[PC] Battlefield 2 - deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.924 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Hielko schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:31:
Zow, ging zonet wel ff lekker op de i3d server:

*plaatje*

Alleen volgende ronde binnen 2 minuten gekickt terwijl iemand mij TK'de..... echt ongeloofelijk :S
Hey, ik sta er ook nog tussen! Gaaf! Imancaion is de naam, ja wel in het rode team verdorie! Merk je wel als je een paar goede lui in je team hebt! Niet alleen zijn ze goed (duh ;) ), maar dat werkt ook door in de rest van het team en bij de tegenstander lijkt het wel. Echt niemand durfde meer iets in die potjes! En vlaggen werden links en rechts overgenomen door Jan en alleman van het andere team!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:06
Viper2k1 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:51:
[...]

Hey, ik sta er ook nog tussen! Gaaf! Imancaion is de naam, ja wel in het rode team verdorie! Merk je wel als je een paar goede lui in je team hebt! Niet alleen zijn ze goed (duh ;) ), maar dat werkt ook door in de rest van het team en bij de tegenstander lijkt het wel. Echt niemand durfde meer iets in die potjes! En vlaggen werden links en rechts overgenomen door Jan en alleman van het andere team!
Een paar goede lui is idd wel erg fijn. Als je eenmaal 't overwicht hebt kan je de tegenstander in een hoekje drukken en dat maakt 't een stuk gemakkelijker. Dan weet je precies waar je de tegenstand kan verwachten, en heb je minder problemen met allerlei projectielen die ineens in je rug worden gelanceerd.

Overigens is een passagier in de APC ook super, die heeft de nodige spec ops neergehaald die anders waarschijnlijk een pakje C4 op me zouden hebben geplakt. Verwacht volgens mij ook eigenlijk niemand dat er eens geschoten kan worden uit de achterkant van de APC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik vraag me af wanneer er op die djmandri server nou eens fatsoenlijk geteamworked wordt.

Ik zuig @ BF2, kan er letterlijk helemaal niks van. Beetje schieten en rijden met zon tank gaat nog wel, maar voor de rest.... :+

Ik wil echt beter worden en het leren, maar de godganse tijd is het net alsof er alleen voor het eigen gewin gespeeld wordt. Hordes spelers die met zijn allen op de vliegtuigen duiken en ik zit daar in mijn Black Hawk te wachten op mensen om met een volgeladen BH een aanval te doen en word gewoon genegeerd.

Vraag me eigenlijk af waarom ik het spel gekocht heb... :/

Ach ja, maar eens een stel vrienden uitnodigen en een privateserver draaien. Kunnen we ook afspraken maken. :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
Hielko schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:31:
Zow, ging zonet wel ff lekker op de i3d server:

[afbeelding]

Alleen volgende ronde binnen 2 minuten gekickt terwijl iemand mij TK'de..... echt ongeloofelijk :S
Zo ging echt wel lekker zo te zien, die exp.elektric is toch de nr 1 in de stats, netjes dat je daar dik boven eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Vliegen de "goede" piloten allemaal met een joystick ofzo? Ik vind het verdomde moeilijk om zo'n heli te controleren met muis/keyboard.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Puresmoker schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 08:25:
Vliegen de "goede" piloten allemaal met een joystick ofzo? Ik vind het verdomde moeilijk om zo'n heli te controleren met muis/keyboard.
In een echte heli/vliegtuig hebben ze ook geen toetsenbord en muis dat zou je al voldoende aan het denken moeten zetten ;)

//edit: als je automatische/hulp piloot niet meerekend :o

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:42

Shabbaman

Got love?

Je kan met het toetsenbord prima een helicopter vliegen anders, maar van de muis moet je afblijven. Een joystick is wel beter, want met het toetsenbord gaat het wel eens wat traag. Maar dat moet je ook wel kunnen instellen ja...

Goede spelers in je team kan veel uitmaken, maar het gebrek aan domme spelers in je team lijkt me nog veel belangrijker.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hielko schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:58:
[...]

Het verschil tussen 1GB en 2GB is zowieso op hoge instellingen geen 1/2fps. Het is meer, als je te weinig geheugen hebt dan haal je 1/2fps... Met mijn 1GB kan ik 't spel echt niet spelen met alles op high, heb 't nu zelfs op een mix van low en medium staan en dan is 't gewoon lekker vloeiend vanaf het moment dat ik in de game kom totdat ik er mee stop :)
Ik zal het artikel wel even opzoeken :*)
Wildfire schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:49:
[...]

Pagefile is 1.5 gigabyte...

Ik heb toenstraks even gespeeld zonder virusscanner, dat ging al heel wat beter.

Ik zal ook anti-aliasing eens wat lager zetten, kijken wat dat doet... :)
Probeer het eens op 2GB.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 09:39
Veel oefenen! Ik zie geen enkele reden waarom ik hier een joystick voor zou moeten gebruiken. Ja het kan natuurlijk je persoonlijke voorkeur zijn om een joystick te gebruiken en dat moet je dan ook zeker doen maar het kan echt met muis en toetsenboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 20:56

R-B

Blokkert

max schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 01:56:
Ik vraag me af wanneer er op die djmandri server nou eens fatsoenlijk geteamworked wordt.

Ik zuig @ BF2, kan er letterlijk helemaal niks van. Beetje schieten en rijden met zon tank gaat nog wel, maar voor de rest.... :+

Ik wil echt beter worden en het leren, maar de godganse tijd is het net alsof er alleen voor het eigen gewin gespeeld wordt. Hordes spelers die met zijn allen op de vliegtuigen duiken en ik zit daar in mijn Black Hawk te wachten op mensen om met een volgeladen BH een aanval te doen en word gewoon genegeerd.

Vraag me eigenlijk af waarom ik het spel gekocht heb... :/

Ach ja, maar eens een stel vrienden uitnodigen en een privateserver draaien. Kunnen we ook afspraken maken. :)
Heb al paar keer meegemaakt dat er fatsoenlijk teamwork gedaan word hoor ;). Bijvoorbeeld met 4 apc's (iin 1 squad) van vlag naar vlag gaan etc ;)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
htf99 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 09:19:
[...]

Veel oefenen! Ik zie geen enkele reden waarom ik hier een joystick voor zou moeten gebruiken. Ja het kan natuurlijk je persoonlijke voorkeur zijn om een joystick te gebruiken en dat moet je dan ook zeker doen maar het kan echt met muis en toetsenboord.
Nadeel van toetsenbord is dat je onder Windows dacht ik maar maximaal 3 of 4 toetsen tegelijk mag indrukken, heb je met joystick geen last van ;) Bovendien heb je ook nog een hand vrij om bij de eject en parachute key te houden, bf2 voor de voip key en in bf1942 om te chatten :+

//edit: No way dat toetsenbord beter vliegt, geloof ik geen zak van, joystick is nou 1maal preciezer, probeer jij maar eens met een toetsenbord met je rudder naar rechts te vliegen en met je vleugelwings naar links te sturen terwijl je naar 'beneden' duikt: resultaat moet overigens niet zijn dat je naar de grond gaat maar weide bocht naar links terwijl je voor het grondpubliek naar rechts lijkt te vliegen als er een screenshot van genomen zou worden (in bf1942 moet je er flink vaart voor hebben trouwens maar bf2 moet zeer gemakkelijk gaan met de versnelling van die planes).

alhoewel ik zeg wel screenshot maken maar bf2 laat strepen zien van de zogenaamde condens dacht ik :P

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Zijn er hier ook die de Autoloader gebruiken? Vrij relaxt programma maar ik krijg het automatisch inloggen in de game account niet ingevuld. Mocht daar iemand de oplossing voor weten dan graag :o

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gewoon ff verder kijkt dan je neus lang is kan je lezen dat dat nog niet ondersteund word ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Puresmoker schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 10:01:
Zijn er hier ook die de Autoloader gebruiken? Vrij relaxt programma maar ik krijg het automatisch inloggen in de game account niet ingevuld. Mocht daar iemand de oplossing voor weten dan graag :o
In je router de volgende UDP poorten vrijgeven 22000 tot 22500.

Daarna proberen in te loggen en dan op "Master server list" drukken.

Werkte bij mij prima.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
max schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 01:56:

Het gaat niet alleen om schieten en aimen enzo, maar ook om het tactische inzicht. Dat inzicht is gewoon een beetje de strategie die je volgt, hoe je in de map loopt. Kort gezegt is strategie met je linkerhand en schieten en aimen enzo met je rechterarm. Als iedereen nou in een vliegtuig springt en niemand komt in jouw chopper, dan moet je juist de basis opzoeken waar niemand is op dat moment, dan pak je de vlag, meestal spawnen er wel wat gasten dan en als je maar vaak genoeg Get in roept dan springen er vast wel n paar in.

edit: en een echte pro vliegt met een joystick natuurlijk :P het gaat niet alleen om hoe je een beetje kan rondvliegen want dat kan ik ook met eeen tobo. Maar het gaat erom, hoe kom je van dat vijandelijke vliegtuig af wat achter je zit. Neem je gas terug, en ga je tegelijkertijd vol omhoog en dan naar links sturen, dat is makkelijk op een joystick. Op een tobo word gas terugnemen iets van w w w w w w w en dat lijkt me nou niet echt ideaal.

[ Voor 21% gewijzigd door Widow op 14-08-2005 11:26 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:09:
Als je gewoon ff verder kijkt dan je neus lang is kan je lezen dat dat nog niet ondersteund word ;) :+
Damn, mijn neus is langer dan ik dacht :+

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
The Widow Maker schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:23:
edit: en een echte pro vliegt met een joystick natuurlijk :P het gaat niet alleen om hoe je een beetje kan rondvliegen want dat kan ik ook met eeen tobo. Maar het gaat erom, hoe kom je van dat vijandelijke vliegtuig af wat achter je zit. Neem je gas terug, en ga je tegelijkertijd vol omhoog en dan naar links sturen, dat is makkelijk op een joystick. Op een tobo word gas terugnemen iets van w w w w w w w en dat lijkt me nou niet echt ideaal.
Ik heb geen joystick, maar ik denk dat 't vliegen met een heli me ondertussen redelijk afgaat. Zijn natuurlijk veel mensen die 't beter kunnen, maar meestal doet de heli wel wat ik wil. Een vliegtuig besturen is echter niet fatsoenlijk te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:42:
lol hielko, doe je niet slecht he.. jezus :D

Wel triest. Iemand TK jou, en jij word gekickt.. hoe *****...
als iemand mij punished om 1 van de stomste redenen doe ik het trug, als iemand over een mijn heen rijd bijvoorbeeld. Kinderachtig misschien, maar vind ik terecht.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

FnF schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:54:
[...]

Kan ook aan heel iets anders liggen, ik meende dat Anandtech laatst een test had gedaan met BF2 met geheugen, het verschil tussen 1GB, 1.5GB en 2GB was op zijn hoogst een verschil van 1 of 2 fps, maar in de meeste gevallen was het gewoon hetzelfde. 512MB was ongeveer de helft van de fps, dat wel :)
Misschien heb je een lage pagefile ingesteld? Kijk daar dan eens naar zou ik zeggen!
Klopt, meer geheugen (afhankelijk van de settings) geeft geen performance winst was de conclusie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Stimpy1978 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 06:54:
[...]

Zo ging echt wel lekker zo te zien, die exp.elektric is toch de nr 1 in de stats, netjes dat je daar dik boven eindigt.
Laat me raden, BH gevlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:36
Gisteren dit spel ook gekocht, na een tijdje de demo te hebben gespeeld moest ik dit wel hebben :). Maar hoe herken je ranked servers nou ? Zijn dat die met die twij pijltjes naar boven aan de linkerkant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

lord-evil schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:54:
Gisteren dit spel ook gekocht, na een tijdje de demo te hebben gespeeld moest ik dit wel hebben :). Maar hoe herken je ranked servers nou ? Zijn dat die met die twij pijltjes naar boven aan de linkerkant ?
nee met het rangen symbooltje ervoor

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok...het is weer zover: server refused the connection.

meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:36
Gunner schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:56:
[...]
nee met het rangen symbooltje ervoor
en hoe zit dat symbootje eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lord-evil schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:59:
[...]

en hoe zit dat symbootje eruit ;)
Als een ^, maar dan mooier :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vannacht lekker zitten knallen met een maat van me! We hadden geen zin in alle organisatie, dus maar een Mini-LAN met z'n tweetjes!! Superlachen, in één team op de i3D server en knallen maar. Jammergenoeg liep die een beetje leeg rond een uur of twee.
Eindelijk m'n eerste rank gehaald en nog wat basic medailles en ribbons. Een paar uur flink BF2-en kan je echt een hoop punten opleveren!
Vanavond gaan we weer verder knallen op i3D..rond een uur of 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:36:
[...]

Tuurlijk kan dat (graag zelfs :P voor hetzelfde geld zit ik over een poosie met jouw in een heli dan verwacht ik toch wel dat je dat ding een beetje onder controle houd :P)
Hehehehe, dat wordt een ervaring die je nooit meer zult vergeten, met mij in een heli :P

Vraagje: de tanks van de verschillende facties zien er anders uit, en rijden zelfs ook een heel klein beetje anders. Toch lijkt de vuurkracht gelijk te zijn.
Is dit met alle wapens zo? Met andere woorden, zijn de wapens van de facties dusdanig gebalanceerd dat ze allemaal even sterk - even accuraat - even zwaar kaliber, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bor de Wollef schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:35:
[...]

Klopt, meer geheugen (afhankelijk van de settings) geeft geen performance winst was de conclusie.
Meer geheugen geeft wel performance winst maar niet in de zin van FPS. ;)

1)
Het geeft winst na het laden van de map in de eerste 30 tot 60 sec dat je in de map bent. Het spel "schokt" dan niet meer. Je kunt gelijk vloeiend spelen. Met 1024 ben ik al vaak afgeschoten als ik net de map in kwam omdat t zo schokte dat Captain Iglo er zeeziek van wordt en je aim waardeloos is.

2)
Als je in het spel zit maar ff je opties wil veranderen dan gaat dat wat sneller.

3)
Het spel sluit veel sneller af terug naar Win XP. Met 1024mb hoor ik soms nog 30 sec het bf2 muziekje terwijl ik al op de desktop zit.

E.e.a. is echter wel afhankelijk van je settings en je hardware. Als je bijv op 1280*960 met alles high speelt kom je aan een geheugengebruik boven de 1024. (Bij mij dacht ik 12 a 1400mb). Met 1gb moet er dan te veel geswapt worden tussen HD en geheugen.

Verder las ik nog een aardige column over Patches en m.n. de BF serie: http://www.tomshardware.com/column/20050813/index.html

.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 14-08-2005 14:13 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vlieg in bijv. een heli gewoon met toetsenbord en muis.
En ik zie wel wat dingen staan als "je moet gewoon van je muis afblijven" ed., maar als je je sensitivity ff wat aanpast vliegt het ultra magistraal in zo'n ding (heb mn sensitivity van de heli bijv. op 6 staan dacht ik).
Alleen vliegtuig zou ik persoonlijk met een joystick doen, aangezien dat ding zo sterves snel gaat dat je dat onmogelijk kan bij benen met je toetsenbord en je muis (ik tenminste niet iig, misschien is het daarom dat ik bijna nooit in een vliegtuig stap als piloot :P )
Tis me nog maar 2 keer voorgekomen dat ik (ja, ok in een private server dan) een vliegtuig heb kunnen landen dmv toetsenbord en muis, maar dat was denk ik meer geluk dan wijsheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een dubbele cheffron in t geel...soort gele banaan :+ ;) die tussen de deur heeft gezeten ;)

FF een ander vraagje...k ga m zelf nog wel uittesten maar misschien dat iemand m meteen weet...die PKM (support unlock) is die soortgelijk aan de wapens op de humvee's enzo...k vroeg me namelijk af of je daar ook heli's mee beschadigs...maw dat er echt armour af gaat ipv dat ze alleen een hitindicatie krijgen....als ik op ze schiet een tijdje zie ik ze wel degelijk er snel vandoor gaan....k heb wel hele bossen mannen uit BH's geschoten met dat ding...das echt grappig....IT'S RAINING MEN...HALLELUJA!!

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:08:
[...]

Hehehehe, dat wordt een ervaring die je nooit meer zult vergeten, met mij in een heli :P

Vraagje: de tanks van de verschillende facties zien er anders uit, en rijden zelfs ook een heel klein beetje anders. Toch lijkt de vuurkracht gelijk te zijn.
Is dit met alle wapens zo? Met andere woorden, zijn de wapens van de facties dusdanig gebalanceerd dat ze allemaal even sterk - even accuraat - even zwaar kaliber, etc...
Hmmm, volgens mij niet echt... nouja, ze zullen waarschijnlijk wel dezelfde kracht tevoorschijn toveren qua impact enzo, alleen elke facties heeft zo zijn eigen model zeg maar... de ene factie die heeft een vet lekker aim, waarbij het eigenlijk simpel is om te aimen bijv. en de andere heeft dat weer net niet met hetzelfde wapen (nou ja, zelfde wapen tis dan weer een soort van "familie van" iets).
Maar dat is wel leuk om te zien hoe alle facties hun voor- en nadelen hebben met sommige dingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:08:
[...]

Ik heb die indruk niet.
Heb zelf het geweer van de sniper ge-unlocked. Die van de Chinesen is bijvoorbeeld automatisch doorladen (en kun je dus veel sneller achter elkaar schieten). Zo ook met de APC's van de verschillende partijen; die van de MEC vind ik bijvoorbeeld een zwaarder kanon hebben...
Kan ook zijn dat dat mijn gevoel is... je hebt hier iig wel een leuk punt :)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 09:29:
//edit: No way dat toetsenbord beter vliegt, geloof ik geen zak van, joystick is nou 1maal preciezer, probeer jij maar eens met een toetsenbord met je rudder naar rechts te vliegen en met je vleugelwings naar links te sturen terwijl je naar 'beneden' duikt: resultaat moet overigens niet zijn dat je naar de grond gaat maar weide bocht naar links terwijl je voor het grondpubliek naar rechts lijkt te vliegen als er een screenshot van genomen zou worden
ja... kom maar ingame, dan doe ik je dat even voor met keyboard. ;)
joystick zal wel iets preciezer zijn en je kan in gradaties roteren... maar met het tappen op het keyboard heb je hetzelfde resultaat... misschien een iets onstabielere hover met de heli maar verder kan ik alles met het keyboard dat je met een joystick ook kan.

toegegeven, oefening baart kunst: van het DOS tijdperk Retalliator F29 (veeel gespeeld), BF1942, BFVietnam en nu BF2... ik hbe dus veel geoefend met 'arcade' vliegtuigen in games

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 09:29:
[...]

Nadeel van toetsenbord is dat je onder Windows dacht ik maar maximaal 3 of 4 toetsen tegelijk mag indrukken, heb je met joystick geen last van ;) Bovendien heb je ook nog een hand vrij om bij de eject en parachute key te houden, bf2 voor de voip key en in bf1942 om te chatten :+

//edit: No way dat toetsenbord beter vliegt, geloof ik geen zak van, joystick is nou 1maal preciezer, probeer jij maar eens met een toetsenbord met je rudder naar rechts te vliegen en met je vleugelwings naar links te sturen terwijl je naar 'beneden' duikt: resultaat moet overigens niet zijn dat je naar de grond gaat maar weide bocht naar links terwijl je voor het grondpubliek naar rechts lijkt te vliegen als er een screenshot van genomen zou worden (in bf1942 moet je er flink vaart voor hebben trouwens maar bf2 moet zeer gemakkelijk gaan met de versnelling van die planes).

alhoewel ik zeg wel screenshot maken maar bf2 laat strepen zien van de zogenaamde condens dacht ik :P
dat lukt makkelijk is gewoon oefening voor nodig, ik ben van mening dat het gewoon niet lekker vliegt met een joystick en ben zeker geen slechte piloot. Tis net wat je gewend bent. alleen die limiet van drie vier knopjes jah, alleen heb ik daar vreemd genoeg bij bf2 eiglijk geen last van bij bf42 wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:20:
[...]

dat lukt makkelijk is gewoon oefening voor nodig, ik ben van mening dat het gewoon niet lekker vliegt met een joystick en ben zeker geen slechte piloot. Tis net wat je gewend bent. alleen die limiet van drie vier knopjes jah, alleen heb ik daar vreemd genoeg bij bf2 eiglijk geen last van bij bf42 wel
Nou ik heb t wel eens geprobeerd met alleen tb en muis...maar echt no way dat dat beter vliegt dan een joystick...van de week nog gevlogen op Dalian Plant met een hele goede gunner....ik kan best een aardig potje vliegen en meestal vind ik de attackheli van China zuigen maar met deze gunner ging het echt uber...hij schoot gewoon heli's uit de lucht met die TOW die net uit de fog kwamen zeg maar...en mijn viewdist. staat op 100% dus dat is t niet...verder met de gun schoot hij ook aardig strak samen met mijn vlieg- en hoverkunsten. We vulden elkaar gewoon echt aan...hij zag soms mannetjes lopen die ik niet had gezien..begon hij in die richting te schieten en ik draaide meteen die kant op zodat hij meer bewegingsvrijheid had...en soms zag ik iets lopen en draaide hem dan in de goede richting...niets was veilig op de grond en in de lucht...Op een gegeven moment werden we echt overmoedig en ging ik een beetje lopen stunten.....totdat die pijpleidingen net iets lager lager waren dan mijn vlieghoogte ;) K was er al een paar keer onderdoor gevlogen maar ja...

Hij kon er ook wel om lachen en stapte vrolijk weer in toen de heli respawnde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stimpy1978 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 06:54:
[...]

die elektric speelt ook niet altijd even goed. Neem aan dat jij ook niet altijd constant speelt, ik iig niet. Elektric is vaak echt goed bezig maar haalt dan niet scores van 54-4, maar evengoed vrij hoog. Groot gedeelte nog door teamwork en dan zit ie vaak al rond de 100. ik neem aan dat dit bij diegene die dit plaatje postte ook vrij zelden voorkomt, anders plaatst ie t wel niet.

Overigens dat elektric zo hoog staat komt gewoon door het aantal uren die hij erin heeft gestoken, hij zit nu al rond de 400 uur. Denk dat de meeste daar nog ruim onder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:31:
[...]

Nou ik heb t wel eens geprobeerd met alleen tb en muis...maar echt no way dat dat beter vliegt dan een joystick...van de week nog gevlogen op Dalian Plant met een hele goede gunner....ik kan best een aardig potje vliegen en meestal vind ik de attackheli van China zuigen maar met deze gunner ging het echt uber...hij schoot gewoon heli's uit de lucht met die TOW die net uit de fog kwamen zeg maar...en mijn viewdist. staat op 100% dus dat is t niet...verder met de gun schoot hij ook aardig strak samen met mijn vlieg- en hoverkunsten. We vulden elkaar gewoon echt aan...hij zag soms mannetjes lopen die ik niet had gezien..begon hij in die richting te schieten en ik draaide meteen die kant op zodat hij meer bewegingsvrijheid had...en soms zag ik iets lopen en draaide hem dan in de goede richting...niets was veilig op de grond en in de lucht...Op een gegeven moment werden we echt overmoedig en ging ik een beetje lopen stunten.....totdat die pijpleidingen net iets lager lager waren dan mijn vlieghoogte ;) K was er al een paar keer onderdoor gevlogen maar ja...

Hij kon er ook wel om lachen en stapte vrolijk weer in toen de heli respawnde
met de muis moet je ook zeker niet vliegen, maar tis gewoon puur wat je gewend bent. joystick ligt mij niet. Keyboard zonder muis wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Nee, gaat lastig bij Strike At Karkand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:11

Wildfire

Joy to the world!

HIValicious schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:32:
heeft iemand toevallig een logitech extreme 3d pro joystick?
ik krijg dat ding neit goed ingesteld voor BFII :(
Ik heb 'm ook, maar BF2 pakt 'm wel maar doet vaak de tegenovergestelde beweging. Ik wil naar links, gaat m'n vliegtuig in BF2 naar rechts... :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:17:
[...]

Ik heb 'm ook, maar BF2 pakt 'm wel maar doet vaak de tegenovergestelde beweging. Ik wil naar links, gaat m'n vliegtuig in BF2 naar rechts... :(
Dan moet je de goede kant op sturen bij t instellen..ik had het in het begin ook...ff goed lezen wat er staat bij t instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kolere, daarnet weer ff commander zitten spelen op die DJMantri server, maar wtf..
Sommige squad weigerde gewoon orders aan te nemen (well done squad Dutchies!) en liepen gewoon dartelend een atillerie in waar ik ze bij voorbaat al voor gewaarschuwd had.
En dan krijg je ook nog s een keer gezeik van "Commander doesn't know what he's doing"... WTF MAN! Als jullie gewoon de orders aannemen die er gevraagd worden dan is er verdomme nix aan de hand gast!
Schijnbaar heeft EA voor nix die radar gemaakt voor BF2, want sommige mensen kijken daar dus totaaaaaaal niet op....

zo dat lucht ff op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
omfg, zonet het allerdiepste punt meegemaakt uit mijn BF2 ervaringen :/ ...

Ik speelde als AT in Mashtuur city, in dat gebouwtje van de MEC hoofdbasis. Komt er ineens een BH aanvliegen, begint te schieten, ik dacht 15 kills ofzo, en een paar gasten schieten met GP30's en Eryxen op dat ding, maar die werden al vrij snel weggevaagt. De chopper vloog toen even een rondje om dat hotel daar, er spawnen weer wat gasten op de grond, ik zie die BH aankomen vliegen en schiet met mijn eryx op dat ding, raak em, 6 kills (!) en dat karkas wat er van overbleef stortte neer, op 4 gasten die dus net spawnden. Wat denk je? krijg ik dus 4x een TK en 4x een punish :/ omfg en dan natuurlijk een kick, niet normaal meer.

BTW afaik is die PKM 7.62mm en de M249 5.56mm, dus ik denk dat de PKM zoiezo veel meer damage doet, maar ik heb er zelf geen ervaringen mee, ik heb alleen de M95 unlocked atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel van de PKM is dat de recoil zó erg is dat je na 4 kogels je geweer 90 graden verder gedraaid is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:35:
[...]

die elektric speelt ook niet altijd even goed. Neem aan dat jij ook niet altijd constant speelt, ik iig niet. Elektric is vaak echt goed bezig maar haalt dan niet scores van 54-4, maar evengoed vrij hoog. Groot gedeelte nog door teamwork en dan zit ie vaak al rond de 100. ik neem aan dat dit bij diegene die dit plaatje postte ook vrij zelden voorkomt, anders plaatst ie t wel niet.

Overigens dat elektric zo hoog staat komt gewoon door het aantal uren die hij erin heeft gestoken, hij zit nu al rond de 400 uur. Denk dat de meeste daar nog ruim onder zitten.
Nou ben meestal al blij als ik 50 tot 70 punten haal per ronde, moet wel zeggen als medic in de stadsmappen is dat een stuk eenvoudiger, maar nee 400 uur zit ik nog lang niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

The Widow Maker schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:05:
BTW afaik is die PKM 7.62mm en de M249 5.56mm, dus ik denk dat de PKM zoiezo veel meer damage doet, maar ik heb er zelf geen ervaringen mee, ik heb alleen de M95 unlocked atm.
Jawel, doet veel damage. Net als de sniper unluck. Met 12x raak schieten op een attack chopper schiet je met de sniper unlock hem ook uit de lucht. Daarom raad ik iedereen altijd aan om te schieten. Hoe klein de schade, samen doe je enorm veel schade, en snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Nadeel is alleen dat je maar 6 magazijnen hebt x 5 kogels als sniper unlock, dus ik gebruik mijn kogels liever voor de headshots. Met een M95 kan je ook door de ramen van een chopper schieten, das veel leuker, vooral als de front shooter het niet door heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:11

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:21:
[...]

Dan moet je de goede kant op sturen bij t instellen..ik had het in het begin ook...ff goed lezen wat er staat bij t instellen
Phew, nu kan ik tenminste m'n vliegtuig in de lucht houden... :)

Maar ja... EA heeft weer het een en ander verneukt met deze game, zelfs op zware systemen kan 'ie niet eens soepel lopen met de boel op high...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:17:
Nadeel van de PKM is dat de recoil zó erg is dat je na 4 kogels je geweer 90 graden verder gedraaid is...
Dat is dus echt onzin....maar ik ga ook meestal gelijk liggen als ik begin te schieten...is het voor de tegenpartij ook meteen moeilijker om jou te raken.
Maar ja... EA heeft weer het een en ander verneukt met deze game, zelfs op zware systemen kan 'ie niet eens soepel lopen met de boel op high...
Dat is ook onzin want de meeste spellen die uitkomen kun je met de hardware van dat moment meestal niet op high spelen....maar das mijn ervaring

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajunne
  • Laatst online: 09-09 11:38

Ajunne

Uitje

Heeft iemand dit al aan de hand gehad? Sinds vandaag wil BF2 niet meer fatsoenlijk werken. Als ik een server wil joinen word ik terug in het menu gekicked. Ik wilde dan maar de boel uninstallen en opnieuw installeren, maar Installshield start op, en daarna gebeurt er niks meer. Installeren vanaf de DVD doet precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:17:
Nou ja, als je de info over de gun had gelezen had je geweten dat de effectiefste houding voor de gun liggend is aangezien je er dan meer controle over hebt... Ok, er staat bij dat die een hoge recoil heeft maar dat word in lighouden flink tegengehouden omdat die bijna nergens naar toekan...
Ik heb m zelf niet, maar ja ik zit er wel aan te denk om m te nemen (magazijn van 50 _/-\o_ , ff niet herladen na een paar kogels :P )
En voor de mensen die nog na zitten te denk over hun nieuwe unlock: G3 van de assault kit _/-\o_ (wat nou body armor, neer ga je :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

People, ff tussen neus en lippen door.......Ik heb een rot probleem met BF2: Ik moet het re-installen, maar ik krijg het niet verwijderd van mn comp. Als ik via start/programma's naar BF2 ga en dan kies voor verwijderen, wordt het niet verwijderd.

Ook als ik ga naar configscherm/software en dan naar BF2, en klik op verwijderen wordt de setup gestart ...

Weet iemand hoe ik het spel van mn comp kan verwijderen zodat ik het daarna weer clean kan installen?!?!

Thnx!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajunne

Ajunne

Uitje

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:08:
People, ff tussen neus en lippen door.......Ik heb een rot probleem met BF2: Ik moet het re-installen, maar ik krijg het niet verwijderd van mn comp. Als ik via start/programma's naar BF2 ga en dan kies voor verwijderen, wordt het niet verwijderd.

Ook als ik ga naar configscherm/software en dan naar BF2, en klik op verwijderen wordt de setup gestart ...

Weet iemand hoe ik het spel van mn comp kan verwijderen zodat ik het daarna weer clean kan installen?!?!

Thnx!
Ik heb dus identiek hetzelfde probleem. Het begon met het probleem dat ik geen server meer kon joinen, dus wou ik reinstallen, maar de installer reageert absoluut niet meer.

Ik weet niet of het er wat mee te maken heeft, maar het begon nadat ik vandaag een update voor IE (van windowsupdate) heb geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:08:

Thnx!
DVD erin knallen en de setup van bf2 beginnen. Daar krijg je een optie voor game herstellen of Deinstalleren. Deinstalleren kan niet via programma´s of configuratiescherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajunne

Ajunne

Uitje

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:24:
[...]

DVD erin knallen en de setup van bf2 beginnen. Daar krijg je een optie voor game herstellen of Deinstalleren. Deinstalleren kan niet via programma´s of configuratiescherm ;)
Slimmerik, het probleem is juist dat de installer niet meer werkt. Ik heb het ondertussen opgelost gekregen, gewoon met de hand uninstallen, en dan veilige modus terug installeren.

Alles staat hier mooi beschreven: http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=14208&page=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:52
Ik zat vanmiddag ff bf2 te doen, ik klom een ladder op en toen kreeg ik een kill met die ladder 8)7
Screenshot
Kent iemand dit? Ik heb geen idee hoe ik eraan kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:31:
[...]

Phew, nu kan ik tenminste m'n vliegtuig in de lucht houden... :)

Ik heb een soortgelijk systeem als jij en heb alles op high + 4*AA draait perfect, ik heb alleen 1 gig meer en denk dat daar het verschil zit. Als ik soms als tab doe dan zie ik dat BF2 +/- 900Meg gebruikt, dus met eventuele andere zooi is 1G te weinig om alles in high te kunnen draaien. Als je alles op high wil zet er dan meer geheugen bij, ik vind het vrij normaal dat een spel als dit veel geheugen vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 18:40
3ddie schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:04:
Ik zat vanmiddag ff bf2 te doen, ik klom een ladder op en toen kreeg ik een kill met die ladder 8)7
Screenshot
Grappig, nog niet zoiets meegemaakt, wel dat een maat van me achter me aan sprong met zijn parachute en precies bovenop mij lande. Ik dus de pijp uit :P , snapte al niet wat er gebeurde.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Screenshot
Je gooide vast de ladder om terwijl hij/zij net helemaal bovenin zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:52
Hielko schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:31:
[...]

Je gooide vast de ladder om terwijl hij/zij net helemaal bovenin zat ;)
Dat zal het geweest zijn _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:44

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Screenshot
is een bugje, als je bijvoorbeeld mijnen neerlegt, daarna doodgaat en er rijdt daarna iemand door een mijn krijg je een kill met het voertuig waar je inzit, in dit geval dus de ladder.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ik weet nog wel een verbetering voor patch 1.03:
Als je dood gaat, en er zijn geen spawnpunten meer (ook geen sqaud leaders) kan je dus niets anders doen dan wachten tot de laatste dood is.
Maar wat is nu het probleem: dat @#$%# spawnscherm blijft elke 5 seconden terugkomen!
Na 5 keer (25 seconden) wordt je dat al goed zat :(

Ook als je even niet gespawned wil worden, maar even andere mensen bespioneren met C, blijft dat spawnscreen opdoemen.
Ik wordt er persoonlijk gek van.
Misschien iets voor een instelling om dat in/uit te schakelen? Of de timer verhogen... 5 minuten ofzo?

Ik hoor het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:41:
Als je dood gaat, en er zijn geen spawnpunten meer (ook geen sqaud leaders) kan je dus niets anders doen dan wachten tot de laatste dood is.
Maar wat is nu het probleem: dat @#$%# spawnscherm blijft elke 5 seconden terugkomen!
Is ook al zo bij BF1942 en BFvietnam. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ook als je even niet gespawned wil worden, maar even andere mensen bespioneren met C, blijft dat spawnscreen opdoemen.
Ik wordt er persoonlijk gek van.
Misschien iets voor een instelling om dat in/uit te schakelen? Of de timer verhogen... 5 minuten ofzo?

Ik hoor het wel :)
Dan moet je het spawnscherm eens afsluiten met het kruisje rechts bovenin ipv met de knop 'done' ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

god samme.. wanneer en op welke zender komen tegenwoordig de samenvattingen van het voetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
BEVEL schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:18:
god samme.. wanneer en op welke zender komen tegenwoordig de samenvattingen van het voetbal?
Verkeerd topic? :)
jagermeister schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:57:
[...]
Dan moet je het spawnscherm eens afsluiten met het kruisje rechts bovenin ipv met de knop 'done' ;)
...

[ Voor 35% gewijzigd door Mr. Bondt op 14-08-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Mr. Bondt schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:22:
[...]

Verkeerd topic? :)

[jagermeister schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:57:
[...]
Dan moet je het spawnscherm eens afsluiten met het kruisje rechts bovenin ipv met de knop 'done' ;)]

...
Klopt wel hoor...... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
BEVEL schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:18:
onder wat voor steen kom jij vandaan joh " Talpa een proberen"

back ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Misschien leuk om hier wapenervaringen te posten?

Ik heb de M95 unlocked, dat is de sniper unlock gun. In het kort, je moet em elke keer nadat je schiet weer laden (ff hendeltje naar voren en naar achteren doen en klaar). Als je een vers iemand raakt, dan heeft ie nog maar 2 streepjes health over. Tenzij je een headshot schiet, dan is ie meteen weg. Het is een .50 rifle dus je schiet ermee door chopperwindows, maar dat is wel erg lastig btw. Hij zoomt niet verder in dan de standaard M24 of SVD en dat vind ik wel jammer. Over het algemeen is het een gun die je ff moet leren kennen voordat je er mee overweg kan, maar ik ben er wel tevreden mee. Helaas ben ik nog niet zo goed dat ik zelfs bij lopende targets headshots schiet, maar het is perfect tegen liggende snipers of vlaggenpakkend (vaak stilstaand) tuig.

Ook heb ik een keer een AT-er omgelegt en zijn wapenkit gestolen, hij had zon DAO-12. Ik heb er 4 minuten mee rondgelopen en dit is waarschijnlijk het laatste wapen dat ik zou unlocken, want als je moet reloaden moet je een shell erin doen, draaien aan de koker, weer n shell erin, draaien etc. tot ie 8 kogels erin heeft zitten. Leuk voor close combat maar volgens mij zijn echt al hele volksstammen overleden door dat lange reloaden. Daarnaast vind ik AT ook niet echt leuk.

L85A1: Die heb ik ook een keer gestolen van een medic, is errug precies en erg dodelijk. Het is dat ik medic niks vind, anders werd dit mijn volgende unlock. Ik heb er maar 30 seconden mee rondgelopen, toen werd ik omgelegt doort arty.

G36C: Dit word hoogstwaarschijnlijk mijn volgende unlock. Het is een specops gun, schijnt net zoiets te zijn als de L85A1, erg dodelijk en precies dus.

Heeft er iemand ervaringen met een G3? die schiet namelijk 7.62mm ipv 5.56mm van de M16 en AK-101 dus die moet ook veel dodelijker zijn, maar ik vraag me af of je kan overleven met 20 kogels in je magazijn en 4 handgranaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

Ik heb 2 guns unlocked.
De spec-ops wapen was mijn eerste en die is al veel beter dan het standaard wapen.
Als je veel spec-ops speelt is hij dus echt de moeite waard.
Hij schiet vrij accuraat en is een stukje krachtiger dan de standaard.
Daarnaast kan je op redelijk grote afstand nog raak schieten
Close range is ie ook wel goed.

Mijn 2e unlock was de DAO-12.
Vrij goed ding voor close range. Je maait iedereen mee neer. Het herladen kost wel tijd maar dat is wel logisch voor een shotgun.
Daarnaast is het niet echt te gebruiken voor lange afstanden dus moet je wel je speelstijf aanpassen tov de mp5 die standaard ook wel in wat langere / medium afstand schade maakt.
Anyways.. de DAO12 komt met 12 rounds die je aan de lopende band kan afschieten net als een pistool. Als je vijand dichtbij staat is ie in 2-3 schoten wel op de grond. Je wint het meestal ook wel op korte afstand want je hoeft niet perse op zijn hoofd te mikken.

Deze 2 kits pak ik meestal. Al met al ben ik echt blij met deze 2 wapens.
Ik weet nogniet welke ik als 2e ga unlocked. Misschien de medic maar de sniperrifle lijkt me ook heel leuk alhoewel ik niet echt een op-de-buik-liggerd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik heb ervaring met de G3; was mijn eerste unlock, en is opzich een prima gun. Je wint er elk 1vs1 gevecht mee op alle afstanden; behalve long range en super short range. Het kleine magazijn zie ik niet als probleem, 't is genoeg om 2 man af te knallen en ff reloaden is zo gedaan. Wel jammer is het gemis van de grenade laucher, maar ik gebruikte die zowieso niet veel evenals gewone granaten.

Als ik bijv. ben doodgeschoten bij onze vlag en ik zie een paar personen proberen de vlag te pakken probeer ik altijd nog snel te respawnen met de G3. Voor de rest gebruik ik hem eigenlijk niet, maar das meer omdat ik tegenwoordig praktisch altijd engineer, medic of spec ops ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:54:
Heeft er iemand ervaringen met een G3? die schiet namelijk 7.62mm ipv 5.56mm van de M16 en AK-101 dus die moet ook veel dodelijker zijn, maar ik vraag me af of je kan overleven met 20 kogels in je magazijn en 4 handgranaten.
Yup, hiero

G3 is in een smilie _/-\o_
Close combat heeft ie mega impact (ook als degene tegenover je een body armor aanheeft) van een verdere afstand moet je echt een beetje aimen en met kleine salvo's knallen, maar als je raakt raak je ook echt goed.
Meerdere malen van een afstand van 50 a 60 meter een headshot weten te krijgen.
Enige nadeel is (als je het gewend bent uiteraard) dat je niet continu moet blijven doorknallen.
Je moet als het ware er mee leren omgaan met de G3 zeg maar. Je moet op langere afstanden gewoon echt met korte salvo's dus gaan knallen omdat je anders alleen maar lucht raakt.
Vanaf dichtbij zou je evt. wel de volle lading open kunnen gooien en vertrouw me 20 kogels heb je meer dan zat aan om iemand neer te leggen op korte afstand (3 a 4 goede hitters zijn al voldoende om elke persoon creperend van de pijn op de grond weg te laten kwijnen }) )

Maar ja, dit is mijn ervaring met de G3 uiteraard... een wapen is natuurlijk heel persoonlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
En de G3, heeft die dan iets als burst? Of is het net zoals de AK, auto en single fire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb zelf de medic unlocked, erg leuk wapen, alleen speel ik de laatste tijd meestal SpecOps, en af en toe eens engineer. Mijn volgende unlock wordt dan denk ik ook de G36C (SpecOps unlock). AT speel ik nagenoeg nooit, en sniper ook heel weinig, assault speel ik ook bijna nooit :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb ervaring met alle unlocks door de hack van laatst. Het valt me op dat de unlocks eigenlijk geen van allen veel beter zijn dan hun default versie. Ze bieden juist een "tweak" wat betreft stabiliteit, acuraatheid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Als er geen friendly vlaggen (spawnpunten) meer zijn kun je toch ook niet meer op de Squadleader (die dan nog leeft natuurlijk) spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op de DJ Mantri server gegamed, ging opzich wel lekker. Totdat we de map Operation Cleansweep kregen. Ik zat bij het MEC team in een helikopter en zag dat US niks uitvoerde dus ging ik hun (home en enige) basis aanvallen. Ik maakte daar veel kills en werd even later uitgemaakt voor Baseraper. De admin: Konah zag het en kickte me...

Is dit nou baserapen of niet? Moet ik dan wachten tot hun onze basis overnemen om ze zo aan te kunnen vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:26:
Net op de DJ Mantri server gegamed, ging opzich wel lekker. Totdat we de map Operation Cleansweep kregen. Ik zat bij het MEC team in een helikopter en zag dat US niks uitvoerde dus ging ik hun (home en enige) basis aanvallen. Ik maakte daar veel kills en werd even later uitgemaakt voor Baseraper. De admin: Konah zag het en kickte me...

Is dit nou baserapen of niet? Moet ik dan wachten tot hun onze basis overnemen om ze zo aan te kunnen vallen?
Ik speelde vandaag ook die map en zat als gunner in de heli van de MEC en het enige wat we deden was continu de volle blackhawk van USMC uit de lucht schieten zodra deze was opgestegen. Ik voelde me hier best lullig bij. Het duurde niet lang want na een minuut of 5 werd ik overgegooid naar het USMC team en werd ik zelf met de blackhawk uit de lucht geschoten :) In die eerste 5 minuten had ik wel meteen een goude medaille veilig gesteld.

Ik heb hier toch af en toe wat moeite mee maar ja het is net wat je zegt, moet je wachten tot ze een vlag veroverd hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door htf99 op 14-08-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: ik heb genoeg punten om een wapen te unlocken meer als 1000, als ik bij mijn uitrusting kijk zie ik ook welk wapen unlocked is (slotje staat open). Hoe selecteer ik dit wapen overal waar ik op klik in mijn uitrusting heeft geen effect, tijdens het spel kan ik alleen de normale wapens selecteren ik krijg geen extra keuze?

Toen ik genoeg punten had hoorde ik een stem aanwijzingen geven over unlocken, maar tijdens dat gevecht had ik geen tijd om goed te luisteren.

Hoe kom ik nou aan mijn niewe wapen? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

@snakebite:
Het is natuurlijk moeilijk te zeggen of het nou wel of niet baserapen is. Ik zat bij jou in het team en we hadden ook geen andere keus dan die ene basis aan te vallen. Lijkt me ook raar dat je bij je eigen bases gaat lopen wachten totdat US iets overneemt. Het heet trouwens ook een 'assault' map. Zegt mij wel genoeg ;). Maar het blijft map afhankelijk.

@een_naam:
Voor zover ik weet vraagt hij voor een unlock wanneer je opnieuw inlogt.
Ik moet leren lezen :Y) Ajunne heeft gelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Bee.nl op 14-08-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajunne

Ajunne

Uitje

Natuurlijk is dit baserapen. Als je bij een vlag gaat staan zonder ze te cappen ben je per definitie aan het baserapen. Als je dus wat gaat killen bij een niet te cappen vlag lijkt het me vrij duidelijk.

Als het andere team niks aan het doen, moet je gewoon zorgen dat je je punten verderdigd. Ze krijgen toch een hoop tickets af door de ticket bleed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Wwwwoooooeoeeeiii mn eerste helemaal volle BH uit de lucht gehaald!!! Had er al vaker een neergepaft, maar nog nooit met 6 man erin. En deze was ook nog eens bezig onze spawn over te nemen.......6*2 + 6*1 = 18 puntjes met 2 tankschoten!! Woeeeiii, dat was lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajunne

Ajunne

Uitje

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:36:
Vraag: ik heb genoeg punten om een wapen te unlocken meer als 1000, als ik bij mijn uitrusting kijk zie ik ook welk wapen unlocked is (slotje staat open). Hoe selecteer ik dit wapen overal waar ik op klik in mijn uitrusting heeft geen effect, tijdens het spel kan ik alleen de normale wapens selecteren ik krijg geen extra keuze?

Toen ik genoeg punten had hoorde ik een stem aanwijzingen geven over unlocken, maar tijdens dat gevecht had ik geen tijd om goed te luisteren.

Hoe kom ik nou aan mijn niewe wapen? }:O
Je moet op het kleine icoontje klikken rechts boven, met een pijltje naar links en naar rechts. Dan heb je voor die class voor de rest van de ronde het unlocked wapen op standaard staan. Je kunt ook weer wisselen naar het standaard wapen, door op dezelfde knop te klikken. Unlocks werken natuurlijk alleen maar voor één class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
op enter drukken, bij je geunlockte wapen staan 2 pijltjes rechtsboven. FF op klikken en dan spawnen en je hebt je unlock.

En over dat baserape verhaal: in operation cleansweep ga ik als mec altijd in een vliegtuig tsjekken op bootjes en heli's, maar ik kom nooit echt boven de USMC base, ik vind het zelf vrij lame om dan te bombarderen enzo. Tenzij ik achter een vliegtuig aanzit dat zo nodig over de basis moet vliegen, maar imo heb je gewoon niets te zoeken in de vijandelijke basis. okee, UAV, arty en dat sattelite geval opblazen is nog tot daar aan toe, maar dat is meer tactische doelen opblazen, ik pak dan een bootje terug ofzo maar ga niet bij die basis rondhangen.

Andersom als USMC zijnde zit ik ook weer in een vliegtuig, en dan vlieg ik over al hun basissen heen. Dan bombardeer ik echt alles wat los en vast zit, maar dat is omdat de MEC dan geen basis heeft die je niet kan overnemen.

Mijn standaardregel is gewoon dat ik niet bij basissen zit die niet overgenomen kunnen worden, want het enige wat je kan doen is baserapen. Kijk als er nou 2 man spawnen terwijl jij die vlag pakt, dat is geen rapen. Maar gewoon puur op die basis terwijl hij neit overgenomen kan worden, dus for killing purposes, dat is gewoon lame en doe ik ook niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Widow op 14-08-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat bij jouw als gunner in de heli toen je gekicked werd, vreemd dat alleen jij gekicked werdt en ik niet. :?
Maar de US was voornamelijk aan het plane campen dus dan roep je het wel een beetje over jezelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:51:
[...]

Ik zat bij jouw als gunner in de heli toen je gekicked werd, vreemd dat alleen jij gekicked werdt en ik niet. :?
Maar de US was voornamelijk aan het plane campen dus dan roep je het wel een beetje over jezelf af.
Ja, idd.. Ze kunnen op 2 plekken spawnen bij de heli's en aan de andere kant van die basis bij een STINGER, jawel die hebben ze ook nog. Met een beetje teamwork konden ze ons makkelijk uit de lucht halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsja, dit is natuurlijk admin vs admin, maar zelf had ik je niet meteen gekickt, eerst zou je een waarschuwing van mij krijgen dat je op moet rotten, en als je dat niet doet, er nog een laatste waarschuwing achter aan gooien, en dan kicken... Daarnaast ben ik er allang een voorstander van om Operation Cleansweep uit de server te gooien, maar geen idee hoe het daarmee staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:51:
[...]

1) de admin kan niet zien dat jij er ook inzit
2) jij hebt geen invloed op de plek waar je naartoe vliegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:41
Imo antirape uit BF1942 / Desert Combat. Zodra je in een bepaalde cirkel rond iemand's vaste homebase komt, ga je vanzelf dood, net zoals buiten de map. Was snak3bite's idee, maar dit lijkt me de enige oplossing...

Edit: Dan kun je dus geen artillery oid kapotmaken lol...

[ Voor 16% gewijzigd door Crusher77 op 14-08-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

Daarnaast ben ik er allang een voorstander van om Operation Cleansweep uit de server te gooien, maar geen idee hoe het daarmee staat :)
Ik ook, het is gewoon een bagger map.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko

Persoonlijk vind ik dat geen base rapen; zolang ze geen andere vlag bezitten moet je toch iets doen. Daarnaast staat die basis vol met tanks, AA, choppers en 't complete vijandelijke team. Als ze je dan niet eens uit de lucht kunnen krijgen; jammer dan, maar dan moeten ze maar wat beter presteren.

Met onderstaande definie ben ik 't dan ook niet eens:
Natuurlijk is dit baserapen. Als je bij een vlag gaat staan zonder ze te cappen ben je per definitie aan het baserapen. Als je dus wat gaat killen bij een niet te cappen vlag lijkt het me vrij duidelijk.
Om wat voorbeelden te geven;

- opblazen commander assets (daar is vast iedereen 't mee eens)
- stelen van belangrijke units uit de vijandelijke basis (denk aan tanks, black hawk, attack heli etc)

En dan nog een paar voorbeelden die wat meer uitleg behoeven denk ik;

1. Stel de tegenstander heeft nog 1 vlag over (bijv. bij strike at karkand de MEC home base (32 player)). Moet je dan met je tank recht hun basis inrijden; een zekere dood tegemoet? (Immers daar zal het vol staan met spec ops, anti tank figuren en evt nog een vijandelijke tank). Ik blijf dan mooi aan de rand van hun basis/door de basis een beetje rondrijden. Stil staan bij de vlag ga ik echter never nooit nite doen, ben niet gek.

2. Stel de tegenstander heeft nog alle vlaggen (bijv. Mec bij strike at kirkand) en jij zit weer lekker in de tank. Je kan dan natuurlijk naar de MEC home base crossen oid (strategisch een goede move), maar je kan je team ook ondersteunen terwijl de dichtbijzijnde vlag wordt aangevallen. Maar wederom, met een tank bij de vlag gaan staan is daar zelfmoord gezien 't feit dat waarschijnlijk 90%van 't MEC team in de buurt is. Dan blijf ik toch liever in beweging en de MEC populatie uit dunnen. Daarnaast hebben alle MEC spelers de keuze om een basis verderop de spawnen op een veilige afstand van de tank.

Kortom; vlaggen gaan pakken terwijl er nog veel tegenstand in het gebied is in mijn ogen gewoon super dom, ik blijf altijd op een veilige afstand.

(Overigens heeft nog nooit iemand me uitgemaakt voor base raper oid volgens mij, dus denk dat meer mensen mijn visie delen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:41
Nee want iedereen die op die server speelt weet dat jij van GoT bent en ze zullen dat dus niet zo snel zeggen.

Daarbij, ik vind het ook niet kunnen als er om de 2 minuten een artillery strike op mijn vliegdekschip in Gulf Of Oman komt. Als met een helikopter de basis aanvallen baserapen is, dan is artillery op mijn homebase gooien dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ding moet echt verbeterd worden ; de maps.

De maps die ik leuk vind:
Golf of Oman
Mashtuur city
Strike at Karkand
Operation cleansweep (alleen in vliegtuig of heli anders niet)

En de andere maps, vind ik niet leuk of minder leuk.

Ik vind echt dat ze andere en betere maps moeten gaan maken en daar de bf2-spelers moeten vragen hoe de map eruit moet zien etc.. Want die mappen gaan denk echt vervelen na een tijdje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Crusher77 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:14:
Nee want iedereen die op die server speelt weet dat jij van GoT bent en ze zullen dat dus niet zo snel zeggen.
Dan heeft iedereen nu de kans om de discussie aan te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:17:
Ik vind echt dat ze andere en betere maps moeten gaan maken en daar de bf2-spelers moeten vragen hoe de map eruit moet zien etc.. Want die mappen gaan denk echt vervelen na een tijdje..
Dit zijn hardstikke realistische maps. Ik bedoel, ik ben nog niets tegengekomen dat ik dacht, dit terrein is fake. Al die urban maps, ja er zijn dingen die ontbreken, maar ik denk dat een gemiddelde stad in het midden oosten er best wel wat van wegheeft. En ook de andere maps zijn dingen die er zo goed uitzien dat ik ze zo in de echte wereld kan tegenkomen.

ALs je een map maakt volgens de spelers van BF2 dan word dat een map waar zoiezo een bepaalde kant gigantisch voordeel heeft, dan willen ze 32 tanks in 1 basis, arty stuff op een stuk rots waar niemand op kan, overal mounted guns en kranen en 10 vliegvelden naast elkaar. Het is wel gigantisch in je voordeel maar na een tijdje gaat het vervelen.

ennuh, operation cleansweep rox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was idd erg iri begin van cleansweep op mantri server, wat was die snak3 drastisch aan t baserapen zeg.....Nu kan er wel gezegd worden dat we ze makkelijk uit de lucht hadden kunnen knallen, maar als dit "opstootje" niet was geweest had hij waarschijnlijk vertelt hoe goed ze waren op dat moment...

Tis overigens wel een lastig onderwerp, omdat je het over regels heb die niet in game geregeld zijn.
Aan de ene kant heb ik zoiets van geef de spelers zoveel mogelijk vrijheid in de game, aan de andere kant horen dit soort dingen gewoon game technisch geregeld te zijn. Wat ik las over bf42 klonk overigens wel goed (binnen een cirkel is leven inleve(re)n.).

Maar in het geval van Mantri server lijkt het me wel duidelijk dankzij de paar regeltjes die je lees aan begin van map, al is er natuurlijk altijd weer een discussie mogelijk over het feit wat baserapen precies inhoud en waneer het van toepassing is.
In het geval van vanavond vondt ik het netjes dat snak3 eruit gegooid werd, al was hij erg snel terug.

Dat was mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, bij illegale versies leveren wij geen ondersteuning.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

Ik heb niet de legale versie (wil eerst eens teste voor ik koop, maar dat is zo lastig als hij continue vastloopt of helemaal niet werkt)
Download dan de demo, werkt die koop dan het spel. Desnoods 2dehands ik had hem voor 35 euro via speuders.nl nadat ik 2 weken lang de demo heb gespeeld.

[ Voor 22% gewijzigd door dfr0st op 14-08-2005 22:40 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Edit: Roger that!

[ Voor 116% gewijzigd door Widow op 14-08-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das snel :) er wordt in ieder geval snel gekeken op dit forum :)

Ik zal eens in solomode testen, als dat wel gewoon werkt, dan kan ik kijken of ik het wat vind. Kun je met de demo ook online? Wat zijn de beperkingen?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.