[PC] Battlefield 2 - deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.777 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152292

Hoe kan ik eigenlijk een screenshot maken van mijn BFHQ?
Printscreen knop werkt niet.
Ik wil graag een screenshot maken zodat ik deze naar de Helpdesk van EA kan sturen?
Kunnen ze wat aan mijn score doen hoop ik.
Wordt nu elke keer voor cheater uitgemaakt als aan het spelen ben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 152292 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:33:
Ik wil graag een screenshot maken zodat ik deze naar de Helpdesk van EA kan sturen?
Printscreen is de default knop. Hoezo werkt ie niet?? Zie je dan geen plaatjes in de directory verschijnen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 51614 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 07:15:
Hoeft niet, zelfde geldt voor de Infantry Officer Ribbon, die mag je in meerdere rondes gespreid halen.
Is dat zo? Ik heb wel langer dan 1 potje Squad Leader gespeeld en ik kreeg die ribbon niet (global dus)
Pas toen ik in één potje langer dan 25 minuten SL was kreeg ik het lintje pas..

zie ook
Afbeeldingslocatie: http://ubar.bf2s.com/images/ribbons/Infantry%20Officer%20Ribbon.jpg
* 25 Minutes as Squad Leader in 1 Game
* 250 Global Teamwork Points

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Anoniem: 152292 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:33:
Men drukke op CTRL-Print Scrn
dan de zojuist gemaakte schermafdruk plakken in bijv. een nieuw paintdocument. opslaan als JPEG en klaar is Sickmind :+

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152292

MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:34:
[...]

Printscreen is de default knop. Hoezo werkt ie niet?? Zie je dan geen plaatjes in de directory verschijnen?
Nee.
Als ik op print screen druk komen de screen normaal in mijn "my documents\Battlefield2\screens folder of zo iets.
Maar niet als ik dit in mijn BFHQ doe.
Ik zal het vanavond nog ff een keer proberen.
Maar ik dacht dat er ook speciale programmas waren om screenshot mee te maken.

Ik wil mijn fantastische score eigenlijk wel inlijsten nu ik nog op NR1 sta })

Ik heb de helpdesk een mailtje gestuurd over het probleem met mijn score.
Ben benieuwd of ze er iets aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 17:18

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik heb even een vraagje heeft hier iemand al de Valorous Unit Ribbon gehaald?

Ben er gisteren een paar uur voor bezig geweest maar als ik alles heb wat er volgens Ubar nodig is krijg ik hem nog niet.

25 hours Squad member
25 hours Squad leader
55 team points in 1 game

Maar zelfs met alles +30 uur en 59 punten kreeg ik hem niet.
en het was wel een ranked server wat ik kreeg me support badge na 5 ammo giving points.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 152292 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:43:
[...]

Nee.
Als ik op print screen druk komen de screen normaal in mijn "my documents\Battlefield2\screens folder of zo iets.
Maar niet als ik dit in mijn BFHQ doe.
Ik zal het vanavond nog ff een keer proberen.
Maar ik dacht dat er ook speciale programmas waren om screenshot mee te maken.
Probeer anders eens iets al FRAPS of HyperSNAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:29:
[...]

Kweenie waar je precies heen wil, maar krijg de indruk dat je "admin" ziet als een soort opperhoofd op een server die niets anders doet dan alleen maar mensjes volgen en corrigerende stappen onderneemt. Nou, dank je wel hoor; volgens mij hebben de players dan nog minder plezier in het gamen omdat ze constant achter zich moeten kijken of er geen onzichtbare admin (met camera free-look) in hun nek loopt te hijgen zodat ze bij het minste of geringste foutje een ban krijgen van 24 uur.

Maar als je het wel zo opvat dat een admin niet mag spelen en wel op iedereen moet letten; hou er dan wel rekening mee dat je dan geen baan moet hebben, een flinke uitkering voor game-PC en internet en ook geen sociaal leven want je moet de hele dag op een server mensen volgen en eruit trappen :?

[...]

_/-\o_
Wat ik probeer te zeggen is dat je het juist niet als tweede/hoofd taak moet zien maar wel je verantwoordelijkheid moet kennen. En dat gaat veelal een beetje moeilijk als je in het heetst van de strijd zit en dan ook nog es op een lullige manier d00d gaat, vandaar die verantwoordelijkheid die velen niet schijnen te hebben.

Laat ik het nog anders zeggen: ga als admin gewoon spelen alsof je een normale speler zou zijn, wat kan jou het schelen als de rest van je team zit te planecampen (meer kills voor jou :P ) en so what als ze zitten te kickvoten (werkt dat in bf2?) en so what als andere spelers elkaar beschuldigen van cheaten /lame doen etc? Laten ze het lekker zelf uitzoeken (jij kan immers niet alles in de gaten houden). Pas als je zelf smacktards tegenkomt zou je es een keer iemand kunnen kicken of er wat van zeggen ofzo, voor de rest gewoon relaxt spelen :)

Waarom mensen kicken eigenlijk als admin met Battlefield 2? Teamkill systeem is streng genoeg lijkt mij (laat die het werk maar doen) en als een admin gaat kicken omdat er votes worden gestart of punishes in zijn (of haar) ogen verkeerd worden uitgedeelt zoek dan een andere server, typisch een geval van een onverantwoordelijke admin die teveel op het gevoel reageert (sommige admins schijnen ook te kicken op de 'macht' alleen al. Aan andere spelers laten zien wie de baas is en als er 1 iemand bij toeval een foutje maakt of iets niet in de zin is van de admin is het al kick en de admin zijn aanzien is weer wat gegroeit :X werkt net als in real life bijvoorbeeld op scholen met populaire groep jes/en :) ).

Smacktards zijn natuurlijk wel dingen waar een admin voor nodig is maar dat lijkt me niet meer dan logisch.

//edit: en nog even over de admins met 'machtsgevoel' en groepjes enzo: juist met dat soort mensen moet je IMHO niet in discussie gaan dat is krachtvoer voor ze :X

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 16-08-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Tja, ik ga liever bewust dood dan dat ik een chat-discussie of kickvote uit de hand zie lopen. Oftewel; handjes los van de muis, console openen en ingrijpen. Admin-taken zijn dus wat slecht voor mijn statistieken maar die krik ik wel weer op als de server "schoon" is.

*edit*
Discussie & machtsgevoel: ik heb naast mijn monitor mooi een regelement hangen van de servers die ik kan beheren. Tot op de letter nauwkeurig opvolgen kan voor anderen een machtsgevoel lijken; voor de admins is het een guide-line waar je je aan houdt.
*end edit*

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2005 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Ik ben zelf momenteel aan het genieten van een mini vakantie. Iig bedankt voor het melden en daar zal zeker tegen worden opgetreden.
Overigens kan je je ei ook altijd op ons forum kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:00:
[...]

