Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.785 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
its_me schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:14:
[...]

Probleem is dat men dan meteen niet meer moet kunnen traden, anders kunnen items aan andere servers worden verkocht.
plus dat het rankingsysteem totaal om moet worden gegooid

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138899

Er is door verschillende Blizzard GM's gemeld dat er word gedacht over "inter-server" BattleGrounds maar voordat dit gerealiseerd kan worden moeten er voor een aantal dingen (zoals o.a hierboven vermeld) oplossingen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

its_me schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:14:
[...]

Probleem is dat men dan meteen niet meer moet kunnen traden, anders kunnen items aan andere servers worden verkocht.
Disable trade. Nu is dat ook weer niet alles.... Ehm, Soulbound -> Realmbound? Men zou dat in het item-id kunnen verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Anoniem: 130304 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:09:
[...]

Toch is dit geen verhaal wat voor elk realm opgaat, lijkt me. Er schijnen zat realms te zijn waarop het aanbod in AV en WSG games veel constanter en hoger is dan bepaalde andere realms. Twee andere factoren zijn misschien ook: low population en PvE server. Lijkt me, met een derde PvP instance aan de horizon, dat Blizz hier wat aan moet gaan doen. Waarom niet zoiets als inter-realm BG's? Dat dus verschillende realms dezelfde BG's delen?
Oh, ik zeg ook niet dat het voor elke realm geld, alleen hoor ik het wel vaker. Ik weet dat het bijvoorbeeld op Shadow Moon gewoon AV en WSG is als je wil. Mensen genoeg voor AV. En op Zenedar weer niet.

Inter-realm lijkt me een beetje moeilijk te realiseren, zeker als ze de normale server's al amper foutloos draaiende kunnen houden

Edit:

Oh, daar gaan al ideeen over zie ik dus. Maar ja dan zullen ze eerst wat op dat traden moeten verzinnen. Misschien het traden zo maken dat het alleen met mensen van je eigen server kan? Dus een soort van tag op alle spelers?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 16-08-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 17:15
Op sunstrider gaat het best leuk met av.

Bijna elke avond zit je wel iemand op worlddefense schreeuwen dat horde staat te wachten bij AV om zo en zo laat... helaas kan ik er zelf nog niet in , maar paar vrienden wel en die zeggen dat het zo perfect werkt.

Die persoon die dan roept op WD channel zit op irc/ventrilo bij een horde guild zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

in worlddefense kan je toch niet praten? of moet je daar een bepaald lvl/rank voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865

Anoniem: 5646 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:00:
in worlddefense kan je toch niet praten? of moet je daar een bepaald lvl/rank voor hebben?
Dat dacht ik eigenlijk ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

vanaf rank 11 dacht ik uit mijn hoofd

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 11:03

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 5646 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:00:
Kan wel, bepaalde rank hebben met PvP.. staat me iets bij van 3 en 10... weet het niet meer :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

RaseriaN schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:04:
[...]

Kan wel, bepaalde rank hebben met PvP.. staat me iets bij van 3 en 10... weet het niet meer :s
Waar is je vashj char heen? Je zou me toch nog eens komen ownen op vashj? Met een shammy? Of heb je die hoop laten varen nu ik bijna mijn devilsaur setje heb ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Muppet schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:04:
vanaf rank 11 dacht ik uit mijn hoofd
zoiets dacht ik ja, maar goed dat zijn de mensen die veel spelen en dus ook wel veel mensen kennen, komt goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
Ik denk dat ik toch maar op zoek moet naar een andere game :(

WoW begint gewoon zeer eentonig te worden. Het is gewoon doodsaai, omdat er geen verhaal in zit en omdat er niet echt een eindpunt in het spel zit. Je krijgt niet die bevrediging dat je ergens naartoe werkt, zoals het bij de BG series wel het geval was. Om bepaalde gedeeltes te kunnen bereiken in het spel (en je bent vrij om te doen wat je wil) moet je questes oplossen waarmee je de nodige xp, geld en wapens krijgt. En je kunt gewoon je eigen party samenstellen wat ook weer invloed heeft op het verloop van het spel en de tactieken die je kan toepassen om bepaalde vijanden te verslaan. En dat doe je dus allemaal zelf, much more rewarding dan met een 40 man op een of andere draak in te staan hakken. Voor mij is deze Mmorpg gewoon massale geldklopperij. Met 1 miljoen leden wereldwijd haal je gewoon 11 miljoen per maand op, als je daar je servers nog niet eens fatsoenlijk mee kan laten draaien :X (ik heb veel connectie problemen met dit spel).

Ze moeten gewoon meer questes hebben die grootser zijn en meer bevredigend en waar een goed verhaal achtersteekt. Nu is het zo dat je ergens in een grot 16 trollen en een tovenaar neer mag slaan (door je ongeinteresseerdheid weet je nog niet eens waarom) om dan vervolgens een x bedrag geld en wat items en xp op te halen. Ja leuk dat je dat samen met wat "echte mensen" kunt doen, maar voor mij is dit niet echt bevredigend.

Ik mis verhaal, ik mis afwisseling, ik mis genoegdoening

Dit is overigens niet alleen het geval met WoW, het hele Mmorpg concept zoals het nu uitgevoerd wordt spreekt mij niet aan...

[ Voor 5% gewijzigd door KaMiKaZe op 16-08-2005 16:37 ]

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:16

On_E

Housemusic

KaMiKaZe schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:35:
Ik denk dat ik toch maar op zoek moet naar een andere game :(

WoW begint gewoon zeer eentonig te worden. Het is gewoon doodsaai, omdat er geen verhaal in zit en omdat er niet echt een eindpunt in het spel zit. Je krijgt niet die bevrediging dat je ergens naartoe werkt, zoals het bij de BG series wel het geval was. Om bepaalde gedeeltes te kunnen bereiken in het spel (en je bent vrij om te doen wat je wil) moet je questes oplossen waarmee je de nodige xp, geld en wapens krijgt. En je kunt gewoon je eigen party samenstellen wat ook weer invloed heeft op het verloop van het spel en de tactieken die je kan toepassen om bepaalde vijanden te verslaan. En dat doe je dus allemaal zelf, much more rewarding dan met een 40 man op een of andere draak in te staan hakken. Voor mij is deze Mmorpg gewoon massale geldklopperij. Met 1 miljoen leden wereldwijd haal je gewoon 11 miljoen per maand op, als je daar je servers nog niet eens fatsoenlijk mee kan laten draaien :X (ik heb veel connectie problemen met dit spel).

