Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 18 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 22.744 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 110233

Anoniem: 34095 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:04:
Een paar plaatjes van mijn setup
[afbeelding]

De TV; plasma LG 42PX4RV
Linksonder in het kastje (tis allemaal wat donker) staat modded xbox met xbmc, das tevens de dvd-speler (inclusief alle andere formaten die ie speelt ;) ).

In het midden staat de center speaker (Mission m3c2), gaat nog bovenop geplaatst worden.
Nu staat er een Netgear MP-101 wireless muziek speler op.

Op de center staat nog een Panasonic TU-DC40RD (digitale TV decoder)

Links en rechts staan de Mission M-31's, welke ook achter staan op dezelde standaards.
De subwoofer (niet te zien) is een XL-S8 van Energy speakers.

[afbeelding]

De versterker; Harman Kardon AVR-235.

Om dit geheel te bedienen gebruik ik een OneForAll 6in1, werkt uitermate goed.

Het klinkt mij allemaal best.
Meubels maken de hifi set wordt maar weer eens bewezen, erg netjes!! Mag ik vragen welke stands dat zijn en wat de prijs ervan was?

Over die kabellift....2500 euro voor 2.5 meter speakersnoer, dat vind ik gewoon misdadig, daar hoort echt 300% BTW op te zitten dat allemaal rechtstreeks naar een goed doel gaat :P

• Anoniem: 34095
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Anoniem: 110233 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:37:
[...]
Meubels maken de hifi set wordt maar weer eens bewezen, erg netjes!! Mag ik vragen welke stands dat zijn en wat de prijs ervan was?
thankx :)

De stands zijn de Mission Z-324, waren 79,95 per paar bij Correct.

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

En het meubel is van Betermeubel of niet? Erg mooi.

Als ik een keer een LCD tv koop wil ik ook een mooi meubel ipv het hifirack dat ik nu heb (hoewel die niet lelijk is op zich).

[Voor 57% gewijzigd door zimbab op 13-10-2005 20:36]

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 18:59
Anoniem: 34095 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:04:
Een paar plaatjes van mijn setup
[afbeelding]

De TV; plasma LG 42PX4RV
Linksonder in het kastje (tis allemaal wat donker) staat modded xbox met xbmc, das tevens de dvd-speler (inclusief alle andere formaten die ie speelt ;) ).

In het midden staat de center speaker (Mission m3c2), gaat nog bovenop geplaatst worden.
Nu staat er een Netgear MP-101 wireless muziek speler op.

Op de center staat nog een Panasonic TU-DC40RD (digitale TV decoder)

Links en rechts staan de Mission M-31's, welke ook achter staan op dezelde standaards.
De subwoofer (niet te zien) is een XL-S8 van Energy speakers.

[afbeelding]

De versterker; Harman Kardon AVR-235.

Om dit geheel te bedienen gebruik ik een OneForAll 6in1, werkt uitermate goed.

Het klinkt mij allemaal best.
Hmm, dit vind ik nu eens echt een opstelling zoals ik het graag zie, helemaal mijn stijl :) Lekker sfeervol.

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-05 16:57

w00Dy

Make soap, not war

deepspace schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:51:
[...]
Kon zomaar gescherven zijn door Rene van Es van hifi.nl :+
René van Es heeft het meestal nog over apparaten. Bij audioforum is het meer mambojambo dan degelijk reviews. Dat bijt een stuk uit de geloofwaardigheid van audioforum vind ik en ik ben zeker niet de enige die daar zo over denkt.

• Niet online
zimbab schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 20:35:
En het meubel is van Betermeubel of niet? Erg mooi.
Nee, het meubel heb ik bij http://www.designsales.nl vandaan.

Anoniem: 155651

Na al dat moois wat ik hier al heb gezien, ga ik mijn setup eens laten zien. Het is zeker geen duur en high-end stuff. Omdat het naar school gaan nog altijd niets opbrengt en de meerdere hobbys die ook geld kosten, ben ik best wel tevreden met wat ik heb staan :).

Het enigste wat ik wel nog anders zou willen is een andere receiver, deze komt er nog wel in de toekomst ;), uitkijken voor een mooie 2de hands ;)

enkele foto's:
[modbreal]Dit zijn foto's van 500+ Kbyte per stuk, resize ze AUB zelf en plaats ze dan in een beetje fatsoenlijk formaat[/modbreak]
vind de eltax'e wel goed klinken voor hun prijs imo.
Heb de Packard bell dvd speler nog niet zo lang, alleen de IR gaat echt niet goed.

groetjes thomas

gr thomas

[Voor 35% gewijzigd door JvS op 14-10-2005 09:43]

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
@Th0masSs: Welke TV van samsung is dat als ik vragen mag?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Anoniem: 155651

het is de "SAMSUNG WS28M164"

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-03 10:57

voodooless

Sound is no voodoo!

w00Dy schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:02:
René van Es heeft het meestal nog over apparaten. Bij audioforum is het meer mambojambo dan degelijk reviews. Dat bijt een stuk uit de geloofwaardigheid van audioforum vind ik en ik ben zeker niet de enige die daar zo over denkt.
Dan ben je vast de schoelschrijfjes vergeten....

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:35

Exirion

Gadgetfetisjist

deepspace schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:06:
Nog zo'n dieptepunt. Wat mij betreft is de high-end wereld iets wat je duidelijk moet opsplitsen in zin en onzin. De grens is voor iedereen anders omdat objectiviteit en subjectiviteit moeilijk te bepalen zijn, maar met een beetje gezond verstand is de onzin er toch wel uit te filteren. Het is jammer dat dit soort excessen mensen erg sceptisch maken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Anoniem: 126846

http://img414.imageshack.us/img414/6975/nu4il.th.jpg

Volgende week worden de Sony fronts vervangen door........

Een merk wat ik nog niet ben tegen gekomen in dit topic en vorigen. :)

Dus even een fotootje erbij.
Idd Monitor audio RS6

http://img428.imageshack.us/img428/6245/speaker0le.th.jpg

[Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 126846 op 15-10-2005 19:30. Reden: Pic toegevoegd.]

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 22:07

Blamm

Niet meer Smart

Monitor Audio toch? Zien er gaaf uit :)

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 20:23
Ietsje specifieker, erg mooi. Ik heb er weer een bookmark bij :)

Anoniem: 99283

€ 395,= :/ Voor een stuk hout met wat staal...

