[Ervaringen] Acer Aspire 169x serie deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.115 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 11:00
Magicw00b schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:43:
[...]

kijk eens op de acer site!!
Al gedaan. Moest ik het daar gevonden hebben, dan zou ik het hier nu niet vragen hé

Specs: http://specs.tweak.to/9454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:30:
zeg, misschien een stomme vraag maar waar is die mobile catalyst driver voor? Ik heb die zover ik weet niet geinstalleerd en ik lees hier veel dat mensen er problemen mee hebben. Wat is er dan zo goed aan die driver dat mensen hem zo graag willen draaien?
Dit is de officiele driver voor je grafische kaart (van Ati). Elke nieuwe driver heeft bugfixes (voor bijv. bepaalde spellen) en beeld/performance optimalisaties.
Het verschil tussen de driver die reeds op je laptop staat bij aankoop en de nieuwste is groot. Je zult verschil mekren in stabilteit en snelheid, dus het is zeker aan te raden de nieuwste drivers te installeren.

Ik heb nooit problemen met de mobility drivers. Je moet eerst de oude deinstalleren met de uninstaller (staat in C:\Program Files\ATI Technologies\UninstallAll ).
Dan een reboot geven. Daarna de nieuwe driver installeren (zonder CC als je geen .NET wilt of hebt).
Weer een reboot geven en dan klaar.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een request voor wat Reviews...

Ik kan via google niet veel reviews vinden of althans 1 review komt meerder malen voor.

Weten jullie misschien goed beschreven reviews over de 1694wmli?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net een koffertje bij de LIDL tegen zou de Acer 169xwmli hierin passen?

http://www.lidl.nl/nl/ind...051020.p.Aluminium_koffer
maar 15 euries.

Ga hem donderdag eens bekijken, wil al bescherming voordat ik mn notebooks aanschaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Xymox schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:49:
[...]

Dit is de officiele driver voor je grafische kaart (van Ati). Elke nieuwe driver heeft bugfixes (voor bijv. bepaalde spellen) en beeld/performance optimalisaties.
Het verschil tussen de driver die reeds op je laptop staat bij aankoop en de nieuwste is groot. Je zult verschil mekren in stabilteit en snelheid, dus het is zeker aan te raden de nieuwste drivers te installeren.

Ik heb nooit problemen met de mobility drivers. Je moet eerst de oude deinstalleren met de uninstaller (staat in C:\Program Files\ATI Technologies\UninstallAll ).
Dan een reboot geven. Daarna de nieuwe driver installeren (zonder CC als je geen .NET wilt of hebt).
ik heb en wil .NET, zat schijfruimte :P, maar als ik cc er op zit wil mn laptop soms niet meer en sommige spellen starten helemaal niet op, wat is dit toch, ik kan dat powerplay hierdoor niet gebruiken (zelfde gedonder met control panel) en ik zit dus altijd op halve snelheid(de videokaart dan) met de accu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer_Huijs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 19:50
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:09:
Kom net een koffertje bij de LIDL tegen zou de Acer 169xwmli hierin passen?

http://www.lidl.nl/nl/ind...051020.p.Aluminium_koffer
maar 15 euries.
Wat 'n grappig koffertje. De afmetingen van de laptop staan overal vermeld, laat maar weten of het pas. Heb hier een LIDL vlakbij en 15 eurotjes...

X670 | Ryzen 7950 | 128 Gb | RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meneer_Huijs schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:55:
[...]

Wat 'n grappig koffertje. De afmetingen van de laptop staan overal vermeld, laat maar weten of het pas. Heb hier een LIDL vlakbij en 15 eurotjes...
Het zou volgens de afmetingen moeten passen,

Notebook:
36,4cm (W) x 27.9cm (D) x 4,0cm (H)

Koffertje
Afm.: 44 x 32 x 8 cm.

Ik wil hem kopen heb alleen de notebook pas over 2 a 3 weken tot mijn beschikking aangezien ik dan pas overga tot het kopen van het product.
Vandaar aan jullie de vraag :P

Maar ik ben zowiezo van plan om 't ff te beneuzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:53

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Houd er dan wel rekening mee dat je laptop los in dat koffertje ligt. Tijdens transport zou je laptop dus wel eens kunnen gaan rammelen. Ik denk dat dat de levensduur niet ten goede komt. Dus je zou iets moeten maken met schuim, zodat het precies past.

Zelf heb ik een Targus rugzak gekocht, bij de V&D. Dit was de enige tas die ik kon vinden waar de laptop moeiteloos in paste, met wat ruimte voor de voeding, en schoolboeken. Die kostte me € 79,95.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrivinUCrazy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:41:
Houd er dan wel rekening mee dat je laptop los in dat koffertje ligt. Tijdens transport zou je laptop dus wel eens kunnen gaan rammelen. Ik denk dat dat de levensduur niet ten goede komt. Dus je zou iets moeten maken met schuim, zodat het precies past.

Zelf heb ik een Targus rugzak gekocht, bij de V&D. Dit was de enige tas die ik kon vinden waar de laptop moeiteloos in paste, met wat ruimte voor de voeding, en schoolboeken. Die kostte me € 79,95.
Ik heb nog lappen noppenschuim(camera koffer vulling) thuis liggen, dit kan ik best handig gebruiken. Zelf heb ik een leren koffer thuis maar die heeft zoveel ruimte over dat er heel veel noppenschuim in moet om het rommelen tegen te gaan.
Vandaar dit koffertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeey acer fans,

ik heb zelf een acer 5024 en wil deze gaan upgraden ( zie 502x topic)

als eerste wil ik beginnen met een wd hd scorpio a 5400 rpmettjes,

daarna wil ik er 1 gig in zetten (2x512)

reden voor de upgrade is dat mijn lappie nou niet echt super snel opstart en dat ik bij b&w2 zo veel happeringen heb dat het niet eg meer leuk is.. hebben jullie ook zo`n upgrade gedaan bij jullie 169x en zo ja, wat was het rendement, loopt de laptop een stuk sneller??? hoe zijn de ervaringen over het algemeen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:52
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:41:

heb je een plaatje? heb ook een targus rugzak tijdje terug gehaald, maar die was 50,- (mycom)
http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=TEB05

