shit, net een heel verhaal getypt over medics en nu zijn er al een boel posts boven omdat ik de edit functie gebruikte..... dus mensen... check ff als je erin geïnterreseerd bent
Ik heb nooit punten gekregen (wel tijdens het spelen) maar totaal niet. Ik heb het geinstalleerd omdat ik niet multiplayer (internet) kon spelen.DaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:04:
[...]
Waarom zou je dat installeren? Dat heb je alleen nodig als je zelf een unranked server wilt draaien. Wanneer krijg je geen score? Vandaag? Of al eerder?
na het installeren van de
Battlefield 2 Unranked Server Files for Win32
battlefield2_server_2484.exe - (127MB) kon ik wel internet op.
zal ik het uninstallen? en gewoon opnieuw proberen?
Die server files hebben niks met je BF2 client te makenlegdiver schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:10:
[...]
Ik heb nooit punten gekregen (wel tijdens het spelen) maar totaal niet. Ik heb het geinstalleerd omdat ik niet multiplayer (internet) kon spelen.
Weet je uberhaupt wel waar je mee bezig bent?legdiver schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:10:
[...]
Ik heb nooit punten gekregen (wel tijdens het spelen) maar totaal niet. Ik heb het geinstalleerd omdat ik niet multiplayer (internet) kon spelen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
yup, en zo verpest je dus het spel voor de andere spelers. is mijn grootste ergernis in online spellen... kereltjes die waarschijnlijk net zindelijk zijn en toevallig vrij goed een muis kunnen bewegen gaan je de huid volschelden... voorzien van de nodige spelfouten natuurlijk. je moet altijd maar bedenken dat je zelf ook n00b bent geweest, en waarschijnlijk heeft de n00b er meer aan als je hem een beetje helpt...Anoniem: 116693 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:05:
[...]
Hij heeft wel gelijk die Electric.... ZOVEEL nOObs gewoon op de ranked servers die nooit samen spelen.
Ik moet zeggen dat ik het ook constant doe....noob dit, noob dat.
ik VOND het wel grappig dat er een nederlander op 1 stond, maar nu blijkt dat dus net zo'n omhooggevallen ettertje te zijn als al die andere kindertjes die het niet kunnen laten je duidelijk te vertellen hoeveel beter ze zijn. jammer.
... not as I do.
Lance vertel dan hoe het moetGunner schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:13:
[...]
Weet je uberhaupt wel waar je mee bezig bent?
daarom vraag ik toch?
Sorry, maar electric is één van de normaalste top spelers. Je wilt echt niet spelen met anderen uit de top10. Die schelden, zeuren, als een andere speler hoger staat gaan ze flauw doen, etc etc.Clusharaw schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:25:
[...]
ik VOND het wel grappig dat er een nederlander op 1 stond, maar nu blijkt dat dus net zo'n omhooggevallen ettertje te zijn als al die andere kindertjes die het niet kunnen laten je duidelijk te vertellen hoeveel beter ze zijn. jammer.
Rainmaker is btw ook een aardige kerel, je moet ze alleen even leren kennen
Ja maar die server files installeren zal geen biet uitmaken. En misschien doen de stats het niet en daarom worden die ook niet bijgewerkt.legdiver schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:27:
[...]
Lance vertel dan hoe het moet
daarom vraag ik toch?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
go***** *piep* k** Heb ik een hele dag BF2 gedaan, minsten 200 punten gescoord is er niets geregistreerd
Heb constant op i3D #1 of de DJMantri server gespeeld. Fijn is dat. Ging het eindelijk een beetje behoorlijk komen er geen punten bij
Zat vandaag trouwens met die electric in de server, heb em zelfs 2x neergemaaid
Vriend van me heeft ook nog een tijdje gespeeld, maar die werd zo gefrusteerd van die artillerie dat we maar GT4 zijn gaan doen. Kan toch niet de bedoeling zijn...
Zat vandaag trouwens met die electric in de server, heb em zelfs 2x neergemaaid
GT4 is ook leukBlue2k schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:32:
go***** *piep* k** Heb ik een hele dag BF2 gedaan, minsten 200 punten gescoord is er niets geregistreerdHeb constant op i3D #1 of de DJMantri server gespeeld. Fijn is dat. Ging het eindelijk een beetje behoorlijk komen er geen punten bij
![]()
Zat vandaag trouwens met die electric in de server, heb em zelfs 2x neergemaaidVriend van me heeft ook nog een tijdje gespeeld, maar die werd zo gefrusteerd van die artillerie dat we maar GT4 zijn gaan doen. Kan toch niet de bedoeling zijn...
check mijn sign. voor het GoT champ
Fragvoer worden is een keuze die je maakt. Als je met 20 man om 1 vlag staat te springen kan je meestal wel verwachten dat het bommen gaat regenenBlue2k schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:32:
Zat vandaag trouwens met die electric in de server, heb em zelfs 2x neergemaaidVriend van me heeft ook nog een tijdje gespeeld, maar die werd zo gefrusteerd van die artillerie dat we maar GT4 zijn gaan doen. Kan toch niet de bedoeling zijn...