• Exirion
  • Laatst online: 21:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 99283 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:48:
Ja, dat tel je ook neer voor wat glas met wat staal. Een auto is ook een hoopje staal/plastic/glas. Enfin.... meubels kosten nou eenmaal geld :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Anoniem: 107284

Anoniem: 99283 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:48:
Als je DAT al duur vindt, dan zal ik je maar niet vertellen wat ik voor die Finite Elements, Signature E17 heb betaald (een stel gelaagde,gefineerde planken, 1 paar alu frames en 16 tal taps lopende boutjes ;))

Anoniem: 30670

Anoniem: 107284 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:53:
[...]

Als je DAT al duur vindt, dan zal ik je maar niet vertellen wat ik voor die Finite Elements, Signature E17 heb betaald (een stel gelaagde,gefineerde planken, 1 paar alu frames en 16 tal taps lopende boutjes ;))
Idd... ik vind 400 euro voor z'n type meubel nog in de normale prijzen sectie vallen. Een goeie stevige
(wat dus min 40kg per sectie/plankje kan hebben) en vooral ergonomische meubel en nog eens design dok je gewoon 300 a 800 euro voor. Althans als je kwaliteit wilt hebben... denk ik O-) .

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

TomSwinnen schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:55:
Mensen, het gat in de markt is gevonden, na de Cable Tower ook de Cable Elevator. Nu nog een portier voor je kabel en je hebt een heel flatgebouw :D
:D _/-\o_
Vooral ook het volgende stukje:
Zoals gezegd bestaan de lifters echt uit porselein. Het contact met de ondergrond wordt verzekerd door een zwart (soort) plastic-laagje. De functie hiervan is duidelijk: anti-slip en non-conducting (niet geleidend). Bovenop het porseleinen lichaam bevindt zich het 'dragende' onderdeel van de kabellift: een niet-geleidende U-vorm waarin/waarop je de kabel kan plaatsen. De Cable Elevators+ worden afgewerkt met een glanzend (opnieuw niet-geleidend) laagje dat de resonanties/ruis verder moet verbeteren.
Emphasis mine... Beste reviewer; waarom maakt men al sinds jaar en dag hoogspanningsisolatoren van porselein? :D

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Op hifi.nl hebben ze `m ook gevonden:
Cable Tower

[Voor 5% gewijzigd door Trasos op 14-10-2005 17:32]

• Niet online
Anoniem: 30670 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:19:
Idd... ik vind 400 euro voor z'n type meubel nog in de normale prijzen sectie vallen. Een goeie stevige
(wat dus min 40kg per sectie/plankje kan hebben) en vooral ergonomische meubel en nog eens design dok je gewoon 300 a 800 euro voor. Althans als je kwaliteit wilt hebben... denk ik O-) .
Ik heb heel wat meubels gezien (vooral dressoirs) en die zaten allemaal boven de 500 euro en die waren het allemaal net niet; plankjes van een cm dik of weer net te donker eiken bla. Deze planken zijn zeer stevig/dik (verlijmde delen), en ik vind het een mooi meubel, daarom vond ik het wel een koopie eigenlijk :)

Goedkoop is duurkoop zeg ik altijd maar ;)
quote: cyberjobe
Als je DAT al duur vindt, dan zal ik je maar niet vertellen wat ik voor die Finite Elements, Signature E17 heb betaald (een stel gelaagde,gefineerde planken, 1 paar alu frames en 16 tal taps lopende boutjes )
idd is dat nog ietsje ( ;) ) prijziger, hier heb je het weer, kwaliteit kost geld, design nog meer.

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 14-10-2005 17:39]

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Trasos schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:32:
Op hifi.nl hebben ze `m ook gevonden:
Cable Tower
er zijn zelf "benchmarks" ;)

http://www.cabletower.com/images/Cable_Tower_Cap_to_Ground.jpg
http://www.cabletower.com/images/Cable_Tower_Insertion_Test.jpg

Anoniem: 98057

Die eerste grafiek is een mooi voorbeeld van suggestieve informatie. Het lijkt net alsof die Porseleinen toren ruim 2* zo hoge waardes heeft als lucht en die gewone toren, maar het is eigenlijk maar een relatief klein verschil (10% ofzo).

Verder lijkt me nog steeds niet bewezen dat dit invloed heeft op de geluidkwaliteit, of zelfs maar invloed op het signaal dat uiteindelijk bij de speakers komt ;)

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 98057 op 14-10-2005 18:03]

Exirion schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:15:
[...]

Nog zo'n dieptepunt. Wat mij betreft is de high-end wereld iets wat je duidelijk moet opsplitsen in zin en onzin. De grens is voor iedereen anders omdat objectiviteit en subjectiviteit moeilijk te bepalen zijn, maar met een beetje gezond verstand is de onzin er toch wel uit te filteren. Het is jammer dat dit soort excessen mensen erg sceptisch maken.
Ik heb inmiddels redelijk wat afgeluisterd de afgelopen twee jaar, en het is voor mij redelijk pittig om al twee receivers uit elkaar te houden qua geluid, laat staan speakerkabel. Maar deze onzin...dat hoor je echt niet, het enige wat je doet is proberen te luisteren waardoor je opeens allerlei dingen totaal anders gaat vertalen in mijn ogen... Ik heb ook een stereo versterker voor cd'tjes ipv mijn receiver, en ook hier is het verschil in klankkleur echt klein, qua dynamiek en detail echter is er een behoorlijk (maar niet schrikbarend) verschil (speakers blijven het belangrijkste!!). Laat staan dat je porceilenen onderzettertjes kunt horen.

Ik heb daarnaast een set van 10.000 euro gehoord op een stel goede speakers, maar dat was echt niet zoals omschreven in reviews want daaruit maak je op alsof ze bij elk nummer een orgasme hebben beleefd, erg goed, maar in mijn ogen het niet waard tov van een unicon uniso set van 3000 euro die ik daarvoor had gehoord, die behaalde denk ik zo'n 90-95% van die set qua geluid.

• w00Dy

w00Dy

Make soap, not war

deepspace schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:06:
[...]
blijkbaar :)
Exirion schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:15:
[...]

Wat ik vooral jammer vind is dat nieuwelingen tot het wereldje er vanuit gaan dat deze treut erbij hoort.
Ik wacht vol spanning op de eerste audiofiel die zijn kabels aan het plafond hangt zoals hoogspanningslijnen. Die hebben trouwens ook porseleinen isolators.

