Ik begrijp er helemaal niets meer vanVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:48:
[...]
ik begin nu toch wel een klein beetje geirriteerd te raken. Ik heb op mijn netwerk een oude desktop als fileserver draaien en 2 laptops. Alle computers hebben een constante verbinding met internet, geen problemen daar. Mijn intel wlan kaart kan echter zeer moeilijk verbinding maken met de fileserver, ik moet constant de verbinding repairen. Mijn linksys kaart in mijn andere laptop heeft een supersnelle en constante verbinding met mijn fileserver. Iemand enig idee waar dat aan ligt?

Als ik mijn linksys kaart in mijn acer doe is de verbinding met de fileserver opeens ook veel slechter. Op mijn dell laptop gebruik ik windows home edition met Odyssey Client 3.nogiets om zo toch WPA te kunnen gebruiken. Dat werkt fantastisch. Ik begrijp gewoon niet waarom mijn nieuwe acer zoveel moeite heeft met het verbinden met de fileserver. Ik draai nu Windows XP Pro maar toen ik Windows XP Home (met en zonder odyssey) draaide had ik hetzelfde probleem met mijn Acer. Ik geloof dat ik alle mogelijkheden volgens de logische wetten van Aristoteles wel heb uigeprobeerd en niks helpt. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen? Ik neem aan dat ik niet de enige ben die gebruik maakt van een 'fileserver', hebben jullie die problemen niet? Mijn internetverbinding is overigens altijd top! Help will be appreciated!