[PC] Battlefield 2 - deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.917 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:45
....precies de reden waarom ik als commander alleen nog maar ondersteunend speel en geen orders meer geef.
Als commander heb je imo ook alleen een ondersteunende rol!

Overigens Bizkid79, misschien moet je ook eens afvragen of 't niet aan je zelf ligt. Ik zat gisteren ook ff op de DJMantri server, en ik zag je daar ook de ene TK naar de andere TK maken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ucheucheuche..... Wat een held ben jij, zeg! Ook fijn voor je teammates dat je zo lekker een van de vliegtuigen in gebruik hebt gehouden. Tjongejongejonge...
Helemaal mee eens. Ik begrijp ook niet dat mensen zo graag al die badges willen halen, ik speel gewoon (met als doel om samen met het team te winnen van het vijandige team) en vind het leuk als ik af en toe een badge haal. Maar speciaal voor de badges spelen, nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:54

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 22:42:
das snel :) er wordt in ieder geval snel gekeken op dit forum :)

Ik zal eens in solomode testen, als dat wel gewoon werkt, dan kan ik kijken of ik het wat vind. Kun je met de demo ook online? Wat zijn de beperkingen?
Ik heb hem overigens nieuw gekocht via cd-wow.nl (weet niet of dit mag, maar dan hoor ik het wel) daar kost de dvd maar 39euri (incl verzendkosten!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik aan de badgehongerige mensen WAAROM jullie in godsnaam die badges halen? Ik snap de hele hype om die dingen niet? Het bevorderd zo ook het spel niet echt, als allerlei mensen op vage manieren eraan proberen te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
it's in the game...daarom. Waarom maakt iedereen zich zo druk over mensen die graag badges willen hebben? Als die daarmee plezier hebben, laat ze dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Badges halen is gewoon een persoonlijke kwestie..
Ik vind het wel een sport, kijken of het me lukt zonder dat de teamplay verstoord wordt..
Meer niet eigenlijk, ik vind teamplay juist het fijnste in een spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-07 13:07
T4F.nl_Muad schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:11:
it's in the game...daarom. Waarom maakt iedereen zich zo druk over mensen die graag badges willen hebben? Als die daarmee plezier hebben, laat ze dan.
Precies, als iemand graag zijn aviator badge wil halen door 10min op de grond te blijven staan kan ik misschien mijn explosives badge halen.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
T4F.nl_Muad schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:11:
Daar hebben we ook geen problemen mee, maar ze verpesten voor ons het spel. Als iemand een halve ronde in een jet gaat zitten aan het eind van de runway zodat niemand er wat meer mee kan schiet ook niet op. En iemand die iedereen probeert te kniven en 30x wordt neergemaaid heb ik liever niet in me squad / op de server. Doe dan maar iemand die wel gewoon kan meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Heb echt al tig pogingen gedaan om die knifezooi te halen ( en explosives en pistol) , iedere keer net 1/2 kills tekort :'( any tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
dCY schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:16:
Badges halen is gewoon een persoonlijke kwestie..
Ik vind het wel een sport, kijken of het me lukt zonder dat de teamplay verstoord wordt..
Vind het ook wel lachen dat mensen eens wat minder serieus rondlopen met andere doeleindes als alleen maar zoveel mogelijk killen, killen, killen. Toch lachen als je van die gekken met alleen knives ziet rondlopen? Vind het wel humor. Probeer zelf al even de explosives award te halen, maar lukt niet echt. Heeft wel al wat leuke momenten opgeleverd. Voordeel is wel dat je nu C4 etc leert waarderen en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 22:14

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Hielko schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:57:
[...]

Overigens Bizkid79, misschien moet je ook eens afvragen of 't niet aan je zelf ligt. Ik zat gisteren ook ff op de DJMantri server, en ik zag je daar ook de ene TK naar de andere TK maken... :/
dat klopt... ik zat naast um toen het allemaal gebeurde :)

maar dat kwam door allemaal kleine lullige dingen zoals een squad leader die 2x artillery aanvroeg...

nou ja tis gewoon pech hebben denk ik altijd maar :) je kan er ook weinig aan doen dat je ergens artillery op gooid (waar het leeg is), en een heleboel mannetjes lopen net naar die flag toe...

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:58:
[...]

Helemaal mee eens. Ik begrijp ook niet dat mensen zo graag al die badges willen halen, ik speel gewoon (met als doel om samen met het team te winnen van het vijandige team) en vind het leuk als ik af en toe een badge haal. Maar speciaal voor de badges spelen, nee...
ìnsert <aai over de bol smiley> here, jullie hebben gelijk hoor! alle andere teammates hadden er vreselijk last van. Heb een boel geklaag voorbij zien/horen komen (precies geen) en mec heeft het rondje zelfs gewonnen. Maar goed, je bent en blijft een nederlander, dus klagen zodra je de kans krijgt!
@lfo4: wat zit jij trouwens met je :r smiley, je dubbelposttriplepost en zelf een paar minuten eerder lopen pronken met je pistol badge??

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

duiveltje666 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:21:
Heb echt al tig pogingen gedaan om die knifezooi te halen ( en explosives en pistol) , iedere keer net 1/2 kills tekort :'( any tips ?
Beter je best doen? :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

Hey ze hebben een van mijn fav's DC maps omgezet:
http://battlefield2.filef...BF2_Al_Khafji_Docks;45974

plus ik heb 2 unranked servers gevonden die ze gebruiken.

-edit- wat een slechte remake zeg, niet te spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door dfr0st op 15-08-2005 15:43 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Het proberen te halen van badges is een leuke manier om alle aspecten van het spel te ontdekken. Ik heb nu alle basic badges, en alleen de knife badge "met hulp" gehaald, omdat het anders te veel mijn statistieken ging verpesten :) 7 knifekills in een ronde is best veel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik las iets van knife-only servers?

Bestaan die echt?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
rac-on schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:27:
[...]

ìnsert <aai over de bol smiley> here, jullie hebben gelijk hoor! alle andere teammates hadden er vreselijk last van. Heb een boel geklaag voorbij zien/horen komen (precies geen) en mec heeft het rondje zelfs gewonnen. Maar goed, je bent en blijft een nederlander, dus klagen zodra je de kans krijgt!
@lfo4: wat zit jij trouwens met je :r smiley, je dubbelposttriplepost en zelf een paar minuten eerder lopen pronken met je pistol badge??
Helemaal mee eens.

En ja ik beken, ik heb zojuist 5 minuten nutteloos achter een TOW gestaan. Leverde me weer een mooie badge op :Y) en ja we hadden die map toch al practisch gewonnen. En nee niemand anders had hem daar nodig want alles speelde zich aan de andere kant af. Oh ja en ook nog ff lekker een peukie erbij gerookt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
Zo heb ik die TOW ook gehaald, maar nutteloos was ie niet. Plaspauze, koffie waren al nuttig, en toen nog die BH die wel even dacht die spawn over te nemen....best leuk zo'n award halen zo :D. 3 kills en 3 defended spawns, altijd mooi meegenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
T4F.nl_Muad schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:07:
Zo heb ik die TOW ook gehaald, maar nutteloos was ie niet. Plaspauze, koffie waren al nuttig, en toen nog die BH die wel even dacht die spawn over te nemen....best leuk zo'n award halen zo :D. 3 kills en 3 defended spawns, altijd mooi meegenomen :P
ik heb hem gecombineerd: ik was commander en heb eerst een rondje in zo'n TOW gezeten en het volgende rondje in een Stinger. Dan met arti wat kills halen en dan heb je naast de badge ook metteen de ribbon in je zak ;)
knife only ranked server zou trouwens leuk zijn, heb ik wat meer kans om die badge ooit te halen...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spleasure schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:47:
Het proberen te halen van badges is een leuke manier om alle aspecten van het spel te ontdekken. Ik heb nu alle basic badges, en alleen de knife badge "met hulp" gehaald, omdat het anders te veel mijn statistieken ging verpesten :) 7 knifekills in een ronde is best veel namelijk.
dat vind ik dan weer triest he. Dan heb je der toch geen eer aan, waarom zou je hem anders halen. Je haalt zon badge door je prestatie. Maar goed dat ben ik.

voorderest zie ik de badges meer als een soort missie en vind het een leuke speltoevoeging.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rac-on schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:27:
[...]
Joh, als jij op zo'n waardeloze manier een badge wil 'verdienen', dan moet je dat zelf weten. Ik zou er niet trots op zijn als ik een vliegtuig nota bene tien minuten OP DE GROND bezet moet houden voor een badge. |:(
...maar iedereen mag het spel natuurlijk op zijn eigen manier spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Knife badge halen is erg easy, ik heb em een week geleden hehaald en 't ging zo makkelijk dat ik direct in een paar potjes totaal iets van 40 knife kills had. Ga binnenkort denk ik ook maar es de veteran badge doen.