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 19:51

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

w00Dy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:35:
Wat ik vooral jammer vind is dat nieuwelingen tot het wereldje er vanuit gaan dat deze treut erbij hoort.
Ik wacht vol spanning op de eerste audiofiel die zijn kabels aan het plafond hangt zoals hoogspanningslijnen. Die hebben trouwens ook porseleinen isolators.
Waarom denk je dat IK voor Audioforum ben gaan schrijven? Was paar jaar geleden zelf nog maar een nieuweling... ik ga heus niet over porseleinen potjes schrijven :+

Ik had een hele controversiële review over de Pete Bell producten maar die mocht niet online. In strijd met andere redacteurs, dit, dat ... :+

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hm, nou maak je me toch nieuwsgierig. :P

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Offtopic
Isolatoren van hoogspanningsleidingen zijn meestal van glas daarom zien ze er groen uit door de dikte.

• w00Dy

w00Dy

Make soap, not war

leonbong schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:58:
Offtopic
Isolatoren van hoogspanningsleidingen zijn meestal van glas daarom zien ze er groen uit door de dikte.
Gehard glas wordt idd ook gebruikt.
TomSwinnen schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:09:
[...]
Ik had een hele controversiële review over de Pete Bell producten maar die mocht niet online. In strijd met andere redacteurs, dit, dat ... :+
Maar je mag dat hier gerust posten hoor :p

• TomSwinnen

TomSwinnen

w00Dy schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:21:
Maar je mag dat hier gerust posten hoor :p
Neen, toch liever niet. Je weet nooit wie er mee leest é en ik heb mijn redacteursjobje wel graag bij Audioforum :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-05 13:48
Oke, om dit toppic wat meer plaatjes te geven, mijn set.

Hij bestaat uit een NAD versterker en dvd speler, en B&W speakers.

Eerst maar eens een overzichtje

Hier het kloppend hart van mn opstelling, De NAD t753 en de t532

En hier nog ff een shotje waar ik zeer trots op ben, mn DM603 s3 op een mooi granieten plaatje :D

Ik ga er nog surround van maken, maar dat moet ff wachten tot na dat ik verhuisd ben, dan zullen er nog wat meer shots komen.

• MightyMauz
  • Laatst online: 14:32

MightyMauz

Team Green

Anoniem: 110233 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:20:
[...]

Ik heb inmiddels redelijk wat afgeluisterd de afgelopen twee jaar, en het is voor mij redelijk pittig om al twee receivers uit elkaar te houden qua geluid, laat staan speakerkabel. Maar deze onzin...dat hoor je echt niet, het enige wat je doet is proberen te luisteren waardoor je opeens allerlei dingen totaal anders gaat vertalen in mijn ogen... Ik heb ook een stereo versterker voor cd'tjes ipv mijn receiver, en ook hier is het verschil in klankkleur echt klein, qua dynamiek en detail echter is er een behoorlijk (maar niet schrikbarend) verschil (speakers blijven het belangrijkste!!). Laat staan dat je porceilenen onderzettertjes kunt horen.

Ik heb daarnaast een set van 10.000 euro gehoord op een stel goede speakers, maar dat was echt niet zoals omschreven in reviews want daaruit maak je op alsof ze bij elk nummer een orgasme hebben beleefd, erg goed, maar in mijn ogen het niet waard tov van een unicon uniso set van 3000 euro die ik daarvoor had gehoord, die behaalde denk ik zo'n 90-95% van die set qua geluid.
Daar heb ik ook "last" van ja. Ik moet ook moeite doen om misschien iets van verschil te horen tussen mijn set (een HTPC, Yamaha RX-V450 met Magnat Motion 5.1 setup) en die van een maat van mij (geïntegreerde JVC DVD speler/Receiver met daaraan 10 cheap-ass boxen (van philips stereotorens geplukt enzo) verbonden door 2 speakers rechtstreeks aan elke uitgang te hangen) Het enige verschil dat ik goed kan horen is de sub, maja ik heb dan ook een aktieve en hij een passieve...
Binnenkort toch maar eens een luisterruimte binnenstappen, om te kijken of het uberhaubt loont om ook maar ooit te upgraden.

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• TomSwinnen

TomSwinnen

Magnat Motion 5.1 is nu ook niet direct iets om over naar huis te schrijven é. Stap maar inderdaad eens een luisterruimte binnen, zal je wel voor aantal verrassingen komen te staan.

• MightyMauz

MightyMauz

Team Green

Neu, maar ik ging er eigenlijk wel van uit dat het een stap beter zou moeten zijn dan wat hij heeft.

• Dupje
Zjosh schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:31:
Oke, om dit toppic wat meer plaatjes te geven, mijn set.

Hij bestaat uit een NAD versterker en dvd speler, en B&W speakers.

Eerst maar eens een overzichtje
[afbeelding]

Hier het kloppend hart van mn opstelling, De NAD t753 en de t532
[afbeelding]

En hier nog ff een shotje waar ik zeer trots op ben, mn DM603 s3 op een mooi granieten plaatje :D
[afbeelding]

Ik ga er nog surround van maken, maar dat moet ff wachten tot na dat ik verhuisd ben, dan zullen er nog wat meer shots komen.
NAD :)
Altijd zeeer fijn om het te zien in iemand z'n set. Je hebt wel de overtreffende trap van mijn set :+
Kijk je nu nog films in stereo ook? Zou je beter zo snel mogelijk sparen voor een center speaker, zo gigantisch duur zijn ze nu ook weer niet en 3.0 is zoveel beter om film te kijken dan 2.0 imho :)

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 21:14
Anoniem: 110233 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:20:
Maar daar beschrijf je natuurlijk ook de kern van het hele 'high end' gebeuren die paar extra procentjes zijn gewoon stervens duur. En dat soort onderzetter dingetjes bevinden zich dan helemaal aan het einde van die lijn. Maar voor een audiofiel is het perfecte geluid natuurlijk een onoplosbaar probleem, want op het moment dat ie het heeft is z'n hobby afgelopen ;)

Ik hoor wel degelijk verschil tussen versterkers trouwens, reciever tov versterker kan ik niet over oordelen, want ik heb nooit zo'n ding gehad.

• Zjosh
Dupje schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:59:
[...]

NAD :)
Altijd zeeer fijn om het te zien in iemand z'n set. Je hebt wel de overtreffende trap van mijn set :+
Kijk je nu nog films in stereo ook? Zou je beter zo snel mogelijk sparen voor een center speaker, zo gigantisch duur zijn ze nu ook weer niet en 3.0 is zoveel beter om film te kijken dan 2.0 imho :)
Ik kijk mijn films inderdaad nu nog in stereo, wat jij zegt is misschien wel een leuke tussen stap, maar ik denk dat ik alles in 1 keer er bij koop, scheelt in de verzend kosten hea :P. De center zou ik in princiepe nu al kunnen kopen namelijk.