[ Voor 6% gewijzigd door sharkzor op 18-10-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:53

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb het even opgezocht, en ik heb de Metro Notebook Backpac. Het enige minpuntje is dat de draagriemen een beetje aan de korte kant zijn. Ze zijn maar net lang genoeg.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMI
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-08 18:14
kan iemand mij vertellen wat de garantie kost voor de 1694??

ik heb acer gebeld zij vertelde mij dat het 82,- euro 3 jaar zonder schade verzekering koste
en 3 jaar met schade verzekering 123,- euro

als ik kijk op verschillende sites dan vraagt met hier aanzienlijk meer.

kunnen jullie mij vertellen wat jullie kwijt waren voor de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Is zo'n garantie wel zinnig ?
Ik heb hier en daar gelezen en tevens op TV in de programma's zoals Radar gehoord dat een extra garantie niet nodig is omdat je apparatuur valt onder je inboedelverzekering. Schade en diefstal valt daar onder en met een extra verzekering ben je dan oververzekerd en dat zou zonde van het geld zijn.

Wat is nu precies de meerwaarde van een verzekering zoals Acer die aanbiedt, boven de verzekeringen die je hebt voor je inboedel ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 18:08
Al eerder heb ik deze vraag gepost. Heeft iemand ook toevallig last dat als de laptop aan netstroom ligt dat deze een heel irritant hoog geluidje maakt. Het komt van rechtsonder, waar dat gaas zit en die headpipe (processor of graka???). Het is in ieder geval zeer irritant als ik niks van muziek ofzo aan heb. Weet daarnaast iemand wat het kan zijn? Graag dit keer wel iemand die reageert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer_Huijs
tim_heijt schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:25:
Al eerder heb ik deze vraag gepost. Heeft iemand ook toevallig last dat als de laptop aan netstroom ligt dat deze een heel irritant hoog geluidje maakt. Het komt van rechtsonder, waar dat gaas zit en die headpipe (processor of graka???). Het is in ieder geval zeer irritant als ik niks van muziek ofzo aan heb. Weet daarnaast iemand wat het kan zijn? Graag dit keer wel iemand die reageert!
Is dit niet het motortje van de fan die aanspringt om de proc en gr.k. te koelen? Die zit daar of ergens in het midden en deze vind ik nl. ook erg lawaaierig. Gelukkig heb ik via bovenstaande tips mijn laptop nu stil, ook als hij aan het netspanning verbonden is zelf met de processor op full vermogen, ideaal voor maya en photoshoppen e.d.

Mijn oude laptop (Acer Travelmate 291LMi) hoorde ik alleen heel zacht de lucht blazen als de latoptop erg warm werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xymox schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:19:
Is zo'n garantie wel zinnig ?
Ik heb hier en daar gelezen en tevens op TV in de programma's zoals Radar gehoord dat een extra garantie niet nodig is omdat je apparatuur valt onder je inboedelverzekering. Schade en diefstal valt daar onder en met een extra verzekering ben je dan oververzekerd en dat zou zonde van het geld zijn.

Wat is nu precies de meerwaarde van een verzekering zoals Acer die aanbiedt, boven de verzekeringen die je hebt voor je inboedel ?
erm als mijn laptop kapot gaat en ik laat hem repareren krijg ik dat echt niet terug van mn inboedelverzekering hoor :?
Als je tv kapot gaat valt dat toch ook niet onder je inboedelverzekering :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mijn laptop moet ook weer terug om gemaakt te worden :'( erg fijn aangezien ik gelijk achter galopen met mn schoolwerk

loopt om de haverklapf vast en dat is echt niet grappig als je op school wat moet maken of als je thuis ergens mee bezig bent
mn acer advantage was nog niet geactiveerd maar wordt gelijk gedaan door iemand van acer zodat ie gelijk terug kan wel netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 18:08
Meneer_Huijs schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:39:
[...]

Is dit niet het motortje van de fan die aanspringt om de proc en gr.k. te koelen? Die zit daar of ergens in het midden en deze vind ik nl. ook erg lawaaierig. Gelukkig heb ik via bovenstaande tips mijn laptop nu stil, ook als hij aan het netspanning verbonden is zelf met de processor op full vermogen, ideaal voor maya en photoshoppen e.d.

Mijn oude laptop (Acer Travelmate 291LMi) hoorde ik alleen heel zacht de lucht blazen als de latoptop erg warm werd.
Ik denk dat dat motortje niet dat high frequency geluid maakt. Het geluid is er de hele tijd, alleen is het luider als de settings van de proc hoger staan. Maar om het te horen dan (met de fan aardig hard aan) moet je er met je oor eens voor gaan hangen, echt zo'n hoge toon. Hoor deze vooral na op high settings te hebben gewerkt als dus de fan weer zachter gaat. Het geluid wordt dus luider als ik hem aan de netstroom prik, volgens mij omdat dan de snelheden van de graka worden verhoogd. Echt een high frequency zoemend geluidje (met je oor voor graka? (rechts onder het toetsenbord bedoel ik)!) Kan een paar mensen met het liefst de 1694 dit even doen om te kijken of zij het ook horen? Graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Nu online
tim_heijt schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:08:
[...]

Ik denk dat dat motortje niet dat high frequency geluid maakt. Het geluid is er de hele tijd, alleen is het luider als de settings van de proc hoger staan. Maar om het te horen dan (met de fan aardig hard aan) moet je er met je oor eens voor gaan hangen, echt zo'n hoge toon. Hoor deze vooral na op high settings te hebben gewerkt als dus de fan weer zachter gaat. Het geluid wordt dus luider als ik hem aan de netstroom prik, volgens mij omdat dan de snelheden van de graka worden verhoogd. Echt een high frequency zoemend geluidje (met je oor voor graka? (rechts onder het toetsenbord bedoel ik)!) Kan een paar mensen met het liefst de 1694 dit even doen om te kijken of zij het ook horen? Graag gedaan!
kheb dit wel eens gehad met mn pc alsie druk bezig was, volgens mij ging het geheugen ofzo heel hoog piepen :? of de cpu, ook alleen als de cpu(amd64, heel wat anders dan die pentium M :P) druk bezig was (100% in taakbeheer) :?, kheb et nu niet meer en et systeem werkt top, alleen vandaag wat vaag gedoe met de videokaart, pc speaker ging een leuk melodietje piepen,moest em ff in een 4x pci e slot doen, pc aan, pc uit, terug in 16x slot, deetie et weer, vaag... nu is alles weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer_Huijs
Een condesator kan de oorzaak van je probleem zijn... Die kunnen soms een heel hoog frequent geluid maken als ze werken. Maar hoe je daar iets aan doet... Mijn 1694 geeft verder geen enkel geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
ik vind persoonlijk extra garantie nutteloos. Dan heb je 2 jaar langer dan de standaard 1 jaar, maar volgens de nederlandse wet heb je 2 jaar garantie, dus betaal je honderd euro voor 1 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:19

