Misschien een idee... Punten geven voor het vernietigen van arti, rader, command ed met C4 (als dit nog niet het geval is (ik heb het iig nog nooit gezien maar let ook niet heel goed op

)). Opzich is het toch in het voordeel van het team als die dingen weg zijn, en voor heal, supply, repair krijg je ook punten.
En voor mijnen probleem (want er liggen er imho soms wel heel erg veel), misschien engeneer wat minder me geven. Dan moet er iets beter nagedacht worden waar die krengen te verpreiden.
En persoonlijk vind ik jets wel redelijk aan de powerfull kant. Van de grond is er eigenlijk geen manier om ze neer te halen. AA lukt meestal niet want die dingen sproeien veel decoys, en als je eenmaal hebt geschoten draait de jet vaak om en gooit bommen op jouw locatie. Dus vaak is het 1 keer schieten en rennen voor je leven
Nog ff wat anders, kan je mijnen opruimen (van je eigen team of van het andere)? Gisteren ff zitten proberen maar voor ik in de buurt kwam was er al weer iemand over heen gereden