• Dupje
Zjosh schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:53:
[...]

Ik kijk mijn films inderdaad nu nog in stereo, wat jij zegt is misschien wel een leuke tussen stap, maar ik denk dat ik alles in 1 keer er bij koop, scheelt in de verzend kosten hea :P. De center zou ik in princiepe nu al kunnen kopen namelijk.
Aha, ik doe het op de manier zoals voorgesteld. Heb wel surround nu, maar de kwaliteit van center en rears is om van te gaan huilen bijna :P. Maar de nieuwe center is onderweg, dus die komt er wel binnenkort. :)
Andere fronts zal wel een heel eind langer duren..

• Zjosh
Dupje schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:55:
[...]

Aha, ik doe het op de manier zoals voorgesteld. Heb wel surround nu, maar de kwaliteit van center en rears is om van te gaan huilen bijna :P. Maar de nieuwe center is onderweg, dus die komt er wel binnenkort. :)
Andere fronts zal wel een heel eind langer duren..
Heheh...ik heb de center en rears die ik nog ergens had liggen expres maar niet aangelsoten, dit klinkt veel beter zo.

Sjoewe schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:28:
[...]
Ik hoor wel degelijk verschil tussen versterkers trouwens, reciever tov versterker kan ik niet over oordelen, want ik heb nooit zo'n ding gehad.
Dit kan ik ook wel, maar er zit echt niet zo'n wereld van verschil tussen als de meeste mensen/redacteurs doen geloven.

Maar dat terzijde, vandaag mijn nieuwe fronts opgehaald en ze staan nu in te spelen: een paar PMC Db1+! Na 2 maanden zonder normale fronts te hebben gezeten toch wel weer heerlijk om een stel speakers te hebben staan. Ze zijn erg klein (slechts 29cm hoog en 24 cm diep!), maar ze hebben een zeer groots beeld (diep en breed) met een stevige diepdoorlopende bas mede dankzij de transmissielijn die erin zit. Zelfs in mijn kamer van 28m2 nog ruimtevullend geluid (beter dan mijn vorige zuilen). Verder super ritmisch en redelijk strak geluid zonder analytisch of kil te worden (verre van dat) zeer natuurlijk/neutraal of hoe je dat ook zegt.

Ik moet in de toekomst nog wat beter speakerdraad kopen wellicht, maar ik zorg er eerst wel voor dat de set compleet is (dat zal nog wel even sparen zijn...pfff!).

Uiteraard nog tenslotte de foto's (klikbaar):

http://img237.imageshack.us/img237/576/pmc0032dz.th.jpg

http://img237.imageshack.us/img237/4996/pmc0026lz.th.gif

http://img237.imageshack.us/img237/4311/pmc0051bu.th.jpg

Specs:

Speakers: PMC Db1+
Stands: Linn Katan

Receiver: Yamaha rv-750
Dvd-speler: Yamaha d-550

Stereo versterker: Nad c352
Cd-speler: Nad c521bee

Lcd tv: JVC LT-32S60

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

-Sander-

///M Powerrrrrr

Mooie set!! _/-\o_

Aangezien er bij mij ook wat veranderd is qua indeling enzo maar even wat foto's :)
Er moeten nog veel details bij en het e.e.a. moet nog geschilderd worden.

http://members.home.nl/ar33/HT/7.jpg

http://members.home.nl/ar33/HT/4.jpg

http://members.home.nl/ar33/HT/5.jpg

http://members.home.nl/ar33/HT/8.jpg

http://members.home.nl/ar33/HT/9.jpg

[Voor 12% gewijzigd door -Sander- op 16-10-2005 17:21]

• MightyMauz

MightyMauz

Team Green

Dank je Alfa, mooie setup. En nou weet ik ook dat er F1 op is :D

• lord.farquaad
Alfa_145 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:59:
Aangezien er bij mij ook wat veranderd is qua indeling enzo maar even wat foto's :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie plaatjes, maar misschien wat veel van hetzelfde. Ook is de opstelling me nog steeds niet helemaal duidelijk. 3.1 opstelling (zonder surrounds dus)?

[Voor 4% gewijzigd door lord.farquaad op 16-10-2005 16:48]

Alfa_145 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:59:
[...]

Mooie set!! _/-\o_

Thanks!

Ziet er netjes uit zo die zolderkamer! Leuke indeling zo, alleen ontbreken de specs inderdaad zo :)

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Leuke set :) Ik zie wel dat je tv net zoals alle modellen uit deze serie iets voorover helt. Hiervoor kan je bij JVC een paar ringetjes vragen om tussen de onderste boutjes van de voet te doen.

• -Sander-
  • Laatst online: 21:47

-Sander-

///M Powerrrrrr

lord.farquaad schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:46:
[...]

Mooie plaatjes, maar misschien wat veel van hetzelfde. Ook is de opstelling me nog steeds niet helemaal duidelijk. 3.1 opstelling (zonder surrounds dus)?
Soms schiet je maar gewoon wat raak zodat een ander een beetje een inschatting kan krijgen van de ruimte/indeling. (heb nu een selectie gemaakt en de rest weggehaald ;) )

De opstelling is op dit moment 3.1 (3.2) de surrounds waren voorheen een goedkoop standaard surroundsetje, maar daar ergerde ik me meer aan dan dat ik er plezier van had.
Aangezien ik er leuk geld voor kon krijgen deed ik ze direct weg, binnenkort komen er wel weer een stel rear speakers bij.
Anoniem: 110233 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:59:
[...]

Thanks!

Ziet er netjes uit zo die zolderkamer! Leuke indeling zo, alleen ontbreken de specs inderdaad zo :)
Bedankt!
Ik zal binnenkort weer eens een specs overzicht maken als alles klaar is. :)

[Voor 3% gewijzigd door -Sander- op 16-10-2005 17:22]

• JT
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

Nou heb ik nieuwe pics van m'n HT, kan ik de kabel van m'n digicam niet vinden :P

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:30
M'n ouders zijn een tijdje weg (een maand om precies te zijn hehe) dus maar weer is de woonkamer verbouwd. Ook heb ik onlangs een beamer aangeschaft! De Benq DX650. MOOI ding! XGA, 1600 ansilumen.

Hieronder een aantal foto's om een beter beeld te creeren:

De voorkant van de bios overdag (Cinema Quadrantz)!
http://80.100.81.178/images/IMG_2097Klein.jpg
Klik hier voor een grotere foto!

