Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.717 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:23

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

geniaal :D

Er zitten ook een paar mensen in onze guild die effectief samen met 1 van hun ouders spelen. Best wel vreemd allemaal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
jarnotjuh schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:51:
[...]

Iets met koe }:O
Stond al op de vorige pagina... ;)
Oh,
zie em niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 16:26

DinX

Motormuis

TomSmit82 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

Laats zag ik "MeuteNeuker" voorbij komen. En tja twee paladins op Al'Akir, "Palalala" en "PaladinMan" :P
Deze vond ik ook wel droog (heb em vroeger nog al gepost :p )

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/53365/thumb.jpg

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

wij hebben steevast wario en garlock

raad eens welke classes :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865

Zag laatst ook een coole naam: Aladin (was een Paladin) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Wij hebben er 1 die Djpaladin heet... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 14:05

PoweRoy

funky!

ik heet gewoon danoontje met mijn 60 pala :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Methos is me druid, Chronos me warlock, Racella me Mage, Flamoes me chaman, Nakanos me rogue, Gnorfal is priest, Xavier paladin, Duffo me warrior en Dimplex is me hunter :P allemaal rond lvl 10 bijna hoor om te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:21:
[...]

wordt eerst maar 60 jij n00b :P }>

helaas, :P hijs al soulbound op Rim, een van onze warlocks, 2 warlocks boden al hun DKP, wat evenveel was, en hij rolde 96 :)
Je moet je mond houden langharige (stink)geit !
Ik ben bijna 49 en versloeg gisteren 3x op rij een lvl 60 mage (waarschijnlijk was hij ook gewoon slecht) in een duel en hij vond het niet zo leuk zeg maar. Dus ik ben nog geen lvl 60, maar n00b ben ik al niet meer :)

Zegguh Bokmans, ben je eigenlijk Horde of Alliance ?

btw : })
http://www.blizzard.com/i...aspx?ImageIndex=010&Set=0

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 17-08-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ghehe gezien we toch met een namen pimping bezig zijn, laat ik me er ook maar eens aan toevoegen....

SoulMasher - Male Human Mage
Branch - Male Night Elf Druid >:)
Serum - Female Night Elf Priest
McHaggis - Male Dwarf Paladin :*)

Allemaal op Zenedar en voor een deel lid van de "dutch knights" guild (160 leden) :P

Ik vond de laatste 3 wel toepasselijk...

[ Voor 9% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-08-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-05 17:17

On_E

Housemusic

Nix UD Warlock
Xintu UD Warrior
Evylle NE Rogue
Lynathra UD Mage
Razhar Gnome Mage

Dat zijn mijn namen :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

heh, ik heb op draenor een gnome rogue die MacHaggis noemt. met bijhorende banner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Boeb0e schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:50:
[...]

heh, ik heb op draenor een gnome rogue die MacHaggis noemt. met bijhorende banner
Lol toevallig.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 6104 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:42:
[...]

Je moet je mond houden langharige (stink)geit !
Ik ben bijna 49 en versloeg gisteren 3x op rij een lvl 60 mage (waarschijnlijk was hij ook gewoon slecht) in een duel en hij vond het niet zo leuk zeg maar. Dus ik ben nog geen lvl 60, maar n00b ben ik al niet meer :)

Zegguh Bokmans, ben je eigenlijk Horde of Alliance ?

btw : })
http://www.blizzard.com/i...aspx?ImageIndex=010&Set=0
Ik ben Shaman :P (en undead mage)

tss en je won zeker omdat je je klote fellhunter gebruikte of niet :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:37
bah ik hoop dat blizzard eens het mogenlijk maakt om een US account over te zetter naar euro

mijn halve clan is net uitelkaar gevallen omdat we echt een casual guild zijn 1-59 maar op 60 is er niks geregeld geen MC-onexia ofwatdanook dus vandaag vertrokken ongeveer 15 lvl 60 om een raiding guild te joinen

ik zou ook wel willen maar door het tijd verschil zal dat lastig zijn veel run gaan pas beginnen op 11 s'avonds voor mij en een run kan wel een paar uur duren.

helaas heeft blizzard gelogen omdat toen mijn moeder toevallig in florida was en mij 2 WoW pakketjes meenam(had dus geen zin om te wachten tot hij hiet uitkwam) had ik gehoopt (en wat blizzard ook heeft gezegt) dat het na de opening van euro server het mogenlijk is dat US>euro en euro>US mogenlijk wordt.

nu blijkt dus dat ze dat waarschijnlijk nooit zullen waarmaken :(

maar heb ook geen zit om in euro nu nog te beginnen(ik denk er wel aan maar brrr alweer lvlen) met 2 lvl 60 en een 3de onderweg op US server.

misschien laat ik alvast een van mijn overgebleven US versie overzetten naar euro

lijkt me toch wel eens lekker om een raid te doen om 6 uur s'avond hehe

op welke euro server zitten veel nederlanders in een clan die redelijk veel aan raiding doet?

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Anoniem: 149865 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:18:
Zag laatst ook een coole naam: Aladin (was een Paladin) hehe
Dat is van Wc3 TFT gejat :D

Bij Survivor Spiral TD, online, heb je bij lvl 28 een rondje mobs met als naam Aladin the Paladin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

HTT-Thalan schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:15:
[...]

Bij Survivor Spiral TD, online, heb je bij lvl 28 een rondje mobs met als naam Aladin the Paladin :P
alleen jammer dat TD's geen officiele blizzard content zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62701

Mijn rogue is eindelijk level 40 (2e character).
Nu ben ik wel benieuwd welke build de meeste rogues hier hebben.
Ik dacht zelf aan een assassination 21, combat 5, en sublety 25 build.
Maar een 30/8/13 build lijkt ook wat i.v.m. de poison skills. Ik zit nog steeds te twijfelen tussen een dagger main hand of een high damage mace/sword mainhand, de switch macro werkt niet altijd goed. De extra damage is wel mooi met een mace/sword maar daardoor verlies ik wel mijn ambush/bs, maar dat wordt weer gecompenseerd door SS en eviscerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

PizZa_CalZone schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:45:
Ghehe gezien we toch met een namen pimping bezig zijn, laat ik me er ook maar eens aan toevoegen....

