Als je kijkt bij rating dan zie je
, terwijl er meer dan 2700 votes zijn.
Daarom heb ik het (voorlopig) ook niet geinstalleerd

Daarom heb ik het (voorlopig) ook niet geinstalleerd
39
Verwijderd
Heb je een voorstel welk programma ik hiervoor kan gebruiken?Rossi46 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:59:
[...]
Hier hetzelfde, volgens mij heeft iedereen datOok niet zo heel gek hoor, het blijft toch moeilijk om die warmte goed de verdelen en kwijt te kunnen. Zou er geen punt van maken. Check anders even met een programma'tje hoe warm je processor, HDD en videokaart worden.
Verwijderd
ietsje terug in het topic kon je lezen dat je pentium m 1,73 kan vergelijken met pentium 4 2.8 ghzHomedisc schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:17:
op het moment heb ik een p4 3.15 Ghz, kan ik zo'n p
pentium m 1,73 met gelijke prestaties vergelijken? of is het krachtiger?
Verwijderd
Opmerkelijk is dat juist op het moment dat ik op de netspanning game er problemen ontstaan..lijkt alsof hij dan niet overweg kan met de hitte...maar mobile meter zegt dat de temp dan max 56 graden is...en bij 93 schakelt processor zich pas uit...Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 06:54:
[...]
Je bedoelt dat als je de accu eruit haalt en alleen op netspanning speelt de hardware automatisch word terug geklokt naar zijn "normale" snelheid zodat je laptop een stuk sneller word?
Ik had 6000 en 16000 ?Bhai schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:33:
knip
PS: Is het misschien tijd om dit topic up te daten met een FAQ?
[ Voor 79% gewijzigd door Matthijs op 30-08-2005 21:40 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Matthijs op 30-08-2005 21:40 ]
Centrino 1,7 ghz, 1 gig werkgeheugen...Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 12:50:
Hallo,
Heeft iemand ervaring met videobewerking op de Acer 1692 WLMI ?
Zo ja draait dit goed ?
BVD
Verwijderd
die 5400rpm hdd is voor laptop begrippen nog best snel hoor, afgezien van de kleinere 7200rpm modellen.Matthijs schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:42:
[...]
Centrino 1,7 ghz, 1 gig werkgeheugen...
Schijf is niet super snel natuurlijk, en geen tv in of iets dergelijks, maar tis natuurlijk wel een krachtpatser, goed genoeg voor videobewerking denk ik ?
Nee ok das waar.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:51:
[...]
die 5400rpm hdd is voor laptop begrippen nog best snel hoor, afgezien van de kleinere 7200rpm modellen.
Je videokaart staat standaard, als je op netstroom werkt, op maximaal presteren... Verander dat bij de POWERPLAY-settings van je videokaart. Dan moet het opgelost zijn. En zet je cpu gewoon lekker op de laagste stand...nooit geen fan meerMatthijs schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:05:
[...]
Nee ok das waar.
Had ik zelf ook nog een vraagje, als ik em 's nachts heb aanstaan blijft die fan maar loeien, terwijl ie soms gewoon helemaal stil is ... kan je hier iets aan doen?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Hmm moet je zeker de ati drivers geinstalleerd hebben ofzo? Want in het acer proggie kan ik het niet terugvindenRossi46 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:44:
[...]
Je videokaart staat standaard, als je op netstroom werkt, op maximaal presteren... Verander dat bij de POWERPLAY-settings van je videokaart. Dan moet het opgelost zijn. En zet je cpu gewoon lekker op de laagste stand...nooit geen fan meer
Beetje mierenneuken: Het is een Intel Pentium M 740 die werkt op 1,73 Ghz.Matthijs schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:42:
Centrino 1,7 ghz, 1 gig werkgeheugen...
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik zeg toch ook niet dat het via een Acer-programma te regelen is..Matthijs schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:17:
[...]
Hmm moet je zeker de ati drivers geinstalleerd hebben ofzo? Want in het acer proggie kan ik het niet terugvinden
Verwijderd
misschien heb je hier wat aan:Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:45:
Weet iemand trouwens hoe je de DVD speler (matshita uj-845d) regio vrij kan maken? Ik kan niks vinden.