De achterkant van de bios s'avonds!
http://80.100.81.178/images/IMG_2096Klein.jpg

De achterkant van de bios overdag!
http://80.100.81.178/images/IMG_2100Klein.jpg

Een paar foto's van shrek op het witte doek hieronder :)
http://80.100.81.178/images/IMG_2129Klein.jpg

http://80.100.81.178/images/IMG_2122Klein.jpg

Tot slot nog een fototje van m'n PC die ik ook voor het gemak maar beneden heb neergezet!
http://80.100.81.178/images/IMG_2106Klein.jpg

Deze week ga ik mijn kamer verbouwen en ook gelijk een scherm maken voor boven :)

[Voor 9% gewijzigd door Abbadon op 17-10-2005 19:22. Reden: Te grote plaatjes. Staat duidelijk in topicwarning hoe groot ze maximaal mogen zijn.]

• Nonkel pleuris
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-03-2018
Ziet er leuk uit. Maar blijkbaar heb je ook voor de projector ongeveer de hele ruimte anders ingericht. Een mens moet inderdaad wel prioriteiten instellen, maar volgens de foto's die ik heb gezien is het een beetje overdone. Je zetels staan wat raar als tante Nonneken langskomt volgens mij :9

Maar het beeld ziet er wel mooi uit.

• Road-runner83
Nonkel pleuris schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:19:
Ziet er leuk uit. Maar blijkbaar heb je ook voor de projector ongeveer de hele ruimte anders ingericht. Een mens moet inderdaad wel prioriteiten instellen, maar volgens de foto's die ik heb gezien is het een beetje overdone. Je zetels staan wat raar als tante Nonneken langskomt volgens mij :9

Maar het beeld ziet er wel mooi uit.
Yup idd de hele ruimte is compleet anders ingericht want met de "normale" inrichting is het onmogelijk om goed te projecteren neem dat maar van mij aan ;)...

En het is denk ik max 2uur werk voor een maand kijk-plezier :)....dat heb ik er wel voor over hehe

P.s. en er is al een tante langsgeweest ze weten van mijn hobby af haha.....ze komen ook regelmatig dvdtjes lenen ;)

[Voor 10% gewijzigd door Road-runner83 op 17-10-2005 16:34]

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Zeg Road-Runner83, die plaatjes kunnen best kleiner hoor! 250 KB voor een 600 pixel plaatje is een beetje ziek :r kan makkelijk 5x zo klein (zelfde geldt voor de grote afbeeldingen, voor onscherpe plaatjes heb je geen 1.5 MB nodig ;))!

[Voor 26% gewijzigd door voodooless op 17-10-2005 16:51]

Tele schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 17:10:
[...]
Leuke set :) Ik zie wel dat je tv net zoals alle modellen uit deze serie iets voorover helt. Hiervoor kan je bij JVC een paar ringetjes vragen om tussen de onderste boutjes van de voet te doen.
Ja, hier had ik al over gebeld met jvc, maar ik vind het niet zo'n probleem, we zitten toch lager, dus dan is het eigenlijk wel handig, kan me er op dit moment niet zo'n druk over maken. Wel natuurlijk niet al te goed van JVC, dat valt toch meteen op in de fabriek?! :X

• Barry
  • Laatst online: 23-06-2022
Anoniem: 110233 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:44:
[...]

Ja, hier had ik al over gebeld met jvc, maar ik vind het niet zo'n probleem, we zitten toch lager, dus dan is het eigenlijk wel handig, kan me er op dit moment niet zo'n druk over maken. Wel natuurlijk niet al te goed van JVC, dat valt toch meteen op in de fabriek?! :X
Toch zou ik het wel doen, al is het voor in de toekomst als je een lager meubel wilt hebben. Het kost je niks, dus waarom niet? :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Road-runner83
deepspace schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:36:
Zeg Road-Runner83, die plaatjes kunnen best kleiner hoor! 250 KB voor een 600 pixel plaatje is een beetje ziek :r kan makkelijk 5x zo klein (zelfde geldt voor de grote afbeeldingen, voor onscherpe plaatjes heb je geen 1.5 MB nodig ;))!
ik heb ze ff kleiner gemaakt alleen kan ik m'n bericht niet meer aanpassen :X ...en ja ik ben ingelogd...thx voor de leuke reactie op m'n setje trouwens

[Voor 6% gewijzigd door Road-runner83 op 17-10-2005 21:23]

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Road-runner 83, wat is het merk/type/formaat van het scherm? Ziet er goed uit en eigenlijk precies wat ik zoek.

Zie nu op je eigen site dat je het scherm zelf hebt gemaakt, zal je emailen want ik ben toch wel benieuwd welke materialen je hebt gebruikt.

[Voor 78% gewijzigd door Quantor op 18-10-2005 10:39]

Speelt padel!

• Road-runner83
Quantor schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:25:
Road-runner 83, wat is het merk/type/formaat van het scherm? Ziet er goed uit en eigenlijk precies wat ik zoek.

Zie nu op je eigen site dat je het scherm zelf hebt gemaakt, zal je emailen want ik ben toch wel benieuwd welke materialen je hebt gebruikt.
Ola! Mail maar naar joost_dekkers@zonnet.nl als je wilt! En het scherm werkt echt PERFECT voor een paar tientjes ;)...

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 15:30
Road-runner83 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:11:
M'n ouders zijn een tijdje weg (een maand om precies te zijn hehe) dus maar weer is de woonkamer verbouwd. Ook heb ik onlangs een beamer aangeschaft! De Benq DX650. MOOI ding! XGA, 1600 ansilumen.
Dat is een 4:3 projector toch? En een 16:9 scherm? Waarom heb je dat zo opgelost? Waarom niet gewoon een 16:9 projector?

• Abbadon
  • Laatst online: 17:48
Road-runner83 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:22:
[...]

ik heb ze ff kleiner gemaakt alleen kan ik m'n bericht niet meer aanpassen :X ...en ja ik ben ingelogd...thx voor de leuke reactie op m'n setje trouwens
Komt omdat ik je post heb geëdit. Je kunt ze natuurlijk alsnog in een nieuwe post plaatsen of ik edit je post weer, moet ik wel de juiste links hebben :) (denk dat optie 1 makkelijker is)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Road-runner83
Jag schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:57:
[...]
Dat is een 4:3 projector toch? En een 16:9 scherm? Waarom heb je dat zo opgelost? Waarom niet gewoon een 16:9 projector?
Nope hij kan uiteraard ook 16:9 projecteren anders maak ik geen 16:9 scherm ;)...ook kan hij HDTV aan dat ga ik morgenavond proberen! (ik ben nu Troy in HDTV aant downen!)...nieuw is de beamer rond de 2200 euries dus dan mag hij wel wat kunnen :) hehe

• Road-runner83
M'n ouders zijn nu een maand weg dus de woonkamer is verbouwd :D.