SoulMasher - Male Human Mage
Branch - Male Night Elf Druid >:)
Serum - Female Night Elf Priest
McHaggis - Male Dwarf Paladin :*)

Allemaal op Zenedar en voor een deel lid van de "dutch knights" guild (160 leden) :P

Ik vond de laatste 3 wel toepasselijk...
lol, nog niet een tegengekomen, maar als ik je zie (en het overleef :P ) dan zwaai ik wel ff.

Rauros Undead Warrior @ Zenedar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865

HTT-Thalan schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:15:
[...]

Toevallig hebben wij die naam voor de gein wel eens gebruikt tijdens een avondje D&D (RPG niet pc), hadden we o.a. Danny the Monk etc
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:28
Ik hou het gewoon bij ijscoman. Min of meer afkomstig van Iceman, mijn standaard gamenick. ;)

Gisteren m'n bank opgeruimt, en meteen rond de 180G erop verdient. Hoe dat komt?

Ik vond er nog 2 dingen op, een "MC wand", de Torch of Austen. +10 fire res dus maar als mage heb je dat niet echt nodig. Ding stond gisterenavond op een 55g bid met nog 'Very Long' over, als ik afgewerkt ben check ik het weer even, spam ik wat in OG en verkoop ik em voor veel geld.

Verder vond ik ook nog Libram of Resilience, ik wist dus echt niet waar het voor was en omdat ik nogal haast had (moest eten, en wilde m'n bank wel ff opgeruimt hebben :P ) heb ik em maar voor een willekeurige prijs op AH gedondert, namelijk 60G en ik wist zeker dat ik em daarvoor nooit zou verkopen aangezien ik dacht dat het een vrij nutteloos ding was. Het blijkt dus dat het een onderdeel is van deze gelijknamige quest met als reward een item waarmee je permanent een non-stacked +20 fire res enchant op je gear doet. 8)7

Dat kreeg ik dus te horen van m'n guild toen ik blij zei dat ik dat "domme boekje" voor 60G verkocht had, echt blij waren ze er niet mee aangezien die schijnbaar nog zeldzaam zijn ook. Hele discussie gehad erover mjah, als je iets wilt moet je er maar moeite voor doen imo. B)

Verder nog een dosis herbs en stacks Runecloth die voor zo'n 2g eruit gaan. :7

Dus een tip aan alle mensen met geen ruimte op de bank, pleur ALLES op AH! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

The Realone schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:43:
Ik hou het gewoon bij ijscoman. Min of meer afkomstig van Iceman, mijn standaard gamenick. ;)

Gisteren m'n bank opgeruimt, en meteen rond de 180G erop verdient. Hoe dat komt?

Ik vond er nog 2 dingen op, een "MC wand", de Torch of Austen. +10 fire res dus maar als mage heb je dat niet echt nodig. Ding stond gisterenavond op een 55g bid met nog 'Very Long' over, als ik afgewerkt ben check ik het weer even, spam ik wat in OG en verkoop ik em voor veel geld.

Verder vond ik ook nog Libram of Resilience, ik wist dus echt niet waar het voor was en omdat ik nogal haast had (moest eten, en wilde m'n bank wel ff opgeruimt hebben :P ) heb ik em maar voor een willekeurige prijs op AH gedondert, namelijk 60G en ik wist zeker dat ik em daarvoor nooit zou verkopen aangezien ik dacht dat het een vrij nutteloos ding was. Het blijkt dus dat het een onderdeel is van deze gelijknamige quest met als reward een item waarmee je permanent een non-stacked +20 fire res enchant op je gear doet. 8)7

Dat kreeg ik dus te horen van m'n guild toen ik blij zei dat ik dat "domme boekje" voor 60G verkocht had, echt blij waren ze er niet mee aangezien die schijnbaar nog zeldzaam zijn ook. Hele discussie gehad erover mjah, als je iets wilt moet je er maar moeite voor doen imo. B)

Verder nog een dosis herbs en stacks Runecloth die voor zo'n 2g eruit gaan. :7

Dus een tip aan alle mensen met geen ruimte op de bank, pleur ALLES op AH! :+
Ik heb (joost mag weten hoe ik eraan kom) een stapeltje 'patch of tainted skin' in mijn bank. Ik bewaar ze, omdat ik meen dat dat ooit nog eens een quest item word op hoog level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

HTT-Thalan schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:54:
[...]

Ik heb (joost mag weten hoe ik eraan kom) een stapeltje 'patch of tainted skin' in mijn bank. Ik bewaar ze, omdat ik meen dat dat ooit nog eens een quest item word op hoog level.
Ik denk t niet :P Je kunt ze inleveren in Felwood om salvation salve of zoiets van te krjigen, die je dan weer kunt gebruiken op de 'zieke' planten daar om ze beter te maken. Daar krjigje dan weer itempjes van die je HP en/of mana restoren (die overigens wel erg nuttig zijn omdat ze niet op dezelfde cooldown als potionszitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 23522 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:56:
[...]

Ik denk t niet :P Je kunt ze inleveren in Felwood om salvation salve of zoiets van te krjigen, die je dan weer kunt gebruiken op de 'zieke' planten daar om ze beter te maken. Daar krjigje dan weer itempjes van die je HP en/of mana restoren (die overigens wel erg nuttig zijn omdat ze niet op dezelfde cooldown als potionszitten).
Ze zijn alleen niet instant :) Je moet de besjes enzo opeten. Wel is het zo dat je er een buff mee krijgt van 10 minuten 10 stamina ofzo... :) En ze restoren veel health... erg handig dus idd!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-04 14:46

BitByter

Prutst dit forum

Anoniem: 143011 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:26:
Wij hebben er 1 die Djpaladin heet... :r
GHAHHAHHAHA JA !!

DJpaladin !@!@#
echt te triest voor woorden :P

DJpaladin is best bekend bij horde.
Als we in warsong zijn naam op de lijst zien, word er altijd hard gelachen door iedereen.

allemaal van " probably a kid of 11 or something, lol :P "

hij whispered mij altijd met z'n horde alt, dat n00b horde maar weer eens een AV game moet starten, omdat hij wsg beu is :P

ik pwn hem hard in pvp :D

[ Voor 28% gewijzigd door BitByter op 17-08-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hmm,
gister van onyxia heb ik een:
Eskhandar's Collar gekregen.
Nou heb ik de cloak van de set ook al:
Eskhandar's Pelt

Met andere woorden: Ik heb al 2/4 items van de Spirit of Eskhandar set.

Zit nu een beetje te twijfelen of het 't waard is als Warrior voor de volledige set te gaan (heb zelf totaal geen ervaring met DW)
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 09:08

Alpine

Twisted animator

Anoniem: 62701 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:24:
Mijn rogue is eindelijk level 40 (2e character).
Nu ben ik wel benieuwd welke build de meeste rogues hier hebben.
Ik dacht zelf aan een assassination 21, combat 5, en sublety 25 build.
Maar een 30/8/13 build lijkt ook wat i.v.m. de poison skills. Ik zit nog steeds te twijfelen tussen een dagger main hand of een high damage mace/sword mainhand, de switch macro werkt niet altijd goed. De extra damage is wel mooi met een mace/sword maar daardoor verlies ik wel mijn ambush/bs, maar dat wordt weer gecompenseerd door SS en eviscerate.
Ik heb een 30/0/21 build. Ik vind het een zeer goede build voor wat ik met de rogue doe en wil.
De bedoeling van deze build is het snel opbouwen van combopoints dmv. Initiative, Ruthlessness en seal fate. En meer critical hits met Malice, Remorseless Attacks, improved ambush en natuurlijk Cold Blood (zeker sterk in combinatie met Preperation).

Uiteindelijk is het belangrijk wat je zelf wilt en of andere teamleden er baat bij kunnen hebben (zal bij rogues niet zo heel erg veel uitmaken maar bij andere classes wel). Je zou wel altijd kunnen kijken op wowvault.ign.com voor builds om te zien wat voor builds er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

kEv4h schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:10:
Zit nu een beetje te twijfelen of het 't waard is als Warrior voor de volledige set te gaan (heb zelf totaal geen ervaring met DW)
Wat denken jullie?
claws zien er heel leuk uit, maar je parry skills en shield opgeven als warrior? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Boeb0e schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:20:
[...]

claws zien er heel leuk uit, maar je parry skills en shield opgeven als warrior? :x
Parry werkt sinds deze patch met claws.
Shield gebruik ik uberhaupt niet als ik aan 't solo-en ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Origineel zijn met namen is niet leuk.
Ik heb Hak, Hakius, Hakini, Hakinius en Haakh
Hakinius de paladin is nu op een halve balk xp na lvl 60, naar alle waarschijnlijkheid vanavond dus wel. Nu nog 600 gold erbij voor een epic paardje (een gewone, palapaard kost me teveel mana) en dan ben ik wel weer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Alpine schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:13:
[...]

Ik heb een 30/0/21 build. Ik vind het een zeer goede build voor wat ik met de rogue doe en wil.
De bedoeling van deze build is het snel opbouwen van combopoints dmv. Initiative, Ruthlessness en seal fate. En meer critical hits met Malice, Remorseless Attacks, improved ambush en natuurlijk Cold Blood (zeker sterk in combinatie met Preperation).

Uiteindelijk is het belangrijk wat je zelf wilt en of andere teamleden er baat bij kunnen hebben (zal bij rogues niet zo heel erg veel uitmaken maar bij andere classes wel). Je zou wel altijd kunnen kijken op wowvault.ign.com voor builds om te zien wat voor builds er zijn.
Master of Deception Rank 5

Camouflage Rank 5
Opportunity Rank 5
Initiative Rank 5
Ghostly Strike Rank 1
Improved Ambush Rank 3
Improved Rupture Rank 3
Preparation Rank 1
Setup Rank 3
Hemorrhage Rank 1
Premeditation Rank 1

Subtlety Total: 33

Assassination Mastery

Improved Eviscerate Rank 3
Malice Rank 5
Ruthlessness Rank 3
Murder Rank 2
Lethality Rank 5

Assassination Total: 18

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Dit word mijn build. Heb nu nog remorseless voor het grinden, maar die gaat er @ 60 uit. Deze build heeft prep en ik ga sowieso voor full agi gear met agi enchant op mijn daggers (2x+15) dus crits genoeg, daar heb ik geen CB voor nodig denk ik.