Tja, ik ga liever bewust dood dan dat ik een chat-discussie of kickvote uit de hand zie lopen. Oftewel; handjes los van de muis, console openen en ingrijpen. Admin-taken zijn dus wat slecht voor mijn statistieken maar die krik ik wel weer op als de server "schoon" is.

*edit*
Discussie & machtsgevoel: ik heb naast mijn monitor mooi een regelement hangen van de servers die ik kan beheren. Tot op de letter nauwkeurig opvolgen kan voor anderen een machtsgevoel lijken; voor de admins is het een guide-line waar je je aan houdt.
*end edit*
Relaxt!

Ik heb dan zoiets van waarom zou je het zo 'strak' willen beheren, regels zijn er om overtreden te worden tenslotte. Er zullen telkens users zijn die de randjes van de regels opzoeken totdat ze op een gegeven moment weten tot hier kan ik gaan en niet verder. Opzich goed natuurlijk maar dat maakt het spelletje IMHO wel saai en voorspelbaar en je leert er niks van behalve dezelfde skills steeds maar weer opnieuw herhalen.

dus daarom relaxt ;)

Servers waar duidelijk een admin aanwezig is speel ik nooit op vanwege het feit dat er volgens de regels wordt gespeelt omdat men weet dat er iemand is die ze kan kicken, gameplay is dan saaaai en voorspelbaar.

offtopic: topic loopt al aardig vol maar moet zo werken en ben er tegen 16-18 uur pas weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:14:
[...]

Relaxt!

Ik heb dan zoiets van waarom zou je het zo 'strak' willen beheren, regels zijn er om overtreden te worden tenslotte. Er zullen telkens users zijn die de randjes van de regels opzoeken totdat ze op een gegeven moment weten tot hier kan ik gaan en niet verder. Opzich goed natuurlijk maar dat maakt het spelletje IMHO wel saai en voorspelbaar en je leert er niks van behalve dezelfde skills steeds maar weer opnieuw herhalen.

dus daarom relaxt ;)

Servers waar duidelijk een admin aanwezig is speel ik nooit op vanwege het feit dat er volgens de regels wordt gespeelt omdat men weet dat er iemand is die ze kan kicken, gameplay is dan saaaai en voorspelbaar.

offtopic: topic loopt al aardig vol maar moet zo werken en ben er tegen 16-18 uur pas weer.
Werk ze; regels zijn natuurlijk niet 100% zwart-wit. Een paar teamkills kunnen best door de vingers worden gezien als duidelijk is waarom en er niet wordt gepunished (massive flag defense met C4 ofzo). Dan zal ik zo iemand echt geen waarschuwing geven ofzo. Maar meerdere malen kleine overtredingen zonder uitleg-gesprekje => byebye...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:14:
[...]

Relaxt!

dus daarom relaxt ;)

geeneens i'net op je werk? :P

Speelt iemand BF2 onder winxp X64 pro + dvd emulator?? Ik heb in me game station (nog) geen dvd-rom! en speelde dus via deamon tools (ja heb legaal onders kon ik niet online he!)... Maar onder winxp x64 werkt (alcahol) d-tools niet. Alleen Filedisk een FantomDVD, helaas werkt BF2 dan neit, iemand die weet hoe werkend te krijgen (tot ik tijd heb om dvd-rom te kopen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Zeg, kunnen jullie nu nog wel inloggen? Ik probeerde het net en kreeg steeds connection refused :/

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 22:05
Ik verbaas me erover hoegraag iedereen in die heli's wil zitten, ik heb vorige week even naast iemand in een heli gezetten die van flag naar flag gaat. Okay je haalt heel snel heeeeel veel punten, maar het is samen met de commander-positie de meeste saaie die ik ben tegengekomen. Nee laat mij maar vooral in "the field". Daar kan nix tegen op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

The Widow Maker schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:33:
Zeg, kunnen jullie nu nog wel inloggen? Ik probeerde het net en kreeg steeds connection refused :/
Zit op werk; kan je niets vertellen. Kan je wel inloggen op Unranked servers??
mobygo76 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:36:
Ik verbaas me erover hoegraag iedereen in die heli's wil zitten, ik heb vorige week even naast iemand in een heli gezetten die van flag naar flag gaat. Okay je haalt heel snel heeeeel veel punten, maar het is samen met de commander-positie de meeste saaie die ik ben tegengekomen. Nee laat mij maar vooral in "the field". Daar kan nix tegen op!
Ben zelf meestal met de attack chopper bezig; dat vind ik wel heerlijk vliegen. Maar de transports; niet helemaal mijn pakkie aan (en al helemaaaal niet in Mashtuur).

[ Voor 52% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 15:19

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb hetzelfde probleem, krijg ook een connection refused.... :(

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:36:
[...]

Zit op werk; kan je niets vertellen. Kan je wel inloggen op Unranked servers??
Nee ik kan niet inloggen bij het begin van het spel, de servers krijg ik niet eens te zien want daar kom ik niet. Damn, net een ochtend uitgetrokken voor BF2, dan dit :/ ....

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Lees wat pagina's terug dat iemand het lame vind om voertuigen uit enemy base te jatten....plz zeg, waarom? Niks leukers om dit te doen! Moeten ze maar opletten, vind het wel mooi zo'n verbaasde kop te zien: WTF en een paar kogels door hem heen te jagen.
Nog leuker, als je een enemy plane/chopper wil nemen, en enemy stapt net wat eerder in: even wat C4 ertegen, wachten tot ie wegvliegt (het liefst een eind weg is, dan is de smile groter :D) en kaboom. Heb je geen C4? Pak dan een stinger of een gewoon voertuig. Altijd lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

The Widow Maker schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:43:
[...]

Nee ik kan niet inloggen bij het begin van het spel, de servers krijg ik niet eens te zien want daar kom ik niet. Damn, net een ochtend uitgetrokken voor BF2, dan dit :/ ....
Algemeen probleempje, zo te lezen... Jammer van je vrije ochtend; hopelijk lossen ze het snel op.
T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:44:
Lees wat pagina's terug dat iemand het lame vind om voertuigen uit enemy base te jatten....plz zeg, waarom? Niks leukers om dit te doen! Moeten ze maar opletten, vind het wel mooi zo'n verbaasde kop te zien: WTF en een paar kogels door hem heen te jagen.
Nog leuker, als je een enemy plane/chopper wil nemen, en enemy stapt net wat eerder in: even wat C4 ertegen, wachten tot ie wegvliegt (het liefst een eind weg is, dan is de smile groter :D) en kaboom. Heb je geen C4? Pak dan een stinger of een gewoon voertuig. Altijd lachen :P
Of proberen de enemy verhicles heel te houden op weg naar "Verweggistan"; spawnen ze de komende tijd niet en heb je alleen maar een bomb-run uit te voeren op het voetjesvolk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Zoek eerst voordat je iets vraagt.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-08-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Dark Angel schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:45:
Ik heb even een vraagje heeft hier iemand al de Valorous Unit Ribbon gehaald?

