who has already completed the quest should speak to Sagorne Creststrider in Orgrimmar to get their new reward."

YESSS, maar eerst maar afwachten hoeveel beter de nieuwe reward is :) slechter dan die helm of latent crap kan het iig niet zijn :P

nu maar op jacht naar een pristine black diamond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:20:

Die viel vorige week nog tijdens het farmen op het warrior Epic boek in DM west.

Dus dat mag je hopen dat zo'n ding valt tijdens een instance run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:20:

"The Darkreaver Menace" quest has had its reward improved; any Shaman who has already completed the quest should speak to Sagorne Creststrider in Orgrimmar to get their new reward."

YESSS, maar eerst maar afwachten hoeveel beter de nieuwe reward is :) slechter dan die helm of latent crap kan het iig niet zijn :P

10 tegen 1 dat het nog steeds de moeite (en die diamond) niet waard is. Plus, de helm zelf is lelijk (zo'n veren kroon dinges model).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:42:
en 't was dan ook zover voor ons vanavond :)

[afbeelding]

We hadden em op 1% met de helft van de raid over, alle healers LoM.. toen kwamen sons ;/
Met moeite hebben we 't overleeft met alleen nog een rogue en wat druids enzo over, toen hebben we nog net de laatste procent eraf weten te krijgen :D
En wij ook weer voor de 2de keer!

http://www.affliction.co.uk/zod/wow/ragdown.jpg

Cloak of Shrouded Mists, Crown of Destruction en 2x Wrath legs.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 11:15 . Reden: In de toekomst even thumbnailen. 700+KB voor een screenshot is echt teveel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:59:
[...]

10 tegen 1 dat het nog steeds de moeite (en die diamond) niet waard is. Plus, de helm zelf is lelijk (zo'n veren kroon dinges model).
vast wel :)

ik wil ook zon quest als de hunters hebben

voor bijv een wapen wat shamans in hun ranged sslot kunnen stoppen :/

gisteren garr en gehennas gekilled,
hopelijk van het weekend nog een poging op geddon, want die hebben we nog steeds niet down gekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:02:En zodra ik 55 hit kan ik de leggings ook maken. Hopelijk kan ik daar heel snel genoeg meer verdienen om de stormshrouds er zelf bij te kopen :P
het maken van de armor is niet afhankelijk van je level maar je leatherworking skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

lol

Heb sinds gisteravond voor de 100e keer ''ruzie'' met een online maatje, die gast doet al sinds lvl 15 niets anders als zeuren, schelden, klagen etc. waarna ie vaak zijn verontschuldigingen aanbood en weer een paar dagen normaal deed, maar gisteravond was echt de druppel.

Ik wou echt dat ik met mijn warlock naar een andere server kon, bv. 1tje waar veel van jullie spelen ofzo, zodat ik misschien ook eens met wat normale mensen kan spelen :P

Dit weekend iig maar even niet spelen, heb het er wederom weer even mee gehad.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:08:
[...]

het maken van de armor is niet afhankelijk van je level maar je leatherworking skill
ja, maar ik kan ze pas met 55 dragen, dat bedoelde ik eigenlijk. Stormshroud moet ik nu gaan kopen want dat is elemental lw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Over PvP gesproken. Ik ben m'n beta Warlock maar weer gaan spelen (dus opnieuw gemaakt :Y) ), eergisteren op level 30 naar Wetlands voor m'n Felhound quest. Word ik gebackstabt door een level 36 Rogue waar ik (hier komt het) gewoon van win! En later ook nog eens 6 Yeti's neerge-AoE-ed omdat een Mage het niet aankon en hij ze naar mij toe trok. Voidwalker Sacrifice en Hellfire, mooie combinatie :)

Imba Warlock FTW! >:)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Ik denk ik ga es beginnen met een nieuwe character op die verse Haumarush realm.

probeer in te loggen 880 in queue :S

iemand suggesties voor een goeie server waar ik een horde character kan beginnen?

[ Voor 28% gewijzigd door rico_fxp op 19-08-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Nu online
rico_fxp schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:27:
Ik denk ik ga es beginnen met een nieuwe character op die verse Haumarush realm.

iemand suggesties voor een goeie server waar ik een horde character kan beginnen?
Daggerspine:)

Btw, the public test realms are open again.

copy a char here

[ Voor 24% gewijzigd door Bulligan op 19-08-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:18
rico_fxp schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:27:

kom aub naar emerald dream...

gegarandeert succes.. de alliance-horde ratio is 3-1 :(

elke horde is dus welkom..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben trouwens op onze forums wat itemplaatjes en dergelijke gelinked staan in een mooie thread.

http://www.affliction.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1983 (wel even registreren ;))

We hebben nu ook plaatjes van Hakkar zelf! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Damn, is 't niet mogelijk je eigen karakter naar de test-server te kopieeren? ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Laatst online: 21-06 10:31
Iemand enig idee wanneer patch 1.7 uitkomt?
Ben vooral geïntereseerd in de nieuwe hunter talents (heb nu wat foute investeringen gedaan, dus ben blij dat ik over nieuw mag beginnen :P ).
Kijk ook erg uit naar de stealth ability van m'n katje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Wheeeeee ;(

In de nieuwe patch levert in-combat weapons switchen je een 1 seconde cooldown op alle abilities op. Waar is dat goed voor :(

Ik ga weer terug over op daggers, gauw shanker farmen.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.