[PC] Battlefield 2 - deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.925 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik speel ook vaak als squadleader maar het valt me op dat veel mensen de squads joinen puur en alleen omdat ze dan kunnen spawnen op de plek van de leader.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:52:
[...]

De reden om een muntiny te starten lijkt me vrij duidelijk. Mogelijkheid a: de commander "in charge" zuigt gigantisch. Mogelijkheid b: men wil zelf commander zijn.
Mogelijkheid B: pech gehad, dat doe je niet als je net 1 seconde op de server zit.
Battlefield 2 is een teamgame, wist je dat nog niet?
Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:55:
[...]

Dat punish systeem is om er gebruik van te maken. Als een speler er voor kiest te punishen vind ik dat je zijn mening moet respecteren. Daar heb je als admin niets mee te maken imho. Sorry maar ik vind dat gewoon machtsmisbruik. Het punish systeem is er om naar eigen inzicht te gebruiken.
Fijn voor je :w

Wij hebben de regel: punishen mag, maar alleen bij opzettelijke teamkills. Wil jij het zo graag voor anderen verpesten door te punishen terwijl je zelf over de mijn reed? Of als je dacht de je wel onder de tank door kon rennen maar dan toch wilt punishen? Zoek je toch lekker een andere server op, bij ons zijn dat soort spelers niet welkom :)

Onze servers = onze regels. En blijkbaar vinden veel mensen dat erg lekker spelen, niet voor niets zijn 4 van de 5 servers uit de Top 5 van de Benelux van i3d....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:29:
Ik speel ook vaak als squadleader maar het valt me op dat veel mensen de squads joinen puur en alleen omdat ze dan kunnen spawnen op de plek van de leader.
klopt dat idee heb ik ook en ik betrap mezelf er ook wel eens op.

Heel dat command systeem is geen command systeem maar een verzoek systeem. Er bestaan geen sancties oid zodat meestal iedereen maar wat doet naar eigen inzicht en naar de commander wordt al helemaal nooit geluisterd op de gemiddelde server.

Waar ik mij naast de -4 penalty voor een TK het meest aan erger is een squadleader die als sniper ergens gaat liggen. :/ of snel in een apache weg is.. :?

Buiten de clansquads met Teamspeak komt er van de hierachie maar weinig uit de verf. Ik denk dat een orderweigering best bestraft mag worden met een 1 minuut blok ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 20:56

R-B

Blokkert

hmmz, zat net op de djmantri server (hele avond :P)

En ik drukte perongeluk op "b", zegt norp ineens ja praat eens, Ik hoor dat je een mic heb aangesloten. ik lullen dus, en jawel werkt gewoon :P. En dat terwijl ik geen mic heb aangesloten. Dus het moet wel: Er zit een mic in me beeldscherm :D

Naja, heb ik lekker gebruik van gemaakt hele avond verder.. Waren paar leuke potjes met mrbondt008, norp, hielko en nog paar :)

offtopic:
Heb vandaag zo ongeveer 1000 punten gehaald :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
uhm ja...
een 1 minuut block als je orders niet opvolgt?
weet ik redelijk zeker dat ik zonder paraplu door de artillery ga lopen de rest van de map.

en btw, als je een squad hebt dat weet wat ze doen, hebben commanders toch geen invloed meer op de orders.
zodra een squadleader het squad verlaat gaan de orders nml weg.
en 1 van de beste taktieken van een goed squad, is dat de squadleader zn squad leaved als hij dood is, zodat een levend persoon de nieuwe leader wordt. Dan heeft iedereen weer een spawnpoint

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:09
Netalsof dat zin heeft; dan doet iedereen page-up en gaat vervolgens de tegenovergestelde richting op. Niet dat ik dat trouwens niet doe; kan prima zelf bedenken wat ik wil doen, daar heb ik geen commander voor nodig. Die is alleen goed voor uav, supplies en arti. Verder kan elke speler wel bedenken wat ie moet doen: vlaggen pakken.... waar ik me aan erger zijn van die squad leaders ie de hele tijd orders willen hebben. Alsof het te moeilijk is om even op de minimap te kijken welke vlaggen er veroverd moeten worden, waar de rest bezig is, en waar (het merendeel van) de tegenstander hoogst waarschijnlijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:04:
[...]

Mogelijkheid B: pech gehad, dat doe je niet als je net 1 seconde op de server zit.
Battlefield 2 is een teamgame, wist je dat nog niet?
En dus? Wat heeft het "team" element daar mee te maken? Het is ieders recht een vote te starten. Iedereen heeft toch de mogelijkheid om tegen te stemmen? Daarnaast kun je ook geen votes spammen door de ingebouwde vertraging. En zo'n "team" game is het ook weer niet, hoe graag je dat ook zou willen.

[...]
Fijn voor je :w
Je neemt een beetje een vreemde houding aan vind ik. Maw je komt nogal arrogant over zo. Dat is me al vaker opgevallen helaas. Ik geef alleen mijn mening. Ik vind het gewoon een vorm van machtsmisbruik als een admin zich met het punish gedrag (wat gewoon een game optie is) gaat bemoeien als het om 1 of 2 x punish gaat. Je zet wel het "kick bij x keer punish" aan maar laat de gebruikers daar geen gebruik van maken? Beetje vreemde policy als je het mij vraagt. Een goede admin zijn is niet makkelijk, dat begrijp ik ook wel hoor.
Onze servers = onze regels. En blijkbaar vinden veel mensen dat erg lekker spelen, niet voor niets zijn 4 van de 5 servers uit de Top 5 van de Benelux van i3d....
Ik heb een paar keer op de i3d.nl server gespeeld maar dat is me niet echt bevallen. De servers wel, die hebben een goede ping, geen packetloss (wellicht dat je daarom in de top 5 staat? Zo veel NL servers (ranked) zijn er namelijk niet) maar de sfeer is vaak zoek. Statwhores overal, redelijk wat onbeschofte mensen. Ik heb dat trouwens al meer gehoord van vrienden. Als je een van de weinige ranked aanbieders bent is een top 5 positie ineens niet meer zo indrukwekkend.

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 13-08-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

En hoe vonden jullie me als squed leader :P en speel maar net 2 dagen :P
Was S-o-S_Crossfire B)
Ah, dat was jij ;)
Ja hoor, weinig te klagen. Was de eerste keer dat ik op DJMantri zat, maar kom waarschijnlijk nog wel s langs. Eigenlijk hou ik meer van 64 mans servers.

[ Voor 27% gewijzigd door riffey#4 op 13-08-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:32:
[...]

