[PC] Battlefield 2 - deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.779 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Goh... na 3 weken geen Battlefield 2 gespeeld te hebben (ivm redelijke WoW verslaving :P) dacht ik vanavond weer eens een potje te gaan doen. Beetje jammer dat er dan weer zo'n gast in de game zit die PERSE met z'n maat die attack heli wil hebben, dus ik hop onwetend in die heli, begint ie hoor:

BAIL OUT!
BAIL OUT!
BAIL OUT!

argh... irritant, ik dacht eerst nog dat het was omdat we beschoten werden (en dat was ook zo) maar later sprong die teamgenoot er gewoon in. Daarna sprong ik weer in die heli, begon ie weer met z'n bail out, toen ik gewoon bleef zitten omdat ik ook wel wilde knallen onderin die heli, werden we afgeknald. En dan beschuldigt ie me ook nog dat ik "zo lekker op tijd uit de heli sprong". Sorry hoor, maar ben ik nou een eikel omdat ik ook af en toe in die heli wil zitten?

Overigens ben ik het volgende potje in die heli gaan zitten, een dubbel aantal punten van die gast gehaald, en een rank omhoog gegaan :Y)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
DenMan schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:19:
Overigens ben ik het volgende potje in die heli gaan zitten, een dubbel aantal punten van die gast gehaald, en een rank omhoog gegaan :Y)
Ja, dat is allemaal geen zeldzaamheid in BF2 :/
Goed opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
harryvos schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:13:
Net toch wat bizars mee gemaakt in de demo map (vergeet altijd die namen, ouderdom) maar ik respawnde en dat gaat best vlug, soms wel als eerste. maar goed ik rspawnde dus op dat mec vliegveld, en daar zat dus gewoon al een vent in die tank te campen.

nu vraag ik mijn af zou dat een cheat kunnen wezen, of kan iemand zo snel inloggen, een jeep of plane pakken (parachutten) en in die tank gaan zitten voordat er ook maar iemand is ingelogged.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar ok. ???
Gewoon heel hard op de server gaan lopen schreeuwen naar een admin omdat er een basecamper zit, vaak druipen die gasten dan wel af. Tsja, dat zijn gewoon trieste loserfiguren, nofi hoor. Maar als je op zon manier aan je punten moet komen ben je echt triest bezig.

ik zat vanmiddag ook op een lamerserver, operation cleansweep USMC side. Ik zat in n vliegtuig, hele tijd zag ik UAV boven de hoofdbasis met gastjes erin, nou ja boeide me verder niet echt. Tot ik neerstort, respawn, zie ik zon gast in "mijn" bommenwerper (er was niemand anders van USMC in de buurt) stappen, snel een zooi C4 op de runway gelegt, had ie kennelijk niet door en ik blies em op. TIjdje later werd ik neergehaalt, ik respawn weer, zie ik 4 gasten uit een APC stappen, richting de F15. Snel in die APC gesprongen, vliegtuig opgeblazen en 2 gasten dood. Echt, voertuigen uit de basis van de tegenstander jatten, hoe zielig ben je dan. Ze hadden het kennelijk al eerder gedaan, want ik zag een F18 net buiten de grens van de map staan waar iemand dus nog in zat, gewoon het vliegtuig gestolen en bezet houden. What's next, een of ander kloonaccount van een clandude, die bij de tegenstander vliegtuigen bezet houd ofzo. OMFG echt ernstig lame.

BTW wat ik nu dus nog steeds niet weet.... hoe start ik een kickvote?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-05 16:33
Nou zo op zijn tijd vind ik het ook wel eens geinig om een vliegtuig bij de tegenstander te jatten, bedoel moeten ze maar beter opletten. maar ben dan wel in me uppie en te voet. Maarja komt ook meestal door het gebrek aan vliegtuigen.

Oh ja en die F18 die kan niet gestolen zijn die is sowieso van de andere party, das gewoon iemand die zijn badge wil halen maar niet zo best kan vliegen.

[ Voor 26% gewijzigd door Stimpy1978 op 16-08-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

En meestal hebben ze zichzelf ermee. Want ik zat vanavond ook op Cleansweep in een stinger lekker heli's en jets af te knallen van de USMC, komt er een "collega" van mij de hele tijd in mijn gezichtsveld springen. Wft, ik eruit, hij erin. Ik op mijn beurt voor hem heen en weer springen, hij er weer uit en knalt me neer.....

Ik punish natuurlijk en als ie dat 3x flikt kan ie weer een andere server zoeken. Wat heeft ie daar nou aan :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Maar helaas levert niet elk bedrijf de support die Blizzard levert, daar zouden ze zelfs nu nog patches voor Starcraft uitbrengen (als het nodig zou zijn).
Toevallig heeft Blizzard een paar weken geleden nog een patch voor Starcraft uitgebracht, en dat spel is iets van 7 (!!!) jaar oud, dus die stelling klopt idd. :)

[ Voor 10% gewijzigd door PhoenixT op 16-08-2005 00:11 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Stimpy1978 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:01:
Nou zo op zijn tijd vind ik het ook wel eens geinig om een vliegtuig bij de tegenstander te jatten, bedoel moeten ze maar beter opletten. maar ben dan wel in me uppie en te voet. Maarja komt ook meestal door het gebrek aan vliegtuigen.

Oh ja en die F18 die kan niet gestolen zijn die is sowieso van de andere party, das gewoon iemand die zijn badge wil halen maar niet zo best kan vliegen.
Doe het regelmatig op Karkand hoor... als je onder druk staat als MEC of MOC whatever :)
Gewoon een auto pakken en vol gas naar de USMC spawn sjezen en wachten tot er wat leuks spawned. Meestal weinig enemies omdat ze verderop bij bases zijn. Ook nog even wat mijnen neerlegen is leuk... vooral ONDER hummers etc.

Als dan de APC spawnt daarmee wegrijden en de vijand in de rug verrassen. Zie niet in wat hier mis mee is. Vind het juist wel een slimme zet, zeker als je het moeilijk hebt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:38

Wildfire

Joy to the world!

!#$!@#$!@#$

Ben je lekker aan het spelen, bevriest het beeld terwijl wat omgevingsgeluiden doorgaan... om na een minuut of zo allerlei rare geluiden te krijgen.

Dat werd dus resetten geblazen... :(

Ook maf: als ik speel (singleplayer, nog geen multi gedaan) heb ik vaak na ongeveer een minuut dat de boel een tijd bevriest, soms dat het beeld ook nog op zwart springt, maar na korte tijd komt alles weer terug en kan ik weer lekker verder spelen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 152292 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:34:
Ik heb de Helpdesk een mailtje gestuurd.
Ben benieuwd of ze mijn probleem kunnen oplossen.
Ben benieuwd of je uberhaubt antwoord zult krijgen eigenlijk. Ik heb daar al 3 mailtjes heen gestuurd maar 2 bleven onbeantwoord. Bij de 3e kreeg ik een standaard e-mail als reply.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
JohnnyV27 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:12:
[...]

Doe het regelmatig op Karkand hoor... als je onder druk staat als MEC of MOC whatever :)
Gewoon een auto pakken en vol gas naar de USMC spawn sjezen en wachten tot er wat leuks spawned. Meestal weinig enemies omdat ze verderop bij bases zijn. Ook nog even wat mijnen neerlegen is leuk... vooral ONDER hummers etc.

Als dan de APC spawnt daarmee wegrijden en de vijand in de rug verrassen. Zie niet in wat hier mis mee is. Vind het juist wel een slimme zet, zeker als je het moeilijk hebt.
Als MEC zijnde moet je het bijna wel doen om te winnen bij Strike At Karkand. Het is 1 tank versus 1 tank + 1 APC en dat geeft USMC toch wel een enorm voordeel vind ik. Een beetje skilled driver haalt wel een KD ratio van minimaal 10:1, over een heel potje is dat toch al snel even circa 30/40 puntjes die eraf gaan bij MEC. En dan heeft MEC zowieso nog 't nadeel dat de homebase gepakt kan worden, en dan is 't helemaal snel afgelopen als USMC ook die tank in bezit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/potd.php
Pic ietsjes aangepast niet echt een vermelding waard maar toch even een post gemaakt omdat ik even door de plaatjes die in de wacht staan gefietst ben met dit als resultaat: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/verwijderd.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Help!!!! schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:37:
[...]