Het scherm is echt SCHERP nu!! Dit scherm werkt echt veeeeeeeeeeeeel beter dan een laken haha...zie hieronder voor een aantal foto's!

De voorkant van de bios overdag (Cinema Quadrantz)!
http://80.100.81.178/images/IMG_2097Kleinklein.jpg

De achterkant van de bios s'avonds!
http://80.100.81.178/images/IMG_2096Kleinklein.jpg

De achterkant van de bios overdag!
http://80.100.81.178/images/IMG_2100Kleinklein.jpg

Een paar foto's van shrek op het witte doek hieronder :)
http://80.100.81.178/images/IMG_2129Kleinklein.jpg

http://80.100.81.178/images/IMG_2122Kleinklein.jpg

Tot slot nog een fototje van m'n PC die ik ook voor het gemak maar beneden heb neergezet!
http://80.100.81.178/images/IMG_2106Kleinklein.jpg

Deze week ga ik mijn kamer verbouwen en een scherm maken voor boven!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Road-runner83 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:54:

Deze week ga ik mijn kamer verbouwen en een scherm maken voor boven!
Alweer? Zijn je ouders nooit eens thuis ofzo? :P

Maar een mooie setup hoor. :)

• Road-runner83
Roamor schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:56:
[...]

Alweer? Zijn je ouders nooit eens thuis ofzo? :P

Maar een mooie setup hoor. :)
Uhhh haha ze zijn idd vaak weg! Ze proberen Columbus na te doen ;)

• Jag
Road-runner83 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:52:
[...]

Nope hij kan uiteraard ook 16:9 projecteren anders maak ik geen 16:9 scherm ;)...ook kan hij HDTV aan dat ga ik morgenavond proberen! (ik ben nu Troy in HDTV aant downen!)...nieuw is de beamer rond de 2200 euries dus dan mag hij wel wat kunnen :) hehe
Elke projector kan elke aspect ratio projecteren, het gaat erom dat ie native 4:3 is. Dat betekent dat als je hem op stand 16:9 zet, dat ie gewoon een gedeelte op zwart zet. Da's niet hetzelfde als een echte 16:9 projector natuurlijk.

En ja, high def is idd heel mooi maar met 1024x768 native hou je in 16:9 stand verticaal net zoveel over als met PAL (576 pixels).
Verder leuke set trouwens. Lekkere banken ook :).

• Road-runner83
Jag schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:29:
[...]
Elke projector kan elke aspect ratio projecteren, het gaat erom dat ie native 4:3 is. Dat betekent dat als je hem op stand 16:9 zet, dat ie gewoon een gedeelte op zwart zet. Da's niet hetzelfde als een echte 16:9 projector natuurlijk.

En ja, high def is idd heel mooi maar met 1024x768 native hou je in 16:9 stand verticaal net zoveel over als met PAL (576 pixels).
Verder leuke set trouwens. Lekkere banken ook :).
Hmmm weer iets geleerd :)...In het menu van de beamer kun je 4:3 kiezen en 16:9...hij is idd 1024*768 maar kan ook ik meen 1280*960 (xsvga) aan...maar ik moet zeggen dat hij scherp zat is en dan gebruik ik S-Video....via PrPbY zou hij nog scherper moeten zijn! Alleen dat kan m'n DV4200 niet (het is wel mogelijk om een scart blokje te kopen en dan zo'n kabel maar om daar weer 60 euro voor neer te leggen...)

High def wil ik voor de gein eens testen! Alleen zou ik dan de beamer via D-Sub (RGB in) moeten aansluiten...eerst maar eens met s-video testen!

Banken zitten idd niet verkeerd ;) haha

• Jag
Als je die High Def dingen wilt afspelen moet dat via je pc en via VGA of DVI (uitzondering: component tv out, geen aanrader). Desktop op 1024x768 (native panel reso) draaien. Je moet het maar eens proberen, maar je hebt eigenlijk net te weinig resolutie om het verschil goed te kunnen zien. Op die projector high def kijken is gewoon heel vergelijkbaar met een anamorphic DVD (zelfde verticale resolutie, high def heeft iets meer horizontale resolutie). Dit geldt uiteraard niet in zijn algemeenheid, maar is alleen toepasbaar op jouw situatie.

En over 16:9 en 4:3 projecteren: als het goed is kan je het ook gewoon zien dat de projector "zwart" over de kaders en boven en onder het scherm projecteert.
Ik denk dat je gewoon een keer een 720p projector moet kopen, zoals de Panasonic ae900, Sanyo Z4, Epson TW weet ik veel, enz. 16:9, 1280x720, hoog contrast, gewoon heel goed voor HT doeleinde (zijn ze ook voor gemaakt). En ook prima "desktop-werk" mee te doen. Ik heb zelf een eerste generatie 720p projector (Pana ae500), zeer relaxte dingen. Maar tegenwoordig zijn ze echt weer een stuk beter.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Als je beamer 16:9 is weet je tenminste zeker dat hij voor homecinema bedoeld is, 4:3 dingen zijn veelal gericht op presentaties, oftewel veel licht voor op kantoor maar een poep contrast.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• weeraanmelden
  • Laatst online: 11-01 20:08

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Road-runner83 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:54:
Aah. Liev O+ deed ik ook altijd als ze lang weg waren ;)
Wat is nu van jou? Die sub en zuilen zien er heel gelikt uit.
De BenQ oogt hier op de foto's zeer mooi, dus zal in het echt helemaal bling!bling! eruit zien.

Heb je nog pictures staan van je eigen set (op je kamer)?

• Road-runner83
weeraanmelden schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:10:
[...]

Aah. Liev O+ deed ik ook altijd als ze lang weg waren ;)
Wat is nu van jou? Die sub en zuilen zien er heel gelikt uit.
De BenQ oogt hier op de foto's zeer mooi, dus zal in het echt helemaal bling!bling! eruit zien.

Heb je nog pictures staan van je eigen set (op je kamer)?
Haha thx :)...ja heerlijk als ze zolang weg zijn ;)...