Ben er gisteren een paar uur voor bezig geweest maar als ik alles heb wat er volgens Ubar nodig is krijg ik hem nog niet.

25 hours Squad member
25 hours Squad leader
55 team points in 1 game

Maar zelfs met alles +30 uur en 59 punten kreeg ik hem niet.
en het was wel een ranked server wat ik kreeg me support badge na 5 ammo giving points.
Ik heb hem al ja.. gehaald in Masthuur City.. Met de BH meevliegen.. geen gunner zijn..
Als engineer de blackhawk fixen.. en punten krijgen van de gunners.. afentoe een vlag cappen..
Ging wel lekker.. ;)

http://www.got3n.com/player.php?pid=dcy

[ Voor 3% gewijzigd door dCY op 16-08-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 10:36
dCY schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:34:
[...]

Ik heb hem al ja.. gehaald in Masthuur City.. Met de BH meevliegen.. geen gunner zijn..
Als engineer de blackhawk fixen.. en punten krijgen van de gunners.. afentoe een vlag cappen..
Ging wel lekker.. ;)
Ik heb em ook gehaald, en volgens mij was een teamwork score van 55 echt het enige dat nodig is zodra de tijd eisen gehaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-03 01:05

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Hee Maudje,

Je hebt helemaal gelijk. Geweldig om stiekem een enemy base binnen te dringen en daar wat C4 of mines rond te strooien om vervolgens met een jet ervandoor te gaan 8).

Overigens speelde ik pas geleden op een server waar er een enemy manneke was die maar niet dood wilde gaan. Eerst met het machine geweer van een tank +/- 30 sec vol op hem geschoten (van dichtbij, terwijl hij gewoon stil stond), vervolgens drie shells vol op zijn snuit. Het enige wat er gebeurde was dat hij door de ontploffing van de shells een paar meter door de lucht vloog, maar dood gaan ho maar.... Dus ik uitstappen en met m'n dao12 van dichtbij 12 rounds door z'n lichaam gepompt..... niks...... die enemy stond er echt bij van "wat mot je....".
Iemand anders dit al eens meegemaak :?
Ik dacht nog > das de eerste echte cheater die ik in dit spel tegenkom. Dus ik naar zijn rank in game kijken... Hij stond nog niet eens bij de eerste twintig. 10 minuten later kom ik hem weer tegen.... wilde nog steeds niet dood gaan.... maar hij stond ook nog steeds niet bij de eerste 20.
Misschien een admin met godmode die door het spel loopt om te checken of alles goed gaat :? :? :?

Jeric_AKA_Dr_Mad

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:06:
[...]

[...]

Ik ben zelf momenteel aan het genieten van een mini vakantie. Iig bedankt voor het melden en daar zal zeker tegen worden opgetreden.
Overigens kan je je ei ook altijd op ons forum kwijt :P
Mooi :) Op je forum kon ik zo snel je nickname niet vinden, er er liepen allemaal andere mensen rond te blaten, dus dat is een beetje onduidelijk :) Nu weet ik iig zeker dat jij het bent :Y)
Overigens staat het ook wel op het forum: Klik. Hier werd al zo'n ongeloofwaardige reactie van Bobjuhhhh getoond, dan je meteen wel kan zien dat hij wel weet dat hij fout zit...

offtopic:
Nog een plezierige vakantie :)
Ik jat inderdaad ook wel eens voertuigen uit de enemy base, maar vind je het gek als ik daar een tank zie staan die door hun team niet gebruikt wordt, dan weet ik wel dat ik die wel kan gebruiken :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62881

FnF schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:15:
quote:
clucluc schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:17:

Overigens kan je je ei ook altijd op ons forum kwijt[/quote]

Doe ik en bedankt voor de reactie heb nu echt t gevoel dat ik serieusgenomen wordt Damorpheus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

EN als zij hun planes niet gebruiken wil ik daar best eens een rondje mee vliegen hoor, altijd leuk als je hun heli jat en de tegenpartij denkt dat ze veilig zijn omdat ze hun eigen heli eraan zien komen en verder niet goed opletten waardoor ze een mooie kill vormen voor je heli! :)

Over die badges en ribbons: degene die ik heb heb ik allemaal gehad tijdens het gamen ben niet echt bewust bezig geweest voor een badge. Misschien toch eens proberen om knife en pistol combat te halen want die mis ik iig nog! Maar daar moet je wel voor gaan zitten want ik let er eigenlijk nooit zo op hoeveel kills ik haal met een bepaalde klasse of wapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Viper2k1 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:33:
[...]

Haha! Dus als de vijand op Karkand, Mec in dit geval, nog maar 1 vlag heeft dan moeten de US spelende mensen even terugtrekken, zo van: 'Ja sorry jongens, ons team loopt een beetje gesmeerd, maar we weten het goed gemaakt! Jullie krijgen nu allemaal de kans om van die ene vlag weg te lopen zodat jullie ons weer af kunnen maken!' 8)7
Niet dus he! Kun je net een map winnen met je team dan is er dus niemand die daar aan denkt he! Dat ik dan toevallig daar met een tank sta ... tja. Moet ik dan doen, tank wegzetten?

Let wel, dit is dus het midden van die map he. Niet een afgelegen flag! En zeker geen vlag met een kruis!
Ik zeg niet dat men zich terug moet trekken in zo'n situatie.

Jij suggereerde op een triomfantelijke manier in jou eerste post dat die Meccers sukkels waren omdat ze de hele tijd terugspawnden op dezelfde plek terwijl ze weten dat jij daar met een tank stond.
Ik gaf een andere reden waarom dat zo zou kunnen zijn namelijk, geen andere vlaggen meer of levende squadleaders.

Daarnaast doe jij heel triomfantelijk over hoe je je puntjes haalt terwijl ik er helemaal niet van onder de indruk ben. Bijna iedereen doet t wel ns maar t'is nogal makkelijk.
1 sec leven en dan door een spawnkillende tank afgeknald worden is irritant.

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 16-08-2005 11:43 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Dr Mad schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:38:
[...]

Hee Maudje,

Je hebt helemaal gelijk. Geweldig om stiekem een enemy base binnen te dringen en daar wat C4 of mines rond te strooien om vervolgens met een jet ervandoor te gaan 8).

