robbertinho schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:52:
[...]
LoL, nadat jullie Ragna neer hadden, heb ik de general chat uitgezet. Werd er gek van.
Jij bent dus Tinya? Waarom ben je weer teruggegaan naar UL? Want volgens mij hadden meer oud-UL members destijds bij ons geapplied om dezelfde redenen als jij destijds, maar die zijn volgens mij ook allemaal weer teruggegaan tijdens mijn vakantie. Am I right?
Ik ben Talmaril - lvl 60 Night Elf Priest trouwens. Sino is een erg goede MT, maar ook hij moet nog leren in MC. De discipline is erg hoog tijdens onze raids idd, daar zal het niet aan liggen als we wipen, dat gebeurt meer uit onervarenheid. Ik ben er van overtuigd dat Maggy vandaag of zaterdag neer gaat. The puppy is going down!

Ik kan me goed voorstellen dat je de general chat hebt uitgezet

het was gewoon de ontlading op dat moment.
Nou, ik ben ooit weggegaan bij UL omdat het een raidguild is en met mijn toenmalige lvl 60 pally vond ik niks aan raiden, het beviel me gewoon niet. In overleg ben ik toen eruit gegaan. Uiteindelijk dus mijn mage gelevelled naar 60 en TPO gejoined in de hoop daar veel mee te kunnen raiden. Helaas viel dat vele raiden erg tegen en MC zat toen (vernomen via whispers) nog op de lange lange termijn planning, terwijl FE juist was begonnen met MC raiden. Zodoende dus toen overgestapt naar FE.
Ik kwam er toen achter dat ik met mijn mage raiden superleuk vond, dus ik wilde graag al een tijdje terug in UL, maar ze zaten vol toen. Een weekje in FE gezeten, en toen kreeg ik ineens de vraag of ik terug wilde naar UL (een van de mages ging weg). Niet lang over na hoeven te denken eigenlijk, met UL altijd een supertijd gehad en ik kon/kan het goed vinden met de mensen daar (was mijn eerste guild), dus zodoende was de overstap voor mij heel makkelijk. Helaas heeft dit echter blijkbaar in FE nogal wat kwaad bloed gezet
Dus ik hoop dat TPO en FE niet al te boos zijn

(alhoewel een aantal members mij semi-haat nu geloof ik

). Maar voor mezelf was het de logische overstap. Dat wil overigens dus niet zeggen dat ik hoop dat jullie het goed doen, want ik wens het jullie toe (zoals ik al zei goede raiddiscipline en aardige mensen). En het zal ook wel gaan lukken, daar ben ik van overtuigd, het kost alleen wat tijd om aan MC te wennen.