Ze moeten gewoon meer questes hebben die grootser zijn en meer bevredigend en waar een goed verhaal achtersteekt. Nu is het zo dat je ergens in een grot 16 trollen en een tovenaar neer mag slaan (door je ongeinteresseerdheid weet je nog niet eens waarom) om dan vervolgens een x bedrag geld en wat items en xp op te halen. Ja leuk dat je dat samen met wat "echte mensen" kunt doen, maar voor mij is dit niet echt bevredigend.

Dit is overigens niet alleen het geval met WoW, het hele Mmorpg concept zoals het nu uitgevoerd wordt spreekt mij niet aan...
Ah, je hebt net ge-edit, inderdaad lijkt het erop dat het MMORPG genre gewoon niets voor je is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

*knip*
Met 1 miljoen leden wereldwijd haal je gewoon 11 miljoen per maand op,
Correctie, ruim 3,5 miljoen wereldwijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 23:04

door je ongeinteresseerdheid weet je nog niet eens waarom, maar toch is het verhaal achter de quests slecht...
Goeie review...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Snowdog schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:39:
[...]

door je ongeinteresseerdheid weet je nog niet eens waarom, maar toch is het verhaal achter de quests slecht...
Goeie review...
Omdat het verder weinig boeit voor de rest van het verloop van het verhaal (welk verhaal ?) Heeft het dan nog nut om te lezen "waarom" je iets moet doen ? In het begin heb ik al deze verhaaltjes dus wel zitten lezen, maar later kom je erachter dat het eigenlijk geen nut heeft om verder te komen in het spel. Het enige wat ik er altijd uithaal is waar iets/iemand zit

Ik heb het dus over het ontbreken van een algehele verhaallijn

[ Voor 29% gewijzigd door KaMiKaZe op 16-08-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik raad iedereen af om op Hamaraush te rollen, dat doen nml. nog zo'n 10.000 anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:46:
Ik raad iedereen af om op Hamaraush te rollen, dat doen nml. nog zo'n 10.000 anderen ;)
Ja dus? dan zit je alsnog op een medium/high server maar dan wel allemaal lekker low.. geen kromme AH meer met lage/hoge prijzen en ook geen gezeik meer dat de start area's vol zitten met lvl60's of compleet leeg is omdat iedereen al 60 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 20-05 22:28

Wiebbe

<none />

KaMiKaZe schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:43:
[...]

Omdat het verder weinig boeit voor de rest van het verloop van het verhaal (welk verhaal ?) Heeft het dan nog nut om te lezen "waarom" je iets moet doen ?

Ik heb het dus over het ontbreken van een algehele verhaallijn
zeker als je horde speelt dan zit er een goede algehele verhaal lijn achter. Nee het is inderdaad niet als in BG, maar dat kan ook niet. Jij kan hier niet de hoofdrolspeler zijn in een groot verhaal omdat je maar een hele kleine schakel bent in het geheel.

Je volgt dus eigelijk het verhaal van de zijkant af. Maar ook de alliance volg je een groter verhaal, je komt langs alle gebieden waar de alliance het moeilijk heeft met de scourge en krijgt op heel veel punten geschiedenis en verhaal waarde mee.

Maar een voorwaarde is wel dat je de quests blijft lezen :)
(maar er zitten ook stukken tussen die gewoon mass grinden/farmen zijn ja ;) )

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:48:
[...]

Ja dus? dan zit je alsnog op een medium/high server maar dan wel allemaal lekker low.. geen kromme AH meer met lage/hoge prijzen en ook geen gezeik meer dat de start area's vol zitten met lvl60's of compleet leeg is omdat iedereen al 60 is ;)
Alle ninjalooters en ander gespuis gaan rerollen daaro, en alle hardcore figuren die als eerste lvl 60 willen zijn, ik denk persoonlijk dat het de minst leuke server wordt om op te spelen.

Ik wacht op de RP-PvP server, die toch ook wel binnenkort zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de WoW wereld heel mooi vormgegeven en er zijn veel dingen die je kunt doen. Maar het gevoel van "nu gaan we weer lekker kijken wat er verder gebeurd in het verhaal" als ik het spel opstart heb ik niet. Ik probeer niet het spel de grond in te boren, maar gewoon uit te leggen waarom het niet mijn ding is.

BG had een hoofdlijn met een hoop sidequests die je nodig had om sterker te worden en meer te ontdekken over de hoofdlijn van het verhaal. Iets wat je steeds doet terugkomen.

Ik denk dat ik meer een SP RPG fan ben, en inderdaad gewoon het hele mmorpg genre maar even achterwege moet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:20
Agh er zit wel een heel verhaal achter en al die continenten etc komen dan leuk aan bod. Onyxia bijvoorbeeld zit een heel verhaal achter.

Het intresseert mij verder geen zak ik vind het toch geweldig. Alliance ganken etc. Betere spullen hebben. Leuk tijdverdrijf. Vooral handel drijven met die ah is zeer relaxed.

Binnenkort een nieuwe expansion en waarschijnlijk Northrend. Nog een eiland erbij dan :D

Of wat dacht je van de plaquelands. Noorden moeten ze nog opene, Hyjal ook nog. Cant wait to explore more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:03
PacinoAllstars schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:22:

Binnenkort een nieuwe expansion en waarschijnlijk Northrend. Nog een eiland erbij dan :D

Of wat dacht je van de plaquelands. Noorden moeten ze nog opene, Hyjal ook nog. Cant wait to explore more.
Northrend? Waar heb je die info vandaan? :)
Edit,laat maar, ik heb al gezocht ;)

Ik heb trouwens vanmiddag zul'gurub even bekeken met wowmapview, leuke en vooral grote instance. Ben alleen niet zo'n fan van het "achterdatbosjestaateenmob" principe. Zal wel weer voorkomen, maarja.

Ik ga niet spoilen, wil je het zelf zien, download dan wowmapview maar.
Hyjal kan je trouwens al in, op een manier. Ik heb em nog niet gevonden, maar het kan wel.