Overigens speelde ik pas geleden op een server waar er een enemy manneke was die maar niet dood wilde gaan. Eerst met het machine geweer van een tank +/- 30 sec vol op hem geschoten (van dichtbij, terwijl hij gewoon stil stond), vervolgens drie shells vol op zijn snuit. Het enige wat er gebeurde was dat hij door de ontploffing van de shells een paar meter door de lucht vloog, maar dood gaan ho maar.... Dus ik uitstappen en met m'n dao12 van dichtbij 12 rounds door z'n lichaam gepompt..... niks...... die enemy stond er echt bij van "wat mot je....".
Iemand anders dit al eens meegemaak :?
Ik dacht nog > das de eerste echte cheater die ik in dit spel tegenkom. Dus ik naar zijn rank in game kijken... Hij stond nog niet eens bij de eerste twintig. 10 minuten later kom ik hem weer tegen.... wilde nog steeds niet dood gaan.... maar hij stond ook nog steeds niet bij de eerste 20.
Misschien een admin met godmode die door het spel loopt om te checken of alles goed gaat :? :? :?

Jeric_AKA_Dr_Mad
Misschien een server waar FF uit stond en dat je een rode naam boven een teammaat van je zag? (is een bug)
Enigste logische verklaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 116693 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:34:
[...]

Misschien een server waar FF uit stond en dat je een rode naam boven een teammaat van je zag? (is een bug)
Of een buggy server; zat van de week op Elliott Ness te spelen; zag je overal lijken "hangen in mid-air"... Vreemd om te zien, vooral omdat je nog wel een rode of blauwe tag zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 17:31

jefjef

learning by doing

Anoniem: 91626 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:21:
Ik vind (en dat vind mijn hele (-=XTRA=-clan) ook) dat als iemand op een voertuig staat te wachten hij daar het eerst recht op heeft (ongeacht hoe goed /slecht je bent). Het is me al vaak overkomen dat iemand hem recht voor me neus meenam terwijl ik er netjes op stond te wachten en die heb ik dan vervolgens vrolijk zelf maar uit de lucht gestolen of geteamkilled :D Dit soort mensen die denken dat alles van hun is moet je bannen uit dit spel en eerst een paar jaar tetris laten spelen ofzo. Ik speel al jaren BF en ken dit fenomeen pas eigelijk sinds BF2 uit is met alle Noobs die je er dan bij krijgt. Enige oplossing hiervoor is denk ik in een clan / vaste (intelligente) groep spelen (nee wij recruiten niet)
begin een beetje een hekel te krijgen aan deze clan, staat er een gun ship te wachten zonder gunner, dus ik er in en maar zeggen dat ik er klaar voor ben om te gaan, geen sjoege van de piloot, ook niet dat ik er uit moest! anders had ik dit wel gedaan...

ben er toen maar uit gegaan na ongeveer 5 min. toen kwam er een (-=XTRA=-clan member hij er in en weg waren ze... heb toen maar een aantal keer op geschoten met mijn AT, wat ze niet leuk vonden en begonnen ze meteen te schelden op mijn moeder? gevolg ik er uit... wat een stel kinderen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

jefjef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:42:
[...]

begin een beetje een hekel te krijgen aan deze clan, staat er een gun ship te wachten zonder gunner, dus ik er in en maar zeggen dat ik er klaar voor ben om te gaan, geen sjoege van de piloot, ook niet dat ik er uit moest! anders had ik dit wel gedaan...

ben er toen maar uit gegaan na ongeveer 5 min. toen kwam er een (-=XTRA=-clan member hij er in en weg waren ze... heb toen maar een aantal keer op geschoten met mijn AT, wat ze niet leuk vonden en begonnen ze meteen te schelden op mijn moeder? gevolg ik er uit... wat een stel kinderen zeg
Jij laat je wel kisten zeg :P!!! ik naai ze even hard terug!! van mij part laat ik ze zoveel teamkills krijgen totdat ze gekickd zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Anoniem: 116693 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:34:
[...]
Tja zou idd kunnen (zou dan wel ook de eerste keer zijn dat ik die rode naam bug ben tegengekomen). Het was overigens wel op een ranked server, dus ik weet niet of daar FF uitgeschakeld kan/mag worden.

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 21:13
Hebben trouwens meer mensen last van een flag bugg de laatste tijd, is best vervelend als je met je squad bij een vlag staat en dat hij wel omlaag gaat maar dat hij niet meer omhoog wil.(zeker als je geen vlaggen meer heb)
Resultaat is dat je naar een andere vlag toe moet, met alle gevolgen vandien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

Klinkt geweldig hiero _/-\o_ Zodra mijn GF6600 binnen is zal ik ook met de actie mee kunnen doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
harryvos schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:50:
Hebben trouwens meer mensen last van een flag bugg de laatste tijd, is best vervelend als je met je squad bij een vlag staat en dat hij wel omlaag gaat maar dat hij niet meer omhoog wil.(zeker als je geen vlaggen meer heb)
Resultaat is dat je naar een andere vlag toe moet, met alle gevolgen vandien.
Is me inderdaad een paar keer gebeurd, erg vreemd. Ook een keer; toen wilde de vlag maar niet van ons worden, vervolgens worden de mensen bij de vlag gekilled en was ie ineens wel van ons... 't is een vreemde bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

Jij laat je wel kisten zeg :P!!! ik naai ze even hard terug!! van mij part laat ik ze zoveel teamkills krijgen totdat ze gekickd zijn!!
Nou, volgens mij was een clanmember ook een admin, want ik was dus na hun scheldkanonnade meteen gekickt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 10:19

R-B

Blokkert

Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:09:
[...]

Is me inderdaad een paar keer gebeurd, erg vreemd. Ook een keer; toen wilde de vlag maar niet van ons worden, vervolgens worden de mensen bij de vlag gekilled en was ie ineens wel van ons... 't is een vreemde bug.
Idd, ik had ook het ook toen. Volgens mij was dat ook met jou hielko. Dat is echt zo raar.. Issie wit op de map en dan weer van ons als je hem "echt" ziet

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Dit is idd een rede om een clan te gaan haten. Als je nog weet wie het waren wil ik ze er graag op wijzen dat dit echt niet kan. Ik ging er vanuit dat de meeste uit mijn clan wel weten hoe ze zich moeten gedragen maar niet dus excuses daarvoor maar mij zal je dit zeker niet zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Anoniem: 91626 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:27:
[...]
Dit is idd een rede om een clan te gaan haten. Als je nog weet wie het waren wil ik ze er graag op wijzen dat dit echt niet kan. Ik ging er vanuit dat de meeste uit mijn clan wel weten hoe ze zich moeten gedragen maar niet dus excuses daarvoor maar mij zal je dit zeker niet zien doen.
Dank je voor je reactie, ik ga er ook van uit dat dit incident was, ben eigenlijk daarvoor de horror verhalen van anderen nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat vinden jullie eigenlijk van de hoeveelheid gebouwen waar je echt in kunt in de urban maps? Van mij mogen daar iets meer van zijn met wat meer afwisselende binnenkant :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

ff wat anders,

Alleen wanneer ik BF2 speel dan kan het voor komen dat mijn muis begin te tollen! of wel pijl gaat naar boven wijzen en het beeld gaat dan spinnen! heb al een nieuwe muis aangesloten op de USB, en de nieuwste drivers geinstalleerd. Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:02:
Wat vinden jullie eigenlijk van de hoeveelheid gebouwen waar je echt in kunt in de urban maps? Van mij mogen daar iets meer van zijn met wat meer afwisselende binnenkant :)
zijn idd erg saai. Allemaal standaard trappetje => L vormige kamer => dak, en dan ook nog eens bijna per definitie met uitzicht op een spampoint...
vind het wel jammer, beetje afwisseling is wel leuk (/me denkt aan de huisjes in BF:DC -> Berlin :9~ dat was nog eens urban combat)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Laatst online: 15-05 16:33
jefjef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:11:
ff wat anders,