Alles wat op de foto's staat is van mij (op de TV na)....dus de Quadral zuilen, Marantz SR4200 en DV4200...de Benq, het scherm, de JBL XTI300 sub, achterspeakers van Quadral en de PC hehe....m'n ouders geven weinig om HiFi en hebben daarom ook niet echt iets bijzonders staan hier...

Zodadelijk m'n kamer verbouwen zodat ik straks ook de beamer op m'n kamer kan gebruiken! En yup hij is zeker scherp zat de beamer ;)...dat kijkt wel relaxed hehe

Foto's van m'n kamer voorheen kun je vinden op http://80.100.81.178/HT/index.html en dan kiezen voor --> Mijn HT in de Slaapkamer!

[Voor 4% gewijzigd door Road-runner83 op 20-10-2005 12:41]

• lord.farquaad
Road-runner83 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:40:
[...]
Foto's van m'n kamer voorheen kun je vinden op http://80.100.81.178/HT/index.html en dan kiezen voor --> Mijn HT in de Slaapkamer!
Ik heb je slaapkamer eens bekeken. En ik vraag me af, heeft het wel zin (zelfs maar een klein beetje) om een center te gebruiken als je fronts zo dicht bij elkaar staan? Plaatje

• Road-runner83
lord.farquaad schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:10:
[...]

Ik heb je slaapkamer eens bekeken. En ik vraag me af, heeft het wel zin (zelfs maar een klein beetje) om een center te gebruiken als je fronts zo dicht bij elkaar staan? Plaatje
De speakers stonden later wel iets verder uit elkaar maar idd op die foto stonden ze toen erg dicht op elkaar...center is van m'n ouders dus waarom niet aansluiten ;)....bij de nieuwe indeling (die al zo goed als af is) zou de center wel goed z'n werk kunnen doen!

[Voor 4% gewijzigd door Road-runner83 op 20-10-2005 14:33]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goed, heb m'n versterker weer terug... 188 euro :X
Vanmiddag wordt m'n tv gefixt, en dan hoop ik overal vanaf te zijn... En te genieten van m'n spulletjes...

• Minos111
  • Laatst online: 05-03-2012
Mijn Vincent versterker was ter reparatie omdat hij steeds kleine ontladinkjes gaf. Ik was nogal huiverig voor de service, want ik had er wat slechte verhalen over gehoord. Krap drie weken geleden bracht ik de versterker weg, en nu staat hij alweer te draaien als een zonnetje. Probleem: lekkende condensator. Geen grote reparatie dus, maar alle lof voor de snelheid waarmee het is gerepareerd! :)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Yepz, heb mijn versterker vorige week maandag weggebracht, en gisteren opgehaald... Vind ik ook best vlot. Helemaal gezien het feit dat ie er 20 uur mee bezig is geweest... Ben wel blij dat ik hem zelf weggebracht heb... Vertrouw de tpg er toch niet zo mee...

MikeyMan schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:10:
Yepz, heb mijn versterker vorige week maandag weggebracht, en gisteren opgehaald... Vind ik ook best vlot. Helemaal gezien het feit dat ie er 20 uur mee bezig is geweest... Ben wel blij dat ik hem zelf weggebracht heb... Vertrouw de tpg er toch niet zo mee...
Terecht! Ik had ooit een center speaker teruggestuurd naar een winkel via de post, redelijk tot goed ingepakt...het ding was totaal gesloopt toen het aankwam bij de winkel (maar dan ook echt bruut gesloopt, een enorm gat door de woofer heen en echt neergekwakt met enorme kracht)

• baquelappe
  • Laatst online: 02-03 00:25
[...]

Haha thx :)...ja heerlijk als ze zolang weg zijn ;)...

Alles wat op de foto's staat is van mij (op de TV na)....dus de Quadral zuilen, Marantz SR4200 en DV4200...de Benq, het scherm, de JBL XTI300 sub, achterspeakers van Quadral en de PC hehe....m'n ouders geven weinig om HiFi en hebben daarom ook niet echt iets bijzonders staan hier...

Zodadelijk m'n kamer verbouwen zodat ik straks ook de beamer op m'n kamer kan gebruiken! En yup hij is zeker scherp zat de beamer ;)...dat kijkt wel relaxed hehe

Erg typisch altijd dat iedereen het woord dedicated te pas en on te pas overal voor en achter kwakt. Heeft iemand uberhaupt enig idee wat het woord betekend? :z

[Voor 6% gewijzigd door baquelappe op 21-10-2005 21:42]

Anoniem: 156051

baquelappe schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:40:
[...]

Erg typisch altijd dat iedereen het woord dedicated te pas en on te pas overal voor en achter kwakt. Heeft iemand uberhaupt enig idee wat het woord betekend? :z
Dedicated => Toegewijd, voorbehouden, gereserveerd.

In computertermen, "voorbehouden, voor één enkele functie. B)

Foo

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
* zit al 5 minuten te wachten op het laden van de pagina "HT in de woonkamer".... :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Road-runner83
XanderH schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:12:
[...]

* zit al 5 minuten te wachten op het laden van de pagina "HT in de woonkamer".... :P
Haha ja sorry ben hier een beetje films naar binnen aant trekke :o .....en dat heeft ook invloed op de upload alst goed is (en m'n up is maar 50kilobyte :'( ) hehe.....binnenkort maar ff aan m'n broer vrage of die m'n siteje kan hosten....die heeft 10mbit up en down dat gaat iets sneller denk :)

En yup ik wist dat dedicated toegewijd betekent ;)....ik ga niet zomaar iets bovenaan in het groot voor m'n naam zetten als ik niet weet wat het betekent ;).....

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:38

Daklem

Audio Nerd

Hier ook even een update...

vandaag mijn KEF iQ3 binnen gekregen. de rest van de Kef serie volgt de komende 2 maanden :)

http://img361.imageshack.us/img361/9462/imgp1313large2rr.th.jpg

http://img361.imageshack.us/img361/3248/imgp1314large8hd.th.jpg

http://img361.imageshack.us/img361/8937/imgp1315large5lu.th.jpg

• Dupje
Daklem schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:47:

vandaag mijn KEF iQ3 binnen gekregen. de rest van de Kef serie volgt de komende 2 maanden :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi mooi! Maar dat wist je al :P
Wel even je sig updaten hé ;)
* Dupje wacht nog altijd....

• JT
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

baquelappe schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:40:
[...]