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 16-08-2005 18:58 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Je kan ook ZulGurub in :) dood gaan voor de deur en erachter ressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
On_E schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:52:
[...]
Ik wacht op de RP-PvP server, die toch ook wel binnenkort zal komen.
Wat houdt die RP-PvP server dan in? Ik ken een PvP server, een normal server en een RP server.
Of is dat gewoon een RP server? Verder begrijp ik eigenlijk niet wat ze bedoelen met die RP dinges. Heb de uitleg erover gelezen, geeft geen duidelijke korte verklaring :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 61283 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:51:
Je kan ook ZulGurub in :) dood gaan voor de deur en erachter ressen.
Ik kom als lvl 36 nog niet eens voorbij de eerste 2 ?? elite. ;)
Lijkt me dus niet zo'n goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:47

BrZ

Anoniem: 121671 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:34:Ik weet dat het bijvoorbeeld op Shadow Moon gewoon AV en WSG is als je wil. Mensen genoeg voor AV.
Klopt... alleen heeft shadow moon 1 "klein" nadeeltje... queue van 40 minuten 's avonds :/

Overigens zie ik inter-server BG niet echt zitten, aangezien ik op mijn server leuk kan BG'en met horde spelers die ik ondertussen ook al ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Woei, inmiddels al weer lvl10 met mn priest :P
Toch ook wel lekker als je main je alt een beetje kan helpen (met enchants en kleertjes en tassen bijvoorbeeld :+ ). Morgen naar SW/IF en dan daar weer verder questen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 15:21
inmiddels alweer 57 met mn tank, en 33 met mn priest.. ik heb helemaal geen zin meer om echte quests te doen met mn warrior, dus ik doe voornamelijk instance runs, en pik soms een questje mee.. scholo raiden is cool.. snap alleen totaal niet hoe je dat overleefd met 5 man :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:47

BrZ

BootVluchteling schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:09:
inmiddels alweer 57 met mn tank, en 33 met mn priest.. ik heb helemaal geen zin meer om echte quests te doen met mn warrior, dus ik doe voornamelijk instance runs, en pik soms een questje mee.. scholo raiden is cool.. snap alleen totaal niet hoe je dat overleefd met 5 man :o
Ehm, de helft van de mobs uit scholo zijn weg sinds de 1.6 patch... daarvoor was het leuk met 5 man, nu kan een blinde met 2 vingers in z'n neus dit nog doen met een 5 man groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Zo inmiddels level 55, toch blij dat ik weer begonnen ben met WoW deze vakantie :)
Net hard door ST heen geblazen (58 tank, 57 mage, 54 tank, 55 mage en 51 priest) ging echt heel hard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Heerlijk, zonet m'n eerste raid in UBRS en na n mooi gevecht met Drakkisath dropte ook nog ns Lightforge Breastplate http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16726 3 pallies waren er waarvan een paste. Andere rolde 35 en ik 65, w00t!! Tweede van de 8 nu na vorige week de Boots, ben benieuwd wanneer ik m'n geluk kwijtraak want dit kan niet lang goed gaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

Net een 5 man run gedaan op Strat, man dat was pittig, we zijn niet echt ver gekomen, behoorlijk wat wipes :((((

Ik ben nu een 59 Priest, nog steeds shadow, daar heb ik tot nu toe geen moeite mee gehad, in de lagere lvl instances kon ik het healen gewoon goed bijhouden en in de raids is het af en toe neuspeuteren maar ik merkte dat ik hier toch echt heals te kort kwam.
We hadden geen druid of mage in de party, dus ook geen lekkere int. buffs, dat scheelt toch ook gauw weer zo'n 1000 mana.

Ik had me voorgenomen om op lvl 60 holy te gaan, maar ik zat net heel erg te twijfelen om er even tussenuit te piepen naar UC om daar te respeccen ;0

We gaan nog een keer terug als we allemaal wat betere gear hebben en ik holy ben, dan gaat de Baron down, dat hebben we net gezworen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 21:41

Snappie88

Mr. Hollywood

Je kan makkelijk op 58 al respeccen, want vanaf dat level ga je toch alleen maar instances doen. Tenminste, m'n druid is vanaf 56 al puur door instances gelevelled, m'n Shaman heeft wel nog gewoon gequest (maar die had op 58 ook al Vest en Pauldrons of Elements :P).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Strat heb ik vorige week nog gedaan met 4 Hongaren en dat ging op zich erg lekker. 1 keer n wipe maar wel de Baron plat uiteindelijk, party bestond uit n 58 Priest, 60 rogue/mage/warrior en ik als 60 Pally dus. Was wel n lange avond, scarlet en UD samen duurde toch zo'n 5 uur in totaal en als je dan de volgende dag weer moet gaan werken..... :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Anoniem: 36290 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:33:
ff een quote van Ulti teruggehaald uit het vorige topic:

quote:
Marcel34 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:22:
[...]

Inderdaad, op mijn server kom ik op WG vaker Wanderer met Beastcall tegen. Beide zijn guildloos en spelen meestal met een groep samen, als je die al op je list ziet staan kun je blij zijn als je 10 HK's krijg. Beide zijn geloof ik minstens Warlord en hebben supergear.

quote Ulti:
Je overdrijft het wel een beetje hoor Win toch 70% van de matches vs Horde Allstar team.

Mijn antwoord:
Met wie team je dan ? Ik weet van het Alliance all-star team (Jonas, Winstons, Walhalla, Kagematsuri, Meraia, Nihenna), dat zij ongeveer 20% van de matches van 't horde dreamteam winnen. En voor zover ik weet rulen zij PvP aan alliance kant. Helaas had ik laatst geen tijd om met ze te teamen toen ze me uitnodigden, maar ik ga zeker een keer met ze meedoen.

Of is MH nu opeens naast PvE-guild ook een PvP guild geworden...? Ben vooralsnog niet erg onder de indruk van Vansire's WSG tactieken....

No offence, maar volgens mij is die 70% van je zwaar overdreven :)

Voor wat betreft Wanderer en Beastcall: Wanderer stelt zonder z'n vaste healerclubje niet superveel voor. Ok, uber gear, maar 1 op 1 win ik 75% van de keren. Kost me wel 2 shards (shadownburn) en een healthstone, maar dan heb ik 'm wel. Beastcall, Jobbie en Bloadoathl zijn wel goed btw.
Ik speel zelf mee met het Alliance allstar team, en we winnen zo 70% van onze matches tegen wanderer's team. Epic gear doet ook wat natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dus aan de ene kant click je een quest log meteen weg zonder het verhaal te lezen maar aan de andere kant moet het verhaal grootser en meeslepender :? Er zit toch echt genoeg Warcraft lore in verwerkt. Maar ja, wanneer je dat niet eens leest moet je ook niet zeuren over het wel dan niet aanwezig zijn van een verhaal natuurlijk.