Alleen wanneer ik BF2 speel dan kan het voor komen dat mijn muis begin te tollen! of wel pijl gaat naar boven wijzen en het beeld gaat dan spinnen! heb al een nieuwe muis aangesloten op de USB, en de nieuwste drivers geinstalleerd. Komt iemand dit bekend voor?
Had daar ook last van, maar dat lag uiteindelijk aan me joystick (Saitek X52), daar zit ook een soort van muis op. FF de gevoelheid wat anders ingesteld en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

rac-on schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:17:
[...]

zijn idd erg saai. Allemaal standaard trappetje => L vormige kamer => dak, en dan ook nog eens bijna per definitie met uitzicht op een spampoint...
vind het wel jammer, beetje afwisseling is wel leuk (/me denkt aan de huisjes in BF:DC -> Berlin :9~ dat was nog eens urban combat)
Dat was precies waar ik ook aan moest denken en wat ik had verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:09:

Ja heb ik ook al gehad, of dat je bij de MEC zit, de vlag hebt gecaptured, en dat er dan nog steeds een USMC vlag op je mini-map staat. Of in Gulf of Oman, dat je een paar 100m ver bent, en dat er dan al een vlag-capture in werking treedt. Hielko, ging trouwens wel relaxed van de week samen met jou in de Cobra :)
dCY schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:34:

Ging wel lekker.. ;)
Ja zo heb ik 'm ook gehaald van de week, volgens mij was dat in Shongua Stalemate.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

R-B schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:12:
[...]

Idd, ik had ook het ook toen. Volgens mij was dat ook met jou hielko. Dat is echt zo raar.. Issie wit op de map en dan weer van ons als je hem "echt" ziet
Ook al gehad dat je de MEC vlag in top ziet hangen alleen op de map is het nog steeds een USMC vlag, je kan hem niet meer veroveren als MEC want jouw vlag hangt al in top, maar je kan er ook niet spawnen want op de kaart is het een USMC vlag! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 09:20

BEVEL

s9.BeVeL

jefjef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:11:
ff wat anders,

kan aan je ondergrond (kleur bureaublad of kleur muismat) liggen
Probeer eens een (andere) muismat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
ok mensen
ff een update over mn server

modmanager is geinstalleerd
dit betekend het volgende
indien je ping hoger is dan 150 dan wordt je gekicked
indien je veel scheld (volgens mij in het engels) dan krijg je eerst een waarschuwing en dan wordt je gekicked...
idle time is ingesteld op 300 seconden, dat betekend dat als je 300 seconden stil staat je gekicked wordt (dit gebeurd niet als je niet gespawned bent)
commanders en squad leaders worden niet gebalanceerd (autoteambalance werkt er nu niet meer op)
en er zijn nog wat andere tweaks (edit, lol tweakers zit er zo hard in :D) die ervoor zorgen dat het spel beter verloopt maar dat is niet van grote impact

ook zul je nu om de zoveel tijd wat messages langs zien komen met de regels enzo...

en zoals altijd
heb begrip voor elkaar en play fair...

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 16-08-2005 15:31 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Ah nice vooral
commanders en squad leaders worden niet gebalanceerd (autoteambalance werkt er nu niet meer op)
is een goede!
En wat zijn die andere 'tweakers' dan?

[ Voor 13% gewijzigd door MaTr1x op 16-08-2005 13:44 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Inderdaad, zeer nice. Maar welk IP gaat het eigenlijk over? 8)7

Zoiets moeten ze op alle servers zetten.

Laatst was ik commander in een winnend team , werd ik me daar even geautobalanceerd #$%^&*(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

BEVEL schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

kan aan je ondergrond (kleur bureaublad of kleur muismat) liggen
Probeer eens een (andere) muismat
oooh ja dat zou ook kunnen daar ik een led muis heb en een rode muismat......
bedankt ga het vanavond uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

djmantri schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:40:
ok mensen

modmanager is geinstalleerd
dit betekend het volgende
indien je ping hoger is dan 150 dan wordt je gekicked
indien je veel scheld (volgens mij in het engels) dan krijg je eerst een waarschuwing en dan wordt je gekicked...
idle time is ingesteld op 300 seconden, dat betekend dat als je 300 seconden stil staat je gekicked wordt (dit gebeurd niet als je niet gespawned bent)
en er zijn nog wat andere tweakers die ervoor zorgen dat het spel beter verloopt maar dat is niet van grote impact

ook zul je nu om de zoveel tijd wat messages langs zien komen met de regels enzo...

en zoals altijd
heb begrip voor elkaar en play fair...
Zeer nice, allemaal, behalve 1 ding:

- indien je ping hoger is dan 150 dan wordt je gekicked

Heel veel mensen hebben met de levelstart een ping hoger dan 500, maar een paar tellen daarna is het alweer over, dat betekend een ban voor heel veel mensen. Maar ook als je pc even moet laden bijvoorbeeld, schiet de ping wel eens omhoog, en een paar tellen later is het weer onder de 15 oid. Als admin kijk ik zelf altijd even naar de ping, en als die bijvoorbeeld een aantal minuten op ongeveer dezelfde ping staat, dan een waarschuwing, en dan een kick. Misschien een idee om deze optie uit te schakelen?
Ook vind ik de 300 seconden regel niet zo heel geweldig, als je even een bakje koffie oid wilt halen, dan zit je alweer met de gebakken peren :(

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 16-08-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Een goeie ping-kick tool houdt er nuatuurlijk rekening mee dat de ping over een langere tijd hoog moet zijn. Meestal kun je dit instellen. Dus als iemands ping even 500 is, is dat geen enkel probleem!

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik mag iig hopen dat dat zo is, anders zie je mij niet meer terug, wil niet constant het risico lopen om gekicked te worden als je eens een hoge ping hebt (Zit altijd rond 13, dus geen probleem, maar zo af en toe schiet het wel eens omhoog :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Kunnen opmerkingen / vragen / klachten over bepaalde servers bij de server admins (e-mail) of evt. server fora zelf afgehandeld worden? Gedoe rondom allerlei servers is namelijk voor meer dan helft van de mensen in dit topic niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:30:
Kunnen opmerkingen / vragen / klachten over bepaalde servers bij de server admins (e-mail) of evt. server fora zelf afgehandeld worden? Gedoe rondom allerlei servers is namelijk voor meer dan helft van de mensen in dit topic niet interessant.
Lijkt me niks mis met het noemen van slecht geadministreerde servers of foute clanservers. Na een tijdje weet iedereen waar ie niet meer moet spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:00:
[...]

Lijkt me niks mis met het noemen van slecht geadministreerde servers of foute clanservers. Na een tijdje weet iedereen waar ie niet meer moet spelen ;)
Er zijn 1000-en servers. Daar is geen beginnen aan lijkt me. Daarnaast gaat het vast ook om "tweaker-runned" servers waarvan elke wijziging genoemd word. Althanns, zo las ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:02:
Ben ik met je eens.
Maar ik denk dat ze dat wel met een reden gedaan hebben.
Ik denk dat als ze meer "open huizen" hadden gemaakt dat te veel lag oid veroorzaakt.

Zou wel gaaf zijn anders...echt van die floor to floor fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

djmantri schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:40:
ok mensen
...
Ook als commander?
FnF schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:04:
[...]

Zeer nice, allemaal, behalve 1 ding2 dingen:

Ook vind ik de 300 seconden regel niet zo heel geweldig, als je even een bakje koffie oid wilt halen, dan zit je alweer met de gebakken peren :(
300s / 60 = 5 minuten. Zou toch moeten lukken om in vijf minuten een kopje koffie in te schenken?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-05 18:23
Consolecommands:
# renderer.drawfps 1 – laat de FPS linksboven in het rood zien, eerste getal is de actuele fps en de tweede getal is het gemiddelde fps.
Volgens mij klopt dit niet, want toen ik mijn settings te hoog had staan, bijvoorbeeld het eerste getal op 15-20fps stond, maar het tweede getal ergens tussen de 30-40 schommelde...

Nu ik 25-30 fps haal schommelen deze getallen rond dezelfde hoogte, maar als ik toevallig bij het laden een drop krijg dan vliegt het "gemiddelde" meteen omhoog?? :?

Terwijl als ie in de pauze stand staat het eerste getal rond de 40 schommeld en het tweede rond de 20....

Ik vermoed dus, omdat het samen altijd rond de 60fps is, dat het tweede getal het aantal "dropped"-frames is ipv. de gemiddelde fps...

of is er iets mis bij mij ? (náást de psychologische afwijkingen...)

[ Voor 4% gewijzigd door baskabas op 16-08-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:03:
[...]

Er zijn 1000-en servers. Daar is geen beginnen aan lijkt me. Daarnaast gaat het vast ook om "tweaker-runned" servers waarvan elke wijziging genoemd word. Althanns, zo las ik het :)
...daarom juist. WEGblijven van die paar NL servers met die foute admins ;)
Ik denk trouwens dat een eventuele 'ban' op het bespreken van servers & admins in dit topic ook zou moeten gelden voor de heren eigenaren van die hosting bedrijven die hier over hun serverpark komen berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

%@#$#$%

Pokkebugs...

Nou net al een paar keer gehad, als ik inzoomde werd het beeld zwart met enkel de namen en vlaggen nog aangegeven. Druk ik op escape voor het menu, krijg ik het venstertje dat 'ie het menu aan het laden is maar de letters zijn zo goed als onleesbaar. En dan: *poef*, naar de desktop en de game is foetsie.

#$%@#$%

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
FnF schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:04:
[...]

In het echt kun je in het midden van een gevecht ook niet rustig een bakje koffie halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:30:
Er zit in mijn ogen toch wel een klein verschil tussen 'allerlei servers' en de paar severs waar waarschijnlijk meer dan 50% van de lezers van dit topic (regelmatig) op speelt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Odessa schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:07:
[...]

Ben ik met je eens.
Maar ik denk dat ze dat wel met een reden gedaan hebben.
Ik denk dat als ze meer "open huizen" hadden gemaakt dat te veel lag oid veroorzaakt.

Zou wel gaaf zijn anders...echt van die floor to floor fights.
Of dat meer lag zou veroorzaken vraag ik mij af. Misschien krijgen we meer open huizen in een eventuele nieuwe map bij een patch oid. Nu zien de huizen er van binnen bijna allemaal hetzelfde uit. Dat vind ik ook een beetje jammer. Ik zie graag huizen met meerdere open verdiepingen (zoals je nu sommige huizen in aanbouw hebt staan in sommige maps).
Er zit in mijn ogen toch wel een klein verschil tussen 'allerlei servers' en de paar severs waar waarschijnlijk meer dan 50% van de lezers van dit topic (regelmatig) op speelt :).
Dat zou je dan aan Terr moeten vragen. Van mij mogen de posts over djmantri's server (waar volgens mij lang geen 50% van de bezoekers van dit topic spelen) echt wel wat minder hoor. Maar dit lijkt me behoorlijk offtopic te gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 16-08-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
is goed punt, het is voor mij als ik een keer commander ben, niet ongebruikelijk om een heel potje achter hetzelfde muurtje te liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

2 vraagjes:

Weet iemand hoe die laser gestuurde raketten nou precies werken?
Ik vlieg altijd met een clanmate van me (hij vliegt, ik bestuur de raketten) en bij ongeveer 70% van de raketten die ik afvuur, verlies ik na het afvuren mijn missle lock. En dan heb ik het niet over raketten die op het laatste moment nog een lock krijgen onder een onmogelijke hoek. Nee, hij vliegt dan meestal erg langzaam en het doel zie ik ook ruim van te voren voor me.
Ik heb al vanalles geprobeerd, linker muisknop ingedrukt houden, juist niet ingedrukt houden, het doel in het hokje houden, etc. Ik heb het idee dat dat random is.

Weet iemand waar die achthoekige cirkel in de HUD van een helicopter voor dient? Meestal zie je hem verschijnen als je zeer laag vliegt. Is dit te decoratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 14:41

dfr0st

Geel is mooier

Dat over open huizen lijkt me wel cool, een level bestaande uit 2 flatgebouwen met in elk gebouw 3 flaggen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:39:
[...]

Ligt het nou echt aan mij of vinden de GoT'ers gewoon dat Terr het verkeerd inziet en dat GoT wel gebruikt mag worden als klaagmuur voor servers/akties die helemaal los staan van het Tweakers-serverpark??

Laat anders maar in de startpost opnemen: Klik hier -=> I3D BF2 RANKED SERVER FORUM <=- hier dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Laatst online: 15-05 16:33
MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:46:
[...]

Ligt het nou echt aan mij of vinden de GoT'ers gewoon dat Terr het verkeerd inziet en dat GoT wel gebruikt mag worden als klaagmuur voor servers/akties die helemaal los staan van het Tweakers-serverpark??

Laat anders maar in de startpost opnemen: Klik hier -=> I3D BF2 RANKED SERVER FORUM <=- hier dus
Ja er zijn van die mensen die moet je alles 10 keer zeggen

Klik hier -=> I3D BF2 RANKED SERVER FORUM <=- hier dus

[ Voor 4% gewijzigd door Stimpy1978 op 16-08-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
offtopic:
Battlefield 2 is een online game, dus het lijkt me zeker relevant om het ook de servers (en evt admins) te hebben, het is natuurlijk een groot deel van de game-experience. Desalniettemin is het natuurlijk wel zo dat het weinig boeiend is als men gaat posten dat ze een keer gekickt zijn bij server x voor een teamkill, terwijl het per ongeluk was etc etc. Daarnaast ben ik bezoeker van GoT, en heb ik geen enkele behoefde om het over BF2 te hebben op een ander forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

We discussieren hier over BF2
Aangezien dit spel zowat alleenmaar interresant is indien je het online speelt, discussieren we hier dus over BF2-online.
M.a.w. we discussieren hier voor 90% over gebeurtenissen IN een server.
M.a.w. we hebben het over de zeur-vers ;) zelf en alles wat zich daarin voortbeweegt en afspeelt.

Das mijn mening.. ter Terr moet zich niet storen aan wat wij allemaal hier discussieren
We hebben het inmmers allemaal over BF2
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:05:
offtopic:
Battlefield 2 is een online game, dus het lijkt me zeker relevant om het ook de servers (en evt admins) te hebben, het is natuurlijk een groot deel van de game-experience. Desalniettemin is het natuurlijk wel zo dat het weinig boeiend is als men gaat posten dat ze een keer gekickt zijn bij server x voor een teamkill, terwijl het per ongeluk was etc etc. Daarnaast ben ik bezoeker van GoT, en heb ik geen enkele behoefde om het over BF2 te hebben op een ander forum
Alsof alle 54678 BF2-admins wereldwijd dan een boodschap hebben om voor jou op GoT te komen om jouw klacht/ergernis te behandelen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Voor mijn gevoel spelen veel Gotters en lezers van dit Topic, moi incluis, veel op DJmantris of de I3D servers.
Daarom zijn posts over die servers voor mij niet storend.
Alleen, post concrete probleemgevallen niet ALLEEN hier maar VOORAL ook op het I3D forum zodat de hoster er iets mee kan.

Verder stoor ik me meer aan al die posts van: ik heb ribbon zus en zo gehaald. JA boeie. Leuk dat je weer een kraaltje erbij hebt maar dat is echt voor niemand interessant. Daar mag van mij wel strakker op gemod worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 16-08-2005 16:29 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

ik stoor me echt NERGENS aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Help!!!! schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:23:
Voor mijn gevoel spelen veel Gotters, moi incluis, veel op DJmantris of de I3D servers.
Alleen, post concrete probleemgevallen niet ALLEEN hier maar VOORAL ook op het I3D forum zodat de hoster er iets mee kan.
Sorry hoor, maar het lijkt erop dat de GoT-community, met tientallen pagina's per dag aan BF2 dus ook verwacht dat "een paar admins" van i3d hier komen lezen?
Verder stoor ik me meer aan al die posts van: ik heb ribbon zus en zo gehaald. JA boeie. Leuk dat je weer een kraaltje erbij hebt maar dat is echt voor niemand interessant. Daar mag van mij wel strakker op gemod worden.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:39:
[...]

Ik discussieer dit soort dingen liever niet in een topic zelf, maar de reden dat ik dat een beter plan vind is omdat ik wil voorkomen dat er allerlei uitgebreide discussies, flamewars en wat al niet meer ontstaan uit iets wat op een server (hoeveel mensen er van GoT ook op spelen) gebeurd. Maar ook bij kleine gebeurtenissen is het vaak niet interessant voor iedereen om te volgen.

Op een dedicated forum voor de server, of in gevallen dat het alleen tussen de speler en de admin gaat (dat is ook al voorgekomen) is het altijd op de juiste plaats.

Mocht jij (of iemand anders) het hier niet mee eens zijn, zoek me dan even op op IRC, ICQ of desnoods MSN of stuur me een mailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Het zouden mijn woorden kunnen zijn.. zie linkje :)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Voor mijn gevoel spelen veel Gotters, moi incluis, veel op DJmantris of de I3D servers.

mjah, een post dat bf2 bij iemand maar zus en zoveel fps haalt boeit mij ook totaal niet. Het bericht dat iemand anders geteamkilled is om een chopper boeit me niet, de discussie of baserapen chill is boeit me niet. Nou en, dan kan het toch nog wel gepost worden? als je je er aan stoort, lees je het toch niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Rac-On op 16-08-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 14:41

dfr0st

Geel is mooier

Ik vind dat badges en ribbons wel genoemd mogen worden, het zijn een soort quest's als in RPG's. Vooral als erbij wordt verteld hoe hi gehaald is hebben andere spelers er ook nog wat aan.

En als we niks meer toelaten, wat mag je dan wel nog zeggen in dit topic?

[ Voor 20% gewijzigd door dfr0st op 16-08-2005 16:39 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
Schoon topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Aangezien 't topic straks vast toch dicht gaat en vervalt in de vergetelheid, nog een laatste reactie van mij.
MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:23:
[...]

Alsof alle 54678 BF2-admins wereldwijd dan een boodschap hebben om voor jou op GoT te komen om jouw klacht/ergernis te behandelen... |:(
Nope, dat verwacht ik ook niet. Ik deel mijn ervaringen met medespelers [punt].
Ik discussieer dit soort dingen liever niet in een topic zelf
Heb je helemaal gelijk mee, en kan me verder ook wel in je argumentatie vinden.
Ik vind dat badges en ribbons wel genoemd mogen worden, het zijn een soort quest's als in RPG's. Vooral als erbij wordt verteld hoe hi gehaald is hebben andere spelers er ook nog wat aan.

En als we niks meer toelaten, wat mag je dan wel nog zeggen in dit topic?
Er is natuurlijk verschil tussen iemand die zegt "yes, eindelijk badge x binnen" (who the fuck cares?), en iemand die vertelt hoe je het zou kunnen doen. Daar hebben tenslotte andere mensen ook wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

rac-on schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:36:
[...]

mjah, een post dat bf2 bij iemand maar zus en zoveel fps haalt boeit mij ook totaal niet. Het bericht dat iemand anders geteamkilled is om een chopper boeit me niet, de discussie of baserapen chill is boeit me niet. Nou en, dan kan het toch nog wel gepost worden? als je je er aan stoort, lees je het toch niet?
- iemand met slechte fps kun je wellicht nog helpen / tips geven.
- Als iemand geteamkilled is, is op zich idd niet interessant maar ligt aan de context.
- Baserape discussies, zijn wat ze zijn: discussies. Die dragen er toe bij dat duidelijk wordt wat wel / niet kan danwel verwacht wordt. En je kan er tenminste op reageren.

Maar een post met alleen daarin dat je je basic medic badge hebt of dat je 1000 punten hebt vindt jij hier wel mee te vergelijken. :? Wat moet iemand ermee behalve voor kennisgeving aannemen :?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151843

Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:52:
Aangezien 't topic straks vast toch dicht gaat en vervalt in de vergetelheid, nog een laatste reactie van mij.

[...]

Nope, dat verwacht ik ook niet. Ik deel mijn ervaringen met medespelers [punt].

[...]

Heb je helemaal gelijk mee, en kan me verder ook wel in je argumentatie vinden.

[...]

Er is natuurlijk verschil tussen iemand die zegt "yes, eindelijk badge x binnen" (who the fuck cares?), en iemand die vertelt hoe je het zou kunnen doen. Daar hebben tenslotte andere mensen ook wat aan :)
_/-\o_ Hielko is the shit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Al dat gezeur over wat wel of niet mag, pfffff ik krijg af en toe het idee dat dit forum meer een gevangenis is dan een plek waar je lekker relaxed kan forummen. Net zoals dat alles tegenwoordig in grote verzameltopics moet (zodat de search nog slechter wordt). Is er ook een faq van zaken die niet verboden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Zeg, is iemand al bezig met deel XVI (16)?
Dit topic barst uit zijn voegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52352

Het gaat al weer een hele tijd goed maar vanmiddag kreeg ik deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bnoort/pb-kick.jpg

Kent iemand die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:46:
[...]

[/url][/b]
ligt aan jou inderdaad :) Ik vind dat Terr een erg goed punt heeft. Ervaringen met servers zijn vrijwel altijd persoonlijk. Er zijn ook vaak 2 (verschillende) kanten aan een verhaal van een slechte ervaring. Posts over admin of bepaalde servers vind ik dan ook niet echt interessant (hoewel ik mij daar ook wel eens aan schuldig heb gemaakt) en ik denk dat er heel veel mensen zo denken. De posts over djmantir's hoef ik persoonlijk niet op GoT te vinden omdat het gewoon niet interessant voor me is. En als je die wel toe staat, waar trek je dan de lijn? We bevinden ons in Games & Discussies maar discussies kom je hier nauwlijks tegen (of mensen voelen zich meteen op hun teentjes getrapt).

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 16-08-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26642

Nou zeg wat een belachelijke score,

http://www.got3n.com/player.php?pid=Sickmind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Zucht... een paar pagina's terug staat het antwoord |:(
En commentaar van Sickmind :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Bondt op 16-08-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26642

Mr. Bondt schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:13:
[...]

Zucht... een paar pagina's terug staat het antwoord |:(
En commentaar van Sickmind :)
OK, ja ik ga niet alles doorlezen! bedankt, Ben wel benieuwd waardoor het komt, ennuh sickmind nu kan je wel ff alle wapens testen!! lol :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Anoniem: 26642 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:26:
[...]
OK, ja ik ga niet alles doorlezen! bedankt, Ben wel benieuwd waardoor het komt, ennuh sickmind nu kan je wel ff alle wapens testen!! lol :*)
mjah, quicksearch dus, ff sickmind intypen en dan was je klaar geweest...
Help!!!! schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:54:
[...]

- iemand met slechte fps kun je wellicht nog helpen / tips geven.
- Als iemand geteamkilled is, is op zich idd niet interessant maar ligt aan de context.
- Baserape discussies, zijn wat ze zijn: discussies. Die dragen er toe bij dat duidelijk wordt wat wel / niet kan danwel verwacht wordt. En je kan er tenminste op reageren.

Maar een post met alleen daarin dat je je basic medic badge hebt of dat je 1000 punten hebt vindt jij hier wel mee te vergelijken. :? Wat moet iemand ermee behalve voor kennisgeving aannemen :?
ik kan nog wel wat voorbeelden zoeken, maar ik probeer aan te geven dat dat wat de een interessant vind, de ander misschien wel helemaal niet boeiend vind, maar dat dat nog geen reden hoeft te zijn om te gaan roepen dat het niet gepost mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 26642 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:26:
[...]

Er zijn meer mensen die door de hack van laatst alle wapens nog hebben hoorde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:52:

[...]

Nope, dat verwacht ik ook niet. Ik deel mijn ervaringen met medespelers.
Dan zijn we toch waar Terr heenwil?? Dat je je ervaringen deelt maar ga dan niet lopen zieken (niet jij persoonlijk) dat een admin van i3d niet reageert. En gezien eerdere posts van GoT'ers over i3d => ga hier dan geen beschuldigingen uiten of insinuaties posten waar nooit iemand de waarheid over te lezen krijgt.

Voor volledige beschuldigingen, alle kanten van het verhaal en oplossingen over de public ranked i3d-servers:
Klik hier -=> I3D BF2 RANKED SERVER FORUM <=- hier dus

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 02-06 19:58

Spleasure

Ik hier?

Anoniem: 52352 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:01:
Het gaat al weer een hele tijd goed maar vanmiddag kreeg ik deze:

[afbeelding]

Kent iemand die?
Game je in een account met beperkte rechten? Je moet met een administrator account spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

rac-on schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:29:ik kan nog wel wat voorbeelden zoeken, maar ik probeer aan te geven dat dat wat de een interessant vind, de ander misschien wel helemaal niet boeiend vind, maar dat dat nog geen reden hoeft te zijn om te gaan roepen dat het niet gepost mag worden.
Dat doe je dan vrij slecht want je geeft beroerde voorbeelden.

T'is nogal een open deur dat niet iedereen hetzelfde interessant vindt maar je kunt goed beargumenteren dat t voor niemand interessant is tig posts door te worstelen met: ik heb 1000 punten en ik heb mijn basic combat enz zonder enig context of argumentatie

De voorbeelden die ik noem staat t hier vol mee. Dus als er dan toch gemod moet worden dan kun je beter daarmee beginnen.

maar goed ik laat t verder aan de mods over.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

raptorix schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:56:
Al dat gezeur over wat wel of niet mag, pfffff ik krijg af en toe het idee dat dit forum meer een gevangenis is dan een plek waar je lekker relaxed kan forummen. Net zoals dat alles tegenwoordig in grote verzameltopics moet (zodat de search nog slechter wordt). Is er ook een faq van zaken die niet verboden zijn?
Hier zeg je iets waar ik het mee eens ben! :) Als je wil kun je op iedereen zitten mopperen op zijn/haar gezeik omdat het ergens anders op internet al behandeld wordt of opgelost is. Op deze manier kun je net zo goed niets meer accepteren en dit forum sluiten.....laat de mensen hier gewoon een beetje hun gang gaan en probeer ze te begrijpen, anders kunnen we net zo goed naar de 2de kamer gaan luisteren...Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuw deel, nieuwe kansen -> [rml][ PC] Battlefield 2 - deel XVI[/rml]
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.