[PC] Battlefield 2 - deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.847 views sinds 30-01-2008

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29
Anoniem: 127429 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:28:
Telt een teamkill ook mee als een kill ? Of wordt deze niet aangetekend ?
Nee, wordt niet meegerekend; anders wist ik nog wel een manier om m'n velbegeerde knife badge of explosives badge te halen... 8)7

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb nog wel iets wat een grote bron van ergernis is: de range waarop mijnen aangegeven worden en de wijze waarop is voor veel mensen nog te onduidelijk (of ze geven er niet om)...hoevaak ik als sniper geen teamkills heb gemaakt omdat een teammate zo stom is om door m'n claymore te lopen of een driver niet uitkijkt waar ik als engineer m'n mijnen gelegd heb. (Zie mijn onderbuurman met een andere oplossing)

Daarnaast zou 't zeer fijn zijn om je C4 in 2 groepen te kunnen plaatsen, zodat je ze afzonderlijk kunt laten knallen (2 bruggen bijvoorbeeld of brug+voertuig)....of een timer van +/- 7 seconden, zodat je nog tijd hebt om weg te komen, maar niet meer los hoeft te detonaten (aangezien dit niet lukt als je wegrent).

[ Voor 5% gewijzigd door MissingDog op 11-08-2005 00:56 ]

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 13:40

dfr0st

Geel is mooier

Anoniem: 42791 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:33:
[...]

Misschien iemand over je mijn gereden?
Dat zal hel wel zjn geweest |:(

Vind wel dat ze voor mijnen, claymores en artillery de strafpunten mogen halveren. Andereren zijn zo stom om erin te lopen.

-

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Hielko schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:42:
[...]

Nee, wordt niet meegerekend; anders wist ik nog wel een manier om m'n velbegeerde knife badge of explosives badge te halen... 8)7
Na een avond lang eindelijk mijn pistol bage te hebben bemachtigd ging ik naar mijn vriendin en daar in 1 potje op een best gare PC mjin knife badge gehaald. Ik helemaal blij en mijn vriendin wat is er nou zo leuk aan 10 mensen met een mesbewerken.

Knife halen lukt dan ook alleen in urban maps. Mogen er wel meer van komen, zou wel cool zijn als ze de Desert Combat maps zouden omzetten naar BF2.

Moet alleen nog mijn commander en explosives badge te halen.

Nog iets raars deze: Forest Poker doet het wel maar deze niet http://www.bf2s.com/player/ForestPoker/

-

• Hielko
Dat komt om dat ea bf2s.com heeft geblokkeerd (tijdelijk) vanwege de hoge load die ze veroorzaakten op de statsservers; kleinere sites zoasl got3n enzo werken nog wel.

Overigens, mijn pistol badge heb ik een keer in een minuut gehaald. Was eigenlijk bezig te spelen met C4, maar ik zie ineens links en rechts mensen spawnen en dankzij de silencer heeft de enemy ook niet zo snel door waar je zit :)

Anoniem: 127429

dfr0st schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:56:
[...]

Dat zal hel wel zjn geweest |:(

Vind wel dat ze voor mijnen, claymores en artillery de strafpunten mogen halveren. Andereren zijn zo stom om erin te lopen.
Vind ik niet ... ze zaaien nu de map al vol met die zooi ... 't is op vandaag makkelijker om door Antwerpen te geraken op het spitsuur dan om je tank door Karkand te rijden ...

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:10:
omg, nu we die BF2 servers online hebben staan vliegt er 26,5 terabyte per maand door heen :X
:|

Nog even wat vraagjes voor de patch:
- Komt er ook een nieuwe map in?
- Ik heb soms nog een bug dat als ik spawn, en ik meteen op Apply For Commander druk, dat ik niet kan lopen/bewegen/schieten, en ik net zo lang moet wachten tot ik Commander ben, dan op Caps-Lock drukken, en dan pas kan ik weer bewegen. Zit deze fix er ook in? Is namelijk nogal zwaar irritant.
- Hoe groot wordt de patch ongeveer?
- Zitten er ook nieuwe weapons/vehicles in?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 26235 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:24:
[...]

daarom wou je zeker ook een screenie maken >:)
Ik was uitermate trots op men resultaat en scoor 't liefst zo hoog mogelijk.. Dat steek ik niet onder stoel of banken :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Anoniem: 137471

Misschien een idee... Punten geven voor het vernietigen van arti, rader, command ed met C4 (als dit nog niet het geval is (ik heb het iig nog nooit gezien maar let ook niet heel goed op ;))). Opzich is het toch in het voordeel van het team als die dingen weg zijn, en voor heal, supply, repair krijg je ook punten.

En voor mijnen probleem (want er liggen er imho soms wel heel erg veel), misschien engeneer wat minder me geven. Dan moet er iets beter nagedacht worden waar die krengen te verpreiden.

En persoonlijk vind ik jets wel redelijk aan de powerfull kant. Van de grond is er eigenlijk geen manier om ze neer te halen. AA lukt meestal niet want die dingen sproeien veel decoys, en als je eenmaal hebt geschoten draait de jet vaak om en gooit bommen op jouw locatie. Dus vaak is het 1 keer schieten en rennen voor je leven :)

Nog ff wat anders, kan je mijnen opruimen (van je eigen team of van het andere)? Gisteren ff zitten proberen maar voor ik in de buurt kwam was er al weer iemand over heen gereden :)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is het mogelijk om server-side iets in te stellen dat high-pingers automatisch gekicked worden?
Anoniem: 137471 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:34:
Misschien een idee... Punten geven voor het vernietigen van arti, rader, command ed met C4 (als dit nog niet het geval is (ik heb het iig nog nooit gezien maar let ook niet heel goed op ;))). Opzich is het toch in het voordeel van het team als die dingen weg zijn, en voor heal, supply, repair krijg je ook punten.
Als ik me niet vergis zit dat in de 1.03 patch