En dus? Wat heeft het "team" element daar mee te maken?
Wat denk je? Noem jij het normaal dat iemand de hele teamplay in de war gaat schoppen omdat hij nu even baasje wilt spelen? Als een speler die geruime tijd op de server zit een mutiny start is het wat anders. Mensen die de servers binnenkomen, direct op -2 staan en dan ook nog gaan irriteren met mutiny kunnen direct weg. Niet meer dan logisch. Als je niet mee wilt doen in een teamgame kan je direct door naar single player of een server waar mensen niet samenwerken
[...]

[...]

Je neemt een beetje een vreemde houding aan vind ik. Maw je komt nogal arrogant over zo. Dat is me al vaker opgevallen in dit topic. Ik geef alleen mijn mening. Ik vind het gewoon een vorm van machtsmisbruik als een admin zich met het punish gedrag (wat gewoon een game optie is) gaat bemoeien als het om 1 of 2 x punish gaat. Je zet wel het "kick bij x keer punish" aan maar laat de gebruikers daar geen gebruik van maken? Beetje vreemde policy als je het mij vraagt. Een goede admin zijn is niet makkelijk, dat begrijp ik ook wel hoor.
Haha :)
Kom nou, jij hebt overal commentaar op, ik geef gewoon aan hoe het zit. Veranderen zal het echt niet. Dat jij het direct arrogant vind omdat je een andere mening hebt zal ik me niks van aantrekken.
Ik ga mezelf quoten om jouw vraag te beantwoorden:
DaMorpheus schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:04:
[...]Wij hebben de regel: punishen mag, maar alleen bij opzettelijke teamkills. Wil jij het zo graag voor anderen verpesten door te punishen terwijl je zelf over de mijn reed? Of als je dacht de je wel onder de tank door kon rennen maar dan toch wilt punishen? Zoek je toch lekker een andere server op, bij ons zijn dat soort spelers niet welkom :)
Mensen die het spel verzieken door te punishen bij eigen fouten zijn dus niet welkom. Mensen die punishen als iemand ze met opzet neermaait zijn welkom. Punishen uitzetten lokt extra vervelende situaties uit omdat de teamkillers weten dat ze niet gekicked worden (tenzij er een admin is, maar die gok nemen ze altijd). Wij hebben veel gamers die de server joinen aan het begin van de avond en er ook de hele avond op blijven spelen. Het is uitermate irritant om elk uur te moeten wachten en reconnecten omdat je in dat uur 3x een punish hebt gekregen. Als engineer zou dat om de 10 minuten zijn.
[...]

Ik heb een paar keer op de i3d.nl server gespeeld maar dat is me niet echt bevallen. De servers wel, die hebben een goede ping, geen packetloss (wellicht dat je daarom in de top 5 staat?) maar de sfeer is vaak zoek. Statwhores overal, redelijk wat onbeschofte mensen. Ik heb dat trouwens al meer gehoord van vrienden.
Daarvoor zijn admins :)
En ik begrijp dat mensen die zich niet aan de regels houden of zich er niet in kunnen vinden het vervelend vinden. Maar voor dat soort mensen zijn er duizenden servers waar je wél volop mag punishen, lamen, campen en rapen.

Jij noemt het machtsmisbruik, wij noemen het regels. Heb jij graag je eigen regels? Dan moet je een eigen server nemen. Speel je toch op servers van anderen, dan zal je je toch echt aan de regels opgesteld door die partij moeten houden. Zo is dat op onze servers, zo is dat overal, zo is dat in het leven ook. Als ik bij jouw thuis kom dien ik me ook aan jouw regels te houden. Doe ik dat niet, heb je elk recht mij eruit te trappen.

[ Voor 7% gewijzigd door Stewie! op 13-08-2005 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:43:
[...]

Wat denk je? Noem jij het normaal dat iemand de hele teamplay in de war gaat schoppen omdat hij nu even baasje wilt spelen? Als een speler die geruime tijd op de server zit een mutiny start is het wat anders. Mensen die de servers binnenkomen, direct op -2 staan en dan ook nog gaan irriteren met mutiny kunnen direct weg. Niet meer dan logisch. Als je niet mee wilt doen in een teamgame kan je direct door naar single player of een server waar mensen niet samenwerken
Zoals ik al zei: iedereen kan tegenstemmen. Op een server met goede teamplay zal een mutiny er nooit zomaar door komen.
Kom nou, jij hebt overal commentaar op, ik geef gewoon aan hoe het zit. Veranderen zal het echt niet. Dat jij het direct arrogant vind omdat je een andere mening hebt zal ik me niks van aantrekken.
Dat is weer zo'n voorbeeld. Jij weet wel even wat ik vind (not). Ik vind je houding arrogant, niet omdat je een andere mening hebt (dat is juist interessant) maar om het taalgebruik, smilies etc. Dat je het niet inziet en het op een "afwijkende mening" gooit is alleen maar een bevestiging.
Daarvoor zijn admins :)
En ik begrijp dat mensen die zich niet aan de regels houden of zich er niet in kunnen vinden het vervelend vinden. Maar voor dat soort mensen zijn er duizenden servers waar je wél volop mag punishen, lamen, campen en rapen.
Ik kwam dat soort mensen dus op de i3d server tegen alle keren dat ik er was. Dat wijst dus op een gebrek aan goede admins.

Maar goed, wat mij betreft hoeven we het niet steeds over individuele servers / admins te hebben. Dat is eigenlijk helemaal niet zo interessant. Het punt is geconstateerd, ik heb het hier gemeld, ik voelde me opgeluchter na weer een ervaring met statwhores op de betreffende server. Case closed wat mij betreft.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 13-08-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:49:
[...]
Dat is weer zo'n voorbeeld. Jij weet wel even wat ik vind (not).
Not? Onderstaande quote van jouw was een grapje of hoe moet ik dat zien? :?
Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:32:
[...]
Maw je komt nogal arrogant over zo..
Case closed? prima :)
Als je klachten over onze admins of servers hebt kan je sowieso beter posten op http://forum.i3d.nl

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 13-08-2005 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 21:51

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Daarnet weer ff een paar keer bovenaan geindigd op Djmantri :Y)

Weet niet wie er nog was maar het was alleszins leuk :)

Heeft trouwens iedereen ook een hekel aan China mappen? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een lading potjes achter de rug en het is allemaal gaaf. Toch vind ik het een beetje jammer dat op de grote maps niet veel classes bruikbaar zijn. Als je geen anti-tank bent kom je niet ver want je komt overal voertuigen tegen waar je met andere classes niks tegen kunt doen. Op de demo map viel dat nog mee want daar zijn minder armored vehicles en meer open velden om man tegen man te vechten.

Maar verslaafd ben ik zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

-ETz-Memphis Z schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:13:
Daarnet weer ff een paar keer bovenaan geindigd op Djmantri :Y)

Weet niet wie er nog was maar het was alleszins leuk :)

Heeft trouwens iedereen ook een hekel aan China mappen? :r
Wat was jou nick dan?? mijne staat boven afbeelding :)

china mappen zijn niet zo erg, maar als china spelen vind ik erg. Ik vind USMC (zo toch :P) lekkerste spelen :D

[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 13-08-2005 01:16 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik merk uberhaupt eigenlijk weinig verschil tussen de meeste Chineese units en de MEC units; heb ik overigens ook weinig problemen met de meeste maps met China. D'r zitten geen stadslevels tussen (die 'men' over het algemeen) het leukst vindt, maar "Dalian Plant", "Daqing Oilfields", "Dragon Valley", "Songhua Stalemate" en "Fuse Pass" vind ik allemaal prima mappen (32 player perspectief, iets anders doe ik niet).

De enige mappen die ik echt niet bijster interessant vind zijn "Zatar Wetlands" en "Operation Cleansweap", maar als ik me niet vergis zijn dat beide MEC vs USMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou jongens ik ben blij dat jullie weer vriendjes zijn :*)

En wat maps betreft speel ik de laatste tijd echt nog alleen maar urban maps (lang leve i3d (o.a.) )

Al die andere maps (en dan vooral de chinese, wat een schijtwapens hebben die chinezen zeg |:( >> volgens mij loopt de AT gast rond met als wapen een overblijfsel uit bf1942 :o en de AK die ze hebben is veel minder krachtig dan die van de MEC ) kunnen me echt niet meer boeien.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Net ff BF2 gespeeld en daarna even naar m'n stats gekeken....

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/2581/bf2stress2km.th.jpg

who tha man... :P

[ Voor 17% gewijzigd door digital8 op 13-08-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digital8 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:51:

[afbeelding]

Ik denk dat iedereen die inmiddels wel eens heeft gezien :>

edit: ik hoop toch wel dat dat "name: undefined" bij die error hoort :o zo niet: gewoon briljant bedacht hoor :>

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:46:
[...]

nou jongens ik ben blij dat jullie weer vriendjes zijn :*)

En wat maps betreft speel ik de laatste tijd echt nog alleen maar urban maps (lang leve i3d (o.a.) )

Al die andere maps (en dan vooral de chinese, wat een schijtwapens hebben die chinezen zeg |:( >> volgens mij loopt de AT gast rond met als wapen een overblijfsel uit bf1942 :o en de AK die ze hebben is veel minder krachtig dan die van de MEC ) kunnen me echt niet meer boeien.
hey welke i3d server is nou die urban map server?
Ik wil daar ook eens in spelen
ben gek op urban maps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Laatst online: 26-06 11:35
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:54:
[...]

Ik denk dat iedereen die inmiddels wel eens heeft gezien :>

edit: ik hoop toch wel dat dat "name: undefined" bij die error hoort :o zo niet: gewoon briljant bedacht hoor :>
Hmm., oke voor mij de eerste keer dat ik zoiets tegen kom dus vandaar. :D

En wat de naam betreft kijk ff onderaan die pic... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digital8 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:11:
[...]

Hmm., oke voor mij de eerste keer dat ik zoiets tegen kom dus vandaar. :D

En wat de naam betreft kijk ff onderaan die pic... :>
ja duh, maar profielnaam en gamenaam zijn 2 verschillende dingen dus ik d8 " je weet maar nooit" }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

kon je die niet photoshoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
R-B schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:28:
hmmz, zat net op de djmantri server (hele avond :P)

En ik drukte perongeluk op "b", zegt norp ineens ja praat eens, Ik hoor dat je een mic heb aangesloten. ik lullen dus, en jawel werkt gewoon :P. En dat terwijl ik geen mic heb aangesloten. Dus het moet wel: Er zit een mic in me beeldscherm :D

Naja, heb ik lekker gebruik van gemaakt hele avond verder.. Waren paar leuke potjes met mrbondt008, norp, hielko en nog paar :)

offtopic:
Je klonk inderdaad nogal verbaasd, toen het werkte :D
<-- ThierryLeiwa23

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gisteravond op een i3d server gezeten (admin daar Buurman) top avond. Ik was onderhand gefrustreerd dat ik niet een x een medaille haalde zoals brons ofzo en ineens had ik er een paar te pakken. Was een kwestie van goede teamplay en elkaar helpen. Verder weinig geklaag en gepunish, super! Mocht iemand me ingame tegenkomen: nn Chef@work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:32:
ff iets meer ingo over de .50 sniper geweer.
dit gaat over een iets andere type wapen maar wel .50
http://www.filecabi.net/host/file/50caliber/wmv

maar FnF jij ben ook wel streng hoor >:)

:*)
LOL, maar lang niet zo streng, eerst geef ik minimaal een stuk of 3 kicks (loopt meestal toch wel boven de 6, maar goed :)), en dan nog een laatste waarschuwing voor een ban, dit was heel wat anders, een geintje tegen morpeus en meteen werd er met een ban geslingerd :( Ik begrijp ook wel dat jullie een beleid hebben en allemaal regels, maar ik heb jullie site+forum afgezocht voor zulke regels, maar mijn naam mag joost heten :+
DaMorpheus schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:52:
[...]

Tja, na de waarschuwing dacht jij nog even een domme grap te maken over het beleid. Ons beleid is dat er fair play op de servers moet zijn.
Als van de 64 players nog 40 aan de mapchange bezig zijn en de rest heeft in de vorm van 20 versus 4 al een vlag gepakt, dan is een map herstart wel op zijn plaats. Daarvoor hoeft niemand opnieuw de map te laden, je spawnd alleen opnieuw
Heb geen waarschuwing gezien, maar waar het om ging, viel me gewoon op :P Beetje heet gebakerd mannetje ben je ingame :Y) Dit viel me vooral op toen ik weg reed in een tank, waar eerst al iemand in zat, die er blijkbaar stukje terug weer uit was gegaan, en jij de hele tijd maar spammen met requesting a pickup en FNF -> FnF, terwijl ik nog dacht dat die gast er bij was, toen ik het eindelijk in de gaten had, kon ik amper optrekken met de tank en er kwam me toch een zootje Go, Go, Go & Lets Move achterweg :'(
Eerst was het reuze gezellig, en toen jij erbij kwam regende het met bans en kicks en waarschuwingen :(
offtopic:
Viel meer mensen ingame op trouwens, las ook al zo'n post op jullie forum...
Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:49:
[...]

Dat is weer zo'n voorbeeld. Jij weet wel even wat ik vind (not). Ik vind je houding arrogant, niet omdat je een andere mening hebt (dat is juist interessant) maar om het taalgebruik, smilies etc. Dat je het niet inziet en het op een "afwijkende mening" gooit is alleen maar een bevestiging.
Agree, viel me ook al beetje op op de server, helaas :'(

Gisteren trouwens 2 ribbons binnengehaald, zo haal je dagen niks binnen, zo haal je 2 op 1 dag _/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:10:
[...]

ik las een x hier dat je kunt remmen ala top gun (de film)
ook kun je gaan rollen en omhoog met dat ding.
of een looping :)
Meestal is een scherpe bocht met AB wel genoeg.....een beetje rollen heeft geen zin want zolang je niet drastisch van richting veranderd raken die raketten je toch wel. Ik heb op mn joystick op mn POV stickie gewoon wat views ingesteld..als ik lock krijg ga ik flaren en kijk achter me...als ik niets zie ga ik over op bomb-mode....halve looping en meestal zie je wel waar het vandaan kwam....

Gister ook weer heerlijk vliegen....T lijkt wel of sommige mensen absoluut niet op letten....tot wel zeker 5x toe dat ze gewoon voor me kwamen vliegen....zeker een keer of 3 dat ik op Oman aant reloaden was over t vliegdekschip dat ze zo van boven vlak voor mn neus zakte.....lock binnen 1 sec en geen tijd om te flaren...haha...en maar niet snappen waar t vandaan kwam. HEERLIJK! Alleen jammer dat ze kwamen rapen bij t schip....nadat ik ze te pakken had heb ik maar even laten weten hoe t is door ze ff terug te pakken op hun eigen landingsbaan....gewoon ff 3x hun vliegtuigen van de grond schieten...en daarna weer weg want dat is gewoon niet mn style...Gewoon ff laten weten hoe irr het is....:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basb schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:56:
[...]
Is eigenlijk iets bekend of er met de patches nog iets ingebouwd gaat worden dat je als commander iets meer invloed hebt dan alleen maar lief vragen?
....laten we hopen van niet. Anders krijg je een soort van veredelde 'admin' versie van de commander. 't Moet wel een commander-functie blijven en niet veranderen in 'medespelertje pesten' waar helaas teveel spelers lol in hebben.
Nb; ik heb wel een hekel aan van die spelers met een admin-functie die als een soort scheidsrechter in het spel meerennen en het spel doodfluiten door de hele tijd bezig te zijn met waarschuwingen, kicks en bans van spelers die 't niet op hun manier doen. Als dat ook bij de commanders zou gebeuren... brrrrrr... Die admins kan je tenminste mijden door niet op hun servers te spelen.
Nb2; dit slaat niet direct op de verschillende admins die hier ook schrijven. Wie de schoen past trekke hem aan zullen we maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan_R schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:06:
Vond ik gisteren wel lullig, speel je lekker en je gaat dood (en dat gebeurt mij nog wel eens :) ) zit ik ineens van het verliezende team in het andere winnende team (en nee ik was niet stiekem zelf van kant gewisseld). Zo krijg je een slechte naam..... Vind dat als de server je van kant laat wisselen om de balans te houden het wel effe duidelijk in beeld mag komen bij iedereen :)
Dat vind ik altijd zo irri dat je bijvoorbeeld vanaf het begin van de map goed bezig bent...mede verantwoordelijk bent voor het goede verloop van jouw kant....Dan schijnbaar mensen besluiten weg te gaan omdat ze niet tegen hun verlies kunnen ofzo...en dan na veel pijn en moeite ineens aan de verliezende kant gezet word en vervolgens tegen je eigen team mag gaan vechten....LEUK!!

Of dat je een server joined en dan net 1x kan spawnen om gelijk maar te verliezen voordat je ook maar 1 stap hebt kunnen zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Hielko schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:38:
De enige mappen die ik echt niet bijster interessant vind zijn "Zatar Wetlands" en "Operation Cleansweap", maar als ik me niet vergis zijn dat beide MEC vs USMC.
Dat vind ik echt de beste mappen uit het hele spel, die twee. Ze worden alleen veel te weinig gespeelt imo, vooral cleansweep is zeldzaam. In die levels kan je wel zo lekker vliegen, dat is gewoon heerlijk. Ik had een keer op Cleansweep 50 kills, samen met wat damage assist 103 punten gehaalt in zon US bommenwerper. Dat soort massamoord kan je wel vergeten in een urban map. Niet dat ik urban niet leuk vind, maar soms moet er gewoon echt ff lekker gevlogen en gekillt worden, beetje mijn nickname aanhouden O-)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd trouwens donderdag tot 3x toe zonder enige opgaaf van reden gekicked van de fok server....er was plaats zat en ik had niet geteamkilled dus daar lag het allemaal niet aan...en ik heb wel 10x gevraagd waarom ik gekicked werd of wie er admin was....geen reactie...alleen iemand die leuk dacht te zijn door te zeggen dat ie wel wist wie admin was maar niet ging zeggen wie t was...haha wat een lol...

Edit: K had 1 tk gemaakt en dat was mn eigen clanmate die voor een vliegtuig bleef staan omdat hij graag wilde vliegen...En ik mijn clan staat voor fair play en hij wilde niet echt luisteren (jong ventje) dus ik wilde m eigenlijk ff verwonden maar die PKM is nog best krachtig ;) Die piloot meteen: Hey thanks, I owe you one....LOL

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 21:51

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

R-B schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:16:
[...]

Wat was jou nick dan?? mijne staat boven afbeelding :)

china mappen zijn niet zo erg, maar als china spelen vind ik erg. Ik vind USMC (zo toch :P) lekkerste spelen :D
Ja, heb er ook maar ff men nick onder gezet :Y)

ETzpliskin dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 09:21:
Ik werd trouwens donderdag tot 3x toe zonder enige opgaaf van reden gekicked van de fok server....er was plaats zat en ik had niet geteamkilled dus daar lag het allemaal niet aan...en ik heb wel 10x gevraagd waarom ik gekicked werd of wie er admin was....geen reactie...alleen iemand die leuk dacht te zijn door te zeggen dat ie wel wist wie admin was maar niet ging zeggen wie t was...haha wat een lol...
Dan kan ik je me wel herinneren. Ik zei dat ook voor de grap :>

Maar volgens mij zat de server aardig vol, zoals vaak en dan worden non-members gekicked

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
R-B schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:28:

offtopic:
Da's een stuk meer dan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clusharaw schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:25:
[...]

yup, en zo verpest je dus het spel voor de andere spelers. is mijn grootste ergernis in online spellen... kereltjes die waarschijnlijk net zindelijk zijn en toevallig vrij goed een muis kunnen bewegen gaan je de huid volschelden... voorzien van de nodige spelfouten natuurlijk. je moet altijd maar bedenken dat je zelf ook n00b bent geweest, en waarschijnlijk heeft de n00b er meer aan als je hem een beetje helpt...

ik VOND het wel grappig dat er een nederlander op 1 stond, maar nu blijkt dat dus net zo'n omhooggevallen ettertje te zijn als al die andere kindertjes die het niet kunnen laten je duidelijk te vertellen hoeveel beter ze zijn. jammer.
K heb ook al met en tegen de nr 4 van BBQ gespeeld...Rainmaker? Nou ik weet niet hoe of wat maar volgens mij zijn dat ook vette statpadders....want zo goed was hij helemaal niet. Ik heb meerdere malen aan strond geschoten...

Ik ben echt allergisch voor dat soort mensen die iedereen noob noemen omdat ze toevallig bovenaan een ranglijst staan...ik denk dat als ik de hele dag niets beters te doen had ik ook wel op nr1 zou kunnen staan. En hij kan naar mijn idee echt niet helemaal eerlijk spelen hoor...sorry dat ik t zeg...maar hij heeft zelfs expert knife badge...dat is wat? 25 kills in 1 ronde met knife ofzo? En ik zeg altijd maar...t zijn meestal de noobs die andere mensen noobs noemen....Takes one to know one :P

Maar goed....Ik vind als je dan de nr1 bent geef dan het goede voorbeeld en gedraag je als een echte winnaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei me pic of the day is gepost! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:52:
[...]

Same here, heb ook nog geen punten binnengekregen, en dat terwijl ik juist een ronde had met 95 punten, die ook nog eens x2 ging :(
Mensen hoe lang spelen we dit spelletje nou al....lang genoeg om te weten dat t nu al vanaf het begin geklooi is met de statservers....gewoon ff geduld en anders heb je de volgende dag echt wel je puntjes en je medailles enzo....damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
digital8 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:51:

[afbeelding]

HEY! We hebben een cheater in ons midden :( ;) :P

Ik zit nu in DJMantri, maar der zijn nog 4 spelers nodig... wie durft? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Bondt op 13-08-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dfr0st schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:11:
hij is weer online, tenminste mijn net gehaalde explosives badge staat erbij: http://www.got3n.com/player.php?pid=ForestPoker

Moet alleen nog commander badge, maar waar haal je allemaal commander punten voor?
Je krijgt al punten als je een squad ergen heen stuurt en ze doen t, Supplies, kills met arty, en misschien zelfs wel als je een request voor uav of supplies honoreerd...k heb m al een tijdje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:32:
[...]

en me dan dood laten schieten door de enemy die voor me staat.....
Ik maak anders wel een keer een nieuwe account.... heb toch pas 2800 punten.
Niemand die arme jongen even vertellen dat t maar voor 1 ronde is die kick/"ban"....tenzij je echt gebanned word door een admin natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

-ETz-Memphis Z schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 09:32:
[...]

Ja, heb er ook maar ff men nick onder gezet :Y)

ETzpliskin dus :P
Ah, ik had je nog uitgenodigt voor mijn squad.. Maar je kwam niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:15:
[...]

Mensen hoe lang spelen we dit spelletje nou al....lang genoeg om te weten dat t nu al vanaf het begin geklooi is met de statservers....gewoon ff geduld en anders heb je de volgende dag echt wel je puntjes en je medailles enzo....damn
En daar reply je nu nog op :P Ze zijn er nog steeds niet bij, zal ook wel niks meer worden, wel jammer, maar goed, het is dan niet anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

FnF schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:46:
[...]

En daar reply je nu nog op :P Ze zijn er nog steeds niet bij, zal ook wel niks meer worden, wel jammer, maar goed, het is dan niet anders :P
Zat je perongeluk niet op een "niet-ranked" server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Cook schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 07:57:
Gisteravond op een i3d server gezeten (admin daar Buurman) top avond. Ik was onderhand gefrustreerd dat ik niet een x een medaille haalde zoals brons ofzo en ineens had ik er een paar te pakken. Was een kwestie van goede teamplay en elkaar helpen. Verder weinig geklaag en gepunish, super! Mocht iemand me ingame tegenkomen: nn Chef@work.
Was dat toevallig de Gathering of fans server (GOF) 84.244.130.112 : 16567 32 slots public ?
Volgens mij ben ik je een paar keer tegengekomen :) Ik heb als expiriment de punish en vote gisteren uitgezet. Helaas later op de avond leek het wel dat men het door had en werden er veel teamkills gemaakt. Vandaag zet ik hem weer aan maar dan met 5x punish is eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:42

Shabbaman

Got love?

Vraagje.

Soms sta ik ineens op -6 (ja, ik ben echt slecht) zonder dat ik door heb hoe dat komt. Afgezien van TK's zou ik niet weten hoe ik aan minpunten kom, dus dat zal het dan wel moeten zijn. Ik weet alleen zeker dat ik (in deze gevallen) vrijuit ga, maar blijkbaar denkt het spel er anders over. Ik vermoed dat het voorkomt als ik bijrijder/boordschutter ben in een buggy ofzo, die dan vrolijk tegen een muur of tegenstander rijdt. Kan dat kloppen? En waarom word ik daar voor bestraft, als ik niet de bestuurder ben?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajunne schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:43:
[...]

Dat lukt niet altijd. Als de overige spelers in het team zorgen dat de tanks bezet zijn kun je het mooi vergeten. De enige manier om een BH neer te schieten, is door met 4 man *tegelijk* met de Eryx erop te knallen, en natuurlijk nog te raken ook. Wat al zo goed als onmogelijk is als hij niet stil hangt. Als je niet met 4 anti-armor mensen tegelijk kunt schieten kun je het al vergeten, want dan hebben de engineers al tijd genoeg om te repairen aan boord.

Ik heb het dan voornamelijk over een map als Mashtuur City, waar er te weinig Stingers staan, en waar geen vliegtuigen zijn om die vliegende tank uit te schakelen.
De guns die op de hummers, tanks en mec varianten zitten zijn ook erg goed tegen BH...als je 2 jeepjes hebt schiet je dat ding zo uit de lucht....ik heb ook al aardig wat man met mn PKM (support unlock) uit de BH geschoten. Volgens mij maakt die gun ook nog aardig wat schade op een heli...maar dat moet ik nog ff bevestigd hebben....test t wel een keer met een clanm8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

The Widow Maker schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 09:19:
[...]

Dat vind ik echt de beste mappen uit het hele spel, die twee. Ze worden alleen veel te weinig gespeelt imo, vooral cleansweep is zeldzaam. In die levels kan je wel zo lekker vliegen, dat is gewoon heerlijk. Ik had een keer op Cleansweep 50 kills, samen met wat damage assist 103 punten gehaalt in zon US bommenwerper. Dat soort massamoord kan je wel vergeten in een urban map. Niet dat ik urban niet leuk vind, maar soms moet er gewoon echt ff lekker gevlogen en gekillt worden, beetje mijn nickname aanhouden O-)
Wat mij opvalt is dat veel mensen gelijk een andere server opzoeken als die maps voorbij komen. Zelf vind ik ze ook het minste eigenlijk. Zeker als infanterie is dat niet echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:27
heb ik dat :P
Stond ik bovenaan, ik leg ergens c4 weg, leg de laatste weg, klik, verdomme ik en 3 teammembers dood :( :( Ben maar gestopt, had zo toch geen nut meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Mr. Bondt schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:17:
[...]

HEY! We hebben een cheater in ons midden :( ;) :P

Ik zit nu in DJMantri, maar der zijn nog 4 spelers nodig... wie durft? :P
Ik ben van plan vanmiddag ook nog even te komen knallen. Weet alleen niet hoe laat. Gisteravond ook nog even gedaan, maar niet zo lang. Moest er vroeg uit vanmorgen.

Misschien tot straksk/vanavond :Y)

edit/

BTW ik zuig wel nog ontzettend hard @ BF2 maar dat is een kwestie van spelen :P

[ Voor 10% gewijzigd door max op 13-08-2005 12:13 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:22:
----edit----
en trouwens over dat pointfarmen ze moeten er gwoon zorgen dat allied side de axis side elkaar niet kunnen reviven!! Gelijk probleem opgelost!!!
Bij mij is dit al niet mogelijk sinds de eerste versie van de game hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:04:
[...]

Dan kan ik je me wel herinneren. Ik zei dat ook voor de grap :>

Maar volgens mij zat de server aardig vol, zoals vaak en dan worden non-members gekicked
`
Hij was zeker niet vol want ik kon meteen weer joinen...ja dat kan jij best wel eens geweest zijn...hehe...

Buurman en Chef@work heb ik ook al een paar keer gezien....

Misschien dat ze mij ook wel herinneren...always keep one eye at the sky ;)
Mijn nick is <|GPI|>PhoeniX*** by the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar eens aan bf2 beginnen, vraagke:

Zijn jullie gelijk begonnen aan MP? of eerst rustig SP doorgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K heb eerlijk gezegd een paar minuten SP gedaan om te kijken hoe het eruit zag en daarna meteen MP gaan doen...alles word de 1e keer toch uitgelegd door die pipo dus t wijst zich vanzelf een beetje...als je bij je opties naar je keysettings kijkt zie je meteen wel wat globaal je toetsen zijn....en ik neem aan dat je niet voor t eerst gaat gamen....Je kan natuurlijk ook eerst een paar rondjes op een niet ranked server spelen om een beetje het gevoel te krijgen en je keys aan te leren...ik heb altijd zo...ik leer uit de praktijk....je kan 100x een boekie lezen maar door het 2x te doen weet ik t ook...

Succes en veel plezier! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:21:

gelijk MP natuurlijk.... in de demo.
SP is eigenlijk simpelweg MP met bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

Gisteravond op European Ranked Server 3 wezen spelen, goede ping (120) maar tijdens het spelen werd ik me toch elke keer afgeschoten door 1 en de zelfde sniper, mappen lang.... ik heb hem daarna maar gefeliciteerd met zijn gemakkelijke overwinning..... zie k hem opeens liggen in de aanslag, denk 'Ha kip ik heb je!!'leg aan enne... zijn tag veranderd van rood naar blauw!!! voor mijn ogen!! en wat blijkt (via toets TAB blijkt hij toch bij MEC te horen......) ik heb heb dus toch maar geschoten...

andere map
gunship met alleen de piloot en geen gunner, hij zegt 'get in' ik zeg 'dank je wel' (van mijn moeder geleerd!!) hij stijgt op bemerkt dan pas wie ik ben en herhaald 'get out get out' waarna hij dus tegen een berg aanvloog de l*l Toe ik hem weer zag terwijl hij en zijn 'maatje' wachte op de heli schoot ik hem neer, en healde hem met de pads... gevolg geen punten erbij/eraf

//einde zeik mode//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuttig zeg iemand tken om hem te reviven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:48:
Nuttig zeg iemand tken om hem te reviven 8)7
om hem te laten weten dat hij niet zo lullig moet spelen, en ach 'zij die vergeven zijn menselijk' dus vandaar weer de 'heal' })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Net weer een heerlijk potje met Hielko, ReDx** (zoiets :D) en wat anderen gespeeld op de Mantri servert.Ging erg lekker, 4 maps achter elkaar gewonnen met USMC binnen de tijd met ongeveer 140+ punten tegen 0 :) En dat dankzij erg strak teamwerk i.c.m. onze NL commander (naam ook ff kwijt) Maar het ging fenomenaal. Nog niet eerder meegemaakt daar.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41

Singleplayer is echt geen ruk aan, ik heb het 5 minuten gedaan en vond het toen wel weer genoeg. Ja je moet de mappen een beetje leren kennen, maar dat kan ook online.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

R-B schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:53:
[...]

Zat je perongeluk niet op een "niet-ranked" server..
Nope, want het was op of DJ's server, of die ene van i3d. Daarnaast heb ik gefilterd op Ranked Only :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Tekn0z schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:16:
Net weer een heerlijk potje met Hielko, ReDx** (zoiets :D) en wat anderen gespeeld op de Mantri servert.Ging erg lekker, 4 maps achter elkaar gewonnen met USMC binnen de tijd met ongeveer 140+ punten tegen 0 :) En dat dankzij erg strak teamwerk i.c.m. onze NL commander (naam ook ff kwijt) Maar het ging fenomenaal. Nog niet eerder meegemaakt daar.
Ja ik was het ReDXraD! ;) Ik was ook eerst squad leader, maar had jou dat laten worden :)
Ging inderdaag goed. Wel jammer dat ik zo direct en morgen moet werken.. Dus ik zie jullie vanzelf wel weer @ Battlefield :D
Werd echt op veel momenten goed samengewerkt. En dat zie je in resultaat :)

[ Voor 6% gewijzigd door R-B op 13-08-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen was t stil

F5 F5 F5 F5....:(

Ik zit meestal op mn werk dit forum te lezen als ik tijd heb om achter de pc te zitten....gelukkig hoef ik nog maar 10 min...:D Tis hier zoooooooo boring....(op mn werk he...ff voor de duidelijkheid :P)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet jezelf weten, mijn mening is dat mp veel leuker is om te doen. Zijn de taktieken tenminste nog wat gevarieerder als alleen recht naar een vlag toerennen en daarbij wat vijanden neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Laatst online: 17-08 17:14

Leren omgaan met de vliegtuigen en choppers zou ik ff singleplayer doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oakley schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:10:
[...]

Leren omgaan met de vliegtuigen en choppers zou ik ff singleplayer doen...
Mee eens, niets is zo irritant als een noob die geen heli kan vliegen en toch je piloot is en je gewoon lachend in contact brengt met een berg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:11:
[...]

Mee eens, niets is zo irritant als een noob die geen heli kan vliegen en toch je piloot is en je gewoon lachend in contact brengt met een berg
:X O-) hehehhe

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:11:
[...]

Messchien is hij wel een natuur talent (8>
heb ik ook nooit sp gedaan hoor :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ja ik heb ook eigenlijk nooit SP gedaan (misschien een enkele keer om instellingen te testen ed.), maar heli en vliegtuig oefen ik toch zeker wel ff op een private server met wat vrienden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zijn die topscores in de rankings nou op een slinkse manier behaald of wat?

Bedoel 70.000 punten is niet zomaar behaald als ik zo eens kijk naar hoelang ik speel en mn score..

[ Voor 99% gewijzigd door LosGieros op 13-08-2005 18:46 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
LosGieros schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:44:
Zijn die topscores in de rankings nou op een slinkse manier behaald of wat?

Bedoel 70.000 punten is niet zomaar behaald als ik zo eens kijk naar hoelang ik speel en mn score..
Het is heel goed mogelijk om op normale manier die score te behalen, alleen speelt de persoon in kwestie gemiddeld 7 uur per dag... :/

En dan te bedenken dat er mensen zijn die nog meer spelen!! 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Epitome op 13-08-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Epitome schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:55:
[...]
Het is heel goed mogelijk om op normale manier die score te behalen, alleen speelt de persoon in kwestie gemiddeld 7 uur per dag... :/

En dan te bedenken dat er mensen zijn die nog meer spelen!! 8)7
Ach, 7 uur per dag... je bent scholier/student en je hebt vakantie; overdag lekker bf2 en 's avonds keihard stappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, je hebt altijd mensen met teveel tijd over he ;)

Maar ff tussen haakjes: wanneer komt die nieuwe update voor BF2 uit eigenlijk? Ik zit nu wel dagelijks op de EA site te kijken, maar er word nog nix aangekondigd tot op heden.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Stomme vraag, maar wat doet een Statwhore precies?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in een notedop: Alles voor punten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
-Rob- schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:45:
Die probeert op allerlei slinkse (irritante) manieren zoveel mogelijk punten te halen.
Ook medailles, badges en ribbons horen daarbij |:(
Ik had het zelf niet beter kenne zeggen! ;)
En jij bent eerder, gefeliciteerd B)

[ Voor 29% gewijzigd door Mr. Bondt op 13-08-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doh nog een paar daagjes en dan komt de vriendelijke TPG meneer mijn BF2 ook brengen :D :D

Die demo begin ik een beetje zat te worden nl. :+

Kun je in de SP ook gewoon rustig experimenteren met alle voertuigen ed? Ook met vliegtuigjes en apaches?

(En toen waren we juist blij met de regenachtige zomer hier in Nederland :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:29:
Kun je in de SP ook gewoon rustig experimenteren met alle voertuigen ed? Ook met vliegtuigjes en apaches?
Tuurlijk kan dat (graag zelfs :P voor hetzelfde geld zit ik over een poosie met jouw in een heli dan verwacht ik toch wel dat je dat ding een beetje onder controle houd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Ik heb even wat gemaakt om uit te rekenen wat je had overgehouden zonder Battlefield 2:

http://bf2stats.ncode.nl/work.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:27
waarom blijft iedereen herhalen dat er apaches in bf2 zitten, zijn toch gewoon Bell Cobra's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Spleasure schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:51:
Ik heb even wat gemaakt om uit te rekenen wat je had overgehouden zonder Battlefield 2:

http://bf2stats.ncode.nl/work.php
You've spilled 51 hours playing Battlefield 2 on ranked servers. If you had done something useful with your time you would have made €0.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:45:

Maar ff tussen haakjes: wanneer komt die nieuwe update voor BF2 uit eigenlijk? Ik zit nu wel dagelijks op de EA site te kijken, maar er word nog nix aangekondigd tot op heden.
Iemand?
DaMorpheus had het volgens mij over de 19e/20e.
Stats=statistieken
whore=hoer
De rest kan je zelf wel invullen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een term (precieze uitleg staat boven deze post ergens) uitgevonden door mensen die een heel klein beetje jaloers zijn op skills van andere mensen, deze mensen zijn overigens heel makkelijk te herkennen aan het ontkennen (vaak onbewust, kunnen ze ook niets aan doen) van het jaloers zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 16:11

Wildfire

Joy to the world!

Gisteren gekocht, zojuist geïnstalleerd... maar nu kan ik op zoek naar tips om de performance te verbeteren...

Geez... haper, haper... stotter, stotter... en dat op mijn systeem... :(

Maar goed, 's dit topic doorspitten enzo.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik heb meteen na installatie de patch gedownload en geinstaleerd eer ik begon te spelen.

2400+ 768MB 9500pro loopt ie soepel in low settings.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Laatst online: 14-09 17:44
(jarig!)
Wildfire schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:14:
Gisteren gekocht, zojuist geïnstalleerd... maar nu kan ik op zoek naar tips om de performance te verbeteren...

Geez... haper, haper... stotter, stotter... en dat op mijn systeem... :(

Maar goed, 's dit topic doorspitten enzo.
Als ie met dit systeem stottert heb je meer RAM nodig omdat je veel in de achtergrond hebt draaien. Gooi er een GB bij en je zou nergens last van moeten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

LosserNL schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:30:
[...]

Als ie met dit systeem stottert heb je meer RAM nodig omdat je veel in de achtergrond hebt draaien. Gooi er een GB bij en je zou nergens last van moeten hebben :)
Kan ook aan heel iets anders liggen, ik meende dat Anandtech laatst een test had gedaan met BF2 met geheugen, het verschil tussen 1GB, 1.5GB en 2GB was op zijn hoogst een verschil van 1 of 2 fps, maar in de meeste gevallen was het gewoon hetzelfde. 512MB was ongeveer de helft van de fps, dat wel :)
Misschien heb je een lage pagefile ingesteld? Kijk daar dan eens naar zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
SuperG schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:28:
Ik heb meteen na installatie de patch gedownload en geinstaleerd eer ik begon te spelen.

2400+ 768MB 9500pro loopt ie soepel in low settings.
Een maat van mij speelt de game ook soepel met dezelfde specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
FnF schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:54:
[...]

Kan ook aan heel iets anders liggen, ik meende dat Anandtech laatst een test had gedaan met BF2 met geheugen, het verschil tussen 1GB, 1.5GB en 2GB was op zijn hoogst een verschil van 1 of 2 fps, maar in de meeste gevallen was het gewoon hetzelfde. 512MB was ongeveer de helft van de fps, dat wel :)
Misschien heb je een lage pagefile ingesteld? Kijk daar dan eens naar zou ik zeggen!
Het verschil tussen 1GB en 2GB is zowieso op hoge instellingen geen 1/2fps. Het is meer, als je te weinig geheugen hebt dan haal je 1/2fps... Met mijn 1GB kan ik 't spel echt niet spelen met alles op high, heb 't nu zelfs op een mix van low en medium staan en dan is 't gewoon lekker vloeiend vanaf het moment dat ik in de game kom totdat ik er mee stop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:31
*zucht*

Hoe beter je wordt hoe minder leuk BF2 wordt :(

Ik kan niet vliegen dus ik bevind me meestal in een tank / APC.
Zojuist voor de 3e keer een server uitgekickt vandaag omdat mijn score te goed was...
Sharqi Peninsula met een tank.... reed echt lang rond zonder dood te gaan en score moet heel hoog geweest zijn (heb niet eens gekeken eerlijk gezegd want was aan het concentreren op alle anti tank mannetjes... we hielden de spawns goed dicht en had een goeie gunner erop. Ze vielen letterlijk bij bosjes.... en ja toen begonnen mensen te zeuren over cheaten en spawnrapen... kom op zeg.
Krijg je de score eigenlijk nog als je gekicked wordt? Ik zal me inhouden maar het was weer een Duitse server :(

German Devils BAH!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ja, je krijgt de score nog als je gekicked wordt; alleen een evt medal loop je mis. Overigens; ga spelen op een fatsoenlijke server, dan heb je dat soort gezeur niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:31
Hielko schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:03:
Ja, je krijgt de score nog als je gekicked wordt; alleen een evt medal loop je mis. Overigens; ga spelen op een fatsoenlijke server, dan heb je dat soort gezeur niet.
Da's wel een goeie ja...
zie dat de score idd behouden is aangezien mijn streak van 43 naar 47 is gegaan... tenminste niet voor niks dan.

Ik zoek meestal servers uit met goeie ping met wat plek...
dan maar es de i3d servers opzoeken?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Kan lag of een slechte server oid je framerate verlagen?
Vanmiddag op een i3d server kwam ik niet verder dan een framepje of 20 tegen 50 normaal, een maat van me ervaarde hetzelfde.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 16:11

Wildfire

Joy to the world!

FnF schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:54:
[...]

Pagefile is 1.5 gigabyte...

Ik heb toenstraks even gespeeld zonder virusscanner, dat ging al heel wat beter.

Ik zal ook anti-aliasing eens wat lager zetten, kijken wat dat doet... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Hielko schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:34:
[...]

Ach, 7 uur per dag... je bent scholier/student en je hebt vakantie; overdag lekker bf2 en 's avonds keihard stappen ;)
Daar wil ik even wat aan veranderen. Ik ben scholier, ik heb vakantie. MAar vakantie is om te werken en geld te verdienen wat je kan uitgeven na zomer :D. Ok afgelope week was ik hele week vrij omdat te slecht weer was (horeca) dus. hele week BF 2 zowat gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Who is the I man the man Yea baby :P S-o-S_Crossfire Rules net op de derde dage een zilver medaile gehaald moet ik even melden hoor!!! ( En Natuurlijk Op De Djmantri server)

Vooral anti tank is hanidig in bijna elke situatie!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 19:45

ThaHandy

Discovery Channel

Hielko schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:58:
[...]

Het verschil tussen 1GB en 2GB is zowieso op hoge instellingen geen 1/2fps. Het is meer, als je te weinig geheugen hebt dan haal je 1/2fps... Met mijn 1GB kan ik 't spel echt niet spelen met alles op high, heb 't nu zelfs op een mix van low en medium staan en dan is 't gewoon lekker vloeiend vanaf het moment dat ik in de game kom totdat ik er mee stop :)
als alles op high staat, gaat BF2 tegen de 750a800MB eten (en gaat windows miepen dat de swapfile te klein is, nadat i de 775MB voorbij is gekomen) No need, got 3GB |:(

met 512/1024MB kan je er van uit gaan dat er veel geswapped gaat worden :)

[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 13-08-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaHandy schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:34:
[...]

alles op high gaat BF2 tegen de 750a800MB eten (en gaar windows miepen dat de swapfile te klein is, nadat i de 775MB voorbij is gekomen) No need, got 3GB |:(

met 512/1024MB kan je er van uit gaan dat er veel geswapped gaat worden :)
valt wel mee alleen in het begin heb ik lag voor 5a7 seconden en soms niet!!! ik ga maar is op een 64 map server :P kijken hoe dat loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Zeg, krijgen jullie voor het beschermen van het vliegdekschip ook altijd negatieve punten? (bij de 2e kolom...)
Ik kwam laatst tegen het eind van de map Gulf of Oman binnen, zag nog net een sniper of Special OPs op het schip springen, (vanuit heli) en schoot 'm neer... toen was het spel afgelopen... en ik had -2?

Want ik herinner me laatst dat ik ook zoiets had, bij het neerschieten van een duidelijk vijandelijke heli (die was aan het schieten op de teammates op het schip), haalde ik die neer, en ik kreeg toch nog -6 of zo...

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Puresmoker schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:21:
Kan lag of een slechte server oid je framerate verlagen?
Vanmiddag op een i3d server kwam ik niet verder dan een framepje of 20 tegen 50 normaal, een maat van me ervaarde hetzelfde.
Was het toevallig de 64 speler server op 32 speler mappen. Daar is het altijd wat intenser ;)
IIG: de 64 player servercode is nogal buggy, in de 1.03 patch wordt dat gefixed
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:45:

Iemand?
Gewoon www.battlefield2.nl in de gaten houden. Zodra de patch uitkomt plaats EA hem eerst op de FTP servers van de Trusted Partners. Wij bieden de file dan direct via onze fileserver aan, je hebt hem dan nog voordat hij op de public FTP van EA staat ;)

Ik zal morgen btw nog wat IP's posten. We zijn nu in het datacentrum bezig met de nieuwe dual xeon's :)
Er komen weer 2 64 publics bij en 10x 32 public B)

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 14-08-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Zow, ging zonet wel ff lekker op de i3d server:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64475/full.jpg

Alleen volgende ronde binnen 2 minuten gekickt terwijl iemand mij TK'de..... echt ongeloofelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

lol hielko, doe je niet slecht he.. jezus :D

Wel triest. Iemand TK jou, en jij word gekickt.. hoe *****...

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.