Het is in een MMORPG toch echt erg lastig om een echt veranderende wereld te creeeren dus je loopt in elke variant wel tegen deze limiet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 27-05 18:17
keldon schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:36:
[...]

Dus aan de ene kant click je een quest log meteen weg zonder het verhaal te lezen maar aan de andere kant moet het verhaal grootser en meeslepender :? Er zit toch echt genoeg Warcraft lore in verwerkt. Maar ja, wanneer je dat niet eens leest moet je ook niet zeuren over het wel dan niet aanwezig zijn van een verhaal natuurlijk.

Het is in een MMORPG toch echt erg lastig om een echt veranderende wereld te creeeren dus je loopt in elke variant wel tegen deze limiet aan.
Inderdaad helemaal gelijk. Ik lees niet alle q's die ik krijg maar toch wel een hoop. Eentje is bijvoorbeeld de mor'ladim quest. Krijg je een boek waarin iets wordt uitgelegd wie mor'ladim is en petje af voor de mensen die dat bedacht hebben.

Zo zijn er genoeg q's die een goed fantasierijk verhaal hebben echter als men dat niet leest dan is het inderdaad een zoveelste 'kill x aantal van y ras' quest

btw mensen wat is voor een Paladin lvl 40 nou een goede set? Ik ben best nog steeds om die scarlet set bij elkaar te krijgen ( is erg mooi ) maar zijn er nog andere sets die erg goed zijn @ lvl 40 voor een pali ?

[ Voor 12% gewijzigd door Webgnome op 17-08-2005 01:58 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Waarom sets gaan sparen als er geen bonus op zit? En er zijn amper sets voor dat lvl.
Ga gewoon plate gear kopen, of doe wat instances met leuke rewards enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 27-05 18:17
jarnotjuh schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 02:04:
Waarom sets gaan sparen als er geen bonus op zit? En er zijn amper sets voor dat lvl.
Ga gewoon plate gear kopen, of doe wat instances met leuke rewards enzo.
Geen bonus? Scarlet setje krijg je toch mooie extra's als je x aantal van hebt. Ok er zitten geen 'heals for ' enzo op maar dat hoeft toch ook niet? Volgens mij is de scarlet set toch, voor dat lvl ( 30 / 40 ) een leuk setje voor pali's door de strength / stamina die er op zit.

Plate gatheren en instanceruns enzo doe ik ook zeker wel :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132653

na me 60 shaman en wat MC runs besloten een Alt te maken voor wat tijdverdrijf in de middag uurtjes. (weinig wsg en geen instances om die tijd) en een rogue leek me wel leuk inmiddels op lvl 23 en het bevalt me erg goed :) net Shadow fang Keep gedaan en een mooie dagger geloot voor me main hand http://www.thottbot.com/?i=9472 . nu nog 1 lvl en ik kan em equippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-05 16:15
Anoniem: 86703 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:56:
Net een 5 man run gedaan op Strat, man dat was pittig, we zijn niet echt ver gekomen, behoorlijk wat wipes :((((

Ik ben nu een 59 Priest, nog steeds shadow, daar heb ik tot nu toe geen moeite mee gehad, in de lagere lvl instances kon ik het healen gewoon goed bijhouden en in de raids is het af en toe neuspeuteren maar ik merkte dat ik hier toch echt heals te kort kwam.
We hadden geen druid of mage in de party, dus ook geen lekkere int. buffs, dat scheelt toch ook gauw weer zo'n 1000 mana.

Ik had me voorgenomen om op lvl 60 holy te gaan, maar ik zat net heel erg te twijfelen om er even tussenuit te piepen naar UC om daar te respeccen ;0

We gaan nog een keer terug als we allemaal wat betere gear hebben en ik holy ben, dan gaat de Baron down, dat hebben we net gezworen >:)
Ik denk dat het ontbreken van een mage ook zeker heeft bijgedragen aan het aantal wipes. Moet er persoonlijk niet aan denken om Strat te doen zonder mage. Voor scarlet runs - en de Baron Rivendare encounter overigens - heb je AE nodig in de eerste gevechten (die grote mobs non elites met drie elites), en later voor sheeps als je eenmaal bij de scarlets bent aangekomen. Ik ben zelf holy/disc, maar in m'n 5man Strat runs heb ik over het algemeen zeker de helft van m'n mana (heb in totaal 7.7k met arcane brilliance) over.

Het is misschien ook de moeite waard om de 'Luck be with you' quest uit Orgrimmar te doen, en dan als je die hebt gedaan wat Wildkin te grinden voor Wildkin E'ko. Deze kun je inleveren voor Juju Guile, die je +30 int geven voor 30 minuten. Je eigen Arcane Intellect zeg maar. Erg handig als je geen mage bij je hebt.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 05:44
Jaii schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:50:
Vandaag Assassination geloot terwijl ik lumberjacks aan het grinden was in WPL, schijnt nogal wat op te leveren :) http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13036. 160g start, 180g buyout is redelijke prijs, niet?
Gezien de stats een echt rogue weapon, aangezien Warriors en Paladins 2H gebruiken of anders een swords met stamina stats.

Rogues zullen echter zowiezo vanaf UBRS proberen Rend's weaponset te farmen.

Mischien iets voor rogues tussen lvl52 en 59, maar ik neem aan dat die Trash Blade ook al hebben...

Kortom, ik vind het een useless wapen en bij ons op de server verkoopt ie voor buyout 80G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 27-05 05:44
Anoniem: 138899 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:18:
Er is door verschillende Blizzard GM's gemeld dat er word gedacht over "inter-server" BattleGrounds maar voordat dit gerealiseerd kan worden moeten er voor een aantal dingen (zoals o.a hierboven vermeld) oplossingen komen.
Ik ben hier voor, op Emerald Dream is AV zelden tot nooit in de lucht en is er zo weinig horde dat WSG queue meestal minimaal 20 minuten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteren Mag down :/ duurde alleen 3 tries terwijl we hem hiervoor altijd in 1x down kregen :(

de loot
Nightlsayer belt
Fealheart Pants
Medallion of Steadfast Might
Mana Igniting Cord

en Blackraven wordt beroemd :P

vanavond rustdag, morgen G&G ownen

edit:

leuke fact, NR 1 DPS was Pope, onze Fire specced mage :P (maar komt door ze kickass +dmg gear :D )

omg, hoezo owned -> klik deze link 3e en 5e post :D

[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 17-08-2005 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 13:27
Kaap schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 06:43:
[...]
Gezien de stats een echt rogue weapon, aangezien Warriors en Paladins 2H gebruiken of anders een swords met stamina stats.

