© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
Wij waren ant ownen in de heli als MEC. Maar bij USMC vonden ze dat niet leuk, en haalde ons iedere keer neer, dus wij besloten om hun neerhalen als prioriteit 1 in te stellen.
Dat lukte, en snake zette mij af op het TV station, waar de heli van USMC wordt gespawned.
Hij werd opgeblazen in z'n heli helaas.. maar de heli van USMC werd net gespawned.
Komt er 1 zo'n gast aanlopen die ons de hele tijd neerknalde, maar ik kon nog niet opstijgen.
Ik vrezen voor me leven als ie een spec ops was, maar ik draaide de heli rond en bestookte hem met raketten
Ik vlieg veilig terug naar de MEC basis waar snake geduldig stond te wachten op de een heli
Kommik daar aanvliegen, land, en ga in de gunnerspositie zitten om vervolgens weer verder te ownen op het battlefield
Ik vond dit wel grappig om met jullie te delen
Misschien dat snak3bite dr ook nog iets over te zeggen heb
[ Voor 2% gewijzigd door Mr. Bondt op 10-08-2005 13:10 . Reden: Typo ]
Anoniem: 150432
Mr. Bondt schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:10:
Gister een leuk moment in Sharqi Peninsula (thx Battlefield2.nl) met snak3bite.
Wij waren ant ownen in de heli als MEC. Maar bij USMC vonden ze dat niet leuk, en haalde ons iedere keer neer, dus wij besloten om hun neerhalen als prioriteit 1 in te stellen.
Dat lukte, en snake zette mij af op het TV station, waar de heli van USMC wordt gespawned.
Hij werd opgeblazen in z'n heli helaas.. maar de heli van USMC werd net gespawned.
Komt er 1 zo'n gast aanlopen die ons de hele tijd neerknalde, maar ik kon nog niet opstijgen.
Ik vrezen voor me leven als ie een spec ops was, maar ik draaide de heli rond en bestookte hem met raketten![]()
![]()
Ik vlieg veilig terug naar de MEC basis waar snake geduldig stond te wachten op de een heli
Kommik daar aanvliegen, land, en ga in de gunnerspositie zitten om vervolgens weer verder te ownen op het battlefield![]()
Ik vond dit wel grappig om met jullie te delen![]()
Misschien dat snak3bite dr ook nog iets over te zeggen heb
jammer dat er nog geen battle recorder inzit of een 3 person viewer.
maar verder niets meer dan hulde
goed gedaan!
Vaste krachtenAnoniem: 150432 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:05:
[...]
ja en of je hem wel kon horen. was echt een newbee
kee, dan toch. was wel lachen.
en ja die norp ken een aardig stukje vliegen![]()
![]()
maar ik neem aan dat de vaste krachten er vanavond weer zijn?
Mijn schaduwen zijn trouwens allemaal vierkant...
System specs:
P4 HT 3.0
1024 MB DDR2
160GB 7200
GF 6800 256
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
ja ik noem het maar de vaste krachten wil de namen wel noemen maar denk dat ik dan een aantal vergeet en dat zou niet leuk zijn.Tekn0z schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:23:
[...]
Vaste krachtenHmm, ik ben daar ook geregeld te vinden, maar vanaaf eerst ff Ajax kijken om 19:00 uur uiteraard. Dan is mijn pc weer aan de beurt, qua aandacht
en nee ik game niet onder deze naam!
ik ben diegene die bijna elke avond er is en toch elke avond enorm kapot geschoten wordt.
Gewoon even op www.nvidia.com de laatste drivers downloaden. Die is weer nieuwer dan degene op de bf2 dvd.A-Tray schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:23:
Mijn BF2 blijft roepen dat ik in het splash screen op het Nvidia logo moet drukken om de optimale drivers te downloaden, maar waar is dat splashscreen?
Mijn schaduwen zijn trouwens allemaal vierkant...
System specs:
P4 HT 3.0
1024 MB DDR2
160GB 7200
GF 6800 256
Inderdaad, ik speelde gisteren nog een paar potjes op de i3d servers als MEC op mashtuur city. Lading statshoeren die direct van team switchten om in de blackhawk te kunnen zitten (waaronder Exp.Electric), maar mooi wel twee van de drie keer gewonnen als MECOakley schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:42:
[...]
Grappig, ik wilde net zeggen dat de macht van de blackhawk door de gemiddeld hogere skill aardig is afgenomen. Vaak redt de Blackhawk de eerste vlag net en wordt dan al neergehaald. Heeft ook met het talent (of het gebrek aan) van de piloot te maken overigens.
Dat valt me op bij veel zaken waarvan eerst EA/DICE werd aangesproken dat het oneerlijk was en uit het spel gehaald moet worden dat dat inmiddels achterhaald is en de balans in het spel eigenlijk best ok is. Mits je maar goed samen speelt en snapt welke mogelijkheden je allemaal hebt als speler.
Op de cheat dingen na (en de chopper-fix) komen er vrijwel geen balance-fixes in de nieuwe patch. De meeste bugs die het spelen nu verstoren worden er uitgehaald en alle EA Trusted partners hebben in de afgelopen week ook mee mogen denken over wat in de nieuwe patch nog erbij moest komen.IloveMyHenB schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:47:
[...]
1 woord: hulde.![]()
Exact mijn mening. Ik zou er dan ook echt van gaan balen als ze in 1.03 deze balans aanpassen.
- RCON systeem wordt aardig verbeterd. Kicken met een message erbij oa en de RCON uitval-bug wordt verholpen
- je kan blijven typen en scores inzien als de game op pauze wordt gezet door een admin
- de linux-server wordt verder getweaked zodat er betere performance is
- de 64 player servers worden verbererd (die crashen dagelijks)
- autobalance pakt als eerste de squadloze spelers
- bandwith throthling support --> BF2 verbruikt abnormaal veel traffic (wij hosten 25 ranked servers en verbruiken continu zo'n 60 mbit per seconde puur aan deze 25 servers)
- teamkill systeem wordt aangepast
Mochten mensen nog enorm grote ergernissen hebben, meldt het even, ik kan het nu direct doormailen naar de producent van BF2
waar ik aan zat te denken. als je bv in een heli zit, zie je niet wie bij jou in de heli ziet of wat voor type uitrusting hij of zij heeft. misschien iets doms van mij......DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:
[...]
Op de cheat dingen na (en de chopper-fix) komen er vrijwel geen balance-fixes in de nieuwe patch. *knip*
Mochten mensen nog enorm grote ergernissen hebben, meldt het even, ik kan het nu direct doormailen naar de producent van BF2
en is dat kicken altijd met een regel of is dat een optie?
zou liever zien dat er altjd bij staat de reden van de kick.
en nog een vraagje is het zo dat als je in een apc een heli neerhaalt dit niet altijd als kill geteld wordt?
Dat zal in 1.03 al gefixed zijn. Je ziet dan in elk voertuig wie er inzit en welke uitrusting ze hebbenAnoniem: 150432 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:42:
[...]
waar ik aan zat te denken. als je bv in een heli zit, zie je niet wie bij jou in de heli ziet of wat voor type uitrusting hij of zij heeft. misschien iets doms van mij......
een optie: geef je niks op, dan krijg je de standaard texten is dat kicken altijd met een regel of is dat een optie?
Als er iemand inzit welen nog een vraagje is het zo dat als je in een apc een heli neerhaalt dit niet altijd als kill geteld wordt?
ja haha nee er zaten wel mensen in mmmmm misschienDaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:46:
[...]
Dat zal in 1.03 al gefixed zijn. Je ziet dan in elk voertuig wie er inzit en welke uitrusting ze hebben
[...]
een optie: geef je niks op, dan krijg je de standaard text
[...]
Als er iemand inzit wel

dat het een optie is, is wel jammer. merk dat vaker als fun? word gebruikt.
ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen in bv een bh. krijg je een enorm lap tekst wie er inzitten en wat ze zijn.
maar goede plannen
Hielko schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 01:09:
D'r is praktisch bijna altijd wel een GOT en Tweakers squad; vandaag was 't volgens mij zelfs zo dat MEC een "GOT" squad had en UMSC een tweakers squad en aan 't eind van de middag bestonden ze nog steeds
Was gisteren wel lachuh ja met al die squadsdfr0st schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 01:13:
En s'avonds bestonden ze nog, alleen werd er niet echt als een squad gespeeld. Iedereen was een beetje een loner.

@FnF ik zag dat je als admin idd goed het baserapen in de gaten hield, nice.
Zie trouwens nu weinig bekenden op de server.
Is het volgende een bug of feature: soms laadt de SCAN of UAV niet op (als je commander bent), maar is het icoontje niet geel op je map. Is die dan niet kapot genoeg ofzo?
ja das nice FNF, alleen de grootste base raper en statshoer is nu wel weer aanwezig.MaTr1x schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:51:
[...]
[...]
Is?
De enige dingen in BF2 waar ik me nog een beetje aan erger/stoor:DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:
[...]
- De van c4 omschakelen naar remote control, gaat te traag/slugisch imho. (in bf1942 veel vlotter) (voor je het weet gooi je zo nog een pakketje, voor je eigen voeten waarna het boem is. Omdat hij daarna alsnog omschakeld naar de remote
)
- Benen door objecten heen, je kan mensen gewoon afschieten dan.
- Met een voertuig stil staan op een helling, om vervolgens gewoon niet genoeg vermogen te hebben om naar boven te komen. Moet je eerst weer een klein aanloopje nemen. (Strike at karkand bijv. die weg naar beneden bij het pleintje)
- Het snel van trappen aflopen (dus met shift) ga je gelukkig niet snel van dood, maar imho gaat er nog te veel leven af. 4 trappen verder en je zit op de helft van je health.
- Rollende mijnen...(van de meest ontsteile hellingen zelfs)
Right for all the wrong reasons.
Post een screenshot dan van dieAnoniem: 150432 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:54:
ja das nice FNF, alleen de grootste base raper en statshoer is nu wel weer aanwezig.
lijkt me wel zo handig.base raper en statshoer
Wat wordt er aan de choppers veranderdDaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:
[...]
Op de cheat dingen na (en de chopper-fix) komen er vrijwel geen balance-fixes in de nieuwe patch. De meeste bugs die het spelen nu verstoren worden er uitgehaald en alle EA Trusted partners hebben in de afgelopen week ook mee mogen denken over wat in de nieuwe patch nog erbij moest komen.
- RCON systeem wordt aardig verbeterd. Kicken met een message erbij oa en de RCON uitval-bug wordt verholpen
- je kan blijven typen en scores inzien als de game op pauze wordt gezet door een admin
- de linux-server wordt verder getweaked zodat er betere performance is
- de 64 player servers worden verbererd (die crashen dagelijks)
- autobalance pakt als eerste de squadloze spelers
- bandwith throthling support --> BF2 verbruikt abnormaal veel traffic (wij hosten 25 ranked servers en verbruiken continu zo'n 60 mbit per seconde puur aan deze 25 servers)
- teamkill systeem wordt aangepast
Dat zou ik hier ook net neertikken, maar is dus overbodig gewordenAnoniem: 150432 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:42:
[...]
waar ik aan zat te denken. als je bv in een heli zit, zie je niet wie bij jou in de heli ziet of wat voor type uitrusting hij of zij heeft. misschien iets doms van mij......
en is dat kicken altijd met een regel of is dat een optie?
en nog een vraagje is het zo dat als je in een apc een heli neerhaalt dit niet altijd als kill geteld wordt?
Nope, heb gelebanaan.nl nog nooit gekickedDark Angel schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:57:
[...]
Die mensen met een ping van 600+ dat zal ik dag wel geweest zijn.
Ik heb 2 keer per avond ongeveer 10sec een ping van 600+ maar meestal is het zo weer over.
Oke, dat is erg mooi, zeer mooie feature als het er in zitDaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:46:
[...]
Dat zal in 1.03 al gefixed zijn. Je ziet dan in elk voertuig wie er inzit en welke uitrusting ze hebben
[...]
een optie: geef je niks op, dan krijg je de standaard text
[...]
Als er iemand inzit wel
ThnxMaTr1x schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:51:
[...]
[...]
Was gisteren wel lachuh ja met al die squadsHelaas werd er deze keer niet echt veel samengewerkt. Wel frusterend trouwens dat ik gisteren zo vaak geteamkilled werd, heb je bijna een vlag, en hoppa een bom of granaat in je nek
![]()
. En idd gisterenavond opeens problemen. Tijdens het client-verifyen van Songhua Stalemate bleef die hangen
En daarna kon ik ook niet meer inloggen, zo te zien was ik dus toen niet de enige.
Is het volgende een bug of feature: soms laadt de SCAN of UAV niet op (als je commander bent), maar is het icoontje niet geel op je map. Is die dan niet kapot genoeg ofzo?
Als je me even de nickname geeft, dan zal ik eens zien wat ik kan doenAnoniem: 150432 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:54:
[...]
ja das nice FnF, alleen de grootste base raper en statshoer is nu wel weer aanwezig.
BTW, wat is jou nickname eigenlijk ingame?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Niet echt een bug, maar toch: Als je in een vliegtuig zit en je speelt bijv met een joystick, en je team-killed iemand per ongeluk, is het vrijwel onmogelijk om sorry te zeggen, omdat je dan eerst je muis moet pakken, q moet indrukken, met je muis dr naar toe pointen, klikken, en dan weer terug switchten naar je joystick...9/10 ben je dan gecrashed.DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:
Het zou dus echt super cool zijn als je bijv gewoon de nummers 8 tm 0 ofzo kan toekennen aan een radio-command, zoals sorry en thank you, net zoals page up en page down yes/no is.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Anoniem: 139872
Was niet bij i3d maar bij GOF (gathering of fans) die we huren bij i3d... Jij reed over een mijn en de betreffende persoon maakte later excuses. Toen vroeg ik jouw nu te stoppen met kickvotes en ging je toch door. Met als gevolg dat je 1 ronde mocht afkoelen van me. Je bent natuulijk weer welkom.Epitome schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:01:
Bij i3d bannen ze niet de teamkillers, maar degene die de teamkiller weg wil stemmen.![]()
Als je op -20 staat moet je misschien eens Single Player proberen, maar nee kick degene die nummer 1 staat, want dat is namelijk degene die het verdient...![]()
Lekkere logica...
Admins zijn toch maar zielige figuren ookal zijn ze in 1968 geboren...
In de nieuwe patch wordt het hopelijk gefixed maar ik kan je vertellen dat die persoon ook baalde van -20 was echt zijn bedoeling niet. Respect voor de engineers onder ons.
Resume, als je iets verteld doe het dan wel met alle feiten. Als een admin vraagt te stoppen doe het dan ook. Als iemand excuses geeft aanvaard die dan.
ps onze site komt binnekort online en dan kun je daar je beklag voortaan indienen.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 10-08-2005 14:21 ]
Wat is die chopperfix eigenlijk? Vindt hem namelijk wel goed vliegen zo.DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:
[...]
Op de cheat dingen na (en de chopper-fix) komen er vrijwel geen balance-fixes in de nieuwe patch.
Hallo
dat je de benen ziet is idd een bug, dat je door kleine muurtje e.d. kan schieten is volgens mij bewust gedeaanwhyz schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:02:
• Benen door objecten heen, je kan mensen gewoon afschieten dan.
lijkt me niet meer dan realistich? Alhoewel ik soms het idee heb dat het effect wat overdreven is• Met een voertuig stil staan op een helling, om vervolgens gewoon niet genoeg vermogen te hebben om naar boven te komen. Moet je eerst weer een klein aanloopje nemen. (Strike at karkand bijv. die weg naar beneden bij het pleintje)
doet niet aan icons, usertitels of signatures
mijn nick is tharealdon. ja ik weet maar je moet toch wat en om hier die naam te gaan roepen....FnF schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:08:
[...]
*knip*
Als je me even de nickname geeft, dan zal ik eens zien wat ik kan doen
BTW, wat is jou nickname eigenlijk ingame?
Wat ik bedoel is dat als er een been door de muur heen steekt, je de persoon kan killen door met een wapen op zijn been te schieten... lijkt me niet echt de bedoelingrac-on schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:13:
[...]
dat je de benen ziet is idd een bug, dat je door kleine muurtje e.d. kan schieten is volgens mij bewust gedeaan
[...]
lijkt me niet meer dan realistich? Alhoewel ik soms het idee heb dat het effect wat overdreven is
Het is ergens wel realistisch, maar die helling op karkand is imho niet dusdanig stijl dat een TANK gewoon op de helft niet niet meer snel genoeg naar boven kan rijden. Of het gaat niet of het gaat ontiegelijk langzaam, een tank heeft naar mijn idee toch wel redelijk wat vermogen
[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 10-08-2005 14:19 ]
Right for all the wrong reasons.
De manier waarop je de Black Hawk altijd in de lucht kan houden. Vinden ze niet zo goed voor de teamplay (wel voor de squads, maar niet voor het gehele team).mach2 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:11:
[...]
Wat is die chopperfix eigenlijk? Vindt hem namelijk wel goed vliegen zo.
Ik heb nog een klein bugje die ik nog niet voorbij heb zien komen: Als je in een chopper zit en je drukt de ctrl key in om rond te kijken dan is het niet invert mouse terwijl je dat wel aan hebt staan. Test maar eens.DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:
[...]
Granaten moeten gewoon onploffen ook als je dood bent nadat je hem gegooid hebt.
Bij Counterstrike heb je autowepswitch (geloof dat het zo heet) dat je met je scroll button direct het andere wapen hebt zonder eerst te moeten klikken. Lijkt me wel wat om dat voor BF2 te hebben, voor ff snel naar mes of pistool switchen.
Functie om die opstartfilmpjes te disablen. Ik ken ze nu wel uit mijn hoofd eigenlijk en kutten in bestanden zou je niet moeten doen.
In het vliegtuig een button om even achteruit te kijken. Je kan nu wel F11 doen, maar dan moet je weer F7 (geloof ik) doen om in normale view te komen. Gewoon button ingedrukt is achteruit kijken, weer los is terug in oude view, zoiets.
je kunt toch op esc drukken? dan kom je meteen in het inlogschermOakley schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:29:
[...]
*knip*.
Functie om die opstartfilmpjes te disablen. Ik ken ze nu wel uit mijn hoofd eigenlijk en kutten in bestanden zou je niet moeten doen.
knip.
Hehe en zullen ze nooit aanpassenAnoniem: 150432 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:35:
[...]
je kunt toch op esc drukken? dan kom je meteen in het inlogscherm
Maar de rest zal ik even doorsturen
Als je bent gedood door 1 van je eigen teamleden... en je doet NIKS dan moet de teamkill automatisch vergeven worden! Dat is nu dus andersom
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Anoniem: 139872
Ik heb mazzel want ik ben vaak als eerste in de map, maar eigenlijk moet het spel pas beginnen als zeg 50% van de spelers in beide teams de map geladen hebben. De langzame laders komen nu in het spel om te zien dat ze nog 1 vlag overhebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 10-08-2005 14:59 ]
Laatste klopt. Eerste zal niet helpen. Dan stappen er toch snel een aantal mensen uit, dan is de vlag ook snel overgenomen.Anoniem: 139872 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:58:
Geen vlaggen overnemen als men in een helicopter zit vindt ik wel een goeie. Als de BH vol zit heeft die een vlag in een paar seconden.
Ik heb mazzel want ik ben vaak als eerste in de map, maar eigenlijk moet het spel pas beginnen als zeg 50% van de spelers in beide teams de map geladen hebben. De langzame laders komen nu in het spel om te zien dat ze nog 1 vlag overhebben.
In BF2map/mods/bf2/movies alle bik bestanden weghalen/verplaatsen/hernoemen. Risicoloos.Functie om die opstartfilmpjes te disablen. Ik ken ze nu wel uit mijn hoofd eigenlijk en kutten in bestanden zou je niet moeten doen.
[ Voor 17% gewijzigd door Spleasure op 10-08-2005 15:06 ]
Das echt een kansloze aanpassing, zullen ze ook nooit doen.Geen vlaggen overnemen als men in een helicopter zit vindt ik wel een goeie. Als de BH vol zit heeft die een vlag in een paar seconden.
Alle servers kunnen volgens mij een game-start delay instellen, dus als men wilt kan je die gewoon op 1 minuut zitten ipv 20 seconden oid.... niet dat ik daaar nou op zit te wachten.Ik heb mazzel want ik ben vaak als eerste in de map, maar eigenlijk moet het spel pas beginnen als zeg 50% van de spelers in beide teams de map geladen hebben. De langzame laders komen nu in het spel om te zien dat ze nog 1 vlag overhebben.
Trouwens wat ik wel een verbetering zou vinden is als het aantal tickets dat de server heeft afhangt van het aantal speler slots. Nu heb je 64 spelers op een 32 speler map waardoor de potjes maar 10 minuten duren, en 16 spelers op een 64 speler map waaarbij 't precies andersom is.
Dat zit al in de patchHielko schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:05:
[...]
Trouwens wat ik wel een verbetering zou vinden is als het aantal tickets dat de server heeft afhangt van het aantal speler slots. Nu heb je 64 spelers op een 32 speler map waardoor de potjes maar 10 minuten duren, en 16 spelers op een 64 speler map waaarbij 't precies andersom is.
"Yes" en "No" toetsen apart van de vote-toetsen.DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:
[...]
Hoevaak ik wel niet "negative" als antwoord op een opdracht geef, maar dan geef ik een punish omdat die vraag net eerder gequeued werd. Of omgekeerd, een "roger that" wil geven en er een mutiny vote loopt...Vote je tegen de commander, terwijl je juist zijn opdracht accepteert...
Anoniem: 109640
Lolz jah dat had ik met me ouwe p3 ook maar dan bij BF VietnamSpleasure schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:04:
[...]
Laatste klopt. Eerste zal niet helpen. Dan stappen er toch snel een aantal mensen uit, dan is de vlag ook snel overgenomen.
[...]
In BF2map/mods/bf2/movies alle bik bestanden weghalen/verplaatsen/hernoemen. Risicoloos.
Anoniem: 119615

Ik snap echt niet waar ze mee bezig zijn daar bij EA, zelfs een potje singleplay (met 32 player maps/bots -mod

Oakley schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:29:
probeer je snel een server met 31 spelers te joinen, kom je alsnog te laat door die stomme filmpjes.
wat ik ook graag zou zien is een mogelijk ingelogd te staan op de accuont server zonder dat je het spel hebt opgestart. maakt het leven voor mensen zoals ik die the all-seeing eye of xfire gebruiken net ietsje makkelijker.
... not as I do.
mmmm, over die filmpjes.... Die kun je gewoon verwijderen, zie SP. Heb ik ook gedaan, werkt perfect.Clusharaw schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:00:
[...]
![]()
![]()
![]()
probeer je snel een server met 31 spelers te joinen, kom je alsnog te laat door die stomme filmpjes.
wat ik ook graag zou zien is een mogelijk ingelogd te staan op de accuont server zonder dat je het spel hebt opgestart. maakt het leven voor mensen zoals ik die the all-seeing eye of xfire gebruiken net ietsje makkelijker.
Iets waar ik mij als piloot zijnde gruwelijk aan erger, is dat een enemy vehicle vanuit een vliegtuig in de bommenstand dezelfde markering krijgt als een voertuig waar net een friendly soldier uit is gestapt. Dat heeft me echt al 100 teamkills opgebracht.DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:
Ik ben ook blij dat ik de TK's niet kan vinden in BFHQ
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
opstartfilmpjes zijn reclame voor EA en Dice die halen ze echt niet weg. hierboven staat trouwens al de oplossing om het zelf te doen.Anoniem: 119615 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:47:
Damn, die "server refused connection" error wordt nu wel heel erg irritant. Heb em vandaag al 4 keer gehad op verschillende tijdstippen, terwijl ik tussendoor wel 1 keer heb kunnen gamen![]()
Ik snap echt niet waar ze mee bezig zijn daar bij EA, zelfs een potje singleplay (met 32 player maps/bots -mod) kan nu niet
nog een klein bugje granaten willen soms wel eens niet ontploffen als ze op een voorwerp of voertuig terecht komen.Oakley schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:29:
[...]
Ik heb nog een klein bugje die ik nog niet voorbij heb zien komen: Als je in een chopper zit en je drukt de ctrl key in om rond te kijken dan is het niet invert mouse terwijl je dat wel aan hebt staan. Test maar eens.
Granaten moeten gewoon onploffen ook als je dood bent nadat je hem gegooid hebt.
Bij Counterstrike heb je autowepswitch (geloof dat het zo heet) dat je met je scroll button direct het andere wapen hebt zonder eerst te moeten klikken. Lijkt me wel wat om dat voor BF2 te hebben, voor ff snel naar mes of pistool switchen.
In het vliegtuig een button om even achteruit te kijken. Je kan nu wel F11 doen, maar dan moet je weer F7 (geloof ik) doen om in normale view te komen. Gewoon button ingedrukt is achteruit kijken, weer los is terug in oude view, zoiets.
Dat van counter strike ben ik het niet mee eens vind dat je nu precies goed kan zien wat je wilt hebben, scrollen en 1 keer klikken niks mis mee. Bij css raak ik altijd in de war misschien ook wel omdat ik het te weinig gebruik.
jou opmerking is eerder kansloos. Dan kan je de mensen tenminste nog redelijk normaal neerschieten. Anders hangen ze er een beetje boven te zweven, voor max 10 sec en weg zijn ze weer. Nu zal de piloot eerst moeten landen. Dat geeft een mooie gelegenheid om de piloot met een sniper uit te schakelen en hetzelfde geld voor de gunners waarvan de kans groot is dat ze dan even goed nog blijven zitten. Ik zou het een goede aanpassing vinden, want als je nu ziet hoe erg maps als mashtuur city bijvoorbeeld door de black hawk verpest worden. Al moet ik wel zeggen dat het wel een voldoening geeft om in dat ding te zittenHielko schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:05:
[...]
Das echt een kansloze aanpassing, zullen ze ook nooit doen.
[...]
Alle servers kunnen volgens mij een game-start delay instellen, dus als men wilt kan je die gewoon op 1 minuut zitten ipv 20 seconden oid.... niet dat ik daaar nou op zit te wachten.
vreemd genoeg staat er in de serverlijst dat de server een ping heeft van 600, kom ik er in....is het mijn ping. (600 is voorbeeld)
vreemd genoeg kan ik niks vinden wat zo'n hoge ping veroorzaakt?
heeft iemand maybe ook zoiets?
gaat de laatste tijd wel lekker op djmantri server.....alleen soms is er 1 squad van 6, en verder geen
Ja, laten we het dan ook zo maken dat je niet meer in een tank een vlag over kan nemen, of een transport.... en als je dan toch bezig bent; misschien is het wel het beste dat je naast de vlag moet gaan staan en hem persoonlijk omhooghijsen zodat je ook niet meer terug kan schieten. Choppers zijn al super gemakkelijk uit de lucht te halen, en met de 1.03 patch is zelfs de black hawk pret op mashtuur city voorbij.jou opmerking is eerder kansloos. Dan kan je de mensen tenminste nog redelijk normaal neerschieten. Anders hangen ze er een beetje boven te zweven, voor max 10 sec en weg zijn ze weer. Nu zal de piloot eerst moeten landen. Dat geeft een mooie gelegenheid om de piloot met een sniper uit te schakelen en hetzelfde geld voor de gunners waarvan de kans groot is dat ze dan even goed nog blijven zitten. Ik zou het een goede aanpassing vinden, want als je nu ziet hoe erg maps als mashtuur city bijvoorbeeld door de black hawk verpest worden. Al moet ik wel zeggen dat het wel een voldoening geeft om in dat ding te zitten en ook om hem neer te halen
Hmmm, moet ik maar snel nog even een paar ribbons en medals gaan halen dan op zo'n 16 player server
Heb je de volgende pagina's al eens bekeken?DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:
http://bf2.fun-o-matic.org/index.php/Bug_Reports
en
http://bf2.fun-o-matic.org/index.php/Feature_Requests
Zitten misschien nog wat dingen tussen die belangrijk zijn. Ikzelf heb daar de fout in de tab ordering in het "Connect to IP" scherm opgegeven, lijkt me eenvoudig te fixen, en er klopt op dit moment niks van.
Daarnaast: cut & paste support in de velden in Connect to IP zou welkom zijn, eveneens als het functioneren van command line joinen met password.
Nog een: als er via de command line gejoind wordt en het password is niet opgegeven of fout dan moet er een mogelijkheid komen om het wachtwoord in te voeren ipv een melding dat het wachtwoord fout is.
Nog een puntje: als je in het spawn scherm zit (bijvoorbeeld kijkend naar het overzicht van de squads) en je gaat van critically wounded naar killed dan verandert het scherm, dit zou eigenlijk niet moeten gebeuren, is heel irritant.
Druk eens op Q daar vind je "Roger That" en "Negative" namelijk ook.riffey#4 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:08:
[...]
"Yes" en "No" toetsen apart van de vote-toetsen.
Hoevaak ik wel niet "negative" als antwoord op een opdracht geef, maar dan geef ik een punish omdat die vraag net eerder gequeued werd. Of omgekeerd, een "roger that" wil geven en er een mutiny vote loopt...Vote je tegen de commander, terwijl je juist zijn opdracht accepteert...
Eensch! Het duurde best lang dat ik die punish regel eens goed had gelezen en druk dus sindsdien standaard PgUp, maar echt intuitief is het niet. Dus als dat mee kan in de patch, graag!beany schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:48:
@DaMorpheus:
Als je bent gedood door 1 van je eigen teamleden... en je doet NIKS dan moet de teamkill automatisch vergeven worden! Dat is nu dus andersomMensen vergeten vaak even op pg-up te drukken, bedoelen niet echt een punish maar het gebeurt dan wel(mij ook al een paar keer gebeurd... ik vind dat ook niet leuk voor de ander)
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
k zal het effe op het fok forum posten.DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:57:
We moeten even de Fok! meelezers van dit topic feliciteren, hun server is met stip binnengekomen in de top10 van Nederlandse servers: http://www.serverspy.net/...name=&Submit=Show+Servers
* Gunner hoort bij de fok clan
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Da's ook zo'n fijne, als je dat doet dan komen de ESC-aanslagen in het scherm waar je je on/offlineaccount selecteert in het passwordvakje terecht... Duurt connecten nog langer...je kunt toch op esc drukken? dan kom je meteen in het inlogscherm

Oja, uit RSI-preventieoogpunt in de wachtrij voor een server kunnen a la Delta Force lijkt me beter dan tig keer proberen te connecten op je favoriete GoTserver...
[ Voor 26% gewijzigd door tweaktubbie op 10-08-2005 17:06 ]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Weet ik... Maar ik heb het liefst commandos los onder een toets. Vandaar ook mijn eerdere vraag of je niet meer commandos los aan een toets kan binden, bijv. "bail out" onder een button van je joystick.Epitome schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:43:
[...]
Druk eens op Q daar vind je "Roger That" en "Negative" namelijk ook.
Punish als je niets drukt, is een standaard server setting van ranked servers.Styno schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:47:
[...]
Eensch! Het duurde best lang dat ik die punish regel eens goed had gelezen en druk dus sindsdien standaard PgUp, maar echt intuitief is het niet. Dus als dat mee kan in de patch, graag!
Daar gaan ze dus niets aan veranderen, moet je maar op unranked servers spelen!
eerst connection errors.
daarna probleem dat de server vol was terwijl er 15 player op elk team was > dus 2 plaatsen vrij
vervolgens eindelijk erin.
ben ik gepunished voor team killing of een succes volle kick vote.......
heel vreemd ik was nog geen 1 minuut in het spel en nog geen kogel verschoten....
Dat is duidelijk een bug, want had daar gister aan het einde van de middag toevallig op dezelfde server OOK last van. Erg gaar idd. Dan ga je soms echt aan je eigen kunde twijfelenAnoniem: 150432 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:20:
nah dat ging ff lekker op de dj server....
eerst connection errors.
daarna probleem dat de server vol was terwijl er 15 player op elk team was > dus 2 plaatsen vrij
vervolgens eindelijk erin.
ben ik gepunished voor team killing of een succes volle kick vote.......
heel vreemd ik was nog geen 1 minuut in het spel en nog geen kogel verschoten....
mmmm later ging het wel weer goed?Tekn0z schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:32:
[...]
Dat is duidelijk een bug, want had daar gister aan het einde van de middag toevallig op dezelfde server OOK last van. Erg gaar idd. Dan ga je soms echt aan je eigen kunde twijfelen
das idd vet gaar zeg
snapte er al helemaal niets van
Anoniem: 133714
Geen ergernis, maar een bugje:DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:
Het venster dat verschijnt na "Connect by IP" heeft drie velden: ip-adres, poortnummer en wachtwoord. De cursor verschijnt in het eerste veld ip-adres, wanneer je op de TAB-toets drukt gaat de cursor naar het tweede veld poortnummer, maar bij nogmaals op de TAB-toets drukken gaat de cursor niet naar het derde veld wachtwoord, maar naar een veld bovenin in het onderliggende scherm server-manager. De tab-volgorde is dus gewoon verkeerd.
Ehm volgens mij heb je t verkeerde bericht gequotedikki dik schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:30:
[...]
opstartfilmpjes zijn reclame voor EA en Dice die halen ze echt niet weg. hierboven staat trouwens al de oplossing om het zelf te doen.
[...]

Dan maak je er zelf eentjeBanzaibunny schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:36:
gaat de laatste tijd wel lekker op djmantri server.....alleen soms is er 1 squad van 6, en verder geen
Dan nog wat mensen inviten en je bent klaar.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 119615 op 10-08-2005 19:17 ]
Wel vandaag voor de eerste keer een silveren medaille gekregen, na echt een super ronde, heb zelfs 3 kills achterelkaar met me sidearm (pistol) gemaakt. Dat hoef ik meestal niet te proberen
Dat komt al in versie 1.03Blue2k schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:29:
Ik wordt echt stapel mesjogge om steeds al die ip's in te tikken als ik een server wil joinen. Elk spel heeft een mogelijkheid om favourites aan te maken... Die server browser laat lang niet altijd de servers zien waar ik meestal op speel. Het is gewoon belachelijk dat je niet een paar servers kunt opslaan waar je veel speelt. Dat vind ik tot nu toe iniedergeval de meest storende factor aan BF2.
DubbelpostAnoniem: 133714 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:08:
[...]
Geen ergernis, maar een bugje:
Het venster dat verschijnt na "Connect by IP" heeft drie velden: ip-adres, poortnummer en wachtwoord. De cursor verschijnt in het eerste veld ip-adres, wanneer je op de TAB-toets drukt gaat de cursor naar het tweede veld poortnummer, maar bij nogmaals op de TAB-toets drukken gaat de cursor niet naar het derde veld wachtwoord, maar naar een veld bovenin in het onderliggende scherm server-manager. De tab-volgorde is dus gewoon verkeerd.
ik ben nu geband op de dj server wegens team killing!
vreemd heel vreemd
weet iemand of je dat ook ergens kan zien in je stats? ik ben wel heel benieuwd.
naar mijn weten heb ik niemand vandaag nog gekilld
en ten tweede de team killing dat ik eens had gedaan was omdat 1 of andere K.
mijn mijnen niet zag......en er met een auto over heen jaagde.
duh er staat een doodskop boven maar goed
ik baal dus stevig dat ik er niet meer op mag
Nope, dit klopt niet helemaal, check even je emailAnoniem: 150432 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:44:
nou ja..... was dus schijnbaar geen bug
ik ben nu geband op de dj server wegens team killing!
vreemd heel vreemd
weet iemand of je dat ook ergens kan zien in je stats? ik ben wel heel benieuwd.
naar mijn weten heb ik niemand vandaag nog gekilld
en ten tweede de team killing dat ik eens had gedaan was omdat 1 of andere K.
mijn mijnen niet zag......en er met een auto over heen jaagde.
duh er staat een doodskop boven maar goed
ik baal dus stevig dat ik er niet meer op mag
ok mail gesjeckt maar ikke niet begrijpe.FnF schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:49:
[...]
Nope, dit klopt niet helemaal, check even je emailDaar staat ook de werkelijke reden van de (tijdelijke) ban in... In mijn ogen dus wel een rechtvaardige ban. Maar goed, die ban reden is gewoon altijd teamkill, omdat je geen andere mogelijkheid hebt om in de stellen.
hoe ken dat nou? als je niet eens kan spelen door connectie errors.
ik heb 1 minuut kunnen spelen. toen dood geschote (ja snel he
Je bent zeker vanaf een pak hem beet 8 uur zeker online geweest, maar hier is GoT niet voor bedoeld, mail hier maar overAnoniem: 150432 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:56:
[...]
ok mail gesjeckt maar ikke niet begrijpe.
hoe ken dat nou? als je niet eens kan spelen door connectie errors.
ik heb 1 minuut kunnen spelen. toen dood geschote (ja snel he) gespawnd en kreeg wederom connectie errors ik heb verders niets kunnen doen.
Had 105 punten bij elkaar te sprokkelen als Assault.. 3 of 4 badges gehaald met weet ik veel(was veel te druk om op te letten wat het precies was).. En ons team nog aan de winnende hand ook echt een TOP ronde..
Met rood nog 3 tickets over d8 ik laat ik screenie maken en hop op het moment dat ik prtscrn druk reboot men pc
jank jank
Ik speel echt niet puur voor men stats ofzo maar ik wil wel ooit 'ns men 2de unlock halen... verdikkie
Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Eigenlijk zouden ze het moet veranderen diegene die over jou mijnen heen rijdt, zou je moeten kunnen punishen
daarom wou je zeker ook een screenie makenWilde schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:00:
Nou ik ben voorlopig even genezen van BF2..
Had 105 punten bij elkaar te sprokkelen als Assault.. 3 of 4 badges gehaald met weet ik veel(was veel te druk om op te letten wat het precies was).. En ons team nog aan de winnende hand ook echt een TOP ronde..
Met rood nog 3 tickets over d8 ik laat ik screenie maken en hop op het moment dat ik prtscrn druk reboot men pc
jank jank![]()
Ik speel het voorlopig ff niet meer hehe
Ik speel echt niet puur voor men stats ofzo maar ik wil wel ooit 'ns men 2de unlock halen... verdikkie
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
anyway, binnenkort maar een dag uittrekken om dit gepwnd te worden terwijl ik basic knife probeer te halen
opzich natuurlijk statshoeren, maar ik was dusdanig makkelijk kannonenvoer dat ik niet denk dat iemand het erg gevonden heeft
ik begin me trouwens aan te leren dat als ik een medic dood zie gaan, ff te checken of het veilig is, zijn kit te pakken en hem te reviven. Zjin toch 2 makkelijke punten en chill voor diegene die daar ligt!
[ Voor 15% gewijzigd door Rac-On op 10-08-2005 21:27 ]
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Ik speel bf2 op een notebook (mobile athlon 64 3200+, 512 MB, Mobile Radeon 9700 64MB) en op 1024*768 met alle settings op low haal ik gemiddeld zo'n 60 frames per seconde. Mijn vraag is nu of ik meer grafische pracht aan kan zetten als ik mijn geheugen een upgrade geef naar 1GB.
Als ik nu wat settings op medium zet krijg ik al gelijk hakkels. Ik wil dus weten of dat komt door te weinig geheugen of dat mijn mobile radeon toch de bottleneck is.
Aha, dat doe ik dus verkeerdrac-on schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:26:
[...]
ik begin me trouwens aan te leren dat als ik een medic dood zie gaan, ff te checken of het veilig is, zijn kit te pakken en hem te reviven. Zjin toch 2 makkelijke punten en chill voor diegene die daar ligt!
Ik loop/ren altijd als een kip zonder kop rond over die maps

Vind ik het nog gek dat mijn kill/death retio extreem laag is

//EDIT: zo, achter elke zin een dubble smilie
[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Bondt op 10-08-2005 21:54 ]
Ik heb het nergens kunnen vinden.
[ Voor 21% gewijzigd door RAZORDUDE op 10-08-2005 21:55 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Wordt weekje niet spelen spijtig genoeg.
@DaMorpheus > enkele opmerkingen voor EA
- Als je lopen hebt gekoppeld aan je rechtermuisknop kun je in de tab-menu (overzicht spelers, punten,...) niks doen. Rechts klikken werkt niet en ook het drukken op alternate fire (zoals iemand voorstelde) werkt niet.
- Als je in chopper of plane zit en je gebruikt de 'exit'-key (e in mijn geval) in een van je chat-zinnen flikker je deruit. Blijft me verrassen
Dat is het qua suggesties voor patch. Nu terug data recoveren van kapotte schijf
JA! Dat haddik ook een keer, Zx.MiC kan getuigen.Blacksnak schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:06:
[...]
- Als je in chopper of plane zit en je gebruikt de 'exit'-key (e in mijn geval) in een van je chat-zinnen flikker je deruit. Blijft me verrassen
Dit was in Gulf of Oman. MiC was piloot en ik gunner (zoals altijd).
Hij stijgt op, en ik wil Let's move! zeggen via Q... Ik blijf de hele tijd Hit it! krijgen, dus typ ik het zelf maar.
We zaten inmiddels lekker boven het water...........................

Ik typ:
Precies zo. Ik druk op enter en... ik pleur uit de helilets move

Dit hebben jullie onderschat? Of was het van te voren bekend dat BF2 zoveel slurpt? Geen concequenties voor de prijzen van i3d ?DaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:10:
omg, nu we die BF2 servers online hebben staan vliegt er 26,5 terabyte per maand door heen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
oh dat laatste is zo irritantMr. Bondt schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:10:
[...]
