ik stoor me echt NERGENS aan
Sorry hoor, maar het lijkt erop dat de GoT-community, met tientallen pagina's per dag aan BF2 dus ook verwacht dat "een paar admins" van i3d hier komen lezen?Help!!!! schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:23:
Voor mijn gevoel spelen veel Gotters, moi incluis, veel op DJmantris of de I3D servers.
Daarom zijn posts over die servers voor mij niet storend.
Alleen, post concrete probleemgevallen niet ALLEEN hier maar VOORAL ook op het I3D forum zodat de hoster er iets mee kan.
Help!!!! schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:23:
Verder stoor ik me meer aan al die posts van: ik heb ribbon zus en zo gehaald. JA boeie. Leuk dat je weer een kraaltje erbij hebt maar dat is echt voor niemand interessant. Daar mag van mij wel strakker op gemod worden.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Anoniem: 12316
Ik discussieer dit soort dingen liever niet in een topic zelf, maar de reden dat ik dat een beter plan vind is omdat ik wil voorkomen dat er allerlei uitgebreide discussies, flamewars en wat al niet meer ontstaan uit iets wat op een server (hoeveel mensen er van GoT ook op spelen) gebeurd. Maar ook bij kleine gebeurtenissen is het vaak niet interessant voor iedereen om te volgen.Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:39:
[...]
Er zit in mijn ogen toch wel een klein verschil tussen 'allerlei servers' en de paar severs waar waarschijnlijk meer dan 50% van de lezers van dit topic (regelmatig) op speelt.
Op een dedicated forum voor de server, of in gevallen dat het alleen tussen de speler en de admin gaat (dat is ook al voorgekomen) is het altijd op de juiste plaats.
Mocht jij (of iemand anders) het hier niet mee eens zijn, zoek me dan even op op IRC, ICQ of desnoods MSN of stuur me een mailtje
Het zouden mijn woorden kunnen zijn.. zie linkjeHelp!!!! schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:23:
Verder stoor ik me meer aan al die posts van: ik heb ribbon zus en zo gehaald. JA boeie. Leuk dat je weer een kraaltje erbij hebt maar dat is echt voor niemand interessant. Daar mag van mij wel strakker op gemod worden.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
mjah, een post dat bf2 bij iemand maar zus en zoveel fps haalt boeit mij ook totaal niet. Het bericht dat iemand anders geteamkilled is om een chopper boeit me niet, de discussie of baserapen chill is boeit me niet. Nou en, dan kan het toch nog wel gepost worden? als je je er aan stoort, lees je het toch niet?Help!!!! schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:23:
Voor mijn gevoel spelen veel Gotters, moi incluis, veel op DJmantris of de I3D servers.
Daarom zijn posts over die servers voor mij niet storend.
Alleen, post concrete probleemgevallen niet ALLEEN hier maar VOORAL ook op het I3D forum zodat de hoster er iets mee kan.
[ Voor 3% gewijzigd door Rac-On op 16-08-2005 16:37 ]
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Ik vind dat badges en ribbons wel genoemd mogen worden, het zijn een soort quest's als in RPG's. Vooral als erbij wordt verteld hoe hi gehaald is hebben andere spelers er ook nog wat aan.
En als we niks meer toelaten, wat mag je dan wel nog zeggen in dit topic?
[ Voor 20% gewijzigd door dfr0st op 16-08-2005 16:39 ]
-
Aangezien 't topic straks vast toch dicht gaat en vervalt in de vergetelheid, nog een laatste reactie van mij.
Nope, dat verwacht ik ook niet. Ik deel mijn ervaringen met medespelers [punt].MAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:23:
[...]
Alsof alle 54678 BF2-admins wereldwijd dan een boodschap hebben om voor jou op GoT te komen om jouw klacht/ergernis te behandelen...
Heb je helemaal gelijk mee, en kan me verder ook wel in je argumentatie vinden.Ik discussieer dit soort dingen liever niet in een topic zelf
Er is natuurlijk verschil tussen iemand die zegt "yes, eindelijk badge x binnen" (who the fuck cares?), en iemand die vertelt hoe je het zou kunnen doen. Daar hebben tenslotte andere mensen ook wat aanIk vind dat badges en ribbons wel genoemd mogen worden, het zijn een soort quest's als in RPG's. Vooral als erbij wordt verteld hoe hi gehaald is hebben andere spelers er ook nog wat aan.
- iemand met slechte fps kun je wellicht nog helpen / tips geven.rac-on schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:36:
[...]
mjah, een post dat bf2 bij iemand maar zus en zoveel fps haalt boeit mij ook totaal niet. Het bericht dat iemand anders geteamkilled is om een chopper boeit me niet, de discussie of baserapen chill is boeit me niet. Nou en, dan kan het toch nog wel gepost worden? als je je er aan stoort, lees je het toch niet?
- Als iemand geteamkilled is, is op zich idd niet interessant maar ligt aan de context.
- Baserape discussies, zijn wat ze zijn: discussies. Die dragen er toe bij dat duidelijk wordt wat wel / niet kan danwel verwacht wordt. En je kan er tenminste op reageren.
Maar een post met alleen daarin dat je je basic medic badge hebt of dat je 1000 punten hebt vindt jij hier wel mee te vergelijken.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Anoniem: 151843
Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:52:
Aangezien 't topic straks vast toch dicht gaat en vervalt in de vergetelheid, nog een laatste reactie van mij.
[...]
Nope, dat verwacht ik ook niet. Ik deel mijn ervaringen met medespelers [punt].
[...]
Heb je helemaal gelijk mee, en kan me verder ook wel in je argumentatie vinden.
[...]
Er is natuurlijk verschil tussen iemand die zegt "yes, eindelijk badge x binnen" (who the fuck cares?), en iemand die vertelt hoe je het zou kunnen doen. Daar hebben tenslotte andere mensen ook wat aan
Al dat gezeur over wat wel of niet mag, pfffff ik krijg af en toe het idee dat dit forum meer een gevangenis is dan een plek waar je lekker relaxed kan forummen. Net zoals dat alles tegenwoordig in grote verzameltopics moet (zodat de search nog slechter wordt). Is er ook een faq van zaken die niet verboden zijn?
Zeg, is iemand al bezig met deel XVI (16)?
Dit topic barst uit zijn voegen
Dit topic barst uit zijn voegen
ligt aan jou inderdaadMAX3400 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:46:
[...]
Ligt het nou echt aan mij of vinden de GoT'ers gewoon dat Terr het verkeerd inziet en dat GoT wel gebruikt mag worden als klaagmuur voor servers/akties die helemaal los staan van het Tweakers-serverpark??
[/url][/b]
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 16-08-2005 17:08 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zucht... een paar pagina's terug staat het antwoordAnoniem: 26642 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:11:
Nou zeg wat een belachelijke score,
http://www.got3n.com/player.php?pid=Sickmind

En commentaar van Sickmind
[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Bondt op 16-08-2005 17:15 ]
Anoniem: 26642
OK, ja ik ga niet alles doorlezen! bedankt, Ben wel benieuwd waardoor het komt, ennuh sickmind nu kan je wel ff alle wapens testen!! lolMr. Bondt schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:13:
[...]
Zucht... een paar pagina's terug staat het antwoord
En commentaar van Sickmind
mjah, quicksearch dus, ff sickmind intypen en dan was je klaar geweest...Anoniem: 26642 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:26:
[...]
OK, ja ik ga niet alles doorlezen! bedankt, Ben wel benieuwd waardoor het komt, ennuh sickmind nu kan je wel ff alle wapens testen!! lol
ik kan nog wel wat voorbeelden zoeken, maar ik probeer aan te geven dat dat wat de een interessant vind, de ander misschien wel helemaal niet boeiend vind, maar dat dat nog geen reden hoeft te zijn om te gaan roepen dat het niet gepost mag worden.Help!!!! schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:54:
[...]
- iemand met slechte fps kun je wellicht nog helpen / tips geven.
- Als iemand geteamkilled is, is op zich idd niet interessant maar ligt aan de context.
- Baserape discussies, zijn wat ze zijn: discussies. Die dragen er toe bij dat duidelijk wordt wat wel / niet kan danwel verwacht wordt. En je kan er tenminste op reageren.
Maar een post met alleen daarin dat je je basic medic badge hebt of dat je 1000 punten hebt vindt jij hier wel mee te vergelijken.Wat moet iemand ermee behalve voor kennisgeving aannemen
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Er zijn meer mensen die door de hack van laatst alle wapens nog hebben hoorde ik.Anoniem: 26642 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:26:
[...]
OK, ja ik ga niet alles doorlezen! bedankt, Ben wel benieuwd waardoor het komt, ennuh sickmind nu kan je wel ff alle wapens testen!! lol
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dan zijn we toch waar Terr heenwil?? Dat je je ervaringen deelt maar ga dan niet lopen zieken (niet jij persoonlijk) dat een admin van i3d niet reageert. En gezien eerdere posts van GoT'ers over i3d => ga hier dan geen beschuldigingen uiten of insinuaties posten waar nooit iemand de waarheid over te lezen krijgt.Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:52:
[...]
Nope, dat verwacht ik ook niet. Ik deel mijn ervaringen met medespelers.
Voor volledige beschuldigingen, alle kanten van het verhaal en oplossingen over de public ranked i3d-servers:
Klik hier -=> I3D BF2 RANKED SERVER FORUM <=- hier dus
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2005 17:42 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Game je in een account met beperkte rechten? Je moet met een administrator account spelen ...Anoniem: 52352 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:01:
Het gaat al weer een hele tijd goed maar vanmiddag kreeg ik deze:
[afbeelding]
Kent iemand die?
Dat doe je dan vrij slecht want je geeft beroerde voorbeelden.rac-on schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:29:ik kan nog wel wat voorbeelden zoeken, maar ik probeer aan te geven dat dat wat de een interessant vind, de ander misschien wel helemaal niet boeiend vind, maar dat dat nog geen reden hoeft te zijn om te gaan roepen dat het niet gepost mag worden.
T'is nogal een open deur dat niet iedereen hetzelfde interessant vindt maar je kunt goed beargumenteren dat t voor niemand interessant is tig posts door te worstelen met: ik heb 1000 punten en ik heb mijn basic combat enz zonder enig context of argumentatie
De voorbeelden die ik noem staat t hier vol mee. Dus als er dan toch gemod moet worden dan kun je beter daarmee beginnen.
maar goed ik laat t verder aan de mods over.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Anoniem: 104748
Hier zeg je iets waar ik het mee eens ben!raptorix schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:56:
Al dat gezeur over wat wel of niet mag, pfffff ik krijg af en toe het idee dat dit forum meer een gevangenis is dan een plek waar je lekker relaxed kan forummen. Net zoals dat alles tegenwoordig in grote verzameltopics moet (zodat de search nog slechter wordt). Is er ook een faq van zaken die niet verboden zijn?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:
Om het topic nuttig & leuk te houden:
- Zoek eerst voordat je iets vraagt.
- Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.
- Respecteer elkaar en elkaars mening.
- Geen clanwerving.
- Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.