[ Voor 72% gewijzigd door Gunner op 11-08-2005 08:46 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
iemand trouwens al last gehad van echte cheaters in BF2?? Alla aimbot, wallhack en aanverwanten? Ik keek net voor de gein ff in het CS:S topic waar natuurlijk weer een boel geklaagd wordt over cheaters, maar ik BF2 heb ik er eigenlijk nog niks van gemerkt?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-06 18:40
Anoniem: 137471 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:34:

Nog ff wat anders, kan je mijnen opruimen (van je eigen team of van het andere)? Gisteren ff zitten proberen maar voor ik in de buurt kwam was er al weer iemand over heen gereden :)
Mijnen opruimen kun je alleen als engineer door middel van je moersleutel (waar die dingen al niet goed voor zijn). :)
rac-on schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:02:
iemand trouwens al last gehad van echte cheaters in BF2?? Alla aimbot, wallhack en aanverwanten? Ik keek net voor de gein ff in het CS:S topic waar natuurlijk weer een boel geklaagd wordt over cheaters, maar ik BF2 heb ik er eigenlijk nog niks van gemerkt?
Zat gister op een of andere server met een gast in Havoc ofzo als gunner.
Heb 1 gast daar echt besproeit met kogels en piloot hem met raketten en hij loopt vrolijk verder alsof er nix gebeurt is naar een Stingerinstallatie en boem wij uit de lucht.
En dit gebeurde tot 3 x aan toe bij zelfde vlag.

Had toen wel zoiets van dit klopt niet. :?

[ Voor 47% gewijzigd door Fryskmantsje op 11-08-2005 09:31 ]

Specs

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Dat hele mappen vol liggen met mijnen vind ik wat overdreven. Je kunt er max 5 (meen ik) droppen, als je gaat resupplieen, gaat de eerst gelegde mijn/C4 weer weg. Evenals health en ammo.

Die C4 is wel leuk trouwens, ben de laatste tijd veel bezig met explosives award te halen (lukt me niet echt) maar lachen zo'n spawn vol te leggen met C4 en te wachten totdat er een tank/APC etc aankomt. Gisteren had ik de award bijna, een keer een volle APC te pakken (5 man) Leuk punten scoren zo, 5*2 voor kills, plus 5 maal flag-defend :D. En een big smile omdat de vijand wel even dacht de spawn over te nemen en een man ze tegen houd.

Doordenkertje ...

Telenet laat me toe twee pc's op het internet te brengen. Kan ik met 1 versie van BF2 op die twee pc's tegelijk met een verschillende account inloggen, of zal dit problemen geven ?

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Anoniem: 127429 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:43:
Doordenkertje ...

Telenet laat me toe twee pc's op het internet te brengen. Kan ik met 1 versie van BF2 op die twee pc's tegelijk met een verschillende account inloggen, of zal dit problemen geven ?
Denk dat dat problemen gaat geven doordat je 2 maal dezelfde cd-key gebruikt.

T4F.nl_Muad schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:35:
Dat hele mappen vol liggen met mijnen vind ik wat overdreven. Je kunt er max 5 (meen ik) droppen, als je gaat resupplieen, gaat de eerst gelegde mijn/C4 weer weg. Evenals health en ammo.
Grootste probleem is waarschijnlijk dat ze op van die ungunstige plekken liggen. Altijd lastig als iemand zijn eigen basis (entree) vol legt, terwijl die tanks en APC's er toch weer uit moeten ;)

• Da_moi
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
Ik heb hem...
Ik heb hem...
Ik heb hem...

Eindelijk :)

Damn.. Het is zo simpel....

http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=Da_moi

Purple Heart...

Sorry guyz.. Only for the bravest...

( Ow.. waarschijnlijk al bekend, maar gewoon 20 deaths en 5 kills in een ronde.. )

Maarreuh... Ik blijf nog even doorzeuren :

Ik heb hem...
Ik heb hem...
Ik heb hem...

8)

Je bent zo goed als je handtekening..

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Da_moi schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:07:
Ik heb hem...
Ik heb hem...
Ik heb hem...

*knip*
8)
Jij liever dan ik.. Het is de enige medal die ik niet wil hebben..

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06 16:12

Stronkie

Where wind is Trouble

Leuk spel dit... HAHA maar kom niet meer aan spelen toe. ben te druk met Adminning Forums

www.bf2combat.net
www.bf2news.nl
en nu het meeste druk met de EA ranked Server Program:

http://www.bf2rankedservers.com

Ach en het feit dat me videokaart opgeblazen is.

ow en ik heb de BF2C Public Ranked Server onder mijn beheer (69.12.99.94:16567)

Afbeeldingslocatie: http://www.game-monitor.com/server-stat-image/1/FFFFFF/000000/0000FF/000000/69.12.99.94:16567.jpg

Ach tis mooi :)

*knip

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 08-09-2005 15:00 ]

• Da_moi
Hmmz...

En tot zo ver mijn moment of glory...
Anoniem: 128025 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:32:
Ging in het begin vrij veel dood, maar heb nog geen purple heart gekregen, gelukkgi maar want dat is wel een beetje de medal die je nou juist niet wil, is meer de award van:: Congrats you were pwned! ;)
En
dCY schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:14:
[...]

Jij liever dan ik.. Het is de enige medal die ik niet wil hebben..
Damn....

Purple Heart is tegenwoordig ook al oud roest...
Waar gaat het toch heen met oorlog tegenwoordig...

;) :7

Anoniem: 79417

Mijn specs:

AMD XP3200+ Barton
Abit NF7-S rev. 2.0
1024 MB Corsair, 400 Mhz, CAS2, type 'C2PT'
WD 120 GB, 7200 RPM, 8MB cache
Club3D Ati Radeon 9800 Pro 128MB

Voordat ik de game koop, wat verwachten jullie qua performance met zon systeem?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Certified Server Admin... staat leuk op je cv :z

• Da_moi
Anoniem: 79417 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:20:
Mijn specs:

AMD XP3200+ Barton
Abit NF7-S rev. 2.0

Misschien dat 20 % van alle mensen die Battlefield spelen weten wat voor hardware er in hun comp zit..
Ik bedoel daarmee dat als je je moederbordrevisie weet, je ook mag verwachten dat je zelf kan bedenken of het gaat werken of niet...