- Is de doos dichtgeseald met een blauwe Acer-stickerw4s4 cr4ft schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:35:
Ik heb definitief besloten om de Aspire 1692 te kopen. Kan niet wachten tot mijn ouders terug zijn van vakantie. (die gaan hem betalen nl.)
Waar moet ik op letten bij het kopen?
Verwijderd
Specs: http://specs.tweak.to/9454
En waar deed je dat??Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:45:
Thx Bami
Ik heb trouwens het probleem met de WiFi gevonden. Standaart staat de WiFi kaart op een laag energie verbruik, als je dat opschroeft draait het wel goed.
Nu ben ik 100% tevreden
Verwijderd
ik denk dat je aan een snellere hdd persoonlijk wat meer hebt dan aan die 300mhz extra processorkracht. Die trage hdd is een echte bottleneck bij het opstarten ed..Cocona schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:01:
Is er hier nu eigenlijk al iemand die de nieuwe 1694wlmi heeft? Volgens de specificaties heeft die hd maar 4200 toertjes(wrm steken ze nu in zo'n laptop met die geweldige specs een kl*te trage hd????)
Vraag me af of deze beter presteerd dan de 1692 omwille van die trage hd. Ik hoop dat die werktijd op die batterij even lang is dan de 1692 of beter. Ben namelijk bang dat die x700 256mb meer slurpt dan de 128mb versie. Die cpu zal niet veel uitmaken denk ik?
En als ik het hier dus goed allemaal volg, kan je dus de gpu wanneer deze op de laptop werkt terug schroeven naar lagere mhz'en enz om batterij te sparen? Zou wel ideaal zijn
IDD ben ik helemaal met je eens!Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:53:
[...]
ik denk dat je aan een snellere hdd persoonlijk wat meer hebt dan aan die 300mhz extra processorkracht. Die trage hdd is een echte bottleneck bij het opstarten ed..
Verwijderd
ik zou gewoon voor de 1692 gaan. ga ik ook kopen deze week. ben ik voor ongeveer 1200 klaar. Vind ik een goeie prijs.BAMI schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:27:
[...]
IDD ben ik helemaal met je eens!
ik hebn al zitten rond te kijken, ik wil deze namelijk aanschaffen omdat deze echt alles heeft
wat ik nodig heb, echter vind ik de 4200 rpm hd wel erg matig, ik zelf denk dat dit nog wel
bij geschroefd gaat worden met 5400 rpm schijfjes, hetzelfde als het geheugen was eerst gewoon DDR en nu allemaal DDR2.
heeft deze 1694 wel DDR2 uberhaupt?
Verwijderd
en zon 100gig 5400rpm hdd is trouwens heel duur, wel 2 keer zo duur als een 80 gig, daarom zie je al veel laptops met een 80gig en niet zo veel met een 100.Cocona schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:50:
jejaaj en zelfs bluetooth dacht ik
Toch wel spijtig dat ze er een trage hd insteken. Begrijp niet goed waarom. Zeg nu niet om kosten te drukken hé. Zoveel verschil zou er niet tussen zitten
Top, stond bij mij ook 't aller laagste niveau, had heel af-en-toe ook troubles mee. Hoop dat dat nu verleden tijd is
Dat ze er dan een 80gig insteken die wat sneller is....Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:28:
[...]
en zon 100gig 5400rpm hdd is trouwens heel duur, wel 2 keer zo duur als een 80 gig, daarom zie je al veel laptops met een 80gig en niet zo veel met een 100.
Dat is trouwens ook nog iets waar ik me over verbaas, hoe kan acer deze laptop met deze specs zo goedkoop maken? Bij andere merken ben je voor een vergelijkbare machine echt veel meer geld kwijt....
[ Voor 5% gewijzigd door Cocona op 31-08-2005 19:04 ]
Verwijderd
ik denk mediamarkt, 1250 ofzo issie daarVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:49:
weten jullie toevallig ook wat de goedkoopste "echte" winkel is om een 1692 te kopen, dus met showroom en verkopers ed?
