[PC]Football Manager 2005 - deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.697 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn eerste grote aankoop met Barcelona is binnen. Fernando Torres heb ik weten los te weken bij Atletico Madrid. In eerste instantie wouden ze niet echt meewerken maar na paar keer zeggen dat ik geintresseerd ben in de speler zijn ze toch over stag gegaan. Wel is nu mijn transfer budget voor dit seizoon op. Torres koste mij 39 miljoen direct en 40 miljoen in 24 maanden. Nu hopen dat ie gaat scoren en een beetje kan samen spelen met mijn andere spitsen (Eto'o, Kezman en Robinho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:02:
Heb je al naar Gavrancic gekeken? Is echt een wereldtopper, speelt bij Dinamo Kiev.
Ik ging net stoppen toen ik om die verdediger vroeg, dus ik heb nu even gekeken. En het is een erg goede verdediger, die niet voor Grygera en Escude hoeft onder te doen! En hij is ook nog eens een sweeper, wat handig is omdat ik met 1 sweeper speel. Nou maar hopen dat ze mijn bod accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 08:41:
[...]

Er was toch een Patch inclusief data (transfer) update?
Heeft er iemand ondertussen een volledig bijgewerkte update op het net gevonden zodat het niet FM 2004-2005 maar eigenlijk FM 2005-2006 spelen wordt ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:53
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:56:
Zo mijn eerste grote aankoop met Barcelona is binnen. Fernando Torres heb ik weten los te weken bij Atletico Madrid. In eerste instantie wouden ze niet echt meewerken maar na paar keer zeggen dat ik geintresseerd ben in de speler zijn ze toch over stag gegaan. Wel is nu mijn transfer budget voor dit seizoon op. Torres koste mij 39 miljoen direct en 40 miljoen in 24 maanden. Nu hopen dat ie gaat scoren en een beetje kan samen spelen met mijn andere spitsen (Eto'o, Kezman en Robinho).
79 miljoen euro. Dat is wel heel erg met geld smijten zeg.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb Arnold Kruiswijk en Goran Gavranic naar Ajax gehaald, ze hoeven alleen nog maar hun contract te accepteren. Ze zijn niet goed genoeg voor de basis, maar nu heb ik in ieder geval 5 goede verdedigers die in de basis kunnen staan (ik speel met 3 D C). Ook heb ik Guarín gehaald omdat hij precies alle dingen heeft die een M R nodig heeft in mijn tactiek. Verder heb ik 1 topspeler gehaald: Mario Alberto Santana. Kortom, het nieuwe seizoen mag wat mij betreft beginnen! Er is trouwens niemand vertrokken, omdat ik de boden op Van der Vaart, Sneijder en Maxwell te laag vond. Voor 10 miljoen haal ik niet een speler van dat niveau en hun contracten lopen tot 2009 (VDV tot 2008).

Edit:
@Rhage
Ik neem aan dat je met 2 spitsen speelt. Was het dan wel zo verstandig om Torres te kopen? Had je niet beter een verdediger kunnen kopen, of een verdedigende middevelder? Ik vind 79 miljoen wel erg veel, misschien wel te veel aangezien je al 2 topspitsen hebt en 1 groot talent.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:30:
[...]

Heeft er iemand ondertussen een volledig bijgewerkte update op het net gevonden zodat het niet FM 2004-2005 maar eigenlijk FM 2005-2006 spelen wordt ...?
Ik heb de Finnish FM update gedownload en die zelf de afgelopen weken bijgewerkt met alle transfers zodat ie up to date is voor het 2005-2006 seizoen.
Een beetje werk maar dan heb je wel een perfecte database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel gewoon tot FM 2006 uitkomt. Heb nu toch geen tijd om alles aan te gaan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:
@Rhage
Ik neem aan dat je met 2 spitsen speelt. Was het dan wel zo verstandig om Torres te kopen? Had je niet beter een verdediger kunnen kopen, of een verdedigende middevelder? Ik vind 79 miljoen wel erg veel, misschien wel te veel aangezien je al 2 topspitsen hebt en 1 groot talent.[/quote]

Ik speel inderdaad met 2 spitsen. Zit nu in 2010 dus Robinho is al doorgebroken en Kezman is de 30 al gepasseert. Verder waren mijn spitsen regelmatig geblesseerd en ik had nog wel wat backup spelers maar die kunnen het niveau niet, deze probeer ik nu ergens te slijten. Verdedigers heb ik niet nodig. Verdedigende middenvelder heb ik 3 van Blasi, Guarin en Ali Kaya (regen).

Je hebt wel gelijk het is een boel geld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:57:
[...]

Ik heb de Finnish FM update gedownload en die zelf de afgelopen weken bijgewerkt met alle transfers zodat ie up to date is voor het 2005-2006 seizoen.
Een beetje werk maar dan heb je wel een perfecte database.
En jij hebt geen zin om je absoluut complete update te posten ergens ? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:40:
[...]

En jij hebt geen zin om je absoluut complete update te posten ergens ? :-)
Ja ik ga vanavond de laatste transfers weer even bijwerken en dan zal ik kijken of ik hem ergens kan uploaden. Geen idee hoe groot die db is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kompagny voor 5 million gehaald salaris 17,250 pond (per week)
Vander Borre 625 (jeugd contract)
En die Santana is geweldig in 2005/6 gebruikte hem toen als back up voor pires/ljungberg en later als 2de keus voor reyes of pennant.

@rhage hij al mits je een goede formatie hebt 30+ goals per seizoen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rhage hij al mits je een goede formatie hebt 30+ goals per seizoen scoren.[/quote]

Laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb mn database geupdate, hij is dus gebaseerd op de Finnish FM2005 db van een paar weken terug.

O.a. gewijzigd in de afgelopen dagen:

Albert Luque van Deportivo naar Newcastle Utd
Andy vd Meyde van Inter naar Everton
Matteo Ferrari van AS Roma naar Everton
Zafer Biryol van Konyaspor naar Fenerbahçe
Real Madrid B hernoemd naar Real Madrid Castilla
Álvaro Negredo van Rayo Vallecano naar Real Madrid Castilla
Michael Essien van Lyon naar Chelsea
Tiago van Chelsea naar Lyon
Denilson van Betis Sevilla naar Bordeaux
Milan Baros naar Aston Villa
Javier Calleja's contract ontbonden bij Villarreal
Armando Sá uitgeleend door Villarreal aan Espanyol
Javier Saviola uitgeleend door Barcelona aan Sevilla
Freddy Kanouté van Tottenham naar Sevilla
Edgar Davids van Inter naar Tottenham
Arouna Koné door Roda uitgeleend aan PSV
Juanfran uitgeleend door Besiktas aan Ajax
Cicinho op 1 Jan. 2005 van Sao Paulo naar Real Madrid voor 6,1M Euro

Eigenlijk hou ik alleen de Spaanse, Nederlandse en Engelse competities goed in de gaten en het kan best dat er nog transfers ontbreken, ook omdat ik dus alleen de laatste weken zelf de updates doe.

Edit: Link

[ Voor 26% gewijzigd door Zamorano op 26-08-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zamorano: is deze transfer ook doorgevoerd? http://www.nu.nl/news/579..._recordtransfer_Owen.html

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nee want de clubs zijn het wel eens over de transfer maar Owen zelf wil alleen op huurbasis naar Newcastle Utd.
Er is dus nog geen transfer.

[ Voor 38% gewijzigd door Zamorano op 26-08-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
6 mb kan niet, dan ben je wat bestanden vergeten. Als je je hele map "db" zipt, kom je op +-30mb uit. (en je hebt die hele map nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik had alleen Server.db gedaan maar ik denk dat je idd de hele map nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:28:
Arggh ik krijg maar geen goede verdediger naar Ajax, ik zit in het 2e seizoen. Het moet een D C zijn, het liefst niet te oud (25 vind ik een mooie leeftijd), en voor maximaal 10,75 miljoen euro naar mij toe komen. Ik kan maximaal 80.000 K per week bieden. Ja het lijkt heel makkelijk maar ik heb ongelovelijk veel spelers al gevraagd. Óf de club wilde niks van een overname weten óf de speler vond de stap naar de huidige CL winnaar een stap terug.
Ajax heeft toch zelf zat goede verdedigers? Of heb je al mensen verkocht?

