[PC] Battlefield 2 - deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.919 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Wat is nou de beste manier om een transport badge te halen?

t wil mij maar niet lukken , k heb vandaag telkens in de blackhawk gezeten met poppetjes erbij die van alles deden maar ik wordt telken uit de lucht geknald (logisch) ik houd het nergens 10 minuten uit :P

Kan je afwisselen van voertuig als je in dezelfde 10 minuten niet doodga? of moet ik nou echt 10 minuten in dezelfde unit zitten?

(ovrigens mijn explosives badge net niet gehaald vandaag, moest nog 1 kill maar een teamgenoot besloot over mijn mijntjes te rijden en vervolgens werd ik gekicked en gebanned :( )

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

Wat zijn de beperkingen?
- 1 level
- geen ranks halen

Dat was het.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ROFLASTC schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 22:45:

t wil mij maar niet lukken , k heb vandaag telkens in de blackhawk gezeten met poppetjes erbij die van alles deden maar ik wordt telken uit de lucht geknald (logisch) ik houd het nergens 10 minuten uit :P

Kan je afwisselen van voertuig als je in dezelfde 10 minuten niet doodga? of moet ik nou echt 10 minuten in dezelfde unit zitten?

(ovrigens mijn explosives badge net niet gehaald vandaag, moest nog 1 kill maar een teamgenoot besloot over mijn mijntjes te rijden en vervolgens werd ik gekicked en gebanned :( )
Gewoon 10 minuutjes in een bootje gaan rondvaren op een rustige server (of operation cleansweep ofzo). VOlgens mij maakt het niet uit als je ondertussen doodgaat of een ander voertuig neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Ik was een keer commander en reed de hele tijd rond in een hummer, en opeens had ik hem. Het moet dacht het wel een wegvoertuig zijn: "5 driver ability pts OR 20 mins in jeep/hummer OR 5 cap points"
ovrigens mijn explosives badge net niet gehaald vandaag, moest nog 1 kill maar een teamgenoot besloot over mijn mijntjes te rijden en vervolgens werd ik gekicked en gebanned :( )
Dat had ik ook de hele tijd, C4 is my new best friend. En dan Strike At Karkand MEC zijn, in het begin best rap om 7-9 kills te maken de laatste waren wat moeilijker

[ Voor 9% gewijzigd door dfr0st op 14-08-2005 22:55 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik begin het steeds leuker te vinden.

Net op de i3d server een aantal keer als medic rondgerend. Letterlijk als een gek door alle artillerie heen rennen om die ene op sterven na dode te reanimeren. Adrenaline rush all over the place. _/-\o_

Wat puntjes bij gescoord en lekker met een granaatwerper een manneke uit een black hawk geknald, terwijl ik er niet eens helemaal op richtte.

Was echt zo'n Quake 3 move: spring en in de lucht switch weapon, aim, shoot, kill :P

BF2 si teh ownage :P

[ Voor 3% gewijzigd door max op 14-08-2005 23:13 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gewoon lekker chill spelen. Op een of andere server Infantry Officers Ribbon gehaald en Combat Action ribbon. Spelen voor de ribbons / badges werkt alleen maar averechts

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ik heb even een vraagje aan de heren DJMantri en DaMorpheus (als ad(be)minnende BF2'ers).
Hierboven staat ook al aangegeven dat er (nu al) gekeken wordt naar nieuwe maps.
Ik ben er 1 aan het maken gebaseerd op (een deel van) het liefelijke plaatsje waar ik nu gehuisvest ben (ik voorspel niet dat daar geen verandering in kan komen :P). Het geval is dat er nog heel veel moet gebeuren en ik het zo echt mogelijk probeer te maken. Dan moet er goed getest worden op speelbaarheid (want ik kan het wel zo mooi in mijn hoofd hebben... maar wellicht is het helemaal niet 'realistisch').

Nu de vraag: mogen jullie custom maps op ranked servers zetten? of moet EA hier haar officiele goedkeuring aan geven? (ben ook van plan om mijn map (eenmaal volledig klaar en getest) aan te bieden bij EA). Wat zijn de mogelijkheden? (uitwijken naar een 'niet ranked server' of gewoon LAN game?).

(Noot: deze map komt mede tot stand door medewerking van Huub, waarvoor mijn dank :))

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

custom maps op ranked servers is verboden en technisch onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Custom maps zijn technisch niet onmogelijk waarschijnlijk omdat het er op lijkt dat BF-2 een 'download content on demand" mechanisme heeft. Daar is al een keer eerder wat over gepost dacht ik.

Overigens begin ik al behoorlijk zat te worden van de standaard maps .

[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 14-08-2005 23:26 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Could you elaborate ?
(Damn you Bor :P)
Dat kan ik wel begrijpen, maar er kan wellicht in een toekomstige patch een dergelijke 'download on demand' ingebouwd kunnen worden (?).
Of een download area op de EA (affiliated) servers oid?
Technische oplossingen genoeg en lijkt mij niet de bottelneck.

[ Voor 88% gewijzigd door MetalRush op 14-08-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

transport krijg je door met een karretje iets van 10 mensen te vermoorden in een ronde.

Ik zat een keer in een tank op gulf of uman en er kwam dus een helikopter aan die mij wilde neerschieten. dus ik schoot toen hij op me afkwam en het was nog raak ook ! jammer dat ik geen screenshot heb want het zag er cool uit.

Wat lijkt het me toch leuk als battlefield 2 voor de psp zou uitkomen _/-\o_ :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:25:
Custom maps zijn technisch niet onmogelijk waarschijnlijk omdat het er op lijkt dat BF-2 een 'download content on demand" mechanisme heeft. Daar is al een keer eerder wat over gepost dacht ik.
Custom maps zijn zeer zeker technisch onmogelijk op Ranked servers. Je kan ze instellen wat je wilt, maar je ranked server zal dan automatisch unranked worden. Dat is hardcoded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:54:
Misschien leuk om hier wapenervaringen te posten?
Mij best:

Support (PKM): Sterker dan het standaard Support-wapen, de feature dat ie door armored glass heen kan schieten is handig, maar zoals ik al zei, zo zwaar onnauwkeurig (ook als je ligt) dat je nauwelijks iets raakt wat meer dan 5 meter van je vandaan staat. Goed tegen heli's en hummers, heb er piloten en drivers mee neer kunnen halen in flight/drive, en zeer close combat.
Conclusie: Werkt redelijk op close combat, en totaal niet op long range.

Anti-tank (Weet niet hoe het beestje heet): Doet gigantisch veel damage, maar 2 enorm grote nadelen. Gigantische recoil, na 3 schoten staat je gun letterlijk 45 graden omhoog. En als je een beetje carried away raakt, dan schiet je hem ook zo leeg, maar de reload-tijd is zo gigantisch hoog dat het zwaar onpraktisch is.Maar als je mensen weet te raken zijn ze ook gelijk dood.
Conclusie: Werkt prima op zeer close combat, maar meer dan 5 meter is nauwelijks te raken.

Engineer (Jackhammer): Beter dan het anti-tank wapen, minder recoil en lagere reload-tijden, en damage is niet veel afwijkend ervan. Maar zelfde nadelen: Het feit dat het een shotgun is, zorgt al dat je dichtbij moet staan om mensen te raken. En omdat ie zo snel achter elkaar kan schieten raakt ie snel leeg, en dan is ook een redelijk lage reload-tijd irritant.
Conclusie: Werkt prima op close combat, ook iets verder weg is te raken, maar shotgun-restricties gelden.

Medic (Weet niet hoe het beestje heet): Goeie gun. Doet niet veel damage, maar is heel nauwkeurig. Praktisch alles wat je kunt zien kun je met de single-shot mode en de zoom raken ook. Alleen redelijke recoil als je staat. Reload-tijd is redelijk kort.
Conclusie: Werkt goed op close combat, en ook op long range.

Sniper (M95): Mooie verbetering tegenover het standaard sniper-rifle. Verschilt weinig van het standaard sniperen, het vereist zowiezo enige oefening. Feature dat je door armored glass kan schieten is erg handig, piloot van een stilhangende heli is een sitting duck. >:)
Conclusie: Killer op long range, alleen in close combat raak je je tegenstander nog niet als ie voor de loop gaat staan, maar dat is bekend van sniper-rifles.

Andere wapens heb ik helaas niet kunnen testen in de tijd dat ik het geluk had alle wapens unlocked te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DaMorpheus schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:30:
[...]

Custom maps zijn zeer zeker technisch onmogelijk op Ranked servers. Je kan ze instellen wat je wilt, maar je ranked server zal dan automatisch unranked worden. Dat is hardcoded.
Lijkt me iets wat EA zo zou kunnen aanpassen, hoewel me dat geen goed idee lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

ook weer zoiets :P

allemaal bang dat ze de helo(Mi-28) niet krijgen ik vond het wel grappig:)

Afbeeldingslocatie: http://img120.imageshack.us/img120/356/screen0068tw.th.jpg

ik dacht doe ff wat aan gymastiek rekstokken :P

Afbeeldingslocatie: http://img120.imageshack.us/img120/8458/screen0072bj.th.jpg

je heb soms komische dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:34:
[...]

Lijkt me iets wat EA zo zou kunnen aanpassen, hoewel me dat geen goed idee lijkt.
Waarom zouden ze het uberhaupt willen aanpassen als ze het nu hardcoded blokkeren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DaMorpheus schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:36:
[...]
Waarom zouden ze het uberhaupt willen aanpassen als ze het nu hardcoded blokkeren? 8)7
Ik zeg ook niet dat ze dat zouden willen toch? Ik stel alleen dat het gewoon technisch mogelijk is om custom maps te draaien op een ranked server als EA dat toe zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dfr0st schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 22:52:
[...]

Ik was een keer commander en reed de hele tijd rond in een hummer, en opeens had ik hem. Het moet dacht het wel een wegvoertuig zijn: "5 driver ability pts OR 20 mins in jeep/hummer OR 5 cap points"
Fout. Voor de Basic Transport Badge moet je gewoon 10 minuten achter het stuur van een transport-voertuig zitten (geen APC, dat is dan weer armor). Of je nou rijdt of niet, dat maakt niet uit.

Hoeft volgens mij niet in hetzelfde voertuig te zijn, of 10 minuten achter elkaar. Zolang je maar aan de 10 minuten komt. Zelfde geldt voor Aviator en Helicopter Badge.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 23:43 . Reden: Dacht dat het over Crew Service Ribbon ging... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik kijk echt uit naar http://www.battlehammer40k.com/deze mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

DaMorpheus schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:36:
[...]
Om mapbouwers de kans te geven hun map te delen met anderen... is dat zo gek?
Lijkt mij dat die maps dan zeker aan bepaalde voorwaarden moet voldoen (zowel technisch als optisch) maar dit is met een script wel te bepalen.
Ik vind je ' 8)7 ' een beetje overbodig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooh wat heerlijk als anti-tank guy een volle black hawk neer schiet in het midden op Masthuur city!!!
zo snel mogelijk er zijn en ze opwachten!!

helaas lukte me dat geen tweede keer want toen ik het nog een keer schoot ik zo'n gast naar buiten en ging de black hawk neer en kreeg de piloot de teamkills op zijn dak LoL
Maar het waren wel mijn punten :*) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MetalRush schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:41:
[...]

Om mapbouwers de kans te geven hun map te delen met anderen... is dat zo gek?
Lijkt mij dat die maps dan zeker aan bepaalde voorwaarden moet voldoen (zowel technisch als optisch) maar dit is met een script wel te bepalen.
Ik vind je ' 8)7 ' een beetje overbodig :/
Wij praten over RANKED servers. Die servers zijn op tal van punten hardcoded zodat op elke server eenzelfde wereld wordt gecreëerd om de punten te halen. Zo zijn punten ook vergelijkbaar met elkaar.

UNRANKED servers maken geen gebruik van de officiele statistieken servers en daar mag je dan ook alles aanpassen

Ik vind je ' :/ ' een beetje overbodig 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 14-08-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:32:
[...]

Mij best:

Support (PKM): Sterker dan het standaard Support-wapen, de feature dat ie door armored glass heen kan schieten is handig, maar zoals ik al zei, zo zwaar onnauwkeurig (ook als je ligt) dat je nauwelijks iets raakt wat meer dan 5 meter van je vandaan staat. Goed tegen heli's en hummers, heb er piloten en drivers mee neer kunnen halen in flight/drive, en zeer close combat.
Conclusie: Werkt redelijk op close combat, en totaal niet op long range.

de rest
die feature dat ie door armoured glas heen kan schieten klopt niet......
ik heb laatst samen met snak3bite even getest. met mijn PKM kreeg hij geen damage terwijl in in een heli zat......terwijl die geparkeerd stond. met zijn M95 kreeg ik wel damage.

dus voor zover ik weet is het niet waar dat deze door armoured glas heen kan schieten.
wel is het erg handig tegen een volgeladen black-hawk / transport >:)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Effe tussendoor....Hielko, gunner, etc...waar halen jullie die icons weg?

Wil er ook wel een :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banzaibunny: Ik heb het ook getest met iemand, op DJMantri's server. Ik kreeg wel damage, toen ik in een Apache zat... (Waarmee ik rond bleef hangen op de helipad)

max: Ik heb hem van gunner gejat, moet je ook gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:52:
Ben nog Private @ 295 puntjes oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:06
Max; je kan ook wanneer je een nieuwe rang krijgt even op printscreen drukken, maar jatten werkt uiteraard net zo goed :).

Overigens MetalRush; je kan het compleet vergeten dat EA custom maps gaat toestaan op ranked servers. Zelfs dingen als de ticket ratio zijn niet in te stellen (en wordt nog strenger volgende patch), het verbaast me bijna nog dat 't mogelijk is om de timelimit aan te passen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Banzaibunny: Ik heb het ook getest met iemand, op DJMantri's server. Ik kreeg wel damage, toen ik in een Apache zat... (Waarmee ik rond bleef hangen op de helipad)

mmm....onze test was in een de mi-nogwat van de MEC.....
voor zover ik weet kreeg snak3bite geen damage....
hij zei van niet in ieder geval ;)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max: Wil je dan nog niet even wachten met die plaatjes? Of wil je er graag mee op de koop lopen dat je het spel net hebt en nog niet gepromoveerd bent? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Hielko schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:59:
Max; je kan ook wanneer je een nieuwe rang krijgt even op printscreen drukken, maar jatten werkt uiteraard net zo goed :).
Ah zo, kmoet die schermpjes toch eens wat beter in de gaten houden. Thanks :)
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:03:
Max: Wil je dan nog niet even wachten met die plaatjes? Of wil je er graag mee op de koop lopen dat je het spel net hebt en nog niet gepromoveerd bent? :P
Psies :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Hielko schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:59:

Overigens MetalRush; je kan het compleet vergeten dat EA custom maps gaat toestaan op ranked servers. Zelfs dingen als de ticket ratio zijn niet in te stellen (en wordt nog strenger volgende patch), het verbaast me bijna nog dat 't mogelijk is om de timelimit aan te passen....
Daar ben ik ook een beetje bang voor Hielko... ik had alleen gehoopt op wat bewegingsruimte.
Ik vind het overigens zelf vreemd dat (bijvoorbeeld op DJMantri, no pun intended) 'punish' uitgezet kan worden (hoewel ik het zelf ook niet leuk vind als ik (onterecht) een punish te verduren krijg).

@ DaMorpheus; begrijp me niet verkeerd. Ik snap de achterliggende gedachten van EA wel, alleen kunnen ze het 'uitbreiden' met (gratis) aangeleverde maps (mits goed in elkaar gezet, etc, etc, yada, yada).
Zoals EA nu ook afspraken met haar 'affiliated hosters' hebben, kan een map-upload ook opgenomen worden in deze 'afsprakenlijst' (SLA).

Andere vraag: zijn er persona hier die uberhaupt deze map zouden willen uitproberen / testen?
(ontwerper, bouwer, uitvoerder en tester in 1 persoon is niet echt objectief ;))
Let wel: map is in wording :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Toch weet ik 100% zeker dat ze het niet zullen doen (misschien andere gametypes introduceren en/of grote mods officieel maken). De enige mappen die erbij zullen komen zijn mappen die in de nieuwe uitbreiding zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DaMorpheus schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:45:
[...]

Wij praten over RANKED servers. Die servers zijn op tal van punten hardcoded zodat op elke server eenzelfde wereld wordt gecreëerd om de punten te halen. Zo zijn punten ook vergelijkbaar met elkaar.

UNRANKED servers maken geen gebruik van de officiele statistieken servers en daar mag je dan ook alles aanpassen

Ik vind je ' :/ ' een beetje overbodig 8)7
Eenzelfde wereld is het nooit. Ik noem alleen maar de legio lame admins die er op veel servers te vinden zijn. Dat lijkt me op dit moment al een groter probleem dan een custom map die bijvoorbeeld ook eerst gescreened kan worden.

Ik vind je ' 8)7 ' een ook overbodig :/ overigens.

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 15-08-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blijft onlogisch natuulijk om custom maps te draaien op ranked servers. je zou een map zo kunnen maken dat er makkelijk punten te behalen valt, wie gaat/moet de kwaliteit van een map testen zodat het punten halen in een 'eerlijke' baan verloopt?

Iemand die de fragalyzer nog kent? Ongetwijfelt dat dit gebruikt is om punten harvasten te voorkomen en de balance/gameplay zo eerlijk als mogelijk te laten verlopen.

Laat staan dat een custom map ervoor kan zorgen dat een server kan crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:46:
Blijft onlogisch natuulijk om custom maps te draaien op ranked servers. je zou een map zo kunnen maken dat er makkelijk punten te behalen valt, wie gaat/moet de kwaliteit van een map testen zodat het punten halen in een 'eerlijke' baan verloopt?
Zoals ik al zei: je kunt een map laten screenen (door EA bv) bijvoorbeeld. Het is niet een kwestie van niet kunnen, het is gewoon niet willen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 15-08-2005 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Mogen inderdaad wat meer maps bij, bf1942 had er 16 toen het uitkwam bf2 "maar" 12. Kunnen ze niet gewoon elke maand een nieuwe map uitbrengen voor een half jaar. Houd het spel ook veel spannender. Was bij desert combat ook, elke weer wachten op vette levels. Als ze die nou konden overzetten was het wel cool geweest. Vind het een beetje verkapt dat je weer een uitbreiding moet kopen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:57:
[...]

Zoals ik al zei: je kunt een map laten screenen (door EA bv) bijvoorbeeld. Het is niet een kwestie van niet kunnen, het is gewoon niet willen.
En waarom zou EA dat willen doen of laten uitbesteden? Dr moet sowieso een geld gedachte erachter zitten om er winst op kunnen te maken ook al is het doel reclame voor EA. En denk je dat EA zit te wachten op honderden submits van maps?

Ik denk dat het tijd/geld plaatje niet winstgevend zal zijn op het eerste gezicht om iets dergelijks als dit te gaan doen. Neem bf1942, honderden custom maps die ff 'snel' met battlecraft gemaakt zijn, default textureground (zelfs niet eens de moeite genomen de schaduwen te renderen) en vaak ook nog eens geen lightmaps.

Mede door de vrij gemakkelijke instap mode om mappen te maken voor battlefield is de exclusiviteit imho een beetje verdwenen, men denkt al snel ach dat is weer zo'n crappy standaard geval. Herinner ik mij ook de mapwedstrijd die EA had uitgeschreven als DAT nou de kwaliteit moet zijn die ze in gedachten hebben :? :X

Maar goed heeft verder weinig te maken als reactie op jou ;)

En over dat niet kunnen heeft twee kanten denk ik: technisch zou het opzich haalbaar moeten zijn maar o.a. om de balance van de stats zullen ze de moeite niet doen het in orde te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:17:
[...]

En waarom zou EA dat willen doen of laten uitbesteden? Dr moet sowieso een geld gedachte erachter zitten om er winst op kunnen te maken ook al is het doel reclame voor EA. En denk je dat EA zit te wachten op honderden submits van maps?
Dat is precies wat ik zeg toch? EA kan het wel maar wil het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Bor de Wollef schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:55:
[...]

Dat is precies wat ik zeg toch? EA kan het wel maar wil het niet.
Alleen jij doet voorkomen alsof EA het redelijkerwijs best zou kunnen doen; maar dat is totaal niet het geval. Het is net zoiets als zeggen; waarom geeft Bill Gates niet elke inwoner van NL 10.000 euro, hij kan 't best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik de DAO12 een van de beste wapens van het spel! Helemaal als je volgens AT taktieken speelt, dus achter muurtje schuilden, er komt een tank aan, gauw tevoorschijn komen, vuren, en weer dekking zoeken, etc tot ze uit het voertuig springen waarop je meteen naar ze toerent met je DAO12 en snel begint te raggen.

Redelijk close combat dus, dus ideaal voor het pakken en vrijstellen van een vlag.
Je hebt ze eigenlijk ALTIJD met de DAO12.
De voordelen van de DAO12:

-vuursnelheid is afhankelijk van hoe snel je op je muis kunt klikken.
-klein beetje recoil, maar omdat de meeste DAO12 van dichtbij gebeuren is dit helemaal niet erg
-krachtig, gemiddeld 2 a 3 schoten zijn al genoeg
-HET closecombat wapen, dus ook een erg goed wapen om vlaggen mee te pakken. (=campen in dekking tot de vlag van jou is, als vijanden jouw willen hebben moeten ze iig toch dicht bij je in de buurt komen waar de DAO12 het voordeel heeft.)

En voor de lange afstand trek je gewoon je pistool. Ik heb hiermee al menig sniper vermoord.

Dus wat wordt uw volgende unlock???
Juuuuist de DAO12 !!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hielko schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 02:02:
[...]

Alleen jij doet voorkomen alsof EA het redelijkerwijs best zou kunnen doen; maar dat is totaal niet het geval. Het is net zoiets als zeggen; waarom geeft Bill Gates niet elke inwoner van NL 10.000 euro, hij kan 't best...
Dat doe ik helemaal niet voorkomen hoewel EA het redelijkerwijs inderdaad best zou kunnen als het "releasen" van custom maps niet heel erg vaak gedaan hoeft te worden. Er is best een opzet te bedenken waarbij een veel, op unranked servers gespeelde map ook "officieel" kan worden. Het is echter een feit dat EA deze game wil uitmelken en daarbij zo min mogelijk effort wil steken in de "community".

Jouw vergelijking raakt kant noch wal overigens.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 15-08-2005 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht wordt dat binnen korte tijd de statistiek-servers weer online komen.

Zijn ze al weer online die server speel nu weer 2 dagen met deze dag er bij maar me scoor blijft het zelfde. :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 02:06:
[...]

Dat doe ik helemaal niet voorkomen hoewel EA het redelijkerwijs inderdaad best zou kunnen als het "releasen" van custom maps niet heel erg vaak gedaan hoeft te worden. Er is best een opzet te bedenken waarbij een veel, op unranked servers gespeelde map ook "officieel" kan worden. Het is echter een feit dat EA deze game wil uitmelken en daarbij zo min mogelijk effort wil steken in de "community".

Jouw vergelijking raakt kant noch wal overigens.
Zijn vergelijking komt op hetzelfde neer. EA gaat niet zomaar custom maps releasen. Die maps moeten uitgebreid en officieel getest worden. Dat kost onnodig geld. Ze hebben echt geen werknemers in dienst die op dit soort taken zitten te wachten. Het spel is al compleet. Als de maps jou niet meer boeien dan ga je toch wat anders spelen? De meerderheid is wel tevreden hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 02:29:
[...]

Zijn vergelijking komt op hetzelfde neer. EA gaat niet zomaar custom maps releasen. Die maps moeten uitgebreid en officieel getest worden. Dat kost onnodig geld. Ze hebben echt geen werknemers in dienst die op dit soort taken zitten te wachten. Het spel is al compleet. Als de maps jou niet meer boeien dan ga je toch wat anders spelen? De meerderheid is wel tevreden hoor O-)
Wat wil je dat ik hier op zeg? Ik heb toch ook gezegd dat EA het gewoon niet wil? Wat voegt jouw post nu nog toe? Dat de meerderheid hier tevreden is geloof ik best. Echter, ik hoor ingame wel meer mensen "klagen" over de maps en het gebrek aan diversiteit hierin. Ikzelf ervaar het ook zo. De default maps gaan gewoon snel vervelen omdat er niet zo heel veel maps meegeleverd worden en er een aantal maps tussenzit die de meeste spelers niet leuk vinden (met complete leegloop van sommige servers als gevolg wanneer de betreffende map geladen is). Op zich een leuk topic voor een poll :)

Poll: BF-2 maps, vervelen ze jou al?
Ja, kom maar op met nieuwe maps!
Nee, ik kan deze nog tijden spelen
Anders, namelijk (post svp).
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=85165&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

De vergelijking die hiervoor geplaatst werd komt totaal niet op hetzelfde neer. Het is namelijk totaal niet te vergelijken wat betreft benodigde kosten (die komen niet overeen met 10.000 euro per nederlander) of het soort markt waarin het bedrijf zich begeeft en de motivatie erachter.
De meerderheid is wel tevreden hoor O-)
Grappig dat iemand voor "de meerderheid" denkt te kunnen spreken terwijl deze "de meerderheid" niet eens kent.

[ Voor 54% gewijzigd door Bor op 15-08-2005 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 02:39:
[...]
Wat wil je dat ik hier op zeg? Ik heb toch ook gezegd dat EA het gewoon niet wil? Wat voegt jouw post nu nog toe? Dat de meerderheid hier tevreden is geloof ik best. Echter, ik hoor ingame wel meer mensen "klagen" over de maps en het gebrek aan diversiteit hierin. Ikzelf ervaar het ook zo. De default maps gaan gewoon snel vervelen omdat er niet zo heel veel maps meegeleverd worden en er een aantal maps tussenzit die de meeste spelers niet leuk vinden (met complete leegloop van sommige servers als gevolg wanneer de betreffende map geladen is). Op zich een leuk topic voor een poll :)
Het gaat niet om of ze het willen. Het gaat om of het reëel is.
Ik hoor niemand ingame klagen over maps. En ik ben nog geen server tegengekomen die door een "saaie" map leegloopt. Denk je dat je nu een punt hebt? Jouw paar ervaringen betekenen niks. Als het echt zo zou zijn dat veel mensen zich eraan storen dan zou dit topic vol zitten met zeikerds als jou.
De vergelijking die hiervoor geplaatst werd komt totaal niet op hetzelfde neer. Het is namelijk totaal niet te vergelijken wat betreft benodigde kosten (die komen niet overeen met 10.000 euro per nederlander) of het soort markt waarin het bedrijf zich begeeft en de motivatie erachter.
[...]
Die vergelijking is er niet om letterlijk te vergelijken maar om te verduidelijken dat je maar dom aan het lullen bent. Je kan voor elk spel wel zeggen dat ze meer gratis levels kunnen maken/goedkeuren. Dat moet je nooit verwachten. Is dat een betere vergelijking voor je?
Grappig dat iemand voor "de meerderheid" denkt te kunnen spreken terwijl deze "de meerderheid" niet eens kent.
Grappig dat jij hetzelfde doet door te zeggen:
er een aantal maps tussenzit die de meeste spelers niet leuk vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, hoe laat wordt de POTD eingelijk vernieuwd? :lol:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Weer ff lekker zitten knallen op onze Mini-LAN!!! Maar tis nou mooi geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groot gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
welke infantry only servers vinden jullie het best? want ik denk op de lehnitz dat er daar ferm gecheated wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:36:
[...]

Eenzelfde wereld is het nooit. Ik noem alleen maar de legio lame admins die er op veel servers te vinden zijn. Dat lijkt me op dit moment al een groter probleem dan een custom map die bijvoorbeeld ook eerst gescreened kan worden.

Ik vind je ' 8)7 ' een ook overbodig :/ overigens.
Nieuwe map = nieuwe manieren om punten te krijgen.
Een nieuwe map zou iedereen moeten spelen en in de standaard maplist moeten zitten.

Maar waarom neem jij dan niet contact op met EA? Je hebt toch grote ideeën :)
Niet negatief bedoeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
gister 2 badges erbij gehaald, waarvan 1 op een redelijk lullige manier:
- rustiger gulf of oman server opgezocht. Vliegtuig (mec) gepakt en van de landingsbaan af gereden. netjes geparkeerd naast de artillerie en 10 minuten in blijven zitten. :X Tja, ik kan absluut niet vliegen en moest die badge hebben....
- volgende rondje de auto-bommen-badge gehaald: 3 C4 op een jeep, afstandbediening in de hand, ding naast tank/apc/mannetje parkeren en op het knopje drukken. Wel zelf bijna iedere keer dood, maar toch lachuh :D

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
rac-on schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 08:00:
- rustiger gulf of oman server opgezocht. Vliegtuig (mec) gepakt en van de landingsbaan af gereden. netjes geparkeerd naast de artillerie en 10 minuten in blijven zitten. :X Tja, ik kan absluut niet vliegen en moest die badge hebben....
- volgende rondje de auto-bommen-badge gehaald: 3 C4 op een jeep, afstandbediening in de hand, ding naast tank/apc/mannetje parkeren en op het knopje drukken. Wel zelf bijna iedere keer dood, maar toch lachuh :D
Badgejunk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Die explosives badge heb ik nog steeds niet..
Toch maar een sproberen om het ook te halen.. ;)
(alleen weet ik nog niet hoe.. de autobom gebeuren is wel een idee.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-07 13:07
Wat is trouwens erger:
  • Je vriendin die "W've lost an outpost" hard mee scandeerd vanuit de woonkamer.
  • Schat nu je toch aan het re-spawnen bent heb je vast tijd om je koffie op te drinken...
  • Tuurlijk ga je vanavond maar 1 rondje Battlefield spelen..
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirtualGuineaPig
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wauwwie schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 08:27:
Wat is trouwens erger:
  • Je vriendin die "W've lost an outpost" hard mee scandeerd vanuit de woonkamer.
  • Schat nu je toch aan het re-spawnen bent heb je vast tijd om je koffie op te drinken...
Nog erger, je vriendin die midden tijdens het "liefdesspel" roept: "Work harder, soldier"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:06:
[...]

1) de admin kan niet zien dat jij er ook inzit
2) jij hebt geen invloed op de plek waar je naartoe vliegt
Mooi dat je dat laatste zegt :) Ik kreeg op jou server namelijk ook een kickwaarschuwing over baseraping omdat de driver van een humvee naar de enemy base reed, terwijl ik er ook alleen maar in zat, en ik zelfs nog gespammed heb dat ie daar weg moest gaan, maar nee, toch een kickwaarschuwing :(
Gunner schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:16:
Gewoon lekker chill spelen. Op een of andere server Infantry Officers Ribbon gehaald en Combat Action ribbon. Spelen voor de ribbons / badges werkt alleen maar averechts
Inderdaad, als je ze echt wilt hebben, krijg je ze nooit, en als je gewoon leuk gamed, krijg je ze gewoon :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Is er ook iets bekend nieuwe spelvormen? Ik vind het huidige aanbod ( Conquest of all :?) nogal sumier.
Een TKOTH of CTF zou wel leuk zijn, evenals TDM ofzo :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, vraagje.. Weet iemand ergens een lijst met alle wapens uit dit spel en de afkorting er van?

Als ik neer geschoten word weet ik vaak niet eens wat voor een wapen bij de afkorting hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik wist het !! }) :>

File-size was gelijk :P
wauwwie schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 08:27:
Wat is trouwens erger:
:Y)

Was gister dol enthousiast dat ik in één avond twee ribbons haalde in een super pot @ Karkand en Oman dat mn vriendin ook verbaast stond te kijken. Ze kan zich niet voorstellen dat ik dat spel zo veel speel :)
VPG schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 08:36:
Nog erger, je vriendin die midden tijdens het "liefdesspel" roept: "Work harder, soldier"
_/-\o_

[ Voor 74% gewijzigd door Gunner op 15-08-2005 09:28 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 09:18:
He, vraagje.. Weet iemand ergens een lijst met alle wapens uit dit spel en de afkorting er van?

Als ik neer geschoten word weet ik vaak niet eens wat voor een wapen bij de afkorting hoort.
ja die bestaat, ik zou even in dit topic en het voorgaande deel zoeken (quicksearch en dan zoeken op T-90 of zo) dan vind je hem zo..
heb ff voor je gezocht: [rml]fsfikke in "[ PC] Battlefield 2 - deel XIV"[/rml]

@Stimpy1978: badgejunk indeed :p nee wil gewoon alle basic badges hebben. Als jullie binnenkort een "raccie" zien die de hele tijd met een mes in zijn klauwen rondloopt en constant wordt neergeschoten, ben ik het terwijl ik mijn knifebadge probeer te haln ;)

@dCY: autobommen is imho de makkelijkste manier Mijnen levert niet goed genoeg kills + een hele berg teamkills. Leuk om te doen in beach of oman: 3 c4 op auto, rij een van de 3 onderste basissen binnen. Spring uit, ren naar dekking en druk op knop: 2 kills oid. Plak snel 2 c4 op de door aanwezige tank/apc en ga in het kleine torentje liggen. Je kills van net spawnen weer, springen in dat ding -> druk op knopje en boem :D gister veel lol mee gehad

[ Voor 5% gewijzigd door Rac-On op 15-08-2005 09:53 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rac-on schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 09:50:
[...]

ja die bestaat, ik zou even in dit topic en het voorgaande deel zoeken (quicksearch en dan zoeken op T-90 of zo) dan vind je hem zo..
heb ff voor je gezocht: [rml]fsfikke in "[ PC] Battlefield 2 - deel XIV"[/rml]
Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
@Stimpy1978: badgejunk indeed :p nee wil gewoon alle basic badges hebben. Als jullie binnenkort een "raccie" zien die de hele tijd met een mes in zijn klauwen rondloopt en constant wordt neergeschoten, ben ik het terwijl ik mijn knifebadge probeer te haln ;)
Hehehe, nou met die knife-badge had ik laatst mazzel. Een gozer vroeg me voor een knife only, dus ergens op een stil plekkie afgesproken. Eerste voor hem 2de voor mij dus nog een laatste beslissende 3de had ie opeens zijn hele squad uitgenodigd. Nou het was ff snijen maar het heefd me wel de badge opgeleverd.

ps: ben altijd wel in voor een knife-only ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Over nieuwe maps:

Ben het met Bor eens dat er best een reeel systeem te bedenken is waarmee bijv. eens per maand/kwartaal 1 custom map wordt geselecteerd die verplicht door de ranked servers in de maproulatie moet worden opgenomen.

Liever zou ik echter zien dat EA zelf eens per maand/kwartaal 1 a 2 mappen released. Al was het maar om te compenseren voor de schandalig buggy release van het spel zelf.

Met het nieuwe ranking/puntensysteem lijkt het niet erg aantrekkelijk om op non-rankedservers te spelen. Dus je vraagt je af wat dan het nut is om uitgebreidde modtools ter beschikking te stellen als die mods/maps alleen op non-ranked servers kunnen draaien waar niemand wil spelen.
(althans ik denk dat de meerderheid dat niet wil maar ik heb geen wetenschappelijk onderzoek naar de meerderheid gedaan. ;) )

Baserapen:
Er zijn geen vaste regels in het spel zelf die zeggen wat baserapen is en of het wel of niet mag en Arty op de laatste vlag/uncappable vlag is dan net eigenlijk net zo fout. Probleem is dat op iedere server en zelfs binnen de server bij verschillende admins "eigen" regels worden gehanteerd waarbij ook soms veel te snel gekicked wordt.
Op zich vind ik het niet zo erg als een laatste uncapbare bases wordt aangevallen. Dan moet je gewoon slim spelen. Wat ik wel irritant vind is als je gelijk op het moment van spawnen neergeknalt wordt.
Om dit te voorkomen is het wellicht mogelijk om in te bouwen dat als je spawnt op de laatste vlag dat je 5 sec kunt bewegen maar niemand neerschieten nog zelf neergeschoten worden zodat je tijd hebt om positie te kiezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 15-08-2005 10:29 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
whahaha zie je al zitten :) :)

BTW als je ook geil ben op de purple hart, is dat gelijk een mooie combo om te doen voor je knive of pistol award. (kwam er zelf 1 te kort, maar wel veel gelachen,die gasten moet ook wel gedacht hebben, gewoon met een met op een tank insteken, er boven op springen en gewoon blijven staan) >:)

[ Voor 25% gewijzigd door harryvos op 15-08-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Woei, net lekker ronde gehad op mashtuur in een blackhawk, 140 40 50 0, heerlijke score.

Irritant trouwens, hing met een blackhawk boven een pad om te repairen, stort iemand anders zijn BH tegen me aan en krijg ik teamvoertuigschade, zo belachelijk.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Laatst online: 17-09 16:27

Phreak

KTM SuperDuke

Om even de M95 kracht bij te zetten:

Je kan dus echt wel door een helicopter ruit heen schieten :) :) :)

Afgelopen weekend was ik met een clanmaat aan het spelen op 1 van de Urban servers van i3d.nl en hij zat in het MEC team en ik was USMC.
Ik lag op het dak met m'n M95 en hij kwam steeds overvliegen, had er al 2 clips ingeschoten maar nog niet raak (Lastig zo'n bewegend doelwit raken).
Maar op een gegeven moment hing hij stil en draaide hij bij, ik had m'n crosshair recht tussen z'n ogen staan. BAF !!
Weg was hij, zie je ineens een blackhawk wegdwarrelen en BAF tegen een gebouw aan.. Hoppa !!!

Ik heb me werkelijkwaar de billen uit de broek gelachen whaha :)

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 19:57
Stimpy1978 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:18:
[...]

Hehehe, nou met die knife-badge had ik laatst mazzel. Een gozer vroeg me voor een knife only, dus ergens op een stil plekkie afgesproken. Eerste voor hem 2de voor mij dus nog een laatste beslissende 3de had ie opeens zijn hele squad uitgenodigd. Nou het was ff snijen maar het heefd me wel de badge opgeleverd.

ps: ben altijd wel in voor een knife-only ;)
Een vriend van mij zat laatst op een Knife en Pistol only server. Iedereen scheen zich daar nog aan te houden ook. Het regende Pistol- en Knife badges...

Ik ga niet bewust voor badges, werkt bij mij altijd averechts en ik ben van geen enkele meerwaarde voor mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:08

Dark Angel

Corvette LS Power

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:13:
een dubbele cheffron in t geel...soort gele banaan :+ ;) die tussen de deur heeft gezeten ;)

FF een ander vraagje...k ga m zelf nog wel uittesten maar misschien dat iemand m meteen weet...die PKM (support unlock) is die soortgelijk aan de wapens op de humvee's enzo...k vroeg me namelijk af of je daar ook heli's mee beschadigs...maw dat er echt armour af gaat ipv dat ze alleen een hitindicatie krijgen....als ik op ze schiet een tijdje zie ik ze wel degelijk er snel vandoor gaan....k heb wel hele bossen mannen uit BH's geschoten met dat ding...das echt grappig....IT'S RAINING MEN...HALLELUJA!!
lol me eigen logo ;)

Ik heb die PKM zelf geunlocked en ben er echt zeer tevreden over voor als in de urban maps is het super. ik merk wel dat hij een stuk sterker is dan de andere gun's.

En ik heb er nog geen heli's mee neer kunnen halen. maar heb er al wel een zooi leeg geschoten en dat geeft toch ook wel een goed resultaat.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 28-08 11:30
Ik heb zelf al een beetje lopen hobbyen maar ik vroeg me af of het mogelijk is om een solo-game te starten met een map voor 32 of 64 spelers? Ik vind de 16-speler maps een beetje klein worden.

Is dit überhaupt wel mogelijk? Zou toch niet zo spannend moeten zijn, zou je denken.,.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hendal. schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:44:
Woei, net lekker ronde gehad op mashtuur in een blackhawk, 140 40 50 0, heerlijke score..
Laat me raden, je was één van de twee gunners? Maar true, in een Blackhawk is het snel punten harvesten, ook als piloot.

@ Sierra: Kan niet, zou veel te veel CPU-power vragen. Daarom staat het uit en kun je alleen 16-player matches starten.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:49:

@ Sierra: Kan niet, zou veel te veel CPU-power vragen. Daarom staat het uit en kun je alleen 16-player matches starten.
Jammer zeg.. Ik mis de grote maps uit 1942 en Vietnam wel..
Maar we doen het er maar mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:49:
[...]

Ja hoor tis wel mogelijk, zou zeggen google en gij zult vinden. Zijn diverse mods voor te krijgen. Maar vergt idd veel CPU

[ Voor 4% gewijzigd door Stimpy1978 op 15-08-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Nou, ik heb BF2SP64_103.EXE gedownload, deze zou de 64-player-maps moeten enablen in solo-games. Ik ben van plan om wat geheugen bij de kopen, maar volgens mij moet dan best gaan werken. Zo niet, dan heb ik toch mooi pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net op got3n te kijken naar leaderboards, en dan kom ik dit tegen:

Local Leaderboard Score Time Played Kills Deaths
1 Sickmind 1476398440 68h 28m 51s 979 1806
2 eXp.ElekTriC 80558 397h 26m 05s 25905 11124
3 [TR]Dissb 78653 417h 29m 21s 18554 12319
4 >broggi< 75848 390h 08m 28s 15284 10316

Statistieken fout, of een valsspelert?

Zie ook http://www.got3n.com/player.php?pid=Sickmind

Hier dus ook. Errug vreemd. Hij speelde gisteravond nog op een i3d server Band of Fok!kers.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:22:

kijk ook eens naar die van eXp.ElekTriC en dan naar zijn score bij EA, zitten ook een paar duizend punten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freast.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:22:

met maar 979 kills moet ie behoorlijk veel team punten hebben gehaald in 68 uur :P

edit: nee 1476395072 comnader punten in 5h 31m 08s als commander = 4460408,07 punten/min

[ Voor 8% gewijzigd door Freast.nl op 15-08-2005 12:39 ]

CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:36
Wat zijn eigelijk de beste punten op het lichaam om te raken ? Het hoofd en de borst (maar wordt die niet teveel beschermd door z'n armor ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
htf99 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:55:
[...]

Een vriend van mij zat laatst op een Knife en Pistol only server. Iedereen scheen zich daar nog aan te houden ook. Het regende Pistol- en Knife badges...
.
welk ip was dat...dan kan ik m'n basic exposives badge eens gaan halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Lijkt mij een gevalletje van een bug, tenzij ie de stats server heeft gehacked, maar dan zou ik wel iets meer aanpassen dan alleen de commander score :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
lord-evil schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:48:
Wat zijn eigelijk de beste punten op het lichaam om te raken ? Het hoofd en de borst (maar wordt die niet teveel beschermd door z'n armor ?).
Ik aim altijd op nek of hoofd, met de M95 is het dan one shot, one kill 8)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de noob vragen, maar wat is op dit moment zo'n beetje het beste systeem wat je kunt kopen om BF2 maximaal te kunnen spelen?

Kun je ook punten scoren in singleplayer mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lord-evil schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:48:
Hoofd is de meest beste plek (1 kogel en plat), borst kan ook ben je alleen ffes bezig (assault heeft bijv. altijd een kogelwerend vest aan), maar als je de sniper unlock hebt kun je een mannetje (die dus geen kogelwerend vest draagt) met 1 shot plat leggen. Met kogelwerend vest (en allemaal hitters natuurlijk) in 2 shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:46:
Sorry voor de noob vragen, maar wat is op dit moment zo'n beetje het beste systeem wat je kunt kopen om BF2 maximaal te kunnen spelen?

Kun je ook punten scoren in singleplayer mode?
Wat dacht je van een monster pc :P en nee je kan geen punten scoren met SP, dan zou het wel heel simpel zijn namelijk en had iedereen een global score kunnen hebben van een paar miljoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat is op dit moment zo'n beetje het beste systeem wat je kunt kopen om BF2 maximaal te kunnen spelen?
Nou, een AMD FX-57 met 2x een geforce 7800gtx in sli zou het wel goed doen denkik...

Maar even serieus, minimaal 3ghz, 1024mb ram en een geforce 6800 (of vergelijkbaar) zul je wel nodig hebben om bf2 een beetje met redelijke instellingen te kunnen draaien. Met alles beter dan dat zal het alleen maar soepeler en met hogere instellingen kunnen draaien. Je kun het zo gek maken als je maar wilt (of je bankrekening toelaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja monster pc :) AMD of Intel, welke videokaart (ATI of NVIDIA) wat dat betreft ben ik zo blanco als een ongeboren kind :) maar ik zie nergens online een echt duidelijk overzicht van wat je kan nemen.

Het mooist zou zijn een opsomming van 3 systemen:

1. Ultiem game (budget ombeperkt)
2. Gamers PC (tot 1000 euro)
3. Minimum systeem om te gamen (budget tm 700 euro)

En het liefst wil ik een barebone, dat staat veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Ik zou echt meer dan een GB geheugen nemen, met hoge texturekwaliteit heb je dat wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 14:02
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:58:
Tja monster pc :) AMD of Intel, welke videokaart (ATI of NVIDIA) wat dat betreft ben ik zo blanco als een ongeboren kind :) maar ik zie nergens online een echt duidelijk overzicht van wat je kan nemen.

Het mooist zou zijn een opsomming van 3 systemen:

En het liefst wil ik een barebone, dat staat veel mooier.
kanonnen zeg.... Lezen is natuurlijk een kunst, zoeken helemaal (hoewel je de zoekresultaten natuurlijk wel moet kunnen lezen :-) )

kijk eens in de best buy guide van Tweakers.net . staat alles in wat je wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Lol explosives badge halen blijft lastig. Al dat c4 suicide bomben helpt niet ook al heb ik 25 kills en 5 suicides.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CPU: AMD FX-57
Videokaart: 2x Geforce 7800gtx in sli
Geheugen: 2gb ram

CPU: Amd Athlon64 3200+
Videokaart: Geforce 6800gt/ Radeon X800xl
Geheugen: 2gb ram

CPU: Athlon64 3000+
Videokaart: Geforce 6800le/ Radeon X800
Geheugen: 1gb ram

Barebone: Zie mijn sig, BF2 loopt er heel behoorlijk op 1280x1024@medium instellingen
Je kunt het natuurlijk uitbreiden met een 6800 oid. Ook zou je een moderner barebone systeem met een athlon64 samen kunnen stellen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx, ik denk dat de middelste pc, de gamerspc het zal worden, ik heb al een leuke kast gezien :)
Afbeeldingslocatie: http://www.targetweb.nl/images/image.asp?image=1956

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:11:
Thx, ik denk dat de middelste pc, de gamerspc het zal worden, ik heb al een leuke kast gezien :)
[afbeelding]
Succes met koel houden... :Y)

Zit zelf ook te kijken naar een upgrade voor mijn systeempje. Niet alleen om BF2 te kunnen spelen, maar ook dingetjes als FEAR, SW:Empire at War en wat er nog meer uitkomt het komende jaar; geschatte kosten €1200-2000 :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1200-2000, dat is een leuk budget :)

Ja dat cool houden is mijn angst ook, en voeding a 300W is wat weinig, maar ze zijn zo gaaf die barebones :)

Als je er goed over na denkt is het toch belachelijk, f*cking 4000 gulden voor een computer om alleen een spel te spelen, sjeesus

Ik speur weer verder, misschien toch maar een gewone ATX kast en erg goed verstoppen dan dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-03 14:26
Gaarne zelf te bouwen pc's bespreken in een ander topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:17:
1200-2000, dat is een leuk budget :)

Ja dat cool houden is mijn angst ook, en voeding a 300W is wat weinig, maar ze zijn zo gaaf die barebones :)

Als je er goed over na denkt is het toch belachelijk, f*cking 4000 gulden voor een computer om alleen een spel te spelen, sjeesus

Ik speur weer verder, misschien toch maar een gewone ATX kast en erg goed verstoppen dan dat ding :)
:D LOL, 4000 gulden voor een upgrade-set... Mijn schijven, monitor, kast, voeding blijven allemaal... Moet alleen een nieuw bordje, VGA en CPU (en misschien ander geheugen, maar dat zien we nog wel ff).
Way2Smart schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:19:
Gaarne zelf te bouwen pc's bespreken in een ander topic...
Ben ik wel met je eens, maar de afgelopen 560 pagina's van BF2 is het regelmatig voorgekomen dat mensen niet precies wisten waarom BF2 "matige" performance vertoonde ondanks dat hun systeem boven de minimum specs verkeerde. Dus op zich is het niet al te vreemd om een paar specs te noemen waar het wel goed loopt maar misschien is het niet handig om dit te be-discussieren aangezien je dan toch weer verzandt in allerlei flames over merk/type.

Ter indicatie; ik draai op 1280x1024@72Hz tegen de 50fps op High.

[ Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 15-08-2005 14:25 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat cool houden is mijn angst ook, en voeding a 300W is wat weinig, maar ze zijn zo gaaf die barebones
offtopic:
Maak je over koeling en voeding niet zoveel zorgen: barebone voedingen zijn over het algemeen van veel beter kwaliteit en ook de koeling is goed geregeld (er is over nagedacht)

Mijn barebone (met 220watt voeding >:) ) doet het nog behoorlijk qua koel houden. De voeding zit wel aan zijn limiet, de cpu wil nog wel verder opgeclocked worden maar zodra ik er nog meer spanning opzet zakt de vcore compleet in. (zet ik de vcore op 1.7 volt is hij 1.65volt effectief, zet ik hem op 1.8volt is hij nog maar 1.62v effectied :X )
Mijn cpu trekt nu 95 watt en wordt ongeveer 60 graden stressed. B)

Laten we nu maar weer ontopic gaan blaten.

offtopic:
edit: Er zijn slechts 24365 berichten gepost in het bf2 topic en er is nog nooit een duidelijk lijstje harware gemaakt waar bf2 goed op draait, en is het nu zo moeilijk om even je vinger over je scrollwieltje te bewegen en de voor jou niet relevante informatie over te slaan? :+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gasten! Hiervoor zit je op totaal het verkeerde topic! Ga alstublieft ergens anders over nieuwe systemen praten, maar NIET HIER! waar zijn moderators als je ze nodig hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:56:
Kolere, daarnet weer ff commander zitten spelen op die DJMantri server, maar wtf..
Sommige squad weigerde gewoon orders aan te nemen (well done squad Dutchies!) en liepen gewoon dartelend een atillerie in waar ik ze bij voorbaat al voor gewaarschuwd had.
En dan krijg je ook nog s een keer gezeik van "Commander doesn't know what he's doing"... WTF MAN! Als jullie gewoon de orders aannemen die er gevraagd worden dan is er verdomme nix aan de hand gast!
Schijnbaar heeft EA voor nix die radar gemaakt voor BF2, want sommige mensen kijken daar dus totaaaaaaal niet op....

zo dat lucht ff op :P
....precies de reden waarom ik als commander alleen nog maar ondersteunend speel en geen orders meer geef. In negen van de tien gevallen werkt dat toch niet. Dus gewoon anticiperen op wat er aankomt en daarbij je squads ondersteunen met supplydrops, aangeven van vijandelijke eenheden (en dan geen dertig keer per minuut, maar alleen de belangrijkste dreigingen) en vooral geen artillerie gooien op plaatsen waar ook maar iemand van je eigen team in de buurt loopt. Ze punishen toch in 99% van de gevallen, dus voorkomen is beter dan genezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....ik had vrijdag mijn BASIC PISTOL (compleet met drumroffel in mijn scherm), maar toen stortte de EA-stats backbone in en laat dat nou net in die ronde zijn geweest. Ik heb 'm uiteindelijk dus niet in mijn ranking-gegevens gekregen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ucheucheuche..... Wat een held ben jij, zeg! Ook fijn voor je teammates dat je zo lekker een van de vliegtuigen in gebruik hebt gehouden. Tjongejongejonge... :r
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.