No offense O-)

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Lol en heb net op die lijst met beste server gekeken , we zijn met stip gestegen naar World Rank 22

Anoniem: 148293

Stronkie schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:36:
Lol en heb net op die lijst met beste server gekeken , we zijn met stip gestegen naar World Rank 22
Waar kun je die lijst vinden dan?

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Anoniem: 151843

Mijn specs:

AMD XP3200+ Barton
Abit NF7-S rev. 2.0
Waarschijnlijk zal je videokaart gaan buggen met de game, maar dat weet ik niet zeker...

Anoniem: 10456

Waarom? 9800pro doet het prima met dit spel

Anoniem: 151843

fryskmantsje schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:23:

Zat gister op een of andere server met een gast in Havoc ofzo als gunner.
Heb 1 gast daar echt besproeit met kogels en piloot hem met raketten en hij loopt vrolijk verder alsof er nix gebeurt is naar een Stingerinstallatie en boem wij uit de lucht.
En dit gebeurde tot 3 x aan toe bij zelfde vlag.

Had toen wel zoiets van dit klopt niet. :?
Is het dan niet handiger om eerst alle stingerinstallaties in de buurt van de vlag ff uit te schakelen? Doe ik meestal wel en het scheelt aanzienlijk veel rotzooi :)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:30

Stewie!

Keen must die!

Werkt er al iemand met de BF2 editor?
Slagveld 2 de Open Bètaversie van de Redacteur! Ea en DOBBELT is pleased om aan te kondigen dat vandaag, na twee weken van het Gesloten Bèta testen, wij de eerste openbare versie van Slagveld 2 redacteur vrijgeven! Over het laatste paar van dagen hebt u waarschijnlijk enkele opmerkelijk werk gezien dat de Gesloten Bètateams gebruikend de hulpmiddelen hebben gecreeerd, en nu geven wij iedereen anders de kans om zich bij de pret aan te sluiten. Houd in mening dat wij deze versie "Bèta" software overwegen, zo it.s nog een weinig ruw rond de randen, hoewel we.ve veel van de knikken uitwerkte. Ook, hoewel de meeste kernfunctionaliteit vanaf deze versie editable is, zijn er verscheidene geavanceerdere gebieden van de hulpmiddelen die nog worden gewerkt aan. Één voorbeeld van van een hulpmiddel dat in een toekomstige update moet worden geleverd is de Enige Redacteur van de Speler. Ook noemenswaardig is dat huidig Slagveld 2 de Specifieke dossiers van de Server nog niet compatibel met Mods is. DOBBEL reeds werkt aan een moeilijke situatie voor de Specifieke dossiers van de Server die met flard zullen worden omvat 1,03. Ondertussen, zal dit geen Mods over Internet volledig worden getest verhinderen. Voor testende doeleinden, kunnen de Teams van Mod. een non-dedicated serverspel door de regelmatige in-spel multiplayer interface nog tot stand brengen die zullen toestaan iedereen om met uw spel te verbinden, of plaatselijk of over netto, op voorwaarde dat de rest van het team door IP verbindt. In de dagen vooruit zullen wij Officieel Slagveld 2 homepage Mods aankondigen, dattot ik zeer trots zal zijn om mijn "huis" te maken. Onze bedoeling voor deze pagina moet tot het de "" plaats voor mod.teams en mappers en communautaire leden maken om hulp, probleemrapporten en eigenschapverzoeken betreffende alle facetten te verzamelen en te ruilen van BF2 het Uitgeven. De plaats zal het BF2 handboek van de Redacteur, ook mijn het uitgeven leerprogramma's, en een bewaarplaats voor communautaire het uitgeven gidsen ontvangen. Wij zijn ook opgewekt een verscheidenheid van forums voor nieuwe of gevestigde modders, de showcases van het mod.team en steun kunnen aanbieden. De plaats zal zich ook als gecentraliseerde bron voor het downloaden mods en kaarten bevinden aangezien zij aan de gemeenschap worden voorgesteld. Ik zal meer informatie over dit verstrekken aangezien wij dichter worden te lanceren. Voor nu, nodig ik iedereen uit om in de tijdelijke forums toe te treden die wij voor hetbèta testen zijn begonnen. Deze zullen worden gehandhaafd tot de officiële plaats omhoog is. Er zijn daar heel wat grote kerels die gelukkig zouden zijn om hun ervaringen met u te delen en u gaand te krijgen. Toetreden, ga enkel naar forums en register. Hetzij you.re nieuw aan de ervaring van het Slagveld of gekruid modder, nodig ik iedereen uit om de hulpmiddelen te downloaden en uit te proberen en ik hoop de begeleidende documentatie voor om het even welk en allen nuttig blijkt. Gelukkige Modding!
:X

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:01:

[...]

Euuh... en nu in normaal Nederlands, of liefst Engels?

Slagveld? :? Battlefield :?
Dobbel :? Dice :?

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:01:
[...]

:|

Nog even wat vraagjes voor de patch:
- Komt er ook een nieuwe map in?
- Ik heb soms nog een bug dat als ik spawn, en ik meteen op Apply For Commander druk, dat ik niet kan lopen/bewegen/schieten, en ik net zo lang moet wachten tot ik Commander ben, dan op Caps-Lock drukken, en dan pas kan ik weer bewegen. Zit deze fix er ook in? Is namelijk nogal zwaar irritant.
- Hoe groot wordt de patch ongeveer?
- Zitten er ook nieuwe weapons/vehicles in?
geen nieuwe maps en voertuigen
geen idee hoe groot ie is :P
Gunner schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:03:
[...]

Euuh... en nu in normaal Nederlands, of liefst Engels?

Slagveld? :? Battlefield :?
Dobbel :? Dice :?
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=4129

[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 11-08-2005 11:04 ]

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

hij heeft gewoon een translater de overeen laten lopen haha

• Crusader
  • Laatst online: 14:39

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 151843 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:52:
[...]

Waarschijnlijk zal je videokaart gaan buggen met de game, maar dat weet ik niet zeker...
Ik heb m'n Radeon 9800 Pro geflashed naar 9800XT en dat loopt als een zonnetje op 1280x1024@85.
Niet alles op High detail, maar wel 4x AA. Is prima te doen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Royz
  • Laatst online: 10:35

Royz

Kleurenblind!!

Stronkie schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:18:
hij heeft gewoon een translater de overeen laten lopen haha
Haha daar dacht ik ook meteen aan! Babelfish translator :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Crusader schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:43:
[...]

Ik heb m'n Radeon 9800 Pro geflashed naar 9800XT en dat loopt als een zonnetje op 1280x1024@85.
Niet alles op High detail, maar wel 4x AA. Is prima te doen.
(Bijna) alles op low dan toch wel?

Non taken

Anoniem: 147126

(Bijna) alles op low dan toch wel?
Hoezo? Zo'n zwaar spel is bf2 nou ook weer niet
Ik heb ook op 1280x1024 draaien met alles op medium, textures op high, 4xAA, en visual range op maximum

Specs:
Barton@2500mhz
Geforce 6600 @ 400mhz (de 9800xt is sneller)
1024mb ram

wel 256mb op mn 6600 dus daarom kan ik textures op high zetten zonder veel fps verlies

Soms begrijp ik de mensen niet die met dikke 6800ultra's zeuren dat het niet soepel draaien wil, dan is er toch echt wat mis met de computer

Anoniem: 124660

Is er ook ergens te zien op welke servers je de laatste tijd hebt gespeeld? Had laatst een server waar ik echt lekker bezig was, maar weet echt niet meer welke server dat was.......

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:22

R-B

Blokkert

Anoniem: 147126 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:04:
[...]

Ik heb ook op 1280x1024 draaien met alles op medium, textures op high, 4xAA, en visual range op maximum

Specs:
Barton@2500mhz
Geforce 6600 @ 400mhz (de 9800xt is sneller)
1024mb ram

wel 256mb op mn 6600 dus daarom kan ik textures op high zetten zonder veel fps verlies

Soms begrijp ik de mensen niet die met dikke 6800ultra's zeuren dat het niet soepel draaien wil, dan is er toch echt wat mis met de computer
bij mij draait het nu ook redelijk lekker
Alles medium, 1280x1024, 4x aa :). @ 19" TFT :) Specs zie Sig

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Anoniem: 91626

Nee, wordt niet meegerekend; anders wist ik nog wel een manier om m'n velbegeerde knife badge of explosives badge te halen...
Gister avond gehaald op I3D.NL server tijdens sharqi penisula. Ik zat helemaal te zweten toen ik hem had best spannent als je er al 5 hebt en je moet er nog 2 ik had wel geluk dat ze alemaal zaten te sniperen in die 2 bouwvallige gebouwen met dat vlaggetje erin(mischien een tip). Nu moet ik aleen nog de exlosive's badge :Y)
echt wel vreet ook +/- 1000MB sys geheugen moet je niet vergeten ken geen ander spel wat dat doet en dan nog nie tevreden is
Waarschijnlijk omdat die mensen hem ook op high instellingen heben staan en dan zijn ze bijna net zo snel als die van jou. Ik heb aleen in het begin van het spel 3 seconde lag maar daar krijg ik weer een hoop eye-candy voor terug. Denk dat het mischien met een patch 1.76 helemaal is opgelost :D heeft soms niks met je computer temaken maar met inteligent omspringen met je resourses

• legdiver
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2023
Hoi,

Ik speel sinds een paar weken Bf2. ik wilde vandaag kijken hoeveel punten ik heb opgespaard helaas heeft bf2 mij punten niet toegekend.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om mijn score te krijgen? Alles staat nog op nul.

Thnx

• T4F.nl_Muad
op ranked servers spelen?? Vink in je server overview het vakje 'ranked servers' even aan en de unranked zijn weg.

Anoniem: 68393

legdiver schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:45:
Hoi,

Ik speel sinds een paar weken Bf2. ik wilde vandaag kijken hoeveel punten ik heb opgespaard helaas heeft bf2 mij punten niet toegekend.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om mijn score te krijgen? Alles staat nog op nul.

Thnx
Je moet wel op Ranked servers spelen.

• Hielko
Anoniem: 127429 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 07:35:
[...]

Vind ik niet ... ze zaaien nu de map al vol met die zooi ... 't is op vandaag makkelijker om door Antwerpen te geraken op het spitsuur dan om je tank door Karkand te rijden ...
Mwa, valt wel mee dacht ik zo. Vaak liggen er een paar mijnen waar je de stad inrijdt en bij de vlaggen wil nog wel es iets liggen, maar voor de rest zijn de straten toch wel redelijk clear. Spec Ops en Anti tank mannetjes vind ik toch aanzienlijk vervelender.

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 91626 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:39:
[...]
Gister avond gehaald op I3D.NL server tijdens sharqi penisula. Ik zat helemaal te zweten toen ik hem had best spannent als je er al 5 hebt en je moet er nog 2 ik had wel geluk dat ze alemaal zaten te sniperen in die 2 bouwvallige gebouwen met dat vlaggetje erin(mischien een tip). Nu moet ik aleen nog de exlosive's badge :Y)

[...]
echt wel vreet ook +/- 1000MB sys geheugen moet je niet vergeten ken geen ander spel wat dat doet en dan nog nie tevreden is

[...]
Waarschijnlijk omdat die mensen hem ook op high instellingen heben staan en dan zijn ze bijna net zo snel als die van jou. Ik heb aleen in het begin van het spel 3 seconde lag maar daar krijg ik weer een hoop eye-candy voor terug. Denk dat het mischien met een patch 1.76 helemaal is opgelost :D heeft soms niks met je computer temaken maar met inteligent omspringen met je resourses
Vergeet niet dat je ook een 256mb vidkaart nodig hebt om met textures high te kunnen spelen.. Je kan wel een 6800Ultra hebben.. Maar met 128mb gaat ie textures swappen tussen je vidmemory en je aperture en dat gaat over je agp bus heen.. SCHOK SCHOK :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 14:55
Mijn specs:

AMD XP3200+ Barton
Abit NF7-S rev. 2.0

Mijn vorige systeem was nagenoeg hetzelfde: kon alles op medium en 1024x768 draaien en dan had ik heel soms een kleine hickup. AA moet je wel uit laten omdat een 9800Pro met slechts 128MB daar erg veel last van krijgt!