Al ns bedacht dat dat mss nog de enige vlag is waar men kon spawnen als MEC.
Als in: rest vlaggen gecapped door USMC en geen levende Squadleaders meer.

En al zou dat niet zo zijn: ik vind dat met een tank precies op een spawnpoint knallen best irritant. Ik zou wel ns een proef willen zien waarbij je de eerste 5 seconden niet gelijk kan doden of gedood worden. Volgensmij wordt het spel dan veel leuker en heb je veel minder spawncamping.
Haha! Dus als de vijand op Karkand, Mec in dit geval, nog maar 1 vlag heeft dan moeten de US spelende mensen even terugtrekken, zo van: 'Ja sorry jongens, ons team loopt een beetje gesmeerd, maar we weten het goed gemaakt! Jullie krijgen nu allemaal de kans om van die ene vlag weg te lopen zodat jullie ons weer af kunnen maken!' 8)7
Niet dus he! Kun je net een map winnen met je team dan is er dus niemand die daar aan denkt he! Dat ik dan toevallig daar met een tank sta ... tja. Moet ik dan doen, tank wegzetten?

Let wel, dit is dus het midden van die map he. Niet een afgelegen flag! En zeker geen vlag met een kruis!

[ Voor 6% gewijzigd door Viper2k1 op 16-08-2005 01:34 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 91271 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:12:
[...]

Joh, als jij op zo'n waardeloze manier een badge wil 'verdienen', dan moet je dat zelf weten. Ik zou er niet trots op zijn als ik een vliegtuig nota bene tien minuten OP DE GROND bezet moet houden voor een badge. |:(
...maar iedereen mag het spel natuurlijk op zijn eigen manier spelen.
Zo had ik laatst een commander die de goalkeeper op het vliegdekschip bezet hield en er verder helemaal niets mee deed....en wij ondertussen maar kapot geschoten en gebombardeerd worden...ga dan lekker ergens binnen in t schip liggen ofzo...hij kwam er ook echt niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:35:
[...]

Zo had ik laatst een commander die de goalkeeper op het vliegdekschip bezet hield en er verder helemaal niets mee deed....en wij ondertussen maar kapot geschoten en gebombardeerd worden...ga dan lekker ergens binnen in t schip liggen ofzo...hij kwam er ook echt niet uit
of van die idioten die als commander gaan rondvliegen en nog elke minuut het presteren om em ondersteboven de berg in te rossen... some people...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:39:
lol ik ben weer ff offline geweest en gelijk een discussie van hier naar tokio

over mijn definitie van baserapen...
je baseraped als je bewust mannekes neer gaat schieten die nog pas net gerespawned zijn en geen enkele manier hebben van verdediging whatso ever (het bekende spawnrapen dus en dat in de basis)
dit wordt vooral door veel snipers toegepast
dit is maar een voorbeeld, er zullen er veel meer zijn maar dat is nu niet de point
als je in je 1tje een basis wilt aanvallen, ok ga je gang, probeer het maar
als je ze de kans laat zich te verdedigen of zelf wacht op backup maar ga niet spawnrapen
dat is mijn grootste ergenis
en ok, het kan wel es voorkomen dat het gebeurd maar ga niet meteen schreeuwen enzo
pas als het vaker gebeurd door het aanvallende team en je ziet dat het bewust gaat (zoals staan naast een spawnpoint oid)

voor de rest play fair
spawn/baserapen wordt niet gewaardeerd,
en bovendien sta je met je team sterker

over die choppers/vliegtuigen jatten

als er iemand staat te wachten op een spawnend voertuig moet hij de kans hebben om erin te gaan
maar als hij na een sec of 30 nog steeds staat te gapen (koffie is gaan halen ofzo) ga er dan in
maar sluit normaal gesproken aan achter de eventuele rij
of als je ziet dat er iemand staat te wachten, ga dan ff lekker met een jeepje rondcrossen of in de choppers van de andere basis springen

teamkill nooit omdat je boos bent of omdat je ziet dat je benadeeld wordt
zeg er iets van maar ga niet verder (bedenk dat je voor je plezier speelt, bovendien moet je met alle skills wel es omhoog ;))
Ik kan me daar ook flink aan ergeren...sta je met zn 2en te wachten op die attackheli...en dan komt er zo'n pipo aan en die gaat dan lopen duwen of schieten of whatever....en dan toch nog schieten als je er stiekum eerder in zat....als ik 1 of 2 man op de helipad zie maak ik gewoon een rechtsomkeerd. Soms zie je inderdaad gewoon 6 man in een hangaar of op een helipad staan...denk gewoon na en ga lekker vlaggen vangen ofzo...haal je tenminste nog wat puntjes en daar help je je teammates ook nog mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:13:
[...]
Ik vertel juist dit verhaal om te zeggen dat iedereen er recht op heeft maar goed. En denken moet je aan een paart overlaten ;) nee effe seriues jij moet niet voor mij gaan denken en weet dus blijkbaar al helemaal niet wat de -=XTRA=- clan doet ? nl. 24/7 een DC Noflyzone draaien om lekker te kunnen vliegen. Maar irritant is het wel als ieder voor zich gaat spelen dan moet je wachten of er nog single player komt (dan kom ik jou tenmiste niet tegen).

Vraag: weet iemand welke server /map een ronde heeft van 28minuten ? dit omdat de The Staff Officer Ribbon dat vereist en vlgs mij zijn alle potjes veel sneller afgelopen.
Hangt er maar net vanaf hoe goed je team het doet...maar ik zat laatst op een server die rondes van 2 uur had....k vind die tijdslimieten zowieso kansloos...gewoon vechten tot de laatste ticket!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-06 16:42
Ik heb zo'n beetje het forum proberen door te lezen, ook de search gebruikt, maar kwam toch niet echt op een oplossing voor mijn probleem. Ook de startpost wil me hierbij niet helpen.

Ik heb zelf een server opgestart, en een aantal vrienden van me kunnen dan vanuit thuis inloggen op de server. Echter willen we wel eens met z'n allen in 1 team, en dan tegen de PC (NPC's) spelen. Is dit mogelijk in een multiplayer spel om NPC's aan te maken oid?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004

Clush

Do as I say...

http://eatech.custhelp.co...WJvdHM*&p_li=&p_topview=1

volgende keer zelf even beter zoeken, he? ;)

edit:
je zou btw hier even kunnen kijken:

http://users.on.net/~codebasher/index.htm

edit2:

ook _schijnt_ het te werken als 1 persoon een singleplayer game start en anderen dan naar die persoon's IP connecten...

edit 3:
Co-Op Mode: If you want to add bots to a local game and play in 'Co-op' style with a friend against them, first make sure you're connected to the Internet, and using your Online account start a singleplayer game. Write down the IP number shown during the loading screen. Then, on your friend's computer once again make sure they are connected to the Internet and using an Online account, then go to the Multiplayer screen and under the Internet server browser click the 'Join IP' button and enter the IP address you wrote down earlier. You should then be able to play with each other against bots on the 16 player singleplayer maps. bron: http://www.tweakguides.com/BF2_6.html

[ Voor 74% gewijzigd door Clush op 16-08-2005 04:44 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146324

FnF schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:15:
Vanmiddag was het weer eens zo ver (i3d Ranked Server #1). Op tijd van posten ongeveer 15-20 minuten geleden. Bobjuhhhh vroeg zich af wie 'zijn' heli had, en degene die 'zijn' heli werd zo goed ik kon zien gekicked omdat hij 'zijn' heli had.
Ik vraag me eigenlijk af of de eigenaar van de server (DaMorpheus?) dit normaal vind. Ik vind dit iig niet normaal gedrag, en gewoon ronduit egoïstisch en asociaal gedrag. Het is dan leuk (niet leuk voor anderen) dat je admin bent, maar ik vind zulke 'voordeelposities' echt NIET normaal meer. Ook een andere admin, was het volledig met Bobjuhhhh eens, en vond ook dat hij gekicked moest worden. Echt verschrikkelijk gedrag, wat weliswaar vertoont werd door admins, die juist het goede voorbeeld moeten geven, en niet de hele tijd zijn heli opeisen, dit zelfde gebeurde al eerder met tanks of apc's.
....dit kom ik ook steeds vaker tegen. Ik blijf van mening dat admins helemaal niet horen te spelen, want ze maken gebruik van hun admin-positie om hun spelers-positie voordelig te beinvloeden. Ik ben ook wel van ranked clanservers gekicked omdat ik meer punten had dan de admin ;( (met fair-play overigens)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 146324 op 16-08-2005 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Anoniem: 91626 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:13:Vraag: weet iemand welke server /map een ronde heeft van 28minuten ? dit omdat de The Staff Officer Ribbon dat vereist en vlgs mij zijn alle potjes veel sneller afgelopen.
Hoeft niet, zelfde geldt voor de Infantry Officer Ribbon, die mag je in meerdere rondes gespreid halen.

Ik heb er 3 rondes over gedaan eer ik m'n Infantry Officer Ribbon had.

Groter probleem: Zie maar eens 3 rondes achter elkaar commander te blijven...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 51614 op 16-08-2005 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32

Tubby

or not to be

Anoniem: 146324 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 07:08:
[...]

....dit kom ik ook steeds vaker tegen. Ik blijf van mening dat admins helemaal niet horen te spelen, want ze maken gebruik van hun admin-positie om hun spelers-positie voordelig te beinvloeden. Ik ben ook wel van ranked clanservers gekicked omdat ik meer punten had dan de admin ;( (met fair-play overigens)
Ja, dream on, probeer jij maar admins te vinden die in hun vrije tijd gaan zitten kijken hoe andere mensen spelen. :+

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:17:
[afbeelding]
Pic ietsjes aangepast niet echt een vermelding waard maar toch even een post gemaakt omdat ik even door de plaatjes die in de wacht staan gefietst ben met dit als resultaat: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/verwijderd.php
Sommigen vind ik toch echt veel leuker dan de pics die wel in de POTD komen :)
Hielko schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:04:
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen luisteren en luisteren. Dice gaat in de 1.03 patch toch een groot aantal dingen fixen/veranderen, wat ze vast niet allemaal zelf bedacht hebben. Alleen om het complete concept van ranked servers te veranderen (wellicht 1 van de grootste 'unique sellings points' van het spel), gaat natuurlijk wel een stuk verder. Daarnaast "tussen ik ben zat van de standaard maps" en "ik wil (brakke) homemade maps op ranked servers" zit natuurlijk ook een verschil ;)

[...]

Inderdaad ongeloofelijk, gisteren speelde ik ook op i3d server #1 en daar dacht Bobjuhhh op mastuur city ook dat de attack heli van hem was (met de backup van een admin....). Veel triester kan je 't niet maken als admin :/
Dat bedoel ik :) Alleen wacht ik nog op een reactie van DaMorpheus oid...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tubby schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 07:23:
[...]

Ja, dream on, probeer jij maar admins te vinden die in hun vrije tijd gaan zitten kijken hoe andere mensen spelen. :+
Hier ben ik het wel aanzienlijk mee eens. Admins, van welke server of welk spel dan ook, die niet betaald krijgen in valuta of goederen, doen dat 99.9% van de tijd voor de lol. Dat ze dan in BF2 mee (moeten) spelen is puur vanwege het feit dat third-party tools voor het beheren van servers niet vlekkeloos communiceren met het paranoia-copyrighted-ranked-server-verhaal van EA.

Je kan dan 2 dingen doen: of als admin op een server inloggen, een kant kiezen in het spel en constant in een hoekje gaan staan. Of je speelt mee, haalt wat minder puntjes vanwege "dubbele concentratie" (game & admin).

Oftewel, zolang ik de aanschaf van het spel niet vergoed zie, zal ik ook meespelen op een server maar me zeker wel identificeren als admin bij het aanloggen zodat medespelers/team-mates niet meteen in de kickvote klimmen als je even 2 seconden blijft staan op een rustig punt om een commando in te tikken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:10:
[...]

Hier ben ik het wel aanzienlijk mee eens. Admins, van welke server of welk spel dan ook, die niet betaald krijgen in valuta of goederen, doen dat 99.9% van de tijd voor de lol. Dat ze dan in BF2 mee (moeten) spelen is puur vanwege het feit dat third-party tools voor het beheren van servers niet vlekkeloos communiceren met het paranoia-copyrighted-ranked-server-verhaal van EA.

Je kan dan 2 dingen doen: of als admin op een server inloggen, een kant kiezen in het spel en constant in een hoekje gaan staan. Of je speelt mee, haalt wat minder puntjes vanwege "dubbele concentratie" (game & admin).

Oftewel, zolang ik de aanschaf van het spel niet vergoed zie, zal ik ook meespelen op een server maar me zeker wel identificeren als admin bij het aanloggen zodat medespelers/team-mates niet meteen in de kickvote klimmen als je even 2 seconden blijft staan op een rustig punt om een commando in te tikken.
Admin is admin als je dat niet als taak opvat en ook nog 'lol' wilt hebben moet je die taak niet op je willen nemen, het neemt nu eenmaal verantwoordelijkheden met zich mee...

Over slechte admins: beste manier is gewoon om WEG te blijven van die server dan, niets geen mail erachteraan of een eventueel forum van desbetreffende server je beklag doen; gewoon wegblijven en niks van je laten horen als iedereen dat nou zou doen dan blijven de goede echt wel alleen over.

Zeurende admin met idiote regels: teamkillen en dan ook nooit meer terugkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:23:
[...]

Admin is admin als je dat niet als taak opvat en ook nog 'lol' wilt hebben moet je die taak niet op je willen nemen, het neemt nu eenmaal verantwoordelijkheden met zich mee...
Kweenie waar je precies heen wil, maar krijg de indruk dat je "admin" ziet als een soort opperhoofd op een server die niets anders doet dan alleen maar mensjes volgen en corrigerende stappen onderneemt. Nou, dank je wel hoor; volgens mij hebben de players dan nog minder plezier in het gamen omdat ze constant achter zich moeten kijken of er geen onzichtbare admin (met camera free-look) in hun nek loopt te hijgen zodat ze bij het minste of geringste foutje een ban krijgen van 24 uur.

Maar als je het wel zo opvat dat een admin niet mag spelen en wel op iedereen moet letten; hou er dan wel rekening mee dat je dan geen baan moet hebben, een flinke uitkering voor game-PC en internet en ook geen sociaal leven want je moet de hele dag op een server mensen volgen en eruit trappen :?
Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:23:
Over slechte admins: beste manier is gewoon om WEG te blijven van die server dan, niets geen mail erachteraan of een eventueel forum van desbetreffende server je beklag doen; gewoon wegblijven en niks van je laten horen als iedereen dat nou zou doen dan blijven de goede echt wel alleen over.

Zeurende admin met idiote regels: teamkillen en dan ook nooit meer terugkomen :P
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152292

Hoe kan ik eigenlijk een screenshot maken van mijn BFHQ?
Printscreen knop werkt niet.
Ik wil graag een screenshot maken zodat ik deze naar de Helpdesk van EA kan sturen?
Kunnen ze wat aan mijn score doen hoop ik.
Wordt nu elke keer voor cheater uitgemaakt als aan het spelen ben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 152292 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:33:
Ik wil graag een screenshot maken zodat ik deze naar de Helpdesk van EA kan sturen?
Printscreen is de default knop. Hoezo werkt ie niet?? Zie je dan geen plaatjes in de directory verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 51614 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 07:15:
Hoeft niet, zelfde geldt voor de Infantry Officer Ribbon, die mag je in meerdere rondes gespreid halen.
Is dat zo? Ik heb wel langer dan 1 potje Squad Leader gespeeld en ik kreeg die ribbon niet (global dus)
Pas toen ik in één potje langer dan 25 minuten SL was kreeg ik het lintje pas..

zie ook
Afbeeldingslocatie: http://ubar.bf2s.com/images/ribbons/Infantry%20Officer%20Ribbon.jpg
* 25 Minutes as Squad Leader in 1 Game
* 250 Global Teamwork Points

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Anoniem: 152292 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:33:
Men drukke op CTRL-Print Scrn
dan de zojuist gemaakte schermafdruk plakken in bijv. een nieuw paintdocument. opslaan als JPEG en klaar is Sickmind :+

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152292

MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:34:
[...]

Printscreen is de default knop. Hoezo werkt ie niet?? Zie je dan geen plaatjes in de directory verschijnen?
Nee.
Als ik op print screen druk komen de screen normaal in mijn "my documents\Battlefield2\screens folder of zo iets.
Maar niet als ik dit in mijn BFHQ doe.
Ik zal het vanavond nog ff een keer proberen.
Maar ik dacht dat er ook speciale programmas waren om screenshot mee te maken.