Rogues zullen echter zowiezo vanaf UBRS proberen Rend's weaponset te farmen.

Mischien iets voor rogues tussen lvl52 en 59, maar ik neem aan dat die Trash Blade ook al hebben...

Kortom, ik vind het een useless wapen en bij ons op de server verkoopt ie voor buyout 80G.
Gisteren verkocht voor 165g. Had toch veel whispers gekregen van rogues die hem graag wilden, en dus nette prijs voor kunnen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
LOL, gister 2 legendary's in 1 MC run.
Van Garr de ene helft van Bindings of the Windseeker, en van Geddon de ander :P
Bindings of the Windseeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
voordat mensen gaan klagen dat ze niet kunnen inloggen:

TIS WOENSDAG!

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 18-05 21:41

Snappie88

Mr. Hollywood

Haha, geweldig! Je zal maar een WoWende moeder hebben :P
kEv4h schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 08:33:
LOL, gister 2 legendary's in 1 MC run.
Van Garr de ene helft van Bindings of the Windseeker, en van Geddon de ander :P
Bindings of the Windseeker
Chill! Iemand is heel gelukkig neem ik aan? :) Gisteren Harbinger down, maar Craftwerk heeft nog steeds gigantisch problemen met Majordomo :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Snappie88 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 09:36:
[...]

Haha, geweldig! Je zal maar een WoWende moeder hebben :P

[...]

Chill! Iemand is heel gelukkig neem ik aan? :) Gisteren Harbinger down, maar Craftwerk heeft nog steeds gigantisch problemen met Majordomo :(
Hehe jepp :) Hij geloofde 't eerst niet (omdat de namen van allebei de kanten hetzelfde zijn natuurlijk), maar toen hij zag dat 't wel verschillende waren was die wel blij idd :P
Niet dat die er de komende maanden nog wat mee kan, Rag is nog niet down bij ons, en dan moeten we ook Krixix slopen in BWL.. duurt nog wel ff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152359

ik vroeg mij af of er hier iemand een idee heeft wanneer de 1.7 patch uitkomt? ik kan namelijk niet meer wachten voor die nieuwe rp-pvp server })
verder moet ik zeggen dat ik van wow blijf genieten. heb het spel nu al 3 weken en ben ondertussen een lvl33 NE hunter op de Argent Dawn server. Als er hier mensen zijn die ook op deze server zitte voeg mij maar toe aan je friendslist, ingame name= "Mysticus"
Vooral het rp element vind ik heel cool, zeker omdat ik een guild ben gejoind waar het rp aspect hoog aangeschreven staat. Ga nu nog wa verder werken zi

btw dit forum rulet gewoon want al de rest wordt geblokkeert en herkent als games of enterntainment en dergelijke, dus thx da het tweakers ni herkent _/-\o_

wow on all of you :7

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 152359 op 17-08-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34046

Anoniem: 152359 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 09:52:
ik vroeg mij af of er hier iemand een idee heeft wanneer de 1.7 patch uitkomt? ik kan namelijk niet meer wachten voor die nieuwe rp-pvp server })
verder moet ik zeggen dat ik van wow blijf genieten. heb het spel nu al 3 weken en ben ondertussen een lvl33 NE hunter op de Argent Dawn server. Als er hier mensen zijn die ook op deze server zitte voeg mij maar toe aan je friendslist, ingame name= "Mysticus"
Vooral het rp element vind ik heel cool, zeker omdat ik een guild ben gejoind waar het rp aspect hoog aangeschreven staat. Ga nu nog wa verder werken zi

btw dit forum rulet gewoon want al de rest wordt geblokkeert en herkent als games of enterntainment en dergelijke, dus thx da het tweakers ni herkent _/-\o_

wow on all of you :7
Wat is nou zo anders aan RP dan normal, wordt mij veel gevraagt. Meestal zeg ik dat je met RP servers je een rol speelt als je char. Is dit dan ook zo? (speelde voor WoW Horizons, daar was dat iig wel zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

keldon schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:36:
[...]

Misschien is het een idee om de quests niet alleen in tekst, maar ook een met een filmpie te doen, dat je bijvoorbeeld je een verhaaltje krijgt van 1 minuten met wat beelden van een RAID op een stad, een onvoering en een kleine "geheimzinnige" inleiding van waar je de info vandaan kan halen... en dat je daarna de quest in tekst beschikbaar hebt in basic info.

Dat is aangrijpender toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 07:53:
gisteren Mag down :/ duurde alleen 3 tries terwijl we hem hiervoor altijd in 1x down kregen :(

de loot

Fealheart Pants
Mail me die ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is nou zo anders aan RP dan normal, wordt mij veel gevraagt. Meestal zeg ik dat je met RP servers je een rol speelt als je char. Is dit dan ook zo? (speelde voor WoW Horizons, daar was dat iig wel zo)
Je hebt een achtergrondverhaal voor je character net als alle andere. Zaken zoals met een paar man rond een kampvuur zitten en wilde verhalen vertellen, geeft gewoon een aparte sfeer. Zelf vind ik de mensen op een rp server vriendelijker als op andere servers, dit kan toeval geweest zijn ook.
Ik vind een rp server minder oppervlakkig als een andere. Er zijn veel mensen die zeggen dat in eender elke mmorpg geen verhaal zit; voor mij is dit niet het geval aangezien ik m'n eigen verhaal maak. Als je nog vragen wilt weten van rp servers stel ze maar gerust

greetzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Hey even over die que's... Het is natuurlijk er klote als je het spel start en je weer in een 40 minuten durende que terecht komt van 450 wachtenden (bloodscalp). Ik ga er vanuit dat ze dit ooit wel weer zullen fixen, maar ik heb een ander probleem. Soms ben ik namelijk ineens disconnected. Dit gebeurd me meestal 1x per avond, maar als ik net in een que heb gezeten, dan in de wacht sta voor Battlegrounds en vervolgens gedisconnect wordt om hierna WEER in die que van 450 terecht te komen raak ik er toch wel een beetje klaar mee. Vooral omdat de rest van de raid inmiddels al in de BG zit en ik dus dat potje al niet mee kan doen.