Hielko schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:55:
[...]
Mwa, valt wel mee dacht ik zo. Vaak liggen er een paar mijnen waar je de stad inrijdt en bij de vlaggen wil nog wel es iets liggen, maar voor de rest zijn de straten toch wel redelijk clear. Spec Ops en Anti tank mannetjes vind ik toch aanzienlijk vervelender.
Tja wordt veel in tank en APC gereden, en de spec ops en AT zijn de enige die echt wat tegen die dingen kunnen doen. Daarom zal class wel veel gekozen worden :) Al moet ik wel zeggen dat je sommige voertuigen behoorlijk vaak moet raken voor ze stuk gaan.

Anoniem: 134870

http://www.putfile.com/media.php?n=Movie2645

Geweldig! Dit is dus een resultaat wat je kunt doen met c4 en godmode _/-\o_ :D Er zijn meerdere mensen die elk hun eigen c4 opblazen, zodat niet alles in een keer gebeurd ;)

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:33

Zewatanejo

Fine Thanks!

slash24 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:58:
[...]

Mijn vorige systeem was nagenoeg hetzelfde: kon alles op medium en 1024x768 draaien en dan had ik heel soms een kleine hickup. AA moet je wel uit laten omdat een 9800Pro met slechts 128MB daar erg veel last van krijgt!
Er wordt behoorlijk overdreven in dit topic.
met het systeem dat omschreven wordt kun je echt heel goed BF 2 spelen op 1024*768. ik moet er wel bij zeggen dat ik een creative audigy soundcart hebt. Dat lijkt de CPU aardig te ontlasten.
De 9800 pro 128 mb doet het zonder hickups als alles op medium staat. Een aantal zaken op high kan zelfs ook nog wel. Ook AA op 2x of 4x is geen probleem. Alleen zie ik zelf de meerwaarde er niet van in, want ik zie geen verschil.

Misschien haal je niet het uiterste uit BF2, de verschillen zijn naar mijkn mening echter minimaal.
Bovendien moet je voor kwijbale grafics ook niet bij BF2 zijn. Volgens mij is het sterke punt van dit spel de gameplay.

Even voor de duidelijkheid:
mijn sysspecs:
AMD 3000+
1024 Mb IG
120 GB IDE HDD
sapphire 9800 pro 128mb
Creative audigy ZS2

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• Twhomp
  • Laatst online: 21-06 18:02

Twhomp

Stayin' Alive

Anoniem: 134870 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:41:

Geweldig! Dit is dus een resultaat wat je kunt doen met c4 en godmode _/-\o_ :D Er zijn meerdere mensen die elk hun eigen c4 opblazen, zodat niet alles in een keer gebeurd ;)
Lachen idd!

Net ook weer lekker lopen spelen met C4.
Weet iemand zo snel hoe ik die vlaggen weer in mijn beeld terugkrijg, kan niet vinden welke knop (ook niet in options)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Twhomp schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:42:
[...]

Lachen idd!

Net ook weer lekker lopen spelen met C4.
Weet iemand zo snel hoe ik die vlaggen weer in mijn beeld terugkrijg, kan niet vinden welke knop (ook niet in options)
Alt (CTRL) ;)

• IloveMyHenB
  • Laatst online: 07-05 17:25
Anoniem: 134870 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:41:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik krijg geen genoeg van al deze filmpjes. Hier op mijn werk (waar ik natuurlijk niet kan BF2-en) kan ik zo toch nog genieten van dit fantastische spel.

Het valt door deze filmpjes elke keer weer op hoe gedetailleerd het spel eigenlijk is en hoe weinig je daarvan ziet als je "in the heat of the battle" zit. Op het einde van het filmpje zie je bijvoorbeeld van binnenuit een BH gefilmd. Zoveel oog voor detail: hoe bijvoorbeeld die gasten achter de miniguns op een stevige stoel zitten. Als je in een BH zit, zie je dat niet omdat je niet zover om je heen kan kijken (en je bent natuurlijk altijd naar buiten aan het kijken). Mooi man...

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

IloveMyHenB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:03:
[...]

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik krijg geen genoeg van al deze filmpjes. Hier op mijn werk (waar ik natuurlijk niet kan BF2-en) kan ik zo toch nog genieten van dit fantastische spel.

Het valt door deze filmpjes elke keer weer op hoe gedetailleerd het spel eigenlijk is en hoe weinig je daarvan ziet als je "in the heat of the battle" zit. Op het einde van het filmpje zie je bijvoorbeeld van binnenuit een BH gefilmd. Zoveel oog voor detail: hoe bijvoorbeeld die gasten achter de miniguns op een stevige stoel zitten. Als je in een BH zit, zie je dat niet omdat je niet zover om je heen kan kijken (en je bent natuurlijk altijd naar buiten aan het kijken). Mooi man...
Jij bent zeker echt een mega bf2 fan? :) Ik heb medelijden met je, dat je het niet kunt spelen. Er was geloof ik nog een andere deel daarvan, ik zal hem eens gaan zoeken. Want dat filmpje geeft mij ook weer een gevoel dat ik het spel moet spelen :P

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 14:55
straffe_hendrik schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:42:
[...]

Er wordt behoorlijk overdreven in dit topic
Beetje kort door de bocht om mijn reactie overdreven te noemen vind je ook niet? |:( |:( 8)7 8)7 Ik post alleen mijn ervaring die ik had met mijn oude systeem. En om te zeggen dat AA en AF niets uitmaken omdat je het verschil niet ziet.......... Ik zie nu met mijn nieuwe systeem echt wel verschil hoor en een behoorlijk verschil als je het mij vraagt. Ik heb nooit beweerd dat BF2 niet goed te spelen is met de config waar deze discussie over begon alleen heb ik zeer duidelijk gemerkt dat het geen ideale config is en dat het met mijn nieuwe systeem en alles high (logischerwijs) veel mooier uit ziet.