Tactiek is simpel:

1. Men neme een server met strike at kirkand
2. Men kiest voor USMC
3. Men neemt de Medic uitrusting
4. Je gaat lekker wandelen.

En dat laatste is natuurlijk de truck, je gaat met een boog om de spawn van de tegenstander heenlopen zodat je de mensen in de rug benaderd. Goede plekken om kills te scoren bij Strike At KirkAnd zijn bij het begin van de stad waar zo'n uitgebrande APC ligt. Hier ligt vaak een spec ops oid die zit te wachten totdat een tank voorbij komt rijden. Ook ideale is aan de linkerkant van de mec vlag, bij zo'n doorgang tussen de meest linkerstraat en de centrale straat spawnen in het begin regelmatig mannetjes. Kan je mooi baserapen met je mes :P Tevens zijn gespotte snipers ideaal slachtvoor evenals andere campende personen, alleen even uitkijken voor claymores als je een trap omhoog gaat.

Alleen de exert knife badge ga je op deze manier niet halen, 10 kills ofzo is nog wel te doen; maar 18!! knife kills in een ronde lijkt mij knap onmogelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:57:
[...]

Nou ja, ok misschien speel ik wat te fanatiek als commander zijnde... maar gister avond vroeg een of ander gast gewoon atillerie aan om iedereen in zn omgeving (teammates wel te verstaan) om zeep te helpen... hij was waarschijnlijk pissig dat ie geen commander kon zijn :/

Maar ja, bedankt voor het advies iig... ben juist een paar dagen geleden eigenlijk pas begonnen met dat commanderen, moet iig nog wel wat leren..
Zo vind ik het ook vet irritant dat die squad niet gewoon bij elkaar blijven en over op de map rond aan het hobbelen zijn (of je geeft ze een order, zij accepteren de order en blijven dan steevast bij de vlag staan waar ze op dat moment staan en doen ook helemaal geen reet meer)
Ik denk dat ik "stoute squads" gewoon ook niet meer uit de brand help vanaf heden, want van die squads krijg je toch geen hulp in het teamverband kijkende.

But anyways, for the guys who i teamkilled: mij oprechte excuses. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:14:
Knife badge halen is erg easy, ik heb em een week geleden hehaald en 't ging zo makkelijk dat ik direct in een paar potjes totaal iets van 40 knife kills had. Ga binnenkort denk ik ook maar es de veteran badge doen.

Tactiek is simpel:

2. Men kiest voor USMC

En dat laatste is natuurlijk de truck, je gaat met een boog om de spawn van de tegenstander heenlopen zodat je de mensen in de rug benaderd. Goede plekken om kills te scoren bij Strike At KirkAnd zijn bij het begin van de stad waar zo'n uitgebrande APC ligt. Hier ligt vaak een spec ops oid die zit te wachten totdat een tank voorbij komt rijden. Ook ideale is aan de linkerkant van de mec vlag, bij zo'n doorgang tussen de meest linkerstraat en de centrale straat spawnen in het begin regelmatig mannetjes. Kan je mooi baserapen met je mes :P Tevens zijn gespotte snipers ideaal slachtvoor evenals andere campende personen, alleen even uitkijken voor claymores als je een trap omhoog gaat.

Alleen de exert knife badge ga je op deze manier niet halen, 10 kills ofzo is nog wel te doen; maar 18!! knife kills in een ronde lijkt mij knap onmogelijk....
ik heb zelf al 100 global knife kills dat is ook niet zo moeilijk. Als je gewoon iedere onoplettende speler knifed, wat ik doe (geeft voldoening :p ). Heb je er zo genoeg. Alleen om er 7 in 1 ronde te halen, laat staan 18 voor een expert badge. Is vrij moeilijk. Je moet net geluk hebben dat ze alleen lopen en niet goed aan het opletten zijn, anders kan je het wel vergeten. Maar goed vaak als ze aan het sniperen zijn of soms ook als ze een vlag pakken, ren er snel naar toe en knife ze gelijk. Meestal heb je ze dan wel, mits het er 1 of 2 zijn. Beste knife je de eerste en knal je de tweede af. Ohjah beste is als je der op afduikt vaak als ze je dan zien en beginnnen te schieten raken ze je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hielko schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:14:

Tactiek is simpel:

2. Men kiest voor USMC

18 lijkt me niet zo'n enorm probleem; zat van het weekend op een SA-ranked server (IP ff niet bij de hand); rondje duurde daar makkelijk 30 minuten en ik heb me helemaal ziek gelachen om de tegenstand op dat moment. Denk zelf dat je voor je knife-kills (helaas) kan gaan base-rapen; een spawn is ongeveer een seconde niet in staat om te lopen; jij wel om te killen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:27

Phreak

KTM SuperDuke

Gister weer een ribbon erbij gehaald.
Dit keer "The Valorous Unit Ribbon".
Hiervoor moest je 25 uur als Squad Leader hebben gespeeld en 25 uur als Squad Member.
Het ergste was... Je moest een team score hebben van 55 punten.
Dat is dus resupply en genezen/reviven en vlaggen veroveren.

Dus Phreak ging mega ammo uitdelen op karkand :)
Weer een ribbon rijker.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

NC_Phreak schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:31:
Hiervoor moest je 25 uur als Squad Leader hebben gespeeld en 25 uur als Squad Member.

Weer een ribbon rijker.
Fijn voor je.. :|

*Is er geen ruimte voor een aparte topic : "Post hier uw onlangs behaalde BF2 spiegeltjes en kraaltjes.."

* RobzQ is een beetje flauw aan het worden van al die "Hoera ik heb sinds gisteren m'n purple heart kraaltje binnen, ik ben echt Da Bom...

[sorry]Is niet persoonlijk tegen bovenstaande poster, maar begint wel een beetje flauw te worden al die posts..[/sorry]

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:23

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

dfr0st schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:31:
Hey ze hebben een van mijn fav's DC maps omgezet:
http://battlefield2.filef...BF2_Al_Khafji_Docks;45974

plus ik heb 2 unranked servers gevonden die ze gebruiken.

-edit- wat een slechte remake zeg, niet te spelen.
Ik vond hem op de foto's er al niet zo gelukt eruit zien, dus ik had hem maar niet gedownload. Dat grote schip wat in het orgineel zat, is nu net een roeiboot :P

Ik ben toevallig ook het een map bezig, hier zijn wat screen-shots :

1
2

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

(jarig!)
Weet je wat pas leuk is, als Medic met je defibrillator die andere gasten electrocuteren. :P

Gisteren een paar potjes als Medic rond gerend en idd alle onoplettende/campende enemies met dat ding om hun oren gejast.

ZOICKS!

:P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Omg, ik hoop echt dat ze die chopper temakills eruit halen. Ik heb echt medelijden met die gast van net. Zaten met z'n 6en in een chopper, de piloot doet z'n best ons af te zeten bij een vlag, maar land op een mijn. Boem, 6 teamkills en hij staat gelijk -20. Ik vlieg niet zo heel vaak, alhoewel ik het wel aardig goed kan, maar na dit gezien te hebben blijf ik helemaal als piloot uit zo'n chopper weg.

Moet nog 20 punten voor me eerste unlock, denk dat ik die specops gun ga unlocken. Of iemand moet een veel beter idee hebben, en niet die sniper.. Die kan ik beter naar iemand gooien denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Laatst had ik ook wat leuks ik schiet een vijand dood, dus die ligt daar, komt er een medic van zijn team om de hoek om hem te riviven, ik sta daar 1 meter vandaan die medic ziet mijn niet ofzo :? . Dus ik spring op hem met mijn mes, hij rivived net zijn maat, dus 2 knive kills in 1 keer.
Twee vliegen in een klap :+

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Basti504 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:43:
Laatst had ik ook wat leuks ik schiet een vijand dood, dus die ligt daar, komt er een medic van zijn team om de hoek om hem te riviven, ik sta daar 1 meter vandaan die medic ziet mijn niet ofzo :? . Dus ik spring op hem met mijn mes, hij rivived net zijn maat, dus 2 knive kills in 1 keer.
Veel van die medics die lopen als een kip zonder kop richting gesneuvelde team mates om zo maar de 2 revive punten te kunnen scoren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Blue2k schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:41:
Omg, ik hoop echt dat ze die chopper temakills eruit halen. Ik heb echt medelijden met die gast van net. Zaten met z'n 6en in een chopper, de piloot doet z'n best ons af te zeten bij een vlag, maar land op een mijn. Boem, 6 teamkills en hij staat gelijk -20. Ik vlieg niet zo heel vaak, alhoewel ik het wel aardig goed kan, maar na dit gezien te hebben blijf ik helemaal als piloot uit zo'n chopper weg.