Verwijderd
Matthijs schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:55:
[...]
ik denk mediamarkt, 1250 ofzo issie daar
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 23:06 ]
Ik heb met steving onderhandelen die 1692 meegekregen voor 1245,- incl. tas bij Media Markt Zoetermeer. Moet zeggen dat ze me daarvoor bij een andere laptop wel fout hadden vergelicht én ik nog een laptop kwam halen (voor mn vriendin) dus daardoor waren ze wat soepeler. Maar altijd proberen af te dingen hoor!!Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:06:
[...]
Waarzo
ik ben bij 2 mediamarkten geweest, zoetermeer en den haag en bij allebei was de acer 1399
voor 1250 had ik hem meteen meegenomen
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Edmund op 01-09-2005 09:21 ]
Verwijderd
Ja zo kan je altijd wel je koop uitstellen natuurlijk...Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:59:
Nog iets waar ik over na zat te denken, nu het nieuwe model van de 1694 er is/aankomt, zou dat niet betekenen dat er niet binnen al te lange tijd ook een nieuwe versie van de 1692 komt? Dat zou ik nl wel heel erg zonde vinden als ik dan het oude model gekocht had, en er een maand later ineens een nieuwer beter model staat voor dezelfde prijs....
Verwijderd
Ikzelf heb een 15'' rugzak. Hier past hij net in. Hij is net wat breeder, waardoor het wat mooizamer erin gaat. Tevens heb ik een 16'' gewone-laptop-tas. Hier past hij perfect in. De tas is een beetje ruimer en dat past toch altijd beter. Verder moet je erop letten dat je tas niet kunt induwen en stevig is.Bhai schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:20:
Ik wil een tas kopen voor mijn 1692, maar waar moet ik letten bij de aankoop?
Ik vraag me o.a. af of een 15" tas groot genoeg is (laptop is nl 15,4").
[ Voor 11% gewijzigd door Edmund op 01-09-2005 16:12 ]
De meeste 15" tassen zijn prima voor 15,4" laptops. Meestal zijn ze voor 15,1" bedoelt en hebben ze naast de laptop nog een verstelbaar vak voor de accu. In de meeste gevallen kan je de "scheiding" eruit halen en dan past de 15,4" laptop er gewoon in. De accu kan je in andere vakjes prima kwijt.Bhai schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:20:
Ik wil een tas kopen voor mijn 1692, maar waar moet ik letten bij de aankoop?
Ik vraag me o.a. af of een 15" tas groot genoeg is (laptop is nl 15,4").
nou vorige week ook de 1692 gekocht bij funprice ...met case logic tas (15inc) ookRossi46 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:17:
[...]
De meeste 15" tassen zijn prima voor 15,4" laptops. Meestal zijn ze voor 15,1" bedoelt en hebben ze naast de laptop nog een verstelbaar vak voor de accu. In de meeste gevallen kan je de "scheiding" eruit halen en dan past de 15,4" laptop er gewoon in. De accu kan je in andere vakjes prima kwijt.
Maarrrrrr, mijn tip is eigenlijk om altijd even van te voren te proberen of het goed past én of de tas je bevalt. Dingen zijn nogal persoonlijk is mn ervaring
[ Voor 4% gewijzigd door rg-mohwa op 01-09-2005 16:26 ]
Ik wil het ook vantevoren proberen, maar er zijn nou niet zoveel winkels waar je hem eerst kunt bekijken en dan kopen. De grootste winkels hebben maximaal 5 tassen op voorraad. Daarom ben ik toch van plan om hem van internet te bestellen.Rossi46 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:17:
[...]
De meeste 15" tassen zijn prima voor 15,4" laptops. Meestal zijn ze voor 15,1" bedoelt en hebben ze naast de laptop nog een verstelbaar vak voor de accu. In de meeste gevallen kan je de "scheiding" eruit halen en dan past de 15,4" laptop er gewoon in. De accu kan je in andere vakjes prima kwijt.
Maarrrrrr, mijn tip is eigenlijk om altijd even van te voren te proberen of het goed past én of de tas je bevalt. Dingen zijn nogal persoonlijk is mn ervaring
[ Voor 20% gewijzigd door Edmund op 01-09-2005 16:38 ]
Zit er niet een 15,1" laptop in, op die plaatjes? Wat ik dus bedoelde is dat dat vakje naast de laptop straks ook voor je laptop wordt gebruikt. Zo te zien zijn er nog vakken zat in je lader kwijt te kunnen (vooal die aan de voorkant is daarvoor geschikt)Bhai schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:28:
[...]
Ik wil het ook vantevoren proberen, maar er zijn nou niet zoveel winkels waar je hem eerst kunt bekijken en dan kopen. De grootste winkels hebben maximaal 5 tassen op voorraad. Daarom ben ik toch van plan om hem van internet te bestellen.
Ik ga denk ik deze kopen, maar ik kan niet goed zien op het plaatje of dat zijvakje groot genoeg is voor de accu.
Wat denken jullie (onderste plaatje)?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga ervanuit dat het wel zo is, want elke laptop heeft toch een accu
Dat is je cardreader toch?Edmund schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:30:
Toen ik thuis geen draadloze netwerkverbinding meer kon krijgen ging ik eens ergensanders in het huis proberen. Ik trok de stekker uit en op de andere plaats weer in. Hier kreeg ik meteen verbinding. Tevens kreeg ik meteen een venster dat de hardware niet geinstalleerd kon worden. Dus ik naar systeem enz.. en kreeg het onderstaande.
[afbeelding]
Weet iemand wat dit is?
[ Voor 92% gewijzigd door FF1987 op 01-09-2005 16:44 ]
Daar zat ik ook aan te denken, maar deze heeft voorheen wel gewerkt. Waarom dat hij nu opeens komt met het installeren van de drivers, is mij een raadsel.
Verwijderd
Heb je misschien toevallig een nieuwe geheugen kaartje erin gedaan?Edmund schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:49:
[...]
Daar zat ik ook aan te denken, maar deze heeft voorheen wel gewerkt. Waarom dat hij nu opeens komt met het installeren van de drivers, is mij een raadsel.
SpeedfanVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:42:
Heeft iemand een tip voor een programma waarmee ik temperaturen kan meten in mijn laptop? Ik vind dat ie errug warm word, midden aan de onderkant kun je em soms bijna niet meer vasthouden en aan de bovenkant bij de fan wortie erg warm, ook slaat de fan erg vaak aan ook als ik bijna niks aan het doen ben, ik zet cpu speed en grafische kaart prestaties al omlaag maar dan nog wortie heel warm. Ook aan de linkerkant (de hele zijde) word erg warm.
Earth is nice, heaven is better...
Verwijderd
Maak je over die garantie NIET DRUK! Ik heb 'em zelf bij de Media Markt gekocht. Hele verhaal zal ik je besparen, heb 'em uiteindelijk voor 1245,- incl. stevig tas mee mogen nemen.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:01:
volgens mij is dit echt het beste wat je kunt krijgen voor 1200e hoor.Daarom wil ik hem zelf ook kopen, maarja in een echte winkel kost ie al zo 1400e, maar ik weet niet zo goed hoe het zit met garantie van (redelijk onbekende) webshops, en eventueel 3 jaar extra garantie die ik wel zou willen enz
Heb speedfan nu draaien maar moet zeggen dat ik dr eigenlijk geen kont aan heb. Programma geeft alleen maar de temp van mn HDD aan. Er moeten toch betere/uitgebreidere programma's zijn?FF1987 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:05:
[...]
Heb je misschien toevallig een nieuwe geheugen kaartje erin gedaan?
[...]
Speedfan
Verwijderd
klinkt aannemelijk, maar als ik hem zo koop heb ik een jaar garantie ofzo. Wat nu als ik bv 3 jaar garantie wil hebben (dus extra bijkopenRossi46 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:45:
[...]
Maak je over die garantie NIET DRUK! Ik heb 'em zelf bij de Media Markt gekocht. Hele verhaal zal ik je besparen, heb 'em uiteindelijk voor 1245,- incl. stevig tas mee mogen nemen.