JA! Dat haddik ook een keer, Zx.MiC kan getuigen.
Dit was in Gulf of Oman. MiC was piloot en ik gunner (zoals altijd).
Hij stijgt op, en ik wil Let's move! zeggen via Q... Ik blijf de hele tijd Hit it! krijgen, dus typ ik het zelf maar.
We zaten inmiddels lekker boven het water...........................![]()
Ik typ:
[...]
Precies zo. Ik druk op enter en... ik pleur uit de heli
En vergeet niet de meest beschamende... hij had geen gunner meer, en moest me komen opvissenSchuey schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:20:
[...]
oh dat laatste is zo irritantEcht al zo vaak gehad, echt de meest stomme bug die je je maar kan voorstellen.
Nog bedankt, als je meeleest
Vlieg je in heli en vloep ben je er uit alleen beetje lullig als je piloot ben en die ander heeft het niet door... beetje jammer
En ja hoor kan weer us niet inloggen
Soms zit het mee, Soms zit het tegen.
Merkte wel dat het sniper geweer van de chinezen echt niet zo krachtig is moest soms wel 4 keer schieten,
ForestPoker
[ Voor 20% gewijzigd door dfr0st op 10-08-2005 22:56 ]
-
Zou het mogelijk zijn om die naam nog te kunnen bemachtigen???
-
Nee.dfr0st schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:57:
En nog iets ik wou dus eigenlijk spelen als dfr0st maar ik mocht die naam niet registreren, Ik heb opgezocht op stats websites wie dat nou was maar blijkbaar speelt er niemand mee. Waarschijnlijk heeft iemand tijdens de demo die naam gebruikt.
Zou het mogelijk zijn om die naam nog te kunnen bemachtigen???
Nee dat was vantevoren al bekendbeany schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:16:
[...]
Dit hebben jullie onderschat? Of was het van te voren bekend dat BF2 zoveel slurpt? Geen concequenties voor de prijzen van i3d ?
Maar ik had niet verwacht dat wij zo snel zoveel klanten zouden krijgen
Wij hosten nu 90% van de Nederlandse ranked servers

Vanmiddag:Duncan_R schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:06:
Vond ik gisteren wel lullig, speel je lekker en je gaat dood (en dat gebeurt mij nog wel eens) zit ik ineens van het verliezende team in het andere winnende team (en nee ik was niet stiekem zelf van kant gewisseld). Zo krijg je een slechte naam..... Vind dat als de server je van kant laat wisselen om de balans te houden het wel effe duidelijk in beeld mag komen bij iedereen
ronde begint
* Stewie! wordt commander
* Stewie! sterft door een kamikaze chopperpiloot
* Stewie! zit opeens in het andere team

lolDaMorpheus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:12:
[...]
Vanmiddag:
ronde begint
* Anoniem: 119615 wordt commander
* Anoniem: 119615 sterft door een kamikaze chopperpiloot
* Anoniem: 119615 zit opeens in het andere team

Weer een suggestie voor de 1.03 patch
Anoniem: 127429
Momenteel ook mijn grootste punt van ergernis ... Zat ik gisteren in een vlot draaiende squad aan een stevige 70 puntjes halfweg de ronde vet aan kop, wordt ik naar het andere kamp geflikkerd waar ze op stervens na dood zijn (maar 1 vlag meer). Dit is toch allesbehalve rechtvaardig ?? Weg gouden plak en glorie ...Duncan_R schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:06:
Vond ik gisteren wel lullig, speel je lekker en je gaat dood (en dat gebeurt mij nog wel eens) zit ik ineens van het verliezende team in het andere winnende team (en nee ik was niet stiekem zelf van kant gewisseld). Zo krijg je een slechte naam..... Vind dat als de server je van kant laat wisselen om de balans te houden het wel effe duidelijk in beeld mag komen bij iedereen

Laat het gevecht in gelijke balans starten, al wat van dan af afhaakt moet maar door het team opgevangen worden ... dorie toch
Overige ergernissen :
- respawnen midden in een artie-strike
- overdreven gebruik van landmijnen (valt me de laatste dagen enorm op !)
- overdreven ressuply en healing bags
- vlaggen pakken vanuit een voertuig of heli moest maar afgeschaft worden (uitstappen is de boodschap).
- artie-strikes op basecamps moesten verboden worden
- artie-sequentie mag gerust dubbel zo lang
- punishen mag er voor mij uit, teamkill tot daar toe
- ...
Dat lucht op
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 11-08-2005 00:12 ]
Als je in het verliezende team zit maar wel de meeste punten hebt krijg je ook wel je gouden medailleAnoniem: 127429 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:08:
[...]
Momenteel ook mijn grootste punt van ergernis ... Zat ik gisteren in een vlot draaiende squad aan een stevige 70 puntjes halfweg de ronde vet aan kop, wordt ik naar het andere kamp geflikkerd waar ze op stervens na dood zijn (maar 1 vlag meer). Dit is toch allesbehalve rechtvaardig ?? Weg gouden plak en glorie ...![]()
Laat het gevecht in gelijke balans starten, al wat van dan af afhaakt moet maar door het team opgevangen worden ... dorie toch
Anoniem: 127429
Dat was het net, ik zat halfweg de ronde en kon geen kant meer uit in dat verliezende hoopje ongeorganiseerde ellendelingen ... werd dus snel op punten ingehaald ...Spleasure schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:11:
[...]
Als je in het verliezende team zit maar wel de meeste punten hebt krijg je ook wel je gouden medaille
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 11-08-2005 00:13 ]
Got server is een beetje leeg op het moment, beetje saai.
-
Anoniem: 42791
Misschien iemand over je mijn gereden?dfr0st schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:23:
Had net iets raars, ik ben artillery aan het repairen word ik doodgeschoten en terwijl ik dood ben maak ik een teamkill geen idee hoe.
Got server is een beetje leeg op het moment, beetje saai.
Dit topic is gesloten.
Om het topic nuttig & leuk te houden:
- Zoek eerst voordat je iets vraagt.
- Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.
- Respecteer elkaar en elkaars mening.
- Geen clanwerving.
- Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.