lol ik ben weer ff offline geweest en gelijk een discussie van hier naar tokio
over mijn definitie van baserapen...
je baseraped als je bewust mannekes neer gaat schieten die nog pas net gerespawned zijn en geen enkele manier hebben van verdediging whatso ever (het bekende spawnrapen dus en dat in de basis)
dit wordt vooral door veel snipers toegepast
dit is maar een voorbeeld, er zullen er veel meer zijn maar dat is nu niet de point
als je in je 1tje een basis wilt aanvallen, ok ga je gang, probeer het maar
als je ze de kans laat zich te verdedigen of zelf wacht op backup maar ga niet spawnrapen
dat is mijn grootste ergenis
en ok, het kan wel es voorkomen dat het gebeurd maar ga niet meteen schreeuwen enzo
pas als het vaker gebeurd door het aanvallende team en je ziet dat het bewust gaat (zoals staan naast een spawnpoint oid)
voor de rest play fair
spawn/baserapen wordt niet gewaardeerd,
en bovendien sta je met je team sterker
over die choppers/vliegtuigen jatten
als er iemand staat te wachten op een spawnend voertuig moet hij de kans hebben om erin te gaan
maar als hij na een sec of 30 nog steeds staat te gapen (koffie is gaan halen ofzo) ga er dan in
maar sluit normaal gesproken aan achter de eventuele rij
of als je ziet dat er iemand staat te wachten, ga dan ff lekker met een jeepje rondcrossen of in de choppers van de andere basis springen
teamkill nooit omdat je boos bent of omdat je ziet dat je benadeeld wordt
zeg er iets van maar ga niet verder (bedenk dat je voor je plezier speelt, bovendien moet je met alle skills wel es omhoog

)
[
Voor 26% gewijzigd door
Martinspire op 15-08-2005 19:42
]