Gratis bellen met VoipBuster [deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.070 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:06
Tomsworld schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:25:
En weer eentje erbij :)

http://www.sipdiscount.com/en/index.html

Met een duidelijke verwijzing naar sip dus sip zal wel blijven werken.
Als ik me registreer onder dezelfde naam als bij voipbuster, zegt hij dat die naam al bestaat, gewoon een kopie van voipbuster dus, alleen dan in een ander jasje...

Overigens kan ik dat 0900 1537 totaal niet bereiken met mijn mobiele abonnementen, maakt niet uit welke ik gebruik, Orange Abo, Orange Prepaid, Hema Prepaid, KPN Mobiel Plus, allemaal geven ze 0 op het rekest, meer mensen hier last van?

[ Voor 23% gewijzigd door flipjevandejam op 10-10-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
flipjevandejam schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 00:11:Overigens kan ik dat 0900 1537 totaal niet bereiken met mijn mobiele abonnementen, maakt niet uit welke ik gebruik, Orange Abo, Orange Prepaid, Hema Prepaid, KPN Mobiel Plus, allemaal geven ze 0 op het rekest, meer mensen hier last van?
Met mobiel idd niet... vaste lijn werkt echter perfect. Weet ook niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Dat is dan knap a-relaxed, die vaste lijn gaat er juist uit doordat we overgaan op voipbuster, dan zou je toch denken dat ze dat nummer alleen beschikbaar maken voor vaste lijnen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-07 11:32
waarom doe je je vaste lijn eruit? 0800 of 0900 of zelfs 112 kan je niet bereiken met voipbuster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
maar wel met je mobiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
_root schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 00:01:
[...]

Als je naar dat nummer belt vanaf een toestel die het nummer onderdrukt (dus geen nummer meezend)
werkt het niet, ik heb al meerdere mailtje richting support geschreven maar geen reactie ! :(
Ik bel gewoon vanaf een toestel dat het nummer niet onderdrukt.. en ik krijg gewoon de in gesprek toon! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een router(sitecom), dus ik zoek een ATA die ik alleen ff hoef in te stellen en aan de router+telefoon aan te sluiten zodat ik zonder computer kan bellen via internet. Welke raden jullie me aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:42

knakworst

Get more sats!

Ik heb zelf de sipura SPA-1001 bij budgetphone.nl, € 79,95 en erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik gebruik maak van voipbuster en sipdisscount via de speedtouch 716 WLi, belt de vaste telefoon waarnaar ik telefoneer, echter de telefoon aangekoppeld aan de modem geeft geen beltoon (wel kiestoon)en later plots bezettoon. Eveneens wordt de verbinding verbroken bij het opnemen van de telefoon.
Moet de firmware misschien gedowngrade worden en waar kan ik deze vinden . Ik vind nergens in mij modem de instelling die eerder op dit topic vermeld worden PS: heb firmware 5.3.1.7
Graag antwoord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
zoek mijn post maar op in het tweakdsl draadje, zaak met fotos en al uitgelegd voor de 716v5 wl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Striker2k2 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:12:
zoek mijn post maar op in het tweakdsl draadje, zaak met fotos en al uitgelegd voor de 716v5 wl
heb van dit topic alles al zowat geprobeerd, doch geen resultaat . Wel heb ik opgemerkt dat de vensters en opties (screencaptures) niet overeenkomen met de opties in mijn modem (welke firmware gebruikt u?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Laatst online: 10-09 15:21
Bovenin staat dat je na betaling van 1 euro langer dan 1 minuut kan bellen.
Als ik ga betalen met paypal kan ik alleen kiezen uit € 5 of € 10.
Die 1 euro klopt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:33

Altaphista

1. check manual, 2. ask

en het lijkt erop dat voipbuster is ontdekt door de grote massa, ik kan niet meer eens altijd inloggen...

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
die online staat, heb gedowngrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik deze 'oude' versie van firmware voor Speedtouch 716v5 bekomen? (heb met mijn versie veel minder insteloptie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
http://www.speedtouch.nl/drivers.html#716

downgrade en gebruik die config tool die erbij staat, neem dan die van je netwerk en voip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
The-Force schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:43:
Bovenin staat dat je na betaling van 1 euro langer dan 1 minuut kan bellen.
Als ik ga betalen met paypal kan ik alleen kiezen uit € 5 of € 10.
Die 1 euro klopt dus niet.
Als je dus met een 0900 nummer betaald, hoef je maar 1x te bellen en dan is de restrictie opgeheven, de startpost moet idd even aangepast worden naar 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-08 23:44
kost het geen geld als je belt bijv naar nederland vanuit het buitenland ?

voor ons kan het gratis zijn maar voor de ontvanger moet hij dan niet vanaf de grens betalen ?

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
mooie van voip is dat het helemaal via het internet gaat tot het betreffende land, daar word het signaal omgezet en doorgestuurd naar de gebelde. tis dus in principe een lokaal belletje

en je belt al internationaal, voipbuster is geen nl bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
btw je moet 1 keer in de 180 dagen iets van je "beltegoed" gebruiken anders vervalt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Waar heb je dit gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
dus denk om de 3 of 4 maanden 1 keer mobiel bellen 1 min ofzo en dan ben je weer 180 dagen veilig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Nee hoor, volgens mij "gebruik" je je credit ook als je gratis belt. Het gaat om de "activity".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Ja precies, het volgende staat er:
How long can I use my credit to make calls outside the VoipBuster network?

Credit in your VoipBuster balance remains active for 180 days after your last succesfully connected PSTN phone call. Credit balances on accounts with no activity during a 180 day period will be lost.
Dus 1x per half jaar een succesvol telefoongesprek naar een PSTNlijn is voldoende, dus ook de gratis PSTN lijnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Striker2k2 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:33:
http://www.speedtouch.nl/drivers.html#716

downgrade en gebruik die config tool die erbij staat, neem dan die van je netwerk en voip
Kan geen downgrade doen ik heb alleen een recente firmware (is recente modem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
je kan die firmware daar toch downen en flashen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Striker2k2 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:24:
je kan die firmware daar toch downen en flashen???
Heb momenteel firmware versie 5.3.2.6.0 (laatste) VOIP ready led licht op, Maar indien de gesprekspartner opneemt krijg ik direct bezettoon (ook heb ik geen beltoon) Weet er iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Hoi,

Sinds 2 dagen geleden had ik VoipBuster dus geinstalleerd. De eerste dag geen problemen met aanloggen. Gisteren echter, toen ik die 5 euros wilde betalen, kreeg ik mezelf maar niet aangelogd. Uit het emailtje dat ik van Voipbuster opvroeg bleek dat ik wel degelijk mijn password goed had ingetikt...maar ik kreeg echter steeds user not logged on of iets dergelijks toen ik het probeerde. Gebeurt dit vaak met dit programmatje????
Verder las ik dat mensen via bluetooth headset konden bellen. Ik heb zo'n Logitech Mobile headset icm met een USB bluetooth adapter van Billiontron, maar krijg dat ding voor geen meter aan het werk op mijn PC. Hij wordt wel gedetecteerd en maakt verbinding, maar ik zie in Voipbuster of in XP's Control Panel geen mogelijkheid om de Logitech te selecteren. Volgens Billiontron's website ondersteunt de adapter wel degelijk de headset profile. Ik hoor graag van iemand hoe ze het voor elkaar gekregen hebben om bleutooth te kunnen gebruiken.
Alvast bedankt.

gr,
LR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 08:54
Dat bluetooth probleem is volgens mij niet iets wat direct door voipB wordt veroorzaakt. Is gewoon een windows probleempje. Het inloggen van voipbuster op het netwerk is wel een probleempje de laatste tijd waarschijnlijk omdat de grote meutehet prog gevonden heeft.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
Ligt voipbuster eruit? Ik kan niet meer via sip bellen, en als ik hun eigen programma start, logt ie niet in.
:|

[ Voor 5% gewijzigd door birdibird op 14-10-2005 14:55 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 17:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Volgens mij liggen ze er momenteel uit ja. Getest op 2 asterisk's via IAX met beide een eigen account: Geen verbinding inderdaad. Zal wel onderhoud zijn (hoop ik dan maar ;))

/edit 18:10: Hier werkt alles weer naar behoren

[ Voor 15% gewijzigd door Maestro op 14-10-2005 18:11 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Ja, hoop ik ook idd :)
Trouwens, het is me opgevallen dat je met je voipbuster account ook kunt inloggen op sipdiscount. Ik dacht laat ik dat eens proberen, misschien liggen zij er niet uit. Wel dus. Alles gaat dus blijkbaar via het zelfde netwerk, wat we al vermoedden.

[ Voor 89% gewijzigd door birdibird op 14-10-2005 15:43 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
er staat al heel lang dat de core application niet geladen kan worden, dit probleem blijft hetzelfde na reinstall, en volledige verwijdering,, iemand NU wel een reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Dit probleem staat beschreven bij hun FAQ.
Kijk hier maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Laatst online: 05-09 17:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

birdibird schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:35:
Ja, hoop ik ook idd :)
Trouwens, het is me opgevallen dat je met je voipbuster account ook kunt inloggen op sipdiscount. Ik dacht laat ik dat eens proberen, misschien liggen zij er niet uit. Wel dus. Alles gaat dus blijkbaar via het zelfde netwerk, wat we al vermoedden.
Hee, daar zeg je zo wat. Ik vraag me af waar het tariefplan aan is gekoppeld. Ik neem aan dat ie aan je username zit, maar als ie aan de SIP/IAX server gekoppeld zou zijn, dan is 't wel leuk om op sipdiscount in te loggen natuurlijk :D Meer landen gratis ;)

Zal vast niet opgaan, maar i.i.g. even testen als de boel aan de andere kant weer up is :)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
birdibird schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:45:
Dit probleem staat beschreven bij hun FAQ.
Kijk hier maar eens.
OOHH SUPER!
Thnx m8..

Kan ik weer telefoonterreuren })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maestro schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:52:
[...]

Hee, daar zeg je zo wat. Ik vraag me af waar het tariefplan aan is gekoppeld. Ik neem aan dat ie aan je username zit, maar als ie aan de SIP/IAX server gekoppeld zou zijn, dan is 't wel leuk om op sipdiscount in te loggen natuurlijk :D Meer landen gratis ;)

Zal vast niet opgaan, maar i.i.g. even testen als de boel aan de andere kant weer up is :)
http://www.sipdiscount.com/en/freetrial.html Op die site staan inderdaad weer een hoop landen die gratis zijn. Maar als je even naar rate's toe gaat dan zal je zien dat dat niet zo is. Teminste heb even bij Polen/Agentinie gekeken en die zijn helaas niet gratis. Maar er staat ook: All rates are in eurocents per minute. You can call all destinations marked with ! for free with our free trial login (free trial calls are limited to 1 minute, to enjoy unlimited calls, please register).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
En inderdaad, ik bel nu via sipdiscount met mijn voipbuster account! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 22:30

xon

help me out here..

Ben beetje aan het rommelen met voipbuster maar het maken van een verbinding is ZEER onstabiel en ik heb het idee dat het aan mijn configuratie ligt. Soms maakt ie wel verbinding en na 10 sec erna proberen weer niet. Telkens is de melding

"call ended (sorry, no data has been received from other party)"

Als ik mezelf bel hoor ik WEL even de telefoon overgaan maar gaan vervolgens weer diezelfde melding! Zoals gezegd..heeeel af en toe komt ie er wel doorheen maar meer niet dan wel.

Ik las iets in een russisch forum (maar dat vertaald zo lastig) over poort 8000 / 8020 openzetten maar aan de andere kant lijkt me dit vreemd omdat het af en toe wel lukt.

Iemand suggesties wat dit is? (overigens maakt het uitzetten van de firewall geen *** uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het proggie heel even gehad.
Maar... Ik heb al Tiscali telefonie das ook gratis (alleen in Nederland) maar dat gaat ook via voip.
Plus... daar hoefd geen computer voor aan..
Verder als je er eenmaal gratis mee kan bellen is het natuurlijk voor adsl gbrikers wel aantrekkelijk alleen kunnen mensen jou nmoeilijk beriken (ik hou mijn computer niet coinstand aan) grts Bram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Tja, of je kiest voor de mogelijkheden, maar ook het gestoei met VoIP of je kiest voor de service en gaat bij Tiscali/KPN/$Telco zitten. Ik vind VoIP vele voordelen hebben, de grootste is nog wel dat je ala minute van voipprovider kan switchen/meerdere voipproviders tegelijk kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

birdibird schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:27:
Hoe heb jij dat dan ingesteld. Ben zeer benieuwd

Ik heb namelijk een zyxel 2602 modem. Ik bel nu via mijn dect+voipbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:22:
[...]

Hoe heb jij dat dan ingesteld. Ben zeer benieuwd

Ik heb namelijk een zyxel 2602 modem. Ik bel nu via mijn dect+voipbuster.
ik denk gewoon sip.sipdiscount.com als host ingesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Laatst online: 26-04 20:04
Ik snap het even niet. Ik heb mij ook even geregistreerd voor het sipaccount met hun programmaatje. Deze gaf achteraf enige info over enkele hostnames...waar moet ik dit invullen???...in voipbuster zie ik deze invulling nergens. Tevens weet ik nog steeds niet hoe men hun bluetooth headset met voipbuster heeft kunnen gebruiken. Enig advies/hulp is welkom. Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige dagen geleden heb ik mij ook geregistreerd bij voipbuster. Ik probeer nu in te loggen bij voipbuster.com om dan een 0900 nummer te bellen met als resultaat gratis bellen.
Alleen nu lukt het inloggen me niet. Ik heb een nieuwe nickname aangemaakt, alleen kan ik met deze ook niet inloggen op de website. Hebben andere mensen dit ook, en heeft iemand misschien een tip?
Bellen max 1 minuut is geen probleem. Ik gebruikt het programma van talkin to Ya om gebeld te worden. Kan prima beide programma's naast elkaar gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Heb weer wat gratis bestemmingen uit de OP verwijderd en sipdiscount toegevoegd. Ik heb mijn eigen instellingen veranderd en bel nu via sipdiscount. meer gratis bestemmingen, al bel ik eigenlijk alleen maar binnen nederland, duitsland en spanje. Zou er een tijd komen dat voipbuster/sipdiscount geen gratis bestemmingen meer heeft? ik hoop het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Byte_Me op 19-10-2005 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
dito

[ Voor 96% gewijzigd door Byte_Me op 19-10-2005 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-Bird
  • Laatst online: 07:44
Sinds 2.07 loopt Voipbuster vast tijdens gesprekken. Firefly krijg ik niet geconfigureerd voor gratis gesprekken, mobiele nummers belt deze wel...
Heeft iemand nog een setup van versie 2.06 van voipbuster voor me liggen, kan hem nergens vinden online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:37:
Enige dagen geleden heb ik mij ook geregistreerd bij voipbuster. Ik probeer nu in te loggen bij voipbuster.com om dan een 0900 nummer te bellen met als resultaat gratis bellen.
Alleen nu lukt het inloggen me niet. Ik heb een nieuwe nickname aangemaakt, alleen kan ik met deze ook niet inloggen op de website. Hebben andere mensen dit ook, en heeft iemand misschien een tip?
Bellen max 1 minuut is geen probleem. Ik gebruikt het programma van talkin to Ya om gebeld te worden. Kan prima beide programma's naast elkaar gebruiken.
lezen is ook een vak }:O
dat soort nummers kan je niet bellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb net die update gedaan alleen nu krijg ik klachten dat ik slecht te verstaan ben veel glitches in de gesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Ik blijf het irritant vinden dat ik geen eigen voipnummer heb. toen ik me aanmeldde bij voipbuster waren ze net op. kennelijk komen ze wel weer, maar tot die tijd blijft het behelpen. weet iemand een soortgelijke dienst die gratis nummers aanbiedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:42

knakworst

Get more sats!

Niet helemaal gratis, maar bij budgetphone krijg je een nummer van je eigen regio voor € 10 per jaar. Ik ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
knakworst schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:51:
Niet helemaal gratis, maar bij budgetphone krijg je een nummer van je eigen regio voor € 10 per jaar. Ik ben er erg blij mee.
dat is gratis genoeg, ik zal eens bij ze gaan kijken.

edit:

ff gekeken, en er staat dat je nummer 1 jaar geldig is. wat gebeurt er dan na 1 jaar?

[ Voor 15% gewijzigd door Byte_Me op 19-10-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

birdibird schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:27:
Wel apart dat je met je inloggegevens dan niet op de website in je account kan, terwijl je aangeeft dat je wel op de sip server inlogt met je voipbuster gegevens. Overigens, ditzelfde is het geval bij de Franse versie van VoIPBuster en die andere versie van het in Engeland gevestigde semizusterbedrijf van VoIPBuster ivm je loginnaam van voipbuster bij die andere sip services. Op zich één en dezelfde server onderverdeelt in de diverse bedrijfjes dus. Het is me echter destijds niet gelukt onder VoIPBuster login bij de andere aan te melden. Ik zal deze eens proberen, maar ik vind het verhaal dus zeer sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:03
Byte_Me schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:53:
[...]

dat is gratis genoeg, ik zal eens bij ze gaan kijken.

edit:

ff gekeken, en er staat dat je nummer 1 jaar geldig is. wat gebeurd er dan na 1 jaar?
Na een jaar kan je het nummer verlengen door weer 10 euro te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik al dacht, ik krijg een foutmelding met mijn VoiPBuster login gegevens en de

sip.sipdiscount.com

sip server icm firefly.

Mag jij me uitleggen wat ik niet goed doe en hoe jij het wel voor elkaar krijgt. Ik zit op het puntje van m'n stoel kan ik je vertellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:55:
[...]

Wel apart dat je met je inloggegevens dan niet op de website in je account kan, terwijl je aangeeft dat je wel op de sip server inlogt met je voipbuster gegevens. Overigens, ditzelfde is het geval bij de Franse versie van VoIPBuster en die andere versie van het in Engeland gevestigde semizusterbedrijf van VoIPBuster ivm je loginnaam van voipbuster bij die andere sip services. Op zich één en dezelfde server onderverdeelt in de diverse bedrijfjes dus. Het is me echter destijds niet gelukt onder VoIPBuster login bij de andere aan te melden. Ik zal deze eens proberen, maar ik vind het verhaal dus zeer sterk.
ik kan het verhaal bevestigen. bel nu via sipdiscount omdat ze meer gratis bestemmingen hebben. zelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt en de servers veranderd. werkt meteen, zonder aan te melden bij sipdiscount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:58:
Wat ik al dacht, ik krijg een foutmelding met mijn VoiPBuster login gegevens en de

sip.sipdiscount.com

sip server icm firefly.

Mag jij me uitleggen wat ik niet goed doe en hoe jij het wel voor elkaar krijgt. Ik zit op het puntje van m'n stoel kan ik je vertellen!
voibuster login gegevens
sip.sipdiscount.com
en als domain: sipdiscount.com

dmv mn tiscali modem (die gebruik jij toch ook?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:03:
[...]

voibuster login gegevens
sip.sipdiscount.com

Nou, het Tiscali Zyxel modem gebruik ik daar even niet meer voor, aangezien ik nu reeds 2 x het probleem heb gehad met Tiscali op poort 1 en VoIPBuster op poort 2 dat de modem na verloop van tijd totaal niet meer wil uitbellen om omverklaarbare reden. Nadat die fout 1 x is opgetreden, helpt een reset, firmware vernieuwen of factory default settings ook niet meer. Heel apart. Lijkt bijna een hardware error. Nu heb ik mijn derde modem een tijdje alleen met Tiscali telefonie ingesteld en tot nu toe niet weer hetzelfde probleem.

Laat het even zo, want heb de laatste keer een tijdje zo niet handig kunnen bellen. Gebeld worden lukte wel op het Tiscali nummer. Heel apart. Jij nog niet gehad? Hoe lang heb je VoIPBuster via je Zyxel nu lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Laatst online: 11-09 11:36
heb juist met de instellingen hierboven kunnen bellen via firefly en dit GRATIS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafmaf
  • Laatst online: 21:36
Byte_Me schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:03:
[...]

voibuster login gegevens
sip.sipdiscount.com

Krijg je hier ook de gratis echo erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kloyenz schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:10:
heb juist met de instellingen hierboven kunnen bellen via firefly en dit GRATIS !
apart, hier loopt het wel met de gewone voipbuster gegevens maar met deze nieuwe sip server icm de voipbuster login niet op firefly. Wat gaat er fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds de 2.07 update van voipbuster stotterd elk gesprek supererg!
weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een correctie:
Ook na het betalen van minstens 5euro kan je niet geheel onbeperkt bellen naar landen zoals de UK.
Na ongeveer 45 minuten moet je opnieuw bellen. Niet dat dit een groot probleem is, maar wel een kleine beperking.

(mijn excuses als dit al eerder is gemeld, ik had even geen tijd om alle 27 paginas te lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:52:
sinds de 2.07 update van voipbuster stotterd elk gesprek supererg!
weet iemand hoe dit kan?
Dat heb ik dus ook! :? en echt geen tekort aan bandbreedte oid. Met 2.06 kon iedereen mij perfect horen

Anders even dit form invullen met je klacht http://www.voipbuster.com/en/customerservices.html

[ Voor 14% gewijzigd door n00bs op 19-10-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

klagen bij voipBuster heeft geen zin;
ikzelf heb al sinds ik betaald heb (3.5 maanden terug) last van AGC, oftewel, ik ben totaal niet te verstaan bij de persoon die ik bel.... al 3 keer dat klachtenformulier ingevuld, meerdere soorten mail-adressen erbij (hogeschool & hotmail) nog nooit iets op gehoord :( anderen hadden ook geen succes hoorde ik

weet iemand hier iets over hoe je AGC uit zet? ik heb al meerdere keren iets gepost hierover en meerdere mensen hebben hier blijkbaar last van, maar ben nog nergens een oplossing tegen gekomen :(

[ Voor 1% gewijzigd door DropjesLover op 19-10-2005 22:45 . Reden: typo's ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

DropjesLover schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:44:
klagen bij voipBuster heeft geen zin;
ikzelf heb al sinds ik betaald heb (3.5 maanden terug) last van AGC, oftewel, ik ben totaal niet te verstaan bij de persoon die ik bel.... al 3 keer dat klachtenformulier ingevuld, meerdere soorten mail-adressen erbij (hogeschool & hotmail) nog nooit iets op gehoord :( anderen hadden ook geen succes hoorde ik

weet iemand hier iets over hoe je AGC uit zet? ik heb al meerdere keren iets gepost hierover en meerdere mensen hebben hier blijkbaar last van, maar ben nog nergens een oplossing tegen gekomen :(
Dat zal dan wel aan jou liggen, als ik namelijk je andere postings en topics zie, vind ik het niet al te raar dat ze je niet helpen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:48:
Heb weer wat gratis bestemmingen uit de OP verwijderd en sipdiscount toegevoegd. Ik heb mijn eigen instellingen veranderd en bel nu via sipdiscount. meer gratis bestemmingen, al bel ik eigenlijk alleen maar binnen nederland, duitsland en spanje. Zou er een tijd komen dat voipbuster/sipdiscount geen gratis bestemmingen meer heeft? ik hoop het niet.
Klopt dat wel wat je hier zegt ? Want als ik bij sipdiscount kijk dan staat er toch echt dat het geld kost als je bijvoorbeeld naar Polen belt? Wil dit wel graag weten aangezien ik iemand ken die vaak naar Polen belt. Ik heb het nog niet geprobeerd aangezien ik daar niemand ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:49:
[...]

Nou, het Tiscali Zyxel modem gebruik ik daar even niet meer voor, aangezien ik nu reeds 2 x het probleem heb gehad met Tiscali op poort 1 en VoIPBuster op poort 2 dat de modem na verloop van tijd totaal niet meer wil uitbellen om omverklaarbare reden. Nadat die fout 1 x is opgetreden, helpt een reset, firmware vernieuwen of factory default settings ook niet meer. Heel apart. Lijkt bijna een hardware error. Nu heb ik mijn derde modem een tijdje alleen met Tiscali telefonie ingesteld en tot nu toe niet weer hetzelfde probleem.

Laat het even zo, want heb de laatste keer een tijdje zo niet handig kunnen bellen. Gebeld worden lukte wel op het Tiscali nummer. Heel apart. Jij nog niet gehad? Hoe lang heb je VoIPBuster via je Zyxel nu lopen?
ik heb geen tiscali telefonie. heb nu op lijn 1 voipbuster en op lijn 2 sipdiscount. ga een budgetphone prepaid nummer aanvragen en dan gaat voipuster of sipdiscount eraf, ligt eraan welke het beste werkt. ik hoop dat het dan wel allemaal gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
tafmaf schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:45:
[...]
Krijg je hier ook de gratis echo erbij
ik heb nauwelijks last van echo. in het begin een paar keer gehad, maar dan kun je de echo vrij simpel verwijderen door in het modem menu op echo cancellation te klikken en dan op apply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 03:59:
[...]

Klopt dat wel wat je hier zegt ? Want als ik bij sipdiscount kijk dan staat er toch echt dat het geld kost als je bijvoorbeeld naar Polen belt? Wil dit wel graag weten aangezien ik iemand ken die vaak naar Polen belt. Ik heb het nog niet geprobeerd aangezien ik daar niemand ken.
ik zeg ook niet dat alles gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

n00bs schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:51:
[...]

Dat zal dan wel aan jou liggen, als ik namelijk je andere postings en topics zie, vind ik het niet al te raar dat ze je niet helpen :z
en waarom dan niet? al k alles vriendelijk en duidelijk uitleg, dan zou ik toch geholpen moeten worden :? en als je me zegt wat er niet goed aan is dan verbeter ik het natuurlijk...
en als je bedoelt AGC uitzetten in voipbuster het is een beetje frustrerend als een hoop mensen hier, die in mijn ogen bijna alles weten van dit soort zaken, je niet kunnen helpen... ik heb namelijk wel een soort van vaste telefoon nodig

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
Ik zie dat steeds meer landen verdwijnen uit het lijste waar gratis naartoe gebeld kan worden, verder hoorde ik laatst in de media dat steeds emer providers hun netwerk afsluiten voor VOIP.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafmaf
  • Laatst online: 21:36
Byte_Me schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:32:
[...]

ik heb nauwelijks last van echo. in het begin een paar keer gehad, maar dan kun je de echo vrij simpel verwijderen door in het modem menu op echo cancellation te klikken en dan op apply.
alleen jammer dat je dit bij iedergesprek moet doen :(
Moet je eerst je computer aan zetten om te kunnen bellen :(
Maar de vrienden beginnen al te wennen en vragen ook al bel me even terug dan is het gratis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb voipbuster sinds een enkeledag ook draaien. Het valt mij op de de voipbuster software een linke delay heeft (+/- 1 to 2 seconden). Als ik via X-lite met voipbuster bel is de delay vertrokken.... Iemand enig idee of het zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al ergens een site ala speedtest.nl waar VOIP providers vergeleken worden? En waar gebruikers zelf gewoon hun ervaringen kunnen invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
tafmaf schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:23:
[...]
alleen jammer dat je dit bij iedergesprek moet doen :(
Moet je eerst je computer aan zetten om te kunnen bellen :(
Maar de vrienden beginnen al te wennen en vragen ook al bel me even terug dan is het gratis :P
bij ieder gesprek dat je er last van hebt. bij mij is dat maanden geleden voor het laatst geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat ik moet doen om voipbuster aan de praat te krijgen ? Ik heb al de gehele hardware firewall in mijn router uitgezet (SMC 7404 BRB) inclusief die van windows SP2 en nog krijg ik geen verbinding. Of is de router er gewoon niet geschikt voor ? de poorten die open moeten had ik ook al eens van de site gehaald maar dat werkte bij mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
met mijn speedtouch 716v5 ben ik ook een dag bezig geweest en het is niet gelukt. Heb nu getest met een account van sipdiscount en daar lukt het wel mee om me aan te melden op de modem. Kan dus aan voipbuster liggen en niet zozeer aan je modem.

Bellen gaat alleen nog niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 09-09 22:30

xon

Guys,

NOg steeds lukt het mij niet om een gespreks verbinding te maken. Telkens maar weer call has ended no data has been received. Heeeel af en toe werkt het.

Ik heb al gerommeld met mijn router die misschien wat tegenhoudt maar zonder succes. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

**** edit ***

NEt even report aangezet in mijn router voor intruders en als ik een voip verbinding probeer te maken zie ik de volgende melding:

Time: 10/22/2005, 10:20:53
Source: 192.168.2.100, 27042
Destination:195.27.201.*, 10302 (from ATM1 Outbound)

De source is inderdaad de pc waarmee ik contact probeer te maken. Wat en hoe kan ik hier iets opengooien dat het werkt en mijn router/firewall dit niet tegen houdt.?
** edit**

[ Voor 46% gewijzigd door xon op 22-10-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:33:
[...]

Heb momenteel firmware versie 5.3.2.6.0 (laatste) VOIP ready led licht op, Maar indien de gesprekspartner opneemt krijg ik direct bezettoon (ook heb ik geen beltoon) Weet er iemand een oplossing
Dat heb ik dus ook op mijn 716v5 en dezelfde firmware. Als ik de telefoon pak hoor ik de beltoon en gaat het phone1 ledje branden, maar na het opnemen door de andere kant hoor ik harde piepen acher elkaar (lijkt nog erger dan een bezettoon).

ik gebruik overigens sipdiscount op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk eveneens via sipdiscount , ben al tevreden dat nog iemand hetzelfde probleem als mij heeft .Ik dacht al dat de modem defect was. Misschien vinden we samen en met andere op dit forum een oplossing (heb zowat alles al geprobeerd :? ) ben ten einde raad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 11-09 19:32

Gaitman

The Real One

VIC_TOR schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:08:
met mijn speedtouch 716v5 ben ik ook een dag bezig geweest en het is niet gelukt. [...]
VIC_TOR schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:09:
[...]Dat heb ik dus ook op mijn 716v5 en dezelfde firmware. [...]
Heeft iemand de VOIP handleiding van de Speedtouch 716v5(WL)?
Deze schijnt alleen op de CD te staan :(
Ik wou me alvast gaan inlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Die kan je vast en zeker ook wel op de site vinden hoor. Heb mijn cd nog niet eens bekeken, maar heb wel wat pdf bestanden bij de speedtouch site gedownload, namelijk de complete handleiding en de CLI guide.

probleem met die tonen i.c.m. sipdiscount is nog niet verholpen. Vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
voipbuster werkt nu bij mij op de 716v5

probeer eens 1800 i.p.v. 3600 als expire time

zie : VIC_TOR in "716G icm voip loopt vaak vast"

nu nog effe sipdiscount laten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam op een site tegen dat iemand het voor elkaar heeft gekregen om via het programma SJPhone http://www.sjlabs.com/sjp.html, te bellen via voipbuster op een pocketpc phone. ALs dit werkt onder windows mobile 5.0 dan wordt het nog beter voor de mensen die een MDA vario/Qtek 9100 en/of I-mate K-jam gaan aanschaffen. Of andere vergelijkbaar pocktpc phone

Handleiding om sjphone te configureren met sip.voipbuster:

Right click on SJPhone. Select Option menu and then click in Profiles tab. Click on new button, type the name of your profile (i recommend voipbuster) and select Profile "Calls though SIP proxy) and click OK button. A new window appears.

In this new windows click on SIP Proxy tab an fill the following fields: Proxy Domain: sip.voipbuster.com : 5060, User Domain: sip.voipbuster.com; Accept other fields defaults by pressing OK Button.

Finally, Right click on SJPhone and select Restart option. You user id and password will be asked.

This should work for you since it did for me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:44:
Ik kwam op een site tegen dat iemand het voor elkaar heeft gekregen om via het programma SJPhone http://www.sjlabs.com/sjp.html, te bellen via voipbuster op een pocketpc phone. ALs dit werkt onder windows mobile 5.0 dan wordt het nog beter voor de mensen die een MDA vario/Qtek 9100 en/of I-mate K-jam gaan aanschaffen. Of andere vergelijkbaar pocktpc phone

Right click on SJPhone. Select Option menu and then click in Profiles tab. Click on new button, type the name of your profile (i recommend voipbuster) and select Profile "Calls though SIP proxy) and click OK button. A new window appears.

In this new windows click on SIP Proxy tab an fill the following fields: Proxy Domain: sip.voipbuster.com : 5060, User Domain: sip.voipbuster.com; Accept other fields defaults by pressing OK Button.

Finally, Right click on SJPhone and select Restart option. You user id and password will be asked.

Als ze dat nou ook even voor Windows mobile 2003 voor de smarthpone zouden uitbrengen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Volgens mij is sinds kort de oude bekende bug van voipbuster weer terug. Ik hoor nu heel vaak dat ik af en toe wegval en moeilijk te verstaan ben.

Was eigenlijk juist zo blij dat ze dat gefixed hadden...
Ik heb net ff weer FireFly getest op het oude iax.voipbuster.com, maar die werkt nog steeds perfect.
Dus vanaf nu maar weer firefly.

[ Voor 25% gewijzigd door XthinkZ op 26-10-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
Als ik mijn voipbuster account gegevens gebruik op sipdiscount met firefly dan krijg ik 'registration failed'. Heb naar mijn idee alles goed staan, poortjes open e.d.

Wanneer is ik nu iemand bel gaat de telefoon wel over en wordt mijn voipbuster nummer wel doorgegeven, maar ik kan diegene niet toespreken of horen, omgekeerd hetzelfde problem.

Is er een speciale instelling in Firefly die ik moet doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Bl@de schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:21:
Als ik mijn voipbuster account gegevens gebruik op sipdiscount met firefly dan krijg ik 'registration failed'. Heb naar mijn idee alles goed staan, poortjes open e.d.

Wanneer is ik nu iemand bel gaat de telefoon wel over en wordt mijn voipbuster nummer wel doorgegeven, maar ik kan diegene niet toespreken of horen, omgekeerd hetzelfde problem.

Is er een speciale instelling in Firefly die ik moet doen? :)
ik krijg hem alleen aan de praat met iax.
Het schijnt dat alleen mensen die er al vroeg bij waren met iax kunnen bellen.

Het maakt verder niet uit of ik iax.voipbuster.com
of sip.voipbuster.com als server kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
XthinkZ schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:48:
[...]

ik krijg hem alleen aan de praat met iax.
Het schijnt dat alleen mensen die er al vroeg bij waren met iax kunnen bellen.

Het maakt verder niet uit of ik iax.voipbuster.com
of sip.voipbuster.com als server kies.
Weet ik..

Maar ik zie dat mensen hier via sipdiscount bellen met hun voipbuster account. Dat wil ik ook! :9

Via voipbuster zelf werkt gewoon. Zowel via SIP als IAX.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:44:

Bij mij geeft hij de melding sip: not registered. Kan dit te maken hebben met het feit dat ik nog geen credit bij ze heb aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AirX schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:38:
[...]

Als ze dat nou ook even voor Windows mobile 2003 voor de smarthpone zouden uitbrengen 8)7
Lees goed...

Het betreft nu software alleen voor wm2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Ik heb vandaag mijn SpeedTouch 716v5 binnen gekregen :)

Ik heb dan alles ook gelijk aangesloten en het werkt tot nu toe perfect met Voipbuster!

Instellingen
configure tab (telephone identity)

URI - username
username - username
pass - password
port - (zelf bepalen)

Extended Configure

registrar: stun.voipbuster.com
Registrar Port: 5060
Proxy: stun.voipbuster.com
Proxy Port: 5060
Expire Time : 1800 <----------------- Dit is belangrijk want met de standaard waarde werkte het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
GJAman,

mooi om te zien dat het meteen werkt bij jou. Volgens mij kan je die expire time ook op 3600 houden hoor, vanmiddag werkte het daarmee ook bij mij. Test het maar effe.
Die 1800 die ik opgaf lijkt wel beter te zijn dus ik blijf die gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Vorige week Philips Dect Viop met usb aangeschaft werkte zeer matig (Skype) veel echo en zeer slechte service .(wisten niks van dit toestel ongeveer 60 minuten naar hun hulpservice gebeld van Philips 0,20 euro cent per min) :'( .Tot dat ik ViopBuster op het Net tegenkwam en dit ben gaan uit testen en ook op te waarderen tot 5 euro. Het idee om ViopBuster te gebruiken vond ik helemaal te gek en ongeveer een uur gebeld naar Chigago (USA) :*) maar deze telefoon was niet echt gebruiksvriendelijk.Telefoon terug gestuurd naar Officecenter
Daarna een Linksys CIT200 aangeschaft werkt prima op Skype maar helaas niet op ViopBuster.
Mijn vragen zijn wat is de goedkoopste oplossing voor een isdn lijn met twee gigasets en een vaste isdn telefoontoestel
:/ Is het mogelijk om de Linksys CIT200 te gebruiken op ViopBuster[list]
:/ Deze telefoon ook maar terug sturen en een Olympia Skype Cordless DUALPhone
te kopen maar is deze ook geschikt voor ViopBuster
:/ Of een Grandstream HandyTone 488 maar ik zit met een isdn telefoon
;( Een nieuwe Skype/SIP Gateway (VoIP)maar werkt deze met mij gigaset isdn
:*) Of gewoon een nieuwe speedtouch 716v5 aanschaffen maar wel een dag uitreken voor instalatie

Met vriendelijke groet,
ODEON JIM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:05:
:*) Of gewoon een nieuwe speedtouch 716v5 aanschaffen maar wel een dag uitreken voor instalatie
Die laatste oplossing werkt bij mijn perfect. Alleen ik kreeg de Speedtouch 716v5 gratis bij een nieuw XS4all abbonement :P (en alles van aansluiten van het modem tot gebruiken van voipbuster was binnen een kwartier/half uur gepiept :) )
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.