mace

Sapere Aude

furby-killer schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:39:
ik vind persoonlijk extra garantie nutteloos. Dan heb je 2 jaar langer dan de standaard 1 jaar, maar volgens de nederlandse wet heb je 2 jaar garantie, dus betaal je honderd euro voor 1 jaar garantie
exact, en vaak kan je nog redelijk wat verhalen op de "economische levensduur" van een laptop, want hij moet toch echt wel langer dan 2 jaar blijven werken toch?

Een auto moet het toch ook langer dan 2 jaar uithouden bijvoorbeeld? (m.u.v enkele recente chinese modellen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:39:
wat is dat voor iets raars?
dus overal waarbij ze zeggen 1 jaar garantie is gelogen want je hebt er 2..
waarom zouden ze dat zeggen dan?
als ze adverteren met 2 jaar garantie zouden ze beter verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMI
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:55:
[...]

wat is dat voor iets raars?
dus overal waarbij ze zeggen 1 jaar garantie is gelogen want je hebt er 2..
waarom zouden ze dat zeggen dan?
als ze adverteren met 2 jaar garantie zouden ze beter verkopen
inderdaad dat ben ik ook met jou eens, veel mensen zeggen inderdaad dat men 2 jaar garantie "heeft" echter is dit niet het geval.

ik heb wel mijn eigen verzekerings maatschappij gebeld over enige schade aan de laptop binnenshuis.
men vertelde mij dat als er iets met de laptop zou gebeuren (glas water etcc. laten vallen) dan valt dit
onder de inboedel verzekering.

maar gaat er iets hardwarematigs defect dan heb je toch nog steeds alleen dat ene jaar.

vandaar dat ik toch maar wel voor die 100 euro extra garantie (zonder schadeverzekering) heb aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
het is wettelijk bepaald dat een laptop 2 jaar garantie heeft. ze zeggen 1 jaar, zodat jij 100 euro dokt voor 2 jaar extra garantie, terwijl je nooit zoveel zou betalen voor 1 jaar, dus levert het hun geld op. het heeeft niks met inboedelverzekering te maken, het is de wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 21:28

TetsuoShima

low energy output

Klopt perfect, de garantie tov de eindgebruiker dient 2 jaar te zijn. Acer hoeft daarentegen geen 2 jaar garantie te geven, vermits zij zelf niet aan eindgebruikers verkopen. Dus je krijgt 1 jaar garantie van Acer en 1 jaar van de winkel waar je hem gekocht hebt. Tegen dat je die garantie van die winkel gekregen hebt kan je (na dat 1ste jaar) gerust een half jaar verder zijn, als je hem in de praktijk überhaubt al krijgt.

En als je hem niet krijgt, wat doe je dan? De winkel aanklagen? Dat kost je uiteindelijk meer geld dan een nieuwe laptop te kopen... Persoonlijk denk ik dat : "Better safe, than sorry", hier wel van toepassing is. Ik zou er niet op gokken dat je na dat eerste jaar nog premium service krijgt van je winkel... Beetje zoals een LCD scherm kopen zonder pixel garantie en gokken dat je geen dead-pixels gaat hebben...

Ik vind dat het niet helemaal in orde is dat je zelf nog extra garantie bij moet kopen voor een produkt, maar uiteindelijk is er niet veel wat je er aan kan doen. En Acer IS wel het merk dat voor het minste geld het meeste hardware levert... Als je die garantie meetelt, dan zijn ze dikwijls nog lichtjes goedkoper dan de concurrentie.

Maar ja, ieder zijn keus natuurlijk... ;)

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:33:
het is wettelijk bepaald dat een laptop 2 jaar garantie heeft. ze zeggen 1 jaar, zodat jij 100 euro dokt voor 2 jaar extra garantie, terwijl je nooit zoveel zou betalen voor 1 jaar, dus levert het hun geld op. het heeeft niks met inboedelverzekering te maken, het is de wet
probeer jij je gelijk maar eens te halen aan de telefoon met een callcenter ergens in ierland ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMI
furby-killer schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:33:
ja dat zegt iedereen, maar is het ook echt zo bepaald in de wet, met andere woorden.
waar staat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
het spijt me zeer maar ik ken toch echt niet de wet uit mijn hoofd.

en de garantie krijgen kan idd nog een redelijk probleem zijn, al denk ik dat een mailtje naar de consumentenbond je winkel ineens een stuk toegevelijker kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de consumentenbond gaat vaak ook te ver hoor. Die hebben soms ook geen realiteitszin.
Maargoed, ik koop gewoon die garantie. Voor die 100e boeit het me niet en ik heb liever dat ze hem repareren als hij na 1,5 jaar kapot gaat dan dat ik een hele nieuwe moet kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? :? :?
Mn scherm blijkt op 1280x800 pixels te staan... Maar ik zou gezworen hebben dat de resolutie van de 1692 1200x800 was.... Of ben ik nou gek 8)7

edit:
niet dus, blijkt dus dat ik al mn wallpapers gewoon op het verkeerde formaat heb gemaakt. Het is dus idd 1280x800 en niet 1200x800 zoals ik dus altijd dacht 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:24:
:? :? :?
Mn scherm blijkt op 1280x800 pixels te staan... Maar ik zou gezworen hebben dat de resolutie van de 1692 1200x800 was.... Of ben ik nou gek 8)7

edit:
niet dus, blijkt dus dat ik al mn wallpapers gewoon op het verkeerde formaat heb gemaakt. Het is dus idd 1280x800 en niet 1200x800 zoals ik dus altijd dacht 8)7
het is een afgeleide van HDTV, 1280x720 is de 16:9 resolutie, de 16:10 zoals onze laptops ;) heeft 80 pixels meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Ik heb problemen met e-net manager. Soms pakt hij onze Wlan meteen automatisch en soms moet je naar het programma en dan het profiel slecteren. Hebben er meer mensen last van?

Is het misschien beter als ik gewoon de Wlan van WindowsXP gebruik ipv Enetmanager? (dus een uninstall)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Nu online
ik heb dat programma ook gebruikt maar die vond mijn netwerk niet eens, dus meteen er af gehaald :P gebruik nu dat intel programmaatje, werkt top ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMI
kan iemand mij vertellen wat de status nu is van mijn acer laptop (in reparatie bij Acer)
betekent dit nou dat hij al gemaakt is en terug onderweg naar mij??

Status: Teruggezonden naar verzender
Afgeleverd op: 19 okt 2005 3:50 's middags

Getekend door: STRIEN
Vestiging: DOCK
Afgeleverd aan: S HERTOGENBOSCH, NL

Trackingnummer: xxxxxxxxxxxxxxx
Soort service: STANDARD
Gewicht: 10,00 Kg

Voortgang Pakket:

Datum/
Tijd Vestiging Activiteit

19 okt 2005
3:50 's middags
EINDHOVEN, BEST, NL
RETURNED TO SHIPPER
3:13 's morgens EINDHOVEN, BEST, NL IMPORT SCAN
18 okt 2005
7:51 's middags
EINDHOVEN, BEST, NL
ORIGIN SCAN
7:50 's middags EINDHOVEN, BEST, NL ORIGIN SCAN
9:36 's morgens EINDHOVEN, BEST, NL PICKUP SCAN
17 okt 2005
11:16 's morgens
NL
BILLING INFORMATION RECEIVED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

BAMI schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:25:
kan iemand mij vertellen wat de status nu is van mijn acer laptop (in reparatie bij Acer)
betekent dit nou dat hij al gemaakt is en terug onderweg naar mij??

Status: Teruggezonden naar verzender
Als jij de verzender bent, dan issie onderweg naar je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMI
MaCe1337 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:43:
[...]

Als jij de verzender bent, dan issie onderweg naar je. :)
IDD dat dacht ik ook, maar ik heb ff voor de zekerheid naar acer gebeld men vertelde mij dat
hij daar was aangekomen :-( dus moet het weekend zonder laptop doen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xymox schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:49:
[...]

Wat is CC en .NET? Moet je echt eerst al je drivers eraf gooien voor je de Mobile Catalyst kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop mijn laptop vandaag of morgen terug te mogen krijgen van UPC. Hij heeft een bezoekje aan ACER repair centre gebracht :(

lcd panel kapot of zoiets dergelijks, zal wel op de bon staan als ik hem terugkrijg. Ik denk dat ik hem in totaal 2 weken kwijt ben geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:24
ik heb nog steeds geen digitale uitgang (spdif) deze zit er toch op? hoe krijg ik het werkend :)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit al eens eerder gevraagd maar wie heeft er nog meer problemen met het wlan netwerk. Internet werkt perfect, de signaalstrekte is perfect en toch herkent mijn acer mijn andere computer (die ik als server gebruik) heel moeilijk. Ik moet continu de netwerkverbinding herstellen tot hij hem een keer wel hekent. Na verloop van tijd vervalt de vebinding en begint de ellende weer opnieuw. Andere computers die ik zo nu en dan gebruik laat maken van mijn netwerk hebben dit probleem totaal niet. Heel erg vervelend. Ben ik echt de enige met dit probleem?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
nieuwe intel drivers doen wonderen (van intel site, er staat in dit topic ergens linkje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer_Huijs
Zo!! Net even mijn 1694 ingezet bij het spelen Quake 4. Settings op high en het draait als een zonnetje!

Verder een linkje wat altijd handig is: de welbekende powertoys van MS. Vooral de Synctoy is super als je mappen tussen je pc en laptop wilt syncen! Hier staan trouwens nog meer handige progjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Nu online
quake 4 draait hier ook zeer degelijk op mijn 1692 :P, kan ik ergens de resolutie forcen op 1280x800 ?

CC = Control Center
.NET = iets van microsoft dat er voor zorgt dat cc werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devian schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:22:
ik heb nog steeds geen digitale uitgang (spdif) deze zit er toch op? hoe krijg ik het werkend :)
volgens mij niet hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meneer_Huijs schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:14:
Zo!! Net even mijn 1694 ingezet bij het spelen Quake 4. Settings op high en het draait als een zonnetje!

Verder een linkje wat altijd handig is: de welbekende powertoys van MS. Vooral de Synctoy is super als je mappen tussen je pc en laptop wilt syncen! Hier staan trouwens nog meer handige progjes...
oew das handig!
Wat ik eigenlijk nog zoek is om mn mail op mn laptop en mn mail op mn desktop te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Moning2 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:35:
ik heb dat programma ook gebruikt maar die vond mijn netwerk niet eens, dus meteen er af gehaald :P gebruik nu dat intel programmaatje, werkt top ;)
Dan ga ik dat eens proberen. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Mede Acer gebruikers :D

Hebben jullie misschien je laptop vaak aan de lader?

Mijn laptop zit namelijk ALTIJD aan de lader. Ik vraag me nu af of dat wel gezond is voor de batterij? :S

Ik had ergens gehoord dat je batterij dan overladen kon worden, en daardoor minder levensduur heeft. Wel lastig als ik dan een keer in de trein moet werken en geen stopcontact hebt.

Iemand enig idee of ik laptop aan lader mag houden?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer_Huijs
Moning2 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:34:
quake 4 draait hier ook zeer degelijk op mijn 1692 :P, kan ik ergens de resolutie forcen op 1280x800 ?
Hier zat ik ook al naar te zoeken (of andere breedbeeld resoluties) hoewel ik het niet echt storend vind...
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:32:

Mijn laptop zit namelijk ALTIJD aan de lader. Ik vraag me nu af of dat wel gezond is voor de batterij? :S

Ik had ergens gehoord dat je batterij dan overladen kon worden, en daardoor minder levensduur heeft. Wel lastig als ik dan een keer in de trein moet werken en geen stopcontact hebt.