Ik wil mijn fantastische score eigenlijk wel inlijsten nu ik nog op NR1 sta })

Ik heb de helpdesk een mailtje gestuurd over het probleem met mijn score.
Ben benieuwd of ze er iets aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 20:27

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik heb even een vraagje heeft hier iemand al de Valorous Unit Ribbon gehaald?

Ben er gisteren een paar uur voor bezig geweest maar als ik alles heb wat er volgens Ubar nodig is krijg ik hem nog niet.

25 hours Squad member
25 hours Squad leader
55 team points in 1 game

Maar zelfs met alles +30 uur en 59 punten kreeg ik hem niet.
en het was wel een ranked server wat ik kreeg me support badge na 5 ammo giving points.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 152292 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:43:
[...]

Nee.
Als ik op print screen druk komen de screen normaal in mijn "my documents\Battlefield2\screens folder of zo iets.
Maar niet als ik dit in mijn BFHQ doe.
Ik zal het vanavond nog ff een keer proberen.
Maar ik dacht dat er ook speciale programmas waren om screenshot mee te maken.
Probeer anders eens iets al FRAPS of HyperSNAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:29:
[...]

Kweenie waar je precies heen wil, maar krijg de indruk dat je "admin" ziet als een soort opperhoofd op een server die niets anders doet dan alleen maar mensjes volgen en corrigerende stappen onderneemt. Nou, dank je wel hoor; volgens mij hebben de players dan nog minder plezier in het gamen omdat ze constant achter zich moeten kijken of er geen onzichtbare admin (met camera free-look) in hun nek loopt te hijgen zodat ze bij het minste of geringste foutje een ban krijgen van 24 uur.

Maar als je het wel zo opvat dat een admin niet mag spelen en wel op iedereen moet letten; hou er dan wel rekening mee dat je dan geen baan moet hebben, een flinke uitkering voor game-PC en internet en ook geen sociaal leven want je moet de hele dag op een server mensen volgen en eruit trappen :?

[...]

_/-\o_
Wat ik probeer te zeggen is dat je het juist niet als tweede/hoofd taak moet zien maar wel je verantwoordelijkheid moet kennen. En dat gaat veelal een beetje moeilijk als je in het heetst van de strijd zit en dan ook nog es op een lullige manier d00d gaat, vandaar die verantwoordelijkheid die velen niet schijnen te hebben.

Laat ik het nog anders zeggen: ga als admin gewoon spelen alsof je een normale speler zou zijn, wat kan jou het schelen als de rest van je team zit te planecampen (meer kills voor jou :P ) en so what als ze zitten te kickvoten (werkt dat in bf2?) en so what als andere spelers elkaar beschuldigen van cheaten /lame doen etc? Laten ze het lekker zelf uitzoeken (jij kan immers niet alles in de gaten houden). Pas als je zelf smacktards tegenkomt zou je es een keer iemand kunnen kicken of er wat van zeggen ofzo, voor de rest gewoon relaxt spelen :)

Waarom mensen kicken eigenlijk als admin met Battlefield 2? Teamkill systeem is streng genoeg lijkt mij (laat die het werk maar doen) en als een admin gaat kicken omdat er votes worden gestart of punishes in zijn (of haar) ogen verkeerd worden uitgedeelt zoek dan een andere server, typisch een geval van een onverantwoordelijke admin die teveel op het gevoel reageert (sommige admins schijnen ook te kicken op de 'macht' alleen al. Aan andere spelers laten zien wie de baas is en als er 1 iemand bij toeval een foutje maakt of iets niet in de zin is van de admin is het al kick en de admin zijn aanzien is weer wat gegroeit :X werkt net als in real life bijvoorbeeld op scholen met populaire groep jes/en :) ).

Smacktards zijn natuurlijk wel dingen waar een admin voor nodig is maar dat lijkt me niet meer dan logisch.

//edit: en nog even over de admins met 'machtsgevoel' en groepjes enzo: juist met dat soort mensen moet je IMHO niet in discussie gaan dat is krachtvoer voor ze :X

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 16-08-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Tja, ik ga liever bewust dood dan dat ik een chat-discussie of kickvote uit de hand zie lopen. Oftewel; handjes los van de muis, console openen en ingrijpen. Admin-taken zijn dus wat slecht voor mijn statistieken maar die krik ik wel weer op als de server "schoon" is.

*edit*
Discussie & machtsgevoel: ik heb naast mijn monitor mooi een regelement hangen van de servers die ik kan beheren. Tot op de letter nauwkeurig opvolgen kan voor anderen een machtsgevoel lijken; voor de admins is het een guide-line waar je je aan houdt.
*end edit*

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2005 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Ik ben zelf momenteel aan het genieten van een mini vakantie. Iig bedankt voor het melden en daar zal zeker tegen worden opgetreden.
Overigens kan je je ei ook altijd op ons forum kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:00:
[...]

Tja, ik ga liever bewust dood dan dat ik een chat-discussie of kickvote uit de hand zie lopen. Oftewel; handjes los van de muis, console openen en ingrijpen. Admin-taken zijn dus wat slecht voor mijn statistieken maar die krik ik wel weer op als de server "schoon" is.

*edit*
Discussie & machtsgevoel: ik heb naast mijn monitor mooi een regelement hangen van de servers die ik kan beheren. Tot op de letter nauwkeurig opvolgen kan voor anderen een machtsgevoel lijken; voor de admins is het een guide-line waar je je aan houdt.
*end edit*
Relaxt!

Ik heb dan zoiets van waarom zou je het zo 'strak' willen beheren, regels zijn er om overtreden te worden tenslotte. Er zullen telkens users zijn die de randjes van de regels opzoeken totdat ze op een gegeven moment weten tot hier kan ik gaan en niet verder. Opzich goed natuurlijk maar dat maakt het spelletje IMHO wel saai en voorspelbaar en je leert er niks van behalve dezelfde skills steeds maar weer opnieuw herhalen.

dus daarom relaxt ;)

Servers waar duidelijk een admin aanwezig is speel ik nooit op vanwege het feit dat er volgens de regels wordt gespeelt omdat men weet dat er iemand is die ze kan kicken, gameplay is dan saaaai en voorspelbaar.

offtopic: topic loopt al aardig vol maar moet zo werken en ben er tegen 16-18 uur pas weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:14:
[...]

Relaxt!

Ik heb dan zoiets van waarom zou je het zo 'strak' willen beheren, regels zijn er om overtreden te worden tenslotte. Er zullen telkens users zijn die de randjes van de regels opzoeken totdat ze op een gegeven moment weten tot hier kan ik gaan en niet verder. Opzich goed natuurlijk maar dat maakt het spelletje IMHO wel saai en voorspelbaar en je leert er niks van behalve dezelfde skills steeds maar weer opnieuw herhalen.

dus daarom relaxt ;)

Servers waar duidelijk een admin aanwezig is speel ik nooit op vanwege het feit dat er volgens de regels wordt gespeelt omdat men weet dat er iemand is die ze kan kicken, gameplay is dan saaaai en voorspelbaar.

offtopic: topic loopt al aardig vol maar moet zo werken en ben er tegen 16-18 uur pas weer.
Werk ze; regels zijn natuurlijk niet 100% zwart-wit. Een paar teamkills kunnen best door de vingers worden gezien als duidelijk is waarom en er niet wordt gepunished (massive flag defense met C4 ofzo). Dan zal ik zo iemand echt geen waarschuwing geven ofzo. Maar meerdere malen kleine overtredingen zonder uitleg-gesprekje => byebye...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:14:
[...]

Relaxt!

dus daarom relaxt ;)

geeneens i'net op je werk? :P

Speelt iemand BF2 onder winxp X64 pro + dvd emulator?? Ik heb in me game station (nog) geen dvd-rom! en speelde dus via deamon tools (ja heb legaal onders kon ik niet online he!)... Maar onder winxp x64 werkt (alcahol) d-tools niet. Alleen Filedisk een FantomDVD, helaas werkt BF2 dan neit, iemand die weet hoe werkend te krijgen (tot ik tijd heb om dvd-rom te kopen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Zeg, kunnen jullie nu nog wel inloggen? Ik probeerde het net en kreeg steeds connection refused :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 07:14
Ik verbaas me erover hoegraag iedereen in die heli's wil zitten, ik heb vorige week even naast iemand in een heli gezetten die van flag naar flag gaat. Okay je haalt heel snel heeeeel veel punten, maar het is samen met de commander-positie de meeste saaie die ik ben tegengekomen. Nee laat mij maar vooral in "the field". Daar kan nix tegen op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

The Widow Maker schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:33:
Zeg, kunnen jullie nu nog wel inloggen? Ik probeerde het net en kreeg steeds connection refused :/
Zit op werk; kan je niets vertellen. Kan je wel inloggen op Unranked servers??
mobygo76 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:36:
Ik verbaas me erover hoegraag iedereen in die heli's wil zitten, ik heb vorige week even naast iemand in een heli gezetten die van flag naar flag gaat. Okay je haalt heel snel heeeeel veel punten, maar het is samen met de commander-positie de meeste saaie die ik ben tegengekomen. Nee laat mij maar vooral in "the field". Daar kan nix tegen op!
Ben zelf meestal met de attack chopper bezig; dat vind ik wel heerlijk vliegen. Maar de transports; niet helemaal mijn pakkie aan (en al helemaaaal niet in Mashtuur).

[ Voor 52% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 04-06 13:42

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb hetzelfde probleem, krijg ook een connection refused.... :(

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:36:
[...]

Zit op werk; kan je niets vertellen. Kan je wel inloggen op Unranked servers??
Nee ik kan niet inloggen bij het begin van het spel, de servers krijg ik niet eens te zien want daar kom ik niet. Damn, net een ochtend uitgetrokken voor BF2, dan dit :/ ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Lees wat pagina's terug dat iemand het lame vind om voertuigen uit enemy base te jatten....plz zeg, waarom? Niks leukers om dit te doen! Moeten ze maar opletten, vind het wel mooi zo'n verbaasde kop te zien: WTF en een paar kogels door hem heen te jagen.
Nog leuker, als je een enemy plane/chopper wil nemen, en enemy stapt net wat eerder in: even wat C4 ertegen, wachten tot ie wegvliegt (het liefst een eind weg is, dan is de smile groter :D) en kaboom. Heb je geen C4? Pak dan een stinger of een gewoon voertuig. Altijd lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

The Widow Maker schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:43:
[...]

Nee ik kan niet inloggen bij het begin van het spel, de servers krijg ik niet eens te zien want daar kom ik niet. Damn, net een ochtend uitgetrokken voor BF2, dan dit :/ ....
Algemeen probleempje, zo te lezen... Jammer van je vrije ochtend; hopelijk lossen ze het snel op.
T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:44:
Lees wat pagina's terug dat iemand het lame vind om voertuigen uit enemy base te jatten....plz zeg, waarom? Niks leukers om dit te doen! Moeten ze maar opletten, vind het wel mooi zo'n verbaasde kop te zien: WTF en een paar kogels door hem heen te jagen.
Nog leuker, als je een enemy plane/chopper wil nemen, en enemy stapt net wat eerder in: even wat C4 ertegen, wachten tot ie wegvliegt (het liefst een eind weg is, dan is de smile groter :D) en kaboom. Heb je geen C4? Pak dan een stinger of een gewoon voertuig. Altijd lachen :P
Of proberen de enemy verhicles heel te houden op weg naar "Verweggistan"; spawnen ze de komende tijd niet en heb je alleen maar een bomb-run uit te voeren op het voetjesvolk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Zoek eerst voordat je iets vraagt.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-08-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Dark Angel schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:45:
Ik heb even een vraagje heeft hier iemand al de Valorous Unit Ribbon gehaald?

Ben er gisteren een paar uur voor bezig geweest maar als ik alles heb wat er volgens Ubar nodig is krijg ik hem nog niet.

25 hours Squad member
25 hours Squad leader
55 team points in 1 game

Maar zelfs met alles +30 uur en 59 punten kreeg ik hem niet.
en het was wel een ranked server wat ik kreeg me support badge na 5 ammo giving points.
Ik heb hem al ja.. gehaald in Masthuur City.. Met de BH meevliegen.. geen gunner zijn..
Als engineer de blackhawk fixen.. en punten krijgen van de gunners.. afentoe een vlag cappen..
Ging wel lekker.. ;)

http://www.got3n.com/player.php?pid=dcy

[ Voor 3% gewijzigd door dCY op 16-08-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
dCY schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:34:
[...]

Ik heb hem al ja.. gehaald in Masthuur City.. Met de BH meevliegen.. geen gunner zijn..
Als engineer de blackhawk fixen.. en punten krijgen van de gunners.. afentoe een vlag cappen..
Ging wel lekker.. ;)
Ik heb em ook gehaald, en volgens mij was een teamwork score van 55 echt het enige dat nodig is zodra de tijd eisen gehaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-03 01:05

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Hee Maudje,

Je hebt helemaal gelijk. Geweldig om stiekem een enemy base binnen te dringen en daar wat C4 of mines rond te strooien om vervolgens met een jet ervandoor te gaan 8).

Overigens speelde ik pas geleden op een server waar er een enemy manneke was die maar niet dood wilde gaan. Eerst met het machine geweer van een tank +/- 30 sec vol op hem geschoten (van dichtbij, terwijl hij gewoon stil stond), vervolgens drie shells vol op zijn snuit. Het enige wat er gebeurde was dat hij door de ontploffing van de shells een paar meter door de lucht vloog, maar dood gaan ho maar.... Dus ik uitstappen en met m'n dao12 van dichtbij 12 rounds door z'n lichaam gepompt..... niks...... die enemy stond er echt bij van "wat mot je....".
Iemand anders dit al eens meegemaak :?
Ik dacht nog > das de eerste echte cheater die ik in dit spel tegenkom. Dus ik naar zijn rank in game kijken... Hij stond nog niet eens bij de eerste twintig. 10 minuten later kom ik hem weer tegen.... wilde nog steeds niet dood gaan.... maar hij stond ook nog steeds niet bij de eerste 20.
Misschien een admin met godmode die door het spel loopt om te checken of alles goed gaat :? :? :?

Jeric_AKA_Dr_Mad

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:06:
[...]

[...]

Ik ben zelf momenteel aan het genieten van een mini vakantie. Iig bedankt voor het melden en daar zal zeker tegen worden opgetreden.
Overigens kan je je ei ook altijd op ons forum kwijt :P
Mooi :) Op je forum kon ik zo snel je nickname niet vinden, er er liepen allemaal andere mensen rond te blaten, dus dat is een beetje onduidelijk :) Nu weet ik iig zeker dat jij het bent :Y)
Overigens staat het ook wel op het forum: Klik. Hier werd al zo'n ongeloofwaardige reactie van Bobjuhhhh getoond, dan je meteen wel kan zien dat hij wel weet dat hij fout zit...

offtopic:
Nog een plezierige vakantie :)
Ik jat inderdaad ook wel eens voertuigen uit de enemy base, maar vind je het gek als ik daar een tank zie staan die door hun team niet gebruikt wordt, dan weet ik wel dat ik die wel kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62881

FnF schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:15:
quote:
clucluc schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:17:

Overigens kan je je ei ook altijd op ons forum kwijt[/quote]

Doe ik en bedankt voor de reactie heb nu echt t gevoel dat ik serieusgenomen wordt Damorpheus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

EN als zij hun planes niet gebruiken wil ik daar best eens een rondje mee vliegen hoor, altijd leuk als je hun heli jat en de tegenpartij denkt dat ze veilig zijn omdat ze hun eigen heli eraan zien komen en verder niet goed opletten waardoor ze een mooie kill vormen voor je heli! :)

Over die badges en ribbons: degene die ik heb heb ik allemaal gehad tijdens het gamen ben niet echt bewust bezig geweest voor een badge. Misschien toch eens proberen om knife en pistol combat te halen want die mis ik iig nog! Maar daar moet je wel voor gaan zitten want ik let er eigenlijk nooit zo op hoeveel kills ik haal met een bepaalde klasse of wapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Viper2k1 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:33:
[...]

Haha! Dus als de vijand op Karkand, Mec in dit geval, nog maar 1 vlag heeft dan moeten de US spelende mensen even terugtrekken, zo van: 'Ja sorry jongens, ons team loopt een beetje gesmeerd, maar we weten het goed gemaakt! Jullie krijgen nu allemaal de kans om van die ene vlag weg te lopen zodat jullie ons weer af kunnen maken!' 8)7
Niet dus he! Kun je net een map winnen met je team dan is er dus niemand die daar aan denkt he! Dat ik dan toevallig daar met een tank sta ... tja. Moet ik dan doen, tank wegzetten?

Let wel, dit is dus het midden van die map he. Niet een afgelegen flag! En zeker geen vlag met een kruis!
Ik zeg niet dat men zich terug moet trekken in zo'n situatie.

Jij suggereerde op een triomfantelijke manier in jou eerste post dat die Meccers sukkels waren omdat ze de hele tijd terugspawnden op dezelfde plek terwijl ze weten dat jij daar met een tank stond.
Ik gaf een andere reden waarom dat zo zou kunnen zijn namelijk, geen andere vlaggen meer of levende squadleaders.

Daarnaast doe jij heel triomfantelijk over hoe je je puntjes haalt terwijl ik er helemaal niet van onder de indruk ben. Bijna iedereen doet t wel ns maar t'is nogal makkelijk.
1 sec leven en dan door een spawnkillende tank afgeknald worden is irritant.

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 16-08-2005 11:43 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Dr Mad schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:38:
[...]

Hee Maudje,

Je hebt helemaal gelijk. Geweldig om stiekem een enemy base binnen te dringen en daar wat C4 of mines rond te strooien om vervolgens met een jet ervandoor te gaan 8).

Overigens speelde ik pas geleden op een server waar er een enemy manneke was die maar niet dood wilde gaan. Eerst met het machine geweer van een tank +/- 30 sec vol op hem geschoten (van dichtbij, terwijl hij gewoon stil stond), vervolgens drie shells vol op zijn snuit. Het enige wat er gebeurde was dat hij door de ontploffing van de shells een paar meter door de lucht vloog, maar dood gaan ho maar.... Dus ik uitstappen en met m'n dao12 van dichtbij 12 rounds door z'n lichaam gepompt..... niks...... die enemy stond er echt bij van "wat mot je....".
Iemand anders dit al eens meegemaak :?
Ik dacht nog > das de eerste echte cheater die ik in dit spel tegenkom. Dus ik naar zijn rank in game kijken... Hij stond nog niet eens bij de eerste twintig. 10 minuten later kom ik hem weer tegen.... wilde nog steeds niet dood gaan.... maar hij stond ook nog steeds niet bij de eerste 20.
Misschien een admin met godmode die door het spel loopt om te checken of alles goed gaat :? :? :?

Jeric_AKA_Dr_Mad
Misschien een server waar FF uit stond en dat je een rode naam boven een teammaat van je zag? (is een bug)
Enigste logische verklaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 116693 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:34:
[...]

Misschien een server waar FF uit stond en dat je een rode naam boven een teammaat van je zag? (is een bug)
Of een buggy server; zat van de week op Elliott Ness te spelen; zag je overal lijken "hangen in mid-air"... Vreemd om te zien, vooral omdat je nog wel een rode of blauwe tag zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49

jefjef

learning by doing

Anoniem: 91626 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:21:
Ik vind (en dat vind mijn hele (-=XTRA=-clan) ook) dat als iemand op een voertuig staat te wachten hij daar het eerst recht op heeft (ongeacht hoe goed /slecht je bent). Het is me al vaak overkomen dat iemand hem recht voor me neus meenam terwijl ik er netjes op stond te wachten en die heb ik dan vervolgens vrolijk zelf maar uit de lucht gestolen of geteamkilled :D Dit soort mensen die denken dat alles van hun is moet je bannen uit dit spel en eerst een paar jaar tetris laten spelen ofzo. Ik speel al jaren BF en ken dit fenomeen pas eigelijk sinds BF2 uit is met alle Noobs die je er dan bij krijgt. Enige oplossing hiervoor is denk ik in een clan / vaste (intelligente) groep spelen (nee wij recruiten niet)
begin een beetje een hekel te krijgen aan deze clan, staat er een gun ship te wachten zonder gunner, dus ik er in en maar zeggen dat ik er klaar voor ben om te gaan, geen sjoege van de piloot, ook niet dat ik er uit moest! anders had ik dit wel gedaan...

ben er toen maar uit gegaan na ongeveer 5 min. toen kwam er een (-=XTRA=-clan member hij er in en weg waren ze... heb toen maar een aantal keer op geschoten met mijn AT, wat ze niet leuk vonden en begonnen ze meteen te schelden op mijn moeder? gevolg ik er uit... wat een stel kinderen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

jefjef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:42:
[...]

begin een beetje een hekel te krijgen aan deze clan, staat er een gun ship te wachten zonder gunner, dus ik er in en maar zeggen dat ik er klaar voor ben om te gaan, geen sjoege van de piloot, ook niet dat ik er uit moest! anders had ik dit wel gedaan...

ben er toen maar uit gegaan na ongeveer 5 min. toen kwam er een (-=XTRA=-clan member hij er in en weg waren ze... heb toen maar een aantal keer op geschoten met mijn AT, wat ze niet leuk vonden en begonnen ze meteen te schelden op mijn moeder? gevolg ik er uit... wat een stel kinderen zeg
Jij laat je wel kisten zeg :P!!! ik naai ze even hard terug!! van mij part laat ik ze zoveel teamkills krijgen totdat ze gekickd zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Anoniem: 116693 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:34:
[...]
Tja zou idd kunnen (zou dan wel ook de eerste keer zijn dat ik die rode naam bug ben tegengekomen). Het was overigens wel op een ranked server, dus ik weet niet of daar FF uitgeschakeld kan/mag worden.

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 21:13
Hebben trouwens meer mensen last van een flag bugg de laatste tijd, is best vervelend als je met je squad bij een vlag staat en dat hij wel omlaag gaat maar dat hij niet meer omhoog wil.(zeker als je geen vlaggen meer heb)
Resultaat is dat je naar een andere vlag toe moet, met alle gevolgen vandien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

Klinkt geweldig hiero _/-\o_ Zodra mijn GF6600 binnen is zal ik ook met de actie mee kunnen doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
harryvos schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:50:
Hebben trouwens meer mensen last van een flag bugg de laatste tijd, is best vervelend als je met je squad bij een vlag staat en dat hij wel omlaag gaat maar dat hij niet meer omhoog wil.(zeker als je geen vlaggen meer heb)
Resultaat is dat je naar een andere vlag toe moet, met alle gevolgen vandien.
Is me inderdaad een paar keer gebeurd, erg vreemd. Ook een keer; toen wilde de vlag maar niet van ons worden, vervolgens worden de mensen bij de vlag gekilled en was ie ineens wel van ons... 't is een vreemde bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

Jij laat je wel kisten zeg :P!!! ik naai ze even hard terug!! van mij part laat ik ze zoveel teamkills krijgen totdat ze gekickd zijn!!
Nou, volgens mij was een clanmember ook een admin, want ik was dus na hun scheldkanonnade meteen gekickt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 04-06 16:24

R-B

Blokkert

Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:09:
[...]

Is me inderdaad een paar keer gebeurd, erg vreemd. Ook een keer; toen wilde de vlag maar niet van ons worden, vervolgens worden de mensen bij de vlag gekilled en was ie ineens wel van ons... 't is een vreemde bug.
Idd, ik had ook het ook toen. Volgens mij was dat ook met jou hielko. Dat is echt zo raar.. Issie wit op de map en dan weer van ons als je hem "echt" ziet

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Dit is idd een rede om een clan te gaan haten. Als je nog weet wie het waren wil ik ze er graag op wijzen dat dit echt niet kan. Ik ging er vanuit dat de meeste uit mijn clan wel weten hoe ze zich moeten gedragen maar niet dus excuses daarvoor maar mij zal je dit zeker niet zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Anoniem: 91626 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:27:
[...]
Dit is idd een rede om een clan te gaan haten. Als je nog weet wie het waren wil ik ze er graag op wijzen dat dit echt niet kan. Ik ging er vanuit dat de meeste uit mijn clan wel weten hoe ze zich moeten gedragen maar niet dus excuses daarvoor maar mij zal je dit zeker niet zien doen.
Dank je voor je reactie, ik ga er ook van uit dat dit incident was, ben eigenlijk daarvoor de horror verhalen van anderen nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat vinden jullie eigenlijk van de hoeveelheid gebouwen waar je echt in kunt in de urban maps? Van mij mogen daar iets meer van zijn met wat meer afwisselende binnenkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

ff wat anders,

Alleen wanneer ik BF2 speel dan kan het voor komen dat mijn muis begin te tollen! of wel pijl gaat naar boven wijzen en het beeld gaat dan spinnen! heb al een nieuwe muis aangesloten op de USB, en de nieuwste drivers geinstalleerd. Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:02:
Wat vinden jullie eigenlijk van de hoeveelheid gebouwen waar je echt in kunt in de urban maps? Van mij mogen daar iets meer van zijn met wat meer afwisselende binnenkant :)
zijn idd erg saai. Allemaal standaard trappetje => L vormige kamer => dak, en dan ook nog eens bijna per definitie met uitzicht op een spampoint...
vind het wel jammer, beetje afwisseling is wel leuk (/me denkt aan de huisjes in BF:DC -> Berlin :9~ dat was nog eens urban combat)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
jefjef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:11:
ff wat anders,

Alleen wanneer ik BF2 speel dan kan het voor komen dat mijn muis begin te tollen! of wel pijl gaat naar boven wijzen en het beeld gaat dan spinnen! heb al een nieuwe muis aangesloten op de USB, en de nieuwste drivers geinstalleerd. Komt iemand dit bekend voor?
Had daar ook last van, maar dat lag uiteindelijk aan me joystick (Saitek X52), daar zit ook een soort van muis op. FF de gevoelheid wat anders ingesteld en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

rac-on schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:17:
[...]

zijn idd erg saai. Allemaal standaard trappetje => L vormige kamer => dak, en dan ook nog eens bijna per definitie met uitzicht op een spampoint...
vind het wel jammer, beetje afwisseling is wel leuk (/me denkt aan de huisjes in BF:DC -> Berlin :9~ dat was nog eens urban combat)
Dat was precies waar ik ook aan moest denken en wat ik had verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:09:

Ja heb ik ook al gehad, of dat je bij de MEC zit, de vlag hebt gecaptured, en dat er dan nog steeds een USMC vlag op je mini-map staat. Of in Gulf of Oman, dat je een paar 100m ver bent, en dat er dan al een vlag-capture in werking treedt. Hielko, ging trouwens wel relaxed van de week samen met jou in de Cobra :)
dCY schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:34:

Ging wel lekker.. ;)
Ja zo heb ik 'm ook gehaald van de week, volgens mij was dat in Shongua Stalemate.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

R-B schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:12:
[...]

Idd, ik had ook het ook toen. Volgens mij was dat ook met jou hielko. Dat is echt zo raar.. Issie wit op de map en dan weer van ons als je hem "echt" ziet
Ook al gehad dat je de MEC vlag in top ziet hangen alleen op de map is het nog steeds een USMC vlag, je kan hem niet meer veroveren als MEC want jouw vlag hangt al in top, maar je kan er ook niet spawnen want op de kaart is het een USMC vlag! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 09:20

BEVEL

s9.BeVeL

jefjef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:11:
ff wat anders,

kan aan je ondergrond (kleur bureaublad of kleur muismat) liggen
Probeer eens een (andere) muismat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
ok mensen
ff een update over mn server

modmanager is geinstalleerd
dit betekend het volgende
indien je ping hoger is dan 150 dan wordt je gekicked
indien je veel scheld (volgens mij in het engels) dan krijg je eerst een waarschuwing en dan wordt je gekicked...
idle time is ingesteld op 300 seconden, dat betekend dat als je 300 seconden stil staat je gekicked wordt (dit gebeurd niet als je niet gespawned bent)
commanders en squad leaders worden niet gebalanceerd (autoteambalance werkt er nu niet meer op)
en er zijn nog wat andere tweaks (edit, lol tweakers zit er zo hard in :D) die ervoor zorgen dat het spel beter verloopt maar dat is niet van grote impact

ook zul je nu om de zoveel tijd wat messages langs zien komen met de regels enzo...

en zoals altijd
heb begrip voor elkaar en play fair...

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 16-08-2005 15:31 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Ah nice vooral
commanders en squad leaders worden niet gebalanceerd (autoteambalance werkt er nu niet meer op)
is een goede!
En wat zijn die andere 'tweakers' dan?

[ Voor 13% gewijzigd door MaTr1x op 16-08-2005 13:44 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Inderdaad, zeer nice. Maar welk IP gaat het eigenlijk over? 8)7

Zoiets moeten ze op alle servers zetten.

Laatst was ik commander in een winnend team , werd ik me daar even geautobalanceerd #$%^&*(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

BEVEL schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

kan aan je ondergrond (kleur bureaublad of kleur muismat) liggen
Probeer eens een (andere) muismat
oooh ja dat zou ook kunnen daar ik een led muis heb en een rode muismat......
bedankt ga het vanavond uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

djmantri schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:40:
ok mensen

modmanager is geinstalleerd
dit betekend het volgende
indien je ping hoger is dan 150 dan wordt je gekicked
indien je veel scheld (volgens mij in het engels) dan krijg je eerst een waarschuwing en dan wordt je gekicked...
idle time is ingesteld op 300 seconden, dat betekend dat als je 300 seconden stil staat je gekicked wordt (dit gebeurd niet als je niet gespawned bent)
en er zijn nog wat andere tweakers die ervoor zorgen dat het spel beter verloopt maar dat is niet van grote impact

ook zul je nu om de zoveel tijd wat messages langs zien komen met de regels enzo...

en zoals altijd
heb begrip voor elkaar en play fair...
Zeer nice, allemaal, behalve 1 ding:

- indien je ping hoger is dan 150 dan wordt je gekicked

Heel veel mensen hebben met de levelstart een ping hoger dan 500, maar een paar tellen daarna is het alweer over, dat betekend een ban voor heel veel mensen. Maar ook als je pc even moet laden bijvoorbeeld, schiet de ping wel eens omhoog, en een paar tellen later is het weer onder de 15 oid. Als admin kijk ik zelf altijd even naar de ping, en als die bijvoorbeeld een aantal minuten op ongeveer dezelfde ping staat, dan een waarschuwing, en dan een kick. Misschien een idee om deze optie uit te schakelen?
Ook vind ik de 300 seconden regel niet zo heel geweldig, als je even een bakje koffie oid wilt halen, dan zit je alweer met de gebakken peren :(

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 16-08-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Een goeie ping-kick tool houdt er nuatuurlijk rekening mee dat de ping over een langere tijd hoog moet zijn. Meestal kun je dit instellen. Dus als iemands ping even 500 is, is dat geen enkel probleem!

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik mag iig hopen dat dat zo is, anders zie je mij niet meer terug, wil niet constant het risico lopen om gekicked te worden als je eens een hoge ping hebt (Zit altijd rond 13, dus geen probleem, maar zo af en toe schiet het wel eens omhoog :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Kunnen opmerkingen / vragen / klachten over bepaalde servers bij de server admins (e-mail) of evt. server fora zelf afgehandeld worden? Gedoe rondom allerlei servers is namelijk voor meer dan helft van de mensen in dit topic niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:30:
Kunnen opmerkingen / vragen / klachten over bepaalde servers bij de server admins (e-mail) of evt. server fora zelf afgehandeld worden? Gedoe rondom allerlei servers is namelijk voor meer dan helft van de mensen in dit topic niet interessant.
Lijkt me niks mis met het noemen van slecht geadministreerde servers of foute clanservers. Na een tijdje weet iedereen waar ie niet meer moet spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:00:
[...]

Lijkt me niks mis met het noemen van slecht geadministreerde servers of foute clanservers. Na een tijdje weet iedereen waar ie niet meer moet spelen ;)
Er zijn 1000-en servers. Daar is geen beginnen aan lijkt me. Daarnaast gaat het vast ook om "tweaker-runned" servers waarvan elke wijziging genoemd word. Althanns, zo las ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:02:
Ben ik met je eens.
Maar ik denk dat ze dat wel met een reden gedaan hebben.
Ik denk dat als ze meer "open huizen" hadden gemaakt dat te veel lag oid veroorzaakt.

Zou wel gaaf zijn anders...echt van die floor to floor fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

djmantri schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:40:
ok mensen
...
Ook als commander?
FnF schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:04:
[...]