Moet nog 20 punten voor me eerste unlock, denk dat ik die specops gun ga unlocken. Of iemand moet een veel beter idee hebben, en niet die sniper.. Die kan ik beter naar iemand gooien denk ik..
Aan de andere kant. Het is natuurlijk wel zo realistisch. Als je in 'het echt' een helicopter op een explosief of crashed dan maak je ook teamkills. Voor mij mogen ze er zelfs nog wel een vorm van teamkills bij doen:

Ik rende gister op een helicopter af (gevechts). Springt er net voor mij een ventje in die wil vliegen. Prima, ik neem gunnerpositie. Vertrekt 'ie' niet. Blijft daar lekker wachten tot z'n maatje voor de helicopter op en neer begint te springen. "Get out of that chopper", "I want to get in"... Ik ben nogal lui dus blijf lekker zitten. Ventje blijft staan, chopper ook. Op een gegeven moment ben ik het ziek en bedenkt me dat een teamkill krijgen soms niet erg is. Richt de gun op het springende ventje, prrrrrrrr, dood. Nou dat vonden ze blijkbaar niet zo tof. De piloot stijgt op, vlieg op de eerste beste berg af en springt er uit. RobzQ dood, geen teamkill. Van mij mogen dat soort gasten ook een teamkill krijgen.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Badges halen is pas leuk als je ze haalt zonder dat het de bedoeling was. Niet als je er speciaal voor gaat spelen of speciaal 5 minuten voor achter een tow gaat zitten |:(
Als je 'plotseling' zonder dat je het doorhad je knife-badge, explosives-badge of watikveel-badge haalt is het toch veel leuker?!?! Naja, ieder z'n hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobzQ schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:35:
[...]

*Is er geen ruimte voor een aparte topic : "Post hier uw onlangs behaalde BF2 spiegeltjes en kraaltjes.."

* RobzQ is een beetje flauw aan het worden van al die "Hoera ik heb sinds gisteren m'n purple heart kraaltje binnen, ik ben echt Da Bom...

[sorry]Is niet persoonlijk tegen bovenstaande poster, maar begint wel een beetje flauw te worden al die posts..[/sorry]
Nu kan ik ook zeggen 'jammer voor je dan'

de awards zijn nu eenmaal een onderdeel van het spel. dat is net zo als in een counter-strike game gaan roepen dat de awp voor noobs is. of dat de terrors bij de hosties campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobzQ schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:49:
[...]

Aan de andere kant. Het is natuurlijk wel zo realistisch. Als je in 'het echt' een helicopter op een explosief of crashed dan maak je ook teamkills. Voor mij mogen ze er zelfs nog wel een vorm van teamkills bij doen:

Ik rende gister op een helicopter af (gevechts). Springt er net voor mij een ventje in die wil vliegen. Prima, ik neem gunnerpositie. Vertrekt 'ie' niet. Blijft daar lekker wachten tot z'n maatje voor de helicopter op en neer begint te springen. "Get out of that chopper", "I want to get in"... Ik ben nogal lui dus blijf lekker zitten. Ventje blijft staan, chopper ook. Op een gegeven moment ben ik het ziek en bedenkt me dat een teamkill krijgen soms niet erg is. Richt de gun op het springende ventje, prrrrrrrr, dood. Nou dat vonden ze blijkbaar niet zo tof. De piloot stijgt op, vlieg op de eerste beste berg af en springt er uit. RobzQ dood, geen teamkill. Van mij mogen dat soort gasten ook een teamkill krijgen.
ja zoiets had ik ook laatst... en toen kon ik het maar niet laten te vermelden dat ik admin was en toen vloog ie dan maar weg... alleen vrij direct een of andere wazige manouvre waarbij ie crashte... alleen vreemd dat hij meteen sprong... ikke dus dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basti504 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:43:
dan zal jij nooit de expert knife badge ontvangen ;). Maar goed zoals jij al zegt ieder zijn eigen manier. Ik zie het meer als missies lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:49:
Badges halen is pas leuk als je ze haalt zonder dat het de bedoeling was. Niet als je er speciaal voor gaat spelen of speciaal 5 minuten voor achter een tow gaat zitten |:(
Als je 'plotseling' zonder dat je het doorhad je knife-badge, explosives-badge of watikveel-badge haalt is het toch veel leuker?!?! Naja, ieder z'n hobby.
Bij de meeste badges gaat dat ook prima, maar 'plotseling' je knife of explosives badge halen zie ik nou niet echt gebeuren. Hetzelfde geldt voor verschillende andere awards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NC_Phreak schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:31:

Weer een ribbon rijker.
mega ammo helemaal zozo. als het nou nog grappig was ok, maar hier zit je gewoon op te scheppen met een ribbon die bijna iedereen al gehaald heeft. Ik had hem binnengehaald zonder dat ik er serieus om speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:02:
[...]

Bij de meeste badges gaat dat ook prima, maar 'plotseling' je knife of explosives badge halen zie ik nou niet echt gebeuren. Hetzelfde geldt voor verschillende andere awards.
explosive badge is op zich wel onwetend binnen te halen, was vandaag ook behoorlijk lang in de weer met mijnen en inene zie ik daar mijn badge staan. Nu was ik gewoon puur die weg aan het versperren wat ik normaal ook doe, ook natuurlijk in me achterhoofd die badge. Maar anders had ik ook zo gespeeld. Was op kubra dam bij die weg richting de amerikaanse basis, vrijwel alle rijdende voertuigen komen daar langs.
MAX3400 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:29:
[...]

18 lijkt me niet zo'n enorm probleem; zat van het weekend op een SA-ranked server (IP ff niet bij de hand); rondje duurde daar makkelijk 30 minuten en ik heb me helemaal ziek gelachen om de tegenstand op dat moment. Denk zelf dat je voor je knife-kills (helaas) kan gaan base-rapen; een spawn is ongeveer een seconde niet in staat om te lopen; jij wel om te killen. :Y)
dat zie ik meer als vals spelen en is het die badge halen puur om de badge. Moet wel spelende voort gebeuren. Op een spawn wachten vind ik uiterst triest, niet leuk en zou ik dus niet doen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plaats eens wat meer berichten :9

[ Voor 171% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:00:
[...]

dan zal jij nooit de expert knife badge ontvangen ;). Maar goed zoals jij al zegt ieder zijn eigen manier. Ik zie het meer als missies lol
Daar ga ik oon niet voor, ik ga voor de expert medic combat badge, maar dan ben ik mnog wel ff bezig :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Vanmiddag was het weer eens zo ver (i3d Ranked Server #1). Op tijd van posten ongeveer 15-20 minuten geleden. Bobjuhhhh vroeg zich af wie 'zijn' heli had, en degene die 'zijn' heli werd zo goed ik kon zien gekicked omdat hij 'zijn' heli had.
Ik vraag me eigenlijk af of de eigenaar van de server (DaMorpheus?) dit normaal vind. Ik vind dit iig niet normaal gedrag, en gewoon ronduit egoïstisch en asociaal gedrag. Het is dan leuk (niet leuk voor anderen) dat je admin bent, maar ik vind zulke 'voordeelposities' echt NIET normaal meer. Ook een andere admin, was het volledig met Bobjuhhhh eens, en vond ook dat hij gekicked moest worden. Echt verschrikkelijk gedrag, wat weliswaar vertoont werd door admins, die juist het goede voorbeeld moeten geven, en niet de hele tijd zijn heli opeisen, dit zelfde gebeurde al eerder met tanks of apc's.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

Ik ben eenTrouwe bezoeker van tweakers en got maar een lezer. Zeker nu met de bf2 discussie ben ik er weer bijna elke dag.

FF over t spel.. dit vindt ik supper erg verslavend. Wel heb je een vet systeem nodig. Overigens voor ieder die twijfend om er een gig bij te zetten advies; doen !!! Bij mij van 1 naar 2 gig op een 939 3500@2500 met een ati 800pro veeeeeeel kortere laadtijden geen geswap en hogere resolutie 1280-1024.