Setup en premed zorgen dat je een gevecht kan beginnen met een 5CB finishing move, in combinatie met een flinke ambush is dat bye bye [insert random squishy] :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Hmm,
Eskhandar's Pelt

Wat denken jullie?
Tis wel leuk om te hebben maar echt nuttig niet denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
weet iemand hoe ik in een macro scriptje kan bepalen of een spell nog op cooldown staat zo ja dat hij dan een andere spell cast....

gaat hier om shieldblock en sunder armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
BitByter schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:01:
[...]
hij whispered mij altijd met z'n horde alt, dat n00b horde maar weer eens een AV game moet starten, omdat hij wsg beu is :P
Heeft hij dan twee accounts ofzo dat hij met een horde alt je whispered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Heb zelf de basi 21/8/22 build met CB/Prep/Imp.Sap/Backstab/Ambush

Werkt echt lekker in instances hoor en je guild/team is blij als je als rogue toch iets hebt waarmee je kan sappen zonder meteen een hele group mobs te pullen. En ColdBlood is erg fijn PvE EN PvP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34046

Effe trug te komen op de namen van chars, ik speel niet zo veel omdat ik meer op werk zit dan wat anders :)

Heb ook nog maar 2 3 chars:
Talerion - Male NE Druid.
Nareve - Male NE Priest.
Terketh - Female Undead rogue.

Verder hebben wij ook nogal wat belachlijke namen, eentje viel me laast wel op als guild naam:
<Sword in Horde>

Vond ik nog wel grappig :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 17-08-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 34046 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:54:
Effe trug te komen op de namen van chars, ik speel niet zo veel omdat ik meer op werk zit dan wat anders :)

Heb ook nog maar 2 chars:
1 Talerion - Male NE Druid.
2 Nareve - Male NE Priest.
3 Terketh - Female Undead rogue.
Telraampje nodig? ;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat heet niet goed editten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Mijn characters heten:

Talmaril lvl 60 Night Elf Priest
Mordegai lvl 6 (:D) Gnome Mage.

Vond ik beide wel toepasselijke namen. Ik heb ook de schurft aan van die achterlijke namen. Laatst kwam ik er één tegen die Peniskoker heette.... Of een Kees (das dan niet achterlijk, maar wel heel erg simpel).

Laatst wel een Tauren gezien die in een clan genaamd "Moo" zat. Dat is dan weer humor.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister avond hebben we samen met een andere guild 3x een wipe gehad @ Onyxia.... 3x in phase 3. Ze gebruikte Fear abnormaal veel, leek wel om de 5 a 10sec :|

3x kwam ze tot 16% -> 20% :)

Uiteindelijk zijn we na de 3de keer maar gestopt omdat er veel van ons offline gingen. Nog tips hoe je hier het beste mee om kan gaan? Een priest met fear ward ofzow?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 17-08-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Mijn chars:
Kishu(level 60 rogue)
Kish(level 10 druid)
Kished(level 14 Lock)
Kishan(level 14 warr)
Definition(level 12 mage)

Originele namen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

De hele guild laten PvP-en tot Corporal en de anti-Fear trinket gebruiken?
Iedereen een stack Free Action Potions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 34046 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:17:
Gister avond hebben we samen met een andere guild 3x een wipe gehad @ Onyxia.... 3x in phase 3. Ze gebruikte Fear abnormaal veel, leek wel om de 5 a 10sec :|

Uiteindelijk zijn we na de 3de keer maar gestopt omdat er veel van ons offline gingen. Nog tips hoe je hier het beste mee om kan gaan? Een priest met fear ward ofzow?
't Is een beetje random.
Gister fearde ze bij ons niet superveel en dan is een dwarf priest _erg_ handig.
Soms feared ze als een gek en dan maakt een dwarf priest niet veel verschil.
Je tank moet een beetje de handigheid krijgen, aspect of the pack wilt ook wel helpen doordat je maintank minder snel rent in fear als die gedazed is door aspect of the pack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:59:
[...]

Ik ben Shaman :P (en undead mage)

tss en je won zeker omdat je je klote fellhunter gebruikte of niet :P
Nee, nee, nee gewoon met m'n imp-je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

<<-- Ook m'n ingame naam. Tenminste, drie van de vijf. De twee andere heten Doria en Mokkel :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Anoniem: 121671 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:30:
[...]

lol, nog niet een tegengekomen, maar als ik je zie (en het overleef :P ) dan zwaai ik wel ff.

Rauros Undead Warrior @ Zenedar
Wees maar niet bang... ik val meestal geen horde aan tenzij ze natuurlijk irritant doen...
De meeste horde die ik tegenkom en ik niet van plan ben aan te vallen krijgen een standaard /bow /salute van mij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 6104 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:34:
[...]

Nee, nee, nee gewoon met m'n imp-je
omg wat een prut mage dan o_O

maare prutser waarom was je niet op Bloodscalp begonnen :/ je wist dat ik daar zat hmmz of daarom juist natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:06:
[...]

maare prutser waarom was je niet op Bloodscalp begonnen :/ je wist dat ik daar zat hmmz of daarom juist natuurlijk :P
zo zo, jullie zijn wel erg aardig voor elkaar..... :P de "prutsers" en "n00b's" vliegen in het rond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaN5Hee schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:27:
[...]

Heeft hij dan twee accounts ofzo dat hij met een horde alt je whispered?
PvE server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone

Fear ward helpt niet. Melee moet tijdens combat veel naar voor en achteren bewegen, indien je het nooit gemerkt hebt...wanneer je dat doet blijf je stil staan als je gefeared wordt en ga je niet rond rennen. De rest gewoon "wall hug" en bij die lava vandaan blijven.

Let wel even op de bekende 5%, dan gaat haar IQ omhoog en zal de raid iets meer pijn ondervinden dan normaal, gewoon 90% van alle healers de maintank constant healen met flash heal ofzo. Zo snel mogelijk dus.

Succes, de drops zijn het waard! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Hmm,
Eskhandar's Pelt

Wat denken jullie?
Als ik die items had zou ik zeker dual wield gaan doen. Ik heb op dit moment een dual wield warrior opzich het slaan op monster is beter dan een 2hander. In PvP is het wat minder, ze zouden flurry moeten boosten dan zou het wat beter gaan mij inziens. Maar met die items zou je volgens mij heel veel criticals krijgen oer snel zijn en willicht zelf goed zijn in PvP. In ieder geval wordt je waarschijnlijk wel onderschat omdat je geen groot wapen aan hebt en je bent dan vrij uniek. Ik zou het proberen in ieder geval!

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
The Realone schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:48:
[...]
Fear ward helpt niet. Melee moet tijdens combat veel naar voor en achteren bewegen, indien je het nooit gemerkt hebt...wanneer je dat doet blijf je stil staan als je gefeared wordt en ga je niet rond rennen. De rest gewoon "wall hug" en bij die lava vandaan blijven.
Let hier wel mee op want dit wordt schijnbaar gepatched in de volgende content patch http://forums.worldofwarc...4328330&tmp=1#post4328330

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 17:52
Hmm mijn chars:

Sonea - Undead Mage
Penderrin - Tauren Druid

En heb nog ergens:
Arithon - NE Priest (Shadow)

De kenners weten misschien wel waar ik m'n namen inspiratie vandaan haal :P

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2024
filmpje van mijn lvl 60 mage, ff stone guardian afmaken in ungoro, makkie
http://www.xs4all.nl/~knm...one%20Guardian%20kill.avi
toevallig nog een goede drop ook ;)

[ Voor 24% gewijzigd door joostve op 17-08-2005 18:38 ]

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
joostve schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 18:38:
Zeer netjes! _/-\o_
Benieuwd of mij dat ook gaat lukken later :P

Ik heb het een shaman zien doen, en een warlock. Vind het wel knap hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 22:46

Flapmo

and back is gigi!

Ik ben lekker Dekoning op bloodscalp. Met me alt :p.

En nu zit die alt te twijfelen hoe zijn warrior verder moet, 2H arms, 2H fury, dual fury. Wat lvlt het snelst?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 10-05 13:21

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb vandaag een nieuw tabblad gemaakt naast de 'general' chat omdat ik in instances gek word van de guild chat tussendoor ;)
Daarin wil ik dus alles hebben wat in general ook staat, behalve guild chat. Heb alle vinkjes dus gelijk gezet, maar ik krijg nu niet de teksten te zien van bijvoorbeeld 'your share of the loot is 3s 12c' Iemand een idee hoe ik dit werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144474

Gisteren een teleport met mijn druid naar moonglade... Druid homeplace zeg maar.. (ben nu 59)

Staat er een level 10 tauren druid tegenover mij.. slaat ie mij met zn stok :o

ik mep hem 1 keer met mn blote handen.. hij de helft van zijn health kwijt. rent hij weg.. Link´s boomerang op zn mik gegooid en plat die koe.. }:O

Ik val nooit mededruids aan in moonglade en sowieso al geen level 10 (als ik in een goede bui ben :Y) ) Maar als je mij eerst aanvalt.. mja.. O-)

Btw Nightstalker is de naam op bloodfeather.

Er loopt nu een guild rond die The Nightstalkers heet. Ze hadden eerst een andere naam maar die vond iedereen kut. Nu hebben ze het The Nightstalkers genoemd omdat ze mij zagen lopen en het een coole naam vonden voor een clan 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 144474 op 17-08-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

jarnotjuh schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 18:43:
[...]

Zeer netjes! _/-\o_
Benieuwd of mij dat ook gaat lukken later :P

Ik heb het een shaman zien doen, en een warlock. Vind het wel knap hoor.
voor warlocks is het idd een eitje, eff letten op mobs om je heen, maar denk dat het andere classes ook wel solo kan lukken, maar sommige met iets meer moeite (druid bv kan, maar doet er >20 min over :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144474

Anoniem: 108648 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:17:
[...]

voor warlocks is het idd een eitje, eff letten op mobs om je heen, maar denk dat het andere classes ook wel solo kan lukken, maar sommige met iets meer moeite (druid bv kan, maar doet er >3 min en 46 seconden over :p)
Fixxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Leuk ragna filmpje: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1690

Weet iemand btw. wat de bijbehorende muziek is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Killers - Mr. Brightside is de eerste. Edit wel wat de 2de is zodra ik het weet.
Razorlight - Golden Touch is de 2de ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 143011 op 17-08-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 08:10
Dan begin ik ook maar met namen

Obeliks (Obelix Kon Nie) Dwarf Warrior
Asterix (Me Broers Char )

En Guildnaam "De Galliers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127521

als onyxia te veel feared betekent dat gewoon dat je te weinig dps doet meer dps dus dan feared ze minder.

als ze te veel deepbreath moet je gewoon blijven dotten meestal deepbreath ze niet eens dan in phase 2.

Als n rogue moet je ook niet te veel dps doen als ze op 5% of eronder zit ik heb onyxia wel eens achter me aangehad toen ze op 1 % was crushing blows van 3800 zijn niet ongewoon, gelukkig hebben we goede healers

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 127521 op 18-08-2005 00:04 ]

• Blamm
  • Laatst online: 10-05 13:21

Blamm

Niet meer Smart

Whoo!! eindelijk lvl 60 gehaald :D
Dat wou ik even kwijt :P

Helaas nog niets van de beaststalker set gevonden in mijn instance runs tot nu toe.. maar dat komt wel :)

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
lol @ dat nieuwe realm de wachtlijst was vanmiddag >5000 :P. Ik ga trouwens nog steeds voor lvl 60 moet nog 66% om dat te worden. Maar dat komt wel goed. Zal maar eens een groep proberen te vinden voor BRS. Helaas is onze guild daar niet geschikt voor en ben ook aan het twijfelen of ik over stap, samen met andere al lvl 60 warrior.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:39
offtopic:
kan iemand connecten @ de moment ? ik kan er al een half uurtje niet op :(

Strava | AP | IP | AW

Anoniem: 124444

Ik heb een vraagje, ik wil het spel eigenlijk ook kopen maar moet je dan persé een creditcard nummer invullen voor je kunt spelen of kan het ook alleen met die opwaardeerkaarten die ze er voor verkopen?

• LiQu1D
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 07:36
tntkiller schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:14:
bah ik hoop dat blizzard eens het mogenlijk maakt om een US account over te zetter naar euro

mijn halve clan is net uitelkaar gevallen omdat we echt een casual guild zijn 1-59 maar op 60 is er niks geregeld geen MC-onexia ofwatdanook dus vandaag vertrokken ongeveer 15 lvl 60 om een raiding guild te joinen

ik zou ook wel willen maar door het tijd verschil zal dat lastig zijn veel run gaan pas beginnen op 11 s'avonds voor mij en een run kan wel een paar uur duren.

helaas heeft blizzard gelogen omdat toen mijn moeder toevallig in florida was en mij 2 WoW pakketjes meenam(had dus geen zin om te wachten tot hij hiet uitkwam) had ik gehoopt (en wat blizzard ook heeft gezegt) dat het na de opening van euro server het mogenlijk is dat US>euro en euro>US mogenlijk wordt.

nu blijkt dus dat ze dat waarschijnlijk nooit zullen waarmaken :(

maar heb ook geen zit om in euro nu nog te beginnen(ik denk er wel aan maar brrr alweer lvlen) met 2 lvl 60 en een 3de onderweg op US server.

misschien laat ik alvast een van mijn overgebleven US versie overzetten naar euro

lijkt me toch wel eens lekker om een raid te doen om 6 uur s'avond hehe

op welke euro server zitten veel nederlanders in een clan die redelijk veel aan raiding doet?
Al Akir :D

Eigenlijk denk ik overal wel. 8)7
Anoniem: 124444 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 01:34:
Ik heb een vraagje, ik wil het spel eigenlijk ook kopen maar moet je dan persé een creditcard nummer invullen voor je kunt spelen of kan het ook alleen met die opwaardeerkaarten die ze er voor verkopen?
Je hebt zogenoemde "gamecards". Deze kosten 25 euro, hiermee kan je 2 maanden gamen.
Op die gamecards staat een code (na het wegkrassen) en deze kan je op hun website invullen. Thats it. >:)

[ Voor 16% gewijzigd door LiQu1D op 18-08-2005 01:39 ]

Failure is part of the process. You don't know where you're vulnerable until your fail.

• Flapmo
  • Laatst online: 22:46

Flapmo

and back is gigi!

LiQu1D schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 01:37:
[...]

Al Akir :D

Eigenlijk denk ik overal wel. 8)7

[...]

Je hebt zogenoemde "gamecards". Deze kosten 25 euro, hiermee kan je 2 maanden gamen.
Op die gamecards staat een code (na het wegkrassen) en deze kan je op hun website invullen. Thats it. >:)
bloodscalp :Y). Maar die is al over populated, af te raden dus..

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Bokkie
  • Niet online
mja gisteravond op Al Akir maar een Female Human Priest aangemaakt

even ter variatie ^^

Zhearis is lvl 3 nu :P

Al Akir is medium pop, daarom voor die server gekozen, de rest is allemaal high pop => queue => teh suck :P

wel ff wennen hoor, 1e Alliance char, dus alles is nieuw voor me :P

hoewel ik niet denk dat ik hier veel op zal spelen :P

ik wacht op de rp-pvp server ^^

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 18-08-2005 08:58 ]

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 17:29
Bloodscalp (Exomna)

Trollimmie - lvl 60 Troll mage
Ieniemienie - lvl 12 Undead rogue
Cowardim - lvl 13 Tauren shaman

Aggramar (Zat ooit bij Trucido fulgus, maar ben gekicked omdat ik 2 maanden niet meer online was)

Imdamned - lvl 53 Dwarf hunter
Imdelf - lvl 16 Night elf priest
Immie - lvl 24 Gnome warlock

Anoniem: 14383

ImdaMned schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:05:
Bloodscalp (Exomna)
Imdamned - lvl 53 Dwarf hunter
Imdelf - lvl 16 Night elf priest
Immie - lvl 24 Gnome warlock
:o :o

Guildkick!!!!

})

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb mijn World of Warcraft Game-laptopje vandaag maar even meegenomen naar het werk :P

Stone guardians zijn watjes :9
Root -> Nuke en als roots breken, herhalen >:)

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Chown - Gnome Mage lvl 60
Lans - Human Rogue lvl 49 (hele foute naam ik weet het, had ook een warrior Gunthur ;) )
Bringmedown - Dwarf Paladin lvl 49 (Wordt erg vaak aangevallen met deze naam of doordat ik pally ben)
Tahkill - Dwarf Warrior lvl 27

De rest heb ik of gedelete of zijn in de 20..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:06:
[...]

Ze zeiden dat ik een l33t server moest pakken (stormrage dus)
Nee, geen idee, wat andere bekende van mij speelde daar al, vandaar. Maar eigenlijk maakt het mij niets uit ;)
PizZa_CalZone schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:12:
[...]
zo zo, jullie zijn wel erg aardig voor elkaar..... :P de "prutsers" en "n00b's" vliegen in het rond...
Wij zijn altijd aardig tegen elkaar he bok? :)
Wij kennen elkaar erg goed, vandaar wat (euhm) vrij taalgebruik ;)

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:25:
[...]

Ze zeiden dat ik een l33t server moest pakken (stormrage dus)
Nee, geen idee, wat andere bekende van mij speelde daar al, vandaar. Maar eigenlijk maakt het mij niets uit ;)
hmmz ze wisten zeker jouw definitie van l33t niet :+

Stormrage is ook high pop zeker of niet?
[...]

Wij zijn altijd aardig tegen elkaar he bok? :)
Wij kennen elkaar erg goed, vandaar wat (euhm) vrij taalgebruik ;)
plus de waarheid mag gezegd worden ;)
woon in purmerend trouwens tegenwoordig :P

btw iemand Gamon al eens naar het andere continent gepulled?

http://forums.worldofwarc...5713&p=1&tmp=1#post115713

• Tranzity
  • Niet online
Gaaf,

welke addon is die teller rechtsboven je balkje?

• On_E

On_E

Housemusic

Wauw, gisteravond gerespecced naar 7/31/13, nu dus met Soul Link, en ik heb in tijden niet zoveel lol gehad met mijn Warlockje.

In WSG kon ik gewoon tussen 3 alliance doorlopen, DoTs op ze gooien, rondjes rennen en wachten tot ze langzaam maar zeker de lul waren, en wat zij ook probeerden, ik bleef in leven. :D

Ook ff wat geduelled, en maar liefst 0 keer verloren, zelfs rogues zijn een eitje met Soul Link...

''Ilkan's backstab hits you for 341''

:D

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:40:
Wauw, gisteravond gerespecced naar 7/31/13, nu dus met Soul Link, en ik heb in tijden niet zoveel lol gehad met mijn Warlockje.

In WSG kon ik gewoon tussen 3 alliance doorlopen, DoTs op ze gooien, rondjes rennen en wachten tot ze langzaam maar zeker de lul waren, en wat zij ook probeerden, ik bleef in leven. :D

Ook ff wat geduelled, en maar liefst 0 keer verloren, zelfs rogues zijn een eitje met Soul Link...

Whehehehe. Ik speel een rogue en een SL warlock, ik weet precies wat je bedoelt :P

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 18-08-2005 09:43 ]

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:29:
[...]

hmmz ze wisten zeker jouw definitie van l33t niet :+

Stormrage is ook high pop zeker of niet?
[...]
plus de waarheid mag gezegd worden ;)
woon in purmerend trouwens tegenwoordig :P

btw iemand Gamon al eens naar het andere continent gepulled?

http://forums.worldofwarc...5713&p=1&tmp=1#post115713
High pop?
Ik weet waar je uithangt :)
Wat is er met die Gamon dan ?
Tranzity schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:38:
[...]

Gaaf,

welke addon is die teller rechtsboven je balkje?
En die teller in je castbalk enzo ?? wat is dat ?? Het valt me ook op dat je perfect cast, gebruik je daar een macro voor of een tool ?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 18-08-2005 09:47 ]

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:43:
[...]

High pop?

[...]
En die teller in je castbalk enzo ?? wat is dat ?? Het valt me ook op dat je perfect cast, gebruik je daar een macro voor of een tool ?
ik weet dat er een mod is die je cas't's can queuen

Gamon is een low lvl Rogue quest NPC'die door iedereen nonstop geraped wordt eigenlijk :P

Orgrimmar inn, Tauren die geknield zit

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
The Realone schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:43:

HAHAAHHA die Torch heb ik ooit voor een paar G gekocht :) Vond 'm wel cool en ik wil(de) als Warlock verschillende wands hebben om immune mobs toch te kunnen bewerken met een snelle (hoge) DPS wand :)

Koopje dus !

https://discord.com/invite/tweakers

Anoniem: 121671

[quote]Anoniem: 6104 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:43:
[...]

High pop?

[quote]

Laat maar, staat boven uitgelegd. :D

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 18-08-2005 09:52 ]

Anoniem: 114195

kEv4h schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 08:33:
LOL, gister 2 legendary's in 1 MC run.
Van Garr de ene helft van Bindings of the Windseeker, en van Geddon de ander :P
Bindings of the Windseeker
http://img76.imageshack.us/my.php?image=legendary4qj.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 18-08-2005 10:01 ]

• The Realone
redfoxert schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:50:
[...]

HAHAAHHA die Torch heb ik ooit voor een paar G gekocht :) Vond 'm wel cool en ik wil(de) als Warlock verschillende wands hebben om immune mobs toch te kunnen bewerken met een snelle (hoge) DPS wand :)

Koopje dus !
Daarvoor heb ik Wand of Biting Cold. AV reward, hoef je niet veel voor te doen, ff Korrak killen. Maar ik gebruik dat ding alleen als ik wat wil pullen, daardoor heb ik ook pas na 23 speeldagen m'n wandskill op 300 gekregen. ;)

• Wiebbe
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

On_E schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:40:

omfg, is ilkan een horde speler bij jullie ofzo?

In IF stond er laatst een llkan (i L k a n) en dat was duidelijk een alt van level 19 ofzo. Ik spamde de trade channel met WTS [Thorium Shells], en dan 20 stacks voor 15g. Dus hij whispered me:

ilkan -> I WANT TO BUY
ikke <- sure! how many would you like.
ilkan -> 6 for 6g!
(ik dacht dat die dom was ofzo, want 1 stack = 85s :P)

maar daarna begon hij echt raar te doen, COME TO AH BRIGDE NOW!!, maar ik deed rustig aan, shells maken, en naar hem toe lopen, dus ik flikker 6 stacks in de trade venster,

plaatst hij snel 6 gold, en haalt het weer weg en drukt op trade. Ik ben gelukkig niet dom en zie het uiteraard, whisper -> Please place the money!

Dat ging ongeveer 5x zo door, huppa, cancel trade /ignore.

Maar dat was dus ilkan. (misschien iemand anders die het faked, maar ik heb genoeg alliance mensen die ook een Horde acount hebben op deathwing :P )

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Anoniem: 23522

Gisteren was het dan zover, wederom een Ragnaros run. nadat we op de standaard mobs 3x zijn gewiped (niemand was echt aan t opletten, heel slecht) kwamen we dus bij Rag aan. What to say, het was een perfect gevecht. Op 45% voor de 1ste sonswave, de sons gingen echt perfect, super, en daarna ragnaros compleet afgemaakt met nog wat tijd op de submerge-timer. Super! Onze first kill of Ragnaros en daarmee op Aggramar meteen de eerste op de server! We doen nu lekker een weekje rustig aan en als we het volgnde week kunnen herhalen dan gaan we daarna naar BWL!

• On_E

On_E

Housemusic

Wiebbe schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:07:
[...]

omfg, is ilkan een horde speler bij jullie ofzo?

In IF stond er laatst een llkan (i L k a n) en dat was duidelijk een alt van level 19 ofzo. Ik spamde de trade channel met WTS [Thorium Shells], en dan 20 stacks voor 15g. Dus hij whispered me:

ilkan -> I WANT TO BUY
ikke <- sure! how many would you like.
ilkan -> 6 for 6g!
(ik dacht dat die dom was ofzo, want 1 stack = 85s :P)

maar daarna begon hij echt raar te doen, COME TO AH BRIGDE NOW!!, maar ik deed rustig aan, shells maken, en naar hem toe lopen, dus ik flikker 6 stacks in de trade venster,

plaatst hij snel 6 gold, en haalt het weer weg en drukt op trade. Ik ben gelukkig niet dom en zie het uiteraard, whisper -> Please place the money!

Dat ging ongeveer 5x zo door, huppa, cancel trade /ignore.

Maar dat was dus ilkan. (misschien iemand anders die het faked, maar ik heb genoeg alliance mensen die ook een Horde acount hebben op deathwing :P )
Ilkan is inderdaad een undead rogue.

Anoniem: 114195

Ik heb zelf alleen nog maar Rak de 60 Shaman en Rane de lvl 48 Warrior (en Ral de lvl 8 warlock voor als ik weer es zin in levellen heb, over 3 maanden of zo ;))

Gisteren weer wat leuks meegemaakt, ik lekker op Rane de Hinterlands door (geniaal die nieuwe Horde quests daar btw, helpt enorm bij de 45-55 level range die voorheen erg moeilijk te overbruggen was). Sta ik wat Wildkin te mollen, ineens een lvl 43 Pally die met zijn hamertje-tik op mijn Orc schedel staat te meppen.

Nja, Paladin, ik half health, hij een shield en heals dus ik mocht lopen. Rez achter een boompje (want meneer zat lekker bij mijn corpse te regennen), bandage, en duik dr bovenop, en nu mocht hij rennen :) Naja, dat ging een keer of 5 zo door, soms ik dood soms hij met af en toe een extra speler van elke kant er bij. Daarna was t toch al 1 uur 's nachts en ik had nog meer te doen, dus ik hearth weg om nog even snel lvl 48 te halen (Hydralick armour voor lvl 49 gekregen, hmmmm :D). Krijg ik ineens een whisper van een Hordie, lvl 59 warrior die me complimenteert op m'n gear en hoe hard ik wel niet mepte, hij had veel minder tegenstand verwacht. Had ie gewoon 2 accounts op Bladefist zitten voor de lol ;p

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:09

Nitai

Live the life you love.

Hoe kun je nou zowel een Alliance als Horde character op een server hebben? Of je moet 2 computers hebben met 2 aparte WoW accounts.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Ze hebben dat veranderd ofzow (of dat is puur voor PvP servers). Mijn main is een NE Druid (60) en ik heb ook een undead rogue alt.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 18-08-2005 10:45 ]

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Gisteren echt een top dag gehad met mn rogue :)
Ben nog steeds bezig om het complete Shadowcrap gebeuren bij elkaar te halen dus ik ging maar weer eens runnen gisteravond. Strat Scarlet gedaan en dan Cannon Master Wiley, dropped daar netjes die Shadowcraft Spaulers.. 2 rogues in de group helemaal blij en de rest passed netjes ervoor. Rolled die andere kerel gewoon ff een 91 erop :/ Zat al van "shit, dit ga ik niet redden met mn roll kunsten (had hele instance al 20-30 gegooid op alles)" roll ik er gewoon een 92 erop :D
Kerel was best wel sjaggie naderhand en heeft de rest van de instance niet veel boeiends meer gedaan eigenlijk :(

Daarna voor Shadowcraft Cap gegaan in Scholomance, dropped dat ding ook nog gewoon! Andere rogue had hem al en gaf hem dus aan mij, helemaal toppie! :*)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

gisteravond nog een scholomance gedaan met 2 druids, een pala, hunter en rogue. Een zeer interessante combo moet ik zeggen :)
We zijn 1 keer gewiped (op barov, gelukkig bleef er enkel 1 add over) en voor de rest ging het bijzonder vlotjes. We hebben zelfs Jandice afgemaakt.
Kers op de taart: Gandling drop shadowcraft cap voor mij :D. Blij teruggekeerd met veel phat loot.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 08:04:
mja gisteravond op Al Akir maar een Female Human Priest aangemaakt

even ter variatie ^^

Zhearis is lvl 3 nu :P

Al Akir is medium pop, daarom voor die server gekozen, de rest is allemaal high pop => queue => teh suck :P

wel ff wennen hoor, 1e Alliance char, dus alles is nieuw voor me :P

hoewel ik niet denk dat ik hier veel op zal spelen :P

ik wacht op de rp-pvp server ^^
Hey op Al'Akir is ook onze guild 'Sisters'. Alleen Female human chars... Misschien leuk voor je om bij te komen? misschien tegen de tijd dat de 60 bent is de halve guild 60 en kunnen we runs doen :)

(Als je van plan bent 60 te worden dan...)

Laat anders ff weten wat je char naam is, dan whisper ik een keer... :) lezen is moeilijk char naam staat erbij... 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door ReCreator op 18-08-2005 10:49 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.