Ik heb aan een paar mensen gevraagd of ze ook wel eens gedisconnect worden maar zij weten niet waar ik het over heb... Zijn mensen er hier wel bekend mee? Ik vind het iig schijt irritant en ik zou de reden dat dit gebeurd ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34046

Anoniem: 152359 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:05:
[...]

Je hebt een achtergrondverhaal voor je character net als alle andere. Zaken zoals met een paar man rond een kampvuur zitten en wilde verhalen vertellen, geeft gewoon een aparte sfeer. Zelf vind ik de mensen op een rp server vriendelijker als op andere servers, dit kan toeval geweest zijn ook.
Ik vind een rp server minder oppervlakkig als een andere. Er zijn veel mensen die zeggen dat in eender elke mmorpg geen verhaal zit; voor mij is dit niet het geval aangezien ik m'n eigen verhaal maak. Als je nog vragen wilt weten van rp servers stel ze maar gerust

greetzzzzzz
Ik zit er aan te denken een char te beginnen op de nieuwe(?) RP server, of anders Argent dawn. Wordt er ook nog wat gedaan aan PvP? (niet dat ik een PvP'er ben hoor, maar zo af en toe is dat wel leuk)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 17-08-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
ben vorige week lvl 60 geworden met mn night elf druid, speel op normale server hellscream en is genaamd Anubris

vind het zo grappig om overal te lezen dat er een groot overschot aan rogues is. als ik in een 5 mans group naar een instance ga zit er gewoon bijna nooit een rogue in de group en bij een 10 mans zit er zo af en toe eentje bij. heb het is even gechecked op www.warcraftrealms.com en inderdaad onder de lvl 60's alliance op onze server staat rogue op een gedeelde vierde plek met mages. daarbij komt ook dat ik het idee heb dat veel rogues nogal houden van pvp en dus minder tijd voor instances hebben?
nee, de class waar bij ons echt een overschot aan is is de paladin.
moet zeggen dat het leven voor een healende druid echt goed is :) sinds ik lvl 60 ben word ik doodgegooid met de vraag of ik voor die en die instance wil joinen. moet zeggen dat het healen ook aardig lukt maar merk toch dat een holypriest mij ruim voorbij streeft. maja, zolang niemand die speelt kom ik wel aan de bak :*)
trouwens, weet iemand waar ik mijn runecloth kan inleveren als ik mn reputation bij gnomeregan wil vergroten? blijf nu een beetje steken rond de 400g maar denk dat ik één dezer weken, maanden wel een epic mount kan kopen.

edit: post hierboven: weenie of het hetzelfde is maar zodra ik in bg's kom begint die bij mij een beetje te laggen en af en toe krijg ik dan ook een disconnect

[ Voor 7% gewijzigd door Luit op 17-08-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
wordt eerst maar 60 jij n00b :P }>

helaas, :P hijs al soulbound op Rim, een van onze warlocks, 2 warlocks boden al hun DKP, wat evenveel was, en hij rolde 96 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit er aan te denken een char te beginnen op de nieuwe(?) RP server, of anders Argent dawn. Wordt er ook nog wat gedaan aan PvP? (niet dat ik een PvP'er ben hoor, maar zo af en toe is dat wel leuk)
Ik zit nu op Argent Dawn en m'n pvp flag staat altijd aan. Gisteren (ten zuiden van Duskwood, in de jugle ben naam effe vergete) toch wat pvp actie gehad. Op Argent Dawn kan je dus enkel pvp doen als de andere speler ook zijn flag heeft aanstaan, gelukkig zijn er toch een aantal mensen die dit doen, het is echter wel een minderheid. Met het uitkomen van de 1.70 patch komt er een rp-pvp server. Dit is dus een gewone pvp server maar met rp policies, namen als Moby of Daredevil en dergelijke zal je daar dus niet tegenkomen en dit vind ik maar goed ook aangezien dit echt niet in de wow lore past. ik ga mijn main char rollen op die rp-pvp server; Galathil genaamd, een NE hunter. Ik hoop dat er nog meer mensen deze server zullen joinen.
Ik zou aanraden aan de mensen die zeggen dat wow geen verhaal heeft (had gelezen dat er mensen over klaagden in deze topic) om eens een verhaal uit te werken voor je char en een rp server te joinen, plezier gegarandeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Vanavond nieuwe guild maken met mijn vrienden, en MC maar weer even uit mijn hoofd zetten.

Een aantal namen in mijn hoofd, wat vinden jullie ? ;)

<And His Amazing Friends>
<And Two Stealthed Rogues>
<AFK>
<Me So Hordee>

En wat serieuzer:

<Restless Souls>
<Shadow Council>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

On_E schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:29:
Vanavond nieuwe guild maken met mijn vrienden, en MC maar weer even uit mijn hoofd zetten.

<AFK>
<Me So Hordee>

En wat serieuzer:

<Restless Souls>
<Shadow Council>
Die onderste 2 zijn nogal cliché als je t mij vraagt. Ik had een guild die Numénor heette, vond ik zelf wel mooi :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 143011 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:37:
[...]

Die onderste 2 zijn nogal cliché als je t mij vraagt. Ik had een guild die Numénor heette, vond ik zelf wel mooi :*)
Vind ik dus ook, maar ik moest ook wat serieuzere namen bedenken/jatten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

<Me So Hordee> deze is leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 21:46

Flapmo

and back is gigi!

Ik zit met een dilemma, ik speel warlock en warrior als alt, en weet niet wat ik nu als alt moet gaan spelen zodra ik telang met me priest heb gespeeld :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73631

Burning Legion en Sunstrider kan ik in de realm list niet zien
wow.europe.com is ook niet te bereiken.

Server problemen?
edit:

Laat maar is waarschijnlijk onderhoud. 8)7

WoW eunt _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 73631 op 17-08-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 21:46

Flapmo

and back is gigi!