Maar goed ik reageer nu ff omdat er pasgeleden een discussie was met DaMorpheus over de admi op de i3d servers. Lekker verhit maar iemand stelde t machtsmisbruik op de i3d servers aan de kaak. Ik speel netjes. Daarmee zeg ik alles, staf bij een ongeluk bijna nooit, speel graag teamgericht.

Maar DaMorpheus nu moet me ff iets van t hart ( ik heb me er zelfs voor geregisteerd ) er zit een erg slechte admi op een i3d server ( ik d8t die van dj... ) n.l. oldbasterd. Deze jonge was niet bezig met t spel ( en het in goede banen leiden ervan ) maar enkel met zijn eige spelletje, deed iemand iets wat hem irriteerde begon hij t dreigen dat je kickt werdt.

Dit had ik al een paar x in de tekst kunnen lezen, toen ik hem in t veld tegenkwam.
Ik loop na deze net te hebben gemist voor zijn tank door ( ruimte en tijd zat ). Hij moest echter stoppen, was daar denk ik boos over en schoot me met een tankgranaat dood ??.
ik d8t das niet per ongeluk...... dus straf ik die hap .... t was de eerste die ik strafte in 1 week of zo..... typt hij ... de volgende x dat je voor mijn tank loopt lig je eruit....................... ik typ nog dat t per ongelijk was en waarom hij mij dan doodschoot ,,,, geen reactie maaaar je voelt hem al ff later in de hitte van de strijd ik lag zwaar onder vuur... ik steek een weg over en hij draait plotseling naar rechts dus ik eronder ......... ***zooi maar goed straf per ongelijk ook nog ( of dat wel had gemoeten is de vraag ) zonder eenig pardon kickte hij mij. Dus moesten wij ( we waren met 4e ) samen een andere server zoeken ....... ( ff de ronde voorbij laten gaan maar toen kon ik er nog niet in )

Hij verpest t wel voor 4 man en zet mij aan t denken ( die man pasgeleden had dus wel gelijk ) hij "de admi" misbruikte gewoon zijn macht. Overigens wij zaten op teamspeak en mijn maten maakte dat potje ff af, vertelde zij mij dat hij meer mensen kickte en dat veel mensen hem zo beu waren dat ze een vote tegen hem begonnen ( vote tegen een adm dan doe je iets niet goed ).

Een slecht admi is erg slecht voor t bedrijf i3d . In mijn ogen moet je een admi niet zien of horen.

Overigens op een nederlandse clan server heerlijk tot 2.00 uur s'nachts met 4 vrienden de game geownd :>))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm

Is t toevallig 2 van deze berichten na elkaar en los van elkaar ?

ik zou de admi 's ff in de gaten houden ander lopen de gamers bij je weg.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Laatst online: 22-08-2022
RobzQ schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:35:
[...]

Nou Ik zie daar persoonlijk echt het kwaad niet van in... Als mensen er ten minste wel ff bij zetten hoe ze het hebben gedaan vind ik het een positieve bijdrage leveren aan het topic.

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

FnF schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:15:
Vanmiddag was het weer eens zo ver (i3d Ranked Server #1). Op tijd van posten ongeveer 15-20 minuten geleden. Bobjuhhhh vroeg zich af wie 'zijn' heli had, en degene die 'zijn' heli werd zo goed ik kon zien gekicked omdat hij 'zijn' heli had.
Ik vraag me eigenlijk af of de eigenaar van de server (DaMorpheus?) dit normaal vind. Ik vind dit iig niet normaal gedrag, en gewoon ronduit egoïstisch en asociaal gedrag. Het is dan leuk (niet leuk voor anderen) dat je admin bent, maar ik vind zulke 'voordeelposities' echt NIET normaal meer. Ook een andere admin, was het volledig met Bobjuhhhh eens, en vond ook dat hij gekicked moest worden. Echt verschrikkelijk gedrag, wat weliswaar vertoont werd door admins, die juist het goede voorbeeld moeten geven, en niet de hele tijd zijn heli opeisen, dit zelfde gebeurde al eerder met tanks of apc's.
+
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:17:
hoi

Ik ben eenTrouwe bezoeker van tweakers en got maar een lezer. Zeker nu met de bf2 discussie ben ik er weer bijna elke dag.

FF over t spel.. dit vindt ik supper erg verslavend. Wel heb je een vet systeem nodig. Overigens voor ieder die twijfend om er een gig bij te zetten advies; doen !!! Bij mij van 1 naar 2 gig op een 939 3500@2500 met een ati 800pro veeeeeeel kortere laadtijden geen geswap en hogere resolutie 1280-1024.

Maar goed ik reageer nu ff omdat er pasgeleden een discussie was met DaMorpheus over de admi op de i3d servers. Lekker verhit maar iemand stelde t machtsmisbruik op de i3d servers aan de kaak. Ik speel netjes. Daarmee zeg ik alles, staf bij een ongeluk bijna nooit, speel graag teamgericht.

Maar DaMorpheus nu moet me ff iets van t hart ( ik heb me er zelfs voor geregisteerd ) er zit een erg slechte admi op een i3d server ( ik d8t die van dj... ) n.l. oldbasterd. Deze jonge was niet bezig met t spel ( en het in goede banen leiden ervan ) maar enkel met zijn eige spelletje, deed iemand iets wat hem irriteerde begon hij t dreigen dat je kickt werdt.

Dit had ik al een paar x in de tekst kunnen lezen, toen ik hem in t veld tegenkwam.
Ik loop na deze net te hebben gemist voor zijn tank door ( ruimte en tijd zat ). Hij moest echter stoppen, was daar denk ik boos over en schoot me met een tankgranaat dood ??.
ik d8t das niet per ongeluk...... dus straf ik die hap .... t was de eerste die ik strafte in 1 week of zo..... typt hij ... de volgende x dat je voor mijn tank loopt lig je eruit....................... ik typ nog dat t per ongelijk was en waarom hij mij dan doodschoot ,,,, geen reactie maaaar je voelt hem al ff later in de hitte van de strijd ik lag zwaar onder vuur... ik steek een weg over en hij draait plotseling naar rechts dus ik eronder ......... ***zooi maar goed straf per ongelijk ook nog ( of dat wel had gemoeten is de vraag ) zonder eenig pardon kickte hij mij. Dus moesten wij ( we waren met 4e ) samen een andere server zoeken ....... ( ff de ronde voorbij laten gaan maar toen kon ik er nog niet in )

Hij verpest t wel voor 4 man en zet mij aan t denken ( die man pasgeleden had dus wel gelijk ) hij "de admi" misbruikte gewoon zijn macht. Overigens wij zaten op teamspeak en mijn maten maakte dat potje ff af, vertelde zij mij dat hij meer mensen kickte en dat veel mensen hem zo beu waren dat ze een vote tegen hem begonnen ( vote tegen een adm dan doe je iets niet goed ).

Een slecht admi is erg slecht voor t bedrijf i3d . In mijn ogen moet je een admi niet zien of horen.

Overigens op een nederlandse clan server heerlijk tot 2.00 uur s'nachts met 4 vrienden de game geownd :>))
Heren, bedankt voor de enorme verhalen (plus niet gebruik van de spelling-checker) => http://forum.i3d.nl zoals al eerder gezegd!

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 15-08-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is 't eigenlijk normaal dat die costum maps niet werken in single player mode? (bij mij toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:29:
is 't eigenlijk normaal dat die costum maps niet werken in single player mode? (bij mij toch)
Als er geen AI in zit zal ie niet starten in SP.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basti504 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:35:
[...]

Als er geen AI in zit zal ie niet starten in SP.
hoe kan ik dat checken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Hielko schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:45:
[...]

Veel van die medics die lopen als een kip zonder kop richting gesneuvelde team mates om zo maar de 2 revive punten te kunnen scoren....
Dat doe ik ook heel vaak, maar niet midden in een vuurgevecht. Als je het gewoon heel snel doet en snel weer omhoog springt en weg huppeld, overleef ik het bijna altijd hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Net als met de "oude" CS-bots; als er geen paths of height-maps zijn gedefinieerd door de auteurs van de map, dan zal de AI niet weten wat ie moet doen. Oftewel; readme.txt van de custom-map-auteur doornemen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm

T gaat hier toch over de game bf2 en game ervaringen .......
Het lijkt me gewoon een ervaring die we wilde delen.

T is geen aanval of klacht. Als ik die heb dan ga ik wel direct naar i3d.

Als t veelvoorkomend is (en dat begint er op t lijken) wordt er met onze steun misschien iets aan de "rotte appels" gedaan

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:44:
mm

T gaat hier toch over de game bf2 en game ervaringen .......
Het lijkt me gewoon een ervaring die we wilde delen.

T is geen aanval of klacht. Als ik die heb dan ga ik wel direct naar i3d.

Als t veelvoorkomend is (en dat begint er op t lijken) wordt er met onze steun misschien iets aan de "rotte appels" gedaan

bedankt
Het is geen aanval maar je hebt het alleen over i3d.

Het is geen aanval maar meld je dan op hun forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue2k schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:41:

Die sniper is idd nogal brak (ik heb hem) *grin*
Maar je kan er wel 1 ding mee wat heeeeeeeeeeeel erg cool is....namelijk door een cockpit heenschieten van een heli
Gek genoeg is het mij alleen nog maar bij de cobra en Blackhawk gelukt, ondanks verwoede pogingen bij dat ding van de MEC..........
Blackhawk is helemaal tof.....je moet van redelijk dichtbij de piloot door z'n knarretje schieten en dat hele ding ploft als een baksteen naar beneden.....ook op jouw rekest ! wauw... :D

Ook heb ik al meerdere malen gunners gekilled met de m95, lukt veel beter dan met de m24.
er geld echter wel;......niet TE ver weg...want je raakt geen klap...hoe goed je ook richt (afwijking in het spel zelf, kan je niks aan doen helaas...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:16:
Als je de Meritorious Unit Ribbon wilt halen, moet je zelfs flink aan je teamwork werken, je moet dan 40 teamworkscore halen in een ronde. En voor sommige ribbons zelfs 50 of 55. Dus sommige badges en ribbons kunnen zelfs een positieve invloed op teamwork hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MAX3400 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:23:
[...]
+
[...]
Heren, bedankt voor de enorme verhalen (plus niet gebruik van de spelling-checker) => http://forum.i3d.nl zoals al eerder gezegd!
Zo'n commentaar en dan allebei de posts volledig quoten.... :?
MAX3400 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:46:
[...]
Het is geen aanval maar je hebt het alleen over i3d.
Het is geen aanval maar meld je dan op hun forum.
Daar heb je enigzins een punt maar veel Gotters/lezers van dit topic spelen op die server dus dat maakt het al een heeeeeel stuk relevanter dan hetzelfde verhaal bij een totaal onbekende server in verweggistan.
Verder zit DaMorpheus hier bij tijd en wijle ook zijn eigen i3d servers direct of indirect te spammen maar dan hoor ik je ook niet.... :)

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 15-08-2005 19:07 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Maak je zelf de map of heb je hem gedownload? , als het die laaste is, staat het meestal in de ReadMe file, je kan het ook zelf cheken. Ga naar de map waar de level staat, open die map, open dan "server.zip" en kijk of een map is die "ai" en "aipathfinding" heet, screenshot . Als je zelf de level maakt, weet ik niet hoe dat moet, ik zoek het zelf ook, want ik zelf een level aan het maken :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 04:02:
[...]

Jouw paar ervaringen betekenen niks. Als het echt zo zou zijn dat veel mensen zich eraan storen dan zou dit topic vol zitten met zeikerds als jou.
Zucht, je kunt het weer niet netjes houden? Als je naar dit niveau moet zakken kun je beter niets posten imho. Het komt nogal erg kinderachtig over namelijk. De tussenstand van de poll (59% is al zat van de standaard maps) geven jou overigens ook geen gelijk.
Die vergelijking is er niet om letterlijk te vergelijken maar om te verduidelijken dat je maar dom aan het lullen bent. Je kan voor elk spel wel zeggen dat ze meer gratis levels kunnen maken/goedkeuren. Dat moet je nooit verwachten. Is dat een betere vergelijking voor je?
Sorry maar omdat je het niet met mij eens bent ben ik zo opeens dom aan het lullen? Dat zegt meer over jou dan over mij hoor. Overigens ontwikkelen andere game producenten ook gratis nieuwe content (bv zoals de summer update bij guildwars). Ik geef daarbij ook al meerdere keren aan dat EA het wel kan, maar gewoon (uit winstoogpunt) niet wil. Jij herhaalt dat alleen maar :?
Grappig dat jij hetzelfde doet door te zeggen:
[...]
Inderdaad, met als basis de tussenstand van de poll. Kijk, ik heb mijn stelling gebaseerd op een poll cq feiten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 07:34:
[...]

Nieuwe map = nieuwe manieren om punten te krijgen.
Een nieuwe map zou iedereen moeten spelen en in de standaard maplist moeten zitten.

Maar waarom neem jij dan niet contact op met EA? Je hebt toch grote ideeën :)
Niet negatief bedoeld :P
Ik speel BF-2 niet genoeg om daar echt tijd in te stoppen vind ik. Daarnaast is EA niet het bedrijf dat naar zijn klanten luistert helaas. Ik nam het ook niet negatief op hoor. Ik zou wel willen dat de eindgebruikers meer input kregen, er zijn een aantal zaken die meerdere mensen irriteren als je dit topic en de vorige delen doorleest. Ik heb o.a. ook al goede ideeen tegen spawnrapen / baserapen gelezen.

Overigens (beetje offtopic misschien maar ik denk dat het wel een goede illustratie is) merk ik nu bij het spelen van Guildwars dat er ook bedrijven zijn die wel erg goed naar de spelers luisteren. Ik heb nu al meerdere aangedragen dingen aangepast zien worden in een GW patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen luisteren en luisteren. Dice gaat in de 1.03 patch toch een groot aantal dingen fixen/veranderen, wat ze vast niet allemaal zelf bedacht hebben. Alleen om het complete concept van ranked servers te veranderen (wellicht 1 van de grootste 'unique sellings points' van het spel), gaat natuurlijk wel een stuk verder. Daarnaast "tussen ik ben zat van de standaard maps" en "ik wil (brakke) homemade maps op ranked servers" zit natuurlijk ook een verschil ;)
Inderdaad ongeloofelijk, gisteren speelde ik ook op i3d server #1 en daar dacht Bobjuhhh op mastuur city ook dat de attack heli van hem was (met de backup van een admin....). Veel triester kan je 't niet maken als admin :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind (en dat vind mijn hele (-=XTRA=-clan) ook) dat als iemand op een voertuig staat te wachten hij daar het eerst recht op heeft (ongeacht hoe goed /slecht je bent). Het is me al vaak overkomen dat iemand hem recht voor me neus meenam terwijl ik er netjes op stond te wachten en die heb ik dan vervolgens vrolijk zelf maar uit de lucht gestolen of geteamkilled :D Dit soort mensen die denken dat alles van hun is moet je bannen uit dit spel en eerst een paar jaar tetris laten spelen ofzo. Ik speel al jaren BF en ken dit fenomeen pas eigelijk sinds BF2 uit is met alle Noobs die je er dan bij krijgt. Enige oplossing hiervoor is denk ik in een clan / vaste (intelligente) groep spelen (nee wij recruiten niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hielko schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:04:
Daarnaast "tussen ik ben zat van de standaard maps" en "ik wil (brakke) homemade maps op ranked servers" zit natuurlijk ook een verschil ;)
Nieuwe maps hoeven natuurlijk niet homemade te zijn en al helemaal niet brak. Ik heb voor BF-2 bv ook een echt gave map gezien gemaakt door een mede tweakers :) Maar EA kan gewoon ook zelf periodiek nieuwe content releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:21:
Ik vind (en dat vind mijn hele (-=XTRA=-clan) ook) dat als iemand op een voertuig staat te wachten hij daar het eerst recht op heeft (ongeacht hoe goed /slecht je bent). Het is me al vaak overkomen dat iemand hem recht voor me neus meenam terwijl ik er netjes op stond te wachten en die heb ik dan vervolgens vrolijk zelf maar uit de lucht gestolen of geteamkilled :D Dit soort mensen die denken dat alles van hun is moet je bannen uit dit spel en eerst een paar jaar tetris laten spelen ofzo. Ik speel al jaren BF en ken dit fenomeen pas eigelijk sinds BF2 uit is met alle Noobs die je er dan bij krijgt. Enige oplossing hiervoor is denk ik in een clan / vaste (intelligente) groep spelen (nee wij recruiten niet)
Ben jij blij dat ik bf2 nog niet kan spelen >:) al die verhalen die ik hoor over o.a. het TK systeem moet het geweldig zijn om dat soort mensen als jou pisnijdig te maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Op Karkand bij de 2e MEC vlag (das die in het centrum met dat hoge gebouw die altijd wel 1 sniper (lees: targetdummy) aantrekt) stond ik vanmiddag lekker met een tank mensen neer te maaien. Ging erg lekker! Mensen blijven, ondanks dat ze steeds weer worden gekilled, lekker bij dezelfde vlag spawnen, dus dat liep aardig op! Het is zelfs zo erg dat er niemand is die even als granaatwerpmannetje spawned om daar een eind aan te maken!
Dus, eind van de map, ik sta 1 met iets van 25-30 kills ofzo krijg je een kickvote tegen je! Gelukkig werken die niet, heb je veel te veel mensen voor nodig, maar het is toch van de zotten dat je gestraft wordt voor de domheid van anderen! Daarnaast had de map een glitch ofzo. Ik kreeg het eindscherm te zien met de scores en ik was daarop 1, maar de medal kreeg ik niet. Na ja goed, boeie ook! Het was wel leuk! :+ :D

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dus dat iemand een vliegtuig of chopper eerder pakt dan jou vind jij een reden om te tken? Ik weet wel wie van mij de kick kreeg, dat was niet degenen die het vliegtuig pakt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:54

Dark Angel

Corvette LS Power

Heej leuk een XTRA speler. ik speel altijd met Oeroeboeroe.nl en zit er aan te denk om ook de clan te joinen. was altijd wel leuk op de DC no flyzone maps

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Viper2k1 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:27:
Op Karkand bij de 2e MEC vlag (das die in het centrum met dat hoge gebouw die altijd wel 1 sniper (lees: targetdummy) aantrekt) stond ik vanmiddag lekker met een tank mensen neer te maaien. Ging erg lekker! Mensen blijven, ondanks dat ze steeds weer worden gekilled, lekker bij dezelfde vlag spawnen, dus dat liep aardig op! Het is zelfs zo erg dat er niemand is die even als granaatwerpmannetje spawned om daar een eind aan te maken!
Dus, eind van de map, ik sta 1 met iets van 25-30 kills ofzo krijg je een kickvote tegen je! Gelukkig werken die niet, heb je veel te veel mensen voor nodig, maar het is toch van de zotten dat je gestraft wordt voor de domheid van anderen! Daarnaast had de map een glitch ofzo. Ik kreeg het eindscherm te zien met de scores en ik was daarop 1, maar de medal kreeg ik niet. Na ja goed, boeie ook! Het was wel leuk! :+ :D
Al ns bedacht dat dat mss nog de enige vlag is waar men kon spawnen als MEC.
Als in: rest vlaggen gecapped door USMC en geen levende Squadleaders meer.

En al zou dat niet zo zijn: ik vind dat met een tank precies op een spawnpoint knallen best irritant. Ik zou wel ns een proef willen zien waarbij je de eerste 5 seconden niet gelijk kan doden of gedood worden. Volgensmij wordt het spel dan veel leuker en heb je veel minder spawncamping.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
lol ik ben weer ff offline geweest en gelijk een discussie van hier naar tokio

over mijn definitie van baserapen...
je baseraped als je bewust mannekes neer gaat schieten die nog pas net gerespawned zijn en geen enkele manier hebben van verdediging whatso ever (het bekende spawnrapen dus en dat in de basis)
dit wordt vooral door veel snipers toegepast
dit is maar een voorbeeld, er zullen er veel meer zijn maar dat is nu niet de point
als je in je 1tje een basis wilt aanvallen, ok ga je gang, probeer het maar
als je ze de kans laat zich te verdedigen of zelf wacht op backup maar ga niet spawnrapen
dat is mijn grootste ergenis
en ok, het kan wel es voorkomen dat het gebeurd maar ga niet meteen schreeuwen enzo
pas als het vaker gebeurd door het aanvallende team en je ziet dat het bewust gaat (zoals staan naast een spawnpoint oid)

voor de rest play fair
spawn/baserapen wordt niet gewaardeerd,
en bovendien sta je met je team sterker

over die choppers/vliegtuigen jatten

als er iemand staat te wachten op een spawnend voertuig moet hij de kans hebben om erin te gaan
maar als hij na een sec of 30 nog steeds staat te gapen (koffie is gaan halen ofzo) ga er dan in
maar sluit normaal gesproken aan achter de eventuele rij
of als je ziet dat er iemand staat te wachten, ga dan ff lekker met een jeepje rondcrossen of in de choppers van de andere basis springen

teamkill nooit omdat je boos bent of omdat je ziet dat je benadeeld wordt
zeg er iets van maar ga niet verder (bedenk dat je voor je plezier speelt, bovendien moet je met alle skills wel es omhoog ;))

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 15-08-2005 19:42 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"dat eerder kan je op 2 manieren vertalen dat je eerder op E druk ofdat je er netjes langer op staat te wachten".
Eerlijk zullen we alles delen toch ? Anders heet je gewoon Egoistisch en moet jij of ik snel een andere "socialere" server opzoeken. Wat wel weer zo is dat in het begin van het spel er 6 man staat te springen om een chopper en 10 minuten later blijft ie gewoon staan als oud stof en kan ik me lol op ......ik heb niet z'n haast / edge dat ik niet zou kunnen wachten, maar als niet sociaal kan dan maar niet is mijn mening. })

@hierboven: Helemaal mee eens ik kill ze meestal niet meer maar zal ze ook geen pickup ofzo meer aanbieden of naar de tegen party en ze probeeren te ownen :9

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 18:41:
[...]
Zucht, je kunt het weer niet netjes houden? Als je naar dit niveau moet zakken kun je beter niets posten imho. Het komt nogal erg kinderachtig over namelijk. De tussenstand van de poll (59% is al zat van de standaard maps) geven jou overigens ook geen gelijk.
Waarom zou iemand nee zeggen tegen gratis maps? Die poll is nogal misleidend. Je stelt de vraag of de maps ons vervelen. Als dat bij 60% werkelijk zo is dan zou de community met 60% gedaald moeten zijn. Nou niks lijkt me minder waar. Ik denk dat de meesten ja zeggen omdat iedereen altijd wel meer wil. Dat betekent echt niet dat ze flauw van de huidige maps zijn. Kansloze poll.
Sorry maar omdat je het niet met mij eens bent ben ik zo opeens dom aan het lullen? Dat zegt meer over jou dan over mij hoor. Overigens ontwikkelen andere game producenten ook gratis nieuwe content (bv zoals de summer update bij guildwars). Ik geef daarbij ook al meerdere keren aan dat EA het wel kan, maar gewoon (uit winstoogpunt) niet wil. Jij herhaalt dat alleen maar :?
Het is dom lullen omdat jij denkt dat jij kan bepalen wat haalbaar/reëel is voor een bedrijf als EA. Ik vind jou pas kinderachtig omdat je zegt dat EA "het gewoon niet wil" om ons te pesten of uitmelken.
Nu ga je het ook nog met een MMORPG vergelijken 8)7 Dat zijn totaal andere soorten games die eigenlijk altijd in ontwikkeling zijn. En je negeert mijn vergelijking hiermee. Ik zeg dat alle developers gratis content aan zouden kunnen bieden. Dat gebeurt dus bij lange niet maar je vind het zo leuk om alleen EA te beschuldigen, uitmelkers te zijn.
Inderdaad, met als basis de tussenstand van de poll. Kijk, ik heb mijn stelling gebaseerd op een poll cq feiten.
Dus je hebt op basis van een toekomstige poll je stelling gebaseerd? Try again :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:37:
[...]
Ik zou wel ns een proef willen zien waarbij je de eerste 5 seconden niet gelijk kan doden of gedood worden. Volgensmij wordt het spel dan veel leuker en heb je veel minder spawncamping.
Een spawnarmor is een goed plan. Bij DF werkte dat armor (niet gekilled kunnen worden) voor ongeveer 3 seconden of tot je begon te schieten..

Baserapen kan dan nog steeds voorkomen maar laat dan die gast 2 seconden op me schieten terwijl een teammaatje hem neerlegd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je daarop gaat wachten en ze vervolgens uit de lucht gaat schieten lijkt het mij dat jij juist degene bent die denkt dat het van jou is :X Ik bedoel jij wordt neergeschoten uit je chopper je gaat naar het spawnpunt, alleen iemand anders komt daar iets later achter en zou die heli niet mee mogen nemen?? Vind gewoon dat iedereen er even veel recht op heeft. Zal me trouwens niks verbazen als jij dat vaak genoeg ook niet doet.
Dat bob geval op de i3d server, snap idd echt niet hoe ze die admin hebben kunnen maken. Zit op alles no way te spammen enz. Zit het team af te zeiken omdat er te weinig medics inzitten en dan gaat hij ook nog s aan 1 stuk door ook. Ik zou, zeker na zulke acties als hierboven, gewoon zijn admin rechten af pakken. Het verminderd zo echt het speelplezier op de servers en als hij zo handeld is hij gewoon niet admin waardig. Maar goed voor de rest moet de eigenaar er zelf over beslissen, om ze te laten verpesten of niet...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:46:
[...]