Anoniem: 116693
Artillery hoor je aankomen. Een snelle blik op je map en je kunt al raden waar de arty komt.Blue2k schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:32:
go***** *piep* k** Heb ik een hele dag BF2 gedaan, minsten 200 punten gescoord is er niets geregistreerdHeb constant op i3D #1 of de DJMantri server gespeeld. Fijn is dat. Ging het eindelijk een beetje behoorlijk komen er geen punten bij
![]()
Maar GT4 is zeker riant
okee, ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit met hem gespeeld heb (heb het spel nu 1 dag)... maar goed, je begrijpt wat ik bedoel.DaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:29:
[...]
Sorry, maar electric is één van de normaalste top spelers. Je wilt echt niet spelen met anderen uit de top10. Die schelden, zeuren, als een andere speler hoger staat gaan ze flauw doen, etc etc.
Rainmaker is btw ook een aardige kerel, je moet ze alleen even leren kennen
even een ander vraagje (negeer hem maar als ie al ergens anders beantwoord is), maar hoe zit het met de weapon unlocks? wanneer krijg je die? ik ben nu PFC maar heb voor zover ik weet nog geen unlocks... en zit er nog een ander voordeel aan het promoveren behalve voorrang bij het commander worden?
... not as I do.
Hij is 4x plat gebombardeerd in de thuisbasis van de usmc en nog minstens 3x in het veld, toen vond ie het wel zatDaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:36:
[...]
Fragvoer worden is een keuze die je maakt. Als je met 20 man om 1 vlag staat te springen kan je meestal wel verwachten dat het bommen gaat regenen
Eerste weapon unlock is @ 1000 punten. Als ik vandaag me punten gewoon had gekregen had ik een wapen mogen kiezen

En idd, GT4 was ook leuk
[ Voor 17% gewijzigd door Blue2k op 11-08-2005 19:41 ]
Anoniem: 50624
Ik heb hem nu ook
Leuk spelletje, alleen zijn die heli's zo moeilijk bestuurbaar
Weet iemand hoe ik die tips uit kan zetten? Krijg steeds zo'n irri kerel die wat verteld over de button configuratie.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 11-08-2005 19:44 ]
Anoniem: 41239
Heb het spel nu ook eindelijk. Probeer ik in te loggen: blijft hangen op accountserver > koude reset
Is er ook een manier om oude gamespy accounts te verwijderen?
Is er ook een manier om oude gamespy accounts te verwijderen?
Mijn stats worden dus niet upgedate op het moment, ik wil graag de reden weten. Stats servers down? Iemand anders hier last van?
Te radicale oplossing, ik denk overigens dat het probleem niet bij mij ligt.DaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:00:
[...]
Eerlijk? Ik denk dat jij de enige bent. Probeer je PC eens te formatteren en BF2 opnieuw te installeren![]()
Of het topic lezen voordat je die vraag stelt![]()
?Gunner schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:43:
aah maar de stats worden sowiezo niet meer geteld toch?
offtopic:
spying at me on Fok!
Same here, heb ook nog geen punten binnengekregen, en dat terwijl ik juist een ronde had met 95 punten, die ook nog eens x2 gingBlue2k schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:32:
![]()
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Wat betekent dat? Dat de behaalde punten toch nog worden gegeven?
Nee, dat je weer op ranked servers kan spelenBlue2k schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:56:
[...]
Wat betekent dat? Dat de behaalde punten toch nog worden gegeven?
Nou lekker dan. "Last battle: 2005-8-10". Dat was dus gisteren. Hij heeft van de minstens 10 gespeelde potjes vandaag er 0 geregistreerd, toch best knapDaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 20:03:
[...]
Nee, dat je weer op ranked servers kan spelen
*zucht*
zou dit nog worden opgelost?
ik heb net op een ranked server gespeeld... ook geen punten van gekregen...
Kan iemand me vertellen hoe ik de crosshair-size kleiner maak?
Het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie, maar toch:
Tnx.
Het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie, maar toch:
Tnx.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Voordat ik online ander spelers ga lastig vallen met mijn beroerde vliegkunsten zou ik eigenlijk eerst ff wat willen oefenen. Hoe kan ik in de Demo (Gulf of Oman alleen dus) ervoor zorgen dat ik op de aircraftcarrier kan spawnen? Want in single player zijn er maar 2 spawnpunten op het vaste land en geen vliegtuigen....
Bijvoorbaat dank
Bijvoorbaat dank
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
of een lege server joinenStyno schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 20:21:
Voordat ik online ander spelers ga lastig vallen met mijn beroerde vliegkunsten zou ik eigenlijk eerst ff wat willen oefenen. Hoe kan ik in de Demo (Gulf of Oman alleen dus) ervoor zorgen dat ik op de aircraftcarrier kan spawnen? Want in single player zijn er maar 2 spawnpunten op het vaste land en geen vliegtuigen....
Bijvoorbaat dank
Update 6 (20:27):DaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:55:
[...]
Update 2 (18:54):
Bij gamespy was het probleem nog onbekend. EA verzoekt alle ranked servers gamehosters te helpen met het vinden van de bug. Pikant feitje: alle mogelijke informatie (output stackdump en TCP dump) is al 30 minuten geleden verzonden naar EA.