<AFK>
<Me So Hordee>

En wat serieuzer:

<Restless Souls>
<Shadow Council>
<Joep, Piet&Henk>
<got reputation>
<useless>
<bunch of hot chicks>
<Restricted MembershiP>

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:41:
[...]
"The Barrens' Lumberjacks"

:P

of beter

"The Tanaris Lumberjacks"
Anoniem: 73631 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:59:

Server problemen?
:| :O }:O

Welcome to wednesday, MAINTENANCE DAY!!!!!

[ Voor 49% gewijzigd door Bokkie op 17-08-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 73631 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:59:

Server problemen?
blizzard heeft besloten dat ze WoW beu zijn en compleet gestopt zijn.

het heeft vooral niets te maken met het server onderhoud dat in de startpost en een paar posts terug meerdere keren vermeld werd en iedere woensdag terugkomt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omfg... een queue van 3100 mensen voor Haumarush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:41:
[...]

<Penguins Against Heat>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ok, als ik zelf geen rogue was had ik die gekozen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

<Burning legioen of immo.. ohw look a penny!>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb ook een Horde char (Tauren Shaman) genaamd 'Skinnable'... vond die ook wel lache :P

Guild namen zijn snel al cliché... Noem je guild gewoon <Meubulair> <Perineums> ofzo :P Kun je nog een beetje om lachen :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

W00t nieuwe servers today! :D Eindelijk een goeie kans voor mij om horde uit te proberen.
Dacht er aan om een Orc(zien er bruut uit, en awesome racials) Shaman(zijn ze echt overpowered?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

waren er ook updates gepland voor vandaag? of waren zul'gurub/nieuwe bg voor een andere datum?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 51543 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:14:
W00t nieuwe servers today! :D Eindelijk een goeie kans voor mij om horde uit te proberen.
Dacht er aan om een Orc(zien er bruut uit, en awesome racials) Shaman(zijn ze echt overpowered?).
Queue van 3100 op nieuwe server, veel plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
On_E schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:22:
[...]

Queue van 3100 op nieuwe server, veel plezier :P
nog 67 te gaan en ik mag erin:)

ppl in het #bloodscalp channel zaten al boven de 4000 :(

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865

Boeb0e schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:05:
[...]

blizzard heeft besloten dat ze WoW beu zijn en compleet gestopt zijn.

het heeft vooral niets te maken met het server onderhoud dat in de startpost en een paar posts terug meerdere keren vermeld werd en iedere woensdag terugkomt.
Hehe.. ach sommigen vinden het niet nodig de startpost te lezen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 11:20
Anoniem: 143011 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:37:
[...]

Is Numénor niet uit Lord of the Rings?
Vind het zelf altijd leuker als mensen wat origineler zijn met namen.
Beetje goedkoop om namen als Frodo, Legolas enz te nemen.
Maar ook guild namen als Sauna (op Maelstrom) vind ik nou niet echt geweldig.

Persoonlijk vind ik het leuk om zelf verzonnen namen te nemen die ook een beetje aan het ras en de class refereren.
Zo heb ik op Maelstrom een dwerg pala die Klan heet, op een andere server een Tauren BrokenTooth enz. Die hebben volgens mij een naam die er bij past.
Humor kan ook, daarom op warsong 2 undeads, LostBodyPart en AlmostAlive, deze verwijzen toch weer naar het ras.

En van het weekend een guild begonnen op Maelstrom, Pact of the Rose.
Je mag hem mooi vinden of lelijk, hij is zeker origineel. En ik vind hem passen bij een Alliance Guild.

En verder houd ik ook wel van RP, en dat kan ook op een "normale" server. Ik heb ook nog een vrouwelijke dwerg priest en heb een tijdje in de guild chat zitten vervelen dat ik het jammer vond dat er geen mannelijke dwergen in de guild zaten waar ik toen lid van was. Met de bijbehorende verwijzingen die iedereen hier zelf wel kan verzinnen. Moet je eens kijken wat voor antwoorden je dan krijgt van Humans en Gnomes.....

Iedereen moet natuurlijk lekker doen waar ie zin in heeft maar ik sta toch iedere keer weer te kijken wat sommigen voor domme namen verzinnen als bv ColaCola .

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

BrZ schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:40:
[...]

Klopt... alleen heeft shadow moon 1 "klein" nadeeltje... queue van 40 minuten 's avonds :/

Overigens zie ik inter-server BG niet echt zitten, aangezien ik op mijn server leuk kan BG'en met horde spelers die ik ondertussen ook al ken.
Aansteller! :D

Op Bloodscalp is bij de Horde de queue vaak genoeg 3,5 uur. Dit geldt voor Alterac Valley overigens, Warsong Gulch is beter gelukkig. Een alliance guild ging met 40 guildies in een raid, joinde de AV queue en hoefden exact 40 seconden (!) te wachten.

Dit komt niet zozeer doordat de verhoudingen bij ons kut liggen (51% alliance, 49% horde), maar omdat er gewoon veel meer Hordes PVPen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

larose schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:33:
[...]

Is Numénor niet uit Lord of the Rings?
Vind het zelf altijd leuker als mensen wat origineler zijn met namen.
Beetje goedkoop om namen als Frodo, Legolas enz te nemen.
Maar ook guild namen als Sauna (op Maelstrom) vind ik nou niet echt geweldig.
./sign @ originaliteit. Het is gelukkig iets afgenomen, maar je ziet nog steeds wel ladingen Legolas13, Legolas14, xxxxGandalfxxxx enzo lopen. En natuurlijk de 'briljante' namen van echt 'grappige' spelers als "Gleufje", "Spetterpoep" en "Poephoofd".

Geef mij dan maar namen als Yshtra, Bnarkim en Peskjin... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
PromWarMachine schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:34:
[...]

Op Bloodscalp is bij de Horde de queue vaak genoeg 3,5 uur. Dit geldt voor Alterac Valley overigens, Warsong Gulch is beter gelukkig. Een alliance guild ging met 40 guildies in een raid, joinde de AV queue en hoefden exact 40 seconden (!) te wachten.

Dit komt niet zozeer doordat de verhoudingen bij ons kut liggen (51% alliance, 49% horde), maar omdat er gewoon veel meer Hordes PVPen.
btw prom, als je nu elke keer meegaat MC in, kan je je volgende rank wel vergeten he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50859

Anoniem: 81112 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:37:
[...]

./sign @ originaliteit. Het is gelukkig iets afgenomen, maar je ziet nog steeds wel ladingen Legolas13, Legolas14, xxxxGandalfxxxx enzo lopen. En natuurlijk de 'briljante' namen van echt 'grappige' spelers als "Gleufje", "Spetterpoep" en "Poephoofd".

cijfers kunnen al niet, dat scheelt een hele hoop met de Legolas10-en
Ik vond zelf, Disconnect altijd wel leuk. Zelf probeer ik altijd wel iets te bedenken of gebruik gewoon mijn eigen naam: Joris, Joirs, Joriaz, Basheres, Shadowlee, Predato...)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 50859 op 17-08-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 22:14
Anoniem: 81112 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:37:
[...]./sign @ originaliteit. Het is gelukkig iets afgenomen, maar je ziet nog steeds wel ladingen Legolas13, Legolas14, xxxxGandalfxxxx enzo lopen. En natuurlijk de 'briljante' namen van echt 'grappige' spelers als "Gleufje", "Spetterpoep" en "Poephoofd".
Laats zag ik "MeuteNeuker" voorbij komen. En tja twee paladins op Al'Akir, "Palalala" en "PaladinMan" :P

[ Voor 11% gewijzigd door TomSmit82 op 17-08-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

TomSmit82 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

Laats zag ik "MeuteNeuker" voorbij komen. En tja twee paladins op Al'Akir, "Palalala" en "PaladinMan" :P
Hmmm valt bij ons wel mee. Ik zie juist weinig van dat soort namen bij ons op de server. Denk dat 95% wel een beetje naam heeft gekozen.

Had gisteren voor het eerst een que bij Zenedar :'( Hoop dat ie klein blijft, want de weinig uurtjes die ik heb voor het spel wil ik wel zoveel mogelijk ingame besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bij ons op Dragonmaw hadden we ook een schitterend stel samen..
Sjonny en Anita.. was wel leuk die samen door Elwyn te zien rennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56
Towbitis schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:16:
.....

trouwens, weet iemand waar ik mijn runecloth kan inleveren als ik mn reputation bij gnomeregan wil vergroten? blijf nu een beetje steken rond de 400g maar denk dat ik één dezer weken, maanden wel een epic mount kan kopen.

....
Waarom zou je runecloth voor gnomeregan willen inleveren. Wil je zo'n stomme kip om op te rijden 8)7

Anyway die kan je inleveren in Tinker Town in IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Gnomes ftw, for Gnomeregan!

Goed.. even serieus. MC, Onyxia, Kazzak, Azuregos, allemaal al tijden op farm-status. Alleen ragnaros wil nog niet lukken. Poging van vorige week is op 2% gestrand, dus dat was een beetje balen. We verwachten hem toch wel binnenkort down te krijgen. Zodra dat gelukt is dan kunnen we de ragnaros-wipe-avond vervangen door BWL-wipe-avond om langzaam meer ervaring in die instance te krijgen :) De meeste guildies hebben toch wel stapels epics, dus gear-wise zitten we redelijk goed. Alleen die stomme rag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hooli-gan schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:52:
[...]

Waarom zou je runecloth voor gnomeregan willen inleveren. Wil je zo'n stomme kip om op te rijden 8)7
in ieder geval leuker dan die 65431189 witte katten die er rondlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TomSmit82 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

Hey jij hier :P Ook al Lvl 60? >:)

Ik zag gisteren in Stormwind een lvl 1 genaamd "StreetHo" lopen die bleef schreeuwen dat ie wel een zuigbeurt zou geven voor 30c... ik kon er wel om lachen... als het maar even duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
gelukkig mag je een GM ticket aanmaken voor die namen... soms doe ik dat wel is... af en toe slaat't nergens meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 22:14
ReCreator schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:55:
[...]
Hey jij hier :P Ook al Lvl 60? >:)

Ik zag gisteren in Stormwind een lvl 1 genaamd "StreetHo" lopen die bleef schreeuwen dat ie wel een zuigbeurt zou geven voor 30c... ik kon er wel om lachen... als het maar even duurt :)
Ja wrijf het er maar lekker in dat je gisteren 60 bent geworden. Zo als je maar al te duidelijk weet ben ik zo goed als lvl 54 :P

Over de queue's gesproken, volgens mij heeft iedereen daar nu last van. Op Al'Akir zat ik gisteren en eergisteren ook al in de wachtrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
PromWarMachine schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:34:
[...]

hij bedoelt om in te loggen op de server dus das excl que voor AV of WSG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56
Boeb0e schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:54:
[...]

in ieder geval leuker dan die 65431189 witte katten die er rondlopen...
Ben wel met je eens dat er veel van rondlopen maar dat komt gewoon omdat er veel NE's zijn. Je zal zelden tot nooit een ander ras op een kat zien zitten.
Bovendien is het gewoon de mooiste mount van WoW :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Anoniem: 50859 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:46:
[...]

cijfers kunnen al niet, dat scheelt een hele hoop met de Legolas10-en
Ik vond zelf, Disconnect altijd wel leuk. Zelf probeer ik altijd wel iets te bedenken of gebruik gewoon mijn eigen naam: Joris, Joirs, Joriaz, Basheres, Shadowlee, Predato...)
Jups, maar cijfers kan je wel uitschrijven (ik weet het, ik ben te lui voor woorden om dat zelf ook even te doen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

lol 5000 in que >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Idd, die server is best wel heel erg druk :P
Ik wil er ook een char beginnen, maar ik ga niet net zoals bloodscalp elke avond wachten...

Dan maar gewoon verder op vashj :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Tja die que is abnormaal dan maar geen nieuwe guild en char op deze server.

Tevens mijn toekomstige naam Stoffer en een maaT van me Blik :)
We zaten ook nog te twijfelen over Peper en Zout of Mes en Vork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Of je neemt beide een andere char :)
Mini (gnome) en Maxi (NE)... ook wel lache...

Wij zijn ook ooit Kwik, Kwek en Kwak begonnen... toch ook wel leuk...
Alledrie female human... en een Guild gestart genaamd Sisters... inmiddels 110 members geloof ik :)
(Alleen female chars)...

Kwik is inmiddels 60, Kwak 53 en Kwek (mijne) steekt op 40... speel veel met Kadaver... lvl 60 ;)

Leuk van die namen bedenken enzo :)
Deze site is ook leuk

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.