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 12:28

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Gek, want mijn Radeon 9700pro (wel wat overgeklokt) draait BF2 prima met alles op medium in 1024 * 786.

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

• T4F.nl_Muad
Radeon 9800pro's zijn behoorlijke kaarten. Heb er FarCry, HL2 en DoomIII met veel plezier en soepel kunnen spelen ermee.

Anoniem: 91271

FireFoz schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:07:
[...]
Dat klopt wel ja, op de ene server ben ik echt de king en op de andere server zit ik maar een beetje in het midden :P

Heeft iemand nog goede tips om van een achtervolger af te komen als je in een straaljager zit?
Wat ik altijd zo irritant vind is dat je niet weet je of gelocked bent door een AA-gun of door een ander vliegtuig...bij een AA gun is ff de andere kant opvliegen meestal al voldoen, terwijl je bij een ander vliegtuig rare manouvres uit moet gaan halen
Je kunt heel snel zien of het een vijandelijk vliegtuig is door snel even op F11 te drukken en dan gelijk weer op F9... Wat ik soms doe om een vliegtuig kwijt te raken, is klimmen tot in de wolken. Daarbij is het zaak om precies onder de grens te blijven waar je vliegtuig out-of-control gaat. Heel veel achtervolgers durven dat niet aan en haken af. Als je klimt in het midden van de map, lukt het me soms ook nog om weer uit een out-of-control situatie te komen.
En wat ik ook doe (voorkomen) als ik in de bommenwerpers vlieg, is op hoogte blijven totdat ik een doel zie. De jagers vliegen vaak lager en met een beetje mazzel kijken ze niet omhoog, of zit je ineens achter/boven een ander.
Overigens zijn de tv-guided missles in die bommenwerpers echt super heftig, dus ik wil een ieder aansporen om een beetje rustig te vliegen als er een gunner meevliegt. Met een goede gunner zijn de punten niet aan te slepen. Ik had gisteren na hooguit vijf minuten vliegen al 60 kills waarvan de helft 'assists'...

The Widow Maker schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:44:
[...]
-Vlieg helemaal omhoog, boven de 800 kan je je vliegtuig niet goed meer besturen, maar als je dat niet op de rand van de map doet kom je er altijd wel weer uit, op die manier word je iig niet meer achtervolgt, handig als het bomber (jij) vs. fighter is
-Ga hoog vliegen, ik vlieg meestal op een hoogte van 500 tot 700 totdat ik boven mijn target ben, en kom dan onder een hoek van 70* meestal naar beneden om te bomben, de meeste piloten zitten op 100-200 en die zien je dan dus niet. Na het bomben vlieg ik ook weer omhoog tot ik moet reloaden.
Hey! ;)
Dat bedoel ik dus hehehe

DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:
[...]
Mochten mensen nog enorm grote ergernissen hebben, meldt het even, ik kan het nu direct doormailen naar de producent van BF2
...niet echt een ergernis, maar wel handig: een VOIP-knop om te praten met medespelers in het zelfde voertuig 9dit hoeft niet hetzelfde te zijn als een squad)...

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-06 18:40
Anoniem: 151843 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:54:
[...]

Is het dan niet handiger om eerst alle stingerinstallaties in de buurt van de vlag ff uit te schakelen? Doe ik meestal wel en het scheelt aanzienlijk veel rotzooi :)
Ik zat niet achter stuurknuppel. En dat doet nix af aan het feit dat hij 4 a 5 raketten in z'n smoel krijgt + nog een boel lood van de gun en dan gewoon doorlopen.
Ik krijg soms 1 pistoolkogel en ben gelijk dood.(ook met bodyarmor)

Specs

Ik heb nog een tip. Als je alleen in een helicopter zit, moet je aan de voorkant C4 plakken. En zodra je de vijandige helicopter ziet, probeer er dan met de voorkant tegen de vijandige heli te knallen. Boom! Je gaat zelf wel dood, dat kan bij sommige servers lijden tot -2. Maar als je tegen een volle helicopter aanknald lekker 10 punten erbij.

Hielko schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:42:
[...]
'velbegeerd'.... Staat daar nou REDACTEUR bij je naam!? ;)

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

DaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:01:

[...]

Ja ik heb er al mee gewerkt.

Maps maken werkt nog niet helemaal goed.
Ik heb wel een map gemaakt maar toen had ik nog niet een terrein textuur gegeven en toen ik dat wel deed ging het mis.

Ik heb ook even een mod gemaakt.
Ik heb een buggy indestructible gemaakt en hij kan onder water rijden :P .

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

RAZORDUDE schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:41:
[...]

Ja ik heb er al mee gewerkt.

Maps maken werkt nog niet helemaal goed.
Ik heb wel een map gemaakt maar toen had ik nog niet een terrein textuur gegeven en toen ik dat wel deed ging het mis.

Ik heb ook even een mod gemaakt.
Ik heb een buggy indestructible gemaakt en hij kan onder water rijden :P .
Screenshot?

Nu spring ik ... haal ik na een week proberen eindelijk mijn knife-badge ... klapt mijn verbinding eruit ... die badge ben ik hoogstwaarschijnlijk kwijt ? Of volstaat een screenshotje naar EA te sturen ? Ik ga echt over mijn rooie nu ...

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:00:
Nu spring ik ... haal ik na een week proberen eindelijk mijn knife-badge ... klapt mijn verbinding eruit ... die badge ben ik hoogstwaarschijnlijk kwijt ? Of volstaat een screenshotje naar EA te sturen ? Ik ga echt over mijn rooie nu ...
Als het goed is komt ie er wel..

Ik had met een ribbon die ik net gehaald had.. schiet ik per ongeluk een teammate dood...
Werd ik gekicked.. dacht dat ik hem ook kwijt was.. maar na een tijdje stond de ribbon er toch op je naam.

Anoniem: 135756

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:00:
Hmmm ik wordt niet zo opgewonden van die badges hoor.......snap dat niet zo.
Gewoon een beetje leuk spelen en als je dat een badge krijgt is dat ook leuk :)

• Oakley
  • Laatst online: 24-06 09:25
Anoniem: 134870 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:28:
Ik heb nog een tip. Als je alleen in een helicopter zit, moet je aan de voorkant C4 plakken. En zodra je de vijandige helicopter ziet, probeer er dan met de voorkant tegen de vijandige heli te knallen. Boom! Je gaat zelf wel dood, dat kan bij sommige servers lijden tot -2. Maar als je tegen een volle helicopter aanknald lekker 10 punten erbij.
Lekkere naaistreek want de piloot van de tegenstander krijgt -10 teamkill punten. Je kan ook gewoon met een tank, C4, AT, etc. die chopper downhalen. Veel leuker ook dan dat trieste zelfmoord commando gedoe.

Oakley schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:15:
[...]

Lekkere naaistreek want de piloot van de tegenstander krijgt -10 teamkill punten. Je kan ook gewoon met een tank, C4, AT, etc. die chopper downhalen. Veel leuker ook dan dat trieste zelfmoord commando gedoe.
Nee, die piloot krijgt GEEN teamkills. Want de c4 explodeerd eerder dan de heli.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 134870 op 11-08-2005 16:21 ]

Anoniem: 147126

Niet als je dus c4 op je chopper plakt. Het word dan dus een 'c4-kill' van jouw kant en geen teamkill van de piloot van de tegenstander :)

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

kreeg net voor de 2de keer een kick van Punkbuster met de volgende mededeling:

p3 server requires (a1310 c1.199)
error loading pbag?

of zoiets, weet iemand wat dat is?

-

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

dfr0st schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:00:
kreeg net voor de 2de keer een kick van Punkbuster met de volgende mededeling:

p3 server requires (a1310 c1.199)
error loading pbag?

of zoiets, weet iemand wat dat is?
2 tellen googlen: http://forums.ubi.com/gro.../f/327107011/m/1551030243

blup

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gamespy heeft problemen met de statistiek servers. Hierdoor vallen momenteel de ranked servers massaal uit. Gamespy verwacht binnen korte tijd de servers weer online te hebben.

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:23
DaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:04:
Gamespy heeft problemen met de statistiek servers. Hierdoor vallen momenteel de ranked servers massaal uit. Gamespy verwacht binnen korte tijd de servers weer online te hebben.
had al zo'n donker bruin vermoeden dat er weer problemen waren, na ja ff geduld dan maar bedankt voor de info.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Meer nieuws: het schijnt dat alle Linux gameservers crashen doordat de gamespy master statistiek server uit is gevallen (http://www.battlefield2.nl bovenste nieuwsbericht)

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 134870 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:28:
nog nooit opgevallen, dat er inene -2 punten van je score afgingen?? Als ik in een jeep zit en plak er c4 op en boor die ergens in en het heeft tot gevolg dat hij ontploft of iemand anders schiet mij neer. Is het altijd een tk.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Hopelijk niet ten koste van de stats ... :?

Anoniem: 68893

[...]

loopt als een jekko, ik heb bijna dezelfde config.. loopt op 1024x768 bijna allles medium met 4x AA en texture filtering hoog zeer soepel ( en het ziet er nog goed uit ook) :P

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Welke tweaker heeft deze badge al?

Afbeeldingslocatie: http://www.nodclan.nl/users/Doc_Cartman/shitheadbadge6zd1lx.png

• roy-t
  • Laatst online: 22-06 13:52
hmz zou dat verklaren dat ik sinds eergisteren telkens mijn stats kwijt ben, :P zit je uren te spelen denk je, ah weer een stapje verder, en, heb je eerst ineens geen stats meer, en daarna gewoon weer je 3000 punten die je al had :S

baal baal baal zeur zeur zeur, ik weet het, ;) wilde alleen even weten of meer mensen dit hebben? want het is best iritant om stuck te blijven op 3000 punten :+

greetzzz

~ Mijn prog blog!

• F0kke
  • Laatst online: 26-05 20:55
Ik krijg nu sinds 3 uur geen punten meer.... Iemand anders hier last van?

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Fokkie schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:57:
Ik krijg nu sinds 3 uur geen punten meer.... Iemand anders hier last van?
Eerlijk? Ik denk dat jij de enige bent. Probeer je PC eens te formatteren en BF2 opnieuw te installeren :>

Of het topic lezen voordat je die vraag stelt 8)7

dikki dik schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:33:
[...]

nog nooit opgevallen, dat er inene -2 punten van je score afgingen?? Als ik in een jeep zit en plak er c4 op en boor die ergens in en het heeft tot gevolg dat hij ontploft of iemand anders schiet mij neer. Is het altijd een tk.
Ik zei toch dat je wel -2 punten krijgt. Maar je krijgt + 10 punten voor de kills als het een volle copter is. Ja maar bij jou zaten blijkbaar teamgenoten in je auto of in de buurt.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

DaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:26:
Meer nieuws: het schijnt dat alle Linux gameservers crashen doordat de gamespy master statistiek server uit is gevallen (http://www.battlefield2.nl bovenste nieuwsbericht)
Update: De mensen van gamespy zijn in een "meeting" en de oplossing kan dus langer duren dan werd aangenomen. Wij hopen dat de ranked servers vanavond weer online kunnen.

Op dit moment stromen een hoop boze mails van de verschillende ranked server gamehosters naar de contacten bij EA Games. EA Games geeft zelf aan dat het probleem bij GameSpy ligt en zij ook nog geen informatie hebben ontvangen.
Wordt vervolgd......
(laatste updates direct van EA op http://forum.i3d.nl/showthread.php?p=60843#post60843)

Anoniem: 119615

[whine mode]

Nou weer een minder prettige bf2 ervaring vandaag:
Leuk potje karkand gedaan, paar badges gehaald.
De teller staat op 100-1 ....
En ja hoor, connection lost...

Weg badges |:(

Dit is wel iets dat ik ook bij andere mensen vaker heb gezien: zo'n error als de ronde net bijna afgelopen is :?

[/Whine mode]

edit: dit zal dan wel door het bovenstaande komen :/

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 119615 op 11-08-2005 18:29 ]

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:39

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Die editor is wel leuk, eigen mod gemaakt, teamkill -2 punten, max 20. heal/repair/supply points ( echt! , is in te stellen :o ), geen team damage points, en dan het leukste, het intro filmpje van bf1942 :+ :P , cursor is een banaan geworden. De random namen van SP veranders is nogal vage namen ( :P ). Leuk om mee te spelen, maar wel een beetje buggy. Een map maken is me nog niet gelukt trouwens.

...

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=4229

haha kijk eens wie ze ge-banned hebben :)

Voor maar een uurtje, maar toch....

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 11-08-2005 18:39 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gunner: alleen de Windows BF2 Ranked server draaien nog (reactie op je post @ fok! dat je nog op een server speelde) ;)
De linux servers vielen één voor een uit, na een mapchange, zodra de master server uitviel

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

aah maar de stats worden sowiezo niet meer geteld toch?

offtopic:
spying at me on Fok! :P

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:22

RMB

Nee, geen right mouse button!

kut!, 5 medailles vandaag gehaald en een boel punten.... niets word bijgeschreven :( !

waar gaat dit heen met deze game!
moet ik em nu maar opnieuw installeren?

[ Voor 37% gewijzigd door RMB op 11-08-2005 18:52 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

DaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:21:
[...]

Update: De mensen van gamespy zijn in een "meeting" en de oplossing kan dus langer duren dan werd aangenomen. Wij hopen dat de ranked servers vanavond weer online kunnen.

Op dit moment stromen een hoop boze mails van de verschillende ranked server gamehosters naar de contacten bij EA Games. EA Games geeft zelf aan dat het probleem bij GameSpy ligt en zij ook nog geen informatie hebben ontvangen.
Wordt vervolgd......
(laatste updates direct van EA op http://forum.i3d.nl/showthread.php?p=60843#post60843)
Update 2 (18:54):

Bij gamespy was het probleem nog onbekend. EA verzoekt alle ranked servers gamehosters te helpen met het vinden van de bug. Pikant feitje: alle mogelijke informatie (output stackdump en TCP dump) is al 30 minuten geleden verzonden naar EA.
Wordt vervolgd......

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:22

RMB

Nee, geen right mouse button!

dus dat ik mijn medailles en punten niet ontvang ligt ook daaraan neem ik aan?

Ik heb nog een tip voor mensen die vaak in een squad spelen en medic zijn. (dit is vast al doorgedrongen bij veel mensen maar ik post het toch maar. )

als je in een squad medic bent, blijf dan een beetje achteraan de squad. Ga niet voor de kills maar zorg dat jij niet getroffen word en heal je teammaten als je bijna zeker bent van een overleving. Als je iemand reanimeert ga op hem liggen en richt op zijn borst, Hierdoor lukt het reanimeren bijna altijd in 1 keer. Als een paar man van je squad zijn getroffen, heal/reanimeer eerst je squadleader. Hierdoor kunnen de andere squadmembers die je niet hebt kunnen reanimeren gewoon weer bij jullie spawnen :) . Meld voordat je een basis infiltratie gaat doen met je squad even dat jij achter blijft en dat je vraagt om dekking. Jij bent immers de persoon die de squad op de been houd ;)

Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft. En nu niet lopen zeuren "dat wist ik al" en "ik heb betere tactics" enz. want daar heeft niemand iets aan. Dit is bedoeld voor de geïnterreseerden :)

[ Voor 87% gewijzigd door RMB op 11-08-2005 19:06 ]

• legdiver
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2023
Anoniem: 68393 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:47:
[...]

Je moet wel op Ranked servers spelen.
Ik zit zeker op ranked servers. ik krijg helemaal geen score toegekend kan iemand mij helpen?

ik heb ook dit geinstalleerd:

Battlefield 2 Unranked Server Files for Win32
battlefield2_server_2484.exe - (127MB)

Komt het misschien daardoor? ik heb best veel mensen (soldaten) vermoord ;) jammer van die punten.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

RMB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:59:
dus dat ik mijn medailles en punten niet ontvang ligt ook daaraan neem ik aan?
Ik weet dat ze een wachtrij/queue hebben ingebouwd in de verwerking van de statistieken. Dus ik hoop het voor je.
Even voor 17:00 ging de master stat-server offline, dus vanaf dat moment werden geen nieuwe statistieken meer aangenomen.

• F0kke
foutje..

[ Voor 97% gewijzigd door F0kke op 11-08-2005 19:05 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

legdiver schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:00:
[...]

Ik zit zeker op ranked servers. ik krijg helemaal geen score toegekend kan iemand mij helpen?

ik heb ook dit geinstalleerd:

Battlefield 2 Unranked Server Files for Win32
battlefield2_server_2484.exe - (127MB)

Komt het misschien daardoor? ik heb best veel mensen (soldaten) vermoord ;) jammer van die punten.
Waarom zou je dat installeren? Dat heb je alleen nodig als je zelf een unranked server wilt draaien. Wanneer krijg je geen score? Vandaag? Of al eerder?

Anoniem: 116693

Gunner schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:37:
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=4229

haha kijk eens wie ze ge-banned hebben :)

Voor maar een uurtje, maar toch....
Hij heeft wel gelijk die Electric.... ZOVEEL nOObs gewoon op de ranked servers die nooit samen spelen.

Ik moet zeggen dat ik het ook constant doe....noob dit, noob dat.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 116693 op 11-08-2005 19:06 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

RMB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:44:
kut!, 5 medailles vandaag gehaald en een boel punten.... niets word bijgeschreven :( !

waar gaat dit heen met deze game!
moet ik em nu maar opnieuw installeren?
Jep, en het liefst formatteren. B)

Dat duurt hoop ik even lang als gewoon enkele uurtjes wachten totdat de statistieken servers weer online zijn. Gewoon afwachten dus. :)

• F0kke
DaMorpheus schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:02:
Even voor 17:00 ging de master stat-server offline, dus vanaf dat moment werden geen nieuwe statistieken meer aangenomen.
Is ie alweer online? :)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.