Kijk ook eens in Engeland naar een Dawson, of Billy Jones. Of Leon Andreasen, Bonera, Yobo....

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 26-08-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ok ik heb het 30 mb grote .rar bestand geupload naar Megaupload.com.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de transfers uit België ook bijgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:29:
Zijn de transfers uit België ook bijgewerkt?
Ik heb zelf de afgelopen week niets bijgewerkt in Belgie maar de meeste transfers van deze zomer moeten er in zitten.
Serhat en Goor zitten iig bij Anderlecht bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 22:07
ZAMoRANo schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:01:
Zal wel een foutje zijn in de database die je gebruikt.
Op vakantie gaan tot de 19e al geprobeerd?
Ja, op vakantie gaan heb ik al geprobeert.

Het kan aan mijn gebruikte database liggen zeg je, waar kan ik dan evt. een nieuwe database downloaden?

Ik krijg overigens 100% CPU load en in m'n taskmanager staat 'Not responding'.

Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat nou als je in die dag ervoor blijft, loopt de computer dan ook vast na een tijdje? Mijn computer liep áltijd na een paar minuten FM vast, en toen heb ik de cooler schoongemaakt. Nu heb ik al tijden nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokkel1982 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:26:
[...]

Ja, op vakantie gaan heb ik al geprobeert.

Het kan aan mijn gebruikte database liggen zeg je, waar kan ik dan evt. een nieuwe database downloaden?

Ik krijg overigens 100% CPU load en in m'n taskmanager staat 'Not responding'.

Herkent iemand dit probleem?
Gebruik gewoon de link die een aantal posts boven je staat dan heb je meteen alle nieuwe transfers erbij zitten. Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Let er wel op dat je als je een nieuwe database gebruikt een nieuw spel moet beginnen om te profiteren van de nieuwe database.

Een nieuwe databse heeft geen zin als je verder wil met je huidige spel.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 22:07
Sherlock schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:52:
Let er wel op dat je als je een nieuwe database gebruikt een nieuw spel moet beginnen om te profiteren van de nieuwe database.

Een nieuwe databse heeft geen zin als je verder wil met je huidige spel.
:'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand niet op een training komt, wat voor straf moet je hem dan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik begin altijd met een waarschuwing. Komt hij daarna nog een keer niet in hetzelfde seizoen: één week loon inleveren. Elke volgende keer in een seizoen: twee weken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb hem 1 week gegeven, hij was het volkomen mee eens. Nu zit ik met een echt dilemma:
Aan het begin van de winterstop had ik dringend 2 goede verdedigers nodig. Ik kocht Gavranic op aanraden van een van jullie en ik kocht Arnold Kruiswijk van Groningen, omdat hij mij wel talentvol leek en bovendien door een ontsnappingsclausule voor 2,2 weg kon. Maar nu kan ik Bonera strikken omdat zijn contract niet beschermd is, maar ik heb inmiddels deze verdedigers:
-Heitinga
-Grygera
-Gavranic
-De jong
-Escudé
-Kruiswijk
Dus het lijkt me niet slim om te doen, tenzij ik een andere verdediger kwijt kan. Maar ik kan hem wel voor 5 miljoen krijgen, terwijl hij 12 waard is. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Grygera voor 3 miljoen verkopen, daarna Escudé verkopen. Maar jij speelt het spel, dus jij beslist!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toch maar niet gedaan. Bonera's contract loopt tot 2007 en heeft hem dus net geweigerd. Aangezien Parma gedegradeerd is tekent hij vast niet een nieuw contract. Bovendien vind ik het zonde om Heitinga, Grygera of Escudé te verkopen. Ze zijn veel beter dan hun waarde (Heitinga en Grygera zijn ongeveer 2 miljoen waard, terwijl ze bijna de beste van mijn club zijn, op 3 na ofzo)

Edit: Een paar FM dagen toch maar wel gedaan, aangezien hij pas in Januari mijn team komt versterken. Hij is dan de beste verdediger uit mijn team. In tussen verkoop ik Heitinga, Escude, Grygera, De jong óf Gavranic en is er niks aan de hand.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

Grygera vind ik erg goed in het spel. Heeft genoeg potentie.

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 28-08-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, en Heitinga valt een beetje tegen. Aan het begin is hij heel erg goed, maar na 1 seizoen is hij niet echt beter geworden, Grygera is hem op dit moment voorbij. Op de aankopen na zijn VDV, Sneijder , Maxwell en Grygera naar mijn mening de beste bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo duurt het zo fucking lang voordat ze een X een stadion vergroten.
Ik ben trainer van Heerenveen. vorig seizoen 2de en ben nu bezig met 2nd seizoen.
Dan vraag k om uitbreiding van mijn 15000 stadionetje en dan zeggen ze nee nog niet ofzo :S
of we zijn er mee bezig. HOElang duurt het dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:53

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:19:
Hoezo duurt het zo fucking lang voordat ze een X een stadion vergroten.
Ik ben trainer van Heerenveen. vorig seizoen 2de en ben nu bezig met 2nd seizoen.
Dan vraag k om uitbreiding van mijn 15000 stadionetje en dan zeggen ze nee nog niet ofzo :S
of we zijn er mee bezig. HOElang duurt het dan nog?
Kijk maar eens hoe lang het heeft geduurd voordat, bijvoorbeeld, AZ zijn nieuwe stadion mocht gaan bouwen.. duurde ook een eeuwigheid. Je hebt in het echt te maken met allerlei verguningen, procedures, etc. Ben het met je eens dat het lang duurt maar dat maakt het, in mijn optiek, wel realistischer.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een goede scout, manager ofzo?
Iedere x als ik een teamrapport op geef geeft die gast van mij een advies dat wil je niet weten. :S
Mokoena - vet veel ingekocht vind die geen basissplaats waardig :S
Najahzeg. verder heeft iemand nog een goedkope spits voor mij?

En nog probleem. ze willen allemaal niet komen :( naar mijn Heerenveen.
heb k eindelijk een overeenkomst met de club wil de speler niet.
Echt zo lomp.
Jankoluvskie ofzo . verdient 4000p/w, Ik kon emkopen en bood em 34000 zegt die dat die voor zo'n armzalig salaris zijn neus ophaalt :S
Helluup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:58:
Heeft iemand nog een goede scout, manager ofzo?
Iedere x als ik een teamrapport op geef geeft die gast van mij een advies dat wil je niet weten. :S
Mokoena - vet veel ingekocht vind die geen basissplaats waardig :S
Najahzeg. verder heeft iemand nog een goedkope spits voor mij?

Echt zo lomp.
Jankoluvskie ofzo . verdient 4000p/w, Ik kon emkopen en bood em 34000 zegt die dat die voor zo'n armzalig salaris zijn neus ophaalt :S
Helluup
Ja dat is mij ook een raadsel. Ik heb het met Ajax. Atletico Madrid biedt 15.5 miljoen + vandenborre voor Mitea (die ik zo kan vervangen voor de am(lc) topper Richard Blonk. Ik biedt hem zelfs tot 85k per week (verdiend op dit moment 10 dacht ik) maar hij wil gewoon niet. Maar ik heb het spel ook nu pas door dus ik heb in Europa nog niets gewonnen. Misschien moet je eerst wat presteren met je club. Hoewel goed materiaal daarbij ook wel handig is natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door HCMarX op 30-08-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:58:
Echt zo lomp.
Helluup
Dat heeft heel erg te maken met de reputatie van je club. Zeker als spelers een hoge ambition hebben, vinden ze de reputatie van je club belangrijker dan het geboden salaris. In het echt zou Jankulovski (basisspeler bij het Tjechish elftal) ook nooit naar Heerenveen komen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarjah thanx.
nog iemand goede scouts of goede verdediger - goede killer met scoren?
ad me anders
fr33load3r@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:53

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:13:
Maarjah thanx.
nog iemand goede scouts of goede verdediger - goede killer met scoren?
ad me anders
fr33load3r@hotmail.com
In de start post staan handige links waar dit soort info wel te vinden is ;)
Wat ook handig is is het programma FM Scout waarmee je in je save game naar spelers kan zoeken.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ZAMoRANo schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:00:
[...]