Thnx!
Ik denk dat het op zich heel erg meevalt. Je kan namelijk de accu van je laptop af halen en m vervolgens aan de lader hangen en aanzetten! Hij doet het dan ook gewoon. Zo weet je zeker dat de accu niet overladen word ;)

Daarnaast is het volgens mij zo dat als de accu vol is, de laptop de binnenkomende stroom enkel gebruikt om op te werken. Als de accu vol is stopt het opladen gewoon. Ik heb m ook bijna altijd aan de lader en daar is niets slechts aan voor de accu, je spaart m er juist mee.

[ Voor 63% gewijzigd door Meneer_Huijs op 20-10-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
haal gewoon de accu eruit, volgens de handleiding kan je hem het beste als ie nog 30% is opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Nu online
heeft iemand nou al een oplossing/oorzaak waardoor control center/panel er steeds voor zorgt dat et beeld vastloopt... :( (bij mij dan...

[ Voor 7% gewijzigd door Moning2 op 20-10-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:32:

Thnx!
Ik werk ook nagenoeg altijd op netstroom. Maar als ik mn laptop 's nachts uitzet trek ik ook gewoon de stekker eruit. Dan heb je nooit geen probleem. Ik denk overigens dat de accu niet overlaadt, volgens mij gebeurt dat al jaren niet meer met geen enkele accu, die houden gewoon op als ze vol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightningWave
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06 23:48
Hallo, even een update, je hebt een fout gemaak in je topic start, de 1694 is ge-update, hij heet nu namelijk ook anders, namelijk 1694_256 en heeft 2ghz proc, ati x700 met 256 mb ram, 100 gb hdd met 5400 rpm, slot loading dvd drive (oftwel zo'n ding als in een autoradio zit), en 1 gieg aan DDR2 gehegeun. en uiteraard bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightningWave schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:24:
Hallo, even een update, je hebt een fout gemaak in je topic start, de 1694 is ge-update, hij heet nu namelijk ook anders, namelijk 1694_256 en heeft 2ghz proc, ati x700 met 256 mb ram, 100 gb hdd met 5400 rpm, slot loading dvd drive (oftwel zo'n ding als in een autoradio zit), en 1 gieg aan DDR2 gehegeun. en uiteraard bluetooth
Dat was denk ik allang duidelijk :) maar het zou idd een klein moeite zijn om het te updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen iedereen,

Um even terug op de SPDIF uitgang.
Elders bij een review op een foto heb ik een blokje aan de zijkant gezien met een SPDIF uitgang, klopt het dat de aansluiting niet direct op de 1694wmli zit?

Ben helemaal op en top van deze notebook maar zonder een SPDIF uitgang valt mn plan tot koop in duizenden.

Alvast Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 08:23:
Goedemorgen iedereen,

Um even terug op de SPDIF uitgang.
Elders bij een review op een foto heb ik een blokje aan de zijkant gezien met een SPDIF uitgang, klopt het dat de aansluiting niet direct op de 1694wmli zit?

Ben helemaal op en top van deze notebook maar zonder een SPDIF uitgang valt mn plan tot koop in duizenden.

Alvast Bedankt!!
tja, geluid is toch crap van de laptop. dus zoiezo... anders neem je er een sb audigy 2 zs notebook bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharkzor schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:04:
[...]

tja, geluid is toch crap van de laptop. dus zoiezo... anders neem je er een sb audigy 2 zs notebook bij?
Heb ff gegoogled en zie waarover je het hebt opzich geen slecht idee alleen:

Een reden dat deze notebook mij aanspreekt is dat je veel hebt voor een klein bedrag, als je dan nog alles erbij moet kopen is 't geen klein bedrag meer :S )

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:14:
[...]

Een reden dat deze notebook mij aanspreekt is dat je veel hebt voor een klein bedrag, als je dan nog alles erbij moet kopen is 't geen klein bedrag meer :S )
tja... ik vind het geluid van elke laptop eigenlijk wel crap. onboard rommel enzo. dus in mijn geval had ik m toch wel gekocht ongeacht welke laptop ik zou nemen...(bovendien game ik er ook op, dus eax wil ik er ook gewoon bij hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:56

Maximus

There is no substitute

Ik heb deze laptop afgelopen woensdag besteld bij mijn locale computerzaak. Hij is nu leverbaar annex afhaalbaar. Ik neem hem vanmiddag mee, ik maak wel even fotos voor de TS en ook zal ik een review er over schrijven.

Ik ben echt super blij dat hij er al zo snel is :) . Vanmiddag de review.

De review wordt echt vanavond want ik heb nu geen tijd, je krijgt hem zoieso :)

[ Voor 14% gewijzigd door Maximus op 21-10-2005 15:17 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:45:
Ik heb deze laptop afgelopen woensdag besteld bij mijn locale computerzaak. Hij is nu leverbaar annex afhaalbaar. Ik neem hem vanmiddag mee, ik maak wel even fotos voor de TS en ook zal ik een review er over schrijven.

Gaarne een beetje uitgebreid? :P En een fotogallerie ook altijd plezierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:15:
[...]
Wat is CC en .NET? Moet je echt eerst al je drivers eraf gooien voor je de Mobile Catalyst kan gebruiken?
CC is het ATI control center voor het instellen van de grafische kaart. Het draait echter alleen op de .NET omgeving. Dit is een eigen omgeving die je zou kunnen vergelijken met de Java runtime omgeving, maar dan van Microsoft. Netzoals je geen Java applicaties kan draaien als je geen java runtime omgeving hebt geinstalleerd geldt dat je CC dus niet kan draaien als er geen .NET op je PC staat.

Persoonlijk zie ik geen reden om .NET te installeren, omdat ik zelf geen applicaties gebruik die dat nodig hebben. Ik gebruik liever de standaard instellingen van Windows of eventueel download ik de originele ATI control panel die niet op .NET draait. Ik ben een beetje huiverig om .NET te installeren omdat ik geen flauw idee heb wat voor rommel er allemaal bij zit en wat het effect op de algemene performance en stabiliteit van het systeem is. Het blijft een product van Microsoft ;)

Het wordt aangeraden door ATI zelf om altijd eerst de oude drivers te uninstallen alvorens je een nieuwe driver installeert. Met de uninstall utility ben je vrijwel zeker dat er geen bestanden en registry instellingen op je PC/Notebook blijven staan en dat je dus een weer met een schone lei begint.
Het kost je wel wat extra reboots, maar is wel 'veiliger'.

[ Voor 10% gewijzigd door Xymox op 21-10-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer_Huijs
Zal eens kijken of ik dit weekend een reviewtje in elkaar kan draaien van mijn 1694WLMi, na een weekje gebruiken heb ik het idee dat ik er goed over kan oordelen. (Duurt bij mij altijd even :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:14:
[...]

zo spannend is die spdif idd niet, koop een audigy erbij ofzo. Want ookal zit er dan kut geluid in de laptop (zoals bij elke laptop), een alternatief heb je toch niet, want dat geluid is ook kut :P Noem mij anders maar es een alternatief voor deze laptop met zelfde specs en dan wel met een goede geluidskaart? Denk niet dat je hem kan vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:28:
[...]

zo spannend is die spdif idd niet, koop een audigy erbij ofzo. Want ookal zit er dan kut geluid in de laptop (zoals bij elke laptop), een alternatief heb je toch niet, want dat geluid is ook kut :P Noem mij anders maar es een alternatief voor deze laptop met zelfde specs en dan wel met een goede geluidskaart? Denk niet dat je hem kan vinden ;)
jawel hoor:P media markt knaller toshiba latitude nog iets zie media markt.nl :+ ... 1199;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:28:
[...]

De kwaliteit van de SPDIF uitgang maakt me eigenlijk niet
veel uit, het gaat mij meer om "de" uitgang.

Ik heb een enkele audiowaren (versterkers, minidisc) die prettiger werken met
deze uitgang.

Voor kwalitatief geluid gebruik ik mn desktop wel,
het is alleen erg makkelijk. Ik wil/wou namelijk mn notebook ook gaan gebruiken
als externe mp3/divx station met daaraan een externe HD250gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand even de gegevens van de acculader (of dat blok) Op mijn werk hebben ze namelijk van zulke stekkers/acculaders van een ander merk. Ik vraag ij af of dit hetzelfde voltage enzo is en ik dit zonder problemen kan grbuiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:38:
Weet iemand even de gegevens van de acculader (of dat blok) Op mijn werk hebben ze namelijk van zulke stekkers/acculaders van een ander merk. Ik vraag ij af of dit hetzelfde voltage enzo is en ik dit zonder problemen kan grbuiken.
19 volt 3.42 ampere en de stekker heeft de plus aan de binnenkant en de min aan de buitenkant.

Weet iemand misschien welke schroeven er los moeten voordat je de DVD brander eruit kan halen?
Dit wil ik graag weten omdat ik een floppydrive heb gekregen die daar in hoort te passen, en ik wil weten of hij werkt...

[ Voor 21% gewijzigd door mace op 21-10-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, de accu's die hier liggen zijn 19v en 4.22 ampere

Dat kan ik beter niet uitproberen of heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
volgens mij hoort het geen probleem te zijn als ze meer ampere aan kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Maximus schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:45:

De review wordt echt vanavond want ik heb nu geen tijd, je krijgt hem zoieso :)
De Review
Ik heb de laptop dus vanmiddag opgehaald en uitgepakt toen ik thuis was. Wat me opviel was dat alles netjes gescheiden was, je vind in de doos aan de ene kant de laptop aan gewikkeld in een speciaal soort plastic welke de laptop beschermt tijdens transport. Aan de andere kant een doos van karton waarin alle handleidingen zitten samen met de adapter en de accu.
Als je de laptop voor de eerste keer opend dan komt een zwart stuk foam achtig iets je tegemoed welke je tussen je scherm kan leggen zodat je niet de toetsen terug ziet in het scherm.

De handleidingen die je er bijkrijgt zijn onderandere de begingids voor Windows XP, welke dus gelijk naar de prullenmand kan. De standaard recovery-cds in 3-fout, dit zal vast komen omdat je in drie talen kunt installeren maar dit heb ik zelf niet gecontrolleerd.

De eerste keer dat je de laptop aanzet vind ik het wel langzaam gaan. Hij moet echt vanalles doen en 2x wordt Ghost opgestart en dan na een installatie proces van ongeveer 30 minuten kun je dan eindelijk de desktop zien en zie je ook gelijk wat voor een subliem scherm het eigenlijk is. Het scherm vind ik een beetje kijken als een CRT terwijl het toch een TFT is. Ook de snelheid van de laptop valt mij heel erg mee, hij is erg krachtig en kan zich zeker meten met de gemiddelde desktop die ik had op het moment van kopen.

Het installeren van de software verloopt erg snel. Het enige wat me op dit moment erg irriteert is het feit dat ik geen Windows XP Professional heb maar Windows XP Home Edition.

Foto's volgen straks.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:30:
[...]

Het installeren van de software verloopt erg snel. Het enige wat me op dit moment erg irriteert is het feit dat ik geen Windows XP Professional heb maar Windows XP Home Edition.

Foto's volgen straks.
Wat een simpele format al niet op kan lossen. Als je XP pro wil kun je het beter meteen doen voor je al je software erop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:30:
[...]

De Review
Ik heb de laptop dus vanmiddag opgehaald en uitgepakt toen ik thuis was. Wat me opviel was dat alles netjes gescheiden was, je vind in de doos aan de ene kant de laptop aan gewikkeld in een speciaal soort plastic welke de laptop beschermt tijdens transport. Aan de andere kant een doos van karton waarin alle handleidingen zitten samen met de adapter en de accu.
Als je de laptop voor de eerste keer opend dan komt een zwart stuk foam achtig iets je tegemoed welke je tussen je scherm kan leggen zodat je niet de toetsen terug ziet in het scherm.

De handleidingen die je er bijkrijgt zijn onderandere de begingids voor Windows XP, welke dus gelijk naar de prullenmand kan. De standaard recovery-cds in 3-fout, dit zal vast komen omdat je in drie talen kunt installeren maar dit heb ik zelf niet gecontrolleerd.

De eerste keer dat je de laptop aanzet vind ik het wel langzaam gaan. Hij moet echt vanalles doen en 2x wordt Ghost opgestart en dan na een installatie proces van ongeveer 30 minuten kun je dan eindelijk de desktop zien en zie je ook gelijk wat voor een subliem scherm het eigenlijk is. Het scherm vind ik een beetje kijken als een CRT terwijl het toch een TFT is. Ook de snelheid van de laptop valt mij heel erg mee, hij is erg krachtig en kan zich zeker meten met de gemiddelde desktop die ik had op het moment van kopen.

Foto's volgen straks.
Heh nu heb je mijn verassing verpest :P haha en je doet de doos open en je ziet? ;)
Mnou ik verheug me op de foto's altijd leuk zou je ook een foto op request kunnen maken?
Namelijk van de achterzijde van de scharnieren, nogal met mensen horen klagen over de lelijke afwerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

De achterzijde van de schanieren, ik zal kijken wat ik kan doen, wilde je met flits of zonder flits ?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:05:
Jammer, de accu's die hier liggen zijn 19v en 4.22 ampere

Dat kan ik beter niet uitproberen of heeft iemand hier ervaring mee?
Dat is geen probleem, meer ampere kan wel, een apparaat trekt nooit meer dan wat hij nodig heeft, een accu van 10A levert dus bij een last van 5A gewoon 5A en geen 10A.

Doe maar rustig dus, geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Eventjes over het BIOS !

Ik heb ergens gelezen dat je bijvoorbeeld een andere bitmap kan plaatsen in het BIOS (ipv het Acer scherm) en dat er ook instellingen voor geheugen etc in te stellen zouden zijn.
Nou, het BIOS die ik voor mijn neus heb is echt spartaans. Alleen info over een aantal elementen, maar geen settings voor geheugen, CPU clocks, BIOS shadowing etc etc.

Zijn er BIOS updates of vervangingen te flashen die meer opties hebben ?
Hoe kan je nu die Acer bitmap vervangen ?

Iemand ervaringen mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Ik heb fotos gemaakt van mijn Aspire, als ik dan nog de vraag mag stellen welke drivers ik moet hebben voor het reinstallen van de Aspire, die in de TS zijn de goede drivers welke ik moet gebruiken?

De Fotos

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:27:
Ik heb fotos gemaakt van mijn Aspire, als ik dan nog de vraag mag stellen welke drivers ik moet hebben voor het reinstallen van de Aspire, die in de TS zijn de goede drivers welke ik moet gebruiken?

De Fotos
Mooie shots, jammer dat ze niet echt scherp zijn.

Vraagje: Waarom heb je het specificatie stikkertje normaal gesproken aan de rechterzijde geplakt verwijderd? (nu lijkt 't zo kaal allemaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik kan dat best begrijpen, ikzelf vind die stikkers enorm lelijk en als je hem een tijd laat zitten, en je wil hem er alsnog afhalen zal je zien dat alles verkleurd is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokko schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:41:
Ik kan dat best begrijpen, ikzelf vind die stikkers enorm lelijk en als je hem een tijd laat zitten, en je wil hem er alsnog afhalen zal je zien dat alles verkleurd is. :P
Een goed schoonmaak middel en zelfs dat verdwijnd ;)

Meestal laat ik het product zoveel mogelijk in de orginele staat, dus ook stickers. Of het moet me dermate hinderen bijv een sticker op het beeld zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerLAN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07-2023
Ik heb ook de specificatie sticker, en de WinXP Home sticker verwijderd.
Die spec sticker is echt zo'n plakaat, en met de WinXP Home kun je niet naar buiten komen :)

De ATI laat je NATUURLIJK zitten, een echte X700 :P Dat moet iedereen zien.
De Centrino deed me ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik heb zelf de Centrino/XP/X700 stikkers wel laten zitten, die vind ik wel mooi. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:37:
[...]

Een goed schoonmaak middel en zelfs dat verdwijnd ;)

Meestal laat ik het product zoveel mogelijk in de orginele staat, dus ook stickers. Of het moet me dermate hinderen bijv een sticker op het beeld zelf.
serieus? :D :'( :D :'(

Dat is zo fout he, jij bent zeker ook zo iemand die nog met de 3MEGAPIXEL 3X ZOOM stickers op zn fototoestel loopt ofzo :D :'( :D

Die stickers zijn bedoeld voor in de winkel, dat je de specs kan zien, maar die moet je er thuis gewoon afhalen hoor :D Waarom denk je dat ze zo makkelijk losgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerLAN schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:29:
Ik heb ook de specificatie sticker, en de WinXP Home sticker verwijderd.
Die spec sticker is echt zo'n plakaat, en met de WinXP Home kun je niet naar buiten komen :)

De ATI laat je NATUURLIJK zitten, een echte X700 :P Dat moet iedereen zien.
De Centrino deed me ook wel wat.
erm bij mij staat er op die sticker: "designed for microsoft windows xp"

niks geen homo of pro hoor.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:58:
[...]

kijk eens onderop...

maar das wel de licentie sticker. zou ik er niet zo snel afhalen ook al gebruik ik t niet. als je m weer verkoopt heb je er tenminste legale software bij

[ Voor 3% gewijzigd door sharkzor op 22-10-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer_Huijs
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:37:
[...]
Het kan een overweging zijn als je er heel netjes op bent en deze laptop over 1 of 1,5 jaar weer in origineelstaat doorverkoopt. Persoonlijk vind ik de Acer stickers ook een beetje veel van het goede :) De licentiesticker verwijderen lijkt me idd een slecht idee!
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:58:
[...]

*lol* "designed for microsoft windows xp homo" .. Shit, weer de verkeerde laptop gekocht! :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer_Huijs op 22-10-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
heb de x700, centrino en xp sticker laten zitten, beetje patsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:57:
[...]

serieus? :D :'( :D :'(

Dat is zo fout he, jij bent zeker ook zo iemand die nog met de 3MEGAPIXEL 3X ZOOM stickers op zn fototoestel loopt ofzo :D :'( :D

Die stickers zijn bedoeld voor in de winkel, dat je de specs kan zien, maar die moet je er thuis gewoon afhalen hoor :D Waarom denk je dat ze zo makkelijk losgaan?
Haha, ja ik ben zo een typ :P Maar ik heb ook zo mn redenen ;)
Het is me wel eens overkomen na precies 13dagen ik niet tevreden was met het product, deze heb terug gebracht maar niet in de orginele staat. (heb dus alle stickers die ik kon vinden verwijderd).

Ik kreeg uiteindelijk te horen sorry mijn heer we kunnen u product niet terug nemen, hij heeft mij een artikel laten lezen en jahoor hij had gelijk.
"Als men niet tevreden is met het product dient hij of zij deze binnen 14 dagen met aankoop bon te retourneren, in de staat waarin het product in verkeerde bij levering).

Dus sinds dien laat ik alle plakkertjes en alle belletjes erop totdat ik zeker weet het te houden of als de garantie termijn is verstreken :). Klinkt misschien "dom" maar ik laat me niet nog een keer stinken door zoiets :P (als het aan mij ligt laat ik de verpakking dr ook nog omheen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Waarom zou je de 'reclame' stikkers (dan bedoel ik niet die Centrino, X700 etc stikkers) laten zitten, na 8 dagen mag je een Laptop meestal niet meer terugbrengen en voor de garantie maakt die lompje stikker toch niets uit. Maar goed, jouw keuze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokko schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:46:
Waarom zou je de 'reclame' stikkers (dan bedoel ik niet die Centrino, X700 etc stikkers) laten zitten, na 8 dagen mag je een Laptop meestal niet meer terugbrengen en voor de garantie maakt die lompje stikker toch niets uit. Maar goed, jouw keuze. ;)
Voor de garantie misschien niet nee, maar wel als je hem terug brengt en de service zit niet mee.

Hoe dan ook ik stoor me er niet aan :), en als ik het ooit nog eens doorverkoop na een economische levensduur van 2 jaar dan is het prettig voor de nieuwe gebruiker als alles in nieuw staat is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of je bij OBCS voor een meerprijs toch goedkopier windows pro erbij kunt krijgen?
Kan nergens info daarover vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook alle stickers eraf gehaald behalve die van win XP (kostte me teveel moeite). Een mooie cleane laptop is toch veel mooier als zo'n volgeplakt ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Ik heb mij Acer dus opnieuw geinstalleerd met Windows XP Prof SP2 NL. Echter als ik nu de WLan verbinding heb dan is het een hele tijd prima, maar soms dan zit er even een kleine kink in de kabel, dit had ik met mijn oude laptop, een Apple PowerBook, nooit.

De andere driver van intel heeft ook geen uitkomst kunnen brengen helaas, heeft iemand mogelijk nog een tip?. Het stappenplan van KinkFan werkte ook niet.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig waar ik USB 2.0 drivers kan downloaden voor deze laptop, ik heb het idee dat mn usb poorten op 1.0 draaien maar ik kan geen drivers vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Nu online
ik ging dus vandaag even age of empires 3 doen, alles was tof en leuk, ik keek even een eindje naar rechts en wat zag ik toen...:
Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/7330/datkannietgoedzijn9nk.th.jpg

dat kan niet goed zijn.. wat kan dit inhouden ? Na minimaliseren en maximaliseren was et weer weg en nergens meer te bekennen, maar voor je et weet heb ik et weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:35:
Weet iemand toevallig waar ik USB 2.0 drivers kan downloaden voor deze laptop, ik heb het idee dat mn usb poorten op 1.0 draaien maar ik kan geen drivers vinden.
die zitten bij windows xp ;)
je apparaten zijn dan waarschijnlijk usb 1.0/1 of je ideeën zijn wat krom ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:57:
ik ging dus vandaag even age of empires 3 doen, alles was tof en leuk, ik keek even een eindje naar rechts en wat zag ik toen...:
[afbeelding]

dat kan niet goed zijn.. wat kan dit inhouden ? Na minimaliseren en maximaliseren was et weer weg en nergens meer te bekennen, maar voor je et weet heb ik et weer...
Denk ik een spel foutje? Jij denkt waarschijnlijk dat het aan je x700 ligt? Ik denk 't niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:59:
[...]

die zitten bij windows xp ;)
je apparaten zijn dan waarschijnlijk usb 1.0/1 of je ideeën zijn wat krom ;) :P
Ik heb het al opgelost. Zat idd in windows zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 11:00
Heeft iemand het nog dat als je een gewone cd wilt branden, dat hij dit maar doet op 8x ? Terwijl de brander mooi 24x kan halen met gewone cd-r's. Bij gebruik van nero 6.

Kan je dat ergens veranderen? bij de instellingen van de rom kan ik enkel kiezen voor 8,6,4,2x snelheid. maar dat geld enkel voor dvd's volgens mij, windows ziet hem als een dvd schrijver en geen combo. Ik kan dus nergens die snelheid veranderen voor gewone cd's.

Specs: http://specs.tweak.to/9454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cocona schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:15:
Heeft iemand het nog dat als je een gewone cd wilt branden, dat hij dit maar doet op 8x ? Terwijl de brander mooi 24x kan halen met gewone cd-r's. Bij gebruik van nero 6.

Kan je dat ergens veranderen? bij de instellingen van de rom kan ik enkel kiezen voor 8,6,4,2x snelheid. maar dat geld enkel voor dvd's volgens mij, windows ziet hem als een dvd schrijver en geen combo. Ik kan dus nergens die snelheid veranderen voor gewone cd's.
Ik gebruik Nero 6 maar ik heb er geen problemen mee, hij brandt bij mij gewoon op 24x, of in elk geval als dat het maximum is. Misschien ligt het aan de cd-r. Ik heb dvd's waarbij op het hoesje staat dat ze 4x aankunnen maar hij brandt alleen op 2.4x en dat heb ik ook op andere systemen. Dus probeer eens verschillende merken.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.