Zeer nice, allemaal, behalve 1 ding2 dingen:

Ook vind ik de 300 seconden regel niet zo heel geweldig, als je even een bakje koffie oid wilt halen, dan zit je alweer met de gebakken peren :(
300s / 60 = 5 minuten. Zou toch moeten lukken om in vijf minuten een kopje koffie in te schenken?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-05 18:23
Consolecommands:
# renderer.drawfps 1 – laat de FPS linksboven in het rood zien, eerste getal is de actuele fps en de tweede getal is het gemiddelde fps.
Volgens mij klopt dit niet, want toen ik mijn settings te hoog had staan, bijvoorbeeld het eerste getal op 15-20fps stond, maar het tweede getal ergens tussen de 30-40 schommelde...

Nu ik 25-30 fps haal schommelen deze getallen rond dezelfde hoogte, maar als ik toevallig bij het laden een drop krijg dan vliegt het "gemiddelde" meteen omhoog?? :?

Terwijl als ie in de pauze stand staat het eerste getal rond de 40 schommeld en het tweede rond de 20....

Ik vermoed dus, omdat het samen altijd rond de 60fps is, dat het tweede getal het aantal "dropped"-frames is ipv. de gemiddelde fps...

of is er iets mis bij mij ? (náást de psychologische afwijkingen...)

[ Voor 4% gewijzigd door baskabas op 16-08-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:03:
[...]

Er zijn 1000-en servers. Daar is geen beginnen aan lijkt me. Daarnaast gaat het vast ook om "tweaker-runned" servers waarvan elke wijziging genoemd word. Althanns, zo las ik het :)
...daarom juist. WEGblijven van die paar NL servers met die foute admins ;)
Ik denk trouwens dat een eventuele 'ban' op het bespreken van servers & admins in dit topic ook zou moeten gelden voor de heren eigenaren van die hosting bedrijven die hier over hun serverpark komen berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:38

Wildfire

Joy to the world!

%@#$#$%

Pokkebugs...

Nou net al een paar keer gehad, als ik inzoomde werd het beeld zwart met enkel de namen en vlaggen nog aangegeven. Druk ik op escape voor het menu, krijg ik het venstertje dat 'ie het menu aan het laden is maar de letters zijn zo goed als onleesbaar. En dan: *poef*, naar de desktop en de game is foetsie.

#$%@#$%

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
FnF schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:04:
[...]

In het echt kun je in het midden van een gevecht ook niet rustig een bakje koffie halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:30:
Er zit in mijn ogen toch wel een klein verschil tussen 'allerlei servers' en de paar severs waar waarschijnlijk meer dan 50% van de lezers van dit topic (regelmatig) op speelt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Odessa schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:07:
[...]

Ben ik met je eens.
Maar ik denk dat ze dat wel met een reden gedaan hebben.
Ik denk dat als ze meer "open huizen" hadden gemaakt dat te veel lag oid veroorzaakt.

Zou wel gaaf zijn anders...echt van die floor to floor fights.
Of dat meer lag zou veroorzaken vraag ik mij af. Misschien krijgen we meer open huizen in een eventuele nieuwe map bij een patch oid. Nu zien de huizen er van binnen bijna allemaal hetzelfde uit. Dat vind ik ook een beetje jammer. Ik zie graag huizen met meerdere open verdiepingen (zoals je nu sommige huizen in aanbouw hebt staan in sommige maps).
Er zit in mijn ogen toch wel een klein verschil tussen 'allerlei servers' en de paar severs waar waarschijnlijk meer dan 50% van de lezers van dit topic (regelmatig) op speelt :).
Dat zou je dan aan Terr moeten vragen. Van mij mogen de posts over djmantri's server (waar volgens mij lang geen 50% van de bezoekers van dit topic spelen) echt wel wat minder hoor. Maar dit lijkt me behoorlijk offtopic te gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 16-08-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
is goed punt, het is voor mij als ik een keer commander ben, niet ongebruikelijk om een heel potje achter hetzelfde muurtje te liggen...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

2 vraagjes:

Weet iemand hoe die laser gestuurde raketten nou precies werken?
Ik vlieg altijd met een clanmate van me (hij vliegt, ik bestuur de raketten) en bij ongeveer 70% van de raketten die ik afvuur, verlies ik na het afvuren mijn missle lock. En dan heb ik het niet over raketten die op het laatste moment nog een lock krijgen onder een onmogelijke hoek. Nee, hij vliegt dan meestal erg langzaam en het doel zie ik ook ruim van te voren voor me.
Ik heb al vanalles geprobeerd, linker muisknop ingedrukt houden, juist niet ingedrukt houden, het doel in het hokje houden, etc. Ik heb het idee dat dat random is.

Weet iemand waar die achthoekige cirkel in de HUD van een helicopter voor dient? Meestal zie je hem verschijnen als je zeer laag vliegt. Is dit te decoratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 14:41

dfr0st

Geel is mooier

Dat over open huizen lijkt me wel cool, een level bestaande uit 2 flatgebouwen met in elk gebouw 3 flaggen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:39:
[...]

Ligt het nou echt aan mij of vinden de GoT'ers gewoon dat Terr het verkeerd inziet en dat GoT wel gebruikt mag worden als klaagmuur voor servers/akties die helemaal los staan van het Tweakers-serverpark??

Laat anders maar in de startpost opnemen: Klik hier -=> I3D BF2 RANKED SERVER FORUM <=- hier dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:46:
[...]

Ligt het nou echt aan mij of vinden de GoT'ers gewoon dat Terr het verkeerd inziet en dat GoT wel gebruikt mag worden als klaagmuur voor servers/akties die helemaal los staan van het Tweakers-serverpark??

Laat anders maar in de startpost opnemen: Klik hier -=> I3D BF2 RANKED SERVER FORUM <=- hier dus
Ja er zijn van die mensen die moet je alles 10 keer zeggen

Klik hier -=> I3D BF2 RANKED SERVER FORUM <=- hier dus

[ Voor 4% gewijzigd door Stimpy1978 op 16-08-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
offtopic:
Battlefield 2 is een online game, dus het lijkt me zeker relevant om het ook de servers (en evt admins) te hebben, het is natuurlijk een groot deel van de game-experience. Desalniettemin is het natuurlijk wel zo dat het weinig boeiend is als men gaat posten dat ze een keer gekickt zijn bij server x voor een teamkill, terwijl het per ongeluk was etc etc. Daarnaast ben ik bezoeker van GoT, en heb ik geen enkele behoefde om het over BF2 te hebben op een ander forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 09:20

BEVEL

s9.BeVeL

We discussieren hier over BF2
Aangezien dit spel zowat alleenmaar interresant is indien je het online speelt, discussieren we hier dus over BF2-online.
M.a.w. we discussieren hier voor 90% over gebeurtenissen IN een server.
M.a.w. we hebben het over de zeur-vers ;) zelf en alles wat zich daarin voortbeweegt en afspeelt.

Das mijn mening.. ter Terr moet zich niet storen aan wat wij allemaal hier discussieren
We hebben het inmmers allemaal over BF2
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:05:
offtopic:
Battlefield 2 is een online game, dus het lijkt me zeker relevant om het ook de servers (en evt admins) te hebben, het is natuurlijk een groot deel van de game-experience. Desalniettemin is het natuurlijk wel zo dat het weinig boeiend is als men gaat posten dat ze een keer gekickt zijn bij server x voor een teamkill, terwijl het per ongeluk was etc etc. Daarnaast ben ik bezoeker van GoT, en heb ik geen enkele behoefde om het over BF2 te hebben op een ander forum
Alsof alle 54678 BF2-admins wereldwijd dan een boodschap hebben om voor jou op GoT te komen om jouw klacht/ergernis te behandelen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Voor mijn gevoel spelen veel Gotters en lezers van dit Topic, moi incluis, veel op DJmantris of de I3D servers.
Daarom zijn posts over die servers voor mij niet storend.
Alleen, post concrete probleemgevallen niet ALLEEN hier maar VOORAL ook op het I3D forum zodat de hoster er iets mee kan.

Verder stoor ik me meer aan al die posts van: ik heb ribbon zus en zo gehaald. JA boeie. Leuk dat je weer een kraaltje erbij hebt maar dat is echt voor niemand interessant. Daar mag van mij wel strakker op gemod worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 16-08-2005 16:29 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.