Ik kan wel bij mezelf spreken van dedicated HT-hoek: op m'n kamer van 19,5m2 is de helft voor m'n HT, bijna alles wat niet bij m'n hifi/HT hoort (behalve een dressoir) staat op de andere helft :P Als ik nou is dat pleurieskabeltje van m'n cam kan vinden :(

• TomSwinnen

TomSwinnen

Vandaag bestelling geplaatst:
http://www.audiostyl.pl/Obrazki/Sprzet/Cambridge/Cambridge_Azur340.jpg
en
http://www.cambridgeaudio.com/assets/page_pictures/540P-silver535.jpg

De Marantz-set (PM80 en aanverwanten) is de deur uit. Zouden niet passen op de toekomstige design-slaapkamer, vandaar... ;) Het oog wil ook wel wat, niwaar :9

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Heb jij een draaitafel dan?

• Xander
  • Nu online
Volgens mij had 'ie een Thorens TD-160MKII. :)

• TomSwinnen

TomSwinnen

XanderH schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:04:
Volgens mij had 'ie een Thorens TD-160MKII. :)
"heeft" :)
Die heb ik natuurlijk niét weggedaan. Die's ook zilver, past mooi bij de Cambridge :P

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:36
Anoniem: 156051 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:05:
[...]

Dedicated => Toegewijd, voorbehouden, gereserveerd.

In computertermen, "voorbehouden, voor één enkele functie. B)

Foo
juist als hij er toevallig ook eens een cd op luisterd of iets dergelijks mag je al niet meer spreken van dedicated dus ik hoop voor hem dat er alleen geluid van dvd's uit die speakers komen :)

Anoniem: 123609

Ik heb sinds enkele dagen de Philips HTS5000W gekocht. Ben al bij al tevreden. Alleen
heb ik op mijn draadloze achterboxen een herhalende storing. Om de 3 sec
herhaalt het zich steeds en het klinkt als een 'elektrische bass', het is dus geen
geruis. En als ik mijn volume harder of zachter zet, bij elke stap omhoof
of omlaag geeft die hetzelfde geuid. Weet iemand wat dit kan zijn.

Anoniem: 100231

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Jou set wordt ook met de dag mooier! feli!

Anoniem: 41615

Zo, mijn ouders zijn ook een lang weekendje op vakantie.. Heb net even de Klipsch RF3s van mijn vader naar boven gesleept (wat een smerig zware dingen zeg)..

Klinkt wel lekker op mijn SR7400 :P

Anoniem: 50944

TomSwinnen schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:54:
[afbeelding]
en
[afbeelding]

De Marantz-set (PM80 en aanverwanten) is de deur uit. Zouden niet passen op de toekomstige design-slaapkamer, vandaar... ;) Het oog wil ook wel wat, niwaar :9
Mag ik vragen waar je het spul besteld hebt? Aangezien CA op het vasteland nogal aan de prijs is en in engeland (Richersounds) juist weer erg goedkoop is, maar zij versturen niets naar het buitenland.

Mooi spul! :)

• TomSwinnen

TomSwinnen

Anoniem: 50944 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:46:
[...]
Mag ik vragen waar je het spul besteld hebt? Aangezien CA op het vasteland nogal aan de prijs is en in engeland (Richersounds) juist weer erg goedkoop is, maar zij versturen niets naar het buitenland.

Mooi spul! :)
Bij m'n lokale dealer. Accurate.be heeft me een speciaal prijsje gemaakt, 500euro voor alles (normaal gezien 625euro). In ruil moet ik wel zijn website restylen maar dat doe ik dan met veel plezier :)

• Xander
  • Nu online
TomSwinnen schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:51:
[...]

Bij m'n lokale dealer. Accurate.be heeft me een speciaal prijsje gemaakt, 500euro voor alles (normaal gezien 625euro). In ruil moet ik wel zijn website restylen maar dat doe ik dan met veel plezier :)
Hm, dan is dat CA spul nog goedkoper dan ik dacht...

edit:

Mijn 800e AV posts trouwens. 8)7 :X

[Voor 8% gewijzigd door Xander op 24-10-2005 20:24]

• TomSwinnen

TomSwinnen

XanderH schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:03:
[...]

Hm, dan is dat CA spul nog goedkoper dan ik dacht...
Ik was er ook van verschoten eigenlijk :)

• w00Dy

w00Dy

Make soap, not war

[afbeelding]
en
[afbeelding]

cambridge :/

Heb nog niet zo lang geleden een Azur 540V proberen te herstellen. De opbouw viel zwaar tegen om nog maar te zwijgen van de geluidskwaliteit. Maar goed, dat is één apparaat.

Veel plezier ermee eigenlijk :)

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08-2020
[afbeelding]
en
[afbeelding]

Mooie spullen!!

Zou het ook echt beter klinken dan de PM-80 en aanverwanten? Ikzelf heb nl. een PM-80 MKII en volgende week een bijpassende CD-72 MKII SE erbij. Ben wel benieuwd of deze nieuwe spullen ook daadwerkelijk beter klinken dan de relatief oude PM-80 die overigens naar mijn mening wel érg goed klinkt.

Anders kan ik ook eens overwegen iets nieuws aan te schaffen (gezien de prijs van ongeveer 600 euro).

:)

Anoniem: 40806

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Prachtige set.

Mag ik vragen welke kleur die kef iq3 speakers zijn? Ik dacht dat de bij de nieuwe iq serie geen dark-apple meer bestond maar dit ziet er nog redelijk donker uit, wat ik erg mooi vind.

Veel luister plezier!

• MightyMauz

MightyMauz

Team Green

Ik dacht dat de dark-apple er nog steeds was. Ze zijn wel gek als ze hun best lopende kleur eruit mikken.

Anoniem: 50944

TomSwinnen schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:51:
[...]

Mooie deal :) , maar in Engeland is het helemaal een koopje. Daar betaal je 150+100+40= 290GBP = €443. (340A+540C+540P)

Ik zit er altijd nog eens aan te denken om m'n Marantz spullen weg te doen en in te wisellen voor CA spul, maar tja, het is toch wel mooi spul dat Marantz. ;)

• Barry
  • Laatst online: 23-06-2022
@Tom:

Damn, die spullen zijn mooi. Zeker gezien de prijzen! Ik zit eraan te denken mijn Marantz PM-78 en Denon DCD-755AR weg te doen en ook gewoon alles van C.A te nemen :)

Heeft iemand toevallig foto's van de opbouw? (ik kan niks vinden) :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• JvS
  • Laatst online: 21:53

JvS

Ik heb hem zelf ook

hehe, ik zou heel graag die Azur surroundreceiver en dvd speler van cambridge wel willen hebben, echt machtig mooi spul :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laad sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.

** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee