Ik heb de 1692WLMi ook een week geleden bij Informatique gekocht en ben tot nu toe erg tevreden met mijn aankoop.
Ik zat nog te denken om een dode pixel verzekering te nemen, maar vond 80 euro toch een hoop geld en heb 'm zonder pixelverzekering gekocht.
Toen ik de notebook de eerste keer opstartte hoefde ik weinig zelf te doen. Ik moest alleen de taal kiezen en de rest ging bijna allemaal automatisch. Toen hij was opgestart heb ik gelijk met Dead Pixel Buddy op dode pixel getest, maar geen een kunnen vinden
Wat erg opvalt aan de notebook is het erg mooie scherm. Het glanst erg mooi. Vooral pics en films bekijken en gamen is prachtig op dit scherm. Ook als je buiten zit is het niet irritant, maar wel als je zit te gamen of een filmpje te kijken.
Heb daarna alle aansluitingen getest en gelukkig werken ze allemaal. Het rare is dat er een bluetoothknop erop zit, terwijl er helemaal geen bluetooth op de laptop is
Ik had ergens terug in dit topic gelezen dat het geluid niet goed zou zijn, en dat klopt ook wel, maar als je er een koptelefoon erop aansluit, word het geluid veel beter.
3Dmark 2001 SE en 3Dmark 2003 gedraaid. De scores staan hieronder.
Zoals je ziet zijn de scores niet al te hoog, maar dat komt denk ik omdat ik de Ati driver niet heb geupdate. Je kunt inmiddels de
Catalyst Mobility 5.8 downloaden.
Heb ook een aantal games geprobeerd. Steam games draaien perfect op de hoogste instellingen evenals Far Cry, Pariah, Prince of Persia: WW en FEAR. Zoals verwacht draait Doom3 niet zo goed als de anderen. Hij is speelbaar op Medium instellingen.
Het enige rare is dat ik altijd in de systray een icoontje zie met "Safely remove hardware" en als ik erop klik staat er het volgende.
Weet iemand wat dit te betekenen heeft
PS: Is het misschien tijd om dit topic up te daten met een FAQ?