Wordt vervolgd......
EA geeft aan dat statistieken van linux ranked gameservers vandaag niet worden verwerkt. Statistieken gegenereerd door Windows ranked gameservers worden verwerkt met een vertraging van ongeveer 20 uur.
Anoniem: 147794
Ik heb een korte guide geschreven voor mensen die niet weten hoe ze hun virtueel geheugen veranderen.
Mischien handig? Aangezien het veel prestatie problemen oplost in bf2
Mischien handig? Aangezien het veel prestatie problemen oplost in bf2
k ga er even vanuit dat je windows xp hebt.
Stap 1. Open je Start menu
Stap 2. Open je Configuratiescherm
Stap 3. Open je prestaties en onderhoud scherm
Stap 4. Open systeem
Stap 5. Open geavanceerd
Stap 6. Open presaties ga dan naar het tablad geavanceerd en op het virtueel geheugen.
Hierbij kun je instellen hoeveel mb er op je hardeschijf wordt gebruikt voor extra geheugen.
Je kunt dit instellen doormiddel van op een parititie b.v C: te klikken en dan via aangepaste grote de begin grote en eind grote te zetten.
heeeej!!! :D:D:D Good job EADaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 20:31:
[...]
Update 6 (20:27):
EA geeft aan dat statistieken van linux ranked gameservers vandaag niet worden verwerkt. Statistieken gegenereerd door Windows ranked gameservers worden verwerkt met een vertraging van ongeveer 20 uur.
Dat ik daar zelf niet op kom.....

"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
Nu dus ff server zoeken die op windows draait
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
same here... ik zit al 2 weken te spelen zonder 1 punt te zien..... ik denk ta ik al General ofzo moet zijn.....RMB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 20:13:
zou dit nog worden opgelost?
denk het niet.....legdiver schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 20:56:
[...]
same here... ik zit al 2 weken te spelen zonder 1 punt te zien..... ik denk ta ik al General ofzo moet zijn.....
1) je moet op RANKED servers spelen.....
2) general rank bestaat niet in BF2
3) de hoogste rank heeft nog niemand, zelfs de mensen die vanaf de release 16 uur per dag spelen niet
Anoniem: 12316
Nog maar even een van de regels van dit topic herhalen:
Er zijn teveel mensen te lopen te klagen over allerlei statistiek problemen. Je bereikt er totaal niets meer door je gal in dit topic te spuien. Het enige gevolg wat er aan zit is dat het topic enorm oninteressant wordt voor mensen om te volgen.
Er zijn teveel mensen te lopen te klagen over allerlei statistiek problemen. Je bereikt er totaal niets meer door je gal in dit topic te spuien. Het enige gevolg wat er aan zit is dat het topic enorm oninteressant wordt voor mensen om te volgen.
Oke, laten we maar hopen dat ze dan toch nog komenDaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 20:31:
[...]
Update 6 (20:27):
Daarnaast viel het me op dat de stats vanaf nu wel weer geupdate worden
niet echt natuurlijk! je snap wel wat ik bedoel?RocketKoen schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:00:
[...]
denk het niet.....
1) je moet op RANKED servers spelen.....
2) general rank bestaat niet in BF2
3) de hoogste rank heeft nog niemand, zelfs de mensen die vanaf de release 16 uur per dag spelen niet
hij is weer online, tenminste mijn net gehaalde explosives badge staat erbij: http://www.got3n.com/player.php?pid=ForestPoker
Moet alleen nog commander badge, maar waar haal je allemaal commander punten voor?
Moet alleen nog commander badge, maar waar haal je allemaal commander punten voor?
-
ik word de laatste tijd vaak gekicked omdat ik teveel teammoorden heb... dit vind ik echt kloten gewoon... ik heb nog nooit.. maar dan ook nooit iemand met opzet neergemaaid!~
En laatst had ik 5x in 1 server dat iemand in mijn firespray rende! hier irriteer ik mij heel erg aan...
En laatst had ik 5x in 1 server dat iemand in mijn firespray rende! hier irriteer ik mij heel erg aan...
tjah toch beter opletten of teammates niet in de buurt van jouw vuur zitten.. ben echt pas 1x gekicked voor teamkillen..RMB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:23:
ik word de laatste tijd vaak gekicked omdat ik teveel teammoorden heb... dit vind ik echt kloten gewoon... ik heb nog nooit.. maar dan ook nooit iemand met opzet neergemaaid!~
als je teamleden vlaggen cappen.. dat is geloof ik het enigste waar je punten voor krijgt.. maar zeker weten doe ik het nietdfr0st schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:11:
hij is weer online, tenminste mijn net gehaalde explosives badge staat erbij: http://www.got3n.com/player.php?pid=ForestPoker
[ Voor 31% gewijzigd door Bezulba op 11-08-2005 21:26 ]
blup
maar als ik in een server zit... vlieg ik er opeens uit en zegt ie dat ik teveel teamkills hebeendje schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:25:
[...]
tjah toch beter opletten of teammates niet in de buurt van jouw vuur zitten.. ben echt pas 1x gekicked voor teamkillen..