Als er iets met mijn 1692 aan de hand is en ik wil dat via de MM regelen dan gaat dat zo:Er is mij vertelt dat dit wel 4 weken kan duren (serieus, was Afdelingsleider Service!)
- Je moet zelf naar de MM om je verhaal te doen en je laptop te brengen
- 1 à 2 keer in de week gaat de verzameling laptops van dat filiaal naar het centrale distributie-centrum van Media Markt
- Vanuit het distributie-centrum worden de laptops naar de fabrikanten gestuurd (in dit geval dus Acer)
- Bij Acer wordt de laptop gemaakt
- Als de laptop gemaakt is verstuurd Acer de laptop naar het distributie-centrum
- Vanuit het distributie-centrum worden de laptops 1 à 2 keer per week naar de filialen gestuurd
- Als de laptop bij jouw filiaal is aangekomen moet je 'em zelf weer ophalen
Als je je klachten zelf via Acer regelt gaat 't (geloof ik, zelf nog nooit gedaan) zo:Oftewel, koop 'em lekker via een BETROUWBARE webshop en je bespaart een hoop centjes!
- Je belt Acer en meldt je probleem/klacht
- Acer zorgt ervoor dat je laptop op een voor jou geschikt tijdstip wordt opgehaald
- Acer maakt de laptop en stuurt 'em daarne weer naar jouw adres terug
Dr zit speciaal daarvoor een dikke envelop in elke Acer doos. 2 jaar extra garantie (dus 3 jaar...) incl. valschade moet je binnen 90 dagen na aankoop regelen/opsturen. Alleen maar die 2 jaar extra garantie moet je binnen één jaar na aankoop regelen/opsturenVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:13:
[...]
klinkt aannemelijk, maar als ik hem zo koop heb ik een jaar garantie ofzo. Wat nu als ik bv 3 jaar garantie wil hebben (dus extra bijkopen) ?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 11:20 ]
Ja, de garantie is altijd irritant, want er zijn meestal zoveel voorwaarden...Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:47:
ik heb bij alternate gelijk een extra garantie gekocht van 3 jaar
altijd handig want ik moet er zoiezo 4 jaar mee doen
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Bhai op 02-09-2005 11:45 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 12:28 ]
Verwijderd
Bij Informatique zijn die garanties 96 en 139 euro. En als het goed is, is de prijs overal hetzelfdeVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:26:
aha! Dat is relaxed, dus ook als ik verlengde garantie wil hoef ik hem niet in een echte winkel te kopenNou, dan is een webshop voor mij dus het beste
en wat kost die 2 jaar extra garantie van acer zelf? met en zonder valschade?
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 15:15 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
idd, is er geen programma wat meer kan meten dan alleen de HDD. Mijn hele laptop word belachelijk warm.. Zelfs als ik allles laag zet...Rossi46 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:57:
[...]
Heb speedfan nu draaien maar moet zeggen dat ik dr eigenlijk geen kont aan heb. Programma geeft alleen maar de temp van mn HDD aan. Er moeten toch betere/uitgebreidere programma's zijn?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat is een normale temperatuur voor een HDD? Die van mij zit tussen de 35 en 45 graden... Ik vind dat de hele laptop erg warm word. Als ik alleen maar wat aan het downloaden ben, processor op laag, grafische kaart op laag en het scherm uit word hij nog best warm, vooral bij de fan en onder het toetsenbord over de hele breedte... heeft iedereen dit?Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:48:
heeft natuurlijk ook te maken met de beschikbare sensoren, als die alleen in/op de hdd zitten valt er dus niet meer te metenspeedfan zou in principe alles aan moeten kunnen
of je moet hem anders configureren (lang geleden dat ik me daar mee bezig hield
)
Dat kan met motherboard monitor (iig voor desktop pc's):Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:29:
idd, is er geen programma wat meer kan meten dan alleen de HDD. Mijn hele laptop word belachelijk warm.. Zelfs als ik allles laag zet...
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ja, maar welk moederbord moet je dan selecteren? Volgens mij kan het niet.RAILGUNNER schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:03:
[...]
Dat kan met motherboard monitor (iig voor desktop pc's):
http://mbm.livewiredev.com/
Verwijderd
Je bent niet de enige die dit gehoord heeft. Ook ik heb het gehoord (zie mijn post boven), maar volgens mij is er in dit geval geen sprake van.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:15:
Heeft iemand van jullie trouwens al ervaring met het compleet formatteren van de laptop en dan je eigen xp pro installeren (minder legaal bv.) en dan aanspraak maken op je garantie als er iets kapot is. ik heb nl wel eens gehoord dat als ik mn eigen minder legale xp pro erop gooi na een format dat ik mn garantie dan verlies, lijkt me overigens van niet...
Verwijderd
Heb hier everest home edition draaien, leuk programma doet me veel denken aan aida32.HyperioN. schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:54:
[...]
Ja, maar welk moederbord moet je dan selecteren? Volgens mij kan het niet.
Verwijderd
Toen ik die van mij op liet halen stond er helemaal geen os op , niks geen vragen en/of problemen daarover gehad . Zal wel mee vallen denk ik hoor , als je echt duidelijk kan maken dat het een hardware faillure is dan zullen ze niet moeilijk doen .Bhai schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:33:
[...]
Je bent niet de enige die dit gehoord heeft. Ook ik heb het gehoord (zie mijn post boven), maar volgens mij is er in dit geval geen sprake van.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt, goed progje... ik kan alleen niet de temperatuur van mijn grafische kaart zien, ik zie alleen de temperatuur van de hdd en de cpuVerwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:20:
[...]
Heb hier everest home edition draaien, leuk programma doet me veel denken aan aida32.
Hier kan ik wel de temperatuur van de pc meten, alleen merk ik wel op dat de temp van de grafiche kaart(x600) wel zeer hoog staat en wel in rust
cpu 38°
gpu 73°
gpu omgeving 64°
Hardeschijf 37°
Mensen die interesse hebben in het programmatje zie http://www.lavalys.hu/pro...verview.php?pid=1&lang=en
Verwijderd
Ik heb nog wel dat PowerProducer erop staan, maar PowerDVD.exe wilt alleen door powerproducer gemaakte dvd afspelen....Snake_eYes schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:29:
Ik speel DVD's af met PowerDVD en hier werkt alles perfect.
Acer Arcade had ik eraf gegooid... (ik heb ook al een media organiser van m'n mp3 speler) maar waarschijnlijk is daarmee ook de enige manieren om dvd's goed af te spelen verwijderdVerwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:36:
ik heb ook een programma van acer die er al op zat kan je ook dvd's mee afspelen als je cinema selecteerd
Heb dat ook een beetje. Zou er niet teveel op letten. Het toetsenbord komt op mij degelijk over. Plus het ziet er netjes uit.SmooK schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:00:
Ik heb em, zit er nu zelf op te typen, ik merk alleen dat als ik zit te typen op het linkerdeel van het toetsenbord bijvoorbeeld de d, de rest van het toetsenbord ook indeukt. hebben meer mensen dit en i dit normaal? rechts deukt hij niet en links lijkt het toetsenbord ook meer verzonken.
groetjes ray
Verwijderd
Ja, bij mij deukt het toetsenbord links ook een beetje in. Lijkt me niet zo'n probleem maar het komt wel minder degelijk over.SmooK schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:00:
Ik heb em, zit er nu zelf op te typen, ik merk alleen dat als ik zit te typen op het linkerdeel van het toetsenbord bijvoorbeeld de d, de rest van het toetsenbord ook indeukt. hebben meer mensen dit en i dit normaal? rechts deukt hij niet en links lijkt het toetsenbord ook meer verzonken.
groetjes ray
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou sowieso altijd die pixelgarantie nemen. Je gaat je zelf altijd de schuld geven als je straks een dode pix hebt en je de garantie toch maar niet genomen hebt.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:56:
Ik zou graag nog een keer willen zeuren, bij deze.
Pixelgarantie bij 4launch
24 uur a
Resolutie / Aantal dode subpixels / Garantieprijs:
Kleiner dan (W)XGA / Geen enkele / € 39.00
(W)SXGA / Geen enkele € 59.00
Groter dan (W)SXGA+ / Geen enkele / € 79.00
Doen of niet?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq