[PC] Battlefield 2 - deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.855 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
raptorix schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:42:
Als ik me sniper nou unlock, kan je dan ook nog de andere sniper kiezen?
ja
ik heb overigens ook de medic unlock en gebruik hem wel eens, maar vind hem niet echt super of zo. Het vervelende is dat ik de assualt kit met de grenadelauncher verreweg het beste wapen vind, dus heb nog geen idee wat me volgende unlock zal zijn. De assault unlock (laatst een kit van iemand opgeraapt) schiet opzich erg fijn (nauwkeurig + veel damage) maar die heeft geen grenade launcher. Mss ga ik voor de support unlock, omdat die wat minder schijnt te sprayen...

[ Voor 56% gewijzigd door Rac-On op 12-08-2005 11:45 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:06

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 43632 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:23:
Bedenk het goed. De MEDIC unock valt wat tegen.
Ben ik met je eens heb er al spijt van gehad in ieder geval :'([/quote]

Absoluut niet waar. Eigenlijk zijn alle unlocks niet echt uber hoor. Ik heb de medic ook en die bevalt erg goed.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:05
Ik heb inmiddels ook 1000 punten, maar wordt maar niet gepromoveerd

http://www.battlefield2.n...layer.php?pid=Lt.Hannibal

Heeft iemand anders dit weleens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 26-06 15:08

RMB

Nee, geen right mouse button!

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-06 12:47
Ja dat kan, heb zelf ook die sniperrifle en vindt het wel een ok wapen.

Spuit 11 :)

[ Voor 3% gewijzigd door mach2 op 12-08-2005 11:54 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150432

ja dat kan als nog. :) (gewoon 3x geantwoord op de vraag :) )maar ik vind die snipper riffle ook zwaar bagger had liever een andere ge-unlocked.na elk schot reload man dat duurd soms te lang :)
maar merk alwel dat smaken verschillen de ene kan goed met een wapen en de andere vindt het bagger.

ik had liever gezien dat ze dat mec snipper riffle hadden ge-upgrade gewoon 10 of was het nou 12 x schieten en dan pas herladen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 150432 op 12-08-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-06 19:53
Puresmoker schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 05:45:
Zijn er eigenlijk winkels waar je dit spel voor een gewone prijs (<50) kunt kopen of moet je dan echt via 't web bestellen?

Edit: Ik ben op zoek geweest naar een alternatief voor www.gamekeystore.com maar niet echt kunnen vinden. Iemand?
€55,= vind ik echt een beetje erg veel voor een game, en ik had er deze maand al 2 gekocht :X
Battlefield 2 DVD Versie voor 39,99

Battlefield 2 CD Versier voor 36,99

Dat is bij CD WOW! Ik weet niet hoeveel verzendskosten erbij komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

heb zelf de medic en spec ops unlocked. daar kan je meer punten mee halen.. volgende is mss engi of support. assault is wel leuk maar liever als laatste unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
mobygo76 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:48:
Ik heb inmiddels ook 1000 punten, maar wordt maar niet gepromoveerd

http://www.battlefield2.n...layer.php?pid=Lt.Hannibal

Heeft iemand anders dit weleens gehad?
ja, ga je nu dan het topic lezen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:32:
waarom zitten de meeste nobs nou te janken over die blackhawk.
er zijn tig manieren om dat ding de lucht uit te halen met dan 6 kills te pakken.
en kan een BH ook geen pointfarming noemen. das gewoon slim teamwork en als de nob er niet in zit gaat het ook al huilen tegenwoordig.
als je slim bent als mec ga je in mastuur city gewoon op hun bh base zitten in de AA en rag je hem kapot of met c4.. maar kap aub met janken over die heli.. forum loopt vol met van dat soort figuren.
het is en blijft maar een game.
helemaal juist. zie het als een uitdaging om die bh uit de lucht te schieten... tis best mogelijk en je kunt gemakkelijk winnen als mec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Ik heb ook alleen de spec ops wapen unlocked, en ik ben er wel tevreden mee. Het is in ieder geval een beter wapen dan de M4. Ik dacht aan het medic wapen als volgende unlock, maar ik hoor hier dus dat die zuigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 26-06 15:08

RMB

Nee, geen right mouse button!

Anoniem: 147126 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:58:
Ik heb ook alleen de spec ops wapen unlocked, en ik ben er wel tevreden mee. Het is in ieder geval een beter wapen dan de M4. Ik dacht aan het medic wapen als volgende unlock, maar ik hoor hier dus dat die zuigt?
als je hem op singleshot zet, en je goed kunt pompen (dus bij iedere 2 schoten heel eventjes wachten zodat de stabiliteit weer optimaal is) dan is het een goed wapen. ook op langere afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Dat is bij CD WOW! Ik weet niet hoeveel verzendskosten erbij komen ;)
Hebben geen verzendkosten :D
Kan NOG goedkoper! Kijk ff (NOSPAM) in het forum van dvd.nl en zoek op COUPONS.
Zal geen directe link plaatsen, maar levert je al snel 1 tot enkele euri op.
Als je op http://www.consol.be/cdwow/ ook nog eens op artikelnummer kijkt bij welke cdwow ie het goedkoopste is... U snapt 'm wel! ;)

Sniper-unlock is matig. Schijnt door metaal/helivenster heen te gaan, maar is me niet gelukt. Reload is een crime. Wel leuk als je dat veld met dat hoge kantoorgebouw hebt. Sta je daar op, ff mijnen in het trappenhuis droppen (nee n00bs, neem nou niet die trap omhoog, als je geen sniper bent, o dat ben je inderdaad niet, je hebt er dan geen dr0l aan) en knalluh. Andersom vanuit het bouwterrein liggen en de killing spree begint. Okee, vaak 1 op de 3 schoten zijn maar raak. Die onduidelijk (random?) afwijking is best vervelend.

Hoe zit het trouwens met die stat-servers? De ene wordt niet/nauwelijks bijgewerkt, en tal van urrels die ik hierboven voorbij zag komen hebben errug recente stats? Laat EA ze nou wel druppelsgewijs doorkomen of wat?

[ Voor 54% gewijzigd door tweaktubbie op 12-08-2005 12:14 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59583

Ik begin me ook kapot te ergeren aan mensen die een squad voor zichzelf maken en dan locken :( |:( !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Bedankt, ik hoor net dat hij bij E plaza ligt voor 45. hij wordt voor me gehaald as we speak :p

[ Voor 9% gewijzigd door Bornin op 12-08-2005 12:14 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Pff die repairpoints halen valt me tegen. Zelfs in de Blackhawk met een team van 6 man haal ik maar 2 points. Wrom wil het maar niet lukken? :( Elke keer met sleutel in de aanslag repair me helemaal suf en er gebeurt niks.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Ik begin me ook kapot te ergeren aan mensen die een squad voor zichzelf maken en dan locken :( |:( !!!!
Waarom? Meestal word dat gedaan door snipers om artillery strike en UAV aan te kunnen vragen.
Je hebt er toch geen last van en je kunt toch gewoon een ander squad joinen of zelf 1 maken?
Pff die repairpoints halen valt me tegen. Zelfs in de Blackhawk met een team van 6 man haal ik maar 2 points. Wrom wil het maar niet lukken? :( Elke keer met sleutel in de aanslag repair me helemaal suf en er gebeurt niks.
Je blackhawk moet natuurlijk wel beschadigd zijn voordat je punten voor je repair werk krijgt.
En als er niets gebeurd bij het repairen moet je even het juiste plekje opzoeken.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 12-08-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137471

rac-on schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:44:
[...]
dus heb nog geen idee wat me volgende unlock zal zijn. De assault unlock (laatst een kit van iemand opgeraapt) schiet opzich erg fijn (nauwkeurig + veel damage) maar die heeft geen grenade launcher. Mss ga ik voor de support unlock, omdat die wat minder schijnt te sprayen...
Hou kan je spullen oprapen trouwens? Las ook ergens in dit forum dat je de schok machientjes van een medic kon oprapen als hij dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-06 16:52
Anoniem: 90220 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:32:
waarom zitten de meeste nobs nou te janken over die blackhawk.
er zijn tig manieren om dat ding de lucht uit te halen met dan 6 kills te pakken.
en kan een BH ook geen pointfarming noemen. das gewoon slim teamwork en als de nob er niet in zit gaat het ook al huilen tegenwoordig.
als je slim bent als mec ga je in mastuur city gewoon op hun bh base zitten in de AA en rag je hem kapot of met c4.. maar kap aub met janken over die heli.. forum loopt vol met van dat soort figuren.
het is en blijft maar een game.
Snap ff niet waarom je gelijk een noob ben als je commetaar lever op die BH, maar goed.
ten eerste zie je op mastuur city iedereen respawnen op dat helipad en er is dus maar plek voor 6 man. de rest loopt dus niks te doen.
De meeste gaan nog wel te voet verder, maar daarbij heb je er dus ook die gewoon blijven wachten tot de BH down is. (goed teamwerk natuurlijk?)

Ten 2e zie je gewoon dat er een boel mensen bij het mec team gewoon niet mee spelen, en rustig wachten tot de ronde voorbij is. ( soms al na 2 minuten, dus das niet lang)
Als autobalance uitsta speel je soms met zijn 5e tegen een stuk of 20 andere lui,want iedereen moet natuurlijk naar de USA. (kan het mis hebben maar volgens mij doen ze dat voor die BH)

oja en dan nog het pointfarming moet jij mij eens uitleggen waarom een piloot als supplie mannetje in die BH spring vast niet om zijn gunners te bevooraden?? En wat zie je gebeuren ze vliegen naar een vlag die in een paar sec te pakken is, vliegen weg, jij respawn niks vermoedend op die vlag en krijg gelijk een kogel door je kop gejaagd, omdat daar nog tig man of apc's rond hangen.

Maar goed dit zijn mijn laatste woorden over die BH, het idee dat EA er iets aan gaat doen in de volgende patch is voldoende. (en iedereen heeft zo zijn mening die je maar moet respecteren, en niet gelijk van die rare dingen moet gaan roepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Anoniem: 147126 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:17:

Je blackhawk moet natuurlijk wel beschadigd zijn voordat je punten voor je repair werk krijgt.
En als er niets gebeurd bij het repairen moet je even het juiste plekje opzoeken.
't is mij inderdaad ook nog niet gelukt, zelfs niet in een BH. Je moet best lang repareren voor een puntje namelijk.. maja, komt nog wel een keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-06 07:24

MF

Take a Seat

harryvos schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:22:
[...]
Snap ff niet waarom je gelijk een noob ben als je commetaar lever op die BH, maar goed.
ten eerste zie je op mastuur city iedereen respawnen op dat helipad en er is dus maar plek voor 6 man. de rest loopt dus n,.................en over die BH, het idee dat EA er iets aan gaat doen in de volgende patch is voldoende. (en iedereen heeft zo zijn mening die je maar moet respecteren, en niet gelijk van die rare dingen moet gaan roepen)
Ben het helemaal met je eens. Gister zat ik met 7 man tegen 16 us spelers te vechten.... (ging btw nog wel redelijk) Je moet gewoon met de tank zo snel mogelijk die BH neer knallen. (lukt 8 van de 10 keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43632

Hmmm als ik dat zoe hier hoor ben ik niet de enige die denkt dat de UNLOCKS niet echt een meerwaarde geven, behalve dan bij de engineer want zijn standaard wapen zuigt echt.
Toch wel jammer want van mij mogen er nog wel wat meer verschillende wapens bij. Zeker omdat iedereen zijn persoonlijke voorkeur heeft. Wat dacht je van een draagbare versie van de Gatling gun. }) of een magnum als pistool. enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]RFVR schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:10:
[...]

*knip*
Sniper-unlock is matig. Schijnt door metaal/helivenster heen te gaan, maar is me niet gelukt. Reload is een crime. Wel leuk als je dat veld met dat hoge kantoorgebouw hebt. Sta je daar op, ff mijnen in het trappenhuis droppen (nee n00bs, neem nou niet die trap omhoog, als je geen sniper bent, o dat ben je inderdaad niet, je hebt er dan geen dr0l aan) en knalluh. Andersom vanuit het bouwterrein liggen en de killing spree begint. Okee, vaak 1 op de 3 schoten zijn maar raak. Die onduidelijk (random?) afwijking is best vervelend.
quote]

eum ten eerste: het gaat er door heen. niets iets leuker als een apachepiloot kapot te schieten waarna zijn gunner verbaast rond kijkt :)
nou ja bijna niets iets leuker ;) kweet nog wel wat......maar das te offtopic

misschien een hint... ga nou niet te hoog liggen! verder zeg ik niets.
.
maar het beste en snelste is toch 1 single shot door de head >>>HEADSHOT << BOOM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Anoniem: 43632 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:32:
Hmmm als ik dat zoe hier hoor ben ik niet de enige die denkt dat de UNLOCKS niet echt een meerwaarde geven, behalve dan bij de engineer want zijn standaard wapen zuigt echt.
Toch wel jammer want van mij mogen er nog wel wat meer verschillende wapens bij. Zeker omdat iedereen zijn persoonlijke voorkeur heeft. Wat dacht je van een draagbare versie van de Gatling gun. }) of een magnum als pistool. enz enz
Bij de Anti-tank unit heeft het ook zeker meerwaarde. (ik speel eigenlijk immer als Anti-Tank unit) En met het geunlockte wapen (DOA-12) kan je nu ook mooi in close combat goed wat kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rac-on schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:26:
[...]

't is mij inderdaad ook nog niet gelukt, zelfs niet in een BH. Je moet best lang repareren voor een puntje namelijk.. maja, komt nog wel een keer...
nou valt best mee als je hem vanaf het rode kritieke punt (dan springen de meeste schijterds er al uit :) ) tot vol aan repareerd heb je al een punt dacht ik.

maar dat gezeik op die heli snap ik echt niet.
viel mij ook al op dat als je bij mec zit op die map dat vele al meteen hem disconnecten. vindt het wel een zwakte. tis toch een uitdaging om dan te winnen en winnen is dan alleen nog maar sweeter!
en je hebt c4 hoor. plak op de mast en lache maar

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 150432 op 12-08-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja je moet dan wel heel erg dichtbij staan... alles verder dan een steenworp afstand maakt je af als je met die DOA aan het knokken bent :)

Maar nog ff vraagje (staat ook iets eerder in in forum)
En zat me ook af te vragen of het klopt dat de anti tank gun van de MEC niet guided is? Raak al zelden met dat amrikaanse apparaat, maar met de MEC gun raak ik al helemaal geen pepernoot . En hoe vaak moet je een APC raken voor hij ontploft, 2 keer?

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 137471 op 12-08-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 10:10

Ajunne

Uitje

MF schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:26:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Gister zat ik met 7 man tegen 16 us spelers te vechten.... (ging btw nog wel redelijk) Je moet gewoon met de tank zo snel mogelijk die BH neer knallen. (lukt 8 van de 10 keer)
Dat lukt niet altijd. Als de overige spelers in het team zorgen dat de tanks bezet zijn kun je het mooi vergeten. De enige manier om een BH neer te schieten, is door met 4 man *tegelijk* met de Eryx erop te knallen, en natuurlijk nog te raken ook. Wat al zo goed als onmogelijk is als hij niet stil hangt. Als je niet met 4 anti-armor mensen tegelijk kunt schieten kun je het al vergeten, want dan hebben de engineers al tijd genoeg om te repairen aan boord.

Ik heb het dan voornamelijk over een map als Mashtuur City, waar er te weinig Stingers staan, en waar geen vliegtuigen zijn om die vliegende tank uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:43

Stewie!

Keen must die!

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer meestal in de BH te schieten met AT wapen als ze bij vlag stil hangen. Dat werkt best
goed je moet alleen wel ff wachten bij een vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajunne

Ajunne

Uitje

Anoniem: 137471 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:40:
Tja je moet dan wel heel erg dichtbij staan... alles verder dan een steenworp afstand maakt je af als je met die DOA aan het knokken bent :)

Maar nog ff vraagje (staat ook iets eerder in in forum)
En zat me ook af te vragen of het klopt dat de anti tank gun van de MEC niet guided is? Raak al zelden met dat amrikaanse apparaat, maar met de MEC gun raak ik al helemaal geen pepernoot . En hoe vaak moet je een APC raken voor hij ontploft, 2 keer?
Alle anti tank guns zijn guided, gewoon de muisknop ingeduwd houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 19:35

SmidsY

hallo!?.............

Ik snap niet wat mensen tegen de BH hebben. De enige manier dat het goed werkt is met een goed op elkaar ingewerkte squad, heb je dat niet of zit er een stel tussen dat het "spelletje" niet doorhebt dan ben je lang zo machtig niet.

Verder zijn er legio manieren om de blackhawk neer te krijgen, maar 9 van de 10 keer is de tegenstand zo verdeeld egotrippend aan het spelen dat ze inderdaad machteloos zijn tegenover de BH. Echter als je je als team richt tegen de BH gaat hij echt neer en dat is toch 6 kills á 12 punten. (bijv. C4 in top vlag, Tank/Jeep, 3x Antitank raket, granaat/antitank in de deur etc.) Als ik een BH tegen me heb stop ik niet voor hij als een karkas aan mijn voeten licht te smeulen.

Gisteren in mashtur de BH gebruikt met een "rag-tag" team, geen eens engineers erin. De ronde is 24(Mec) tegen 17(USA) de map is geen 2 min bezig of de Usa is alles kwijt inclusief BH we worden vet ingemaakt. Na veel moeite eindelijk BH terug en gaan vlag-hoppen, haal een leuke score binnen (echter nog 10 ptn onder top Mec spelers) begint de admin te roepen dat er geen engineers in de BH "mogen" omdat het niet eertlijk is (en teambalance dan). Omdat het een "rag-tag" team is idd geen engineers, ondertussen is Mec de map zwaar aan het verdedigen en staat op winst (ook vaak uit de lucht gehaald). Worden ineens ik en mijn 2 squad members (waarvan één niet eens vloog) gekicked door de admin. Nu vind ik dit laatste een héél stuk vervelender dan een BH die tegen mij wordt gebruikt.

BF2 is een teamgame, en dat is ook de focus, dus als mensen ook daadwerkelijk als team gaan spelen is het makkelijk van een overmacht te winnen. Dit is ook de reden dat ik er niet tegen kan dat mensen gaan zeuren als er nog maar 1 vlag is (al dan niet overneembaar) en daarbuiten de vijand aanwezig is in overmacht. Als je goed weet uit te brekend kan je de ineens de tafels omdraaien (meestal omdat de vijand nog steeds de vlag verdedigd waar ineens geen mensen meer spawnen). Ik weet dat het frustrerend kan zijn om te spawnen en meteen weer dood te zijn, maar als mensen eens zouden stoppen met egotrippend spelen dan kan je dit soort situaties makkelijk voorkomen

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:13

Wildfire

Joy to the world!

Ok, ik ga Battlefield 2 dan toch ook maar 's kopen. Kan het financieel eigenlijk niet hebben, maar het ziet er zo mooi uit en iedereen is zo positief over de game...

Eén vraagje: er zijn zeker ook wel servers voor BF2 n00bs?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130054

Anoniem: 43632 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:32:
Ze geven niet een meerwaarde in de zin van dat ze 2x zo goed zijn als de standaard wapens. Ze geven een meerwaarde aan het spel met variatie. Op de weapons sheet met alle specificaties (damage, reload time, rpm etc etc) kon je zien dat alle unlocks kwa specificaties niet of slechts marginaal beter zijn dan normale wapens. En dat komt het spel ten goede; dan gaat het namelijk nog steeds over het mannetje/vrouwtje wat het wapen draagt wat het verschil maakt en niet of dat mannetje of vrouwtje een BFG9000 bij zich heeft.

En over de unlock van de Medic (L85) ben ik uitermate te spreken. Op semi auto is het een ontzettende sniper killer omdat snipers per schot een minuut moeten herladen en die L85 30 rounds per clip heeft. Close combat heb je dan weer meer aan een M16 / AK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Wildfire schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:51:
Ok, ik ga Battlefield 2 dan toch ook maar 's kopen. Kan het financieel eigenlijk niet hebben, maar het ziet er zo mooi uit en iedereen is zo positief over de game...

Eén vraagje: er zijn zeker ook wel servers voor BF2 n00bs?
Cker, je kan anders ook eerst single player spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 15:12
Anoniem: 150432 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:34:
eum ten eerste: het gaat er door heen. niets iets leuker als een apachepiloot kapot te schieten waarna zijn gunner verbaast rond kijkt :)
Er zit geen Apache in BF2, wel een Cobra.

Over die repairpoints, ik was toen ook druk bezig die te halen en toen liep ik de hele tijd rond als engineer en probeerde ik tanks te repareren wat vaak er op neerkomt dat je doodgaat omdat ie achteruit rijdt of dat de driver eruit springt.
Toen had ik het opgegeven en toen een keer zat ik in een ongelooflijk slecht team en waren al de artillery kanonnen opgeblazen ook de AUV en scan. Toen ging ik die repareren en had ik genoeg punten.
Dus je zou kunnen wachten tot een keer zoiets is opgeblazen en dat repairen.

Ik heb zelf de medic rifle (L85A1) unlocked. Ik ben er echt heel tevreden over, heel nauwkeurig met richten maar niet echt geweldige damage. Als volgende ga ik denk de spec-ops (G36C) unlocken.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajunne

Ajunne

Uitje

MF schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:54:
[...]

Cker, je kan anders ook eerst single player spelen...
Nee, doe dat maar niet. Met bots die niet eens kunnen autorijden enzo. Je kunt best gewoon eerst wat oefenen op non-ranked servers. Maar persoonlijk vind ik dat onzin, gewoon meteen volop beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-06 16:52
Ajunne schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:03:
[...]

Nee, doe dat maar niet. Met bots die niet eens kunnen autorijden enzo. Je kunt best gewoon eerst wat oefenen op non-ranked servers. Maar persoonlijk vind ik dat onzin, gewoon meteen volop beginnen.
Helemaal mee eens, hoppa gewoon inloggen, en als je tips krijg gewoon goed naar luisteren, en als iemand loopt te schelden op je gewoon negeren. Zijn zelf ook noobs geweest. (zijn ze alleen vergeten)
cya on the battlefield ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119615

Wat ik het grote nadeel vind van die MEC heli t.o.v. de blackhawk, is het bereik van de guns. Deze kunnen veel minder laag richten dan de miniguns in de BH.

Daardoor is het veel moeilijker om mannetjes op de grond onder je neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ajunne schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:03:
[...]

Met als toevoeging: je hebt geen grote L op je hoofd staan, of op je tank hangen, maar wees in het begin lief voor je medespelers.
De beginners hebben meestal de indruk dat ze anderen wel even moeten afstraffen. Ze lopen zelf over de grote piratenvlag en dan ontploffen ze en dat is dat natuurlijk die gemene teamkiller in jouw team.
Niet dus, dat is je eigen schuld B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 19:35

SmidsY

hallo!?.............

[b]
Daardoor is het veel moeilijker om mannetjes op de grond onder je neer te halen.
Dat klopt, daarom ga ik altijd pal onder de Mec Heli staan, evhter bepaald veilig is dat ook niet, want heb al 3x gehad dat de piloot vond dat het tijd was om te landen op mij, en dan heeft hij toch echt een "roadkill" te pakken :/

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 119615 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:14:
Wat ik het grote nadeel vind van die MEC heli t.o.v. de blackhawk, is het bereik van de guns. Deze kunnen veel minder laag richten dan de miniguns in de BH.

Sowieso is dat moeilijk. De black hawk heeft guns waarmee je iedereen uit voertuigen kan maaien, zelfs uit de chopper van de MEC. Andersom lukt je dat niet maar moet je hopen dat het ontploft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-06 20:04
Anoniem: 148293 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:39:
[...]

Het was gisteren voor mij de eerste keer dat ik zo'n teamverband heb gezien/meegemaakt, ook al was het in de chopper! Heb niet zoveel verschil gemerkt tussen de choppers al is die rondraaien meerdere loops gun beter te handelen. Heb genoten 8)
Jah ik vond dat we leuk hadden gespeeld toen gister avond.. :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Enkele vraagjes ...

1) Hoe kun je een ranked server opgaan via opgeven van het ip-nummer ?

2) Is er een manier om te zien op welke servers je de laatste dagen allemaal gespeeld hebt ?

3) Ik hoorde links en rechts iets over 'knives-only' en 'pistol-only' servers ... iemand meer info ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 23:45

BEVEL

s9.BeVeL

Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:25:
Enkele vraagjes ...

1) Hoe kun je een ranked server opgaan via opgeven van het ip-nummer ?

2) Is er een manier om te zien op welke servers je de laatste dagen allemaal gespeeld hebt ?

3) Ik hoorde links en rechts iets over 'knives-only' en 'pistol-only' servers ... iemand meer info ?
1. staat een knopje bij de multiplayer tab: connect to ip
daar moet je het ip dus intoetsen
2. niet in het spel zelf nee. Kan wel met programma's als Xfire
3. ikke niet iig. Lijkt me ook niet leuk eigenlijk. Wat je dan krijgt is dat iedereen bij een spawn van een heli - tank of iets anders gaan zitten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68893

Ajunne schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:43:
[...]

Dat lukt niet altijd. Als de overige spelers in het team zorgen dat de tanks bezet zijn kun je het mooi vergeten. De enige manier om een BH neer te schieten, is door met 4 man *tegelijk* met de Eryx erop te knallen, en natuurlijk nog te raken ook. Wat al zo goed als onmogelijk is als hij niet stil hangt. Als je niet met 4 anti-armor mensen tegelijk kunt schieten kun je het al vergeten, want dan hebben de engineers al tijd genoeg om te repairen aan boord.

Ik heb het dan voornamelijk over een map als Mashtuur City, waar er te weinig Stingers staan, en waar geen vliegtuigen zijn om die vliegende tank uit te schakelen.
ben ik niet met je eens, in mashtuur city is het zelfs makkelijker om een blackhawk neer te halen als in de andere maps (omdat het veld je een hoop dekking biedt); en het is heel erg frustrerend voor die BH-teams als er een granaat uit m'n M203 naar binnenkomt.. :P
ik heb die blackhawks dan ook liever helemaal afgetopt.. goed voor m'n kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148293

SlideR NL schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:24:
[...]

Jah ik vond dat we leuk hadden gespeeld toen gister avond.. :*) _/-\o_
Ben gisteren boven de 500 punten uitgekomen en dit is al te zien op http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=martijn_1. Hoe lang duurt het dan nog voordat ik in rang omhoog ga? (search leverde zo snel niets op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 148293 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:55:
[...]

Ben gisteren boven de 500 punten uitgekomen en dit is al te zien op http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=martijn_1. Hoe lang duurt het dan nog voordat ik in rang omhoog ga? (search leverde zo snel niets op)
Psst: die topicstart die zo extreem lang is, bekijk hem even B)
Anoniem: 90220 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:57:
lol DaMorpheus je was me net 1 sec voor B)
Now the world is mine
Afbeeldingslocatie: http://www.gazette.uwo.ca/2004/March/25/Pics/15B%20Dr.Evil.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Stewie! op 12-08-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

dan gebruikt je vast een andere search :|
staat op de main page van dit thread ffs. of leest niemand die tegenwoordig? O-)

lol DaMorpheus je was me net 1 sec voor B)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 12-08-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

harryvos schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:22:
[...]

oja en dan nog het pointfarming moet jij mij eens uitleggen waarom een piloot als supplie mannetje in die BH spring vast niet om zijn gunners te bevooraden?? En wat zie je gebeuren ze vliegen naar een vlag die in een paar sec te pakken is, vliegen weg, jij respawn niks vermoedend op die vlag en krijg gelijk een kogel door je kop gejaagd, omdat daar nog tig man of apc's rond hangen.
)
Ik wil het je best uitleggen hoor, Vaak zitten er ook andere classes als engineer in de chopper.
Bijv. een assault die lekker met zijn 203 aan het schieten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43632

DaMorpheus schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:57:
[...]

[...]

Now the world is mine
[afbeelding]
We get your point ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

BEVEL schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:37:
[...]

3. ikke niet iig. Lijkt me ook niet leuk eigenlijk. Wat je dan krijgt is dat iedereen bij een spawn van een heli - tank of iets anders gaan zitten wachten.
Banee ... want ook die mag je niet gebruiken ... enkel kills met je pistol of knife :p ... Die knife-servers moeten nogal stil zijn zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148293

DaMorpheus schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:57:
[...]

[...]

Now the world is mine
[afbeelding]
Hmmmm, ik dacht deze toch helemaal te hebben doorgelezen, maar ok waarschijnlijk als ik straks inlog zie ik het. Toch bedankt allen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 13:52

Spleasure

Ik hier?

DaMorpheus: als je nog een featurerequest kunt doorsturen:

het zou mooi zijn als je bij een kick of mutiny vote een reden moet opgeven. Dit voorkomt dat mensen zonder reden een vote starten, en kan ervoor zorgen dat mensen bij een serieuze vote sneller op yes drukken, en het geeft de persoon tegen wie gevote wordt de kans om te weten waarom die vote is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38
Anoniem: 62696 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:07:
[...]

Ik wil het je best uitleggen hoor, Vaak zitten er ook andere classes als engineer in de chopper.
Bijv. een assault die lekker met zijn 203 aan het schieten is.
Nou, dna heb je een lekkere heli vullig.... van de 3 extra plaatsen wordt er dan 1 ingenomen door een assault en 1 door een support... dus geen medic en maximaal 1 engineer. Dan maak je 't de tegenpartij wel erg gemakkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Spleasure schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:25:
DaMorpheus: als je nog een featurerequest kunt doorsturen:

het zou mooi zijn als je bij een kick of mutiny vote een reden moet opgeven. Dit voorkomt dat mensen zonder reden een vote starten, en kan ervoor zorgen dat mensen bij een serieuze vote sneller op yes drukken, en het geeft de persoon tegen wie gevote wordt de kans om te weten waarom die vote is.
Vind ik zelf ook een hele goed (ik kick mensen die een mutiny starten en na 3x vragen nog niet reageren), maar denk niet dat die in de interface zomaar ingebouwd kan worden :)
Zal hem in ieder geval toch doorsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Artillery 0h 00m 00s 0 0 0 0% 0
Wat moet ik me bij die vehiclestats voorstellen :?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 22:38
RFVR schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:31:
[...]

Wat moet ik me bij die vehiclestats voorstellen :?
Die doen het dus niet/die bestaan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 26-06 21:30
Hielko schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:47:
[...]

Nou, dna heb je een lekkere heli vullig.... van de 3 extra plaatsen wordt er dan 1 ingenomen door een assault en 1 door een support... dus geen medic en maximaal 1 engineer. Dan maak je 't de tegenpartij wel erg gemakkelijk ;)
niet helemaal.
support en medic kunnen ook achter de guns of aan de stick zitten.
beste BH setup imho=
supply vliegt
1 supply achter de guns en 1 medic achter de andere gun.
2 engineers achterin.
1 spec op of AT'er op de laatste plek op tanks en APC's op te ruimen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Hoe wordt de Global Score berekend?

Ik heb :
Global 3489
Team 838
Combat 1842
Commander 1698

Ikzie geen verband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 11:20
-Pjotrski- schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:30:

Ik heb :
Global 3489

Team 838
Combat 1842
Commander 1698

Ikzie geen verband.
Zo beter dan

[ Voor 12% gewijzigd door Ahrnuld op 12-08-2005 17:43 ]

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

mdhsoftware schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:39:
[...]

Tja optellen is ook erg moeilijk :*)
Voor jouw blijkbaar wel :+ (4378 is niet 3489)

Je hoeft ook geen verband te zien:
global = je totale score

De andere scores zijn gewoon losstaand. Je kan best punten score die zowel bij team als combat staan

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 12-08-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

-Pjotrski- schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:30:

Ik heb :
Global 3489
Team 838
Combat 1842
Commander 1698

Ikzie geen verband.
volgens mij kan je ook scores halen die geen combat score zijn als je niet in een squad zit.. gaan repairen in je eentje ofzo

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Misschien een stomme vraag :P, maar hoe krijg je dat Bevelhebber scherm naar voren? Kan het niet vinden in de toets indeling, en heb zo'n beetje op elke toets geramt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Eehh gister ging het wel redelijk op de djmantri server, was best wel wennen dan 1942 :P
Count me in!!! deze avond

Ik ging onder de naam S-o-S_Crossfire :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 50624 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:28:
Misschien een stomme vraag :P, maar hoe krijg je dat Bevelhebber scherm naar voren? Kan het niet vinden in de toets indeling, en heb zo'n beetje op elke toets geramt :P
dat is het zelfde scherm waarop je squads joined en voor commander kunt applyen....
(capslock dus)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Anoniem: 150432 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:39:
[...]

nou valt best mee als je hem vanaf het rode kritieke punt (dan springen de meeste schijterds er al uit :) ) tot vol aan repareerd heb je al een punt dacht ik.

maar dat gezeik op die heli snap ik echt niet.
viel mij ook al op dat als je bij mec zit op die map dat vele al meteen hem disconnecten. vindt het wel een zwakte. tis toch een uitdaging om dan te winnen en winnen is dan alleen nog maar sweeter!
en je hebt c4 hoor. plak op de mast en lache maar
Of als de MEC nou eens goed gaat samenwerken met AT/FAV tegen de Blackhawk, dan heb je hem zo neer! Maar nee, noobs kunnen nou eenmaal niet samenwerken he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 116693 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:19:
[...]

Of als de MEC nou eens goed gaat samenwerken met AT/FAV tegen de Blackhawk, dan heb je hem zo neer! Maar nee, noobs kunnen nou eenmaal niet samenwerken he!
je hoeft echt niet samen te werken ofzo... gewoon in een jeep springen en op de BH knallen... tegen de tijd dat ie oververhit raakt is ie neer... sim-pel

alleen moeten mensen dat nog leren ipv er op gaan schieten met een pistooltje

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

eendje schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:20:
[...]

je hoeft echt niet samen te werken ofzo... gewoon in een jeep springen en op de BH knallen... tegen de tijd dat ie oververhit raakt is ie neer... sim-pel

Niet als er een goed squad in de BH zit die je meteen neermaait als ze het spoor zien afkomstig uit je FAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:55

R-B

Blokkert

eendje schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:20:
[...]

Hehe is wel zo, alleen jammer met anti-tank gun word soms beetje moeilijk om vliegende gevaartes neer te halen

vanmiddag weer paar waanzinnige rondje @ DJMantri's server gehad.. 3x goud achter elkaar :X

[ Voor 10% gewijzigd door R-B op 12-08-2005 19:23 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Ging net weer lekker op de i3d server, op karkand, dat is echt zon M203 vs. GP30 map >:) ging heerlijk, op een gegeven moment werd ik geswitched en was ik supplyer bij de MEC, lekker handgranaten gooien in de gang

Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/9317/nadefragging4ri.th.jpg

wat ik wel jammer vind is dat als je naar links loopt, en je gooit een granaat, dat die dan een enorme afwijking naar links heeft :/ dat kostte me weer lekker 3 TK's en toen was ik eruit, maar toch ff gaaf gefragt 8)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

The Widow Maker schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:54:
Ging net weer lekker op de i3d server, op karkand, dat is echt zon M203 vs. GP30 map >:) ging heerlijk, op een gegeven moment werd ik geswitched en was ik supplyer bij de MEC, lekker handgranaten gooien in de gang

[afbeelding]

wat ik wel jammer vind is dat als je naar links loopt, en je gooit een granaat, dat die dan een enorme afwijking naar links heeft :/ dat kostte me weer lekker 3 TK's en toen was ik eruit, maar toch ff gaaf gefragt 8)
Ik heb degene die jou zo ongeschoft punishte ook achter je aan gestuurd :>
Vind dat zo flauw he, altijd punishen. Dat is misbruik. Punishen is voor echte teamkillers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 27-06 10:30

BioHazard

*\o/*

Was het nou mogelijk om een Singleplayer game te starten en dat iemand op je LAN via IP joined? Een COOP game maken dus? Ik dacht dit eens gelezen te hebben... Zo niet is er al een mod of iets dergelijks die LAN met bots mogelijk maakt, we zitten hier namelijk nu tijdelijk met zen 2en en willen wat Bots raggen aangezien we niet tegelijk online kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:11

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

DaMorpheus schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:00:
[...]

Vind dat zo flauw he, altijd punishen. Dat is misbruik. Punishen is voor echte teamkillers
Kun je dan zien (als admin), wie wie punisht?

Mag je hier trouwens zelf gemaakte maps posten, of word dat niet op prijs gesteld?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Basti504 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:06:
[...]

Kun je dan zien (als admin), wie wie punisht?

Mag je hier trouwens zelf gemaakte maps posten, of word dat niet op prijs gesteld?
Ik zag een lieve tweaker van de server verdwijnen na een teamkill op een andere speler. Dat was dus op een gebied waar meer dan 40 granaten per minuut heen en weer gingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Ik moet zeggen dat je wel een hele strenge admin bent, een geintje kon er niet eens af, en er werd al met een ban gewaarschuwd :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-06 09:54
Basti504 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:06:
[...]

Zolang ze niet illegaal verkregen zijn en er geen copyright op leunt, is dat toch geen probleem?

Correct me if I'm wrong (Zal wel, maar goed)

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Bondt op 12-08-2005 20:30 . Reden: Tag foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff iets meer ingo over de .50 sniper geweer.
dit gaat over een iets andere type wapen maar wel .50
http://www.filecabi.net/host/file/50caliber/wmv

maar FnF jij ben ook wel streng hoor >:)

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Anoniem: 150432 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:32:
ff iets meer ingo over de .50 sniper geweer.
dit gaat over een iets andere type wapen maar wel .50
http://www.filecabi.net/host/file/50caliber/wmv

maar FnF jij ben ook wel streng hoor >:)

:*)
Oeh gaaf, dat is een M82 8) volgens mij hetzelfde als een m95 maar dan automatisch, waarbij een m95 dat helaas niet is.

Dit filmpje had ik al eens eerder gezien, maar iets wat nog wel een beetje mis bij BF2 is eigenlijk de rook van de guns, je ziet hoeveel er nu van een .50 sniper af komt. Ook verschillende kogeltypes zou leuk zijn, maar dat is wel een moeilijk iets lijkt mij voor een FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:24:
[...]

Ik moet zeggen dat je wel een hele strenge admin bent, een geintje kon er niet eens af, en er werd al met een ban gewaarschuwd :(
Tja, na de waarschuwing dacht jij nog even een domme grap te maken over het beleid. Ons beleid is dat er fair play op de servers moet zijn.
Als van de 64 players nog 40 aan de mapchange bezig zijn en de rest heeft in de vorm van 20 versus 4 al een vlag gepakt, dan is een map herstart wel op zijn plaats. Daarvoor hoeft niemand opnieuw de map te laden, je spawnd alleen opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Laatst online: 22:11

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Oke dan, Zover ik weet leunt er geen copyright op mijn map :P .

De map is nog niet helemaal af maar ik weet eigelijk niet of ie op een andere pc dan de meine het doet, dat heb ik nog niet getest :X . Het is nogal een donkere map ( dat was de bedoeling ), maar heeft een vreemde bij lichting voor dichtbij die ik er niet uit krijg. De map is als infantrie map bedoelt.

Instal aanweizingen staan in de ReadMe.

Map Briefing

There is a war going on in Sprang-Caplle, the big Iraqi company, called : Al-Ola. Has planted a big factory in the peacefull countylands of Sprang-Capelle. Now the people are MAD and they are going to destroy the factory and the building of the personal, your task is to destroy or to defend it, you chose... MADE BY BASTI504

( effe in een minuut uit mijn duim getrokken :+ , in engels ben ik nooit goed in geweest )

Screenshots :

1
2

3
4

Download :

Download

EDIT :

Ik heb de map geupdate met meer objecten en vlaggen, het engels heb ik ook gecheckt, maar zoveel fouten zaten er toch niet in? :P . Dat vage schaakbord krijg ik niet weg, ik denk dat als ik de undergroth toepas ( dat gras enz. ) dan zal het wel weg gaan, maar ik weet alleen nog niet hoe :P .

[ Voor 23% gewijzigd door Basti504 op 13-08-2005 12:03 . Reden: update ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

omg wat een Engels :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Grammaticaal idd, maar kwa typo's valt het mee toch?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-06 09:54
Ik ben wel benieuwd naar die map :D
Ik ga hem es proberen ;)

//EDIT: wat een gezeik om een stukje tekst wat niemand leest :P
Ik heb erger Engels gelezen })

[ Voor 46% gewijzigd door Mr. Bondt op 12-08-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 26-06 15:44
Vraagje over VOIP

B = praten met je team
V = praten met de commander (als je squadleader bent)

Maar hoe zit het met deze toetsen als je commander bent?

B = ?
V = ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Laatst online: 16-01-2021
Ajunne schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:43:
[...]

ging wat fout met posten,

Maar goed,
In begin ergerde ik me ook aan de blackhawks die de hele map snel overnamen. Tegenwoordig niet meer. Met beetje oefenen kan je een blackhawk met 1 anti-tank raket neer schieten. Dat lukt natuurlijk niet altijd, omdat niet zo vaak voorkomt dat ze netjes voor je stil gaan hangen en niet terugschieten. Maar meestal haal ik 1 tot 3x in 1 ronde een blackhawk neer in me eentje >:)

Ik hoop dus dat de blackhawk met de nieuwe patches niet zwakker gemaakt zullen worden, want anders zijn ze onbruikbaar, zijn ze al neergehaald voordat ze 1 vijand hebben gezien.

Ik vind wel dat helicopters wat gevoeliger mogen zijn voor tankgranaten. Blijft wat vreemd dat een cobra een 120mmm anti-tank granaat op de cockpit kan verwerken en rustig doorvliegt 8)7
Blackhawks zijn wat minder probleem in dit opzicht, omdat een blackhawk weinig uitricht tegen een tank en ook met goed mikken met 1 schot neer te halen is door een tank.

[ Voor 42% gewijzigd door basb op 12-08-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
htf99 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:04:
Vraagje over VOIP

B = praten met je team
V = praten met de commander (als je squadleader bent)

Maar hoe zit het met deze toetsen als je commander bent?

B = ?
V = ?
Staat in je manual.....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-06 11:33
Ik heb sinds kort een probleem. Ik heb net mijn pc geupgrade naaar een GeForce 6800 GT (voor de rest 1 gig geheugen en een AMD XP 2500+) en ik wou de demo van Battlefield 2 wel eens proberen. Eerst bleek het dat je windows XP nodig had, dus ik Windows XP installeren (had 2000), maar als ik dan BF 2 demo probeer op te starten krijg ik wat geflikker op men scherm en dan restart men pc :|. Wie weet hier wat aan te doen? Ik wil echt vet graag BF2 kopen, maar als de demo het al niet doet .... :'( | NEED HELP |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
Smokey! schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:27:
Ik heb sinds kort een probleem. Ik heb net mijn pc geupgrade naaar een GeForce 6800 GT (voor de rest 1 gig geheugen en een AMD XP 2500+) en ik wou de demo van Battlefield 2 wel eens proberen. Eerst bleek het dat je windows XP nodig had, dus ik Windows XP installeren (had 2000), maar als ik dan BF 2 demo probeer op te starten krijg ik wat geflikker op men scherm en dan restart men pc :|. Wie weet hier wat aan te doen? Ik wil echt vet graag BF2 kopen, maar als de demo het al niet doet .... :'( | NEED HELP |
Je hebt geen windowsXP nodig, spel draait uitstekend op w2k.
Begin met alle achtergrond applicaties en services af te sluiten die je niet nodig hebt. BTF2 is nogal gevoelig voor conflicten. Verder te scherpe timins in je bios, drivers niet up to date, directx en windows niet goed geupdate.
Opstart resolutie en Hz niet geschikt voor je monitor(te laag of te hoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Smokey! schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:27:
Heb jij geboft dat je naast de Windows 2000 nog een legale XP licentie had liggen B)

In ieder geval, je antwoord staat hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-06 08:50

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Basti504 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:10:
Oke dan, Zover ik weet leunt er geen copyright op mijn map :P .

De map is nog niet helemaal af maar ik weet eigelijk niet of ie op een andere pc dan de meine het doet, dat heb ik nog niet getest :X . Het is nogal een donkere map ( dat was de bedoeling ), maar heeft een vreemde bij lichting voor dichtbij die ik er niet uit krijg. De map is als infantrie map bedoelt.

Screenshots :

1
2

Download :

Download
Het lijkt net of je in het gras een schaakbord in de screenshots ziet (blokjes)
komt dit door het screenshot of heeft dit te maken met lage instelling.
Ik heb het zelf nog niet ingame gezien.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:27:
[...]

Vind ik zelf ook een hele goed (ik kick mensen die een mutiny starten en na 3x vragen nog niet reageren), maar denk niet dat die in de interface zomaar ingebouwd kan worden :)
Zal hem in ieder geval toch doorsturen
De reden om een muntiny te starten lijkt me vrij duidelijk. Mogelijkheid a: de commander "in charge" zuigt gigantisch. Mogelijkheid b: men wil zelf commander zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
SV3NNER schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:48:
[...]

Het lijkt net of je in het gras een schaakbord in de screenshots ziet (blokjes)
komt dit door het screenshot of heeft dit te maken met lage instelling.
Ik heb het zelf nog niet ingame gezien.
Ingame heb je de zogenaamde "Fog of War" en daardoor kan je niet zover zien, en meestal zijn er ook niet zulke uitgestrekte grasvlakte's

[ Voor 57% gewijzigd door Widow op 12-08-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[...]

Dat punish systeem is om er gebruik van te maken. Als een speler er voor kiest te punishen vind ik dat je zijn mening moet respecteren. Daar heb je als admin niets mee te maken imho. Sorry maar ik vind dat gewoon machtsmisbruik. Het punish systeem is er om naar eigen inzicht te gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 12-08-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:52:
[...]

De reden om een muntiny te starten lijkt me vrij duidelijk. Mogelijkheid a: de commander "in charge" zuigt gigantisch. Mogelijkheid b: men wil zelf commander zijn.
Nou ja "in charge" Als commander heb je niet eens de mogelijkheid squadleaders minuutje achter tralies te zetten als ze voor de 5e keer de andere kant op lopen dan je als order had gegeven.

Vooral irritant als zoals wel vaker met zijn allen 1 vlag lopen te verdedigen en er diverse vijandige vlaggen geheel compleet verlaten zijn en wanhopig wachten op een nieuwe eigenaar van dat stuk grond :)

Is eigenlijk iets bekend of er met de patches nog iets ingebouwd gaat worden dat je als commander iets meer invloed hebt dan alleen maar lief vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Basb schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:56:
[...]

Is eigenlijk iets bekend of er met de patches nog iets ingebouwd gaat worden dat je als commander iets meer invloed hebt dan alleen maar lief vragen?
Aan wat voor dingen zit je te denken dan? Van te voren overduidelijk slechte orders ga ik ook niet opvolgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 26-06 15:44
Nee dat staat het niet.

Ze hebben het alleen over VOIP van uit het oogpunt van squad(leader) niet commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:58:
[...]

Aan wat voor dingen zit je te denken dan? Van te voren overduidelijk slechte orders ga ik ook niet opvolgen hoor.
Nou, grootste probleem op veel maps is dat mensen de neiging hebben met zijn alle 1 plek te gaan verdedigen en met zijn allen 1 vlag proberen te veroveren. De vijandige partij laat na verloop van tijd netjes zien hoe het wel moet, je loopt, vliegt, vaart, rijdt rustig om de vijand heen en neemt de basis ofzo eff in.

Wanneer je diverse squads naar totaal onverdedigde maps hebt gewezen en alle squads blijven op dezelfde vierkante meter staan, heeft een commander ook weinig nut. Op zo moment is het handig dat je bijv. eentje eff minuut in gevangenis kan zetten wegens weigeren van orders:)

Het is zeker dat er ook online commanders zullen komen die hier misbruik van maken, daarvoor zou mischien een vote-systeem ingebouwd moeten worden waarin alleen de squadleaders stemmen om de commander uit het zadel te schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

En wat wil je dan met alle "lone wolfs" die niet in een squad zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:08:
En wat wil je dan met alle "lone wolfs" die niet in een squad zitten?
niks:) aantal zonderlingen is vaak juist handig, om dat die mensen vaak zoeken naar plaatsen waar ze veel uit kunnen halen tegen de tegenstander.
Ook verzorgen lone wolfs nog wel is de verdediging (onbewust) of zijn het de enige die wel zo slim zijn om naar andere kant van de map te gaat en daar eff alle vlaggen over te nemen:)

Ik zou wel graag soms een "lone wolf" willen aanspreken omdat ie met ze stuntautootje heel hard een gebied in rijdt waar ik 5 seconden terug artillerie op heb laten schieten. Momenteel heb je geen mogelijkheid om individueel mensen te vragen iets te doen of ergens voor te waarschuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

En hoe vonden jullie me als squed leader :P en speel maar net 2 dagen :P
Was S-o-S_Crossfire B)

----edit----
en trouwens over dat pointfarmen ze moeten er gwoon zorgen dat allied side de axis side elkaar niet kunnen reviven!! Gelijk probleem opgelost!!!

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-08-2005 23:29 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.