[...]
als je teamleden vlaggen cappen.. dat is geloof ik het enigste waar je punten voor krijgt.. maar zeker weten doe ik het niet
Team Kills: 26
Team Damage: 13
Team Vehicle Damage: 8
ff opgezocht.... is hier iets aan te doen?
als je het spel een jaar speeld.. heb je toch ook wel 26 tk's ? dus dat zou betekenen dat je na een jaar nog maar in enkele servers kunt spelen?
En ik kan er nieteens iets aan doen... als er een enemy is, en ik schiet op em en er rent iemand tussendoor is dat niet mijn schuld.
Beetje scheef dit....
[ Voor 11% gewijzigd door RMB op 11-08-2005 21:30 ]
altijd als je gekicked ben krijg je die msg.. maar je kan best gekicked zijn om ruimte te maken voor betalende mensen.. dus het hoeft niet met je teamkills te maken te hebbenRMB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:29:
[...]
maar als ik in een server zit... vlieg ik er opeens uit en zegt ie dat ik teveel teamkills heb
Team Kills: 26
Team Damage: 13
Team Vehicle Damage: 8
ff opgezocht.... is hier iets aan te doen?
als je het spel een jaar speeld.. heb je toch ook wel 26 tk's ? dus dat zou betekenen dat je na een jaar nog maar in enkele servers kunt spelen?
En ik kan er nieteens iets aan doen... als er een enemy is, en ik schiet op em en er rent iemand tussendoor is dat niet mijn schuld.
Beetje scheef dit....
blup
RMB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:23:

en me dan dood laten schieten door de enemy die voor me staat.....Anoniem: 26235 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:31:
[...]
je zou er ook voor kunnen kiezen om beter op te letten waar je teammates uithangen
Ik maak anders wel een keer een nieuwe account.... heb toch pas 2800 punten.
[ Voor 13% gewijzigd door RMB op 11-08-2005 21:33 ]
nee want je teammate staat er dan voor he, als die d00d is kan ji jwel weer schieten natuurlijkRMB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:32:
[...]
en me dan dood laten schieten door de enemy die voor me staat.....
lol wordt wel loos zo
Anoniem: 119615
Ja weet je wat... schiet gewoon iedereen dood joh... teammates en enemy's , dan gebeurd jou tenminste niets...RMB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:32:
[...]
en me dan dood laten schieten door de enemy die voor me staat.....
Ik maak anders wel een keer een nieuwe account.... heb toch pas 2800 punten.
je moet je eens voorstellen dat mensen dat bij jou gingen doen.... zou je niet leuk vinden denk ik
Kijk... er staat een enemy.. ik schiet... hij levesbalk verkleind..... ik schiet door... teammate rent in de spray... ik -4 + tk...... ik stop met schieten omdat ik schrik van de teammate... ben dood... klaar.Anoniem: 26235 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:33:
[...]
nee want je teammate staat er dan voor he, als die d00d is kan ji jwel weer schieten natuurlijk
lol wordt wel loos zo
Ik vind dat ze TK's met punisches moeten tellen en niet zomaar....
Ik had beter niks kunnen zeggen geloof ik.. jullie begrijpen me toch niet.
[ Voor 8% gewijzigd door RMB op 11-08-2005 21:37 ]
Ach het was maar een plaagerijtje (of hoe je dat ook moet omschrijvenRMB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:36:
[...]
Kijk... er staat een enemy.. ik schiet... hij levesbalk verkleind..... ik schiet door... teammate rent in de spray... ik -4 + tk...... ik stop met schieten omdat ik schrik van de teammate... ben dood... klaar.
Ik vind dat ze TK's met punisches moeten tellen en niet zomaar....
Ik had beter niks kunnen zeggen geloof ik.. jullie begrijpen me toch niet.
Maar met beter opletten op teammates bedoel ik wel serieus, je moet nooit denken de meest idiote acties van spelers heb ik al gezien, ze zullen je blijven verbazen dus daar moet je dan ook sterk rekening mee houden
even opgezocht
Team Kills: 93
Team Damage: 25
Team Vehicle Damage: 20
status van dfrost (in BF2 forestpoker)
Ik heb hem even genomen omdat hij zijn BF2 naam in zijn ondertitel heeft staan....
waarom heeft hij dit probleem niet?
Ik heb hem even genomen omdat hij zijn BF2 naam in zijn ondertitel heeft staan....
Ik krijg weer punten van de ranked servers binnen. Ik zit nog wel op een hoop punten van vanmiddag te wachten, maar zoals net gezegd is kan dit nog 20 uur duren
Anoniem: 141828
mijn punten van vanmiddag/vanochten lijken ook nog steeds niet te komen maar de ribbon die ik net had gehaald stond er wel meteen op.
hey, bij welke site heb je dat kunnen opzoeken? De 2 die het bij mij doen geven dat niet weer.RMB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:43:
even opgezocht
verder heb ik inderdaad geen problemen wat ik ergens niet word toegelaten, misschien omdat ik die TK's over meerdere rondens heb gemaakt
1d 9h 08m 39s =ongeveer 1980 minuten dat gedeeld door 93 = 21.2 dus ik zou ongeveer elk potje 1 tot 2 teamkills maken.
[ Voor 3% gewijzigd door dfr0st op 11-08-2005 22:53 ]
-
Mag je zomaar van een ranked server gekickt worden? Zonder ook maar iets fout te doen?
Ja.Jedi Geub schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:20:
Mag je zomaar van een ranked server gekickt worden? Zonder ook maar iets fout te doen?
Bijv. om ruimte te maken voor clanleden
aan het eind van de ronde zijn de punten al automatisch 2x gegaan dus je hebt waarschijnlijk rond de 47 punten gehaald in die ronde. als je al 95 punten had voor het eind van de ronde als commander vind ik dat iig best knapFnF schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:52:
[...]
Same here, heb ook nog geen punten binnengekregen, en dat terwijl ik juist een ronde had met 95 punten, die ook nog eens x2 ging
Net even op de i3d.nl server gespeeld. Leuke server met goede ping, maar omg wat lopen daar een losers rond zeg. Alleen maar pointfarmers in choppers. En dan nog een grote bek (+ bijbehorende "no skill" ook). Jammer van de mooie server, ik zoek wel iets anders op.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik krijg elke keer een connection lost with server melding wanneer ik online wil spelen, eerder deze avond niet. Verschillende servers geprobeerd, maar overal hetzelfde. De melding komt nadat ik op Join Game heb gedrukt en een kit kan kiezen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Geen hard-/software veranderingen aan het systeem, dus daar ligt het niet aan, internet verbinding is ook goed, ping tijden <20 ms.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Geen hard-/software veranderingen aan het systeem, dus daar ligt het niet aan, internet verbinding is ook goed, ping tijden <20 ms.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Hoe komt het dat ik niet in rang stijg? Ik heb nu net over de 1000 punten gehaald en ik word niet gepromoveerd? Mijn stats Let niet op de scores ik speel het nog niet zo lang maar het gaat steeds een beetje beter. Vooral in het begin was het erg dramatisch. Maar ik heb nu de 1000 punten grens overschreden en nog blijf ik Soldaat eerste klas.
Misschien dat het een n00b vraag is maar ik snap het niet.
Anoniem: 127429
Ondanks de laatste posts en ea site te hebben doorgenomen ben ik er nog niet uit ... zijn er nu stats verloren gegaan deze namiddag of lopen ze enkel een dag vertraging op ? Alles voor 13.00 is nog doorgekomen, alles tussen 15.30 en 17.00 nog niet ... maak me echt wel zorgen

BF2 meet ook je intelligentie.Xato schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:34:
Hoe komt het dat ik niet in rang stijg? Ik heb nu net over de 1000 punten gehaald en ik word niet gepromoveerd? Mijn stats Let niet op de scores ik speel het nog niet zo lang maar het gaat steeds een beetje beter. Vooral in het begin was het erg dramatisch. Maar ik heb nu de 1000 punten grens overschreden en nog blijf ik Soldaat eerste klas.
Als ze detecteren dat je te veel stomme vragen stelt, wordt je promotie uitgesteld
[ Voor 50% gewijzigd door RocketKoen op 11-08-2005 23:36 . Reden: verkeerde quote... ]
Dat er veel mensen (waaronder ikzelf) regelmatig problemen hebben met hun videocard in BF2 is bekend. Ik ga hier dan ook niet over zeuren, maar deze wilde ik toch ff showen

Daar zou ik me dus dood aan ergerenRay-zor schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:39:
Dat er veel mensen (waaronder ikzelf) regelmatig problemen hebben met hun videocard in BF2 is bekend. Ik ga hier dan ook niet over zeuren, maar deze wilde ik toch ff showen![]()
[afbeelding]
WhoooRocketKoen schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:35:
[...]
BF2 meet ook je intelligentie.
Als ze detecteren dat je te veel stomme vragen stelt, wordt je promotie uitgesteld
[ Voor 45% gewijzigd door RMB op 11-08-2005 23:43 ]
Zoals al vaker is gezegd:Anoniem: 127429 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:34:
Ondanks de laatste posts en ea site te hebben doorgenomen ben ik er nog niet uit ... zijn er nu stats verloren gegaan deze namiddag of lopen ze enkel een dag vertraging op ? Alles voor 13.00 is nog doorgekomen, alles tussen 15.30 en 17.00 nog niet ... maak me echt wel zorgen
Als je die stats op een windows server hebt gehaald, krijg je ze wel, maar met een maximale vertraging van 20 uur.
Als je die stats op een linux server hebt gehaald, ben je ze kwijt.
een landende UFO in machtuur city....Ray-zor schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:39:
Dat er veel mensen (waaronder ikzelf) regelmatig problemen hebben met hun videocard in BF2 is bekend. Ik ga hier dan ook niet over zeuren, maar deze wilde ik toch ff showen![]()
[afbeelding]
hmmm
woei, net voor eerst paar rondjes @ DJMantri's server gespeeld. Ging echt relax. Meteen weer even goude medaille erbij gekregen. En weer leuke puntjes 
Ging zowaar lekker, op de server waar ik ervoor zat ging het voor geen meter
Voor de geinstresseerde, Mijn stats @ moment:
ReDXraD stats

ReDXraD stats
[ Voor 21% gewijzigd door R-B op 12-08-2005 00:57 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik heb iets soort gelijks gehad. Ik heb een 6800 GT en ik heb Detonator 6.* geïnstalleerd in plaats van 7.*. En het is verholpen. Het enige wat die versie ingame niet goed kan weergeven is dynamic shadows; die heb ik dan ook uitstaan.Ray-zor schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:39:
[afbeelding]
Anoniem: 87260
jaaah en ik heb de hele dag op een andere server zitten spelen moet je mijn stats een zien manR-B schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:33:
woei, net voor eerst paar rondjes @ DJMantri's server gespeeld. Ging echt relax. Meteen weer even goude medaille erbij gekregen. En weer leuke puntjes
ReDXraD stats

ontopic
ikvind het beetje jammer worden dit het gaat of over stats of over een i3d djmantri server of over kapotte account servers
hoe krijgen jullie daar zo veel pagina's vol van
heb meer interesse in bijv wat vinden jullie dat het eerst verbeterd moet worden in de nieuwe patch en dan het teamkil systeem uitgesloten
ik vind dat bij autoballans eerst de squadloze verhuizen moeten en niet zoals laatst de commander
Ik denk dat het meer andersom is, als het niet veel over dat soort dingen gaat /ging waren we nog lang niet bij deel XV aangekomen. Uit de vorige delen is wel gebleken dat men het hier (in dit topic) niet op prijs stelt als je je kritisch opstelt.Anoniem: 87260 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:13:
[...]
ikvind het beetje jammer worden dit het gaat of over stats of over een i3d djmantri server of over kapotte account servers
hoe krijgen jullie daar zo veel pagina's vol van
heb meer interesse in bijv wat vinden jullie dat het eerst verbeterd moet worden in de nieuwe patch en dan het teamkil systeem uitgesloten
Ik heb genoeg dingen voor de nieuwe patch hoor
- pointfarmen tegen gaan
- bh eruit of mobile aa's erbij in masthur city
- nieuwe / betere serverbrowser met favourites etc
- teamkickvote
- betere voip support (nu is iedereen te zacht)
- performance increases
- crash to desktop verhelpen
Al deze dingen zijn echter al zo vaak genoemd. Behalve ingame ervaringen etc is er gewoon weinig te melden imho.
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 12-08-2005 01:29 ]
Ik speel nu regelmatig op de EA french server, ping is te doen, ik versta geen zak van wat de fransen doen maar teamplay is goed in orde.
Le Meow
Offtopic:
Die POTD's zijn echt allmeaal etzelfde en brak. Kan er niemand wat nieuws verzinnen behalve steeds ergens dood te hangen, of spastisch te doen?
Boring
Die POTD's zijn echt allmeaal etzelfde en brak. Kan er niemand wat nieuws verzinnen behalve steeds ergens dood te hangen, of spastisch te doen?

Boring

Net even een paar potjes gedaan.

Omfg wat is dat lastig in het begin zeg. Denk je och laat ik eens een helicopter pakken.....no way!
Begin er wel lol in te krijgen, lekker teammaatjes helpen en mannetjes omver raggen met een humvee.
Omfg wat is dat lastig in het begin zeg. Denk je och laat ik eens een helicopter pakken.....no way!
Begin er wel lol in te krijgen, lekker teammaatjes helpen en mannetjes omver raggen met een humvee.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Zijn er eigenlijk winkels waar je dit spel voor een gewone prijs (<50) kunt kopen of moet je dan echt via 't web bestellen?
Edit: Ik ben op zoek geweest naar een alternatief voor www.gamekeystore.com maar niet echt kunnen vinden. Iemand?
€55,= vind ik echt een beetje erg veel voor een game, en ik had er deze maand al 2 gekocht
Edit: Ik ben op zoek geweest naar een alternatief voor www.gamekeystore.com maar niet echt kunnen vinden. Iemand?
€55,= vind ik echt een beetje erg veel voor een game, en ik had er deze maand al 2 gekocht

[ Voor 49% gewijzigd door Bornin op 12-08-2005 07:15 ]
Non taken
de makroPuresmoker schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 05:45:
Zijn er eigenlijk winkels waar je dit spel voor een gewone prijs (<50) kunt kopen of moet je dan echt via 't web bestellen?
(groothandel
hehe ok, twee shots van het Tinylan Stuntteam: zover mogelijk weggeblazen worden door een aantal pakjes c4:Skype schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:54:
Die POTD's zijn echt allmeaal etzelfde en brak. Kan er niemand wat nieuws verzinnen behalve steeds ergens dood te hangen, of spastisch te doen?![]()

En ja, dat was áfgesproken hoor, ben geen TK'er
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
ik heb hem voor 45 euro weg bij de mediamarkt (rotterdam)
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Wat betekent dit:
Death Streak: 10
De Kill streak weet ik wel...
Maar wat nu de death streak inhoud..??
Bij Bart Smit is ie 46 euro, men zegt wel de CD versie maar ik heb gewoon een DVD versie gekregen daaro.Puresmoker schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 05:45:
Je kan hem ook online bestellen bij CD-Wow, kost ie 36.99 incl. verzenden. Ik ben zeer tevreden over ze, heb daar 2 dingen besteld beide prima geleverd, eerste order ging mis maar werd prima geholpen.
Het kan wel minstens 2 weken duren voordat je hem in huis hebt ...
Ik vermoed hoe vaak je achter mekaar dood bent gegaandCY schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:44:
Wat betekent dit:
[ Voor 15% gewijzigd door whyz op 12-08-2005 08:09 ]
Right for all the wrong reasons.
Funprice heeft 'em voor 45 EUR. Alternate ook, maar da's een nederlandse webwinkelPuresmoker schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 05:45:
Gistern avond de hele avond MEC gespeeld op de DJmantri server.
En ik hoor wel iedereen klagen dat de MEC transport heli zo slecht is dat mensen zelf niet wouden instappen. omdat je toch geen kills zou krijgen. echt belagelijk als je zulke mensen in je team hebt zitten. Gelukkig kwamen rond 20:00 wat vast GoT spelers en hebben we kunnen bewijzen dat als je een goed team hebt je best wel kan winnen met die transport heli.
Ik vindt het alleen jammer dat als je achter in het midden inzit je best moeilijk een repair spot kan vinden. Dat zouden ze wel eens mogen verbeteren wat het was af en toe kantje boord met het repairen van de heli omdat je de spot niet gelijk kan vinden.
En ik hoor wel iedereen klagen dat de MEC transport heli zo slecht is dat mensen zelf niet wouden instappen. omdat je toch geen kills zou krijgen. echt belagelijk als je zulke mensen in je team hebt zitten. Gelukkig kwamen rond 20:00 wat vast GoT spelers en hebben we kunnen bewijzen dat als je een goed team hebt je best wel kan winnen met die transport heli.
Ik vindt het alleen jammer dat als je achter in het midden inzit je best moeilijk een repair spot kan vinden. Dat zouden ze wel eens mogen verbeteren wat het was af en toe kantje boord met het repairen van de heli omdat je de spot niet gelijk kan vinden.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Anoniem: 43632
Heee gelebanaan als ik me niet vergis hadden we elkaar een aantal keren goed te pakken gisteravond. Het was goed te doen op DJMantri's server, want er werd redelijk goed samen gewerkt.
Ik heb alleen heel hard gevloekt en getierd omdat de server het nodig vond mij van team te wisselen.
Van MEC naar USMC en die stonden er niet goed voor en wel mijn team kwijt enz. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren maar ik heb dan best wel moeite met me aanpassen, het gaat ineens een stuk minder lekker.
Niettemin geweldig genoten, zeker in zo'n Jet als gunner tjonge zeg ,daar zaai je dood en verderf mee
Ik heb alleen heel hard gevloekt en getierd omdat de server het nodig vond mij van team te wisselen.
Van MEC naar USMC en die stonden er niet goed voor en wel mijn team kwijt enz. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren maar ik heb dan best wel moeite met me aanpassen, het gaat ineens een stuk minder lekker.
Niettemin geweldig genoten, zeker in zo'n Jet als gunner tjonge zeg ,daar zaai je dood en verderf mee
Anoniem: 148293
Het was gisteren voor mij de eerste keer dat ik zo'n teamverband heb gezien/meegemaakt, ook al was het in de chopper! Heb niet zoveel verschil gemerkt tussen de choppers al is die rondraaien meerdere loops gun beter te handelen. Heb genotenDark Angel schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:06:
Gistern avond de hele avond MEC gespeeld op de DJmantri server.
Kheb um ff weg laten leggen bij Bart Smit, bedankt voor de tip. Jullie zien "Da_whizz" vanavond wel op mantri inloggen
Non taken
dat had ik laatst ook op de server van DJMantri (teamswitch)... en je hebt gelijk ... je speelt ineens een stuk minder... Het is best wel irri als je ineens je squad kwijt bent en ik een nieuw squad moet gaan terwijl het zo goed ging...Anoniem: 43632 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:34:
Heee gelebanaan als ik me niet vergis hadden we elkaar een aantal keren goed te pakken gisteravond. Het was goed te doen op DJMantri's server, want er werd redelijk goed samen gewerkt.
Van MEC naar USMC en die stonden er niet goed voor en wel mijn team kwijt enz. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren maar ik heb dan best wel moeite met me aanpassen, het gaat ineens een stuk minder lekker.![]()
des al niet te min vind ik de server van DJMantri toch een van de beste die online is
[ Voor 6% gewijzigd door Mysteryman op 12-08-2005 10:01 ]
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Is het ookMysteryman schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:59:
[...]
dat had ik laatst ook op de server van DJMantri (teamswitch)... en je hebt gelijk ... je speelt ineens een stuk minder... Het is best wel irri als je ineens je squad kwijt bent en ik een nieuw squad moet gaan terwijl het zo goed ging...
des al niet te min vind ik de server van DJMantri toch een van de beste die online is
Desondanks zie ik net dat de server offline is op moment van tikken
//EDIT:
Server is up and running
[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 12-08-2005 10:12 ]
Anoniem: 90220
waarom zitten de meeste nobs nou te janken over die blackhawk.
er zijn tig manieren om dat ding de lucht uit te halen met dan 6 kills te pakken.
en kan een BH ook geen pointfarming noemen. das gewoon slim teamwork en als de nob er niet in zit gaat het ook al huilen tegenwoordig.
als je slim bent als mec ga je in mastuur city gewoon op hun bh base zitten in de AA en rag je hem kapot of met c4.. maar kap aub met janken over die heli.. forum loopt vol met van dat soort figuren.
het is en blijft maar een game.
er zijn tig manieren om dat ding de lucht uit te halen met dan 6 kills te pakken.
en kan een BH ook geen pointfarming noemen. das gewoon slim teamwork en als de nob er niet in zit gaat het ook al huilen tegenwoordig.
als je slim bent als mec ga je in mastuur city gewoon op hun bh base zitten in de AA en rag je hem kapot of met c4.. maar kap aub met janken over die heli.. forum loopt vol met van dat soort figuren.
het is en blijft maar een game.
Anoniem: 137471
Weet iemand trouwens wat de sorteer criteria zijn voor de gold, silver en bronze medals? Eerste is aantal punten
maar als die gelijk zijn? Deaths, team punten, kills?
En zat me ook af te vragen of het klopt dat de anti tank gun van de MEC niet guided is? Raak al zelden met dat amrikaanse apparaat, maar met de MEC gun raak ik al helemaal geen pepernoot
. En hoe vaak moet je een APC raken voor hij ontploft, 2 keer?
En zat me ook af te vragen of het klopt dat de anti tank gun van de MEC niet guided is? Raak al zelden met dat amrikaanse apparaat, maar met de MEC gun raak ik al helemaal geen pepernoot
Ook leuk: met een jet op een enemy spawnpoint aan komen vliegen (schuin van boven dan) en gewoon met je gun vuren....heeft me al redelijk wat kills opgeleverd. Wel even op map kijken of er geen teammates zijn die de vlag proberen over te nemen. Maar dit 'blind in de weg schieten' levert me elke ronde toch zo'n 2 extra kills op.
Whooohooo! Gister met een vriend samen even beide de makkelijkste award van BF2 gehaald 
De loser award: The purple heart

Ook gister eindelijk Lance Corp. geworden. Zit nu alleen te twijfelen of ik de Medic rifle unlock of toch wat anders... Speel namelijk voornamelijk met Assault maar die unlock is naatje!

Ook gister eindelijk Lance Corp. geworden. Zit nu alleen te twijfelen of ik de Medic rifle unlock of toch wat anders... Speel namelijk voornamelijk met Assault maar die unlock is naatje!
Default blanke hetero
dat is mooi... dan kan ik vanmiddag weer komen spelenFnF schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:12:
[...]
Is het ook
Desondanks zie ik net dat de server offline is op moment van tikkenIk zal eens kijken of ik hem opnieuw op kan starten
//EDIT:
Server is up and running
eugh ik heb trouwens een aantal linkjes gevonden om je nick te veranderen (dat wil ik namelijk ook doen
ik zit nu op mijn werk maar ik zal ze vanmiddag even posten... maar misschien een idee voor de startpost ?
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Sorry, maar dat vind ik niet echt de makkelijkste award. Je moet nogal een loser zijn om hem te halen namelijk. De basic medals zijn veel makkelijker allemaal.Ebayzo schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:15:
Whooohooo! Gister met een vriend samen even beide de makkelijkste award van BF2 gehaald
Bedenk het goed. De MEDIC unock valt wat tegen.Ebayzo schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:15:
[afbeelding]
Anoniem: 90220
haha purple hearth is gewoon de medal of shame.. heb er zelf ook een maar jah dat was een geplant:) vond het wel leuk staan in me collectie hehe
True! Ratio 1:4 moet je hebben. Ik had 6 kills en 24deaths.Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:18:
[...]
Sorry, maar dat vind ik niet echt de makkelijkste award. Je moet nogal een loser zijn om hem te halen namelijk. De basic medals zijn veel makkelijker allemaal.
Maar welke is dan goed...toch de sniper?Anoniem: 43632 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:23:
[...]
Ben ik met je eens heb er al spijt van gehad in ieder geval
Deze was dus ook geplanned zoals je kunt lezenAnoniem: 90220 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:20:
haha purple hearth is gewoon de medal of shame.. heb er zelf ook een maar jah dat was een geplant:) vond het wel leuk staan in me collectie hehe
[ Voor 40% gewijzigd door Ebayzo op 12-08-2005 11:25 ]
Default blanke hetero
Anoniem: 43632
Bedenk het goed. De MEDIC unock valt wat tegen.[/quote]
Anoniem: 137471
Wordt toch over het algemeen gezien als 1 van de betere unlocks. Ik zelf heb die AT gun unlocked en ik moet zeggen dat ik daar niet heel erg tevreden mee ben... Wel veel damage als je echt tegen iemand aan staat en daar kom ik niet zo vaakEbayzo schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:15:
Als ik me sniper nou unlock, kan je dan ook nog de andere sniper kiezen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:
Om het topic nuttig & leuk te houden:
- Zoek eerst voordat je iets vraagt.
- Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.
- Respecteer elkaar en elkaars mening.
- Geen clanwerving.
- Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.