Een spawnarmor is een goed plan. Bij DF werkte dat armor (niet gekilled kunnen worden) voor ongeveer 3 seconden of tot je begon te schieten..

Baserapen kan dan nog steeds voorkomen maar laat dan die gast 2 seconden op me schieten terwijl een teammaatje hem neerlegd.
weet je hoelang vijf seconden zijn. Als zij vlak voor je neus spawnen ben jij geheid dood, no way dat jij dan nog een vlag kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus Sickmind.

Ik zag dat er in het forum al over me gepost was.

Die score van mij klopt niet.
Ik heb niet lopen hacken of zo. Zou niet weten hoe het moest.

Iemand enig idee hoe ik mijn score weer goed kan laten zetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:57:
Ik ben dus Sickmind.

Ik zag dat er in het forum al over me gepost was.

Die score van mij klopt niet.
Ik heb niet lopen hacken of zo. Zou niet weten hoe het moest.

Iemand enig idee hoe ik mijn score weer goed kan laten zetten???
Misschien dat EA het forum hier actief meeleest komt het vanzelf in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is dom lullen omdat jij denkt dat jij kan bepalen wat haalbaar/reëel is voor een bedrijf als EA. Ik vind jou pas kinderachtig omdat je zegt dat EA "het gewoon niet wil" om ons te pesten of uitmelken.
Nu ga je het ook nog met een MMORPG vergelijken 8)7 Dat zijn totaal andere soorten games die eigenlijk altijd in ontwikkeling zijn. En je negeert mijn vergelijking hiermee. Ik zeg dat alle developers gratis content aan zouden kunnen bieden. Dat gebeurt dus bij lange niet maar je vind het zo leuk om alleen EA te beschuldigen, uitmelkers te zijn.
hij vergelijkt het met guildwars = geen maandelijks bedrag net zoals bf2 dus. Vind op zich dat hij wel een punt heeft. Maar als je naar bf42 kijkt hebben we daar ook extra maps in latere patches gekregen. Kan nog steeds dat ze dat ook bij bf2 doen, maar het zou leuk wezen als ze gewoon custom maps in bijvoorbeeld map packs produceren en die officieel gedraaid mogen worden. Maar dat hoef je dan weer niet van ea te verwachten. Want ze zijn gewoon uit op geld grotendeels of iig past het niet in hun strategie van spellen ondersteunen.
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:59:
[...]

denk niet dat dat het geval.

Misschien dat ff spelen helpt? En anders gewoon een mailtje naar ze toesturen, customer service ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het.
Ik zal eens kijken of ik het mailadres van de helpdesk kan vinden.
Dan stuur ik ze wel ff een mailtje.

Is ook best een keertje leuk om NR1 te zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:02:

Ik hoop het.
Ik zal eens kijken of ik het mailadres van de helpdesk kan vinden.
Dan stuur ik ze wel ff een mailtje.

Is ook best een keertje leuk om NR1 te zijn. >:)
Ik vermoed dat ze 't toch zelf ook wel zullen zien; een score van een miljard punten oid moet toch opvallen in de ranglijsten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind gewoon dat iedereen er even veel recht op heeft. Zal me trouwens niks verbazen als jij dat vaak genoeg ook niet doet.
Ik vertel juist dit verhaal om te zeggen dat iedereen er recht op heeft maar goed. En denken moet je aan een paart overlaten ;) nee effe seriues jij moet niet voor mij gaan denken en weet dus blijkbaar al helemaal niet wat de -=XTRA=- clan doet ? nl. 24/7 een DC Noflyzone draaien om lekker te kunnen vliegen. Maar irritant is het wel als ieder voor zich gaat spelen dan moet je wachten of er nog single player komt (dan kom ik jou tenmiste niet tegen).

Vraag: weet iemand welke server /map een ronde heeft van 28minuten ? dit omdat de The Staff Officer Ribbon dat vereist en vlgs mij zijn alle potjes veel sneller afgelopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[...]

Waarom zou iemand nee zeggen tegen gratis maps? Die poll is nogal misleidend. Je stelt de vraag of de maps ons vervelen. Als dat bij 60% werkelijk zo is dan zou de community met 60% gedaald moeten zijn. Nou niks lijkt me minder waar. Ik denk dat de meesten ja zeggen omdat iedereen altijd wel meer wil. Dat betekent echt niet dat ze flauw van de huidige maps zijn. Kansloze poll.
De titel is anders aardig duidelijk van de poll. Dat jij hem niet accepteert omdat het jouw ongelijk aangeeft is iets anders.
Waar lees je dat? Je moet mijn woorden niet zo uit hun verband trekken. Wil je dom lullen? Lees dan je eigen posts nog eens door zou ik zeggen. Ik zeg duidelijk dat EA geen nieuwe maps aan wil bieden uit winstoogmerk. Overigens verwacht ik iets meer respect, je hoeft niet zo maar met dingen als "dom lullen" etc te gaan strooien.
Nu ga je het ook nog met een MMORPG vergelijken 8)7 Dat zijn totaal andere soorten games die eigenlijk altijd in ontwikkeling zijn.
Het zijn inderdaad games die veelal in ontwikkeling zijn echter vragen de bedrijven daar ook geld voor in de vorm van maandelijkse contributie. Dat is bij GW dus niet zo, vandaar de vergelijking. Het soort game doet er dan niet toe namelijk.
Ik zeg dat alle developers gratis content aan zouden kunnen bieden.
Heb ik gepost dat dat niet zo was?
Dat gebeurt dus bij lange niet maar je vind het zo leuk om alleen EA te beschuldigen, uitmelkers te zijn.
Wie zegt dat ik alleen EA ervan beschuldig? Overigens is dat in het geval van EA wel duidelijk gezien de support, het op de markt zetten van deze buggy game, al het gedoe rond BF-Vietnam (wat nu al niet echt meer gesupport lijkt te worden). Maar goed, dat is een totaal andere discussie imho.
Dus je hebt op basis van een toekomstige poll je stelling gebaseerd? Try again :O
De poll stond er al, hij hoefde mijn stelling alleen nog te bewijzen (which it did). :O

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 15-08-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:16
ff iets anders en misschien hebben meerdere mensen dit meegemaakt.

Ik heb vandaag een nieuw scherm gekocht een BenQ FP 937s+. Nu kan ik BF2 niet meer starten. Hij geeft geen error message maar hij probeert m op te starten en vervolgens kom ik weer terug in Windows. Ik zie dus alleen heel ff het BF2 logo en vervolgens weer terug. Ik snap er werkelijk geen drol meer van en heb mijn drivers al van mijn videokaarrt al gedeinstalled. Zijn er mensen die dit euvel herkennen en hier een oplossing voor weten. Mijn andere spellen doen het namelijk gewoon wel.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

steefje schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:50:

Ik heb vandaag een nieuw scherm gekocht een BenQ FP 937s+. Nu kan ik BF2 niet meer starten. Hij geeft geen error message maar hij probeert m op te starten en vervolgens kom ik weer terug in Windows. Ik zie dus alleen heel ff het BF2 logo en vervolgens weer terug. Ik snap er werkelijk geen drol meer van en heb mijn drivers al van mijn videokaarrt al gedeinstalled. Zijn er mensen die dit euvel herkennen en hier een oplossing voor weten. Mijn andere spellen doen het namelijk gewoon wel.
Heb je eerder een refreshrate fix gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Vraag: weet iemand welke server /map een ronde heeft van 28minuten ? dit omdat de The Staff Officer Ribbon dat vereist en vlgs mij zijn alle potjes veel sneller afgelopen.
Zat servers zonder time limiet. Zoek er 1 op met weinig spelers, en een grote map en een potje kan gemakkelijk een half uur of langer duren.

Overigens; Bor de Wollef:

Hoewel ik het niet eens was met je stelling wat betreft het toevoegen van homemade maps bij ranked servers ben ik wel van mening dat je gelijk hebt dat ze best zo af en toe met een patch een extra map mogen toevoegen. Niet dat ik me verveel met het huidige aanbod, maar af een toe een nieuwe map is natuurlijk nooit verkeerd. Een extra urban level zonder air (zoals strike at kirkand) zou ik wel gaaf vinden.

Maar EA kennende zal dat wel niet gebeuren, want helaas heb je zeker gelijk wat betreft de matige support bij de meeste EA games. Ik heb in het verleden zowel Warcraft III gedaan (Blizzard) en Generals (EA). Bij Warcraft III werden regelmatig patches uitgebracht, en zeker wanneer er een echt probleem was met iets dan was er in no-time een patch. Bij Generals waren ook genoeg ernstige gameplay verpestende bugs, en die zijn pas gefixt na maanden ofzo... en het zou me niks verbazen als er nog bugs over zijn gebleven (zou 't niet weten speel 't niet meer). Maar ik denk dat 't wel iets zegt dat War 3 nu bij versie 1.22 zit oid en Generals bij versie 1.04 oid....

Maar helaas levert niet elk bedrijf de support die Blizzard levert, daar zouden ze zelfs nu nog patches voor Starcraft uitbrengen (als het nodig zou zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
steefje schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:50:

Ja, ik heb dit ook
heb 2 dagen geleden precies hetzelfde scherm gekocht....

probleem zit in de config files.
je config staat waarschijnlijk nog ingesteld op je oude monitor.
ik had het staan op 1024*786 @ 85 Hz.
nu kan een TFT geen 85 Hz draaien, dus start het spel niet op.....

ga naar je config files (my documents/battlefield2)
daar staat video.con waar je resolutie instaat.
verander dit naar 800x600@60

er staat een video.con in de mappen default en all je profiles (0001, 0002 ed)

nu moet je opstarten met de 1280*1024 fix uit de startpost (dat is de native res. van je nieuwe scherm)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajunne schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:43:
[...]

Je moet op het kleine icoontje klikken rechts boven, met een pijltje naar links en naar rechts. Dan heb je voor die class voor de rest van de ronde het unlocked wapen op standaard staan. Je kunt ook weer wisselen naar het standaard wapen, door op dezelfde knop te klikken. Unlocks werken natuurlijk alleen maar voor één class.
Hehe eindelijk heb ik mijn wapen(antitank), een hoop mensen hoor ik klagen over zijn unlockte wapen maar die DA0-12 kan ik iedereen aanraden. Geweldig ding voor dichtbij en 12 schoten snel achter elkaar zonder bijladen, knal je iedereen mee overhoop. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hielko schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:00:
[...]

Zat servers zonder time limiet. Zoek er 1 op met weinig spelers, en een grote map en een potje kan gemakkelijk een half uur of langer duren.

Overigens; Bor de Wollef:

Hoewel ik het niet eens was met je stelling wat betreft het toevoegen van homemade maps bij ranked servers ben ik wel van mening dat je gelijk hebt dat ze best zo af en toe met een patch een extra map mogen toevoegen. Niet dat ik me verveel met het huidige aanbod, maar af een toe een nieuwe map is natuurlijk nooit verkeerd. Een extra urban level zonder air (zoals strike at kirkand) zou ik wel gaaf vinden.

Maar EA kennende zal dat wel niet gebeuren, want helaas heb je zeker gelijk wat betreft de matige support bij de meeste EA games.
EA zal het inderdaad niet doen maar DICE (laat staan dat ze uberhaupt games kunnen maken, laat ze mooi bij het uitgeven ervan houden) ;)

BF1942 hebben ze 4 officiële maps d.m.v. patches gratis vrijgegeven :) en bf:vietnam zelfs een mini ww2 mod :) Het zal best in orde komen, game is nu pas 2 maand uit ofzo.

Wat gokken jullie btw dat de nieuwe map zal zijn? Ik denk een nachtmap alike, ten eerste zodat de community voor testkonijn kan spelen hoe het speelt i.v.m. special forces en ten tweede reclame voor special forces :P

Ik haat nachtmappen btw, moet je constant geconcentreert bezig zijn wil je wat zien :X en bf engine is er ook niet echt geschikt voor imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het e-mail adres van de helpdesk??
Ik kan het op de site van EA niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Staat ook wel in je boekje als het goed is...
nl-support@ea.com ofzo weet ik niet zeker moet er ongeveer op lijken iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i]Staat ook wel in je boekje als het goed is...
nl-support@ea.com ofzo weet ik niet zeker moet er ongeveer op lijken iig [/i]

Dank je.

Ik ga ff mailtje sturen.

Ik zal alle unlocks wel missen denk ik. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:47:
[...]

....ik had vrijdag mijn BASIC PISTOL (compleet met drumroffel in mijn scherm), maar toen stortte de EA-stats backbone in en laat dat nou net in die ronde zijn geweest. Ik heb 'm uiteindelijk dus niet in mijn ranking-gegevens gekregen ;(
Had hetzelfde voor met mijn knife badge ... vandaag effe opnieuw behaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik haat nachtmappen btw, moet je constant geconcentreert bezig zijn wil je wat zien en bf engine is er ook niet echt geschikt voor imo.
Heb ik echt totaal geen problemen mee, Operation Cleansweap is wel enigzins donker; maar op een goed afgestelde monitor kan ik alles prima onderscheiden. Bij een matig afgestelde monitor is 't natuurlijk wat lastiger, heb ik namelijk ook wel es bij iemand gezien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe blijf ik toch verbaasd staan over de grafische schoonheid van deze game. Onderstaande is zo gedetailleerd, en dat vanop 75m :D

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/mooi_klein.jpg

Pareltje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Helpdesk een mailtje gestuurd.
Ben benieuwd of ze mijn probleem kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:17:
i]Staat ook wel in je boekje als het goed is...
nl-support@ea.com ofzo weet ik niet zeker moet er ongeveer op lijken iig [/i]

Dank je.

Ik ga ff mailtje sturen.

Ik zal alle unlocks wel missen denk ik. :9~
Een mogelijke oorzaak::

het is bekend dat mensen soms zo'n compleet verwarde stats pagina hebben met belachelijke scores erin. Dat is hier al vaker voorgekomen, ik heb het zelf ook regelmatig.

het kan zijn dat jij dat ook had, en dat op precies dat moment de leaderboards werden ge-update.

In dat geval is het iig bij de volgende update weer goed

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Exp.elektric zal wel boos zijn :P :P :P
Sickmind, maak gebruik van deze situatie om je volgende unlock te bepalen!

Gratis tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of probeer je account snel te verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:13:
[...]
Ik vertel juist dit verhaal om te zeggen dat iedereen er recht op heeft maar goed. En denken moet je aan een paart overlaten ;) nee effe seriues jij moet niet voor mij gaan denken en weet dus blijkbaar al helemaal niet wat de -=XTRA=- clan doet ? nl. 24/7 een DC Noflyzone draaien om lekker te kunnen vliegen. Maar irritant is het wel als ieder voor zich gaat spelen dan moet je wachten of er nog single player komt (dan kom ik jou tenmiste niet tegen).

uit je reactie zou je zowat denken dat je daar dus wel hulp bij nodig hebt, aangezien ik alleen een mening geef en het mij voor de rest helmaal niks kan uitmaken wat jij wel of niet laten kan. En nee ik ken die xtra clan niet....

Idd zoals je zegt jij kan beter de single player gaan doen, want zolang als ik speel heb ik tot nu toe nog geen enkele keer een nette rij achter een spawnplek gezien. Ik weet niet hoe jij er voor de rest precies over denkt, maar stel dat jij al de hele tijd in zon vliegtuig zit en telkens naar die spawn toe rent zodra je dood bent. Heeft volgens jou dan iedere ander die ook maar ff later komt er dan geen recht meer op? :r
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:41:
[...]

Een mogelijke oorzaak::

het is bekend dat mensen soms zo'n compleet verwarde stats pagina hebben met belachelijke scores erin. Dat is hier al vaker voorgekomen, ik heb het zelf ook regelmatig.

het kan zijn dat jij dat ook had, en dat op precies dat moment de leaderboards werden ge-update.

In dat geval is het iig bij de volgende update weer goed
mja hij zegt dat hij alle unlocks heeft dus dit is ff wat anders denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Net toch wat bizars mee gemaakt in de demo map (vergeet altijd die namen, ouderdom) maar ik respawnde en dat gaat best vlug, soms wel als eerste. maar goed ik rspawnde dus op dat mec vliegveld, en daar zat dus gewoon al een vent in die tank te campen.

nu vraag ik mijn af zou dat een cheat kunnen wezen, of kan iemand zo snel inloggen, een jeep of plane pakken (parachutten) en in die tank gaan zitten voordat er ook maar iemand is ingelogged.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar ok. ???
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.