Nee want de clubs zijn het wel eens over de transfer maar Owen zelf wil alleen op huurbasis naar Newcastle Utd.
Er is dus nog geen transfer.
Nu wel ;)

http://www.nu.nl/news/582...huist_naar_Newcastle.html

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja ik had het al gezien vanochtend. Er zit nu nog een aardig kansje in dat Sergio Ramos nu naar Real Madrid komt en er hangen nog wat transfers in de lucht.
Ik heb het de afgelopen dagen allemaal vrij aardig bijgehouden met transfers. Die van Bouma en Lee heb ik vast verwerkt.

changelog:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
26.08.2005:

Fred van Cruzeiro naar Lyon
Diego Placente transfervrij naar Celta de Vigo
Felipe Luis Kasmirski toegevoegd bij Real Madrid Castilla (de Felipe die van Ajax kwam)
Óscar López van Barcelona B naar Betis Sevilla
Mauro Silva (Deportivo) gestopt met voetballen
Fran (Deportivo) gestopt met voetballen
Edu (Valencia) loopt op 21 aug. 2004 een gescheurde kruisband op in de knie.
Hugo Viana uitgeleend door Newcastle aan Valencia
Sergio Ramos heeft een clausule van 27M euro
Een flink aantal bijnamen van clubs toegevoegd

28.08.2005:

Zeljko Kalac van Perugia naar AC Milan
Abbiati uitgeleend door AC Milan aan Juventus
Correcte namen van clubs in Franse Ligue 1
Anthony Obodai van Ajax naar Sparta
Nuno Valente van FC Porto naar Everton

29.08.2005:

Antoñito van Sevilla naar Santander
Geílson van Mirassol naar Santos
Sebastián Viera van Nacional de Montevideo naar Villarreal
Quique Mateo van Eibar naar Hércules
wilfred Bouma van PSV naar Aston Villa
Young-Pyo Lee van PSV naar Tottenham Hotspur
Niklas Tarvajärvi van MyPa naar Heerenveen
Daniele Arrigoni vervangt Attilio Tesser als trainer van Cagliari
Jean-Jacques Pierre van Peñarol naar Nantes
Celades transfervrij naar Real Zaragoza
Reinaldo Merlo vervangt Leonardo Astrada als trainer van River Plate
Héctor uitgeleend door Espanyol aan Racing de Ferrol

30.08.2005:

Michael Owen van Real Madrid naar Newcastle United
César Peixoto nu ook inzetbaar als links-back
Rossato uitgeleend door Real Sociedad aan Sporting Braga
Marek Heinz van Bor. M´Gladbach naar Galatasaray
Gladstone uitgeleend door Cruzeiro aan Juventus
Kahê van Sâo Paulo naar Bor. M´Gladbach
Zvonimir Vukic van Shakhtar Donetsk naar Portsmouth

[ Voor 84% gewijzigd door Zamorano op 30-08-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obodai is naar Luton gegaan, niet naar sparta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Obodai bezegelt transfer naar Sparta Rotterdam

30/8/2005 12:20

Anthony Obodai heeft getekend bij Sparta Rotterdam. De Ghanees bezegelde daarmee de transfer van Ajax naar Sparta die eerst wel, toen weer niet en uiteindelijk toch weer wel doorging.

De 23-jarige middenvelder verbond zich voor twee jaar aan Sparta en maakt dinsdagavond in het oefenduel met DOTO mogelijk zijn debuut voor de nummer veertien van de Eredivisie.

Obodai was in Amsterdam overbodig geworden en stond bij verschillende clubs in de belangstelling. Sparta werd het als eerste eens met Ajax. Toch leek de transfer af te ketsen toen Obodai Sparta lang in onzekerheid hield.
vi.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hij zou naar Luton gaan, maar ik wist niet dat het uiteindelijk toch Sparta is geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:34:
Ja hij zou naar Luton gaan, maar ik wist niet dat het uiteindelijk toch Sparta is geworden
Met alle respect, maar waarom zeg je dan wat, als je het niet zeker weet?
Zeker door het als feit te stellen.

Ik heb echt mn huiswerk wel gedaan hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent in ieder geval druk bezig geweest als ik dat lijst zo zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:47:
Je bent in ieder geval druk bezig geweest als ik dat lijst zo zie
Och even elke dag een paar minuutjes de tijd nemen om de transfers door te lezen en dan bij te werken in de database.

Nog 2 dagen en dan is de markt gesloten, dan zal ik deze ook weer uploaden als er interesse voor is en dan ga ik zelf ook weer lekker beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik heb een facepack voor Internazionale in elkaar gedraaid. Ik heb fotos gebruikt van de officiele website, die waren zeer goed bruikbaar :)
Karagounis heb ik ook gemaakt, maar toen ik net weer ff de site checkte was hij plots weg :D Heb hem dus uit mijn facepack geflikkerd :P

Hier is de link.

Ik ga straks denk ik aan Milan beginnen (heeft ook goede fotos op de site), als iemand een speciaal team wil en er goede fotos van heeft, let me know. Ik ben niet zo in grafische gebeuren, maar ik vind dit toch wel erg leuk om te doen :)

btw: gewoon extracten in je FM2005 map. Mocht je bij sommige spelers de oude foto zien, dan moet je die betreffende foto weggooien (de oude that is. Waarschijnlijk alleen Figo en Solari, dus dan moet je in de Madrid map zitten)

edit: Milan zal iets langer gaan duren omdat de fotos met een kut achtergrond zijn gemaakt, waardoor ik dat allemaal handmatig moet wegbrushen en ten tweede omdat ik er nu ff mee kap :P

Hier iig de drie gezichten die ik al gedaan heb :) :

Afbeeldingslocatie: http://img305.imageshack.us/img305/4648/milan9xi.png

[ Voor 33% gewijzigd door Benotti op 30-08-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32
ZAMoRANo schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:20:
[...]

Och even elke dag een paar minuutjes de tijd nemen om de transfers door te lezen en dan bij te werken in de database.

Nog 2 dagen en dan is de markt gesloten, dan zal ik deze ook weer uploaden als er interesse voor is en dan ga ik zelf ook weer lekker beginnen.
Daar is zeker interesse voor. TOP en bedankt voor de moeite die je erin steekt ;)

--------

* Loft is een tjdje geleden werkloos een nieuwe spel gestart en dan maar gewoon solliciteren en kijken wat het wordt.
Dat werd (helaas) Rushen & Diamond. Leuk klein miezerig (k*t) clubje zonder transfer gelden, met een negatief saldo en een beroerde squad. Maarja je moet wat ;) Alleen tranfer vrije spelers wilde komen en daar heb ik ongeveer een elftal van gecontracteerd. Nadeel was wel dat ik ver over mijn salaris plafond ging, waardoor dat weer lager gesteld werd.

Het 1e seizoen (R&D) spelen in League Two. Eentje hoger dan de conf dus.
1e Wedstrijd dik verloren.... 2e wedstrijd ook. Slecht begin, maar rustig blijven hameren op 1 en dezelfde tacktiek. Daarna een serie gelijke spelen en een winst tegen een mede degradant kandidaat (volgens het systeem dan)
Daarna ging het toch relatief snel en goed lopen. Eigenlijk continue op zoek geweest naar afdankertjes van andere clubs en dat goed. Alleen moesten ze niet te veel salaris eisen stellen.
Uiteindelijk 1e geworden in League Two.
Direct promotie, iets meer salaris mogelijkheden (1700 -> 1900 voor een keyplayer)

2e Seizoen eigenlijk hetzelfde verhaal, geen geld, geen mogelijkheden en slecht begin en degradatie kandidaat. Ook daar na 3/4 van seizoen bovenaan en kampioen geworden. Met alleen transfervrije aankopen.

3e Seizoen EC. Leuk maar met een dramatische start van 4 verloren en 1 gelijk. Daarna langzamerhand een klein beetje opgeklommen en net voor de kerst begon het team te lopen. Paar kleine transfers kunnen doen (<100.000 tranfer kosten) en uiteindelijk 2e geworden, waardoor een directe promotie naar de Premiership afgedwongen werd.
Met nog 1 wedstrijd te gaan vroeg Middleborough mij om hun manager te worden.
Na lang twijfelen toch maar gedaan (en een beetje spijt)

In middels is het maart in seizoen 2007-2008 en sta ik met Middlesborough stijf bovenaan in de Premiership. Leuke transfers kunnen doen ondanks een budget van 4,5 mln. Bijna alleen maar transfervrije spelers kunnen halen, maar wel een aardig team.
Wel heeft ook Middleboroough een probleem met geld omdat ze geen europees spelen en stadion wel iedere keer vol zit. Ik hoop dat ze gaan uitbreiden en dat de CL wat geld gaat opbrengen.
Dan kan ik de oplopende tekorten ( 3 mln negatief nu ) aanvullen.

Rushden & Diamonds stats
League 2 46 28 15 3 90-39 en 99 punten (1e)
League 1 46 30 14 2 102-51 en 104 punten (1e)
EC 46 28 5 13 106-81 en 89 punten (2e)

Prem. 29 2 6 21 21-71 en 12 punten en stijf onderaan.

Dat had ik dus niet verwacht. Volgens mij had ik het team beter achter gelaten, zowel qua geld als qua speler en tacktiek. Ik ben dus wel benieuwd wat ik met R&D had kunnen doen in de Premiership...... Stomme is trouwens dat Rushen totaal geen nieuwe manager aangesteld heeft en nog steeds werkt met de 2 assistant manager die ik aangesteld had......

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sjonge jonge jonge... word je ontslagen :(

Win je de League Cup, kom je tot de kwartfinale in de UEFA Cup, sta je op de 5e plek in de competitie... maar nee, niet goed genoeg voor de hoge heren van Tottenham :(

Gelukkig heeft de board van VfB Stuttgart meer vertrouwen in me. Ga eens kijken wat ik met hun kan bereiken. Staan nu, met nog 6 wedstrijden te gaan, op de 7e plek. Zijn wel al uitgeschakeld in alle beker- en internationale competities.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
wildhagen schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:35:
Sjonge jonge jonge... word je ontslagen :(

Win je de League Cup, kom je tot de kwartfinale in de UEFA Cup, sta je op de 5e plek in de competitie... maar nee, niet goed genoeg voor de hoge heren van Tottenham :(
Pfff.. Lekker. Wat waren hun eisen ten aanzien van een league positie ??
In Mijn games is Martin Jol nog steeds trainer en staan ze tussen 6 en 10.

Of heb je rare eisen gesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Stiffener schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:48:
[...]

Pfff.. Lekker. Wat waren hun eisen ten aanzien van een league positie ??
Board: Respectable League Position
Supporters; Qualify for Europe

Daar voldeed ik dus imho ruimschoots aan.... alleen de standaard teams stonden boven mij (Chelsea, Arsenal, Man Utd en Newcastle)...
Of heb je rare eisen gesteld ;)
Nee, helemaal niet... ik verloor met 0-1 van Aston Villa en het eerste bericht wat ik ontving was dat van mijn ontslag... geen vote of confidence, niks...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
wildhagen schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:50:
[...]
Board: Respectable League Position
Supporters; Qualify for Europe

Daar voldeed ik dus imho ruimschoots aan.... alleen de standaard teams stonden boven mij (Chelsea, Arsenal, Man Utd en Newcastle)...
[...]

Nee, helemaal niet... ik verloor met 0-1 van Aston Villa en het eerste bericht wat ik ontving was dat van mijn ontslag... geen vote of confidence, niks...
Heel vreemd. Als mij dat nou gebeurd.... Ik heb net een aantal spelers ontevreden weten te krijgen omdat ik ze strafte omdat zij niet waren komen opdagen op de training.... (boete, al voor de 3e keer) en van wisselspeler naar onnodig gezet..... Waren ze het toch niet mee eens.

Maar bij jou vind ik het raar, Tottenham staat er toch niet om bekend dat ze veel trainers ontslaan.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd... dat dacht ik dus ook.

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat ik het seizoen zeer slecht begon (na 6 wedstrijden slechts drie punten en op de laatste plaats). Maar dat had ik dus al lang en breed weer goed gemaakt...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lekker kort dit keer, weinig te melden na mijn recentelijke ontslag en aantreden bij VfB Stuttgart.

Moet volgend jaar wel veel spelers bijkopen, ik heb er nu al 6 aangetrokken, en daar komt er iig nog één, misschien twee bij.

Ze stonden 7e toen ik ze overnam, maar het is wel een puinhoop in de selectie... smal, geen diepte, weinig super-kwaliteit...

Toch mag ik de Intertoto Cup in, omdat Schalke'04 zich door het winnen van de Cup geplaatst heeft voor de UEFA Cup :)

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/vfb1.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/vfb2.JPG

Beste speler:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/vfb3.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik heb een nieuw facepack voor Inter in elkaar gedraaid (iets andere stijl) en die van Milan heb ik ook af (ook iets andere stijl dan de drie fotos die ik eerder postte).

Mocht iemand geinteresseerd zijn: klik

Juventus is ook af: klik (voor inter+milan+juve)

[ Voor 18% gewijzigd door Benotti op 31-08-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goeie fm fansite met forum is www.fmbelgium.com

Link naar het forum: http://fmbelgium.com/forum

Ze zoeken nog enkele mensen heb ik gelezen :)

Verwijderd

Ik zit nu in het seizoen 05/06, vlak na de winterstop. En nu begint de leegloop, mede omdat ik het grote geld niet kon weerstaan. Sneijder voor 25 miljoen weg naar Real, en Maxwell gaat in de zomer naar Inter voor een nog groter bedrag: 27 miljoen. Beide bedragen wel over een periode van 18 maanden, maar ik heb nu toch maar even 52 miljoen erbij. Tot nu toe zit het niet echt mee om nieuwe spelers te halen, vooral omdat ik geen kwaliteit in wil leveren. Maar dat gaat blijkbaar niet, want ik heb geen topspeler aan kunnen trekken, de spelers willen niet. Gelukkig heb ik voor Sneijder wel genoeg spelers die het op kunnen vangen, maar ik merk dat het voetbal er wel onder lijdt. Van der Vaart is de laatste tijd té vaak geblesseerd, en kan vaak niet zijn stempel op de wedstrijd zetten, wat hij in het eerste seizoen wél kon. Nu is het maar zoeken naar een vervanger voor Maxwell. Waarschijnlijk wordt het Mike Zonneveld, die naar Koln is gegaan. Gelukkig heeft hij een lucratieve ontsnappinsclausule.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:06:
Ik zit nu in het seizoen 05/06, vlak na de winterstop. En nu begint de leegloop, mede omdat ik het grote geld niet kon weerstaan. Sneijder voor 25 miljoen weg naar Real, en Maxwell gaat in de zomer naar Inter voor een nog groter bedrag: 27 miljoen. Beide bedragen wel over een periode van 18 maanden, maar ik heb nu toch maar even 52 miljoen erbij. Tot nu toe zit het niet echt mee om nieuwe spelers te halen, vooral omdat ik geen kwaliteit in wil leveren. Maar dat gaat blijkbaar niet, want ik heb geen topspeler aan kunnen trekken, de spelers willen niet. Gelukkig heb ik voor Sneijder wel genoeg spelers die het op kunnen vangen, maar ik merk dat het voetbal er wel onder lijdt. Van der Vaart is de laatste tijd té vaak geblesseerd, en kan vaak niet zijn stempel op de wedstrijd zetten, wat hij in het eerste seizoen wél kon. Nu is het maar zoeken naar een vervanger voor Maxwell. Waarschijnlijk wordt het Mike Zonneveld, die naar Koln is gegaan. Gelukkig heeft hij een lucratieve ontsnappinsclausule.
Beetje domme transfers, als je had onderhandelt had je sneijder waarschijnlijk voor 30 miljoen zonder die maanden kunnen laten gaan, en ook met maxwell had er wel iets beters in gezeten. Voor zo weinig geld zou ik trouwens nooit basisspelers laten gaan tenzij ik een redelijke vervanger heb of heb gevonden.

• HCMarX
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:06:
Probeer eens Barreto. Die heeft wel vrij mooie stats vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mika Väyrynen vond ik ook nooit zo slecht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEC deed moeilijk. Nec wilde hem persé houden, en toen deed ik een zeer lucratieve bod. Maar hij moest en zou blijven, ook al wilde Barreto zelf maar wat graag. Uiteindelijk is hij voor 6,5 miljoen naar PSV gegaan

zo beter?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is ie inderdaad een stukkie beter

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zeurt iedereen over zijn transfers zeg, het is toch niet leuk als kleutertjes als Sneyder voor bedragen als 30miljoen weggaan. Het moet wel een beetje realistisch blijven, anders zwem je in het geld :r Het is anders als hij wereldspeler van het jaar is etc. Maargoed, al te extreme bedragen vind ik überhaupt niet leuk meer.

Ik kan trouwens echt niet wachten op de nieuwe FM :9~ Met deze fm heb ik het wel weer gehad, zie nergens meer een uitdaging (is er nog genoeg, daarniet van), maar als je dan het live voetbal een beetje volgt wil ik ook met die selecties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano was bezig met de database up-to-date te maken, ik weet niet of die al ergens online is. Dan kan je nu al met die selecties spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat Ajax wat minder goed is in de volgende fm, omdat ik het leuk vind om met Ajax te spelen, maar dat het dan toch een uitdaging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:02:
Ik hoop dat Ajax wat minder goed is in de volgende fm, omdat ik het leuk vind om met Ajax te spelen, maar dat het dan toch een uitdaging is.
De uitdaging zal misschien iets groter zijn, maar in de nationale competitie nog steeds niet groot denk ik. Europees gezien zal het hoop ik wel wat lastiger worden, maar als je get goed speelt moet dat ook na een aantal seizoenen over zijn.

In mijn chinese savegame ben ik net overgestapt naar hoger team binnen de landsgrenzen. Mijn transferbudget was 100k en is bij mijn nieuwe team 2m. Daarnaast zat ik aan mijn wagebudget en bij mij nieuwe club heb ik nog ruimte over. Toen ik een aantal wedstijden had gespeeld kwam ik er pas achter dat ze nog in de champions league zaten.

Dus net met (1-1 thuis en 2-0 uit) een koreaans team eruit gegooid en in de halve finale mogen we tegen FC Qatar. We gaan in mijn eerste half jaar dus gelijk voor de CL :P en het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het inmiddels een beetje zat bij Ajax. Ik zit nu in het 2e seizoen, die bijna ten einde is. Ik zit in de halve finale CL (eerste wedstrijd thuis tegen Milan, 1-0) en heb tot nu toe alles gewonnen wat er te winnen viel:
*2x landskampioen
*1x Amstel cup (en ik doe nog mee)
*1x CL (en ik doe nog mee)
*1x Supercup
*1x Wereldbeker
*2x Johan Cruijff schaal

Maar ik ben nog niet benaderd door andere clubs en eerde sollicitaties leverde niks op. Hopelijk vind ik in de zomer een leuke club, het liefst in een groot land een subtopper, of rechter rij club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:32:
Zamorano was bezig met de database up-to-date te maken, ik weet niet of die al ergens online is. Dan kan je nu al met die selecties spelen.
Nee ik heb gisteren de laatste transfers doorgevoerd en volgens mij heb ik ze nu wel (zeker in Spanje, Nederland en Engeland).

Ik post mn changelog nog even, misschien heb ik nog iets gemist, anders kan ik m ergens uploaden.

Dit is van de afgelopen dagen, voor eerdere wijzigingen zie m'n eerdere posts in dit topic.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
30.08.2005:

Michael Owen van Real Madrid naar Newcastle United
César Peixoto nu ook inzetbaar als links-back
Rossato uitgeleend door Real Sociedad aan Sporting Braga
Marek Heinz van Bor. M'Gladbach naar Galatasaray
Gladstone uitgeleend door Cruzeiro aan Juventus
Kahê van Sâo Paulo naar Bor. M'Gladbach
Zvonimir Vukic van Shakhtar Donetsk naar Portsmouth
Giorgos Karagounis van Inter naar Benfica
Diego Milito uitgeleend door Genoa aan Real Zaragoza
Besian Idrizaj van Linzer ASK naar Liverpool
Ramon Calliste transfervrij naar Liverpool
Sambegou Bangoura van Standard Luik naar Stoke City
Sebastián Taborda van Defensor de Montivideo naar Deportivo La Coruña

31.08.2005:

Sergio Ramos van Sevilla naar Real Madrid
Michael Reiziger van M'brough naar PSV
Remco Heerkens van Dordrecht naar Oostende
Javier Portillo uitgeleend door Real Madrid aan Club Brugge
Erik Edman van Tottenham Hotspur naar Stade Rennes
Fabrizio Miccoli uitgeleend door Juventus aan Benfica
Daniel de Ridder uitgeleend door Ajax aan Celta de Vigo
Ruud ter Heide van Werder Bremen naar AGOVV
Jermaine Jenas van Newcastle Utd naar Tottenham Hotspur
Igor Tudor van Juventus naar Siena
Reto Ziegler uitgeleend door Tottenham Hotspur aan Hamburger SV
Kalu Uche van Bordeaux (Wisla Krakov) naar Almería
Álvaro Novo van Atlético Madrid naar Real Sociedad
Iago Bouzón van Celta de Vigo naar Recreativo de Huelva
Mario Jardel transfervrij naar Ankaraspor
Jasar Takak van PSV naar NEC
Joonas Kolkka van Crystal Palace naar ADO Den Haag
Mart Poom uitgeleend door Sunderland aan Arsenal
Justin Hoyte uitgeleend door Arsenal aan Sunderland
David Connolly van Leicester City naar Wigan Athletic
Eddy Putter uitgeleend door RKC Waalwijk aan Dordrecht
Franck Songo'o van Barcelona C naar Portsmouth
Fabio Rochemback van Sporting Lisboa naar Middlesbrough

01.09.2005:

Krisztián Lisztes transfervrij naar Bor. M'Gladbach
Olivier Bernard transfervrij naar Glasgow Rangers
Grzegorz Rasiak van Derby County naar Tottenham Hotspur
Andres Oper van Torpedo Moscow naar Roda JC
Matías Lequi van Lazio Roma naar Celta de Vigo
Francesco Coco van Internazionale naar Livorno
Sebastiano Siviglia van Parma naar Lazio Roma
Andrea Giallombardo uitgeleend door Livorno aan Lazio Roma

[ Voor 71% gewijzigd door Zamorano op 02-09-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog twee transfers :

Ivica Dragutinovic van R Standard CL naar FC Sevilla (2,2 M EURO)

Marius Niculae van Sporting Lissabon naar R Standard CL (free transfer -einde contract)

Sambegou Bangoura van R Standard CL naar Stoke (1,2 M EURO)

Milan Rapaic (ook R Standard CL) is gewoon gestopt dit seizoen. Heeft heel de voorbereiding meegedaan en dan enkele dagen voor de competitie begon beslist om te stoppen. Straf hé !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:22:
nog twee transfers :

Ivica Dragutinovic van R Standard CL naar FC Sevilla (2,2 M EURO)

Marius Niculae van Sporting Lissabon naar R Standard CL (free transfer -einde contract)

Sambegou Bangoura van R Standard CL naar Stoke (1,2 M EURO)

Milan Rapaic (ook R Standard CL) is gewoon gestopt dit seizoen. Heeft heel de voorbereiding meegedaan en dan enkele dagen voor de competitie begon beslist om te stoppen. Straf hé !
Thnx.

Dragutinovic had ik gezien maar ben ik dus vergeten (hij is de opvolger van Sergio Ramos). Bangoura had ik al (zie regel 14 van mn changelog).

Rapaic is best een goede speler (geweest), k wist niet dat ie gestopt was.

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 02-09-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

http://www.thedugout.net/download.php?cmv=11&cat=3

Hier de laatste update van alle transfers. De update is van FM Finland.
Hier de changelog: http://www.fmfinland.net/forum/viewtopic.php?p=9637#9637

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:25:
[...]
Rapaic is best een goede speler (geweest), k wist niet dat ie gestopt was.
De wijze waarop is echter schandalig. Standard had een akkoord met de speler dat indien er een geinteresseerde club zou zijn, ze niets in de weg zouden leggen. Voor de rest ging Rapaic gewoon bij Standard spelen tot er effectief een ploeg interesse toonden. Dat was de afspraak. In de voorbereiding van het seizoen heeft hij gewoon meegetraind, oefenwedstrijden gespeeld en enkele dagen voor de competite begint zegt hij doodleuk dat hij stopt met voetballen. Hij gaat liever terug naar zijn land om er te gaan vissen. Standard natuurlijk de linkerflank kwijt en kwaad wegens contractbreuk. Ze gingen een schadevergoeding eisen maar betwijfel of er ooit iets van komt. Gelukkig hebben ze aan de rechterkant nog ene Sergio Conceicao staan die er mee heeft voor gezorgd dat standard voor het eerst sinds 1996 nog eens een deftige start heeft gehaald. Beter nog, ze staan alleen ongeslagen op kop met 12 op 12. Tot zover het offtopic gedeelte.

Heeft er in FM iemand ervaring met die Marius Niculae? Is die sterk? Kost ie veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zamorano: ik zie in je changelog een paar posts hiervoor de transfer van Ball naar PSV nog niet? Of lees ik er nu finaal overheen? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ZAMORANO

Had je ook Grégory Pujol van Nantes naar RSC Anderlecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
wildhagen schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:56:
Zamorano: ik zie in je changelog een paar posts hiervoor de transfer van Ball naar PSV nog niet? Of lees ik er nu finaal overheen? :?
Je leest er niet over heen, ik zie hem ook niet, en ctrl + f naar ball vind ook niks. Is toch maar goed dat iedereen hier elkaar helpt, komt dalijk op thedugout.net een update te staan van Nederlandse makelij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ep0ss schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:04:
[...]

Je leest er niet over heen, ik zie hem ook niet, en ctrl + f naar ball vind ook niks. Is toch maar goed dat iedereen hier elkaar helpt, komt dalijk op thedugout.net een update te staan van Nederlandse makelij.
Heb hem wel doorgevoerd in de database maar niet in de changelog staan. :+

Pujol had ik nog niet, comatose. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe hou je dat eigenlijk allemaal bij? Schuim jij dagelijks alle belangrijke voetbalnieuwssites af of heb je inside info? Lijkt me een immens groot werk. Heb de laatste tijd zelfs geen tijd meer om FM of Half-Life langer dan een half uur op te starten. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat bedoel je met dadelijk? binnen enkele uren of dagen
volgens mij ontbreken in die laatste update van 01/09/05 o.a. serhat akin en laurent delorge bij anderlecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:58:
hoe hou je dat eigenlijk allemaal bij? Schuim jij dagelijks alle belangrijke voetbalnieuwssites af of heb je inside info? Lijkt me een immens groot werk. Heb de laatste tijd zelfs geen tijd meer om FM of Half-Life langer dan een half uur op te starten. :-(
Ja voornamelijk gewoon voetbalsites afschuimen. Dat doe ik sowiezo omdat ik graag voetbalnieuws bij houd. En als je dan elke dag eventjes alles bijwerkt, kost het niet zo gek veel tijd.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:09:
[...]

wat bedoel je met dadelijk? binnen enkele uren of dagen
volgens mij ontbreken in die laatste update van 01/09/05 o.a. serhat akin en laurent delorge bij anderlecht
Hmm in mijn database zitten die 2 gewoon bij Anderlecht hoor. Lijkt me heel raar dat zij ze niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:32:
Klopt, maar ik wil ook de nieuwe stats zeg maar. Alleen de nieuwe selecties vind ik persoonlijk niet leuk genoeg, ik wil ook de nieuwe talenten etc. Ik begin toch net met het eerste jaar van mijn studie, dus zal het de komende tijd wel ff druk hebben, maar na 2 maanden (1 nov ongeveer toch?) komt er dan een welkome afleiding bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat in Fm2006 de nadruk wat meer op het trainen komt, en spelers die op elkaar ingespeeld zijn. Dat je zoiets als wat Adriaanse met Az deed. Ik vind dat in deze fm de nadruk te veel op de tactiek ligt. Bovendien vind ik bij sommige dingen het onrealistisch dat een tactiek ''gekraakt wordt'', want sommige clubs spelen in het echt ook jaren met een tactiek. Ik vind dat ze het alleen bij hele speciale tactieken moeten doen (dus dat ze tijdelijk voor verassing zorgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ff pic's gezien, ik denk het niet maar het is te hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:40:
Ik hoop dat in Fm2006 de nadruk wat meer op het trainen komt, en spelers die op elkaar ingespeeld zijn. Dat je zoiets als wat Adriaanse met Az deed. Ik vind dat in deze fm de nadruk te veel op de tactiek ligt. Bovendien vind ik bij sommige dingen het onrealistisch dat een tactiek ''gekraakt wordt'', want sommige clubs spelen in het echt ook jaren met een tactiek. Ik vind dat ze het alleen bij hele speciale tactieken moeten doen (dus dat ze tijdelijk voor verassing zorgen).
Voor zover het trainen werkt tenminste, damn. Heb jij een training die écht werkt gevonden??

Ik heb echt alles geprobeerd... eigen trainingen, trainingen via internet (sexual chocolat), maar nee. Het leek dan even goed te gaan, maar zakte na een tijd toch weer in. En die sexual chocolat, oh wat was ik daar blij mee. De eerste twee jaar ging men vooruit :9~ Iedereen ging op de beslissende punten in stats +2 vooruit, maar daar bleef het bij :X En tsjah, om dan écht jongen talenten te kopen :)
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 08:28:
Had ff pic's gezien, ik denk het niet maar het is te hopen
Hoe kan je het effect van een training op pics zien dan :P (of bedoel je het toverwoord 'gelezen')

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ok, ook ik heb dit spel maar eens even uit de kast getrokken, begonnen bij Ajax met de laatste FM sorted update.. alleen heb ik mijzelf een extra uitdaging opgelegd: elk bod op een speler van mij moet ik accepteren. Zo was ik dus in het voorseizoen al de sterspelers kwijt en dan wordt het toch een heel ander spelletje. Ik kocht talenten terug van het geld, onder andere Afellay en Ricketts, maar ik kreeg het team met geen mogelijkheid aan het ballen. Uiteindelijk stond ik in Maart 10e en vond het board (en ik zelf eigenlijk ook wel) het genoeg geweest. Verder niet gekwalificeerd voor de 2e ronde CL, enig lichtpuntje was wel het bereiken van de halve finale van de Amstel Cup. En oja, ik won de JC Schaal zowaar ook nog aan het begin van het seizoen.
Daarna gesolliciteerd bij een paar clubs, maar ik kwam eind April terecht bij Swansea in de Engelse 2nd League. Ze stonden onderin en ik had dan ook maar 1 taak: niet degraderen. Ik haalde een aantal Nederlandse spelers zodat ik wat bekendere namen voor mezelf had (Dirckx, Gorré, Tammer enz.) Maar ik had me op het zware programma verkeken, en jawel: ik degradeerde en werd er naar 92 dagen (!) alweer uitgeknikkerd.
Gelukkig kon ik aan het begin van het nieuwe seizoen bij Volendam beginnen, dat me echt in de armen gesloten heeft en als enige taak opgegeven heeft dat ik het team opnieuw opbouwen moet. Zo gezegd, zo gedaan. Correia werd gehuurd van Heerenveen, Vermeer en Lindgren van Ajax en vd Struijk van Willem II. Verder kwamen Verlaat, Streppel, Vlaar, Moerad, Kokmeijer en Bizimana (jeugd Groningen, aanrader) over van een vrij contract. Afscheid was helaas genomen van Calabro (Terrassa), Buys (Young Boys) en Fung a Wing (Hércules).
Resultaat van de eerste wedstrijden: 2 keer winst, 3 keer gelijk en 1 keer verlies en de 6e plek.. zal ik dan voor het eerst een rustige tijd tegemoet gaan?

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een paar jongens die naar de Fm webmaster day waren geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb er nog 1 gevonden.

Abel Xavier transfervrij naar Middlesbrough

Ik ga vanavond even kijken waar ik mn database kan uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, mijn eerste volledige seizoen bij VfB Stuttgart zit erop.

Ik begon zoals gezegd in de Intertoto, en wel in de tweede ronde, waar ik Malmö makkelijk uitschakelde. In de derde ronde moest ik tegen AZ, en daar verloor ik, met dank aan een door- en door corrupte scheidsrechter. Exit Europa dus...

In de German Cup kwam ik tot de kwartfinale, waar Mainz net te sterk voor me was. Wel een thriller die wedstrijd (3-4 verloren)...

In de League begon het matig, het team kwam maar niet op stoom. Gelukkig trok dat helemaal bij, en eindigde ik op een mooie 6e plek. Wederom Europa in dus, deze keer direct in de UEFA Cup.

Transfers: veel nieuwe mensen dit keer, was ook wel nodig, want het team had weinig diepte en een smalle selectie. Aankopen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/vfb4.JPG

- Ernst: mijn reserve-GK. Komt niet veel aan spelen toe, en helaas gaat hij al weer met pensioen. Mag dus volgend jaar weer een nieuwe kopen.
- Wisse: reserve-speler voor de linkerflank, kan ook in de spits spelen
- Timm: AM/FRC, word met name als rotatie-rechterwinger gebruikt, soms ook linkerwing
- Tymoschuk: mijn primaire DMC, erg goede speler
- Edson Silva: reserve-speler voor de diepte in de spits. Speelt zelden, komt van mijn oude club. Beetje miskoop helaas.
- Dawson: basis-DC, eveneens van mijn oude club, behoorlijk talent.
- Sinkiewicz: rotatie-DC, behoorlijk goed talent. Kan goed uitgroeien tot basis-DC
- Di Michele: rotatie-AM/FRLC, Word met name gebruikt op de rechterwing, soms in de spits. Groot talent. Is wel langdurig (4 maanden) geblesseerd geweest, dus heeft weinig gespeeld.
- Mohr: backup-DC. Talent, kan goed doorgroeien tot basis-DC.
- Gavrancic: basis-DC. Op aanraden van dit forum gekocht, geen spijt van gekregen.

Helaas gaan er ook wat spelers weg:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/vfb5.JPG

- Linke: 36-jarige DC, met een enorm salaris en middelmatige stats
- Berger: AML met matige stats
- Broich: AMC. Wel goede speler, maar beetje overtallig. Zeker met zijn vrij hoge salaris
- Stranzl: DC, geen slechte speler, maar overtallig, en een te groot salaris.
- Yakin (in de toekomst, nog niet in dit scherm). AMC met matige stats.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/vfb6.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/vfb7.JPG

Beste speler:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/vfb8.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Het is ondertussen 1 januari 2011 en een mooi moment om de balans op te maken.

Middlesbrough:

De verwachtingen waren hooggespannen. Ik had een aantal toppers aangekocht. Robinho & Mascherano zijn afgelopen zomer bij de selectie gekomen en ik begon dus vol goede moed aan de campagne.

Helaas begon ik met 3 nederlagen op rij en dit zette eigenlijk de trend voor de rest van 2010. Erg wisselvallig spel in de competitie, dat de laatste maand wel iets verbeterde. Ik ben ondertussen geklommen naar plaats 5, maar het verschil met plek 10 is slechts 3 punten (het is dus erg close allemaal).

De europese campagne verliep eigenlijk vlekkeloos. Ik zat in een groep met: Juventus, Club Brugge en Monaco. Monaco en Brugge werden beide 2x verslagen, tegen Juventus werd 1x gelijkgespeeld en 1x verloren. Ik werd wel groepswinnaar omdat Juventus punten liet liggen tegen Monaco (gelijkspel en verloren). Ik moet in de volgende ronde tegen Lyon spelen.

Transfers gedurende het reguliere seizoen:
in: niemand
uit:
- Andy van der Meyde vertrekt deze zomer voor 4 mln. GBP naar West Ham
- Ruud Smit (regen spits) gaat voor 6 mln. GBP op 1-1-2011 naar Freiburg (heb hem niet nodig)
- Johan Vonlanthen gaat voor 10 mln. GBP op 1-1-2011 naar Newcastle (wilde niet verlengen ik heb hem dus snel verkocht aan Newcastle, aangezien ik wel 7,5 mln. voor hem heb betaald een aantal seizoenen terug).

Het stadion is ook klaar en biedt nu plaats aan 45000 supporters.

Ik wil Vanden Borre nog verkopen en dan een betere centrale verdediger terughalen. Vanden Borre stelt echt zwaar teleur en maakt grote blunders in defensief opzicht. Ik heb nu weinig mogelijkheden achterin door een blessure van mijn beste verdediger (gebroken been en uitgeschakeld tot Maart).

Het doel voor de resterende wedstrijden heb ik iets naar beneden bijgesteld. Ik wil me weer plaatsen voor de CL, dan moet ik minimaal 4e worden en zover mogelijk komen in de CL.

Hull / Canada

De sterren van Boro kreeg ik niet aan het voetballen, de noeste werkers uit Hull gaan daarentegen lekker dit seizoen. Het doel was simpel, niet degraderen en dat lijkt ook te gaan lukken op basis van het spel in de eerste helft van het seizoen. Hull staat op een erg mooie 8e plaats in de competitie met zicht op plaats 5 als de inhaalwedstrijd gewonnen wordt (is wel tegen Chelsea, dus dat wordt moeilijk :D).

Vorig seizoen scoorde Hull erg moeizaam maar er is op dit moment al meer gescoord als vorig seizoen (38 goals in 21 wedstrijden). De komst van de ervaren krachten Tymoschuk & Beckham heeft Hull meer vertrouwen gegeven.

Hull heeft ook de halve finale van de League Cup gehaald terwijl ik dit toernooi alleen maar heb gebruikt om wisselspelers fit te houden en om talenten aan het werk te zien. Ik heb wel een makkelijke loting gehad. Hartlepool (L2) uit in de kwartfinale is nou niet echt een onmogelijke opdracht. De halve finale is dat wel, een dubbele ontmoeting met Arsenal.

Beste speler bij Hull is tot nu toe de jonge spits Brian Murphy, hij is met 13 goals topscorer in de EPL en hij werd verdiend verkozen tot: Best Young Player in de maanden November en December.
Beckham verbaasd me ook nog steeds. Hij kan zo'n beetje alle wedstrijden spelen zonder rust en zijn vrije trappen zijn nog steeds beslissend. Hij heeft ook net voor nog een jaar Hull bijgetekend en ik hoop echt dat hij niet met pensioen gaat aan het eind van het seizoen. Het lijkt me niet nodig met een av. rating van 7.57.

Doel is: Eindigen in de top 8 en lang meedoen in de Cup-toernooien.

De manager van Hull is ook manager van Canada en voor Canada staat dit seizoen 2 toernooien op het programma. De Gold Cup in januari en de Confederations Cup in Juni.

Ik heb 2 oefenwedstrijden gespeeld. Die heb ik gebruikt om te kijken wat voor spelers ik heb en om ze vertrouwd te maken met de tactiek. De selectie loopt niet echt over van talent, maar ik heb een paar leuke spelers. Denemarken uit werd met 0-1 gewonnen en thuis verloor ik kansloos met 2-0 van Finland. Het verlies tegen Finland kwam niet overwacht omdat ik 5 basiskrachten miste door blessures.

Gold Cup. Ik zit in een groep met Mexico en Belize. De nummers 1 en 2 gaan door, een overwinning op Belize is dus in theorie genoeg voor een plaats in de 2e ronde. De vorige editie (onder leiding van een andere manager) van de Gold Cup werd gewonnen door Canada (2-1 winst op Brazilië) een evenaring van dit resultaat lijkt me erg klein met deelnemers als U.S.A., Mexico en Brazilië.

In de Confederations Cup (Juni 2011) mag ik het opnemen tegen Frankrijk (nr. 2 WK 2010), Iran en Paraguay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu inmiddels bij ADO die ik binnen 1,5 seizoen weer naar de Eredivisie heb geloodst.
Nu zomer 2008. Bij Dusseldorf was ik ontslagen omdat ik hekkensluiter was in de Bundesliga. Ik was gepromoveerd, had leuke spelers maar het lukte gewoon niet. Kwam nog eens bij dat de board en de media een middenmootpositie verwachten. Dat werd supermoeilijk natuurlijk omdat ik net gepromoveerd was en 2 seizoenen terug nog met ze in de Regionalliga stond.
Gesloten boek dus.
Nu ADO. Werd gevraagd en nu dus weer terug naar het hoogste niveau gebracht. Leuk team opgebouwd, aantal goede spelers gestrikt/geleent en nu dus versterken voor Eredivisie.
Probleem is nu dat wanneer ik contracten aanbied aan spelers de lonen die ik kan betalen heel erg verschillen. Aan de ene speler kan ik voor Key Player €2900/week bieden en voor een ander weer €5250/week. Nooit meegemaakt? Nu ben ik dus bang potentiële versterkingen mis te lopen! Ik zit redelijk onder m´n totale wage-budget dus daar ligt het niet aan denk ik.
Alvast bedankt voor hulp want ik begrijp het niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat had ik ook, ik had een spits nodig voor Deportivo en kon een speler ongelovelijk veel bieden, maar die vond ik niet geschikt. Toen kon ik Podolski een contract aanbieden en daar kon ik ineens 50k p/w bieden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hé, even een vraag.

Je moet aan het begin van de competitie (en als in UEFA, Intertoto en CL meedoet ook daar) je spelers een nummer geven.

Maakt het nu nog uit welke speler je welk nummer geeft, in termen van moraal? Dus stel dat een speler nummer 20 krijgt dat hij depri word omdat hij denkt 'ik zit niet bij de basis-elf'? Of maakt dat niet uit?

Heb tot nu toe geen effecten gemerkt, maar ik zie ook niet alles natuurlijk...

Ik gebruik namelijk altijd Auto Number, en dan houd ik die nummers aan. Heb geen zin om te gaan zitten puzzlen.

Soms krijgt een speler als je Auto Number kiest toch geen nummer, en die moet ik dan alsnog met het handje geven. Iemand enig idee hoe dit komt?

[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 04-09-2005 13:11 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
wildhagen schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:10:
Hé, even een vraag.

Je moet aan het begin van de competitie (en als in UEFA, Intertoto en CL meedoet ook daar) je spelers een nummer geven.

Maakt het nu nog uit welke speler je welk nummer geeft, in termen van moraal? Dus stel dat een speler nummer 20 krijgt dat hij depri word omdat hij denkt 'ik zit niet bij de basis-elf'? Of maakt dat niet uit?

Heb tot nu toe geen effecten gemerkt, maar ik zie ook niet alles natuurlijk...

Ik gebruik namelijk altijd Auto Number, en dan houd ik die nummers aan. Heb geen zin om te gaan zitten puzzlen.

Soms krijgt een speler als je Auto Number kiest toch geen nummer, en die moet ik dan alsnog met het handje geven. Iemand enig idee hoe dit komt?
Volgens mij maakt nummering geen zak uit voor moraal. Sommige spelers willen juist heel graag een bepaald nummer buiten de eerste 11. Mijn basiself krijgt aan het begin van het seizoen de nummers 1 tot 11. En daarna nummer ik gewoon door. Ik let er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Dan zal je assistent die speler wel niet eerste elftal waardig vinden ofzo. Als je zes of zeven spitsen heb in je eerste geeft hij misschien je zevende spits geen nummer ofzo? Wel gek overigens, want als jij auto numbering doet dan hoort gewoon je hele selectie een rugnummer te krijgen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PirE schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:13:
[...]

Volgens mij maakt nummering geen zak uit voor moraal. Sommige spelers willen juist heel graag een bepaald nummer buiten de eerste 11. Mijn basiself krijgt aan het begin van het seizoen de nummers 1 tot 11. En daarna nummer ik gewoon door. Ik let er niet op.
Tnx, dat idee had ik ook al, ik wilde alleen ff zeker zijn :)
Blaatschaap11 schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:19:
Dan zal je assistent die speler wel niet eerste elftal waardig vinden ofzo. Als je zes of zeven spitsen heb in je eerste geeft hij misschien je zevende spits geen nummer ofzo? Wel gek overigens, want als jij auto numbering doet dan hoort gewoon je hele selectie een rugnummer te krijgen natuurlijk.
Ik vind het idd ook raar, ik denk dat het een of andere vage bug is. Rare is dat het altijd spelers zijn die óf terugkomen van een loan bij een andere club, óf spelers die net een nieuw contract hebben getekend (dus geen nieuwe spelers, maar reeds bestaande met een verlengd of verbeterd contract).

Maar weer niet alle teruggekomen spelers of verlengd-contract-spelers hebben dit, slechts enkelen...

Ik kan er wel mee leven, dat zijn er meestal toch maar 2 of 3, dus die nummer ik dan wel met het handje.

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 04-09-2005 15:24 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar welke kwaliteiten moet je kijken als je naar een goed centrale verdediger zoekt?

Ik speel in het engels, dus graag de engels benamingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Zamorano: Waar kan ik nu je laatste update downloaden?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:03:
Naar welke kwaliteiten moet je kijken als je naar een goed centrale verdediger zoekt?

Jumping, Tackling, Marking, Heading, Positioning zijjn toch wel de belangrijkste.

Ook belangrijk, zij het iets minder, zijn Pace, Strength, Bravery en Anticipation.

Dan heb je de rest, zijn ook niet onbelangrijk natuurlijk.

Agression is ook belangrijk, maar ook riskant: iets te agressief op de verkeerde plek en je hebt een penalty tegen. Agression wil ik daarom voor de DC's ook niet te hoog hebben. Voor DL en DR heb ik ze graag hoger, omdat die minder in de penalty-area komen.

[ Voor 23% gewijzigd door wildhagen op 04-09-2005 16:10 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:03:

Marking, heading, tackling, jumping, positioning kijk ik naar, maar goed, jij zoekt naar naar betere spelers dan waar ik naar zoek.

Grrr wildhagen :( :P

[ Voor 3% gewijzigd door King Nothing op 04-09-2005 16:09 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste